نقد و بررسی سرور 2 ایکس لیگ قهرمانان | آغاز 14 مرداد 1400|

  • درود و عرض ادب



    w910051_.png">



    من یک سوال از دو توتال محترم متای جنوب دارم. یوسف عزیز و کسری عزیز


    سوال: دف ریختن توی اکانت های ساپورت رقیب مجاز هست یا خیر؟


    این حرکت بارها و بارها انجام شده، هم در فارم های عمومی و هم ساپورترهای شمال شرق از جنوب دف ارسال شده بطوریکه شخصاً تمام فارم های عمومی (اکانت های تک دهکده ای با پاپ 8 تا 50) رو از لیست خارج کردم.

    جواب خودم به سوال بالا مثبته. یعنی از نظر من ارسال دف به فارم های شخصی رقیب یک نوع استراتژی محسوب میشه و معتقدم کسی که چند اکانت جهت ساپورت اکانت اصلی رجیستر میکنه باید حواسش به همه اکانتهاش باشه.

    اما شورای لیدری شمال شرق با من هم عقیده نیستن و به پلیرهای شمال شرق اجازه انجام این کار رو تابحال ندادن.


    حالا من میخوام از خود شما این اجازه رو بگیرم.

    اگر جواب شما به سوال بالا مثبته که خب با هم هم نظر هستیم و در صورت تایید شورای لیدری NE ما هم میتونیم مقابله به مثل کنیم.

    اگر جواب شما منفیه و مخالف اینکار هستید لطف کنید:

    - اول اینکه رسماً موضع خودتون رو اعلام کنید

    - دوم، تکلیف اکانت pishva رو مشخص کنید. یعنی من انتظار دارم تا 72 ساعت آینده این اکانت حذف بشه


    اینکه یه مدت با اکانت fun این کار انجام میشد و حالا با اکانت pishva و تیم لیدری جنوب بخواد از خودش سلب مسئولیت کنه حقیقتاً برای من قابل قبول نیست.


    منتظر پاسخ دو توتال محترم جنوب هستم و عدم پاسخگویی به منزله رضایت شما نسبت به این اقدام از طرف من برداشت میشه.


    ارادت

    محسن

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط ModeratoR: درخواست کاربر - ویرایش شد ().

  • سوال: دف ریختن توی اکانت های ساپورت رقیب مجاز هست یا خیر؟





    سلام و عرض ادب خدمت دوستان


    دوست عزیزمون از توتال های جنوب این سوال کرده و من بی ادبی میکنم و جواب این سوال میدم چون قبلا از این کارا انجام دادم , دف میریختم تو فارما واین هم سبکی از این بازیه ولی این سرور اقا میلاد از اکانت eminem اجازه ندادن و باعث افتخار بود از ایشون تجربه کسب کنم .


    درباره دف ریختن شاید کار کثیفی باشه ولی سبکی از این بازیه هیچ قانونی هم نیست که این کار غیر قانونی بدونه . مثل مولتی بازی .خرید و فروش کتیبه و خرید و فروش اکانت .البته دف ریختن تو فارما نسبت به مثال هایی که زدم چیزی نیست . پس نمیشه گفت مجاز هست یا نه .

  • سلام محسن جان

    اول خسته نباشید میگم بهتون

    من و یوسف عزیز بارها به تیم جنوب گفتیم که این کار درست نیست و میدونم که این کار از تیم جنوب رخ نداده

    اتفاقا چندین بار شخصا مشاهده کردم که از اکانتthe endروی اکانت های جنوب تک جاسوس ارسال شده

    درمورد اکانتfunصدبار با مجید عزیز حرف زدیم و گفتیم برای جنوب نیست و طی تحقیقاتی که انجام شد برای خود شمال بوده البته غرب و هیچ ارتباطی برای جنوب نداشته!

    این اکانت پیشوا رو هم پیگیری میکنیم ببینیم چی به چیه! حتما اطلاع میدیم


    پ ن:مجید جان من هیچ وقت خودمو تنها خفتر جنوب نمیدونم!شاید سرور قبل تنها خفتر جنوب شرق بودم، این سرور شکر خدا به حدی خفتر وجود داره که من حتی با این که اکانت هجومی ندارم ولی کلی اکانت هجومی در اختیارم هست و سعی میکنم کمک دست دوستان توی جنوب باشم!

    مخلص همگی

    کسری

  • سلام محسن جان

    اول خسته نباشید میگم بهتون

    من و یوسف عزیز بارها به تیم جنوب گفتیم که این کار درست نیست و میدونم که این کار از تیم جنوب رخ نداده

    اتفاقا چندین بار شخصا مشاهده کردم که از اکانتthe endروی اکانت های جنوب تک جاسوس ارسال شده

    این اکانت پیشوا رو هم پیگیری میکنیم ببینیم چی به چیه! حتما اطلاع میدیم

    کسری جان ممنونم بابت پاسخگویی


    صدها اسکرین واست میتونم ارسال کنم که توی فارم های عمومی و ساپورت های شمال شرق دف ریخته شده.

    رقیب ما شما هستین و قطعا خودمون توی فارم های خودمون دف نمیریزیم!


    در مورد اکانت the end، اون اکانت دست منه و تک جاسوس ها رو تماماً خودم ارسال کردم. هدفم تکمیل اکسل مربوط به تک تک اکانتهای اس ای بود که خب انجام شد.

    مطلقاً اینکار رو به نیت ساپورت یابی و دف ریزی انجام ندادم و خب هیچ دفی هم به هیچ نقطه ای ارسال نشده.


    در فاصله پست قبلی من و پاسخ شما، ۱۷ ک نیزه توسط اکانت پیشوا به کپ یکی از اکانتهای ما ارسال شد که اونم لینک گزارش و اسکرینش موجوده.


    ممنونم بابت پیگیری و امیدوارم نتیجه اش تا امشب مشخص بشه و با اعلام روی حذف گذاشته شدن اکانت pishva، من از نیت خیر شما مطمئن بشم.


    متشکرم

  • سلام کسری. خوبی ؟


    برادر این سبک پست گذاشتنات در شانت نیست. میای اسکرین میزاری عمودی که پستت طولانی شه. اول اومدم اسکرول کردم پستت رو ببینم چقدره. بعدش دونه دونه عکس هارو باز کردم. تقریبا 50% عکس هات کاتا کردن یک اکانت دفاع ساز بود که نشونه ی پست پر کردن بود. بعدش با دو لینکت مواجه شدم. اول از همه با این همری که پروندید مواجه شدم. برادر اندازه همون همری که پروندید دیوار کردید.


    IMG-20211020-WA0024.jpg


    به اعداد نگاه کن. این همر توی لیست کیلینرهای واندر مرزی و خاکستری شمال شرق بود که کمی لاست داشت و دوباره ساخته بود. دیشبم یه کتیبه کوچیک مسخره برای مسیر توی ساید خالی کرده بود. به عبارتی یه چیزی تو مایه های 22ک مزدور بود با 18ک مهاجم. برای یک همر یه همر اندازه خودش دیوار کردید. البته شاید اون همر هم به درد نخوره. ولی خوب مبارکتون باشه. بشکن زدن نداشت.


    بعدش یک خفت دیدم ازتون که اون هم واقعیتش بیشتر شبیه دیوار بود. توجه کن به عکس زیر:


    IMG-20211020-WA0012.jpg


    هر دو به مقدار 12 میلیون ضرر کردن البته اکانت علیرضا از نظر زمان ضرر بیشتری کردن. یه خفت دیگه هم دیشب اومدید که عکسشو نذاشتید. البته مجید زحمت لینکارو با طنز میکشید (ترش تاک) مثل اینکه نیست. عکس خفتتون رو میزارم لذت ببرید.


    WhatsApp-Image-2021-10-20-at-7-06-25-PM.jpeg


    کسری جان بیشتر پستت نشونه ضعف بود. چرا که خیلی صفحه پر کن بود و تبلیغاتی. البته شما ساید قوی سرور هستید و این کاراتونو متوجه نمیشم. لینک خفت امروز که زیادن و فقط یکی میزارم تا الکی پستمو طولانی نکنم.


    WhatsApp-Image-2021-10-21-at-2-53-57-PM.jpeg


    تقریبا 32ک گرزی - 13ک تی کی - 1200 رم - 500 کاتا از اکانت بالا خفت شد.


    شادزی

    ماورای باورهای ما،

    ماورای بودن ها و نبودن های ما

    آنجا دشتی‌ست...

    فراتر از همه ی تصورات راست و چپ

    تو را آنجا خواهم دید.

  • درود بر همگان ...

    به به ببین کی اومده calculator man (مرد ماشین حسابی) عزیزم من اصلا با پستت مشکل ندارم چون با کسی که خودشو زده به کوچه علی چپ نمیشه بحث کرد بگذریم....

    شما که تجربه نژاد هون نداری گمونم ،اما از دوست عزیزم مجید میتونی بپرسی ریکاوری نژاد هون چقدر راحت و از این دمپایی ها چقدر می‌تونه یک نژاد هون داشته باشه . پسر خوب جنوب اینقدر از این دمپایی ها داره که از الان تا ته سرور بکوبه بهتون تموم نمیشه و بنظرم زیاد خوشحالی نکن.بنظرم چیزی که باید نگرانت کنه چیز دیگس ‌‌‌‌که ... comming soon


    پ.ن نرو توی غار دل ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خوشیمون تو بودی بیا گاهی آنالیز کن لذت ببریم🤣

    پ.ن اینقدر داریم که تموم نشه فکر کن از ده تا یکیش رد بشه بازم برد با ماست😉

    پایدار باشید


    Avenger team

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط ModeratoR: مودب باشید. اخطار دوم ().


  • WhatsApp-Image-2021-10-20-at-7-06-25-PM.jpeg


    کسری جان بیشتر پستت نشونه ضعف بود. چرا که خیلی صفحه پر کن بود و تبلیغاتی. البته شما ساید قوی سرور هستید و این کاراتونو متوجه نمیشم. لینک خفت امروز که زیادن و فقط یکی میزارم تا الکی پستمو طولانی نکنم.

    سلام خدمت منتقدین عزیز

    این اتک به هیچ وجه داخل پست کسرا نبود و کسری هم از این اتک خبر نداره این اتک رو من لانچ کردم میدونم توضیح نیاز نیست ( گلد اکانت رو دادم وقتشو گذاشتم هرکاری دوس داشته باشم میکنم ) ولی توضیح مختصری میدم خدمتتون

    اون ده اتا ترک رو وقتی من باز کردم دوتا اسکات روی ده خورده بود از دو روز مختلف و 40 ک دف پیاده روش مشاهده شد هر چقدرم که نوب باشم میتونم برم شبیه سازی کنم و آخر اون اتک رو بدونم که دارم دیوار میشم پس من خودم زدم که برنگرده حالا چرا

    اون 18 ک سواره از دهی بود که توش کتیبه بزرگ چکمه بود ولی زیر ساخت هاش حجومی بود همه سریازخونه و اصطبل کوچیک بزرگ ووووو ر زدم تخریب کردم به جاش انبار زدم که انقدر لاست دف نداشته باشیم بنا به دلایلی نمیخوام انبار کوچیک بیارم روش

    چند تا نکته رو هم عرض کنم خدمتتون الان دیگه تایمی نیست که بخوای غصه 18 ک تیر انداز رو بخوری باز اگر مهاجم بود یه چیز

    خواهشا انقدر ماشین حساب رو نکنید با هر دو جناح بازی هستم مگه جهاز عروسیه که سیاهه میگیرید هر کی زد دمش گرم حداقل جیگر زدن رو داره

    یه خواهش دیگه همونطور که تو بازی و فروم دوتا ادمین جدا دارن پس شما هم فروم و بازی روجدا کنید یکی به من گفت چرا پست مجید پرشیا رو لایک کردی گفتم تو بازی میزنمش میخورم ازش اینجا رفیقمو لایک میکنم و هیچ ربطی نداره

    واسه غلط املایی پستمو یه دور خوندم احساس کردم خیلی عصبی پست گذاشتم ولی اینطور نیست شاید باید از ایموجی استفاده میکردم

    خلاصه که تروپ و .... مثه ماله دنیاست تو همین دنیا خرجش کنید نیازی نیست حتما جای درستی خرجش کنید بعضی وقتا پولی که حیف قلیون کردی حالش بیشتر از پولی بوده که جمع کردی و خونه خریدی

    دایه نگران تر از مادر اکانت دیگران نباشیم :)

    بس تجربه کردیم در این دیر مکافات. با دردکشان هر که درافتاد برافتاد

  • دایه نگران تر از مادر اکانت دیگران نباشیم :)

    سلام. بنده متوجه منظور شما نشدم. اصلا این توضیحاتی که دادید هیچ ربطی به حرفی که من زدم نداشت. نه انتقادی کردم و نه حرفی زدم و فقط نوشتم "یه خفت دیگه هم دیشب اومدید که عکسشو نذاشتید." شما اومدید این همه توضیحات بابت دیواری که شدید میدید. اصلا قابل درک نیست. آیا انگشت های زیادی به سمتتون نشانه رفته؟ مورد بازخواست قرار گرفتید؟ که فروم رو برای جواب تمام کسانی که بهتون حرف زدند انتخاب کردید تا جوابشون رو بدید؟ من چیز دیگه ای به ذهنم نمیرسه. در هر صورت نه انتقادی کردم نه چیزی. فقط نوشتم این عکس رو نذاشتید، پس گذاشتمش.


    نکته ای که اینجا برام جالب بود فرمودید: "این اتک رو من لانچ کردم میدونم توضیح نیاز نیست، گلد اکانت رو دادم وقتشو گذاشتم هرکاری دوس داشته باشم میکنم" گلد اکانت Avenger رو شما میدید؟ علیرضا جان شما تایید میکنید این رو؟


    حالا که مخاطب قرار دادمت دوست دارم ازت بپرسم تا حالا باهام صحبت کردی؟ میشناسی منو؟ چون طوری که با من توی این فروم (سراسر با کینه و نفرت) صحبت میکنی بعضی موقع ها به فکر میرم این کدوم علیرضا هست؟ نکنه بیرون بازی اتفاقی افتاده و نا خواسته رنجونده باشم؟ چیزی گفتم توی فروم؟ جز واقعیت سعی کردم چیز دیگه ای نگم پس چرا اینجوری حرف میزنه؟ کاری باهاش کردم؟ خلاصه تا الان ریپلای نشده بودی علیرضا جان. نمیشناسمت و دلیلی نداره جواب حرفهای کوچیک و بزرگتو که هیچکدوم واقعیت نیست و فقط برای تمسخر استفاده میشه رو بدم. امیدوارم آرامش رو پیدا کنی و کینه و نفرتی که از بنده داری رو بریزی دور. این یک بازیه برادر... اگر هم به حرف دیگران اومدی این نفرت رو ساختی که خیلی برات متاسفم. اصولا جواب عدد رو با عدد میدن نه با مسخره کردن. جواب واقعیت رو با واقعیت نه با دروغ !


    پی نوشت: مگه میشه به حرف دیگران از کسی نفرت داشت ؟

    پی نوشت: یکی از شمال شرق داوطلب شه عکس حملات رو توی فروم بزاره. پست های ما (واقعیت) تلخه !

    ماورای باورهای ما،

    ماورای بودن ها و نبودن های ما

    آنجا دشتی‌ست...

    فراتر از همه ی تصورات راست و چپ

    تو را آنجا خواهم دید.

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط VaGNeS ().

  • هیچی فقط سناتور شدن خودم تبریک میگم بهتون بزنید هم دیگه رو دیگه چه میکنید په هی منتظر لینکا دو طرفم 🤣🤣🤣منم لایک کنید سریع امتیازشو بگیریم برگشتن مملی هم تبریک عرض میکنم وای به حالتون دیس لایک کنید من میدونم شما مملی تو صد مافیایی بیا مافیا بزنیم پوشت کنم

    پ.ن:در ضمن یه چیزیم بگم در باره علیرضا بگم هر کسی علیرضا دوتا پیام بهش بده میدونه خیلی مرده خیلی مرده

  • وگنس دوست داشتنی مورد اول که من بارها در فروم هم اعلام کردم 33yed استاد بنده هست و البته صاحب اکانت و در حضور ایشان بنده دوال هستم پس از آب گل آلود ماهی نگیر پسرک زرنگ شمال😉


    مورد بعد الان دلیل اینکه پیش خودت فکر کردی اینقدر مهم هستی که ذهن منو یا مارو درگیر خودت کردی که بخایم بهت فکر کنیم و جوابتو بدیم چیه 🤔

    آیا این همه یکی از آپشن های شماست؟

    شما هم توی فروم با بقیه فرقی نداری فقط به نسبت بقیه اول سرور یکم شلوغ کار تر بودی و این نوع حرف زدن همگی، هم بازخورد همون شلوغ کاری هاست اگر فراموش کردی که من میتونم باهات ی فیت بک بزنم به اوایل سرور.


    پ.ن نقطه میزاریم ناراحت میشید سه نقطه میزاریم ناراحت میشید یواش یواش پ.ن هم نزاریم که بن بشیم

    ویرایش نشیم بخاطر ... صلوات

    پ.ن یونیک جان اول بخون بعد دیسلایک کن بخدا که شدی سوژه🤣🤣


    پایدار باشید


    Avenger team

  • والله چون اتک رو نسبت دادی به کسری من اومدم توضیح دادم خدمتتون که اتک رو من زدم و اگر میخوای دیوارتو به رخ کسی بکشی اون شخص کسری یا جنوب نیست اون منم .

    در مورد گلد هم چرا باید برات جالب باشه که کی گلد کی رو میده مگه مهمه؟

    ولی برای شفاف سازی نخیر گلد رو علیرضا تنهایی ساپورت میکنه حتی برای اکانت 33yed هم زحمت میکشه

    در کل منظورم به این بود که خرج اکانت و تایم اکانت رو شما ندادی که ماشین حساب دست گرفتی دستت ، دوس داشتیم بریم تو دیوار و رفتیم لینک اسکات رو هم دیده بودم ولی صلاح بر این دیدم که بزنیم

    اما در مورد علیرضا بهتره از خودش بپرسی فک نمیکنم کدورتی باشه بین کسی ، اصلا پلیری که بخواد کدورت های سرور پیش یا همون سرور رو تو دلش نگه داره به نظرم من به بلوغ فکری نرسیده ، من خودم شخصا اعمال هرکسی رو با تموم شدن هر سرور توی همون سرور جا میذارم.

    هدف از این بازی ها برای بیشترمون دوستیابی و دور هم بودنه مگه برای کسانی که تازه واردن که دیگه تازه واردی نیست ، نوپاترین پلیر ها الان بالای ۳ سال سابقه بازی دارن و بیشترمون رنج ۱۰ سال سابقه بازی رو داریم.

    و در جواب آخرین سوالتون نه خیر کلا کسی به من ایراد نمیگیره حتی اگر کتیبه از دست بدم خیلی لطف دارن نسبت به من بچه ها و میدونم که تو ساید شما هم همین روابط هست و برام سوال بود که چرا این سوال رو کردی

    به شخصه همتون رو دوس دارم و کوچیک همتونم هستم

    بس تجربه کردیم در این دیر مکافات. با دردکشان هر که درافتاد برافتاد

  • دروودی بی انتها به عزیزان و سروران گرامی داخل و خارج از سرور

    عرض خسته نباشید به خفتورها، لانچر ها و دفکورد ها و پلیرهایی که شبانه روز لینکهایی میسازند تا از دیدن آن همگان لذت ببرند.


    بریم سر چند لینک اما ابتدا با طنزی تلخ:


    و اما


    تایم لند = 04:50:17


    و بعدی:



    تایم لند = 04:52:33

    اختلاف: 2 دقیقه و 16 ثانیه



    همان تارگت در ساعاتی بعد:



    و تارگت بعدی:



    تایم لند = 08:38:18



    تایم لند = 08:40:22

    اختلاف: 2 دقیقه و 4 ثانیه


    خب، نکته جالب اینه که اکانت عزیزمون مارشال حداقل کلینر رو قبل از لند چیفر دوم زده منتهی اکانت عزیز دلمون توهمی عزیز هرچند کلینری در کار نبوده اما اون تروپ بیشتر رو بعد از اون تروپ کمتر لند کرده .

    نکته اصلی در اختلاف لند های جفت تارگت بود که مایه خنده و نشاط ما بود.

    و اما :


    ملخک اینقدر دیوار نکن بزار با همین فرمون{ هول هولکی بریم بریم بدو بدووووو همر جنگاموزشون رو چیف کنیم هم همر رومن پروندیم هم کتیبه رو ازشون بزنیم }بریم جلو.


    پ.ن: کسرا جان، بقول خودت منم احترام زیادی برات قائلم.اینجا رقابت بینمونه خارج از اینجا رفاقت.منتهی هم سفسطه میکنی هم مغلطه و هم دروغ میگی.چسباندن اکانتی که زیر نظر خود شما و پلیر اکانت تک شاخ و اعتراف پلیر سایدتون به این شواهد، چسباندش به شمال شرق و سامان گرس و تهمت زدن تو روز روشن دور از انتظار بنده بود در جایگاهی که لیدر کل یک ساید هستی و صداقت و اعتبار حرف اول رو در این بازی 0 و 1 و بخصوص بخش فرومش میزنه.هرچند گفته بودم صداقتت خیلی وقته زیر سوال رفته منتهی امیدوارم تجدید نظر کرده و از زدن انگشت اتهام دست برداشته و فقط به همون ارسال دفاع تو اکانتهای شمال شرق و تکرار و تکرار این عمل چیپ بسنده کنید.


    ارادتمنمد همگی

    --مجید پرشیا


    ارادتمند همگی

    --مجید پرشیا

  • سلام محمد علی عزیز

    ممنون عزیز،شما خوبی برادر؟

    پست های من اگه دقت کنی در سه مدل قرار داده میشه

    ممنون که ساید جنوب رو قوی ترین ساید بازی میدونی!

    در مورد پست گذاشتن من باید ببینی جواب کی رو چطور میدم

    هر کس جواب خودش رو به طریقی که لایق اوست میگیره!

    گاهی وقت ها پست های طنز الود گذاشته میشه که باب مزاح و شوخی هست و درباب شوخی و کسی بهتر هست ناراحت نشه

    محمد علی عزیز حرفت صحیح بابت تعداد عکس ها و طولاتی شدن پست،

    این که دوباره برگشتی به فروم و پست گذاشتی خوشحالم ،فقط برادر اون ماشین حساب رو لطفا بزار زمین،گاهی وقت ها همر ها برای لذت بردن استفاده میشند و هیچ قصد و نیتی پشت این حمله نیست!

    مثل اتکی که سید عزیز روی اکانت اتا ترک لانچ کرد و صرفا فقط برای زدن بوده و بس!

    ما به حدی همر جنگی داریم که زد و خورد ها برامون لذت بخشه و به ضررش نگاه نمیکنیم!^^^^^^

    پ.ن مجید جان میگن وقتی حرفی رو یکی ده بار میگه پس قطعا نکرده که میگه!هرچند من نیاز نمیبینم خودمو نه به شما و نه پلیرهای شما ثابت کنم!

    جواب های من به شما و قانع نشدن شما مثل اب در هاون کوبیدن میمونه و هرچی من بگم شما میگید حرف خودتون درسته!

    صد بار گفته شد اون اکانت funبه جنوب مربوط نیست ولی گوش شما بدهکار نیست،

    یک ضرب المثل هست که میگه نرود میخ اهنین در سنگ که اینجا کاربرد داره!

    من به کسی تهمت نزدم حرفهای که درمورد اون اک گفته شده بود رو بهت گفتم!

    درمورد پلیر من گفتی؟کدوم یکی از پلیرهای من گفته؟؟؟من دوتا پلیر بیشتر ندارم.یکی ارمین و یکی صالح!

    به نظرت میتونی شخصیت ارمین یا صالح عزیز رو پیش من خراب کنی؟؟؟

    نیازی نیست من صداقتم رو پیش شما ثابت کنم هرکس با من یک مقدار برخورد داشته باشه میدونه چقدر صادقم!

    ولی من به تخریب کردن شخصیت توسط شما ایمان اوردم

    بله دوستی جدا ،بازی جدا و فروم جدا

    فقط به نظرم گاهی استفاده از برخی واژه ها یک دوست رو از دوست دیگه دلسرد میکنه!

    دیشب گفتی منم میام زیر رو رو میکشم بلدم!من متوجه این حرفت نشدم؟؟

    ولی یک چیز بهت بگم که لذت ببری من بلد نیستم زیرو رو بکشم و فقط بلدم حرفم رو رک بگم

    اقا یک سوال جدیدا فیک ها این مدلی شده؟؟؟

    اقا یک کلاس فیک زنی برای ما بزار لذت ببریم!

    من خودم شخصا ثبت نام میکنم



    8o8o8o8o:D:D:D:D:D:D

    <X<X<X<X

  • با سلام خدمت همه بزرگواران


    چند تا انتقاد داشتم از فروم نویسی جنوب


    این چه صیغه ای هست وقتی همر دیوار میکنید میگید ما گندم خور آزاد کردیم!؟! ما از این همر ها زیاد داریم؟!؟! ماشن حساب بگذاریم زمین؟!؟! حساب کتاب ضرر نکنیم؟!؟


    والا ما که رو اکانتمون پا تک تک نیروهامون وقت میگذاریم و برنامه ریزی میکنیم. شما انقدر راحت ازشون میگذرید؟!؟


    بنظرم این رفتار غیر حرفه ای هست. توجیه مسخره و الکی. هیچ کسی هم باورش نمیکنه


    یه تبریک بگم به توهمی عزیز


    واقعیت اولین باری بود که من متوجه شدم چی میگی . و اینکه حرف آخرت در مورد علیرضا هم کاملا درسته چون منم باهاش توی واتس آپ صحبت میکنم و میشناسمش. علیرضا تو پلیر خیلی خوبی هستی ولی جبهه زیادی رو مملی داری. بنظر من از صحبت های مملی خیلی استفاده میتونی بکنی عزیز دل.



    و اما انتقاد تند و صریح خدمت آقا کسری


    با عرض معذرت فراوان اصلا شما در شان لیدر معمولی هم نیستی.

    وقتی پلیری از رفتار یکی از اکانت های جنوب شما را مخاطب قرار میده و شما قرار هست در اسرع وقت این موضوع را بررسی کنید . اصلا درست نیست محل نگذارید یا بیایید پست های دیگری تو فروم بگذارید.

    والا یوسف هم یه لیدر

    تا حالا هر مسئله ای بوده خیلی سریع جمع شده و تکلیفش مشخص شده.

    ولی بنظر شما داری وقتتو تلف میکنی یا توجیه های مسخره ای مثل در جریان نیستم و نمیدونم و دست من نیست میگی


    ببخشید انقدر تند و صریح حرف میزنم از شما که توتالی رفتار منطقی تر انتظار دارم.


    پ.ن: سید جان ما هم گلد ساپورت احتیاج داریم. کیه که بدش بیاد.


    ارادت جاوید

    J.Bro

    اگر، در زندگی نگاهت به داشته هایت باشد ،بیشتر خواهی داشت.

    اما اگر مدام به نداشته هایت فکر کنی، هیچ وقت هیچ چیز برایت کافی نخواهد بود

    فکرت رو ترمیم کن...

  • واقعیت اولین باری بود که من متوجه شدم چی میگی . و اینکه حرف آخرت در مورد علیرضا هم کاملا درسته چون منم باهاش توی واتس آپ صحبت میکنم و میشناسمش. علیرضا تو پلیر خیلی خوبی هستی ولی جبهه زیادی رو مملی داری. بنظر من از صحبت های مملی خیلی استفاده میتونی بکنی عزیز دل.


    ارادت جاوید

    سلام جاوید جان


    من با این قسمت پستت موافق نیستم این رفتار و صحبت یک نفر هستش که باعث شکل گیری ذهنیت طرف مقابلش نسبت به خودش میشه همونطوری که شما از کسری انتقاد کردی یعنی اون تاثیر منفی رو ذهنیت شما گذاشته و علیرضا هم دقیقا همینطور هستش یکی از دلایل فرار بازی کنان قدیمی شمالشرق همین هست که توی اون ساید ریجستر نمی کنن


    محمد owldark

  • سلام بچها خسته نباشید به عنوان یک عوض کوچیک از جمع شماها یه نظری داشتم من خودم کل کل دوست دارم ولی بی احترامی اصلا نمیپسندم خداروشکر با همه هم مثل خانواده خودم برخورد میکنم حالا گاهی شیطنت مبکنم که بزرگای خودم میبخشن منو فروم داره از کل کل به بی احترامی تبدیل میشه پس بهتره یه انتراک بدین یا فقط لینک بذارید تو کل کل کسیم با کسی دخالت نکنید

    ببین دوست عزیز موقعی هم که همرا شمال دیوار شد مملی امد گفت اینا همر دیواری بودن و یک جمله جدید اختراع کرد تقصیر خودشه مملی صد مافیاس

    پ.ن:فک نکنم تا حالا برات پست گذاشته باشم که بخوای متوجه بشی یا نشی ببخشید اینقد صریح عرض میکنم ولی اصلا مهم نبوده که متوجه نشدی برا رفیقا خودم گذاشتم اونا هم متوجه میشن

    پ.ن:در ضمن مگه ما درباره لیدرا شما نظر میدیم میاین تو چیزی دست میذارید که اصلا ربطی بهتون نداره بعد میگید بی محلی میکنی بهمون البته ببخشید صریح عرض میکنم خدمتتون

    پ.ن: مجید الان من اون ملخم دهنت سرویس دیگه اهنگ برات نمیفرستم

    پ.ن:اکانتfunمن کاتا کردم درضمن پس از جنوب نبوده تا جایی که من میدونم

    دوست دارم خیلی زیاد قهرمانی بهت میاد :d

  • سلام بر جاوید عزیز

    این بخش از صحبت هاتون رو تایید می کنم و کاملا با شما هم نظر هستم که همیشه در دیوار شدن و از دست رفتن همر ها از طرف تیمی که همر ها رو از دست داده از این دست فرار های رو به جلو صورت می گیره


    اما یکی از مطالبی که در مورد استفاده از دمپایی ها باید مد نظر داشته باشیم فلسفه وجودی اونهاست که اساسا از روز اول برای ایجاد جنگ روانی و به هم ریختن تمرکز حریف پا به عرصه وجود می زارند و از دست رفتنشون اتفاق دردناکی تلقی نمیشه ای بسا با هدف قرار دادن همر های جنگی و واندر زن ها بتونند در تضعیف روحیه حریف با ایجاد برتری روانی به عنوان برگی برده ازشون یاد و استفاده بشه

    شاید از این منظر هست که دیوار شدن این همر ها برای کسری عزیز و سایر دوستان چندان مایه نگرانی نیست و نگاه ماشین حسابی بهش ندارند چون اصولا برای ساخت اونها حسابی باز نکردند و از نیروهای اضافه بر سازمان جهت پیشبرد این نبرد های نامظم استفاده می کنند

    یه تبریک بگم به توهمی عزیز


    واقعیت اولین باری بود که من متوجه شدم چی میگی . و اینکه حرف آخرت در مورد علیرضا هم کاملا درسته چون منم باهاش توی واتس آپ صحبت میکنم و میشناسمش. علیرضا تو پلیر خیلی خوبی هستی ولی جبهه زیادی رو مملی داری. بنظر من از صحبت های مملی خیلی استفاده میتونی بکنی عزیز دل.

    در خصوص اتفاقاتی که از دست در فروم رخ میده بین دوستان فروم نویس

    مشخصا هر دو شخص تا حدودی در شکل گیری چنین شرایطی نقش دارند

    ایجاد حساسیت بین دو نفر به نوعی جنبه های کری خوانی و مبارز طلبی رو گاها به سمت درگیری لفظی و گفتگوهای دوجانبه پیش می بره که بهتره ازش اجتناب بشه

    هر چند به نظر من در پاره ای از موارد بسیار لازم و ضروری هست که به چنین مواردی پرداخته بشه و پاسخ گویی هایی قاطع و روشن به برخی از کاربران از جمله خصوصیات یک فروم نویس موفق و کار بلد هست

    گاهی هم آتویی که ما خودمون دست طرف مقابل میدیم وسیله ای برای حرکت های روانی بقیه میشه که نمونه این اشتباه درسرور قبل توسط خود من انجام شد و تا مدت ها سوژه مناسبی برای کل کل های دوستان بود

    پس تا حد زیادی می تونیم جریانی که شاهدش هستیم رو روالی عادی بدانیم به شرطی که دو طرف یک مقدار متعادل تر بقیه ماجرا رو دنبال کنند


    فروم نویسی که تو حرف هاش تناقض داره بهترین گزینه رو برای عملیات روانی در اختیار سایر دوستان قرار میده و شکر خدا بچه ها در تراوین همیشه از همه گزینه های روی میز استفاده می کنند

    میگین نه ؟!

    نگاه کنید :

    جاوید عزیز شما هم مثل ما تاپیک نقد و بررسی سرور 2 ایکس آغاز مرداد 1400 رو دنبال می کنید ؟!


    فکر می کنم یا در جهان موازی حضور دارید یا بدون توجه و مطالعه روندی که این جستار دنبال می کنه به اظهار نظر صرفا به دلیل پیش زمینه ذهنی خودتون می پردازید که با این تفاسیر لازم می دونم چند پست رو به عنوان یادآوری از همین یکی دو صفحه قبلی مجدداً نقل قول کنم خدمت حضرتعالی


    بحث در مورد دف ریختن داخل مولتی های شمال شرق با پست این دوست خوبمون آغاز شد :

    که دو اکانت رو در این اقدام به صورت مشترک مقصر اعلام کردند اولی اکانت fun از جنوب شرق بود که کسری جان بلافاصله ضمن محکوم کردن چنین عملی راجع به این اکانت توضیحات لازم رو بیان فرمودند درست در یک پست پایین تر از پست مورد سوال :


    من و یوسف عزیز بارها به تیم جنوب گفتیم که این کار درست نیست و میدونم که این کار از تیم جنوب رخ نداده

    اتفاقا چندین بار شخصا مشاهده کردم که از اکانتthe endروی اکانت های جنوب تک جاسوس ارسال شده

    درمورد اکانتfunصدبار با مجید عزیز حرف زدیم و گفتیم برای جنوب نیست و طی تحقیقاتی که انجام شد برای خود شمال بوده البته غرب و هیچ ارتباطی برای جنوب نداشته!

    این اکانت پیشوا رو هم پیگیری میکنیم ببینیم چی به چیه! حتما اطلاع میدیم

    حال این که شما از این موضوع و پاسخگویی ایشون قانع شدید یا نه مطلبی دیگری است که می تونه خودش محل مناقشه و اختلاف نظر طرفین باشه !


    و می توان به هر طریقی با هماهنگی توتال لیدر های ساید نسبت به حل مشکل و بر طرف کردن موانع افداماتی رو صورت داد که شاهد بروز چنین اتفاقی نباشیم کمااین که دوست سوال کننده مون آقا محسن عزیز هم بر سرعت و صحت پاسخگویی کسری عزیز صحه گذاشتند !

    جالب اینجاست که مسحن عزیز مجدداً پیگیر اکانتی است که از جنوب غرب مورد اتهام و افتراست و خواهان تعیین تکلیف روشن و ویژه این اکانت هست



    که خب پیگیری این مورد فقط برای کسری عزیز از طریق دیپلماسی و اطلاع به ربع دوست و برادر جنوب غرب امکان پذیر هست که یقین داریم چنین اقدامی از جانب ایشون صورت گرفته است و با توجه به شناختی که از کسری عزیز دارم به خوبی به این موضوع واقف هستم که اهل پشت گوش انداختن هیچ اتفاقی نیستند !


    ادامه در پست بعد

  • اجازه می خوام دوباره برگردم به پست حضرتعالی و مجدد نظریه حضور شما در جهان موازی را با هم مرور کنیم ؟!؟!

    خوب همان طوری که تا اینجای کار واضح و مشخص شد کسری عزیز برخورد درخور و لازم را در این خصوص صورت دادند

    اما سوال اینجاست که جاوید عزیز هنوز کسری ای را که در مقام پاسخگویی بر آمده مخاطب قرار می دهند و یوسف عزیر لیدر جنوب غرب مخاطب ایشان نیست و بلکه یوسف مورد حمایت و تشکر جاوید قرار می گیرد


    پاسخ روشن است چون یوسف خوب میداند چه ادبیاتی را در مواجهه با شما به کار ببندد


    کسری شخص صادق ماخوذ به حیا و آرام است که این خصوصیات موجب می شود به طعمه بهتری برای دوستان تبدیل گردد!

    طی صحبتی که با یوسف عزیز داشتم متوجه شدم در اقدامی مشابه جنوب شرق و به درستی اکانت خاطی از اتحاد اخراج شده و هیچ حمایتی از جنوب غرب دریافت نخواهد کرد!

    شرایطی مشابه اکانت جنوب شرق ( با این فرق که اساساً اکانت نام برده هیچ گاه وارد مجموعه جنوب شرق نشده است)


    این مواجه ی دوگانه یک پیام روشن دارد :


    ما سنگ رو مینداریم شاید گرفت یا به هم می پرند یا جو به هم میریزه یه کم تخریبشون می کنیم

    می ریم جلو ببینیم خدا چی می خواد

    و پروژه تخریب کلید می خورد !


    فقط جای مازیار این بار خالی است و گویا میدان رو به جوان تر ها داده هر چند که جوان تر ها هم باید بدانند و همدلی و اتحاد جنوب را تجربه کنند و مطمئن شوند ار این حربه ها آبی برایشان گرم نمی شود !

    این برخورد دوگانه نشان می دهد گویی این پست از جهانی موازی ارسال شده که در آن جهان پست های قبلی در فروم نوشته نشده و کسری پاسخ دوستان را نداده است

    هر چند در آن جهان هم این دست عملیات ها ره به جایی نمی برد

    به فول معروف این دام بر مرغ دگر نه برادر من



    و اما چند جمله کوتاه با مجید عزیزم


    پ.ن: کسرا جان، بقول خودت منم احترام زیادی برات قائلم.اینجا رقابت بینمونه خارج از اینجا رفاقت.منتهی هم سفسطه میکنی هم مغلطه و هم دروغ میگی.چسباندن اکانتی که زیر نظر خود شما و پلیر اکانت تک شاخ و اعتراف پلیر سایدتون به این شواهد، چسباندش به شمال شرق و سامان گرس و تهمت زدن تو روز روشن دور از انتظار بنده بود در جایگاهی که لیدر کل یک ساید هستی و صداقت و اعتبار حرف اول رو در این بازی 0 و 1 و بخصوص بخش فرومش میزنه.هرچند گفته بودم صداقتت خیلی وقته زیر سوال رفته منتهی امیدوارم تجدید نظر کرده و از زدن انگشت اتهام دست برداشته و فقط به همون ارسال دفاع تو اکانتهای شمال شرق و تکرار و تکرار این عمل چیپ بسنده کنید.


    ارادتمنمد همگی

    --مجید پرشیا

    اول از همه بنده همیشه شما رو هم به خاطر سبک بازی و هم ادبیات شایسته ای که در فروم به کار می برید لایق احترام می دونم و خوشحالم که این سرور مقابل شما بازی می کنم


    اما از اونجایی که از اکانتی صحبت به میون اومد که الان پلیر نداره و توسط من و آقا مهدی کلت اداره میشه و هر چند وقت یک بار پلیر اکانت که از بچه های تیم ما هست بهش سر می زنه لازم دونستنم که در بحث شما دخالت کنم

    موقعیت قرار گیری ده های اکانت تک شاخ و شرایط جغرافیایی اکانت مشخص کننده ماهیت وجودی این اکانت هست و از اونجایی که این اکانت داره به دف ریختن به مولتی ها در سرور کانکت میشه و بهش گره می خوره لازم می دونم قویاً چنین موردی رو تکذیب کنم !

    من خودم از کسانی هستم که به شدت این عمل رو نا شایست و نادرست می دونم کاملاً مطمئن هستم که هیچ یک از بچه های تیم ما تحت هیچ شرایطی وارد چنین بازی کثیفی نخواهند شد و به اطلاع شما می رسونم مجید عزیز که راوی شما مشکل داشته و روایت وارده به شدت مشکل سندی داره !

    خواهشاً اگر اکانت تک شاخ پلیری داره که ما نمی شناسیم ما رو با ماهیت این عزیز آشنا کنید ! شاید حفره ای عظیم در شبکه امنیتی ما وجود داره تا همر هامون رو به هم نکوبیدن کلاه خودمون رو کمی بالاتر بگذاریم بسیار از محبت شما سپاسگزارم




    نتیجه اخلاقی :


    شما دیدید راه نمیده هر کاری می کنیم گفتید بریم تو خط درگیری انداختن بین جنوبی ها !

    به این صورت که یکی رو می زنیم یکی رو بالا می بریم جواب نداد جا ها رو برعکس می کنیم اون یکی رو می زنیم زیر بقل این یکی رو می گیریم خلاصه از بین این همه حرف و حدیث و داستان و نقل قول و .... یه چیزی در میاد دیگه !

    بالاخره یه کسی پیدا میشه یه حرفی حدیثی پیامی گفتاری چیزی !

    بالاخره خدا بزرگه سنگ رو می ندازیم ببنیم چی میشه !

    اما فکر کنم نمی دانید در این گور مرده ای نیست !

    خوشبختانه دوستان ما در جنوب یوسف عزیر و کسری گرامی و سایر تصمیم سازان جنوبی متحد تر و یک صدا تر ار اینی هستند که این قبیل اقدامات اتحاد و هم دلی شان را زیر سوال ببرد

    باشد که رستگار شوید

  • سلام به دوستان


    خسته نباشید میگم به همه دوستان از شمال تا جنوب امیدوارم تا الان لذت کافی برده باشید .

    متاسفانه اون لذت گذشته تراوین گرفته شده دیگه اون جنب جوش قبل خیلی کمتر شده تو فروم هم متاسفانه شکل فروم پست ها و تجزیه تحلیل بازی به بی حرمتی رسیده از قبل بگیر تا الان فیک به نام دوستی درست میشه برا استفاده کردن از نام اعتبارش برا بی اعتبار کردن شخص دیگه نشون دهنده بازی سنتی تراوین به بازی صنعتی تراوین رسیدیم،

    شکل فرم نوع بازی ها یه خفت میشه میایم به هر شکلی که شده با لفظ های خاص که خواننده کاملا متوجه بی احترامی میشه همدیگرو به چالش میکشیم و طرف مقابل مجبور به حرکت متقابل توفروم

    امیدوارم تو فروم بیشتر لینک ببینیم لذت ببریم .


    پ.ن لطفا با اصتلاحاتی که خودم یاد دادم بهت تو فروم مانور نده برا من که دیگه نمیتونی لایی بکشی مخاطب خاص:D:D:D:D

    مشتی باش که اگه به صلیب هم کشیده شدی مسیح باشی نه مترسک مزرعه !!!

    ALIFX&POYA

    Sajad 33YED

    MASOUD NOOB

    REZA ROYAL

    ASHKAN CAPTAIN


    <3CAPITAN TEAM<3

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Flamma ().

  • با سلام خدمت همگي


    اقاي توهمي در مورد پست شما اگر مخاطب قسمت اول پستتون من نبودم كه هيچ اگر مخاطبتون من بودم كه صحبت از بي احترامي بود اصلا متوجه نميشم. من بي احترامي كردم؟!

    من كه هميشه گفتم توي فروم كل كل باشه ، انتقاد باشه ولي بي احترامي نباشه

    اينكه رفتار اقا كسري در مواجهه با پست اقا محسن را در شان توتالي نميبينم بي احترامي نيست انتقاد هست.

    خيلي سادست پلير اكانت ما از توتال جنوب در مورد مسئله اي صحبت ميكنه و ازش انتظار جواب داره، توتال شما مياد باز هم پست خفت ميذاره اومديم در خونتون و ماشين حساب بر داشتيم


    بنظر من رفتار حرفه اي يه توتال جواب دادن به پليري هست كه ازش انتظار جواب داده، بعد بياد پست مخربي بگذاره ، كل كل بكنه


    در مورد اينكه پست ميگذاريد كه عده اي از دوستانتون متوجه بشند اگر توي فروم علني ميكنيد كه ديگه اين حرف چيه! اگر نميخواهيد همه متوجه بشند فروم چيه؟!



    دوست عزيز از متن طولاني شما بابت جواب ممنون

    با اجازتون قسمتي از پيام هاي شما را پاك كردم، جواب شما را هم در بالا دادم،

    مسئله روشن

    انتقاد روشن

    ديگه هم پيگيري نميكنم ما سابقه مسائلي را داشتيم كه پيگيري ميشه ، برخورد ميشه، جواب نداد به ما چه، ميخواستيد بزنيد و ...


    اما

    ادبيات يوسف؟!؟

    تفرقه؟!

    سطح فكرتون كجاست واقعا؟!چرا واقعا اينقدر فكر ميكنيد ما به دنبال به هم زدن متا هستيم؟!؟بيخيال


    اول اينكه فقط ادبيات يوسف عزيز نيست، رفتار حرفه اي اين پلير هست، مسئله اي اگه عنوان ميشه سريع مياد جواب ميده، شهامت داره در مورد اشتباه اماري كه از مولتي پوش كردم توهمي بود معذرت خواهي كرد

    من خودم قبلا هم براي يوسف جان نوشتم در سايد رقيب هست ولي درجايگاه توتال واقعا شايسته هست چ ادبياتي چه رفتاري


    در مورد متا فكر كنم اخرين بار مملي پستي گذاشت خيلي واضح هم اشاره كرد بازي زيبا وقتي ميشد كه سه سايد متايي انجام نميشد ولي حالا كه شده واسه ما فرقي نداره، بقول دانيال اگه متا هم نميشد ما بايد دو سايد را ميزديم

    شما كه فروم را با دقت دنبال ميكني چرا ديگه؟!

    اصلا و ابدا بالا و پايين بردني وجود نداره، يوسف قابل احترامه بخاطر حركاتش

    كسري را انتقاد دارم بهش و انتظار دارم اول مسئله ي مهم سايدي كه مطرح شده را جواب بده


    اين سري پينوشتم مهمتر از پستم هست

    پ.ن: دوستان جنوبي عزيز، تفاوتهاي زيادي مابين انتقاد، اهانت و كل كل هست

    اگر من را در جايگاه و حدي نميبينيد كه به توتال شما انتقاد ميكنم :

    شما جايگاه و حدتون را پايين نياريد جواب من را بديد

    اگه انقدر ناراحت ميشيد توتال شما مخاطب قرار ميگيره، بهتره گروهي در واتس اپ تشكيل بشه فقط توتال ها و افراد با حدود بالا دعوت بشند تا افراد با حدود پاييني مثل من هر حرفي به حدود بالاها نزنن



    پ.ن:عليرضا جان ميدوني برام همچنان عزيزي


    توتال خدا نيست، پليري ساده با انتظارت بيشتر هست


    يه پلير با حرف بزرگ نميشه، منش پلير باعث بزرگيش ميشه

    عكس زير هم باشه به يادگار از واكسن زدنت


    ارادت

    جاويد

    J.Bro

    اگر، در زندگی نگاهت به داشته هایت باشد ،بیشتر خواهی داشت.

    اما اگر مدام به نداشته هایت فکر کنی، هیچ وقت هیچ چیز برایت کافی نخواهد بود

    فکرت رو ترمیم کن...