نقد و بررسی سرور 2 ایکس لیگ قهرمانان | آغاز 14 مرداد 1400|

  • درود


    سه نکته


    نکته اول:


    در مورد مقایسه کارایی دو کتیبه اندگیم، ذهنیت خیلی از دوستان سرورهای کالاسیکِ سه نژاده هست که هولدر واندر از نژاد توتن انتخاب میشد و در نتیجه کتیبه راز معماری و به طبع اون رمر اهمیت زیادی داشت.

    در حال حاضر نژاد مصری رو داریم که با پوینت دفاعی و استحکام بالای دیوارش، تا حدود زیادی تاثیر رمر رو کم میکنه. دیگه مثل قدیم پلیرهای هجومی نسبت به ساخت رمر تمایلی ندارن و گواه صحبت من تورنمنت اخیر دات کام هست که تقریباً هیچ رمری به سمت هیچ واندری لانچ نشد!

    در واقع خلاصه صحبت وگنس عزیز این میشه : واندری که با راز معماری منحصر محافظت میشه، با دو همر کاتای متوالی ضربه بیشتری میشه بهش زد تا اینکه یک رمر بعلاوه یه همر کاتا باهاش برخورد کنه

    در واقع ساید رقیب، با تغییر استراتژی همرسازی، میتونه تاثیر استحکام منحصر رو کمتر کنه.


    نکته دوم:


    پلنری تارگت رو انبار و انبار غ انتخاب میکنه که توی دست و پالش کلی همر اندگیم هست. با تعداد کم پلیرهای اسپیدترا و در نتیجه تعداد انگشت شمار همرهای اندگیم، هیچ پلنری اقدام به این نوع خودکشی نمیکنه. با اینحال شمال شرق خوشحال میشه اگر جنوب انبارهای واندر ما رو تارگت کنه!


    نکته سوم


    عکس العمل ها نسبت به پست محمدعلی عزیز جالب بود!

    بهرحال توی صفحات تاریخ هم زیاد دیدیم که نوابغ در ابتدا همیشه از طرف مردم ساده اندیش (واژه مودبانه تری پیدا نکردم) مورد تمسخر قرار میگرفتن و حرف ها و ایده های جدید همیشه مورد تمسخر قرار میگرفت! در صفحات تاریخ زیاد هست و خب چون ما به تاریخ علاقه داریم به این موارد عادت کردیم، پس ملالی نیست و راحت باشین 😊


    گذر زمان خیلی چیزها رو ثابت میکنه...



    بدرود

    محسن

  • بله در نابغه بودن ممد علی که شکی نیست گفتن هفته دوم انبار هارو بیایم ببریم آیا پا حرفتون هستین؟ منه ساده اندیش میخوام اون انبار هاتون رو آِیا میدین به من؟


    و ادامه ی مطلب هم جالب بود بله تاریخ گواه هست دوست عزیز منم تو چنتا پست قبل تاریخ رو براتون مرور کردم:)


    و من الله توفیق;)

  • سلام علیکم جمیعاً


    ابتدا بابت نظر لطف دوستان سپاسگزارم که تحلیل خواستند و عذرخواهی میکنم که کمتر پست میزارم. دوستان آمار و تحلیل های خوبی میدن. طبیعی هم هست هر کسی به نفع اتحاد و متای متبوع خودش پست بزاره. بی طرفانه صحبت کردن کار ساده ای نیست.


    اما در مورد نظری که از حقیر خواستند دوستان. خیلی بحث فنی شده. بهشون ورود نمیکنم. با توجه به منابعی که توی سرور هست (ناتار + اکانت های تیم) کسی نمیتونه بگه منبع کم هست. هر تیمی که بهتر مدیریت کنه دفاع بیشتری میسازه و نونشون رو هم میده. چیزی که به نظرم مغفول مانده صحبتی هست که سهیل Napi توی فروم سرور قبل نوشت و حقیر هم همونجا برجسته اش کردم، اینه که تعداد واندرهایی که از یک اتحاد(متا) بالا میره مهم هست. چراش هم واضحه. چون توی کورس واندرها اگر رقیبتون از شما واندر بیشتری داشته باشه باید برای پایین آوردنشون همر بیشتری داشته باشید.


    حالا خودتون برید ببینید شما چقدر بیشتر یا کمتر از رقیبتون ورودی منابع دارید. (تاپ غارت اتحادی رو لحاظ کنید + منابعی که از دهکده های موجود در اتحادها بدست میاد - مقداری هم که از مولتی ها زده میشه کم کنید از غارت ها) که این ورودی منابع میشه تروپ دفاعی و هجومی. با توجه به همرهای اند گیمی که دارید چندتا همر معادل برای رقیبتون پیش بینی میکنید؟ با همرهای موجود چندتا واندر رو میشه کشید پایین؟


    اگر بنده در مقام تصمیم برای سایدی باشم سعی میکنم بیشترین واندر ممکن رو بالا بدم. چون رقیب باید برای پایین کشیدن تک تک واندرهایی که داره بالا میره هزینه همر اند گیمی کنه. البته قطعاً تعداد واندر بیشتر مساوی زمان بیشتر برای مدیریت و همچنین تقسیم شدن نیروها روی چندین واندر هست. ولی فرض کنید شما همون 40 میلیون دفاعی که میگید رو میسازید. بهتر هست 40 میلیون روی یک واندر باشه یا دوتا 20 میلیون روی دوتا واندر؟ (این مثال هست. تعداد واندر و نسبت تقسیم نیروها به عهده خودتون و سیاست خودتون هست)


    آمار خاصی نمیدم این سری. ولی با اینکه در ابتدا وضعیت کتیبه ای شمال شرق بهتر از جنوب هست (نظر شخصی هست. ملاکم مرتاض ها و جنگ آموزها و احمق هاست) ولی در انتها اون کتیبه معماری منحصر میتونه روی یک اکانت باشه و هولدر هر دو واندر جنوب شرق و جنوب غرب باشه. تازه بقیه واندرهایی که میشه گرفت رو هم لحاظ نکردم. توی همین وضعیت نسبت تعداد واندرهای جنوب به شمال شرق دو برابر میشه. مگر شمال شرق روی واندر شمال غرب هم سرمایه گذاری کنه و امیرحسین تریدر و دیگر اهالی شمال غرب بتونن دفاع واندر شمال غرب رو تامین کنن و البته بخوان همراه با شمال شرق بازی کنن.


    خلاصه هر تیمی که واندر بیشتری رو بتونه ساپورت کنه (فقط گرفتنشون فایده نداره یقیناً) میشه گفت یک قدم جلوتر از رقیب هست. همینکه جنوب زودتر از شمال واندرهاشون رو گرفتن خودش باز امتیاز مثبت براشون هست. کار شمال شرق این سرور سخت هست و احتمال اینکه بتونه پیروز این سرور بشه کم هست به نظرم، مگر اینکه جنوب شل بزنه. حالا توی این شرایط اگر جنوب بیاد و واندر مرزی جنوب شرق و شمال شرق رو هم مال خودش کنه که شمال شرق واندر کمتری برای آپ کردن داشته باشه باز یک پله جلوتر می افته و شمال شرق هم باید حواسش رو جمع کنه که این واندر رو از دست نده. (باز هم نظر شخصی بنده هست.) اگر تعداد واندرهای شمال شرق تعدادشون کمتر شد باید روی دیستروی و چیف کردن همرهای رقیبشون تلاش بیشتری داشته باشه و روی داشتن همر اند گیمی بیشتر، سرمایه گذاری مضاعفی کنه.


    برای همه سلامتی و شادکامی و سربلندی آرزومندم

    ارادت در جریان است. <3

    لقمان

  • با سلام خدمت همه دوستان عزیز


    متأسفانه امروز پدر رضای عزیز از پلیر های باتجربه و دوست داشتنی جنوب شرق ( اکانت unknown در سرور های گذشته و m a r s و .... ) امروز از میان ما رفتند

    این ضایعه رو به خانواده محترم ایشون تسلیت عرض می کنم و از طرف خودم و تمام بچه های جنوب شرق برای رضا طلب صبر و عافیت می کنم

    انشا الله به حق این ایام عزیز پدرشون در اعلا علیین میهمان خان کرم حضرت اباعبدالله باشند

  • عرض سلام و احترام خدمت همه بزرگوران


    رضای عزیز

    درگذشت پدر درد پر دردی است که باورش هیچگاه در ذهن و قلب جای نمی گیرد ولی در برابر تقدیر و رضای پروردگار باید رضا بود


    درگذشت ایشان را به شما و خانواده بزرگوارتان تسلیت عرض میکنم

    روحشان قرین رحمت الهی

    Some Of The Accounts That I Have Played On :

    Gulf Warriors

    THE OLD AXE

    AXE MAN

    MR.PR3SIDENT

    totenpro

    GeT_RiGhT

    The old men

    Royal

    Good Life

    LEGENDS

    M A R S

    Gaul Teachers

  • درگذشت پدر دوست خوبمون رضا رو به ایشان و خانواده محترمشون تسلیت عرض میکنم

    خدا رحمتش کنه

    رضا جان غم اخرت باشه

    ;(

  • سلام


    رضا جان .... با شنیدن این خبر تاسف بار بشدت ناراحت شدم.


    خدا به شما و خانواده گرامی صبر بده؛ روح اون عزیز از دست رفته هم شاد باشه.


    روزگاری بود که میگفتن، "تراوین، بهانه با هم بودن"


    الان اینطور شده که "تراوین، مکانی برای توهین، رفع عقده ها و نمایش شخصیت پنهان خیلی ها"

  • رضا جان


    پدر گوهر بی‌نظیر و تابنده زندگی است، عروج پدر عزیزتان را که صبورانه زیست
    صادقانه آموخت، صمیمانه روشنی بخشید و سبکبال از افق ناسوت پر کشید را
    به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می‌کنیم
    و از خداوند متعال خواستاریم به لطف خویش، روح آن پدر بزرگوار را شاد
    و مقامش را در جوار قدسی درگاهش بلند مرتبه فرماید.


    xXx Team

  • رضا عزیز


    با کمال تاسف از مرگ پدر گرامی جنابعالی با خبر شدیم و این موضوع ما را بسیار متاثر نمود. امیدوارم که روح آن مرحوم در سایه لطف خداوند آرام گیرد و شما با صبر این ضایعه دردناک را سپری کنید.


                                                                             متن تسلیت فوت پدر

    مشتی باش که اگه به صلیب هم کشیده شدی مسیح باشی نه مترسک مزرعه !!!

    ALIFX&POYA

    Sajad 33YED

    MASOUD NOOB

    REZA ROYAL

    ASHKAN CAPTAIN


    <3CAPITAN TEAM<3

  • درود بر همه ی دوستان گرانقدر .


    جناب رضا گرامی و ارجمند :


    | غم از دست دادن پدر عزیز و بزرگوارتان در واژه ها نمی گنجد ، تنها می توانیم از خداوند برایتان صبری عظیم و برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب کنیم . |

    عرض تسلیت به شما و خانواده ی محترمتان .



    سیروان .

    از بی هنران شعله ادارک مجویید

    این طایفه را طره دستار بلندست

    تن چیست که با خاک برابر نتوان کرد؟

    از کوتهی ماست که دیوار بلندست .



    صائب تبریزی .