نقد و بررسی سرور 2 ایکس لیگ قهرمانان | آغاز 14 مرداد 1400|

  • سلااام به تک تک پلیرهایه خفن سرور


    اونایی که تو خط مقدم دارن شب و صبح،و صبح و شب میکنن!


    اونایی که خیلی فعال شدن تو این چند روزه!


    اونایی که همه جوره به تیم لیدری دارن کمک میکنن!


    اونایی که همدل و هماهنگن!


    اونایی که کلی کتیبه جمع کردن و بازم دنباله کتیبن!



    اونایی که خفتایه ناب میزنن!



    اونایی که رفتن تو دیوار!😁


    .

    .

    ‌.


    نه نه اشتباه نکنین این مثل اون عمو که همرو فحش میده نیست😝


    خواستم بگم



    دم همتون گرم گل کاشتید😅


    اقا جدا از شوخی و مزاح


    اما دوستان که میفرمایند همین ته همرها برای کلین کردن واندر باید میرفت درست میفرمایند و بابت کم کاری معذرت میخوام.


    هومن عزیزم دمتم گرم چیزی از ارزشهات کم نمیکنه😅


    کاملا مشخصه از نحوه قرار گیری دهکده ها که پلن اکانت belial فقط و فقط کلین کتیبه بوده همونطور که خودتم اشاره کردی بهش و واقعا زحمت کشیدی واسش



    بگذریم



    آقا من تا جایی که یادم میاد


    ما تو تراوین یاد گرفتیم که ارزش کارایی که انجام میشه (حالا هر شخصی) رو بدونیم چه لیدر! چه پلیر!


    ولی متاسفانه یسری از دوستان چیزایه دیگه ای یاد گرفتن مثله اینکه😆


    سلام. این توتال جنوب شرق هست ؟ من واقعا برام خیلی جای تعجبه که کسی که توتال یک ساید هست اینجوری پست بزاره. این چند پست اخیر این اکانت واقعا من رو به فکر فرو برده که آیا این کسری همون کسری هست ؟ و آیا این سبک پست گذاشتن توتال یک ساید به نظر خوانندگان زیباست ؟ اصلا هم ربطی به سن و سال نداره. حتی اگر سن پایین هم باشه به عنوان توتال اون ساید این سبک پست گذاشتن ها واقعا زشته ! کسری که سنش هم بالاست... بچه هم داره ! واقعا اگر این اکانت دست توتال اون مجموعه نیست خواهشا با آبروی دیگران بازی نکنید. این دهکده توی شمال غرب بود. ما چیفش کردیم و نیازی نبود دیگه نگهش داریم. چیف بک شد. خوب مبارکتون باشه.


    در کل


    خوشحالم که سرور از حالت ایزی مود داره به سمت نرمال میره

    امیدوارم این روند ادامه دار باشه





    پ.ن:حذاف؟؟😁 جالب بود!

    سروری که دیدم شمال موند این اواخر بجز سرور قبلی سرور نرمال بود که با امرداد متا کردی شخص شما و نجات دادی دوستان رو از فاجعه سرور قبلش که با زئوس همه فن حریف و قلدر😆 شمال رو حذف دسته جمعی رفت


    پ.ن:دوست عزیزم شما همه ی سرور ها (اجندا) دارید تو صحبتاتون؟😁


    پ.ن:عزیزین همتون!



    ArMaN

    Mr.ScarY

    B O O M B

    DR.ERROR

    WITCHER

    STORM

    TAK SHAKH

    KING BALA

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Witcher: یه الف کم بود تو متن🤪 ().

  • سلام و عرض ادب خدمت تمام پلیر های این سرور


    من پلیر ساید جنوب غرب هستم و باعث افتخار بود در کنار شما دوستان پلی دادم ولی به دلیل نداشتن تایم مجبورم اکانت حذف کنم .


    تاریخ انقضام تموم شد


    در کل سرور خوبی نبود :)


    تراوین از من به بدترین شکل ممکن یاد میکند :saint:

  • سلام خدمت ساکنین این سرور


    یک تحلیل براساس برداشت شخصی شرایط سرور میخام به اشتراک بزارم که امیدوارم مفید واقع بشه


    خب کتیبه ها هم وارد شد هر مجموعه با توجه به عملکردش کتیبه هایی رو جمع کرد که داشته های هر ربع + آمار میتونه به ارایه یک تحلیل و پیش بینی خوب از سرور کمک کنه


    سرور ۲ قطبی شده تقریبا و جنوب در مقابل شمال شرق قرار داره.شمال غرب هم که از اول کسی داخلش نبود و به مرور داخل ۲ جبهه اصلی حل شد و از گردونه رقابت خارج شد.


    • با توجه به نحوه جمع اوری کتیبه ها میشه دست بالا برای اندگیم رو به جنوب داد.جنوب با معماری منحصر شانس به شدت بالایی برای تموم کردن بازی توی خاک خودش داره و شمال شرق هم با مرتاض ها و مرتاض یونیک میتونه با ساخت دفاع خیلی خوب جواب بازی جنوب رو بده


    - چیزی که من میبینم شمال شرق یک بازی خطی رو پیش رو گرفته.جوری که از تاپ تن مشخصه تمرکز این ربع به شدت روی پاپ بازی هست چون از نظر تعداد پلیری کمتر از جنوب هستند و این نشون میده تلاش پلیر های این ربع بیشتر از جنوب هست.به احتمال قوی سیاست کلیشون ساخت دفاع خیلی زیاد با در تعداد زیادی اکانت هست تا با دفاع در حجم بالا بتونن از پس همر های زیاد (که خیلی هاشون از نظر سایزی سوپر همر نمیشن حالا یا به خاطر خفت یا تعداد زیاد نسبت به جنگ اموز ها) جنوب در اندگیم بر بیان

    از طرفی با توجه به پیشینه این ربع پلن گسترده کلا توی برنامه کاریشون نخواهد بود و صرفا به جنگ های نا منظم ، خفت و ... اکتفا میکنن.پس محور اصلی این ربع ساخت دفاع خیلی سنگین برای اندگیم و دوری از درگیری با ربع های جنوب خواهد بود چرا که تعداد اکانت های زیادی دارن که هر چی از درگیری دور باشه دفاع بیشتری میتونن بسازن و ضمن اینکه دفاع از حجم زیاد اکانت هم کار ساده ای نیست !


    - جنوب در مقابل اگر دقت کنیم توی تاپ پیشرفت علیرغم اینکه ۲ ربع هم هستند از تک ربع شمال شرق + حومه (ش غ) عقب تر هستند.اما توی تاپ غارت میشه برتری این ربع رو دید.به نظرم در گذر زمان اگر جنوب بخاد همینجوری آروم بازی کنه ضرر میکنه چراکه قدرت رشد دفاع شمال شرق در بلند مدت خیلی بیشتر از قدرت رشد همر های جنوب میشه.اگرچه احتمالا جنوب شرق و جنوب غرب از پلن ها میترسن چون مسلما این ربع که احتمالا جنوب شرق باشه از همسایگی با شمال شرق ضربه بیشتری میخوره و احتمالا همین مساله یا شاید مسایل حاشیه ای دیگه باعث میشه که جنوبی ها علیرغم میل به پلن و هجوم ، در عمل دستشون بسته باشه که اگر همچین چیزی صحت داشته باشه به شدت مایوس کننده هست چرا که جنوب با اسم و ابهت بزرگ اما قدرت و کارامدی پایین قطعا اندگیم زمین گیر میشه !


    ضمن اینکه نباید فراموش کنیم نگهداری همر خیلی سخت تر از دفاع هست چراکه همر مستعد خفت شدن توسط حریف یا خودی ، لاست بی گندمی ، صفر شدن و هزار تا مساله هست اما دفاع هیچ افتی جر لاست از بی گندمی نداره !


    پیشنهاداتی که میتونه مد نظر بازیکنان و تیم لیدری ها قرار بگیره :


    1 - شمال شرق توی مسیر درستی قرار داره.چرخش هدف دار جنگ اموز ها و سنگین کردن و حفاظت از همر های اندگیمی ، قوی کردن زیرساخت دفاع و ساخت دفاع ، تفرقه اندازی بین ۲ ربع جنوبی برای شکوندن متا ، تارگت کردن فقط یکی از ۲ ربع جنوبی برای سست کردن متا ، تایم خریدن و ایجاد حاشیه برای وارد نشدن به جنگ های فرسایشی و پلن های گسترده (به معنی حفاظت از زیرساخت های دفاع با حرف نه دف کوردی ) میتونه کارایی باشه که شمال شرق توی برنامش در نظر بگیره.ضمن اینکه تمرکز برای ۱ واندر با حجم بالای دفاع با توجه به تعداد پلیر ها و کتیبه هایی که دارن میتونه گزینه منطقی باشه تا در هر راند تعداد بالایی همر از جنوب بگیرین.قطع به یقین سوپر همر های زیادی هم نخواهید دید و در نهایت همر های جنگی متوسط یا واندرکوب های ناقص به راحتی در مقابل دفاع خوبتون نا کارامد میشن.


    2 - جنوب نیاز داره یک تجدید نظر تو افکار یا عملکردش انجام بده.گذر زمان به ضرر جنوب هست.بهتره منطقه بندی انجام بشه و نوار مرزی جنوب و خط مقدم درگیری ها در یک شاخه پا به پای هم بجنگن و همبستگی بیشتر بشه.همر های اندگیمی باید مشخص و از چرخش بی رویه جنگ اموز یا کتیبه ها جلوگیری بشه و مابقی همر ها همه در صف جنگ قرار بگیرن تا مانع رشد دفساز ها و زیرساخت های شمال شرق + حومه بشن.پلن های گسترده و بازی فشاری در نظر گرفته بشه.شمال شرق وقت رو میزاره.اگر این وقت صرف انالیز حمله و دف کوردی نشه قطع به یقین صرف دفاع ساختن میشه.پس همینکه پخش کردن تمرکز شمال شرق ولو به قیمت پلن های معمولی و متوسط میتونه به شدت کاربردی باشه.علی الخصوص اکانت های شمال غرب که تحت نظر شمال شرق هستند میتونه یک گزینه خوب باشه چراکه دفاع شناوری کمی توی اون منطقه وجود داره و الان که دفاع ثابت کم هست زدن اون ها منطقی هست و در اینده توی هر کدوم شاهد 100ک دف ثابت خواهید بود که زدنشون به اندازه الان کاربردی نخواهد بود.ضمن اینکه گرفتن چندین واندر (با یک هولدر ) میتونه مفید باشه چراکه سایز همر های شمال شرق اکثرا قابل توجه خواهد بود و میشه در یک دوره تعداد بیشتری همر ازشون گرفت


    به عنوان حسن ختام هر ۲ جبهه در وضعیتی قرار دارن که میتونن بازی رو به نام خودشون تموم کنن.اما همه چیز بستگی به عملکرد و تصمیم گیری هاشون داره.تا الان بازی شمال شرق با برنامه بهتر به نظرم وارد شده و مستعمره سازی و سرمایه گذاری که در شمال غرب کرده در اینده به شدت به دردش خواهد خورد.در مقابل جنوب با متایی که انجام دادن (اگر فقط به ظاهر نباشه) میتونن از برتری عددی پلیری در مقابل شمال شرق استفاده کنن و قطعا از شانس خوبشون در داشتن راز منحصر نمیشه چیزی نگفت و شاید اگر راز منحصر در شمال شرق بود کلا معادلات به نحو دیگه ای پیش میرفت !!


    مچکرم بابت وقتی که برای خوندن گذاشتید

    موفق و سلامت باشید

  • سلام دوستان


    چند روزی بود که میخواستم پستی بابت کتیبه ها بزارم که خوشبختانه دوستان عزیزتر از جانم این زحمت رو کشیدند ولی با کمی تحریف ! به همین علت بنده با مدرک سعی در نشان دادن چیزی که هست رو میکنم. ترتیب معرفی کتیبه ها بسته به میزان مهم بودنشون خواهد بود:


    کتیبه جنگ آموز کوچک :


    .jpg

    1 ساید : سه جنگ آموز ------------------------ 2 ساید: سه جنگ آموز

    .jpg

    1 ساید : سه مرتاض ------------------------ 2 ساید: سه مرتاض


    .jpg

    1 ساید : پنج احمق ------------------------ 2 ساید: چهار احمق


    %DA%86%DA%A9%D9%85%D9%87.jpg

    1 ساید : چهار چکمه ------------------------ 2 ساید: دو چکمه


    .jpg

    1 ساید : دو چشمان ------------------------ 2 ساید: چهار چشمان (تبریک میگم)



    کتیبه های بزرگ


    -بزرگ.jpg

    1 ساید : یکی ------------------------ 2 ساید: سه تا (تبریک میگم)

    -بزرگ.jpg
    1 ساید : دوتا ------------------------
    2 ساید: دوتا


    -یزرگ.jpg

    1 ساید : دوتا ------------------------ 2 ساید: دوتا


    -بزرگ.jpg

    1 ساید : دوتا ------------------------ 2 ساید: دوتا



    در مورد کتیبه انبار خدمتتون عرض کنم که نبودش هم اتفاق خاصی برای یک ساید نمیفته. مثلا تصور کنید مرتاض یا جنگاموز نباشه یا انبار ! کلا انبار کتیبه ای هست که بعد از دو هفته دیگه هیچکی نمیخوادش. به نظرم یک بزرگ و یک کوچیک کفایت میکنه چون نهایت مصرف یک اکانت 10 میلیون منابع هست که ما معمولا یک ساعته میزنیم و رد میشه میره اکانت بعدی... خیلی جدی نیست این کتیبه. از دو هفته دیگه هم اصلا جا ب جا نمیشه. کسی خواست میتونه از ما بگیره.


    کتیبه اند گیمی: مرتاض منحصر به فرد و استحکام منحصر به فرد
    بنده دیدگاه دیگه ای به کتیبه استحکام دارم و سعی میکنم اینجا بگم. یک شبیه سازی انجام شد که توی اون 21 میلیون دفاع خوب که سطح 20 هستن و قهرمان هم فول امکانات کنار استحکام منحصر قرار دارد. یک رمر خوب و یک کاتای خوب به این واندر حمله میکنند. نتیجه در عکس زیر:

    -استحکام-یک.jpg


    -دو.jpg


    میبینید که واندر 3 سطح اومد پایین (22 ساعت واندر عقب افتاد) - حالا رمر رو حذف میکنیم


    -سه.jpg


    باز میبینید که واندر 3 سطح اومد پایین (22 ساعت واندر عقب افتاد) . حالا اگر رمر بیشتری بزنیم و دیوار رو صفر کنیم ببینیم چه اتفاقی میفته:


    -4.jpg


    اینجا واندر 38 ساعت عقب افتاد. میخوام بدونم آیا میارزه خرج همرمون رو دو برابر کنیم فقط برای 12 ساعت بیشتر ؟ به عبارتی اگه این 4 همر همه کاتا بودن الان 4تا 22 ساعت (یعنی 88 ساعت) واندر رو عقب مینداختن ! حالا میپردازیم به نگه داریه این کتیبه:


    خاصیتی نداره که ساید بتونه ازش استفاده کنه ! فقط باید همیشه +500 ک دفاع روش باشه تا آبروی ساید در خطر نیفته. همینطور باید کلی پتانسیل و وقت هزینه و استرس بکشیم تا این کتیبه رو نگه داریم.


    و اما عشق من ! یعنی مرتاض منحصر به فرد. تمام اون دفاع رو در دو ضرب میکنیم ! میدونی چرا ؟ چون نگه داریه این کتیبه خیلی راحته. روی یک کپ مصری که 150% هست شما میتونی 1.500.000 دفاع ثابت نگه داری بدون اینکه منفی باشی ! میتونی چندین پلن بری که گندم خور سایدتو دوبرابر کنی که ما داریم میریم. مثلا یکی از دفاع سازهامون 500ک پیاده داشت و یک هفته ای بود متوقف شده بود. الان شده 600ک. داره میسازه مثل بنز ! با مرتاض منحصر به فرد پلن های خیلی زیادی میشه رفت تا دفاعتو تو 10 روز دوبرابر کنی ! که ما داریم 8 پلن متفاوت باهاش اجرا میکنیم ! حالا فهمیدید چرا دفاع رو دوبرابر میکنیم ؟ خوب الان میریم سراغ شبیه سازی:


    -1.jpg


    -2.jpg

    فقط و فقط یک سطح ! فقط و فقط 11 ساعت ! دیگه شبیه سازی همه چی رو میگه. من دیگه توضیح نمیدم.



    اگر سایدی مرتاض منحصر به فرد داشته باشه و بتونه باهاش پلن های مختصر سازی گندم خور رو در چندین جهت انجام بده ساید پیروز هست نسبت به استحکام ! این هم از دو یونیک اند گیم !


    سه یونیک جنگی داریم (چکمه، جنگاموز و چشمان) و دو یونیک شخصی (احمق و گیج) از سه یونیک جنگی دوتاش دست یک سایده و یکیش دست دو ساید دیگه. شخصی ها هم برای خودتون. پست طولانی شد. صرفا جهت حمایت از تیم کتیبه ها گذاشته شد. مرسی


    شادزی


    ماورای باورهای ما،

    ماورای بودن ها و نبودن های ما

    آنجا دشتی‌ست...

    فراتر از همه ی تصورات راست و چپ

    تو را آنجا خواهم دید.

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط VaGNeS ().

  • بازم سلام


    بذارید حالا که صحبت از حذفیون شد خاطرات قدیم رو یکم مرور کنیم


    یادمه فقط 1 سرور کنار حاج احمد بازی کردیم که اونم با فرزاد پانیشر رو ی اکانت بازی میکرد تو ش ش سرورای بعد فیلترینگ


    بعد از کشیدن اسکات از ج ش با دیدن دف سنگین ج ش کل ساید رو گذاشتن رو حذف فرزاد و همین احمد این1 مورد.


    بنده موندم با کتیبه مرتاض یونیک و جنگ منو نیما هانیبال فقط موندیم این از این


    مورد بعدی هیچ سروری حذف نکردیم برم مگر کل ساید اول حذف کرده باشن و خودمون مونده باشم ما یا بازی نمیکنیم یا تا آخرش هستیم


    مورد بعدشم که آرمان گفت نیاز به توضیح بیشتر نیست پس کلاه خودتون رو بگیرید باد نبره عزیزان


    چون شما یدطولایی در ضمینه حذف و خالی کردن پشت بچه های ساید دارید


    خوش باشید


    پ ن:حاج احمد خاطرات قدیم پاک نمیشه


    پ ن:خیلی عزیزید اما حذف میکنید میدونم:D


    پ ن آخر:دیس بی مورداتون رو دوس دارم بیشتر دیس کنید بیشتر لذت ببرم چون حقایق تلخ مثل قهوه هست پشتش باید ی شوکول بزنید;)

    خوش باشید


  • در مورد کتیبه انبار خدمتتون عرض کنم که نبودش هم اتفاق خاصی برای یک ساید نمیفته. مثلا تصور کنید مرتاض یا جنگاموز نباشه یا انبار ! کلا انبار کتیبه ای هست که بعد از دو هفته دیگه هیچکی نمیخوادش. به نظرم یک بزرگ و یک کوچیک کفایت میکنه چون نهایت مصرف یک اکانت 10 میلیون منابع هست که ما معمولا یک ساعته میزنیم و رد میشه میره اکانت بعدی... خیلی جدی نیست این کتیبه. از دو هفته دیگه هم اصلا جا ب جا نمیشه. کسی خواست میتونه از ما بگیره.


    گفتم دیگه پشت نذاریم این پست رو دیدم خندم گرفت


    اونایی که قرمز کردم واقعا نشون دهنده سطح بازی هست اونی که سبز کردم هم اینه که باش سر حرفت وایس الان بعد 2 هفته انباراتون رو بدید ما

    ;):D



    حالا بقیه پست رو کار ندارم که اولا مدافع رو چه نژادی زدی دوما تو چه شبیه سازیه سوما اصلا خودت به این پست که گذاشتی اعتقادی داری


    چهارم همون که 10م سیومنبع داره میخواد این رمر رو بسازه؟:D

  • 😂😂😂😂یعنی بشر تو چقدر سطح بازیت و فکرت نابوده .یعنی دمت گرم امروزمونو ساختی با آنالیزات

    فقط میتونم بگم تو حرف نداری توی آنالیز😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    خدایا این چه سمی بود😂😂😂

    پستتم لایک میکنم فقط بخاطر اینکه خوشحالم کردی😂😂

  • این چه سمی بود من دیدیم !!!

    ممنون بابت عکس کتیبه ها خیلی جالب بود


    من توی پست قبلیم کلی از برنامه ریزی شمال شرق تعریف کردم و جالب بود.اما واقعا این پست نا امیدم کردم.امیدوارم که شما صرفا هدفت از این پست جهت تلطیف فضای فروم و خنده بوده و جدی جدی تحلیل های شمال شرق اینجوری نباشه !!!


    بزرگوار ، تحلیل خوب مستلزم ارایه فکت های مختلف هست.صرف بررسی یک سناریو و ارایه تحلیل طبق اون فقط تزریق ایده هست و نه تحلیل یک موضوع‌ !!!


    حداقل ۱۰ ایراد اساسی پست شما داشت که من فقط به چند تاش بسنده میکنم که برای باطل کردن پست و فیل شدنش کافی هست


    1. دفاعی که ارایه دادی کاملا آن بالانس هست ! محاله یک ربع بتونه در کنار ۱۴ میلیون محافظ ۱۴ میلیون پیاده نظام و آش واردن بسازه.ضمن اینکه این تناسب دفاع اصلا به تعداد اکانت های شما فک نکنم بخوره.ضمن اینکه حذف نیزه دار؟واقعا خنده دار هست.این ترکیب دفاع جلوی گرزی شاید عالی باشه اما آیا جلوی همر سزار یا تبری هم خوبه؟پس بهتر بود ترکیب دفاع رو منطقی تر و معقول تر میبستید
    2. ضمن اینکه آیا امکان داره ۱۴ میلیون دفاع انویل بسازیم؟یعنی شما اومدی کنار همه این ها هیرو و احتمالا با ۱۰۰ درصد دفاع گذاشتی.خب این کاری که شما کردی به طور قطع تو راز یونیک نقشش کمتر هست چون دفاع نصف هست و ضمن اینکه اصلا شدنی نیست !!!!
    3. در ادامه اصلا شما حق نداری فقط ۱ سناریو تعریف کنی و برای همر دوم تارگت تعیین کنی.من به عنوان پلنر شاید دوست داشته باشم ۲ انبار بزرگ بزنم و اصلا نمیخام شگفتی جهان بزنم.



    لطفا برای روشن تر شدن موضوع برای من و خوانندگان مشخص کنید زمان 2 انبار بزرگ که از سطح 17 به 20 میاد رو هم بررسی کنید و تحلیلتون اگر نیاز به اصلاح داشت اصلاح کنید


    ضمنا درست دیدم که مقدار کاتا در حالت رژیم ۵۰۰ تا کم شد یا اشتباه بود؟


    خواهش میکنم اگر قرار هست تحلیلی راجب موضوع بزارید ، جزییات مختلف رو بررسی کنید.تمام احتمالا و پیش فرض هایی که میکنید رو بگید تا خواننده متوجه بشه این تحلیل بر چه اساسی هست.

    به عبارت دیگه تحلیل بزارید نه صرفا تزریق افکار خودتون به عنوان فکر برتر !!!!


    موفق باشید


    پ.ن : اگر خیلی دنبال روحیه دادن هسی به نظرم شبیه سازتو اصلاح کن برای همر دوم هیزم شکن تعریف کن ضرر خیلی کمتر میشه :))))


    پ.ن : 40 میلیون دف رو یک واندر با رژیم؟اینو اینجا گفتی اما جای دیگه نگو ما هم نشنید میگیریم.چون شاید یه ادم مثل من سادیسم داشته باشه ، همر جنگی با کاتای بالا هم توی دستش زیاد باشه و تصمیم بگیره فقط انبار و انبارغذا و ساختمون اصلی بزنه
    لطفا برای ما با ظرفیت 1200 انبار غذا ، 40 میلیون دفاع و واندر 90 اگر ایده ای دارید در میون بزارید

  • سلام دوستان گل تر از گل


    وقتی میگم یاده پلیر های قدیم بخیر فقط فقط بخاطر این حرف ها هست خدایی ۲۰ دقیقه هست دارم فکر میکنم این انالیزی که دوستمون کرد ..بر چه اساسی هست


    دفاع اونطوری که دوس داری هامر اونجوری که میخوای و هدف هم تو انتخاب میکنی خوب !


    حالا یچیزی فقط جان من بگو کجا این تجزیه تحلیل یادگرفتی ، من هرگز ادعای نداشتم تو تراوین اما تو حداقل ۱۰ ۱۲ تا سروری که پلی دادم یدونه این شگلی ندیدم چه دفاع چه هامر چه انویل ۱۵ میلیونی ؟ دفاع😳😳


    ما فکر میکردیم سنتی صنعتی مولتی میسازین 🙈 و میزنین نگو خودتون هم ...


    بگذریم دوستانی که منو میشناسن میدونن همیشه اعتقاد به ادب و مودب بودن دارم ..


    اما واقعا سطح سرور با تجزیه تحلیل شما ۵۰% اومد پایین داداش مجبوری چیزی رو که بلد نیستی رو انجام بدی ؟ فکر کردی با ۴ تا پست و دو تا عگس اره اینها ...



    در کل لذت بردم تنها پستی بود که ۵ بار خوندمش و فقط فقط خندیدم ..

  • اخرین خبر:

    3 کشته و دو زخمی بر اثر پست های فوق تحلیلی و سوپر انالیزوریه مملی در جبهه ی جنوب !

    گزارش ها حاکی ازینه که 3 عدد از رزمندگان جبهه ی جنوب بعد از دیدن پست های استاد بزرگ در جا خودشونو به ضرب دمپایی خلاص کردن و 2 نفر دیگه جامه هارو بر تن دریدند و سر به بیابون گذاشتن که به ضرب گلوله در مرز های خاش زمین گیر شدند


    در پی پست های این بزرگوار جبهه ی جنوب یک هفته عذای عمومی اعلام کرده

    و در جلسه ی ستاد مشترک ارتش های جنوب فرمانده ی گروه ((جون چه جیگرایی)) امیر سرتیپ پارسا لاقونچر فرمودند:



    تا درودی دیگر بدرود (مارو از انالیز و دعای خود محروم نفرمایید)

    پوریای ولی گفت که صیدم به کمند است

    از همت داوود نبی بخت بلند است

    افتادگی اموز گر طالب فیضی

    هرگز نخورد اب, زمینی که بلند است

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط ModeratoR: اخطار اول ().

  • سلام

    واقعا نمیدونم چطور این تحلیل رو برسی کنم؟؟؟صد بار این نوع چینش این نوع دفاع و همر رو نگاه کردم!!هیچ مدل درکش نکردم!نه نوع نیروها درست انتخاب شده نه نوع همر نه تعداد نیروها؟

    بالانس نیروهم رعایت نشده؟؟؟

    ده بار پستت رو خوندن محمدعلی عزیز بازم چیز بخصوصی از پستت متوجه نشدم!بله کتیبه های جنگ مهم هستند کتیبه های احمق و چکمه و ... مهم هستند ولی خوب انبار هم مهمه!دیدگاه جالبی داری شما توی دو هفته دوتا کتیبه رو روی چند تا اکانت میبری؟؟؟حالا کوچیک رو بتونی روی ده تا با زحمت بچرخونی

    بزرگ رو میتونی روی پنج تا بچرخونی نهایتا هفت تا

    با این حجم اکانت بنظرت منطقی هست؟؟؟

    درمورد مرتاض یونیک و معماری یونیک هم باید بگم معماری یونیک دوبرابر مرتاض یونیک نقش مهم توی واندر داره!

    مرتاض یونیک نقشش خوبه ولی بقول دوست خوبمون اگه یکی مثل من هدف گیری رو روی انبار غذا تنظیم کنه ؟؟؟به نظرت چند ساعت واندرتون عقب می افته؟؟؟

    پس این استدلال و برنامه ای که گفتی واقعا بدرد نمیخوره و فقط ایده شخصی شما هست!:S:S:S:S

    به قول لقمان عزیز

    ارادت درجریان هست

    پ.ن :لقمان جان به شدت به تحلیلت و پستت درمورد پست محمدعلی نیاز داریم


    موفق و موید باشید

    کسری

  • سلام خوب از اونجایی که یه سری آدم سبک اومدن با مسخره کردن و فرار از واقعیت پست بنده رو یه چیز دیگه نشون دادن تشکر میکنم. متوجه شدم شما حاضر نیستید کمی فکر کنید و فقط دنبال بهونه و فرار از حساب کتاب هستید. ولی خوب دوستی این وسط با تمسخر چندتا نکته رو گفت که من اینارو برای روشن شدن ابهامات مینویسم تا جو فروم از افراد فرومایه خالی بشه و به سمت فنی شدن بره. جناب میلیتاری شمارو نمیشناسم ولی قسمت های سبک پستتون رو از چشمانم پنهان میکنم و فقط برای بهتر شدن جو فروم سئوالاتی رو که فرمودید پاسخ میدم.


    فرمودید: دفاعی که ارایه دادی کاملا آن بالانس هست ! و....


    جواب:
    مسئله این نیست که دفاع بالانس هست یا نه ! مسئله امتیاز دفاعی سواره و پیاده جلوی همری است که داره میاد. مثل:


    ww-attack-02.jpg


    تقریبا میزان امتیاز دفاع پیاده امتیازش 250 میلیون میشه (میتونید توی شبیه ساز ببینید) و میزان امتیاز دفاع سواره 250 هست. به عبارتی 1/1

    مجموع اون ها هم میشه 500 میلیون امتیاز دفاعی موجود در دهکده. واقعا مسئله این نیست که اون بالانس هست یا نه ! مسئله فقط میزان امتیاز دفاعی سواره و پیاده هست. وقتی حمله ای صورت میگیره و دفاعی جلوی همر موجود میشه در واقع اعداد هستند که کار اصلی رو میکنند و نه نژاد ! اون دفاعی هم که بنده گذاشتم هم ربطی به معقول بودن و یا نبودنش نداشت. مسئله اعداد بالانس بود که امتیاز دفاع پیاده 1 میلیارد و 100 میلیون بود و سواره تقریبا 1 میلیارد، واقعا به نظرم موضوع مهمی نبود که بهش پرداختید.


    فرمودید: ضمن اینکه آیا امکان داره ۱۴ میلیون دفاع انویل بسازیم؟ و....


    جواب:

    در سرور یک بود ما به مولتی هانتر نامه زدیم و پرسیدیم که اگر از چندین دهکده 50ک دفاعی ارسال بشه و قهرمان از دهکده ای که 5ک دفاعی داره ارسال بشه، امتیازات و درصد های قهرمان روی 5ک اثر میکند یا روی 50ک. فرمودند 50ک. خوب پس به عبارتی تعداد دهکده در ساخت دفاع به مراتب بهتر از انویل است. یعنی اگر کسی اصرار داشت انویل سواره پیاده بکشه فقط برای زیبایی است ولاغیر.


    فرمودید: من به عنوان پلنر شاید دوست داشته باشم ۲ انبار بزرگ بزنم و اصلا نمیخام شگفتی جهان بزنم.


    جواب:

    در سرورهای جدید وقتی میتونی انبار اضافه بسازی (چون از خیلی قبل تر واندر رو میگیری) هدر دادن همر برای انبار کار عاقلانه ای نیست. حتی توی شبیه ساز هم اینو میتونید تست کنید. به عبارتی اگر اون همر رو جای دیگری استفاده کنید بهتر است چرا که اون همر، واندرو عقب نمیندازه.



    فکر کنم جواب تمام سئوالات و ابهامات داده شد. اونایی هم که مسخره میکنند. بکنند. موفق باشید.


    پی نوشت: انبارهای کوچک شمال شرق 3 - باقی ساید ها 3
    پی نوشت : انبارهای کوچک شمال شرق بین 14 بازیکن چرخیده اکتیو بوده - انبارهای کوچک باقی بین 8

    ماورای باورهای ما،

    ماورای بودن ها و نبودن های ما

    آنجا دشتی‌ست...

    فراتر از همه ی تصورات راست و چپ

    تو را آنجا خواهم دید.

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط VaGNeS ().

  • سلام بر شما



    بزرگوار خیلی خوشحالم بابت پاسخی که ازتون دریافت کردم.خب الان حداقل برای من مشخص شده که شما جدی این صحبت رو مطرح کردید و هدفتون صرفا ایجاد جو مثبت در سایدتون نبوده و یا تلطیف فضای فروم


    • بابت مورد آنویل من تا اونجا که به خاطر دارم در تراوین قهرمان فقط بر نیروهای همراهش اثر خودشو میزاشت.اما با توجه به سرچی که داشتم ظاهرا حق با شماست و بابت این مورد عذر میخام ازتون


    • راجب آن بالانس بودن دف من منظورم صرف پوینت نبود.منظور من نحوه ساخت بود که خب با توجه به اظهارات شما متوجه شدم که اصلا شما نوع نیرو واستون اهمیت نداشته و صرفا ترکیبی که نسبت دفاع پیاده و سوارش ۱ به ۱ بشه مورد نظرتون بوده که ای کاش توی پستتون به این مورد اشاره میکردید.چون ساخت ۱۴ میل محافظ و ۱۴ میل اش واردن به منزله اینه که تعداد دهکده های رومن بیشتر از مصری باشه که توی سرور با توجه به امار این طور نیست


    • راجب انبار اضافی


    وگنس عزیز شما توی شگفتی جهان تا روز 100 بازی (۲ ایکس) میتونی انبار هارو تکمیل کنی.شما میتونی n انبار اضافه به قول خودتون بزنید.اما هر چی این عدد n رو زیاد تر کنید (یعنی انبارهای زاپاس بیشتری داشته باشید) ، باید از بقیه چیز ها کم کنید که قاعدتا بقیه چیز ها میشن انبارغذا بزرگ.شما هر چی انبارغذا رو کم کنید قاعدتا مثل طناب بازی میشید که روی طناب نازک تری راه میرید یا به عبارت دیگه یک سیستمی ایجاد میکنه که به راحتی تعادلش میتونه به هم بریزه و ناپایداری که به بار میاد باعث نابودی کل ساخته های شما میشه.اما ما فرض میکنیم که شما تعداد معقولی انبارغذا نگه میدارید و n انباربزرگ اضافه میزنید


    *** عدد n سلیقه ای و جزو اسرار محرمانه ساید هست و من از شما نمیخام که موضوع رو واسه من باز کنید اما قطعا شما با 2 یا 3 انبارغذا نمیخاد جلو برید پس عدد n عددی قابل توجهی نیست.نهایت 3 الی 4 انبار اضافه هم میزنید که البته خیلی ارمانی هست.چون اگر ۲ الی ۳ تا باشه احتمال اوور خوردن بالا میره و بعد از مدتی حریف با چند اسکات و راه های دیگه ای که احتمالا میدونی ، به راحتی میفهمه وضعیت انبارغذاتونو همین کمبود انبار غذا که نقطه قوتتون شده بود تبدیل به نقطه ضعف میشه !


    وقتی که برای ۱ بار n انبار به اضاف 2 انبار شما بخوره کار شما لنگ میشه.سری های بعدی دیگه اون n تعداد رو شما قاعدتا نمیسازی (اگر بسازی هم از رقابت عقب افتادی و تاوانی که براش داری میدی زمانی هست که به جای اپ انبار باید برای اپ واندر انجام بشه) یعنی شما اگر یک سرور سنگین و طولانی در پیش داشته باشی فقط ۱ بار حریفت نیاز هست علاوه بر اسیب زدن به حداقل انبار های لازم برای اپ شگفتی جهان ، انبار های زاپاس شمارو بزنه و سری های بعد انبار زاپاسی در کار نیست


    علاوه بر این فراموش نکنیم که کسی که 45ک رم میزنه

    1. اولا یه ۲۰ک رم دیگه هم احتمال داره بزنه تا دیوار کامل تخریب شه ( این ۲۰ک رم میتونه یه همر جنگی خوب با مقداری کاتا باشه یا یه رمر متوسط که خفت شده یا لاست خورده باشه و قطعا یک رمر خوب ساید نیست !!! )
    2. ثانیا حداقل 3 الی 4 همر با تارگت کاتا روانه واندر شما میکنه که حداقل ۲ هفته برای خودش زمان بخره


    به هر حال به نظر من نگه داشتن واندر تا یک زمان مشخص زیر مرتاض منحصر منطقی هست اما از یک زمان به بعد میتونه تاوان و تبعات سنگینی رو داشته باشه که اون به منزله باختن هست


    اگرچه همه این صحبت ها منوط به ادامه داشتن سرور تا روز های اخر هست که توی سرور های ایران حداقل چندین سال هست همچین اتفاقی رو حداقل من ندیدم و معمولا سرور ها زود تموم شدن


    بخام خلاصه کنم ، همچنان با اصل پست شما یعنی برتری بلا منازع رژیم منحصر با 42 میل دفاع به راز منحصر با 21 میل دفاع مشکل دارم و فکر کنم فارغ از جزییات ، خود شما هم موافق بنده هسید که تحلیلتون به شدت ناقص و فقط به سناریو هایی محدود شده که باعث برتری مرتاض منحصر به فرد میشه که معمولا هم این سناریوها نادر و دور از واقعیت هستند ! (مثل زدن ۱ رم و ۱ کاتا به واندر و هدف قرار دادن شگفتی ! )


    ضمنا به سایر دوستان هم پیشنهاد میکنم حد و حدود رو رعایت کنن تا فروم یک بار تکنیکال و حرفه ای هم در کنار کل کل ها به خودش بگیره و تجربیات و افکار مختلف رو بشه به اشتراک گذاشت.این بحث ها قطعا سازنده خواهند بود


    موفق باشید

  • جناب میلیتاری شما خودتون رو معرفی نکردید. با این اوصاف ممنونم که متواضع برخورد کردید و با انعطاف بالا و بزرگی خود به اشتباه خود با شهامت تمام اعتراف کردید. البته این خصلت شما یکی از ویژگی های بزرگ هست. ممنونم. به نظرم بدیهی بودن بعضی از مسائل توی یک آنالیز و تحلیل جایی برای ایراد گیری نمیزاره. به همین علت بیان نکردم. در مورد انبار هم باید خدمتتون عرض کنم اصلا منطقی نیست که همری به اون خوبی روی واندر بره و انبار بزنه. به عکس زیر توجه کنید:


    -سوسیس-ww-1-.jpg


    فکر میکنم بسیار منطقی ساخته شده و مقدار انبار منابع 1.680.000 هست و غذا 1.440.000. خوب شما فرض کنید بیاید با اون همرهای عالی انبار بزنید واقعا عقلانی است ؟من حساب کردم شما باید 7 انبار رو با 7 همر 450ک گرزی و 120ک تی کی و 22ک کاتا بزنید تا بشه 980 ! واندر کلا 8 ساعت میفته عقب. ولی خوب واندر رو بزنن فکر کنم صفر بشه !


    در مورد مرتاض منحصر بله شما درست میگید. اگر ساید نتونه درست ازش استفاده کنه که اصلا در مقابل استحکام قابل مقایسه نیست و ده برابر استحکام بهتره، ولی اگر استفاده درست بشه به نظر بنده حقیر 100% مرتاض بهتره. با تشکر


    شادزی

    ماورای باورهای ما،

    ماورای بودن ها و نبودن های ما

    آنجا دشتی‌ست...

    فراتر از همه ی تصورات راست و چپ

    تو را آنجا خواهم دید.

  • کامی میتونی منو صدا کنی وگنس جان.اگرچه همون میلیتاری راحت تر هستم چراکه این اسم رو برای فروم انتخاب کردم

    خب بسیارعالی.مسیر خوبی رو پیش گرفتیم و من از این موضوع خوشحالم


    ببین بزرگوار ، مرتاض کوچک میتونه گندم نیروهای خود دهکده رو نصف کنه.میتونه از بقیه نیرو بگیره و گندم بقیه هم نصف کنه.مرتاض منحصر که دیگه جای خود داره و هزاران استفاده میشه ازش کرد

    اصلا اصلا اصلا موضوع بحث ما کاربرد مرتاض نیست.بله در اینکه مرتاض منحصر تا روز 100 که نقشه میاد هزاران استفاده داره هیچ شکی نیست.جنوب هم از این استفاده ها محروم هست

    موضوع اصلی ما مقایسه مرتاض یونیک با 42 میل دف و راز یونیک با 21 میل دف هست و میخایم بررسی کنیم کدوم بهتر هست.یعنی اگر هر ۲ تا کتیبه رو داشتیم کدوم رو استفاده میکردیم.شما میگی من مرتاضو ترجیح میدم منم میگم من راز رو.اصل موضوع اینه !!!


    ببین این زیرساختی که شما داشتید یک زیرساخت عالی و معقول هست.تبریک میکنم بهتون بابت صد کردن شگفتی.


    چند نکته رو مد نظر داشته باشیم.اولا انبار رو با شگفتی اشتباه نگیریم.انبار بزرگ سطح 13 یا 14 که دیگه انبار بزرگ اسمش نیست :) اسمش انبار هست


    پس ما اگر بتونیم با ۳ همر 6 انبار 13 14 کنیم عملا سیو این واندری که نشون دادید حدود 1.05 میل کاهش پیدا میکنه و به حدود 600ک میرسه(تقریبا 400ک معادل 2 انبار بزرگ نیاز داره اپ بشه) .ضمنا فراموش نکنیم در راند اول شما به خاطر درایت و پیش بینی که برای زدن ۲ ۳ انبار اضاف داشتید تونسید ۲ ۳ تارگت به حریف تحمیل کنید اما در سری های بعدی این خبر ها نیست و ۲ همر کل زیرساخت های انبار شمارو میتونه فلج کنه و سایر همر ها به اهداف دیگشون برسن !!!

    کلیت شبیه سازی که زدم بر این اساس هست :


    به علاوه این فقط بررسی یک سناریو بود.اگر همین 6 تارگت انبارغذای بزرگ میزد و یک تک همر سبک تر هم ساختمون اصلی میزد ایا شما همچنان قادر به تحمل این حجم گندم منفی بودید؟


    ضمنا این نکته رو اضافه کنم هیچ وقت روی این حجم دفاع همر 400ک نمیتونه کارساز باشه همین ۳ همر اگر بخان شگفتی بزنن نهایت ۲ الی ۳ سطح از شگفتی میتونن بندازن


    همین تعداد همر در شرایط ۲۱ میل دفاع دیوار رو تا 14 تخریب و شگفتی رو تا 76 میندازه (اگرچه عین همر های مرتاض زدن به راز اشتباهه اما صرفا قیاس سر انگشتی میخایم کنیم)



    - الان شگفتی مرتاض نیاز به تقریبا 74 ساعت برای ریکاوری 400ک انبار و 14 ساعت دیوار داره

    - اما شگفتی راز نیاز به 72 ساعت تایم برای ریکاوری شگفتی از 76 تا 90 و 8 ساعت دیوار داره


    با این تفاوت که شگفتی راز با انبار های لازم و زاپاسش کامل میره جلو اما شگفتی مرتاض دیگه زاپاسی نداره و سری بعدی حداقل دو برابر این زمان نیاز به ریکاوری داره



    لازم به ذکره ما الان بهترین و آرمانی ترین حالت یک شگفتی جهان با ۴۲ میلیون دفاع رو بررسی کردیم.من نمیگم جنوب به اندازه شما اما اگر شما ۴۲ میل دف بسازی جنوب هم ۳۰ میل دف باید بتونه بسازه.حالا ۳۰ میل دفاع با راز منحصر روی یک واندر یا دو واندر با ۱۰ میل دفاع ثابت + ۱۰ میل دفاع شناور که میتونه اضاف بشه به همراه راز منحصر حساب کنید.ببینید راز منحصر ده برابر برتری داره یا مرتاض !!!


    در کل در سرور های کام هم حتی میتونیم این رو ببینیم که علیرغم وجود داشتن مرتاض منحصر و نبود راز منحصر ربع ها ترجیح میدن برای شگفتی جهان از راز بزرگ مخصوصا در سطح های بالاتر واندر استفاده کنن تا حداقل خیالشون از زیرساخت هاشون راحت باشه ولی از مرتاض هم برای ساخت دفاع بیشتر و بالابردن پتانسیل پارکینگ استفاده میکنن و مرتاض منحصر رو دور نمیندازن !!!


    به هر حال پیشنهاد میکنم بیشتر روی این مقوله فکر و محاسبات کنید چون نه تنها مرتاض برای شگفتی جهان (بحث ما 50 روز قبل نقشه نیستا !!! تا 50 روز قبل نقشه راز دست و پا گیره بعد نقشه صحبت ماست)ده برابر بهتر از راز نیست بلکه چندین برابر بدتر هم هست و حتی اگر بررسی پیشرفته صورت بگیره راز بزرگ برتری نسبت به مرتاض یونیک برای هولدور واندر پیدا میکنه


    موفق باشید


    پ.ن : دوستانی که لایک میکنن رو متوجه نمیشم فقط.یعنی واقعا همه هم عقیده هستند که مرتاض منحصر بهتر از راز منحصر برای هولدور واندر هست؟واقعا اگر دلیل لایک ها به صحبت شخص و نه اسم شخص هست جای تعجب داره که این قدر سطح نالج یک ساید راجب بازی پایین هست !

  • میلیتاری جان (ریما). از اونجایی که میدونم کامی نیستی ترجیح میدم همون میلیتاری صدات کنم. تمام حساب کتاب هات رو دابل چک نکردم ولی از توضیحاتت متوجه شدم که داری اشتباه میکنی. دو مورد موجوده که شما دقت نکردید که همین دو مورد تمام حساب کتاب های شما و زحماتتون رو غلط نشون میده.


    1. مطمئن باشید از یک جایی به بعد 100% ما از کتیبه های بهتری روی اکانت هولدر استفاده میکنیم. اتفاقا این نکته ای بود که امیر وال بهمون گفت و ازش استفاده میکنیم. زیر ساخت هاشون هم آمادست. در نتیجه باز اون تخریبی که شما مد نظرتون هست به مراتب پایین تر میشه و کاری که مرتاض باید میکرده، کرده.
    2. این مورد رو چند بار نوشتم پاک کردم چون ممکنه سر نخی باشه برای استراتژی همرهای اند گیم شمال شرق. در نتیجه همون مورد 1 میتونه تمام حساب کتاب شمارو اشتباه نشون بده و کفایت میکنه.


    عکس هارو از اینترنت پیدا میکنم. در ضمن احساسم میگه شما تصمیم تو تغییر صحبتتون ندارید و فقط جلوی خودتون رو میگیرید و با تیکه پرونی های ریز سعی در تخریب دارید. بنده هم ادامه نمیدم. سطح آگاهی بازیکنان ما هر چقدر کم باشه از خیلی ها بالاتره که عملکردشون هم حداقل توی این سرور اینو نشون میده.


    موفق باشید.

    ماورای باورهای ما،

    ماورای بودن ها و نبودن های ما

    آنجا دشتی‌ست...

    فراتر از همه ی تصورات راست و چپ

    تو را آنجا خواهم دید.

  • راجب این بحث کش داره دو تا یونیک من از یک زاویه دیگه دوست دارم نگاه کنم

    خود مملی هم قبول داره ک در حالت دفاع کردن راز بهتر از مرتاضه ولی بدلیل سهولت در گندم رسانی مرتاض رو برتر میدونه

    حالا یک نکته :

    کی میتونه اینجا ثابت کنه ک ( فقط برای مثال) منه هولدر نمیتونم ۴۰ میلیون گندم منفی رو ساپورت کنم؟؟؟

    اقا من ۴۰ میل منفی میشم با همون محاسبات و گندمش رو هم میدم کی گفته برای دادن ۴۰ میل گندم فقط و فقط مرتاض لازمه؟؟ من هم قبول دارم ک با مرتاض راحت تره ولی شاید یوسف تونست این حجم منفی رو گندم بده

    بعدشم چه جنوب چه شمال اول بیایید ۴۰ میل دف رو بسازید بعد نگران نون شبشون باشید😂😂

    و یک نکته خیلی جالب ک همه کلاسیک بازا تجربه اش رو دارند

    تو سرورای کلاسیک ما باید یک دهکده تعدیل کنار واندر میساختیم ک نون شب واندر رو برسونیم ک اگر ساید دشمن دهکده تعدیل ما رو میزد خیلی بیشتر ضرر میکردیم تا زدن خود واندر چون کل دفاعمون جلو چشمامون خود خوری میکردند ولی الان با توجه ب مسیر های تجارت و مخصوصا امتیاز تجارت داخل اتحاد ها خیلی راحت هر بازیکنی میتونه گندم دف اکانت خودش رو بفرسته ب واندر با مسیر های تجارت و دیگه نیازی هم ب اون دهکده تعدیل نیست حتی

    پس پای گندم رو وسط کشیدن ب نظر من منطقی نیست چون گندم رو میشه جور کرد با هر زحمت و تلاشی ولی استقامت دیوار رو با هیچ ترفندی نمیشه بالا برد