نقد و بررسی سرور 2 ایکس راند 2 | آغاز 30 بهمن 1399 |

  • عشقم بیا واتساپ برات بفرستم

    ۰۹۱۸۹۰۹۰۱۳۵


    دیگه بدترش نکنید یه گندی زده شد خواسته یا ناخواسته نمیگم از خجالت اب بشید ولی از بالا هم نگاه نکن داداش گلم هر کی خواست بیاد واتساپ براش اسکرین بفرستم

    پلیرها میگن واندر به واندر نبوده به لیدر پیام میدم میگه ما پلن نرفتیم خخخخخخ


    بازیه پیش میاد داخل بازی چون قانونی وجود نداره هر کسی شخصیت واقعیش رو به نمایش میذاره چون ترسی از چیزی نداره پس مطمئن باشید من اگر اینجا ادم بدی هستم تو زندگیمم همینم


    مبارکتون باشه برنده شدن سرور ، ما خیلی تلاش کردیم که بمونیم و سرور رو براتون کسل کننده نکنیم ولی با این حرکت فقط میشه گفت خلایق هر چه لایق

    حالا یا ما لیاقت شما رو نداشتیم یا شما لیاقت ما ، برداشت آزاده ناراحت نشید

    با همه پستی و بلندی هاش خوبی ها و بدیهاش همتون رو دوس دارم انشالله قسمت شه یا بار دیگه دور هم جمع شیم

    پ.ن: درخواست بالارفتن سرور از طرف شما بود ما فقط موافقت کردیم اگر نمیکردیم بدون حریف باید یکماه بیشتر لاگین میکردید تا صد شه . بخاطر همین سامان راضی شد که واندر به واندر شه بخاطر جلب رضایت ما برای بالا رفتن سرعت بازی که زود تموم شه

    و اینکه سامان جان گفتن پا طی کردیم پلن نریم طی نکردیم که خفت نکنیم درس امروز هم این بود برای من خفت جزئی از پلن نیست ، البته سیم سکندهایی هم دیروز رو اکانت هامون بود چیف ها و صفر کردن ها هم بودن ها ولی گویا اینا هم پلن‌ نبوده حقم داره توسط یک نفر تنها لانچ شده پلنی نریختن که😁


    کوچیک همتون سجاد

    بدرود تا درودی دیگر

    بس تجربه کردیم در این دیر مکافات. با دردکشان هر که درافتاد برافتاد

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط 33yed ().

  • سلام علیکم جمیعاً.


    صبح عالی متعالی.


    گویا رقیبی نمونده و بنده رقیب باقی مونده توی این سرور برای دوستان هستم.


    البته حقیر این سرور اصلاً به قصد بازی جدی نیومدم و در حال درست کردن برنامه بودم بیشتر. گرچه برای اینکه سرور کسل کننده نباشه برام سعی کردم یک تعدادی مدال بگیرم.

    یک سری جاسوسی زده شد دیروز ظهر و شصتم خبر دار شد که خب دیگه ملت تحمل اکانتت رو ندارند. گرچه اکانت بنده واقعاً تهدیدی برای هیچ کس نبوده و نیست توی این سرور. و برام خیلی جالب بود که نیازی نبود اینطوری بنده رو از میدون بدر کنن. ولی خوب دیگه این راهی هست که تصمیم گرفتند اینطوری عمل کنند.


    خب یک چندتا لینک هم قبل اینکه کسی بزاره بزارم.



    این حمله اکانت TRaDer خیلی جالب بود! چیز خاصی ندارم روی این دهکده. واندر رو میخواید بیاید چیف کنید اصلاً. فیک چیه!!!!؟ بزنید بره!!! :*


    اون 2000تا تیرانداز رو روی خودش ساختم. اون منجنیق و رم و رئیس ها برای دهکده همرم هست که باهاش کلی گیج و ... کلین کردم. جریان اومدن اینجاشون هم اینه که یک بنده خدایی که اتک زده بود روی کتیبه انبار این نیروها از اینجا سر درآوردن. اون تروپ گول هم برای بنده نیست و تازگی از NE تشریفشون رو آوردند از اکانت coala.


    یک دهکده ام رو صفر فرمودند دوستان شمال شرقی. چیزی هم نبود که بزارم دفاع کنم. این دهکده ساپورت دهکده ریدر SE_NE بود. گرچه این دهکده های ساپورت بنده چیز خاصی ندارن. منابع هم گذاشتم بمونه که بی دشت تشریف نبرند.

    این عکس زیر رو فقط از این جهت میزارم که یکی برنگرده بگه زمان نداشتی منابع رو خرج کنید.

    این اتک اولشون هست. منابع هم نوش جونتون.

    این هم اتک تخریب.

    یک چندتا حمله ایذایی به قصد خفت هم از اکانت های بی نام و نشون اومد سمتم که قابل اشاره نیستن. ولی اتک هایی که از اکانت های tondar و NoOBe KaBiR داره میاد باید اشاره کرد. به قصد صفر کردن حقیر دارن میان. دیگه هر چی دارم رو میزارم جلوشون. اینسرت برای بنده ای که تنها هستم معنی نداره. این دهکده صفر شده هست و نگه داشتنش اصلاً فایده ای نداره برام و دفاع میکنم. اینکه توسط اکانت های با نام و نشون تشریف آوردند برای بنده بسی موجب مسرت است. جناب مازیار که البته بنده با ایشون رابطه ی دوستی یا آشنایی جدی ندارم. ولی اکانت نوب کبیر اگر برای امیر دومینیک باشه که با این اسامی خاص روی دهکده هاش 99.99% هست دوست خاص هستند برای بنده. آقا قدم رنجه فرمودید.

    منابع هم نوش جونتون. هیرو رو مجهز کردم و همراه تیراندازهاش دفاع خواهند کرد.


    اینم شارژ تروپ هست که مدت هاست اون اصطبل رو خراب کردم. چون تا ته سرور شارژ بود. البته چون سرور رو 10x کردن عملاً به تایم سرور اضافه شد.



    یک حدس ساده میشه زد که چرا سعی در حذف بنده دارند. و احتمالاً به دلیل امتیاز هجومی بنده هست.


    فقط با توجه به اینکه به 3 نفر اول مدال همیشگی داده میشه فکر میکنم میخوان این مدال به بنده نرسه و باید بنده رو بزنن تا نتونم این مدال رو بگیرم. خب خیلی راه بهتر داشتید که اینطوری نکنید و هنوز به لحاظ تایمی زمان زیادی مونده برای اینکه خیلی بیشتر از پوینت بنده بگیرد.


    وقتی سرور آپدیت شد یک باگی هم زد و نمیدونم دوستان دیدند یا نه! ولی توی باگ حقیر رو مهاجم اول اعلام کردند و از ادمین محترم که باگ به این خوبی فراهم فرمودند که یک خاطره ی جالب برای ما بمونه هم تشکر دارم.



    این هم باشه برای دوستان که شاید لبخندی بیاد روی لب هاشون.


    یک شات هم بدم از آخرین نیروهام که در جریان باشید.

    برای قبل از صفر شدن دهکده SE_NE_2 مرحوم هست. اگر نگاه تروپ ها بکنید متوجه میشید که چقدر کم هستن نسبت به پایتخت. پایتخت رو باهاش آبادی نزدم. بقیه رو آبادی زدم و هیچ کدوم هیچ وقت اصطبل بزرگشون خاموش نبوده و حجم تلفاتشون روی آبادی باعث شده این باشن. دیگه مثلاً تروپ رو میخواستم چه کار کنم. بهترین کاری که میشد کرد همین بود. چون برنامه آنالیز رید رو نوشتم و کارم تموم شده بود. حتی بنده از اون آخرین پستی که تحلیل کردم دیگه لیست غارت رو آپدیت نکردم.


    خلاصه دوستان به بنده خوش گذشت.

    صفر صفر هم بشم اکانتم توی سرور حذف نمیشه. خیالتون راحت.


    سلامت و پیروز و سربلند باشید.

    ارادت در جریان است.<3

    لقمان


    پینوشت: 23 دقیقه دیگه اتک های NE_NW لند میشه. اتک های اول و آخر رو میزارم فروم.

  • سلام مجدد!


    خب حملات آمد و صفر شد دهکده مذکور.

    منابع حیف شد! نیروی بیشتری باید میفرستادید که هدر نشه منابع. گرچه با این سرعت 10x همه انبارهاشون فول هست و به واقع ارزشی نداره منابع دیگه.


    یک جاسوسی جدید هم زده شده از پایتختم.



    خوب ازش یک عکس هم بدم ازش که اطلاعاتتون تکمیل بشه.



    تازه انبارها رو اوکی کرده بودم میخواستم 21 کنم منابع رو. (کراپ ها قبل از کتیبه ها 19 بودند) چیز عجیبی هم که برخورد کردم این بود که منابع چوب و خشت و آهن هم میشه 21 کرد و توی kiriloid نیومده اعدادش. چون هیچ وقت پیش نیومده بود منبع رو 20 کنم. از منابع لازم برای آپ کردنشون عکس میزارم.


    در کل تجربه جالبی بود و بنده از این سرور بسی لذت بردم.


    در ضمن اگر ناراحت اکانت بنده هستید بفرمایید دیگه کلاً اتک آبادیش رو بیخیال بشم که زحمت صفر کردن دهکده ها روی دوشتون نیافته. ;)


    اکانت رو میتونم ولش کنم خودش برای خودش به حیاتش ادامه بده و فقط همون اسکن روزانه رو انجام بدم.


    راستی برای اولین بار توی تاپ دفاع هم اومدم! شاید مدال جفتی اتک و دفاع رو بگیرم. گرچه تا ته هفته خیلی تایم مونده. شاید اصلاً از تاپ مهاجمین بیافتم بیرون.


    ولی در کل رقیب لازم هست. بدون رقیب باشه کسی، پیشرفتی هم نمیکنه.


    اتک پایتخت هم اومد. خب بنده جاخالی دادم روش. به نظر میاد میخوان همرشون ترشی نشه. اگر میزاشتم تروپ بمونه دیوار میشد. ولی واقعاً ارزشی نداشت.


    برقرار باشید.

    ارادت در جریان است.<3

    لقمان

  • سلام! واقعا جای تاسف داره! تن ماهی میخوری فاز کوسه نگیر اینو یادت نره!

    کاش ..... هم گرون شه که دیگه کسی نخوره! خودتون جای خالی رو پر کنید! واقعا کسی که ندونه تیمش چه میکنه بدرد لیدری نمیخوره!

    حداقل فرهنگ بازی رو ندارید شعور داشته باشید! که تو فروم به هم توهین نکنید تا افرادی که از بیرون به بازی نگاه میکنن نگن اینا چی کارن!

    نمیدونم رزومه شما چیه! اما همه از نوب بودن شروع کردن و کم کم پلیر شدن! جا داره این نکته رو بگم تنها کسی که از اول نوب نبوده به گفته خودش آرش10 بود و بس!

    حالا دنبال چی هستین رزومه میخواین یا دنبال نداشته هاتون هستین؟

    یه نگاه بندازین به این لینک بعدا! صحبت کنین!

    https://finals.travian.com

    user: kira

    Password:
    123451

    ادمین پاک نکنی این اسم اکانته:دی میتونی چک کنی!

    حالا خواستین یوزر و پس اصلی رم بهتون میدم! که دیگه حرفی سخنی نباشه!

  • سلام لقمان جان


    ذکر این مطلب به نظرم لازمه.


    من تمام نیروهای اکانت که توسط دو دوست عزیزم محسن و مسعود ساخته شدن در خدمت اتحاد هست و خواهد بود و هرجا مقامات اتحاد امر کنن لانچ میشه قطعا پشت تصمیم لیدرها دلیلی فراتر از مدال وجود داره وگرنه فکر کنم انقدر جاسوس تو ان ای باشه که با زدنشون بشه به مدال مهاجمین رسید.


    بنده اصلا در جریان اینکه کجا و کی زده خواهد شد نبودم و فقط پسورد داده شد به دوستان هرچند فرقی هم نمیکرد اگر قرار بر لانچ کردن خودم هم بود حتما انجام میشد طبق دستور.


    امیدوارم در زندگی موفق و موید باشید

  • سلام ارادت

    خوشحالم که این سرور در کنار شما عزیزان بودم

    تک تک شما عزیزان در قلب من جا دارین

    فارغ از هر ساید و رقیب بودن.


    این سرور اخرین سرور بنده بود هر چند که نا ملایماتی های زیادی رو به همراه داشت


    دوستدار تک تک شما سروران هستم

    موفق و موید باشین

  • سلام فرامرز جان

    اکانت شما در کنار مارس جزو بهترین و پر پتانسیل ترین اکانت های ساید خوب اس ای بود و دف خوبتون نشون میده به معنای واقعی کلمه دارای زیرساختی عالی و با برنامه عالی تر پا تو این سرور گذاشتید و من به شخصه حساب ویژه ای باز کرده بودم رو شما که متاسفانه از دیسلایک گنده لات و دف کورد فراری اس ای مشخصه که خیلی چشم دیدن پتانسیل اکانت شما رو نداشتن و بسیار ناراحت کننده است این موضوع و امیدوارم کدورت هاتون انتهای سرور جاشو دوباره به دوستی بده.

    امری که درست نقطه مقابلش بود تو ساید ان ای و بنا به حفظ حداکثری پلیر و گذروندن اوقات خوب بود و هدف اصلی همین بود

    آرزوی موفقیت میکنم برای شما

    پیشنهاد میکنم به لاتی که به توتال وقت ساید ان ای گفتن کتک خورم بودی بشینه فیلم سیاوش رو خوب ببینه شاید درسهایی بگیره از این سریال و حداقل بفهمه لاتها فرار نمیکنن

  • سلام به همه دوستان

    با وجود همه فراز و فرودهای بازی, از همبازی شدن با همه عزیزان در این سرور خیلی خوشحالم. تشکر ویژه از سجاد و مهرزاد عزیز که اجازه دادن بنده هم روی اکانت دوستداشتنی Guns And Roses بازی کنم و با همه خرابکاری ها, باز هم بنده رو تحمل کردند. امیدوارم بابت کاستی ها بنده رو ببخشند. همچنین ممنون از ساره عزیز که با همه توان کمکمون کرد.

    این سرور اولین سرور بنده بود و از اون جهت که به قول سجاد یک بهار, یک تابستان, یک پاییز و یک زمستان رو در تراوین دیدم (:دی) احتمالا آخرین سرور بنده هم خواهد بود. موفقیت رو برای همه آرزو میکنم

    پ.ن1: باقیمونده همر اکانت Aliii رو امروز زدم به واندر nw که متاسفانه لینک نگرفت :دی

    پ.ن2: سید شرمنده بابت فیکای روزای آخر, بیشتر جنبه تمرینی داشت, البته منکر این نمیشم که بعضیا اینجا باهات خصومت شخصی دارن :دی

  • خب دوستان حکایت ما هم بالاخره به پایان رسید


    کوچیک همتون سعید هستم

    به دلیل کمبود امکانات از نظر تعداد پلیر بالاجبار یه سری وظایف رو در ساید به عهده گرفتم و به ناچار پام به فروم باز شد.

    وگرنه پلیری بی حاشیه هستم و حتی با اینکه چند سال توی اس دبل بازی کردم ولی حتی هیچکس از بچه های اس دبل اسم بنده رو هم تا حالا نشنیده بود.

    همیشه یه گوشه واسه خودم فارم کردم فارغ ز غوغای جهان .

    و دقیقا هر اتفاقی که یک پلیر میتونه تجربه کنه رو توی ای ار تجربه کردم و هیچ چیز جدیدی نیست که تجربه نکرده باشم.

    همیشه توی بعضی از روز های خدا یهو پیامی توی واتساپم میاد و چک میکنم میبینم نوشته از سجاد تراوین !!! اونجاس که میفهمم سرور جدیدی داره شروع میشه 😂

    و اسپیدترا رو میام واسه فان بازیش این سرور هم بعد از دعوت سید میخواستم فان بازی کنم حتی گلد هم واسه اکانت نخریدم !لول! و فقط میخواستم چیزی که تا حالا هیچکس تجربه ش نکرده تجربه کنم .

    و اون همر مصر بود!!!!

    پ.ن: بهتون پیشنهاد میکنم هیچوقت این رو امتحان نکنین😂😂😂

    همر مصر( قداره و ارابه) از همر رومن ( شمشیری و شوال ) گرون تره و در عین حال ضعیف تر !!!

    و به شدت غارتگر های ضعیفی هستن !!!


    هر کاری کردم دیدم فایده نداره دیگه شروع کردم به فیدر زدن بیشتر ولی خب دیر شده بود موقع کتیبه ها یه 20k قداره در اومده بود و 5k ارابه و 1.5k هم کاتا که وقتی کتیبه ها آزاد شد دقیقا به فاصله یک خونه من جنگ منحصر در اومد و کوبیدم بهش که اکانت ای او اس زحمت کتیبه رو کشید و برداشت برد .

    بعد از کتیبه ها دوباره رفتم سر فیدر زدن که سایدمون تصمیم گرفت همه ی اکانت ها دفساز بشن

    یکی دو هفته بعد از کتیبه ها من هم دفسازی رو شروع کردم

    یکم که گذشت دیدم فایده نداره

    رفتم تو کار غارت کردن

    و واقعا دفاعی های مصری (نگهبان و آنهور) خیلی غارتگران خوبی هستن به طوریکه هفته ای 70mil غارت میکردن اونم اکانتی که دفسازه و هیچ مولتی نداره و صرفا ناتار رید میره !!!!

    خلاصه تجربه ی جالبی بود از نژاد مصر

    تقریبا به اون چیزی که میخواستم رسیدم

    تهش هم این یک ماهی که دفسازی کردم این دف ازش در اومد

    که باز هم با تولیدات خود دهکده و خرج نکردن گلد تعداد نیروی خوبی ازش در اومد که در حال حاضر روی واندر nw هست .

    یه 100k نگهبان خاکستر و 10k گارد آنهور هم توی حملات تلف شده بودن .


    یکی از دوستان پیشنهاد کرده از حالت فان در بیام و یک سرور جدی بازی کنم .

    اگه خدا بخواد و عمری باشه احتمالش هست دعوت دوستمون رو لبیک بگم و بیام توی گود !!


    در آخر تشکر میکنم از سید عزیز که همیشه خوبیاش به من رسیده و دوستان عزیزم بابک ، اشکان ، مصطفی ، محمد کینگ ، آقا ناصر گل ، رضا خان سورنا ، پویا و مژگان ، اکبر ، مسعود و عزیزان دلی که از جنوب شرق به ما ملحق شدن سعید خان و فرامرز خان گل خوشحال شدم از آشناییتون .

    و علیرضا اونجر عزیز که حالا حالا ها باهاش کار دارم 😈😁🥰

    و یک تشکر ویژه از لقمان میکنم که هم کلام خوبی بود و یک سری تجربه ها رد و بدل شد و من واقعا میترسم از روزی که مقابل لقمان بخوام بازی کنم 😅😅 از بس این بزرگوار حرفه ای و کاربلد هستن .

    و عذرخواهی میکنم از کسانی که حرفی زدم که موجب رنجششون شده بالاخره اقتضای بازیه کلکل ها و حتی بی احترامی ها اقتضای بازیه باز هم عذرخواهی میکنم اگه رفتار نامناسبی داشتم .

    پ.ن :

    خدایی دلم نیومد اینو نگم😂😂😂

    پ.ن1: باقیمونده همر اکانت Aliii رو امروز زدم به واندر nw که متاسفانه لینک نگرفت :دی

    عزیز دل من

    خدایی انتظار داشتی لینک بگیری؟😂😂😂

    ما از بعد کتیبه ها فول دفسازی شروع نکردیم که یه همچین همری بتونه ازمون لینک بگیره !!!

    حتی اون جلوزن رمرتون هم نتونست دیواری که قبلش یه بنده خدایی از بچه های خودمون که اسمشو نمیارم 😂😂😂😂 زد خرابش کرد به سطح ۱۳ رسوند هم از ۱۳ نتونست صفرش کنه و سطح ۲ شد که خودت اوردیش پایین اون انباری هم که زدی همر تریدر سطحشو ۱۰ کرده بود یعنی انبار سطح ۱۰ ترکوندی علی جان تازه ما هنوز معماری بزرگمون رو هم نیاوردیم روی واندر😂😂😂😂😂

    شاید فک کنی بگی بابا ما که اسکات کشیدیم !!!

    باید خدمتت عرض کنم بعد از اسکاتتون 140 موج آنویل اومد روی واندر 😂😂😂

    تازه هنوز 60 درصد دفمون رفته روی واندر بقیه بچه ها گذاشتن روی حذف میگن حوصله ندارن دف رو بفرستن روی واندر😂🤦‍♂️

    نکن عزیز من

    نگو این حرفارو 😂😂😂😂😂

    قربونت برم اینجوری لینک نمیگیرن!!


    مخلص همتونم

    سعید

  • درود عزیزان و اساتید باقی مانده؛

    فرآیند ترشی شدنِ همر ها و دف ها رو شاهد هستیم، که اصلا هم خوشایند نیست ولی خب...

    روزی که دوستانِ SE در فروم رژه میرفتن و NE زیره پلن های 3 به 1 بود و هیچکس فکر نمیکرد اینجوری ورق برگرده و جای برنده و بازنده عوض شه، با اینکه خیلی دیر شده بود و 53 روز از سرور گذشته بود و منم همیشه سرور ها رو از اول استارت میکنم، اما با خودم گفتم هرطور شده باید به سایدی که تعلق خاطر دارم کمک کنم حتی اگر بدونم شکست میخورم،

    یادش بخیر، به آقا ایرج گفته بودم حتی اگه 100 کا دف هم برسونم خودش خوبه، اما امروز که به عملکرده 40 روزه ای که داشتم نگاه میکنم، بدون کتیبه، بدون مولتی، بدون دوال و 2 هفته درگیری با کرونا، خداروشکر میکنم که مثلِ همیشه فرد مفیدی برای سایدم بودم...

    اکانت PiTToN







    پ ن: با رفتنِ بچه های NW دیگه رسما سرور تمام شد.
    پ ن: احتمالا پستِ بعدی رو برای تبریکِ واندره 100 شده میذارم.
    پ ن: ایشالا بتونم برای سرور بعد از ابتدا حضور داشته باشم.

    NE Soldier

  • خوب بالاخره وقت پست اخر سرور شد ممنونم از همه بچه های هر ۴ ساید که وقت گذاشتن و زحمت کشیدن انشالله روزای خوبی رو میش رو داشته باشید

    کلا این سرور کاری نکردم که جای توضیحی در مورد اکانتم داشتهدباشم یه اکانت معمولی داشتم و بیشتر رو اکانت های بچه ها کممک کردم فک کنم ۱۲ تایی شده بودن که روشون بازی میکردم😁

    از همه تشکر میکنم ولی تشکر ویژه از سایدم و ویژه تر از پویا مژگان بابک سعید که هر سرور روی منو زمین نمیندازن و تشریف میارن

    بزودی دوباره مزاحمتون میشم

    همتونو دوس دارم به جز یه نفر اونم خودش میدونه کیه

    بس تجربه کردیم در این دیر مکافات. با دردکشان هر که درافتاد برافتاد

  • سلام به همه دوستان

    سرور نمیتونم بگم خوبی بود ولی چون احتمال وینر بودنمون خیلی بالاست باز خوب بود

    دوستان این یه بازیه و مثل تمام مراحل زندگی زود زود تموم میشه امیدوارم رفاقت ها پایدار بمونه که ارزشش خیلی خیلی بالاست ..دمه تمام دوستانی که تو ساید خودشون با تعصب پلی دادن گرم ..امیدوارم شاد و سلامت باشید همیشه


    جنوب غرب عشق ه برای من ❤👌

  • دوستم خیلی میخواد پیام بذاره ولی خوب نمیشه هرکاری می‌کنه ،امیدوارم ادمین رسیدگی کنه که چرا نمیتونه پیام بذاره تو فروم،یکماه شد که اومدم روی اکانت دوستم ابراهیم و به یاد اونموقع ها گفتیم کمی حال کنیم،و بیشتر شماها رو هم نمی‌شناسم و فقط دو نفر رو یکی ناصر هستش و یکی هم مجید که از سرورهای قبلی دات ای آر میشناسمشون،امیدوارم که بتونیم تو سرور های دیگه کنار شما دوستان بازی کنیم،درضمن یه چیزی رو هم بگم بخاطر اون حرکتی که انجام شد و دف های که رفت روی اون اکانت bmmبود اگه اشتباه نکنم،والا من وقتی دیدم لینک رو که ماله ساید جنوب غرب هستش دیگه دف فرستادم براش و دیگه نگاه نکردم به بقیه فیدرهاش که ببینم مال کجاست،بعدم که متوجه شدم که چکاری کردم بک دادم که گندی که زدم معلوم نشه ولی خوب معلوم شد،اینجا همه چیز گردن ابراهیم بدبخت افتاد 😂😂،خوب دیگه اشتباه صورت میگیره تو بازی اونم منی که بعد چندین سال اومده بازی کنه بازم معذرت می‌خوام از تمام بچه های ساید اس دبل بخاطر اینکار ناشیانه،ایشالا سرور بعدی جبران کنم براتون

    afshin.n

  • دروودی بی انتها به عزیزان هر ۴ ساید سرور...

    دوستان گرانقدر سایدهای جنوب شرق و شمال غرب صمیمانه براتون آرزوی موفقیت روز افزون رو دارم.امیدوارم سرور یا سرور های بعدی صمیمانه تر همدیگر رو به چالش بکشیم.روند این سرور مشخص شده و برد رو به متای شمال شرق.جنوب غرب.تبریک عرض میکنم. امیدوارم سرور بعدی رو هر ۴ ساید محکم‌تر شروع کنند و اختلافات درون و برون سایدی مثل سرور ریست شود.

    این پست آخر سرورم نیست و بعد از ۱۰۰ شدن نیز پستی خواهم داشت.

    پ.ن:لقمان جان زدن شما واقعا دلیل خاصی برامون نداشت. اکانتت تهدیدی بنظرمون نمیومد.وگرنه زودتر دست به کار میشدیم.از بیکاری و نبود تارگت زدیمت.درست مثل ۴۸ ساعت آینده که خودزنی در شمال شرق شروع میشود.ارادت هم در جریان است.

    ایام به کام

    ارادتمند همگی

    --مجید پرشیا

  • با سلام خدمت دوستان عزیز هر ۴ ساید


    بعد پست خداحافظی داشتم از سرور خارج میشدم که فرامرز جلوی منو گرفت گفت کجا با این عجله ؟؟ و یهو از اکانت هوروشا سر در اوردم😂🤦‍♂️

    یک پینوشت زود هنگام بریم با هم

    پ.ن : از اونجایی که هنوز توی بازی هستم کلکل ها و اون چیزایی که توی پست خداحافظی گفتم اقتضای بازی هست رو کنار نمیذارم.


    یک تشکر ویژه از دوستان جنوب غرب بکنم که واقعا سربلندمون کردن به سید پیام دادن گفتن ما سر حرفمون که واندر به واندر بود هستیم و الان که شما میخواین برین حذف میخوایم جنگ منحصر رو ببریم

    سید هم گفت جنگ منحصر دست سعید اس هست بیاید ببرید

    اونا هم گفتن پس دف بریزید امشب لانچ میکنیم

    (به شخصه این مکالمه رد و بدل شده از شیرین ترین مکالمه هایی بود که تا الان شنیدم😉🤞)


    ما که ان دبل بودیم فاصله زیاد بود حوصله دف ریختن هم نبود

    ۶۰ درصد از آنویل های هوروشا رو ریختم روی دهکده گفتم یا میبرن یا نمیبرن دیگه

    و از حدودا ساعت ۱ شب حملات لانچ شد!!!

    و هر یه ربع نیم ساعت یه موج دیگه بهش اضافه میشد.

    البته منم نامردی نکردم توی گروه واتساپی که میدونستم بچه های هر ۴ ساید داخلش هستن با فرد بی طرفی صحبت رو به این سمت کشوندم و مقدار دفی که روی دهکده بود رو اعلام کردم (الکی مثلا نمیدونستم از بچه های اس دبل کسی توی اون گروهه😂😂😂) که خداروشکر بی تاثیر هم نبود و بعد از اون حرف ۴ موج حمله ی دیگه اضافه شد.

    و در نتیجه ۱۷ حمله (که البته یکیش فیک بود) روی دهکده نشست و حتی لینک هم نگرفتن دوستان😐😂

    حملات رو به ترتیب براتون میذارم کیف کنید


    نیروهای دوستان یه جوری هستن ادم حس میکنه دوستانمون میخواستن واندر زن بکشن توی شارژ کاتا کم اوردن همر رو جنگیش کردن😂😂😂 ایشالا که اینا واندر زناشون نبوده😂🤦‍♂️

    البت بعید میدونم

    ۲۵ کی رم و ۱۰ کی کاتا رومن به همر جنگی نمیخوره

    ولی باز خوب شد خورد به اینجا حفظ آبرو شد وگرنه اینا سطحی از واندر پایین نمیاره


    حالا بعدا از بیگ همر رومن رونمایی میشه یاد بگیرین همر رومن چیه فعلا عجله نکنین !!! 😁😁😁😁


    چیزی که کاملا واضحه اینه که دوستان جنوب غربی میخواستن همر هاشونو از ترشی دربیارن و بالاخره به یه جایی بکوبن و بردن کتیبه بهانه بود چرا که همونطور که ملاحظه میفرمایید هدف گیری خزانه توی هیچکدوم از کاتا ها دیده نمیشه !!!!

    و هدف گیری ها تصادفی بوده !!!


    یه عزیزی بود در مورد اس دبل و اس ای با من کلکل میکرد کوش ؟😂

    داداش این فقط یک اکانت بود ها

    بقیه اس ای نیستن اصلا حذفشون کامل شد.

    با بیگ همر هاتون از روی یک اکانت اس ای نتونستین رد شین

    رد شدن چیه ؟! حتی نتونستین لینک بگیرین 🤦‍♂️

    اینم از پتانسیل هایی که دوست داشتی رو بشه و بچه های اس ای فروتنی میکردن.

    شاید واسه دوستان سوال بشه که چرا من اینقد سنگ اس ای رو به سینه میزنم.

    در حقیقت سنگ کسیو به سینه نمیزنم ولی با اینکه خودم ان دبل هستم فردی واقع بین هستم و واقعا دارم پتانسیل ها رو میبینم و نظر میدم و نتیجه ی من از بین ۴ ساید اس ای بیشترین پتانسیل رو داشت و در صورتی که در حقشون اجحاف نمیشد و حذف نمیکردن باز هم به جرات میگم وینر بی چک و چونه بودن.


    ولی خب وینر این سرور قسمت شما بود دیگه بهتون تبریک میگم!


    پ.ن: خیلی دوس دارم سطح سرور بره بالا منم جدی بازی کنم ولی هنوز مونده تا برسه فعلا همون فان رو بچسبم بیشتر خوش میگذره😂🤦‍♂️


    پ.ن: خدایی این سرور لقمان آزارش به مورچه هم نرسیده واسچی میزنینش خب؟😕

    اینا فقط بوی خصومت شخصی میده😐😂

    نکنین بخدا زشته لقمان مهمانمون بود این سرور مهمان نوازی کنید.🤦‍♂️


    پ.ن : اره زمانی هم که فهمیدم کی هستی (البته فقط یه اسم ازت هست هیچ پشتوانه و رزومه ای هم که ماشالا نداری) همون یه جمله ای هم که باهات هم کلام شدم شرمنده خودم شدم که اینقدر ارزش خودمو اوردم پایین!


    مخلص همتونم

    سعید

  • سعید جان

    ارادت و افرین به شما و دوستان شمالغرب که دم آخری هم دف جانانه ای کردید.

    اما نکته ای که وجودداره اینه که تایم لند اتکها همه راس ساعت ۵ صبح بوده و مشخصا با توجه به تایم لند اتکها زیاد میشن نه از وجود بچه ها در سایدهای مختلف در گروه کلاهبردارا که بنا به دعوت ناصر عزیز در اون حضور داریم.

    اینا هم که مشخصه تقریبا هیچکدوم همرواندر زن نیست و اتفاقا همه دمپایی ای بیش نیستن

    امید دارم بچه هاتون بمونن و همون واندر به واندر رو با هم باشیم و دم آخری هم لذت ببریم.

    پ ن: عمو شاهین دم آخری افتادی دنبال اکتشاف نفت؟؟

  • داداش همر واندر زنم هم داریم،میخواهی بندازیم روت ؟به دوستاتم بگو خوب نیست از وسط سرور یه ساید بره رو دف کشیدن یا اینکه قبل از نقشه ها بذاره روی حذف،اونم منم منم کن های nw که یکیش دوست خودم اکبر هستش...

  • خوب خداروشکر که سرور آخرت هستش،د لامصب تو دوتا سرور هم که اصلا نبودی روی اکانت ها،همون بهتر که سرور های بعد نیستی 😂😂😂😂😂

  • آقا کسری عزیز

    اگر درست یادم مونده باشه جنابعالی در سرور نرمال قبل با اکانت محبوب من یعنی گان هرو حضور داشتید.

    اینکه میگم محبوب چون واقعا اکانت عالی و دوست داشتنی ای بود اما حسم میگه این اکانت شما نسبت به اون اکانت ضعیفتر بوده. اگر دارید ممنون میشم شات همر اون اکانت رو بگذارید. اینکه میگم ضعیفتر بوده جسارت نیست اما قدرت اون اکانت در سرور قبل به نظرم رویایی بود با اتفاقاتی که براش افتاد ( دو بار اگر اشتباه نکنم در همون ابتدای درگیری با آکسفورد) و دوباره پرقدرت به تاپ برگشت.

    ممنون و ارادت

    سلام امیر جان ، بعد چند وقت امروز تعطیل بودم و حوصلم سر رفته بود ، یه سری به فروم اینجا زدم که ببینم چه خبر شده 😬 دوست گلم ایشون یه کسرای دیگه هستن که افتخار داده بودن یک سرور در جنوب شرق اکانت داشتن ، کسرای اکانت گان هیرو اکانت فرومشون kaspersky بود که این سرور به دلیل اینکه ماهان عزیز همراهمون نبود و من و کسری هم صبح تا عصر به دلیل شغلمون نمیتونستیم به اکانت سر بزنیم یک اکانت به اسم fffire ساختیم و بیشتر به عنوان فان و سرگرمی سعی کردیم اوقات فراغت رو بهش اختصاص بدیم 🙏 طبیعتا چون حدود یک دهم سرور نرمال وقت گذاشتیم ، پتانسیل اکانت بسیار کمتر بود که به احترام شما دوست عزیزم قرار میدم ...


    پ.ن : در زمان حذف فک کنم حدود ۳۵۰ک پوینت دفاعی داشتیم که دوستان شمال شرق برای همر دیفالت اومده بودن ، همر دیفالت در چند پلن شرکت کرده بود ، همر کپ یک بار لانچ شد و تلفات تقریبا ۲۰ درصدی خورد و فک کنم حدود ۲۰ یا ۴۰ ک کماندار هم ازش توسط جنوب غرب خفت شد که تنها دهی بود که یک روز جنگ آموز داشت ، مقدار تلفات بی گندمی رو متاسفانه حضور خاطر ندارم اما چشمگیر بود و این اسکرین برای زمانیه که چند دقیقه بعد اکانت حذف شد ...


    امیدوارم موفق و پیروز باشید ❤️

  • داداش همر واندر زنم هم داریم،میخواهی بندازیم روت ؟به دوستاتم بگو خوب نیست از وسط سرور یه ساید بره رو دف کشیدن یا اینکه قبل از نقشه ها بذاره روی حذف،اونم منم منم کن های nw که یکیش دوست خودم اکبر هستش...

    دوست خوبم بی صبرانه منتظر همر واندرزنتون هستیم البته تو ک هیچ گندتون کلاب ک البته برا شما گندس بیاد با بیگ همرش بزنه قول میدم لینک نگیره .

    بابااااااا شما به ما نمیخورید😉😉⁦☺️⁩⁦☺️⁩