نقد و بررسی سرور 2 ایکس راند 2 | آغاز 30 بهمن 1399 |

  • فکر کنم واسه هممون پیش اومده باشه ، یادتونه بچه که بودیم وقتی با یکی دعوامون میشد و به هم بد و بیراه میگفتیم سریع یکیمون کف دستشو میگرفت به سمت اون یکی واسه اینکه خودشو از حرفای طرف مقابلش حفظ کنه و همون حرفارو به طرف برگردونه و میگفت آینه آینه آینه ؟ اینم قصه این روزای ما شده که هرچقدرم سن بالا بره ولی هنوز پیدا میشن کسایی که استراتژیشون همون مونده !



    خیلی واسم جای سوال شده بدونم شما که اینقدر ادمای با سیاستی بودین پس چرا هیچی نشدین سرور قبل با اون همه دف و همر اند گیمی؟ اینم یه نمونه از همون ۲۱ همری که روش جنگ رفته بود ! فقط فرقش اینه منحصر روش رفته بود ! به نظرم ریاضی اول دبستان دوباره باید گذرونده بشه چون به نظر میاد تو شمردن مشکل دارین !



    یه سوالی که واسه من و خیلیای دیگه به وجود اومده اینه که اصلا افتخاریم داری مگه که اینجوری با غرور ازش حرف میزنی؟! خیلی دوست داریم بدونیم دقیقا به چی افتخار میگی؟ شاید مثل یه سری دوستانمون رفتی بورکینافاسویی هندوراسی جایی یه واندر خالی پیدا کردی بالا بردیش؟ شایدم من اطلاع ندارم که جدیدا زود حذف کردنم بهش افتخار اطلاق میشه !



    بابا چرا اینقدر عجله دارین شما که اسکاتم کشیدین دیدین چه خبر بوده ، حداقل یکم بیشتر میفرستادین ! قشنگیش اینه هیچیم بهش اضافه نشده همون مونده ولی خب رفتین تو دیوار !

    راستی شاید یه چیزی رو ندونید ارش کاپیتان ادم مقیدی هست و رو جواب سلام دادن خیلی حساسه چون همونجور که میدونید ثواب زیادی داره واسه همین اگر هی نصف شبی سر‌صبحی بعد از ظهری هر موقعی که نامه میذارید رو اکانتا سلام میکنید مطمئن باشید که همیشه ارش جواب سلامتونو میده




    اینم برای کسایی که لینک جدید میخواستن .


    پ.ن خیلی بهتره که ادم یه فارم متحرک باشه ولی رو پای خودش باشه به جای اینکه به زور زیر‌بلیط بودن بتونه حرف بزنه ولی بله قربان گو باشه !


    پ.ن ای بابا خیلی زشته پیوی بری‌ پیام بذاری ولی بعد پاکش کنی! چه کاریه خب اول یکم تامل کن که مجبور نشی پاک کنی چیزیو !



    پ.ن راستی اونی که توش فرو میرن باتلاقه . اینم درس امروز

  • سلام و درود به همه دوستان


    شما گفتی ما خائنیم

    حرف که از دهن در بیاد در قبالش مسئولید

    شما باید اینجا مشخص کنید خیانت اکانت نپی چی بوده؟

    متأسفانه الفاظی که این چند وقت شنیدم واسم تداعی کننده حال و هوای شمال شرق سرور 8 راند اول آی آر شد. اونجا هم تریدات برای حفظ قدرت خودش به هر مخالف با نظراتش که می رسید برچسب خائن میزد و ... .

    از اون واقعه حدود 12 سال میگذره ولی درسهاش گویا برای برخی کم رنگ شده و یا از حافظه رفته باشد. واسه یادآوری مجدد هم که شده شاید بد نیست فلش بکی داشته باشیم شاید برخی که در آن زمان دست اندر کار بودند با کمی فشار به حافظه رو به زوالشون به دیگر همراهان فعلی خود یادآور شوند این ره که میروند به ترکستان است.


    در سرور 8 اکانتی داشتم با نام NAF (مخفف اسم و فامیلم). از اونجا که به زور اکانتهای مولتی، برخی عوامل تریداتی در شمال شرق اقدام به کودتا بر علیه اتحادهای Unknow داشتند توانستند قدرت را در دست بگیرند و برای به اصطلاح پاکسازی ساید به سمت توسل به زور پیشرفته و هر کسی که تسلیم بود به خود اضافه نموده و هر کسی مخالفت داشت برچسب خائن میزدند.

    یکی از کسانی که با این فرآیند مخالف بود اکانت NAF بود و از انجا که یکی از عوامل تریداتی (عرفان) هم از اکانت آرماما اخراج شد مجموعه تریدات مصمم بود تا هر چه سریعتر ش.ش را در اختیار گرفته و وارد جنگ با والس شود.

    از آنجا که بدون هیچ سند و مدرکی و صرفاً با دستاویز قرار دادن واژه خائن نسبت به زدن اکانت NAF و سایر دوستانم تحت این عنوان که ناصر روی آنها بازی می کند می نمودند اکانت NAF را حذف کردم.

    موضوع اعاده حیثیت به عنوان بازیکنی که هیچگاه به سایدش خیانت نکرده ذهنم را همواره مشغول کرده بود تا اینکه اقدام به خرید اکانت PuBliC EneMy کردم و با نام علیرضا روی آن ادامه بازی دادم.


    چیزی نگذشت در جلسات اتحادی از طرف عوامل تریدات و غیر تریداتی به عنوان عضو شورای لیدری انتخاب شده و با اثبات توانایی ها و وفاداری به ساید شمال شرق یکی از 3 نفر اصلی تصمیم ساز در شمال شرق گردیدم.

    تا اینکه شورای لیدری به این نتیجه رسید که حفظ متا با شمال غرب تحت هیچ شرایطی تامین کننده منافع ساید نیست و بهتره از زیر این استعمار خارج شود و با پیوستنش در همراهی تیم والس در برابر تریدات صف آرایی کند.


    زمان واندرها که مجدد خودم را معرفی کردم شُک جالبی به مجموعه لیدری شمال شرق وارد شد و باور نمیکردند کسی که در ذهنشان چنان جا انداخته بودند که عامل اصلی خیانت به شمال شرق است همه جوره در خدمت شمال شرق بوده و دیگر نمیتوانستند بپذیرند که حرفهای لیدرهای شمال غرب به عنوان عاملین استعمارشان در سایر زمینه ها نیز با صداقت بیان شده بوده است.

    همین امر موجب شد تا از همه لحاظ تفکر تریدات سرخورده و تنها شود تا در پایان شگفتی جهان در خاک شمال شرق 100 شود.


    طی سالیان مختلف در هر سروری و در هر سایدی بازی کردم تحت عناوین (NAF , Morqe Atash , AmirHosein) خدا را شکر همواره در کنار دیگر عزیزان توانسته ایم به پیروزی دست پیدا کنیم از والس و الدرز بگیرید تا متا ایکس که توتال شمال غرب بودم یا آخرین سرور آی آر که در جنوب غرب بازی کردم به رهبری بنی یو برن در برابر علی کینگ و اخرینش هم در کنار برو بچ اکانت ملّا (سعید عزیزم) با تیم آمرداد.


    رزومه و فعالیت کاملاً شفاف بیان شد و افراد اون سرورها هم کم و بیش هنوز هستند و به خاطر دارند که ناصر نف همواره با واژه خائن نامأنوس و متنافر هستند. اما در خاطر خوب دارم که چقدر خوب عوامل تریدات در همان سرور 8 متای خود را فروختند و یا عوامل خویش را نفوذ دادند تا خیانتی آشکار در حق یک ساید انجام دهند و این امر در سروری که اغلب برو بچ کلاسیک (ACE , Vals) تحت نام الدرز با دیگر عزیزانی هم تیم شدند نیز مجدد به چشم آمد.


    حال سوال اینجاست که اگر بنا بر پیدا کردن خائن در یک ساید باشد شما به عنوان مخاطب عام ابتدا به سراغ کسانی میروید که سابقه خیانت دارند یا کسانی که سوابق روشن و درخشانی از خود به یادگار گذاشته اند؟


    در همین چند پست قبلتر نمونه ای از خیانت به متا در سرور قبل به وضوح پرده برداری شد. هر چند از ابتدا آمرداد نیازی به متحد نداشت تا بجنگد ولی به قول خودشون این بازی موش و گربه برای کسانی که زیاد بازی کرده اند در قاموس تعاریف متا چه جایگاهی جز خیانت دارد؟


    پس میثم جان بیش از آنکه سامان مخاطب شما باشد بایستی از کسانی سوال کرد که طی یک کودتای نرم :/ انتخابشون سامان بوده است. قطعاً سامان هم سوابقی برای خودش داره ولی کافیه کمی دوره بشه و اطلاعات غلط بهش بدهند تا یکی مثل میثم مرغ آتش با اون خفت تاریخی اکانت مونیش را در سرور کلاسیک با واژه خائن مخاطب قرار دهد.


    سری اولی که ایشون از این لفظ استفاده کرد مبنا بر این بود که اطلاعات کافی نداره ولی وقتی بعد از گذشت زمان مجدد تکرار میشه نشان میده که اطرافیان یا سکوت کرده اند و یا خود مؤید این مطلب هستند.


    کم نبودند افراد حاضری در ان جمع که از سوابق درخشان سهیل (توتال چند روز قبلشون) با همون اخلاق تند و زود جوشش به عنوان یکی از قدیمی ترین بازیکنان شمال شرق از ابتدای امر تاکنون و سایر بازیکنان اکانت Napi مطلع باشند ؛ اما چرا به این سمت و سو جریانات متمایل شد؟


    اینها سوالاتی هستند که اگر پاسخگو نداشته باشند به زودی پاسخهایشان در همین فروم اعلام میشود «تا سیه روی شود هر که در او غش باشد».


    پ.ن :

    یک سوالی واسه من پیش اومده سهیل تا اونجا که من یاد دارم تا حالا خیانت نکرده واسم خیلی مهم بود بدونم خیانتش چی بوده و آیا زمان انسان ها رو عوض مینکنه یا نه ممنون میشم یکی اینجا توضیح بده تا منم از ابهام در بیام

    محمد جان

    ان شاء الله روزی خواهد رسید!!؟ افرادی که گفتند یا دیکته کردند خودشون به بیان شفاف دلایل نداشته رو خواهند آورد و پایانش هم با یه عذرخواهی رسمی و تیتراژ پایانی ;)


    مارادونا را ول کن غضنفر را بچسب 8)


    پ.ن 1: با گذشت زمان قاعدتاً انسانها عوض میشوند و به سمت کمال میروند ولی او یک فرشته بود و عوضی شد:P


    پ.ن 2: چیزی به اومدن نقشه ها نمانده ولی معلوم نیست سرور آبستن چه حوادثی خواهد بود.





    شاد و پیروز باشید

    NAF

  • والا برندگان آی آر که مشخص هست و یکی مثل من و امثال من هستن که مثل آرشیو زنده هستن و تقریبا میدونن همه رو و کام هم که خدا رو شکر یک بایگانی داره که باز میشه رجوع کرد و از اولین سرور تا آخرین سرورش هست پس کل کل کار بیهوده ای هست و کسی نمیتونه زیرش بزنه ممد موکسی حرف خیلی قشنگی میزنه میگه هویت یک نفر رو تو این بازی گذشتش رقم میزنه و تغییر اون کار سختی هست


    مهدی عشقی کوجایی پیدات نیست دلم برا پستات تنگ شده


    پ.ن : من هنوز نفهمیدم این سهیل چیکار کرد خیلی فکر کردم ببینم تصورات من ازش اشتباه بوده و توی این چند سال تغییری کرده یا نه ؟


    بعضی ها هم میان لایک میزنن جایی که نباید بزنن و این کار بزرگت نمیکنه هیچه از بزرگی هم میندازتت اونی که باید این حرف رو برداره خودش بر میداره نیازی نیست کسی خودشو خراب کنه چون به شدت جواب میگیره از من

  • از کسی که تو رزومش تا حالا واندر۱۰۰ شده ندیده و حتی عرضه و توانایی جمع کردن ۱۰ تا دونه اکانت لویال رو هم با اون همه ادعا و منم منم کردنش نداره و

    سلام بزرگواران

    عزیز لویال 10 تا رفیق قدیمی بودن (که هنوزم هستن ) همه شون هم پلیرهای قدیمی هستن و حداقل انقدری بازی بلد بودن که با 10 تا اکانت جلوی 50 تا اکانت با متاشون بایستند

    البته اون سرور تموم شده و بعد از اتمام یک سرور همه اختلافات و ... برای ما تمام میشه و سرور بعدی با همون دشمنان مجدد دوست هستیم

    واقعا ش ش با متاشون نمیتونستن لویال رو جمع کنن البته که ج ش سرور قبل قدرت مطلق بازی بود ولی درگیری باعث فرسوده شدنشون و تغییر نتیجه بازی میشد و خودشون هم آگاه به این موضوع بودن و وارد نشدن ( و البته حمایتهای sw و رفاقت و کمکشونم به لویال عالی بود

    آریانا هم تمام تلاشش رو کرد و در نهایت موقع کتیبه ها مشخص شد که تعداد اکانت انقدرها هم مهم نیست و کیفیت به کمیت غلبه کرد و ....

    محمد جان واقعیت رو همه میدونن دوست عزیزم

    بعد از گذشت چند ماه تاریخ رو تحریف نکنیم داداش

    واقعا از تو انتظار نداشتم ....

    کتیبه هارو .........................خفتهارو ...................

    بهر حال یه سرور با هم درگیر شدیم و ناراحتی نیست و بازی همینه اما الان روایت جدید نسازیم داداش


    ضمنا اینکه نتونستید لویال رو جمع کنید چیزی از توانایی شما کم نمیکنه و شمارو میشناسیم و دوست داریم و میدونیم پلیر و پلنر عالی هستی ولی از شانس بد شما لویال هم بچه های توانایی داشت که حذفشون نه فقط برای شما که برای بقیه سایدها هم غیر ممکن بود چون متحد و با رفاقت کنار هم ایستاده بودند....

    دوست گرامی آقا مرتضی عزیز و نورالله از دوستان خوب ما هستن............

    اما شما هم از خیلی از مساعل بی خبر هستید .

    با وجود حسین تی ان تی و وحید پارتیزان و مجتبی و سینا و بقیه بچه ها بود که حذف لویال غیر ممکن میشد عزیز من

    این یه بازیه اما تو اون دوران تاثیرگذاران بازی اتحاد لویال دوستانی که نام بردم بودند و مرتضی که کلا گهگاهی بود و نبود و نورالله هم که دوست خوبمون سیاست بازیش کلا با لویال متفاوت بود( نورالله پلیر قویی هست ولی تو تیم لویال تاثیرگذاری نداشت و نهایتا بحث بصورت عجیبی نمایان شد) و البته مرتضی و نورالله از دوستان قدیمی تیم نبودند و تو اون اختلافات همراه با بقیه (بخاطر اختلافات خودشون )خارج شدند....

    و همچنان ما دوسشون داریم خارج از بازی و سیاستشون....

    البته بحث سرور قبل مفصل هست ولی درست نیست مجدد باز بشه

    ولی لازم بود این توضیح هات رو بدم هم از بابت افراد اصلی و تاثیر گذار لویال و هم از بابت اینکه بعد از چند ماه کسی ناتوانایی یا بدشانسی خودش در اون برهه رو به سیاستش ربط نده...............


    موفق باشید

  • سلام برادر. پستتو لایک کردم چون واقعا چیزی رو گفتی که یه سری ها اصلا نگفتن و اون هم زمان بود. یه سری شبیه سازی دیدم بدون هیرو ! بدون آیتم های هیرو. بدون دیوار و... لطفا شبیه سازی میکنید شبیه به واقعیت اینکارو بکنید تا هزارو پونصد مدل ایراد نشه به اون شبیه سازی گرفت. در صورتی که اومدید بر اساس اون شبیه سازی تحلیل هم میکنید ؟ آقا بسه. زخمیمون نکن. این دوستمون یورک دمش گرم حرف قشنگی زد. زمان. برای ساخت یک همر شما باید نوک هرم یک چیز رو بزارید "زمان" و بعد هرم رو شکل بدید. دفاعی - هجومی - نژادها و تمام المان هایی که میشه توی اون هرم گنجوند.

    در مورد دفاعی هم باید نوک هرم گندم خور رو بزارید چرا که شما میتونید بجای یک دهکده دو دهکده و بجای دو دهکده در چهار دهکده نیرو بسازید. در نتیجه زمان رو میتونید تا حدود خیلی زیادی بی اهمیت کنید ولی گندم خور رو خیر.


    با تشکر

    سلام برادر بر شما


    محمد جان گندم خور در اکانت هون دقیقا یکی از نقاط قوتشه و با توجه به یونیتهای دو کاره (هم اتک پوینت قابل قبول و هم دف پوینت خوب) بعلاوه سرعت بالای تیرانداز شما خیلی راحت میتونید با ساخت دهکده هایی با فواصل اصولی دهکده های دوگانه سوزتون ( همر جنگی /دفاعی) لیست ناتار بزنید و بدون خوردن به لیمیت صد کی گندم خور رو تامین کنید (البته در این نوع سرورها)



    بنده دو درخواست هم از شما دارم که امیدوارم انجامش بدید ،


    ۱- در هنگام صحبت یا تایپ با ارامش بیشتر و همچنین کلماتی لطیف تر و بهتر منظورتون رو بیان کنید


    ۲- صحبتهای قبلی خودتون رو نقض نکنید که این بزرگترین سم هست برای یک انسان بالغ، بنده در سرور قبل هنگام صحبتهای شما با دوستان اکسفوردیم بودم

    اون سرور شما ابتدا به شمال غرب امدی ولی چون دوستانتون شمال شرق بودند به اونجا رفتید


    بنده به یاد دارم زمانی که شما گرم صحبت از برنامه های توی ذهنتون بودید دوست عزیزم محسن توپاک از شما پرسید ایا تابحال واندر صد کردی اصلا؟ جواب شما هم یک کلمه بود : خیر


    اینجا حرف دیگه ای شنیدم در جمع دوستان و خواستم یاد اوری کنم صحبت خودتونو


    ارادتمند شما وحید یورک پلیر معمولی اکسفورد برادرز

  • ناصر جان حقیقت همیشه مثل یک رودخانه زلال جاری و سیال هست ازش هرچقدر هم بگذره کهنه نمیشه !

    شما عامل اصلی لو رفتن پلن زدن یک اکانت بغل دست اکانت آیدین بودید که متعلق به یک دختر خانمی بود

    بهترین همرهای شمال شرق روی اون اکانت دیوار شد ! همر اکانت شما سالم برگشت

    پلن این بود که 11 تا فیدر یک اکانت دف ساز دیستروی شه که با خوش خدمتی شما صورت نگرفت !

    بعدش هم کپ و همرت توسط خود شمال شرق دیستروی شد به بیرون از شمال شرق هدایت شدی !!!

    الان خودت به زبان شیرین فارسی داری میگی مخترع پدیده چادر به سر در سرورهای تراوین شما بودی دیگه ! آفرین به شما

    تهش هم یادم هست دقیقا هیچ کاره ای نبودی تو شمال شرق بعد از خوردن اکانتت فقط افتاده بودی دنبال خرید اکانت از شمال شرق چه هجومی و چه دفاعی برای ارسال دف به جنوب شرق و زدن همر به شمال غرب !

    تهش هم که شمال شرق صد کرد دقیقا داخل پروفایلش نوشت با تشکر از بچه های تری دات

    کلا هر قصه ای برای ما میخوای بگی یا برای نوه های آینده ات برای ما قصه نگو عزیزم

    با کمال احترام تو و امثال تو ادر حدی نیستید که در مورد تری دات صحبت کنی یا حرف بزنی

  • عزیزم خوب گوش کن که دیگه نیاز نباشه واسه چیزی که نمیدونی عصبی بشی و این شکلی جواب بدی. شایدم بد خواب شدی ^^



    برو بچ تریدات اغلب بازیکنان خوبی بودند ولی سیاست تریدات که بر پایه «همه یا با ما هستند یا خائنند» پاشنه آشیل باخت در تمامی سرورهایی بود که بازی کردند و متاسفانه این یه آرزو شد براشون تا واندر 100 کنند.



    از نحوه عصبی شدنت و اینکه آب خنک لازم شدی میشه فهمید حتی اون سرور شمال شرق نبودی که اگر بودی میدونستی اکانتم قبل اون پلن اکانت چراغ زرد (به قول آیدین) حذف شد و اصلاً همر اکانت ما در هیچ پلنی که پلنرش عرفان بود مشارکت نداشت.


    ایکاش اون همه توضیحات آیدین در خصوص لو رفتن پلن را در فروم اون زمان درست مطالعه می کردید یا دست کم اگر حافظه ضعیفی دارید ذخیره می کردید تا نیاز نباشه تاریخ را امروز طوری تعریف کنید که دوست دارید. 8)

    دیگه هر کسی یه سرور کامل با آیدین بازی کرده باشه میدونه چطور همه موارد در اکسل قرار داده میشد و اطلاعات تجزیه و تحلیل میشد تا عیب کار پلنر مقابل در بیاد.


    حالا دوست داری تاریخ را تحریف کنی خواهشاً طوری انجامش بده که باور جامعه مخاطب آماده پذیرای سخنان کذبتون باشه و ارزش آیدین را در حد و اندازه هویج (به قول خودش) پایین نیار.



    در خصوص چیزایی هم که تعریف کردم بهتره بری از بزرگترات بپرسی که نپری وسط فروم بگی من که یادم نیست پس نبوده. شما بهتره اول اعلام کنی کی بودی و کدوم اکانت بودی و رزومه ات چیه بعد بیایی این وسط رگ گردن کلفت کنی که آخرش نوشتن با تشکر از تریدات :P



    خدایی من به شخصه همیشه در سرورهای مختلف عنوان کردم تشکر می کنم از برو بچ تریدات شمال غرب که دست کم دو نکته را خوب بهم آموزش دادند. نکته اول همدلی حاکم بینشون و دوم سیاست غلطشون تا هیچ وقت ازش بهره نبرم.



    با همه این اوصاف ندیدم حرفی در خصوص فروختن متای تریدات شمال غرب به والس حرفی بزنی. به نظرت کسی که متای خودش را به رقیب میفروشه خیانتکار محسوب نمیشه؟ رو تحریف این یکی کار کنی جلوتر خواهی بود.;)




    پ.ن : اون زمان خوب یادمه به هم میگفتند شما هم بزرگ میشی ولی الان باید بگیم ان شاء الله هر چقدر بزرگتر میشید وسعت حافظه پیدا کنید.



    شاد باشی

    NAF

  • سلام


    دوست داری داستان ببافی اقا ناصر پس مردونگی رو هم از تری دات یاد میگرفتی تو که انقدر دنبال تلمذی.


    نه کاره ای بودی نه خبر داری اگه دوست داری بدونی چی شد اون سرور بگو با فریار قرار بذارم بیاد تیم اسپیک بهت بگه که ما وقتی بچه های والس امدن گنبد باهاشون بستیم که با هم ببندیم دو ربع دیگه رو که شما هم شاملش میشدی شخم بزنیم بعد راه افتادن بچه ها سمت تهران فریار امد خونه من گفت من با ارش نکویی حرف زدم اگه متامون با جنوب غرب(دقت کن که ادمی که زیر و رو بکشه حتی برای کسی که خودشو براش به اب و اتیش زده هم ارزشی نداره اسمی از شما نبود فقط جنوب غرب)بهم بخوره من حذف میکنم فقط و فقط سر همین حرف فریار زنگ زدم به محمد که تو راه تهران بودن با ایدین و ایدین تی که پلن بریزن صاف و صوفتون کنن گفتم قضیه متحد شدن با والس منتفیه اگر هم یادت نیست یادت بیارم که تو فروم همون سرور بین بچه های والس و شمال شرق دعوا شد به دو دلیل


    اولا چون اسمی از شما (,والس منظورمه چون شما ظاهرا شمال شرق بودی اما در واقع یک جاسوس به قول خودت زیر چادر بودی برای والس)تو واندرها نبود و دوما بابت تشکر از تری دات شما هم ظاهرا باید ارشیو فرومو نگه میداشتی.


    متاسفانه با حرفهای بی ربطت تمام صحبتهایی که شب قبل با سامان و امروز با میثم عزیز و مهدی و محمد داشتم برای حل قضیه اکانت رو به باد فنا دادی از وقتی یادمه همیشه مخرب بودی تا سازنده دوست داشتی هم عرفان هم فریار دم دست هستند بگو جلسه بذارم بیایی که معرفت رو یادت بدم.


    بقیه هم که بدون اطلاع اینجا حرف میزنن اول اطلاعات جمع کنن بعد نظر بدن.

  • بقیه هم که بدون اطلاع اینجا حرف میزنن اول اطلاعات جمع کنن بعد نظر بدن.

    من کاری به بقیه پستت ندارم مازیار جان اما این یک جمله شما یکم سنگینه لااقل واسه من میدونی که از سرور اول تو تیم پویان بودم اطلاعات هم تا دلت بخواد دارم هنوز هم به کهولت سن نخوردم که آلزایمر بگیرم و خوب همه چی یادم هست شما توی چندین سروری که جلو ما بودی به هر دلیلی به طور کامل در سمت لیدر نموندی عزیزم و وقتی روند به نفعت نبوده یا ساید دچار تزلزل شده سریعا جات رو عوض کردی و وقتی اوضاع دوباره به حالت عادی برگشته با یک کودتا برگشتی بالا و نمونه های هست که شما مدام با اردشیر و درادیس جا عوض کردی و یکی از دلایل دلایل واندر 100 نکردن تری داتی که بنیان گذارش نمایی بزرگ بود همین سیاست غلط شما بود که که اگر درست میبود و راه نیما ادامه دار میشد شاید تری دات قدرت بلا منازع میشد این یک نمونه بارز هست و بوده و همیشه پتانسیل تری دادت رو با خودخواهی های زیاد به باد دادی اگر میخوای این گودالی که آب زیاد خوبی هم نیست توش و با بهم زدن و برگشت به قبل هم بزنی مطمعن باش بوی مطبوعی ازش خارج نمیشه و ......

  • سلام


    اول از همه برای یه سری افراد واقعا متاسفم چرا که سنگ کسانی رو به سینه زدم که آخرش بلای جون خودم شدن. تریدات بهترین و پر قدرتمندترین و منظمترین و از همه مهمتر مردترین اتحاد تراوینه و کسانی که هیچ اصالت و شرفی ندارن برای بزرگ کردن خودشون دارن بهش چنگ میزنن. هیچ اتحادی توی تراوین ایران نیست که انقدر ریشه داشته باشه توی بهترین ها.


    خیلی ها دارن دنبال این میگردن که رزومه وینر بودن ما کجاست. جوابی که اکثرا از من دریافت میکنند خیر است. میخوام بدونم سطح فکری یه سری بازیکن و لیدر تو چه سطحی هست واقعا پلیر بودن یک آدم به وینر بودنشه ؟ یا بودن در اتحاد وینر ؟ نه برادر ربطی نداره. اصلا من سرور اولم هست. شاید توی محاسبات از تو خیلی بهتر عمل بکنم پس مغزتو باز کن بجا اینکه تو یه اتاق گیر بیفتی. ولی برای اینکه دیگه حرفی توش نباشه این رو برای بار آخر با رسم شکل براتون توضیح میدم که دیگه نیاید چنگ بزنید.

    1. سرور یک راند یک اتحاد معظم تریدات . LOSE
    عوامل باخت: عوض کردن ایمیل توسط سرپرست مولتی هانترها و بک دادن دفاع واندر و پاک کردن دو همر واندرزن ما توی راه واندر شمال شرق

    2. سرور سه راند یک. اتحاد پر قدرت شمال (شرق و غرب) اتحاد آواتار. WIN

    3. اتحاد تریدات سرور پنج در شمال شرق. WIN

    4. اتحاد تریدات در سرور هشت در شمال سرور. LOSE
    همرهامونو نزدیم به واندر متامون چون نمیخواستیم بزنیم. ولی بجاش واندر جنوب غرب رنگ لول 50 رو ندید و واندر والس نزدیک واندر متامون نشد.

    5. اتحاد ایس در شمال شرق. WIN

    6. اتحاد الدرز در شمال شرق. WIN

    7. سرور یک دات کام واندر Nima SH وینر در شمال شرق WIN

    8. سرور یک اسپیدترا. WIN

    این هم رزومه من. بعضا لیدر بودم. بعضا پلنر بودم. بعضا توی دیپلماسی بودم و بعضا هم پلیر ساده یا فقط میرفتم نگاه میکردم به علت کمبود وقت وگرنه پیشنهاد زیاد بود. توی رزومه من شماره 5 برای جنوب شرق خیلی سیاهه. خیلی دوست دارم یه سری بیان اینجا حرفی بزنن تا باز بکنم کل اون سرورو تا یه سری واقعیت رو بشه و رو سیاهی بمونه برای افرادی که کلمه ای از واقعیت نگفتند.


    در ضمن اینجا سرور دو ایکس اسپیدترا هست. هیچ ربطی نداره به سرورهای گذشته. شما هرجوری دلت میخواد برداشت کن و حرف بزن. دیگه جوابی نمیدم. کسانی که باید بفهمن میخونن و میفهمن، بقیه هم مهم نیستن. ما این سرور کسانی رو دیدیم کاریی کردن که شماها جلوشون حساب نمیشید. پس زین پس جوابی نمیدم به اینجور مسائل. کسانی که میخوان خودشونو بزرگ کنن بازم میان دری وری میگن. بیاید بگید.



    شادزی


    پ.ن: طاها جان یه صحبت با وحید پارتیزان و یا حاج حسین جنوب شرقی بکن. بازم ممکنه یه سری واقعیت ها عیان نشه. اون موقع خونه مازیار قرار میزاریم 8o

    ماورای باورهای ما،

    ماورای بودن ها و نبودن های ما

    آنجا دشتی‌ست...

    فراتر از همه ی تصورات راست و چپ

    تو را آنجا خواهم دید.

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط VaGNeS ().

  • مملی جان افتخاراتت که نوشتی دمت گرم قشنگ توضیح دادی و این که تایید کردی تری دات بازنده بوده بنا به دلایل که توی پست قبل گفتم هم شما با پستت تایید کردی دمت هم گرم


    وینر هاتم که هم بازی ما بودی توی اتحاد هایی که سهیل و ... جزو لیدرهاش بودن اونم دمت گرم


    توی کام فقط یک نکته هستش میشه بگی اسم اتحادی که شما داخلش بودی با نیما چی بود ؟ چه کسانی از ایران بودن و چه کسانی از چه کشورهای جزو لیدرهاش بودن ؟ و اصلا داستان اون سرور چی بود من هنوز لینک همرهاشم تو آرشیوم دارم


    با پست مملی عزیز دیگه جای هیچ صحبتی نیست فقط میمونه مثله خیانت سهیل که یک شک من رو بیشتر کرده مملی اتحادی های که شما به عنوان وینر نوشتی سهیل لیدر بوده و شما اونو خوب میشناختی اگر خیانت کار بوده اگر مشکل داشته چطور از اول مخالفت نکردین با حضورش در راس مجموعه شمالشرق ؟ چرا تا شمالشرق رو از وضعیت اون موقع خارج کردن با ایرج و به وضعیت حالا رسوندن الان اون آدم میشه خیانت کار من هنوز داستانشو درک نمی کنم و دقیقا موضع من دوباره بر میگرده به پست بالا و فکر میکنم این یک بازی دو سر برد بوده که راه انداختین با جلو انداختن سهیل و ایرج و اعتبارشون و همینطور دیپلماسیشون اوضاع شمالشرق چرخش 180 درجه داشت که کمک کرد به ایندگیم و توازن قدرت به سمت شمالشرق چرخید و حالا که اینجا رسید پرژه حذف کلید خورد تا ......... میدونستی این همون مسله ای هست که بار ها و بارها داره اینجا در موردش بحث میشه و اعتماد بقیه برای سرور بعدی نسبت به چندین نفر تغییر میکنه ؟


    و در آخر به شدت با این جمله ای که بویلدکردم در متن پستت حال کردم خیلی سنگین گر چه کسانی این جمله رو درک نمی کنن


    محمد owldark

  • من کاری به بقیه پستت ندارم مازیار جان اما این یک جمله شما یکم سنگینه لااقل واسه من میدونی که از سرور اول تو تیم پویان بودم اطلاعات هم تا دلت بخواد دارم هنوز هم به کهولت سن نخوردم که آلزایمر بگیرم و خوب همه چی یادم هست شما توی چندین سروری که جلو ما بودی به هر دلیلی به طور کامل در سمت لیدر نموندی عزیزم و وقتی روند به نفعت نبوده یا ساید دچار تزلزل شده سریعا جات رو عوض کردی و وقتی اوضاع دوباره به حالت عادی برگشته با یک کودتا برگشتی بالا و نمونه های هست که شما مدام با اردشیر و درادیس جا عوض کردی و یکی از دلایل دلایل واندر 100 نکردن تری داتی که بنیان گذارش نمایی بزرگ بود همین سیاست غلط شما بود که که اگر درست میبود و راه نیما ادامه دار میشد شاید تری دات قدرت بلا منازع میشد این یک نمونه بارز هست و بوده و همیشه پتانسیل تری دادت رو با خودخواهی های زیاد به باد دادی اگر میخوای این گودالی که آب زیاد خوبی هم نیست توش و با بهم زدن و برگشت به قبل هم بزنی مطمعن باش بوی مطبوعی ازش خارج نمیشه و ......

    عزیز دلم شما هم مثل اینکه مثل ناصر عزیز نیاز به یاد آوری خاطرات داری!

    ولی فعلا به هر حال یه نفر باید بیاد شخصیت دروغی و تیکه پاره شده رفیقش رو با خاک انداز از توی فروم جمع کنی

    مطمینا از این گودال بوی مطبوعی خارج نمیشه منتها نه برای تری دات و لیدرهای تری دات چون ان را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است

    برای شما و ئوست عزیزتون ناصر که هم استاد جعل حقایق هستید و....

    فقط نمیدونم ناصر از تو یاد گرفته یا تو از ناصر

    ما جرات داشتیم داخل سرور بودیم و هستیم و اعلام کردیم ! تو چرا با اینکه توی ساید جنوب شرق هستی جرات و وجود اینکه بیای تو فروم بگی هستم رو نداری

    الان من توی جنوب شرق هستم وجودش رو دارم میگم دارم بازی میکنم توی این ساید ! تو که ترس از باخت داری و جودش رو نداری بگی هستم فقط یه لنگه پا برات مهمه کسی ندونی هستی راجع به تری دات حرف نزن

  • استاد همر اکانت ما شازده کوچولو روی همر کپت لانچ شد نان کپت رو هم فکر کنم عرفان با مولتیاش زد

    جدفت کردیم توجه کن حذفت کردیم !!!! تکرار کن انداختیمت بیرون از ساید !!واضحه برات

    شما هم رفتی جنوب شرق اونور بهت اکانت ندادن اومدی با اسکناس اعتبار بخری اکانت خریدی نماینده جنوب شرق باشی

    خنده دارش اینه مذاکرات جنوب شرق با شمال شرق برای متا به عهده فرزاد عزیز بود دوستان والس میگفتند ناصر هم از سمت شمال شرق باید توی جلسات باشه

    لیدر و تیم لیدری شمال شرق یه عده دیگه بودن !! جنوب شرق میگفت ناصر هم عضو تیم لیدری شمال شرق باشه !! تهش پسورد واندر و ساپ ها رو هم که نداشتی

    کارت این بود اکانت دف ساز میخریدی دفش رو میفرستادی جنوب شرق لنگه دمپایی میخریدی میزدی به شمال غرب

    خنده دارش هم اینه زمانی که همر مهدی پنتر خورده بود رو واندر والس !! احتمالا عمه من بود که وسط جلسات زار میزد واندر شمال شرق رو استاپ کنید واندر والس برسه وگرنه والس میاد ما رو میزنه شمال شرق میبازه همین تو متا باشیم ببریم خوبه ! واندرمون هم صد نشد نشد !! واندر پیشتاز سرور رو میخواستی استاپ کنی

    بد جا زدی این قصه ها رو واسه ما تعریف نکن

    کل پستت دو جاش حقیقت بود اینکه ابداع کننده روش چادر به سر بودی در تراوین ایران دوستان میتونن پدر این حرکت صدات کنن حق کپی رایت رو هم رعایت کنند دوم اینکه زمانی که همه میدونستند خیانت به ساید جرمه و خرید و فروش جرمه راحت مثل آب خوردن انجام دادی

    خوش گذشت

  • عزیزم یک لیوان آب خنک میل کن و آرام و متین پاسخ گو باش اوکی


    از ترس باخت تو رو خدا نخندون منو مگه اسپید ترا هم رزومه حساب میشه ؟


    نکنه تو میخوایی خاطرات یادآوری کنی ! :D

    حساب پاک اونم تریدات ؟ ببین تنها نیمای عزیز حسابش پاک بود که بحثش جداست اما تو از حساب پاک صحبت نکن عزیزم لااقل از من دعوت نکن چون من کامل میشناسم خیلی ها رو ;)تیکه پارشدن چی ! رفیق من تو به اون نمیخوری حالا خالا ها باید تو این سرورهای فیک پا بزنی تا به یک گوشه از اعتبار اون برسی پس زیاد شلوغش نکن :* ببین وقتی حقایق جعل میشه که تعداد زیلدی از اون حقایق مطلع نباشه ولی خدا رو شکر خیلی ها هستن مه کاملا از گذشته اطلاع دارن شما هم سعی در عوض کردنش نباش :S


    ببین نکنه فکر کردی مثلا من باشم از تو میترسم اعلام کنم ؟ جل الخالق آدم شاخ در میاره؟


    من الان شکه شدم که شما در جنوب شرق هستی و ‌... فکر کنم ؟نه اشتباه میکنم شاید ولی توی صحبتی که داشتم ظاهرا کسی توی اون ساید هست که هر ساعت شاد میشه خدا نکنه که !انشا الله که من اشتباه برداشت کردم


    نمیدونم شما بودن رو چی میدونی ؟اما بودن من طوری هست که حداقل ۱۸ ساعت آنلاینی روی اکانت خودم با ایمیل خودم باشه من اینو بودن میدونم حالا ممکنه من تو شمالشرق هم آنلاین بشم این دلیل بودن من هستش در شمالشرق ؟ :/


    این ممد رو باید زنگش بزنم بیاد یکم تو فروم از گذشته بگه حرف ما رو مه باور نمیکنید شاید موکسی بیاد قضیه فرق کنه و یکسری در افق محو بشن


    ما آردمونو الک کردیم الک رو هم آویزون رزومه مونم مشخص هستش


    یا حساب پاک رو متوجه نمیشی یا سعی در وارونه جلوه دادن داستان داری

  • من کاری به بقیه پستت ندارم مازیار جان اما این یک جمله شما یکم سنگینه لااقل واسه من میدونی که از سرور اول تو تیم پویان بودم اطلاعات هم تا دلت بخواد دارم هنوز هم به کهولت سن نخوردم که آلزایمر بگیرم و خوب همه چی یادم هست شما توی چندین سروری که جلو ما بودی به هر دلیلی به طور کامل در سمت لیدر نموندی عزیزم و وقتی روند به نفعت نبوده یا ساید دچار تزلزل شده سریعا جات رو عوض کردی و وقتی اوضاع دوباره به حالت عادی برگشته با یک کودتا برگشتی بالا و نمونه های هست که شما مدام با اردشیر و درادیس جا عوض کردی و یکی از دلایل دلایل واندر 100 نکردن تری داتی که بنیان گذارش نمایی بزرگ بود همین سیاست غلط شما بود که که اگر درست میبود و راه نیما ادامه دار میشد شاید تری دات قدرت بلا منازع میشد این یک نمونه بارز هست و بوده و همیشه پتانسیل تری دادت رو با خودخواهی های زیاد به باد دادی اگر میخوای این گودالی که آب زیاد خوبی هم نیست توش و با بهم زدن و برگشت به قبل هم بزنی مطمعن باش بوی مطبوعی ازش خارج نمیشه و ......

    من کار به همه حرفات دارم

    اولا از این به بعد هرکی دروغ بگه چنان رو سیاهش میکنم که دیگه مثل اگهی تبلیغاتی هی نیاد اینجا وسط فیلمها رد بشه و خودشو با دروغ قاطی صحبت مردم نکنه که بگه ای ملت منم هستما


    اولا الزایمر یک روند معمولی به علت کهولت سن که عارض همه میشه اره منم گرفتم چون چیز طبیعی هست اما اینکه کسی تو سرورهایی که بازی کرده یا گردگیر کامپیوتر بزرگای سایدش بوده یا جاروکش ازمایشگاه الان که بزرگتراش نیستن بیاد حیدر حیدر کنه و دروغ بگه مریضی نیست خصلت ناپسنده که از اول عمرش بوده و تا اخر عمرش به عنوان یک خصلت ناپسند تو جیبش هست.


    سرور یک راند یک من لیدر وینگ بودم با اون همه تقلب تا تهش بودم.


    سرور 8 لیدر کل بودم حتی با وجود اینکه همسرم وسط سرور سرطان گرفت تا اخر سرور بودم.


    سرور 2 راند 3 اصلا قصد بازی نداشتم البرز زنگ زد(همبازی نیما رو اکانت سرور 1)که نیما حالش بده بیا بازی کن سرگرم بشه بله تو این سرور رفتم اما دلیلش باز هم به دلیل بهم نخوردن کل سرور بود مخصوصا بهم نخوردن بازی اتحاد ایس دلیلشو بهت میگم چون یک پلیر ساده بودی و بی اطلاع از مسایل روشن بشی و دروغ و غلط اینجا در افشانی نکنی که خیلی خفنی هم شما هم بقیه مدعی ها.


    بهترین متارو اون سرور با ایس بستم تو مذاکراتی که با خدابیامرز نیما و پیمان عزیز داشتم قرار به زدن مشترک والس شد اینور من بودم و اردشیر چندتا پلن زده شد فقط بچهای تری دات اتک میزدن از ربع ما و تیم دیگه اصلا اتکهاشو نمیزد من رفتم با پیمان صحبت کردم که یک ماه به من فرصت بده یا شما هم نزنید یا تنها بزنید تا من ربع رو جمع کنم از طرف ایشون اوکی داده شد در اینطرف اردشیر با زدن بقیه پلیرهای ربع مخالف بود به همین دلیل مجدد با پیمان و محمد موکسی جلسه گذاشتم که اینور داستان اینه من نمیتونم رو حرف فلانی حرف بزنم باز هم پیمان و محمد پای حرفشون بودن و قصد شکستن متا به همون شکل نصفه و نیمه نداشتن و گفتن تا تو هستی متا هست که بنده گفتم این برد و متای اینچنین رو بنده نیستم و رفتم برو از بزرگات بپرس بعد صحبت کن جای عمومی.


    سرور قبل هم که بعد بیابون شدن سرور بنده نرفتم تو رای گیری 80 درصد اعضا به علت حذف رقیب و بیابون بودن سرور رای به حذف دادن بنده هم به عنوان لیدر مجری رای اکثریت بودم.


    یک کم از چسبوندن خودت به 4 نفر و اسم بردن ازشون که بگی خفنی دست بردار و خودت باش تو حد خودت

    دیگه هم بحثی در مورد گذشته نمیکنم هرکی دوست داشت همه چیو تو خصوصی جواب میدم گذشته دایورت میشه باشه برای کسانی که با چسبوندن خودشون به این و اون میخوان خفن بشن.

    تامام

  • به به آقا مازیار

    آقا مازیار خفن !

    من رزومم مشخص همین که چیزی نداری و صرف رو به تخریب آوردی نشون دهنده عمق فاجعه داره اما شما ؟


    فروختن متا که توی چندین سرور در رزومه داری و ماشاالله آلزایمر روی تنها چیزی که در شما اثر نداشته در افشانی های متناقض هست ;) شما توی یک پست اگر از من آوردی که بنده ادعای لیدری کردم صحبت شما درسته اما این که من توی اتحاد ها بودم مه به تایید حرف شما قصد چسباندن خودمو دارم جاب حرف داره عزیزم . ببین من مثل شما لب و دهان نییستم توب هر سروری مه بازی کردم جزو تاپ پلیرهاش بودم و به همین دلیل کم و بیش با لیدرها در ارتباط بودم و تاکید میکنم توی هیچ سرور مه حضور داشتم ترک سرور یا خیانت به اتحاد یا متا نداشتم اما این مسله برای شما صادق نیست شما همین سرور قبل هم مه آمرداد بهت بال پر داد از پس لویال بر نیومدی و دست آخر هم بهنام میگفت ولشون کن از این بند خدا آبی گرم نمیشه


    اینکه شما تابع همه باشی به عنوان لیدر توی زمان تصمیم گیری دلیل بر لیدر خوبی بودن نییست شما میتونستی با مدیریت درست یک بازنده مورد احترام قرار بگیری تا حذف کننده تابع جمع :*


    توی سرور آخر کلاسیک هم که زیاد دست پا زدی واسه جایگاه منتها با توجه به شناخت بچه شما دویلی بیشتر نشدی ;)

    توی سروری هم که بقول شما به خاطر مسایل خانودگی کنار کشیدی البته به گفته خودت اول اردشیر اومد وبعد شما با پست ها سعی در برگشت به جایگاهت داشتی که متاسفانه حریف درادیس و پیام امپرور نشدی پی اتفاقات رو بهانه نکن 8o


    خفن بودن من به خاطر لیدری نبوده به خاطر عضوی غیر قابل چشم پوشی در سابدم بوده جزو تاپ همرها و تاپ دف های ساید بودم


    اما شما بغیر از در افشانی و ساختن ۴۰کی‌شمشیر اونم از کپ خدایی چی رو کردی تا الان :?: ببین حرف رو همه میزنن خدارا شکر بچه ۴ ساله هم الان ادعای لاتی میکنه


    مازیار نظرت راجب پلن پگاه چیه ؟

    مازیار نظرت راجب بهم زدن یکسری از متا ها چیه توی دوران لیدریت ؟

    مازیار نظرت راجب افتخارات دوران پلی دادنت توی تمام دوران تراوین چیه ؟


    خیلی حرف هست که گفتنش اینجا جایز نیست پس همچنان سکوت را پیشه کن



    راستی بک ویسی شنیدم راجب تریدات فیک کی میدونه داستانش چیه ؟


    و در آخر توی پست مملی مشخص که همیشه بازنده بودی و اگر خیلی خوب بودی لااقل یک یک سرور با لیدری شما تری دات برنده میشد


    محمد owldark:thumbup:

  • تو فقط یک درغوگی محضی نه چیزی بیشتر که از پشت هولت میدن میای اینجا خزعبل میگی همه اطلاعاتم بهت دروغ میگن که موجب خنده بشی


    من بعد از سرور 2 هیچ جا بازی نکردم نه اکانت داشتم نه چیزی سرور اخر هم فقط یک ماه تو فروم بودم که شما رو پکوندم.


    فارمای دیروز شدن مدعی امروز خوبه باز نمیگی الدرز رو من تو فرحزاد درست کردم


    خدا روزیتو جایی که لیاقتته حواله کنه اقا

    دایورت میشی تو بلک لیست کلا از ادمای مضحک خوشم نمیاد

  • آب خنک مازیار جان انگار زیاد به مزاقت خوش نیموده !:D چرا اینقدر عصبانی شدی ؟ شما که فارم نبودی میشه بگی تا حالا چه چیز مثبتی رو کردی ؟8)

    الیدرز هم که ممد موکسی بیاد خودش توضیح میده که داستانش چی بوده ؟ من ادعایی بر لیدری نداشتم اما جزو معدود افرادی بودم که قبل از شروع سرور دعوت شدم به سرور با اکانت خودم نه به عنوان دوئل ....

    شما به گفته خودت غیر از سرور 2 جایی بازی نکردی اما توی پستت که خیلی از سرور 1 و 2 و 8 صحبت کردی ! ببین آلزایمر طبیعی تو اون سن اما به فاصله 2.5 ساعت حدودا غیر طبیعی هستش یکسری به پزشک بزنید

    توی فروم پکوندی ؟ ولی من هرچی فکر میکنم یا از کسی میپرسم که شاید من یادم نباشه باز همه به این که تری دات در هر سرور با لیدری شما بازنده بوده میرسم و اگر نه که فروم هم فقط جای کل کل هستش هنر وقتی رو میشه که تو گود باشی و مشخص کنی چند مرده حلاجی :thumbup:


    از این که منو به بلک لیست دایورت کردی ممنون این نیز نشونه پکوندن شما هست :D


    پ.ن :


    اکانت های بود که فارم های دیروز بودن : guns4war, war master. return of kings, napelon, gambit. و .......;)


    محمدowldark:thumbup:

  • محمدجان

    یه لطفی بکن به موکسی بگو توی کارگروه اددت کنه تا بقیه بحث رو اونجا کنین

    درحال حاضر این سرور 2X اسپیدترا هست و فروم هم مخصوص همین سروره

    در خصوص این سرور هر حرفی که هست بزنید تا پاسخی بشنوید

    این که شما پیگیر هر شخصی هستید به خودتون بستگی داره اما ساید ما نیازی نمیبینه به افرادی که خارج از ساید هستند پاسخی بده و برای تمام دوستانمون در شمال شرق مشخص هست چرا و چگونه این اتفاقات افتاده

    تنها با اوردن این قضیه به فروم فقط سعی در ایجاد حاشیه برای شمال شرق رو دارین که متاسفانه انگیزه و نیت شما و دوستان دیگتون از قبل مشخصه


    پ.ن: اشکان جان میبینی که چقدر احترام نگه میدارن دوستانتون.



    مسئول فروم ساید شمال شرق کبیر

    رضا گارد

  • سلام رضای عزیز

    رضا جان من به عنوان حالا نمیدونم تریداتی محصوب میشم!!!پرشینی محصوب میشم یا والسی نمیدونم

    ولی این بحث ها برام جالب بود چون منو یاد قدیم انداخت

    یادش بخیر اسم مهدی پنتر اومد دلم براش یه ذره شد

    یاد سیامک فایرلرد افتادم یاد لیدر تریدات توی سه ایکس

    یاد نیمای عزیز افتادم اونهمه اتفاق توی سرور یک

    من یک چیز از گذشته میگم تریدات زمانی تریدات بود که لیدرهاش لیدر بودن نه الان که هر کسی ادعای لیدری تریدات رو داره

    محمد عزیز فقط یک بار در یکی از اکانت های اس ای اون هم بنا به رفاقت عمیقی که با من داره لاگین کرده و نمیتونید ایشون رو دروغگو خطاب کنید!

    پ ن. محمد علی عزیز اتحاد ایس کاملا یادمه!اتحاد الدرز کاملا یادمه!

    من نمیگم پلیر بدی هستی اتفاقا پلیر خیلی خوبی هستی ولی به پای محمد نمیرسی

    عذرمیخوام دخالت میکنم

    به قول دوست عزیزم ناصر

    شمافقط بلدید انگ خیانت بزنید و با ابروی اشخاص بازی کنید

    لاف زدن تا کی!!!!

    پ.ن: محمد توهمی عزیز لطفا کم روی اکانت ها نامه بزار سپردم به بچه ها دیگه جواب ندن

    چقدر سلام

    سلام

    سلام