نقد و بررسی سرور 2 ایکس راند 2 | آغاز 30 بهمن 1399 |

  • تلاش تون برای جذاب تر شدنِ بازی قابلِ ستایشه؛
    قبل از اینکه این سوال رو از من بپرسید، بهتره به عملکرده ساید تون نگاه کنید، چون منو یاده سرورِ تلخی میندازه که پایانش خیلی آشناست
    کمتر از 30 روز دیگه به آزاد شدنِ نقشه ها مونده، اما نیازی نیست تا اون موقع برای گرفتنِ پاسخ تون منتظر بمونید...

    نگران نباش سمت ما شعبده باز زیاده.نقشه هارم یه کاریش میکنیم😉

    نهایتش هم شما ۱۰۰ میکنین.چه چیزی بهتر ازین برای شما؟؟

  • ایرج جان انتظار داشتم حرف های بهتری بزنی؟؟؟مگه داره جامعه یا کشور اداره میشه

    توقف غارت خودکار شده!!!

    خوب قبلش اطلاع داده میشد خوب داده نشده همون لحظه صلح میشد نشده پلن زیبا و خفت های بی نظیر شما اتفاق افتاده خوب افتاده

    ولی برادر من خودتو بزار جای اون فرد ببین چه انتظاری داری؟؟؟

    این حرفهای که میگم کلا از بیرون از بازی میگم ربطی به بودنم توی بازی نداره

    من نه میگم حق با شماست نه میگم حق با اوناست نه میگم مدیریت کارش بده!!!

    من میگم شما که ادعای قدرت میکنید بهتر نبود همه سرور اعلام میکردن مولتی هانتر عزیز سرور رو لطف کن یکم به عقب برگردن!!!؟که بازی یکم عادلانه تر باشه!!!؟

    هرچند شما هم حق دارید پلن رفتید همر خفت کردید و در این شکی نیست ولی خوتو بزار جای اون اگه خودت توی اون موقع سرور خفت میشدی اونم توی اون وضعیت که خیالت راحت بود نیروهات توی غارتن چیکار میکردی

    من یکی یکم پرو هستم ادامه میدم ولی هرکی باشه ول میکنه قبول داری حرفمو

    ولی خوب بازیه دیگه

    بازم بستگی به پلیرهای چهارتا ساید داره نه شخص من و شما

  • سلام رفقا به دلایلی که از نظر بنده توهین به من حساب میشده همینجا توی همین پست از همتون خداحافظی میکنم و دیگه تو فروم در خدمتتون نیستم

    داخل بازی هم فعلا ۶۵ ساعت تا حذف اکانت مونده ولی تا اخرین لحظه طبق عادت روی اکانت بازی میکنم

    با توجه به اینکه دیگه دوس ندارم اینجا در خدمتتون باشم ای دی واتساپ من رو همه دارند برای کسانی هم که ندارند

    ۰۹۱۸۹۰۹۰۱۳۵

    بدی ، توهین ، بی ادبی اگر از ما دیدید حلال کنید به غیر از یک نفر که خودش میدونه کی هست

    ارزوی سلامتی برای خودتون و خانوادتون تو این شرایط سخت رو دارم


    پیروز و دنباله دار باشید

    بس تجربه کردیم در این دیر مکافات. با دردکشان هر که درافتاد برافتاد

  • چند روز قبل آرگین توی گروه واتساپ ان ای نوشت: "یک خفت زدم که باعث شد سرور بعد توی جنوب غرب جنگ داخلی بشه 😅". (ارجاعتون میدم به پست های چند صفحه قبل و مجادله ای که بین عزیزانِ دو ساید غربی در گرفت و شاخ و شونه هایی که واسه سرور بعد کشیده شد)


    آرگین جان، دیروز هم یک خفت دیگه زدی که ظاهراً باعث شده یک تعداد از پلیرهای ساید رقیب بزارن روی حذف!

    خداییش همچین خفت های موثری با این دامنه برد و تاثیر گذاری بالا، تابحال توی هیچ سروری ندیده بودم :دی


    پ.ن: جهت اطلاع، آرگین و مهدی عشقی با هم روی اکانت نپی پلی میدن 😆

  • با سلام خدمت همه خوانندگان فردم


    من نمیدونم چه اتفاقی افتاده ولی هر چی که بوده بعد از قطع شدن غارت خودکار و وصل شدن دوباره اش غارت یه سری از اکانت های ساید جنوب شرق رو دچار مشکل کرده ، نمیدونم در سایر ساید ها هم همچین اتفاقی افتاده یا نه چون اطلاعی از اونها ندارم ولی هر چی که بوده باعث شده تو بعضی از اکانت ها لیست ها درست رید نخورن و تروپ الکی جمع میشه و به زودی دچار لاست سنگین میشن نیروها .


    لطفا تقاضا دارم هر کاری که انجام شده هر اپدیتی که بوده گویا فقط به ضرر کسانی بوده که از ناتارها ارتزاق میکنن و لطفا شرایط به صورت سابق برگرده ، وگرنه در این شرایط نابرابر دیگه مجالی برای موندن نمیمونه .

  • سلام


    ببخشید من وسط صحبتهای بزرگان دخالت بیجا میکنم با عرض پوزش یک کوچولو وقت شریفتون رو بگیرم.


    وقتی میشه به یک رویداد اعتراض کرد که بر له یا علیه گروه خاصی صورت گرفته باشه ولی وقتی برای همه یکسان اتفاق میفته دیگه تبعیضی انجام نگرفته و نکته کلیدی در این مواقع نحوه برخورد با بحران یا اتفاق بوجود امده هست تو ربع ما دوستانی که مقام در اتحاد دارن با خوابیدن غارت اتوماتیک به تمام اعضا به هر نحو ممکن اطلاع دادن که رید اتومات خوابیده و مواظب باشید همرهاتون تلفات نده خود شخص من امروز درگیر کتیبه بودم و اگر این اطلاع رسانی از طرف دوستان انجام نمیشد قطعا عواقبی گریبان گیر اکانت خود من میشد پس اولین مطلب اینکه تمام کسانی که اینجا تو فروم دارن مطلب مینویسن ایکاشک مثل لیدرهای این طرف به پلیرها اطلاع رسانی میکردن.


    مطلب دوم فرض بفرمایید خفتی انجام نمیشد با توجه به موجودی غارت شده انبار گندم اون نیروها از چند وقت بعد شروع به لاست دادن میکردن و زحمت پلیر به باد فنا میرفت قبول کنیم سبک مدیریت و اداره یک مجموعه در مواقع بحران هست که تفاوت خودش رو نشون میده.


    و مطلب مهمتر اتفاقا خود این اکانت باعث شد حساسیت روش ایجاد بشه نتیجش این خفت بود ایا اکانتی که فیک روی کتیبه های ربع دیگه میذاره و ایجاد حساسیت میکنه نباید به اکانتش سر بزنه و ببینه عکس العمل ربعی که روش فیک گذاشته در مقابل عمل ایشون چیه و باید اکانت فیک دهنده به امان خدا رها بشه؟


    به نظر من راحتترین برخورد در برابر مشکلات اینه که ادم از پنجره سرش رو بیاره بیرون و اولین اشخاصی رو که میبینه متهم کنه و....


    اما بهترین راه این نیست بلکه اینه که ادم تو ایینه نگاه و عمل کرد خودش رو مرور و اشتباهات را اصلاح کنه.


    متاسفانه تو تراوین حذف شده تنها گزینه برای مواقع سخت و بحرانی کاری که یک زمانی بسیار نکوهیده بود در تراوین انشاالله که سرور به زودی از اینی که بوده جذابتر بشه.


    با سپاس

  • ای بابا! چرا این بحث این‌قدر کش پیدا کرده؟! موضوع خیلی واضح هست واقعا..



    کسرای عزیز، دموکراسی نه تنها در مملکت داری، که در مورد فروم و هر انجمن و کمون دیگری مصداق داره. مثال بنده در مورد بحث فروم بود..


    و این که بین مثلا شمای توتال لیدر و من فارم فرقی نیست در مواجهه با قانون!


    خیلی واضح هست واقعا.. ضمنا یادم نمیاد ادعای قدرت کرده باشیم!



    از رفتن شما متاسفم، و البته از دلیلش که روشن نیست نیت و عامل اصلی رفتن شما چیست..


    هرچه هست، شواهد نشون میده علت چندان توجیه پذیر و محکمه پسند نیست، اما صلاح مملکت خویش خسروان دانند..


    در کل نبود شما تاسف برانگیز و ناراحت کننده هست‌.


    لطفا تقاضا دارم هر کاری که انجام شده هر اپدیتی که بوده گویا فقط به ضرر کسانی بوده که از ناتارها ارتزاق میکنن و لطفا شرایط به صورت سابق برگرده ، وگرنه در این شرایط نابرابر دیگه مجالی برای موندن نمیمونه .

    کسرا شلوغش نکن :دی

    برای شمال شرق هم اتفاقا افتاده، و البته جالب هست بدونی دوست عزیزم که در ساید ان‌ای هم پلیرهای بسیاری هستن که فقط ناتار و بعضا واحه می‌زنن و اگر رید اکانت بخوابه گندم مشکل ساز خواهد شد براشون.


    در گپ ما خیلی از بچه‌ها گلایه کردن و به مشکل خوردن و سریع با اطلاع رسانی و پوش گندم و مسیر زدن و غارت دستی یه جوری هندل کردیم تا درست شه‌‌.


    جالب هست بدونی فقط ساید شما نیست که ریدر پاک‌باز داره :) لطفا مظلوم نمایی نکنید جسارتا.


    و مطمئن باش رفیق که هنوز مجال برای ماندن زیاد هست.. شما دیگه مثل ان‌دبل بهانه برای رفتن نیارید جان ماهان!



    از این بهتر و پخته‌تر دیگه نمی‌شد گفت! زبان من قاصر هست.. خواهشا فقط بدون جبهه گیری این پست آقا مازیار رو دو سه بار بخونید.. حرفی نمی‌مونه!


    پ.ن: چه خودکار و چه مداد، لطفا کنار همر دف ضد سواره مثل نیزه‌دار بذارید. مرسی

  • نه ایرج اشتباهت اینجاس ، چون غارت دستی هم فایده ای نداره وقتی با پیغام رسیدن به لیمیت روبه رو میشی .

    ایرج ما تو شرایط خیلی بدترش هم موندیم ولی الان رسما ظلمیه که داره به اکانت های به قول خودت پاکباز میشه در مقابل کسانی که مولتی میزنن ، رسما داره اعلام میشه یا مولتی باز باشید یا از دور خارج میشید که من ترجیح میدم به شخصه خودم برم کنار به جای اینکه به زور از گردونه خارج بشم .


    به جای اینکه غارت از اکانت محدود بشه غارت از ناتار داره محدود میشه . به شخصه اگر تنها رقیبی که جلومون هست تو و امثال تو باشن با کمال میل با وجود تمام محدودیت ها حاضریم به بازی ادامه بدیم چون میدونیم شرایط برای شما هم یکسانه ولی وقتی رقبای دیگری هم هستن که محدودیت روشون تاثیری نداره ، خودت به من بگو مجال برای موندنو از کجا باید اورد؟

  • ایرج ما تو شرایط خیلی بدترش هم موندیم


    این رو صد در صد بهش واقف هستم کسرا جان..


    قبلا هم گفتم گان هیرو بهترین اکانت سرور نرمال اخیر بود!


    به شدت سیبل بود و تحت فشار (هم توی فروم هم توی بازی)، همرش چیف شد، اما بازم از پا ننشست و تروپ سازی کرد و برگشت تاپ غارت. بی‌نظیر بود..


    اما الان جسارتا به نظرم دوستان دارن شلوغش می‌کنن! یه مشکل فنی موقت اتفاق افتاد و تموم شد.


    این حد از جوسازی که دوستان کردن رسما باعث شد یکی از نازترین خفت‌های سرور وسط این همه بحث گم بشه :دی


    ما از این خفت‌ها هنگام رید خودکار هم داشتیم..


    پ.ن: سرور آی‌آر تیم الدرز که بودیم، یک مدت بسیار قابل توجهی امکان خرید گلد کاملا قطع شد! شرکت سورنا در فروم درست پاسخ‌گو نبود، فقط دو هفته یه بار یکی ۵۰ گلد می‌انداختن کف دست‌مون و می‌گفتن داریم با دفتر آلمان مذاکره می‌کنیم!


    خاطرم هست با آیدین پلن اکانت اصلا عوض شد! ناچار شدیم منابع رو خرج انبار غذای بیشتر کنیم تا کمتر نیاز به تعدیل بشه، مسیر تجارت و جابجا کردن و مدیریت منابع میان فیدرها و هزار مکافات..


    اونم روز ۲۵ سرور تقریبا، زمانی که ملت در حال آماده کردن زیرساخت‌ها و تکمیل کراپ کلد بودن، و این فاجعه‌ای بود که مدت مدیدی ادامه داشت و هر چند روز یک بار توی فروم در موردش بحث و اعتراض می‌شد.


    نمی‌شد حراجی خرید کرد! و کسانی که از شانس ابتدای سرور چندین پک گلد خریده بودن حسابی جلو افتادن، بساط سیلور فروشی راه افتاد که هر کس سراغش می‌رفت ریسک بن شدن رو به همراه داشت.


    و تمام این فاجعه مدت قابل توجهی ادامه داشت..


    الان فقط یه چند ساعتی رید خودکار به مشکل خورد و تموم شد! خدایی یه کم پوست کلفت باشیم همه :دی

  • سلام

    یه سری بحث ها توی این چند صفحه ی اخیر فروم شده که نهایت iQ مورد نیاز برای تشخیص ضعف تیم مورد نظر، 90 است. اصلا سمت اونا نمیرم. فقط دارید میرید در هم ببندید مگس یا پشه نیاد. (زمستون بود میگفتم سوز نیاد، الان تابستونه)

    ولی وقتی رقبای دیگری هم هستن که محدودیت روشون تاثیری نداره ، خودت به من بگو مجال برای موندنو از کجا باید اورد؟

    ولی خوب یه سری صحبت ها میشه و یه سری ادعاها میشه که نیازمند اینه که یه سری آدم بیکار (مثل خودم) بیاد چارتا مدرک بزارن کف فروم، البته آقای آنتی ویروس بحثم با شما نیستا... با تمام جنوب شرقه. شما توی پستت همچین حسین مظلوم نشون دادی که باعث شدی بیام پست بزارم. یه آنالیزی انجام شده از ساید SE، شاید خطاهایی هم باشه ولی خوب تا حدود زیادی درسته. البته دوستان در 4 ساید استاد بنده هستن و خودشون در کسری از ثانیه آنالیز دقیقتری هم انجام میدادن.ولی خوب از اونجایی که من بیکارم دو نمونه داخل فروم میزارم که ادعاهای پوچ این عزیزان برملا بشه...


    1_43821.jpg



    اینم نسخه کاملش

    2_6a1a7.jpg
    3_aafe9.jpg



    خیلی زیاده اینا... بنا به مسائل امنیتی فعلا چیزی رو نمیکنم. بعد از اتوبان آنالیز رو خدمتتون ارائه میدم.



    شمال غربی ها. شما خیلی دوست داشتید با ما متا کنیدا... ولی خیلی بازیچه ی مانی جون و جنوب شرق شدید. مثلا هی دارید گیر میدید به جنوب غرب که شماها اگه میخواستید سرور بالانس شه باید میزاشتید متا شمالی جنوبی باشه. 8o یا مثلا دنبال نپ بودید با ما، یا این حد تنفر از جنوب غرب احساس میشه برای خواب موندنتون بود. البته از توتالتون تا پلیر ساده این مسئله رو بارها گفته و خودشو به سمت شمال شرق کشونده و حقانیت بر متای شمالی کرده ولی خوب... جنوب غرب با لکسوز اومد دنبالمون و دور دور هم کردیمو نائب یه چلو کباب مشتی هم خوردیم. شما داشتی شلوارتو میپوشیدی بیای ماشینو از پارکینگ بیاری بیرون (دیر بود) :D

    شمال غربی ها من میدونم تقریبا بعد از پلن موفق چهارم جنوب شرق (:D) که 80% دیوار رو بغل کردن افتادن به جون شماها وای ما هیچی نداریم. وای شما هیچ کاری نمیکنید. وای کمک کنید و... که شاهد خفت دفاعی های شما بودیم. گول اینارو نخورید. اینا خیلی همر جنگی دارن. تپلم هست. همون دو اکانتی که آنالیز کردمو ببین. زیادن... خیلی هم زیادن. البته دفاع های ما خیلی خیلی زیادتر شدن. خیلی خیلی زیادترن.:love:


    پ.ن: دم اونایی گرم که به معنای واقعی پشتم نبودند ولی کوچیکم هم نکردن !
    پ.ن: دم اونایی گرم که در ظاهر پشتمن ولی هر روز دارن منو کوچیک میکنن !
    پ.ن: مهم نیست کجا بازی میکنم ولی هرکاری تو هر سایدی دلم بخواد میکنم. iR میکردم. اینجا هم میکنم. پلیر ساده یا توتال باشم. فرقی نداره. ایزی مده کلا !:rolleyes:


    4_33a18.jpg

    ماورای باورهای ما،

    ماورای بودن ها و نبودن های ما

    آنجا دشتی‌ست...

    فراتر از همه ی تصورات راست و چپ

    تو را آنجا خواهم دید.

  • ایرج نمیدونم خودتو زدی به اینکه نمیدونی چی شده یا واقعا نمیدونی چی شده؟!


    تو که دیگه منو میشناسی ، من واقعا فکر کردی مشکلم اون چند ساعتی بود که رید قطع شده بود؟ خیر اتفاقا همه اون چند ساعتو خودم پای اکانت بودم و دستی میزدم و اتفاقا مشکلی برای اون چند ساعت ندارم ، مشکل من مربوط میشه به بعد اون چند ساعت و آپدیتی که روی سیستم غارت اومد و اونم لیمیت کلی اکانته که تا قبل از اون کار نمیکرد . این کار رسما میاد اکانت هایی مثل منکه از قضا یه اکانت کاملا معمولیه رو محدود میکنه و عملا چند تا از ده ها رو از دور خارج میکنه .


    اتفاقا خودم اون سرور همون طور که میدونی حضور داشتم . ایرج یه مشکل وقتی برای همه باشه میشه یه چالش برای محک زدن توانایی . ولی الانو داری با اون مقایسه می کنی؟ نکن برادر من نکن :))


    ببین وگنس جان من نه از طرف ساید حرف زدم نه مظلوم نمایی خواستم بکنم ، متاسفانه سطح فکری شمایی که مولتی میزنی به حرف من نمیرسه و یه جای دیگه سیر میکنه واسه خودش . بعد شما اومدی میگی خودتونم مولتی دارین ؟ به من چه؟ من راجع به خودم دارم حرف میزنم . بعد الان فکر نمیکنی منم بیام برای شما لیست کنم خیلی بیشتر از این میشه ؟ بچه گیر اوردی مگه ؟ همون یدونه پرچم دارتون به اندازه کل سه ساید دیگه مولتی کنارش داره 😐


    به نظرت اگه این همه مولتی نداشتی هم همینقدر توپت پر بود؟ یا همین الان تمام مولتیای بازی اگه حذف شه فکر میکنی کی بیشتر ضرر میکنه؟!


    پ.ن اسم سرور مثلا بدون مولتیه ولی خب بهتر میشد که تغییرش میدادن به اینکه قدم مولتی بازا به روی چشم ، بدون مولتی ولی اگه بیای میزنیم تو سرت


    پ.ن یاد بگیریم وقتی خودمون هیچی نیستیم به لطف اطرافیانمون از ایزی مود حرف نزنیم :))) هیچ کاری نکردی ، هیچ کاریم نمیتونی بکنی :)

  • نه ایرج اشتباهت اینجاس ، چون غارت دستی هم فایده ای نداره وقتی با پیغام رسیدن به لیمیت روبه رو میشی .

    ایرج ما تو شرایط خیلی بدترش هم موندیم ولی الان رسما ظلمیه که داره به اکانت های به قول خودت پاکباز میشه در مقابل کسانی که مولتی میزنن ، رسما داره اعلام میشه یا مولتی باز باشید یا از دور خارج میشید که من ترجیح میدم به شخصه خودم برم کنار به جای اینکه به زور از گردونه خارج بشم .


    به جای اینکه غارت از اکانت محدود بشه غارت از ناتار داره محدود میشه . به شخصه اگر تنها رقیبی که جلومون هست تو و امثال تو باشن با کمال میل با وجود تمام محدودیت ها حاضریم به بازی ادامه بدیم چون میدونیم شرایط برای شما هم یکسانه ولی وقتی رقبای دیگری هم هستن که محدودیت روشون تاثیری نداره ، خودت به من بگو مجال برای موندنو از کجا باید اورد؟

    آقا کسری عزیز

    فرمایش شما درسته دقیقا دیروز بعد از راه اندازی رید اتومات در اکانت ما هم همین وضع بود و از اونجایی که تروپ میموند دستی میزدم. ظاهرا هم اتک به همه لیست نمیرفت و رندم رید میخورد. لیمیت هم مزیذ بر علت شد و البته یکی دو بار هم مجبور شدم تعداد نیروهای لیستها رو ویرایش کنم

    ظاهرا چشمانم میگه امروز مشکل برطرف شده

  • بقیه پستت نیازمند آب سرد بود. بزن یا بخور. تشت یا لیوان. فرقی نداره. البته بیشتر احساس میکنم بخاطر اینه که نیاز به آپدیت داری. شایدم Trial سی روزه بوده الان تموم کردی :D دیگه یاری نمیده ارور میدی هی !

    به نظرت اگه این همه مولتی نداشتی هم همینقدر توپت پر بود؟ یا همین الان تمام مولتیای بازی اگه حذف شه فکر میکنی کی بیشتر ضرر میکنه؟!

    این همه ؟ دقیقا چندتا ؟ اکانت Master فقط و فقط دو اکانت اضافه داره. یکی VaGNeS و S.M.S
    صد البته دوستانی داریم که اومدن از اول سرور دارن برامون دفاع میکشن و حسابی موقع جنگاموز ساپورت منابع میکنند و گفتن فقط بساز آخر سرور بکن تو چش حسودا، رید ما هم کاملا گواه این مسئله هست که اصلا ریدی جز ناتار نداریم (مثل اکانت مارس) و همیشه داریم با لیمیت دست و پنجه نرم میکنیم. باز هم گواه این مسئله میتونه تاپ 10 غارت باشه.


    پ.ن اسم سرور مثلا بدون مولتیه ولی خب بهتر میشد که تغییرش میدادن به اینکه قدم مولتی بازا به روی چشم ، بدون مولتی ولی اگه بیای میزنیم تو سرت


    برادر ما ایرانی ها باید تنبلی رو بزاریم کنار... یادمه اولین سرور ادمین تراوین کل دنیا رو با اشکان و افشین و محمدرضا شریف عسگری رفتیم(ایران کلا 10 تا تیکت داشت). جوری که روس ها (60تا تیکت داشتن) از روی کل سرور رد شدن یک ورژن خیلی حرفه ای تر به ما نشون دادن و اون هم بازی کردن 6-7 نفر برای یک اکانت بود. همه یک اکانت میساختن و 6-7 اکانت برای یک اکانت بازی میکرد. طوری که فیدر میداد زیر رید ولی کپ و چند تا فیدر دیگه داشت دفاع میکشید. اون فیدرا داشت یک اکانت توتن رو تغذیه میکرد طوری که چندتا همر جنگی از آخر هفته یک و یا دو (سرور 5 یا 10 ایکس بود) روی کل سرور داشت میرفت و میومد. فیدرایی که زیر رید نبود داشتن دفاع میساختن که هم دفاع خوبی بکنن و هم برای واندر دفاع خیلی سفت و سختی داشته باشن. هر اکانت اصلی (که از فیدرا تغذیه میکرد) یکی دو همر واندر زن داشت (اون زمان یکیشم سخت بود چه برسه دوتا)

    پیشنهاد من هم به شما اینه که بجای اینکه هی نق بزنی تنبلی رو بزار کنار و با چند تا دوستات یکی شو و یک اکانت خوب بکش که هم همر خوبی داشته باشه هم دفاع خوبی... در هر صورت برای سایدت خوبی. اینجوری بازی کن برادر. آنتی جون اون سرور ادمینا بودا ! یعنی جایی که خلاف کنی آبرو خودتو، تیمتو، ادمینتو، کلا کشورتو بردی ولی اونا بازی درست رو میکردن.



    پ.ن یاد بگیریم وقتی خودمون هیچی نیستیم به لطف اطرافیانمون از ایزی مود حرف نزنیم :))) هیچ کاری نکردی ، هیچ کاریم نمیتونی بکنی

    مخلصم. قدیما تو کرمان زمستونا یه سری جاها بود که لایه لایه یخ میبست تا تو تابستونا بتونن ازش استفاده کنن. بهشون میگن یخدان های کرمان. پس زمانی که هنوز برق اختراع نشده بود اونا فریزرهای خیلی عظیمی داشتن که ازش یخ میکشیدن بیرون. تقریبا اندازه یه ساختمان 100 متریه دو یا سه طبقه. حجم یخو تصور کن ! به نظرم شیرجه بزن توش شما.


    8)

    ماورای باورهای ما،

    ماورای بودن ها و نبودن های ما

    آنجا دشتی‌ست...

    فراتر از همه ی تصورات راست و چپ

    تو را آنجا خواهم دید.

  • سلام دوستان گرامی.


    وقت همه دوستان به خیر.


    سه تا مطلب بود که در این زمان احساس می کنم لازم هست بهش توجه کنیم:


    اول) اولین نکته ای که وجود داره این هست که در این تایم یکی از همرهای شمالغرب خفت شده و از باگ به وجود آمده آسیب زیادی دیده است. درسته خفتر بسیار خوب زده و با کمترین تلفات توانسته یک همر رو ناکار کنه اما کاش این خفت زییا در این تایم انجام نمی شد. قبول دارم که خفتر کاملا قانونی و خوب خفت کرده و عمل ناپسندی انجام نداده ولی زیباتر و شایسته تر بود که در این تایم چنین حرکتی انجام نمی شد. واقعیت این است که اگر چنین باگی وجود نداشت اینهمه نیرو خفت نمیشد! این را همه می دانیم و لازم کسی خودش رو گول بزنه!

    فکر می کنم زیبنده لیدرهای دو طرف هست (بالاخص خفت کننده) که از ادمین درخواست کنند نیروها به تایم قبل از باگ برگردند. البته این نظر شخصی بنده است.




    دوم) عزیزان؛ قطعا هیچکس از باگ به وجود آمده و اشکالی که در رید خودکار ایجادشده راضی نیست. اما این اتفاق نباید باعث شود که ما کل مدیریت ساید و زحماتشون رو زیر سوال ببریم. این سایت نوپا و در حال رشد هست و باید با حمایت خودمون کمک کنیم تا تکامل پیدا کنه و به جایی برسه که هیچگونه اشکالی وجود نداشته باشه. این یک شعار نیست و سرور نرمال که آن اتفاقات و باگ عجیب رخ داد باز هم ما حمایت خودمان را قطع نکردیم.

    با یوسف عزیز هم موافقم که سایت و مدیریت نسبت به سرور قبلی رشد زیادی کرده است اما همچنان باید بهتر شود و همه باید به این موضوع کمک کنیم. اگر هم احساس می کنید حقی دارید حتما با آقا رسول صحبت کنید که شک ندارم تمام تلاششان را برای این موضوع انجام خواهند داد.




    سوم: در این قسمت روی صحبتم با بچه های باصفا و دوست داشتنی شمالغرب هست که گهگداری خودم هم باهاشون پلی میدم. عزیزان شما خودتان هم می دانستید که دو ساید رقیب چندین برابر شما قدرت دارند. این را همه می دانیم. اما شما مردانه ایستادید و جنگیدید. شما را تحسین می کنم و برای شجاعت و جسارت بی نظیرتان احترام قائلم.

    وقتی کتیبه تون رو زدند تبریک گفتید و خم به ابرو نیاوردید؛ الان هم در هر صورت یک همر شما نابود شده است، این را هم می دانم با توجه به بضاعتتان این همر برایتان ارزشمند بود؛ اما شما باید همچنان با قدرت ادامه بدهید و ایستادگی کنید. رفاقتی که در بین پلیرهای اندک شما هست عالی هست و با لیدری دوست عزیزم آقا سید عزیز حتما می توانید سروری خاطره انگیز در خاطراتتون ثبت کنید.

    نمیگم برنده خواهید شد؛ اما با شجاعت تا پایان مبارزه کنید که در صورت باخت، بازنده سرافراز و سربلندی باشید و با افتخار سرور را ترک کنید. شما تا همین جا هم با بضاعتی که داشتید نمره قبولی خودتان را گرفته اید.


    پایدار باشید

    SOURENA



    پ.ن ۱: از همه عزیزان خواهش می کنم پست آقا مازیار رو یک بار کامل و دقیق مطالعه کنند. ایشان بسیار واضح و خوب مطلب را بیان کردند.

    پ.ن۲: الان آقا رضا گارد میاد میگه دیدین گفتم داخل سرور داره بازی می کنه! ما دوست داریم آقا رضا. اصلا هر چی شما بگین.

    پ.ن۳: به بهانه عرض سلام وتقدیم احترام به ایرج عزیز.

    قبلا هم گفتم گان هیرو بهترین اکانت سرور نرمال اخیر بود!

    ایرج جان، فکر می کنم این رو من گفته بودما! 😜😘


    پ.ن۴: یه دوستی گفتن شماها یه چیزایی شنیدین! عجب!

    عجب!

    ما خیلی چیزها شنیدیم ولی خیلیاش رو نمیگیم.

    اشکالی نداره شما هم بازی. بخیل نیستیم که....

    مخاطب خاص داشت!

    پ.ن۵: امیدوارم سرور همچنان جذاب پیش بره.

  • دوست عزیز سرور نرمال کسری با دوستاش رو اکانت Gone Hero بازی میکرد که به گفته پلیرهای ساید های دیگه هم جزو اکانت های خیلی خوب بازی بود ، پس یه لطفی کن سروری که تموم شد یادت بیاد که شما از پس 10 تا اکانت لویال بر نمیومدی و کسری رو چه اکانتی بازی کرد و چجوری بود همر و دفش ، همشم خداروشکر از ناتار ، در حدی که دوستان رفتن گفتن به اکانت ما تروپ اضافه کرده ادمین و هنوزم کسی که حرفشو زده بود معذرت خواهی نکرده :) حالا دیگه آبروی ساید و کشور و اینارو بیخیال ، خاااایلی ممنون.


    جنوب شرق مولتی داره، شمال شرق مولتی داره، جنوب غرب مولتی داره، شمال غرب هم مولتی داره ... ناموسا بیخیال تحلیل و مچ گیری بشید دیگه، دیگه کاملا واضحه چقدر مولتی کجاس و اکثره کسایی که تو سرور هستن میدونن چه خبره! همونی که سایدتون هست رو با افتخار بگین، بگین میتونیم انجام میدیم، شما هم دارین انجام میدین! من خوبم، تو اخی واقعا مال سن های خیلی پایینتر بود.




    پ.ن 1 : درسته رقیب هستیم ، اما اکانت tavahommi واقعا خفت های تحسین برانگیزی انجام داده ، همین که به فکر لذت بردن از بازی هستی دمت گرم :) واقعا نمیفهمم مثلا پنج ماه مولتی رید دادن و هیچ کاری نکردن برای رکورد زدن چه لذتی داره !

    پ.ن 2 : زیباتر بود اگه توهین مستقیم و غیر مستقیم انجام نمیشد، اگر هم انجام شد بی طرفانه هر دو طرف مجازات بشن! خیلی زیباتر این بود که در بازی یا فروم اگر در جایگاهی کمی بالاتر هستیم و مقام داریم، بدونیم با چه لحن متناسبی صحبت کنیم. همه این مقام ها تو بازیه

  • سلام


    سلامی به بلندی دیوار جنوب غرب


    بارها توی پست های قبلی گفتم


    این تیم اس دبل رو با تیم سرور‌ قبل اشتباه نگیرید


    شاید تعدادمون کمتر باشه

    شاید ۱۰ تا سرور با هم پلی نداده باشیم

    ولی دست کم نگیرید




    تبریک میگم به اکانت MWRT به خاطر همر فوق العاده ای که کشیده بود

    واقعا همر عالی بود، دست مریزاد👏🏼👏🏼


    و تبریک بعدی به داش علی به خاطر دفکوردیه بی نظیرش


    و موضوع آخر

    سرور قبل یادمه تا لاست گندم منفی بنا به هر دلیلی برداشته میشد ساید اس ای رو‌ اس دبل پلن های گسترده میرفت

    استفاده ی بهینه از شرایط میکردن


    الانم ان ای بهترین استفاده رو از شرایط پیش اومده کرده


    تبریک ویژه میگم بهشون


    اونایی که به امیرخان بی احترامی کردن

    تو بازی جواب سختی میگیرن


    پ.ن: سلیم اومدن مثل تو جنگ آموز بزنن :))))


    پ.ن: تو کلاس چقدر اسکات در کنار همر خود بزاریم شرکت نکردید بازم خفت شدید :(((

    امشب تو دیسکورد عزا‌داری داریم،آهنگ دستای توعه داریوش با گریه ی حضاررر برای تسکین درد همر های خفت شده بعدشم مداحی:

    مداح ویژه ممد توهمی،ترانه سرا علی zkng

    زیر صدا سلیم و آرگین

    موضوع مداحی: ۱۰۰ک گرزیم کجاست 😪


    کسایی هم‌ که تو سرور‌ نیستن بیان،تجدید خاطره میشه :))))))

  • دییقا معلومه حرفات کاملا بی طرفانس8o8o

    عزیز من با اینکه وظیفه ای نداشتیم برای شفافیت بیشتر لینک اسکات رو هم گزاشتیم از این بیشتر کمکی از ما بر نمیاد

    شما هم برو چک کن ببین چرا اون حجم از نیرو رید نرفته دی

    این پایین رو هم بخون برا اطلاعات عمومیت خوبه


    تمام مسئولیت غارت خودکار برعهده خود بازیکن می باشد، اعم از غیرفعال شدن و تلفات ناشی‌ از‌ غارت به صورت خودکار، باید به صورت مدام بررسی شود. برای غارت خودکار فارم ها نیاز به اولین گزارش دارند


    بعدش هم فکر نمیکنی اگر سرور ب عقب برگرده ما حق داریم ادمین رو به طرفداری متهم کنیم؟

    چندین ساله ک بحث داور کامپیوتری در فوتبال در میان است ولی بدلیل احتمال کم شدن هیجان بازی اشتباهات داور رو هم قسمتی از بازی در نظر گرفتن

    درسته ک ای ار ( بعد از سرور یک ) تقریبا باگی نداشته ولی زمانی ک اومدیم تو این سرور بازی کردیم این احتمال رو هم در نظر گرفتیم و اومدیم

    پس بیخودی وقت خودتون رو نگیرید

  • 5 تا تاپ غارت برای شمال شرق

    3 تا جنوب شرق

    یکی جنوب غرب

    یکی شمال غرب


    برای دوستان خارج سرور






    غارتگران هفته

    NE
    CLUB 1,067,539,954
    NE
    Babak 710,438,951
    NW
    fluid 553,757,056
    se
    M A R S 405,765,402
    NE
    TRaDer 367,096,714
    se
    Mr.ScarY 328,064,198
    se
    saeid_s 306,679,100
    NE Guns And Roses 228,040,620
    NE Napi 222,647,351
    SW *LEGENDARY* 221,517,356
  • سهیل جان من گفتم که بیطرفانه میگم و فقط دارم از بیرون به این موضوع نگاه میکنم شما هم مثل من به این موضوع نگاه میکردی متوجه حرفام میشدی

    گفتم که شما هم حق دارید و این مشکل سرور بوده!

    من با این که توی بازیم ولی قضیه رو از بیرون نگاه کردم مطمعنا برای شما هم اتفاق می افتاد همین حرفها رو به بازیکن های چهار ساید می گفتم.ولی خوب حالا به نظر همه شما احترام میزاریم و به جلو میریم ببینیم چی پیش میاد.

    بله حرفتون درسته صد در صد اگه بدون رضایت چهار ساید این اتفاق می افتاد شما ادمین و مدیریت رو به تبعیض و همکاری با ساید دیگه محکوم میکردید!

  • شب همگی بخیر


    اول یک تشکر و تبریک ویژه به بچه‌های جنوب غرب بابت دیوار عالی، و هنر دف‌کوردی علی عزیز. یکی از بهترین همرهای اس‌ای روی کتیبه تباه شد متاسفانه..


    همون طور که می‌دونید ما در ساید خودمون از اس‌ای میهمان زیاد داریم! همه ناخوانده اما قدم‌ها روی چشم.. یکی از این میهمانان که مکمل صادق عزیز در پروژه‌ی سوپر خفن برای بلند کردن دو کتیبه بود دیشب با 24 موج برای دستروی اومد سراغ ما..



    از اون‌جایی که اینسرت شکن‌ها طبق برآوردی که داشتیم (در عکس بالا مشاهده می‌کنید) بسیار سنگین بود و عملا امکان اینسرتِ موفقیت آمیز وجود نداشت، به ناچار تمام 24 موج کاتا رو دف کردیم.



    این هم آخری


    در قضاوت آدم‌ها، مرز باریک بین بازی و دنیای واقعی در تراوین، مثل کشیدن با یک قلم چوبی روی سطح آب هست، و خیلی باید مراقب بود که کل کل و جنگ، به توهین و بی‌حرمتی و دشمنی در دنیای واقعی ختم نشه.



    افرادی هستن که در دنیای واقعی ممکنه بسیار آرام، جنتلمن یا ساده باشن، اما در عالم این بازی نوعی روحیه آنارشیستی، خشونت زیاد و لذتِ (به قول دایستایفسکی) تماشای حریق رو بروز می‌دن. شخصیت واقعی هر کدام از ما کدام یک هست؟ سوال فلسفی‌ خوبی‌ست..



    طبق معمول تشکرهای مجدد و تکراری اما قلبی بنده به تمامیِ عزیزان در خفت، اکانت، دف، هماهنگی و ..


    پ ن: در مصرف قرص زیاده روی نکنید


    مرتضی جان می‌دونی که من بدون دیازپام خوابم نمی‌بره! حداقل ده میلی‌گرم و بعدش هم حتما دو سه نخ سیگار