نقد و بررسی سرور 2 ایکس راند 2 | آغاز 30 بهمن 1399 |

  • دور از جونتون عزیزم نوش جونتون باشه قبلنم گفتم به شادی ازشون استفاده کنید و همیشه شاد باشید

    داداش رضا در جریانه که چرا من از آسمون افتادم پایین . میخوای بیست تا اسکرین بفرستم برات که شب قبل کتیبه ها رای گیری کردیم و من لیدر شدم

    در موردت اعتمادتم ایشالله قسمت شه یه سرور باهم بازی کنیم تا بیشتر منو بشناسی

    ولی مشکل اصلی همینجاست به قول خودتون تا جایی که شما میدونید احتمالا شما هم مثه رضا بیخبر باشید اکانت خوشگل پسر و chen کتیبه کلین کردن تو محاسبات لقمان هم بود و خودمونم مهاجمینشو چک کردیم که پوینت گرفت قربون اون صورت ماهت برم .چرا مقاومت میکنی؟ کلین کردن این دو نفر ولی کتیبه اومد تو خاک ما نیومد شاید بخوای بگی احتمال رفتن به دو ساید دیگه هم بود اما وقتی ما شب قبل کتیبه بهش اتک دادیم تاپ مدافعین رو برای رضا فرستادم ne بود که پوینت دف گرفت

    سلام سجاد جان

    در مورد رای گیری که گفتی رضا بمن گفت تمام چت هاتونرو

    نمیگم دروغی در کاره ولی خودتم یک دو دوتای ساده بکنی حق رو بمن میدی سایدت از روز اول از جلسه فرار کرد و حتی تو پلن سه ب یک هم شرکت کرد پس حق داریم نسبت به جلسه اونم شب قبل از کتیبه بد بین باشیم

    در مورد کتیبه ای که گفتی من ادم رو راستی هستم و دروغی در کارم نیست و کلا از حرفات در مورد کتیبه بی اطلاعم بهتره که برم امارش رو در بیارم بعد حرف بزنم چون اینجوری ممکنه حرفی بزنم ک دروغ از اب در بیاد

    تا جایی ک من میدونم کتیبه ها رو درست بلند کردیم و همر ها از خاک شمال شرق بلند شدن ولی به احترام حرفت باز میرم امارش رو در میارم چون از ادبیاتت واقعا خوشم اومد❤️❤️

    و شاید اگه قبلا با ادبیاتت اشنا بودم اون جلسه برگزار میشد و دلیل برگزار نشدن اون جلسه فقط و فقط ادبیات و بی اعتنایی دوستانت نسبت به اتفاقات سرور بود و به دلیل ادبیات همون دوستان بود که پست قبلم رو با کنایه نوشتم که همینجا ازت پوزش میخوام 🙏🙏

  • سلام علیکم جمیعاً


    حلول ماه مبارک رمضان رو خدمت مؤمنان تبریک عرض میکنم.


    خب بنده یک حرکتی از ابتدای سرور زدم که خیلی هم دردسر داشته برام تا اینجای کار چون دست تنها بودم. گرچه یک دوستی دارم که بار اولشون هست تراوین بازی میکنن و از وسط کار به بنده ملحق شدن. هر از گاهی میام میبینم یک ساختمونی داره میره بالا ولی حرفه ای نیستن و در دوره آموزش قرار دارند عملاً. به مدد گلد و این غارت اتوماتیکی که در سرور هست این اکانت بنده نسبتاً چیزی که میخواستم شده. گرچه از اون ایده آل مد نظرم خیلی فاصله داره هنوز. حالا این حرکت که میگم منظورم دقیقاً چی هست؟ منظورم تاسیس دهکده در همه ربع ها هست. کاری نیست که توصیه کنم انجام بدید. بسیار مشقت بار هست. چون هر منطقه تون عملاً خودش یک اکانت محسوب میشه و بنده چون 6 منطقه دهکده دارم عملاً 6تا اکانت در یک اکانت هست و بدترین قسمت اینه که فقط یک قهرمان دارید و جابجا کردن قهرمان بین مناطق بسیار کار مشقت باری هست (جابجایی برای استفاده از کلاه برای شارژ) و عملاً این جابجایی رو یک جورایی بیخیال شدم و نهایت توی 3تا دهکده میچرخونم این قهرمان رو. حالا این کار رو برای چی کردم؟ برای اینکه در کنار اینکه دارم ابزارهای تحلیلم رو درست میکنم یک کار تحلیلی هم برای غارت های مناطق انجام بدم. یعنی بتونم بگم که کجا رید بیشتری از ناتار زده میشه و کجا کمتر هست.


    خب قبل از اینکه نتیجه نهایی کار رو خدمتتون ارائه کنم نقشه ناتار و نمودارهای مربوطه رو خدمتتون ارائه میکنم.


    در این نقشه دهکده های بالای پاپ 700 در قسمت شمالی شمال شرق خیلی نظرم رو به خودش جلب کرده.گرچه دورتر از محدوده غارتی بنده برای اون منطقه هست.



    این نمودار دیگه اکانت هایی که لحاظ شدن لااقل 100تا پاپ رو دارن. قسمت ناتار به مانند قبل هست. اما قسمت پلیرها، داده ها معنی دارتر هستند. شمال شرق بر اساس اعداد بسیار قوی تر از ربع های دیگه هست. ربع بعدی که قدرت خوبی داره جنوب شرق هست. ولی اگر توجه کنید شمال شرق 513 دهکده بیشتر از جنوب شرق در اختیار داره که تازه متوسط پاپشون 32تا بالاتر هست. گرچه اینها اعداد روی کاغذ هست. دو عامل اساسی هست که میتونه اثر اعداد رو کمرنگ کنه. یکی نیروی انسانی هست و دیگری مدیریت. اگر از نظر تعدادی و کیفیت این دو عامل بچربه ربعی که از نظر اعداد ضعیف تر هست میتونه غلبه کنه. به نظر بنده شمال شرق خیلی راحت داره قدرتش رو افزایش میده و روز به روز غلبه بهش داره سخت تر میشه. ابزار لازم (دهکده بسیار و کتیبه های مناسب) رو هم در اختیار دارن و کاملاً مشخص هست که میدونن دارن چه کار میکنن. یک نگاهی به خزانه بندازید و کتیبه های احمقی که در شمال شرق هست رو رصد کنید متوجه میشید که چقدر پشت هم چیف انجام شده تا خاصیت جنگ منحصرشون فعال بشه. این همون چیزی هست که بعضی ها داشتنش رو به منحصر ترجیح میدن. گرچه این تکنیک یک نقطه ضعف اساسی هم داره ولی بنده بازش نمیکنم. ولی اینطور که داره پیش میره شمال شرق هر روز پیروزی خودش رو داره قطعی تر میکنه.


    اما تحلیل غارت! چیزی که بنده از ابتدای سرور خیلی براش انرژی گذاشتم و حقیقتاً بهترین کار تحلیلی بنده تا این لحظه برای تراوین هست.


    به نظر این نقشه خیلی پیچیده میاد. ولی حقیقتاً پیچیده نیست. بنده برای 3 ساعت گزارش های خودم رو ذخیره کردم. گرچه در مرحله بعدی که خواستم این گزراشها رو پردازش کنم به اندازه 2 ساعت و 56 دقیقه اش پردازش شد و اون 4 دقیقه آخرش گزارش ها دیگه در دسترس نبود و سرور برای بنده نشون نمیداد. البته شاید چون یک مقداری دیر اقدام به پردازش کردم این اتفاق افتاد. چون داده برای ساعت 16:17 دقیقه تا 19:17 دقیقه روز 23 فروردین (دو روز پیش) بود و بنده از ساعت 2 نیمه شب 24 فروردین اقدام به پردازش گزارش های اون 3 ساعت کردم که حدوداً تا ساعت 16 (14 ساعت) این پردازش در حال انجام بود. تعداد گزارش ها 27945 گزارش بود. که شامل گزارش های جابجایی منابع و رید از واحه هم بود. به هر ترتیب از این گزارش ها 25458 گزارش وارد دیتابیس بنده شد. که باز از این تعداد 21544 گزارش مربوط به رید ناتار بود. رید دهکده های بنده از این داده ها برابر مقادیر زیر هست. این ریدها توسط 115k تیرانداز و 15k استپ سوار زده شده.

    مختصات دهکده های بنده هم درون نقشه مشخص هست و محدوده ای که غارت میکنن هم مشخص شده (دایره های آبی رنگ) اون قسمت هایی که همپوشانی هم دارن مشخص هست.


    SE_NE = 660156

    NE_NW = 1153571

    NE_NW_2 = 343086

    SE_SW = 770567

    CENTER = 593685

    CENTER_3 = 199846

    NW_SW = 599699

    تعداد کل حملات = 21544

    مقدار کل منابع جمع آوری شده = 4320610


    یعنی اکانت بنده حدوداً ساعتی 1,472,935 منبع غارت میکنه و احتمالاً تا پایان این هفته 247 میلیون منبع بزنه. البته به شرطی که بنده لیست را ول کنم همین بمونه. اگر بهترشون کنم از این عدد بیشتر خواهد شد.

    یک عکس هم از تاپ غارت بزارم. این دوستان رو در این نقشه بالا پایتخت هاشون رو مشخص کردم. گرچه مثلاً اکانت M A R S از 3 منطقه داره غارت میکنه. ولی خیلی دور از هم نیستند. ولی به هر حال همین موضوع به میزان ریدشون کمک میکنه.


    خب بنده در نزدیکی های تاپ هستم و امیدوارم به زودی وارد تاپ بشم. مزیتی که رید بنده به غیر از اینکه از مناطق مختلف هست داره اینه که کاملاً با سواره هست و البته همین موضوع باعث شده تا الان توی تاپ نباشم. تقریباً مجموع حملات بنده در رفت و برگشت حدود 20000 هست که یعنی هنوز 10000 رید دیگه میتونم داشته باشم.

    حالا یک مقداری این نقشه غارت رو توضیح بدم. اول اینکه بنده ناتار زیر پاپ 200 رو غارت نمیکنم. ناتار با پاپ زیر 300 رو با دو تیرانداز و ناتار بین 300 تا 400 رو با 3 تیرانداز و ناتار بیشتر از پاپ 400 رو با 4 تیرانداز میزنم. حالا یک چیزی تحت عنوان ratio تعریف میکنم. برابر هست با نسبت منابع آورده شده به حجم جیب ماکزیمم از یک گزارش. بنده 1259 دهکده ناتار رو دارم غارت میکنم. برای هر کدومشون جداگونه این ratio رو محاسبه کردم. حالا برای هر ربع هم این نسبت رو مشخص کردم که با اعداد قرمز رنگ در این نقشه مشاهده میکنید. عدد بالا ratio متوسط هست و عدد پایین تعداد دهکده ناتار در اون منطقه. مثلاً این عدد برای ربع NE شده 0.595 برای 472 دهکده ناتاری که در این ربع قرار داره. یعنی هر کسی به صورت رندوم یک تعدادی دهکده بالای پاپ 400 رو توی NE بزنه به احتمال زیاد متوسط ریدش برای هر دهکده 250 منبع خواهد بود. اما توی SE این عدد کمتر هست و متوسط درآمدی که یک ناتار پاپ بالای 400 نصیب شما خواهد شد 171 منبع از هر اتک خواهد بود که تازه این برای همه SE هست. در برخی منطق وضعیت بدتر هست. دلیل این امر هم وجود غارتگران فعال بیشتر در جنوب شرق هست. نقشه رو هم ملاحظه بفرمایید عملاً در محدوده x<70 و y>-70 در جنوب شرق شما دایره نارنجی و قرمز مشاهده نمیکنید. دلیلش اتک های زیادی هست که پشت هم به این دهکده ها میخورن. اون دهکده های قرمزی هم که تک و توک دیده میشن دلیلش اینه هنوز به لیست غارتگران حرفه ای هنوز اضافه نشدن.

    اعداد بنفش رنگ در این نقشه دقیقاً مثل اعداد قرمز رنگ هست با این تفاوت که به جای اینکه کل ربع در نظر گرفته بشه فقط یک محدوده از اون ربع در نظر گرفته شده. بنده اومدم مربع های کوچک 70x70 در نظر گرفتم و برای هر مربعی که رید بنده بهش رسیده این عدد محاسبه شده.

    خلاصه اینکه اگر کسی ریدر باشه بهترین جا شمال شرق هست. گرچه این از ابتدا هم روشن بود. چون یک نگاهی به اون نمودار تعداد دهکده های ناتار و متوسط جمعیتشون این رو از قبل معلوم میکرد. به هر ترتیب اعداد آزمایش شد و نتیجه اش همخوانی دارد.


    یک نکته در مورد این غارت ها. آیا فاصله ratio واقعی شمال شرق و جنوب شرق 0.187 هست. خیر. آیا اون عدد 250 که نوشتم متوسط هر ناتار بالای 400 میده درست هست؟ تقریباً درست هست. و متوسط بیشتر از این 250 هست. ولی اون 171 برای جنوب شرق تقریباً درست هست. چرا؟ چون تعداد ریدهایی که توی شمال شرق زده شده و فول برگشته (یعنی اگر بیشتر تروپ میفرستادم منابع بیشتری می آورد) خیلی بیشتر از جنوب شرق هست. رنگ دهکده های ناتار رو ملاحظه بفرمایید متوجه میشید داستان از چه قراره.


    چلنج بعدی حقیر این هست که طوری تعداد تروپ هر رید رو تنظیم کنم که این ratio برای هر منطقه بالای 0.75 بشه. یعنی به طور ساده باید تعداد تیرانداز برای دهکده موجود در خاک SE به حداکثر دو سرباز کاهش پیدا کنه و دیگه برای دهکد های خاک SE نباید بیشتر از این تعداد تیرانداز بفرستم. این خبر خوبی هست برای بنده. چون تیراندازهای بنده بالانس نیست (مثلاً دهکده شمالیم 30k تیرانداز داره ولی دهکده جنوبیم 21k هست تیراندازهاش) و دهکده های مروبط به SE تروپ کمتری دارن نسبت دهکده دیفالتم که روی مرز NE و NW هست. و نکته بعدیش اینه که اگر این تنظیمات صحیح انجام بشه میزان رید بنده به میزان قابل توجهی بهبود خواهد یافت. اگر این چلنج رو انجام دادم یک تحلیل غارت دیگه انجام خواهم داد برای فروم.


    برای همگی سلامتی و شادکامی و سربلندی آرزومندم و از لطف همه عزیزان سپاسگزارم.

    ارادت در جریان است <3

    لقمان


    پینوشت 1: جناب 33yed ابتدا از اینکه اجازه گرفتن واندر مرکزی جنوبی متعلق به شمال غرب رو به بنده دادید سپاسگزارم. (هنوز نگرفتم ولی در حال مهیا شدن برای گرفتنش هستم. این واندر یک واندر تحقیقاتی هست و میخوام یک سری موارد رو تست کنم. گرچه به هیچ دردی نخوره به عنوان مرتاض استفاده خواهم کرد. کسی که به ما کتیبه نمیده. یک انبار بدید لااقل! کلی از منابع وقتی میخوابم سر میره!) در ثانی دلیل اینکه بعضی از اکانت ها در گزارش های بنده در ربع خودشون نیستند اینه که ملاک برنامه بنده دهکده دیفالت یک اکانت هست. چون حتی اگر مثلاً یک اکانتی توی NE رجیستر شده باشه و همه دهکده های جدیدش توی NW باشه و حتی اگر اون ده دیفالتش دیستروی شده باشه باز بنده چون همه دیفالت های هر اکانت رو موقع رجیستر شدنش ذخیره کردم این اشکال پیش اومده. میشه این باگ های ریز رو اصلاح کرد ولی فعلاً حسش نیست.

    پینوشت 2: جناب Reza Gaurd عزیز دیگه بضاعت و وقت حقیر برای کتیبه ها بیشتر از این نبود. اینکه توقعتون بالاتر بوده رو اگر روشن تر بیان بفرمایید ممنون میشم. اگر پیشنهادی دارید که میشه کار عددی بهتری ارائه کرد بفرمایید اگر وقت اجازه بده انجام خواهم داد. همین اعداد هجوم که دادم خدمت ملت، کلی داستان درست کرده.

    پینوشت 3: ناصر کلاهبردار عزیزم بابت پیشنهاد افطار بسیار ممنونم! ولی مرد حسابی مثل اینکه متوجه کرونا نیستی! خیلی اوضاع خطری هست. گرچه مکانی که شما داری خیلی خوب هست و فضای باز هست ولی دیگه خوردن که بیاد وسط دیگه اون ماسک زدن ها عملاً بی معنی میشه. اگر زمانش رو بزارید یک ساعت قبل از افطار بنده برای نیم ساعت مزاحمتون میشم، البته به شرط حیات و پیش نیومدن کار واجب.:*

    پینوشت 4: یک چیزی رو اصلاً لحاظ نکردم در مورد غارت خودم. اونم دهکده بیابون هست که توی SE قرار داره. اون دهکده 796 واحه توی لیست غارت خودش داره و برای این دو ساعت 56 دقیقه 381923 منبع غارت زده یعنی ساعتی 130201 منبع که با اون 1.47 میلیون دیگه جمع بشه احتمالاً غارت 269 میلیون برای این هفته خواهد بود.

  • در جگر لیکن خاری، از ره این سفرم میشکند؛

    نازک آرای تن ساق گلی؛

    که به جانش کِشتم، و به جان دادمش آب؛

    ای دریغا به برم میشکند !


    سلام همگی؛ خوبین ایشالا؟ :)


    روزی روزگاری، کلاس چهارم ابتدایی بودم و تازگیا بود با پدیده ای بنام اینترنت آشنا میشدم؛ همینجوری که داشتم تو سایتای موزیک و فیلم میگشتم یه تبلیغی همیشه اون بالا میدیدیم؛(تراوین؛ بازی استراتژیک؛ ....) و یه جورایی اون تبلیغ چشممو برق انداخت و گفتم این the one هست :دی ولی خب اون موقع من ایمیل ساختن بلد نبودم و هرکاری میکردم نمیشد؛ حدودا یک سال طول کشید تا بتونم ایمیل بسازم و از تابستون سال بعد ماجراجویی ما شروع شد؛

    تراوین واسه من پستی و بلندی های زیادی داشت (#تواضع) و سردی و گرمی های زیادی رو تو این بازی چشیدم؛ من عاشق اون لحظاتی بودم که قبل از تعدیل تخمین میزدم که مثلا میشه با این مقدار منبع 467 تا دونه سرباز پیاده ساخت؛ و بعد از تعدیل یه 463 سبز میدیدم جلوم :) یا اینکه یه جوری تعدیل میزدم که همزمان بشه سربازخونه و اصطبل رو شارژ کرد و هیچ منبعی باقی نمونه 😍 خلاصه اینکه این ریاضی هرچقدرم تو دنیای عادی به کارمون نمیومد میتونستیم باهاش بیایم تراوین بازی کنیم و نتیجه تلاش ها و حساب کتابامون رو نقدا و روی آمار ببینیم؛ من یکی که جذب همین بخشش شدم؛ ولی خب قسمتی از تراوین هست که بهش میگن بخش تیمی؛ یعنی تو هرچقدرم شبانه روز تلاش کنی که بهترین عملکردو داشته باشی آخرش به وجود یه هم تیمی وابسته ای؛ وچه ضدحالایی که نمیخوره بهت سراینکه یک کاری که بخشای خودتو درست انجام بدی و تقدیم کنی نفر بعدی و ببینی هرچی رشته بودی پنبه شده 😢 تو اون لحظات حس میکنی تنهاترین آدم دنیایی و صادقانه بگم حس جالبی نیست؛ قبلنا که جوونتر بودم این واژه تیم کمتر مزاحم کارام میشد و مثلا دکترهانی فتوا میداد توی 4 روز 6 میل دف نیاز داریم و شاید باورتون نشه ولی من ساختم اون 6 میل رو و تونستیم برنده بشیم😍 ولی خب هرچی بیشتر به سنت و گرفتاریهات اضافه میشه خودت رو بیشتر نیازمند به همنوع میبینی تو این بازی؛ با عشق راستینم تو این بازی (امیرعلی جانم) صحبت میکردم که بیاد این سرور رو بازی کنه؛ ولی گفت من خیلی گرفتارم 3ایکس شروع شد خبرم کن؛ گفتم 3ایکس که بیشتر وقت میخواد؛ گفت ببین من اینجوریم که بازیو استارت کنم صفر تا صدم میره پاش پس بهتره بجای 5ماه بتونم 3ماه از عمرمو پاهاش بذارم؛ و خب بهش فکر کنی میبینی بیراهم نمیگه😁 علی ای حال چند مدتی هست که میخواستم بازیو ول کنم ولی خب سعه صدر نشون میدادم اما این جریان کتیبه چکمه دیشب آب سردی بود بر پیکر نیمه جانم :)


    طبق سلسله اتفاقاتی ما یک کتیبه چکمه از شمال شرق زدیم و نمیتونستیم تا چند روز بیاریمش خاک خودمون؛ و من یهو گفتم خب میبریمش پیش امیر(امیر رولبک پلیر sw)؛ بخواد بحث مطمئن بودن باشه چه کسی بهتر از امیری که از الفبای تراوین تا 6جلد دیوان تراوین نوشته آقا رضا (:دی) رو خودم مو به مو بهش یاد دادم؛ کتیبه رو دادیم امیر و متاسفانه امیر نتونست به اعتمادی که یک ساید به من کرده بود و من به اون، جواب درستی بده؛ همیشه خود امیر بهم میگفت من تو این بازی فقط به خودت اعتماد دارم ولی من میگفتم من به همه ادما اعتماد دارم تا خودشون بهم ثابت نکنن که نباید اعتماد داشته باشم :) و خب مثل اینکه تو این مورد ارزش کتیبه چکمه از ارزش اعتماد من بیشتر بوده :) ولی الان به روزایی فکر میکنم که نه حال بازی رو داشتم نه حال خودمو و امیر میومد میپرسید فلان چیز چرا باید اینجوری باشه و من بیخیال دنیا میشدم و بهش جواب میدادم؛ بدجور در و دیوارِ به هم ریخته اش بر سرم میشکند؛ بگذریم

    این قسمت بخش کثیفِ تراوینه که حتی دوست ندارم در موردش صحبت کنم.


    من توی اسپیدترا تموم راندهای سروراشو (چه 1x چه 3x چه 5x و حتی یدونه 50x ) حضور داشتم و درسته که همه سرورارو نبردم ولی تا یکی دو روز قبل از پایان بازی هیچ سروری رو بازنده نبودم؛ اکانتا هم که خداروشکر به لطف هم بازیای عزیزم همیشه جزو بهترینا بوده؛ و خودبزرگ بینی نباشه ولی فکر کنم میشه گفت اسطوره اسپیدترا با اختلاف خودمم :دی (ادمین اگر صدامو داری تایید کن موضوعو :) ) !

    ولی خب از حاصلِ عمر؛ چیست در دستم؟ هیچ. (پست آخری دلم نیومد نامجو توش نباشه)من میخوام شادی رو دوست داشته باشم(اقتباس به پست سرور پیش :دی) ؛ من دوست دارم وقت کنم رمان بخونم؛گیتار زدنو یاد بگیرم؛ شطرنج رو بصورت حرفه ای یاد بگیرم؛ بشینم کنار بابابزرگ و به خاطراتش گوش بدم وخیلی کارای دیگه... که به لطف وجود تراوین فرصت انجامش نیست؛ پس با کسب اجازه از بزرگان و دوستان میخوام به این سفرِ پر از ماجرا وهیجان در آستانه 21سالگی پایان بدم؛ درسته سن زیادی ندارم ولی احتمالا خستگی مسیر حالاحالاها تو بدنم بمونه !





    پ.ن: صمیمانه از بچهای ساید محبوبم بخاطر اینکه نتونستم جواب اعتماد رو بدم و تصمیم درستی بگیرم معذرت میخوام؛

    الان که صحبت از ساید شد یه خداحافظیم با جنوب شرق عزیزم بکنم که یجورایی توش بدنیای تراوین اومدم و توی همون ساید هم ازدنیای تراوین میرم؛ من عملا واسه جنوب شرق مثل توتی برای رُم بودم؛ و خب باعث افتخارم بود از همراهی با همه عزیزان و بزرگان و ازین تصمیم اصلا و ابدا پشمون نیستم؛

    ولی از همینجا ازتون میخوام لطفا به تصمیمم احترام بذارید و لِت می رِست این پیس :دی


    پ‌.ن: ایرج جان؛ توی این مدتی که اشنایی دارم از رفتارتون؛ متاسفانه شمارو انسان آزاده ای ندیدم؛ و واقعا میگم اگر انسان آزاده ای بودید و سینه محکمتری داشتید واسه سپر کردن قطعا لایق بالاترین احترام ها بودید ولی ...



    پ.ن: آقا یوسف؛ توی اولین جلسه ای که هفته اول سرور باهم داشتیم اولین جمله ای که بهت گفتم این بود که یوسف جان شما سرور1 راند4 رو بخاطر 3به1 نکردن خراب کردی؛ لطفا اینجا خرابش نکن ولی انگار آدمی اصرار داره به تکرار اشتباهات :))

    یه جمله هم به شما که مافیا بلدی: توی بازی مافیا یک شهروند هیچوقت نیاز به مظلوم نمایی نداره چون هرچی میگه همه حرفای دلشه(م.پ. ره) از طرفی اون مافیاست که همیشه داره مظلوم نمایی میکنه و میخواد یه عده شهروند ناآگاه رو با خودش همراه کنه تا به مقصودش برسه؛ و اتفاقا به موقعش خدمت اون شهروندای ناآگاه میرسه؛ سعی کنیم ناآگاه بازی نباشیم؛ همین


    پ.ن: مگه میشه امام رو تو پست آخر فراموش کنم؟ هومن؛ ممد؛ فرهاد؛ خیلی دوستتون دارم؛ جاتون اینجاست💙


    پ.ن: یه تشکر ویژه هم از همبازیام رو اکانت مارس: آرش، سجاد و مابقی دوستان ؛ خیلی مفتخرم که روی جفت اکانتایی که بازی کردم حتی یک دونه منبع غارت ناسالم نداشتن و بازهم جزو بهترین اکانتای سرور بودن؛


    پ.ن: نیما به صادق بگو اسپرسو میخوری؟


    پ.ن: یه تشکر ویژه هم از آقا رسول و آقا مهدی که این بستر رو فراهم کردن تا جوانان، ناجوانان و همچنین ناجوانمردان بتونن بیان و اوقاتشونو بگذرونن؛ من شاهد تلاش و پیشرفت شما از نزدیک بودم؛ خسته نباشید


    سرتونو درد نیارم دیگه؛

    بدی خوبی دیدید به بزرگی خودتون و کوچیکی ما ببخشید؛

    کوچیک همه؛ رضا

  • سلام رضا امیدوارم که حالت هرچی زودتر خوب بشه و از این حالت ناجوانمردانه پیش اومده بیرون بیایی


    بنده در این سرور حضور ندارم و بازی نمیکنم دلیلش هم وجود خاله زنک بازی ی سری بچس


    کلا ترا ایران تموم شده دیگه ولی این سرور حقتو از سایدیکه توش موهام سفید شده روش تعصب دارم میگیرم


    ایا بعد 10سال رو اس دبل اتکی لانچ میکنم؟؟


    coming soon

  • سلام خدمت همه عزیزان

    هر آغازی یک پایانی و هر سلامی یک خداحافظی به همراه دارد،حدودا دو هفته پیش به دلیل مشغله درسی از حضور دوستان عزیزم در تیم مارس و ربع SE مرخص شدم،با این حال شنبه برگشتم تا شرایط اکانت دچار تحول بشه که خداروشکر هم شد،با این حال با توجه به داشتن آزمون استخدامی ادامه دادن در این سرور مقدور نیست و از آنجایی که بقیه بچه های تیم مارس هم مشغله دارن،از این لحظه به بعد اکانت M A R S تقدیم ربع همیشگی SE خواهد بود،از دوستان عزیزم در SE به خصوص لیدرهای گل معذرت میخوام که نتونستم ادامه بدم،ان شاالله در آینده و یک سرور دیگه بتونم جبران کنم البته به عنوان یک دفساز ساده چون واقعا دیگه وقت همرسازی و غارت نیست


    در مورد اکانت تاکید میکنم از اول سرور تا الان ۱۰۰‌ درصد غارت اکانت M A R S سالم و از ناتار یا واحه بوده،ما هم بلد بودیم مولتی غارت کنیم و سرورهای قبل اینکارو انجام دادیم اما این سرور هدفمون بازی کاملا سالم بود و فقط و فقط همین یک اکانت ساخته شد و حتی یک پارکینگ هم نساختیم، اگر فرصت شد روش خودم در غارت و سرچ ناتار رو با یه آموزش مفصل به اشتراک خواهم گذاشت اما قول نمیدم چه زمانی چون واقعا وقتم محدوده،از طرفیم دو دل هستم با این آموزش یه سری نوب و کتیبه فروش هم بعدا شاخ بشن !

    یه کتیبه ناقابل ارزشش بیشتر بود یا اعتماد رفیق! رضا دیدی آدما چجوری نقش بازی میکنن؟


    با آرزوی موفقیت برای همه عزیزان

    Some Of The Accounts That I Have Played On :

    Gulf Warriors

    THE OLD AXE

    AXE MAN

    MR.PR3SIDENT

    totenpro

    GeT_RiGhT

    The old men

    Royal

    Good Life

    LEGENDS

    M A R S

    Gaul Teachers

  • سلام سجاد عزیز

    جدا از هر اتفاقی و هر نوع کلکلی و استراتژی و نحوه بازی هر کسی(منظورم چه پاک چه ناپاک یا همون مولتی به اصطلاح) به عنوان یه پلیر ساده در ساید رغیب بیشترین چیزی که ناراحتم میکنه ریزش پلیر این بازی هست و به نوعی کم شدن پلیر یعنی از بین رفتن لذت بیشتر بازی و این خیلی بد و نا خوشایند هست به نظرم.

    خیلی اهل فروم نویسی یا پاسخ نیستم صرفا خواستم بدونی رفتن شما هیچ کس رو خوشحال نمیکنه و مطمن باش این سرور هم یه روز با تمام اتفاقاتش تموم میشه و بعد از مدتی کلا به خاطره ها می پیونده و اصلا یادمون نمیاد چی بود و چی شد....حداقل حافظه ظعیف من که اینجوریه...


    به نظرم سوای هر اتفاقی(خیلی اتفاقات بدتر از جابه جایی یه کتیبه یا هر چی فکرش رو کنی برای خود من افتاده) به بازی ادامه بدید در صورت صلاحدید چون جذابیت این بازی به پلیرهای بیشترشه....پس به عنوان یه رغیب پیشنهاد میکنم به بازی برگردید چون هیچ پلیری تو اس ای اندازه خودتون قدر اکانت مارس رو نخواهد دونست...ممنون


    کاوه

    Phoenix Team

  • سلام و درود به رفقای عزیزم


    دوستان عزیزم میخوام یه مقدار بالای منبر بروم و موعظه کنم اگر کسی حوصله خواندن نداره می تونه از این پست عبور کنه!


    و اما تراوین....


    دوستان اگر کمی دقت کنید پلیرهایی که تراوین بازی می کنند اکثرا افراد بین ۲۵ تا ۴۰ سال هستند و کمتر کسی کمتر از این سن هست که تراوین بازی کنه. تا حالا فکر کردید علتش چی هست؟

    ببینید اگر افرادی مثل بنده که چهل سال رو رد کرده ایم هنوز داریم تراوین بازی می کنیم چندین علت دارد اما یک علت مهم تر دارد که ما را جذب می کند تا بیشتر بازی کنیم و بیشتر تجربه کنیم. آن هم این است که تراوین ظاهرا یک بازی مجازی است اما در واقع عین حقیقت است! افراد در بازی تراوین دقیقا همان شخصیتی را از خودشان بروز می دهند که هستند.


    کسانی که در کوران بازی وفادار هستند کسانی که با معرفت و با مرام هستند کسانی که از خودگذشته و فداکار هستند واقعا در ذات خودشون این صفات رو دارا هستند‌. و برعکس کسانی که در بازی بی معرفت و بی مرام و نامرد و خائن هستند در ذات خودشون این صفات را دارند. باور کنید این حرفم عین حقیقت است و نتیجه چندین سال تجربه بازی و لیدری در دنیای تراوین.


    ابراهام لینکلن میگه((اگر می خواهی کسی را واقعا بشناسی به او قدرت بده!)) در دنیای تراوین همه قدرت دارند یکی کمتر یکی بیشتر! و اینجاست که نقاب ها کنار می رود و خود واقعی ما بروز می کند. الان که قدرت داریم می توانیم زور بگوییم نامردی کنیم ضعیف کشی کنیم و خیلی کارهای دیگه مثل خیانت و .... وگرنه در دنیای واقعی مون بنابه مصالح و شرایط اجتماعی سعی می کنیم با سیاست رفتار کنیم و همیشه خود واقعی مان نباشیم.


    یکی از بهترین دوستانم که در دنیای تراوین باهم رشد کردیم و همیشه و در هر شرایطی در کنار هم بودیم یک نکته جالبی از من پرسید که تا الان نتوانسته ام جوابی به این موضوع بدهم! رفیقم گفت: به نظرت اگر در دنیای واقعی و در جنگ واقعی ما کنار هم بودیم انقدر به هم وفادار بودیم؟؟؟!؟؟


    بله؛ تراوین خود زندگی و چهره بی نقاب افراد است و باعث می شود ما رفاقت ها و نارفیقی ها هر چه بیشتر را تجربه کنیم و این راز جذابیت این بازی برای ماهاست که در این سن و سال هم با علاقه آن را بازی می کنیم‌.


    سجاد عزیزم و آقا رضا؛ شما هم یک بار دیگر تجربه ای کسب کردید و اینجاست که نباید جا بزنید و با قدرت و الان با تجربه ای بیشتر ادامه بدهید. با تمام احترام به نظر شما دوستان، متاسف خواهم بود که شما عزیزان دیگر همبازی ما نباشید‌.


    با کمال تشکر و احترام

    SOURENA

  • شب همگی بخیر

    پ‌.ن: ایرج جان؛ توی این مدتی که اشنایی دارم از رفتارتون؛ متاسفانه شمارو انسان آزاده ای ندیدم؛ و واقعا میگم اگر انسان آزاده ای بودید و سینه محکمتری داشتید واسه سپر کردن قطعا لایق بالاترین احترام ها بودید ولی ...



    سلام رضای عزیز.


    متاسفانه شما رو نمی‌شناسم، و حتی نمی‌دونم روی چه اکانتی هستید، و البته منظور شما رو از "آزاده بودن" و "سینه‌ی سپر" اصلا متوجه نشدم، اما تا جایی که فکرم قد می‌ده، قضاوت آدم‌ها به این سادگی نیست..


    شما ۲۱ سال سن داری و من ۳۱ سال، شما اسطوره‌ی اسپیدترا هستی و من نوب پاپ باز دات کام و آی‌آر از ۲۰۰۹، و تا شهریور سال قبل حتی روحم هم خبر نداشت اسپیدترایی وجود داره. اما تاکید می‌کنم که قضاوت آد‌م‌ها به این سادگی نیست..


    بنده به پست شما که دلی هست احترام می‌ذارم، و وارد مسائلی که از اون‌ها آگاه نیستم یا به من ارتباط نداره نمی‌شم.


    فقط در میان پست شما یک نکته‌ی کوچک وجود داره که امکان داره در میان طومار درد دل و سخن از گذشته و زندگی و خاطرات گم بشه! من ریپلای‌ش می‌کنم:


    طبق سلسله اتفاقاتی ما یک کتیبه چکمه از شمال شرق زدیم و نمیتونستیم تا چند روز بیاریمش خاک خودمون؛


    عبارت "طی یک سری اتفاقات" به طور واضح سانسور اون "اتفاقات" هست..


    چطور دوستان توانایی نگه داشتن یک چکمه کوچک رو نداشتند؟ اونم سایدی بسیار قوی و منسجم مثل اس‌ای! خزانه ۱۰ و قهرمان نداشتید واقعا؟ اون هم برای پلنی که از ابتدا با اکانتی با یو‌آی‌دی زیر ۱۰۰ رجیستر شده در ان‌ای؟!


    پ.ن: سیاست اصلی اس‌ای در دادن کتیبه‌ی ما به اس‌دبل کاملا واضح بوده و هست..


    پ.ن ۲: سجاد جان پست اخیرم در ریپلای شما هم تاکید کردم که هرگز نگفتم غارت شما سالم نیست! فراموش نکن سرور قبل و امرداد ما متا و هم‌بازی بودیم و مارس رو می‌شناسم، و بدون تعارف و طعنه اگر بتونم فرصت یاد گرفتن غارت از شما رو داشته باشم استقبال می‌کنم، همچنین ریزش پلیر در هر سرور اتفاق تلخی‌ست..


    پ.ن ۳: باقی صحبت‌ها باشد برای بعد..

  • سلام دوست عزیز


    با بقیه قسمتهای پستتون کاری ندارم اما میشه در این مورد یک توضیح بدید.


    من به عنوان یک پلیر ساده شمال شرق چیز خاصی تو این ربع ندیدم و یا متوجه نشدم چیزی توش خورده باشه.


    مثل همه ربعهای دیگه ما داریم بازی میکنیم لیدرها زحمت میکشن پلیرها همکاری میکنن و.....


    اگر در این مورد خاص مطلب رو روشن کنید ممنون میشم شاید ما داخل گودیم یا داغیم هنوز نفهمیدیم چون تنها چیزی که من میبینم همکاری و هم دلی هست تو این ربع.


    سپاس

    مازیار جان سلام عرض شد عزیزم


    یادم میاد توی یک سروری که اتفاقا شما لیدر بود و بعد رفتی مدتی هم اردشیر لیدر و اون هم رفت و علیرضا درادیس شد لیدر و تقریبا همچین جریانی اتفاق افتاد اولش واندر مصطفی cad_man هک شد و دفش بک شد و صفر شد توسط تری دات و بعد از اون هم همر مهران عزیز از تری دات هک شد و ........ اما بهتر بجای حمایت از کار نا سالم بیاد اون کار رو محکوم کنید تا تکرار نشه البته به هر 4 ساید مربوط نه به منی که بیرون گود نظاره گر هستم میدونی که چی میگم ؟ وقتی از اسی اومدن گفتن سرور قبل شمالشرق اکانت ساخت و کتیبه بلند کرد که من هم بودم و شاهدش بود و ما میتونستیم کتیبه بزنیم اما به واسط صحبت های انجام شده این کارو نکردیم واسه همین این سرور اسی واسه اینکه رو دست نخوره اکانت ساخت و حالا باز یک جریان تازه اتفاق میفته و این چرخه همچنان ادامه دار و هر سرور از سرور بعد بیشتر به لجن کشیده میشه و واسه من نوعی انگیزه ای ایجاد نمیشه که باز بیام بخوام بازی کنم و هیجان از بین رفتش رو به همین چیزهاش میبخشم و سعی میکنم خوانده فروم باشم !

    اعتماد و اعتبار خیلی خوبه میدونی چی میگم ؟ من از اولین سرور آی آر بودم تا آخرین سرور ولی حتی یک مورد نمیتونید بگید که گندکاری کرده باشم هستن کسایی که تو هر 4 ساید بازی با من هم بازی بودن و میدونن اما به محض نامبردن از یک شخص به دنبالش کلی چیزهای خوب و بد میاد ! که بهتر انسان کاری کنه که اون گفته ها و افکار خوب باشه نه بد



    من مازیار رو مثال زدم چون مازیار یکی با تجربه های تراوین هستش و همه این مساءل رو تجربه کرده قصد مورد خطاب دادن فرد خاصی رو ندارم و کوچیکتر از اونی هم هستم که بخوام نصیحت کنم فقط تجربه ای رو گفتم که داشتم




    ایرج عزیز دیر پستت رو خوندم اما یک نکته به عنوان کوچیکتر بهت بگم :


    جای دفاع کن که به قول ما اصفهانی ها سی و سی پل رو به کسی نشون بده که یک پل بهت نشون بده (2009 مال پیمان ) این جمله رو بخون و خودتو درگیر نکن همون کاری که تیرداد و البرز عزیز کردن سرور قبل


    محمدowldark

  • سلام

    محمد تو منو خوب میشناسی و با من بازی کردی تو همون سروری که مختصر داستانش رو تعریف کردی کپ نادر چیکو رو همون موقع من با چکمه 3 ایکس زدم و نادر بخاطر کثیف کاری پویان و سیاوش از من خواست کپش رو نپرونم و با توجه پاپ 50 کپش و 5 ک کاتا ک تو اکانتم اماده بود و فاصله ی 3 ساعته من با کاتا تا کپش و حتی اینکه همر نادر لانچ شده بود رو واندر یوریچی(مژگان و مروارید ) و اون دوتا خواهر که از دوستان خیلی خوب من بودند بمن زنگ زدند و خواهش والتماس که بزن نزار واندر بیاد پایین من اتکی به نادر ندادم تا لینک همرش رو ببینه حتی بهش جانشینی دادم و گفتم به خاطر کثافتی که زدن به سرور من نمیزنمت و به حرمت مهران زرشک همون لحظه همرم رو کوبیدم به تو و حذف کردم قبل از حذف بچه های ان دبل ( ولی بعد از این همه سال اینو بهت میگم که پتروس قهرمان تو بودی که کار ابلهانه اون دو نفر رو گردن گرفتی نه من :دی دلیلی هم که زدم به تو همین بود که گردن گرفتی و من اون زمان اصلا خبر نداشتم زیر سر پویانه)

    حالا الان تو یک سروری که نه من بودم نه خبری داشتم 2 تا تیمی که اصلا نمیشناختمشون یکارایی با همدیگه کردن که شخصا صلاحیت قضاوتش رو ندارم (نبودم و ندیدم)

    اصلا هم نمیگم حق با کیه

    ولی دوستانت اومدن تو جلسه و گفتن چه تضمینی هست من گفتم از اسمم تضمینی بالاتر ندارم که بزارم گفتن نه این بدرد ما نمیخوره :ِدی و ما باید فلان دهکده رو نگه داریم تا ببینیم چی میشه

    ما پیشقدم شدیم با هر 4 تا ساید که صحبت کنیم 2 تاشون به هر دلیلی نیومدن فقط اس دبل اومد تو جلسه و ایا ما از ساید اس دبل کتیبه ای زدیم؟

    ما از خود ان ای تقریبا رو تمام کتیبه ها اتک گزاشتیم ایا اتکی رو اس دبل رفت؟

    احترام گزاشتن به ما و با احترام متقابل هم جوابشون رو دادیم

    اگر هر کدوم از دوتا ساید دیگه هم میومدن و تو جلسه حرفاشون رو میزدن و قراری گزاشته میشد یا اجازه نمیدادم که کسی زیرش بزنه

    یا اگر کسی هم زیرش میزد با توجه به سابقه ای که ازم میشناسی میدونی که با همرای ساید خودم میزدم پسش میگرفتم و تحویل میدادم تو یکی حداقل یکبار دیدی که اینکار رو میکنم و برد رو به هر قیمتی نمیخوام چون به اندازه کافی بردم خدا رو شکر و عقده برد رو ندارم :دی تا جایی که یادم میاد از سرور 1 راند یک بردم تا سرور الدرز که با هم بودیم باز

    فکر کنم با همین اصول اخلاقیم فقط یک سرور باختم اونم سروری بود فکر نمیکنم هیچ کدوم از بازیکنای این سرور اونجا بوده باشند :دی (سرور ادمین ها و مولتی هانترا ) البته که اونجا هم تا زمانی که بودم اکانت تو تاپ بود ولی جلوی روس ها دووم اوردن هنری بود که من یکی نداشتم

  • سلام صبح همگی بخیر


    طبق حساب کتاب باز ما ضرر کردیم:))))



    خسته نباشید به بچه ها شمال شرق و جنوب غرب که تنور بازی رو داغ کاردن


    دم لانچرا گرم


    خسته نباشید به همه رفقا که به تک تک تارگتا دف دادن ( خیلیا گندم و منابع رسوندن واسه رسیدن میدون تمرینا )


    اشکانم که دیگه نگم براتون


    پ.ن : کل کلای من کلا فان هست ، کسی گارد نگیره ، با همه رفیقیم

    مرسی

    اه

  • سلامی به بلندای دیوار اس ای در سرزمین های همسایه


    دیشب شاهد اولین پلن عزیزان شمالی سرور بودیم و چون اولین پلنشون بود طبیعتا اولین بارم دیوار شدن :)))


    خبرها حاکی ازینست که دوستان سر شب تیتاپ هارو وا کردن و با اسم رمز یا دیوار یا هرگز وارد کارزار شدن.


    اما ازونجایی که "هرگز"هرگز امکان ندارد دوستان دیوار شدن رو در تقدیر خودشون مشاهده کردن.


    همر های دوستان رو در ادامه مشاهده میکنید:




    خدا قوت به

    دفکورد بین المللی (اما وطنی;))اشکان سرلشکر عزیز

    بچه های دفساز درجه یکمون که دفشون بدون چون و چرا در اختیار سایده
    و همه ی دوستانی که دیشب داشتن کمک میدادن



    از مرز غربی هم حملاتی صورت گرفت که هر دو طرف دستاوردی داشتن

    دستاورد ما هم این بود :)


    و اما راجب اتفاقات اخیر

    رضا جون شاید ما تو پیونشت شما باشیم ولی اصل نوشت تیم ما خودتی ،حیف و صد حیف که دوس ندارم اذیتت کنم وگرنه نمیذاشتم بری هر وقت که خواستی باشی قدمت رو چشمه میدونی که چه قدر واسمون عزیزی .


    امیدوارم این نقض و تشکیل پیمان جدید برای دو طرف خوش یمن باشه که برای ما بوده شکر خدا.

    چطور دوستان توانایی نگه داشتن یک چکمه کوچک رو نداشتند؟ اونم سایدی بسیار قوی و منسجم مثل اس‌ای! خزانه ۱۰ و قهرمان نداشتید واقعا؟ اون هم برای پلنی که از ابتدا با اکانتی با یو‌آی‌دی زیر ۱۰۰ رجیستر شده در ان‌ای؟!

    ایرج جان امیدوارم اصل ماجرا رو در جریان بوده باشی و این حرف رو اینجا نوشته باشی،وگرنه از من میشنوی رابطه ای که با دروغ شروع شه تهش مشخصه:)

    اگر هم پیمانان جدید و محبوبتون قابل ندونستن بهتون بگن چه خبر بوده که وا مصیبتا... و اگر شما میدونستید جریان چیه و این متنو اینجا نوشتید که وا اسفاه


    پ.ن:سخن بزرگان "اون چیزی که ما تو درگیری شما با شمال شرق کنار نمیشنیم و شما رو راضی میکنه اسمش چیه؟":D

    پ.ن: "ما متا رو متا نمیاریم!"...باوشه درسته داداش8o.

    پ.ن:"حالا که رضا نیست کی بهم بگه کجا رو بزنم؟":rolleyes:


    با آرزوی سلامتی برای امام هومن دام برکاته


    ارادت

    فرهاد

  • سلام محمد جان


    اینکه سرور قبل چی شده و چی نشده بین دوستان من اطلاعی ندارم و چون هیچ کاره هم هستم این سرور اصلا پیگیر نشدم اما نکته اینجاست که تعداد زیادی از دوستانی که اینجا پست میذارن و نکوهش میکنن این کارهارو یا قبلا خودشون انجامشون دادن یا اگر ندادن شرایطش نبوده وگرنه میکردن اینکارهارو وقطعا در اینده بهترش رو انجام خواهند داد.


    کل مطلب اینه وقتی به هر دلیل لیدرها نتونستن سر حد و مرز کثیف بازی به توافق برسن پس معیار و ملاک فقط و فقط میشه قوانین خود بازی و کاری که در چهار چوب این قوانین باشه حتی اگر من و شما باهاش مخالف باشیم و انجامش ندیم نمیتونه مذموم شمرده بشه.


    من شخصا با تمام اینکارها مخالفم و هیچ قدمی در راستای کارهای که به نظرم اشتباه هست انجام نمیدم اما از سیاه بازی و جانماز اب کشیدن هم به همون حد ناراحت میشم.


    وقتی مملی میاد یک پست میذاره و کلی ادم بهش میتوپن و پرچم عثمانش میکنن من نگران مملکتم میشم زمانی که میبینم کسی که کمری هیبریدی سواره و همه جا باهاش میره و همه میدونن شماتت میشه از طرف کسانی که مازراتی توی پارکینگ خونشون قایم کردن و روش چادر کشیدن و با پراید میرن اینور اونور و شبها دزدکی سوار مازراتیشون میشن برای دور دور و مخ زنی.


    اصل مطلب اینه محمد جان که رطب خورده منع رطب کی کند.وگرنه همه میدونن شخص من از بیخ و بن با همه اینکارها مخالفم و مشکل دارم اما مشکل مهمتر جای دیگست.

  • سلام خدمت تمامی عزیزان در ۴ساید


    ممنونم از دوستان عزیزمون در ساید جنوب غرب که همراهیمون میکنن


    چند شات میذاریم از دوستان جنوب شرقی که فکر نکنن برگ برنده رو دارن.همینطور که حواسشون به اکانت های جاسوسشون در ساید شمال شرق هست،لطف کنن کمی وقت هم برای اکانت های خودشون بذارن



    تشکر از محمد عزیز که وقت زیادی گذاشتن و چنین خفت زیبایی زدن

    دست مریزاد دارن واقعا


    که در ادامه کار ناتموم خودشون رو تموم کردن



    تشکر میکنم از علی عزیز که همر زیبایی کشیدن اما متاسفانه دیوار شد




    در ادامه هم چند خفت کوچک داشتیم





    اخرین خفت امروز هم از اکانت خودم تقدیم نگاه شما باد




    پ.ن: تبریک به ساید جنوب شرق بابت دف خوبشون.جای تقدیر داره


    پ.ن: تقدیر و تشکر از دوستامون که همرهای زیبایی کشیدن و در راه ساید فدا کردند


    پ.ن: همیشه گفتیم سواران ما از آنچه شما فکر میکنید نزدیکترند




    با تشکر

    رضا گارد

  • سلام میکنم خدمت همه دوستان در ‌هر ۴ ساید


    اول از همه تبریک میگم از جانب خودم به همه کسایی که تو اتفاقات دیشب سهیم بودن یا تماشاچی بودن به خصوص مدافعین و مهاجمین پلن مایک شینودا و همینطور خفتر های شبانه مرزی


    یه تبریک ویژه هم برای علی زد کینگ عزیز دارم که استپ های خوشگلی کشیده بودن ولی حیف شد متاسفانه :)


    پ.ن: همیشه گفتیم سواران ما از آنچه شما فکر میکنید نزدیکترند


    متاسفانه یا خوشبختانه رضا جان ما هر چی اینور اونورو نگاه میکنیم چیزی نمیبینیم فقط اون گوشه کنار یه کمری هیبرید پنچر دیده میشه که از موتورش دود سفید میزنه بیرون :)) از پنجرشم یه پرچم سفید اویزون شده تو باد داره میرقصه واسه خودش :دی


    بی صبرانه منتظر‌ خفترای خوشگل شما هم هستیم ، یه دندون پزشک داریم اینجا بنده خدا شیفت شبه همیشه بیداره ، تخصصشم تو کشیدن دندون سواره هاتونه ، اگه خواستین یه سر بزنین بهش خوش میگذره :)



    پ.ن از پشت صحنه اشکان سرلشکر برات پیغام داره : رضا جون دیوار خودتون کوتاه بود نتونستی ازش بالا بری از مال جنوب غرب بالا میری یکم بلندتر بود :دی

  • سلام عزیزم


    حقیقتا ما تازگیا از کمری هیبریدی خسته شده بودیم و دلمونو زده بود

    اون کمری که پنچر شده و ول شده تو بیابون رو ما دیگه نخواستیم ولی ظاهرا شما خیلی مشتاقی که سوارش بشی

    خواستی بگو سند و مدارکشو برات بفرستم که مامورا نگیرنت و به جرم برداشتن مال غیر روانه بازداشتگاه بشی

    خواستی بدونی ماشین جدید چیه توی پست بعدیت بپرس تا بهت بگم


    مورد دومی که اشاره کردی خدمتت عارضم به دوست دندون پزشکتون بگو همینطوری که منتظره سواران ما هست مواظب سلامتی خودش هم باشه یه وقت دیدی همراه سواره،پیاده هم بود.

    اونوقت باید نعل اسبارو به پای خودش ببنده و فرار کنه



    مورد سوم به اشکان جون سلام برسون بگو ۵۰روز شما از مال جنوب غرب بالا رفتی.۲ روزم ما. خداوکیلی ما بخیل نبودیم شمام سعی کنین نباشین


    دمتون گرم

    رضا گارد

  • با سلام به همه شما عزیزانم

    و در ادامه به صورت خلاصه حرفی دارم:


    برسد دست همان دوست، که جان من(یکی)برای اوست..


    دوست عزیزم رضا ، هم اسم برادر خودم هستی و از همان اول تو را مانند یک برادر برای خودم دانستم!


    کمی از من کوچک تری و من همیشه سعی کردم مانند یک برادر یا دوست بزرگتر از خودت رفتاری مهربانانه با تو داشته باشم و حتی فداکارانه!


    برادر کوچک من آنچه که واضح هست همیشه به واقعیت نزدیک نیست!


    و من هیچ وقت به روی برادر کوچکم با زبان تند و نیش دار سخن باز نمیکنم و هرگز و هرگز و هرگز منتی بر تو نخواهم گذاشت..



    در پیام آخرت به من گفتی از شما به ما رسیده.. و هرچقد فکر کردم به این نتیجه رسیدم که از من به تو (و حتی سایدی که برایش تمام قد بازی میکنی) خیلی خوبی ها رسیده..



    بگذریم که من تو را عمیقا دوست دارم و مانند تمامی بحث هایی که با اطرافیانم به تندی و عصبانی رفتار میکنم اما با تو هرگز تو جان منی:)


    در اخر هم تشکر میکنم از کسانی که به من تراوین را آموختند دست یکی یکی شون رو میفشارم صمیمانه ازشون ممنونم(رضا،سجاد،فرهاد و ...)


    این رو هم عرض کنم هیچ وقت تو زندگیتون به کسایی که واقعا دوستتون دارن پشت نکنید چون در واقع شمایید که اون شخص رو از دست میدید!


    پ.ن: سجاد جان جات تو قلب منه اما ازت انتظار نداشتم قضاوت کنی حداقل تو چیزی که بهت مربوط نیست.


    پ.ن: فرهاد جان اعتمادی که به ذهنت و فکر هایی که میکنی داری یک روزی تو زندگی شخصیت گرفتارت میکنه..(اون چیزی که فک میکنی درسته همیشه درست نیست)


    پ.ن: رضا سورنا عزیز شما برای من محترمی چون سن شما حداقل از من 20 سالی بالاتر هست اما بزرگ من عزیز من قربون شکل ماهت بشم واقعا اینقد خوش حال میشی از این بحث های واقعا سنگین که قلب من و بدرد میاره سو استفاده کنی و فرصت رو غنیمت بشماری و به قول خودت بالای منبر بری و موعضه کنی؟ یعنی اینقدر قضاوت زودی کردی یا نه فقط مثل آدم بزرگا خواستی از تجراب و دونسته هایی که کسب کردی نمایی به ما نشون بدی؟



    در اخر هم دیگه تراوین بازی نخواهم کرد و فعالیتی ندارم رضای عزیز صورت ماهتو میبوسم و امیدوارم حال دلت خوب باشه همیشه و کسالتی که از سنگ کلیه داشتی بر طرف شده باشه(خودت میدونی برای من تراوین حکم اون نوشمک هایی داشت که بعد تعطیلی مدرسه میرفتیم میگرفتیم میخوردیم رو داره)


    باتشکر از همگیتون


  • نه دیگه رضا جان اشتباهت دقیقا همینجاست ، ما اگه چشمون دنبال کمری هیبرید قراضه شما بود که خودمون به این روز نمینداختیمش :) متاسفانه شما فکر کردی صرف اینکه یه چیزیو داشته باشی یعنی میتونی ازش به بهترین نحو استفاده کنی ولی خب متاسفانه علمشو نداشتی اوراق شد افتاد گوشه خیابون پرچم سفیدتم ازش اویزونه :) میگی نه یه نگاه به ده ۰۳ مایک بکن فکر کنم هنوز نعش کش صدا نکردن بیاد ببره :دی


    راستی اگه خواستی سواره ها رو با پیاده بفرستی خیالت راحت باشه ازشون به صورت کامل پذیرایی میشه چون اینجا برای اینجور مواقع دامپزشک هم داریم به همشون رسیدگی میشه :))



    ما هم بخیل نیستیم خیالتون راحت با فراغ بال تا اخر سرور ازشون بالا برید فقط سقف کوتاهه حواستون باشه سرتون گیر نکنه به پنکه سقفی فرت کنده شه :دی



    پ.ن شایعه شده حتی لینکم نتونستن بگیرن :))

  • سلام خدمت تمام عزیزان


    یکسری صحبت درمورد ناجوانمردی و سو استفاده از اعتماد شد که خواستم یادآوری کنم زدن کتیبه از داخل ساید حریف با اکانت جاسوس اونم وقتی اعتماد افراد اون ساید رو جلب کردی نامردیه :)))


    دوما دوستان اس ای چرا کتیبه رو دادن که بخوان پس بگیرن؟🤔

    این به شخصه برام سواله


    ساید جنوب غرب هم تصمیم گرفت که کتیبه ای که ناجوانمردانه بلند شده رو‌ به صاحب واقعیش پس بده که این تصمیم ناخواسته باعث شد به امیر هجمه وارد بشه و حتی در آخر به ما عنگ ناجوانمردی زده شد 😂😂


    در آخر خود جنوب شرق باعث شد متای ما باهاشون شکسته شه نه شمال شرق

    متای ۳ به ۱ میتونست خیلی برای ما راحت تر باشه

    امااا با یک سری رفتار ها ما تصمیم گرفتیم متای سخت تر و شاید جذاب تر و انتخاب کنیم


    و در آخر

    یک دوستی تو فروم خیلی اشاره به سابقه بازی داشت

    میخوام یه مثالی بگم

    من یه آشنایی دارم که از کارگری تعاونی بانک شروع کرد و بعد از ۱۰ سال مدیر شعبه شد اما کسیم میشناسم که تو ۳۰ سال کارش تو بانک از اول تا بازنشستگی صندوق دار بوده

    پس به نظرم زیاد به سابقه ننازیم 😀


    پ.ن: مرسی از علی عزیز که تو خفت ها همیشه هست و دمش گرم بابت استپ های ملوسش

    پ.ن۲: ممد توهمی اسمش باید چنج شه بشه ممد رم کش :))

    پ.ن۳: اگر تو قضیه ای نیستیم توشم دخیل نشیم و بدون اطلاع اظهار نظر نکنیم


    امیدوارم سرور فوق العاده جذاب بشه

    موفق باشید و مراقب کرونا هم باشید 😘