نقد و بررسی سرور 2 ایکس راند 2 | آغاز 30 بهمن 1399 |

  • عمو یوسف بنا بر حرف شما این اتحاد هایی که میانگین غارت اعضاشون منفی بوده دارن چی کار میکنن؟

    واقعا چه چیزی باعث منفی شدن میانگین غارت اعضای یه اتحاد میتونه باشه در حالی که اون اتحاد خودش تو تاپ غارته ؟

    ای کسانی که مولتی بازی و پوش را لعن میکردین و در خفا به ساخت و گسترش مولتی روی اوردین ,بدانید و اگاه باشید که شما خیلی زرنگین !

    -کتاب مرجع تراوین,سوره ی کتونی زرنگی ,باب اول

    پوریای ولی گفت که صیدم به کمند است

    از همت داوود نبی بخت بلند است

    افتادگی اموز گر طالب فیضی

    هرگز نخورد اب, زمینی که بلند است

  • خوب امروز من تو خونم با زير شلوارى نشسته بودم داشتم قورباغه ميديدم يهو ديدم با رمز عمليات يا هيرو حمله ور شدن😂به نظر نارحت و كمى اخمو ميومدند اما چندتا نكته جالب ١٤ عدد اكانت با نژاد روم ، اسم دهكده با اسم اكانت يكسان و همه در يك اتحاد و اما نكته ى جالب اكثرا همه پاپشون نزديك به همه و بعد از اتك همه بن شدند..آيا از بات استفاده شده كه ١٤ اكانت انقدر دقيق و يكسان بالا اومده كه بن شدن!؟آیا بات هست تو سرور و دارند رمز میزنند؟! يا مشكل كجا بوده ؟! اين همه عجايب در يك تايم 😅جالبه که جالبيش اينجا بود كه تقريبا با اسكات هاي بكس جنوب شرق اين حركت زده شده فرداش؛ حالا اين كه اين اكانت ها اكانت هاي سوختشون بوده سريع اتك زدن كه حداقل يه چيزي بزنن يا بات مجزا نوشتن براي اين اكانتا يا چي خدا ميدونه..؟!

    اين تصاويري از اتك هاست حال ندارم همه رو بزارم ١٠-١٢ تا اتك اينجوري بود از اتحاد https://tx2.speedtra.com/alliance/62

    ..جالب اینجاست که خود بچه هاشون میگن مولتی اخه و بده هیروهاش رو ده ماست الله اکبر :دی حتی استفاده میکنند در آخرین لحظات اکانتشون!


    WhatsApp_Image_2021-02-26_at_1.48.27_AM.jpeg


    Screenshot_2021-02-26_Travian_tx2.png

  • سلام به همگی

    !

    آرمین جان نمیدونی از این که تا مولتی ها بن شده و مولتی پیدا کردی اومدی تو فروم میگی چه قدر خوشحالم...حداقل یک همدرد از یه جای دیگه پیدا کردیم ...

    ما ازین که با مولتی بازی داره برخورد میشه خوشحالیم(حتی اگر تو سایدمون بوده) و ایشالا که با همین قاطعیت ادامه بدن.

    خسته نباشید به مدیریت بابت پیگیریاش

    خود بچه هاشون میگن مولتی اخه و بده هیروهاش رو ده ماست الله اکبر :دی

    اما در مورد این بخش اینقدر هول و هول اومدی فروم که درست نخوندی پیشنهاد میدم اینو بخونی.

    پ.ن:همه ی این صحبت ها در رابطه با تیم اکانت خودمون بوده و سایدی نیست.


    و اما

    امیدواریم اگر تخلفی تو هر سایدی میشه باهاش برخورد شه و ازون مهم تر امیدوارم باهام هم نظر باشی و نخواسته باشی ازین داستان کره بگیری به نفع سایدت.(هر چند اگرم بگیری شایسته تقدیره که میخوای از سایدت دفاع کنی)


    خلاصه که امیدوارم سرور یه جوری پیش بره که همه راضی باشن تا اینجاش که ما راضی نبودیم.


    پ.ن:سانسور کنید مارا....ملت ما قوی تر میشود.


    پ.ن:امام!روم سیاه،ولی رضا سوال داشت مجبور بودم بپرسم:)

  • داشتم فروم میخوندم بحث مولتی رو دیدم خواستم به عنوان یه بی طرف نظرم بگم


    ببیند دوستان همه ما میدونیم

    ۱. که داخل همه سایدها مولتی هست حالا یکی غارت میکنه یکی دف میکشه یکی جلو زن میسازه


    ۲. توی دات کام و ای ار هم بوده و هست


    ۳. من خودم از اول این سایت اینجا بودم و الان سال۴ اسپید ترا هست اگر اشتباه نکنم که هر کاری از دستشون بر امده انجام دادن و یه سروگردن از رقیب های خودشون بالاتر بوده


    ۴.فر هنگ استفاده یا پولدار بودن ؟

    توی تمامی سرور ها در ۱ماه اول بازی بحث سر مولتی بوده و اخرشم همه داشتن😂

    اما ایا هرکس توان هزینه های بالا مولتی داره ؟؟

    ایا هرکسی زمان انجام این کار داره؟؟؟

    به شخصه مخالف مولتی بازی بودم ولی بعدش که یه سرور خواستم مولتی بیارم بالا دیدم واقعا بدون بات که کارسختی هست و حتی با بات هم کار سختی هست و فقط گفتنش راحته

    نکته بعدی ایا واقعا ما ایرانی ها جنبه داریم که به اندازه استفاده کنیم ؟؟؟

    مثال

    گیر دادن به مولتی بازی مثل گیر دادن به کولر پرایده !!!که چرا مثل کولر بنز نیست 😎

    خب طرف پولش داره ووقتش داره چرا نباید استفاده کنه ؟؟؟

    یکی برای بازی ۵ساعت و ۱تومن هزینه میکنه

    یکی ۲۰ساعت و ۱۰ ملیون !!!

    ایا واقعا این دوتا یکی هستن

    خود من بعد کلی بحث و درگیری با این موضوع گفتم نوش جونشون من نسبت به چیزی که میزارم باید انتظار برداشت داشته باشم پس مشکل از اون نیست و حتی مشکل از من هم نیست !!!

    پس مشکل کجاست ؟؟؟

    مشکل اینجاست که

    مرغ همسایه غازه

    چون ما به طرف نمیرسیم باید اون هم سطح مابشه 😂

    در نهایت

    هرکه بامش بیش برفش بیش

    در نهایت به عنوان یه ادم بی طرف میگم ۳به ۱ ان ای بزنید😂😂😂😂😂😂😂

    ان ای فروختم 😂

    شاخ بودن توی فضای مجازی مثل پولدار بودن توی بازی GTA میمونه! :saint: :saint:


    MONAKO مامور مخفی

  • سلام علیکم جمیعاً.

    صبح عالی متعالی!


    عرض شود که داشتم نگاه این تاپ 10 دفاع میکردم دیدم آقایون گردن کلفتی که در حال غارت هستند و مشخص هست که کسی جرات نداره بهشون اتک بده اومدن توی تاپ دفاع! به نظرم این تراوین هم باید حد مشخص کنه برای مدال هفته های اول که کسی نتونه مدال دفاع و هجوم بگیره به کمک مولتی. اگر IP یکسان بود یا جانشین هم بودن کلاً امتیازی چه از هجوم و چه از دفاع داده نشه. همچنین اگر تعداد نیرویی که توی هجوم هست مثلاً اگر کمتر از 100تا باشه اصلاً پوینتی در نظر گرفته نشه. خلاصه واقعاً میشه یک کاری کرد که کسی نتونه با ترفند مدال بگیره. به گذاشتن یک عکس از تاپ 10 قناعت میکنیم.


    چندین بار هم این سرور هم سرورهای گذشته ملت از حقیر خواسته اند که کارهایی که میکنم رو یادشون بدم. مخصوصاً این لیست درست کردن از ناتارهای نزدیک.

    خب خیلی ها هستند به روش های مختلفی برای خودشون لیست غارت درست میکنن برای ناتار. بعضی ها ابزارهایی دارند. خود بنده هر کاری میکنم با زبان Python انجام میدم. اما اینکه بخوایم زبان پایتون آموزش بدیم اینجا شدنی نیست و کسی که دوست داره زبان برنامه نویسی و آمار و ... یادبگیره بگرده توی همین وب کلی مطلب پیدا میکنه. در نتیجه برای اونایی که حال ندارن راه طولانی رو برن، بنده براشون یک راه کوتاه اینجا میزارم.


    یک کد javascript میزارم که خیلی استفاده ازش آسون هست. این رو همین امروز صبح براتون نوشتم که برید استفاده کنید و حالش رو ببرید.

    حالا چطوری این کد رو استفاده کنیم؟ (جداگونه توی یک فایل find_natars.txt هم آپلود کردم. شاید خواستید یک جا توی سیستمتون save داشته باشید)

    اول اینکه از مرورگر chrome استفاده کنید. چون توی firefox خودم تست زدم دیدم هزارتا گیر و گور داره تا این کد راه بیافته.

    دوم اینکه برید به پروفایل جناب مستطاب ناتار !

    سوم دکمه F12 رو بزنید , یا بهتر از اون Ctrl+Shift+J بزنید تا این بساط دیباگ chrome براتون ظاهر بشه!

    بعدش برید روی تب console! توی این قسمت میشه کد های جاوا اسکریپت نوشت! بعد این کدی که این بالا قرار دادم رو کپی کنید توی کنسول و دکمه Enter رو بزنید. اینطوری این function پیدا کردن ناتار توی صفحه شما تعریف میشه.

    حالا که این فانکشن تعریف شد توی خط بعد دستور find_natars(-5,-3,10,30) رو بنده نوشتم توی این عکس. اولین و دومین پارامتر مختصات دهی هست که میخواهید براش ناتار پیدا کنید. شما باید مختصات دهکده خودتون رو قرار بدید. سومین پارامتر یعنی اینکه فاصله اش از این مقدار کمتر نباشه. برای شروع بازی ما معمولاً این عدد رو صفر میزاریم. ولی وقتی مثلاً تا 10 خونه رو اضافه کردید قبلاً و میخواید از 10 خونه به بعد رو در بیارید این پارامتر رو بیشتر از صفر میزارید. پارامتر چهارم هم حداکثر فاصله هست. دیگه از اون دورتر براتون نمیاره. عکس زیر رو میزارم تا بدونید چه شکلی باید بشه کاری که دارید انجام میدید.


    وقتی که دستورتون رو تنظیم کردید و فقط زحمت زدن یک کلید Enter رو بزنید تا مختصات های مورد نظر کپی بشن توی حافظ clipboard شما.

    کافی هست یک برنامه Notepad یا هر ادیتور دیگه باز کنید و یک ctrl+V بزنید توش تا محتوای حافظه داخل ادیتور شما paste بشه. مثل عکس زیر

    دیگه بعدش میتونید save کنید یا حتی save هم نکنید. و با کپی کردن تک تک این url ها توی آدرس مرورگر اون ناتار رو به لیست غارتتون اضافه کنید.


    سلامت و شادکام و پیروز باشید.

    ارادت در جریان است.<3

    لقمان


    پینوشت: این کد رو اگر خواستید برای یک سرور دیگه استفاده کنید کافی هست اون آدرسش رو فقط تغییر بدید. اگر هم سرورتون غیرفارسی(دات کام و ...) هست اون کلمه شگفتی رو تغییر بدید به معادلش که مثلاً برای انگلیسی میشه wonder.

  • سلام آرمین جان یه خرده آروم باش،فتح الفتوح نکردی که از شدت شادی در پوست خودت نمیگنجی,چند تا تک هیرو رو با حیوون دیوار کردی که بین لند هر کدوم فاصله زمانی زیادی بود :D

    این اکانت ها شب دوم سرور رجیستر شدن و همه با آی پی مجزا و کاملا بصورت دستی فقط و فقط توسط بنده بالا کشیده شد،هر زمان فرصت میکردم همشون لاگین میکردم و بالا میکشیدم و طبیعی بود تقریبا یکسان بالا بیان

    اما هدف از این اکانتا(با توجه به غارت خودکار) یه پلن جنگی برای میدگیم بود،از اینکه همه این اکانتا توسط من بالا کشیده شد هیچ کس خبر نداشت حتی بچه های تیم M A R S چون قرار نبود این اکانتا مولتی مارس باشن،فقط و فقط میخواستم هر کدوم سه الی نهایتا چهار تا ده داخل خاکستری بکشم و با غارت خودکار کلی همر بکشم و هر ربعی برای SE خطرآفرین شد رو ببرم زیر تیغ،اما بعد از صحبت با دوستان از انجام این پلن منصرف شدم چون دوستان گفتند یه جور مصداق مولتی بازی هست

    اینکه چرا نژاد رومن بود هم دلایل خاص خودش رو داشت که گفتنش فایده ای نداره و پست رو طولانی میکنه


    اکانتا تا دیشب در هیچ اتحادی نبودن و آی پی هم نداشتن،بنابراین تا دیشب بن نشده بودن،بعد از منصرف شدن از انجام این پلن،روی همه با یک آی پی لاگین و همه رو هم بردم یک اتحاد تا ببینم سرعت عمل مولتی هانتر در برخورد با مولتی بازی چه شکلی هست که خوشبختانه مدیریت محترم سرور نشون دادن کاملا جدی و با سرعت بالا عمل میکنند

    در لحظه های آخر هم چند تا هیرو روی کپ شما زدم یه استرس کوچولو بگیری و سرور برات جذاب بشه،بین اولین لند هیرو تا آخریش حدود سه ساعت فاصله بود و اولی ۱۳ پوینت و آخری ۳ پوینت گرفت و این نشون داد استاد حین قورباغه دیدن مجبور شد قفس ها رو برداره بره حیوون جمع کنه:P^^

    از دوستان عزیز در سرور خواهش میکنم این سرور مولتی بازی رو بزارن کنار و تمرکز کنن روی ناتارا و به همه دوستان هم تضمین میدم اکانت M A R S هیچ مولتی ای در این سرور ندارد و نخواهد داشت

    Some Of The Accounts That I Have Played On :

    Gulf Warriors

    THE OLD AXE

    AXE MAN

    MR.PR3SIDENT

    totenpro

    GeT_RiGhT

    The old men

    Royal

    Good Life

    LEGENDS

    M A R S

    Gaul Teachers

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Mr.Sajad ().

  • عمو یوسف بنا بر حرف شما این اتحاد هایی که میانگین غارت اعضاشون منفی بوده دارن چی کار میکنن؟

    واقعا چه چیزی باعث منفی شدن میانگین غارت اعضای یه اتحاد میتونه باشه در حالی که اون اتحاد خودش تو تاپ غارته ؟

    ای کسانی که مولتی بازی و پوش را لعن میکردین و در خفا به ساخت و گسترش مولتی روی اوردین ,بدانید و اگاه باشید که شما خیلی زرنگین !

    -کتاب مرجع تراوین,سوره ی کتونی زرنگی ,باب اول

    سلام علی جان

    طبق صحبت های یوسف جان دقیقا کدوم اتحادها غارتشون منفی بود بگو تا بفرستیم ما هم غارت کنیم ازشون :دی


    پ . ن : یوسف جان بد نباشه غارتت اومد پایین ؟ نکنه پیکان جوانانت تو راه پنچر شده باشه 😁 البته اگه اول سروری به جای دنبال فارم گشتن تو ساید های دیگه به ناتارهای خودتون اکتفا میکردی حال و روزت بهتر از این بود . البته به نظرم جوانان گوجه ای بهتر بود تا زرد قناری


    همه جوره دوست داریم یوسف جان ولی مسیر رو اشتباه رفتی

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Kolahbardar ().

  • در رابطه با این اتحاد،ما خودمون اولین نفراتی بودیم که زوم کردیم روشون و شروع کردیم به زدن اینا

    عکس یدونه از اتک ها رو هم برای نمونه میذارم

    موفق باشید

  • پ . ن : یوسف جان بد نباشه غارتت اومد پایین ؟ نکنه پیکان جوانانت تو راه پنچر شده باشه 😁 البته اگه اول سروری به جای دنبال فارم گشتن تو ساید های دیگه به ناتارهای خودتون اکتفا میکردی حال و روزت بهتر از این بود . البته به نظرم جوانان گوجه ای بهتر بود تا زرد قناری


    همه جوره دوست داریم یوسف جان ولی مسیر رو اشتباه رفتی

    پیکان یوسف موتور کجه تخت نیست . یه مقدار گاز بده یه مقدار باید شل کنه بخاطر اونه .بعشم ناصر جون مطمئنی تو ساید های بغله یعنی از se هم غارت میزنه اگر می زنه که دمش گرم اگر از se غارت نمیکنه فقط تو ساید ما داره میچرخه این یعنی فک کرده شهر خلوته از شبپره خونده

    پ.ن: ارش عزیزم سلامتیت مبارک

    پ.ن: خیلی خوشحالم دوستام رو تو se میبینم کاش به منم خبر میدادید میومدم گیر این ناصر نمیافتادم

    پ.ن : چی میگفتن به ریش نیست به ریشست

    بس تجربه کردیم در این دیر مکافات. با دردکشان هر که درافتاد برافتاد

  • حالا مارو نبرى زير تيغ با اين هيروهات:دی نه اتفاقا هيجاني نداشت😂فقط چند لول ديوار گلد آپ شد! كه خوب از ليدراي با درايتمون ميگيرم اونارو😂 و نشستم دوباره فيلم ديدن معلومه تو كلاسا شركت نميكني بحث هاي مربوط به ديوارو حتما مطالعه كن!

    حالا من كاري ندارم كه وقتي ٢ تا نژاد توتن و هون هست رفتي روم برداشتي جنگي بسازي!!! اما واقعا منطقيه ١٤ تا اكانت بسازي به جمعيت نزديك ٢٠٠ برسونيش بعد بگي ااا ما مولتي بازي نميكرديم كه ؟ تصميم بگيري يهو حذفشون كني يعني اين همه زحمت كشيدي ببيني سرعت عمل مولتي چجوريه؟!😂

    االله اکبر=O


    در رابطه با این اتحاد،ما خودمون اولین نفراتی بودیم که زوم کردیم روشون و شروع کردیم به زدن اینا

    عکس یدونه از اتک ها رو هم برای نمونه میذارم

    موفق باشید


    می خواسته سرعت عمل مولتی رو چک کنه و بهت یه استرس کوچولو بده نگران نباش:دی

  • حالا من كاري ندارم كه وقتي ٢ تا نژاد توتن و هون هست رفتي روم برداشتي جنگي بسازي!!! اما واقعا منطقيه ١٤ تا اكانت بسازي به جمعيت نزديك ٢٠٠ برسونيش بعد بگي ااا ما مولتي بازي نميكرديم كه ؟ تصميم بگيري يهو حذفشون كني يعني اين همه زحمت كشيدي ببيني سرعت عمل مولتي چجوريه؟!

    اینکه چرا رومن برداشتم دلایل خاص خودمو داشتم و دلیلی نداره برای کسی که خودشو استاد فرض میکنه بیام توضیح بدم(کلا با آدمای خودشیفته و با اعتماد به نفس بالا حال نمیکنم)


    راجب اکانتا فکر کنم به زبون فارسی گفتم ،اینا برای یک پلن خاص ساخته شده بودن و همشونم آی پی مجزا داشتن و تا دیشبم توی هیچ اتحادی نبودن،اگرم پلن کنسل نمیشد بن نمیشدن چون آی پی نداشتن،میتونی از مولتی هانتر استعلام بگیری که اکانتا فقط دیشب آی پی خوردن ;)

    اینکه کی مولتی بازی میکنه هم به مرور زمان مشخص میشه،منم ابتدا تصمیم داشتم اینجور حرکتی انجام بدم ولی وقتی دیدم خیلیا دارن بدون مولتی بازی میکنن منصرف شدم و شهامتشم داشتم بیام اکانتا رو گردن بگیرم


    موفق باشی

    Some Of The Accounts That I Have Played On :

    Gulf Warriors

    THE OLD AXE

    AXE MAN

    MR.PR3SIDENT

    totenpro

    GeT_RiGhT

    The old men

    Royal

    Good Life

    LEGENDS

    M A R S

    Gaul Teachers

  • درود


    چند مورد هست خدمتتون میگم تا بتونیم در ادامه بدون اینکه کسی امتیاز منفی بگیره و یا توقیف بشه از فروم لذت کافی رو ببریم.

    مورد 1: همه شما رو به خواندن قوانین فروم دعوت میکنم. با دقت کامل بخوانید:

    بخش کلی


    1. با عضویت در فروم قوانین آن را قبول کرده اید و از آن پیروی خواهید داشت.

    2. قوانین برای تمام فروم میباشد حتی پیام های شخصی و پروفایل ها هم از این قوانین مصون نیستند.

    3. مدیران انجمن مسئولیت اجرای قانون و یا مجازات افراد خاطی را دارند.

    4. این قوانین در مواقع مختلف، تحت شرایطی، ممکن است تغییر کند.

    5. هر کاربر مجاز به داشتن یک اکانت میباشد.

    6. اگر پستی خلاف قوانین باشد یا به طور کل پاک یا ویرایش خواهد شد و به خاطی امتیاز منفی داده خواهد شد.

    7. استفاده از هرگونه نرم افزار و یا سخت افزاری که IP و یا Mac ID شما را تغییر دهد باعث توقیف دائمی میشود.



    بخش محتوا


    قوانین زیر را در مورد محتوای پستی خود رعایت کنید:


    - یک متن را دوبار پست کردن، یا در چند تاپیک پست کردن، یا ایجاد مجدد تاپیک بسته شده ممنوع است.


    - پست گذاشتن به غیر از پارسی و حروف پارسی ممنوع میباشد.


    - پست گذاشتن و خطاب کردن مدیر فروم یا ادمین بازی خلاف قوانین است. اگر شما مورد خلافی دیدید

    میتوانید یا گزارش کردن پست و یا نامه دادن به ادمین مسئله را پیگیری کنید ولی خطاب کردن ادمین

    بازی و یا مدیران فروم در تاپیک های عمومی خلاف قوانین است.


    - از ارسال پست های بیهوده (اسپم) توهین و خشونتی جدا خودداری کنید.


    - از قسم خوردن در پست های خود یا نقل قول قسم به هر نحوی خلاف میباشد.


    - از ارسال عکس و یا نوشتار زشت و نژادپرستانه خودداری کنید.


    - ارسال پست در مورد مکالمه و یا صحبت بین دو نفر چه در بازی و یا خارج بازی خلاف قوانین است مگر

    اعلام رضایت طرفین به مدیر تاپیک و یا انجمن در نامه خصوصی (نه در تاپیک) به مدیر مربوطه ارائه شده

    باشد امکان پذیر است.


    - ارسال پست در مورد اطلاعات خصوصی افراد مانند اسم واقعی و یا سن و مکان زندگی، عکس و غیره

    خلاف است مگر شخص مورد نظر در پروفایل خود این اطلاعات رو در اختیار گذاشته باشد و یا در فروم

    و یا تاپیکی اعلام کرده باشد منعی ندارد.


    - صحبت در مورد بن و یا اخطار دریافت شده توسط مدیران انجمن مجاز نیست.


    - صحبت در مورد بن و یا اخطار دریافت شده در بازی مجاز نیست.


    - صحبت در مورد مسائل سیاسی و یا مسائلی خلاف قوانین جمهوری اسلامی ممنوع است.


    - تبلیغات و یا هرگونه تبلیغی به خارج از بازی خلاف قوانین است.


    - ارسال لینک در پست خلاف قوانین است.



    قوانین آپدیت خواهد شد



    مورد دوم: حتی در سرورهای رسمی (کام یا دی ایی یا آر یو) اکثر اکانت ها حداقل 4 یا 5 پلیر دارد (تا 15 پلیر هم دیدم) که هر کدام یک اکانت دارند و برای منفعت یک اکانت تلاش میکنند، دفاعی میسازند و پارکینگ هستند و در مواردی مانند شارژ جنگ آموز غارت هم می شوند. در نتیجه یا با تیم بازی کنید یا تهمت به مدیریت سایت نزنید. از دوستانتان بخواهید به شما کمک کنند یا تبلیغات منفی در فروم علیه سایت نکنید. این رفتارهای شما واقعا بد است. ایمان دارم اگر مدیریت سایت چیزی جز این ببیند درجا بن خواهد کرد. در ضمن مدیریت سایت با شما مهربون است که شما به خود اجازه این همه تهمت و صبحت خارج از قوانین میکنید.



    مورد سوم: زین پس اگر کسی مشکلی دارد حتما داخل بازی به مولتی هانتر گزارش دهد. اگر پستی خارج از قوانین ببینم حتما برخورد خواهم کرد. اخطار میدهم و اخطار بعدی امتیاز منفی و اخطار سوم حتما توقیف خواهید شد. اول سرور بود و سختگیرانه عمل نکردیم اما از این به بعد برخورد جدی خواهد شد.



    با تشکر مدیریت فروم

  • سلام و عرض ادب خدمت همه ی شما عزیزان

    چون اکانت بنده هم در تاپ غارت و هم در تاپ مدافعین هست و شما به این نکته اشاره کردید خواستم جهت روشن شدن مطلب عرض کنم که هیچ پوشینگی در کار نبود و اینم سندش :





    ------------------------------------------------------------------



    پ.ن1 : من اومدم از تراوین لذت ببرم شما چطور ؟

    پ.ن 2: از مسیر لذت میبرم ولو به غلط :دی

    پ.ن 3 : از قدیم گفتن هرکسی برا نداشته هاش میجنگه ...

    پ.ن 4 : پیکان جوانانم ترمزش یکم مشکل داره مراقب باشید زیر نگیرم :دی


    پ.ن 5 : مارپله یا تراوین مسئله این است :دی

    کوچیک همه یوسف

  • عزیزم برداشت اشتباه نکن

    اگه سید و علی بهت پیام داده بودن که اتک نده به خاطر ترس یا عدم لذت بردن از بازی نیست به حرمت رفاقت باهات بهت پیام میدن که اگه بزنی دف جلوت میاد .

    حالا شما رفاقت رو چیز دیگه معنی کردی حسابش جداست .

    به حرمت رفاقت وقتی جواد گفت دارن میزنن اکانت رو گفتم چون اکانتت تو جنوب غرب هست حذفش کن و بیا یه اکانت جدید اینور بزن و اکانت هم رو حذف بود ولی بچه ها گفتن هیجان دوست دارین به جواد گفتیم حذف نکنه تا هیجانتون یکم بیشتر بشه .


    پ . ن : فرق بین حرمت رفیق با مارپله بسیار هست .

    پ.ن : راست میگی ما برای رفاقت ها بازی میکنیم و شما برای بردها . پیدا کنیم پرتقال فروش رو ( پرتقال فروش الان نداشته های هر تیم بود ) .

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Kolahbardar ().

  • سلام و عرض ادب مجدد

    استاد مغلطه ، استاد فرافکنی ، عمو ناصر عزیز ، شما نیاز نیست سید و علیو جلو من بزاری و منو خراب کنی و بهشون بگی یوسف رفاقت سرش نمیشه . من به خودشونم گفتم ، اینجا هم میگم که نوکرشونم هستم ، ولی این بازیه و دلیل نمیشه چون رفیقم تو ساید دیگست اتکی به اون ساید ندم ...


    کل‌کل شروع کردی ، جوابشم شنیدی ،احساسی کردن فضا و رفاقتی کردن ماجرا دیگه چه سمی بود ؟


    پ.ن : پست هارو با دقت بیشتری بخون ... گفتم ما برا لذت بازی میکنیم ، نگفتم برا برد بازی میکنیم ، حالا اینکه تو لذتو برد میبینی نشون میده ته ذهنت لذت برات تو بردن خلاصه میشه پس فاز رفاقت بر ندار :دی

  • واقعا در تعجبم یا بعضی ها واقعا خواب تشریف دارن یا خودشونو به خواب زدن که مورد دوم بیشتر پیش میاد . اقا یوسف عزیز نه کسی به شما گفت اتک ندین نه کسی خواهد گفت فقط دوستان همونجور که ناصر گفت رو حساب احترام بهتون گفتن دلیل چیه که اگه اشتباهی صورت گرفته دف نکنن که شماهم فرمودین لذت بازی به اتک زدن هست و من نمیتونم این لذت و از بچه ها بگیرم دوستان هم لطف کردن و برای لذت بردن با مخ هی رفتن تو در و دیوار . اینجور که پیداس شما دارین مغلطه و فرافکنی میکنی نه ناصر . همون دفه به بچه ها گفتم دف کنین گفتن رفیقن بزار ببینیم‌اول دلیل چیه بهشون گفتم رفاقت برا بعضی ها معنی و مفهومی نداره الکی هم نامه ندین که متاسفانه رو مرام معرفت خودشون صحبت کردن که الان بدهکار هم شدن .


    پ.ن : اتک تک هیرو ؟

    پ.ن: من خوابم تو خوابی همه خوابن ؟

    پ.ن : بیاین وقتی ماهی قرمز هستیم فاز نهنگ برنداریم


    موفق و پیروز باشین

  • سلام از بندس ...

    اقا مصطفی عزیز واقعا نمیدونم عرض بنده رو متوجه نمیشید یا نمیخواید متوجه شید یا من تراوینو بد فهمیدم یا چی ؟

    یه بار دیگه جمله ای که رفاقت منو برده زیر سوال براتون از پست خودتون میزارم :

    بهشون گفتم رفاقت برا بعضی ها معنی و مفهومی نداره الکی هم نامه ندین که متاسفانه رو مرام معرفت خودشون صحبت کردن که الان بدهکار هم شدن .

    عین جمله شما « رفاقت برا بعضی ها معنی و مفهومی نداره »

    چرا از نظر شما رفاقت برا من معنی و مفهومی نداره ؟ چون اتک زدم به سایدی که توش رفیقمه ؟ اصلا گیرم پس فردا علی بیاد نانکپ منو چیف کنه ، من باید بزنم بلاکش کنم دیگه :دی

    دیگه این بحث واقعا داره حوصله سر بر میشه برای سایرین به نظرم

    از الان به بعد هرچی شما میگید در این مورد درسته . قضاوت برعهده خوانندگان ...


    پ.ن : وقتی میگیم فرافکنی دقیقا از چی صحبت میکنیم ؟
    پ.ن : یاد بگیریم به خاطر یه بازی توهین نکنیم !

    پ.ن : شنونده قطعا عاقله
    پ.ن : تنگه که اصن جای تو نی ، اینقدی موندم که داره بم حال میده آب شیرین :دی
    پ.ن : این فاز تو رو ده سال پیش داشتیم و حالا اینیم ...

    کوچیک همه یوسف

  • اقا یوسف بنده نگفتم بخاطر اتک رفیق نبودین اتک زدن و خوردن جزئی از بازی اما اشتباه خودمونو گردن بقیه انداختن چی ؟ میتونین رجوع کنین به پست دوستتون علی اقا تقریبا اول سرور تا متوجه بشین دلیل صحبت من چی بوده .

    پ.ن:فاز را تعریف کنید ؟ ۲ نمره

    پ.ن: پرتقال فروش را با رسم شکل توضیح دهید . ۱۵ نمره

    پ.ن: کی خودشو به خواب زده ؟ ۳ نمره


    موفق و پیروز باشین

  • هی نمیخوام کش بدم یوسف جان هی میای خودت بیشتر سوتی میدی :دی

    خب اول از همه نداشته های تو لذت بردن هست ؟ خیلی گناه داری پس دلم سوخت اگه با زدن اکانت های ما به نداشته ات که لذت هست میرسی اسم اکانت بده من خودم هم کامل برات پوش میکنم که تو بزنی و لذت ببری . رفیقمون لذت ببره ما هم خوشحال میشیم

    مورد دوم سوتیت شما در جواب علی و سید گفته بودی به دلیل نبود فارم تو اس دبل دارم اتک میدم به اکانت تو

    مورد سوم اومدی گفتی سید و علی که از رو رفاقت بهت فرصت دادن نیروهات سر غارت الکی دیوار نشن گفتی که بلد نیستین تراوین بازی کنین و برین مار و پله بازی کنین

    مورد چهارم کسی نگفت با اتک زدن به اکانت دوستت رفاقتت زیر سوال میره به مورد ۲ و ۳ توجه کن تو این دو مورد هست که میشه رفاقت رو به بازی به فروختن .

    تو آمرداد اشکان سرلشکر و محمد مارنلو دوتا از رفیق های قدیمی من هستن و اگه یادت باشه تنها جایی که تو آمرداد رو من زدم همین دوتا بود . و یا زمانی که لقمان جان همرهاش رو من لانچ کرده بود از صبح تا زمان لند اتک ها داشتیم با هم شوخی میکردیم .

    پس از خواب بیدار شو ببین کجا رفاقت رو از بین بردی

    مورد پنجم هم پست سید رو بخون برات نوشته آیا برای لذت بردن به اس ای هم اتک دادین ؟ و سید برات نوشت فکرتون چیه از اتک هاتون


    نه داداش ان دبل اگه میبینی خلوته چون فقط پلیر پشت اکانت هست نه مولتی اکانت و وقتی پلیر هست و شما از ساید دیگه میزنی خیلی راحت تایم داره دف بچینه جلوت .

    پ . ن : ترمز جوانان رو درست کن چون همش داری میزنی به در و دیوار و دور رنگ شده و افت قیمت پیدا میکنه :دی


    به امید لذت بردن همه از بازی

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

  • حاج ناصر شما که تو سرور نبودی چی شد در حمایت از شمال غرب پست میذاری؟

    متاسفانه ما بعضی اوقات این موضوع رو فراموش میکنیم که تراوین یک بازیه و صرفا باید به چشم بازی بهش نگاه کنیم و از اتفاقاتی که میوفته لذت ببریم(حرص نخوریم و دیگران رو تخریب و متهم نکنیم ) و فقط لذت ببریم

    حالا اگر اتکی داده شده یا غارتی صورت گرفته صرفا به خاطر خاصیت طبیعی این بازی هستش و اینکه برادر من شما که نیومدی سر رفاقت با ما دف بچینی (دمت گرم حلال اولسون) همون داخل چت شخصی به یوسف عزیز میگفتی و رفاقتانه موضوع رو حل میکردین(در اکثر مواقع این چتا با استیکر خنده تهش تموم میشه و رفاقتا پابرجا میمونه)

    ولی اینکه یکی یه جای دیگه به ساید مقابل اتک داده که رفیقش بوده و شما بیای داخل فروم مطرحش کنی و منت بذاری که دف نکردیم و شروع کنی به خراب کردن رفاقت بین اون دو نفر(شمایی که نه سر پیازی نه ته پیاز) حس میکنم این رفتار ها از رنج سنی شما خارجه

    حرف اخر :هر حرفی یا سخن بچگانه ای جاش تو فروم نیست ,اومدیم کنار هم پلی بدیم لذت ببریم پس بیایم به هم احترام بذاریم حتی به عنوان رقیب

    پوریای ولی گفت که صیدم به کمند است

    از همت داوود نبی بخت بلند است

    افتادگی اموز گر طالب فیضی

    هرگز نخورد اب, زمینی که بلند است