نقد و بررسی سرور 2 ایکس راند 2 | آغاز 30 بهمن 1399 |

  • یکی از کارهایی که بنده در حال انجامش هستم همین سیستم صنعتی هجوم هست که به نظرم میتونه بر سیستم صنعتی که همه بهش اشراف دارید غلبه کنه. تحلیل خودکار و انتخاب تارگت های خودکار و دستورات خودکار برای اکانت ها. گرچه رباتی که مستقیماً اکانت رو بازی کنه در کار نیست. یک سریالی بود نام Travelers که یک سوپر کامپیوتری تحت عنوان Director همه کاره بود و آدم ها از آینده به زمان حال میومدن و خلاصه داستان بسیار جالبی داشت (اسپویلش نمیکنم براتون - گرچه متاسفانه کنسل شد و میتونست خیلی خوب پیش بره). هدف بنده هم نهایتاً اینه که بتونم یک Director برای تراوین بسازم. :D گرچه بسیار بسیار کار سختی هست و هنوز اوایل راهش هستم ولی علم ساختنش رو فکر میکنم دارم. باید اون سریال رو لااقل یک چند قسمتی ازش ببینید تا صحبت بنده رو درک کنید.

    سلام آقا لقمان با خوندن این یه تیکه خیلی هجان زده شدم

    نمیدونم درست متوجه شدم یا نه ولی این سیستمی که گفتید دو سوال برام پیش اورد

    ۱ این سیستم با هوش مصنوعی کار میکنه یا وظایف از پیش تعیین شده؟؟

    ۲ آیا به نظر شما همچین سیستمی با این قدرت که نه ولی ممکنه کسی همین الان به همچین چیزی مجهز باشه؟؟چون همچین چیزی مثله حلقه یگانه در ارباب حلقه هاست!!!


    ممنون میشم اگه منو از جهل خارج کنید

  • دقایقی پیش شاهد سوپر خفت اس ای بودیم


    کسایی که میخوان پلن رفتن به ما یاد بدن

    خفت زدن به یه تارگتشون ۱۲ مین باهم فاصله داره 😂😂😂😂


    ما ادعایی نداریم ولی شما که مدعی هستید دیگه چرا؟



    تبریک میگم به دارو دسته ی یوسف که یه ساید نیست ولی پشت همن 👌🏼👌🏼

  • سلام و درود رفقا.


    تنور بازی داغ شده و همگی داریم از این زد و خوردها لذت می بریم. جنوب شرق پلن هجومی به قصد دیستروی کردن دو دهکده مهم در شمال شرق اجرا کرد که با دفاع شمال شرق مواجه شد اما توانست دیستروی کند هر چند با تلفات بالا! به دو طرف تبریگ میگم بابت دقت و ظرافتی که در پلن داشتن و خسته نباشید میگم به دفکوردها و لانچرهای دو طرف.


    می خواهیم بررسی کنیم ببینیم آیا این پلن و اجرای آن انتخاب درستی بود؟ و آیا ارزش این همه تلفات را داشت؟ کدام ساید از این پلن سود کرد؟ پس به صورت جداگانه اتفاقات را بررسی می کنیم.




    اول) پلن دیستروی دو دهکده درست بود؟


    اصولا تا جایی که بنده به یاد دارم در این تایم بازی، دیستروی کردن واندرزن ها رایج نیست و معمولا در یک ماه پایانی؛ پلنرها اقدام به خرج کردن همرهای جنگی برای دیستروی کردن واندرزن ها می کنند که هم گندم خور آزاد کنند و هم سلاح سنگین رقیب را از دور خارج کنند.

    اما فراموش نکنیم که داریم در سرور اسپیدترا بازی می کنیم که شرایط و خصوصیات خودش را دارد. در این سرور هر اکانت می تواند با توجه به وفور منابع چند همر داشته باشد و گندمخورهای دیفالت بعد از مدتی بار گندم زیادی بر پلیر وارد می کند و حتی تمرکز او را بعضی مواقع از دهکده های مهمتر می گیرد. به اینها اضافه کنید لیمیت غارت و خطر خفت بالا به لطف ظهور سواره های سریع هون ها! پس خرج کردن همرهای جنگی بالاخص از دهکده های دیفالت در این تایم بازی منطقی به نظر می رسد.


    قطعا آنالیزورها و لیدرهای جنوب شرق اطلاعات کافی از دهکده های مهم شمال شرق بالاخص تارگت هایی که انتخاب کرده بودند داشتند وگرنه این تعداد همر جنگی را قطار نمی کردند. آنها به هر قیمتی می خواستند دو دهکده تارگتشان را دیستروی کنند.

    به نظر می رسد با جمیع شرایط؛ جنوب شرق پلنی را طراحی کرد که ریسک بالایی داشت و اگر دفکوردهای شمال شرق کمی باهوش تر عمل می کردند با شکست مواجه میشد اما توانستند از سد دفاع شمالی ها عبور کنند و اینبار مشت محکمی به رقیب زدند. فارغ از مباحث فنی؛ بار روانی این حملات و دیستروی کردن دهکده ها توانست روحیه پلیرهای جنوب شرق را بالا ببرد.


    پس می توان گفت انتخاب این تارگت ها برای این پلن در این تایم انتخاب درستی بوده و هوشمندانه و با ظرافت انتخاب شده است. اجرای پلن هم با اینکه ضعف هایی داشت اما قابل قبول بود. به لیدرها و آنالیزورهای جنوب شرق بابت این انتخاب و اینهمه دقت باید تبریک گفت.‌




    دوم) تارگت ها واندرزن بوده اند؟


    دوستان عزیزم در شمال شرق؛ خودشان تایید کردند که دهکده دیستروی شده اکانت گانز Guns And Roses نان کپ بوده و واندرزن داشته است. البته بهتر بود دوستان شمال شرقیمون که این را تایید کردند عکسی از این واندرزن هم می دادند تا بدانیم عملکرد دوستانمون چگونه بوده و چه همری دیستروی شده است. دقیق و قطعی نمیشه اظهار نظر کرد ولی بنده فکر می کنم این دهکده ۱۸۰ک پیاده و ۷۵ الی ۸۵ک سواره(با توجه به نوع سواره) و رم یا کاتا بالای ۱۰ک(کم گفتم!)داشته است. در نهایت آنچه مسلم است این اکانت یک همر واندرزن از دست داد.


    اما در مورد دهکده دیستروی شده از اکانت قدرتمند و خوب کلاب CLUB بحث زیاد است. قبل از بررسی این بخش پلن باید بگویم اگر حرفی می زنیم و نظری می دهیم فقط بابت تحلیل و ارایه نظر شخصی است و به نظرات تمام دوستان بزرگوارم احترام قائل هستم.

    ببینید به دلایل مختلف که مهم ترین آنها را به ترتیب ذکر خواهم کرد بنده معتقدم دهکده دیستروی شده اکانت کلاب؛ نان کپ قدرتمند و واندرزنی بوده است که از بین رفتن آن به نفع جنوب شرق خواهد بود.

    و اما دلایل:

    اول) پلنرها و لیدرها و آنالیزورهای جنوب شرق قطعا اطلاعات دقیقی داشتند که ۴همر جنگی(و ۲همر دیگر پشت سر این ۴ همر که عبور کردند) را فدا کردند تا آن دهکده را دیستروی کنند وگرنه آنها می دانستند که با این ۶ همر جنگی می توانند کتیبه ای ببرند یا دهکده مهم دیگری از رقیب را دیستروی کنند. نباید لیدرهای جنوب شرق را دست کم گرفت. چرا باید ۶ همر جنگی را برای یک دهکده که اطلاعات دقیقی از آن ندارند پشت سر هم قطار کنند؟ برای ایجاد بار روانی؛ دیستروی کردن یک دهکده فیدر معمولی که قاعدتا کم دفاع یا بی دفاع هم می بود کفایت می کرد!

    پس منطق حکم می کنه که لیدرهای جنوب شرق با اشراف اطلاعاتی که داشتند پلن کردن و قاعدتا دهکده نان کپ مهمی رو از اکانت قدرتمند CLUB دیستروی کردند.


    دوم) بنده هم مثل آقا محمداولددارک عزیز در زمان اجرای پلن ها؛ رتبه چندتا از همرها را چک می کنم و بعد از پلن هم دوباره همان ها را چک می کنم که در این بررسی متوجه حذف یک همر تاپ (به جز اکانت گانز)شدم. بر اساس همین چک کردن هم تعداد نیروها را حدس می زنم.


    سوم) همر اکانت گانز که طبق فرمایش لیدرهای شمال شرق نان کپ و واندرزن بود؛ حدود ۵۵۰ک دفاع داشت اما دهکده اکانت کلاب حدود ۷۵۰ک دفاع داشت! چگونه می توان قبول کرد برای یک همر جنگی کلاب این حجم از دفاع استفاده شود ولی برای همر نان کپ گانز ۲۰۰ک کمتر از این دفاع استفاده شود؟ دفاع قابل قبول دهکده کلاب بیانگر اهمیت فوق العاده آن بود.

    احتمالا دوستانمون مدعی خواهند بود که بخشی از دفاع شخصی بوده است که پیشنهاد می کنم این موضوع مطرح نشود چون این ادعا موجب خواهد شد ضعف دفکوردی نمایان گردد.


    چهارم) پلیری مثل آقا سامان با اینهمه سال سابقه قطعا همرسازی اصولی را بلد هستند. اما در عکس ارائه شده توسط دوستان، همر مورد ادعا اصلا بالانس نیست و یک پلیر باید تازه کار باشد که اینگونه نیرو بسازد. دوستمون که ساخت راحت گرزی را دلیل عدم بالانس دانستند هم باید توجه کنند که نسبت گرزی به تی کی اصلا اینگونه نباید باشد.

    مضافا اگر دوستان شمال شرق عکسی داشتند که نشانگر وجود همرجنگی در آن دهکده بود در همان روز اول ارائه می کردند که به قول خودشان بار روانی ایجاد نشود! بنده با مشکل اسم دهکده هم که آقای مایک در پست قبلی اشاره کردند کاری ندارم اما منطقی تر بود که عکس کامل دهکده های اکانت کلاب ارائه میشد که فایل نیروهای بقیه دهکده ها کاور شده باشد.


    پنجم) یکی از دوستانمون از شمال شرق که به نظر می آمد از دفکوردهای ساید هستند مدعی بودند که تارگت های ریل را تشخیص داده بودند! که به نظر بنده ادعای درستی نیست! چون سایدی به قدرت شمال شرق در صورت تشخیص درست با توجه به محل استقرار دهکده های هدف می توانست دفاع بیشتری جمع کند و ضمنا اگر می دانستند دهکده دیستروی خواهد شد حتما از همر جنگی هم در دفاع استفاده می کردند اما همر واندرزن بود و حیف بود در فاز دفاعی از بین برود.


    ششم) بعد از اینکه آقا هومن عکس اتک ها را داخل فروم قرار دادند به یکباره دوستان شمال شرق وارد فروم شدند و سعی در کم اثر جلوه دادن پلن داشتند و تلاش می کردند جو فروم را به نفع خودشان تغییر دهند که خود این مساله بیانگر این واقعیت بود که پلن جنوب شرق درست بوده و دو تارگت عالی را زده اند. اگر پلن موفق و به نفع جنوب شرق نبود اولا به احتمال زیاد عکسها توسط دوستان شمال شرق به سرعت وارد فروم می شد و دوم اینکه اگر پلن ناموفق بود شاهد این حجم از تقلا برای کم اهمیت دادن پلن و حتی ادعای سانسور شدید عکس ها نبودیم! چرا باید عکسها سانسور شود وقتی طرف مقابل می داند شما همه ی عکسها را دارید؟


    هفتم) کافیه به تایم ایجاد دهکده های اکانت کلاب توجه کنیم و با لحاظ غارت وحشتناک این اکانت دریابیم چه همری در دهکده چهارم این اکانت وجود داشت. می دانیم که دهکده سوم تا پنجم بهترین گزینه برای ساخت همر واندرزن به شمار می روند. اگه نیاز بود دوستان بفرمایید تا با اعداد و ارقام هم دقیق براتون حساب کنم.


    فکر می کنم تا همین جا کافی است. گمان می کنم حدود ۱۹۰ک گرزی و ۶۶ک تی کی و ۱۲ک کاتا در این دهکده وجود داشت. این تنها حدس و گمان بنده می باشد. اما اینکه چرا دوستان ما در شمال شرق وجود چنین همری را تکذیب می کنند حتما دلایل خودشان را دارند که قابل احترام هست.




    سوم) در آمار ریاضی چه سایدی ضرر کرد؟


    شخصا در احتساب سود و ضرر در پلن ها به اعداد و ارقام توجه زیادی نمی کنم ولی ممکن است برای بقیه عزیزان برخی اعداد و ارقام مهم باشد برای همین به تبیین بخشی از آمارهای پلن می پردازیم:


    نیروهای تلف شده دو طرف با احتساب گندمخور:


    جنوب شرق: کل تلفات پلن ۱،۸۷۸،۲۹۸

    منابع تلف شده: ۱،۳۱۶،۲۸۴،۰۲۳


    توجه:برای هر یک از همرها ۱۵موج کاتا به تعداد کاتای موج اول لحاظ شده است.


    شمال شرق: کل تلفات پلن در دفاع: ۱،۳۲۱،۰۰۰

    منابع تلف شده در دفاع: ۸۵۸،۶۵۰،۰۰۰


    توجه: به دلیل عدم دسترسی به اطلاعات کامل آمار شمال شرق به صورت حدودی لحاظ شده است و حداقل قدرمتیقن حساب شده است.


    اما.....

    باید در نظر بگیرید ۲ همر واندرزن که در دو دهکده وجود داشتند به دلیل دیستروی شدن دهکده ها از بین رفته اند که باز هم با احتساب حداقل تلفات ۶۶۱،۵۰۰،۰۰۰ منبع از دست رفته است.



    ادامه دارد .....

  • .....ادامه پست قبلی....



    چهارم) چه سایدی ضرر کرد؟ از نظر تحلیلی!



    جنوب شرق در یک پلن جسورانه توانست دو دهکده مهم از رقیب مستقیم خود دیستروی کند و دهکده با تمام نیروها (چه کم و چه زیاد) از بین رفت. مضافا حجم نسبتا بالایی از دفاع شمال شرق در برابر اتک های پی در پی نابود شد.

    به عبارت ساده تر از نظر هر دو ابزار اندگیمی شمال شرق آسیب دید. هم دفاع خود را از دست داد هم واندرزن هاش نابود شد. پس آسیب وارده جدی بوده و به آن راحتی که دوستان گفتند قابل جبران نیست. البته دفاع ریکاوری می شود اما می توانست این دفاع نابود شده روز آخر روی واندر شمال شرق باشد. همر واندرزن هم که قطعا قابل جبران نیست‌.


    شمال شرق دیوارهایی ساخت که ۷ همر جنگی رقیب را از پا درآورد و نزدیک دو میل گندمخور از نیروی هجومی ساید مقابل را گرفت. اما یادمان نرود اکثر این همرها از دهکده های دیفالت زده شده بودند که عملا کارایی زیادی نداشتند. بعد از کتیبه ها و جنگهای ابتدای بازی، همرهای جنگی دیفالت کم کم اهمیت خود را از دست می دهند و اگر سایدی بتواند با استفاده از آنها کتیبه ای بزند یا همر واندرزنی را دیستروی کند بهترین عملکرد و کاربری را انجام داده است.

    این بدین معنا نیست که این نیروها مرده شان از زنده بودنشان بهتر بود! خیر؛ بلکه به این معناست که نیرویی که با اهداف خاصی ساخته می شود وقتی با عملکرد مناسبی استفاده شود حتی اگر تلف شود نتیجه مثبت بوده است.

    خطر خفت همرهای دیفالت و فشار گندم آن و خطر چیف شدن و کاتا شدنش به دلیل فواصل نزدیک؛ قانعمان می کند که وقتی ۷ همر جنگی غالبا دیفالتی بتوانند دو همر واندرزن و مقدار زیادی نیروی دفاعی را نابود کنند موفق بوده اند.



    کلام آخر:


    دوستان گرامی؛ دفکوردهای شمال شرق بین لانچ های زیاد فیک و ریل در تایم زمانی خاص(نصف شب) باید اتکهای ریل را تشخیص و از دفاع موجودشان بهترین استفاده را می کردند که کار بسیار سختی است. این را هم در نظر بگیرید که ساید نمی تواند کتیبه ها را از دفاع خالی کند و باید از نقاط زیادی در ساید دفاع کند.


    چیف واندر جنوب شرق؛ در نوع خود اقدام عجیبی بود و حتما حفاظت از آن انرژی و توجه زیادی را جلب خواهد کرد. باید دایما نیروهای دفاعی در این واندر مستقر کنند و فشار گندم آن را تحمل کنند. گمان می کنم در همان شرایط جنوب شرق از غفلت و غرور رقیب استفاده کرد و ضربه ای کاری وارد کرد.


    شمال شرق قدرت زیادی دارد و یا متایی که با جنوب غرب بسته است به احتمال بسیار زیاد برنده بازی خواهد بود. اما جنوب شرق نشان داد در شرایط برابر حرفهای زیادی از منظر تکنیکی برای گفتن دارد. شخصا از انتخاب تارگت و تایم پلن جنوب شرق لذت بردم.


    برای تمامی عزیزان آرزوی روزهای خوب و لذت وافر دارم


    پایدار باشید

    SOURENA


    پ.ن۱: این تحلیل ها قطعا قابل نقد است و نظرات شخصی اینجانب بود.

    پ.ن۲: جنوب غرب به نظرم قدرتمندتر از آنی هست که تصور می کنید. ممکن است معادلات را به هم بزند.

    پ.ن۳: ارایه عکسها و اطلاعات کامل اتک ها و دفاع ها به ما کمک می کند تحلیلهای دقیق با جامعه آماری کامل داشته باشیم. لطفا در این بخش سخاوتمند باشید و سیاست را دخیل نکنید.

    پ.ن۴: امروز اف بودم و با اینکه کمی دیر بود بالاخره وقت شد و توانستم پلن هیجان انگیز و فایت شرقی ها را تحلیل کنم.

    پ.ن۵: از کرونا به دور باشید.

  • سلامی به گرمی هوای این روزهای ایران


    رضا سورنای عزیز خیلی دوست داشتم نظراتی که نوشتی رو بر پایه شخصی بودن بذارم اما کاملا مشخصه این صحبت ها سمت و سو داره


    دوستان عزیزی که ادعای نظاره گر و بیرون گود بودن دارن خیلی در تلاش برای تغییر جهت جو وجود از جنوب شرق به شمال شرق رو دارن و اگر در پست های اخیر دقت کنید متوجه این امر میشید


    پست هایی با محتوای تفرقه اندازی و نفاق بین ۲متای مستحکم و قدرتمند جنوب غرب و شمال شرق


    حتی این عزیزان که ادعای بیرون بازی بودن کردن روی اکانتهایی لاگین داشتند که دارای همرهای رنک دار (Rank) هستند پس هیچ موقع صحبت های شما به عنوان افراد خارج از بازی و ناآگاه برداشت نخواهد شد و توقع نداشته باشید باور کنیم که هیچ کاری روی اکانت دارای همر نخواهی کرد! حتی تعدیل ساده! :))

    توجه: به دلیل عدم دسترسی به اطلاعات کامل آمار شمال شرق به صورت حدودی لحاظ شده است و حداقل قدرمتیقن حساب شده است.

    رضا جان شما که ادعا داری رنک همرها رو مشاهده کردی پس باید مقدار دفاع کشته شده از شمال شرق رو هم به صورت دقیق در اختیار میداشتی

    کافی بود به قسمت تاپ ۱۰ اتحاد ها بری و یه نگاه ساده داشته باشی



    حتی شما حرف های ضد و نقیض زیادی در پستت داشتی که اگر شخصی که واقعا بیرون بازی هست و روی هیچ اکانتی لاگین نداره این پست شمارو بخونه کاملا متوجه حضور پر قدرت شما در سرور میشه


    دوستان عزیزم در شمال شرق؛ خودشان تایید کردند که دهکده دیستروی شده اکانت گانز Guns And Roses نان کپ بوده و واندرزن داشته است. البته بهتر بود دوستان شمال شرقیمون که این را تایید کردند عکسی از این واندرزن هم می دادند تا بدانیم عملکرد دوستانمون چگونه بوده و چه همری دیستروی شده است. دقیق و قطعی نمیشه اظهار نظر کرد ولی بنده فکر می کنم این دهکده ۱۸۰ک پیاده و ۷۵ الی ۸۵ک سواره(با توجه به نوع سواره) و رم یا کاتا بالای ۱۰ک(کم گفتم!)داشته است. در نهایت آنچه مسلم است این اکانت یک همر واندرزن از دست داد.

    درسته همر گانز جزو همرهای خوب سرور بوده اما نه انقدری که شما داری بزرگش میکنی!

    ما حتی حاضر نیستیم مقدار همر رو شفاف سازی کنیم !

    دلیلش هم مشخصه: همر کلاب شفاف سازی شد و دوستان جنوب شرق و شمال غرب و حتی افراد خارج از بازی(ادعای خارج بودن) انواع و اقسام پست ها گذاشتند که حرف ما دروغ بوده! پس دیگه نیازی نمیبینیم همر دوم رو براتون رونمایی کنیم :))



    سوم) همر اکانت گانز که طبق فرمایش لیدرهای شمال شرق نان کپ و واندرزن بود؛ حدود ۵۵۰ک دفاع داشت اما دهکده اکانت کلاب حدود ۷۵۰ک دفاع داشت! چگونه می توان قبول کرد برای یک همر جنگی کلاب این حجم از دفاع استفاده شود ولی برای همر نان کپ گانز ۲۰۰ک کمتر از این دفاع استفاده شود؟ دفاع قابل قبول دهکده کلاب بیانگر اهمیت فوق العاده آن بود.

    احتمالا دوستانمون مدعی خواهند بود که بخشی از دفاع شخصی بوده است که پیشنهاد می کنم این موضوع مطرح نشود چون این ادعا موجب خواهد شد ضعف دفکوردی نمایان گردد.

    دوست عزیز دفی که روی دهکده چهارم اکانت کلاب بوده کمترین دف در کل دهکده ها محسوب میشده! پس بدانید و آگاه باشید اگر جز این دهکده ، هرکدوم از همرها رو ریل میزدید حتی لینک نمیگرفتید! LoOoL

    دوستان پلنر و آنالیزور جنوب شرقی برای حفظ روحیه و برگشت جو فروم به نفع خودشون این پلن رو رفتند تا همرهاشون با کمترین تلفات برگرده و با خوشحالی به فروم بیان و ادعای زدن همر واندرزن اکانت Club رو کنند

    ولی متاسفانه هیچوقت فکر نمیکردند که ۴تا از بزرگترین همرجنگی های خودشون رو ، روی یک همر جنگی از دست بدن.


    رضای عزیز اگر این پلن موفق آمیز میبود در کسری از ثانیه ! دقت کن دوباره میگم در کسری از ثانیه این لینک های اتک کف فروم پخش شده بود ! صحیح؟

    حتی ما خواهش کردیم لینک هارو بذارن تا دوستانمون بیان و دوباره به این اتک ها بخندند!

    دوست عزیز اگر این پلن موفق بود و هیچ نقصی نداشت هومن عزیز با صراحت کامل اینجا اعلام میکرد و حداقل جواب پست بنده که ۳ الی ۴بار ازشون اسم بردم رو میدادن!


    دلایل کافی برای شکست پلن گفته شد! آیا کافی نیست؟


    چهارم) پلیری مثل آقا سامان با اینهمه سال سابقه قطعا همرسازی اصولی را بلد هستند. اما در عکس ارائه شده توسط دوستان، همر مورد ادعا اصلا بالانس نیست و یک پلیر باید تازه کار باشد که اینگونه نیرو بسازد. دوستمون که ساخت راحت گرزی را دلیل عدم بالانس دانستند هم باید توجه کنند که نسبت گرزی به تی کی اصلا اینگونه نباید باشد.

    مضافا اگر دوستان شمال شرق عکسی داشتند که نشانگر وجود همرجنگی در آن دهکده بود در همان روز اول ارائه می کردند که به قول خودشان بار روانی ایجاد نشود! بنده با مشکل اسم دهکده هم که آقای مایک در پست قبلی اشاره کردند کاری ندارم اما منطقی تر بود که عکس کامل دهکده های اکانت کلاب ارائه میشد که فایل نیروهای بقیه دهکده ها کاور شده باشد.

    دوست عزیز لازم به توضیح نیست و مطمئنا شما هم متوجه این موضوع هستی

    برای همر جنگی نیاز به روشن کردن Gs نیست و تنها Gb کفایت میکنه و مقدار منابعی که برای روشن کردن Gs استفاده میشه رو در جای دیگه خرج میکنند که سود دهی بالاتری داشته باشه.




    گمان می کنم حدود ۱۹۰ک گرزی و ۶۶ک تی کی و ۱۲ک کاتا در این دهکده وجود داشت. این تنها حدس و گمان بنده می باشد. اما اینکه چرا دوستان ما در شمال شرق وجود چنین همری را تکذیب می کنند حتما دلایل خودشان را دارند که قابل احترام هست.

    برای نمایش همر ۰۴ کلاب نیاز به گذاشتن شات از کل اکانت نیست! بنده گفتم عکسی که گذاشته شده مربوط به ۴،۵ روز قبل از دیستروی دهکده هست پس در نهایت اون همر ۱۳۰ک گرز و ۲۰ک تی کی بوده !

    اگر اینچنین همری که شما میفرمایید وجود داشت مطمئن باشید مثل همر گانز اعتراف میکردیم که همر خوبی زدین و ترسی از بیان اون نداشتیم.



    با تمامی این صحبت ها

    شما اصرار داری اون دهکده واندرزن بوده ، باشه بوده.شما میگی ما هم میگیم باشه

    هم دوستان جنوب شرقی راضی

    هم ما راضی

    پس ادامه بحث فقط خستگی برای خواننده واقعی فروم داره


    پ.ن: کسی که خوابیده رو میشه بیدار کرد اما کسی که خودشو زده به خواب هرگز!


    پ.ن: جاسوسان ما خبر آورده‌اند امام هومن عزیز به درجه پیغمبری رسیده و تمامی افراد در جنوب شرق و شمال غرب به ایشون ایمان آورده‌اند.لذا امیدواریم در راستای هدایت و رستگاری به اهداف خودشون دست یابند و ما کفار را بیخیال شوند.( سوره تن ماهی.آیه کوسه)


    پ.ن: گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی! البته ما خیلی چیزای دیگه هم بلدیم بسازیم :دی



    پ.ن: تا حالا نشده بود جاسوس بیاد و ادعا داشته باشه😂 خدایا این شادی هارو از ما نگیر



    باشد که رستگار شوید


    رضا گارد

  • دوست عزیز اگر این پلن موفق بود و هیچ نقصی نداشت هومن عزیز با صراحت کامل اینجا اعلام میکرد و حداقل جواب پست بنده که ۳ الی ۴بار ازشون اسم بردم رو میدادن!

    سلام رضای عزیز.

    اینکه جواب شمارو ندادم چند دلیل داشت رضا جان.

    اول اینکه صحبت هامو به وضوح در همون پست گفتم و نیازی به توضیح بیشتر حقیقت نبود.

    قضاوت رو به عهده دوستان گذاشتم که با توجه به بازخوردها خوشحالم اکثر عزیزان و دوستان مخصوصا کسایی که بدون جهت گیری خارج سرور فقط ناظر بازی هستن به موفقیت آمیز بودن پلن ما اذعان داشتن.

    از طرفی حقیقتا درگیر بیماری کرونا هستم و از اونجایی که لانچای اون پلن از ساعت 9:55 شب تا 9:05 دقیقه صبح طول کشید بعد از پلن فقط منتظر نتیجه موندم، پست رو گذاشتم و استراحت کردم. وقتی اومدم فروم دیدم خیلی از عزیزان جواب دادن و دیگه نیازی به پاسخ ندیدم.

    اما هنوز برام عجیبه بعد از تمام این داستانا بازم میبینم که شما همچنان داری تلاش میکنی که پلن مارو بی ارزش و شکست خورده جلوه بدی که منطقی هم هست ولی فکر کنم حقیقت مشخصه و پلن از دید ما کاملا موفقیت آمیز بوده باز هم اگر شما نظر دیگه ای داری بنده به نظرت کاملا احترام میذارم عزیز.

    دوستان پلنر و آنالیزور جنوب شرقی برای حفظ روحیه و برگشت جو فروم به نفع خودشون این پلن رو رفتند تا همرهاشون با کمترین تلفات برگرده و با خوشحالی به فروم بیان و ادعای زدن همر واندرزن اکانت Club رو کنند

    نظر شما کاملا قابل احترام ولی رضا جان منی که میام اون تعداد همرو برای یه تارگت میذارم کاملا تخمین میزنم که چقد دف ممکنه روی اون تارگتا جمع بشه و به همین دلیل روی هر تارگت 7 همر گذاشتیم. پیش بینی ما چیزی حدود 500 تا 800 کی دف روی هر کدوم از 2 تارگت بود که بعد از دیدن لینکا پیش بینی ما درست از آب در اومد و البته کاملا میدونستیم که 3 یا 4 همر ممکنه روی هر کدوم از تارگتا دیوار بشه که با توجه به اهمیت 2 تارگت و اینکه اکثر اون همرا همرای دیفالت ما بودن که نگهداریش با توجه به اینکه این سرور بدون مولتی هستیم برای ما کمی دشوار شده بود و اکانت قفل شده بود بنابراین هیچ مشکلی با دیوار شدن 3 همر اول هر تارگت نداشتیم و اگر قصدمون این بود که همرا با کمترین تلفات برگرده قطعا تارگت های آسون تری انتخاب میشد. در صورتی که ما 2 تارگت بسیار پر ریسک رو انتخاب کردیم. اولیش همر سامان که با توجه به تعداد مولتی وشناخت قبلی هممون میدونستیم که دف شخصی که داره چقد زیاده و دوم همر اکانت گانز دومین همری که در ساید شمال شرق جنگ کوچیک روش رفت. اینکه پست رو هم با تاخیر گذاشتم دلیلش این بود که تایم لند یه سری از فیکا ساعت 3 بعد از ظهر بود برای همین صبر کردیم فیکا کامل بخوره بعد پست بذاریم.

    دوست عزیز دفی که روی دهکده چهارم اکانت کلاب بوده کمترین دف در کل دهکده ها محسوب میشده

    بله با شناختی که از سامان عزیز دارم کاملا متوجه این قضیه هستم اما چند تا سوال برام پیش میاد رضا جان.

    1. سامان عزیز چنج کپ کرد روی ده 04. اگر این ده برای شما انقد بی ارزش بوده و همر جنگی بوده چرا چنج کپ برای این ده انجام میشه و نه برای دهای مهم تر.

    2. فرض رو بر این میذاریم که اون ده جنگی بوده. همین جا 2 تا مطلب برای من پیش میاد رضا جان. چرا برای یه همچین همر کم اهمیتی 700 کی دف جمع میشه و برای یه همر واندر زن که اهمیت بیشتری داره 500 کی دف؟ در صورتی که اگر اون 700 کی دف میرفت روی همر گانز اون همر سالم میموند و تعداد همر بیشتری از ما دیوار میشد. یعنی دفکورد در تشخیض اشتباه کرده یا سامان حاضر نشده دف شخصیشو در اختیار سایدش قرار بده؟؟


    و در آخر یه مطلبی که بنده هنوز متوجهش نشدم اینکه شما فرمودید لینکا کامل قرار داده نشده. عرض کنم خدمتتون که قبلا هم گفتم برای اینکه پست خیلی شلوغ نشه حوصله دوستان سر نره فقط همرایی رو میذارم که دیوار شده یا زخمی شده و همرای که سبز رد شدن رو فاکتور میگیرم. حالا باز اگر شما اعتقاد دارید که ما چیزی رو سانسور کردیم بذارید که ماهم ببینیم.


    خلاصه که رضا جان ما که از این پلن کاملا راضی هستیم و خدارو شکر که شما هم راضی هستید. ما راضی شما راضی گور بابای ناراضی :دی

    پس به نظرم ادامه این بحث خارج از حوصله خوانندگان فروم باشه و ادامه ندیم بهتره.


    پ.ن: در هنگام گذاشتن شات از دهکده ها در نوشتن اسم دهکده دقت کنید تا موجبات خنده دیگران فراهم نشود.

    پ.ن: مرسی از رضا سورنای عزیز بابت تحلیل بسیار زیبا و جامعشون.

    پ.ن: فارق از تمام مباحث مربوط به بازی درگذشت پدربزرگ محترم آقا یوسف عزیز رو خدمت این بزرگوار و خانواده محترمشون تسلیت عرض میکنم.

  • سلام

    نظر خودم رو به عنوان یک پلیر ساده شمال شرق میگم.


    همچنین پلنی رو قبل گرفتن واندر اس ای پیش بینی کردم.


    پلن خوب بود اما نه بی نقص.


    دفاع ما خوب بود اما نه بی نقص.


    قطعا در ادامه بازی هم پلنها نقص هاشون کمتر میشه هم دفاعها


    تبریک به هر دو طرف بازی که جذاب کردن بازی رو(خفتها این وسط فراموش نشه که هم خیلی مهمه هم خیلی جذاب)


    پ ن:یک بنده خدایی پست گذاشت من تقصیم کردم چادر و....من که نفهمیدم چی گفت اما نکته مهم اگه کسی ازت تعریف کرد باد نکن دادا شاید داره گول میماله سرت کل کاری که کردی سرور قبل کار دو ساعت یک پلیر بازی بلد بود بادت کردیم که بترکی


    مملی با ریتم بخون

    گلابی گلابی انار برام بیاری ایشالا ایشالا

    خخخخ

  • سلام و عرض ادب دارم خدمت شما دوست عزیزم آقارضا گارد گرامی و بزرگوار.


    قبل از هر چیزی ممنونم که مثل همیشه موقر و شکیل نگارش و نقد می کنید. بعد از آن هم سپاسگذارم که وقت گذاشتید و پست طولانی بنده را خواندید.


    عزیزم بنده اگر داخل بازی باشم که رسما میام اعلام می کنم و بازیم رو می کنم. بنده چند روز به لطف و دعوت رفقای قدیمیم به ساید شمالغرب رفتم(حدود یک هفته) و همین موضوع رو هم اینجا اعلام کردم! چه برسه به بازی! دو روز بیشتر هم مهمان شمالغرب نیستم و فارم لیست اشکان رو کامل کنم میرم. دو هفته دیگه هم به احتمال زیاد تو دات کام خواهیم بود.

    اما واقعا الان به دلایلی که خارج از حوصله این بحث هست تصمیم ندارم اینجا بازی کنم.‌ اگر زمانی تصمیم داشته باشم بازی کنم حتما با تیم خودمون بازی خواهم کرد.



    بگذریم....

    برادرم به دیدگاه شما کاملا احترام می گذارم. اما بنده واقعا هیچ سمت و سویی در بازی ندارم به جز یک موضوع و آن هم این هست که قلبا امیدوارم جنوب غرب برنده سرور باشد‌. همین و بس. تحلیل هایی هم که داشتم به باور خودم بر منطق و قواعد بازی استوار بود و توقع داشتم به صورت فنی پاسخ داده شود. اما اینکه کلا بخواهید به صرف مغرضانه دانستن این تحلیل ها؛ این حجم از استنباط و استدلال را رد کنید کمی برایم عجیب بود.


    دوست من؛ به نظر شما کمی عجیب نیست شما با همه کسانی که بیرون از بازی هستند و نظر و تحلیل ارائه می کنند مخالف هستید؟ عجیب نیست که تمام این افراد که غالبا بسیار با تجربه هستند از نگاه شما از یک ساید طرفداری می کنند؟ کمی فکر کنید خودتان متوجه تصور اشتباه تان در این خصوص می شوید.


    رضاجان؛ بعد از اینهمه مدت بازی کردن باعث میشه دوستان زیادی داشته باشیم و در بین دوستانمون انقدر اعتبار و اعتماد وجود داره که بتونیم از اکانتشان به تماشای اتفاقات سرور بنشینیم. چرا این موضوع برای شما عجیب هست؟ در ضمن؛ بنده اصلا کاری به متای شما داشتم؟ حرفی زدم که به متا مربوط میشه؟ بنده جز تحلیل پلن مطلبی نگفتم.


    به هر شکل بنده نظر شخصی و استنباطم را عرض کردم و قطعا ممکن است بخشی از آن یا تمام آن به مذاق برخی دوستان خوش نیاید. ولی دست اندرکاران امر می دانند که این تحلیل درست بود یا خیر!


    خوانندگان فهیم می توانند تشخیص بدهند که کدام مطلب به واقعیت نزدیکتر است.


    پایدار باشید

    SOURENA

  • سلام

    اهالی فروم. اوقات بخیر

    خب بعد از کشمکش های بسیار لازم دیدم یه پست بزارم و یکم سفره دلمو باز کنم

    خدارو شکر اینجا تو شمال شرق با وجود همه اختلاف نظر ها کماکان یکدست و یکپارچه کنار هم هستیم و مطمعنا سنگ پرانی هایی کهاز جنوب شرق در راستای بهم زدن تمرکز ما هست بیشتر مارو باهم متحد میکنه

    قطعاً با وجود بزرگ تر هایی مثل آقا مازیار تو سایدمون مثل همیشه این مسائل پیش پا افتاده به راحتی رفع و رجوع میشه

    ایرج عزیزم بدون که یه ساید تمام قد پشتت هست بابت زحماتی که بی منت کشیدی و میکشی ممنونتیم و امیدوارم بابت حرص و جوشهایی که بهت میدیم مارو عفو کنی

    خب بریم سر اصل مطلب

    چند وقت پیش یه دیفالت از اکانت خوب silense پرید که البته خیلی زود با همرهایی که تو "سیاهچاله جنوب شرق" دیوار شد یر به یر شد

    ولی خب ما عادت به مساوی نداریم

    الان که این پست رو میخونید امین عزیزم با ریکاوری که رو نون کپ دومش داشت تونست با یه پلن بی نقص کتیبه #چشمان_کوچیکجنوب شرق رو از دستشون در بیاره و تقدیم شمال شرق قهرمان کنه

    6FCC10C7_EF4C_4DD4_B4C8_152DBC79A3C6.jpeg

    مرسی امین جان

    خسته نباشی

    مثل همیشه گل کاشتی

    اره دوستای خوبم

    اگه بتونی یکی بزنی مطمئنا دو تا یا بیشتر میخوری اونم نه با جاسوس گذاشتن مردونه و از خاک ان ای میخوری و این پایان ماجرا نیست قطعاً

    "جنگی چنین میانه میدانم آرزوست"

    اینم اخرین اسکاتی که مرحوم کشیده بودن

    893C2E89_D9C1_45F3_8E44_B5228BC59230.jpeg


    اها راستی هرچند با تأخیر ولی بد نیست به نوبه خودم چهارمین پلن موفق جنوب شرق رو بهشون تبریک بگم

    ایشالا منتظر پلن های موفق پنجم و شیشم و هفتمتون هم هستیم

    رضا

    a6kbo3 team 💪

  • صبح همه‌ی عزیزان بخیر

    سامان عزیز چنج کپ کرد روی ده 04. اگر این ده برای شما انقد بی ارزش بوده و همر جنگی بوده چرا چنج کپ برای این ده انجام میشه و نه برای دهای مهم تر.


    هومن جان دلبندم، یه اصطلاح رایجی در باشگاه‌های بدنسازی هست که می‌گن "داداش داری اشتباه می‌زنی" اما به شما باید گفت برادر داری برعکس می‌زنی!


    در میان تارگت‌هایی که روی اون‌ها اتک دستروی میاد، اونی که دف کمتری داره چینج کپ میشه، و اونی که دفاع کمتری داره یعنی اهمیت کمتری داشته :) سایز و نوع همر دهکده چهارم کلاب چیزی که فکر می‌کنید نیست..


    هدف از ریختن دف این بود که تلفات زیادی روی اون دهکده گرفته بشه نه لزوما حفظ دهکده، اما دیگه فکر نمی‌کردیم این‌قدر همر حاضر باشید خرجش کنید. اگر فکر می‌کنید در این پلن سود کردید اوکی، شما بگید سود کردید، ما هم هرجا بشینیم می‌گیم سود کردید.


    و اما اصل مطلب:


    تشکر فراوان از رضا و امین عزیز بابت پلن زیبای چشمان، همه‌ی تیم به شما افتخار می‌کنن. 🌹


    رضا جان این منم که باید از شما بابت هر گونه قصور عفو بخوام، امیدوارم عزیزان ساید هر گونه کم‌ کاری رو به بزرگی خودشون ببخشن. ❤️



    همون طور که قبلا گفتم، اس‌ای با وجود تمام جسارت و انرژی که داره، بسیار یکنواخت و قابل پیش‌بینی هست! وقتی می‌خواد پلن بره مشخص هست می‌خواد پلن بره.


    اما ما این طرف سبک متفاوتی داریم.. سی‌تا دهکده می‌زنن کاری نمی‌کنیم کاری نمی‌کنیم یهو یه ناتار اس‌ای چیف می‌کنیم تلفات حسابی می‌گیریم، کلی فیک میاد تا دو تا دهکده دستروی بشه، آروم می‌نشینیم یهو نیمه شب یه کتیبه بلند می‌کنیم، به نظر میاد رفتیم در لاک دفاعی و سکوت که یهو در قلب اس‌ای واندرش رو چیف می‌کنیم..


    دقیقا به همین علت هم هست که حضور شمال شرق در فروم "ریختن شمال شرق در فروم" به نظر می‌رسه.


    چون حتی حضور اس‌ای در فروم هم مانند سرور یک‌نواخت و قابل پیش‌بینی هست، فروم نویسی ان‌ای این‌طور به نظر می‌رسه.


    فراموش نکنید به قول جناب لقمان اگر اس‌ای در این هماوردی شکست خورد، قطعا یکی از دلایلش فروم خواهد بود.


    این سبک ممکن هست حوصله‌ی مانی گرامی رو سر ببره، اما به نظرم اس‌ای صرفا از این که خیلی کلیشه‌ای در تایم‌های منظم پلن بیاد لذت می‌بره! چرا این باید دلیل رفتن شما باشه؟


    پ.ن: در اعماق دریا نوعی ماهی هست که سبک بسیار عجیبی در شکار کردن داره. وقتی طعمه میاد سراغش - شکاری که فکر می‌کنه شکارچی هست - آروم روی زمین میوفته، می‌ذاره اون‌ها نزدیک‌تر و نزدیک‌تر بشن، حتی مدتی بالای سر پیکرش شنا کنن، حتی می‌ذاره بیاد نزدیک و تکه‌ای از گوشت‌ش رو به دندون بگیرن، حتی می‌ذاره مقداری از بدنش رو بخورن، اما دقیقا زمانی که از این حس غیرواقعی پیروزی سرمست هستن، ناگهان در یک چرخش آنی، شکار تبدیل می‌شه به شکارچی..


    پ.ن ۲: فروم بی یوسف عزیز لطفی نداره.. امیدواریم زودتر به روحیه‌ی شاداب خودش برگرده و ببینیمش 🌹


    پ.ن ۳: نمی‌دونم ‌اون‌جا چه خبره اما انشالله که خیر هست..


  • g1cz_47eee755-f67d-4096-b6a7-c94520101b0e.jpg
    خب بچه ها طبق این گزارش اکانتی که کتیبه رو زده ای پی مشترک داره :)

    طبق قانون تراوین دو فرضیه به وجود میاد

    یا اکانت کتیبه فروخته شده یا کتیبه فروخته شده این حرفیه که ادمین بازی بهمون زده و پانیشش اینه که اکانت اصلی تا پایان سرور بن میشه و کتیبه میره رو ناتار

    لطفا اینقد افتخار فیک برا خودتون درست نکنید و بیش از این خودتون رو مسخره عام و خاص نکنید
    راستی منتظر ریپلای این پست از پلیرهای پرررروووی ان ای هستم که با چی میخان هم بزنن :))
    یه نکته دیگه یادم اومد بگم

    اینکه اس دبل برد آبکی رو به بازی جذاب ترجیح داد
    خاله بازها به بهشت نمیروند

  • در میان تارگت‌هایی که روی اون‌ها اتک دستروی میاد، اونی که دف کمتری داره چینج کپ میشه، و اونی که دفاع کمتری داره یعنی اهمیت کمتری داشته :) سایز و نوع همر دهکده چهارم کلاب چیزی که فکر می‌کنید نیست..

    درود ایرج جان

    با این تفاسیر اگر خدایی نکرده ما اشتباه یا به قول شما برعکس بزنیم خیلی دوس دارم بدونم شما دارید چه طوری میزنید؟؟؟




    شما هر اصراری که به کم ارزش کردن همر کلاب بکنید تا کار ما بی ارزش بشه دوچندان بلکه هم بیشتر عملکرد تیم دفکوردی و یا شخص سامان رو دارید زیر سوال میبرید(چون نمیدونم اون حجم دف تصمیم کی بوده این "یا"رو قرار دادم)...780ک دف واسه همر جنگی در مقابل تارگت واندرزن مهمی که بنده خدا حتی اسم دهشم قبل لند عوض کرد و حتی همرشم گذاشت توی بیس تا شاید ده نپره.


    متاسفانه جدیدا یه سنت نا حسنه ای داره باب میشه که فردی یک سری اتهامات قطار میکنه....بعد که جواب مفصلی میشنوه میاد یه تیکش که نکته تاریخی /نگارشی یا لپی داره رو بولد میکنه و جواب میده......تا الان این بار دومه که داره این اتفاق میفته(اولین بارش هم توسط یکی از عزیزان جنوب غرب در باره بی اطلاعی از اکانت ما تو ساید شمال شرق بود)......اگر چندین بار اسم هر کسی رو میارید و منتظر جوابید اگر اون فرد پاسخ میده و سوالاتی مطرح میکنه باید به احترام وقتی که برای شما گذاشته جواب بدید...اینکه رضا گارد عزیز چندین بار توی پستاش از بچه های ما اسم میاره و بعدش که جواب رو میخونه هیچ ری اکشنی نداره و با کمال ارامش پست های بعدی رو هم لایک میکنه یعنی اینکه یا جوابشو گرفته یا اینکه میخواسته یه کری ای بخونه که خالی از لطف نباشه ..... صحبت های شما هم عینا حرفای رضا بود با یه نگارش دیگه و شماهم جوابی به اون قضایا دفکوردی ندادید.


    پ.ن:میخواستم بابت پلن چشمان بهتون تبریک بگم ولی اصلا لینک دوم دلچسب نبود و با پوزش از دوستان این تبریک رو به بعد از روشن شدن ماجرا موکول میکنم.

    پ.ن:یک سری عکس هم از چندین موج کاتا رو ناتار دیدم که فقط ابراز تاسف میکنم و بس.

    پ.ن:از امامی تا پیغمبری...از پیغمبری تا مافیایی....چیکار داری میکنی امام

  • 😂😂😂😂

    ای خدا

    من چقد از دست شماها بخندم

    به پلیرهای خودتون لااقل رحم کنید. انگ کتیبه فروشی میزنید به بچه های خودتون؟ به چه قیمتی؟

    چرا نمیخواید و نمیتونید عین مرد بازی کنید و به رقیبتون احترام بزارید؟

    درضمن به ادمین سلام مارو هم برسون بگو اگه تخلفی بوده حتماً بن کنه کتیبه رو هم پس بده بهتون 😂

    این پستتم یه هفته دیگه میارم بالا هم ببینم کتیبه رو پس گرفتید و اکانته بن شده یا نه و هم یه تجدید خاطره بشه برامون دیشب 😘


  • سلطان سبک متفاوت !!!

    کاتا کردن ناتار تو 8 موج هم اگر داریم که از فردا کله ناتار های ان ای رو ما هم کاتا کنیم

    البته شما مولتی بازا ناتار رید نمیکنین ^^

    خیلی مونده تا شما متوجه بشی داستان اون موج های کاتا چی بوده 😂

    همین که نمیدونی یعنی یه سر و گردن ازت بالاتره

    باشد که در جهل مرکب ابدالدهر بمانید 😂

  • با سلام و ارادت

    والا این مورد در این سرور زیاد پیش میاد به عنوان مثال در یک روز اکانت دوست داشتنی مارس اتکهای پشت سرهای رو اکانت علی زدکینگ داشت و آخرین اتک ایشان ای پی مشترک اعلام کرد

    یکی از خفت‌های ممد توهمی هم به همین شکل شد و اتفاقا خاطرم هست که ممد توهمی با اون دوست عزیز در جنوب شرق سر همین موضوع در بازی نامه نگاری میکردن و میخندیدن به این موضوع ( که البته نشان از اخلاق عالی و جنبه بازی دو طرف داره)

    اگر بپرسید این اتفاق زیاده و احتمالا مربوط میشه به استفاده از وی پی ان.

    پ ن: ممد توهمی شلغم زار جدید چه خبر؟

    بچه های جنوب غرب از ممد شکایت کردن که شلغم زار تو اس ای زیاد ساختی برو تو کار لبو

    پ ن: شکایت از بازی کثیف؟ حذف اکانت قدر نشناسی؟ مگه داریم مگه میشه 🤔🤔

  • رضا جان خیلی سعی کردم چیزی ننویسم ولی واقعا نتونستم

    ما به کسی نه تهمت میزنیم نه چیزی !

    چیزی که عیان هست چه حاجت به بیان هست

    دیگه این تصویر و گزارشی که ازش عکس گرفته شده بیانگوی حقایق هست

    حالا مولتی هانتر عزیز باید کار خودش رو بکنه

    منم کلی خندیدم و بیشتر از لینک در اومده فقط منتظر جواب شماها بودم که دیدم اصلا جوابی ندارید و خودتون هم دارید به خودتون میخندید

    فقط جالبه برام هم دارید کثیف بازی میکنید هم ادعای قدرت میکنید چرا چون مولتی بازی میکنید.

    برای کاتا کردن ناتار ها اونم گندم زار ها تلاش میکنید؟؟؟!!!

    میدونید یادمه سال های دور همین پلن رو خودم پیاده کردم ولی زمانی که دیدم تیم روبرو خیلی قویه و تعداد ما خیلی کم کاری کردم نتونن درست غارت کنند و نتونند درست نیروسازی کنند

    خیلی ساده هست کاری که در مقابل این پلن میشه کرد یا مولتی سازیه که شما ها توی این کار واردید و راه دوم پاپ بازیه که ما ها توش وارد ترین و با چیف کردن ناتارها از شما تلافات میگیریم مثل همین الان که ۸×۶۰=۴۸۰کاتا

    رضا جان بهت احترام زیادی قائلم فقط خواهشا یکم دقت کن توی پیام هات وقتی جوابی نیست پیام نزار برای خودت خوب نیست

    مخلص دوستان جنوبی و شمالی

  • بیبینید کودکان امروز و اینده های فردا با توجه ب اینکه اسپید ترا ای پی هاش رو از روی ای اس پی ها جدا نکرده این موضوع خیلی مسخرس

    و من همینجا درخواست ویدیو چک دارم از ادمین تا سی ای پیه من رو چک کنه چون شک ندارم ک روی اون اکانت تا الان لاگین نداشتم و همیشه سی ای پی خیلی معتبر تره

    یک چیزی شندی داری دنبال ماهی میگردی این لا ب لا؟😂😂داداش اون خرمایی ک تو میخوری درختش رو ما تو شمال کاشتیم 😂😂

  • سلام خدمت تمامی عزیزان در ۴ساید سرور


    از طرفی حقیقتا درگیر بیماری کرونا هستم


    هومن جان امیدوارم هرچه سریعتر حالت خوب بشه و به جمع تراوین بازها برگردی


    منی که میام اون تعداد همرو برای یه تارگت میذارم کاملا تخمین میزنم که چقد دف ممکنه روی اون تارگتا جمع بشه و به همین دلیل روی هر تارگت 7 همر گذاشتیم. پیش بینی ما چیزی حدود 500 تا 800 کی دف روی هر کدوم از 2 تارگت بود که بعد از دیدن لینکا پیش بینی ما درست از آب در اومد و البته کاملا میدونستیم که 3 یا 4 همر ممکنه روی هر کدوم از تارگتا دیوار بشه

    هومن جون تمام حرفات درسته ها

    فقط شما فکر نمیکردی این تعداد همر رو بخاطر ۱ همر جنگی از دست بدی

    و فکر نمیکردی روی همر جنگی ۷۰۰ک دف برسه.نه؟ :))




    بیخیال حالا که ما راضی شمام راضی

    پس این پلن کلا کنسله داستانش



    ...780ک دف واسه همر جنگی در مقابل تارگت واندرزن مهمی که بنده خدا حتی اسم دهشم قبل لند عوض کرد و حتی همرشم گذاشت توی بیس تا شاید ده نپره.


    اینکه رضا گارد عزیز چندین بار توی پستاش از بچه های ما اسم میاره و بعدش که جواب رو میخونه هیچ ری اکشنی نداره و با کمال ارامش پست های بعدی رو هم لایک میکنه یعنی اینکه یا جوابشو گرفته یا اینکه میخواسته یه کری ای بخونه که خالی از لطف نباشه

    فرهاد عزیزم اولا داستان همر کلاب خیلی ادامه دار شده و از حوصله کل جمع خارجه

    شما میگی واندرزن بوده و میخندی

    ماهم میگیم باشه که اون واندرزن بوده و میخندیم


    اگر هم جواب پست هومن رو ندادم باید خدمتت عرض کنم هم من هم هومن توی پستمون اشاره کردیم که این بحث رو تموم کنیم.در نتیجه نیازی به جواب نداشت پستشون !


    خب عزیز دل

    حمزه جان سوالی دارم ممکنه پاسخ بدین بهم؟

    شما اولین باره بازی میکنید؟

    آیا تازه پلیر شدید؟

    از کی تا حالا کتیبه با تلفات متوسط میشه خرید و فروش؟


    اتفاقا ماهم از ادمین محترم درخواست پیگیری داریم و در صورتی که این حرف شما اثبات نشه!


    باید در همین فروم از تمامی پلیرهای محترم شمال شرق عذرخواهی رسمی کنید!


    این چالش رو قبول میکنید؟


    بنده به تمامی اتفاقاتی که در پلن چشمان کوچک شما افتاده آگاهی کامل دارم در صورت نیاز به شخصی بدون طرف و حتی ادمین بازی ارائه خواهد شد


    عکس تزئینی


    اما مورد بعد




    سلطان سبک متفاوت !!!

    کاتا کردن ناتار تو 8 موج هم اگر داریم که از فردا کله ناتار های ان ای رو ما هم کاتا کنیم

    البته شما مولتی بازا ناتار رید نمیکنین ^^

    دوست عزیز

    میشه لطف کنی و تمامی اتک هایی که دیوار کردی رو برامون اینجا بذاری؟

    بدون کم و کاست که اگر غیر این باشه بدا به حال شما!


    لطفا در گذاشتن لینکها و عکس ها عملکردی مثل صدا و سیمای ایران نداشته باشید!




    با تشکر


    رضا گارد

    واسه یه سامورایی،همه جا ناکازاکیه

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Reza Guard: اشتباه نوشتاری در اسم :دی ().