نقد و بررسی سرور 2 ایکس راند 2 | آغاز 30 بهمن 1399 |

  • از قدیم گفتن حرف رو بنداز زمین صاحبش بر میداره (:


    مرد مومن که همیشه علاف توی فروم بودی... تو از کجا منو میشناسی آخه؟ ۲ اسم از اکانتایی بگو که من ریجستر یا روشون بازی کردم؟ وقتی شناختت از آدما تنها از طریق فرومه [ چون تنها جایی که فعالیت داری همینجاست و به شخصه هیچ اکانت یا اسم و حرکتی ازت ندیدم] و عقده دیده شدن داره از چشمات بیرون میزنه و بدون داشتن کوچکترین اطلاعاتی از افراد یا سرور ها میای اینجا پست میزاری که فقط دیده‌شی، چرا راجب همه‌چی دهن باز میکنی؟


    با اینکه نیازی به توضیح نیست اما چون تنها فعالیتت تو فروم بوده و محض اطلاعت میگم تو همه سرورهای اسپید توی سایت اسپیدترا توی شمال شرق حضور داشتم و توی سرور تست و ۲ راند دیگه شمال شرق واندر ۱۰۰ کرده حضور داشتم تا ته سرور [ ۳ تا واندر] . برو از بزرگترات بپرس. و تنها سروری که نیمه‌کاره مونده بخاطر سربازیم بوده که بازم از همون اکانت به تعدادی واندرزن بیرون اومد که فکر نکنم شما توی کل دوران فعالیتتون داشته باشینش.

    برای اینکه سردرد نشه چون واقعا برای بقیه هم مهم نیست این حرف‌های من و شما، اگه سندی چیزی خاستی هم اینستاگرام یه پیام بده برات بفرستم. آی‌دی: 9emat


    باریکلا افتخاراتتو خوب اومدی عزیزم دمت گرم چقدر زیاده !


    آخه میدونی من افتخاراتم مال دوران خیلی دور هست مال اون زمانی که شما هنوز خیلی کوچیک بودی ! اینجا افتخارات واسم مهم نیست وگر نه اسم همه اکانت ها رو میذاشتم و عکس یادگاری میگرفتم باهاشون ولی این ها رو جزو افتخاراتم نمیدونم آخ ما قدیمی ها افتخاراتمونو واسه زمانی میدونیم که فارم لیستی نبود و همینطور مولتی نبود از رو گزارش اتک میدادیم باتی نبود درکت میکنم آخ اینجور بازی ندیدی و به سنت قد نمیده !

    بزرگتر های من الان تک و توکی هستن که بجای من شما میتونی ازشون استعلام بگیری از سرور تست اسپد ترا نه ؟ از سرور تست آی آر ! که اونم شما به سنت قد نمیده !


    فروم رو دوست دارم چون کسانی گاهی توش پست میذارن که تجدید خاطره میشه واسم مثل امثال پویان (نیستش دیگه) . پیمان(گه گداری پست میخونه) . مازیار . لقمان . اشکان . تیرداد . البرز . بهنام . امید . ممد نوب و ...... که کولباری از تجربه هستن و من به کنار اونا بازی کردن افتخار میکنم و گر نه شما کلا ....


    به هر حال خوش حال میشم تا آخر بازی کنی و باز رو هم تیمیت همر بلند نکنی مثل چند سرور پیش


    محمد owldark

  • سلام دوستان عزیزم در سرور ۲ایکس اسپیدترا.



    خدا قوت.

    امیدوارم تا اینجای سرور لذت کافی رو برده باشید. برای دیدن وضعیت سرور یک سری به یکی از اکانتهای دوستانم زدم ببینم چه خبره. نکات جالب زیادی وجود داشت که میخوام در مورد یکیشون کمی صحبت کنم.



    تاپ تن غارت!

    وقتی لیست تاپ تن غارت رو نگاه کنید اولش کمی جا می خورید. اختلاف نفر اول و دوم به شکل عجیبی با نفرات سوم به بعد زیاد هست. تقریبا می توان گفت نفر اول و دوم معادل هشت نفر بعدی غارت کرده اند که در نوع خود عجیب است. اینکه غارت کدام اکانت ها از رید سالم هست و غارت کدام اکانت ها از رید مولتی! هستش موضوع بحث بنده نیست. این عکس تاپ تن غارت مربوط به ساعت ۲ظهر امروز می باشد و با توجه به نزدیکی میزان غارت اکانتهای ۳ تا ۱۰ و قطعا نفرات پشت سر آنها ممکن است تاپ تن غارت تغییر کند و اکانتها جابه جا شوند لکن مبنای این پست عکس امروز ظهر می باشد.



    این ده اکانت قطعا از بهترین های سرور هستند که نگاهی اجمالی به اکانت ها و پلیرهای آنها می اندازیم:




    ۱) اکانت CLUB

    از ساید NE

    حاکم بلامنازع غارت این سرور. از پلیرهای این اکانت سامان Gras(فکر می کنم قبلا با محمدرضا بازی می کرد) و سهیل Grandpa عزیز(ایشان هم به نظرم با تیم فرزاد پانیشر بازی می کردند) اسم های آشناتری هستند. این اکانت با نژاد توتن دارای ۵ دهکده در مختصات حدودی ۵۰-۵۰ شمال شرق قرار دارد. به نظر می رسد یکی از اهرم های قدرت شمال شرق همین اکانت خواهد بود و در جنگها نقش بسزایی ایفا خواهد کرد. غارت فوق العاده این اکانت جای بحث دارد اما هر چه هست این میزان غارت عامل قدرت گرفتن بسیار زیاد آن خواهد شد.

    نکات:

    اول: این اکانت فعلا فاقد کپ گندمی(9و15) می باشد.

    دوم: این‌اکانت در محاصره چند اکانت مصری است.

    سوم: فقط مدال غارت دارد و رتبه هجومی و سطح قهرمان این اکانت چنگی به دل نمی زند.

    چهارم: این اکانت هنوز هیچ آبادی ای تسخیر نکرده است.




    ۲) اکانت Masterpiece

    از ساید NE

    با فاصله بسیار زیادی از بالا با نفر اول و از پایین با نفر سوم لیست غارت قرار دارد و از الان می توان مدال دوم غارت را برایشان کنار گذاشت. محمدعلی Vagnes و آقا جعفر پلیرهای نام آشنای این اکانت هستند. اکانتی با نژاد توتن که در مختصات حدودی ۳۰-۳۰ شمال شرق مستقر شده است و به نظر می رسد پلن جنگی و هیجانی را دنبال می کند.

    نکات:

    اول: دو مدال مدافعین و یک مدال مهاجمین و در مجموع ۵ مدال اخذ شده در دو هفته بیانگر بازی درگیرانه این اکانت می باشد. به نظر می رسد تا اینجای کار این اکانت بیشترین مدال را دریافت کرده است.

    دوم: اکانت دارای کپ ۱۵گندمی با آبادی تسخیرشده ۱۰۰درصد می باشد.

    جمعیت کپ پایین است.

    سوم: این اکانت با چند اکانت مصری در هم تنیده شده است که با توجه به مختصات بسیار پایین آن طبیعی به نظر می رسد.




    ۳) اکانت a6kbo3

    از ساید NE

    آقا رضا اشکبوس پلیر شناخته شده و خلاق این اکانت می باشد و آقا امین ایشان را همراهی می کنند. اکانتی با نژاد رومن که ۷ دهکده که در مختصات حدودی ۹۵_۱۲۵ قرار دارد. با حضور در رتبه سوم تاپ تن برای رقبا خط و نشان کشیده و به نظر می رسد حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. از الان منتظر رونمایی از همر قدرتمند این اکانت جذاب می مانیم.

    نکات:

    اول)این اکانت رتبه ۴ پاپ سرور را در اختیار دارد.

    دوم) یکی از دو اکانت رومن حاضر در تاپ می باشد.

    سوم) در اطراف این اکانت ۴مصری و یک رومن با فاصله بسیار کم دیده می شود. بقیه اکانت ها دورتر هستند.

    چهارم) مدال پیشرفت دارد اما رتبه مهاجمین و مدافعین چنگی به دل نمی زند.

    پنجم) کیفیت غارت هر هفته بهتر می شود.

    ششم) کپ پرجمعیت۱۵ گندمی با واحه تسخیرشده ۱۰۰ درصد دارد.




    ۴) اکانت wisp

    از ساید NW

    اولین نماینده شمال غرب در تاپ تن با نژاد توتن هست که آقا امید عزیز پلیر اصلی اکانت هستند. با توجه به سابقه بازی که از این اکانت سراغ داریم می تواند بسیار خطرناک و قدرتمند باشد. علاقه ای به پاپ نشان نمی دهد و مشخصا به شدت در حال نیروسازی است. این اکانت فعلا از دهکده استارتر خود به عنوان کپ استفاده می کند اما به نظر می رسد دهکده دوم این اکانت که ۹ گندمی ۱۵۰ درصد است در آینده تبدیل به کپ خواهد شد.

    این اکانت متمرکز بازی نمی کند و دهکده ها با فاصله حدود۲۰ خانه ای از هم قرار دارند. البته قطعا پلنرهای شمال غرب تدابیر لازم جهت دفاع از این اکانت ارزشمند را اندیشیده اند. منتظر می مانیم ببینیم این اکانت از قاعده تمرکز دهکده ها تبعیت می کند یا همچنان با پخش دهکده های خود به بازی ادامه خواهد داد.

    نکات:

    اول: این اکانت فقط ۳ دهکده دارد.

    دوم: پلن اکانت قاعدتا جنگی خواهد بود.

    سوم: این اکانت زمان کتیبه ها بسیار کارساز خواهدبود‌.

    چهارم: دو مدال دارد اما رتبه مدافعین و مهاجمین و حتی سطح قهرمان چنگی به دل نمی زند.




    ۵) اکانت M A R S

    از ساید SE

    اولین نماینده جنوب شرق در تاپ تن که با نژاد هون بازی می کند. این اکانت سوپرهمر توتن سرور پیشین اسپیدترا را ارائه کرد و قابلیت های بسیار بالایی دارد. باید منتظر باشیم ببینیم آیا می تواند با نژاد هون هم بدرخشد؟

    سجادعزیز و آقا شهریار و آرش کاپیتان پلیرهای نام آشناتر این اکانت هستند. این دوستان از اعضای تیم امرداد فاتح سه سرور قبلی اسپیدترا هستند.این اکانت ۵ دهکده دارد که بیشتر دهکده ها در مختصات حدودی ۵۵-۱۵ مستقر هستند و با توجه به نژادشان بسیار خطرناک خواهند بود. فراموش نکنید که این تیم نشان داده از دهکده استارتر هم می تواند سوپرهمر ارائه کند.

    شک ندارم که حضور این اکانت از جذابیتهای این سرور می باشد و رقبا را به شدت آزار خواهد داد. (( صدای پای سواره های هون از جنوب شرق را نمی شنوید؟))

    نکات:

    اول: بسیار خوشحالم که آرش عزیز با رهایی از کمند کرونا به میادین بازگشته است. پایدار باشی برادرم.

    دوم: اطراف این اکانت نکته خاصی وجود ندارد! به نظر می رسد این اکانت از رید سالم استفاده می کند.

    سوم: مدال پیشرفت دارد. رتبه های دفاع و هجوم چنگی به دل نمیزند.



    ادامه در پست بعدی‌.....

  • ادامه پست قبلی‌...


    ۶) اکانت M_N_A

    از ساید NW

    اکانت توتن با ۴ دهکده در قلب شمال غرب در حال آماده شدن برای اندگیم می باشد. این اکانت که حواشی ای هم در ابتدای سرور داشت با توجه با حضور پلیرهایی از جمله آقا ناصرکلاهبردار و مصطفی و برخی دوستان دیگر می تواند از وزنه های قدرت در شمال غرب باشد‌.

    علاقه چندانی به پاپ بازی ندارد و به نظر می رسد باید منتظر قدرت نمایی این اکانت در اندگیم باشیم.

    نکات:

    اول: این اکانت فعلا از دهکده استارتر به عنوان کپ استفاده می کند اما دهکده چهارم آن ۱۵گندمی است که احتمالا در آینده کپ این اکانت خواهد بود.

    دوم: اطراف این اکانت چند اکانت مصری دیده میشود.

    سوم: رتبه مدافعین و مهاجمین و سطح قهرمان این اکانت هم چنگی به دل نمی زند.

    چهارم: با توجه به حضور این اکانت در عمق ساید احتمالا با پلن اندگیمی وارد سرور شده است. این موضوع با سبک شناخته شده تیم کلاهبرداران که جنگی است مغایرت دارد.

    پنجم: پروفایل این اکانت به شکل عجیبی کاملا خالی است و فقط مدالها در آن قرار دارد. فراموش نکنیم که پروفایل خوب داشتن یک نکته مثبت به شمار می رود که می تواند بار روانی ایجاد کند.




    ۷) اکانت Mr.scarY

    از ساید SE

    دومین اکانت رومن حاضر در تاپ تن که با ۵ دهکده در مختصات ۱۵۰_۱۰۰ بازی می کند. با توجه به حضور در عمق ساید به نظر می رسد با پلن اندگیمی وارد سرور شده است. مدال مدافعین دارد و روند رو به رشدی در غارت از خود نشان می دهد.

    نکات:

    اول:این اکانت فعلا فاقد کپ گندمی است.

    دوم: چند اکانت مصری در کنار این اکانت قرار دارند که کپ های ۱۵گندمی در دو سه خانه ای این اکانت گرفته اند که در نوع خود جالب است!

    سوم: رتبه اول مدافعین در اختیار این اکانت قرار دارد.

    چهارم: این اکانت هیچ آبادی ای تسخیر نکرده است.

    پنجم: این اکانت در مجموع مرموز است و باید منتظر باشیم تا ببینیم در ادامه چگونه به راه خود ادامه می دهد.





    ۸) اکانت Youdontknowme

    از ساید SE

    این اکانت با نژاد هون ۷ دهکده در مختصات ۵۵-۴۵ دارد. نژاد هون در این مختصات برای اجرای پلن های جنگی مخصوصا در زمان کتیبه ها بسیار موثر خواهد بود. علاقه زیادی به پاپ بازی نشان می دهد و به نظر می رسد از اکانت های پرهزینه سرور باشد‌.

    از اکانت های جذاب این سرور به شمار می رود.

    نکات:

    ۱) این اکانت رتبه اول پاپ سرور را دراختیار دارد.

    ۲) رتبه هجومی این اکانت قابل توجه است.

    ۳) سطح قهرمان قابل قبولی دارد.

    ۴) اطراف این اکانت تا چندخانه خلوت است.

    ۵) کپ پرجمعیت ۱۵ گندمی با آبادی های مجموعا ۵۰درصد دارد‌.

    ۶) به جز مدال مدافعین؛ بقیه مدالها را دارد.




    ۹) اکانت Guns And Roses

    از ساید NE

    باز هم شاهد حضور اکانتی با نژاد هون در تاپ تن هستیم ولی این بار از شمال شرق! اکانتی با ۵ دهکده در دو مختصات ۷۰-۳۰ و ۵۵_۲۰ که در یکی ۳ و در یکی ۲ دهکده دارد. به نظرم این اکانت یکی از مرموزترین اکانت های سرور می باشد. روند رو به رشدی در غارت از خود نشان می دهد و هجومی و مبارزه طلب وارد سرور شده است.

    نکات:

    اول: این اکانت رتبه ۱ مهاجمین سرور را در اختیار دارد.

    دوم: با پلن دوگانه ای در خط مقدم ساید و همچنین در مرکز آن مستقر شده است که در نوع خود جالب است.

    سوم: اکانت فوق العاده خطرناکی برای بقیه سایدها به شمار می رود و خیلی باید مواظب حملات سریع این اکانت باشند.


    ۱۰) اکانت babak

    از ساید NE

    اکانتی با نژاد توتن که ۵ دهکده در مختصات نزدیک واندر مرکزی شمال شرق دارد. سوابق این اکانت و همچنین صفحه پروفایل آن بیانگر حضور یک دفساز تخصصی در این ساید است. در نگاه اول به نظر می رسد این اکانت هولدر واندر شمال شرق خواهد بود و انویل های دفاعی بی نظیرش عصای دست لیدرها در روزهای سخت خواهد شد. اما استفاده از نژاد توتن و این غارت بالا به نظر نمی رسد برای دفسازی باشد‌. دست قهرمان هم سلاحی نبود که بدانیم پلن اکانت چه خواهد بود. اینها سوالاتی است که در روزهای بعدی به پاسخ آن خواهیم رسید اما آنچه مسلم است حضور یک اکانت توتن قدرتمند در قلب شمال شرق است که چه انویل دفاعی بسازد چه همر هجومی برای این ساید یک غنیمت به شمار می رود.

    این اکانت را هم باید به لیست اکانت های مرموز سرور اضافه کنیم.

    نکات:

    ۱) رتبه های هجومی و دفاعی و سطح قهرمان چنگی به دل نمی زند. رتبه هجومی و دفاعی هم می توانست گره ذهنی ما نسبت به پلن و شبک بازی این اکانت را باز کند اما از این فاکتور هم نتیجه ای حاصل نشد.

    ۲) دهکده های زیاد مصری در اطراف این اکانت قابل مشاهده است که در نوع خود جالب و بین تاپ های غارت از این حیث رکورددار است.

    ۳) کپ ۱۵۰ درصد این اکانت که فعلا فقط ۵۰ درصد آبادی را تسخیر کرده است در منطقه ای امن قرار دارد و یک کپ ایده آل می باشد.



    نکات جالب کلی:

    ۱) اکنون که در حال تایپ این پست هستم تاپ تن غارت دایما در حال تغییر است از دوستانی که الان در تاپ هستند عذرخواهی می کنم که اکانت آنها وارد این لیست تحلیلی نشده است.

    ۲) شمال شرق با داشتن ۵ نماینده بیشترین سهم را از لیست تاپ تن به خود اختصاص داده است. جنوب شرق با ۳ نماینده در رتبه دوم قرار دارد. شمال غرب با ۲ نماینده در این لیست در رتبه بعدی قرار دارد. جنوب غرب در این لیست نماینده ای ندارد.

    ۳) لازم به توضیح است که حضور بیشتر در این لیست به معنای قدرت مطلق بودن یک ساید نمی باشد و همچنین عدم حضور یا حضور کمتر به معنای ضعف یک ساید نمی باشد. البته مشخص است که حضور تک تک این اکانتها برای هر سایدی یک وزنه است و غنیمت به شمار می رود. غرض صرفا تحلیل و بررسی اکانتهای حاضر در تاپ تن غارت بود.

    ۴) از ده اکانت حاضر در لیست تاپ تن؛ نژاد توتن ۵ سهم را به خود اختصاص داده و هون ها با سه نماینده و رومن ها با دو نماینده در رتبه بعدی قرار دارند. در این لیست خبری از گول ها و مصری ها نیست.

    ۵) طبیعتا در ادامه سرور شاهد حضور هون ها و گول ها و حتی رومن های بیشتری خواهیم بود. توتن ها قبل از لیمیت غارت و ورود سواره نظام ها به شکل انبوه به سرور گوی سبقت را می ربایند اما بعد از آن؛ شرایط به نفع نژادهایی که سواره سریع دارند تغییر می کند‌.

    ۶) نکته عجیب لیست تاپ تن؛ عدم حضور اکثر این اکانتها در ده نفر اول دفاع و هجوم سرور می باشد. سطح قهرمان ها هم همین وضعیت را داشت.



    امیدوارم سروری پر از جذابیت پیش رو داشته باشید و در کنار رفاقت شاهد رقابت جذابی باشیم.


    ارادتمند همگی- رضا SOURENA

  • سلام .



    خودتون درگیر اینکه کی پوش میکنه و کی نمیکنه، نکنید. با چندبار رفرش از صفحه تاپ تن به یک سری دیتا خطی میرسید که واضحه دیگه. این قضیه دیگه داره واقعاً تکراری و لوس میشه. برای اینکه از این بحث دور بشیم بریم یکم دیتا جمع کنیم از دوقلوهای شمال شرقی. البته اکانت اشکبوس با پوش سنگینی که دیروز و امروز کرد خودش به رتبه سوم رسوند و انشالله مخاطب هفته بعد ما هستن.




    اگر اون دوست ناراحت و عبوس مارو به بیکاری متهم نمیکنن، دوشنبه هفته قبل تو صحبت با یکی از بچه ها پیشبینی میکردم که رید اکانت کلاب از 60میل بگذره و اکانت مسترپیش از 40میل . که متاسفانه بچه های مسترپیس کم کاری کردن و عزیزان دلم رو اکانت کلاب بنده سرفراز کردن.

    این اسکرین مربوط به ساعت 12 امشب قبل از ریست شدن تاپ تنه. یکم بد کراپ شده ببخشید!

    طبق این عکس اکانت کلاب 65میلیون غارت کرده در این هفته . به عبارتی ساعتی 387ک منبع.

    از اونجایی که رید کپ ها هنوز شروع نشده، پیشبینی میکنم در حال حاضر 26 دیفالت مکس شده، غارت میکنن .

    با این مقدار منبع، کلاب یه همر 4 موتوره که رمر هست زیر شارژ داره که همر اول سروره.

    همر دوم این اکانت هم ، کوچیکاش روشنه و احتمالا رمره و بزرگاش احتمالا از این هفته استارت میخوره و تو 10 همر اول سروره قطعاً .

    همر سومشم که فعلا گرز خالیه تا کپ های مصری بیاد بالا انشالله.



    اکانت مسترپیس هم 38میلیون غارت داشته. یعنی ساعتی 227ک منبع و احتمالا 16 دیفالت مکس شده.

    دیفالت اکانت مسترپیس احتمالا همر دوم یا سوم سرور هست و از شما چه پنهون این بندگان خدا برای 4موتوره روشن کردن همرشون یکم دارن اذیت میشن و دوستای اینترنشنال محمد جان قول دادن این هفته تلاش بیشتری کنن. تا ببینیم چی میشه دیگه
    همر دوم مسترپیس که فعلا گرزا داره میاد تا رفیقای محمد یکم به خودشون بیان.

    ناگفته نمونه به دلایلی رید ناتار برای دو اکانت لحاظ نکردم چون یا اصلاً ندارن یا خیلی ناچیزه این مقدار.
    گندم منفی هم تقریباً لحاظ کردم ولی امیدوارم یکم معرفت به خرج بدن و پوش بازاری نشن این دو اکانت.

    البته حدس مقدار دقیق همر دیفالت جفتشون کار سختی نیست ولی گفتنش بی مزه اس یکم. اما خوب خسته نباشید میگم به جفتشون. انصافا دارن زحمت میکشن.


    پ.ن: یه سری داده هم از مختصات های شمال شرق دارم که پست طولانی میشه . انشالله یه فرصت دیگه به قید حیات.

  • سلام خدمت همگی عزیزان

    به دلیل اصرار دوست عزیزم ارش کاپیتان عزیز جهت حضور در سرور و با اینکه میدونم تایپیک امادگی اینجا نیست ترجیح دادم اعلام حضور کنیم.

    این سرور با رویکردی کاملا متفاوت و نژادی جدید میخوایم بازی کنیم و برای اولین بار در ساید اس ای بازی میکنیم.

    امیدوارم سرور خوب و جذابی از اب در بیاد.

    ضمن عرض پوزش ساید انتظار زیادی از ما نداشته باشه چون هنوز هم درگیر فینال دات کام هستیم و سرور سنگینی پشت سر گذروندیم و این سرور هم بدون مولتی داریم بازی میکنیم.


    پینوشت:خدا ارش عزیز رو بهمون دوباره برگردوند و تنها دلیل بازی کردن شخص خودم در این سرور ارش و قدر دونستن دوستان در زمان حضورشون هست.حمید سرمیلو عزیز دیگه بینمون نیست و زود تنهامون گذاشت...یادش گرامی

    پینوشت:خودتون رو درگیر مولتی بازی کردن/نکردن بقیه نکنید. مولتی کشیدن سخت هست و وقت زیادی نیاز داره.هرکس وقت و هزینه رو داره استفاده میکنه و هرکس نداره یا اعتقاد به بازی بدون مولتی داره استفاده نمیکنه!این سرور مولتی در وقت ما نمیگنجه.

    پینوشت:با حسین 2000 و علی دراگون مثل همیشه

    پینوشت: اس ای سلام

  • سلام به دوستان خسته نباشی


    پویا عزیز سلام عرض ادب احترام

    خوش امد میگم به شما و بچه های تیمتون قدم رو چشم ما گذاشتی رفیق دعوتم پذیرفتی انشالله میزبان خوبی باشیم برات

    ممنونم بابت محبتت پویا عزیز خدا رحمت کنه حمید عزیز خیلی زود از بین مون رفت روحش شاد برا شما و همه دوستان آرزو سلامتی دارم

    دات کام بی نظیر هستی ماشالله ماشالله چه دفی دس خوش

    امیدوارم سرور جذابی باشه

    مشتی باش که اگه به صلیب هم کشیده شدی مسیح باشی نه مترسک مزرعه !!!

    ALIFX&POYA

    Sajad 33YED

    MASOUD NOOB

    REZA ROYAL

    ASHKAN CAPTAIN


    <3CAPITAN TEAM<3

  • دوستان عزیزان و سرواران گرامی

    سلام

    همونطور که قبلا هم گفتم فروم باز نیستم و قالبا به خوندن مطالب مفید فروم بسنده کردم

    پست قبلیم رو هم به احترام چند نفر از دوستان ترجیح دادم پاک کنم تا درگیر برخی جریانات نشیم

    سعی ما در شمال شرق بر اینه در کمال ارامش بازیمون رو بکنیم و به دور از حاشیه به جذاب شدن سرور به نوبه خودمون کمک کنیم

    همینجا جا داره یه تشکر ویژه کنم از سهیل نپی عزیز. ایرج جان. سامان و جعفر و بقیه دوستانی که قبول زحمت کردن ما زیر پرچمشون باشیم و افتادن جلو

    در مورد پست های فروم فقط یه نکته بگم و دعا گوی همتون

    تا هرجایی که بحث تحلیل و نقد باشه با کمال احترام پذیرا هستیم. نمونش پست های زیبا و مفید لقمان عزیز که واقعاً چند روزه کم کار شده جای خالیش بد جور حس میشه و همینطور سورنای عزیز

    ولی هرجا نقد با توهین و اتهام و افترا همراه بشه طبیعتاً پایان خوشی نداره و بحث های فنی سرور به حاشیه میره

    حتماً یکی اون بالا هست که حواسش به همه چیز هست!

    امیدوارم سرور خوبی پیش روی هممون باشه، لذت کنار هم بودن رو ببریم و در نهایت برای مایی که با همه مشکلات و گرفتاریا دور هم جمع شدیم خاطرات خوبی بجا بمونه

    ارادتمند

    رضا

  • ای کسانی که در فارم های عمومی ساید ها دف و قهرمان میریزید و برای طبیعی کاری میاید تو فروم سر و صدا میکنید

    بدانید و اگاه باشید که تاپ ریست شده و امارتون دیقه ای میاد بالا تو مدافعین هفته

    همانا شما از زرنگترین مخلوقات هستین

    -کتاب مرجع تراوین,سوره ی طبیعت کاری


    در اینجا انتظار میره یه دوست دیگمون برای انحراف اذهان عمومی بیاد و راجب مولتی بازی صحبت کنه (پیشاپیش تشکر میکنم از دوستمون برای روشن کردن ذهن ما)

    مرز های بازی کثیف داره جا به جا میشه در این سرور

    پوریای ولی گفت که صیدم به کمند است

    از همت داوود نبی بخت بلند است

    افتادگی اموز گر طالب فیضی

    هرگز نخورد اب, زمینی که بلند است

  • با توجه به گفته های دوستمون میبینید که هیچ یک از تاپ مدافعین از ساید شمال شرق نیستن و اون عزیزی که اینجا صداشو توی گلوش انداخته بود که میتونیم و میکونیم رو پیدا کنید تا یادش باشه کجا باید صدا کلفت کنه

    پلیری که همر روی خودی بلند میکنه،بخاطر یه مرتاض حذف اکانت میکنه،ادعاش خیلی زیاده و تهش هیچی نمیشه هیچوقت حرفاش برای ما معتبر نیست

    امیدواریم اگر کسی که ادعایی داره از سمت ساید شمال شرق دف یا هیرو به مولتی های هر۳ساید فرستاده شده اسم اون اکانت رو داخل فروم اعلام کنن تا برخورد بشه

    تشکر از تمامی عزیزان که بازی پاک رو سرلوحه کار خودشون قرار دادن

    واسه یه سامورایی،همه جا ناکازاکیه

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط ModeratoR: اخطار ().

  • سلام علیکم جمیعاً


    عرض به حضور باهرالنورتون که این ناتارها رو بنده یک بررسی نمودم و نتیجه خاصی نگرفتم. یعنی الگوی درستی پیدا نکردم. گرچه شاید هر چی اکانت های رجیستر شده در یک سایدی دیرتر اومده باشن ناتار جدید پرجمعیت تر ظاهر بشه.


    نقشه ناتارهای امروز رو میزارم. اون ناتارهای دور رو متوجه نمیشم داستانشون چی هست. سرور قبلی اینطوری ظاهر نمیشدن توی سرور و خیلی منظم و دایره ای بودن. حالا چرا این سرور اینطوری هستن شاید دلیلش این باشه که الگوریتمی که وظیفه چیدمان ناتار به عهده اش هست تغییر کرده.


    خب نتایج بررسی بنده رو میتونید در مجموعه نمودارهای زیر ببینید. تعداد دهکده ناتار اولین نمودار از بالا سمت چپ هست. متوسط جمعیت دهکده های ناتار نمودار بالا سمت راست هست. تعداد دهکده های پلیرها در هر ربع نمودار پایین سمت چپ هست. و نمودار متوسط جمعیت دهکده های پلیر هر ربع پایین سمت راست هست. الان متوسط جمعیت ناتار ربع جنوب غرب 135 هست و متوسط ناتار ربع جنوب شرق 74 هست. شمال شرق دارای متوسط 105 و و متوسط شمال غرب 121 هست.


    حالا چرا متوسط جمعیت پاپ این ناتارهای جنوب غرب اینطوری یک دفعه طی مدت دو روز اینطوری جهش زده (ناتارهای پرجمعیت بهشون داده شده) نمیدونم دلیلش چی هست و از طرفی متوسط جمعیت دهکده های پلیرهای جنوب شرق خیلی خوب هست ولی متوسط جمعیت ناتارشون پایین هست. هر ربعی که ناتارش تپل تر باشه منابع بیشتری برای غارت داره و این موضوع از این منظر بسیار مهم هست. از طرفی خوب هست الگوریتم این ناتارها مشخص نیست. چون اون وقت پلیرها بر اساسش میتونن سوء استفاده کنن. از طرفی اگر کسی بفهمه رابطه این ناتارها چطوری هست و بقیه بی اطلاع باشن میتونه توی این رقابت جلو بیافته.


    نمودارهای بعدی رو قبلاً هم داشتیم. فقط جهت در جریان بودن از روند سرور قرار داده میشه.


    تعداد اکانت های رجیستر شده فعال هر ربع. این نمودار هم میتونه در کنار نمودار های بالا مفید باشه.


    نمودار توزیع جمعیتی در هر ربع.


    در ضمن میشه بر اساس حدفاصل بین دو تاریخ رو آورد و دید که چه اکانت های پوینت دفاعی یا هجومی گرفتن. پس اگر مایل بودید تاریخ مورد بحث تون رو بفرمایید تا لیست اکانت هایی که پوینت دفاع و یا هجوم گرفتن تقدیم بشه.


    ولی در کل به نظر بنده این بازی جنگی هست! جنگ هم این چیزها حالیش نیست که چرا اومدید مثلاً دفاع ریختی توی فارم های ما! یا چرا اومدید ناتارهای ما رو کاتا کردید! یا چرا اومدید فیدر ما رو کاتا کردید! منظورم اینه وقتی گفته شد بازی جنگی هست یعنی تمام گزینه های ضربه زدن به حریف روی میز هست و اینها همه یک مدل استراتژی و تاکتیک محسوب میشن و اجرا کردنشون هم مستلزم وقت گذاشتن هست. مگر اینکه خود لیدرهای هر چهار ربع بر سر یک سری مسائل با هم به توافق برسن. مثلاً بگن کسی ناتار کاتا نکنه. یا توی فارم دفاع نریزید. ولی اگر توافقی صورت نگرفته نمیشه کسی رو شماتت کرد که چرا فلان کردی! به نظرم بشینید با هم یک توافقی بکنید. سرور قبل هم یک حرکاتی زدند. شاید این سرور بتونید بهتر توافق کنید و توافق تون هم توی فروم اعلام کنید.


    سلامت و شادکام و پیروز سربلند باشید.

    ارادت در جریان است.<3
    لقمان

  • میخوای عکس اون سرور رو بذارم که احمق تورج رو زدیم و جنابعالی بجای اتک کمکی فرستاده بودی

    و باعث شد اتک تورج دیوار شه و کتیبه بیاد تو اس ای

    لووووول

    کی به کی میگه بازی بلد نیستی

    میخوای عکس همون سرور بزارم که با ۵کی گرزی با ۵۰تا کاتا ۱هفته بعدش همون احمق برگشت اسم ده رو یادته

    به عشق عمو تورج

    دوم اینکه حد خودت بدون از تو گندهاش نتونست حرفی بزنن الان بی نام نشون دارن بازی میکنن پس سکوت کن



    فروم سرور ها پاک شده میبینم یکی یکی دارین از افق برمیگردین فقط ادعای خود پشت در سرور بزارید 😎:whistling:


    UnKnOwN
    دوست عزیز تیک شمارو هم سرور قبل زدیم 😂

    بحث نرمال توی فروم خودش هست هرکسی چند صفحه اخر بخونه میفهمه داستان چی بود درسته ماشاخ نیستیم ولی شاخ شکن خوبی هستیم

    به خاطر یه اکانت ۱۵ روز واندر ۵ ایکس استپ شد 🤣اخرم گفتن یا بزارین ما اول بشیم یا متا بهم میخوره که اونجا دیگه کوتاه امدیم 😂

    انگار هنوز داره میسوزه

    جعفر و وگنس این بنده خدا چی میگه 😂😂گفتم بزار فشار بیشتر کنیم سرور بعد نتونن بیان نزاشتید دیگه 😁

    شاخ بودن توی فضای مجازی مثل پولدار بودن توی بازی GTA میمونه! :saint: :saint:


    MONAKO مامور مخفی

    پست 2 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط norollah ().

  • سلام به همه‌ی عزیزان


    سال‌ها پیش یه فروم گیمینگ بود، که گاهی چند نفر با هم سر این که مثلا پلی‌استیشن بهتر هست یا ایکس باکس بحث و جدل می‌کردن، بعد مدیر تاپیک می‌گفت حرف زشت نزنید کل کل نکنید مراقب رفتارتون باشید و اینا، بعد هر دو طرف دعوا لایک می‌کردن =)))


    فرض کنیم عزیزی از ریختن دف در فارم سایدش صحبت می‌کنه، آیا لایک کردنِ شما لیدر گرامی نشان‌دهنده‌ی این هست که از این بابت دلخور و هم‌درد هستی؟ نه لزوما..


    نکته‌ی دیگر این که، مستند صحبت کردن بسیار بهتر هست عزیزان.. مثل پست رضا گارد عزیز که تاپ دفاع رو کمی بعد از ریست گذاشت. این‌جوری بهتر میشه فهمید که کدام ساید‌ها مثلا کجا دف ریختن و .. چیزهایی از این قبیل.


    وگرنه در ساید شمال شرق هم بارها پیش آمده (خیلی زودتر از این حرف‌ها در فروم) که من یک لینک دیدم که عه! یه دهکده فارم که مثلا با پاپ 250 ول کرده رفته و دارن می‌زننش با دو تا گرزی (یا خودم میزنمش با یه شوال)، توش دف سبز شده! از کجا آمده؟ میشه در موردش فکر یا پوینت دفاع اکانت‌ها رو تحلیل کرد (اگر نیت خیری داریم)


    پ.ن: در مورد سوانز و شعار بامزه‌ی "نهضت ادامه دارد" و .. کرِدیت این اسم و این موج به نام آیدین و احسان و بنده‌ی حقیر هست، و در این مورد دو نکته‌ی مهم:


    1. هر کسی در مورد اتفاقات اون سرور، افترا به امرداد و .. صحبتی کرد، از کسانی بپرسید که دقیقا در این حلقه‌ی درونی بودن و خبر دارن. تیم امرداد مولتی بازی نکرد و بات نزد و ادغام انجام شد..


    2. یوسف عزیز از دست شما بسیار ناراحتم! شبی که شنیدم سرور نرمال دچار باگ عجیبی در منابع و تروپ شده، با شما صحبت کردم و شما هم ابراز ناراحتی کردی از این اتفاق، و باعث و بانی‌ این فاجعه رو ساید جنوب شرق دونستی..


    اما فرداش من اومدم دیدم از ساید جنوب غرب بیش از 20 اکانت (از جمله اکانت خودت ریتاموکس) بن شده و از جنوب شرق فقط اکانت مسعود اینوکر (که گویا به صورت اتفاقی این باگ هنگام شارژ همر براش رخ داده و پانیش سنگینی هم نخورد، به طوری که سریع به بازی و به تاپ برگشت). این من رو خیلی ناراحت کرد، که چطور شخصی که شب قبل از این موضوع گلایه کرده، اکانت خودش و 20 اکانتِ دیگر فقط توی‌ی شاخه‌ی خودش سر این باگ بن شدن :)


    حالا دم از "نهضت سوانز" می‌زنی که اصلا مُهرش به نام بندگانِ دیگری از خدای متعال است؟ :دی می‌گی "نهضت ادامه دارد".. از این حماسه خوش‌وقتم.


    دو قطبیِ مولتی بازها در برابر مخالفین مولتی؟ من با آیدین خان صحبت کرده بودم و فیلان؟ عجب..


    پ.ن 2 (خطاب به همه‌مون کلا): قطعا ما هر عمل بدی رو تقبیح می‌کنیم، اما حافظه‌ی تاریخی‌مون هم بد نیست خدا رو شکر، و رزومه و گذشته‌ی هر فردی که ادعایی می‌کنه در جا میاد جلوی چشمان آدم.. اگر سیاست شما گل‌آلود کردنِ آب و جوسازی هست، با کمی سیاست بیشتر (نه این قدر تابلو اصطلاحا) این کا رو بکنید.


    - ارادت‌مند

    ایرج

  • سلام به همه دوستان

    خب شخصی که تو فارم های پاپ پایین شمال غرب دف میریزه از ساید جنوب غرب هست . ولی نکته ای که خیلی جالبه پاپ این اکانت هست و تو هیچ اتحادی نبودن اکانت هست . حالا یا این اکانت مولتی از سایدهای دیگه است که برای اینکه ساید خودش پاک بمونه تو این قضیه اومده این اکانت رو رجیستر و کرده و بعد هم تو فروم بیان بگن که تاپ ۱۰ دفاع رو ببینین از ساید ما کسی نیست و یا از خود جنوب غرب مسئله این هست و تاریخ همه چیز رو مشخص میکنه .


    راستی ایرج جان ۸۰ ک نیرو تو ۱۳ تا دهکده شارژ کردن همینجوری یهویی و اتفاقی استفاده از باگ نیست . آمرداد خیلی زیبا و حرفه ای از باگ استفاده کرده بود تنها مشکلی که براشون ایجاد شده بود اسکات حسین TNT از ده تازه چیف شده توسط اکانت لئون بود که معلوم شد اکانت های آمرداد ده رو با نیرو و کاتا چیف میکنن . شما برو ده جدید با فاصله زیاد از هم بزن سختی اون ده نیروهای اولش هست که اونم با باگ سریع میساختن دیگه و اکانتشون راحت بالا بود . پانیشی که خوردن ۸۰ ک نیرویی بود که ۱۵ روز قبلش ساخته بودن و با همون نیروها غارت دهکده و نیروسازی رو اوکی کرده بودن پس معلومه بعد از ۱۰ روز اون نیرو رو بهش پانیش بزنی به مشکل نمیخوره .

    مثل این میمونه اول سرور به من ۲ ک گرزی بدن و من تو ۱۵ روز بیام با اون ۲ ک اکانت رو بکشم بالا بعد بگم حالا اون ۲ ک رو به من پانیش بزنن من که مشکلی ندارم .

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

  • سلام به همه دوستانم در این سرور و خیلی کوتاه مختصر حرفم رو عرض میکنم


    شاهد بودیم که بعضی از اکانت ها در اول سرور با شعار این که فان اومدیم تو فروم به همه حس نا امیدی و انرژی منفی یک سرور بی کیفیت رو نوید میدادند...


    اما حالا میبینیم که همون اکانت ها بسیار منظم تر و دقیق تر و کاملا پرو تر از قبل دارن بازیشون رو انجام میدن


    حالا شاید بگین چه لزومی به گفتنش بود ، لزومش رو در این دیدم که دست انداختن یا به قول خودمون زرنگ بازی های بچه گانه از سن هممون گذشته و بهتره با صداقت


    یک سرور رو شروع کنیم و هیجان و کیفیت سرور رو با این حرف ها کم نکنیم.


    باتشکر

  • سلام و عرض ادب خدمت همه ی شما عزیزان و بزرگواران

    میدونم که صحبت در مورد سرور های گذشته جاش در اینجا نیست اما به رسم ادب باید پاسخ بدم پس سایر دوستان بنده رو عفو کنید ...


    ایرج جان ، دوست عزیزم ( البته اگه قابل بدونی و منو دوست خطاب کنی ) در مورد نهضت سوانز عرض کردم اسم سوانز برای شماست و ایجاد این اسم توسط آیدین خان و احسان و شما بود و حرفی درش نیست ، ما ادعایی در تاسیس این اسم نداریم ، اما این آرمان چیزی نیست که شما بخوای اینو برای خودت بدونی و به کسی اجازه ندی برای این آرمان بجنگه جز با اجازه و رهبری شما !!! میتونید به جای این که بیاید و در فروم به قصد تخریب و شاید تمسخر بنده پست بزارید ، استعلام عرض بنده رو از آیدین خان بگیرید تا صحت مطلب خدمت شما روشن بشه ...

    اما مطلب دوم در مورد باگ ...

    باز هم شاهد این هستم که به سبک خودت قصد در تخریب داری و نه روشن سازی ماجرا ! اون تعداد اکانتی که بن شدن همشو خودم عکسشو گذاشتم در فروم و تقدیم مدیریت کردم ! شاید برای شما جالب باشه که بگم هرکسی تا این باگو میشنید میرفت و امتحان میکرد ببینه واقعا راست میگم یا نه ، نه تنها از ساید ما بلکه از ساید های دیگه هم وقتی شنیدن چنین باگی هست سریع امتحان کردن ، نمیشه به همه تهمت استفاده از باگ بزنیم ! اما شاید برای شما خیلی جذاب تر باشه اگه بدونید چندین اکانت در ساید جنوب غرب که باگ زده بودن ( حالا یا به خاطر امتحان کردن این موضوع یا از سر شیطنت یا ... الله و اعلم ) بن نشدن چون من خبر نداشتم اون اکانت هم باگ زده و اسمشو نداده بودم به مدیریت ! چرا بن نشده ؟ چون مدیریت نمیتونست به صورت سیستمی این قضیه رو حل کنه و بنده خدا تک تک اکانت ها رو مجبور میشد چک کنه که یه فرایند طاقت فرسایی داشت .... مطمئن باش اگه من اون اسامیو نمیدادم نهایتا یه اکانت از ساید جنوب غرب بن میشد ...



    پ.ن : آب گل آلود به نفع کیه ؟

    پ.ن : مولتی بازان مراقب باشید ، ما از آنچه که در آینه میبینید به شما نزدیک تریم ....


    کوچیک همه یوسف

  • تیم امرداد فاتح سه سرور قبلی اسپیدترا هستند.

    فک کنم داری اشتباه میکنی داداش یا من آلزایمر گرفتم . امرداد 3 تا سرور پشت هم 100 کرد؟

    قبل از نرمال که سرور پیش بود که امرداد 100 کرد اونم بدون حریف فک کنم سرور 2 ایکس بود که sw 100 کرد قبل از اونم جنوب شرق قبل تر شمال غرب قبل ترشم شمال شرق 100 کرد


    ممنون میشم شفاف سازی کنی

    پ.ن : منظورم این نبود که امرداد نمیتونه 100 کنه منظورم این بود دوتا ساید حذف کردن لطفا جبهه نگیرید :)

    بس تجربه کردیم در این دیر مکافات. با دردکشان هر که درافتاد برافتاد

  • فک کنم داری اشتباه میکنی داداش یا من آلزایمر گرفتم . امرداد 3 تا سرور پشت هم 100 کرد؟

    قبل از نرمال که سرور پیش بود که امرداد 100 کرد اونم بدون حریف فک کنم سرور 2 ایکس بود که sw 100 کرد قبل از اونم جنوب شرق قبل تر شمال غرب قبل ترشم شمال شرق 100 کرد


    ممنون میشم شفاف سازی کنی

    پ.ن : منظورم این نبود که امرداد نمیتونه 100 کنه منظورم این بود دوتا ساید حذف کردن لطفا جبهه نگیرید :)


    سید جان هم شما هم رضا سورنا عزیز در اشتباهید :)


    امرداد سرور قبل اولین سروری بود که تو اسپیدترا بازی میکرد که اونم بعد مدت ها استراحت بود .


    اما منظور‌از هت تریک اینه که از وقتی امرداد تشکیل شد تو هر ۳تا سروری که حضور داشت برنده شد .


    سرور اول راند ۳ سرور ۱ در آی آر و سرور دوم راند ۴ سرور ۱ باز هم در آی آر !


    حالا اگه شما اطلاعی از سرورهای رسمی‌تراوین نداری احتمالا ناشی از چیزای دیگست ;)

  • یوسف جان، شعار سالم بازی کردن یا بات نزدن یا ... ارث بنده یا آیدین نیست که سندش رو با مُهر و موم به نام خودمون زده باشیم! به طور کل دم از بازی سالم زدن و ... همه‌ی این‌ها خیلی خوب هست، اما شنیدنش از کسی که اکانتش همین سرور قبل به خاطر استفاده از باگ بن شد ناراحت کننده‌ست!


    وگرنه شما یا هر کس دیگر، هر سخنی از شعارهای سوانز رو فریاد بزنید ما خوشحال هم می‌شیم و باعث افتخار هست.. مشکل من فقط در این تناقض هست: گفتار فرد، و عملی که سرور پیشین داشته..


    چطور این همه اکانت، بیش از 15 تا فقط در شاخه‌ی اکانت ریتاموکس از جمله خود اکانت ریتاموکس، با هم بن شدن؟ از سر کنجکاوی؟ بعد همون شخص ادامه دهنده‌ی نهضتی‌ست که اسمش برای من یادآور روزهای خوبی‌ست که شاید دیگه تکرار نشه..؟ این ناراحت کننده بود برای من، همین..


    یه بنده خدایی هم آمد وسط که از رازهای اون موج مثلا پرده برداره، که یکی به ما بزنه و یکی هم به امرداد، گفتم هر کس در مورد اون جریان خواست بدونه بیاد پیش کسی که وسط گودش بوده..


    ***


    ناصر خان، شما بیست تا اکانت اون ور رو ول کردی لئو رو چسبیدی؟ عجب.. صحبت در مورد جزییات سرور پیش در این سرور بیش از این واقعا جایز نیست و از حاصله خارج می‌شه، وگرنه حرف برای گفتن خیییییلی زیاد هست.


    ***


    پ.ن: احتمالا این پست بنده چت و اینا محسوب بشه و لازم به حذف، نمی‌دونم اگر این طور هست عذر می‌خوام، اما یه پاسخ لازم بود.


    پ.ن 2: ما هم در فارم‌های ساید شمال شرق می‌بینیم که دف می‌ریزن، ولی میاییم فروم می‌بینیم بقیه گلایه می‌کنن! حالا چه کسانی از کدام ساید (یا سایدها) کجاها دف ریختن و کی اول ریخته بعدش اون یکی و .. هیچ وقت مشخص نیست. پس طوری رفتار نکنید که به فرارِ رو به جلو تعبیر بشه..


    پ.ن 3: یه کم خسته‌ام و انرژی کل کل ندارم، موتور فروم هم هنوز گرم نشده. یک سری اومدن فان بازی کنن ولی یهو جدی شد، یک سری هم برنامه داشتن جدی بازی کنن اما براشون غیر جدی شد.. خلاصه معادلات و وضعیت سرور و حسی که منتقل می‌کنه هنوز هویت روشنی نداره به نظرم، و تنها لطف‌ش همچنان تماشای آنالیزهای لقمان هست فعلا.. انشالله سر کِیف بیاییم در ادامه.

    So won't the real Slim Shady please stand up

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Slim Shady ().

  • فک کنم داری اشتباه میکنی داداش یا من آلزایمر گرفتم . امرداد 3 تا سرور پشت هم 100 کرد؟

    قبل از نرمال که سرور پیش بود که امرداد 100 کرد اونم بدون حریف فک کنم سرور 2 ایکس بود که sw 100 کرد قبل از اونم جنوب شرق قبل تر شمال غرب قبل ترشم شمال شرق 100 کرد


    ممنون میشم شفاف سازی کنی

    پ.ن : منظورم این نبود که امرداد نمیتونه 100 کنه منظورم این بود دوتا ساید حذف کردن لطفا جبهه نگیرید :)

    سلام و درود بر سید بزرگوار.


    سید جان امیدوارم حال و احوالتون خوب باشه. چند روز پیش با آقا ناصر تلفنی صحبت کردیم و ذکر خیرتون بود و ازشون خواستم سلام و ارادت بنده رو بهتون ابلاغ کنن. این رو عرض کردم گه بدانید به یادتون هستم و جویای احوالتون.


    سیدجان شما آلزایمر نگرفتید برادر ؛ از اونجایی که سرور نرمال تنها تجربه اسپیدترایی بنده بود و از برنده سرورهای قبلی اطلاع نداشتم و سرور قبلی مدام صحبت از هتریک تیم امرداد بود گمان کردم سه سرور پشت سر هم برنده شده اند.


    سید عزیز؛ اشتباه از جانب بنده بوده و از شما و همه دوستان بزرگوارم عذرخواهم. بدینوسیله اصلاح می کنم:


    پلیرهای تیم امرداد (فاتح سه سرور اخیری که در آن حضور داشتند).




    پیشاپیش سال نو بر همگی مبارک

    پایدار باشید



    پ.ن۱: با تشکر و امتنان از دوستمون kaapersky که توضیح درستی دادند.

    پ.ن۲: در مورد سرور قبلی و باگ معروفش در زمان خودش به حد کافی صحبت کردیم و فکر می کنم همه مون می دانیم چه اتفاقی افتاد. ((حداقل با وجدان خودمون روراست باشیم)) به همین بسنده می کنم و نیازی نمی بینم با مطرح کردن مجدد آن مصدع اوقات دوستان باشم.

    پ.ن۳: یک پیشنهاد در خصوص دف ریختن در فارم ها دارم که لیدرها و مدیریت محترم ساید می توانند به آن فکر کنند. اگر پلیرها نتوانند به اکانتهایی که زیر ۲۰۰ جمعیت دارند و ۷۲ ساعت آنلاین نشده اند دفاع ارسال کنند این مشکل تا حدود زیادی مرتفع می شود. البته نمیدانم امکان اجرای این فیلتر در سرور وجود دارد یا خیر اما به نظرم می تواند بسیار موثر باشد.

    پ.ن۴: اگر تایم خالی داشته باشم میخوام یک تحلیل متفاوت از اکانت های گمنام ولی خطرناک سرور ارائه کنم.

  • پ.ن۳: یک پیشنهاد در خصوص دف ریختن در فارم ها دارم که لیدرها و مدیریت محترم ساید می توانند به آن فکر کنند. اگر پلیرها نتوانند به اکانتهایی که زیر ۲۰۰ جمعیت دارند و ۷۲ ساعت آنلاین نشده اند دفاع ارسال کنند این مشکل تا حدود زیادی مرتفع می شود. البته نمیدانم امکان اجرای این فیلتر در سرور وجود دارد یا خیر اما به نظرم می تواند بسیار موثر باشد.

    سلام اقا رضای عزیز


    اولا خوشبختانه برای اولین بار تو یک سرور فقط پلیر هستم (حسش عالیه حسی هست که تا حالا لمس نکرده بودم حتی تو بدترین سرور تراوین هم عالیه)اما درمورد صحبت شما:


    چرا همش چشممون به دیگرانه خوب انسانهای درستی باشیم و نکنیم این کارهارو.


    ایرادی داره؟