نقد و بررسی سرور 2 ایکس راند 2 | آغاز 30 بهمن 1399 |

  • سلام به همه عزیزان


    خواستم حالا که با اکانت Diazepam (ترکیب شیمیایی محبوبم بعد از کودئین) در سرور هستم و باز هم لیدری (این بار در کنار جناب لول :دی) رفته در پاچه‌ام، به رسم ادب درود و اعلام حضور کنم..


    این بار اما عنوان خودم رو جای لیدر و دیپلمات و فیلان، گذاشتم خدنگ!


    که به معانی متعددی از "غلامی و خدمت‌گذاری" گرفته تا "چوب سخت" و "تیر افکندن سوی دشمن" تعبیر میشه..


    برداشتش با خودتون، ولی واضح هست که منظور خودم اولی‌ست :دی


    به قول شاعر:


    به پایان آمد اون سرور

    تراوین همچنان باقی‌ست


    و مصارع دیگری در این باب:

    ذوقی چنان ندارد بی‌دوست زندگانی


    پس گذشته‌ها رو فراموش می‌کنیم و کنار یاران هستیم.. انشالله که خیر است.


    پ.ن: دیدن و خواندن پست‌های لقمان با ولع فراوان انگیزه اصلی من برای دنبال کردن این تاپیک بوده، محتوایی که از نظر فنی و فکری محشر هست و از نظر حس هم یادآور آنالیزهای یار و هم‌بازی سابق و عزیزم..


    پ.ن ۲: یک بار یکی از دوستان من (و از دشمنان خونین تری‌دات و وگنس :دی) گفت که برای محمد علی رنک یک پاپ شدن، تاپ غارت رفتن، سوپر همر کشیدن و .. مثل آب خوردن هست (قصه مال ورژن ۳.۶ هستا :دی) جعفر هم که از عزیزان و همبازی‌های الدرزی من..


    چه عرض کنم والا.. بعید هست بعد از این همه سال اون هم در اوج دوران آی‌آر با هزاران هزار پلیر و اکانت، الان بخوان دغدغه‌ی دیدن شدن داشته باشن.


    پ.ن ۳: یوسف جان شما هم از آب گل آلود ماهی نگیر برادر! سناریوی "تقابل مولتی بازها و مخالفین مولتی" مال سرور آی‌آر و ادغام سوانز (با تاسیس بنده و آیدین و احسان) و امرداد (با لیدری بهنام و اشکان و آرمین و ..) بود که اتفاقا دراماتیک هم شد :) و گذشت..


    پ.ن ۴: یعنی توی خواب هم نمی‌دیدم با مجید آخیل (حتی در حد دو ساعت لاگین بزرگوار در سرور) هم بازی و هم سایدی بشم =))))


    دنیا عجیب است واقعا..


    فعلا :) آرزوی یک تجربه‌ی خوب برای همه، انشالله..

  • سلام علیکم جمیعاً.


    روزتون بخیر.


    یک درخواستی رو چند وقت پیش یکی از دوستان از بنده کردند و فرمودند که میشه این واحه ها (آبادی ها) رو هم search کرد و لیست واحه های نزدیک رو درآورد. بهشون همون موقع گفتم خیلی دردسر داره و الان حسش نیست. دیشب حسش اومد و یک کدی نوشتم و کل واحه های سرور رو اسکن کردم و توی یک فایلی ذخیره کردم.

    یک برنامه هم با Delphi نوشتم که استفاده ازش رو، برای همه میسر کنه. چون الان بیشتر برنامه هام با Python هست و برای اجراش باید Python و یک مشتی کتابخونه مخصوص نصب باشه و مستقیم کد رو دستکاری میکنم و هیچ رابط کاربری (UI) در کار نیست. ولی دلفی دیگه عاقبت برنامه هست و هیچ چیزی نیاز نداره و راحت هر ویندوزی ببرید اجرا میشه. دات نت فریم ورک و ... هم نمیخواد.


    برنامه ای که نوشتم رو روی سایت خودم آپلود کردم و میتونید از اینجا دانلودش کنید.



    خب این برنامه خیلی ساده هست و فکر نمیکنم نیازی به توضیح داشته باشه. ولی حالا یک توضیح مختصری میدم.


    برای استفاده مختصات ( x, y )و حداکثر فاصله ای (Maximum Distance) که مد نظرتون هست رو وارد میکنید. نوع واحه های مورد نظرتون رو هم انتخاب میکنید که پیش فرض همه انتخاب شدن. بعدش اون دکمه بزرگ که یک نقشه با ذره بین روش کشیده شده رو می زنید و صبر میکنید تا این جدول پر بشه.

    دوتا راه هم در نظر گرفتم که یکیش رو پیش فرض تیکش رو زدم و یکیش رو برداشتم.


    اولی که تیکش رو برداشتم برای زمانی هست که روی سلول جدول کلیک میکنید آدرس واحه به حافظه منتقل بشه و شما دیگه لازم نیست Ctrl+C بزنید و هر جا خواستید میتونید Ctrl+V رو بزنید تا paste بشه.


    دومی که راه ساده تری هست اینطوری عمل میکنه که وقتی روی سلول جدول دابل کلیک میکنید میره و مستقیم توی مرورگرتون باز میکنه آبادی رو و دیگه راحت میتونید به لیست فارم تون اضافه اش کنید.


    نکته 1: این برنامه مشخص نمیکنه که آیا حیوونی در آبادی وجود داره یا نه و همچنین مشخص نمیکنه که آیا تسخیر شده یا نه! دلیلش هم اینه عملاً داریم آفلاین کار میکنیم و قبلاً همه مختصات های آبادی ها رو ذخیره کردیم. پس خودتون موقعی که میخواهید به لیست فارم اضافه کنید باید دقت کنید و اشتباه نکنید.


    نکته 2: این برنامه وابسته به اون فایل oasis.txt هست و در واقع دیتای آبادی های کل سرور حال حاضر توش ذخیره شده. در نتیجه این برنامه برای یک سرور دیگه کار نخواهد کرد و فقط برای همین سرور هست. البته اگر برای یک سرور دیگه بیایم و سرور رو اسکن کنیم و فایل oasis.txt رو بسازیم براش باز قابل استفاده هست.


    نکته 3: اون فایل setting.ini هم تنظیمات برنامه هست. ولی چیزی که توش شاید بدرد بخوره اینه که میتونید اون url رو از https://tx2.speedtra.com/position_details.php به https://tx2.speedtra.com/karte.php تغییر بدید، گرچه همونی که گذاشتم به نظرم بهتره. این لینک اگر برای یک سرور دیگه بخواد استفاده بشه باید آدرس متناسب اون سرور توش قرار داده بشه. (البته بدون فایل oasis.txt متناسب کار نخواهد کرد)


    ایده: حالا خودم جهت یک کار اکتشافی یک از دهکده های آینده رو به منطقه ای که هیچ پلیری نباشه (حوالی 400و400) میبرم و تست میکنم که بیابون چقدر میتونه بهمون منابع بده. چون این غارت اتوماتیکی که وجود داره دیگه مانع از این میشه که نگران این باشیم که واحه ها دوباره از حیوون پر بشن. گرچه کلیه این پروژه هایی که دارم برای خودم تعریف میکنم منوط به این هست که اون ابزاری که سرور قبل داشتم مینوشتم و وصال نداد رو تکمیل کنم که بشه باهاش گزارش ها رو آنالیز کرد.


    سلامت و شادکام و سربلند و پیروز باشید.

    ارادت در جریان است.<3

    لقمان

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط ModeratoR: اخطار - گذاشتن لینک خارج بازی و یا فروم خلاف قوانین است ().

  • سلام و عرض ادب خدمت همه ی شما عزیزان و بزرگواران
    پست خودمو در سه بخش تقسیم میکنم .

    بخش اول :

    نهضت سوانز

    آخرین سرور نرمال ایران بود ، سرور یک راند 4 ، بعد از مدت ها یه سرور تقریبا شلوغ و از نظر کیفی سطح بالا استارت خورد . چهره های بزرگ تراوینی در اون سرور دور هم جمع شده بودن و همه نوید یه سرور پر از هیجانو میدادن . تو همون سرور بود که EyeDean فراخوانی داد و اتحادی تحت عنوان سوانز ( قوها ) با شعار بازی پاک در جنوب شرق تاسیس کرد .
    قرار بر این بود به همه نشون داده بشه که بدون مولتی و بدون بات میشه اکانت های خوبی کشید و میشه لذت برد ...
    کم کم این نهضت جدی تر شد و افراد بیشتری مخصوصا از دو ساید غربی با این نهضت هم صدا شدن ، در اون سرور عمده مولتی بازی صنعتی در دستان شمال شرقی ها و تیم آمرداد در جنوب شرق بود ...
    تو همین حین بود که شمال شرق مدعی شد حاضره مولتی بازیو کنار بزاره به شرطی که آمرداد هم از این راه دست برداره . بنده که اون زمان در جنوب غرب بودم در فروم یه پستی گذاشتم و پیشنهاد دادم حالا که شمال شرق اینو قبول کرده نوبت آمرداده که تکلیف خودشو مشخص کنه ، اگه آمرداد قبول نکنه که مولتی های خودشو حذف کنه باید جلوی کل پاک بازان ایستادگی کنه . آمرداد بعد اون پست قبول کرد در این راه قدم برداره و به عنوان حسن نیت 2 تا از مولتی های خودشو گذاشت رو حذف و گفت به شرطی این روندو ادامه میده که شمال شرقم همین کارو کنه . شمال شرق این پیشنهادو رد کرد و پیشنهادی تحت عنوان استاپ غارت از مولتی مطرح شد ، آمرداد در واکنش به این پیشنهاد گفت استاپ غارتو قبول نداره و فقط با حذف مولتی موافقه .
    بنده اون زمان خیلی با آقا آیدین صحبت کردم در این باره و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که اون سرور نمیتونه آرمان پاک بازی محقق بشه و امیدوار بودیم در سرور بعدی این اتفاق بیفته ، سروری که هیچ وقت ران نشد و تراوین ایران برای همیشه تعطیل شد ...

    بخش دوم :

    نهضت ادامه دارد ...

    در طول تاریخ همواره نهضت های مهمی تشکیل شدند و بعضا با شکست هم مواجه شدند ، اونچه که مهمه تاسیس یک نهضت نیست بلکه ادامه دادن راه اون نهضته .
    نهضت پاک بازی چیزی فراتر از یک ساید بود و یک آرمان برای تمام دوستداران پاک بازی در تراوینه .
    آرمانه بازی پاک و جلوگیری از مولتی بازی چیزی نیست که از بین بره و سینه به سینه و سرور به سرور ادامه پیدا میکنه تا روزی که این روش برای همیشه تموم بشه و برسیم به جمله ای که آقا آیدین به من گفت « حذف مولتی ، در حدی که سرور نرمال بشه ، آرزوی همه هست » ...

    بخش سوم :

    اتمام حجت


    این سرور معروف خواهد شد به اولین مقابله مولتی بازان و پاک بازان ، هرکسی میتونه جبهه خودشو انتخاب کنه ولی بدونه که تاریخ نظاره گره و اسمش در اون جبهه ثبت خواهد شد ...

    از تمامی دوستانم که تمایل دارن در جبهه ی پاکبازان دوشادوش همدیگه بجنگیم خواهش میکنم حضور خودشونو در همینجا اعلام کنن ...


    پایان


    پ.ن : خیلی دوست داشتم آیدین هم این سرور بود ...


    کوچیک همه یوسف

  • من بعد از چندین وقت با توجه به جک هایی که ساختن گفتم یه سری به فروم بزنم ببینم چه خبره!


    بچه ها میگفتن . بال های ببر. شیر درنده. پسران بد. پسران خوب. نهضت سواد آموزی . ماهیگیر. نهنگ کش . سوپر من. مدافع حقوق بشر. استاد معلم شعرهای فارسی نظیر نیما یوشیج. حافظ شیرازی و غیره اومدن و ادعاهای قشنگی دارن.

    یا هیچ شما دوست عزیز بازی نکردی یا اینکه میخوای ضعف خودت رو پنهان و بقیه رو بد کنی. من هنوز درکتون نمیکنم اصلا تاریخچه تراوین رو خوندی دوست عزیز؟


    چرا بازی ‌رو اصلا ساختن من با تو دوست باشم با بقیه دشمن؟ یا چی؟ همه خوبین همه استادین؟


    یا اینکه بشینی پی نوشت بنویسی؟


    بشین اول به نظرم مطالعه کن تراوین چه بازی هستش بعد پست بزار.


    مفهوم تراوین؟ (بدرکید همدیگر را)

    بیشتر واست توضیح بدم؟


    تو داری از چی حرف میزنی؟


    به نظرم میتونی چهار تا کلاس پیش این کسایی که اسم اوردی برو بلکه مولتی بازی رو یاد بگیری پرو پلیر بشین.


    مفهوم رو اشتباه فهمیدی عزیز یا اشتباه اومدی اصلا . اگه میخوای همه چی خوب باشه

    یا منچ بازی کن یا کندی کراش .


    ای ماشالله پهضت سواد اموزی چیکارا با ادم نمیکنه که .


    پبنوشت اینا نمیخواست همه رو نوشتم تا بدونین هر کی هر طوری دوست داره بازی میکنه اصلا به شما چه. بشین بازیتو کن دیگه هشت صفحه خوندیم همش شعر حافظ و فردوسی بود ناموسا


    بابا کارو

  • عرض ادب احترام


    یوسف جان نهضت واقعا؟ همه ی سرور مولتی بازی میکنن. قدیمم میکردن. IR بعد فیلترم میکردن. قبل فیلترم همین بود.


    اصولا شما نمیتونی بیای به پلیرت بگی مولتی نساز. خواست میسازه نخواست نمیسازه. متانسب باهاش هم پانیش میخوره یا نمیخوره.

    من شخصا باهاش موافقم؟ نه

    میشه ازش اجتناب کرد؟ نه

    میشه نهضت درست کرد؟ نه

    میشه کنترلش کرد؟ بله


    اگه قرار باشه کنترل نشه نتیجش میشه سوپر همر ها و دف های میلیونی آخر سرور که مفت نمیارزن.


    یا نباید بازی کرد یا اگه بازی میکنیم خب اینم هست. هست و باید باهاش کنار اومد و کنترلش کرد.

    بنظرم این بحث و کم کم ولش کنین چون نتیجه ای نیست تهش. فقط وقت تلف کردنه. یکی یه تحلیل خوب از تغییرات سایدها بزاره.


    یک درخواستی رو چند وقت پیش یکی از دوستان از بنده کردند و فرمودند که میشه این واحه ها (آبادی ها) رو هم search کرد و لیست واحه های نزدیک رو درآورد. بهشون همون موقع گفتم خیلی دردسر داره و الان حسش نیست. دیشب حسش اومد و یک کدی نوشتم و کل واحه های سرور رو اسکن کردم و توی یک فایلی ذخیره کردم.

    یک برنامه هم با Delphi نوشتم که استفاده ازش رو، برای همه میسر کنه. چون الان بیشتر برنامه هام با Python هست و برای اجراش باید Python و یک مشتی کتابخونه مخصوص نصب باشه و مستقیم کد رو دستکاری میکنم و هیچ رابط کاربری (UI) در کار نیست. ولی دلفی دیگه عاقبت برنامه هست و هیچ چیزی نیاز نداره و راحت هر ویندوزی ببرید اجرا میشه. دات نت فریم ورک و ... هم نمیخواد.


    برنامه ای که نوشتم رو روی سایت خودم

    لقمان جون دمت گرم آقا. من ۲ سروره کنجکاوم ببینم چی داری استفاده میکنی واسه جمع کردن این اطلاعات 😄

    میشه بنظرت اوپن سورسشون کنی(اصلا تمایل داری)؟ اگه گیر روی یه سیستم عامل خاصم نباشن کدات که خیلی بهتره.


    پ ن: جایی انرژی بذاریم که نتیجه داشته باشه

    پ ن: لقمان لینوکسم ساپورت کن اگه open source نمیکنی 😬

  • یوسف جان عرض سلام و ادب😁


    بنده یکی از پلیرهای خیلی معمولی شمال شرق هستم و توی فروم گاها گشتی میزنم و توی فروم از پست های شما بخاطر شور و هیجانت موقع حرف زدن و پست های آقا لقمان بخاطر ظرافت و دقتش خیلی لذت میبرم.


    اما در مورد این نهضتی که حرف زدی قاعدتا خودت هم بهتر میدونی نهضتی که پشتش یک ایده روشن و منطقی نباشه هیچوقت پا نمیگیره یا اگرم پا بگیره خیلی زود تب و تابش میخوابه.


    بحثی که شما در مورد ((بازی پاک)) کردی رو چنتا نکته خواستم جسارت بکنم در موردش بگم با وجود اینکه شخص خود من هیچ سروری تا حالا بیشتر از یک اکانت رجیستر نکردم:


    1. اولا در بحث شاخص های بازی پاک و ناپاک سلایق خیلی متفاوته.

    اما یه چیزی رو همه در موردش اتفاق نظر داریم اینه که معتبرترين و استاندارد ترین مرجع تراوین سرور های Final TT هست که سالیانه یکبار برگزار میشه و از هر لحاظ بيشترین سطح سخت گیری در موردش انجام میشه.

    حالا این سبک بازی که اکانت های club و masterpiece دارن به نمایش میذارن یعنی یک تیم 15-20 نفره در راستای یک اکانت دارن بازی میکنن به عینه داره در بالاترین سطح موجود تراوین پیاده میشه بدون اینکه تخلف محسوب بشه.

    حالا جدا از سلیقه و عقاید شخصی آیا اینکه از مدیریت اسپیدترا توقع داشته باشیم سبک بازی ای که توسط بالاترین مرجع تراوین تخلف محسوب نمیشه رو، تخلف محسوب کنه آیا خواسته منطقی هستش؟


    2. چه شما قبول داشته باشید چه نداشته باشید تیم هایی که این سبک بازی رو دارن ارائه میدن در حال حاضر بواسطه همین سبک پرچمداران تراوین دنیا هستن برای مثال در تورنومنت همین امسال کشورای عربی، ایتالیا، روسیه و رومانی


    3. بحث این سبک بازی از بحث مولتی بازی صنعتی(به کمک بات) کاملا جدا هست و یک سبک جا افتاده جهانی هست در حال حاضر،

    حالا به نظر شما به جای اینکه ما این سبک رو یاد بگیریم، خودمون رو از داشتنش تحریم کنیم آیا کمکی به ما میکنه؟


    پ. ن: و در آخر عرض کنم ساید شمال شرق بافت اکانت هاش به صورتی هست که از 4-5 اکانت عالی و تعداد کثیری اکانت معمولی مثل اکانت بنده تشکیل شده در صورتی که توی ساید جنوب شرق اکانت ها اکثرا کیفیت بالا و اختلاف کمی دارن و گواه این حرف من هم حضور 17 اکانت از جنوب شرق در میان 40 اکانت برتر سرور هست که این اکانت ها در حال حاضر شدیدا در حال توسعه زیرساخت هستن و همین دلیل موجب پایین بودن غارتشون هست اما خواهید دید که توی 20 روز آینده جهش عجیبی در بحث غارت و همر های برتر خواهند کرد.


    مجددا عذرخواهی میکنم بابت جسارتی که کردم

    دوستت داریم یوسف جان

    شبت بخیر♥️😍



  • نهضت سوانز


    سلام و عرض ادب ،


    اول اینکه ، اون سرور شما ظاهر ماجرا میدیدی ؛اصل ماجرا و پشت پرده چیز دیگه ای بود؛ و اصلا هم قرار نبود مولتی بازی کنار گذاشته بشه؛یا حذف یا هر چیز دیگه.....


    به همین دلیل اون ارمان بعدشم اتفاق نمی افتاد



    در خصوص این سرور همینطور , مطمئن باش نفر دوم تاپ با 18 مولتی تو یک اتحاد 8 مولتی خارج اتحاد وچندین مولتی در ساید های دیگه,زیر بار حذف مولتی نمیره, اگه قرار بر حذف بود],از روز اول نمی زد


    بهتره خودت و خسته نکنی


    دوم : بعضی دوستان هم دیگران چیز فرض نکنند ؛تنها چیزی که تو خون ایرانی جماعت وجود نداره,بازی تیمی است، :) اینی که شما میگی ]یک درصدم اینجا وجود نداره


    سوم : قانون تراوین از بازی تیمی میگه نه از مولتی تیمی ,بهتره قوانین رو بدقت بخونی :)


    چهارم: اگه به هر قیمتی دوست دارید برنده بشید و احساس می کنید ،تراوین رزومه ای است که بعدها ازش بهره ببرید، خب هر چقدر در توان دارید مولتی بزنید :)

    شایدم همر گولاخ بکشی بهت وامی،مدرکی ؛چیزی بدند ؛یا ممکنه از سربازی معاف بشی(البته نعمت معاف نشد خخ)



    و در آخر : چند روزی است اکانت زدم ؛صرفا واسه تایم بیکاری ؛و لذت بردن از بازی



    پ ن: در مصرف قرص زیاده روی نکنید


    ,

  • سلام علیکم جمیعاً.


    خب بنده این نرم افزاری که برای پیدا کردن واحه درست کردم چندتا تغییر دادم.


    اول : خودم باهاش کار کردم و دیدم هی دونه دونه بخوایم بین نرم افزار و مرورگر جابجا بشیم سخت هست. برای این مورد یک گزینه جدید اضافه کردم که مشخص می کنید که چندتا آبادی رو توی تب های مجزا در مرورگر باز کنه و بعد یک دکمه که آیکن فایرفاکس و کروم داره رو میزنید و توی مرورگر دیفالتتون به تعدادی که مشخص کردید آبادی میاره.


    دوم : در کنار ماکزیمم فاصله گزینه مینیمم فاصله اضافه کردم که جستجوی آبادی بین محدوده مشخص شده انجام بشه. چون ممکن هست مثلاً قبلاً تا 10 خونه رو اضافه کردید ولی الان مثلاً میخواید بین 10تا 20 خونه رو اضافه کنید.


    سوم : به پیشنهاد یکی از دوستان تعداد هر نوع واحه و همچنین تعداد کل واحه ها در اون محدوده ای که مشخص کردید بعد از جستجو مشخص میشه.




    یک مقداری هم آمار بدیم که وضعیت داره به چه سمتی میره.


    نمودار وضعیت رجیستر در طول زمان. توی این نمودار مشخص هست که SE یک تعداد جدیدی اکانت ثبت نام کرده و از شمال غرب زده جلو.


    نمودار توزیع جمعیتی توی هر ربع در بازه های 0 تا 200 و 200 تا 400 و 400 تا 800 و بالاتر از 800. این نمودار داره نشون میده که اکانت های رده دوم دارن جون میگیرن.


    خوب از اول سرور تا الان خیلی در مورد ناتار صحبت نکردیم. نمودار امروز صبحش رو میبینیم. (این تصویر سایزش بزرگ هست. اگر مایل باشید بهتر ببینید باید دانلود کنید و یک نرم افزاری مثل paint باز کنید. البته اخیراً متوجه شدم اگر روش کلیک کنید بعداً از طریق مرورگر عکس رو تنها رو درخواست کنید که ببینید از اونجا هم میتونید عکس بزرگ رو ببینید.)

    خوب این هم از توزیع ناتار در این سرور از لحاظ مختصات. فقط چیزی که برام جالبه اینه که در مختصات های دور هم ناتار خیلی هست. مخصوصاً توی شمال شرق و جنوب شرق. چون توی سرور قبل ناتارها دایره ای رشد میکردن. البته شاید اینها اکانت حذف شده باشن. ولی این همه؟


    خب یک چندتا عدد هم خدمتتون میدم از تعداد این دهکده های ناتار در هر ربع

    شمال شرق : 370 دهکده با متوسط جمعیت 98

    جنوب شرق: 222 دهکده با متوسط جمعیت 64

    شمال غرب: 218 دهکده با متوسط جمعیت 97

    جنوب غرب: 223 دهکده با متوسط جمعیت 71


    دلیل متوسط جمعیت بیشتر شمال نسبت به جنوب برام مشخص نیست. سرور گذشته هم همین بود. شمالی ها ناتارهای بهتری داشتند. اینجا هم تاکنون همین هست. حالا شمال شرق اکانت بیشتر داره ولی چرا شمال غرب که اکانت کمتری داره متوسط برابری داره با شمال شرق؟ حالا باید یک بررسی بیشتری بکنم و نسبت جمعیت پلیرهای هر ربع رو به جمعیت ناتار اون ربع بررسی کنم. احتمال داره نسبتشون برابر بشه. که اگر این باشه عادلانه هست. حالا این مورد رو حواله میکنم برای آینده. کلاً یک سری بررسی روی ناتار انجام خواهم داد و نتایجش رو به اطلاعتون میرسونم.


    سلامت و شادکام و پیروز و سربلند باشید.

    ارادت در جریان است.<3

    لقمان


    پینوشت: در جواب دوستی که فرموده بودند اپن سورس میشه کرد یا نه؟ شدنی نیست اپن سورس کردن این ها دلیل اصلیش هم کد اسپاگتی و به هم ریخته هست و یک دلیل دیگه هم اینه که این کدها مخلوط به بعضی کدهایی هست که برای خودم در نظر گرفتم و قرار نیست به کسی داده بشه. و اگر کدها هم عمومی بشه باید اون وقت ساعت ها بیام توضیح بدم که چطوری کار میکنن. سایت میشه درست کرد برای ابزار. ولی دوتا ایراد داره. تولید نرم افزار برای بنده توی وب بیشتر زمان میگیره. دوم اینکه اگر وب باشه گویا خلاف مقررات فروم هست و در نتیجه نمیشه اینجا انتشارش داد. دلفی برای لینوکس هم کامپایلر داره. حالا اگر وقت کردم یک تستی میزنم ببینم میشه یا نه. ولی الان قولی نمیدم.

  • با سلام خدمت تمام دوستان عزیز

    لقمان جان واقعا ممنون بابت پست هایی که میذاری و خوشحالم این سرور با هیچ کس نیستی و خیلی راحت همه رو تحلیل میکنی .

    خب بعد از تشکر از آقا لقمان گل بریم یه سر به اکانت آقای استاد بزنیم که بدون مولتی این سرور اومده بودن .



    مدیونید اگه فکر کنید اون ۷ تا هیرو مال مولتی های استاد بوده .

    استاد حداقل میذاشتیشون رو قدرت هجومی 😁

    اینهمه الکی خرج قفس کردی رو اکانت خودت حداقل ۷ تا کتاب هم برای مولتی هات میگرفتی


    تا بدون مولتی بازی کردن نفر بعدی بدرود




    کوچیک همه ناصر کلاهبردار

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

  • سلام

    ناصرجان ما نه از شما ترسی داریم نه بزرگتر از شما مولتی داشته باشیم میگیم داریم

    ما همیشه با افتخار همه جا گفتیم مولتی بازیم میتونیم و میکنیم

    شما مطمین باش اگه میخواستیم جدی بازی کنیم جای اون 7تا هیرو حداقل 40تا هیرو با کلی دف میفرستادیم اونجا

    اون هیروها رو نمیدونم ارمین به کی گفته فرستاده اکانت تا 20 ساعت دیگه حذف میشه بعد مشخص میشه که اون هیروها مولتی ما بودن یا نه

    حالا شما که مولتی باز نیستی این 2روزه اتک هایی که از اکانت های مختلف با تک هیرو و 100تا 200تا تروپ زدی اصلا مولتی نیستن :))

    اگه واقعا مولتی نیستن و پلیرن که خیلی باحالین این سرور ساید نوب ها از sw به nw تغییر مکان داده :d

  • مجید جان میخوای بیارمت تو گروه تا ببینی چند تا پلیر تو گروه هستن و چندتا اکانت تو ان دبل هست .

    دیگه ببخشید آخه واحه ها همه خالی از جونور بود برای همین با هیرو میزدیم به جنگل شما . خواستیم قبل از حذف شدنتون حداقل اون پولی که دادین برای قفس ها و خریدین حداقل بیهوده نباشه .

    اون ۲۰۰ تا گرزی هم مال اکانت دفساز بود اولش پلیرش گرزی کشیده بود و بعد دیگه دید تایم نداره همر بخواد بکشه زده تو کار نیزه دار .

    حالا شما به بزرگواری خودت ببخش ما نوب هستیم دیگه : دی

    مجید جون دوست داریم همه جوره . خودت میدونی همیشه هر سرور میخوام برم اولین نفر به خودت پیام میدم عزیزم . بهترین خاطره من از تراوین سروری هست که این افتخار رو داشتم کنار خودت بازی کردم :love:

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

  • مجید جان میخوای بیارمت تو گروه تا ببینی چند تا پلیر تو گروه هستن و چندتا اکانت تو ان دبل هست .

    دیگه ببخشید آخه واحه ها همه خالی از جونور بود برای همین با هیرو میزدیم به جنگل شما . خواستیم قبل از حذف شدنتون حداقل اون پولی که دادین برای قفس ها و خریدین حداقل بیهوده نباشه .

    اون ۲۰۰ تا گرزی هم مال اکانت دفساز بود اولش پلیرش گرزی کشیده بود و بعد دیگه دید تایم نداره همر بخواد بکشه زده تو کار نیزه دار .

    حالا شما به بزرگواری خودت ببخش ما نوب هستیم دیگه : دی

    مجید جون دوست داریم همه جوره . خودت میدونی همیشه هر سرور میخوام برم اولین نفر به خودت پیام میدم عزیزم . بهترین خاطره من از تراوین سروری هست که این افتخار رو داشتم کنار خودت بازی کردم :love:

    ناصر جان کل هزینه اکانت 200 هم نشده که باهاش 2تا پیتزا هم نمیدن اونوقت تو نگران پول قفس هایی :)))

    جنگل و باید میومدی اون سروری که من توو ان ای کپ گرفته بودم میدیدی نه 200تا حیوون که باغ وحش هم نیست

    والا همه میگن مولتی اخ و پیفه دلیلش میدونی چیه چون مولتی بازی هزینه بر و سخته

    این ناتارایی که دارین رید میزنین یه نوع مولتیه فارم عمومیه که بدون اینکه براشون زحمت بکشی منابع میدن ملت رید میکنن

    با نیزه و دلاور هم رید میشه واسه دفسازی نه نیازی به کاتا داره واسه اقامتگاه و سربازخونه نه رم واسه دیوار

    واحه هاهم که مثل دوران 3.6 هست زاد و ولدی نداره

    ناصر جان ما هم شمارو دوست داریم وقتی میگم بدون مولتی مطمین باش بدون مولتیه

  • شما که دارین حذف میکنین حداقل چنج کپ کن که یه ناتار تو ان دبل سبز بشه مجید جان .

    مجید جان منم برای اذیت آرمین اون پست رو گذاشتم آخه از دو سرور قبل تا حالا با هم کل کل داریم .

    هزینه مهم نیست مجید جان ما که میگیم مولتی بده فقط برای اینکه بازی عادلانه بشه وگرنه به قول خودت هر مولتی تو اسپیدترا پول دوتا پیتزا هم نمیشه .

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

  • سلام :دی نمی دونم چرا همه اصرار دارند که ما مولتی داریم واقعا چرا؟! خوب داشتیم میگفتیم اما چندتا نکته ناتارا منابعشون خوبه اما خوب باید کمی بازی بلد باشی تا بتونی ازون استفاده کنی ما از ابتداي سرور بدون مولتي غارت زديم و خوب مي خواستيم بيشتر تست كنيم سطح سرورو اما يه نگاهي به رفت و آمد نيروهاي ما داشته باشي ميفمي كه خيلي بايد سعي كني و تو اسپيدترا بازي كنيد تا بشيد پلير راه ديگشم آموزشاي آنلاينه اما اين مپ ماست رو حالت ٥٠٪؜ و غارت رفت و برگشت اكانت از يك ده


    Screenshot_2021-03-03_Travian_tx2.png




    Screenshot_2021-03-03_Travian_tx21.png




    و نكته ي ديگه اي كه ديدم به نظرم سايدي زرنگ باشه ميتونه تمام كتيبه هاي شمال غرب و جارو كنه خيلي راحت تر از اونچه فكرشو كنيد اين رو از رو اتكايي كه از ديروز شروع كردن زدن ميشه به راحتي گفت طرف به يه اكانتي كه ميدونه رو حذفه اتك زده!؟ خوب يه ٢ روز صبر ميكردي حذف شه تلفات ندي😅حالا با اين كار ندارم ولي چرا اينجوري كلي لاست شمشيرزن و شواليه دستاوردش دقيقا چي بود ؟! يعني به نظرتون بعد از اينكه ٥ تا اتك اومد با فاصله ٥ ساعت به نظرتون من نميگم ٥ تا هيرو بفرستن بچه ها؟! اين همه سوال تنها يك جواب داره كه اون هم مجيد بهش اشاره كرد سايد نوب ها از جنوب غرب به شمال غرب تغيير كرده😂 اما يه اكانت خنده داره ديگه طرف اومده يك خونه اي ده ٣ ما ده زده😂رو چه حساب خدا ميدونه بعد كه ديد گزاشتمش تو فارم ليست نامه زده! چرا گذاشتي تو فارم ليست😅واقعا اگه ما جدي بازي ميكرديم با همون ده كل شمال غرب و جمع ميكرديم به نظرم شما جاي ليدر به آموزش بيسيك نياز داريد در هر صورت اميدوارم موفق باشيد..


    Screenshot_2021-03-03_Travian_tx25.png?width=496&height=932


    Screenshot_2021-03-03_Travian_tx26.png?width=490&height=933

    Screenshot_2021-03-03_Travian_tx27.png

    Screenshot_2021-03-03_Travian_tx23.png


    Screenshot_2021-03-03_Travian_tx28.png


    Screenshot_2021-03-03_Travian_tx210.png?width=730&height=935


    Screenshot_2021-03-03_Travian_tx211.png


    Screenshot_2021-03-03_Travian_tx212.png

  • آرمین جان شما پرو پلیر و ما هم ۲۰ تا پلیر که اومدیم دور هم حال کنیم اومدی تو خاکمون ده زدی پاش میفتاد میرفتیم کفگیر تو خونه رو هم بر میداشتیم و میومدیم پرت میکردیم سمت دهکده ات .

    کتیبه به درد کسی میخوره که بخواد برای اندگیم بازی کنه ما اگه میخواستیم به فکر اندگیم و واندر و اینا باشیم بلد بودیم هم پلیر جمع کنیم تو ساید و هم ممولتی بزنیم . ولی اومدیم ۱۰ ک ۱۰ ک گرزی بسازیم و بزنیم تو دیوار و دور هم خوش بگذرونیم . حالا بستگی به رفتار سایدهای دیگه داره که نوک گرز این گرزی ها کدوم وری بچرخه .

    شما رو حذف بودین و هستین دمتونم گرم ما هم یه خورده نیروی هجومی پرت درست کرده بودیم بزنیم تو در و دیوار الکی احتمالا این موقع سرور ۲۰۰ تا گرزی از نظرت خیلی هست که اومدی شات ۱۳۰ تا تلفاتش رو گذاشتی تو فروم و به خاطرش گفتی ما نوب هستیم .

    اکانت رو حذف ولی بعد از اتک ۲۰۰ تا گرزی دیوار سطح ۰ دهکده میشه سطح ۱۷ جونورهای کشته شده دوباره جایگزین میشن ۷ تا هیرو میاد تو دهکده برای دفاع . تو که رو حذف بودی چرا اینهمه تقلا برای نخوردن دهکده ؟

    با حرف هات فقط آدم یاد ضرب المثل قدیمی میفته که قسم حضرت عباست رو قبول کنم یا دم خروس ؟

    در ضمن اون اکانت رومنی هم که دیدی زده شد بهت پلیرش حال نکرد تو سرور باشه و رفت میتونی از سامان عزیز بپرسی بهت میگه که حتی پیشنهاد فروش اون اکانت رو به سامان هم داد که سامان جان هم فقط گلدهای اکانت رو خریده بود .

    پس با نیروی اکانتی که رو حذف بوده بزنیم به اکانتی که رو حذف هست فکر نکنم بهش بگن نوب بودن بهش میگن عجله کتک خور در تحلیل وقایع پیش آمده :دی

    امیدوارم تو زندگیت موفق باشی ولی برای ده زدن تو ساید دیگه خواستی کلاس آنلاین میذارم برات یادت نرفته دو سرور پیش که چطور زنگ امید زدی تو رو خدا اون ده تو ان ای خالی کنین تا ما صفرش کنیم و نریم تو دیوار :دی

    # من یک نوب هستم

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

  • سلام

    من این سرور هیچ کاره هستم فقط و فقط اکانت میارم بالا که بگم اکانت بلدیم بیاریم بالا اما لیدری نمیذاشت اما اصل مطلب:


    همه میدونن بنده هیجوقت درکنار مجید و ارمین بازی نکردم و همیشه مقابلشون بودم(خدایی این سرور فهمیدم ارمین چقدر با حال و اهل دل هست دمت گرم پسر)


    اما اینجا تایید و تاکید میکنم خیلی بیشتر قهرمان تو دهکده ارمین جمع میشد اگر اراده میکرد.


    تو گروه واتساپ گفت رو حذف هست و کمکی نمیخواد باز این تعداد هیرو امد قطعا اگه قرار به موندنش بود خیلی خیلی بیشتر حمایت میشد.


    ارمین جان خوشحال شدم از اشنایی باهات.


    موفق و موید باشی مرد.

  • ناصر جان همون اولین اتکی که دادید ارمین گفت قفس هست یخورده حیوون بگیریم بریزیم اونجا که من گفتم ول کن بذار منابعو ببرن گفت نه پس فردا میگن فارمتون کردیم

    ما بگیم حذف حذفه حتی همین نیم ساعت پیش که میخواست واندرو کلین کنه دیدیم شیپور ناتار نداریم گفت بخواهیم بخریم از حذف باید برداریم که دیدیم ارزش نداره

    اون اکانت رومنی هم که میگی پلیرش حال نکرده سرور بازی کنه شماره سامان و از من گرفت گلداش بفروشه این اکانت رومن یکی از مولتی های اکانت اصلیشه اکانت اصلیشم تا اونجایی که من میدونم دیشب گذاشت رو حذف

    غیر از این رومن 5تا اکانت دیکه هم داره که در همین حد تروپ دارن فکر کنم من آمار سایدتو بهتر از خودت دارم :))

  • سلام آقا آرمین و آقا مجید عزیز خسته نباشید

    از نظر من غارت اکانتتون کاملا سالمه،چون دقیقا اینجور شرایطی رو من با اکانت M A R S در سرور نرمال قبل داشتم،البته با این تفاوت که ما اونجا اول سرور رو خوب استارت نزدیم و هفته اول تاپ نبودیم ولی هفته دوم رنک دو غارت رو گرفتیم و همچنین ناتارهای سرور نرمال در ابتدا خیلی بد بودن جوری که همه دیوار و اقامتگاه داشتن و پایین هم میومدن بازم بدون وقفه میساختن(کار برای توتن سخت میشد و گرزی لاست میخورد) که بعد از مدتی تنظیماتشون توسط ادمین تغییر کرد و یک بار که دیوار یا اقامتگاه پایین میومد دیگه نمیساختن


    این سرور ناتارا خیلی خوبن و حداقل ۹۰ درصد دیوار و اقامتگاه ندارن و این یعنی بهشت برای توتن ها به واسطه داشتن گرزی،تعداد اتک های رفت و برگشتی بالا(انتخاب کمترین تعداد تروپ مورد نیاز برای عدم لاست=۲ گرزی) در ابتدای سرور بهترین حالت برای غارت هست البته به شرطی که سایر فاکتورهای غارت بهینه هم رعایت بشه،شما الان ۷۰۰۰ اتک در حال رفت و برگشت دارین،اگه حذف نمیکردین و ۳۰۰۰ اتک دیگه اضافه میشد به لیمیت میخوردین و اون موقع دیگه نمیتونستین جایگاه فعلی در تاپ غارت رو داشته باشین،همونجور که ما در سرور قبل هفته های اول بالا بودیم ولی بعدش لیمیت دستمون رو بستX/ما سرور قبل تست کردیم برای اینجور ناتارهایی بهترین نژاد هون هست چون بخاطر شوالیه های سرعتی به لیمیت نمیخوره

    اگر امکانش هست در سرور بمونین چون از نظر من این هفته و یکی دو هفته دیگه رنک یک واقعی(سالم) غارت مال اکانت شما هست


    یه پیشنهاد هم بدم ،به نظر من برای اینکه این صحبت ها پیش نیاد که کدوم اکانت غارتش سالمه و کدوم اکانت داره مولتی میزنه(البته بعضیا که خیلی تابلو هست)،اکانت های حاضر در تاپ آقا لقمان عزیز که بی طرف هستن رو جانشین کنن،اولین نفر هم خودم اینکارو میکنم( اگه بقیه هم اعلام آمادگی کنن)


    پ ن : نفرات اول تا سوم غارت خسته نباشید،دمتون گرم خیلی زود مزارع رو به بهره برداری رسوندین،دست خوش^^

    پ ن ۲ : ما توی تاپ چکار میکنیم،مگه فان نیومده بودیم 8o

    Some Of The Accounts That I Have Played On :

    Gulf Warriors

    THE OLD AXE

    AXE MAN

    MR.PR3SIDENT

    totenpro

    GeT_RiGhT

    The old men

    Royal

    Good Life

    LEGENDS

    M A R S

    Gaul Teachers

  • ناصر جان همون اولین اتکی که دادید ارمین گفت قفس هست یخورده حیوون بگیریم بریزیم اونجا که من گفتم ول کن بذار منابعو ببرن گفت نه پس فردا میگن فارمتون کردیم

    ما بگیم حذف حذفه حتی همین نیم ساعت پیش که میخواست واندرو کلین کنه دیدیم شیپور ناتار نداریم گفت بخواهیم بخریم از حذف باید برداریم که دیدیم ارزش نداره

    اون اکانت رومنی هم که میگی پلیرش حال نکرده سرور بازی کنه شماره سامان و از من گرفت گلداش بفروشه این اکانت رومن یکی از مولتی های اکانت اصلیشه اکانت اصلیشم تا اونجایی که من میدونم دیشب گذاشت رو حذف

    غیر از این رومن 5تا اکانت دیکه هم داره که در همین حد تروپ دارن فکر کنم من آمار سایدتو بهتر از خودت دارم :))

    خب خدا رو شکر پس آمار داشتین و اومدین تو فروم هوچی گری که چون اینو زدین اینکار کردین پس نوب هستین :دی


    خب ما اینجوری زدیم شدیم نوب . یاد سرور دو ایکس قبل افتادم سه روز قبل از کتیبه ها اتحاد کلاهبرداران یه ده میزنه تو شمال شرق و اما واکنش اونموقع آقا آرمین گل

    اولین اتک با ۳۰۰ تا شوالیه رومن که جاخالی دادیم حال کنی

    اتک دوم با ۱۵ ک گرزی و کاتا

    اتک سوم با ۴ ساعت فاصله همر دیفالت آرمین بود

    اتک چهارم همر دیفالت امین لیدوکایین بود که چون نصفش تو غارت بود به صورت نصف لانچ شد .

    اتک دوم که رفت تو دیوار و لینک نگرفتین اسکات کشیدین و وقتی دف روی دهکده رو دیدی شروع کردی به زنگ زدن به این و اون که تو رو خدا دف رو خالی کنین من فلان میکنم و بهمان میکنم .

    فکر کنم باید جمله ات رو اصلاح کنی و بگی که نوب ها از تیم آرمین به شمال غرب رسیدن : دی


    پ.ن : ممنون مازیار جان که گفتی هیرو رو شمال شرق داده به اون ده اینجوری به قول سعید ملا قفل بعضی اسلحه ها اینجوری برای ما باز میشه

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

  • پ.ن : ممنون مازیار جان که گفتی هیرو رو شمال شرق داده به اون ده اینجوری به قول سعید ملا قفل بعضی اسلحه ها اینجوری برای ما باز میشه

    سلام ناصر جان


    بنده نگفتم نه میدونم کی قهرمان ارسال کرده بلکه عارض شدم خدمتتون که تو گروه ارمین گفت قهرمان نفرستید حالا اینکه کی قهرمان فرستاده و ایا برای کمک بوده یا فقط لول اپ قهرمان بنده در جریان نیستم قطعا اگه خود ارمین صلاح بدونه توضیح میده.

    سپاس