نقد و بررسی سرور 2 ایکس راند 2 | آغاز 30 بهمن 1399 |

  • سلام


    خوب این سرور هم تموم شد و داریم آماده میشیم برای سرور بعد. اکانت Masterpiece با برنامه ریزی من و جعفر انجام شد، اشتباهات زیادی داشتیم ولی خوب درس گرفتیم که ماحصل اکانت عکس های زیر بود:

    همر اصلی اکانت:


    FINAL-011.jpg


    همر دوم اکانت :


    FINAL-001.jpg


    همر جنگی پایتخت: (بیشتر از دو همر اند گیم نمیخواستیم) یک همر جنگی بزرگتر هم داشتیم که استفاده نشد. حدود 550 کی گرزی


    FINAL-002.jpg



    اکانت شاهکار در ساعات اولیه کتیبه 3 کتیبه رو برای اتحاد زد و در نهایت 2 کتیبه دیگه رو هم کیلین کرد و بعد از اون 2 واندر دیگه رو هم کیلین کرد.

    FINAL-005.jpg

    FINAL-008.jpg

    FINAL-009.jpg

    FINAL-004.jpg

    FINAL-006.jpg

    واندر وینر :love:


    FINAL-007.jpg


    توی جنگ هم که یک همرمون دیوار شد :sleeping:

    FINAL-003.jpg


    این هم کلونی اکانت ما تو مختصات 30 | 30 بازی... تمام اکانت ها بازیکن مجزا داشتند. ما بیشتر از 10 اکانت نبودیم و خوشبختانه کاری رو کردیم که خیلی ها با امکانات بیشتر نصف ما هم نکردند. بازیکن های اکانت از روز 30 بازی به داد بازیکن های اتحاد رسیدند و از باتلاقی که داشت توش فرو میرفت اتحاد رو نجات دادند. از اعداد و ارقام خود اکانت هم برای اتحاد خیلی مصرف شد. کتیبه ها، واندرها و جنگ. از لحاظ مدیریت سایدی، هم جعفر و من هم در گوشه کنار به ساید کمک کردیم. بعید میدونم اکانت و یا بازیکن های Useless بوده باشیم.;)8)

    FINAL-021.jpg

    (البته کلونی بزرگتر از این بود)

    و اما در مورد سرور:
    این سرور هم برای جعفر و هم برای من دستاورد های خیلی بیشتری از عکس های بالا داشت. چون همونطور که روی اکانت با هم هماهنگ بودیم توی گفتارمون با دیگران هم همونطور هماهنگ عمل کردیم و فقط و فقط برای شناخت افراد هیچگونه جبهه گیری نداشتیم. مثلا مهدی عشقی خیل رفیقتر از قبل شد و یا شناخت افرادی مثل کاوه و سامان برای ما خیلی حائز اهمیت بود. با اینکه پشت این دوستان خیلی حرف ها شنیده بودیم ولی متوجه شدیم جز حسادت چیزی نبوده ! فهمیدیم توان رضا اشکبوس خیلی بیشتر از اون چیزی بود که دیده بودیم و این سرور باعث شد از بچه های خودی خیلی الک بشن و دیگه حتی نخوایم سمتشون بازی کنیم. کسایی که ادعای رفاقتشون جز آشغال های جوب های مولوی بالاتر نیست. خیلی هایی که الان توی روشون میخندیم ولی فهمیدیم باهاشون بازی کردن جز اعصاب خوردی چیزی نداره و از اونجایی که از پیشم نمیره (اصطلاح کاشونی) در روح و جون ما هست نمیتونیم کنار بشینیم و باید سینه سپر کنیمو با این افراد هم کلام بشیم تا از حق خیلی ها دفاع کنیم. امیدوارم سرور بعدی این افراد رو نبینیم.


    من اسم میارم و اگرم کسی رو جا انداختم به بزرگی خودش ببخشه: خیلی خوشحالم تیم سه نفره من و ؟؟؟؟؟؟ :love: و جعفر :love: قدرتمند تر شده و افراد خیلی بازیکنتر از ما هم بهش اضافه شدند. دوستان اتحاد فونیکس مثل بابک، کاوه، سهیل و سیما، رضا و امین، سامان :love:، امیرحسین، رضا گارد، افتخاری بود آشنایی با شما دوستان که خوشبختانه ادامه دار هم هست. از بچه های قدیمی ممنونم از مهدی :love:، دانیال، کیا، مجید :love: سالار، علیرضا و آرگین، سجاد و مهران :love:، امیر و سامان، محسن پاکباز :love:، برادران ویسی. ممنونم از مهران و مسعود، میثم مرغی. همچنین آشنایی با بچه های گل اکانت گانز افتخاری بود مثل سجاد گل، علی عزیز.


    از تمامی کسانی که برای اتحاد در هر زمان، با هر توانی زحمت کشیدند و وقتی گذاشتند ممنونم. در ادامه از تمام افرادی که ناراحتشون کردم چه نوب چه بازیکن، چه اونایی که دروغ میگفتند چه اونایی که حق میگفتند. چه اونایی که بدون اطلاعات حرف میزدند چه اونایی که میدونستند و میگفتند عذر میخوام. من یک نوبم... بعضی موقع ها چشامو میبندمو فقط میگم. ببخشید اگه موجب ناراحتی شما به حق و یا نا حق شدم.



    شادزی


    پ.ن: یکی هم جای اسمش علامت سئواله ! خودش میدونه کیه. اه

    ماورای باورهای ما،

    ماورای بودن ها و نبودن های ما

    آنجا دشتی‌ست...

    فراتر از همه ی تصورات راست و چپ

    تو را آنجا خواهم دید.

  • ابراهیم هستم از اکانت کرتیکال ،بعد چند سال اومدیم بازی کنیم برای خودمون،گفتم بذار بازی تموم بشه بعد حرفهامو بزنم و برای ساید اس دبل و ساید دوست داشتنیم حاشیه ای درست نشه،طرف منو از اتحاد انداخته بیرون بعد میاد میگه چرا رفتی بیرون،همین که تا الان از طرف اکانت بنده هیچی اتکی لانچ نشده روی کسی همه چی رو ثابت می‌کنه که ما قصدمون چیزی جز سربلندی است دبل نبود بقران مجید، از چند نفر شدید گله دارم خودشون میدونن کیا رو میگم والانم دلیلی برای فیلم درآوردن نیست الان که دیگه بازی تموم شده،روزی که اتک اومد روی اکانت بنده از ساید sw خداشاهده بیدار بیدار بودم و افشین شاهد هستش که افشین گفت دف هارو بفرستیم داخل نان کپ و کپ و واندر رو بیخیال بشیم و بعد همر نان کپ که 25کی کاتا و 200کی شمشیری داره رو بزنیم به واندر ne که قشنگ بقران مجید صفر میکرد واندر رو ولی چنین اجازه ای ندادم و پسورد اکانت رو عوض کردم،همین که تونستیم برنده این سرور باشیم برای من خودش دنیایی ارزش داره بخدا،دم تمام بچه های اس دبل گرم که با بازی خوب خودشون پرچم این ساید رو بالا بردن،ابراهیم،موفق باشید دوستان 💙

  • سلام به همه‌ی عزیزان


    این برد رو به متای NE-SW تبریک می‌گم، و از تمامی عزیزانِ خاکِ این دو ساید (اسم نمیارم دیگه! همه دقیقا همه) تشکر می‌کنم.


    رقابت با SE در این سرور تجربه‌ی خوبی بود. هر کل کل یا صحبت تندی اگر شده از عزیزان SE-NW هم عذرخواهی می‌کنم.


    انشالله همه‌ی عزیزان سرور - چه یار چه رقیب - در زندگی شاد و موفق باشن، همچنین امیدوارم در سرورهای بعدی هر یک از عزیزان از چهار ساید این سرور، تجربه‌ی خوب و شیرینی داشته باشن (چه برنده چه بازنده)


    با محبت فراوان به یاران متا - و ادای احترام به رقیب


    ارادت‌مند

    ایرج

  • سلام خدمت تمامی دوستان و بزرگواران در هر ۴ ساید سرور


    به پایان آمد این دفتر ولی حکایت همچنان باقیست


    به شخصه این سرور خیلی برام اهمیت داشت و خداروشکر میکنم که همراه با متامون پیروز این سرور شدیم


    جریانات سرورهای قبل رو برای یوسف عزیز تعریف کردم و کاملا متوجه شد قضیه از چه قرار بوده

    امیدوارم کسانی که پشت بنده حرف زدن از کارشون پشیمون بشن


    به شخصه خوشحالم بابت متایی که صورت گرفت و تا اخرین لحظه پابرجا بود تا تمامی دروغ هایی که پشت تمامی بچه های شمال شرق گفته میشد آشکار بشه


    تشکر میکنم از تمامی دوستانم در ۲ساید شمال شرق و جنوب غرب که به شخص بنده کمک کردند و شرمندم اگر کم گذاشتم برای متا(چه اکانتم ، چه شخص خودم) و ممنونم که چندوقتی تحمل کردین


    این سرور فروم نویسی ساید با بنده بود و امیدوارم که تونسته باشم کارم رو به نحو احسن انجام بدم


    از تمامی دوستانی که حرفی بهشون زده شده عذر میخوام و امیدوارم دلخوری پیش نیومده باشه



    این سرور اخرین حضور بنده در میادین تراوین بود و زین پس فقط در فروم در خدمت شما عزیزان هستم


    پ.ن: ناصر کلاهبردار عزیز، یه روزی متوجه خواهی شد هیچ چیز این سرور به من ارتباط نداشت و خودت از اتفاقی که پیش اوردی پشیمون خواهی شد.


    پ.ن: اگر اشتباه نکنم رکورد همر این سرور شکسته شد و ۲همر بالای ۱ میل گرزی داشتیم که همر رنک ۱ (اکانت کلاب و سامان عزیز) و همر رنک ۲( اکانت مسترپیس محمدعلی وگنس و جعفر عزیز) بودن.تبریک به دوستان بابت همرهای زیباشون



    و پست اخر هم با شعری از حضرت حافظ به پایان میرسونیم:

    اوقات خوش آن بود که با دوست به سر رفت

    باقی همه بی‌حاصلی و بی‌خبری بود

    خوش بود لب آب و گل و سبزه و نسرین

    افسوس که آن گنج روان رهگذری بود



    کوچیک همگی

    رضا گارد

  • درود بر همگان


    برد این سرور رو به متای قدرتمند SW_NE تبریک عرض می کنم و امیدوارم واندر زندگی همه دوستان صد بشه حتی برای شما دوستان ساید لب و دهن ( SE ) ;) امیدوارم در زندگی واقعی با برخوردن به چالش پا به فرار نزارید و صورت مسئله تونو پاک نکنید


    اسم نمیارم که کسی از قلم نیوفته ولی این سرور کنار دوستان قدیمی فونیکس و جدید کلاسیک و دوستای گلمون تو SW به ما خیلی خوش گذشت از مافیا بازی کردن های شبانه بگیر تا ریپورت های خفت باحالشون که روزمون و می ساخت!


    در پایان خلاصه ای از اکانت کلاب:


    زیبا ترین پروفایل با کسب کل طلا های غارت، از رتبه یک هجوم و دو دف هم که نگم براتون ;)




    آمار تروپ بعد از لانچ همه همر ها به جز 1 و 2




    یه آماری هم از رنک های داخل بازی











    تو نامه آخر بازی همه چی NE بود ولی دیدن وضع هیرو ها هم خالی از لطف نیست



    در آخر 4 همر اندگیم ما با تاریخ لانچ








  • با سلام خدمت همه دوستان عزیز

    این سرور هم با تمامی فراز و نشیب هاش تموم شد، امیدوارم همه دوستان لذت کافی رو برده باشن.

    برد رو به متای شمال شرق و جنوب غرب تبریک میگم، ایشالله همیشه همینطور در تمامی مراحل زندگی موفق و پیروز باشن.

    این سرور مسعود جان (BestPlayer) به دعوت من سرور رو شروع کردیم بسته به شرایطی که برام پیش اومد، بیشتر زحمت اکانت روی دوش مسعود جان افتاد، همین جا صمیمانه ازش تشکر و قدردانی می کنم.

    پلن اکانت ShadowPlayer کاملاً جنگی بود ولی خب وقتی فیدرهامون بالا رفت و شرایط سرور تغییر کرد دف سازی هم اضافه شد. نتیجه هم همینی شد که لینک هاش صفحات قبل موجود هست.

    از اولین سرورهای تراوین ir و Speedtra فقط و فقط ساید جنوب شرق بازی کردم، از اونجایی که فصل بازنشستگی ما هم رسیده همین جا از همه دوستانی که به واسطه ی این بازی باهاشون آشنا شدم (اسم ببرم خیلی زیاد میشه، ممکنه فراموش کنم و شرمندشون بشم نام نمی برم) صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

    در کنار دوستان جنوب شرق بودن باعث افتخار بود ممنونم که بنده رو تحمل کردن. اگر این مدت باعث رنجش و آزردگی خاطر کسی شدم صمیمانه پوزش می خوام.

    هر نامه یه آغاز و یه پایان داره و این سرور هم پایان و آخرین سرور بنده بود. بدرود


    1400/03/18

    ارادتمند شما

    سعید (SaeidShadow)

  • دروودی بی انتها به تمام عزیزان سرور....

    لطفا مدیریت فروم پست قبلی بنده رو بخاطر وجود مشکلات تایپ زاید پاک فرمایند :


    ضمن خسته نباشید و تقدیر تشکر از تمام پلیرهای باقیمانده سرور اتمام شدن این سرور رو به همه تبریک میگم که باعث شد بریم چند هفته ای استراحت کنیم.


    و در واقع باید به پلیرها،هولدرها،پلنرها،لیدرهای متای شمال شرق و جنوب غرب خسته نباشید عرض کنم و تقدیر و تشکر که همه و همه دست یاری به دست هم دادند تا واندر سرور رو صد کنند انشاالله واندر زندگی همه پلیرهای هر 4 ساید 100 بشه عزیزان.


    متاسفانه قسمت نبود از ابتدای سرور در خدمت عزیزان و سروران گل باشم و 4 روز به کتیبه بخاطر وجود دوستان صمیمی و عزیز و درخواست سهیل نپی و جعفر برای کمک به ساید شمال شرق اضافه شدم.امیدوارم اگر کم و کاستی در خدمت رسانی بوده دوستان بنده رو عفو کنند و اگر سوتفاهمی و هر مسئله ای (بجز امیر تریدر) بوجود اومده بنده از همینجا عذرخواهی میکنم.تلاش بنده در راستای اهداف ساید بوده و اگر بحثی هم بوجود آمده در راستای استحکام بخشیدن و تقویت محور مدیریتی ساید بوده.همیشه سعی کردم خدمتکار ساید باشم و خدارو شکر هیچوقت سر افکنده نبودم.

    به رسم ادب و طبق معمول پس از تبریک یاد کنیم از دوستان زحمت کش و عالیقدرم در ساید همیشگیم شمال شرق:(اسامی ترتیب خاصی ندارد و همه اساتید و سرور بنده هستند)

    آقا عشقی (دلیل بدبختیام)🤣

    آقا سهیل نپی

    آقا جعفر

    برادران گل ویسی عزیزان من

    آقا مملی وگنس (شرمنده بابت اشتباه😅)

    آقا جعفر گل همشهری خسیس

    آقا مازیار گل سرور ما

    آقا جعفر

    آقا مهران زرشک قبله ما

    آقا جعفر

    آقا امیر دومینیک عزیز دلم

    آقا جعفر

    آقاکیا(بیاد گول گول گول)

    آقا جعفر

    آقا علیرضا ایران

    آقا جعفر

    آقا مسعود فراهانی که خیلی ارادت بهش دارم

    آقا جعفر

    آقا مهران بلاروسی و هم بازیش آقا مسعود تامی عزیز

    آقا جعفر

    آقا محسن جامی

    آقا جعفر

    آقا رضا گارد رفیق صمیمی

    آقا جعفر

    آقا سامان گل پلیر جعفر عزیز

    آقا جعفر

    آقا سالار ملقب به گوسفند ساید ولی یکی از کمدی ترین کاراکتر های سرور در کنار محسن جامی عزیز

    آقا جعفر

    آقا رضا اشکبوس و آقا امین عزیز که ۲ ۳ سرور فکر کنم کنار هم بوده ایم

    و آقا ارگین عزیزم

    و اما دوستان گل و عزیزی که این سرور با نام تیمی فونیکس باهاشون آشنا شدم

    آقا سامان گرس عزیز

    آقا کاوه عزیز که اول بهم پریدیم ولی الان یکی از عزیزان من تو تراوین شده واقعا برام

    آقا امیر تریدر

    آقا بابک و آقا سهیل عزیز

    آقا علی دونسچتر

    آقا پرهام عزیز

    آقا سجاد گانز گل

    آقا ایرج سلیم شادی

    و عزیزانی که اسمشان از قلم افتاد اما یاد و خاطرشون در دل من خواهد بود.

    امیدوارم واندر زندگیتون رو صد کنید.


    عزیزان متامون در ساید جنوب غرب:

    آقا یوسف گل

    آقا امیر عزیز

    آقا پارسای دوستداشتنی

    آقا علی عزیز

    آقا پیمان



    عزیزان متای مقابل جنوب شرق و شمال غرب عزیز:

    آقا محمد کینگ(آقایی هم بهت نمیاد حضرتعباسی عشقم):دی

    آقا سید سجاد

    آقا میلاد 200 تی

    آقا مسعود بست پلیر که قسمت نشد حتی حرف بزنیم این سرور

    و...


    و در پایان عارضم که این سرور قسمت نبود بنده بازی کنم اما سرور بعد در حضور دوستان و رکاب اساتید خواهیم بود و چندین تن از دوستان عزیز که احتمال زیاد در ساید جنوب غرب بازی خواهیم کرد.(شاید هم شمال شرق قطعی نیست).


    ارادتمند همه دوستان عزیز و سروران گرامی

    خدمتزگار ساید شمال شرق کبیر

    مجید پرشیا


    پ.ن:گلاب و عرقیات گیاهی اصل سفارش پیوی 09138025747

  • با سلام و احترام :



    امیدواریم باچالش ها و هیجانات بازی ، سرور خوبی را تجربه کرده باشید.


    این تاپیک بسته شد.


    برای جنگ آوری دیگر میتوانید به تاپیک سرور های دیگر مراجعه کنید.


    کانال اطلاع رسانی اسپیدترا :

    https://t.me/s/SpeedTra_Com


    موفق باشید.

  • Admin

    Closed the thread.
  • Admin

    Approved the thread.