نقد و بررسی سرور 1 ایکس راند 2 | آغاز 6 شهریور 1399 |

  • سلام و عرض ادب

    اول از همه خوش آمد عرض میکنم خدمت همه ی پلیرها و تیم هایی که به تازگی به سرور اضافه شدند و خب این نویدو میده که سرور جذاب تر خواهد شد .
    البته همین حضور خودش گویای جذابیت بیشتر سرور بدون مولتی نسبت به سرور با مولتیه . اگر اینجوری نبود این قضیه برعکس میشد و ما باید به سرور بامولتی کوچ میکردیم ..
    .


    اینکه امثال من (که تعدادمون کم نیست) بعد از ۵ سال تصمیم به بازی مجدد گرفتیم ، بزرگترین علتش این بود که دوستان گفتن یه سرور پاک و سالم ران شده !

    تا اینجا هم الحق و الانصاف نظارت عالی بود و آمار و ارقام سرور خودش بزرگترین اثباته که ادمین و مولتی هانتر به این وعده شون جامه عمل پوشوندن ، ولی ( این از همون "ولی" هاست که قبلا هم اشاره کردم :دی ) ؛

    با توجه به اینکه الآن بچه های اسپید اضافه شدن و میشن و این دوستان عادت به بازی تو سرورهای صنعتی دارن (قصد توهین به هیچکس ندارم ولی خب تعارف هم که با همدیگه نداریم ) و ممکنه طبق عادت همین ابتدای کار دستشون بلغزه ، از ادمین محترم انتظار میره که کما فی السابق نظارتشون رو این سرور کاملا مداوم و سختگیرانه و بدون اغماض باشه ، تا روال سرور ۱ همونطوری که بود باقی بمونه .

    چون من و امثال من که عرض کردم تعدادمون هم کم نیست ، به محض دیدن کوچکترین نشانه ای از صنعتی بازی ، بدون سروصدا از خدمتتون مرخص میشیم و این سرور هم مثل سرور اسپید دچار ریزش پلیر و در نهایت متروکه خواهد شد .

    بنابراین از ادمین محترم و همچنین تیم مولتی هانتری خواهش میکنم که نظارت جدی داشته باشن که خدای نکرده کسی سراغ بات و وی پی اس و اکانت مولتی و خرید کتیبه / اکانت و چیف/ غارت توافقی و ..... نره و ما هم بتونیم طی یکسال آینده از بازی محبوبمون لذت ببریم.


    جناب تیرداد به نکته ای بسیار عالی اشاره کردید ، بنده هم از ادمین عزیز تقاضا میکنم این رویه خوب خودشو ادامه بده و نزاره این بستر از بین بره .
    همچنین اگر احیانا در آینده پلیر هایی که علاقه به مولتی بازی دارن از این سرور و این سبک بدون مولتی راضی نبودن لطفا ادمین برای آن عزیزان سرور دیگه ای استارت بزنه و همین رویه قبلی سایت که یه سرور بدون مولتی یه سرور با مولتی بودو ادامه بده .

    جنوب غرب و شمال غرب که قبلا بوی متاشون فضا رو معنوی کرده

    الانم در راستای سیاست های شمال غرب و شمال شرقم که تیم اضاف میشه به سرور

    پس بوی 3 به 1 روی آمرداد بیشتر از هر روزی به مشام میرسه


    سلام جناب امید عزیز

    ما هیچ وقت در مورد متا با سایدی صحبت نکردیم و نمیدونم شما چطور تونستید تحلیل کنید که متایی در حال انجامه . حس میکنم این تحلیل های شما بیشتر جنبه ی شخصی داره !!!
    علی ای حال بنده تا زمانی که در جنوب غرب هستم نمیزارم ساید جنوب غرب زیربار متای سه به یک علیه هیچ سایدی بره . اینو در سرور یک راند 4 اثبات کردم . بزرگوارانی که در اون سرور بودن میدونن که چه فشاری رو من از دو ساید دیگه مبنی بر متای سه به یک بود !


    پ.ن : برسد به دست آقا سعید ملا :دی

    همینو میخواستی ؟ :دی



    پ.ن2: با ساید خودم شوخی کردم که کسی ناراحت نشه ...

    شاد باشید

    کوچیک همه شما یوسف


  • این راه که در مورد اتحادای دوم و سوم شمال غرب میرید به ترکستان است

    از ما گفتن

    حالا لیدرا صلاح دونستن میان اسکرین شات میدن.

    اختلاف تعداد اکانتای سه ساید se nw ne خیلی کمه و در حد انگشتان دسته و فقط جنوب غرب خیلی بیشتر اکانت داره

    هر چی شمال غرب داره بقیه قطعا بیشترشو دارن

  • یه نگاه به تاپ غارت اکانتها بندازید از جنوب شرق و تیم پاکباز آمرداد یاد بگیرید چینش و پاکبازی رو واقعا چرا نمیخواهید قبول کنید این سرور قرار نیست مولتی بازی بشه!


    تاپ تن 2تا اکانت mars و gone hero جمعا حدود 11 میل غارت دارن و اتحادی که در اون عضو هستن با 52 عضو فعال و دارای پلیر حدود 21 میل غارتشونه!!

    اون 2تا اکانت زحمت میکشن و در راستای پلن تیم لیدری ج ش غارت میکنن و اون 50 تا اکانت دیگه فقط درچارچوب و راستای پلن تیم لیدری آمرداد بازی میکنن و اجازه ندارن زیاد غارت کنن!!! اگه لیدرهای محترم بقیه ساید ها هم پاکبازی مثال زدنی مجموعه آمرداد رو سر لوحه بازی تو این سرور قرار بدن و جلوی مولتی بازی رو بگیرن قطعا همه اتحادهاشون بالانس میشن و اینقدر مورد انتقاد قرار نمیگیرن:)

    چطوری لیدر شدین نمیتونین کپ تقسیم کنین، اتحادهاتون بالانس نیس غارتشون و اینقدر ضعیف دارید بازی میکنین:( یاد بگیرین تیم لیدری ج ش برا عضو جدیدها که میخان بیان این سرور و حال اکانت بالا بردن هم ندارن فکری کرده ولی شما نه !


    نم چی تو شد یهو از خوش آمدگویی تیمهای جدید باز رسید فروم به نقد شمال غرب!

    کاش منم se team بودم :((

    2خط یالی فقط:)

    #تمیز_بازی_کردن_فقط_آمرداد

  • با ورود تیم زئوس به فروم صحبت های فروم به مولتی بازی و پوش و غیره رسیده شما حتی ورودتون به یک جا هم اونجارو کثیف می کنه


    به شما باید جایزه کثیف ترین تیم تراوین رو بدن ، تنها چیزیم که توش پیر شدین خرج های بیهوده برای خراب کردن بازی عده ای که زحمت کشیدند و اثبات خودتون هست.


    کسانی که الان اسامی تراوین ایران شدند متاسفانه رو اکانتای ما فقط میتونن برن تو حراجیا دنبال جنس . به نظرم پیر تراوین عطا بید وحشی بود


    چرا که اگر پولم خرج می کرد سالم خرج می کرد .


    هادی از عکس تلگرامت خجالت نمیکشی میری پول میدی اکانت میخری؟ هرکی ببینه فک میکنه چک میدن دستت نقد میکنی بعد خجالت ازین چهره با ابهتت نمیکشی؟


    ---------------------


    ساید شمال غرب 6 تا اکانت با مجموع غارت 32 میل داره خب 8 میل هم توسط بقیه 46 نفر غارت شده که سهم هر نفر میشه 190 کیلو


    اما نکته جالب اینجاست که خیلیا هرچقدر پوش میزنن به اکانت ایمپریال نمیرسن ، من از همینجا تبریک میگم به دوست عزیزم میثم چرا که نشون داد پوش زدن هم کار هر بچه ای نیست


    جدی هر بچه ای یه تور بروزر نصب کرده رو سیستمش 50 تا اکانت ساخته این مدلی بازی میکنن؟ :دی


    ناتارای سایداتون رو بگید ما بزنیم حداقل منابش حیف و میل نشه




    ------------------------------------------------


    اما دوستان واقعا هیچ راهی برای جمع کردن مسائل تخلفاتی تراوین نیست خب تو سرور های رسمی طلا گرون بود بات نبود الان که طلا ارزونه طرف به بات نیاز نداره

    این که خوشحالی نداره


    بازیکن ایرانی باید یه فکری به حال خودش کنه ، تا زمانی که الگوی عزیزان تیم زئوس باشه وضعیتی بهتر از اینم نخواهد بود


    بازی رو از تیم پیشوا یاد بگیرید تنها تیمی که 1 بار هم از Vps استفاده نکرد

  • زیاد وقت ندارم میرم سریع سر اصل مطلب.


    دوستان عزیز راه برای دور زدن قوانین همیشه هست. فکر نکنید خیلی هم زرنگ هستید و بهترش رو تو 3 ایکس انجام میدن.


    تمام ساید ها انالیزور ها حساب گر های خوبی دارن. تک تک اکانت هاتون که همر هاشون میاد بیرون مجموعش رو جمع میزنیم حساب میکنیم. خیلی ساده هستش . حتی اگر ببرید هم هیچ ارزشی نداره ...






    خودمون رو سر کار نزاریم. پوش غیر مستقیم میلیونی و این حرفا .... بشینید اکانت بشکشید بالا. احساس میکنید پلیر کم هست و نیاز به ساپورت هست برید 2 تا مولتی بسازید پارکینگ و دف سازش کنید.

    پوش کنید کل همر و ارزش بازیتون زیر سوال میره.



    روش های غیر مستقیمتون هم خبر داریم چی هست....



    مرد باشید درست بازی کنید.




    حواستون به این باشه اگر سایدی بنا رو به بازی صنعتی بزاره تضمین میکنم که 3 ساید دیگه تمام اختلافات و کل کل ها رو کنار بزارن و اول از همه ساید صنعتی رو حذف کنند.


    بزرگ ترین مسئله این سرور بازی درست هست حتی از زدن امرداد هم برای همه مهم تر هست.





    آزاد شدم :دی


    Pr!est, A L B 0 R Z, 13th LeG!0n, L0st LeG!0n, ADraSTe!a, Alex!a & nobody, Roman AnV!iL, Ch3St3

    PARS HIT ACE ELDERS .??. WINNERS ..??.Wild&Brave




    PuPPeT MaSTeRs

  • سلام و عرض ادب


    آقا محسن، بدون غرض ورزی و جانب داری خدمت شما میگم:

    اینکه هر شخص یا اتحادی توی تاپ مهاجمین باشه، اثبات این موضوع نیست که غارت بالایی هم داشته باشه. ما تو سرور 8 قدیم (تری دات مقابل والز) چندین بار توی تاپ مهاجمین رفتیم اما غارتی معادل نصف نفرِ آخر تاپ هم نداشتیم!


    صحبت دوستان احتمالا اینه که آیا این دو اتحاد غارتشون منفی هست یا نه؟ (که متعاقبا نشون دهنده اینه که بعنوان فارم توافقی و محترمانه ازشون استفاده میشه)




    حالا قسمت جانب داری از جنوب شرق:

    از طرفی، نظر شخصی من این هست بیشتر پلیرهای جنوب شرق (مثل یکی دیگه از سایدها) تمرکز رو روی منابع و کشاورزی گذاشتن که شاید از جانب خودشون راحت باشن و بی دردسر بازی کنن.


    پی نوشت: من در جایگاه لیدری نیستم که بخوام رسماً از شما درخواست کنم عکس غارت اون دو تا اتحاد رو بگذارید، پس لطفا جبهه گیری نشه. با این وجود اگه این کار انجام بشه، شاید بهتر باشه کما اینکه شاید خیلی ها (مثل بنده، بعنوان عضوی از اتحاد سوانز سرور قبل) کنجکاو هستن که واقعاً نظام غارت صنعتی ولی قانونی برقرار هست یا نه!


    موفق باشید


    رضا

    سرباز جنوب شرقی

    روزگاری بود که میگفتن، "تراوین، بهانه با هم بودن"


    الان اینطور شده که "تراوین، مکانی برای توهین، رفع عقده ها و نمایش شخصیت پنهان خیلی ها"

  • درود دوستان عزیز


    عذر خواهی بابت دیرکرد در جواب دادن (سر کار بودم و پست طولانی)



    اولین نکته ای که راجع بهش میخوام صحبت کنم این هست مولتی بازی صنعتی چیست ؟


    یه فلش بک میزنیم راجع به نقطه نظرات دوستان جنوب شرقی در زمان ران شدن این سرور



    نکته سوم الان مبحث دوستان هست که خودشون هم اعتقادشون معلوم هست



    بسیار عالی ما هم موافقیم


    سرور اینگونه شروع شده ، از روز اول سرور اکانتهای توتن شمالغرب در تاپ بودن و اکانتهای گول و هون هم چون روی سواره برای غارت تکیه دارند بعد گذشت حدود دوهفته اضافه شدن


    یکی از دوستان هم تحلیلی کرد که شمالغرب و جنوبغرب بر روی ساخت نیرو تمرکز کردن و پاپشون ضعیفه که خب درست میگفتن ، دوستان شما هم اون زمان دست گرفتن که بابا اینا چرا پاپ ندارن و ......

    بگذریم


    بنده خدمتتون عرض کردم همون زمان که ما برای دفسازی و ساپورت واندرمون بر روی اکانتهای مصری تمرکز کردیم برای همین اولویت پانزده کراپی های درصد بالامون مصری هست به اون خندیدین و ......

    بگذریم


    یه اتحاد دوست شما امروز اسکرین گذاشت تشریف ببرید چک کنید اکثر اکانتهای اون اتحاد کپیتالشون در پنجاه پنجاه واندر ساید هست که پلیرهاش وظیفه دفسازی و ساپورت واندر رو بر عهده دارند به این هم خندیدین و....

    بگذریم


    امروز صبح سعید جان رفتن تاپیک اونور و عزیزان اون تاپیک هم یکم سربسرشون گذاشتن اومدید اینجا با اکانت فیک بجای ما جواب دادید ، بریدید ، دوختید ، دژکول دژکول کردید -خیلی از دوستانی که در چهار ساید بازی میکنن سابقه بازی در اون سایت رو دارن و شما در واقع همه اونها حتی دوستان هم سایدی خودتون رو به سخره گرفتید

    خندیدینو....

    بگذریم


    بحث به پوش کشوندین و خواستار اسکرین هستین ، اینم بذارم باز هم یه چیز دیگه پشتش درخواست میکنید میخندین و .....



    خب ببینید دوستان این فضا ایجاد شده تا ازش لذت ببرید و فروم هم کنارش قرار گرفته تا در این لذت شریک باشیم، من نمیدونم چه سرورهایی رو بردید ولی از اغاز به چشم یه رقیب قابل احترام به شما نگاه میکردم اما صحبتهایی انجام میشه که واقعا نظرمو داره عوض میکنه ، من اسکرین بدم فردا حتما خواستار اختیارات در اتحادای ما هم میشید یا اینکه بازرسی کنید اکانتارو احیانا ، پس از نظر حرفه ای اینکار اشتباه هست ، یه مرجع داره این بازی به نام مولتی هانتر شما رو ارجاع به میدم به ایشون حتما پیگیر درخواستهاتون هستند


    دوست عزیزی فرمودن مولتی بازی صنعتی :|


    طبق اماری که لقمان جان گذاشتن تعداد پلیرهای همه سایدها در یه حد بوده فکر کنم ما یکمم کمتر بودیم اگر اشتباه نکنم ، حالا بگید یکم بیشتر اصلا


    چطوریه که اکانتهای ما مولتی هستن ولی مال شما نه


    مال شما این شکلی هست که سعید جان فرمودن ولی ما مولتی باز صنعتی هستیم ، بنظرتون حرفی میمونه وقتی خودتون این حرفها رو ندید میگیرید و با حدسیات ما رو متهم میبینید


    بیشترین دلیل جواب دادنم هم الان بخاطر زحمات پلیرهای تیممون هست که دوست ندارم زحمت بکشن ولی اینجور در فروم برخورد بشه باهاشون



    این گروه بچه های اکانت ایمپریال هست با اجازه میثم جان گذاشتم این رو


    در هر صورت تیم شمالغرب در چهارچوب قوانین این سرور پیش میره ، صنعتیم بلد نیستیم کلا همون سنتیم مثل سابق وقت نداریم ، همین الان کپهای ما خیلیاش واحه دوم نگرفته از همه سایدا عقبتریم در این موضوع ولی نرم نرمک اوکی میشه


    سخن اخر: ببینید دوستان همین تیم شمالغرب پیش از شروع سرور درخواست داشت غارت خودکار باشه ، دیگر دوستان اعلام کردن نباشه ما هم گفتیم چشم ، نشستیم برنامه ریختیم از زندگی و خانواده زدیم چند ساعت در روز و دسته جمعی داریم کار رو پیش میبریم ، بجای تخریب دیگری سعی کنید تایم بیشتری بر روی اکانتاتون بذارید به عنوان کنایه نگفتم که یعنی خیلی باحالیم اتفاقا دهنمون اسفالت شده ولی خب چاره ای نیست :دی


    درکل انقدر درگیر ما نباشید اون اتحادا هم اگر انقدر رو اعصابتونه من چیدمانشو مثل شما میکنم که همه ریدر ها یجا جمع نباشن همه دفسازا یجا


    واسه ما هم شایعه درست نکنید هیچ تیمی به شمالغرب اضافه نشده همچنین با هیچ سایدی برای متا صحبت نشده


    ممنون از همگی و دیگه فکر نکنم به این فروم زیاد سر بزنم با این سطح قضاوتها، بنده تا الان به دوستان گفته بودم کسی پست نذاره تا فروم بدون حاشیه پیش بره در یه مسیر زیبا ولی از اینجا به بعد من نمیتونم هر روز به دوستانم بگم به خاطر من وارد کل کل های بی مورد که دنبالش هستن دوستان جنوب شرقی نشید

    اختیار دارن بیان


    برقرار باشید

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط 2pac: اختیاری اره ().

  • سلام خدمت همه دوستان به خصوص پلیر های شمال غرب

    چندتا نکته بگم و برم زیاد اهل نوشتن نیستم و بیشتر میخوانم و میخندم

    واقعا چرا اسرار دارید که انالیز و تحلیل های درستی دارید؟

    چرا فکر میکنید خیلی خوبید؟

    چرا فکر میکنید هر سبکی که ناشناخته هست براتون یک ریگی به کفششه؟

    ایا ذهن خراب افکار خراب نمیسازه؟

    مثلا وقتی خودت مولتی بازی همش تو فکرت اینه که یکیو خراب کنی که افکار عمومیو منحرف کنی و خودتو پاک جلوه بدی...

    بیخیال ولی خدایش تحلیل نکنید از خنده ترکیدیم

    خلاصه اقایون لیدر انالیزور و تحلیلگر

    اینقدر فشار نیارید به خودتون برین یکم زحمت بدین به خودتون و یاد بگیرین چطور باید بازی کرد تا نتیجه گرفت

    بیشتر به حال اون دوست عزیزی دلم میسوزه که با کلی مولتی نتونسه خودشو نشون بده و با تحلیل های ابدوغ خیاری میخاد خودشو مطرح کنه


    روز را خورشید میسازد روزگارش را ما.....


    خوش باشید و موفق

  • اسم گروه بخصوص ممد نیست بجز ممد هستا

    ههههههههه:|

  • سلام و درود خدمت دوستان عزیز


    توضیحات کامل رو محسن عزیز برای دوستان گفت و اگه کسی واقعا بخواد بفهمه متوجه میشه که جریان چیه اما میخواستم یه نکته رو بگم

    همان طور که دوستان گفتن ما اکانت داریم بله درسته داریم و اکانت رو هم براتون میذارم


    فقط یه سوال مگه نباید اکانت ما غارتش منفی باشه این چرا انقدر مثبته😂😂(حاج علی اینو داشته باش)


    پس با توجه به این که تیم ایمپریال دوتا اکانت توی تاپ داره پس بحث دقیقا تونستن و نکردن نیست بحث دقیقا نتونستن و ندونستن هست


    پس قبل این که مارو پیش پیش تحلیل و انالیز و اینا کنید آب سرد خورده و نفس عمیق بکشید


    پ.ن:امشب کی رو اکانته ممد؟😂😂

    پ.ن۲: کارو جان ما درسته اکانت کم پلیر و پلیر ضعیف نداریم تقدیمت کنیم ولی میدونی که دوست دارم در های قلبم همیشه به روت بازه داداش ❤FARVAHAR❤

    پ.ن۳:خب راست میگن مولتی ندارن یه مقدار اکانت با توانایی کم پلیر دارن در حد نو دست یه خانوم دکتر بوده ماجراجویی میزده فقط

    ده لست پ.ن:اشکان سرلشگر ماهم دوست داریم داداش دف کورد ترینی حاج آقا ❤


    Saman

  • درود


    خب خوشبختانه شمال غرب سرور اونجوری که دارن خودشون میگن ساید بسیار بابرنامه و قوی هستند و کارهاشون رو حساب و کتاب و سه ساید دیگه باید بجنبن و تلاش کنند تا به اونا نزدیک بشن .


    اما!

    کسانیکه رید میزنند میدونند که از ماه دوم به بعد اوضاع کمی تغییر می‌کنه و این نسبت ریدی که به بقیه پلیرها دارند دیگه گیرشون نمیاد :دی

    اگر سالم بازی میکنید البته :دی

  • سلام دوست عزیز واقعا خودت فهمیدی چی گفتی،دو اکانت در راستای پلن لیدرا غارت میکنن بقیه در راستای پلن حق غارت ندارن؟ چرا بقیه اکانتا حق غارت ندارن؟ پلنر بزرگ میشه به ما بگی اسم این پلن چیه؟^^

    ضمنا هر اکانتی یه سبکی داره ،اکانت ما و gone hero سبکمون غارت هست چون چند نفر روی یه اکانتیم، بقیه دوستان اکثرا تنها هستن و کشاورزی میکنن اما انقدر تجربه دارن که اکانتاشون از M A R S و Gone Hero بهتر در میاد;)

    تیم M A R S برای اولین بار با تیم آمرداد بازی میکنه و از انتخابمون کاملا راضی هستیم چون تا الان طبق رسالت سرور بازی پاک انجام دادن

    سجاد چرا جواب اینو میدی آخه 😅 این همونیه که یچیزی نوشت راجع به کپ های اطراف اکانت بمب ، زمین و زمان به پستش خندیدن ، یه مدت ناپدید شد ، دوباره گفت بزار یچیزی بگم ! بزار دلش خوش باشه ، تو ذوقش نزن

  • پدر فروم رو در آوردید

    هرکس پلیر گزاشته روی اکانتی ! داره ریدش میده نوش جونش !

    این بحث مولتی بازی نبودن هم مال این هست که دیگه صنعتی نشه یه اکانت 40 تا دفساز نداشته باشه که نشه پلن زد

    یا طرف 40 تا خط شکن از مولتیاش نکشه !

    دیگه همه دارند این مولتیو ! یکی 5 تا اکانت رو میکشه ریز رید یکی 20 تا ! یکی هم مثل ما یه دونه داریم آپ میکنیم پارکینگ ده کنیم

    هرسایدی هم ادعا داره مولتی بازی نمیکنه الان که اتحادها چیز خاصی نشون نمیدن ! یک اکانت رو دعوت بدید رید هزاتحاد رو ببینه !


  • حرف حساب ،

    کم کم داشتم از ادعای تقدس بعضی ها شاخ درمیاوردم ،

  • خب خب سلام خدمت همگی علی الخصوص دوستانی که موجبات خنده مارو حتی در ایام مسافرت هم فراهم میکنن=)))


    قبلا یه پست گذاشتم که لیدرامون دوس نداشتن گفتن امار اتحاد و اکانتارو نذار کف فروم الانم باز ناراحت میشن ولی خب من نمیتونم جلو خودمو بگیرم :)))


    من به شخصه در مورد اکانتایی که به خودم مربوطه قبلا شفاف سازی کردم و حتی پیشنهاد بررسی هم دادم اما چون واسه یه عده خطرناک بود و ممکن بود گریبان خودشونم رو بگیره استقبالی نشد=))


    اما بریم سر اصل مطلب:

    همینجو که از بیکاری یه چرخی تو فروم میزدم بازم در کمال ناباوری دیدم خیلیا چت کردن رو مصری علی الخصوص مصریای ش.غ این مصری هم داستانی شده😂بخاطر همین لازم دیدم در نوبه خودم یه چندتا عکس قشنگ بذارم اینجا تا بعضیا بفهمن هر گردی گردو نیس هر مصری ای هم مولتی نیس.


    هرچند میدونم نرود میخ آهنین در سنگ و بعد از عکسا بازم یکی میاد میگه خب منم صدتا اکانت تلگرام میسازم منم صدتا واتساپ میسازم منم پونصد تا گوشی دارم اگه راس میگی فلان کن بهمان کن اما برام مهم نیس و آخرین باری هستش که در مورد اکانتایی که به درخواست من اومدن تو بازی پست میذارم.


    خب بریم سراغ عکسا.


    پ.ن۱:در ضمن ۲نفر دیگه هم بودن که لازم ندیدم از اونا هم شات بگیرم.

    پ.ن۲:قرار بر این بود که اینارو رید نکنم و فقط دفسازی کنن اما با جوی که دادین مث بنز ریدشون میکنم و ۱۰ تا همر جنگی میکشم تا ببینم خلاف کدوم قوانین و سروریه.

    پ.ن۳:اگه اشتباه تایپی یا عکسی بوده عذر میخوام با گوشی هستم.




  • درود بر تمام دوستان

    اول از همه در زمین جنگی بازی کردن و تحلیل همر کشیدن رید من هیچ نظری ندارم بماند برای دوستان

    و اساتید صاحب نظر


    در مورد دف سازی هرکی هر سوالی داشت خواست یاد بگیره بگه براش کلاس خصوصی براش میزارم براش :دی (فقط آدرس بدین سنپ بگیرم براتون در بست جلو در خونه :دی )

    خوب یکم جو فروم رو عوض کنیم

    اساتید عزیز بیاید در مورد دف سازی یکم صحبت کنیم ببینیم نظر ها و سلیقه دوستان چجوریه

    بنظرتون در حال حاظر بهترین پونت دف و ترکیب دف چیه

    بترین پونت دف آنویل برای کدام نژاد هست

    و بهترین دف شناور بهتر با کدوم نژاد باشه


    (والا دیدم همش راجب همر جنگی بازی و رید و اینا حرف میزنید در حق ما دف سازا اجحاف داره میشه ما چه گناهی کردیم)


    و اما نظر شخصیم رو میگم یک دف کورد براش فرقی نمیکنه دف داخل ساید با چه ترکیبی و نژادی هست از تمام پتانسیل ساید باید استفاده کنه و هنوزم نظر من اینه از همه نژاد ها لازم هست و از همه نوع دف این کار لیدر و دف کورد بر لساس همر و نژادش ببینه چه ترکیبی بچینه جلوش بیشترین پوینت دفاعی رو میگیره

    و نارش چی بزاره که در کنار دف های استراتژیک که براش خیلی مهم هست کمتر آسیب ببینه


    دوستانی که اینجا با این بنده حقیر در تورنومنت در حال بازی هستن دیدن من و ممد تارانتولا و ممد بایگوش کلا ترکیب دف رو چجوری میچینیم برای هر اتک ولی دوستان نظرش رو بگن

    پ.ن قطعا دف سازا به بهشت میرن

    پ.ن سامان جون دوست دارم امان نامه اکانتت رو مهر کردم میفرستم با اسنپ بیاد

    پ.ن محست حرص نخور عزیزم ریلکس باش این یک بازیه

    پ.ن احسان جون تو ۲۰ تا جنگی بسار آخرش چی فایده مال خودمی دوست دارم مرد بی اعصاب

    پ.ن مصطفی سکوتت رو دوست دارم

    پ.ن سعید اندکی آرام بگیر داداش کار دارم :دی

    پ.ن آقا گان هرو به بهشت نمیره من هرکی خواست بزنتش کمک میکنمش

    پ.ن این اکانت sw team رو کسی گردن نمیگیره؟

  • عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان گرامی

    پ.ن۲:قرار بر این بود که اینارو رید نکنم و فقط دفسازی کنن اما با جوی که دادین مث بنز ریدشون میکنم و ۱۰ تا همر جنگی میکشم تا ببینم خلاف کدوم قوانین و سروریه.

    سرور بدون بات و مولتی
    جدی اولین باره میبینم یکی عکس مولتی هاشو میزاره تو فرومی که برای سروری ضد بات و مولتی هست بعد میفرمایند مثل بنز رید میدیم

    اقایون ادمین که سکوت کردید مقابل تمام این رفتار ها . 100 ها دلیل مدرک برای مولتی بازی دوستان اوردیم و حتی توانایی نقض همین دلایل رو نداشتن

    الانم که خودشون دارن اعلام میکنن

    اگر توانایی مدیریت کردن ندارید و صرفا درامد براتون مهمه که بگید ما هم مثل دوستان سرور بغلی بریم رو حذف

    مدیریتی که حتی توانایی درست کردن ماجراجویی ها رو نداره و به بهونه پلیر کم اجناس رو ثبت رسمی میکنه

    فرومی که حتی یک مدیر مشخص نداره و پست های اسپم وار به صورت فله ای وارد میشه

    و هر بار باید یه مشکلی دست و پنجه نرم کنیم و بگیم که سرور ایرانیه

    من کاری با تیم یا شخصی ندارم اگر به زودیه زود این مشکلات جواب رسمی نداشته باشن به صورت شخصی و چندتا از دوستان خودم حذف میکنم

    پ.ن 1 : به صورت رسمی از یه دوست مولتی باز شنیدم چندین نفر پول میگیرن تا تو هر سایدی مولتی اپ کنن با بات شخصی


    پایدار باشید

  • سلام و عرض ادب

    روز 24 سرور هم اومد ...

    سروری که با تیتر [بدون هیچگونه بات] آغاز به کار کرد و تونست این حجم از پلیرهای با سابقه و بزرگو به این سایت بکشونه . به جرات میتونم بگم اسامی در این سایت میبینم که سایت های دیگه برای داشتن حتی یک اکانت فروم این عزیزان حاضرن هر تغییراتی در سایت در راستای جلب رضایت این عزیزان انجام بدن . مدیریت محترم اسپید ترا عرض بنده اینه که این پتانسیل و این بستری که ایجاد شده نمیشه روش قیمت گذاشت ...

    اجناس حراجی انحصاری شد ما گفتیم مشکلی نیست بزاریم ادمین هم ضرر مالی نکنه
    سایت برای بعضی از دوستان با گوشی بالا نمیومد گفتیم عیبی نداره و یه راهی جلو پاشون گذاشتیم
    تفاوت هایی در واحه ها و ناتار ها و امتیاز فرهنگی و ... بود گفتیم عیبی نداره با این سیستم بازی میکنیم و پلنو متناسب با اون میچینیم
    بعضی دوستان گفتن در ساید دیگه مولتی بازی میشه ، گفتیم عیبی نداره همین که با vps نیست و صنعتی بازی نیست خداروشکر
    بعضی دوستان گفتن بعضیا دارن بات شخصی میسازن ، گفتیم عیبی نداره خلاصه همیشه بعضیا هستن قانونو دور بزنن
    گفتن غارت طبیعی نیست ، گفتیم عیبی نداره تهش روسیاهیش برای پوش بازاست .
    گفتن و گفتیم و .....

    اما امروز چیزی دیدم ( نقل قولی که از TNT آوردم ) که نتونستم ساکت بمونم و مجبور شدم پست بزارم تا خدمت مدیریت محترم اسپید ترا عرض کنم ، حیفه ! واقعا حیفه این بستر و این جمع از بین بره آقای ادمین !

    امیدوارم که یک سوتفاهم باشه و در این سرور به همه ثابت بشه که این ها اشتباه بوده ... وگرنه اگه در این سرور هم این اتفاقات بیفته قطعا سرور بعد بیابون خواهد بود .

    این پست من در تاپیک آمادگی این سرور :


    2 : دخالت ادمین در روند بازی : با خوندن فروم سرور های گذشته متاسفانه چیزی دیدم که باور نکردم و بعید میدونم از مدیریت محترم که چنین کاری کرده باشن و یا در این سرور بکنن و فکر میکنم بیشتر جنبه تخریب این سایتو داشت !

    و این پست آقای حسین TNT در همین سرور اسپید 3X که هنوز در جریانه :



    کوچیک همه یوسف

  • سلام و عرض ادب خدمت دوستان


    در باب عدم پیگیری یا پیگیری توامان با فِس فِس از سوی مراجع ذیصلاح (هانتر و ادمین )

    و مدل اداره جاتی طور همراه با کاغذ بازی ها و سِیر باطلی که دوستان دارن میرن و پابرجا چون دماوند بر این سیره و روششون استوارن و هرگز تلاشی جهت رفع نواقص موجود نمیکنن بگم که ی تکونی بخودتون بدید بد نیست .

    این دوستانی که اینجا جمع شدند جهت بازی کردن ی سریاشون تو زندگی وقت سر خاروندن هم ندارن فقط به جهت اینکه ادعایی شده مبنی بر ران کردن سرور درست و درمون بدون مولتی از ی سری از مشغله های زندگیشون زدن و تشریف اوردند این سایت و این سرور پلی بدن . بقول آقام علی کریمی ، این دوستان نباشن شما هم نیستین ، ادمین کیه هانتر کیه ؟

    این دوستان ی سریاشون اعتبار تراوین ایران هستند که منت گذاشتند اومدند ، و به طبع اعتبار سایت شما . به این امر هم واقفیم که شهر(کشور ) خوب پیدا کردنی نیست ساختنی هست و باید به دست همه مون ساخته شه ولی بشرطی که گوش شنوایی هم وجود داشته باشه . شما چهار نفر از اساتید این بازی رو جمع کردید دو تا فیدبک بگیرید که مشکلات سایتتون رو بهتون بگه ؟


    مشکلات که کمم نیستن ماشالا ی چند تاییش که من دیدم با روزی دو ساعت پلی دادن ایناست پلیرای دیگه که قطعا ۵۰ تا باگ پیدا میکنن براتون .


    اولیش اینه که نمیشه با قوانین ۱۰ سال پیش مولتی بازا رو خفت کرد صرفا اینکه آی پی نخورده باشن . مگه میشه بگی کارهایی بانکی رو مثه ۱۰ یا ۱۵ سال پیش انجام داد ، بری قبوض بانکی رو بانک پرداخت کنی ۳۰۰ نفر جلوتون و بگی قانون اینجوریه ، باید با توجه به پیشرفت جامعه شما هم اپدیت بشی ، یارو اکانت ساخته ی لاگین کرده ی اکانت رو جانشین کرده و الهی به امید تو هنوز که هنوزه اسم دهکده هاشو از دهکده جدید قلی عوض نکرده ، قبلا هم تازه قانون بهتر بود تا به ی پاپ خاصی نمیرسیدی که فک کنم ۵۰ یا هر چی بود ، نمیتونستی جانشین کنی کسی رو ، یارو میرفت سفر جانشین میکرد ی اکانتو بعد ۳ ۴ روز جانشینی میپرید تا وقتی که طرف مجددا با پسورد لاگین میکرد دوباره میشد جانشینی لاگین کرد ، الان بحثش تو تلگرام ساید بود که گویا نمیپره ، اینم مهم نیست ، اکانت داره هر روز پاپ میزنه روزی ۴۰ تا پاپش بالا میاد بعد داره روزی ۱۰۰ کی غارت میشه ، با ۵۰ تا موج ۲۰ تا ۲۰ تروپ روش خب مگه میشه بگی این مولتی نیست ، یارو میاد رو اکانت میبینه رید میخوره پاپش رو میکشه بالا و بی تفاوت به اتک ها لاگ اوت میکنه میره پی کارش ؟ ی روز دو روز میگی میخواد دف بسازه یهو دیوارش کنه نه ۲۰ روز که ، بعد بگیم مولتی نیست چون آی پی نداره ، بابا ۱۵ سال پیش ۱۰ سال پیش طرف با کارت اینترنت و سرعت ۵۶ کیلو بایت لاگین میکرد ، میگفتن با ای پی پیداش میکنن ، دی اس ال هر کسی نداشت ، برا تراوین با کلی اینور اونور ی دی اس ال با سرعت ۲۵۶ گرفتیم ، صِرف آی پی برای پیدا کردن مولتی بشدت عصر حجریه . حالا ی سری دسترسی دارید وقتی کتیبه گرفت طرف مثلا انبار مثلا جنگ ، مثلا احمقی که رو جنگ چرخیده رید توافقی رو باز میکنید تازه نه اونم برای هر کتیبه ای .


    زشت نیست واقعا میری تعدیل بزنی توزیع رو نوشته توضیع ، تو تالار جشن کوچک رو داریم جشن کوچیک ، واقعا خنده داره این مسائل البته جلو مسائلی که مهمتره اینا هیچه .


    صرف در امد زایی برای در اختیار داشتن اثر هنری واقعا دیگه اوج هنر نمایی هست و از اون بدتر نذاشتن لیمیت برای اون هست ، که دیگه غیر قابل قبول هست و اصلا هم نمیشه ازش رفع ابهام کرد حتی با مشتق گیری . دوستان عزیز بازم میگم این بچه هایی که اینجان اعتبار شما هستند ، نباید برای بدست اوردن این اعتبار قیمت گذاری کرد ، شما سرورای همین جوریتون با فول مولتی رو برگزار کردید پلیراتون مشخص هستند ، قابل قیاس با این سرور نیستن ، مطمئن باشید سرور بعدی بدون مولتی که ران کنین دوبل این پلیر جذب خواهید کرد . خواهشا به چشم ریالی به این سرور نگاه نکنین ، اینو اعتبار خودتون بدونین حتی به ضرر .


    خیلی موارد دیگه هم بود که متاسفانه دیر وقت و فراموش کردم که مهم هم نیست چون اگر گوشی برای شنیدن باشه میتونین از دوستان پر سابقه و مطلع ، کسب اطلاعات کنید که با هم بسازیم این شهر رو ، الان دوستان رقص خوب این سایت رو به آواز بدش بخشیدن ، وای به روزی که رقص خوبی هم نداشته باشید ، فقط گفتن و ادعای بدون بات بدون مولتی ی سریا رو کشونده اینجا ، سایر نواقص رو در نظر نمیگیرن این رفقا ، ولی چقدر بدمیشه (برای اینده ) و یا بد هست (برای حال )که مبرهن بشه داریم نم نم از اون ادعای اصلی سرور بدون بات بدون مولتی دور میشیم .


    پی نوشت : نداریم .


    ناصر


  • این پست من در تاپیک آمادگی این سرور :

    و این پست آقای حسین TNT در سرور اسپید 3X :



    کوچیک همه یوسف

    سلام و درود به همگی رفقای عزیز

    من واقعا برام عجیبه!!!

    صادق و یوسف عزیز

    بیشتر روی صحبتم با شما دو بزرگواره که من رو می‌شناسید و میدونید که نه رسول رو میشناسم و نه مهدی رو! و حتی اولین دفعه خود صادق من رو آورد به این سرور!!!

    این رو دوباره یادآوری کردم که حداقل از طرف دوتا دوستم که من رو میشناسن انگ جیره خواری نخورم!

    من از مدیریت سایت صددرصد دفاع نمیکنم چون تا چیزی برام مسجل نشه پشتش وای نمیسم! ولی برام عجیبه که شماها افتادید توی موجی که یه تعداد افراد معلوم الحال راه انداختن!

    خدایی چندتا سوال رو پیش خودتون جواب بدید بعد قضاوت کنید!


    تا به حال به جز چندتا شهادت، سند دیگه ای هم دیدید؟!

    تا به حال روند قضایی رو شاهدش بودید؟ میگن شاهد خودش مدرکه ولی توی هشت ماهی که سرباز دادگاه بودم، یک دفعه ندیدم قاضی ای (البته قاضی عادل!) فقط به استناد شهادت، حکم صادر کنه!!! شاهد مکمله اثباته و نه سند اثبات!

    میدونی چرا جدیدا شهادت توی احکام دادگاه کمرنگ شده؟! چون توی تمام بندهای قانون تاکید داره "شهادت افراد عادل!"

    تو از عدالت چند نفر از این افرادی که شهادت میدن به جانب داری ادمین ها مطمئنی؟! یا بهتر بگم! از بی عدالتی چند تاشون مطمئن نیستی؟!!!


    یعنی این موارد تا دیروز نبوده و یهو همش امروز اتفاق افتاده که دوستان در حال جوسازی هستن؟!


    همون دوستانی که ادعا میکنن مدیریت سایت سمت و سو داره و توی بازی دخالت میکنه، الان چند ساله دارن این ادعا رو میکنن؟! آیا بعد از هر دفعه این ادعا بازهم نمیرن سرور بعد ثبت نام کنن؟!


    و ...


    واقعا ازتون سوال دارم! این ها برای شما معنی و مفهوم نداره؟!!!


    در مورد سرور بغلم

    اتفاقا اگه همرهای به نامردی صفر شده برگرده، داوری، به حق نزدیک تره!

    سرور قبل که کتیبه همین آقای لئو دزدیده شد خارج از چهارچوب بازی و ادمین برگردوند بهشون، خوب بود و ادمین شاه بود، حالا اگه با زیرآبی رفتن دوستان برخورد کنه اخه و پیفه!!!


    برای امینت یه راه جایگزین رو پیش گرفتن ادمین ها اونم این بوده که هک به هر نحوی اتفاق بیفته و اثبات بشه! علی الراس برخورد میکنن!

    امنیت سایت پایینه که دلیلشم اونایی که پیگیرش بودن میدونن! مشکلات مالی هست! اشکالم نداره مردش هست کسی، میتونه آستین بالا بزنه کمک بده مشکلش حل بشه نه اینکه مدام ایرانی بازی در بیاریم و غر بزنیم و مثل گونی گردو کِر کِر کنیم!!!

    اه اه اه بده و دوست نداریم که آسونه همه بلدن! چند نفر رفتن به ادمین ها پیام بدن بگن من شاید بتونم کمکی بدم توی ارتقاع سطح سرور ها؟!!!


    خلاصه حرفم! من اتفاقا یکی بزرگترین منتقدین به سایتم و حتی یکی از مشکوک های به بی طرفی مدیریت! و هممون میدونیم خیلی راه داره تا تراوین شدن!


    ولی انصاف داشته باشیم، شرف داشته باشیم بدون سند قضاوت نکنیم و حکم صادر کنیم!

    یکم درک داشته باشیم توی بازی یه عده، مجددا تکرار میکنم معلوم الحال نفتیم!


    در پناه حق