نقد و بررسی سرور 1 ایکس راند 2 | آغاز 6 شهریور 1399 |

  • سلام

    سلام دوستان عزیز...

    و مسعود گرامی


    من هم با نظر مسعود جان

    در مورد بند آخرشون موافقم ‌(بقیه مساعل جوابش مربوط به من نیست)


    اگر ایدین جان دوباره فراخوانی بدند من هم تمایل دارم در رکاب ایشون، باشم

    و خوشحال میشم در مورد این مساله یه شفاف سازی کنند.

    هستیم دوستان بسیاری که آیدین برای ما خاطرات اول روز تراوین رو تازه میکنه و سبک بازی و لیدری مورد پسنده..

    امیدوارم اگر قبول کنند اعلام کنند

    ما استارت اکانت بزنیم و لذت شگرفی بیریم


    پ ن :جنوب غرب دوست داریم خیلی زیاد به چشماتم خیلی میاد ❣️

  • سلام


    شمال شرقم داره از سایه در میاد با اعلام وجود آیدین...


    با این اوصاف پیش بریم تقریبا ۴ ساید هم وزن میشن...

    جنوب شرق آمرداد...

    جنوب غرب که در سکوته ولی...

    شمال شرق هم از پست های اخیر آیدین مشخصه و دوستانی که هر کدوم برای خودشون کسی بودن و هستن...

    شمال غربم دوستان آکسفردی با اکانت های خاص که منتظرم ببینم کجا کلنی می زنن...


    حاشیه ها را ول کنین... بهتره همه نشون بدیم چی تو آستین داریم...


    پ.ن: هنوز چند نفر مونده اعلام وجود کنن تو سرور... از سایه در میاید یا دود کنیم تو فروم تا بیاید بیرون؟ 8o

    دیگه حال امضاء درست کردن و نوشتن روزومه نیست... خستم می فهمین؟


    سال های دور خودتون هر وقت هست من از قبلترش اینجا هستم...

  • سلام دوستان،


    ببخشید من مختصر جواب می‌دم -- با گوشی هستم و دسترسی به کامپیوتر ندارم تا حدود ۲۴ ساعت دیگه.


    در مورد نژاد مصری:

    نه تولید این نژاد ۲ برابر هست، نه تولید قهرمانش ۲ برابر هست، نه دیوارش (حداقل طبق کیریللوید) قوی‌ترین دیوار. اگه ممکنه این ادعاها رو با یه لینکی چیزی مطرح کنین وقتی می‌کنین.


    ضمناً توی این سرور بیشتر از «نژاد قهرمان» برای تولید منابع، میزان خرج سیلور روی کتیبه قهرمان هست که تولید رو تعیین می‌کنه. :)


    در مورد فراخوان:

    من به‌دلیل دغدغه‌ها و کارهای شخصی، هیچ تعهدی راجع به حضور و بقا در این سرور نمی‌تونم بدم. برای همین هیچ فراخوان رسمی‌ای نداده‌ام و قصد هم ندارم که بدم.

    منتهی، همون‌طور که ایرج عزیز فرمودن، توصیه‌ام حضور در ربع شمال‌شرقی هست.

    دلایل‌ش هم زیاد هست، و مهم‌ترین‌ش این هست که «تلاش» دوستان قدیم من، قطعاً زیر لوای اکانت‌هایی که ۳۲۰۰ تا گلد برای ۳۰ تا کتیبه قهرمان دارن می‌زنن بالطبع گم می‌شه.


    من در تیم امرداد دوستان خوبی پیدا کردم و به‌نظرم خیلی‌هاشون واقعاً پلیرهای پروفشنال (از نظر منطق و احترام، نه فقط تکنیک بازی) هستن. منتهی چون هم تیم‌شون کامل هست به‌خودی‌خود، و هم یه‌سری حاشیه‌ساز‌ها هنوز دنبال قاتل بروسلی می‌گردن و حتی به ایرج عزیز هم رحم نمی‌کنن، ترجیح می‌دم زیر سایه این عزیزان نباشم و در کسوت همسایگی در خدمت باشم.


    در سمت دیگه، ربع ش.ش. هم خیلی خلوت‌تر هست، هم حداقل تا اینجا کم‌حاشیه ظاهر شده و اتحادهاش هم هماهنگ به‌نظر میان، هم نسبتاً دموکراتیک‌تر هست.


    به‌نظرم دوستانی که اکانت ساخته‌ان هم می‌تونن بعد از ریست شدن تاپ۱۰ حدود ۱۲ ساعت دیگه یه اکانت جدید تو ش.ش. بسازن و اکانت قبلی رو حذف کنن. خوبیش هم، هم ارزون شدن آیتم‌های قهرمان هست، هم غارت بهتر و موقعیت امن‌تر به‌خاطر فاصله از کپ، هم یه انگیزه برای پیشرفت در تاپ۱۰ و مدال آبی گرفتن! از نظر نژادی هم نژاد هون برای خفت و غارت چیز خوشگلی هست، یا تجربه نژاد مصری اگه اهل منبع هستین، یا گول و رومن اگه تجربه‌ش رو نداشته‌این تا حالا!


    باز هم لازم هست تاکید کنم که این یه فراخوان نیست. صرفاً یه توصیه دوستانه و عقلانی هست برای باانگیزه‌تر ادامه دادن سرور و «تاثیرگذاری» بیشتر و لذت بالاتر.


    برای هماهنگی بیشتر هم به اکانت Slim Shady اگه نامه بدین، ایرج گل همیشه در خدمت هست. یه گروه تلگرامی هم خواهیم داشت که می‌تونیم توش جوک بگیم و در کنار هم بدون حاشیه بیشتر حال کنیم!


    ارادت،

    --آیدین.


    پ.ن. من اسمی از «سوانز» نمی‌برم. سوانز یه آرمان بود که این سرور تحقق‌ش هست. تلاش تک‌تک بچه‌های سوانز بود که باعث شد ارزش بازی پاک بیش‌از‌پیش بر همه عیان بشه، تا حدی که یه سرور اختصاصی فقط با همون آرمان ایجاد بشه.

    از سوانز، مثل والیانتس، مثل گرند، مثل تری‌دات یه سری خاطره و یه سری دوستی مونده بیش از هر چیز دیگه. این خاطره‌ها رو می‌شه به‌دور از ماهی‌گیری، دوباره احیا کرد و ازشون لذت برد و دوستی‌های واقعی رو ادامه‌دارتر کرد!

    I used to want to change the world. Now I just want to leave the room with a little dignity. - Lotus Weinstock


  • سلام آیدین عزیز

    از حضورت در این سرور بسیار خوشحالم. همون طور که حامد 2تایی بالاتر گفت به نظر میاد هر 4 ساید به خوبی دارن کار میکنن و به نظرم سرور جذابی خواهد بود.


    نکته ای درباب نژاد مصری هم بگم چون خودم دارم باهاش تو سرور 3 ایکس بازی میکنم و بدون مولتی تونستیم رتبه 24 دفاع سرورو داشته باشیم. (اکانت های همردار هم میان تو آمار که تشخیص دقیق قدرت دفاعی سخت میشه)

    همون طور که گفته شد برده برای شرایطی که خیلی درگیری شدید باشه بسیار گزینه خوبی هست.

    گارد آنهور هم بخاطر سرعت بالا برای دفاع شناور خیلی خوبه

    اما برای دفاع ثابت یا دف آخر بازی نگهبان خاکستر و ارابه ریشف جزو بهترینها هستن و آنویل ترکیبی اونها بسیار قدرتمنده. مجموعه ویژگی هایی که نژاد مصری داره مثل تولید بیشتر یا نوع نیروها باعث میشه که به نظر من برای کسایی که میخوان وقت زیادی برای بازی بذارن و اکانت بزرگی داشته باشن بهترین گزینه برای دف سازی باشه. (کسایی که وقت کمتری دارن یا نمیخوان زیاد اکانت بزرگی داشته باشن مثلا کپ رو 15 متوقف بشه و زیر ده تا ده داشته باشن ، گول به نظرم نژاد بهتریه)

    سرعت ساخت نگهبان خاکستر به نسبت سرباز پیاده پایین تره و باعث میشه رشد کمتری داشته باشه. اما چون تولید مصری بیشتره میشه با فعال کردن تعداد ده های بیشتر برای ساخت نیرو این قضیه رو جبران کرد.

    همون طور که آیدین هم گفت یکی از مشکلات دفسازا کمبود جا هست و یعنی شما یه جایی بالاخره متوقف میشید. (مگر حسابی مولتی برای پارکینگ داشته باشید) تو اون حالت، دفاع نزاد مصر یکی از قویترین ها و بهترین ها خواهد بود


    من چند شبیه ساز زدم از ترکیب نگهبان خاکستر با گارد آنهور و ریشف و همین طور پیاده گول با کاهن و شوالیه گول.

    در تعداد برابر از نظر مصرف گندم به نظرم بهترین ترکیب نگهبان خاکستر بود و ارابه ریشف. شما هم میتونید آزمایش کنید

  • سلام آیدین عزیز حضور خودتون و دوستانتان تو سرور رو خیر مقدم میگم؛باعث شدید به کیفیت سرور امیدوار شیم متاسفانه تا الان فروم یه حالتی بوده که جز شاخ و شونه کشی چیز دیگه ای نداشته (ماشالا ادعای یه سری از دوستان رو که نمیشه حتی با تریلی کشید)

    ولی پست تحلیلی شما طبق معمول و البته اعلام‌ حضورتون یه خورده انگیزه تزریق کرد برای بیشتر وقت گذاشتن تو بازی و فروم

    در مورد دیوار مصری اینجوری که حداقل تو کیریلوید نوشته استقامت یا دوربلیتی 5x داره مثل دیوار توتن ولی به جای دف ۳۰ درصدی توتن توی مصری دیوار ۴۰ درصد دف داره که قاعدتا همین‌قضیه اونارو تبدیل میکنه به هولدر های قوی تری نسبت به توتن (البته روی کاغذ :دی)

    البته چون خود من به شخصه اولین سروری هست که با این نژاد ها آشنا شدم شاید اطلاعات من ناقصه صرفا چیزیه که تو کیریلوید نوشته


    پ.ن اول: خیلی وقته دوستان عزیز در مورد اکانت ایمپریال پستی نقدی گله ای تهمتی چیزی ننوشتید دارم نگرانتون میشم :))

    پ.ن دوم:پس اون همه تعریف از خودتون که رقبای شما و متحدین شما پس از برخورد باهاتون تبدیل شدن به دوستان و هم بازی های سرور آتی نمونه هاش اینجوریه؟ خیلی هم عالی .

    پ.ن سوم:دیوار و اقامتگاه ناتار خر است 😐😐


    P.s:Respect is earned ,not given

    پی نوشت پی اس : نمونه اش رو میتونید رو واکنش ها ریپلای ها و لایک های روی پست های آیدین ببینید. صرفا یه پیشنهاد دوستانه بود به دوستان نه چندان محترم جدید که باهاشون آشنا شدیم تو این سرور

  • به به خیلی خوش اومدی امیر جان با وجود شما این سرور جذاب تر هم میشه

  • من چند شبیه ساز زدم از ترکیب نگهبان خاکستر با گارد آنهور و ریشف و همین طور پیاده گول با کاهن و شوالیه گول.

    در تعداد برابر از نظر مصرف گندم به نظرم بهترین ترکیب نگهبان خاکستر بود و ارابه ریشف. شما هم میتونید آزمایش کنید

    شما استاد مایی، ولی اون ابزار units' attributes calculator دقیقاً واسه همچین مواقعی ساخته شده که نظرها، با عدد و رقم دقیق بیان بشه و بتونی با ۲ تا کلیک ببینی با گندم ثابت دفاع چه ترکیبی بهتره.


    خودش اصلا برای این سوال گزینه از پیش تعریف شده‌ی late def رو هم داره:

    http://travian.kirilloid.ru/war.php#s=1.45&WCF_AMPERSAND¶ms=2&stat_sum=6&lvl=20&mode=2&hd_lvl=20&brew=10&item=5&func=cu%2Ft


    همون طور که دیده می‌شه سه تا گزینه‌ی تاپِ بهترین ترکیب‌های دفاعی با گندم ثابت، توشون مصری نیست و هنوز بهترین دفاع محافظ و بعد ترکیب محافظ و نیزه‌دار هست. منتهی اختلاف نسبتاً کم هست بعدش (زیر ۱۰ درصد) و می‌شه گفت تا حدی سلیقه‌ای می‌شه.


    ارادت.


    پ.ن. من از مصری بدم نمی‌یاد، صرفاً قصد دارم فارغ از Novelty Bias و Shiny Object Syndrome (نو که اومد به بازار، کهنه می‌شه دل‌آزار) بهش نگاه کنیم. :)


    پ.پ.ن. آقا تو رو خدا می‌شه اون فعل دکمه‌ی تعدیل رو از «توضیع» به «توزیع» (ترجمه‌ی distribution) تصحیح کنین تو بازی بی‌زحمت؟ در حد «ه‍‌کسره» و «راجب» (و ایضاً یه عزیز سخنوری که نوشته بود «شما رازی باش!» همینجا چند صفحه پیش) هر بار که می‌بینمش، رو اعصابه!

    I used to want to change the world. Now I just want to leave the room with a little dignity. - Lotus Weinstock

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط TheRealEyeDean ().

  • با سلام،

    پس میشه گفت با چکش کاری های اخیر نژاد مصری

    به این نکته رسید که نه به مصری : دی


    صادق جان برداشتت از نژاد مصری به برداشت من هم نزدیکه

    ولی یه نکته رو در نظر نگرفتی که دفاع و انویل گول در اکثر مواقع از خودش پشت دیوار گول دفاع نمیکنه و می ره روی همر توتن یا رومن یا هر تارگت دفاعی

    در نتیجه مقاومت و امتیاز دفاعی دیوار تارگت مهمه نه سازنده دف

    و با توجه به شواهد و قرائن مدافعین مصری به بقیه مدافعین نمیرسن و در بحث انویل هم انویل مصری بعد از پیاده کاهن و حتی بعد از نیزه دلاور قرار میگیره با محاسبه فشار گندم خور و منابع لازم برای تولید

    ولی اگر بحث زمان ساخت تنها مطرح باشه خب مسلما ترکیب برده و آنهور گارد خیلی فاصله داره ولی خب آخه برده مفت خور اونم انویل!

    البته این ها محاسبات انتزاعی هست و در واقعیت مشخص نیست چه اتفاقی میفته و یهو کلی برده دیدین اومد روی واندر و هرچی میگی نساز ولی میسازن :دی


    و آیدین جان با شبیه ساز هم به همین نتیجه می رسیم که دیوار مصر مقاومتی شبیه دیوار توتن در برابر رم و پوینت دفاعی بیشتری هم داره

    که البته به خاطر پوینت دفاعی بالاتر‌ در نتیجه دیرتر هم تخریب میشه و به قول یکی از دوستان

    دف دیوارو نگه میداره و دیوار دفو


    زمانی که دیوار توتن صفر شده

    دیوار مصر لول ۷ باقی مونده


    و اگر تعداد رم رو افزایش بدیم و هر دوتا دیوار تخریب بشن، باز هم تلفات پشت دیوار مصر کمتره مسلما


    اگر جایی در شبیه سازی اشتباهی کردم دوستان تصحیح کنید




    Before You Embark on a Journey of Revenge, Dig Two Graves

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Diablo ().

  • 💠تولیدات قهرمان مصری در مقایسه با نژاد رومن👇



    در حالت ماکزیمم برای مصر 8000 و برای رومن و سایر نژادها 4000(در سرور 2ایکس)


    💠ساختمان waterwork تاثیر واحه ها رو دوبرابر میکنه که در کل 50درصد تولید رو افزایش میده، دوبرابر نمیکنه که در این مورد شما درست میفرمایید.


    💠دیوار های نژاد ها براساس دو فاکتور بررسی میشن.

    یکی durability یعنی استحکام و یکی bonus یعنی درصدی که به قدرت دفاع اضافه میکنه.

    خب در زمینه bonus نژادها به این صورت هستن(براساس کریلویید):


    رومن(80%) > گول و مصری (64%) > توتن(48%) > هون (34%)


    اما فاکتور مهمتر از بونوس، استحکام هست که در نژاد ها به این صورت هست:


    مصر و توتن (×5) > گول (‌×2) ‌‌> هون و رومن (‌×1)


    عاملی که قبلا باعث میشد دیوار توتن بهترین دیوار باشه،استحکام بالاش بود و برای همین اکانت های هولدر همیشه توتن بودن، اما با ورود نژاد مصری و با ((استحکام برابر با دیوار توتن اما بونوس بیشتر)) در حال حاضر بهترين دیوار متعلق به این نژاد هست و اکانت های هولدر در ورژن های جدید ازین نژاد برگزیده میشن.


    موفق باشید❤️

  • سلام علیکم جمیعاً.


    بنده هم در این سرور به همراه تعدادی از دوستانم اعلام حضور میکنم. سایدی هم که در اون قرار داریم جنوب شرق هست.


    یک داستانک در مورد جریان ورودم به این سرور هم تعریف کنم.

    بنده رو یکی از دوستان بعد از مدت ها صدا کرد بیا بازی کن و سرور خوبی هست و فلان و بهمان و میخوایم بریم برای درگیری با شمال غرب. برداشت ما رو اضافه کرد به یک گروه واتس اپی. سر از شمال شرق سرور 3x درآوردیم. از همه جا بی خبر چون میخواستم تکی هم بازی کنم. گفتم یک رومن بر میدارم تا گندم تروپم در دراز مدت اذیتم نکنه (در ضمن دیدم در حق رومن ها جفا شده. به توتن امتیاز دادن ولی رومن رو تغییر ندادن - نژادهای جدید هم نمی شناختم و کلاً جدید بود. این مصری خیلی طرفدار داره گویا. الحمدلله این سرور از نظر تعدادی بالانس تر به نظر میاد). کلاً فکر کنم جز من همه سنگین اکانت داشتن سرور 3x. طرف رسماً میگفت 150تا اکانت داره. بسیار شکه کننده بود این جریان. اسم این کار رو هم گذاشته بودن صنعتی! تا جایی که من بلد بودم سیستم ما سنتی بود و با جانشینی چند نفری چندتا اکانت رو با هم میگردوندیم. تازه قبل از اینکه وارد سرور بشم یکی از دوستان که هم اکنون هم همراهمون بازی میکنه گفت نرو این سرور رو. گفت هیچ پلنی نمیشه زد و همه از بیخ توی دیوار هست. دفاع بینهایت هست و کاری از پیش نمیشه برد. رفتیم اونجا دیدیم بله دفاع تخیلی دارن همه. حالا جالب تر وقتی شد که بعد از کلی رجز و کل کل توی فروم شمالی ها با هم متا کردن! اون دوستی که به دعوتش اومده بودیم خودش ول کرد رفت چون چیزی که براش اومده بود دیگه برقرار نبود. بنده موندم و سرور 3x که مولتی نداشتم و به نظر همه باید شروع میکردم به ساختن مولتی. حساب که کردم دیدم نه لذتی داره این کار و فایده ای هم نداره و آخرش اون بازی که من براش اومده بودم دیگه نیست. از این طرف تبلیغ این سرور توی فروم که بات توش نیست هم دیدم و پست هاش رو میخوندم. که جناب سعید ملا ما رو تور کرد و پیام داد داخل واتس اپ. گفت این سرور بیا بازی کن و ... یک عکس زیر خاکی هم رو کرد از سال 89 که من و خودش و چندتا دیگه از دوستان شیرازی توش بودیم. خلاصه قبول کردم و وقتی دیدم البرز (با ایشون سابقه دوستی بلند مدتی دارم) هم توی گروه شون هست خب بیشتر راغب شدم بازی کنم. یکی از عزیزان هم بعدش از شمال غرب پیام داد بهم توی واتس اپ که بیا اینجا بازی کن ولی دیگه قول بازی رو به جنوب شرق داده بودم و عذر خواستم. الان هم همراه البرز و 3تا دیگه از دوستان (امیدوارم بیشتر بشیم طی روزهای آتی) هستیم در خدمتتون. همه سروران در همه سایدها عزیز هستند. دیدن نام های قدیمی از جمله جناب آیدین این رو حس رو میده که سرور جذابی خواهد شد. امیدوارم بازی خوبی رو در کنار هم شاهد باشیم و یک خاطره خوب و به یاد موندنی بشه برامون.


    ارادت در جریان است. <3


    لقمان

  • اون گزینه late daf به نظرم ناقصه. چون ترکیب نگهبان خاکستر با ریشف و گارد آنهور نداره. در حالی که ترکیب های دیگه ای رو میبینیم. مثلا فالانکس و شوالیه گول کنار هم قرار گرفتن به عنوان دفاع ترکیبی. در حالی که ضعیف ترن

    اما وقتی تک به تک بررسی کنیم همچین چیزی هست:



    البته همون طور که گفتی اختلاف زیر ده درصد هست.


    من با سه نژاد رومن و گول و مصری دف سازی سنگینو تست کردم. گول واقعا گزینه عالی ای هست. ولی با مصری راحت تر بودم. دیگه هم با رومن بازی نمیکنم :D:D

  • دوست عزیزی که متاسفانه نمی شناسمت (ببخش که خاطرم نمیاد)

    ایرج جان یه زمانی خیلی در مورد سایت گیمتون با هم حرف زدیم

    چقدر با هم شوخی داشتیم و تیکه مینداختیم تو فروم

    خیلی جالبه که یادت نمیاد . ولی برای من خیلی چیز ها یاد اوری شد . که چقدر ادم رو تو فروم رو اذیت کردم و حتی به چندتا از بچه های امرداد هم پریدم صرفا چون مدافع سوانز بودم .

    امیر ناجی رو بعید میدونم کسی یادش بره بعد از سرور یک راند چهار بعد 20 صفحه اسپم فروم D: امیدوارم پشت این فراموشی حکمتی باشه که عقل من نمیرسه بهش


    و در مورد لیدر اخراجی که در موردش صحبت کردی (سعید مولا) اگه قابل بدونه یکی از دوستای خوبه منه . حتی تو همون سرور همر نان کپش رو بدون هماهنگی کردم تو یه پلنی که شکست خورد (9 تا پلن شخصی داشتم تو اون سرور که 1 شکست داشت فقط) که باعث شد تمام هزینه ها وقتشون تلف بشه . اما میدونی چه اتفاق جالبی افتاد

    نه کسی بهم گفت جاسوس. نه کسی از جایی اخراجم کرد .

    این فرق بین یه پلیر اخلاق مدار رو مشخص میکنه صرفا حتی اگه بهترین تاریخ نباشه

    به‌نظرم دوستانی که اکانت ساخته‌ان هم می‌تونن بعد از ریست شدن تاپ۱۰ حدود ۱۲ ساعت دیگه یه اکانت جدید تو ش.ش. بسازن و اکانت قبلی رو حذف کنن. خوبیش هم، هم ارزون شدن آیتم‌های قهرمان هست، هم غارت بهتر و موقعیت امن‌تر به‌خاطر فاصله از کپ، هم یه انگیزه برای پیشرفت در تاپ۱۰ و مدال آبی گرفتن! از نظر نژادی هم نژاد هون برای خفت و غارت چیز خوشگلی هست، یا تجربه نژاد مصری اگه اهل منبع هستین، یا گول و رومن اگه تجربه‌ش رو نداشته‌این تا حالا!

    ممکنه خیلی ها عاشق امثال سرجیو راموس باشن اما من خوشم نمیاد ازشون . چون اخلاق حرفه ای رو رعایت نمیکنن

    چون برای ضربه زدن از هر اهرمی استفاده میکنن

    از شمایی که از قدیمی های تراوین ایرانی بعیده ایدین جان که پلیر های ساید های دیگه (نه صرفا SE) رو در هفته دوم ترغیب به نقل مکان میکنی

    شاید از دید تراوین ایران فردی به شدت حرفه و محترم باشی ولی هرچی که میگذره نمیدونم چرا برای امثال من به 0 نزدیک تر میشی


    این هجوه سنگینی هم که رو سعید گذاشتید. فکر کنم شماها بودید تو اوج سرور و زمان درگیری ها تیم رو ترک کردید نه سعید

    ببخش سعید جان خودم گفتم بهت صحبتی نکنی بهتره اما خودم نتونستم دووم بیارم D:

    بزارید مسائل سرور های گذشته همونجا دفن بشه و قبر مرده نشکافیم

    پ.ن 2 : اقا چیه این تازگیا مد شده هی قدیم قدیم میکنید . به 2020 خوش اومدید . سلام


    آرزوی سرور خوب و عالی برای همه دوستان

    پ.ن 1 : من میرم تو غارم تا یه هفته دیگه لامصب چیه اینه Dota 2

    پ.ن 2 : اقا مصر خوبه تلگرام خر است بریم دیسکورد همه

    پ.ن 3 : این پست نه سلام داشت نه ارزو الان توجه کردم . خیلی دلم پر بود ببخشید XD

  • دست همه دوستان درد نکنه که نژاد مصری رو تحلیل کردین ولی یه نکته ای فراموش شده این وسط و اونم اینه که تراوین یک بازی استراتژیک هست و بهتر بودن یک نژاد اصلا معنایی نداره تو اون. بهتر از اینکه بگیم فلان تژاد بهتره باید بیایم و بگیم کارایی نژاد چیه و یا نقش این نژاد تو بازی چی هست و اصلا چرا تیم تراوین تصمیم به اضافه کردن دو نژاد دیگه کرده?

    نژاد هون:

    فکر کنم هدف از اضافه کردن این نژاد گرفتن خواب از چشای پلیرای توتن هست... البته برای کسایی که تنها بازی می کنن و می خوان حجومی بازی کنن هم این نژاد بهترین انتخاب ممکنه. یک ایراد مهمی که من توی سرور 3ایکس اسپیدترا دیدم اهمیت ندادن لیدرا به این نژاد بود. این نژاد خیلی ساده می تونه پرونده ی همرای یک ساید رو قبل کتیبه ببنده...

    نیروی تیرانداز این نژاد هم که خداست. اتک پوینت بالا... سرعت بالا... حمل منابع بالا... دفاع خوب. بغلش هم یکم مزدور بسازید دیگه هیچ اتکی روتون نمیاد. خلاصه این نژاد درسته ایرادایی داره ولی بهترین نژاد برای خفت کردنه و لیدرای ساید ها می تونن استراتژی های قبل کتیبه رو روی اونا بچینن و با یه همر لب مرزی بهترین خفت های ممکن رو بکنند.

    نژاد مصری:

    این نژاد تولید قهرمانش 1.5 برابره بقیه است. البته اول 2 برابر بود که بعد اصلاحات یک سال پیش سایت رسمی به 1.5 برابر کاهش یافت.

    توی توضیحات سایت رسمی تراوین برای دیوارش نوشته که این دیوار دارای قدرت دفاعی تقریبا رومن و استحکام تقریبا توتن داره و به همین خاطر بهترین نژاد برای هولدر واندر هست.

    توی کپ هم که چون تولیدات واحه رو می تونه دو برابر کنه اگه 150% بگیره تولیدات کل1.5 برابر میشه.

    اما نکته اصلی اینه که طبق قوانین تراوین هر سیستم می تونه یدونه اکانت داشته باشه نه اینکه هر فرد یدونه اکانت داشته باشه! پس الان چون هر شخصی حداقل دو سیستم داره( گوشی و پی سی) به نظر من هدف از اضافه کردن این نژاد هم می تونه تامین گندم همرها باشه و هم ساختن دف های سنگین!!!

  • ماشالله فروم انقد وجهه علمی پیدا کرده که آدم لذت میبره 😂


    راستی قهرمان کجا میره ماجراجویی


    کلا چیز با ارزشی نمیاره خداوکیلی شیپور ناتار هم نمیاره


    همه پر انحصار سایت خب من با این موضوع انحصاری بودن وسایل کاملا مخالفم چرا که تاثیر

    خرید گلد رو بازی خیلی زیاد میشه


    وضعیت قیمت کتیبه ها و همینطور یک میلیون چکش روی کلاه خود گلادیاتور به همچین چیزی اشاره می‌کنه



    بازی خوشی رو برای همتون آرزومند هستم



    Pishva Team

    Parham green

  • با سلام


    امروز قبل از اومدن به فروم لباس ایزوله‌ی لابراتوار پوشیدم که خدای نکرده حرف غیرعلمی (غیرآکادمیک ؛ غیردارالفنون) نزنم.


    به نظرم سرور از لحاظ کمیت ؛ مقداری کسری داره و برای پلنرها کمی ایجاد مشکل کنه ؛ درغیر‌ اینصورت سرور خوبی به نظر میرسه .


    تاپ هم به صورت عادلانه‌ای بین سایدها تقسیم شده .‌

    اعتقادی به غارت ابتدای سرور ندارم . اعتقادی به بیگ همر سرور هم ندارم .


    تصور من بر اینه وقتی پلنر بیاد و برای پلنش کسری نداشته باشه اون ساید دست بالا رو داره .

    از ۵ روز دیگه شکاف بین سایدها شارپتر خواهد شد.


    شادزی مهرافزون


    پ.ن

    نیم‌فاصله کار می‌کنه

  • سلام و درود به ساکنین سرور یک

    راستش وقتی شنیدم باور نکردم که جماعت معتاد به ترا (نه اون یکی ترا ، همین ترا رو میگم) از فرط درد خماری ، بازم یه جایی رو پیدا کردن که دور هم جمع بشن ، گفتم حتما باید برم با چشمای خودم ببینم و در کمال تعجب دیدم که بله واقعیت داره .

    تو این دو ، سه روز هم اینجور که خوندم تعداد قابل توجهی از دوستان/رقیبان قدیم هم حضور دارن که به معنی سرور جذابه .

    از همه جالبتر این بود که دوستان گفتن واقعا یه سرور بی تقلب ران شده و دیگه خبری از همر و آنویل هفت میلیونی تو روز یازدهم سرور نیست :دی و منم ایمان آوردم که فیلها هم میتونن پرواز کنن .

    بیش از این سرتون رو درد نمیارم و واستون آرزوی سرور جذابی دارم ؛

    فقط لطفا فرومش رو هم جذاب کنید که امثال منم تو شادیتون شریک باشیم .

    پ.ن : نمیام ( مخاطبین خاص :دی )

    سپاس

    تیرداد

  • ما حرفمون رو تو زمین زدیم و میزنیم,قویا میگم هرکسی به وجبی از خاک مقدس شمالغرب چشمی داشته باشه خودشو سایدشو با خاک یکسان میکنیم


    پ.ن: شمالشرق بدون هماهنگی حتی نمیذاره پلیراش ۹ کراپ انتخاب کنن,آیااین زیبا نیس؟ :)

    درود دوست عزیز


    من خصوصی هم نامه دادم خدمتتون در باب آشنایی، توی گروه تلگرام و واتساپ هم دنبال شما گشتم ولی متاسفانه موفق به صحبت با شما نشدم ، همین منو مجبور کرد اینجا از شما بخوام اگر مقدور هست لطف بفرمایید جواب منو پی وی بدید تا سؤتفاهم‌در مورد سیاست های nw پیش نیاد برای دوستان دیگر سایدها، هرچند مصطفی جان پیش از این فرمودن کدام اکانتهای فروم مرجع نظر سیاستهای nw هستن


    ممنون میشم حتما یه جواب از شما بگیرم

  • سلام و درود به ساکنین سرور یک

    ...

    پ.ن : نمیام ( مخاطبین خاص :دی )

    سپاس

    تیرداد

    تو رو تا فروم هم کشوندن خودش غنیمت جنگی محسوب میشه... :D


    در ضمن خجالت بکش آستینات بزن بالا بعد مدت ها یه اکانت دست بگیر ببینیم هنوز دودی ازت بلند میشه یا نه...


    پ.ن: انگاری همچنان دود فروم کمه... دود بیارم؟ :P


    پ.ن۲: هر کار می کنم نمی تونم متوجه بشم کی اتحاد اول مدافعین تو ساید گوشه نقشه را زده؟ مگه غیر خودتون کس دیگه هم هست اونجا؟ از سایدای دیگه هم که نمی زننش...


    خوب قبل زدن هیرو رو بر می داشتین داداشای گلم...


    پ.ن۳: منتظر مختصات دهاتونم... 8)

    دیگه حال امضاء درست کردن و نوشتن روزومه نیست... خستم می فهمین؟


    سال های دور خودتون هر وقت هست من از قبلترش اینجا هستم...

  • دوست عزیز هرچند که هیچوقت این نوع پستهای چیپ و سطحی نظر من رو جلب نمیکنه ولی چون میبینم شما بطور فجیعی درگیر یکسری چیزهایی هستید و اصل این بازی رو حداقل در فروم فراموش کردید خواستم به شما این توصیه رو بکنم که با این نوع صحبتها و این ادبیات فقط دارید اون وقت گهر باری که باید روی اکانتهاتون بذارید رو در فرومی میذارید که حسابش خیلی از سرور جداس


    یه رابطه معکوس از قدیم داشته که هرچه در فروم غول تر در سرور موش تر


    به اون رابطه نرسید در کل و درگیر ما نباشید ، ما یه سری نوب هستیم که تلاش میکنیم ده دوم رو هفت کراپ بگیریم (مخاطب خاص :دی)


    پینوشت: CENTCOM is coming

  • جشن کوچیک!


    البته توی این وضعیت کرونا جشن بزرگ که هیچی جشن کوچک هم نمیشه گرفت

    یه دورهمی کوچیک فقط بدون سرو هیچی


    یه سری تغییرات مخوف و مشکوک در سرور اتفاق نمیفته هر از گاهی!؟ :/:/