نقد و بررسی سرور 1 ایکس راند 2 | آغاز 6 شهریور 1399 |

  • سلام رفقا.



    عزیزان دلم؛ حمیدرضا بمب و ناصر کلاهبردار و یوسف ریتالین عزیز. ابتدای سرور بود که هر سه دوست عزیزم از تیم ما دعوت به بازی کردند و به اقتضای شرایط وارد ساید همیشگیمون در جنوب غرب شدیم. و چه خوب که این اتفاق افتاد! قطعا اگر باز هم به چهار ماه پیش برگردم و اگر!! قرار باشه بازی کنم حتما جنوب غرب انتخابم خواهد می بود! (این زمان از افعال در ادبیات فارسی وجود ندارد و یه کم فارسی سخت شد!) فکر می کنم دیگه همه فهمیدن چه اتفاقی افتاده و ماجرا چیه و نیازی به توضیح یا پاسخ دادن با کسی نیست و همه چیز گویاست. هر کس هم هر جور دوست داره فکر کنه. فقط لطفا از دفعات بعد وقتی با باگ بازی مرد شدین حداقل فروم نویسی نکنید بعدا گندش درمیاد اینجوری آبرو نمی مونه براتون. می فهمید که؟ 😜

    وقتی ما داشتیم خودمونو می کشتیم کراپ بالا بدیم ببینبد چه خبر بوده. و چجوری داشته کاتا ساخته میشده اونم در چند دهکده: این تراوینه به نظرتون؟




    به رسم خودم؛ ابتدا از رقیبان تشکر می کنم که بدون آنها بازی هیچ جذابیتی نداشت. ممنونم که با وجود هزاران انتخاب جدید هنوزم تراوین بازی می کنید و باهم وارد هیجانات جدید می شویم. ممنونم از حمیدرضا دوست قدیمی خودم(که تردید ندارم پاک ترین پلی را داده است). حمیدرضا بالاخره تو دو ساید مختلف افتادیم فکر کنم بعد از ۱۲سال! آقا مازیار بزرگوار که بزرگ ما هستند و ما رو ببخشند اگر رنجشی در دل دارند. سعیم همیشه در حفظ احترام شما بوده و هست و اگر رقابتی بود فقط داخل سرور بود و بس. ایرج خان و سعید ملای دوست داشتنی و اشکان سرلشکر و شهریار دو یار جدا نشدنی و البته تیرداد و لقمان عزیز از همگی ممنونم که سرور رو جذاب کردید. بچه های معرکه گان هیرو و مارس و همه کسانی که در ساید رقیب بودید دم همگی گرم. امیدوارم ما رو هم حلال کنید.



    اما رفقای عزیزم... که جانم فدای شما باد.

    یه کم میخوام باهاتون شوخی هم بکنم:


    ۱ عرفان جگوار که من دوالش بودم. عروسی چی شد؟
    ۲ دکتر محمد وریور یار غار و رفیق وفادار. کتیبه ت کو؟
    ۳ محمد دیابلو دوست بازی بلد و با معرفتم. بریم فایت؟
    ۴ رضا کوسه که داره آروم تر میشه! BMW نمیخوای؟
    ۵ حمید همیاز که علیرغم شرایط سختش کمکم کرد
    ۶ لطیف خان بزرگ ما و مرد با مرام و کهنه کار!
    ۷ ادریس Edi عزیزم! ((پسر کو ندارد نشان از پدر! ))
    ۸ امیر فایتر خوشحالم بابت گوشیت! شرمنده تم
    ۹ امیر اسپاور که زودتر از همیشه پیاده شد!
    ۱۰ پرهام آلما. دنیای ادب و معرفت. پدیده سرور!
    ۱۱ رضا راسخ رقیب کلاهبرداری ناصر! عشقی عشق.
    ۱۲ محمد آبیاریwither مثل همیشه عالی. مودب موقر‌.
    ۱۳ مهرداد titan عزیز. یه سرور خفن طلب شما‌.
    ۱۴ سهند Lord S همشهری خوبم که زود رفت.
    ۱۵ پرهام Green خیلی با معرفتی پسر. خیلیییی.
    ۱۶ یوسف ریتالین. ممنونم بابت ادب همیشگیت مرد.
    ۱۷ مصطفی فلفلی وای با لهجه قشنگش اونم۱۲شب!
    ۱۸ نادر! فقط باید بگم شیرین! اسم اکانتت چیه آخه؟
    ۱۹ ابراهیم و اکبرخان. آخرش نفهمیدم کدوم اکانتین!
    ۲۰ مهدی ایمورتال گل. خدا فرشته هات رو حفظ کنه.
    ۲۱ عرفان گشتاپو و اون صدای مخملیش. با تیم خوبش.
    ۲۲ مژگان خانم و مهسا خانم که لطف داشتند به ما.
    ۲۳ شاهین شیرکش. خیلی حرفه ای هستی رفیق.
    ۲۴ پویا و بابک. بی ادعا و در خدمت ساید.
    ۲۵ سعید mkmj داداش واقعا تنهایی یه سایدی.
    ۲۶ میثم و کورش و احسان دوستان خوبم.
    ۲۷ علی ساتین کاش زودتر میشناختمت علی.
    ۲۸ محمود و پیمان و مهران خیلی دوستون دارم.
    ۲۹ محمد توهمی و محمد مونشادو دوستان خوبم.
    ۳۰ پارسا و احسان و علی کینگ که زحمت کشیدند.
    ۳۱ علی فلوید و مانی پارتیزان که بهم لطف داشتند.
    ۳۲ حسین tnt وقتی میگن مرد منظورشون شما هستی.
    ۳۳ ابوالفضل taha که واقعا رفاقت رو معنی کرد.
    ۳۴ دکتر اشکان psr داداش همیشه کنارتم.

    ۳۵ حمیدرضا B O O M B عزیز و رفیق قدیمی خوشحالم که وقتی اکانتت بررسی شد ادمین محترم از بازی پاک و بی نظیر و کاملا سالم شما سخن گفت و خیلی خوشحال شدم که هنوزم مردانه بازی می کنی و همر تک رقمی می کشی. بهت افتخار می کنم حمیدرضا‌ جان. من هنوز منتظر کارت عروسیم و البته جلسه دفتر با امیر!


    (چرا همش فکر می کنم چند نفر جا افتادن)

    و همه بر و بچه های تیم های تایگرز و پیشوا و کلاهبرداران و لویال. ببخشن دوستاتی که اسمشون یادم رفت.
    و دو تشکر ویژه و خاص هم از دو نفر خاص:
    اول: همسر عزیزم که مثل همیشه همراهم هست و این سرور هم کنار هم بازی کردیم و من رو با تمام شیطنت ها و علاقه های کودک فعال درونم مثل همیشه تحمل می کنه.
    دوم: ناصر کلاهبردار دوست خوب و قدیمی. ناصر به صدات عادت کردم همینجوری بی دلیل هر چند روز یک بار زنگ بزن صداتو بشنوم. خیلی معرکه ای پسر.


    خلاصه که تمام کسانی که از من ذره ای رنجیده اند چه در جنوب غرب چه در سایدهای رقیب امیدوارم لطفشون شامل حالم بشه و ببخشند قطعا غرضی نبوده و صرفا اقتضای رقابت یا لیدری بوده و بس و خارج از بازی در خدمت همه رفقا هستم. ایشالا در سرورهای بعدی ببینمتون.‌
    اکانت بنده به دلیل چیف واندر امکان حذف نداره فعلا لذا اگر کسی از غرب سرور قصد ادامه دادن داره بهم اطلاع بده و بیاد چیفش کنه. سه تا دمپایی هم کشیده بودیم که در خدمت جنوب غرب باشه که قسمت نشد به کار گرفته بشه. عکس یادگاریم رو هم گرفتم به قول ناصر. سرور از نظر من تمام شده هست و من دیگه رو اکانت نخواهم رفت. دوستانی که بیشتر با بنده آشنایی دارند می دانند که ته دیگ همه سرورها رو معمولا میخورم و میرم اما با توجه به وضعیت عجیب پیش آمده نمی تونم خودم رو گول بزنم و عطای این سرور را به لقاش می بخشم. فکر کنم همه می دانند که با تمام مشکلات و همر به واندر زدن ها و اختلافات اول سرور و همه و همه ما کنار اومدیم و مرد مبارزه بودیم و برنامه اندگیمی داشتیم اما این وضعیت اجازه نداد. این شرایط هر چیزی میتونه باشه به جز تراوین!


    اما...

    از مدیریت سرور هم با وجود مشکلات و باگ های زیاد کمال تشکر را دارم و از همه دوستان خواهش می کنم از سایت های ایرانی حمایت کنند تا به رشد و تکامل برسند و بتوانیم در کشور خودمان با هزینه کمتر کنار هنوطنانمان بازی محبوبمان را انجام بدهیم. یادمان نرود که سرور آی آر و دات کام هم اوایل باگ کم نداشت و به مرور زمان تکامل پیدا کرد. پس حتما با حمایت و صبوری خودمان می توانیم به این عزیزان کمک کنیم که مشکلات را رفع کنند. اگر هم این سرور ادامه ندادیم به خاطر این بود که بازی فعلی با توجه به باگ عجیب آخری هیچ شباهتی به تراوین نداشت و منابع نامحدود مساله ای نیست که بتوان با آن کنار آمد و کاش کسانی که روز اول متوجه قضیه شدند گزارش می کردند که این وضعیت ایجاد نشود(البته باگ گندم قدیمی هم همینطور) چنانچکه ما به محض اطلاع تست کردیم و با توجه به صحت ماجرا گزارش کردیم‌. اما خیلی دیر شده بود. مساله ای که برای بنده محرز بود عدالت ادمین سرور بود و اتفاقی که افتاد ناخواسته رخ داد. باگی عجیبی وجود داشته که یه عده فهمیدند و جای گزارش بهره بردند و بازی رو خراب کردند.



    از همگی حلالیت می طلبم.

    پ.ن ۱: کتیبه ها و واندر بنده متعلق به غرب سرور می باشد و هر کس آنها می خواهد واتس اپ پیام بدهد.
    پ.ن ۲: نیروهای دفاعی رو بک بدهید دوستان. نیازی به هیچ نیرو اعم از دفاعی و هجومی نمی باشد‌.
    پ.ن ۳: رمز اکانت بنده دست چند نفر از دوستانم هست که اگر قصد تجربه آخرین لذت را دارند من هیچ مشکلی ندارم و از نظر من اکانت حذف شده می باشد.

    پ.ن ۴: دوستان عزیزی که اسم اکانت های قدیمی ما رو جویا شدند علاوه بر اسم فعلی که گاه و بیگاه استفاده می کردم و در گترتولز سابقه ش وجود داره بنده قبل از فیلتر در خدمت اکانت های khoda و legend team در تورنمنت سال ۲۰۱۱ و بعد در کنار دوستم amin mfm بودم و بعد از فیلتر روی اکانت CR 7 که هنوز خیلی ها دفاع هفته ۹ تاریخیش(27 همر) رو به یاد دارن در شمالغرب. و البته نفر اول مدافعین و مهاجمینش رو‌.(تو لیست بالا نفرات ۱و ۲ و ۱۲ یادشونه قطعا) و بعد فیلتر مجدد هم کمابیش روی اکانت سورنا پلی دادم‌. صرفا جهت اطلاع عزیزان عرض کردم و هیچ ادعایی نداریم به جز داشتن رفقای خوب.

    پ.ن ۵: از ادمین محترم بابت پیگیری مجدانه و تلاش مردانه اش کمال تشکر را دارم. مردانگی و بی طرفی شما قطعا و مسلما برای ما اثبات شده هست و اگر کسی از من در مورد سایت سوال کند خواهم گفت: سایت ایراداتی دارد اما ادمین این سایت یک مرد واقعی هست.



    کلام آخر آخر آخر:

    با تمام خوشی ها و تلخی ها؛ این چهار ماه خوش گذشت و شخصا هیجان تراوین و دورهمی ها و رفاقت ها و اختلاف نظرها و همه و همه رو تجربه کردم. دوستان خوب زیادی در این سرور پیدا کردم و با خیلی از رفقای قدیمی وقت گذروندم. اصلا پشیمان نیستم که اینجا بودم. به تجربه اش می ارزید.



    این آخرین پست بنده بود و لطفا حداقل در لحظه خداحافظی احترام ها را حفظ کنید. (اصلا شما هیولا بقیه سوسک! خوبه؟) همگی شاد و سربلند باشید.


    موفق و پایدار در پناه حق

  • سلام عرض ادب

    رضا عزیز خیلی دوست داشتم و مطمن هستم دوستان دیگه هم با من هم عقیده باشن که تا اخر سرور رقابت سالمی رو داشته باشیم مطمن هستم عدم حضورت باعث کم شدن جذابت میشه ای کاش دوستانی که از باگ سرور استفاده کردن و باعث شدن خیلی از رقیب های که از نظر من دشمن نیستن و فقط رقیب هستن و باعث جذابیت بازی میشه شرمنده وجدان خودشون باشن البت اگه داشته باشن حیف این همه شب بیداری ها و وقت هزینه که همه دوستان گذاشتن

    رضا جان خیلی خیلی خوش بین هستم یه روزی دوباره افتخاره اینو داشته باشم روبرو شما از بازی لذت برم ازطرف خودم و بچه های اکانت m a r s برات آرزو بهترین ها رو دارم



    آرش Capitan

    مشتی باش که اگه به صلیب هم کشیده شدی مسیح باشی نه مترسک مزرعه !!!

    ALIFX&POYA

    Sajad 33YED

    MASOUD NOOB

    REZA ROYAL

    ASHKAN CAPTAIN


    <3CAPITAN TEAM<3

  • با سلام و درود خدمت همه عزیزان



    ناصر جان دیدم مثلاً ماشین حساب به دست پیداتون شده در فروم خواستم یادی کرده باشم از آیدین جان (EyeDean) که در این قبیل حرکات تبحر ویژه ای داشت. اما جا داره چند نکته را یادآوری کرده باشم.


    اولاً برای مستند سازی هر محاسباتی متوسل به عکس از یه لینک نشوید بلکه خود لینک را قرار دهید تا مخاطب صحت محاسبات شما را بتواند تایید کند.

    ثانیاً چنان دقیق حساب کنید که اصطلاحاً مو لای درزش نرود


    بگذریم چون عکسهای اصلی شما کیفیت نداشت از این عکسهای خودم که فرقی با عکس شما نداشت استفاده می کنم



    اما بد نیست یه عکس دیگه هم به این مستندات اضافه کنیم تا فهم موضوع برای هر مخاطب خارج بازی هم سخت و ثقیل نباشد از این رو به موارد زیر هم توجه کنید



    یعنی از تاریخ 17 آذر ساعت 01:41:00 تا تاریخ 4 دی ساعت 16:10:42 که مجموعاً زمان فعال بودن کتیبه بوده است و با فرض اینکه در لحظه فعال شدن کتیبه جنگ آموز مثبت با ضریب کاهشی 0.5 تربیت نیرو در کنار فرض کامل بودن امتیاز اتحاد 10% اقدام به نیرو سازی کرده باشند کل زمان 17 روز و 14 ساعت و 29 دقیقه و 42 ثانیه (1,520,982 = 17*24*3600+14*3600+29*60+42) خواهد بود.


    زمان مورد نیاز جهت تربیت دژکوب 4 دقیقه و 40 ثانیه (280ثانیه) و جهت تربیت منجنیق 9 دقیقه و 7 ثانیه هست (547 ثانیه) (این لینک مستندش)


    زمان لازم برای تربیت 1270 دژکوب :

    358,400 = 280 * 1270


    الباقی زمان فعالیت جنگ آموز فعال فرضی :

    1,162,582 = 358,400 - 1,520,982

    2125.3 = 547 / 1,162,582

    این زمان معادل 2125 منجنیق خواهد بود


    حالت 1) بهترین شرایط ممکن

    پس الباقی منجنیق ها می بایستی در شرایط عادی ساخته شده باشند که زمان تربیت آنها با توجه به فرض امتیاز اتحاد در شرایط کامل (10%) به شرح زیر هست


    زمان مورد نیاز جهت تربیت منجنیق 18 دقیقه و 14 ثانیه هست (1094 ثانیه) (این لینک مستندش)


    6015 = 2125 - 8140

    میزان منجنیق تربیت شده در کارگاه سطح 20 و با امتیاز ویژه اتحاد 10% بدون اثر کتیبه جنگ آموز 6015 خواهد بود.

    6,580,410 = 1094 * 6015

    6,580,410 = 30 + 60*53 + 3600*3 + 3600*24*76

    زمانی معادل 76 روز و 3 ساعت و 53 دقیقه و 30 ثانیه قبل از فعال شدن کتیبه می بایستی شروع تربیت منجنیق ها در کارگاه 20 انجام شده باشد. با توجه به زمان فعال شدن کتیبه در 17 آذر ساعت 01:41 به نظر می رسد زمان شروع تربیت در دهکده سوم این اکانت 31 شهریور ساعت 21:47:30 خواهد بود.


    حال از این زمان میزان فعال شدن امتیاز اتحاد سطح 5 (جمعاً 15 روز) کسر میشود تا در صورتیکه آن مجموعه بتواند در تاریخ 16 شهریور و بدون هیچ محدودیتی برای تامین 1.2 میلیون منبع برای سطح اول + 5.6 میلیون منبع برای سطح دوم +17.1 میلیون منبع برای سطح سوم +51.2 میلیون منبع برای سطح چهارم +153.6 میلیون منبع برای سطح پنجم طی ده روز اقدام نماید.


    این در شرایطی هست که اولین بازیکن در تاریخ 11 شهریور (تصویر زیر) توانسته بود دهکده دوم خود را تاسیس کند و بازیکن رنک فعلی 269 در زمان 31 شهریور در دهکده سوم خودش کارگاه 20 داشته و اقدام به ساخت بدون توقف منجنیق نموده است.




    حالت 2) شرایط مفروض ناصر خان کلاهبردار

    پس الباقی منجنیق ها می بایستی در شرایط عادی ساخته شده باشند که زمان تربیت آنها با توجه به فرض امتیاز اتحاد در شرایط متوسط (6%) به شرح زیر هست


    زمان مورد نیاز جهت تربیت منجنیق 19 دقیقه و 03 ثانیه هست (1143 ثانیه) (این لینک مستندش)


    6015 = 2125 - 8140


    میزان منجنیق تربیت شده در کارگاه سطح 20 و با امتیاز ویژه اتحاد 6% بدون اثر کتیبه جنگ آموز 6015 خواهد بود.

    6,875,145 = 1143 * 6015

    6,875,145 = 45 + 60*45 + 3600*13 + 3600*24*79


    زمانی معادل 79 روز و 13 ساعت و 45 دقیقه و 45 ثانیه قبل از فعال شدن کتیبه می بایستی شروع تربیت منجنیق ها در کارگاه 20 انجام شده باشد. با توجه به زمان فعال شدن کتیبه در 17 آذر ساعت 01:41 به نظر می رسد زمان شروع تربیت در دهکده سوم این اکانت 28 شهریور ساعت 11:55:15 خواهد بود.


    حال از این زمان میزان فعال شدن امتیاز اتحاد سطح 3 (جمعاً 6 روز) کسر میشود تا در صورتیکه آن مجموعه بتواند در تاریخ 22 شهریور و بدون هیچ محدودیتی برای تامین 1.2 میلیون منبع برای سطح اول + 5.6 میلیون منبع برای سطح دوم +17.1 میلیون منبع برای سطح سوم طی شش روز اقدام نماید.





    در هر دو حالت شاید امکان انجام این افعال وجود دارد ولی برای کسانیکه تجربه و تبحر خاص در بازی دارند مشخص هست که در روز 16 بازی امکان 20 کردن کارگاه در اکانتی که هیچگاه در تاپ غارت نبوده و روند ساخت و ساز اکانتش نیز حکایت از تأسیس اون دهکده بعد از روز 16 بازی دارد (اگر لازم هست لقمان مستندات کافی بهتون ارائه کنه چون هر روز سرور اسکن میشده;)) و اکنون با 12 دهکده و فرض آبشخور سطح 20 قریب 450,000 گندمخور دفاعی و هجومی داخل دهکده این پیشفرض ها توهمی بیشتر نیست. به یاد داشته باشید جمعیت پایتختش هم حکایت از گندمزارهای بیشتر از سطح 18 با آبادی 125% (تولید حداکثر 91 ک) نمیدهد.


    این بود که به فکر فرو رفتیم تا علت وقایع مشخص شود و هر عقل سلیمی نمی توانست بپذیرد که معجزه ای رخ نداده و کاملاً سالم به این جایگاه رسیده باشند، با طرح سوال از مولتی هانتر موارد زیر نیز رسید.


    و پیامدش سایر مستندات دیگه هم رسید که حاکی از روندی غیر طبیعی در تربیت نیرو و کسب منابع داشت.



    ناصر خان یه ضرب المثل هست که میگه نخوردیم نان گندم ولی دیدیم دست مردم و در نهایت کافر همه را به کیش خود پندارد.



    اون عقل سلیمی که شما ازش دم زدید تا اولین گزینه اش تقلب باشه معلومه از کجا نشأت می گیره. درسته لقمان نیستش ولی اون زمانی که اعلام می کرد کل سرور هر روز اسکن میشه واسه یه همچین زمانی بود.



    علی ایحال چنانچه شخصاً ثبات قدم دوستان شمال غرب و جنوب غرب در حذف را شاهد باشیم حتی بدون اجازه سعید جان اقدام به نمایش اون آنویل رنک زیر 100 خواهم نمود تا مشخص بشه ما نیز همچون شما راه خلاف در پیش گرفته ایم یا به درستی جایگاهی را کسب کرده ایم که هستیم.


    ممنون میشم این اکانتهایی که از کل غرب قصد حذف دارند را مشخص بفرمایید;)





    پ.ن: اون 91 ک تولید کپ با فرض کراپ 18 درسته چون ازش جاسوسی داریم8)


    شاد و پیروز باشید

    NAF

  • خداوند روزی دهندست برو سهمتو بگیر 😂😂


    اره از باگ استفاده کرده واسه ۵۰۰ تا دونه کاتای بیشتر ^^


    اینکه انقدر زیبا دارید دستو پا میزنید رو دوست داریم :)


    توصیه میکنم دم رو بندازید رو کول و برید با انویل رنک دورقمی عکس یادگاری بگیرید چون قطعا از این به بعد هر سروری و سایتی شماها با اسم خودتون ریجستر کنید اون سرور خالی میشه , درواقع تاریخ از شما درکنار زئوس به نیکی یاد خواهد کرد ;)


    بچه های پاکباز سایدشون دارن پست میذارن و اعلام برائت میکنن اونوقت فاز اینارو خدا وکیلی 😂😂

  • و در نهایت فرقی نمیکنه دوست یا رقیب هر کسی استفاده کرده امیدوارم بن بشه و جریمه لازم اعمال بشه

    با نهایت احترام فقط با همین قسمت اخر پستت موافقم


    شما مطمئن باش از بالا تا پایین امردادو ریپورت دادن و چون هیچ اتفاقی نیوفتاده و دیدن همه سالم بودن دارن قهر میکنن دوستاتون ! وگرنه منم با شما کاملا موافقم هرکسی تو هر سایدی که باشه اگر تقلب کرده به شدیدترین نحوه باهاش برخورد شه ، حالا اگر ما متقلب باشیم که شما باید راضی باشید هرچی داریم نداریم میپره !

    ولی اگر شما متخلف باشید و همون یه ذره چیزیم که دارید بپره خب معلومه فقط باید دنبال بهونه باشید که یه جوری فرار کنید!


    اگه مردید یه جو مردونگی تو وجودتون هست برید بالا پایین جنوب شرقو ریپورت بدید بهونه الکی‌نیارید(من که میگم همین الانشم کردید) بازی بلد نیستین ، داستان درست کردنم بلد نیستین ، یه جو مردونگی داشته باشید ! اونم ندارید؟ به سلامت واقعا حیف وقتی که واسه شما بازنده های متقلب تلف کردیم


    به جرئت میتونم بگم بدترین پلیرای تاریخ تراوینید

  • عجب تا دیروز که مسخره میکردین به مجموعه امرداد میگفتین امربات

    الان که گندش در اومده از باگ بیشترین استفاده رو ساید شما کرده اومدین دست پیش گرفتینو اینجا مظلوم نمایی میکنین :) (مرد باشین یکم )

    اگه اون اسکات رو ما نمیکیشیدیم و گزارش نمیدادیم به مولتی هانتر این بازی با این روش براتون جذابیت داشت واقعا ؟؟؟؟ شما از چی میترسین که گذاشتین رو حذف همتون یکدفعه فرار کردین ؟؟؟

    دیدین با باگ هم نمیتونین حریف ما بشین حالا که اکانتایه متخلفتونو بن کردن میخواین بزارین حذف ؟ اگر لیدر بودین و از این قضیه خبر نداشتین الان باید تمام قد از مدیریت سایت تشکر هم میکردین ولی چون دست خودتون با متخلفا تو یک کاسست دایه مظلوم تر از مادر شدین

    عمو قناد ما داریم به شما اتهام میزنیم میگیم از باگ استفاده کردین 10 خط پست مینویسی به شمال شرق فقط اتهام میزنی ؟ اونم بدون مدرک ؟؟؟ مافیا شو:)

    خداروشکر مولتی بازیم نه باگ باز:) ولی با مولتی و باگ هم بازم حریفمون نیستین

  • ادبیات رو داشته باش

    تو اگر مرد بودی و یه جو مردونگی داشتی که اینجور حرف نمیزدی , برو عمو جون تو که شمال غرب اول سرور همه رقم از شرمندگیت در اومد و اگر باگ نبود که الان داشتی غازتو میچروندی


    اول این سرور رو با همین ادبیات شروع کردین اینم اخرش

    بدترین پلیرها😂😂😂, برو داداش یاد بگیر تو یک ثانیه جفت همرات چیف نشه

  • واقعا در برابر فهمیدن مقاومت میکنین

    شما که میخواین حذف کنین براتونم بازی مهم نیست به لیدراتون بگین رمز اکانت هایی که بن شدن رو بزارن فروم همه ببینن شما بی گناهین :(

  • چند سواله دوست دارم عزیزان غرب بهشون پاسخ بدن



    1-شما خودت میگی من خبر نداشتم به گوشم خورده رفتم رو نصف سایدم امتحان کردن اینو حالا ما بنظرت اگر میدونستیم نمیتونستیم رو چنتا اکانت سایدمون امتحان کنیم که الان بن بشه؟


    2-شما میگید ما تازه متوجه شدیم چطور پس این اکانتی که اسکات خورده 15روز پیش به این روش نیرو شارژکرده؟شما نمیدونی رو چه اکانت با چه پتانسیلی جنگ میره؟


    3-شما ادعا دارید که ج ش از قبل اینو میدونسته نیرو فرستاده شما رو گول بزنن آیا لیدرای ج ش خودشون حداقل نمیتونستن

    روی ی سری اکانتای بدون پلیر اینجور مثل شما همر بکشن بعد الان اونا بن بشن؟

    4-سوال آخر سرور بعد اگر ران کردید چی به بقیه میگید در مورد این سرور؟

  • امیدوارم با استفاده کنندگانِ این باگ عجیب(چه رفیق، چه رقیب) به شایسته ترین و شدیدترین شکل ممکن برخورد صورت بگیره

    بنظرم این ماجرا نقطه عطفی واسه مدیریت اسپیدتراست، اگه بدون هیچ ملاحظاتی خاطیان رو شناسایی کنه و پانیش بزنه، قطعاً در آینده سرورهای شلوغتری رو شاهد خواهیم بود.


    پ.ن: اگر تخلف کردیم قطعاً حذف بهترین گزینه هست ولی اگر از باگ استفاده نکردیم و به مردانگی و انصاف و عدالت ادمین هم ایمان داریم، حذف چرا؟! اتفاقی که افتاده تراوین نیست؟ خب متخلفین بن میشن، پانیش میخورن، میشه تراوین.

  • امیدوارم با استفاده کنندگانِ این باگ عجیب(چه رفیق، چه رقیب) به شایسته ترین و شدیدترین شکل ممکن برخورد صورت بگیره

    بنظرم این ماجرا نقطه عطفی واسه مدیریت اسپیدتراست، اگه بدون هیچ ملاحظاتی خاطیان رو شناسایی کنه و پانیش بزنه، قطعاً در آینده سرورهای شلوغتری رو شاهد خواهیم بود.


    پ.ن: اگر تخلف کردیم قطعاً حذف بهترین گزینه هست ولی اگر از باگ استفاده نکردیم و به مردانگی و انصاف و عدالت ادمین هم ایمان داریم، حذف چرا؟! اتفاقی که افتاده تراوین نیست؟ خب متخلفین بن میشن، پانیش میخورن، میشه تراوین.

    امان از وقتی که طرف در به در دنبال پوست موز می گرده حالا هر چی بهش بگی بابا این شکلی نمیشه، بی آبرو میشی


    میدونی چی میگه؟

    جوابش اینه آب از سرمون گذشته ما نه سیاست داریم (به قول امید خان در تیم متحدشون که ما بهش میگیم متا;)) نه استراتژی درست درمونی داریم و نه ...


    دیدند این وسط یه باگی هست میشه ازش طوری بهره برد که شاید توازن قدرت نداشته را باهاش جبران کرد گفتند دسته جمعی بهره ببریم که رسوا شدند.


    با گزارش به مولتی و بررسی کل سرور تنها راه نجات پیدا کردن پوست موز و ... بود.


    نمیدونن ما مثل اون بچه اول کار نبودیم که اومد گفت مدارک داریم فردا میاریم و بعدش دیگه خبری نشه

    کتیبه ای که روز اول فعالیتش معماری از آب در بیاد ولی در محاسبات احتمالی ما جنگام فرض بشه و دست اخر مشخص بشه دهکده نداشته اش شروع کرده به تربیت منجنیق چی باید گفت؟


    این جماعت راه حلی جز دست پیش ندارند بلکه در توهمات خودشون کمی آرامش پیدا کنند.



    پ.ن: این گروه متقلب 15 روز نیست از این باگ بهره می برند بلکه بیش از یک ماه میشه که ... بله.

  • سلام به همه دوستان


    دیگه بنظرم وقت این رسیده که با مساله پیش آمده فرا سایدی برخورد بشه تا نظیر اینکارا رو پلیر های سرورای دیگه تراوین تجربه نکنن و بجای دفاع کردن (بخوانید ماله کشی) خواستار برخورد و شفافیت باشیم.


    من بشخصه دوست دارم بدونم چقد از این همرای باد اورده یا حتی دفاع های باد آورده داخل پلن ها استفاده شده؟ کدام پلن ها؟ چند تا کتیبه باهاشون کلین شده؟ چقدر همر و چقدر دف رو کشتن؟


    پ.ن1: ماشین حساباتونو عوض کنید

    پ.ن2: کسری داداش کسی که خودش رو زده بخواب نمیشه بیدار کرد :)

    پ.ن3: 120 روز به آمرداد تهمت بازی کثیف زدید تهش هم خودتون خرما خوردید لطفا بس کنید.


    با احترام به پلیر های پاک

    ali.k1

  • معرفت در گرانیس که به هرکس ندهن

    درود بر تمام دوستان

    خوب فردا همین موقع ها اکانت سرلشکر حذف میشه

    خوب به خاطر بعضی از مشکلات ادامه این سرور دیگه برام جذاب نیست

    خوب یک بازی هیچ وقت هرزش نداره به خاطرش کسی رو ناراحت کنی پس اگه کسی رو ناراحت کردم من از همیجا پوزش میخواهم ازش و امید وارم من رو ببخشه


    و اما این سرور بازی در کناره بعضی از دوستان تجدید خاطرات و لشنایی با اشخاص جدید بود که بسیار برای من لذت بخش بود


    خوب اسم همه رو نمیشه بورد اما اسم بعضی از رفقا رو میبرم که باهاشون رفاقت فرق داره

    اول از همه کا بچه های کلاهبردار که همی اونارو دوست دارم

    و اما ناصر عزیزم که بازی همیشه کنار و رو بهروش برام جذاب هست بخاطر کل کل باهاش :دی ( به زودی میام شیراز از خجالتت در بیام)

    و آقا رضا سورنا عزیزم که جدا از بازی من از شخصیت شما لذت میبرم و بهت گفتم رفقت بتهاتو دوست دارم

    و دوست دارم (قرار بود بیای یه شب باهم یه آب پرتغال بزنیما)

    و محمد دیابلو که خودش میدونه دیگه وارد جزیات نمیشم :دی بد آموزی داره :دی

    و آقا مهدی ام مرتال که خودش میدونه چه قدر ارادت دارم خدمتش و حتی زمان خارج از بازی و سروری هم کنار هم بازی نمیکنیم تلفنی باهم صحبت میکنیم


    و اما در مجموع آمورداد رفقا زیاد هستن و نام بردن سخت هست همه شمارو هم دوست دارم و بازی کنارتون لذت بخش بود

    اما چند نفری هستن که باید اسم برد چون رفاقت با این اشخاص فراتر از یک بازی هست برام


    اول ارمین یونیک رفیق خودم :دی خودش عمق رفاقت رو میدونه کلا مثل آدم باهم حرف نزدیم تا حالا خیلی با معرفتی من تو این بازی خیلی چیزا رو از تو یاد گرفتم و همیشه هم همه جا با افتخار گفتم به زودی میام میبینمت حضوری از خجالت هم دراییم


    شهریار عزیز که چند سرور باهم رو یه اکانت بازی کردیم رفیق و پسر خوب و خوش قلب و دوست داشتنی که همین توری در کنار هم سرور های زیادی رو بازی کنیم


    محمد مارنلو که خیلی با معرفتی


    آرش کاپیتان که دیگه با سید داریم تو رگی میشیمو یه چنتا سرور دیگه باهم بازی کنیم دیگه رفاقت هز حد میگزره در این چند سروری که کنارتون بازی کردم برا خیلی لذت بخش بود


    احسان فایر وال که دیگه خودش میدونه از شب کنار هم بیدار تا صبح بره پخش دف و هروزم که باهم کلی صحبت میکنیم :دی اقا دکتر آینده


    بچه های اکانت تک شاخ مخصوصا حسین و مهرشاد و مهدی ده خواهشا ارد دیسکوردی که ما هستیم نشین خیلی خشایند نیست :دی


    جنب لقمان عزیز که در این سرور باشون آشنا شدم و شخصیت بسیار دوست داشتنی دارن ارادت در جریانه هر سروری خواستی شروع کنی به من بگو با کله میام


    کسری و ماهان عزیزم :دی کسری اون ماجرا ۵۰ ۶۰ تقسیم بندی هنوز سره جاشه ها


    آقا بهنام عزیز که بزگ بنده هستن


    و نوید عزیز این سرور باش آشنا شدم همسایه هم بودیم خیلی گلی عزیزم


    و اشکان که این سرور کلافش کردم


    و حمید رضا گل که نمیدونم چه داستانیه ۳ سرور نتونستیم تا تش کنار هم بازی کنیم ایشالا بزودی یه سرور تا انتهاش کنار هم بازی کنیم دف سازه شخضیت باشیم عزیزم



    ودیگر دوستان و به خصوص تیم لیدری آمورداد که این سرور منو با اخلاق گندم تحمول کردن تا اینجا

    واندر رفاقت خیلی ها پیش ما ۱۰۰ شد ا مید وارم واندر رفاقت ما بیابون نباشه پیشه دوستان


    برای همه آرزوش موفقیت دارم

  • ما اگه از باگ خبر داشتیم ساید ج غ انقدر از بازی عقب نمی افتاد انقدر همراش خفت نمیشد انقدر راحت کتیبش بلند نمیشه

    جایی برا بحث و دفاع نیس

    از لیست فارم مشخصه کی باگ داشته

    خدا قوت

    موفق و پیروز باشید

  • ما اگه از باگ خبر داشتیم ساید ج غ انقدر از بازی عقب نمی افتاد انقدر همراش خفت نمیشد انقدر راحت کتیبش بلند نمیشه

    جایی برا بحث و دفاع نیس

    خدا قوت

    موفق و پیروز باشید

    عزیز گفتند باگ نگفتند پلیر حرفه ای که

    نکنه دنبال باگ میگردید که به جای شما جا خالی بده یا پلن بریزه ؟ :D:D

    میتونیم سوال رو جور دیگه ای مطرح کنیم: ج غ چقدر هنر داشته که با وجود استفاده از باگ بازم اینقدر شیرین کاری کرده=O

  • عزیز گفتند باگ نگفتند پلیر حرفه ای که

    نکنه دنبال باگ میگردید که به جای شما جا خالی بده یا پلن بریزه ؟ :D:D

    میتونیم سوال رو جور دیگه ای مطرح کنیم: ج غ چقدر هنر داشته که با وجود استفاده از باگ بازم اینقدر شیرین کاری کرده=O

    خیلی خوبید شما

    من ۳بار دف راز یونیکو بک دادم سر گندم منفی ده بار جا به جا شد

    بعد تو میگی باگ 😂😂😂

    خوشگل منم اگه کل انبارمو پر میکردم کل سرباز خونهرو شار میکردم میگفم خیلی خفنم خیلی بلدم 😂😂

    ببینید دفم همیشه رو اکانته ببینید چقدر راحت همر میزنم دیوار 😂😂😂😂

    من خیلی شاخم

    اصلا تک شاخ چیه چند شاخم 😂😂😂😂

    نحوه بازی تو اسپید ترا:

    اقا من ۵۰تا مولتی میزنم میریم غارت میکنیم خیلی شاخ میشیم ناتار چیه ولش وقتتو نزار برا غارت فقط مولتی

    کمی بعد:

    صبر کنید من روش بهتری بلدم بیاد منابعتونو پر کنم تمام سرباز خونه هاتون شارژ کنم همرو بزنم

    دوستان ؛ بله بله خیلی خوبه اینجوری حال میده خیلی خفنیم ما

    😂😂😂😂😂😂😂

  • دوست عزیز اگر قرار بود کل ساید بدونن که الان اسمشو نبرم فهمیده بود و جلوشون رو میگرفت


    ی سری مقربین دربار میدونستن رو بعضی از اکانتا اجرا کردن که دستشون بوده الانم لو رفتن دیدن دیگه هیچ جوره حریف نمیشن بدون باگ دارن حذف میکنن


    ایشالا شمام دفعه دیگه زیر پرچم آدما درست بازی کنی بنده به شخصه احترام خاصی برای امسال شما و کسایی که درست بازی رو ادامه دادن و تلاش کردن قائلم


    امیدوارم موفق باشید


    از همینجا هم برای دوست عزیزم اشکان سرلشکر آرزوی موفقیت و سلامتی میکنم بخصوص واسه پدرشون اشکان جان میدونی که خیلی دوست دارم;)


    در ادامه اگر با حذف لیدرای ج غ همراه بودیم ی پست کامل و مفصل در مورد اکانت و نحوه ی فعالیتش به طور شفاف و کامل میذاریم تا عزیزان اگر ابهامی دارن برطرف بشه همونجور که قبلا وعده داده بودم



  • واقعا جدی داری صحبت میکنی شما


    گویا شما یا کلا بیخبر هستید یا نمیخواید قبول کنید


    آقای اشکان خان به بچه هاتون توضیح بدید بغیر از اکانتهایی که جدیدن باگ رو تست زدن یا بعد از اینکه همه فهمیدن استفاده کردن و خوشحال بودن


    کدوم اکانتها از قدیم استفاده میکردند مثل اکانت دوم غارتتون


    چقدر به این غارتهای سالم مینازیدید ؟؟؟ یادتونه ؟؟؟؟


    هر کسی خواست دلیل اینکه چرا خیلیهایی که از باگ استفاده کردند ولی بن نشدن رو بدونه بیاد من توضیح میدم بهش (هیچ ارتباطی به دخالت یا عدم دخالت ادمین هم نداره . ادمین به جد دنبال این موضوع هست و خیلیهامون شاهد هستیم )


    اون 12 اکانت معرفی شده بودن عزیزم بپرس از ادمین


    فکر میکنم تنها اکانتی که ما پیگیر شدیم و مدارک دادیم و تا الان مشخص شده از خیلی قدیم استفاده میکرده اکانت ساید شما بوده


    چه بسا در جریان هستیم که خیلیها استفاده میکردند و البته به خیال خودشون تعادل رو نگه میداشتند که تابلو نشن مثلا بجای 3 4 5 تا همر 20 25 تا همر جنگی ساختن ( بله عزیزم خود شما هم استفاده کردی دلیل بن نشدنتم بیا پی وی بگم)


    ج ش با بن شدن یه اکانتش به اندازه یه اتحاد همر از دست داد................ جالب نیست به نظرتون..........


    این اکانت بخواد از بن در بیاد باید به اندازه یه اکانت معمولی نهایت 2 3 تا همر براش بمونه و البته تلفاتی هم تو درگیری اگر داده ازش کم بشه


    آره عزیزم شما انقدرا که این باگ بهتون توهم گنده بودن داده بود قولاخ نیستی


    این هفته غارتمون 3 میلیارد میشه و انقدر همر داریم و.... آنویلامون رتبه زیر 100 هستن و .....


    مگه با بچه طرفید آخه ؟؟؟؟؟؟ چه توهمی بود برداشته بودید فکر میکردید خیلی شاخید ؟؟؟؟؟


    هنوز هم با لو رفتن این باگ انقدر همر براتون میمونه که واندر 100 کنید .

    فقط خواهشا جایی اسم این سرور رو نیارید تو رزومتون که یدجوری ضایعه/..................


    ولی چه فایده بعضیها انقدر پرو هستن که هنوزم میان کری میخونن ......... جوری از بازی بلد بودن حرف میزنن انگار بقیه دارن تیله بازی میکنن


    پسر جون تو تراوین خیلی خفن باشی خیلی وقت بزاری ده نفر رو یه اکانت باشی فکر میکنی فرق همرت و کراپات با یه پلیر بازی بلده معمولی یه اکانت 2 نفره چقدره


    20 برابر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • دلیلش رو بلند بگو همه بدونن هرکسی ریز یا درشت از باگ استفاده کنه عزیزان میتونن متوجه بشن کافیه یکم وقت بیشتر بذارن کامل چک کنن



    شما با باگم هیچی نمیشدین و نیستین قدیمی باز بودین و بازی بلد مثل مرد تا آخرش وایمسادین درضمن شما که ادعا داری کارت درسته وقتی فهمیدی باگ هست


    ریپورت میکردی بچه های ج ش هم نام میبردی پیگیر میشدن عزیزان نه اینکه خودتم بشی شریک جرم


    من مثل شما نیستم که اگر کسی جرم کنه بفهمم لاپوشونی کنم بدونم میام میگم قصد بی احترامی ندارم اما حرفاتون رو بگید واضح


    از استارت پست گذاشتناتون تو فروم که فقط پست گذاشتین اینم از رفتنتون:)


    احسنت ببینید کی 20 برابره بگید بن بشه دیگه چهرش واسه ما هم مشخص بشه

  • هیچکس دنبال باختن نیست، ما هم برای بردن بازی میکردیم، ولی نه به هر قیمتی!

    یه چهارچوبی داشتیم، که مهمتریناش سالم بازی کردن و ارجحیت قولامون بر منافع زودگذر بود.

    به هرحال از هر نفری کارکتری باقی میمونه

    و همین که بهمون نگن متقلب یا سازشکار با تقلب، یا زیر حرف زن برامون کافیه.


    شما هم اگر احساس میکنید به خاطر مدیریت و استعداد بازی، به این اعداد و ارقام رسیدن دوستانتون، واقعا در سلامت ماشین حساباتون باید شک کرد.

    کسانی که توی یه اتحاد بودین به فرض استفاده نکردن از این باگ، با بونس اتحاد یکسان و بعد کتیبه و بقیه داستان ها، حس نمیکردین همرتون افت رنک داره!؟ یا ندیده میگرفتین!؟ یا شاید توجه نداشتین!


    منتظر رید ۱۰۰ میلیاردی هم باشید! همان طور که چیت اند لرن یهو چسبید به سقف تاپ تن، و بی خیالم نمی شد.


    این باگ ترکیبی از سیم سکند شدن همه چیز و منابع نامحدود بود، تا جایی که ما کشفش کردیم، شاید بقیه کشفیات بیشتری داشته باشن!

    که همین سیم سکند و منابع لایزال

    تنه به تنه ی پنل مدیریتی می زده!

    به یاد کت جادویی، اشکان در نقش رامبد جوان خخخ


    یه زمانی هم به ما گفتن نمیشه موند، خودتونو علاف نکنید، گفتیم نه این جوری نیست، حالا یا ما دیر گیر هستیم،یا اونایی که رفتن درست توضیح ندادن و یا خواستن معرفتی سایت به هم نریزه بیشتر ازین یا خواستن باج بگیرن که در هر حال موندن ما اشتباه بود، الانم شما اگر وجدان بیدار داری، بگرد دنبال حقیقت و خودت پیداش کن، ببین اس دبل برای چی میره، برای همرهای شما و بازیتون؟ یا تقلب سایدتون؟


    یکی هم دیدم میگه زیر پرچم فلانی دیگه بازی نکنید!

    ما زیر پرچم اسمی و شخصی بازی نکردیم

    همه زیر پرچم اس دبل بودیم، یکی لیدر یکی پلیر

    که پلیری مثل محمود، مهران، پیمان و علی ستین خودشون یک ساید بودن و بازی بلد

    فقط دیرتر باهاشون آشنا شدیم که حیف شد.


    لئون و تکشاخ و واچ بقیه چیترها

    بازم همر بزنید، بازم توی همه پلن ها همر جلو زن بشید خخخسته نباشین دلاوران

    زمانی که ما تعدیل ریسکی گندم میزدیم برای شارژ جی بی جی اس، شما به درگاه لایزال الهی وصل بودین خخخ


    شعر ملوانان، قهرمانان رو پلی کنید و توی گروه چتتون بگید ما توانستیم پیروزمندانه بار دیگر افتخار آفرینی کنیم! و هتریک بنمائیم.


    -تیرداد انصافا تو هم سرکار گذاشته بودی مارو!؟ گل بازی و اینا همش الکی بود؟