نقد و بررسی سرور 1 ایکس راند 2 | آغاز 6 شهریور 1399 |

  • آمار همر در اختیار لیدرها قرار گرفته و درصورت صلاح دید منتشر خواهند کرد

    قبلا هم گفتم نباید از دفکوردها خورده گرفت بابت این موضوع بلکه این اشتباه از طرف خود من بوده

    درمورد دف هم باید خدمتتان عرض کنم که من دیر متوجه اتک ها شدم وگرنه دوباره با دیوار بلند مسترز مواجه میشدید

    پ ن: ما دوستانی داریم که حاضرند برای رفاقت تمام همرهای منطقه لواسان خودشونو برای دفاع بفرستند، 800ک دف که سهله

  • باسلام خدمتت خوانندگان فروم


    هر آغازی یه پایانی هم داره و اینجا پایانه ماست 8)



    پ.ن: ممد مون شادو همرتو نده دست اینا ، ادم جنس دزدیم دست پلنر مسترز نمیده چه برسه به همری که واسش زحمت کشیده شده ....

    قبل از هر چیزی میخواستم بهت بگم که کلا دستور کار مبنی بر فیک زدن بود نه اتگ ریل یه توضیح ریز میدم بهت که متوجه بشی<<<

    هموطور که همه میدونن وقتی یه ساید روی ساید مقابلش پلنی نرفته و خب ی نگاهی به آمار و ارقام میکنه طبیعیه که خیلی سنجیده باید عمل کرد

    یه فیک لیست دادیم ب دوستان حالا یکی زده یکی نزده کاری باهاش ندارم

    یه چند تا تارگت از 3 تا نقاط ساید اس ای (خاکستری+مرز+کتیبهای اخر ساید) مشخص شده بود که میزان دف اس ای تویه اون مناطق رو بررسی کنم و همونطور ک میدونی و میتونی بری رو اکانتا ی بررسی ریز بکنی از چند تا اکانت اتک های سیم تو یه بازه زمانی زده شده بود<<< همون لحظه قرار بود با اکانت اسکات همره ساید یه سری اسکات بکشم که کاملا مطمعن شم که توی کدوم نقاط چقدر دف میتونه هندل کنه و اگه پلنی قرار باشه زده بشه با یک دید بازتری زده بشه .... دقیقا 15مین قبل لانچ اسکات همر آقای .... که خودشو لیدر ساید میدونه میاد پسوردو عوض میکنه و کلا گند میزنه ب همه چیز.... حالا بگذریم...



    یه تشکر ویژه میکنم از کل بچهای Sw از ادی کوچولو /پارسا/محمد دیابلو / حاج احسان/سعید/علی /امیر خان / و.... تک تک افردای ک برای ساید بازی میکنن نه منفعتشون


    یه عذر خواهی هم بدهکارم به عمو نادر گل که چه شب هایی نخوابیدو حواسش ب اکانت ما بود


    یه نکته ای هم که کاملا شفاف هستش یکرنگ بودنه یوسفه.. که خب شاید خیلی ضرر ها کرد بخاطرش ... ولی خب همه میدونیم که قابلیته جمع کردن اینو داره که سایدو فیکس کنه.... مطمعنم ازین ب بعد با هر تعداد پلیری هم که توی Sw باشه میتونه خیلی قشنگ هدایت کنه سایدو...و این یکرنگ بودن خودش خیلی ارزش داره...



    ازاین به بعد شاید روی اکانت نباشم ولی خب هر کاری لازم باشه برای ساید انجام میدم تا به بهترین نحو بتونه بازیو تموم کنه(چه برنده چه بازنده)




    زیاد اهل اسکرین از اکانت نیستم ولی خب روز 100 هر سرور عادتشو دارم ک اسکریناشو داشته باشم گرچه میدونم چیزی نیستش ...


    اینم اکانت ما روز 100 سرور






    پ ن:عمو یوسف هر وقت گفتی میریم دیسکوردا...عزای عمومی رو برپا میکنیم;)





    Sw Is Our Home

    M.Shadow

  • سلام و صبح به خیر دوستان.


    صبح زمستانی همه به خیر و خوشی.


    تبریک میگم به دوستانمون در جنوب شرق. پلن خوب و سرعتی اجرا کردید و نتیجه هم کاملا مشخص هست و یک پیروزی شیرین با کمترین تلفات به دست آوردید و به پلنر و لانچرهای این پلن تبریک میگم. لانچ های این پلن بی نظیر بودند و از تمام پلن های قبلی امرداد دقیق تر بود. جا دارد تبریک ویژه بگویم به لانچر اکانت تراکسس که عالی کار کرد. دمت گرم رفیق. معرکه بودی. پلیر تکنیکی رو دوست دارم چه رفیق باشه چه رقیب‌. واقعا از تماشای لانچ های بی نقص شما لذت بردم.

    (با توجه به اینکه عکسها ارائه شد طبیعتا نیازی به ارائه مجدد عکس ها نمی باشد)



    البته در این پلن فیک زیادی زده شده بود و از نظر فیک شبیه تمام پلن های جنوب شرق بود و نمیدونم چرا گفته شد فیک چندانی نداشت. حتی یک همر هم بر روی کتیبه انبار کوچک اومد که دیوار شد.‌ البته با اون بخش حرفتون موافقم که می شد پلن را تشخیص داد و کار سختی نبود و عمدا یا سهوا پلنر این پلن جوری اتک داده بود که میشد فهمید تارگت کجاست. اما این زمانی بود که تحت تاثیر فیک ها دفاع جا به جا شده بود و کاری نمیشد کرد‌. این نکته را هم باید گفت که خاصیت پلن های سرعتی کلا همین هست‌. قبل از لانچ اتک ریل؛ باید مقدمات پخش دفاع رو چید و بعد لانچ سرعتی انجام میشه و اینجاست که زمان اجازه نمیده دفاع به تارگت مورد نظر برسه. برای همین با اینکه در پلن سرعتی تارگت تشخیص داده میشه ولی دفاع کردنش بسیار سخت هست. با این تعداد همری هم که قطاری چیده شده بود عملا باید گفت دفاع تقریبا غیرممکن بود و فقط می شد تلفات سنگینی گرفت و جنوب شرق به هر قیمتی می خواست آن همر را از بین ببرد و موفق هم شد‌.



    آقا اشکان به شما هم تبریک میگم عزیزم. (دقت کردید ما چجوری شما رو خطاب قرار می دهیم؟ و شما چطور؟ به نظر خودتون علت و ریشه اش چیه و از کجا نشات میگره؟ ). دیدید کسی قایم نشده برادر؟ اگر کسی پنهان بشه دهکده اش احیا میشه؟ باور کن طبق روال چند روز گذشته نمی خواستم پست بگذارم و به دلایلی ترجیح می دادم صرفا یک گوشه پلی بدم ولی صرفا جهت اینکه اسم بنده رو با روال فرهنگی خودتون آوردید خدمت رسیدم که تبریک بگم خدمتتون و خستگی از تنتون در بره.

    شما به دفاع ما در دو پلن قبلی که به قول دوستی یکیش خفن ترین دفاع سرور تا اینجا بود تبریکی نگفتید اما تبریک ما رو همیشه دارید چون ما واقعا لذت می بریم از این زد و خوردها و واسه همین اینجا هستیم که شاهد این زد و خوردها باشیم. و مثل همیشه((حریف قدرتمند قابل احترام هست)). اما شما وقتی دیوار میشید فشارتون میفته گویا و به سبک دردم نیومد رفتار می کنید‌. اگر فقط یک مورد پیدا کردید که بعد از پلن موفق شما تبریک نگفته باشم حق با شماست.


    اشکان جان؛ تو این چند روز در فضای فروم؛ به جز مشاجره بر سر کتیبه شمالغرب موضوع دیگری نبود! و درک نمی کنم این را که می فرمایید ما پنهان شدیم! در خصوص کتیبه مورد منازعه هم ترجیح دادم سکوت کنم تا لیدرهای دو طرف با همدیگر مشکل را حل کنند‌. هرچند بچه های جنوب غرب فقط دو تا لایک زده بودن که ظاهرا تحمل اون رو هم نداشتند رفقا ؛ حالا تصور کنید ما در پستی نظری بر خلاف میلشون هم می دادیم! (فریاد وا مصیبتا و اومدن هر سه ساید رو بترکونن به پا بود) گویا دوستانتون یادشون رفته برای مبادله کتیبه جنوب غرب با متحد خودش به قول تیردادخان ((یقه درانی)) می کردند اما موضع شان در خصوص کتیبه سایدهای شمالی سکوت و بعضا فرار به جلو بود که با این حال به آن هم احترام می گذارم. ‌هر کس نظر خودش را اعلام کرده است.



    برای عکس ارائه کردن تا زمانی که بابت تهمتی که به عکس ارسالی اکانت میلاد توسط بنده زدید عذرخواهی نشود و عکس کانترهای جذاب ما رو ارسال نکنید ارائه عکس نخواهیم کرد. اگر خودتان عکس دارید که مختارید. با رفتارهای نادرست خودتان این جذابیت را از فروم گرفتید. خدا جذابیتتون رو ازتون بگیره 🤣😜




    و اما نکته بسیار مهم:


    اکانت Whicher محمد عزیز هست که از بهترینهای جنوب غرب هست که بسیار مودب و حرفه ای و همیشه در خدمت ساید هست. درسته که محمد با جسارت و فروتنی تمام مسولیت لاست دهکده نان کپش رو پذیرفت اما واقعیت این هست که نه ایشان مسول این اتفاق هستند و نه تیم دفکوردی جنوب غرب. در حرفه ای بودن محمد همین بس که در منطقه خاکستری چنین همر خوبی با رید کاملا سالم و بدون حتی یک مولتی کشیده بود و البته در کفایت تیم دفکوردی جنوب غرب، دفاع موفق دو پلن قبلی جنوب شرق خود گویای همه چیز هست.


    اشتباه و اشکال در این موضوع به بنده بر می گردد. ساید از یک مرحله به بعد بازی، باید به صورت کاملا سیستماتیک از پلیرها حمایت کند و آنها را در پناه خودش قرار بدهد. مخصوصا در خصوص اکانت های همرساز باید ساپورت دفاعی و گندمی و پارکینگی به صورت منظم پیش بینی شده باشد که این مشکلات ایجاد نشود. تصور کنید در یک پلن سرعتی ؛ مجموعا ۷۶۰ک گندمخور همر به سمت دهکده نان کپ فاقد دفاع ثابت قوی حرکت می کند در این شرایط هیج پلیر و دفکوردی کاری از دستش برنخواهد آمد. پس این اشکال به فضای سیستماتیک ساید وارد است که چنین اتفاقی می افتد و بنده همین جا از محمد عزیز عذرخواهی می کنم که نتوانسته بودم چنین سیستم درست و منظمی ایجاد کنم در آن منطقه و امیدوارم با تلاش و همت و کمک اعضا بتوانیم این نقص را رفع کنیم. (در صورت لزوم این بحث از نظر فنی به صورت تکمیلی ارایه شده و مورد نقد دوستان هم قرار می گیرد).



    باز هم به دوستانمون در ساید جنوب شرق تبریک میگم. اشکان جان پاسخ خیلی از کنایه ها را هم نمی دهم که کامتان را تلخ نکنم و از این موفقیت لذت وافر ببرید.



    پ.ن۱: محمد عزیز از دوستان و هم بازی قدیمی بنده هستند و دو سال پیش توفیق داشتم میزبان ایشان باشم. با توجه به شناختی هم که دارم قطعا با قدرت بیشتر ادامه خواهد داد و تمرکز خودش را متوجه نان کپهای دیگرش خواهد کرد.

    پ.ن۲: با اینکه لانچ های بسیار خوب و دقیقی انجام شده بود ما توانستیم اینسرت های ظریف و خوبی بکشیم که به دلیل تعدد همر متاسفانه افاقه نکرد.

    پ.ن۳: در خصوص استفاده از کلمات(رید ناسالم و مولتی) لطفا به کسی برنخوره صرفا غرض وصف نوع بازی محمد بود. اثبات شی ء نفی ما عدی نمی کند‌

    پ.ن۴: آقا ناصر NAF تحلیلی ارائه کردند که با بیشتر آن مخالف هستم اما از ایشان ممنونم که برای ارایه تحلیل وقت گذاشتند. امیدوارم بیشتر شاهد بحث های تحلیلی ایشان و دیگر دوستان باشیم و بقیه رفقا نظرشان را کانلا محترمانه راجع به تحلیل ها بگویند.

    پ.ن۴: شاهنامه آخرش خوش است‌ امیدوارم به آخرش هم برسیم(صرفا من باب پیش بینی).

    پ.ن۵: دوستمون که عکس واندر ما رو گذاشتند و تصوراتی هم گویا داشتند! دقت نکردند که واندر چند ساعت قبل از اسکات ایشان چیف شد و نیروهای موجود در دهکده همان نیروهای چیف کننده بودند که البته نیازی به لشکر کشی برای چیف واندر تخلیه شده نبود! مجدد تشریف بیارید در خدمتم.

    پ‌.ن۶: اشکان جان: اگر میشه به این سوال پاسخ بدین: به نظر شما نقد و تحلیل بنده در خصوص پلن قبلی شما جانبدارانه بود یا منصفانه؟ اگر پاسخ هر دو هست؛ چند درصدمنصفانه و چن درصد جانبدارانه؟ ممنون میشم جواب بدید.


    زمستانتان برفِ برف؛ دلهاتون گرمِ گرم

    پایدار باشید

  • با سلام مجدد

    پ‌.ن۶: اشکان جان: اگر میشه به این سوال پاسخ بدین: به نظر شما نقد و تحلیل بنده در خصوص پلن قبلی شما جانبدارانه بود یا منصفانه؟ اگر پاسخ هر دو هست؛ چند درصدمنصفانه و چن درصد جانبدارانه؟ ممنون میشم جواب بدید.

    رضا جان اصولا من توقعی از یه شخص در درون یک ساید ندارم که بیاد یک تحلیل منصفانه بزار و خب قاعدتا بنا به حسب وظیفش بایستی تمام تلاششو کنه که بتونه سایدشو بالاتر ببره


    مشکل من با بیان تحلیل شما نیست چراکه همونطور که با اعداد و ارقام مسیری رو طی کردی که درست بود.مشکل من با روش تحلیل (نوع مسیر) شماست.

    بزار یه جور دیگه صحبت کنم.رضا جان 10 میلیون تومن زیاده یا کمه؟این سوال هر جوابی شما بدی درسته :) 10 میلیون تومن برای یکی که در آمدش کم هست عدد خیلی بزرگی هست و برای یه نفر پول خرد هم حساب نمیشه

    تحلیل هفته قبل شما به نظر من باید به صورت نسبی ارایه میشد و نه کمی ! یعنی چی؟

    1. یعنی مثلا اگر اس دبلیو ۱ انویل دفاعیش از بین رفته و ۱۰ انویل دفاعی داره باید اینجوری بیان بشه که اس دبلیو ۱۰٪ پتانسیل دفاعش از بین رفته
    2. و اگر اس ای 1 همر جنگیش از بین رفته و فقط ۱ همر جنگی داشته باید گفته بشه اس ای 100٪ پتانسیل جنگیش از بین رفته !


    حقیقتا همچین برداشتی من ابدا از پست هفته قبل شما نداشتم و شما تاکید و تمرکزت روی اعداد بود که خب نگاه اینطور به مسایل و پلن ها به نظر من کار درستی نیست چون شاید اون ۱۰ میلیونی که ازش صحبت میکنی ، پول خرد حساب شه.

    اگرچه منم توقع آمار دقیق از شما ندارم اما توی یه بازه ۲۰ درصدی آمار دادن چیزی نیست که به حریف دیتای خاصی بده و اونم حریفی مثل ما که تقریبا نگاه کاملی روی حریفمون داریم


    شما راجب بستر سازی قبل صحبت کردی.فک کنم الان اگر بتونی قطعات پازلتو تکمیل کنی شاید بهتر متوجه ارتباط این ۲ پلن با هم بشی و این ۲ پلن کاملا به هم مرتبط بودند ! به نظرت اگر اون آنویل ها هم بود دست شما این قدر بسته بود توی این پلن سرعتی؟


    راجب پلن پایتون هم تیم لقمان قصدش حذف بود.همونطور که خودشونم اعلام کردند پلنشون شخصی بوده و به بهترین نحو هم خسارت خودشو رسوند و ای کاش قبل از حذفش دوستان شما این قدر بلبل زبونی میکردند نه وقتی که همر ها کاملا دیوار شدند تا اینکه ببینید لقمان میتونه جوری بزنه که اصلا تشخیصش نتونید بدید یا نه !

    در کل بین تمامی اون تحلیل ها فقط یک تحلیل رو پسندیدم که ۱ جمله بود اما اندازه n جمله ای که خواندم ارزش داشت که راجب مقایسه rate raid در این هفته و هفته قبل صحبت میکرد که خب منطقی ترین تحلیل ارایه شده برای سنجش خسارت وارده به مهاجم بود و وضعیت مدافع در پلن دوم هم میتونه نشون بده پلن قبلی چقدر کاری و موثر بوده !

    برای عکس ارائه کردن تا زمانی که بابت تهمتی که به عکس ارسالی اکانت میلاد توسط بنده زدید عذرخواهی نشود و عکس کانترهای جذاب ما رو ارسال نکنید ارائه عکس نخواهیم کرد. اگر خودتان عکس دارید که مختارید. با رفتارهای نادرست خودتان این جذابیت را از فروم گرفتید. خدا جذابیتتون رو ازتون بگیره 🤣😜

    رضاجان آمرداد تیمی هست که جواب سلام رو با علیک میده و جواب های رو با هوی :) اونم صرفا از روحیه جالب بچه ها نشات میگیره که نمیخان توی هیچ زمینه ای کم بیارن


    راجب عکس ، اولین عکسی که قرار بود توی فروم بیاد عکس همر دیابلو بود که نیامد.سپس پاسخ متقابل مارو دیدید وگرنه ما لینک آرشیو هارو داریم و مشکلی هم با گذاشتنش نداریم اما این رفتار خودتان بود ! ضمنا جذابیت فقط برای دوستان شمالی سرور گرفته شده وگرنه هم شما میدونی توی کانتر چی زدی (با یه کیریلوید ساده مشخصه) و هم ما میدونیم چه همر هایی رو صفر کردیم.شاید ۵ ۱۰٪ بالا پایین داشته باشه تخمینامون اما اینجورم نیست که تعطیل تعطیل باشیم و من هم مخالف این بازی ای که راه افتاده هستم.

    اشتباه و اشکال در این موضوع به بنده بر می گردد. ساید از یک مرحله به بعد بازی، باید به صورت کاملا سیستماتیک از پلیرها حمایت کند و آنها را در پناه خودش قرار بدهد. مخصوصا در خصوص اکانت های همرساز باید ساپورت دفاعی و گندمی و پارکینگی به صورت منظم پیش بینی شده باشد که این مشکلات ایجاد نشود. تصور کنید در یک پلن سرعتی ؛ مجموعا ۷۶۰ک گندمخور همر به سمت دهکده نان کپ فاقد دفاع ثابت قوی حرکت می کند در این شرایط هیج پلیر و دفکوردی کاری از دستش برنخواهد آمد. پس این اشکال به فضای سیستماتیک ساید وارد است که چنین اتفاقی می افتد و بنده همین جا از محمد عزیز عذرخواهی می کنم که نتوانسته بودم چنین سیستم درست و منظمی ایجاد کنم در آن منطقه و امیدوارم با تلاش و همت و کمک اعضا بتوانیم این نقص را رفع کنیم. (در صورت لزوم این بحث از نظر فنی به صورت تکمیلی ارایه شده و مورد نقد دوستان هم قرار می گیرد).

    راجب پلن امروز چندین کار میشد انجام بگیره اگرچه خطر صفرشدن رو نمیتونست از بین ببره اما خسارت وارده به مهاجم رو زیادتر میکرد ! اینسرت با همر مثل اون انویل oldfox تنها کاری بود که حداقل میتونست شیرینی پلن رو کمتر کنه.


    اما به عقیده من وقتی این همه همر بلند میشوند ، به این معنی هست که حداقل تعدادیش به قصد بوسه زدن به دیوار بلند مسترز بلند شده.اما وقتی دیوار نشدند چه معنی میده؟؟؟


    سپاس


    پ.ن : رضا جان مسلما جو اخیر بین ۲ ربع جنوب ، نتیجه رفتار طرفین بوده وگرنه امروز شما نباید اینجا از اخلاقیات برای من میگفتی در کنار نقد فنی سرور !

  • سلام خدمت تمامی بزرگواران و پلیرهای سایت اسپیدترا

    متاسفانه باخبر شدیم حدود ۲روز پیش یکی از بهترین و بامعرفت ترین پلیرهای تراوین و بازیگر سینما و تئاتر رو از دست دادیم

    حمید حبیبی فر که با نام حمید سرمیلو میشناختیمش متاسفانه براثر عارضه قلبی جمع مارو ترک کردن.

    باور این خبر برای من خیلی سخته و بعد از ۲روز هنوز نتونستم باهاش کنار بیام.

    حمید عزیز در اسپید آی آر همراه تیم الموت باهم همبازی بودیم و بعد از اخرین سروری که این تیم بازی کرد همراه با محمد کوشایان عزیز و پوریا و حسین و سبحان پینوکیو و کاوه کاویانی بزرگوار به تیم سارنگ عزیز پیوستن و چند سرور همراه این تیم بودن.

    خیلی سخت بود این خبرو بخوام بگم.امیدوارم در اون دنیا در بهترین جای بهشت باشی❤️

    لطفا جهت شادی روحش فاتحه ای ختم کنید و هدیه به روح این عزیز ازدست رفته کنید

    ممنونم از تمامی عزیزان


    با احترام

    Reza Guard

  • آخ آخ

    واقعا ناراحت شدم حمید پلیر خوب و با اخلاقی بود انشا الله قرین رحمت الهی قرار بگیره منم باور نکردم اول تا تماس گرفتم دیدم بله همینطور هست و بسیار نارحت شدم خدا رحمتش کنه;(

  • شبتون بخیر

    همونطور که رضا جان گفتن استاد - حمید سرمیلو - از پیش ما رفت.

    با اینکه چند روز ازین داستان میگذره اما هنوز تو شوک هستیم و باور همچین مسئله ای برامون غیر ممکنه.

    حمید مرد نازنینی بود ! از ساعت ها هم صحبتی باهاش حتی خسته هم نمی شدید ... امکان نداشت خنده روی لب هاش نباشه.

    خوشحالم که تونستم تو این مدت با حمید و خانواده ی محترمش آشنا شم حتی حضوری هم همدیگرو ببینیم.


    تصویر از میتینگ آخرین سرور 2 ایکس ایران :



    واقعاً دنیا فانیه و هیچ چیزی ارزش بحث و جدل ناراحتی نداره عزیزان ... سعی کنین همیشه تا افراد در قید حیات هستن از حضورشون لذت ببرید و در لحظه زندگی کنید ... هیچکس از فردای خودش خبر نداره.

    تسلیت میگم به همه ی دوستان و خانواده ی حمید عزیز


    :(

  • با سلام و درود خدمت همه عزیزان حاضر در سرور


    پیش از هر نکته ای تسلیت میگم بابت خبر از دست دادن حمید عزیز به رغم عدم آشنایی با ایشون و آرزوی صبر برای خانواده و دوستانشون و آمرزش ایشان در درگاه حق تعالی چرا که «کل من علیها فان» پس چه بهتر که همگی کاری کنیم تا خاطرات خوش ازمون باقی بماند.


    رضا جان شرمنده پستتون هر چند غالب خطاب به اشکان بود ولی به نظرم رسید برخی نقاطش نیاز به توضیحاتی داره که میتونه براتون راهگشا باشه. به همین دلیل در چند بخش تقدیم میشه.

    هر تحلیلی که ارائه میشه در این فروم لزوماً دقیق و درست نیست ولی قطعاً حاوی کدهایی هست که مخاطبین تیزهوش بهش دست خواهند یافت و نتیجه برای مخاطبین عام نمایانگر عمق نگرش بیان کننده هست.

    پس هم شما میدونید چی گفتم و هم من میدونم به دنبال چی هستم. کما اینکه دوستان شما در شمال غرب به رغم متای زیر لحافی (قدیما میگفتند در خفا:P) خیلی پایبند به حفظ حریمهای تیم متاشون نیستند و در همین چند پست اخیرشون هم کم جنوب غرب را نوازش نکردند.

    حالا اینکه این متا چه زمانی علنی و شفاف بیان میشه به خودتون مربوطه ولی بهتره بگید کمتر این شکلی تحلیلتون کنند چرا که معلوم نیست الان اون طرف کی مستعمره اون یکی شده و شاید هم قراره با تخریب یکدیگر در فروم از هم امتیاز بگیرید اونم در فروم ;)


    در هر حال ما مشتاق هستیم رقیب قدرتمندی در برابرمون صف آرایی کنه و به این شکلی که الان شاهدش هستیم وا نده (چه خبر از ناصر و محمد و ...):/


    دقیقاً یک هفته قبل از رفتن تیم پر سر و صدای شمال غرب که دمشون را گذاشتن رو کول و تشریف بردند به دوستان دیگر شمال غربی هشدار داده شد که دارید راه را به خطا میروید ولی سکوتشون موجب شد الان این حال و روزشون باشه و خواهید دید وقتی اولین اتکها اومد رو کتیبه هاشون چطور باهاتون رفتار می کنند و دفاع کتیبه های شما چقدر خواهد شد.


    پ.ن۴: شاهنامه آخرش خوش است‌ امیدوارم به آخرش هم برسیم(صرفا من باب پیش بینی).

    اولاً که شاهنامه آخرش جلد هست ولی شما هم به پایانش می رسید اگر اونقدر که میگید تحمل شکست را داشته باشید و مثل خیلیها وسط راه نبرید و به بهانه های ... ول نکنید و برید.


    جای شما بودم حالا که اوضاع تیم خودم را اینطوری میدیدم با حرکات خلاقانه تغییراتی پدید می آوردم که شاید روند حرکتی حریفان را دچار خلل کرده و بیشتر دوام بیاورم.

    قطعاً نبردهای کلاسیک جنگ روانی در فروم با حضور افرادی چون تیرداد و مازیار و ... که تیم حریف سود میبره از وجودشون خیلی کارگشا نیست و جنگهای فیزیکی داخل بازی هم به این شیوه پاسخگو نخواهد بود چرا که به نظر میرسه آمار درستی از حریفتون ندارید و کافیه بهتون بگم برو بچ اینجا اونقدر همرهاشون بدون جنگ اموز بزرگ شده که مثلاً طرف ساخته واسه پاکسازی کتیبه ولی استفاده نشده و به زودی رو سر کتیبه های شما خراب خواهد شد تا ببینید حتی به قیمت نابودی دفاع 5-6 میلیونی هم که شده دیگه خبری از کتیبه در سایدتون نخواهد بود.


    شاید الان خیلی از هم تیمی های خودم خرده بگیرند چرا داری به تیم حریف مشاوره میدی ولی یادمون باشه این یه بازیه و برد و باختش اونقدر که بتونیم رفاقتهامون را باهاش استحکام ببخشیم اهمیت نداره پس اگر خواستید شخصاً در خدمتم.

    هدف از بیان این مطالب هم تحقیر تیم شما نیست بلکه ارتقاء سطح کیفی بازی و لذت بیشتر از بودن شماست. اینکه ببینم با یه شیوه ساده آمرداد داره تیم حریف را ذره ذره خرد می کنه چندان لذت بخش نیست هر چند بازی موش و گربه گویا برای برخی دوستان ما لذت داره و تا حدی هم منطق تا بقیه تیم را با خود به 100 شدن واندرها رهنمون کنه و موجب از هم پاشیدن تیم هم نشه.


    تجربه بهم ثابت کرده این بازی همیشه توازن خودش را حفظ می کنه حتی در حالت بازی یکطرفه:)


    پس چه بهتر که شما باعث این توازن باشید.8)


    پ.ن۵: دوستمون که عکس واندر ما رو گذاشتند و تصوراتی هم گویا داشتند! دقت نکردند که واندر چند ساعت قبل از اسکات ایشان چیف شد و نیروهای موجود در دهکده همان نیروهای چیف کننده بودند که البته نیازی به لشکر کشی برای چیف واندر تخلیه شده نبود! مجدد تشریف بیارید در خدمتم.

    اگر عکس اسکات واندرتون گذاشته میشه به این دلیل هست که بدونید هیچگاه مجموعه شرق حریفش را دست کم نمیگیره و حواسش به تمام تحرکات شما هست حتی اگر تازه چیف کرده باشید.

    شما حتی نمیدونید کی از کجا و با چه مقدار از اونجا جاسوسی کرده پس به وقتش خدمت می رسند. همین اندازه بدانید تو این اوضاع بلبشو یه تارگت به تارگت هاتون اضافه کردید. ^^


    پ‌.ن۶: اشکان جان: اگر میشه به این سوال پاسخ بدین: به نظر شما نقد و تحلیل بنده در خصوص پلن قبلی شما جانبدارانه بود یا منصفانه؟ اگر پاسخ هر دو هست؛ چند درصدمنصفانه و چن درصد جانبدارانه؟ ممنون میشم جواب بدید.


    زمستانتان برفِ برف؛ دلهاتون گرمِ گرم

    پایدار باشید

    موضوع جانبدارانه بودن یا نبودن تحلیلها به واقع مثل زمانی هست که شما یه قطره چکان جانبداری را در کنار یه ظرف آب منصفانه داشته باشید. حالا اگر یک قطره کوچولو هم شده داخل اون ظرف بریزید آیا ضمانتی هست که مایع داخل ظرف رنگ به خودش نگیره؟

    به زبان ریاضیش میشه حتی اگر یه اپسیلون هم جانبداری در تحلیلتون باشه کل تحلیلتون فضای ذهنی مخاطب را به سمتی که شما مد نظرتون هست و القاء می کنید خواهید برد.

    پس بیان درصد برای جوهری که در کل اون آب حل شده خیلی کاری از پیش نمیبره.


    اما واسه دلخوشی شما هم که شده باید اذعان کرد تحلیلهاتون دارای غلظت کمتری از جانبداری هست:love:




    رضا جان این پست حقیر خاطرت هست؟



    مجموع غارت جنوب شرق قریب 131 ساعت از شروع هفته شانزدهم

    3,158,967,934 منبع (حدود 24,114,259 در ساعت)



    اما خوبه که الان به رغم ادعای قبلی (این پست) بفرمایید اوضاع جنوب شرق بعد از اون پلن چه تغییری داشته در شرایطی که اوضاع تاپ غارت اتحادها بعد از گذشت تقریباً پنج روز به شکل زیر هست؟


    مجموع غارت جنوب شرق قریب 106 ساعت از شروع هفته هفدهم

    2,931,771,673 منبع (حدود 27,658,223 در ساعت)



    پ.ن : راستی رضا جان دوتا پ.ن۴ داشتی;)




    سربلند و سلامت باشید

    NAF

  • علم بهتر است یا ثروت!!!

    باور کنین هیچ کدام

    فقط ذره ای معرفت


    درود بر تمام دوستان امید وارم تا اینجای سرور بازی ب

    کامتون بوده باشه

    اکانت رو حذف هست تا ۷۲ ساعت دیگه حذف میشه

    دیگه متاسفانه قادر به ادامه بازی به دلیل بعضی از مشکلات نیستم

    برای همگی آرزوی موفقیت میکنم و تن درستی

    بازی رو از فروم دونبال میکنم

    اومید وارم ِلذت ببرین از ادامه بازی

  • درود .

    تسلیت عرض می کنم خدمت خانواده محترم ایشان و آرزوی صبر دارم از ایزد منان برای خانواد محترم این عزیز پر کشیده .

    روحش شاد و یادش همیشه گرامی .

    تسلیت به جامعه هنری .

    تسلیت به دوستان و هم قطاران ایشان .



    ----- احتمالا آخرین پست این مخلص باشه در فروم .

    چنانچه باعث رنجش هر عزیزی شدم ، به بزرگواریتون ببخشید .




    مانا باشید .

    سیروان .

    از بی هنران شعله ادارک مجویید

    این طایفه را طره دستار بلندست

    تن چیست که با خاک برابر نتوان کرد؟

    از کوتهی ماست که دیوار بلندست .



    صائب تبریزی .

  • با سلام خدمت بازیکنان اسپیدترا ؛


    همانطور که مستحضر هستید دیروز شاهد باگ نیرو و منابع توی سرور بودیم که با عکس العمل سریع تیم برنامه نویسی باگ در عرض چندین ساعت رفع شد و اقدامات لازم جهت یافتن متخلفین شروع شد تا در حق هیچ کدام از پلیر ها اجحافی صورت نگیرد.

    لازم به ذکر است این باگ یک باگ جدید بود که در سرور های قبلی وجود نداشت و در پی بالا بردن قدرت موتور بازی و لود صفحه و بهبود سایر امکانات سایت این ایراد رخ داد !


    ضمنا تمامی متخلفین و متهمین تا اطلاع ثانوی بن خواهند ماند تا طبق قوانین اعمال قانون شوند و همگی از طریق رنک همر ها و جاهای دیگر شاهد تغییرات و پانیش ها خواهید بود


    خواهشمند است چنانچه مشکل یا باگی میبینید/پیدا میکنید ، به مولتی هانتر بازی گزارش کنید و از استفاده کردن آن امتناع کنید ، چنانچه استفاده شود اکانت خاطی مسدود و طبق قوانین جریمه خواهد شد .

    #برای گزارش کردن هرنوع باگی جوایز ویژه ای دریافت خواهید کرد !!!


    تا حدالممکن برای بهتر شدن کمک کنید !


    گندم منفی تا اطلاع ثانوی بسته خواهد بود.


    با تشکر از تمامی بازیکنان عزیز


    مدیریت اسپیدترا

  • با سلام خدمت تمام دوستان عزیز

    خواستم یه تشکر ویژه کنم از پلیرهای تیم m-n-m که این سرور افتخار دادن و من حقیر رو به عنوان نماینده خودشون انتخاب کرده بودن .

    ۱- آرش افکت عزیز

    ۲- امید X3X

    ۳- امیر عزیز که واقعا زحمات زیادی برای تیم کشید

    ۴- آقا پدرام گل

    ۵- سیاوش اسپارتاکوس

    ۶- علی آقای هانتر تیم

    ۷- محمد دلربا

    ۸- مصطفی فلفلی

    ۹- مهدی رونین دوست داشتنی

    ۱۰- سجاد 33yed گل

    ۱۱- آقا پویا گل

    و در آخر هم خودم یه شیرازی خسته .


    و بعد از بچه های تیم کلاهبردار که باز هم منت سر من گذاشتن دست تک تکشون میبوسم .

    یه خسته نباشید هم میگم به تمام بچه های جنوب غرب و تیم جدید مسترز که واقعا تو سخت ترین شرایط هم همدیگر رو تنها نذاشتن .

    یه خسته نباشید هم میگم به تمام عزیزان سایدهای دیگه برای من الان زمان اون عکس یادگاری آخر بازی رسیده .

    مرسی که چهار ماه ما رو تحمل کردین و خیلی خوش گذشت


    همتون رو به خدای منان میسپارم

    ارادتمند همه

    ناصر کلاهبردار

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

  • درود خدمت خوانندگان کاربران عزیز


    لطفا برای صحبت در مورد مسائل پیش آمده در سرور طی روز گذشته به روند درست ارائه نظرات خود مراجعه کنید. اگر صحبتی با ادمین سایت دارید میتوانید در بازی و یا در فروم به طور خصوصی به ایشان پیام دهید و موضوع مد نظر خود را مطرح کنید. حتما مراتب ادب و احترام را در پیام و پست خود رعایت کنید. در صورت تکرار بعد از این پیام ناگزیر به توقیف عزیزانی هستیم که خلاف قوانین عمل میکنند. تمام پست های مربوطه به طور کامل حذف شد.


    خوشبختانه تمام مشکلات سرور حل شد و تمام خاطی ها به طور دائم بن شدند و دیگر جای نگرانی نیست. از بازی خود لذت ببرید.


    مدیریت فروم

  • سلام مجدد


    بعد از دو مرتبه که پست هام پاک شد



    فکر کنم با این تفاسیر لیدرهای SE باید بیان تو فروم و معذرت خواهی کنن. چون اگه بگن ما از این گند کاری خبر نداشتیم خیلی خنده داره.


    الانم تو فروم نیگاه کنی از اول سرور فقط حرف از بازی تمیز میزدن و البته میگفتن ما مولتی بازی و رید از مولتی نداریم که فکر کنم درست گفتن چون با این حرکت قشنگی که داشتن میزدن احتیاج به غارت نبود اصلا 8o


    به نظرم تندیس پاکبازترین و تمیزکارترین پلیرهای تاریخ تراوین میرسه به تیم امرداد و پلیرهای نجیبش:)

  • دوست داشتیم تا آخر سرور باشیم و تمام تلاشمون هم از روز اول ماندن بود که نشد.

    روزهای خوب و بد زیادی رو گذروندیم از زمانی که هر روز بعضیا در تیم پیشوا خواهان جنگ داخلی بودن و بعضی دیگه تلاشمون برای جنوب غرب متحد بود و در آخر اتحاد جنوب غرب در سایه مسترز اتفاق افتاد.

    سعادت این سرور یافتن رفقای جدید و همبازی شدن با رفقای سابق و مرور خاطرات بود و بعد سالها جمع شدنمون دور هم.

    یادی کنیم از رفقای جدید درون و بیرون جنوب غرب البته عذرخواهی میکنم از دوستانی که بنا به فراموشی اسمشون رو یادم رفت:

    ناصرکلاهبردار عزیز، محمد دیابلو، آقا لطیف و پسر محترمشون، پرهام عزیز، مهرداد تایتان دوست داشتنی، تیم خوب لرد، استاد ابی و خیلیا دیگه

    دوستان خارج ساید

    سعید ملای دوست داشتنی، اکانت فرومی محترم و خوش بازی گان هرو، حاج حسین عزیز و ...

    حال کردم بعد چند سال همبازی شدن مجدد با نیما و حسین مسترز عزیز، داش علی زد کینگ، عمو نادر، پارسا جیگر، حاج احسان، داش آروین بانیپال، آقا جلال کبیر و‌پیدا کردن رفیق خوب و مربی ارزشمند ملی والیبال آقا یاسر الفکس بزرگ

    هم تیمی های عزیزم یوسف ریتالین عزیز و مجید وکس بزرگوار

    اگه تو اختلاف نظرها کسی رو رنجوندم عذرخواهم و در دنیای واقعی ارادتمند همه هستم

    به تیم شرق هم پیشاپیش پیروزیشون رو تبریک میگم برای همه آرزوی سلامتی و بهروزی و پیروزی دارم

    یا حق

    ارادتمند همه

    امیر

  • پ.ن: 36 ساعت ، 860 میلیون رید ..... باشد که درس عبرتی باشد برای کسانی که فکر میکنن ما قدرتمون داره کم کم میریزه :)

    جانم :)

    خفنا:D

    یادتون باشه واندر شمال غرب توسط همر همون شمال شرقی که قبولش ندارید پایین میاد تا درس باشه که هر حریفی را دست کم نگیرید.'

    اونا هم‌ تو دوازده ساعت تا ته سرور پنج موتوره با جنگ شارژ کردن پس:D:D



    بابا خفنا😂😂😂

  • سلام و درود فقط اومدم ی نکته بگم و برم




    این بود این همه زور و اروده کشیتون؟اگه اون اسکات زده نمیشد و دستتون رو نمیشد تا کجا میخواستین پیش برید؟


    الانم داستانی که برا سایدتون گفتین من از برم ساید مقابل از باگ استفاده کرده بزنیم رو حذف؟


    خوبه اینم بار اولتون نیست از این موارد خیلی بوده تو تراوین گندش که در اومده دیدن به شکل افتضاحی میخورن بعد پانیش زدن رو حذف خب عزیزان بسیار خوشحال شدیم


    بازم میگم لیدری ندیم از سایدتون هیچی نبود توش جز حرف باد هوا


    اینم که تهش باگ زنه کی بودی تو:Dبقول دوستان سوز میاد درو ببندید:D


    اینو میگم که این عزیزان پلیر دیگه زیر پرچم همچین افراد نزن که هیچی جز تقلب و بازی کثیف از خودشون به جا نذاشتن خوش باشید