نقد و بررسی سرور 1 ایکس راند 2 | آغاز 6 شهریور 1399 |

  • سلام دوستان

    روز بخیر

    ممنون از همه دوستانی که منت گذاشتن و تبریک گفتن پلن چشمان رو. واقعاً توقع نداشتم و باعث شد خستگی از تنم در بره. همه قشنگی این بازی به همین رفتارهای حرفه ای هست.


    ولی چند نکته در مورد این کامنت که ترکیبی کامل از بی اطلاعی، بی احترامی، فرار رو به جلو و دخالت در مسائل ساید های دیگست!


    قبل از هر چیز اینم بگم هیچ سمت و مسولیتی در ساید ندارم و این کامنت صرفاً عقیده شخصی منه


    اول: اینکه چند تیم با طرز تفکر مختلف تو یه ساید باشن (مخصوصا تو شمال شرق به دلیل حجم بالای پلیرهاش تو سرور های اخیر) اصلا چیز عجیبی نیست. مشکل اصلی از جایی شروع شد که اختلاف سبک هم چاشنیش شد. اینجا معمولاً این مسائل خوب مدیریت میشد اما متاسفانه این سرور به بیراهه ای رفتیم که از اولش معلوم بود تهش دشمن شاد میشیم و شدیم


    دوم: اگه این قضایا مدیریت میشد الان شمایی که اینجا زمین و زمان بهم میبافی مشغول برداشت همون شلغم هایی بودی که طبق معمول فقط ادعا میکنید میتونید بکارید! که اگه میتونستید صد بار تا الان انجامش داده بودید. (از روزی که کتیبه اومده حتی یه فیک هم روش نیومده) ضمناً اون چیزی که تو سایدتون یه هفته میدیدید کاری از دستتون بر نمیومد اکانت نبود، فقط یه فیدر بود اونم از اکانت اصلی که به اندازه کافی تابلو باشه نیاید اینجا هوچی گری کنید. شمایی که از پس یه فیدر تو قلب ساید خودتون بر نمیاید و چند بار توش دیوار میشید و آخرش خودم بنا به دلایلی کاتاش میکنم، چطور ادعای طرف شدن با متای وینر شرق رو دارید؟ بازم لاف؟


    سوم: دوست عزیز. همر داشتن مهم نیست. مهم اینه اخلاق رو در وهله اول رعایت کنید و به رقیبتون احترام بزارید، بعد از اون از داشته هاتون به بهترین شکل استفاده کنید و در نهایت از بازی لذت ببرید. اکانتی که ازتون کتیبه زد رنک 400 هجوم سرور با پاپ زیر 2 کا بود. ضمناً از کی تا حالا شما دلسوز همر دارهای ما شدید؟ از زمین به آسمون میباره نکنه؟ :دی


    چهارم: بچه های شمال شرق، چه لویال باشه چه اریانا یا رویال یا هر اسم دیگه ای قبل از هر چیز زیر پرچم شمال شرق هستن و هیچ احدی از ساید های دیگه حق دخالت در امور داخل سایدی رو نداره. حالا تحت هر عنوان و توجیهی که میخواد باشه. پس سعی از آبی که گل آلود شد ماهی بگیرید. مسلما اینجا همه برادریم و اگه گوشت همو بخوریم استخونای همو دور نخواهیم ریخت. (بازم میگم این نظر شخصی منه)


    در آخر در مورد پلن چشمان فقط این نکته رو بگم که کتیبه توسط شمال شرق از جنوب غرب بلند شده! بعضی دوستان سهواً یا عمدا سعی در تحریف اصل ماجرا دارن. و اینکه توضیح خاصی در مورد نحوه پلن و سابقه اون ندارم هرچند تیرداد عزیز و باقی دوستان به شکلی کاملاً زیبا قبلا در موردش صحبت کردند.

    روز همگی خوش

    REZA

    A6KBO3

  • سلام و عرض ادب


    سطح فروم خیلی پایینه و پست گذاشتن توی فرومی که یک عده دست به هر دروغی میزنند و با تغییر دادن واقعیت سعی بر نشان دادن موجه بودن خود میزنند، پست گذاشتن بسیار اشتباه است ولی بنا به دلایلی پست میگذارم. مقدار زیادی هوش نمیخواد که متوجه دروغگویی های بزرگ لیدرهای یک ساید بشیم. برای برد تا کجا حاضرید دروغ بگید ؟


    اما در مورد شمال غرب که پست هایی از سمت یک سری توی این فروم اومده و بعضا بنده رو مستقیما خطاب قرار دادند:


    حدودا یکی دو ماه پیش بود که مشخص شد شمال غرب دنبال نپ هست تا بتونه ریکاوری خودش رو انجام بده به این ترتیب پا پیش گذاشتند و از اونجایی که علیرضا و من با هم دوستان صمیمی هستیم شروع به صحبت کردیم، اول از حال و روز مدیریتی شمال غرب پرسیدم که کسی به نام X در اون وجود نداشت و مدیریت شمالغرب به عهده علی و علیرضا بود که به غیر از اکانت خود، وقت و هزینه ی زیادی برای شمال غرب متحمل میشدند. سپس شروع به صحبت در مورد شرایط نپ کردیم. مفادی که در مورد نپ صورت گرفت به شکل زیر میباشد:


    تعهدات شمال غرب:
    - هیچگونه اکانتی در متای شرقی توسط شمال غرب اداره نمیشود

    - هیچ اکانتی وارد مرزهای شرقی (مثل امپریال و یا مدلهای مختلف) نمیشود

    - هیچگونه حمایتی از ضد متای شرق نمیشود

    - در مسائل سیاسی دخالتی نمیکنند

    - در فروم پست های جهت دار نمیگذارند

    - هیچ کتیبه ای از شرق بلند نمیشود


    تعهدات شرق:

    - حمله ای روی شمال غرب انجام نمیشود

    - اجازه داده میشود شمال غرب برای اند گیم آماده شود

    - شمال غرب را وارد هیچگونه سیاستی نمیکند


    این تعهداتی بود که دو طرف به یکدیگر دادند و نپ را به مدت یکی دو ماه بستند تا طرفین سنجیده شوند. در این مسیر حسن نیت هایی از طرف شرق انجام شد مثل صفر کردن دهکده و یا واگذاری اکانت هایی به شمال غرب که در خاک شمال غرب بودند (البته این اکانت ها بازیکنان خود را داشتند که با ما دوست بودند و برای شرق بازی نمیکردند و تمام و کمال در اختیار ساید شمال غرب بودند) و یا وارد نشدن در خاک شمال غرب و... اما بعد از گذشت یکی دو هفته به علیرضا گفتم بازیکنی که کینه و عقده تمام وجودش را فرا گرفته به شمال غرب اومده و به هیچ عنوان اون ساید برایش ارزشی ندارد و به پای نابودی اون هم شده تلاشش را میکند تا مانع برد متای شرق شود. این شخص با ترفند من دو میلیون دفاع دارم پا روی گلوی علی گذاشت و آروم آروم توی مسائل مدیریتی نفوذ کرد و دونه دونه مفاد رو نقض کرد. در ابتدا اکانت های مرزی این بازیکن (دفاعی ساز :D) وارد خاک شمال شرق شدند (8 دهکده) که بهونه این بود شما داخل شمال غرب دهکده دارید در صورتی که دهکده های ما دور واندر مرزی هستند نه نزدیک مرز خاکستری و یا بالای مرز مشترک ! مشخصه شما خیز برداشتید برای کتیبه های مهم ولی مدیریت اشتباه این نفوذی باعث تخریب مقاصد شمال غرب شد. این اولین خطا در مفاد (بعد از بارهای صحبت که آقا دهکده نزنید الان به 70 دهکده رسیده است)

    دومین خطا زمانی رخ داد که دفاع های شمال غرب در دهکده های جنوب غربی یافت شد که بعد از پیگیری ها بهونه هایی مثل این اکانت مال جنوب غربه. اینو فلانی خریده و یا اون یکی دوستش بوده و یکسری بهونه های بچگانه !. بعد از اون دفاع هایی توی شمال شرق پیدا شد که باز هم بهانه های سابق پیش اومد که همه و همه از طرف همون شخصی است که شمال غرب براش اصلا مهم نیست (سومین عدم تعهد). دوباره پست های پر حاشیه و کاملا جهت دار این شخص توی فروم دیده شد که با پیگیری ها تغییر خاصی دیده نشد (چهارمی) . مشخص شد با جنوب غربی ها بده بستون های زیادی دارند و حتی بعضی کتیبه ها خودجوش با مدیریت کتیبه زنی ایشون به جنوب غرب هل داده شدند. دخالت های ایشون توی مسائل شمال شرق و جنوبی به شدت زیاد بود و اصلا و اصلا ساید شمال غرب و علی و علیرضا برای ایشون پشیزی ارزش نداشت.


    شما در تمامی موارد تعهدات خود نقض داشتید و الان سر کتیبه ای که من به اشتباه خارج از حیطه ی مسئولیتی خودم حرف هایی زدم دارید زمین و زمان رو بهم میچسبونید ؟ بنده از سمت توتال و دیپلمات ساید سر حرفهایی که خارج از جایگاهم بود زدم مورد محاکمه قرار گرفتم و بعد از مشخص شدن نقض کردن تمامی موارد مفاد موافقت شده از سمت شمالغرب هیچگونه دفاعی از خودم و کارهایی که شمال غرب در این زمان مرتکب شده جلوی شرق نداشتم و مجبور به ترک ادامه مذاکره شدم که فرشید با آگاهی تمام شروع به صحبت کردند که در ادامه بنده در جریان نیستم چه اتفاقی افتاده است ولی با این اوضاعی که من میبینم شمالغرب دو قسمت داره که یکی از قسمت ها کارهای خودش رو میکنه و با بهونه های بچگانه از زیر قول و تعهدات شمال غرب فرار میکند.


    تبریک میگم به تیم سیاسی شمال شرق که تونستند به یک توافق برسند و در آرامش برای بهتر شدن شمال شرق تلاش میکنند. در مورد تهدیدهایی که پشت تلفن و یا در پست های فرومی و یا در ویس های تلگرامی و واتس آپی به سمت شمال شرق روانه میشود باید بگم عزیزم ما میتونیم جلو غرب یکپارچه هم به تنهایی بایستیم شما رو با دیوارهایمان آشنا کنیم و پایتخت های شما را شخم و یا حتی شبیه به سوراخ بسازیم تا اگر نیاز به شلغم دارید در خاک شمال شرق دنبال آن نگردید و به زراعت در خاک خود مشغول شوید.



    ببخشید پست طولانی شد و خودم به شدت متنفرم از پست های طولانی...


    با تشکر

    محمد

    ماورای باورهای ما،

    ماورای بودن ها و نبودن های ما

    آنجا دشتی‌ست...

    فراتر از همه ی تصورات راست و چپ

    تو را آنجا خواهم دید.

    پست 2 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط VaGNeS ().

  • هرچی منتظر موندم لینکا باز بشه نشد :)



    برای جنوب غرب باید مداحی بسراین :)


    واسه راند 2 پلن اماده اییید؟! بدویید برید دف بگیرید از شمال غرب یه ساید ساختید که کلا وابسته به خارجه :)



    پ.ن: علی زد کینگ چه حسی داری دومین تارگت فرومی ما هستی؟؟؟! گل من ناراحت نباش از اول میسازی :)

  • سلام بر دوستان گلم.


    فعلا فرصت نیست تا پاسخ پست های بالا را بدهم و در پست های بعدی به آنها خواهم پرداخت.


    فقط علی الحساب خواستم عارض شوم که الان شما داخل تاپ تن اتحادها اسمی از شمال غرب می بینید؟ آیا چشمان شما مشکل دارد؟


    حالا فرض کنیم سایدی به ساید دیگر دفاع ارسال کند آیا این همان کاری نبود که آریانا برخلاف ادعاهاش انجام داد؟ آیا اولین دف فراسایدی به جنوب شرق ارسال نشد در این سرور؟

    و چقدر پاسخ ها واضح هستند!



    اجازه بدهید لینک ها و عکس ها ارائه شوند تا ببینید چه اتفاقاتی افتاده است. چند کپ بالا کشیدن دو روز زحمت می برد ولی جنازه این همرهای فلک زده را چه کسی جمع خواهد کرد؟


    به زودی عکس ها و تحلیل ها ارائه خواهند شد و دیسلایک های اتوبوسی شما را پذیرا خواهیم بود.



    بچه های جنوب غرب درود به شرفت و غیرتتون. واقعا لذت می برم که کنار شما عزیزان هستم.


    علی آقا هم مثل آقا محمد که دفکوردهای ما هستند واندر معرفتشون ۱۰۰شد. و برای همیشه تو قلب ما جا خواهند داشت. ففط یک روز صبرکنید کپ های دفکوردمون ۲۰ خواهد شد‌


    پایدار باشید

  • اصلا من نمیدونم تو کی با کی کار داری از سمت شما بارها فیک اومد تذکر دادیم فایده نکرد ali 2113 دوست و بزرگ ماست احترام قاعلم کاملا براش الکی حرفای 2 دستگیو اینا نزن من 3 میل به تنهای دف روی لویال ریختم بعله ولی تا بچه ها گفتن نپ کردیم بک دادم اخه بک نمیدادم که تو الان 1 گندم خوره هجومیم نداشتی آره داداش اصلا نمیدونم اکت چیه لیدری هستی یا نیستی بعدشم مساعل ما با جنوبه غرب کاری به شما نداره یه چیزی بگم بدون کسی مارو از اول سرور زده لینک بزاره یا علی 26 ساعت انلاینی همه ی همرا بلند شد فقط 2 تا کپ 13 11 خورد که اماره همراشون لو رفت فردا 0 شدند همینا که باز تاپ ریدن اینو بدون بپرس من اهل حرف نیستم ولی با کسایی که صحبت کردم یا حرف زدم یا دف دادم بپرسی خوشگلم دف من به شخصه انداره ی تو که هیچی انداره کله سرور الانم تست کن ببین هست یا نه شمال غرب 1 گندم خور از اول سرور لاست نداده نیرو دفاعی میدونی که انشالاه اوناییم که رفتند فقط اکانتای هجومی بودن ما ریکاوری میخوایم؟ :D کی مارو زد که ریکاوری بخوایم الانم باره اخره فیک تک گرزم بیاد رو شمال غرب دچار مشکله بدی میشی من دفمو میدم سایدای دیگه چون گندم نداریم بدیم اگه جا داری به توام میدم بشین بازیتو بکن 2تا دمپایی با 2 تا دف بکش برا سایدت رو واندرت 2 میل دف باشه زمان واندرت آبرو ریزی نشه خب حالا میخاید بگید وای این مولتی بازه اره هستم توام باش اره 100تا اک دستمه هر جایی که فکرشم بکنی هست ادا مدا در نمیارم یا حرف الکی بخوام بزنم رزوممو که سوال کنی بهت میگن گنگم گنگم بالاست;)^^ هم سایدو غیر سایدیم برام مهم نیستو نبوده اون 70 تا ده که میگیم آفرین دیدیشون یکم بیای جلوتر بیشترم میبینی دفشو حساب کنم زیاد میشه آره خیله میدونی که زیر 2 ساعاتم میرسند برای خوشامد گویی هنوزم میگم ali2113 حرفش کاملا محترم و بزرگ ماست و من بخاطره احترامی که قاعلم کاری نمیکنم که به اون و سایدمون لتمه وارد بشه


    باز میگم نتوانست فارسی صحبت کرد غلط املایمم زیاده نمیخواد ادیت کنید.

    نقطه آخرشم به عشق اون کسی که گفت ویرگول و نقطه بزارم عشقه منی هم وطن.:love:

  • اصلا من نمیدونم تو کی با کی کار داری از سمت شما بارها فیک اومد تذکر دادیم فایده نکرد ali 2113 دوست و بزرگ ماست احترام قاعلم کاملا براش الکی حرفای 2 دستگیو اینا نزن من 3 میل به تنهای دف روی لویال ریختم بعله ولی تا بچه ها گفتن نپ کردیم بک دادم اخه بک نمیدادم که تو الان 1 گندم خوره هجومیم نداشتی آره داداش اصلا نمیدونم اکت چیه لیدری هستی یا نیستی بعدشم مساعل ما با جنوبه غرب کاری به شما نداره یه چیزی بگم بدون کسی مارو از اول سرور زده لینک بزاره یا علی 26 ساعت انلاینی همه ی همرا بلند شد فقط 2 تا کپ 13 11 خورد که اماره همراشون لو رفت فردا 0 شدند همینا که باز تاپ ریدن اینو بدون بپرس من اهل حرف نیستم ولی با کسایی که صحبت کردم یا حرف زدم یا دف دادم بپرسی خوشگلم دف من به شخصه انداره ی تو که هیچی انداره کله سرور الانم تست کن ببین هست یا نه شمال غرب 1 گندم خور از اول سرور لاست نداده نیرو دفاعی میدونی که انشالاه اوناییم که رفتند فقط اکانتای هجومی بودن ما ریکاوری میخوایم؟ :D کی مارو زد که ریکاوری بخوایم الانم باره اخره فیک تک گرزم بیاد رو شمال غرب دچار مشکله بدی میشی من دفمو میدم سایدای دیگه چون گندم نداریم بدیم اگه جا داری به توام میدم بشین بازیتو بکن 2تا دمپایی با 2 تا دف بکش برا سایدت رو واندرت 2 میل دف باشه زمان واندرت آبرو ریزی نشه خب حالا میخاید بگید وای این مولتی بازه اره هستم توام باش اره 100تا اک دستمه هر جایی که فکرشم بکنی هست ادا مدا در نمیارم یا حرف الکی بخوام بزنم رزوممو که سوال کنی بهت میگن گنگم گنگم بالاست;)^^ هم سایدو غیر سایدیم برام مهم نیستو نبوده اون 70 تا ده که میگیم آفرین دیدیشون یکم بیای جلوتر بیشترم میبینی دفشو حساب کنم زیاد میشه آره خیله میدونی که زیر 2 ساعاتم میرسند برای خوشامد گویی هنوزم میگم ali2113 حرفش کاملا محترم و بزرگ ماست و من بخاطره احترامی که قاعلم کاری نمیکنم که به اون و سایدمون لتمه وارد بشه


    باز میگم نتوانست فارسی صحبت کرد غلط املایمم زیاده نمیخواد ادیت کنید.

    نقطه آخرشم به عشق اون کسی که گفت ویرگول و نقطه بزارم عشقه منی هم وطن.:love:

    سلام داداش

    یواش برادر گلم ؛ آروم باش، کمی به اعصابت مسلط باش ، درسته خلاف تعهد شمال غرب عمل کردی دیگه جنایت که نکردی ، اصلن مهم نیست ، به خدا کسی باهات کاری نداره ، یکی اینو آروم کنه بچه مون از دست رفت !

    شمال غرب به تعهدات خودش پایبند بوده و این رو ما تایید می کنیم ولی عده ای که همین حالا هم بسیار هیجان زده هستند ، برخلاف رای لیدرهای خودشان نقض تعهد کردند ، بسیار مشخص است که این موضوع مورد تایید بقیه شمال غرب نبوده و نیست ، ما هم عرض کردیم ، کتیبه رو به این بندگان عصبانی خدا تحویل نمی دهیم که کاملن منطقی و درست تصمیم گیری انجام شد و این تصمیم مورد توافق کل شمال شرق بوده و همه موضوعات مرتبط با اون چک شده است .

    پی نوشت :می گم داداش 100 تا اکانت داری بده ما غارت کنیم ;) ، خیلی خوبی تو دمت گرم

    پی نوشت : خیلی وقت بود اینهمه هیچان زدگی در کسی مشاهده نکرده بودم

  • سلام و عرض ادب مجدد به همه دوستان

    اول تبریک میگم به دو تا ساید جنوبی

    جنوب شرق زدن پلن به این گستردگی و جنوب غرب دفاع کردن و گرفتن همرهای خوب

    دو طرف هم همه ماشین حساب بدست هستند و میتونند حساب کتاب کنند کی سود کرده کی ضرر نتیجه به سود هر یک از دو طرف باشه زحمت دو طرف قابل احترام هست خسته نباشید

    دوم در مورد شمال غرب و تعهدات

    محمد وگنس عزیز اولا ما غالب صحبت هامون رو با جنوب شرق انجام دادیم در مورد نپ و صلح و ریکاوری با شمال شرق اصلا صحبتی در این مورد نشد میخواستید حرکتی هم انجام بدید دقیقا ده روز بعد از رفتن دوستان ما از شمال غرب با لویال درگیر شدید عملا هنر میکردید باغچه خودتون رو بیل میزدید من اصولا اعتقاد دارم حرف کسی که حرفش رو عوض میکنه اصطلاحا نون به نرخ روز خور هست چندان سندیتی نداره که بخوای حتی براش اسکرین شات یا ویس هم آپلود کنی تو فروم همه خدا رو شکر میشناسن همو اینکه چه تیمی یا شخصی پای حرفش وایمیسته یا وانمیسته (ویرایش شده توسط مدیریت)

    برسیم به تعهدات شمال غرب بر پایه فرضیات شما ً!

    1- الان اکانتی در متای شرقی از سوی شمال غرب اداره میشه ؟؟؟ نام اکانت !

    2-اکانتی وارد مرزهای شرقی نشده چیزی وجود داره به نام حاشیه مرزی !! بحث هاش هم با علیرضا با شما شده ما دقیقا 37 تا دهکده داریم داخل خاک شمال شرق که تو حاشیه زیر ده خونه ای شمال شرق هستند ازشون نه دفی ارسال شد برای معترضین درگیر نه کاتایی بلند شد برای زدن کتیبه ها شما در قبالش 24 تا دهکده دارید توافقی هم که کردیم این بود متقابلا نه شما تو اون دهکده ها همر هجومی بکشید نه ما تو دهکده ها هم اسکاتی نباشه که بشه کنترل کرد ! این توافق همچنان از سمت شمال غرب داره اجرا میشه

    3- هیچ تعهدی مبنی بر اینکه سیاست ما در آینده چگونه خواهد بود داده نشده این فرضیات (ویرایش شده توسط مدیریت) دقیقا در کجا ریشه داره ؟؟؟

    4-در مسایل سیاسی دخالت نمیکنند ؟؟ منظورت انتخابات ترامپ یا بایدن هست یا انتخابات 1400؟؟؟؟

    5-در فروم پست های جهت دار نمیگذارند !! مگه تو کره شمالی داریم زندگی میکنیم !! ما اصولا پلیرها چه لیدر چه دف ساز چه واندرزن برادرمون هستند حتی از خودمون هم ذره ای بالاتر نمیدونیمشون هرکس داخل شمال غرب مجاز هست از خود ما انتقاد کنه در چارچوب ادب و احترام - این تعهد رو هم میدیم تو اتحاد هم باشه چراغش رو چک نمیکنیم صفرش کنیم بهش انگ مزدور و انگل و ... بدیم چه برسه به شما ! توهم شماره 2؟؟؟

    میرسیم به تعهدات شرق !!!

    اجازه بدید من یک مقدار با این شرقش مشکل داشته باشم

    یه مرد پولداری بود راجع به هر چیزی اظهار نظر میکرد چه تخصص داشت چه نداشت

    تکیه کلامش هم این بود اگر من آدم قابلی نبودم خدا هنر پول در آوردن رو بهم نمیداد یه حکیمی هم گفت شما این هنر پول درآوردن رو ولش کن بگو خدا بهم پول داد دیگه چه هنری داری حالا حکایت شماست 20 کی برده دادید زمانی که شمال غرب و جنوب شرق با هم درگیر بودند وارد اتوبوس متای شرق شدید رفتید رو بوفه ! راجع به تعهدات شمال شرق صحبت کنیم

    1-حملاتی روی شمال غرب بوده از همین دوست چشم عقاب زنمون اشکبوس میتونید سوال کنید چرا روی کتیبه های ما اتک گذاشته بود !!!این اولین نقض تعهد

    2- توافق بر این قرار بود که نه ما از خاک شما کتیبه بزنیم نه شما از خاک ما ! ما نزدیم شما یه توضیح میدید چطور کتیبه شمال غرب رو بعد از خوردن کلینر و تخریب خزانه بلند کردید هیچ توضیحی هم راجع بهش ارایه ندادید که اصلا چجوری زدید !! فقط صرفا فرمودید 3 روز دست ما بمونه بعد پس میدیم بهتون ؟؟ نیازی به ارسال لینک پس نیست

    3- هیچ احدالناسی نمیتونه ما رو مجبور به کاری بکنه یا وارد سیاستی بکنه اصلا همچین بحثی مطرح نشد

    تمام بحث نپ شمال غرب رو من شخصا با بهنام و اشکان انجام دادم با علیرضا هم صحبت کردیم صرفا جهت اطلاع بهتون اعلام شد

    برسیم به بحث حسن نیت

    1-توی جریان درگیریهای شمال شرق با لویال کاملا بی طرف بودیم با اینکه حسین و حسام و... دوستان مشترک زیادی داشتند و پلیرهای قابل احترامی بودند و هستند 20 خونه ایشون دفاغ داشتیم و ندادیم گفتیم درگیریهای شمال شرق مربوط به خودشون

    هست

    2- بحث دومت فکر کنم راجع به مانی پارتیزان باشه اولا مانی دقیقا 72 ساعت قبل از حذف بچه های آکسفورد وارد شمال غرب شد سابقه بازیش رو خودش لازم باشه میاد توضیح میده ولی یکی از بهترین لیدرهای تراوین هست به جرات چه داخل ای ار چه داخل کام چه سایت بغلی صرف حضور اسمش توی یک ساید یک وزنه روحی قابل توجه و اتکا هست در مورد کینه و عقده و مسایلی که بینتون گذشت هم باز خودش لازم باشه میاد توضیح میده سیاست ها و تمام تحرکات شمال غرب چه داخل فروم چه اتحاد چه اکانتهایی که دست مانی هست موضع رسمی شمال غرب هست صحبت هایی که ایشون دو میلیون دفاع داره ! یا ....پا روی گلو کسی گذاشته رو من درک نمیکنم اتفاقا اینجا جای گله داره که علیرضای عزیز که جزو مسئولین ساید ما هست به چه حقی آمار نیروهای ما رو به شما داده یا نه این رو خودمون حل میکنیم در مورد زدن دهکده ها بالاتوضیح داده شد مفصل! بنظرم خستگی و فشار اقتصادی یا جنگ با لویال رو حافظه ات تاثیر گذاشته که دوباره تکرار مکررات میکنی اون هم به فاصله 7 تا 8 سطر در یک پست

    3- نکته جالب اینه ما هنوز به دنبال کسی هستیم در شمال شرق که دارای حیطه و مسئولیت کافی باشه برای انجام یک توافق کسی رو هم پیدا نکردیم فرشید جان که اعلام میکنند من کاره ای نیستم قدرت اجرایی ندارم ! شما که حرفی رو میزنید که به فرمایش خودتون بیجا بوده و تو کاری که بهتون مربوط نبوده دخالت کردید مازیار هم میگه من تو این جریانات دخالت نمیکنم با فرشید صحبت کنید !!

    4- در مورد ارسال دفاع به جنوب غرب اکانت made in china واگذار شده بود به ناصر عزیز چنج میل شده برای ما بعد از ارسال دف تو پلن اخیر هم که داغ هست تاپ تن رو میتونید چک کنید هرچند در این مورد اگر نیازی به توضیح باشه به جنوب شرقی ها توضیح داده میشه عادت نداریم اصولا روسری سرمون بندازیم زیر زیرکی دف بدیم بپریم تو اتوبوس متا ! بهنام یا اشکان لیدرهای جنوب شرق هر نقطه نظری دارند در مورد مسایل جنوب غرب و شمال غرب ( ارسال دف و ...) اطمینان داشته باش خودشون میتونند سوال کنند

    5- در مورد مدیریت کتیبه زنی از شمال غرب یه مرتاض بزرگ رفته جنوب غرب که سه خونه با کلینر و کاتای جنوب غرب فاصله داشت ! توافقمون هم ده نزدن داخل ساید هم بود که پایبند به تعهدشون بودند ولی توافق ما با شما نزدن کتیبه از ناتار سایدهای هم بود که شما اصطلاحا قولی رو دادی که نباید میدادی !! صادقانه هم صجبت کنبم مدیریت زدن کتیبه امون از شما خیلی خیلی بهتر بود

    6-چون پستت کاملا راجع به شمال غرب هست ممنون میشم اگر تهدیدی اعلام شده یا توهینی در واتس آپ تلگرام به شخص خود شما یا دوستان شما یا شمال شرق به این صورت که به خود شما یا مسئولین شمال شرق ارسال شده برای بنده ارسال کنید من خودم شخصا تو فروم میزارم اینکه مشخص هست شمال شرق پای تعهدات و حرف های زده شده اش نمیمونه چیز واضحی هست و اینکه اتفاقا از سمت شمال غرب اعلام میشه به توافقات انجام شده در گذشته در رابطه با شمال شرق پایبند نیستیم به دلیل عدم اعتماد و پایبندی شمال شرق اسمش تهدید نیست یک هشدار دوستانه است که به تبعات کارهاتون آگاه باشید

    و من الله توفیق

  • سلام همگی؛ خوبین ایشالا؟


    آقا همر دیفالت مارس بالاخره دیوار شد !


    فکر کنم درکل خیر و برکت زیادی داشت از جمله:

    پروندن ۱ نانکپ

    تخریب ۳ کپ

    زدن کتیبه انبار بزرگ

    دیوار کردن ۱۰ همر جنگی با رنک های خوب؛


    خلاصه که شهادتش گوارا باد؛ و دوست دارم به سهم خودم دستاوردای همر رو تقسیم کنم به پایه ثابت اکانت از اول سرور تا الان؛ آرش کاپیتان عزیز؛ که واقعا علاوه بر مشغله های زیادی که داره الان داره تایم ۳ تا اکانت مارس، رویال و تکشاخ رو پر میکنه و واقعا ۵ک گرز درقبال تلاشهای آرش عزیز چیزی نیست؛



    پ.ن: امیرعلی کجایی؟؟ هرچی دنبالتم نیستی;(


    پ.ن: بچها لطفا درباره شرایط دیشبم حین لانچ چیزی نگین؛ نتیجه که خوب بوده راضی باشین:D


    پ.ن: با آرزوی عدم موفقیت برای تیم محبوب سارنگ جان(اگر میخونه=O)


    پ.ن: دکتر هانی؛ امام هومن تشکر داره خدمتتون

  • با سلام خدمت همه عزیزان


    امروز شاهد لند پلن '' (ویرایش شده توسط مدیریت) '' روی مجموعه جنوب غرب بودیم.


    پست رو با یک عکس از تاپ ۱۰ قبل از لند پلن شروع میکنم


    خوشبختانه به تمامی اهدافمون در این پلن رسیدیم که به دلایلی ، به بررسی فنی پلن نمی پردازم و صرفا سالاد شیرازی درست شده توسط تیم پلنری + لانچری و بر و بکس آمرداد رو واستون میزارم که نوش جان کنین.طرز تهیه و مواد تشکیل دهنده و چاشنی هاش بماند واسه وقتی که از بند آزاد شدم.

    ضمن اینکه تمام دف های از بین رفته از آنویل های شخصی هر اکانت می باشید که مشخصا فقدان این همه آنویل (۱۴ک ریشف ۱۲ک ریشف ۱۰ک ریشف و 15ک گارد انهور ... ) به شدت ضربه جبران ناپذیری برای جنوب غربی که در درگیری مستقیم هست ، محسوب میشود.


    نکته جالب دیگه بر خلاف ادعا های جنوب غرب برای تشخیص فوق حرفه ای و دیوار های که لینک نمیشه ازش گرفت ( پلن پایتون در حالی که تارگت تابلو بود ) بار دیگر پرده از تبلیغات بی پایه و اساس جنوب غرب بر میداره چرا که در این پلن فقط به دف شناور خوردیم و نه حتی دفاع ثابت !!!


    خب بریم سراغ تارگت ها


    ● کپ هان اکانت alizking (تارگت انتخابی از فروم) : پانزده گندمزار ها رنده و 9 ساختمان تخریب شد


    مهاجمین : Leon و K A M A N D A R


    ● کپ مصری اکانت arash : پانزده گندمزار ها و 1 ساختمان تخریب شد


    مهاجمین : M A R S و Gone hero


    ● کپ مصری اکانت zarah : پانزده گندمزار ها و 17 ساختمان تخریب شد


    مهاجمین : You Cant See Me و Leon


    ● کپ مصری اکانت arzhang : پانزده گندمزار ها و 9 ساختمان تخریب شد


    مهاجمین : Hurr!c4nE و ghoraze


    ● کپ مصری اکانت pishva : پانزده گندمزار ها و 1 ساختمان تخریب شد


    مهاجمین : enemy و TraXeX


    ● کپ گول اکانت iran : پانزده گندمزار ها و 1 ساختمان تخریب شد


    مهاجمین : Rele و Viana


    ● کپ مصری اکانت titan : پانزده گندمزار ها و 9 ساختمان تخریب شد


    مهاجمین : Watch and Learn و viana



    وضعیت تاپ ۱۰ بعد از لند پلن


    جدا از قسمت مهاجمین مدافعین کاهش شدید پاپ (خالص ناشی از گندمزار ) در تاپ پیشرفت هم قابل توجه هست


    خسته نباشید ویژه خدمت تیم دفاعی که درگیر این پلن بودند ، از جنوب غربی ترین نقطه سرور تا سایر نقاط درگیر


    این پلن به عنوان یک نقطه عطف برای تیم ما حساب میشه چون سیستم پلنری و لانچری جدیدی رو پیاده کردیم.فید بک فوق العاده خوبی رو از تغییرات اعمال شده گرفتیم و این نوید فصل جدیدی از پلن هارو میده !

    تشکر ویژه از بچه های پلنری و لانچر و تیم های درگیر میکنم.دون ماهان ، رضا مارس ، احسان ، مسعود ، ارمین ، نوید ، بهنام ، حسین ، مهدی ، مهرشاد و دوستانی که شاید اسمشون جا افتاده باشه ، فوق العاده بودین ! باعث افتخارمه که کنار شما بازی میکنیم ;)


    سپاس

    ارسالی توسط اشکان در سلول انفرادی


    پ.ن : سورنای عزیز دفاع شمال غرب در تمامی پلن های قبلی حضور داشت.کاری ندارم به شمال غرب و شاید به صلاحشون باشه این حرکات اما چون این سری دفاع شمال غرب کشته نشده دلیل به این نیست که دفاع بهتون ندادن !!! مسلما خیلی از کتیبه ها با دفاع شمال غرب بسته شده تا دفاع شناور خودتون آزاد تر باشه که الان دیگه دفاع شناوری نموند :)

    پ.ن : ممنون از آرمین عزیز بابت ارسال پستم توسط اکانتش که کلی دیسلایک رو به جون خرید.دوستانی که به من ارادت داشتند و صرفا روی اسم دیسلاک میکردند ، نگارننده این پست همون شخص میباشد پس دیسلایک ها فراموش نشود !

    پ.ن : عده ای حکایت اسم (ویرایش شده توسط مدیریت) رو پرسیدند ، دوستان این صرفا شوخی هست با دوست عزیزمون ناصر کلاهبردار و یک شخص حقیقی نیست.لطفا سو تفاهم نشه.

  • ماشالله ما که راضی بودیم ایشالله شمام راضی باشید

    یه دو تا دیگه ازین پلنا برید فک کنم از همر جنگیا چیزی نمونه دیگه :))

    اون فید بک خوبی گرفتیمو خیلییی خوب اومدی راضیم ازت ایشالله تا باشه ازین فید بکا

    و من الله توفیق

  • پ.ن : عده ای حکایت رو پرسیدند ، دوستان این صرفا شوخی هست با دوست عزیزمون ناصر کلاهبردار و یک شخص حقیقی نیست.لطفا سو تفاهم نشه.

    با سلام خدمت دوستان عزیز فروم نویس

    اول از همه بعد از این کارها هیچ دوستی بینمون نمونده پس خواهشا حرمت کلمه دوست رو زیر سوال نبر .

    دوما نمیدونم خواسته یا ناخواسته متاسفانه پارمیدا یه شخص حقیقی هست که تو زندگی واقعی من وجود خیلی خیلی نزدیکی داره .

    قبلش از طریق سعید جان بهت پیغام دادم که این بازی کثیف رو ادامه نده و با اسم کسی بازی نکن ولی گوش ندادی هیچ به حرف اون بهنام و گوش دادی که حالا که ناصر رو اسم پارمیدا حساس هست بذار بیشتر بسوزونیمش با این اسم . ولی متاسفانه فقط کینه شخصی رو عمیق تر کردی و برو فقط دعا کن که واقعا تو شیراز یه جا چشم تو چشم هم نشیم چون اونموقع میفهمی عاقبت آوردن اسم عزیز یک نفر تو بازی چی هست .

    اونجاست که عصبانیت واقعی ناصر ۴۰ ساله رو میبینی .


    به خاطر این بی شخصیتی چند روزتون واقعا نمیخواستم پست بذارم تو فروم ولی چون علی رغم بی شخصیتیت داشتی اسم مقدس دوست رو به بی راهه میکشیدی گفتم بیام پست بذارم و برم



    یا حق دوستان

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

  • سلام و درود.


    دوستان عزیزم اینجا فقط یک فضای بازی هست و اصلا زیبنده ما نیست که با اسمهای خانوادگی افراد و ناموس افراد کینه و عقده خودمون رو خالی کنیم. انواع و اقسام القاب زشت و زننده را استفاده کردید چیزی نگفتیم که دوباره یک گروه مواجیب بگیر نیان بگن کم آوردن و زدن تو فاز این حرفها! انواع توهین ها رو استفاده کردید گذاشتیم به حساب جوانی و بعضا اهمیت زیادی که به یک بازی می دهید.

    اما شوخی با ناموس افراد رو نمی تونم باور کنم. اگر یک بازی واقعا اندازه ناموس افراد برایتان اهمیت دارد واقعا برای شما متاسفم و هیچ حرفی دیگری نمی توانم در موردتان بزنم. اما اگر آمدید که بازی کنید از اینگونه رفتارها واقعا بپرهیزید. ما همه هموطن هستیم و برای تفریح و لذت اینجا هستیم و کل کل می کنیم و کری می خوانیم که جذابیت بازی بیشتر شود. اما الان پا به عرصه ای نابخشودنی گذاشته اید که امیدوارم به خودتان بیایید و بازیچه دست کسانی نباشید که این رفتارها برایشان عادی هست.


    به همدیگر فارغ از هر نتیجه ای احترام بگذاریم و خانواده و ناموس همه را ناموس خودمان بدانیم و فقط و فقط به بازی بپردازیم. می دانم که اکثریت قریب به اتفاق دوستان تصور می کردند در حال یک شوخی هستند تا اینکه دیشب متوجه این قضیه شدم و چیزی نگفتم که باز هم یاوه هایی مثل(( از پلن ترسیدند)) را نشنوم. اما الان به جد از همه دوستان خواهش می کنم پا را از بازی فراتر ننهند و شخصیت واقعی و خانواده افراد را مقوله ای جدا از بازی بدانند.


    ببخشید که نصیت گونه صحبت کردم

    اما واقعا لازم بود این مطلب را عارض شوم


    با تشکر از تمام عزیزانی که رعایت خواهند کرد.


    با سپاس

  • اول اینکه ریختید فروم چی میگید؟!

    این همه اسم هست ما از کجا باید بدونیم فامیل درجه یک شما اسمشه؟! مگه تو زندگی شماییم ؟!

    فرضا که هم بدونیم ...
    چه توهینی کردیم؟
    بی ادبی کردیم؟

    فحاشی کردیم ؟!



    به نظرم از جای دیگه سوختید ! فشار اومده بهتون به درو دیوار نزنید و اسم ناموس وسط نکشید چون ما هیچ توهینی نکردیم !


    عجب گیری افتادیم از دست اینا هرکار میکنیم به یه جاشون بر میخوره و بدو بدو میان فروم میگن توهین کردن توهین کردن !!

  • سلام به همه عزیزان فروم

    مدتی بود عطای فروم روبخشیده بودم و نمیخاستم توی فضای اینجا پستی بزارم

    فقط اومدم سوتفاهم رو رفع کنم

    ناصر جان همینجور که خودت میدونی من هم با همسرم بازی میکنم اسمشم سر در اکانتمه و حتی تلفنی کلی شوخی هم کردیم سر اسکاتا و سبزی پاک کردن های ایشون هنگام اسکات وحتی به خودش هم گفتی اگر یادت باشه....

    یا مثلا بهنام عزیز که اسم دخترش روی اکانتشه و هم توی فروم آورده شده و هم توی بازی

    موضوعی که لازمه بگم اینه که کسی بی احترامی به این اسم نکرد و فقط اسم روآوردن

    شما هم به بنده نگفتین اسم عزیزی از خانوادته و الا اجازه همین شوخی هم نمیدادم.فقط پیغام رو رسوندم .

    محمد یه شوخی کرد و گفت مثل مهد کودک گلها و. ... 6 ساله نباشیم

    اگر هم این اسم رو به خودت گرفتی و فکر میکنی بهش بی احترامی شده من عذر میخام و تکرار نمیشه بردادر من این بازی ارزش کدورت هارو نداره



    مورد دوم منتظر یه سری ماهیگیر هستم که بیان برای پنهون کردن ضعفشون در دفکوردی از این موضوع ماهی بگیرن و بگن واییییی شما اینجور و اونجورید.

    فعلا که سورنا استارتشو زده ببینم الباقی چه میکنن


    شاد و خندون باشید

    سعید

    ملا

  • سعید جان من از تو هیچ گله ای ندارم چون هیچ وقت خودت رو وارد این بازی کثیف نکردی .


    ولی خداییش در مورد موفقیت پلن و ضعف تیم دفکوردی ما واقعا داری راست میگی یا داشتی ادا در میاوردی ؟

    این همه همر فقط برای زدن چندتا کراپ ؟ سعی میکنیم تا قبل از برگشت بازمانده های همرهاتون اون کراپ ها آپ شده باشن و امیدوارم باز اشکان تاپ ۱۰ پیشرفت اتحادها رو بذار و بگه رشد دوباره و یک روزه جنوب غرب به خاطر برگشت کراپ ها به سطح قبلشون بود .

    مگر همین ارژنگ تو پلن قبلیتون کراپ هاش رو نزدین ؟ چی شد ؟ تو ۳ روز دوباره کراپ هاش برگشت سر جاش .

    مگه بعد از اینکه ما کراپ لاک کردیم کپ اشکان سرلشکر رو نیومدی اینجا تشکر کردی و گفتی باعث شدیم کراپ هاش از سطح ۱۶ برسه ۱۷ . حالا چطور برای شما میشه برای ما نمیشه ؟

    توی ده روز گذشته نزدیک به دو میلیون گندم خور از شما دیوار شده و دستاوردش فقط زدن کراپ های ۶ تا دهکده بوده و این شده نقطه قوت تیم پلنریتون و نقطه ضعف تیم دفکوردی ما ؟

    واقعا با این حرف ها میخواین به بچه هاتون روحیه بدین که دوباره ریزش پلیر نداشته باشین حداقل تو گروه چت خودتون بگین نه اینجا با این حرف هاتون به شعور خوانندگان فروم هم توهین بشه


    داداش زدن کراپ تو دات کام و آی آر قدیم خیلی حرکت شاخی بوده چون منابع کم بود و تا میخواستی کراپ رو بکنی ۱۷ پیر میشدی . همینجا تو همین سرور تا حالا چند تا چنج کپ داشتیم به خاطر فیک ؟ این یعنی واقعا کراپ تو این سرورها هیچ ارزشی نداره . البته ما خوشحالیم که این برای شما ارزش هست و دوست دارین همرهاتون اینجاها دیوار بشن

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

  • اولا که تا اینجای کار تمام بی ادبی ها از سمت شما بوده حتی یدون پست از اینطرف مبنی بر فحاشی یا توهین زده نشده اما از طرف شما زیاد بوده اگر کسی طلبی داشته باشه اون ماییم

    دوما اگر سوء تفاهمی بوده ناصر جان من هم معذرت میخوام ولی کاش اون موقعه که به اینوری ها هم بستنی تعارف میکردن و شما تایید نمیکردی عزیزم وقتی حرمتی شکسته بشه به دنبال اون حرمت های بیشتری شکسته میشه


    سوما جناب کاسه داغتر از اش که انواع و اقصام بی ادبی ها از پستت در میاد مثل همین پست قبلیت تو اگر سوء برداشتی هم بوده باید بیای باز تو فروم جار بزنی تا اگر کسی هم زوم نشده زوم بشه تو اصلا کلا قافله عقبی داداش از قدیم گفتن تکرار اشتباه خودش اشتباه بزرگتری هست و متاسفانه شما از بزرگی فقط سن رو داری وبس پس نصیحت اینطوری و نکوهش اونجوری رو واسه خودت نگه دار تا اگر خواستی کسی رو نصیحت کنی باعث آزار اون شخصیت اصلی قرار نگیری شما کلا فازت ماهیگیری هست و بس واسه اون هم دوست و غریبه برات فرقی نمی کنه و این پست بالا کاملا مصداق همین هستش که اومدی آتیش ناصرو تندتر کردی که جو رو ببری به سمت دیگه به این میگن سوء استفاده


    من موندم چرا تمام این جریان ها دقیقا موقع شروع شدن اتک های جنوب شرق اتفاق می افته و دقیقا هم برای 2یا 3 نفر هم بیشتر اتفاق نمیافته ؟

    من که میگم اون اتاق فکره درست نیست هر کسی ساز خودشو کوک میکنه و همین باعث این اتفاق ها میشه


    اتک ها شروع شده و ادامه دار خواهد بود سوء تفاهم و هرچیزی که اتفاق افتاده عذر خواهیش انجام شده و قرار نیست باعث بشه اتک ها تموم بشه یا نپی یا اتفاقی دیگه ببی افته

  • اولا که تا اینجای کار تمام بی ادبی ها از سمت شما بوده حتی یدون پست از اینطرف مبنی بر فحاشی یا توهین زده نشده اما از طرف شما زیاد بوده اگر کسی طلبی داشته باشه اون ماییم

    دوما اگر سوء تفاهمی بوده ناصر جان من هم معذرت میخوام ولی کاش اون موقعه که به اینوری ها هم بستنی تعارف میکردن و شما تایید نمیکردی عزیزم وقتی حرمتی شکسته بشه به دنبال اون حرمت های بیشتری شکسته میشه

    محمد جان اول از همه مرسی بابت پاراگراف دومت و این نشانه شخصیت بالای شماست . ناراحتی من از اون شخصی هست که به قول خودش میاد و میگه این یه شوخی بین دو دوست بود . آیا تو هم همینجور هستی و ببینی وقتی یه حرفی به دوستت بزنی و بفهمی ناراحت شده باز هم میای اون حرف رو میزنی که بیشتر ناراحتش کنی یا به حرمت کلمه دوست میری پیشش و میگی ببخشید منظوری نداشتم و سعی میکنی از دلش در بیاری ؟

    در مورد پاراگراف اول هم ازت خواهش میکنم یک بار دیگه بری از اول فروم رو بخونی تا ببینی کی بدهکار هست و کی طلبکار . به قول خودتون ما اولش با کت و شلوار اومدیم تو فروم و جز ادب و احترام به تیم مقابل کاری انجام ندادیم ولی رفتارهای شما باعث شد باز هم به قول خودتون کت و شلوار رو در بیاریم با پیژامه بیام جلوتون و یکم شبیه خودتون باشیم .

    در مورد بستنی هم که اشاره کردی کی بود که اول اومد جنوب غرب رو به بستنی تشبیه کرد . که بعدش بهش بستنی تعارف شد از سمت ما ؟


    به قول قدیمی ها اول یه سوزن به خودت بزن بعد یه جوالدوز به طرف مقابلت .


    فقط ازت خواهش میکنم به عنوان یه آدم بی طرف دوباره بشین فروم رو بخون و اگر نظرت در مورد طلبکار و بدهکار عوض شد خودت بی سر و صدا پستت رو ویرایش کن داداش .


    امیدوارم واقعا به کار بردن اون اسم سهوی بوده باشه از طرف تیم آمرداد و همینجا از تمام دوستان میخوام که کلا این بحث رو همینجا تموم کنیم و دیگه ادامه دارش نکنیم .

    (ویرایش) از سمت جنوب غرب کسی دنبال نپ و این حرف ها نیست و دوست داریم شما این اتک ها بدین چون ما دف زیاد داریم و شما همر زیاد پس بهترین راه برای پیروزی ما در این سرور همین هست که شما بزنین و ما دفاع کنیم . پس خواهشا کمتر از ۲۴ ساعت دوباره حملاتتون رو شروع کنین

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

    پست 2 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط MOD-WAR: لطفا از قسم خوردن پرهیز نمایید ().

  • امروز صبح روز شنبه همانند شنبه پیش از جنوب شرق صدای غار غار کلاغ به گوش رسید

    گویی همچون شنبه پیش که با دیوار بلند و رفتن پایتون همراه بود این شنبه نیز نحسی با خود به همراه دارد (زیر پس شنبه ها در جنوب شرق روز عزای عمومی اعلام میشه و با تمامی 4 ساید صحبت شده که ازین به بعد به یاد شنبه های خونین جنوب شرق نفری یه گرزی بکوبونیم به واندر تا یاد شهدای شنبه ی جنوب شرق همیشه زنده باشه )

    خوب ازینجا به بعد رو میریم واسه انالیز اتک ها

    جنوب شرق استارت اتک هارو از ساعت 9 جمعه شب استارت زد و با پلن (( پ مثل پارمیدا )) قبری بزرگ برای همر های جنگی خود کند ((ویرایش شد)) و تایم لند تمامی اتک ها ساعت 12:12:12 بود که مارو به یاد رضا پاتایای جنوب شرق انداخت :))

    در این پلن روی تمامی کتیبه های جنوب غرب +تمامی نان کپ های مهم جنوب غرب + تمامی کپ های مهم و غیر مهم جنوب غرب لانچ شده بود (جمعا 42 تارگت لانچ از 8 موج سیم سکند تا 32 موج سیم سکند در پلن امرداد روی این 42 تارگت لانچ شده بود که 7 تارگت ریل بود و حالا حساب کتاب خرجو مخارج فیک هارو میذاریم واسه بعد :)) )

    میریم سراغ همر های خوشگل دوستان امردادی عزیزمون و دیوار های بلند اس دبلیو (کلا 11 همر بلند شد که 8 تاش به خاکو خون کشیده و شدو دیگه خونرو ندیدن 1 دیقه سکوت به احترام کهنه سرباز های جنوب شرق)


    همر اول از دوست عزیزم اکانت ghoraze که متاسفانه اومد ولی نمیدونست دیگه برگشتی در کار نیست

    4nbq_ghoraze_goozo_dad_ghabzo_gereft.jpg

    در کنارش این بازیکن چقر و بد بدن وقتی میبینه که همر کپش دیوار و دیگه نه همری هست نه کاتایی تصمیم به خودکشی به صورت نهنگ وارانه میشه و با جلوزنیه اکانت centcom و royal se guard پلن فوق العاده برنامه ریزی شده و علمیی رو میان روی کپ و فیدر های اکانت titan و pishva که حتی توی فیدر ها هم به طوری دیوار میشن که لینکم نمیگیرن و کرکو پر اس دبلیو رو مورد نوازش قرار میدن(از همینجا از تمامی اکانت های ذکر شده در پلن مهاجمین تشکر میکنم که موجبات خنده و شادیه مارو فراهم نمودن)

    j06y_ghoraze_pas_larzeye_6.jpg

    zgr_jolo_zan_royal_se_gaurd.jpg

    d2if_ghoraze_pas_larze_1.jpg

    حجم محاسبه شده در مورد کاتا های به چوخ رفته در پلن امرداد برای اکانت ghoraze حدود 3200 براورد شده ,همر اکانت ghoraze خوراک ماهی ها شد(ازین ماهی گوگولیا) (بریم شروع کنیم دف سازی)


    -همر دوم تعلق میگیره به اکانت enemy که هماکنون بر روی جنازه ی سربازان ایشون بین لاشخور ها در جنوب غرب جنگی در گرفته

    xu7_divare_enemy.jpg

    این اکانت که متاسفانه در پلن اول امرداد یک همرشو به کل از دست داده بود در این پلن هم چیزی جز چنگال کرکس های اس دبل دستگیرش نشد و به دیوار جنوب غرب لبیک گفت (با دیوار این همر به زودی شاهد خروج این اکانت از تاپ تن غارت خواهیم بود و حدس زده میشه واقعه ی اکانت پایتون برای ایشون هم اتفاق بیوفته)


    همر سوم اکانت mars

    ul42_divare_mars.jpg

    همر مارس هم در پلن شنبه ظهر زمین گیر و خوراک کرم ها شد و دستاورد پلن برایش تنها لمس و بوسه ای بر روی دیوار جنوب غرب بود
    همر چهارم اکانت traxes

    9n3_divare_traxes.jpg

    همر ترکسس واقعا یکی از بهترین همر های رومن جنوب شرق بود که با لانچ شلغم خیاری و شیوه های نو اورانه در امر پلن و لانچ(ارمین (ویرایش شد) رسید به شیوه ی نو اورانه در پلن و لانچ :)) ) (ویرایش شد) و ازونجایی که هم به ماهی گوگولیامون غذا دادیم قبلا باهمر ghoraze هم به کرکس هامون با همر enemy و هم به کرم هامون با اکانت mars ,همر اکانت traxex رو غذای گاو های اس دبل کردیم و دادیم گاو هامون بخورن

    همر پنجم اکانت vianna

    07qn_behnam_siktir.jpg

    ازونجایی که صاحب اکانت رو میشناسیم و جزو گنده گو های جنوب شرقه و کلا بیشتر از این هم از ایشون انتظار نمیرفت(واقعا من که به شخصه متعجب شدم این میزان همر رو از ایشون دیدم و بهشون تبریک میگم فکر کنم رکورد خودت رو شکستی در مقایسه با سرور های قبلی)

    اکانت vianna هم امروز صبح به دیوار جنوب غرب لبیک گفت و نه ماهی ها ,نه کرکس ها ,نه کرم ها و نه گاو های جنوب غرب خاضر به خوردن لاشه ی دمپایی ایشون نکردن پس ما تصمیم گرفتیم لاشه ی همر ایشونو پرتاپ کنیم تو شمال شرق شاید امروز فردا بیاد پایین صداش بپیچه

    در ادامه دستور پخت املت قهوه خونه ای به سبک تراوین رو میذارم براتون

    اول:روغن رو کف میتابه میریزید تا حسابی کف مایتابرو بپوشونه و شعله ی گاز رو هم ملایم میذارید به این صورت

    rrb_f806a508-71a7-4ba3-bc6c-12ded440dc6f.jpg

    دوم:وقتی که روغن به جیلیز ویلیز افتاد به اندازه ی تخم مرغ هاتون رب برمیدارین میریزین تو مایتابه (برای 5 تا تخم مرغ 1/5 قاشق غذاخوری) به شکل زیر

    0jil_divare_gone_hero.jpg

    سوم:وقتی که رب خوب سرخ شد شروع میکنید به دونه دونه شکستن تخم مرغ ها و اضافه کردن اون ها به محتویات تو مایتابه و باید بعدش سریع شروع کنید به هم زدن که ته نگیره و خوب خودشو بگیره به شکل زیر

    v1y0_divare_rele.jpg

    در اخر تخم مرغ قهوه خونه ای (اسمیه که خودم روش گذاشتم) به صورت خیلی خوش مزه خواهید داشت

    در اخر یدونه عکس باحال دارم واسه رفقای گلم تو جنوب شرق که قصد دارن یه وقت کور کورانه این پلن مفتضحانه(نو اوررانه :)) ) جنوب شرق رو ماس مالی کنن

    کپ اکانت خودم که روش دفی نریختم امروز توی پلن ساعت 12:12:12 خورد عکس پایین مربوط به ساعت 10p.m میباشد از کپ خودم بازk2k5_cape_alizkng2.jpgتمامی خسارات وارد شده به کپ های اکانت های جنوب غرب در روز اول 70% ریکاوری شدن ممنون میشم اگه از همراتون یه عکس بدین ببینیم چقدر ریکاوری شدن(بعضیا که امارش درومد دف ساز شدن کلا :)) )

    از تمامی پلیر های جنوب غرب اینجا تشکر میکنم و واقعا جلوی این میزان همدلی و صمیمیت سر تعظیم فرود میارم

    مخصوصا از تیم جهاد سازندگی امیر خان و عمو احسان که امروز تمامی مارو در جنوب غرب شرمنده ی زحماتشون کردن

    انشالله باز هم ازین پلنا بیاید رفقا فید بکشو هم بگیرید (این نواورانه رو کجای حلقم بذارم؟ :)) )

    پیشنهاد من به پلنر جنوب شرق :خداوکیلی نیا اینجور جاها(تورو کی مسئول کرده خدا میدونه !همر بی زبون ملتو میزنی رو کپ های 16 و17 اونم دیوارییی :))

    پوریای ولی گفت که صیدم به کمند است

    از همت داوود نبی بخت بلند است

    افتادگی اموز گر طالب فیضی

    هرگز نخورد اب, زمینی که بلند است

    پست 2 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط MOD-WAR: از کلمات بهتر استفاده شود ().

  • راستش من قشنگ لینک رنده شدنتونو ندیده بودم دمت گرم که لینک ها رو قشنگ و واضح گذاشتی :thumbup:

    میشه میزان تلفات دف و همچنین منابعی که از دست دادین و دوباره صرف آپ کردن کردین هم بذاری :?: و بعد باهاش حساب کنی چند روز میشه دف شار ژ کرد یا همر گذاشت تو صف ساخت :!:


    ما راضی شما هم که ناراضی فقط مونده این فشار که الان باعث شده شما مثل اون تخم مرغ وسط روغن جلز ولز کنی اونم با یک لیوان آب خو نک و همون بستنی که گفتی خاموشش کن


    اینقدر از این همر ها اینور هست فقط شمارشگرتو روشن کن و همرهای که به قول خودت دیوار شده و اونایی که واسه کتیبه زده شده و اونای که قبل کتیبه زده شده و اونایی که تا آخر سرور میاد بیرون بشمر ببین چندتا میشه ببینم سواد شمردن تا اون حد رو داری :?: بعد هم تو دفتر خاطراتت بنویس یادگاری داشته باشی :D

  • عرض ادب مجدد خدمت رفقا.


    و اما....

    برسیم به پلن امروز دوستانم در جنوب شرق.

    برخلاف نظر دوست عزیری؛ که یکبار فرمودند نمیشه پلیری بدون طرفداری تحلیل ارایه کنه همچنان معتقدم با کمی منصف بودن می توان تحلیل بدون جانبداری ارائه کرد و بازهم تلاش می کنم به عنوان یک فرد بی طرف به تحلیل پلن بپردازم.



    ابتدا: تبریک و خسته نباشید میگم به دوستانم در جنوب شرق بابت جسارتشون و تایمی که برای لانچ ها و اجرای پلن گذاشتند.

    و دست مریزاد میگم به دوستانم در جنوب غرب بابت تلاش هوشمندانه شون در کمک به همدیگر و دفاع جانانه ای که کردند.




    طرح کلی و اهداف پلن:


    ۱) هدف گیری کپ دفسازهای جنوب غرب. که بیشتر از بین کپ های نزدیک مرکز نقشه انتخاب شده بود تا دف شناور جنوب غرب را تضعیف و البته منابع سرشار گندم کپ های مصری را که محل تغذیه و پارک همرهای مرکزی هم بود از بین ببرد.


    ۲) استفاده از فضای ایجاد شده که ناشی از ورود کتیبه ها به بازی می باشد که تارگت ها را بیشتر و دفاع را عملا سخت تر کرده است.


    ۳) عقب انداختن روند دفسازی جنوب غرب.


    ۴) خارج کردن پلیرهای فعال دفساز از جریان بازی. علت اینکه از این نکته به عنوان هدف پلن نام می بریم انتخاب ۴ تارگت تکراری در این پلن و پلن های قبلی می باشد. طبیعی است که پلنرهای جنوب شرق با این استدلال که در صورت تخریب مجدد کپ های اکانت هایی که قبلا هم تخریب شده اند آنها را خسته و فرسوده کرده و از جریان بازی خارج می کند دست به چنین انتخابی زده است. . که اگر حدس بنده درست باشد انتخاب هوشمندانه ای انجام شده است. مضافا اینکه تیم دفکوردی ساید رقیب معمولا انتخاب تارگت تکراری را بسیار بعید می داند! و منطقی است که از دفاع کمتری برای مقابله در آنجا استفاده کند.


    ۵) کلا ۶ تارگت انتخاب شده بود که همه آنها کپ بودند و به جز یک مورد؛ همگی دفسازهای جنوب غرب بودند.







    روند اجرا و لانچ همرها:


    ۱) تمام همرها برای ساعت ۱۲:۱۲:۱۲ لانچ شده بودند که اقدام جالبی بود و برای اینکار از ۱۲ همر استفاده شده بود.


    ۲) تیم دفکوردی جنوب غرب اینبار با چالش بزرگتری مواجه بود و باید بین اینهمه تارگت شامل کپ ها و نان کپ ها و انویل ها و کتیبه ها و.... اتک های ریل را تشخیص می داد که کار سختی بود. طبیعتا امکان پر کردن تمام تارگت هایی که لانچ شده بود وجود نداشت لذا تصمیم گرفته شد اکثر کتیبه های کوچک جابه جا شود تا تعداد تارگت ها کمتر شود و بتوانند تمرکز دفاعی بیشتری روی بقیه تارگت ها داشته باشند.

    تا زمانی که آخرین لانچ انجام شود به شکلی که تایم ارسال از دست نرود دف شناور ساید ساکن بود و در لحظات آخر به تشخیص تیم دفکوردی و با توجه به منطقه بندی دفاعی؛ نیروها جابه جا شد.


    ۳) نقطه قوت این پلن؛ لانچ های دقیق تر بود که نشان می داد هماهنگی بیشتری نسبت به پلن های قبلی ایجاد شده است. لانچ ها انقدر دقیق بود که در اکثر تارگت ها قید اینسرت زده شده بود. (البته شاهد یک شاهکار اینسرت کشی بودیم که یکی از عزیزان انجام داد که حیفم میاد عکسش رو ارایه نکنم).



    نتیجه حملات:


    ۱)از بین ۱۲ همر لانچ شده؛ ۴ همر به صورت لینک تقریبا سبز بازگشت و تیم دفکوردی هیچ نیروی دفاعی در آن تارگت ها مستقر نکرده بود و این بخش را باید نقطه قوت اصلی پلن تلقی کرد. قطعا بهترین حالت ممکن این است که همر بدون تلفات یا با کمترین تلفات؛ خسارت وارد کند و بازگردد.


    ۲) همرهای دیوار شده:

    ۵ همر لانچ شده به صورت کامل دیوار شد. البته یک همر هم تقریبا نابود شد و از ۹۹۶۷۰ گندمخور رومن فقط ۱۴۹۱۶ گندمخور به دهکده بازگشت و بقیه نابود شد و عملا می توان این همر را هم دیوار شده دانست‌ و باید گفت ۶ همر دیوار شده است.


    ۳) همرهای زخمی شده:

    همر اکانت Gone hero به صورت ۵۳٪

    همر اکانت whach and learn به صورت ۴۰٪

    همر اکانت Rele به صورت ۴۵٪

    همر اکانت Hurr!c4ne به صورت ۱۱٪

    آسیب دیدند و به اصطلاح زخمی شدند و به جز همر اخیر؛ بقیه همرها به صورت جدی آسیب دیده اند.


    ۴) روی هر تارگت دو همر لانچ شده بود که به شرح فوق همرها دیوار و زخمی و در نهایت عبور کردند و البته کراپ ها پس از عبور بازمانده همرهای موج دوم بعضا کمتر و بعضا بیشتر تخریب شدند‌.


    ۵) موج بعدی حملات(نه به صورت گسترده) از ساعت ۹ شب شروع شد. که به سرعت انجام شد و ظاهرا دوستان تصور می کردند که دفاعی در برابرشان نخواهد بود ولی باز هم پشت دیوارهای جنوب غرب ماندند و همدلی بچه ها باز هم جلوه زیبایی از کار تیمی در جنوب غرب را به تصویر کشید و به سرعت دفاع از راه رسید و راه را بر کاتا و سواره هایی که نقش پاکسازی را بر عهده داشتند بست. ارسال کاتا از فاصله نزدیک روی سه تارگت کار را کمی سخت کرد اما ایده سیو بخشی از دفاع سواره نظام سریع مثل کاهن و گارد جواب داد و در کمترین زمان تارگت ها را پر کرد.


    عکس اتک ها توسط دوست عزیزمون ارائه شده بود و فقط چند موج اتک در موج بعدی و بعضی عکس های جالب رو فقط براتون قرار میدم. دیوار شدن چند موج پاکسازی و چندین موج کاتا بر روی اکانت titan و pishva و حتی در فیدر اکانت pishva .




    این جدال و پلن به نفع چه سایدی بود؟


    واقعیت این است که هر دو طرف دستاوردهایی داشته اند و کمابیش به خواسته خودشان رسیدند. جنوب شرق کپ های مورد هدف خود را تخریب کرد و بخش بزرگی از دافع شناور جنوب غرب را کشت و جنوب غرب توانست همرهای رقیب را دیوار و زخمی کند.

    لطفا به این آمار دقت کنید دوستان؛


    آمار امتیاز دفاعی و هجومی دو طرف درگیری:

    جنوب شرق در فاز هجوم مجموعا: ۶۳۶۶۲۳

    جنوب غرب در فاز دفاع مجموعا: ۶۱۲۹۵۲


    که بیانگر کسب امتیازی بسیار نزدیک است و نمی توان در خصوص تلفات وارده سایدی را برتر دانست. گندمخور از دست رفته هر دو ساید برابر بوده و ۱،249،577 گندمخور در این پلن به صورت مجموع نابود شدند.


    اکنون که تلفات دو طرف را بررسی کردیم باید به فاکتورهای دیکر توجه کنیم:

    ۱) تخریب کپ های ۶ کپ جنوب غرب را می توان ضربه خوبی به رقیب دانست. ضربه ای که جبران آن مستلزم هزینه گلد و پوش منبع و زمان لازم جهت بازسازی می باشد که با توجه به کار تیمی که در این تایم سرور طبیعتا وجود دارد زمان زیادی نخواهد برد.نهایتا تا پنج روز بعد تمام کپ ها به شرایط ایده ال رسیده اند.‌ البته جنوب شرق به هدف خود که تخریب کراپ های کپ های دفساز بود رسید.


    ۲) بازسازی همرها و نیروهای دفاعی: ضربه شدیدی که به جنوب شرق وارد شده است دیوار شدن همرها و زخمی شدن آنهاست. البته دیوار شدن تعداد زیادی رم و کاتا(معادل ۱۲۸ موج) هم آسیبی جدی محسوب می شود. بازسازی همرها هم طبیعتا مستلزم هزینه منبع و گلد و زمان خواهد بود. ولی نکته اینجاست که زمان بازسازی همر برخلاف بالا کشیدن کراپ ها؛ بالا هست. ساخت و بازسازی این همرها چند برابر بازسازی نیروهای دفاعی و کپ های جنوب غرب؛ زمان لازم دارد.‌ محدودیت ساخت همر در یک دهکده کار را برای بازسازی سخت می کند و در حالی که همه می دانیم؛ دفاع در تمام دهکده ها ساخته و پرداخته می شود. با توجه به کمبود کتیبه جنگ اموز در بخش شرقی سرور؛ بعید است به این زودی شاهد ریکاوری همرها باشیم.


    ۳) اگر بخواهیم بین دو ساید درگیر؛ منصفانه نگاه کنیم و مطالب فوق و جمیع جهات را لحاظ کنیم باید دست بالاتر را به جنوب غرب داد.(شاید در حد یک برد۳به۲).

    اما اگر واقعیت ها را در نظر بگیربم باید بگوییم تلفات وارده به دو ساید جنوبی؛ به نفع سایدهای شمالی می باشد.(،فارغ از متاها و روابط دیپلماتیک موقت و دایم).

    گه می توانند در این شرایط که دو ساید جنوبی درگیر هستند رشد کنند و با قدرت بیشتری مدعی برتری در این سرور باشند.


    کلام آخر:

    جنوب شرق همچنان با بازی هجومی سعی در برتری جویی هر چه بیشتر دارد و البته به هدف خود که تخریب کپ دفسازهای جنوب غرب بود رسید ولی برخلاف پلن های قبلی؛ اینبار تلفات و بهای گزافی داد. بهایی که در آینده خواهیم دید چقدر برای آنها سنگین و مهم بوده است. بعد از دیوار شدن همرهای اکانت خوب آقا لقمان و دوستانشون؛ باز هم همرهایی از جنوب شرق پشت دیوارهای جنوب غرب از دست رفتند که بیانگر قدرت دفاعی و هماهنگی ایجاد شده در جنوب غرب می باشد. البته همچنان باید در مجموع ساید جنوب شرق را مدعی اول و قدرتمندترین ساید سرور دانست و بقیه سایدها با شانس کمتری نسبت به جنوب شرق تلاش می کنند برنده این بازی شوند.



    نکات:

    ۱) زیبایی بصری ناشی از عدد ۱۲ در پلن جنوب شرق ستودنی بود.‌ حقیر را یاد تیم COW در دات کام انداخت که هر شب ساعت ۱۲ حمله می کردند.

    ۲) با اینکه همر اکانت خوب مارس دیوار شد اما باید از زحمت و تلاش این تیم تقدیر کرد که چند بار این همر را ریکاوری کردند.

    ۳) دیوار شدن بخشی از بازی است و دلیل بر ضعف کسی نیست همچنانکه اتک خوردن بخشی از بازی هست.

    ۴) همچنان معتقدم تا این تایم سرور دوستانمون از اکانت Gone hero بهترین و تاثیرگذارترین پلیرهای سرور بوده اند. تلاشگر و امیدوار و مودب. درود بر شما.

    ۵) زخمی شدن سه همر خوب هون جنوب شرق جالب بود. هر سه همر سواره نظام قابل توجهی داشتند که با توجه به تلفات وارده خطر خفت جنوب غرب کمتر شد. مخصوصا سواره نظام اکانت Rele بسیار خطرناک بود‌

    ۶) استفاده از دو همر قدرتمند جنوب شرق هم در نوع خود قابل توجه بود. معمولا چنین همرهایی در این تایم سرور رونمایی نمی شوند. یا واقعا دست جنوب شرق بسیار پر هست(که دور از ذهن نیست) و یا ریسک کردند و از این همرها در این مرحله استفاده کردند.

    ۷) عملکرد خوب تیم دفکوردی جنوب غرب در نوع خود جالب بود و هر چه جلوتر می رویم شاهد هماهنگی بیشتر آنها و استحکام بیشتری در فاز دفاعی جنوب غرب هستیم. تشخیص تارگت ها به جز یک مورد عالی بود.

    ۸) اکثر اکانت ها بیشتر از دفاع اکانت خودشان استفاده کردند و به دلیل دفساز بودن تارگت ها؛ مدافعان می توانستند در برابر حملات مقابله کنند. واقعیت این است که فکر نمی کردیم در این حجم از همرها استفاده شود. مخصوصا همر آقا اشکان و گان هیرو سورپریزمون کرد.

    ۹) البته پلن دارای ضعف هایی هم بود که فعلا بررسی نمی شود.


    و اما نکته بسیار مهم در این پلن:

    معرفت و مرام دفکورد عزیز و دوست داشتنی مون علی آقای عزیز بود که سنگ تمام گذاشتند و با اینکه چندین انویل دفاعی در اختیارشان بود از هیچ دفاعی برای اکانت خودشان استفاده نکردند و حتی تا زمان لند شدن اتک ها اصلا صحبتی از لانچ روی کپشون نکردند. درسته کپ علی آقا خورد و گندمزارهاش تخریب شد اما ایشان واندر معرفت و رفاقت را صد کرد و چنان جایی در قلب بچه های مسترز باز کردند که برای همیشه در یادها خواهد ماند. دقیقا مثل محمد دیابلوی عزیز که همین کار را کردند. پس از طرف بچه های جنوب غرب به شما دو دوست عزیرم عرض می کنم:

    ((جنوب غرب به وجود لیدرها و دفکوردهایی مثل شماها افتخار می کند و در نگاه ما ، شماها قهرمان و برنده های واقعی هستید)).



    با تشکر ویژه از لطیف و حمید و امیرها و مهرداد و احسان و محمدها و علی و نادر و پارسا و مهدی و پویا و شاهین و بقیه بچه های گل جنوب غرب. دست تک تک شما رو می بوسم و بابت زحمتتون ممنونم.



    ببخشید پست طولانی شد.

    صرفا نظرات شخصی خودم بود و قطعا قابل نقد توسط دوستان عزیزم. خواهشا بدون توهین نقد بفرمایید.

    شب خوبی داشته باشید.


    در پناه ایزد منان