نقد و بررسی سرور 1 ایکس راند 2 | آغاز 6 شهریور 1399 |

  • بله عزیز تک هیرو بردن ما توامورات شما و برادرانتون دخالتی نداریم فقط میگیم معامله در ازای چی؟ بگید ما هم بدونیم:)


    مگه بازی عزیزان sw پاک نیست؟ و شما برای شمال نمیجنگی؟


    احتمال اتک از آریانا؟ بعید میدونم دف کم بوده باشه واسه اینکه بهتون بدن


    بنده این نظرمه اومدن بهتون گفتن عزیز کتیبه رو بده ما شارژکنیم دیگه این همه مدت دفتو دادیم


    شمام گفتی بفرما عزیزم حالا که دادی بهت نمیدن


    ما هم دیدیم هرکی میرسه در امور ی ساید دیگه ی حرفی میزنه شما چیزی بهش نمیگی منم گفتم ی چیزی بگم به دل نگیر قربونت<3

  • اولا که شما داری میگی دخالت نمیکنم دمت گرم خوب کاری میکنی

    دوم اینکه کسی‌نیومد به ما بگه کتیبه بده ما خودمون گفتیم الان ما استفاده نمیکنیم شما ببرین هر وقت خواستیم میایم میگیریم

    در مورد دف هم عرضم به خدمتت بدون‌شک‌دف کم‌نبود اما‌در‌قبال دفی که بی منت گرفتیم قول چیزی ندادیم

    اینا حاصل توهم توطئه ی بقیه اس شاید هم اشتباه در اسندلال و داستان سرایی دوستانه


    سوما نمیدونم بقیه چرا انقدر دنبال معامله ان و اینکه فک میکنن همه جا باس حتما معامله ای وجود داشته باشه .. نه آقا هیچ‌معامله ای در کار نبود هیچ‌منتی هم هیچجا نبوده


    به هر حال ممنون که در‌ امور ساید های دیگه دخالت نمیکنید و تصمیم رو‌به عهده خودمون میگذارید

  • سلام و درود به ساکنین سرور ۱


    همونطور که تو پستهای قبلی اشاره کردم ، هر وقت جنوب غرب دیگران رو به چیزی متهم میکنه ، در ادامه مشخص میشه که خودش به همون صفت مبتلاست ، یه مروری با هم بکنیم ؛


    ~ زمانی اتهام مولتی بازی و رید و پوش ناسالم زدند اما در نهایت معلوم شد که اصلا اساس پلن ربعشون بر همین منوال بنا گذاشته شده !


    ~ تو مقطعی اتهام جاسوس داشتن تو ربعهای دیگه زدن که بعد معلوم شد اصلا تو جلسه رسما و علنا اعلام کردند که حتی تو گروه های تلگرامی همه ربع های دیگه جاسوس دارند !


    ~ زمانی اتهام توهین و بی ادبی تو پستهای فرومی زدند اما کمی بعدترش یه نمایش تمام عیار از عبارات و اشارات و عکس و متلکهای رکیک و جنسی تو این تاپیک به نمایش گذاشتند ، اون هم نه توسط اعضای معمولی بلکه لیدرهای ارشدشون هم در این زمینه هنرنمایی مفصلی کردند که حتی تا همین دیروز هم شاهدش

    بودیم !


    ~ پس از اتفاقات شمال شرق ، علیه آمرداد پروپاگاندا درست کردن و اتهام دخالت در امور ش.ش رو زدن ولی باز هم طبق معمول مشخص شد اون ربعی که هیزم در آتش میریزه و بلافاصله برای سواستفاده از تنش ش.ش وارد عمل شده و با تحریک و تشویق و تهییج و تطمیع تلاش به عمیق تر کردن شکاف بین بچه های شمال شرق میکنه ، همانا ربع معظم جنوب غرب هست.

    به نحوی که حتی نتونستن عصبانت و کراهتشون از این نپ رو تو فروم پنهان کنند و علنا علیه ش واکنش نشون دادند !


    ~ کمی قبلتر از ظهور کتیبه ها ، اینبار پروژه تلقین بازی کثیف توسط آمرداد رو به راه انداختن ، اما در نهایت معلوم شد از هیچ فضاحتی برای بدست آوردن کتیبه های کوارترهای دیگه دریغ نکردند و از کتیبه زنی با لینک سبز و تک هیرو تا همر بلند کردن از ربع خودی رو در کارنامه شون ثبت کردند .

    حالا اینکه چرا هر بار به جنوب غرب حمله میشه ، یه تعداد اکانت تو ش.غ در تاپ دفاع ظاهر میشن هم به جای خود.


    و حالا دروغ پراکنی علیه آمرداد ، مبنی بر حذفهای مکرر !!! اعضاش .


    طبق تجربه های قبلی و موارد بالا و همچنین شنیده ها ، ورشکسته های سیاسی با به راه انداختن این پروپاگاندا علیه آمرداد ، دارن تلاش میکنن یک واقعیت رو پنهان کنه و از چشم ها دور نگه داره و باز هم دوستان قصه ما در تلاش هستند با فرافکنی و اتهام زدن به دیگران و فرار رو به جلو ، چیزی رو قایم کنند .


    و اون هم اینکه ؛

    ظاهرا باز هم سیستم ملوک الطوایفی جنوب غرب دچار مشکل شده و اینبار الم شنگه بر سر تقسیم کتیبه ها ست .

    که باعث و بانی اصلیش همانا خودخواهی بخشی از لیدرهاش برای در اختیار گرفتن و انحصاری کردن کتیبه های مهم و همچنین سپردنشون صرفا به بازیکنهای نورچشمی و عزیزکرده هست.


    اینطور که از شواهد و قرائن برمیاد بخاطر همین موضوع عده ای در جنوب غرب تهدید به حذف دستجمعی و یا تاسیس اتحادهای مستقل کردن ، که در نتیجه احتمالا به زودی باز هم شاهد تکه پاره شدن تعدادی اکانت و همچنین تله گذاری برای مجرمین توسط مغز متفکر جنوب غرب یعنی مش قاسم به دستور دایی جان ناپلئون خواهیم بود .


    در هرصورت بنده به نوبه خودم امیدوارم این مشکلات داخلی ج.غ ، یکبار برای همیشه حل بشه و بالاخره بعد از گذشت ۳ ماه از سرور شاهد جنوب غربی یکدست و همدل باشیم.


    انشاالله.


    پ.ن : لیدر محترم ج.غ دیروز ۳ بار مستقیم و غیر مستقیم به من گفتن که چرا دفاع ج.غ رو تبریک نگفتی !!!؟


    فارغ از حواس پرتی ایشون که بارها اثبات شده [ مثل حواس پرتی و توجه نکردن به ساعت اسکرینهای دیروز و اینکه مکالمه طبق متنش ، مشخصا مربوط به ظهر روز قبل از دیوار شدن پایتون بود و یا علت اشاره به اکانت هومن :-))) ] ،


    اما عجیب بود که چطور یکی از فروم نویسهای جنوب غرب هم به ایشون گوشزد نکرد که ؛

    آقا جان ، اولین پست راجع به اکانت پایتون رو دیروز همین تیرداد گذاشت و اتفاقا تو همون اولین پست هم به جنوب غرب تبریک و خسته نباشید گفت !

    ظاهرا حواس پرتی ناشی از نابه سامانی اوضاع در ج.غ اپیدمی شده .


    پسا.پ.ن :

    مثل اینکه لحن دستوری و امری ایشون و تعین تکلیف برای کل سرور و فروم در همه امور و تصور اینکه ، ملاک و مقیاس در همه چیز ، فقط سلیقه و میل آقاست ، صدای بقیه رو هم درآورده !


    پسین.پ.ن :

    من هرگز و تو هیچ مقطعی ، چه سرورهای قبل و چه این سرور ، ادعای سابقه بالا و قدمت زیاد در بازی نداشتم و ندارم و صرفا گفتم «من هم » عضو اون گروه هستم.

    وگرنه جهت اطلاع همه دوستان و بدون تعارف بگم که اولین سرور و آشنایی من در تراوین ، سرور ۵ راند ۱ بوده که فک کنم مربوط به سال ۲۰۰۹ باشه و نسبت به خیلی ها ، دیرتر با این بازی آشنا شدم و هرگز هم اکانت اصطلاحا شاخ و صاحب رکوردی نداشتم و ندارم.

    خیلی هم از لحاظ فنی نوب هستم و اصلا هم پنهانش نمیکنم . ( همون سرور ۵ فکر میکردم باید دفاع بسازم چون ناتارا به زودی بهم حمله میکنن، بعد جالبه یه اتحاد بود که من مسوول فرومش بودم و هی ام ام میدادم که ناتارا میخوان بهمون حمله کنن ، دیگه ببینید اعضای اون اتحاد چقدر شوت بودن که یه مسوولشون من بودم :دی )

    ولی ، خالی بندی و منم منم کردن و ادعای اینکه ما به بقیه قوانین و قراردادهای بازی رو یاد دادیم ، مال سن بنده و جنابعالی نیست !


    ویرایش :

    اون توضیح و تلاش و اهمیت دادن ، برای رفع سوتفاهم ایجاد شده در مورد عبارت " بچه جون " قابل تقدیر و ستودنی بود و من هم فارغ از کلکل و رقابت توی بازی و فروم ، وظیفه دارم بابتش از رضا سورنا تشکر کنم.

    ممنون


    روز خوبیه واسه خوشگذرونی

    تیرداد

    , I Thought I knew It All

    , But I Was Wrong

    ! Again

    پست 3 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط T!rDaD: ویرایش ضروری ().

  • سلام به تمام رفقا

    بالاخص به شما دوست عزیزم.



    دوست من توجه کنید،، نظر شخصی خودم این هست که شما یکی از پلیرهای خوب سرور هستید و بازی قابل قبول و با کیفیتی انجام میدین و یک حرفه ای هستید از نگاه بنده. (بانگاه مثبت و از طرف یک برادر کوچیکتر بخون بقیه شو) برای همین هم انتظار می رود رفتار حرفه ای از شما مشاهده شود. اوایل سرور در فروم با متانت و ادب رفتار می کردید و این توجه خودم را هم جلب کرده بود اما کم کم دارید از مسیر درست خارج میشین. لطفا سعی کنید مثل قبل رفتار کنید چون فرد با لیاقت و محترمی هستید.



    در مورد سوال شما؛ ظاهرا شما اینهمه پست بچه ها و لیدرهای SW رو دیشب ندیدید؟ یا شاید دیدین ولی به پست ها دقت نکردید!

    اینکه به هر عزیزی که موضوعی مطرح می کنه ما بخواهیم یک پست بزاریم و جواب بدیم که الان باید صفحه ۷۰۰فروم می بودیم. وقتی پاسخ موضوع مطروحه محمدعلی وگنس عزیز که مشابه شما بود را دادم دیگه نیازی ندیدم مجددا مطالب را تکرار کنم. و حق بدین که لیدرها این اختیار را دارند که به هر دلیلی اگر نخواهند پاسخی به مطلبی بدهند پاسخ ندهند! یا فقط به لیدرهای دیگه پاسخ بدهند. همچنان که پلیرها هم همین حق را دارند. اما با جمیع این شرایط برای اینکه احترام زیادی براتون قائلم پاسخ شما را به صورت کامل می دهم.



    دوست من؛ اتحاد لویال متحد و دوست ما بود و هست و ما بدون هیچگونه منت و توقعی از متحدین خودمون حمایت کردیم. همه دیدند که زیر اتک های SE خسارت زیادی دیدیم ولی همچنان پای حرفمون و رفاقتمون ایستادیم و البته دقت کنید که این لطف نبود بلکه وظیفه ما به عنوان دوست و متحد لویال بود. دیدین که خودشون هم گفتند که هیچ خواسته ای از طرف SW نبوده و نیست. می دانم که این قضیه ممکنه در چارچوب روابط دیپلماتیک منطقی تلقی نشود و سایدی که کمک می کنه و هزینه میده منطقی هست که خواسته هایی هم داشته باشه؛ امااگر قسمت شد و توفیق داشتیم و در سروری کنار هم بازی کردیم خواهی دید که کلا فرم شخصیتی و اخلاقی ما این هست و وقتی با کسی یا کسانی رفاقت می کنیم بدون منت و توقع کمک می کنیم.

    مضافا اینکه صداقت ما در رفتار و گفتار داشت شرایط را به گونه ای پیش می برد که برخی تصور می کردند که ما تجربه و توان ایجاد روابط سیاسی داخل بازی نداریم و بعضا دوستان از ورشکستگی سیاسی صحبت می کردند و شمال شرق کم کم داشت در تسخیر و استیلای جنوب شرق قرار می گرفت و سرور ۲به۱ میشد(فارغ از شمال غرب بی طرف) پس طبیعی بود که از رفقامون در شمال شرق که افکار و اهداف مشترکی با ما داشتند حمایت کنیم. می دانید که داشتن هدف مشترک افراد را به هم نزدیکتر می کند. و همین افکار و هدف مشترک بود که لویال و SW را در یک گروه قرار داد.



    در خصوص کتیبه های اتحاد لویال:

    این بحث؛ موضوعی کاملا درون اتحادی هست و به توافقات بین لیدرهای لویال و SW مربوط می شود و اصولا هم کسی نباید در این موضوعات ورود کند. نپ شمال شرق محترم است و به آن احترام می گذاریم اما این دلیل نمی شود ما به صرف یک نپ کتیبه های اتحاد لویال را به کس دیگری تحویل بدیم. الان که خیلی براتون سوال شده عارضم خدمتتون که انتقال کتیبه بین مسترز و لویال به عنوان دو متحد کاملا طبیعی است و با توجه به شرایط جنگی شمال شرق و تشخیص لیدرهای لویال؛ دو سه کتیبه به مسترز داده شد و طبیعتا ممکنه در ادامه سرور هم این تعداد بیشتر یا کمتر بشه و ممکنه بر اساس شرایط و تشخیص لیدرهای مسترز و لویال ، چندین کتیبه از جنوب غرب به لویال داده بشه یا برعکس. همچنان که پریشب شاهد جابه جایی کتیبه ای به لویال بودیم. پس قاعدتا اینکه کسی بابت کتیبه ای حمایت کرده یا کسی از پس دادن کتیبه ای امتناع می کنه حرف بیهوده و توخالی هست.



    دور از شان شما و بسیاری از عزیزان حاضر در تاپیک:

    این فرضیه های همان کسانی هست که تا چند روز قبل می گفتند لویال کتیبه فروش هست و برده و زرخرید جنوب غرب هست. همین دوستانی که به راحتی اینهمه تهمت به عزیزانمون در شمال شرق می زدند الان نگران کتیبه هایشان شده اند! همان ها وقتی با پاسخ بچه های لویال مواجه شدند الان دنبال نشراکاذیب و تخریب چهره آنها هستند. بگذارید اینها در خیال باطل خودشان بمانند و هر فکری دوست دارند بکنند. ما مسول اصلاح ذهن خراب و شخصیت پوچی که به همه تهمت می زند نیستیم.





    کلام آخر اینکه:

    چند کتیبه اتحاد لویال به صورت قرضی و امانت در دست متحدش می باشد و هر وقت لیدرهای لویال و مسترز صلاح بدانند کتیبه ها به مالک آنها تحویل می شود. ارتباط خوب و معرکه لیدرهای دو طرف بر همه آشکار است.

    دو نکته کلیدی در پاراگراف فوق بود:

    اول اینکه گفته شد: هر وقت لیدرهای متحد تشخیص بدهند! نه هر وقت جنوب شرق یا کسانی دیگر تشخیص بدهند.

    دوم اینکه کتیبه فقط به لیدرهای لویال تحویل داده خواهد شد نه به هر شخص دیگری.

    و البته اگر لیدرهای مسترز و لویال صلاح ببینند کتیبه های دیگری هم در اختیار متحد ما (لویال) قرار خواهد گرفت. وقتی می گفتیم ما اینجوری رفاقت می کنیم بعضی ها باورشان نشد اما زمان ثابت کرد ما چگونه رفاقت می کنیم. بله ؛ هستند هنوز کسانی که فقط برای رفاقت حاضرند از مرزهای منفعت طلبی عبور کنند و بی هیچ منت و توقعی به کمک دوستانشان بشتابند. از لیدرهای لویال هم بابت اعتمادشون به ما بسیار سپاسگذارم ؛ نشان دادین که واقعا شایسته دوستی و رفاقت هستید و بر قله های معرفت تکیه زده اید. تمام کتیبه های جنوب غرب را متعلق به خودتان بدانید و هر زمان اراده کنید در اختیارتان قرار می گیرد.


    نکته: امیدوارم با درایت دوستان و عزیزان در شمال شرق، کل ساید منسجم و یکپارچه بشود.


    امیدوارم توضیحات کافی باشد.


    پ.ن۱: ایشالا که افراد تنگ نظر الان از بین اینهمه کلمه دنبال یک سوژه الکی برای هوار زدن اینکه ایهاالناس دیدین گفتم اینها نمیخوان شمال شرق یکپارچه بشه نباشه.

    پ.ن۲: فکر می کنم همه متوجه شده اند چه اتفاقاتی افتاده است و چه کسانی از شمال شرق استثمار کرده اند. نیازی نیست بیایم زور بزنیم تا بگیم ما خوبیم. همه افراد داری اندیشه هستند و همه چیز را تشخیص می دهند.

    پ.ن۳: امیدوارم همه دوستانی که گرفتار کرونا هستند هر چه زودتر حالشون بهتر بشه و به جمع ما بپیوندند.


    موفق و پایدار باشید

  • سلام و درود


    آقا تیرداد دقت کردید به یک موضوع جالب! اینکه بنده شما رو چجوری خطاب قرار میدهم و شما چگونه بنده رو خطاب قرار می دهید! صرفا جهت تفکر.



    اما در مورد محتوای پست شما:

    در مورد اتفاقات قدیمی سرور و اینکه چه کسی چی بود و چه کرد همه اطلاعات کافی دارند و بنده جهت جلوگیری از اطاله کلام از آن عبور می کنم. فقط یک نکته را خاطر نشان می کنم.

    (هر زمان احساس کردید واقعا با رید مولتی مخالف هستید از تمام لیدرهایی که خواهان بازی پاک و سالم هستند دعوت می کنم در یک حرکت دسته جمعی از ادمین محترم درخواست کنیم محدودیت رید مولتی شدید اعمال کنند).
    هر زمان که واقعا مرد بازی پاک بودید ما با اشتیاق کامل از این حرکت حمایت می کنیم و جنوب غرب آمادگی خودش رو با این محدودیت رید اعلام می کنه.


    اما بعد....

    قبلا هم گفته بودم شما فروم نویس خوبی هستید. این تلاش شما هم در راستای کمک به شکستن موج انزوای جنوب شرق و حذف پلیرهای آن درک می کنم. اما خیلی بعید می دانم به نتیجه قابل توجهی برسید برادرم.

    جموب غرب انقدر کتیبه داره که بعضیهاش به صورت دو نفره و سه نفره و حتی به صورت ثابت استفاده میشه. قبل تر هم آقا اشکان لیدر جنوب شرق در تحلیلی فرمودند که به احتمال زیاد و به دلیل کثرت کتیبه ها؛ از برخی کتیبه های جنوب غرب استفاده کافی و کاملی نخواهد شد.

    تیردادجان اون متن رو براتون خلاصه کردم که مجددا مطالعه کنین و ببینید چقدر از مرحله پرت افتادین. مخصوصا اون قسمت هایی که براتون قرمز خوشرنگ زدم رو چندبار مطالعه کنید. بعد فکر کنید ببینید واقعا جنوب غرب با اینهمه کتیبه چه مشکلی میتونه داشته باشه؟ شیطون بلا نکنه موج ریزش پلیر در شرق سرور به خاطر......کتیب.....نه آقا این حرفها کدومه.


    فکر کنم همین برای ادعای کذب شما کافی باشه.


    و اما بعد...

    دفسازهای شمال غرب شاید به همان دلیلی وارد تاپ می شوند که دفسازهای شمال شرق در حملات NW وارد تاپ می شدند!


    تیرداد جان؛

    جالبه بدونی که تله جواب داد و در پایان سرور یا اگر دوست داشتی به صورت خصوصی بهتون اثبات هم می کنم که مچی که باید گرفته میشد گرفته شد. خیلی هم خوش گذشت به قول یه دوستی.


    حالا واقعا؛ چرا دفاع جنوب غرب رو تبریک نگفتی؟ شما که انقدر بی جنبه نبودی(می خواستم بنویسم بچه جون با زحمت جلوی خودمو گرفتم:D)



    تیردادخان خوش گذشت؟


    پ.ن۱: آقا حس می کنم وضعیت وخیم شده و داره یه اتفاقاتی میفته که جنوب شرق داره کم کم میره گوشه رینگ. البته فقط حدس زدم.

    پ.ن۲: یادم رفت این رو بگم. تاجایی که یادم میاد آقا تیرداد دایما می گفت این بحث را تمام کنید! به مبحث ناتار بپردازید! خسته شدم در مورد فلان دیگه صحبت نکنید! اونوقت ما تعیین تکلیف می کنیم؟ ماهر وقت حرفی زدیم یا پیشنهاد دادیم یا نظر ساید رو گفتیم که اختیارش رو داشتیم. شما هم اختیار این رو داشتید که به بقیه بگین در مورد چه چیزی صحبت کنن؟

    پ.ن۳: ممنونم بابت درک تکیه کلام بنده که غالبا در گفتار هست و بعضا وارد نوشتار میشود.


    خیلی عاشقتم تیردادخان

  • تیرداد جان گویا اون تخمه کفتری که تک شاخ برای جنوب غرب تجویز کردو شما اشتباها با دوز بالا داری مصرف میکنی

    سعی کنیم ظرفیت خودمونو ببریم بالا

    سعی کنیم اگه حریف قوی تر از ما عمل کرد به جای تخریب تشویق کنیم

    الان برداشتی 30 خط نوشتی و بحثو شخصی سازی کردی که چی؟ که اون دوستان جنوب شرقی که از دست بازی کثیف امرداد خسته شدن از حذف بردارن؟

    اخه این درسته؟ 😂

    بشین بازیتو بکن دفتو بکش دیگه فدات شم تو جواب خفن ترین دیوار کل سرور از ابتدا تا الان بجای تبریک میای 30 خط مینویسی که هم حوصله ی مارو سر ببری هم خودتو؟

    خدایا بسهههه دیگه 😂 خسته شدیم دیگه😂

  • این داستان آچمزداد


    دیگه اینقدر سناریوهای بعضی تکراری شده که لازم نیست مطلب جدیدی بنویسم، 99 درصدش با یه ارجاع قابل حله، ولی خودشون فکر میکنن خیلی مطلب ناب و جدیدی ارائه دادن و یه فصل جدیدی توی جنگ سرد گشووودن!

    ^^^^^^^^^^

    یدا... فوق ایدیهم ...

    فول های آمردادی تا به حال:

    1. استفاده از باگ های سرور توسط هوش های سیاه و سفید! (باگ رو باید ریپورت کرد نه Abuse)

    2. استفاده از بات و وی پی اس!

    3. بستن متاهای زیر زمینی

    4. رید مولتی

    هرکدام ازین موارد رو خواستین بررسی کنیم، اسکرین ریکورد هم از مورد 4 موجود هست هر پلیری خواست به این آیدی دیسکورد پیام بده: Diablo/Mohammad#4438

    سناریو جدید روی میز زیاد داری انگار که هی سعی میکنی جرقشو بزنی و موج و جو راه بندازی!

    جهت یادآوری بگم مربع آتش سه ضلع دارد: گرما، سوخت، اکسیژن (زمان ما سه ضلعی بود الان 4 ضلعی شده)

    پس هر چی تلاش کنی سوخت بریزی بازم هیچ فایده ای نداره، چون آتیشی نیست کلا که بخوای شعله ورش کنی، داری سخت اشتباه میزنی.


    بین لویال و جنوب غرب رابطه اقتصادی، مبادله کالا به کالا، تبادل دو دو تا چهارتایی، مدل آمردادی وجود نداره!

    بله درکش برای شماها سخته، ولی ما مدل رفاقتامون این شکلیه به قول رضا سورنا، خریدنی و فروختنی نیست!


    ما خودمون هم انتظار نداشتیم لویال اینقدر موفق ظاهر بشه زمان کتیبه ها، و با وجود این که دوران سختی رو گذروندن، باز هم ناامید نشدن و با پلن خوب، موفق نشون داد،

    و اگه حتی 1 عدد کتیبه هم نمی تونست کلین کنه و برداره، باز هم رابطه مون باهاشون تفاوتی نداشت، میشد رفیقی که کتیبه نداره، مثل الان رفیقی که کتیبه داره، رفیقی که ماشین داره، یا نداره! میشه ازش کند یا نه؟چه فرقی داره؟ رفیق بند کیفشیم مگه؟ صد البته خوشحالیم که توی اون برهه ی کتیبه ها بهترین عملکرد رو داشت.


    اگه رابطه شما این شکلیه که مثلا:

    هر 10ک دف، 1ک گلد :)

    هر کتیبه، 100ک گلد :))

    هر متر زمین سایدتون، چند ک گلد؟

    اینم برای ما قابل درک نیست.

    ~ کمی قبلتر از ظهور کتیبه ها ، اینبار پروژه تلقین بازی کثیف توسط آمرداد رو به راه انداختن ، اما در نهایت معلوم شد از هیچ فضاحتی برای بدست آوردن کتیبه های کوارترهای دیگه دریغ نکردند و از کتیبه زنی با لینک سبز و تک هیرو تا همر بلند کردن از ربع خودی رو در کارنامه شون ثبت کردند .

    چقدر شانتاژ!!! اینو که خودت بحثشو راه انداختی و من گفتم پروژه جدید استارت زدی برای تلطیف کتیبه زنی لیدرات از ربع های دیگه

    میزاریم به حساب فراموشی و تشویش حافظت!!


    بقیه موارد هم مثل همین موارد تکرار مکررات و ادعاهای بی پایه اساسه

    و البته به شعور مخاطبین توهین نکنیم


    و البته مثل شب روشن هست :)) حق با شماست و همه شاهدن!


    -گوششو پیدا نمی کنن آخه دایرست رینگش!

    -- از هرچه بترسی به سرت خواهد آمد!

    --- ا.. اکبر این همه دروغ!

    ---- چرا رفتی توی تیم آمرداد؟ چون اسمم تیرداد هست، ببین به هم میان، تیرداد آمرداد!

    ----- آیا با رفتن هوش سیاه، شاهد ترک زمین از سوی قلم سیاه هم خواهیم بود!؟ به هرحال تلاش برای دفاع از باطل کار طاقت فرساییه و نشدنی در آخر!

  • خب بریم سراغ تیکه از پست های اخیر و تناقض گویی های زیاد ؟

    یه ساید کذایی هم داریم که فقط به فکر سواستفاده از پتانسیل بقیه سایدها هست

    الان دقیقا مشخص کی داره از ساید های دیگه سوء استفاده میکنه ! کتیبه شمالشرق دقت کن شمالشرق واحد یک پارچه نه لویال نه آریانا بلکه شمالشرق و دفاع شمالغرب دقت کن شمالغرب که واضح در پست های لقمان و آنالیزش قبل و بعد از اتک نه فقط اینار حتی در اتک های قبل

    اینجا هم که کلا مشخص هست و گویای همه چیز میباشد قسمت های رنگ شده کمی دقت شود همه چیز مشخص هست که تصمیم گیرنده برای ساید شمالشرق کی هست و کی داره دخالت میکنه و کی داره اونجا پیت به دست آتش افروزی میکنه

    خوشحالیم که مثل ققنوس از اون آتیش اس ای بیرون اومدن و الان خاری در چشم بدخواهان هستند.

    تزویر و ریا تا کجاااا؟

    این باز بر میگرده به دف گرفتن از شمالغرب اما گویا با لگد به زیر همه چیز میزنن و حتی زحمت ساید دف دهنده نادیده گرفته میشه و به عنوان ساید بی طرف اعلام میشه که هنوز لیدر ساید مقابل توضیحی مبنی بر دف داده شده نداده ؟

    اگر یکپارچه میدونید پس خواهشا لویال یا آریانا رو از صحبت پاک کرده و برای ساید شمالشرق تصمیمی اتخاذ نفرمایید و در مورد دارایی های آنها تصمیمی نگیرید بذارید خود تصمیم گیرنده باشن نه اینکه اتک از سمت آریانا به لویال را بهانه کرده و ایجاد تفرق نمایید و با گلالود کردن آب سعی در استفاده از دارایی های شمالشرق کنید اون اختیار تام را شما دادی مگه اون ساید مسعمره شماست که اختیار تام از طرف شما داشته باشه اون ساید مسقلی که خودشون باید مشکلاتشون رو حل کنن مگر اینکه در راستای شما استقلال شمالشرق نباشد

    پ.ن . سایدو فروختیم خودمون فروختیم کتیبه رو فرو ختیم گلد هم گرفتیم اقا یکی بیاد پول اینارو حداقل بده امان از جنس خوب و رفیق بدامان امان !!!😉

    این جمله در راستای جملات قرمز بالا میباشد

    ببین الان دقیقا کتیبه ها تو کدام اکانت ها است؛ همون اکانت هایی که بهتون واگذار شد

    یعنی از خودتون هیچی نداشتید همه از داشت های بچه های خودمون است

    الان دقیقا مشخص هست کتیبه ها در کدوم اکانت ها و ساید ها سر در آورده !

    شیطونه میگه بکشیم زیر نپ ببین اگه ما نمی خواستیم نپی در کار نبود! البته همه اینو می دونن به نظرم.


    پ‌ن1: اون رفیقی که دنبال کتیبه س؛ خودش باید قبلا می زد که نتونست حالا دست به دامن رفقای ما شده؟ مگه نمی گفتی این کتیبه ها رو فروختن؟ پس دنبال چی هستی؟ بیا پولش رو بده بهت بدم کتیبه رو. تازه گفتم احمق منحصرم بفرستن رو اکانت خودم. برید با من از این شوخی ها نکنید.

    این پست گویای سیاست های شما واسه سوء استفاده از شمالشرق هست پس با شلوغ بازی سعی در رفع بازی کثیف و منکر دخالت های فراوان در ساید های دیگه نباشید

    پ.ن: همه دوستان اجازه بدهند اعضای شمال شرق بین خودشون مشکل رو حل کنند و کسی از بیرون ورود نکنه‌ به این بحث.

    پ.ن آخر و مهم: خود لیدرهای شمال شرق حواسشون جمع باشه که چه مطالبی رو لایک می کنند. همین موضوع می تواند عامل تفرقه بین خودتون باشه. دقت رو بالا

    و در آخر نمونه ای سیاست های دوگانه با دست پس بزن با پا پیش بکش و تفرقه بنداز سوء استفادتو ببر


    انسان متفکر به اتفاقات نگاه میکنه و دوست و دشمن رو تشخیص میده آدم ... چشماشو می بنده و فقط دنبال رو افرادی میشه که واسش تصمیم میگیرن و از خودش هیچ استقلال تصمیم گیری نداره



    خوبی فروم همینه پست ها ثبت میشه

  • خوشحالیم که مثل ققنوس از اون آتیش اس ای بیرون اومدن و الان خاری در چشم بدخواهان هستند.


    تیکه های جالب بالا که انگار بیلد کردنشون به مزاج یکسری خوش نیومده و همچنان سعی در نشان دادن لویال به عنوان ساید شمالشرق دارن و هنوز دارن مابقی تیم های موجود در شمالشرق و همچنین مازیار عزیز ( تنها لیدر شماشرق قانونی) رو نادیده گرفته و با نپ بر قرار شده به عنوان سخنگویی شمالشرق اینجا بحث میکنن

    این باز بر میگرده به دف گرفتن از شمالغرب

    "خوشحالیم که مثل ققنوس از اون آتیش اس ای بیرون اومدن و الان خاری در چشم بدخواهان هستند."


    چطور ازین جمله من دو تا برداشت کاملا متفاوت داشتی؟ در مورد همین تناقض و ضد و غلیظ گوییت یه شفاف سازی داشته باش! تا ببینیم تحلیل های دیگت از وضعیت سرور و کلا تحلیل کلام بقیه چطوریاست!


    اگر اشتباه نکنم، توی نقل قول اولت برداشت درست رو داشتی چون برداشت دیگه ای ممکن نبوده:!:

    ولی توی نقل قول دومت توصیف ققنوس رو ربط دادی به ان دبل:!:


    تا این جملرو به جنگ جهانی و حرکت ققنوس وار ژاپن بعد از هیروشیما ربط ندادی بگم:

    خیر همون حدس اول صحیح می باشد.


    یه سوال حالا) چطور و با چه برداشتی به این نتیجه و گمان رسیدی که ان دبل زیر آتیش بوده؟ قسمت ققنوس وارش هم بخوای ربط بدی به ان دبل، قسمت آتیش اس ای!؟ جدی؟ :D:D:D:D:D

    دوستان ان دبل خودشون مسلما اگر صلاح بدونن پاسخگو خواهند بود، ولی دیگه نقل قول از من شده بود و لازم بود جواب بدم.


    ازون تحلیل های خاص نمی بینیم چند وقته

    شمال شرق: ان ای +/+

    شمال غرب: ان دبل +/-

    جنوب غرب: اس دبل -/-

    جنوب شرق: اس ای -/+

  • خب بذارید دوتا پست رو بررسی کنیم

    دوم اینکه کسی‌نیومد به ما بگه کتیبه بده ما خودمون گفتیم الان ما استفاده نمیکنیم شما ببرین هر وقت خواستیم میایم میگیریم

    در مورد دف هم عرضم به خدمتت بدون‌شک‌دف کم‌نبود اما‌در‌قبال دفی که بی منت گرفتیم قول چیزی ندادیم


    سوما نمیدونم بقیه چرا انقدر دنبال معامله ان و اینکه فک میکنن همه جا باس حتما معامله ای وجود داشته باشه .. نه آقا هیچ‌معامله ای در کار نبود هیچ‌منتی هم هیچجا نبوده

    در مورد قسمت قرمز اول :شما واقعا از کتیبه جنگ آموز استفاده نمیتونستی کنی واسه سایدت؟؟؟!!!!


    در مورد قسمت آبی رنگ دوم: اونجور که عزیزان sw میفرمایند در صورت صلاح دید اونها +شما کتیبه بهتون پس داده میشه پس میایم میگیریمی در کار نیست:)


    در مورد قسمت سبز لنجنی رنگ :همین قسمته که بو میده عزیز و باید گفت هیچ گربه ای در راه رضای خدا موش نمیگیره این قسمت حرفتون منتطقی توش نمیبینم

    در خصوص قسمت بنفش رنگ لطف دارید شما و بنده تا جایی که بشه تلاش کردم ادب در پست ها رعایت بشه و به کسی توهین صورت نگیره و صرفا گاهی


    حرفا جنبه ی کل کل داشته باشه ولی در پست های اخیر توهینی من به شخصه نمیبینم و انجام نشده اگر شده ممنون میشم اگر تذکر بدید


    اما در خصوص قسمت آبی رنگ که خیلی برام جالبه: شما خودتون تو این قسمت دارید میگید سرور داشت 2-1 میشد ما هم با دوستانمون تو ش ش


    که منافع مشترکی داشتیم رو هم ریختیم تا جلوی ج ش وایسیم منافع مشترک ش ش با شما اون تایم چی بود وقتی با ما متا کرده بودن؟؟!!


    شما خودت الان داری میگی ش ش رو ما توش توطئه کردیم به صورت کاملا واضح داری میگی از ترس متای 2-1 تو ش ش آشوب کردیم



    و من الله توفیق

  • متاسفانه خبرای خوبی از جنوب شرق به گوش نمیرسه

    گویا عده ای قصد فروش اکانت و بازگشت به زندگیه نرمال رو دارن (حالا یا به خاطر مشکلات شخصی یا ضعف لیدری در جنوب شرق و عدم رعایت شایسته سالاری در چرخش)

    در ادامه اخبار از منبع موثقی خبر رسیده تعدادی پسوورد از اکانت های جنوب شرقی به دست تیم لیدری جنوب غرب رسیده(از رو رفاقت بوده یا خرید و فروش خدا میدونه)

    عده ای دیگه که از شدت بی نظمی در این ساید و خورده شدن حقشون عصبانی بودن طی مکالماتی فرمودن که جنوب شرق به صورت عشق و حالی اداره میشه امروز ما با اشکان حرف میزنیم به ما قول میده فرداش بهنام میاد یه چی دیگه میگه ما به اشکان میگیم چی شد اونم مارو پاس میده به بهنام دوباره و میگه من هیچکاره ام با بهنام حرف بزنید(پاسکاریه سیاستی بازیکنان)

    این عده حق طلب در جنوب شرق خبر از استفاده ی بات و باگ های سرورو به صورت گسترده در اختیار تیم لیدری جنوب غرب قرار داده(با ارائه سند و مدرک) و به زودی به احتمال زیاد شاهد بن و پانیش فراوان در جنوب شرق باید باشیم

    از همینجا با یه عدشون خدافظی میکنیم


    و از همینجا ابراز تاسف میکنم برای امرداد و عده ای نخاله در تیم لیدریه اون که نتونستن این پلیر های گرانبها رو برای سایدش نگه داره و باعث رفتن این رفقای گرانبها و کوچشون به دو ایکس شده

  • داداش واقعا فازت چیه ؟

    در مورد استفاده لویال از جنگ آموز داره میگه چون تو جنگ با آریانا بودیم نمیتونستیم استفاده کنیم

    در مورد پس دادن کتیبه هم اعلام شد هر موقع اون کسی که کتیبه رو داده صلاح بدونه میاد ببره . حرف شما مثل این میمونه بگی خب الان لویال با آریانا نپ بستن آمرداد هم با آریانا متا هست پس شما جنگ آموز لویال رو بده به آمرداد . عزیزم شما نمیخواد دایه مهربان تر از مادر بشی بچه های عزیز لویال هر موقع جنگ آموز رو بخوان با تک هیرو میان میبرن .

    در مورد توطئه تو شمال شرق هم خواهشا جک نگو .

    شمال شرق دو دسته میشه

    1- آریانا

    2- لویال

    آمرداد میره با آریانا اول متا میبنده و بعد مسترز میره با لویال متا میبنده . واقعا متا ما با لویال شده توطئه و متا شما با آریانا شده خیرخواهی (به این جمله داداشمون میگن جک سال الان فکر کنم علاوه بر دیسکورد تمام ربع ها تو دیسکورد آمرداد هم صدای خنده به این حرف شما به گوش می رسه :D:D:D:D:D:D:D:D )


    حالا بیایم شرایط بعد از یکی شدن شمال شرق رو بررسی کنیم تا ببینیم کدوم ربع دنبال این اتفاق نیست

    در صورت متحد شدن شمال شرق دف جنوب غرب از روی لویال بک میخوره و همینطور دف شمال شرق از روی آمرداد .

    شمال شرق به عنوان یه ربع بیطرف در جنگ جنوب خودش میکشه کنار و جنوب غرب با پتانسیل اصلیش در برابر جنوب شرق می ایسته . پس عملا با متحد شدن شمال شرق 30 درصد از پتانسیل دفاعی جنوب شرق کم میشه و 30 درصد پتانسیل دفاعی جنوب غرب بر میگردد .


    حالا عاقلان داند که کی دنبال متحد شدن شمال شرق هست و کی دنبال ایجاد تفرقه

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Kolahbardar ().

  • این همه دست و پا زدن جنوب غرب نمیدونم واسه چیه؟!


    من اگه میدونستم بعد 100 روز که تو فیدر و واحه هم دیوار میشدن انقدر دیوار کردن پایتونی که به قصد دیوار زده بود خوشحالشون میکنه که دیگه حس خود شاخ پنداری ولشون نمیکنه ! زودتر دیواری میزدیم که این طفل ها معصوم یکم شادی کنن

    یعنی واقعا بچه های ما اومدن پیش امثال دیابلو و رضا سورنا و درد دل کردن؟ :))))) ادم دیگه نبود تو سرور بیان پیش این 2 تا ؟

    مثل این میمونه که ارتش امریکا بیاد پیش بورکینافاسو و درد دل کنه

    بگه اره داداش این بهنام خیلی بده

    اشکانو میبینی یزیده عالمه

    مارو خیلی اذیت میکنه

    تولوخداااا مارو نجات بدید

    ای دیابلو کبیر ما با تو پیمان میبندیم که ما رو نجات بده ||||

    رضا سورنا یه غرش بورکینافاسویی کن که این امریکایی های عالم تنشون بلرزه



    دقیقا یاد روز 70 میوفتم که جنوب غرب اومده بود تو فروم و خیلی بل بل زبونی میکرد ولی یهو بلایی سرش اومد که تو تاریخ تراوین نوشتن ، من نظرم اینه سکوت اختیار کنید و اندازه دهنتون لقمه بردارید که یهو نپره تو گلتون



    پ.ن: ناصر گلدهای خیراتیت رو هروقت تعدیل میزنیم یه صلوات به روح درگذشتگانت میفرستیم :) ای لاو یو <3

    پ.ن: حالا که 2 ایکس شروع شده من به جنوب غرب قول میدم قبل روز 110 همشون رو میفرستم 2 ایکس که الکی اینجا وقت تلف نکنن !

  • این همه دست و پا زدن جنوب غرب نمیدونم واسه چیه؟!

    کسی که داره دست و پا میزه قربونت برم شمایی

    که با این همه استفاده از باگ و مولتی و بات داشتن اینقدر ضعیف عمل کردین که بهترین اکانت های جنوب شرق یکی یکی دارن دیوارو میبوسن و خدافظی

    یا در حال مهاجرت به دو ایکس هستن


    دقیقا یاد روز 70 میوفتم که جنوب غرب اومده بود تو فروم و خیلی بل بل زبونی میکرد ولی یهو بلایی سرش اومد که تو تاریخ تراوین نوشتن ، من نظرم اینه سکوت اختیار کنید و اندازه دهنتون لقمه بردارید که یهو نپره تو گلتون

    این بلایی که داره سر اکانت ها پلیر ها و همر های جنوب شرق میاد عزیزم فقط میشه بلایای اخر و زمانی که در کتاب مقدس وعده داده شده مقایسش کرد ,دیگه حرف از بلا نزن بلاااا


    حالا که 2 ایکس شروع شده من به جنوب غرب قول میدم قبل روز 110 همشون رو میفرستم 2 ایکس که الکی اینجا وقت تلف نکنن !

    همین منم منم کردناس که باعث شکاف بین پلیر ها و تیم لیدری جنوب شرق شده

    تو به شخصه پاپت و همرت به قدری نیست

    امیدوارم از غرورت کم کنی و به کار تیمیت و صمیمیت با پلیر ها اضافه کنی که دیگه شاهد کلمات من , میکنم ,میزنم نباشیم

    شما بدون پلیر های دلسوز جنوب شرق هیچی نیستی

    ولی امیدوارم این دفعه سر حرفت بمونی و مثل قرار داد نپ با جنوب غرب اعتبارتو از دست ندی

    هرچند که از اول زیر سند بودی و اعتباری هم نداشتی

  • واو 30 درصد دف ما از ش ش هست؟


    باوا ایول نمیدونستم بخدا حالا شما که اینارو میدونی اینم بگو کجان که ما ندیدم؟:)))))))


    آقا من یکی همین الان راضیم شما کتیبشون رو بدی متحد بشه ش ش و بی طرف ببینیم کی ضررش بیشتره خدا شاهده عین حقیقته:D


    فازتو واقعا خریدارم ناصر جون البته بیطرفیش مثل ش غ نباشه که دفش همیشه رو شماس یا لویال اختیار اکانتای سایدش دست خودشون باشه نه دست شما


    که کلا دنبال دخالت جایی نیستین اما همیشه یا اونجا دفتون هست یا تک هیرو کتیبه میزنید ازش:)

    خدایی؟؟؟چه جالب شد اصلا روحیمون کلا از هم پاچید ترکیدیم جان تو:DDDD


    باگ و بن گسترده اوه اوه رمزم که دارید وای وای وای بهنام داداش دون به پاش تو هم اسیر کن این هکر رو ببینیم تو وارد تری یا دیابلو:DDDD


    ای داده بیداد فاتحمون خوندس ج ش ترکید لووووووولللللللللللل:D

  • سلام و درود به ساکنین سرور ۱


    برای بار چندم داره اثبات میشه که ورشکسته های سیاسی کوچکترین ابداع و نوآوری از خودشون ندارن و باز هم اوج هنرشون همانا تقلید هست و بس !


    تو پستهاشون که همیشه در حال تقلید و کپی کردن از اصطلاحات و واژه هایی هستن که از بچه های آمرداد میبینن و در امر چینش سیاست فرومی هم همواره در حال تقلید از خط سیاسی / فرومی ، آمرداد هستند .


    در همین راستا ، از پریروز و در حال حاضر ، اینبار به تقلید از آمرداد ، دارند تلاش میکنن که اوضاع داخلی ج.ش رو ملتهب نشون بدن و بخیال خودشون با نشر اکاذیب در مورد حذف اکانتها و اختلاف بازیکن/ لیدر و بی برنامگی ، سعی در ایجاد شکاف بکنن.


    اما عزیزان ، یه نکته مهم رو فراموش کردید.

    ما اگر همچین کاری میکنیم ، بنیان و اساس گفته هامون بر واقعیت استوار هست.

    مثلا این واقعیات و فکت ها که ؛


    تو کدوم ربع بازیکنش با لیدرها به مشکل خورد و بخاطر عدم لیاقت لیدر در کنترل اوضاع و به جای حل یه مشکل ساده ، همرش رو صفر کردند و پتانسلیش رو سوزوندند که بازیکن هم به ناچار اومد تو فروم اعلام کرد !؟


    کدوم ربع اعضای یک اتحاد کاملش از سیاستهای پوچ و عبث لیدرهای ارشد ربع به تنگ اومدن و شورش کردند و تلاش کردند جدا بشند ؟


    کدوم ربع تازه روز ۴۰ بازی موفق شد به ضرب و زور و دروغ و دغل و وعده وعید تازه بر سر یک اسم واحد به توافق برسه ، اما هنوز هم مثل خانه عنکبوت سسته ؟


    کدوم ربع بخاطر بی کفایتی لیدرهاش و سیاستهای غلطشون و در نظر نگرفتن رای و نظر اعضاش ، همرها و اکانتهاش تکه پاره شد و به دیوار خورد و اکانتها و پسووردهاش به حراج گذاشته شد و مدارکش کف همین تاپیک اومد ؟


    کدوم ربعه که لیدرهاش ، چون اوج تواناییشون تله گذاشتن برای مجرم و دوباره گزیده شدن از یک سوراخه ،

    هنوز یک شب راحت سر به زمین نذاشتن از هراس اینکه صبح بیدار بشن و ببینن ربعشون ۷ تکه شده !؟


    خداوکیلی چطور روتون میشه با این کارنامه فاجعه و فضاحت بار ، در امر لیدری و کنترل ربع خودتون ، دم از اختلاف داخلی تو ربع های دیگه بزنید و شانتاژ راه بندازید ؟


    هر کسی دیگه ای جای شما بود ، دیگه تا آخر سرور حداقل بخاطر آبروی خودش هم که شده ، هرگز دیگه مستقیم یا غیر مستقیم اشاره ای به واژه " اختلاف داخلی " نمیکرد و فقط دعا میکرد که ، شاید مرور زمان باعث بشه اون فضاحت های داخل ربع خودش از خاطر همه پاک بشه.

    یعنی اگه تو این سرور فقط یک کوارتر باشه که صلاحیت نداره راجع به مشکلات داخلی حرفی بزنه ، اون کوارتر شمایید.


    همچنین هنر و نبوغ اعجاب آور دیگه ای که به خیال خودتون به خرج دادید اینه که مش قاسم خودش رو تکثیر کرده و یه پنگوئن خلق کرده :دی

    خسته نباشید واقعا با این هنر در کردنتون :-)))


    اون عکس سنگ پای قزوین یادتونه که چند بار گذاشتید ، آره ؟

    خب حالا همون :-)))


    ولی در مجموع به نظرم ایرادی نداره که الآن و این تایم سرور تازه به فکرتون رسیده که اتاق فکر فرومی درست کنید و پلن بچینید که مثلا بریم تو تاپیک اینو بگیم ؛


    چون بالاخره با تلاش زیاد و ممارست و تقلید از اساتید اهل فن ، شاید روزی یاد گرفتید که سیاست ورزی صحیح به چه شکله و بالاخره از شر این طوق ورشکستگی سیاسی رهایی پیدا کنید .


    اما تا اونموقع ؛

    باش تا صبح دولتت بدمد :-)))


    پ.ن :

    الانه که سروکله " مبصر فروم " پیدا بشه (دیگه بهش نمیگم دایی جان ناپلئون ، چون متوجه شدم قلبش میشکنه :دی ) و بگه :

    آقا تیرداد ! دقت کن ، دوباره عصبانی شدی و بی ادبی کردی ، جلو اسمت ضربدر زدم .


    ویرایش برای مخاطب خاص :

    عقل سلیم میگه که ، اون خرگوش کوچولویی که واسطه فرستاد و با چشمان اشکبار گفت تو رو خدا دم کتیبه ها زدن ما رو متوقف کنید ، وگرنه نصف بیشتر ربعمون میرن رو حذف ، دیگه اینجوری جلوی گرگ گرسنه حرکات موزون انجام نده.

    دیگه خودت میدونی و عقل سلیمت ،

    من تا یه جایی میتونم جلو آقا گرگه رو بگیرم ؛ -)


    شماها آخرت اسباب خوشگذرونی هستید

    تیرداد

    , I Thought I knew It All

    , But I Was Wrong

    ! Again

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط T!rDaD: مبصر :دی ().

  • با سلام


    روز به روز به تعداد مجهول الهویه های فروم افزوده داره میشه و خب اینم طبق روال همیشگی تقصیر آمرداد هست !

    میپرسید چرا؟؟؟!

    • آخه بعد از فاجعه عموقناد مگر دیگه کسی دل و جیگرشو داره که اسم اکانتشو بگه و فروم بشینه کل کل کنه؟ما که ندیدیم.به هر حال پلن ها جوری طراحی میشه که همچنان پس لرزه هاش و ترسش تو جون فروم نویسای جنوب غرب دیده میشه
    • اگرچه عده ای هم هستند از قدیم زخم هایی به یادگار دارن که خب باید هم با نقاب قدم به عرصه فروم بزارن وگرنه ....


    راجب تیم پایتون ، حقیقت میدونم فشار زیادی به عده ای از دوستان بابت انویل ها و دفاع شناور های از دست رفتشون اومده.حق بهشون میدم.به هیچ وجه نمیگم که تیم پایتون رفتنش به نفع مجموعه ما بود چرا که هر بچه ۲ ساله ای متوجه جایگاه اکانت و در کنار اون شخصیت و تیم ورک خوب این عزیزان هست.به هر حال به دلایل متعدد اتفاقی که نباید میوفتاد افتاد اما خیلی خوشحالم که طرفین به جای خداحافظی با دلخوری و کینه و ... تصمیم گرفتند که به صورت خیلی حرفه ای و با خاطره خوش جمع مارو ترک کنند.پلن بسیارخوبی زدند که در هر صورتی برد/برد بود.


    با تمامی بچه های تیم پایتون در ارتباط نبودم اما لقمان ، علیرضا و علیرضای دیگر ، تجربه بسیارخوبی رو با شما داشتم و افسوس این رو میخورم که دیگه در کنارمون نیستید اما ارادت ما همچنان در جریان است و بهترین هارو براتون ارزومندم !


    نکته بعدی خیلی جالبه که عزیزان دفکوردی جنوب غرب ادعا به تشخیص قوی شون میکنن.آفراااااان بر شما :=))))) من تعجبم میاد پلن سواحل لبنان فقط 5 میلیون دفاع بی زبونتون کجاها رفته که اونجوری کپ هاتون پر پر شد و جو توی سایدتون راه افتاد.

    اشکالی ندارد اصلا.افتخار کنید همر های بدون هیروی یه نفر رو دیوار کردین و در حالی که روی کتیبه هاتون تک موج فیک بود یا روی ۱ ۲ کپ دیگتون ۲۰ اتک بود تصمیم گرفتین یه تارگتی رو دیوار کنین که اگر اشتباه نکنم 60 موج روش سوار بوده و هر لحظه سنگین و سنگین ترم میشده :=))))) ایول خیلی سختی کشیدین واسه تشخیص ! لقمان راضی به اذیت شدن شما نبود و میدونست یه جانشینی به ناصر میداد که این همه مکافات نکشین !!!


    و در نهایت راجب جنگ و کتیبه های ترانسفر شده ، حق دارید که نگران باشید اما به نظرم این مال متعلق به شما نیست که راجب نحوه استفادش این قدر کاسه داغ تر از آش بشید.قضیه سادست.کتیبه در جهت منافع شمال شرق نیست چون این شک وجود داره که سر از جنوب شرق در بیاره.

    1. با توجه به نپ صورت گرفته آیا دوستان لویالی خودشون نمیتونن از کتیبشون استفاده کنن؟
    2. اصلا فرض کنیم کتیبه قراره قرض داده بشه به اریانا ، آیا طرفین شمال شرقی این قدر به هم اعتماد ندارند که یه بند بگذارند که حق ترانسفر جنگ آموز به جنوب شرق وجود نداره؟

    دوست من با شناختی که من از طرفین دارم میدونم به دنبال یک توافق پایدار هستند و تلاششون در جهت برداشتن گام های جدیدتر در راستای نپشون هستند که به هیچ وجه هیچ طرفی نمیاد با یه جنگ و ۱ کتیبه توافق رو به هم بزنه


    یه جور دیگه صحبت هامو خلاصه میکنم.


    در حال حاضر 100٪ کتیبه در راستای منافع شمال شرق نیست !


    در صورت بازگشت امانتی :


    احتمال اول کتیبه بره اریانا 50%

    احتمالا اینکه کتیبه بره امرداد 50%


    پس احتمال اینکه کتیبه بعد از بازگشت در راستای منافع شمال شرق نباشه حدود 25٪ میشه !


    موفق باشید


    پ.ن : این همه مقاومت در مقابل فهمیدن؟اخه چرا؟

  • یه بیست صفحه برو عقب تر میبینی روزی که روتون اتک بود مازیار اومد علنا تو فروم گفت دف آریانا اومده برای متحدش آمرداد که بتونیم همرهای جنوب غرب رو دیوار کنیم .

    آهان از اون دفاع به شما چیزی نرسید ؟ خب معلومه جاروبرقی تو آمرداد زیاده و به شما چیزی نمیرسه که بخوای ببینی .

    بارها گفتیم باز هم میگیم صاحب کتیبه بیاد بگه کتیبه رو میخوام با تک هیرو میاد برش میداره شما چرا اینقدر دست و پا میزنی ؟ نکنه آریانا گفته من جنگ آموز رو از لویال میگیرم و میدم به شما که بچه هاتون قهر نکنن به خاطر نبود کتیبه ؟ خود صاحب کتیبه چیزی نمیگه تیمی که تا حالا 3 تا پلن رو صاحب کتیبه رفته میگه چرا کتیبه رو نمیدین بهش واقعا مرسی که هستی و اینقدر خوشحالمون میکنی


    پ . ن : سعید جان من از روز اول رو حرف تو حساب کرده بودم برای نپ وگرنه تکلیف بهنام که از قبل از سرور معلوم بود . رو سیاهم کردی سعید

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

    پست 2 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط ModeratoR: اشاره به عضو نا مناسب - 20 امتیاز منفی - ویرایش شد ().

  • سلام بر فروم مندان گرامی

    حضرات همیشه در صحنه قلم به دست

    آورین به این همه نوشتن و گفتن و گفتن

    بسیار زیبا می گویید و بسی جذاب می نوسید

    من به عنوان یک جوان پا به سن گذاشته از خوندن این همه تخیلات و گمانه زنی ها و ... لذت می بریم ولی در این بین یه سری از دوستان ظاهرا تو دنیای فانتزی خاله آلیس زندگی می کنند !

    هر چی که آقا خرگوشه براشون تعریف می کنه و باور دارند و دنبال خرگوش سفید ذهنیشون افتادن!

    آقا رها کنید فانتزی های ذهنیتون رو، اون در کوچیکه رو باز کنید و دوباره بیاید به دنیای واقعی :)))))



    دوستای خوبم در ابتدای عرایضم توجه شما را به واکنش های دوستان مردک پیر ( ک عزت است و نشانه عزیز بودن نه خدایی ناخواسته کوچک شماری ) در هنگام مواجهه با استفاده جنوب شرق از باگ سرور جلب می کنم :

    سرور باگ داشته و جنوب شرق هم استفاده کرده از این باگ و ایشان هم خبر دارند که ما استفاده کردیم پس ایشان نشسته نگاه کردند و دست راستشان را در دهان فرو برده انگشتان را گزیده و از این عمل زشت برائت جسته اند ؟!

    که واااای خاک عالم این ها چه انسان های نابخردی هستند که از باگ ها استفاده می نمایند !

    ما هرگز چنین نمی کنیم بدون اطلاع ادمین دست به دعا برمیداریم تا باگ برطرف شده این شیادن دیو خو دیگر نتوانند از این اعمال دد منشانیانه انجام دهند :)))))


    رفقا یادتان باشد درز زمان متقضی که دیگر موضوعی دندانگیر مخل بحث نبود ای موضوع را مطرح نماییم :))))



    جالب اینجاست که هر حرفی که زده میشه باز هم این دوستان دور می زنند و به مواتی ها می رسند

    اولا که با باز کردن دهکده های هر اکانتی مشخصه که در سرور چه خبره پس الکی هم دیگه رو متهم نکنید !

    به قول جناب اخوان ثالث من درد مشترکم مرا فریاد کن !

    که از این فریاد البته شما به جایی نمی رسید چون شاید مشمول خود زنی موضعی قرار بگیرید.


    لذا لطفا بزرگان دست این دوست پیر ما رو بگیرند و به سکوت راهنمایی شون بفرمایند چون ظاهرا از شدت پیری دچار اختلال مشاعر شده و نمی دونند کجا دارند بازی می کنند!

    من قبلا در خصوص مولتی توضیح مفصل دادن پس مراجعه کنید به صفحات قبل


    نکته بعدی :


    بر فرض این که بچه های جنوب شرق با رود جابجایی و چرخش کتیبه ها مشکل داشته باشند ! شما را چه افتاده !؟! چرا شما دارید کف می زنید و سوت می کشید ؟!

    اگر اون مطلبی که شما میگید درسته و جنوب شرق داره حذف می کنه که چه بهتر است برای شما پس مراقب باشید از هول حلیم در دیگ نیفتید !

    چون ذوق زدگی شما باعث میشه جو به هم ریخته ساید مقابل آروم بشه ( اینها رو آموزش میدم که در آینده شاید به کارتون بیاد و بتونید در سرور های بعدی به کار ببندید)


    اگر هم که توهماتتان را دنبال می کنید بدونید که این سطح حرکات ضعیف و منفعلانه تاثیری در تصمیم گری های در این سطح نخواهد داشت



    یه نکته کوتاه هم عرض کنم راجع به کتیبه :


    دوست کلابردار و عزیزم ناصر خان بزرگوار این که شخص بنده کتیبه ای را از ناتار بلند کنم حق مالکیت کتیبه را به من می دهد ؟!

    یعنی شما با کتیبه های سایدتان به این منطق تا می کنید ؟!

    یا در مقابل دیگران منطق را فراموش کرده خود را ته کوچه علی چپ کم و گور می نمایید سرتان را روبه دیوار کرده و نوک بینیتان را می بینید ؟!

    اون کتیبه هیچ فایده ای نه برای ما خواهد داشت نه یقینا جنوب شرق چشم داشتی به کتیبه شمال شرق داره یقینا ما نیاز های خود رو به زودی با کمترین تلفات تامین می کنیم ولی این نگه شما و تصویر ذهنی که از اون داشتم برام بسیار جذاب بود :)



    استدعا دارم دفاعتان را بسازید باشد که رستگار شوید

  • سلام دوست عزیز چون مستقیم از من سوال کردی منم جواب شما رو میدم .

    شخصی به شما یه امانتی میدهد که براش نگه دارین . آیا شما بدون اجازه اون شخص امانتی رو به کس دیگه ای میدهید ؟

    احتیاط کن یهو میای با کمترین تلفات کتیبه بزنی با کمترین تلفات کتیبه از دست ندین داداش گلم

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .