نقد و بررسی سرور 1 ایکس راند 2 | آغاز 6 شهریور 1399 |

  • سلام و عرض ادب.


    دو تا مطلب خیلی مهم هست که اولیش در این پست ک دومیش به دلیل اهمیت درپست بعدی ارسال میشه.



    تبریک به خاطر نپ شمال شرق.


    خیلی خوشحالم که شمال شرق با این بچه های خوب و توانمند به آرامش رسیده و امیدوارم این نپ تبدیل به اجماع کاملا یکپارچه برسه و ما به جای آریانا و لویال شاهد اسم اتحادهایی به نام NE باشیم و لذت ببریم از حضور قدرتمند یک ساید در این سرور. قبلا هم بارها در همین فروم اعلام کرده بودم که جنوب غرب منافع خود را در اتحاد کامل شمال شرق می بیند و این سیاست را دنبال می کند. حالا اینکه دوستانم از جنوب شرق که مسولیتی هم در آن ساید محترم ندارند دنبال سم پاشی هستند موضوع مهمی نیست و ما عادت کردیم به این کینه توزی کورکورانه بعضی عزیزان‌.


    فقط صرفا جهت اطلاعشون:

    ما از روز اول استقلال شمال شرق رو به رسمیت شناختیم و می شناسیم و اینکه تصور می کنید ما از تقابل تک به تک با جنوب شرق نگرانیم باید خدمتتان عرض کنم که قبلا ما ۲به۱ داشتیم بازی می کردیم الان چرا باید از تقابل ۱به ۱ بترسیم؟ الان شمال شرق طبیعتا حالت انفعالی و بی طرفی در این قضیه خواهد داشت و فکر می کنم کسی که باید نگران باشد شما عزیزان هستید نه ساید جنوب غرب!


    خاطر نشان می کنم جنوب شرق کمک خاصی به آریانا نکرده بود و فقط از دفاعشون داشت استفاده می کرد. الان خودتان حدس بزنید چه کسی باید نگران باشه؟


    و البته:

    عزیزانمون در اتحاد لویال اختیار تام برای اتحاد و سیاستشون داشته و دارند و شکی در این نیست با این حال دوستانم در اتحاد لویال به ما به عنوان دوست و متحد لطف داشتند و دارند و قبل از نپ ما از آن مطلع بودیم و مثل همیشه از دوستانمان خواستیم اگر خودشان صلاح می دانند نپ کنند تا شمال شرق تقویت و حتی احیا شود. پس شک نکنید اگر این موضوع برخلاف میل ما بود اصلا بعید نبود مانع آن شویم. پس لطفا نگران ما نباشید. ادای نگرانی برای شمال شرق رو هم در نیارید. دم خروس از فرسنگ ها پیداست.



    برای هر دو طرف اتحادهای شمال شرق آرزوی توفیق دارم و اگر لازم ببینند برای اتحاد کامل سایدشون روی هر کمکی که از ما برمیاد می توانند حساب کنند.


    پ.ن: به احترام شمال شرق متحد، بر خلاف معمول فقط یک پی نوشت آن هم به افتخار شمال شرق متحد؛ درود به تمام سربازان شمال شرق.

  • سلام
    اول از همه تبریک به تیم پایتون ، بابت زحماتی که تا الان کشیدن و در کنار ما بودن ولی افتخار ندادن بعد از این ما از وجودشون بهره مند بشیم


    دوم کل سرور میدونن اکانت ناصر مثل جاروبرقی همه دفو میکشه ، نشون به اون نشون که بخاطر اکانت ایشون 2 راند اس دبیلو شخم اساسی خورد و کلی دعوا بپا شد و اینکه کسی که داره به قصد حذف اتک میده دیوار کنی کار شاخی نکردی مخصوصا اگه اون فرد بزنه به اکانتی که کلا جاروبرقی هست

    دوم اس دبیلو قبلا اوج لیدریشو با اون تله که واسه بازگشت مجرم به صحنه جرم بود به ما نشون داده نیاز نیست دوباره لیدریشو به رخ سرور بکشونه :) راستی مجرم به صحنه جرم برگشت یا نه؟


    خاطر نشان می کنم جنوب شرق کمک خاصی به آریانا نکرده بود و فقط از دفاعشون داشت استفاده می کرد. الان خودتان حدس بزنید چه کسی باید نگران باشه؟

    خوشحالم که نظر شما اینه و این نشون میده کلا از مرحله پرت تشریف داری و من بسیار خوشحالم همچین شخص پرتی لیدر جنوب غرب هست:)


    حالا شما هم جز اینکه کتیبه هاشون رو بالا بکشید و پس ندید کار دیگه کردید؟:)


    کوچکترین کاری که شما و ربعت میتونی بکنی اینه فقط تو حرف حمایت نکنی و واسه حسن نیت ، کتیبه ها که واسه شما نیست رو پس بدی بعد بیای نصیحت کنی بقیه رو

  • و اما بعد....


    بوم بوم


    اله اکبر اینهمه شکوه.......


    دیشب سربازان گمنام در اقدامی انتحاری با ناخن گیرهاش...نه ببخشید تیزی هاش به سمت جنوب غرب حرکت کردند ولی نمی دانستند بیشه گرگ ها هنوز هم خیلییییی خطرناکه.


    به دلیل زیاد بودن تعداد اتک ها و کاتاها و ریل ها و تیزی ها و ناخن گیرها؛ صرفا به ارائه بخشی از عکس ها اکتفا می کنم.


    پیشاپیش:

    از عملکرد فوق قوی تیم دفکوردی در تشخیص بسیار درست تارگت احتمالی سپاسگذارم و تشکر ویژه دارم از عزیزانی که با ارسال دفاعشون دیواری جانانه ساختند و قدرتشدن رو به رخ کشیدند.


    بریم سراغ اتک ها:




    اله اکبر این همه جلال ....

    این مداحی الان داره داخل دیسکورد جنوب غرب پلی میشه و دوستان دارن برای شهدای اله اکبری عزاداری می کنن. والا انقدرام کافر نیستیم که.


    نکته:


    دیوارهای جنوب غرب بعضی وقت ها انقدر بلند هستند که همرهای سرورهای دیگه تونم بیارید؛ پشت دیوارها له خواهید شد.



    پ.ن۱: از اونجایی که از افراد جسور خوشم میاد؛ به بچه های اکانت پایتون تبریک میگم بابت این جسارت و همرهاشون و لانچ های زیادشون.

    پ.ن۲: عمو ناصر ظاهرا هنر اول سرور بدجور رو مخ یک سری از دوستان هست. بزن تو واندر راحتشون کن.

    پ.ن۳: حیفم میاد آقا لقمان از سرور بره. این واقعا میگم. از حریف خوب و باشعور و بازی بلد خوشم میاد. امیدوارم لیدرهای جنوب شرق حداقل بتونن لقمان رو سیو کنن.

    پ.ن۴: یه بنده خدایی خیلی سوخته بابت کتیبه ها؛ بسوز عزیزم. افتخار ریپلای نخواهی داشت غیرمحترم!


    در نهایت باز هم درود می فرستم به شرف بچه های جنوب غرب و دفکوردهامون که گل کاشتند.

  • سلام علیکم جمیعاً


    ان شاءالله که همگی در سلامت کامل باشید و در کنار خانواده اوقات خوشی رو سپری کنید. اون عزیزانی هم که بیمار هستند، مخصوصاً دوستانی که خودشون یا یکی از خانواده شون گرفتار بیماری کرونا شدند ان شاءالله که لباس عافیت هر چه زودتر به تن کنند.


    خب بریم سر اصل مطلب!


    ما در حال حذف هستیم و تا ساعت 17:22 دقیقه دیگه اثری از اکانت پایتون در این سرور نخواهد بود. در ضمن در این باره توضیحی هم بنده خدمتتون ارائه نمیکنم. پس اگر سؤال فرمودید حقیر را عفو بفرمایید از جواب دادن!


    اول از همه از تیممون تشکر میکنم! مهدی / علیرضا / علی / صیاد / هادی / البرز / مهسا / آرش / مایکل و تیرداد عزیز! :love:

    بچه ها ممنون از همه تون که اومدید. لحظه های خوبی رو در کنار شما بازی سپری کردم. امیدوارم در همه لحظات زندگی شادکام و پیروز و سربلند باشید!


    دوم تشکر میکنم از دوستان امردادی! چون زیاد هستند دیگه اسم نمیارم! از اینکه با شما بازی کردم لذت بردم. دورادور سعی میکنیم هواتون رو داشته باشیم. :*


    سوم تبریک میگم به ناصر عزیز و دارو دسته شون! امروز خیلی هم چت مطبوعی با ایشون داشتم در واتس اپ.


    نهایتاً ما میخواستیم دست خالی از این سرور نریم. خیلی هم تابلو زدیم ناصر رو. چون اگر هر کس دیگه ای می زدیم و اگر رد میشدیم خیلی نمیچسبید! ولی جایی رو زدیم که دیگه توش حرف و حدیثی نباشه.


    یکی از بازیکنان تیم ما که بنده خیلی ارادت دارم خدمتشون. جناب علی آقا هست! ما در خدمت ایشون و برادر عزیزشون در تیم پایتون بودیم. ایشون یک حرفی همیشه میزد از اول سرور سر هر نیرویی که میزدیم جایی و میمرد! میگفت لات بمیری! خلاصه ما هم دیگه لات مُردیم!


    توی این پلن چندتا از چراغ قرمزهای جنوب غرب هم کراپشون خورد. البته چندتاشون هم دیوار شدیم. چون با تتمه همرها لانچ کردیم روشون.


    به پیوست آنچه داشتیم در این سرور تقدیم میشه.

    دیگه لینک ها رو باید جناب ناصرخان بیان بزارن که ما رو دیوار کردند! (خب قبل از ارسال دیدم که لینک ها گذاشته شده و کلی هم بوم بوم کردند! :D موفق باشید دوستان! )

    ولی سایز همرها پیداست توی این نما.

    یک همری هم ده 009 داشته که چیزیش جز رم هاش نمونده. این رو باهاش یک کتیبه منحصر چکمه و یک کتیبه جنگ بزرگ و یک کتیبه گیج کوچیک کلین کردیم. البته روی گیج دیوار شد. باز دوباره ساخته شده.


    به جز همر 11 که برگشت (روی عقاب بزرگ زده شده بود و جابجا کردند)

    بقیه صفر شدند. البته اون خورده ریزهایی که کراپ زدند برگشتند. ولی دیگه قابل اعتنا نیستند.

    در ضمن در آخرین لحظه قهوه خانه هم روشن شد.

    پاپ اکانت هم یک مقداری ریختیم تا بلکه دفاع بیشتری بکشیم.

    برای اینکه بعد از حذف ما تاپ هجوم یادگار بمونه. یک عکسش رو اینجا میزارم.



    ما اصلاً قصدمون این بود این سرور رنک 1 هجوم بشیم و برای اون برنامه ریزی کرده بودیم.

    ولی دیگه وصال نداد!

    از امتیاز رنک هجوم هم قبل و بعد از لند اتک عکس میزارم که یادگار بمونه.

    قبل از لند اتک:

    و بعد از لند !

    و اما قهرمان!

    البته الان همه میتونن اینها رو ببینند!


    ولی بعد از حذف ما به خاطره ها می پیوندیم!


    در نهایت پروفایل و مدال ها!




    ارادت در جریان است.<3


    لقمان



    پینوشت: حقیر شاید هر از گاهی باز یک پستی بزارم توی فروم! :)

    پیونشت 2: فکر میکنم الان خوشحال ترین افراد از حذف ما عیال های بنده و مهدی و علیرضا باشن! (این جمله تیرداد هست البته که بنده قرض گرفتم ازشون) چون اینجا رو نمیخونن خدمتتون عرض کنم که ما برای اونا حذف نکردیم! 8o این اعتیاد به تراوین تمامی ندارد! شاید یک مدت بزاری کنار ولی وقتی آلوده اش شدی دیگه ...!!!

    پیونشت 3: بنده شاید در آینده اصلاً تراوین بازی نکنم! =O مگه میشه؟ این خلاف پینوشت قبلیم هست.

    پست 2 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط ModeratoR: دعوت بازیکنان به خارج از سایت ().

  • سلام بهنام جان

    چندتا نکته دقت کن نفر اول و دوم کتک خورها کی هست بعد میتونی آنالیز کنی بیشترین دف از رو کدوم اکانت ها بوده . و اما در مورد حذف اکانت و انتحاری زدن و کار سختی نبود دیوار کردن و این حرف ها . اگر قصد فقط دیوار شدن بود چرا باید روی ۲۰ تارگت دیگه فیک زده بشه ؟ کسی که هدفش فقط دیوار شدن باشه مثل شمال غرب قبل از حذف اتوبوسی لانچ میکرد .

    و اما در مورد جارو برقی و این حرف ها که زدی

    این چت من با یکی از دفکوردهای عزیز تو پلن قبلیتون هست


    یه ضرب المثل قدیمی هست که میگه کافر همه رو به کیش خود پندارد . اگر شما اولویت دفاع برای لیدرتون هست و مثل جاروبرقی دف رو میکشین اونور ما اینطور نیستیم و فکر کنم رو اتکی که روی دیابلو عزیز زده بودین باید میفهمیدین دف رو لیدرها نمیره ولی فقط خوشحال بودین از اینکه زدین و به بقیه موارد دقت نکردین چون اگه دقت میکردین برای پلنتون نمیرفتین چراغ ببینین و بعد بیاین بگین ناصر دف نداده به اکانت چراغ قرمز و برداشته برای خودش

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

  • سلام به همبازی های محترم در سرور

    خب خدا رو شکر اکانت پایتون تا چند ساعت دیگه از بازی حذف میشه و دیگه افتخار همبازی بودن در کنار پلیرهای هر 4 تا ساید از ما گرفته میشه. امیدوارم بازی خوبی در کنار همدیگه در ادامه سرور داشته باشین.

    با توجه به اینکه اکانت قرار بود حذف بشه تصمیم گرفتیم نیروها رو به یکی از اکانتهای ج غ بفرستیم مهمونی. یکی دوتا از اکانتها رو چون از شخصیت فرومیشون خوشمون نمیومد از هدفها حذف کردیم و در نهایت تصمیم گرفتیم به یک اکانت خیلی خوب که بازیکن های قابل احترامی هم دارن اتک ها رو با علم به اینکه به احتمال خیلی زیاد دیوار میشه روانه کنیم.


    تبریک میگم به بازیکنان محترمی که روی اون اکانت بازی میکنن بابت دفاعی که جمع کردن.


    تشکر هم میکنم از همبازی های عزیزی که روی اکانت پایتون و هاوک و گرین ، در کنار هم چند ماه لذت بردیم. لقمان عزیز .، علی رضای دوست داشتنی ،علی اقای گل و دوستان دیگه ای که توی اکانت های دفاعی تیم پایتون زحمت کشیدن.

    از تیرداد عزیز هم که جزو شخصیت های خیلی محترم و دوست داشتنی هستند تشکر میکنم همچنین البرز عزیز.

    موفق و سلامت باشین.

    مهدی

  • ناصرخان

    فقط و فقط به عشق خودت که همه دفاع رو میدی به لیدرهای جنوب غرب


    لازم شد یک عکس هم از دفاع یکی از لیدرهای جنوب غرب که کتیبه ش روی جنگ منحصر هست براتون بزارم لذت ببرید:



    میگن: حرف زدن بلد نیستی، حرف نزدنم بلد نیستی؟


    پ.ن: ببینم اولین لیدر جنوب شرق که تبریک میگه کیه!!! عزیزانی که همش انتظار داشتند همه بهشون تبریک بگن کجان؟ البته ما که می گفتیم چون جنبه شو داشتیم. اما الان... عیب نداره بابا.


    نبودن لقمان و دوستاتش واقعا ناراحت کننده س.

    همیشه و همه جا موفق باشید.

  • سلام

    یبار ناصر تو لفافه گفتم ولی متوجه نشدی فک کنم، این دفعه رک تر میگم


    تقصیر من نیست مولتی های لاقونچر چراغشون قرمزه و حتی ندیده که روشون اتک بوده:) زدن همون چراغ قرمز ها باعث شد نتونه رید بزنه و همرش از بی گندمی بمیره :)

    این پلن ما بوده که با زدن 4 تا چراغ قرمز همر رنک زیر 5 سرور رو خوابوندیم بدون اینکه بیایم رو دهش :)

    در اصل شما سر پلن های ما 3 تا همرتون پریده نه 2 تا یکی از این همرا از پس لرزه اتک ها ترکیده ...


    بعد مهم نیست حقیقتا شما فک کن این پلن ما بوده و ما میخواستیم واقعا بزنیمتون :دی فقط اگه واقعا زدیم قول میدی دوباره یه سری کودتا نکنن داخلتون ؟ و دوباره قهر نکنی بگی من حذف میکنم؟

  • قبلا بهت تو لفافه گفتم علت بازی نکردن پلیر لاقونچره ولی نگرفتی الان بهت به صورت واضح میگم

    پارسای عزیز به خاطر یه آدم بی شخصیت دلسرد شد از بازی آدمی که هر چی لایق خودش بوده رو به پارسا گفته و پارسا جان هم یه حرفی به من زد که هیچ جوابی براش نداشتم .

    گفت ما میایم اینجا هزینه میکنیم و وقت میذاریم که از بازی لذت ببریم نه اینکه هر کسی بخواد به خودش جرات بده چون تو دنیای مجازی هست توهین کنه . پس حس بازی ندارم .

    چون دیدم حق باهاش هست بهش اصرار نکردم برای موندن .

    پس ننویس پای پلن خودتون ( البته خوشم اومد اعتراف کردی که آمرداد اینقدر حقیر شده که پلن رو مولتی رفته ) .

    در ضمن معلوم بود پلن پایتون کاملا شخصی هست و ربطی به تیم آمرداد نداره این پلن

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

  • پس ننویس پای پلن خودتون ( البته خوشم اومد اعتراف کردی که آمرداد اینقدر حقیر شده که پلن رو مولتی رفته ) .

    ناصر جان

    قبل از اینکه بهش فحش بدن تروپش از بی گندمی لاست خورد فدات شم:)

    بعدم ما که بهش فحش ندادیم ، مشکل شماست که داخل خودتون دعوا هاتون به فحش منجر میشه به ما چه؟

    وقتی خودش رفت که شما کوبیدنش به ان دبیلو و ناقصش کردید ( من با اون قسمتش کار ندارم )


    در ضمن زدن کپ هیچ حقارتی نداره ، مواظب خودتون باش که فیدر میزنید و افتخار میکنید بهش چون فیدر زنی کلا ذلت حساب میشه

  • سلام هزار باره به دوستان و البته حریفان یا دشمنان!


    در مورد موضوع نپ شمالشرق یا اتحاد مجدد صحبتهای زیادی شد


    ولی یک موضوع جای تاکید بیشتر داره:

    اس دبل تا پای مرگ خودش هم پای حرفش میمونه

    یه ساید کذایی هم داریم که فقط به فکر سواستفاده از پتانسیل بقیه سایدها هست


    چند سوال به وجود میاد:

    ۱. دفشونو گرفتین، آیا بهشون دفی هم دادین!؟

    ۲. روی کل کتیبه های این سرور و سرور کناری! لانچ کردین ولی جلو زن براشون نزدین؟ زمانی که زمزمه پاس دادن کتیبه بین لویال و اس دبل هم کلید زده بودین خودتون!؟

    ۳. زمانی که از سر و کول هم بالا میرفتین بینش یه همر اکی کردین برای جلوزنیشون؟

    ۴. آیا منتظر بودین کل ساید رو شخم بزنن و بعد ساید را هاپولی کنید؟

    ۵. آیا الان از کتیبه زنیشون ناراضی هستین و ناامید؟

    ۶. آیا از اول به دنبال تضعیف ان ای بودین؟

    ۷. آیا اگه اس دبل دفاع نمی کرد از لویال، همرهای لویال و البته پتانسیل پلیریشون هم از مجموعه پتانسیل ان ای حذف نمیشد؟یا آسیب جدی نمیدید؟

    ۸. آیا به هر قیمتی و با هر ترفندی و زیر و رو کشی دنبال برد نیستین؟

    ۹. آیا اس ای همپیمان و شریک مطمئنی هست؟ و آیا ناتار هم به شما اعتماد خواهد کرد؟

    و هزاران اما و اگر دیگر ...

  • دیشب حوالی ساعت 12 شب صدای اواز کلاغ ها از سمت جنوب شرق شنود شد گویا صبح جمعه ی سختی در انتظار انها بود

    خلاصه ی پلن اواز کلاغ ها :

    شروع لانچ از ساعت 10 دیشب شروع شد و روی تمام دیفالت ها و کپ های مهم و تمام کتیبه های جنوب غرب لانچ ها شروع شد از دو اکانت green empire و phyton البته اکانت gone hero هم تو فیک ها همراهی میکرده که نتیجه ی پلن رو توی عکس پایین برای شما خوانندگان محترم میذارم

    6x4i_boose_bar_divar.jpg(kissing the wall)


    خلاصه ی پلن دیشب بر حسب لانچ ها :

    ابتدا برای تیم لیدری جنوب شرق ابراز تاسف میکنم که این اکانت بسیار خوب رو نتونستن نگه دارن و پتانسیل ساید رو دارن دونه دونه به چخ میدن

    حیف جنوب شرق با این پتانسیل بالا که گیر 4 تا نا کار بلد افتاده که بهترین همر های سادشونو لانچ میکنن اسمشم میذارن به لیمیت خوردیم :| (نمیدونم اینور چرا کسی به لیمیت نمیخوره)1 ازونجایی که لانچ ها از ساعت 10 شروع شد از اکانت های نامبرده و غارت اکانت phyton (یا همون plankton) از ساعت 7 متوقف شده بود میدونستیم که تمام همر های این اکانت قراره لانچ بشه و مطمئنا هم واسه تارگت های کوچیک لانچ نمیکرد این اکانت پر پتانسیل و مغرور اونم با مولتیه جلو زنش

    اولین حدس تیم دفکوردی چشمان بزرگ بود که جا به جا شد همون موقع اما میدونستیم که قراره اتفاقات جالبتری بیوفته

    و ازون جایی که شخصیت لقمان و تیم پایتون رو میشناختیم میدونستیم که اینا قبل از حذف با غرور فراوان لانچ خواهند کرد که ضربه ای جبران نا پذیر به ساید دشمن بزنن و خودشونو پیش هم تیمیاشون عزیز کنن (اسم در کردن خودمون ) لا بیمیری اقاااااااا, ژاپن چالتون کنن دف سازان جدید جنوب شرق :))(روانشناسیی با پروفایل اکانت حریف :))) )


    j1ax_inde3x.jpgتیم پایتون موقع لانچ (هیچکی نمیتونه این 6 تا همر مارو +جلو زنشو دیوار کنه ما خفنترینیم و لات میمیریم)


    qknn_in2dex.jpgتیم پایتون وقتی تنها بعد از 5 ساعت لانچ میفهمه که رو تارگت لانچ همراش 2 میل دف ریختیم :)))


    c3cu_index.jpgتیم پایتون بعد از لند همر ها و له شدن همر ها زیر پای پلیر های جنوب غرب(دستبوس تک تکشون هستم)


    البته این وسط یه چند جا رو هم ایشون با دمچایی لانچ کرد که دیگه همش دیوار شد کلن تنها لینکی که این اکانت گرفته از رو چشمان بزرگ بوده که جا به جا شد دیشب :))))


    خلاصه اقا ما که خیلی حال کردیم دمتون گرم لات بمیییرین ,ژآپن چالتون کنن ساموراییای دیوار بووووس

    راجب حرف اون بهنام جون هم که میگه ناصر همه ی دف رو میکشه رو خودش باید بگم :اره قربونت برم ,اره خوشگلم میکشه رو خودش شما مشکلت اگه ازینه که هیچکدوم از همراتون لینک نگرفت و دارین میسوزین باید بگم که ناصر همه ی دف و میکشه رو خودش :)))

    پلن دیشب به حدی شلغم خیاری لانچ شده بود که ساعت 10 لانچ ها شروع شد ,ما ساعت 12 ریل رو تشخیص داده بودیم و ارسال دفاع کردیم و دوستان به رسم شبای جمعه تو دیسکورد جم شده بودیم داشتیم حمیرا گوش میدادیم اهنگ (لحطه ی خدافظی) به رسم همدردی با بچه های پایتون :)))

    اینم میذارم که ببینید شاید به خودتون بیاید :)))

    l7c2_c7dc0fb9-fbba-4097-af42-b25a8c4f4dc9.jpg


    خلاصه که دوستان عکسارو حاج رضا لطف کردن و قرار دادن (باشد درس عبرتی برای دشمنان جنوب غرب )

    پوریای ولی گفت که صیدم به کمند است

    از همت داوود نبی بخت بلند است

    افتادگی اموز گر طالب فیضی

    هرگز نخورد اب, زمینی که بلند است

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط ModeratoR: استفاده از یک روش فیلم های زشت در پست - کاربر 2 روز توقیف ().

  • از اونجایی که میبینم خیلی دور برداشتی و داری تو موضوعاتی دخالت میکنی که مستقیما به شخص بنده مربوطه جوابتو میدم. فکر میکنم این اوج هنرت توی مطرح کردن سئوالاتت باشه پس اگر بخوای روی این موضوع مانور بدی مجبوریم بیشتر خودمونو قاتی کنیم.


    1. در دو مرحله یک 30.000 دفاع دادیم و یک 120.000 دفاع. در جواب یک 60.000 دفاع و یک 160.000 دفاع گرفتیم

    2. به ما پیشنهادشو چند بار دادن آیا نیاز به جلو زن یا... دارید که ما در جواب گفتیم نه نیازی نیست.

    3. تا به امروز 10 همر به ما دادن. دویست بار هم به ما گفتن جلو زن 20 تا داریم برای شما، میخواید ؟ (هر کدوم هم بالا 80-90 کا گرزی)

    4. دیگه داری بی پایه و اساس میگی

    5. نه اصلا... چندتا سئوال داشتن که جوابشو دادیم و مجهولات رفع شد.

    6. تو کل این فروم کاملا مشخصه ! چه در عمل ! چه در گفتار ! فقط شما شعار خوب میدید.

    7. من به جرات میگم اگر مکنده های جنوب غرب دخالت نمیکردند خیلی زودتر از اینها ما جنگمون تموم شده بود چرا که ما برای نپ 5 بار خیز برداشتیم که 4 بارشو شما با مفادی که ارائه دادید بهم خورد ولی دفعه آخر بزرگانی مثل وحید مثل حسین مثل تورج و مازیار و فرشید و ایرج که فقط و فقط شمال شرق براشون مهم بود شرکت کردند و نپ را بستند و امثال تو و دوستان تو وجود نداشتند که باعث شد این نپ نهایی بشه !


    پ.ن : به بلاک لیست خوش اومدی یاوه گو ! شما اول کتیبه مارو بده چون الان چرخش کتیبه هامون سخت شده ! تعداد همرهای اند گیممون زیادتر شد.

    پ.ن : صادق ترین تیم لیدری که باهاشون متا کردیم شمایید. :love: شماها تا الان 10 تا از ما بیشتر گذاشتید تو متا ولی باز طرز صحبت و گفتارتون و عملتون خیلی افتاده است.

    ماورای باورهای ما،

    ماورای بودن ها و نبودن های ما

    آنجا دشتی‌ست...

    فراتر از همه ی تصورات راست و چپ

    تو را آنجا خواهم دید.

    پست 4 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط ModeratoR: استفاده از کلمات بهتر برای صمیمانه تر شدن جو فروم ().

  • اینارو بیخیال اصلا زده باشه تو دیوار زده دیوار شده فدا سرش به هر دلیلی کی به شما ها تراوین یاد داده بگید مام واچ بدیم بعدم لرن بگیریم :D 100 گرز با 2700 رم چجوری کارگاه فکر کنم هر وقت حوصلتون سر میره یه شارژ میزنید یا با منابع خود ده فکنم شارژ میکنید

    اون موقع سرور ایمپریال 65 گرز با 7000 رم زد یادم باشه دیگه کارگاه شارژ نکنم 8)فکن مثلا موقع واندر بشه 500 گرز با 10 12 رم خیلی عالیه اینجوری ادامه بدید :)

    قبلا یکی بهم گفت یادم نیست کی بود که بلد نیستم فارسی تایپ بدم و نقطه ویرگول این چیزا بزارم قبلش خودم بگم که باز نگی

    من نتوانست فارسی صحبت کرد به بزرگی خودت ببخش.

    نقطه آخرشم به عشق خودت گزاشتم8o



  • سلام عزیزم


    تا روزی که من رو‌ اکانت پلی میدادم همر از بی گندمی هیچ لاستی نخورد


    زدن چند تا مولتی هم باعث نمیشد همر من بره رو لاست

    روزه ۸۰ بازی من ۳۰۰ک گندم خور پارکینگ دادم به بچه ها و تعداد اکانتایی که میتونستم رید بدم مطمئن باش که در حدی بود که همر لاست نخوره


    در مورد رفتن من از سرور هم اشتباه فک میکنی بهنام جان

    من بعد از لاستی که سر اتک به NW خورد از سرور نرفتم


    این اسکرین شات من با محمد مون شدوعه که فک‌ میکنم اکثرا قبولش دارید،۲۱ روز پیش من بهش گفتم چنج میل میکنم برات و پلی ندادن من هم از ۶ روز قبل این ماجرا شروع شد (تاریخ چت بالای صفحه هست)


    تا روزی هم که من پلی میدادم مقدار قابل توجهی دف ثابت پارک بود که بازم حرف شما مبنی بر لاست خوردن رو رد میکنه.

    و در کل صداقت برای من خیلی مهمه و‌ اگه شخصی رو‌میشناسی که مشترکا‌ من رو هم بشناسه میتونه صحت حرفای منو تایید کنه


    موفق باشی


    پ.ن: تبریک به تیم پایتون برای همر های قشنگش و تبریک به تیم دفکوردی جنوب غرب

  • حرفات کلا همون گزینه ۴ بود قبل از اصلاح!


    آفرین که تک تک اومدی سوالات رو با یاوه جات پاسخ دادی، عمو بهی سریع گفت بیای بپری وسط؟


    دور برندار زیاد و قبل از ورود به فروم آمپر سنج خود را چک کن!


    باشد که همگان باور کنند حتی حافظ شیرازی!


    مدارک و مستندات ضد و نقیض گوییت توی همین فروم موجوده


    کتیبرو هم از کسی که گرفتیم بهش پس میدیم، شما کدام قسمت پیازی!؟

    اینارو بیخیال اصلا زده باشه تو دیوار زده دیوار شده فدا سرش به هر دلیلی کی به شما ها تراوین یاد داده بگید مام واچ بدیم بعدم لرن بگیریم :D 100 گرز با 2700 رم چجوری کارگاه فکر کنم هر وقت حوصلتون سر میره یه شارژ میزنید یا با منابع خود ده فکنم شارژ میکنید

    اون موقع سرور ایمپریال 65 گرز با 7000 رم زد یادم باشه دیگه کارگاه شارژ نکنم 8)فکن مثلا موقع واندر بشه 500 گرز با 10 12 رم خیلی عالیه اینجوری ادامه بدید :)

    قبلا یکی بهم گفت یادم نیست کی بود که بلد نیستم فارسی تایپ بدم و نقطه ویرگول این چیزا بزارم قبلش خودم بگم که باز نگی

    من نتوانست فارسی صحبت کرد به بزرگی خودت ببخش.

    نقطه آخرشم به عشق خودت گزاشتم8o

    تا جایی که یادمه من این جملرو به جغدی جان گفتم، خودتی؟ مولتی اکانت جغدی؟ :D

    هول شدی سریع اومدی گاف دادی؟

    Before You Embark on a Journey of Revenge, Dig Two Graves

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط ModeratoR: صد امتیاز منفی دریافت کردید. در صورت تکرار استفاده از مثال های زشت و زننده توقیف خواهید شد ().

  • این یکی واقعا نوبر خدایی مردم از خنده :D یکی بیاد به این بگه من فقط یک اکانت فروم دارم تا ماست ها رو قاطی خورشت ها نریزه :S دیگه وگنس جان رو همه میشناسن شما انگار حالت خوب نیست و از فکر من در نمیری من چه کردم با تو که اینطوری توی خواب و بیداری توهم منو میبینی 8o یکی بیاد این سوتی رو جمع کنه خدایی پست نده کسی نمیگه وجود نداره

    من موندم اون یکی میاد میگه این تیرداد هستش این یکی میگه این وگنس هست چند روز دیگه هم میشم مولتی هانتر :D

    این افتخاره که من روزی با تیرداد و وگنس یکی بشم یا حتی مقایسه بشم این ها اساتید من هستن و هم بازی های قابل احترام من رزومشون از سال ها قبل مشخص به سن تراوینی شما قد نمیده عمو قناد من که میگم شما برو همون دفتو بساز لازم سایدت میشه بهتر اینجا سوتی بدی ;)

    پست 2 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط ModeratoR: صد امتیاز منفی بابت پست های اخیر ().

  • سلام و درود مجدد به همگی


    فکر کنم این پست و خصوصا قسمتهای رنگی شده ش کاملا گویا باشه و این مطالب یکی از لیدرهای شمال شرق / آریانا ، سند محکمی باشه برای کشیدن خط بطلانی روی دستگاه قناس و معیوب پروپاگاندای جنوب غرب :


    6. تو کل این فروم کاملا مشخصه ! چه در عمل ! چه در گفتار ! فقط شما شعار خوب میدید.

    7. من به جرات میگم اگر مکنده های جنوب غرب دخالت نمیکردند خیلی زودتر از اینها ما جنگمون تموم شده بود چرا که ما برای نپ 5 بار خیز برداشتیم که 4 بارشو شما با مفادی که ارائه دادید بهم خورد !

    پ.ن : به بلاک لیست خوش اومدی یاوه گو ! شما اول کتیبه مارو بده چون الان چرخش کتیبه هامون سخت شده ! تعداد همرهای اند گیممون زیادتر شد.


    واقعا به مش قاسم جنوب غرب تبریک میگم که به قدری آش اکاذیبش شور شده که حتی صدای کسی رو در آورد ، که من تا به حال تو فروم جز لینک حملات و بحث فنی ازش ندیده بودم و علاقه ای به شرکت در بحث های اینچنینی نداشته .

    خلاصه باریکلا به مش قاسم ! #رکورد_زدی


    اما پیشبینی میشد که جنوب غرب از دیوار کردن اون همرها سر از پا نشناسه و به بوم بوم بیوفته :-)))


    (مدیریت تاپیک لطفا توجه کنند که این تکستها شخصی و گذاشتنشون اینجا با رضایت هستند)



    واقعا دیوار کردن یه پلن شخصی که مشخصا به قصد دیوار شدن زده شده و بدون همراهی و فیک گسترده توسط ربع ، که تشخیصش برای هر مدافع مبتدی هم ممکنه ، اینجوری بوم بوم داشت !!!؟

    لابد داره دیگه :دی


    شما که دو بار طعم پلن سراسری ما رو چشیدید و دیدید نتیجه ش چیه ، دیگه چرا !


    عجالتا ولی خوشحال باشید و تا میتونید برای بازیکن های سرخورده تون قمپز در کنید و لاف از مهارتهای دیوید کاپرفیلدی دفکوردیتون بزنید ، تا بلکه مرهمی باشه بر آلام پلنهای قبلی و آب سردی باشه بر آتش نارضایتی بازیکنهای خسته از بی تدبیری لیدرهای ج.غ

    البته فعلا و فقط تا مدت کوتاهی :-)))


    فروش پکیج استثنایی فقط در ج.غ :

    تدریس خط به خط فروم نویسی با استفاده از الفاظ رکیک توسط لیدرهای فحاش (هر ۳ پکیج ، ۱۰۰۰ تومن ) :دی


    ویرایش :

    وااای اون چه سمی بود من خوندم :-)))))

    اکانت مولتی !

    یعنی آدم از اول سرور هی به بقیه بگه گاف دادن ، ولی تهش معلوم بشه که خودش گاف الممالکه :دی

    تازه اون اکانت فرومی شمال غربی (حذف کرده تو سرور) مثلا اومده کمک شما که همر پایتون رو مسخره کنه .

    حواست کجاست ویراستار ؟:-)))

    حداقل اول پستهای قبلیش رو میخوندی.


    بازم که خوش گذشت

    تیرداد

    , I Thought I knew It All

    , But I Was Wrong

    ! Again

    پست 3 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط T!rDaD: گاف اونم چه گافی ().

  • عشق های من.


    محمدجان و تیرداد عزیز.


    فقط چشمهاتون درست کار میکرد اونم ظاهرا به مشکل خورده. خیلی ساده ست ها. قسمت اول پست داره با محمدعلی وگنس عزیز صحبت می کنه و قسمت دوم داره با اکانت فرومی hooman حرف میزنه! و داره به اکانت هومن میگه مولتیه نه به اکانت وگنس!


    یعنی واسه الکی شلوغ کردن هم دچار مشکل هستید؟ آقا بیاین بگید دمتون گرم اینهمه همر سوسک شده و یه لینکم نگرفته. خودتونم اینجوری آروم تر میشین‌. امتحان کنید اگه آروم نشدین پای من.


    الان برید سراغ سم بعدی! یا خدا. طرف سم خالصه دنبال سم هم میگرده. آینه ندارین؟



    شیطونه میگه بکشیم زیر نپ ببین اگه ما نمی خواستیم نپی در کار نبود! البته همه اینو می دونن به نظرم.


    پ‌ن1: اون رفیقی که دنبال کتیبه س؛ خودش باید قبلا می زد که نتونست حالا دست به دامن رفقای ما شده؟ مگه نمی گفتی این کتیبه ها رو فروختن؟ پس دنبال چی هستی؟ بیا پولش رو بده بهت بدم کتیبه رو. تازه گفتم احمق منحصرم بفرستن رو اکانت خودم. برید با من از این شوخی ها نکنید.


    پ.ن۲: انقدر حواستون جمع نیست متوجه نشدید دیشب هم کتیبه هایی بین ما و شمال شرق جابه جا شد! می دونید این یعنی چی؟ یعنی ما کتیبه رو به کسی میدیم که ازش گرفتیم به هیچکس دیگه ای هم مربوط نیست. همه کتیبه هامونم میخوایم بهشون بدیم اینم به کسی مربوط نیست. پولشو دادن آقا! ماهم پولشو دادیم. شما هم باید خرج کنی. الکیه مگه به اینهمه آدم تهمت زدی و الان شیک اومدی کتیبه میخوای؟ اصلا ایشون کیه؟


    پ.ن۳: عشق های من؛ با تمام احترام به آقا لقمان و رفقاش؛ کسی که بخواد بره تو دیوار رو کل کتیبه های یک ساید فیک نمی زاره. قابل توجه عزیزانی که جای تقدیر از دفکورد معرکه ما که خار تو چشم هست میان قصه میبافن. لعنتیا چجوری دقیقا گفتید ناصر تارگت اصلیه؟ چرا به من ۱۱۱کاهن رسید فقط؟ من لیدرتون نیستم مگه؟


    پ.ن۴: یه عزیزی می خواست ببینه ما کجا یاد گرفتیم. عزیز دلم اینجا اینو بگم یه کم ریا میشه. از بعضی از رفقات بپرس بهت میگن کجا بوده. البته خیلی علاقه داشتی بیا واتس اپ بهتون میگم کجا یاد گرفتم. فقط در این حد بدون همه این قوانین(مثل عدم تسخیر واحه و آبادی در ۷*۷ و...) رو ما نوشتیم و خیلی از تکنیک های تراوین که الان می بینید از اول نبوده و از تجارب امثال ما به شما رسیده. کافیه فکر کنم. عمو ناصر ۱۲ سال پیش اینارو می دونست که از ما دعوت کرد. البته اون وقت ها بهش می گفتیم ناصر زارازورا!!!! شما هم ۱۲ سال بازی کنی می فهمی کجا پلی دادیم.

    روز آخر هم به خاطر یک نفر اعلام خواهیم کرد قبلا رو کدوم اکانت ها پلی می دادیم‌. فعلا ریا نکنیم بهتره.


    پ.ن۵: یک نوستراداموس هم داشتیم که خیلی جالب پیش بینی می کرد. چند وقت پیش گفت بعد از کتیبه ها ریزش پلیر زیادی انجام میشه. اولش فکر کردم منظورش جنوب غرب هست با رفتن اکانت پایتون و آقا ایرج به شک افتادم.


    پ.ن۶: برای امیر وال عزیزم؛ برای آقا ایرج و بچه های اکانت پایتون باز هم موفقیت آرزو می کنم. ما رو حلال کنید. این تقابل ها فقط داخل بازی هست و بیرون بازی همه تون دوست ما هستید و براتون احترام قائلم. آقا ایرج ما دوست داریم حتی اگه ما رو دوست نداشته باشی و از شما حلالیت می طلبم‌.


    پ.ن۷: قصه گو اکانتشم ترکیده هنوز داره قصه میگه. یکی این بنده خدا رو بخوابدنه تا پس نیفتاده.


    پ.ن۸: الان میان میگن دیدین گفت می کشیم زیر نپ؟ شوخی کردم عامو! شوخی!


    خیلی خوش گذشت

  • این یکی واقعا نوبر خدایی مردم از خنده :D یکی بیاد به این بگه من فقط یک اکانت فروم دارم تا ماست ها رو قاطی خورشت ها نریزه :S دیگه وگنس جان رو همه میشناسن شما انگار حالت خوب نیست و از فکر من در نمیری من چه کردم با تو که اینطوری توی خواب و بیداری توهم منو میبینی 8o یکی بیاد این سوتی رو جمع کنه خدایی پست نده کسی نمیگه وجود نداره

    من موندم اون یکی میاد میگه این تیرداد هستش این یکی میگه این وگنس هست چند روز دیگه هم میشم مولتی هانتر :D

    این افتخاره که من روزی با تیرداد و وگنس یکی بشم یا حتی مقایسه بشم این ها اساتید من هستن و هم بازی های قابل احترام من رزومشون از سال ها قبل مشخص به سن تراوینی شما قد نمیده عمو قناد من که میگم شما برو همون دفتو بساز لازم سایدت میشه بهتر اینجا سوتی بدی ;)

    تو که اومدی سوتی بگیری خودت شاه سوتی دادی

    خطاب اکانت هومن بود، نه وگنس


    بهت گفتن دیابلو سوتی داده و اومدی یه جا دیگرو گرفتی خخ


    جغدی جان شما جلز و ولز بزن و بیا دنبال مرهم توی فروم، این چی بود دیگه، میگفتی همون تیرداد کذاب الکذابین، بسیار بسیار دروغ گوینده، بیاد قلم فرسایی کنه و سوتی بگیره، برادر این گاف در برابر شاه گاف های شما، مثل کاه و کوه هست، متای زیر زمینی که یادته؟ :))

    7. من به جرات میگم اگر مکنده های جنوب غرب دخالت نمیکردند خیلی زودتر از اینها ما جنگمون تموم شده بود چرا که ما برای نپ 5 بار خیز برداشتیم که 4 بارشو شما با مفادی که ارائه دادید بهم خورد ولی دفعه آخر بزرگانی مثل وحید مثل حسین مثل تورج و مازیار و فرشید و ایرج که فقط و فقط شمال شرق براشون مهم بود شرکت کردند و نپ را بستند و امثال تو و دوستان تو وجود نداشتند که باعث شد این نپ نهایی بشه !

    با استعانت از تمام فروم نویس ها و مودبین و خوب های جمع، و با اجازه از ممیزین قیچی به دست
    همین کلام رنگی شده هزااااااااااااران بار تقدیم تو باد

    دیگه نباید استفاده از کلمه استفاده شده مشکلی داشته باشه دیگه؟ یا نگاه دوگانست و استاندارد دوگانه؟ یا خیلی دنبال ریپورت کردن من هستن دوستان کذاب؟ :))



    از هومن عزیز هم کمال عذرخواهی رو دارم، من ایشون رو با یک مجهول/مجعول الهویه اشتباه گرفتم، ببخش و بگذر عجله کردم.