نقد و بررسی سرور 1 ایکس راند 2 | آغاز 6 شهریور 1399 |

  • سلام و درود به ساکنین سرور ۱


    این جماعت جنوب غربی ( خصوصا دایی جان و مش قاسم ) بسیار شخصیت های جالبی هستن.


    اینجوری که از اول سرور تا به حال ، هر وقت دیگران رو به صفتی متهم کردن ، در نهایت معلوم شده خودشون به اون صفت مبتلا هستند !


    از دو هفته پیش تو فروم فریاد بازی کثیف آمرداد در کتیبه زنی رو سر دادن ولی همگی دیدید اولین کتیبه ای که به صورت نامتعارف و مصداق بازی کثیف از متای شرق خارج شد به چه شکل و به چه طریقی بود !

    که مطمئنا منتظر پاس دادن کتیبه های بیشتری هم باشید.


    و یا باز هم الان فریاد سرقت کتیبه از شمال غرب رو سر دادن تا کسی اینجا نپرسه که آقا جان ، تو اول یه سوزن به خودت بزن و بیا بگو چه جوری از شمال غرب کتیبه بلند کردی ، بعد ادعای ارث و میراث کن و بگو باز این اینگیلیسا توطئه کردن !

    ما خودمون همه توضیحات و لینک و اسناد رو به شمال غربیا میدیم ، شما فکری به حال خودت بکن .


    یا مثلا بارها دیگران رو به توهین کردن متهم کردن و میکنن و دم از ادب و دعوت دیگران به مراعات کردن میزنن ،

    ولی هر بار داره این اتفاق واسه پستهاشون میوفته :





    دیگه تضاد در عمل و شعار از این بالاتر!؟ ، نکنه واسه مدیریت هم میخواین تعین تکلیف کنید !

    البته بزودی منتطر اتهام «ادمین با خودشونه » هم باشید :-)))


    یعنی کسایی که اول سرور اینهمه دم از فتیله پیچ کردن و ترکوندن فروم نویس ربع رو به رو میکردن ، در نهایت معلوم شد اصول بدیهی فروم نویسی یعنی همانا نوشتن در چهارچوب قوانین رو هم بلد نیستند و نهایت هنرشون فحاشی و متلکهای جنسی و تشبیهات رکیکه.

    و الان هم تهدید به فحاشی بیشتر .


    من به تجربه یاد گرفتم که هر وقت کسی تو فضای مجازی ، موقع بحث ، یهو شروع کرد به بیوگرافی دادن از خودش ~ که هیچ ربطی به اصل بحث نداره ~ ، که مثلا من ویراستارم یا مترجمم یا وکیلم یا تحصیلاتم فلانه (حالا انگار بقیه ماها کنار خیابون سی دی و پاسور میفروشیم :دی ) میخواد از این طریق ضعف استدلالش رو پوشش بده و اینجوری خودش رو محق جلوه بده.


    خلاصه داستان به نظرم بهتره به جای اینهمه فرافکنی و اجرای پروژه های نخ نما شده ، به ربع خودتون رسیدگی کنید و دنبال یکدست کردنش باشید که مشخصا هنوز موفق نشدید ، تا بازم مجبور به تله گذاری و امتحان هکر و به باد رفتن همرهای بیشتر نشید.


    البته منم اگه همزمان چیف و دیستروی و کراپ لاک شده بودم ، شاید مثل این بنده خدا ، از سر بیکاری شبها هم کف تاپیک میخوابیدم و بخیالم واندر تو فروم صد میشه :دی


    پ.ن : نداره


    توضیح : دایی جان ناپلئون و مش قاسم ، ۲ شخصیت کتاب ایرج پزشکزاد هستن که در همین رابطه سریال و نمایش تئاترش هم ساخته شده.

    این دو شخصیت نماد توهم تئوری توطئه و اتهام زنی هستند که همیشه نقاط ضعف خودشون رو به گردن عامل خارجی ( اینگیلیسا ) میندازن.

    تشبیه به این شخصیت های ادبیات معاصر ، نه توهینه و نه خلاف قوانین فروم.


    خوش گذشت

    تیرداد

    , I Thought I knew It All

    , But I Was Wrong

    ! Again

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط T!rDaD ().

  • سلام خدمت همه خوانندگان فروم


    متاسفانه به تازگی شاهد پدیده جدیدی در بعضی از عزیزان معلوم الحال قناد و مترجم و ویراستار و خیلی القاب دیگه هستیم که میخوان پویش مردمی راه بندازن برای نشون دادن لینک و اسکرین اتک به کتیبه ! :))))


    عزیزم فکر نکنم اولا شما در جایگاهی باشی که بخوای برای ما تعیین تکلیف کنی که چه چیزیو نشونت بدیم یا ندیم و اصلا به شما مربوط باشه که از یه جا دیگه یکی دیگه برده حالا شما بپری وسط!

    دوما شمایی که هنوز ما منتظر ثابت کردن مردونگیت هستیم و هنوز که هنوزه اسکرین شاتی از همرت منتشر نکردی با چه رویی انتظار داری ما برات اسکرین اتک نشون بدیم؟!


    قلدر محلی؟ زورت زیاده؟ دقیقا چیکاره هستی که انتظار داری همه به سازت برقصن ولی خودت هر وقت چیزی ازت بخوان سر بالا جواب بدی ! شما وقتی خودت نوموخوام نوموخوام میکنی میپیچونی انتظار بیجایی داری که کسی بخواد جوابتو بده وگرنه من به شخصه خودم بدم نمیاد منتشر بشه تا با شرمندگی کامل رهسپار خونتون بشید !


    قشنگترش اینجاس اونی که باید شاکی باشه صداش در بیاد ساکته چون مطمئنه که هیچ نامردی صورت نگرفته ولی وکیل مدافعمون حسابی صداش درومده :)))) به قول دوستان متای لویالتون ابو بریزید همونجا که میسوزه


    همینجا هم بهت خیلی واضح بگم در هیچ شرایطی هیچ لینکی برات نمایش داده نمیشه به قول خودتون تو خماریش بمونید خوشگلا :)



    پ.ن دلواپسان عزیز ، کتیبه هیچ وقت ضامن برد نبوده حالا شما به اندازه یه سال با جنگاموزم شارژ بزن ، وقتی بلد نباشی ازش استفاده کنی فایده نداره ;) اگه اشتباه نکنم سرور ۱ راند ۳ امرداد یدونه جنگاموز بیشتر نداشت ولی با همون باید میدیدی چه همرایی درومد :) حالا باز برید با نامردی کتیبه بیارید همر رنک یکتونو تپل تر کنید 8o


    پ.ن جدیدا تعریف جابجا کردن کتیبه بین متا هم عوض شده گویا ! قدیم اینجوری بود از کتیبه استفاده که میکردن میدیدن فعلا نیاز بهش ندارن میدادن ساید متا یه چی دیگه جاش میگرفتن ولی الان مد شده تا میزنی پاس میدی بره :S

  • سلام خدمت همگی ! ظهر بخیر


    خب بالاخره کتیبه ها هم آزاد شدند و هر ربع با توجه به توانایی هاش تونست کتیبه هاشو جمع کنه.


    پست من چند بخش داره


    • تشکر آلات


    جا داره همین اول کار تشکر ویژه کنم از تک تک اکانت هایی که توی جمع آوری کتیبه های با تیم لیدری کمال همکاری داشتند و این همکاری به شدت برای شخص من قابل تقدیر بود چراکه سرور به سرور شاهد رشد تیم در زمینه های مختلف هستم.نحوه جمع آوری کتیبه ها به عنوان یک سنجش برای سطح همکاری بچه های ما ، چیزی بود که این تکامل رو به من ثابت کرد و تکرار زدن کتیبه بزرگ (حساب کلینرش رو کنین و خزانه ۲۰) از ربع ضرب در اونم ۳ تا دلیل محکمه پسندی هست !

    اسم نمیخام بیارم چون اگر اسم بخام بیارم یک لیست طویل اینجا تشکیل میشه اما نتایج حاصل شده در جنوب شرق به خاطر گل های زیادی بود که به نظر من گل سرسبدشون مسعود عزیز بود که خیلی خیلی وقت گذاشت


    ضمن اینکه خسته نباشید ویژه خدمت سایر عزیزان در ۳ کوارتر دیگه عرض میکنم علی الخصوص دوستان عزیزم در شمال شرق که با تمامی فشاری که روشون بود حداکثر تلاششونو کردن اما متاسفانه آشنا نبودن به پیست مسابقه (نحوه چینش و اسپان کتیبه و ... ) ، سختی هایی جدیدی مضاف بر خوارج به دوستانم وارد کرد.

    • عجایب اسپان

    1)اگرچه اسپان شدن کتیبه های سرور از لحاظ فنی مشکل داشت.برای مثال ۲ مرتاض کوچیک ساید شمال غرب چسبیده به هم افتادن در حالی که اصولا در ۲ نقطه دور از هم و نزدیک به مرز ها باید اسپان میشدن و اونی که تک مرتاض هست باید وسط بیوفته.

    این اتفاق برای چشمان عقاب کوچیک جنوب غرب هم افتاد بود.


    2)ضمن اینکه اصولا در تمامی سرور های تراوین کتیبه های کوچیک در ۲ ربع رو به به صورت قرینه ظاهر میشه.یعنی چی؟یعنی اگر اس دبلیو ۲ مرتاض داشت باید ان ای هم ۲ مرتاضی میشد و برعکس.در صورتی که توی این سرور شاهد اسپان شدن ۲ مرتاض در ان دبل و ۲ مرتاض در اس دبل بودیم.


    3)ضمن اینکه کتیبه ها کوچیک توی هم قفل میشوند و طبق این صحبت مثلا اگر یک ربع ۲ چکمه افتاد باید مثلا انبار یکی بیوفته.اما در جنوب شرق ما شاهد اسپان شدن ۲ انبار بودیم و چکمه/جنگ/چشم/مرتاض در ربع ما فقط یکی اسپان شد !


    • زدن کتیبه از ساید دیگه

    در زمینه زدن کتیبه از ساید دیگه خب مسلما هیچ کسی رو دست جنوب غرب نداریم :) به زودی اختلاف رو با رقبا هم زیاد میکنه اما تا کنون مرتاض بزرگ شمال غرب و جنگ کوچیک شمال شرق و یک احمق (حضور ذهن ندارم کجا) ماحصل تلاش این ربع بوده


    همسایه شرقی جنوب غرب ، چشم یونیک و بزرگ و چکمه بزرگ ساید ضرب دریش یعنی شمال غرب رو زد.


    شمال غرب ظاهرا فقط تمرکزش روی کتیبه های خودشون بوده و همسایه شرقی شمال غرب ، اقدام به زدن احمق و انبار کوچیک شمال غرب کرده


    در کل نکته جالب نزدن کتیبه ساید های جنوبی از هم بود.با توجه به تایم جمع اوری کتیبه ها کتیبه های کوچیک مرز طرفین به سرعت جمع شد (اولین کتیبه مرتاض کوچیک) و خب این نشون میده که طرفین برنامه خوبی برای حفاظت از کتیبه های خودشون در مرحله اول و سپس زدن کتیبه از ساید رو به روشون داشتند.


    • وضعیت کنونی


    با توجه به جمع آوری کتیبه ها به نظر من ساید اس دبلیو غنی ترین کتیبه های سرور رو برای رسیدن به مرحله اخر بازی یعنی اندگیم داره.پس قاعدتا در ادامه شاهد تلاش این ربع برای جمع آوری کتیبه نخواهیم بود.کلیدی ترین کتیبه بازی راز یونیک در اختیار این ربع هست.ضمن اینکه این ربع با توجه به 2 مرتاض کوچیک و بزرگ و 3 جنگ آموز کوچیک ، بهشت اندگیمی ها هست و با توجه به مزدور های شمال شرقیشون ، حتی وضع از اینی که هست هم بهتر میشه.ضمن اینکه ۳ چشم و ۲ چکمه کوچیکشون پتانسیل خوب جنگی به این ربع میده.نکته جالب و شاید خوش شانسی این ربع تعدد تعداد کتیبه ها کوچیکشون هست که باعث میشه کتیبه هاشونو راحت بتونن جا به جا کنن و عملا این تعدد با توجه به تعداد کوچیک ها ، کار رو برای تیم دف کوردی آنچنان سخت نمیکنه

    ضمن اینکه به عقیده من خیلی از کتیبه ها در این ربع حتی به خاطر تعدد به صورت ۱۰۰٪ استفاده نمیشن مخصوصا اگر که کتیبه های لویال کامل به این ربع منتقل شوند و شانس گرفتن کتیبه برای اعضا در این ربع با توجه به تعداد خیلی خوبه !


    ربع شمال غرب با توجه به حذف فراریون ، خیلی خوب خودشو جمع کرد.به نظرم عملکرد قابل قبولی رو داشتند چرا که با پتانسیل پایین ، تعدد پایین پلیری و تایم محدود تیم لیدریشون به خوبی کتیبه های مورد نیازشونو جمع کردن و با توجه به ۲ مرتاض ، جنگ یونیک جنگ کوچیک شانس بسیار خوبی برای به رخ کشیدن توانایی هاشون در اندگیم دارند درحالی که ۱ ماه قبل هیچ کس فکر نمیکرد شمال غرب به اینجایی که هست برسه !!!


    شرق با توجه به ادعا و صحبت هایی که میکردند علی الخصوص تیم ما یعنی آمرداد ، نوید یک بازی سراسر جنگی رو میدادند.اگرچه اسپان پایتخت ها و چینش متفاوت پلیر ها در این راند میتونست دلیل محکمی به این ادعا باشه اما الان چشم ها و چکمه های بازی مهر تاییدی به ادعا های مذکور میزنند.

    همچنین با توجه به کمبود تعداد جنگ ها و مرتاض ها ، شرق غیر مستقیم محکوم به برآورده کردن نیاز های پلیر هاش شده تا چرخوندن کتیبه هارو راحت تر و با فشار کمتری انجام بدهند.اگرچه چالش های نظامی شرق به شدت بالاست و علاوه بر دو رقیب با دست پر ، نیاز به مراجعه به دندان پزشکی و کشیدن دندان های لق نیز وجود داره تا هر چی سریع تر خاک شرق از خود فروخته ها پاک شود !


    ضمنا چند بار یک عبارت معروف رو نقل قول کردین که خب به سن تراوینی خیلی هاتون قد نمیده و در حدش نیستین !

    میتونوم میکونم چیه :=) اصل این عبارت عبارت زیر هست پس درست نقل قول کنید

    '' موتونوم موکونم ، موتونی بکن ''



    شاد و پیروز باشید


    پ.ن : احتمالا در کتیبه ها کم و بیش هایی شاید رخ داده باشه که روی خستگی ذهن بزارید :) اگر موردی بود ریپلای کنین و رفعش کنین نه اینکه گارد بگیرین ...

    پ.ن : سنت همیشگی تکرار شد.بازم گیج یونیک.بازم جنوب شرق.بازم امرداد :D عشقی که گیج یونیک به آمرداد داره وصف نشدنیه !

    پ.ن : شمال غرب صاحب داره.نیاز به وکیل وصی هم ندارن ، مانی هست ، علی فلوید هست ، امیرعباس هست ، علیرضا اکس ریدرم هست.مزدورهای شما نیستن که وکیل وصی لازم داشته باشن

    ;) Ever tried , Ever failed.No matter.Try agian , fail again , fail better






    پست 5 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط A$HKAN ().

  • روز هفتاد (علیرضا ایران): اقا این خوارجو میزنیم له میکنیم تا هفته دیگه همشون حذف میکنن

    روز هشتاد (محد علی وگنس بعد از خوردن دیفالت موناکو): حاج اقا اینا دیگه ازشون چیزی نمونده تا چند روز اینده همشون حذف میکنن

    روز هشتاد و پنج: در این روز سخن گفتن جایز نیست

    روز 90 (مازیار جون): حاج اقا این خوارج این هفته به دست دلاور مردان دف ساز امرداد حذف خواهند شد و از عرصه ی تراوین حذف میشوند

    .

    .

    .

    روز 100(کتیبه):کتیبه ی من دسته کیه ؟؟کی به کتیبه ها دست زده؟؟:)) قبول نیس اینا بلد بودن اسپیدترا باز بودن ما بلند نبودیم

    روز 103(فرشید جون):اقا گزینه ی نپ هم قشنگه نپ چیزی خوبی بود قبلن

    سیر تکامل اهداف اریاانا


    نکشینمون خفنا :))

    سر عقده های شخصیه علیرضا ایران این جنگ شروع شد و پتانسیل ساید به چوخ رفت حالا علیرضا ایران کجاست ؟دلسوزان استارت کننده جنگ کوشن؟؟؟

  • ممنون از حمایت شما از صلح و دوستی و توسعه محبت در همه جای دنیا ;)

    همه عزیزان از همه سایدها از اینکه از آرام شدن تنش ها در شمال شرق حمایت می کنید تشکر می کنیم

    اردتمند

    پی نوشت : نمی دانم چرا امروز روز بهتری است

  • یک سوال فنی چون دیر اومدیم تو سرور و اتحاد نزدیم

    در سفارت هنوز گزینه نپ موجود است ؟

    پی نوشت : نپ چیز خوبی بود قبلن

    سلام به همه دوستان عزیز


    بزرگوار نپ کلا چیز خوبی هست به شرطی که درست و مردونه ازش استفاده بشه ( میتونه مثل چاقو باشه . باید دید چطور ازش استفاده میشه )


    در واقع موقعیت خوبیه برای هر دو طرف ......................


    البته یادآور بشم خدمتتون قبلا هم راجع بهش صحبت شده بود ( کاری ندارم به اینکه وقتی بعضی افراد احساس میکنن تو موضع قدرت قرار دارن چه تصمیماتی میگیرن )


    ولی در کل نپ خوبه کم شدن تنش و صلح و آتش بس و .... همه اینها خوبه.....


    و البته یکپارچگی یک جامعه و قدم برداشتن همه افراد برای پیشرفت اون جامعه از همه اینها بهتر هست .


    ( متاسفانه بعضی با لج بازی و قدرت نمایی موجبات تضعیف یک منطقه رو فراهم کردن و شخصا امیدوارم متوجه تصمیمات غلط خودشون شده باشن و


    مهمتر از اون اینکه بعد از اینهمه فرصت سوزی درک کرده باشن که باید کار رو به کاردانش بسپرن و برای مدتی بشینن و ببینن بقیه چه کار میکنن ) .


    در نهایت باید گذشت از گذشته و به فکر آینده بود تا هر روزمون بهتر از روز قبل باشه


    به امید روزهای بهتر برای همه

  • سلام به همه دوستان،

    مقدمه:

    این پستم یکم طولانیه و امیدوارم که پاک نشه چون در راستای بازی تراوین هست. نمیخواستم دونه دونه برای دوستام بفرستم و دونه دونه بحث کنم که چرا اینکارو کردم، چرا نگفتم، چرا خبر ندادم و ... اینجا مینویسم ، دیگه هرکی که بازی میکنه حتما فروم میاد. قبل از خوندن این پست پیشنهاد میکنم حتما قبل از هرگونه قضاوت تا ته ته تهش رو با دقت دقت دقت بخونید، یا کلا همینجا ولش کنید برید پست نفر بعدی، مرسی


    علت پست:

    70 ساعت قبل بی سرصدا و بدون اعلام قبلی اکانتم رو گذاشتم روی حذف ، فقط دو نفر خبر داشتن، اما 2 ساعت قبل از حذف خفت شدم :دی

    خوشحالم بجای حذف ، اکانت تقدیم شد به یکی از بهترین همرسازهای سرور ، حضرت جعفر s.m.s (ع)


    دو کلمه با دوستام:

    -الان 68 ساعت از اومدن کتیبه ها میگذره و تایم حذف اکانت 72 ساعته ، این یعنی حذف من چند ساعت قبل از کتیبه ها شروع شده (و حداقل 20-30 ساعت قبل بلند کردن کتیبه ها ) پس حذف من ربطی به کتیبه ها نداره، چون حتی الانش هم نمیدونم چندتا کتیبه داریم، چندتا نداریم ، کدوم ربع چندتا کتیبه زده و ...


    علت حذفم اصلا ربطی به تراوین و شرایط سرور نداره، اتفاقا الان هوای شمال شرق تازه صاف شده و وقت نفس کشیدنه.


    -اینم بگم این آخرین پست من تو این فروم و این سرور (حداقل تا زمانی که مشکلات زندگی شخصیم به طور کامل حل بشه)، بعد از این پست اگه قضاوتم کنید، فدام بشید، توهین کنید، ببخشید، دلتون بسوزه، آرزوی خوب بکنید، یا هرچی، من نمیبینم، چون بعد از این پست، از فروم لاگ اوت میکنم و این پیج رو از بوک مارکم دیلیت میکنم و تمام.


    -بعد از خوندن این پست اگه تو واتس آپ، تلگرام یا هرجایی بهم در مورد تراوین پیام بدید، فرق نداره چی بپرسید، چرا رفتی، خیلی نامردی، ازت انتظار نداشتیم ، کاش میگفتی بهم و ... هیچ جوابی نمیدم. چون اگه زندگی شخصی و روحی دوستت مهمه، دیگه به تصمیمش احترام میزاری، اگه فقط دوستت هستم واسه تراوین بازی کردن، میخام هیچوقت دوستت نباشم، چون طبیعتا زندگیم برای مهمتر از تراوین و دوست صرفا تراوینی هست. خلاصه کنم، شما حق ندارید در مورد تراوین با من حرف بزنیم (-: همینقدر مستبد.


    -با اینکه کلا دیگه گذشته ، حال و آینده تراوین برام پشیزی ارزش نداره ، ولی هرکی به بهونه من حذف کنه داره دروغ میگه، من هیچکی رو با خودم نیاوردم که با رفتن من بزاره بره، لطفا بهونه دیگه پیدا کن دوست عزیز (-: شما همتون قبل من بازی میکردید،


    و اما چرا حذف:

    کرونا گرفتم و هنوز خوب نشدم، یکی از بدترین ورژن هاش نصیب من شد که دوبار نفسم کامل قطع شد و داشتم جون کندن خودمو تو آینه میدیدم و کاری ازم برنمیومد ، تا آخرش به دلیل درد شدید قفسه سینه و احتمال حمله قلبی کارم به اورژانس کشید، دراز کشیده بودم روی تخت بیمارستان، داشتم به مهتابی های اتاق بیمارستان نگاه میکردم و آرزو میکردم بیاد بگه ریه ت 30 درصد درگیره و ربطی به قلبت نداره، (توجه کن چندساعت اینکه بیان بگن ریه ت درگیره آرزوی من بود :دی ) اونجا دیگه این مسخره بازیها برام تموم شد! گذاشتم رو حذف. این کرونا تو همین چندروز خیلی چیزهارو از ازم گرفت، دوستای صمیمیم میدونن چیا ، اما مهمترینش روحیه م بود. از طرفی بهم نشون داد که چقدر از چیزای خوب و قشنگ که دورو برم هستن غافل شدم و چسبیدم به دنیای 0 و 1 تراوین ، چیزایی که ممکنه خیلی راحت دیگه فرصت داشتنشون تموم بشه.

    سرتون رو درد نیارم، حذف کردم ، چون باید برگردم به زندگی عادی ، چون باید برگردم یه سری چیزا که کرونا ازم گرفت رو دوباره از نو بسازم، تو زندگی واقعی کراپ هام خورده و کاتاهام خفت شده ، دیگه وقت گذاشتن واسه کراپ و کاتای مجازی خنده داره برام.


    در آخرم هرکسی رو اذیت کردم،رضا سورنا، یوسف، ناصر، دیابلو ، مانی عزیز خلاصه هرکی رو که اذیت کردم ، ازش معذرت میخام (منظورم حلالیت نیست، من درجه مذهبی بودن 0 هست، اونم 0 کلوین ) بچه های لویال که همشون بخشیدن ، میدونم :دی همه این پست ها در راستای دفاع از تیمم بوده، چیزی که وظیفه ی پلیر تراوین هست.نفرتی در کار نیست. آقا وحید پارتیزان روم سیاهه که نشد بمونم ، منو ببخش. ( یکی از مشتی ترین آدمهایی که این سرور شناختم ، کاش شمال شرق قدرتو بدونه مرد)


    واسه تهش حرف تراوینی خیلیییی زیاده بزنم، ولی مهم اینه دیگه مهم نیستن!!!  فقط خوشحالم قبل رفتنم آسمون شمال شرق دوباره آبی و قشنگه!

    دو خط نصحیت هم اینکه:

    آهای پلیرهای لجبازمون، بدونید خیلی واسه این آسمون تلاش کردیم، آهای بزرگای شمال شرق که از همه چیز بی خبرید و مشغول بزرگی کردن! باور کنید وقتی شما درگیر بزرگی کردنتون!!! بودید ما خیلی واسه آبی کردن آسمون شمال شرق اعصاب خوردی کشیدیم (ایرج بنزینش کامل تموم شد!!!! ) این نتیجه یکی دوروز کار نیست، توروخدا دوباره از دستش ندین ، خیلی حیفه. یکم اخلاق مداری ، یکم احترام بهم ، یکم صبر تو کمبودها، یکم دل صاف تو رابطه ها، یکم منطق و سکوت تو جلسات! یکم خرد جمعی تو تصمیم گیریها، یکم مساوات تو نحوه برخورد با پلیر شاخ و غیر شاخ ، باورکنید یه ماه دیگه شماها بهترینید. هرکسی خواست دوباره رنگ آسمون شمال شرق رو عوض کنه ، حتما با لگد شوتش کنید بیرون، چون من قول میدم اون شخص خائنه ، نیازی به اثبات نداره، اونی که دلش با شمال شرقه واسه یکپارچگیش تلاش میکنه، نه واسه ذلت و خفت ناشی از لجبازی!


    سرحال و سالم و سالم و سالم و سالم باشید،

    یه رومن بی روحیه،

    امیر وال

  • امیر وال عزیز هر چند این پست رو نمیبینی طبق گفته خودت ولی با شناختی که از بازیت تو تراوین دارم

    مشکلات زندگی رو هم یه دونه یه دونه صفر میکنی اینجا هم ما رو چند تا اکانت داشتیم جلو زن مصری میکشیدیم همرت اومد بالا بزنیمت میزاریم برای یه سرور دیگه دی

    خدا رو شکر حالت خوبه

    تبریک میگم بابت این نپی که ظاهران برقرار شده امیدوارم پله های بعدی مذاکرات رو هم سریعتر طی کنید و به یکپارچگی و وحدت کامل برسید و پرچم شمال شرق دوباره برافراشته شه و همون اقتدار اوایل سرور رو ببینیم ازتون

    درمورد کتیبه هایی که از شمال غرب زده شد همه کتیبه هایی که زده شد لینک کاتاش و کلینر ارایه شد جنوب شرقی ها به علی فلوید نشون دادن لینک ها رو جنوب غربی ها هم به بنده حرکت خطایی صورت نگرفت فعلا امانت نگه دارید تا ما زورمون زیاد شه بیایم با مشت و لگد داخل بازی پس بگیریم

    شاد باشید و خوش

    مانی

  • درود خدمت خوانندگان عزیز ،


    ابتدا یه خسته نباشید میگم به ۴ ربع بازی بابت زحماتی که کشیدن و کتیبه های سایدشون رو جمع کردن و البته نوید بازیه جذابی رو تو ۱۰۰ روز آینده میده همچنین آرزوی سلامتی دارم برای دوستانی که تو این مدت درگیر این بیماری شدن و امیدوارم هرچه زودتر سلامتیشون رو بدست بیارن.


    همچنین تبریک میگم به شمال شرق که به قول امیر وال عزیز تونست مجددا آسمونشو آبی کنه متحد بشه ، امیدوارم این یکدستگی باعث اوج گرفتن مجدد شمال شرق بشه .


    توی این مدت که اختلافاتی بین پلیرهای مجموعه شمال شرق بود همیشه مبنای عملکرد جنوب شرق بر عدم دخالت تو مسائل درون سایدی چه در شمال شرق و چه در ربع های دیگه بوده و خواهد بود .


    به امید روزهای جذاب در آینده و لذت بردن همگی از این سرور .


    اراتمند ، آرمین

  • پ.ن .درکل سبک بازی علیرضا میشناسم این همینجوریه 🤣😂😂قبل کتیبه همیشه میره !!!!یا مجبور میشه میره یا میزننش میره خلاصه میره دیگه

    یاد این پست خودم افتادم خخخخ

    مصطفی فسقلی 😂😂😂وجدانن صفا کردی گفتم این سرور هم کتیبه رو نمیبینه 😂اینم مثل یه بنده خدا یه کت لند داشتیم ۳تا سرور بازی کرد مارو بزنه اخرشم انقدر فیک زد و در افق محو شد


    من از اون اسمون ابی میخوام

    امیدوارم پرچم شمال شرق باز هم بدرخشه

    شاخ بودن توی فضای مجازی مثل پولدار بودن توی بازی GTA میمونه! :saint: :saint:


    MONAKO مامور مخفی

  • با سلام خدمت اهالی سرور

    پیرو جلسه برگزار شده با حضور نمایندگان طرفین شمال شرق توافق شد که به مدت یکماه طرفین اعلام آتش بس نموده و نپ توافق شده را اعلام رسمی نمایند.

    اعضای اتحادهای طرفین متعهد به انجام این تعهد خواهند بود.


    در روزگاری که خنده مردم از زمین خوردن توست برخیز تا بگریند

  • با سلام خدمت اهالی سرور

    پیرو جلسه برگزار شده با حضور نمایندگان طرفین شمال شرق توافق شد که به مدت یکماه طرفین اعلام آتش بس نموده و نپ توافق شده را اعلام رسمی نمایند.

    اعضای اتحادهای طرفین متعهد به انجام این تعهد خواهند بود.


    سلام

    در ابتدا باید تشکر کنم از ایرج عزیز بابت تمام زحماتی که در این مدت برای اتحاد شرق کشید و ابراز ناراحتی از اینکه از این به بعد به علت کمبود وقت نمیتونه در امر دیپلماسی و اداره اتحاد در کنار ما باشه و از امروز دوست خوبم فرشید گرامی ادامه دهنده کارهای ایشون هستند و به عنوان دیپلمات ما در کنارشون یاد میگیریم.

    همچنین ارزوی شفای عاجل دارم برای امیر وال.


    نپ مورد نظر مورد توافق طرفین میباشد.

    با سپاس

  • سلام

    امیدوارم تا اینجای بازی همه لذت کافی و باید رو برده باشن
    سیاست جنوب شرق از ابتداری سرور عدم دخالت در امور همه ربع ها بوده و هست ! منم به نوبه خودم بسیار خوشحال هستم که شمال شرق تونست بعد مدت ها به ارامش و یک توافق خوب برسه و انشالله همه پلیر های این ساید بتونن از این فرصت پیش اومده در ادامه بازی حداکثر استفاده رو بکنن و این نپ یک ماهه به یک توافق کامل و یک دست شدن در شمال شرق بیانجامه !

  • سلام و درود به ساکنین سرور ۱


    منم این نپ رو تبریک میگم و به فال نیک میگیرم که منجر به یکپارچگی کامل و دائمی شمال شرق یعنی ربع محبوب و همیشگیم بشه.

    قبلا هم اشاره کرده بودم که بعد از ۷ سرور این اولین بار بود که ربعی به غیر شمال شرق بازی کردم و یه جورایی برای من خونه تراوینی محسوب میشه.

    شروع این سرور بخاطر داشتن ۴ ساید نسبتا متوازن نوید بخش یکسال پرهیجان بود ، ولی بدبختانه در ادامه اتفاقاتی افتاد که ۲ ربع رو از دست دادیم ، ولی بازسازی خوب شمال غرب و الآن هم این نپ شمال شرق ، مجدد امیدها رو برای داشتن یه سرور ۴ کوارتری زنده کرده و امیدوارم تا انتها همین روال پا برجا بمونه.


    یه مورد خیلی بدیهی و کلیشه ای که بارها هم تکرارش کردم اینه که فرق بازیکن / تیم حرفه ای با تازه کار همینجاها معلوم میشه .

    یعنی زمانی که شما ۱۰۰ درصد مطمئن هستی که حرفت درسته و ایمان داری که حق با شماست ولی بخاطر منفعت بزرگتر یعنی یکپارچگی و تضعیف نشدن ربعت ، از مواضع خودت کوتاه میای و از حقت میگذری و صبر و گذشت رو پیشه میکنی.

    که خوشبختانه الآن همین اتفاق تو شمال شرق بین لویال و آریانا ( که امیدوارم به زودی با پسوند - سابق - ازشون یاد بشه ) افتاده.


    به هر حال امیدوارم از همین امروز همه بچه های شمال شرق دلخوری ها و اختلاف سلیقه ها رو دور بریزن و پشت سر قرار بدن و فقط و فقط تمرکزشون رو روی بازسازی ربعشون بذارن ، که با توجه به زمان زیادی که از سرور مونده ، مشخصا وقت کافی برای این مهم هست و اصلا و ابدا هم دیر نشده.


    پ.ن : سکوت جنوب غرب تو فروم از ۲۴ ساعت پیش که این نپ تو فروم هم علنی شد ، به نوبه خودش جالبه.

    خیلی واضح الآن میشد دید که کدوم ربع بابت این نپ ، عزای عمومی اعلام کرده و سیاهپوش شده ، به نحوی که از شدت عصبانیت حتی برای حفظ ظاهر هم که شده نتونستن اینجا یه تبریک خشک و خالی بگن ( البته بعد این پست احتمالا هول هولی میان تبریک میگن :دی) در حالی که بقیه ربع ها ، همگی از این نپ استقبال کردن.


    منتهی امیدوارم وقتی آرامش کامل به شمال شرق حاکم شد ، اعضاش بشینن فکر کنن و با مرور وقایع این چند وقت اخیر ، متوجه بشن که کدوم ربع هیزم به این آتش ریخت و از این جنگ داخلی سواستفاده کرد.


    خوش بگذره

    تیرداد

  • سلام به همه عزیزان


    (ایرج بنزینش کامل تموم شد!!!! )


    تا قطره‌ی آخر :دی و بله خیلی از صحبت‌ها پیش از آزاد شدنِ کتیبه‌ها شروع شد! اون‌هایی که باید بدونن، می‌دونن..


    ***


    از هر اون چه که باعث کاهش کینه و جنگ اعصاب (به جای جنگ سالم و تراوینی) بشه استقبال کرده و می‌کنم، و بابت اتفاقی که افتاده خوشحالم.

    شاید برخی عزیزان ندونن که بر خلاف لحنی که در فروم داشته‌ام این مدت، در دلم چه می‌گذشته: دغدغه برای حفظ حرمت شمال شرق..


    از این که فرصت شد برای اولین بار در کنار آقا مازیار و محمدعلی وگنس در تیم لیدری حضور داشته باشم خوشحالم و باعث افتخارم هست.


    مازیار رو وقتی واقعا شناختم که هنگام بیماری و ابتلا به کرونا، و در شرایط سخت (من کاملا تنها زندگی می‌کنم) پیش از این که اقوام و دوستان پیش قدم بشن، ایشون اولین کسی بود که با دو کیسه غذا و میوه و .. آمد درب منزل من، اون هم دوبار! و من تونستم برای اولین بار ایشون رو از نزدیک ببینم..


    "از این به بعد" (:دی) هر اون‌چه که در سیاست ساید و سرور رُخ بده من در اون دخالتی نخواهم داشت، و تنها به عنوان یک پلیر روی اکانتم به بازی در سرور ادامه می‌دم (اون هم تا جایی که زمان، انگیزه و توانم اجازه بده)، اما از هر چیز که به خیر و صلاح هم‌بازی‌ها و دوستانم در تمام شرق ختم بشه خوشحال خواهم شد.


    ***


    اما تلخی‌ها:


    - مهم‌ترین اتفاقی که در این سرور برای من افتاد، از دست دادنِ دوست و هم‌بازیِ "سابق" اما عزیزم بود: آیدین! اون چه که گذشت بماند، اما برجسته‌ترین رخداد این سرور برای من این بود..


    - به هر کسی اگر "بی‌حرمتی و توهین" از جانب من شده عذر می‌خوام، اما بابت لحن تند و انتقاد شدیدی که در فروم به جنوب غرب داشته‌ام هرگز عذر نخواهم خواست! هرگز..


    - یه تلخیِ دیگر هم هست که نمی‌گم :دی


    از این به بعد کمتر به فروم سر می‌زنم، خیلی کمتر.. آرزوی یک سرور خوب و ماندنی برای همه


    پ.ن: این سرور برای من مخلوطی از چیزهای دلگیر کننده و چیزهای دلگرم کننده بود. کدوم به اون یکی می‌چربه برایِ شخص من؟ به نظرم بیشتر اولی! اما آرزو می‌کنم برای دیگر عزیزان بیشتر دومیه باشه..


    پ.ن 2: دیشب جسارت کردم و عمدا چند ساعتی دکتر سینا صادقی رو در پاپ گرفتم که اسم دهکده کپ‌م بیشتر به چشم بیاد :دی


    - ارادت‌مند

    ایرج

  • سلام و عرض ادب خدمت همه ی عزیزان و بزگواران

    قبل از هرچیزی برای شما و خانواده محترم شما آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم هرچه زودتر این بیماری ریشه کن بشه .

    و اما بعد ...

    به شمال شرق تبریک عرض میکنم که دوباره با هم متحد شدند ولو به شکل نپ و امیدوارم این نپ زمینه ای باشه برای یکپارپگی کامل این ساید مستعد و توانمند . امیدورام این ساید به روز های اوج خودش برگرده و بار دیگه با بازسازی که شمال غرب انجام داده شاهد یک سرور جذاب باشیم .

    برای متای شرق آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم که بتونیم رقیب خوبی برای متای شرق تا انتهای سرور باشیم .



    حقیقتا از صمیم قلبم ناراحت شدم که از این سرور رفتید قطعا تراوین به حضور افرادی همچون شما جذاب خواهد بود و خیلی خوشحالم که این سرور باعث شد با شما آشنا بشم و امیدوارم که همیشه سالم و شاد باشید .


    آقا تیرداد عزیز فاصله ی پست شما با پست آقا حسین و آقا مازیار فقط یک ساعته و عجله ی شما برای پست گذاشتن و نوشتن این نکته که جنوب غرب سکوت کرده پس ناراحته جالبه ... حداقل صبر میکردید 12 ساعت بگذره از پست این دو عزیز و بعد این پستو میزاشتید نه یک ساعت بعدش :دی


    آقا ایرج ما دوستت داریم ، ما رو دور ننداز :دی


    سلامت باشید

    کوچیک همه یوسف

  • آقا تیرداد عزیز فاصله ی پست شما با پست آقا حسین و آقا مازیار فقط یک ساعته و عجله ی شما برای پست گذاشتن و نوشتن این نکته که جنوب غرب سکوت کرده پس ناراحته جالبه ... حداقل صبر میکردید 12 ساعت بگذره از پست این دو عزیز و بعد این پستو میزاشتید نه یک ساعت بعدش :دی

    سلام به شما


    یوسف جان سوال اصلی اینه که چرا جنوب غرب ۱۵ - ۱۶ ساعت بعد از پست مازیار و حسین ، تازه اومده تبریک میگه !؟


    اونم در حالی که چند تا لیدر و بازیکنتون کلا کارتن خواب فروم هستن و به پرواز مگس تو فروم هم واکنش فوری وو لحظه ای نشون میدن ،

    اما فرستادن دنبال شما و بعد یکماه که کلا نبودی از خواب بیدارت کردن که با اینهمه تاخیر پست تبریک بذارید !


    نمیدونم ، شاید هم فقط منم که حس میکنم بوی کراهت جنوب غرب از این نپ ، در و دیوار این تاپیک رو برداشته : دی


    خوش بگذره به هرحال

    تیرداد

  • با سلام،

    بعد از کشمکش های فراوان بالاخره دوستان لویال تونستند توانایی و ابتکار عمل خودشون رو ثابت کنند

    تبریک میگم به همه بچه های لویال و امیدوارم روز به روز قدرتمندتر بشن و هماهنگتر

    و آسمونشون همیشه آبی باشه

    فکر میکنم باید اصطلاح "آسمون آبی" رو توی پروفایل نورالله پیدا کرد.

    پلیرهای آریانا با یک اشتباه محاسباتی سنگین! تصمیم گرفتن نسخه تیم لویال رو ۲ روزه بپیچن و هر حرکتی رو در نطفه خفه کنن! به جای مذاکره و یا حتی نپ درون سایدی!

    توی شطرنج یه سرباز پیاده هم ممکنه نسبت به تایم بازی و موقعیت مکانیش از یه وزیر یا فیل و ... هم موثرتر باشه، و یه وزیر رو زمین گیر کنه!

    حالا که البته دوستان سرباز پیاده نیستن، و نشون دادن از وزیر دست کمی ندارن.

    ولی اشتباه محاسباتی کجاست؟ اینکه سرباز پیاده ها رو به خیال خودمون بخوایم که دو روزه جمعشون کنیم، و حالا که نمی تونیم بکشیم زیر میز بازی!


    دوستان سیاس جنوب شرقی سیاست منچیشونو به شمال شرق هم کشوندن متاسفانه و ردپاشون رو روی هر تپه ای به یادگار گذاشتن و پتانسیل آرام ترین ربع بازی رو به آتیش کشیدن!

    به صحبت های بقیه دوستان کاری ندارم. اما جناب مازیار عزیز که چند بار عدم مداخله ما در اختلافات سایدشون رو تایید کرده اند حداقل سر حرف خودشان بمانند. اون مرغ آقا جعفره چیه، که باهاش حرفم می زنین‌، بهتون نگفت قبلا برعکس این موضوع صحبت می کردید؟ کسانی که واقعا هنوز کاملا مطمئن نیستند که ریشه اختلافات شمال شرق کجا بوده؛ بدون هر گونه پیش داوری! لطفا از صفحه ۹۰ فروم شروع کنند و چند صفحه بعد از شروع اختلافات این ساید را در فروم مطالعه کنند. خودشان به راحتی متوجه خواهند شد که موضوع چه چیز بوده است و چه گروهی با مداخله در این ساید؛ دو دسته گی ایجاد کرد.

    خب این مدت هم به شدت درگیر جابجایی کتیبه و دردسرهای مخصوص به خودش بودیم

    و کمی جولانگاه برای بعضی ها باز شده انگار


    اون زمانی که شما داشتی فشار میاوردی به هم پیمانانت که سریع لویال رو جمع کنند و شمال شرق رو یکدست کنند و توی سینی تحویل شما بدن،

    ما پیشنهاد دهنده صلح و نپ بودیم،

    عینکتو بزن قبل از ورود به فروم حتما! تا هم پست های مربوط به این موضوعو ببینی و هم کراهت ذاتی خویشتن! و یه بینی پزشکی هم برو که بوی مشمئز کننده سناریوی جدیدتو استنشاق کنی!


    یکی ازین مواردم انتخاب کن با توجه به سلیقت، کادوی زادروزت از طرف من


    - قسمتهایی هم که در جوابت گفته شد از دائی جان ناپلئون مربوط به همون کتاب بود، پس چرا جوش آوردی؟ پس هر مثالی از ادبیات معاصر و غیره آزاده اینجا؟ باز نزنی زیرش ها!

    -- تیرالکذابین

    --- برای هرکی چرچیل باشی، برای ما تخت عراقچی! و متکی هم نیستی!

  • سلام خدمت دوستان عزیز

    خدارو شکر نپ بسته شد و یه مدتی در آرامش بسر خواهیم برد . واقعا لازم بود و تشکر میکنم از لیدرهای محترم...


    اما یه نکته رو بگم خدمت دوستان گرامی :


    بچه های SW از دوستان و رقبای ما بودند مثل خیلی از عزیزان دیگه تو سایدهای دیگه ( و البته دوستان همیشگی ما جدای از رفاقت و رقابت بازی ) . و تو این مدت هم


    لطف کردند و من به نوبه ی خودم ازشون تشکر میکنم.


    و لازمه این مطلب رو بگم که هم از پلیرهاشون که با خود من رفاقت داشتند هم از لیدرهاشون که لطف داشتند نسبت به ما , بارها تو اوایل خروج ما , ازمون خواستند که


    بشینم و صحبت کنیم برای یکپارچگی ساید و بعدش هم در طول بازی بارها پیشنهاد دادن ما پیشقدم شیم برای نپ بستن با آریانا و حتی یکپارچه کردن ساید و به گفته


    خودشون لذت بازی تو قوی بودن هر 4 ساید هست .


    دوستان عزیزی که از موضوع اطلاع ندارن , برداشت خودشون رو بیان میکنن اما حقیقت چیز دیگه ای هست....


    به امید بازی جذاب برای کل سرور .........