نقد و بررسی سرور 1 ایکس راند 2 | آغاز 6 شهریور 1399 |

  • متوجه شدین همر ناصر رنک یک هست یا بیشتر توضیح بده خدمتتون؟


    پ.ن: همر رنک یک رو خفت کنم قول میدی حذف نکنی؟(فرهاد بشم شیرین شدن بلدی؟)


    پ.ن2: اشکان اون دیابلو برا هفت پشتمون بسه همرشو زدین صفر کردین دستش به بازی نمیره امده کف فروم فرش پهن کرده هرکی رد میشه سلام میکنه. خدایی همر رنک یک رو صفر کنی ناصر میاد فروم عوارضی میذاره.


    پ.ن3:(صداتو کلفت کن با سیس لاتی بخون) رنک یک نگاهیدم(یعنی رنک یک دیده ام تو ساید ج ش رو اک m a r s(ذهنت منحرفه عزیزم با کسره بخون))

  • سلام و عرض خسته نباشید خدمت همه دوستان عزیز


    ببینید طرف به عنوان لیدر ساید جنوب غرب و مسئول وقت و هزینه پلیرهای اون ساید، به جای وقت گذاشتن برای لیدری خودش و حل مشکلات سایدش، که اکانتها و پلیرهاش حذف نکنن اومده اینجا کف خوابه فروم شده به غارت بقیه سایدها میپردازه و با فونت 52 مینویسه کسی وجود نداره روی همر رنک یک سرور من فیک هم بزاره.


    خب دوست به اصطلاح لیدر شما حداقل حداقل توی پلن دوزمانه قبلی متای شرق 1 میلیون دفاع از شمال غرب گرفتی (دفاع خودتون بماند)، اگر اون مقدار دف رو روی همر رنک یک سرور خودت نخوابونده بودی 25تا کپ و نان کپ از ساید جنوب غرب نمیخورد. فقط برای اینکه فردا روز برات افتخار بشه که در بین بزرگان تراوین من همر رنک یک سرور رو داشتم تمام دفاع سایدت رو میفرستی رو همرت و باقی اکانتها و همین دوست خوبت استاد عربی، خبرنگار، شنل قرمزی، شمشیر وسط فروم بچرخون، تارگت از فروم انتخاب کن، هم همرش رو از دست میده تا شما همرت رنک یک سرور بمونه.


    شما به عنوان ورشکسته های سیاسی باعث شدید چند دستگی توی ساید جنوب غرب با اون همه اکانت و پلیر پیش بیاد و باعث حذف خیلی از اکانت ها شدید و خواهید شد که فقط و فقط اون همر رنک یک سرورت رو بیاری وسط فروم باهاش دَستی بِکشی.

    به جای رسیدگی به مسائل درون سایدی و آروم کردن جو سیاسی سایدت هی فونت مطالبت رو اینجا بزرگ و بزرگتر میکنی که بلکه بهت توجه بشه و ذهن خوانندگان رو از مشکلات سایدی و لیدری خودتون منحرف بکنید.


    همه این کارها رو دارید میکنید که کسی ازتون سوال نکنه اصلا چرا وسط پلنتون یه نفر همراتون رو به واندر کوبید و پلنتون رو خراب کرد؟ چرا این گروهی که حذف کردن از اول سرور این کار رو نکردن و چی باعث شد الان به این نتیجه برسن؟


    جواب اینارو دادید که حالا به غارت بقیه گیر میدید؟


    ----------------------------------------------------------------


    مثلا فکر کردی اینجا همرت رو به رخ بکشی فردا ما احساسی میشیم و یه پلن علی اصغری میریزیم و با کله میایم تو دفاع کل غرب که میخوابونی رو همرت؟

    من به همه اطمینان میدم تا اون همر توی جنوب غرب باشه هر کپ و نان کپی رو با یه پلن از بین میبریم (که قبلا از بین بردیم) و شما دفاع به هیچکس نمیدی و نخواهی داد چون پلیرهای سایدتون رو یه چراغ قرمز بیشتر نمیدونید.

    البته بهت حق میدن که فقط به اون همرت بنازی چون هیچ چیز با ارزش دیگه ای تو این سرور نداری که بهش افتخار بکنی ^^



    باتشکر


    پ.ن1: حیف وقت و هزینه پلیرهای ساید جنوب غرب که لیدرشون چنین افرادی باشن.

  • تاریخ تکرار میشه!


    آخرین سرور ۲x آی آر همین دوستان ساید جنوب غرب رو دو دسته کردن و اینجا هم همین اتفاق افتاد

    میخوام بگم بهم ریختن ساید و ایجاد دو دستگی تخصص آقایونه

    اونجا تفاوتی که با این سرور داشت این بود که یکی مثل سارنگ حضور داشت که تونست نصف دیگه ساید رو منسجم کنه، ولی متاسفانه این سرور همچین شخصی توی جنوب غرب نیست.


    در مورد پلن رفتن هم، اون سرور خفن ترین پلنی که از عزیزان تایگرز دیدیم غارت دهکده های ساپورت واندر ساید خودی بود، پس انتظار پلن آنچنانی هم از این عزیزان نداشته باشین.


    توصیه خیلی دوستانه من به عنوان یک پلیر خیلی معمولی اینه که ازین به بعد، در سرورهای آتی، شما عزیزان به عنوان یک پلیر خیلی معمولی رجیستر کنید و ردای لیدری از تن بیرون کنید. باور کنید هم به اندازه کافی از بازی لذت خواهید برد و هم کلی دعای خیر پشت سرتون خواهد بود.


    اگر این کار رو نکنید هر سروری که شما باشین:

    تاریخ تکرار میشه!

  • پیوند مسترز و لویال در محضر رسمی شد و ۵ نفر از شمال شرق و جمع کثیری از اعضای جنوب غرب در این مراسم حضور داشتند.


    ما هم به نوبه‌ی خودمون این پیوند رو تبریک میگیم و دعای عاقبت به خیری رو برای این پیوند داریم .


    شادزی مهرافزون

  • اشکان جان جواب تو رو میدم فقط چون خاطرت خیلی عزیزه

    من کی اعلام کردم چون من از تاپ افتادم بیرون یعنی تو داری مولتی میزنی ؟

    من غارتم در حد پلیرهای شما نیست چون روش غارتم مثل پلیرهای شما نیست . یکی دوست داره نون بازوش رو بخوره و یکی هم دوست داره با ... مردم دوماد بشه . ما که گفتیم شما برین مولتی بزنین نوش جونتون ( البته به قول خودتون غارت توافقی ) ولی دیگه نیاین بگین ما غارتمون فلان هست و بهمان هست .

    اون کسی هم که گفته چک خور شدیم کسی نیست جز سامان بدبو حالا حرف سامان شده براتون حجت و رفرنس و اینقدر سطح فکری خودت رو آوردی پایین دیگه حرفی برای گفتن نمیمونه .

    اون دوست عزیزی هم که هفته ای یکبار میاد مثل پیام بازرگانی در مورد تایگرز صحبت میکنه و میره نمیدونم سن و سالت به سال 79 میخوره یا نه ؟ اونموقع مهران مدیری یه طنزی ساخته بود به اسم پلاک 14 که توش یه شبحی فقط از جلوی دوربین رد میشد . الان نقش تو هم تو فروم مثل همون هست .

    همونطور که تا حالا هر چی فیک زدین هیچ دفی از جنوب غرب و شمال غرب و هیچ نقطه ساید روی اکانت من نیومده از این به بعد هم نخواهد اومد . تازه موقع پلن دف شخصی من روی تارگت های دیگه رفته .

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

  • خارج از بحث کل کل های فرومی که به نظر من جذابیت این بازی اصلش به فرومشه


    یکعده هستن تا یجا کم میارن، میان طرفو تخریبه شخصیتی و... :!:که چرا همش تو فرومی و بشین پایه اکانتت و ... X/شما رو نمیدونم اما من خودم کله تایمی که ازم میگیره چک کردن فروم، در روز 15 دقیقه هم نمیشه:saint:


    پست هم که میزارم باز 10 دقیقه نهایت، اگه تازه خیلی فسفر بسوزونم :)


    پس ظرفیتمون رو بالا ببریم و اگر پستی و شخصی باب میلمون نبود، تخریبش نکنیم.

    فقط کافیه گزینه ی دیسلایک رو بزنیم...


    در مورد مولتی هم به نظر من بچه های جنوب غرب الکی بزرگش میکنن،:sleeping:

    مخصوصا ناصر،

    یعنی ناصر تو نمیدونستی صنعتی ترین پلیرهای تاریخ تراوین تو امرداد هستن؟

    که الان داری مثلا رسوا میکنی اینارو؟


    تازه به نظر من ادمین سایت گل کاشته که اگر این تغییرات رو تو سرور اعمال نمی‌کرد،

    امرداد بجای اینکه 4 برابر بقیه غارت کنه الان داشت 40 برابر بقیه غارت می‌کرد...



    پس ادمین جان مچکریم<3:*



    پ. ن:


    لقمان عزیز هم آموزش غارت گذاشت، به نظرم بجز امرداد کسی بلد نیست ناتار بزنه 8o^^


    لقمان جان باید شما رو میزاشتن وزیر ماله کشی دولت، اینجا داری حیف میشی;)

  • حاج حسین جان

    می تونم ازت درخواست کنم از اونجا بیای بیرون و بی خیال بشی ادامه این سرور رو ؟ موندن در این وضعیتی که هستی در شان شما نیست ، من بقیه رو نمی شناسم ، شما رو می شناسم واقعا خوب نیست

    گروه خونت به اون بروبچ نمی خوره دادا

    اینو صادقانه و به حرمت دوستی قدیمی خودمون عرض کردم

    🍷

  • همه باهم بریم یه برنامه ببینیم


    سرنوشت امروز جنوب غرب

    نتیجه ی تصمیم گیری های دیروزشون هست !


    پ.ن: بعد از دیدن این پادکست انتظار دارم رضا جان جوابگو باشی نسبت به اشتباهاتی که از سمت تایگرز نسبت به شخص من صورت گرفته

    شما میتونستی بیای واتس آپ من قبل از آزاد کردن پابند بعضی از دوستان که فکر کردن هسته ی اتم شکافتن و مچ حمیدرضا بمب رو گرفتند

    اول مطمئن باید میشدی خودت

    همانطور که بارها موضوعاتی رو صحتش رو از خودت گرفتم بعد صحبتی کردم ...


    منتظر بمبی باشید که فعال شده ...

    https://www.aparat.com/v/NmGl5




  • آقا فرشید عزیز شاید اگر زود تر پا به این سرور گذاشته بودید وضعیت شمال شرق بهتر از این بود...


    برو بچ لویال مصداق بارز معرفت و صداقتن و من به اینکه در کنار این دوستانم افتخار میکنم، البته این جدا سازی من از دوستان لویالیم شیطنت سیاسی شماست و غیر از اینم از شما انتظار نمیره... ;)



    10 درصد از سیاست شما اگر در وجود توتال شمال شرق بود(فقط 10 درصد)،

    الان ما جنوب شرق رو به حساب نمی آوردیم و نه برعکسش، اما حیف که شما هم بزودی متوجه میشی و میکشی کنار از این دوستان...



    بازم این سرور توفیق نشد در کنار شما باشم،

    به امید اینکه یک سرور دیگه و در یک ساید،

    و به دور از حاشیه های درون سایدی باهم بزنیم و بخوریم🍷

  • درود به همه دوستان و پلیرهای بزرگ تراوین ایران

    وضعیت این روزهای متای لویال به جنوب غرب مثل وضعیت یه تیم فوتبال می مونه با یه مدیر عامل ضعیف شایدم پولدار که اول فصل با کلی دادار دودور بدون فکر کلی بازیکن نامی می خره و به هواداران تیمش کلی وعده و وعید میده که آره ما امسال قهرمان جهان میشیم طرفدارهای ساده لوحم بدون اینکه ببینن که تیمشون چه پتانسیلی داره و اصلا مدیر عامل چقدر از مدیریت فوتبال سر در میاره شروع میکنن کل کل با تیم رقیب، خلاصه بعد از چند هفته اول که نتیجه نمی گیرن با این ترفند که هنوز اول کاره و ما هنوز شناخت رو تیم نداریم یکم دیگه وقت می‌خرن و باز هواداران شروع می کنن به کل کل با تیم رقیب بعد از گذشت یک سوم لیگ باز هم تیم که نتیجه نمی گیره بازم با یه ترفند جدید که مثلا فلان بازیکن داره کم کاری می کنه ما جاسوس تو تیم داریم بازم قول برد تو دربی رو میدن،خلاصه دربی هم میبازن و اینبار مشکل رو از داور و نهایتا وزیر و رهبر و پادشاه و امپراطور.... می بینن و بازم قول قهرمانی لیگ رو میدن در آخر هم که لیگ رو از دست میدن میرن و تیم رو با کلی بدبختی و اینکه این لیگ در حد مدیریت ما نبود و ما باید تو لیگ معتبرتر مدیریت کنیم ورشکسته رها می کننن و خداحافظ.

    دوستان عزیز لطفا این بحث مولتی رو تمومش کنید به فرض دوستان آمرداد مولتی رید میدن خب؟؟؟؟ تا حالا کیو دیدی که بیاد اعتراف کنه داره مولتی رید میده؟ شما هم که مدرکی نداری که ثابت کنی خب این چه لوپ بیهوده ایه؟؟؟؟ آخرش هم شما محکومی باز مجبوری بیای بگی اصلا من حذف می کنم و باز هم تکرار!!!

    پ.ن:یکی مثل محمد علی وگنس تقریبا شبی چند تا تارگت می ترکونه حتی یه بارم نمیاد بگه منم منم همش میگه تیم زده متای شرق زده یه سوتی هم که بچه ها تو پلن میدن خودش گردن میگیره یه بنده خدایی هم.... اصلا ولش کن

    پ.ن: درگذشت اسطوره دنیای فوتبال رو هنوز نتونستم باور کنم به خاطر تمام لحظاتی که از بازی کردنت لذت بردم ممنون روحت شاد

    شاد و پیروز باشید

  • با سلام،

    اول سرور تقریبا همگی اومدیم سرور بدون بات، بدون مولتی و بدون توهین در فروم و در کل بازی سالم و نزدیک به واقعیت داشته باشیم.

    ولی هرچی بیشتر جلو میریم، ابعاد فاجعه بیشتر نمایان میشه از همه جهات!، باز صد رحمت به اون تیمی که میومد میگفت من مولتی بازم صنعتی هم هستم، توی فروم هم روی همه شلنگ آب میگرفت و ابایی نداشت از کارش!


    دیگه ادمین بارها بهم اخطار داده و منم سعی میکنم به همه مثل خودشون جواب ندم، نه اینکه نتونم یا نخوام، نمیشه فعلا متاسفانه و کلی میگم هر کسی بیاد سهم خودشو از این پست جمع کنه چون حوصله نقل قول همه این اکاذیب رو ندارم!


    این روزها هر کسی رد میشه توی مقدمه، بدنه متن، یا پینوشت یه لگد به سمت من هم پرت میکنه، که بسیار خوشحالم و خرسندم چون متوجه میشم دارم کارمو درست انجام میدم!


    با ارائه شات های مولتی زنی! عکس العمل های متفاوتی رو شاهد بودیم!


    1. ما نبودیم دروغ میگی! ما پاک بازی میکنیم و نمی دونیم مولتی فارم چی هست!

    2. به شما مربوط نیست! دوست داریم!
    3. ما که از اول گفتیم مولتی بازیم و افتخار میکنیم بهش!

    4. چرا کسی که بهتون اطلاعات داده رو مهره سوخته کردین! شما هنر جاسوسی نداری و نخواهی داشت! (اینم کلاس برگزار کنید آموزش بدین این کاره ها!)

    5. ارائه روش پیدا کردن و اد ناتار به فارم لیست!


    خب این بین شاید همین مورد 5 و یکی دوتا پست دیگه ارزش وقت گذاشتن داشته باشه و بقیه ماورای اسپم به حساب میاد.

    خب بنده یک فایل اینجا قرار میدم مخصوص جناب دیابلو. اگر مایل باشند میتونن دانلود کرده و استفاده کنند. تا 50 خونه! قریب به 400 تا ناتار تپل

    • لقمان عزیز همون طور که قبلا گفتم چیزی به نام ناتار تپل نداریم! به جز ناتارهای با پاپ خیلی پایین مثل 50 یا 80، بقیه ناتارها منابع مشابهی تولید میکنند (یه اسکات دوبل بزنید تا متوجه بشید) ولی متاسفانه توی جایگاه استادی نشستین مثلا و آموزش بقیه! ناتارهایی با پاپ بالا صرفا گزینه های بهتری برای چیف هستند و نه گزینه های بهتری برای غارت! اینو توی کلاس های آموزشیتون لحاظ کنید ممنون!
    • اگر منظورتون از آنالیز نقشه اینه که بات آنالیز مپ هم داری شما که دیگه باز باید ارجاعتون بدیم به ادمین و مولتی هانتر! (همون کپی پیست را انجام بده اسمای قشنگ براش نذار!)
    • Text to Columns ( اون که باید بگیره هم بعید میدونم بگیره :|)
    • لابلای آموزش شما فکر میکنم یه تعداد باگ خورده و تعدادی اکانت مستقل هم وارد لیست فارم شدند و ناخودآگاه مولتی فارم شدن و این ننگ و رسوایی رو به بار آورده، خواهشمندیم یکم بیشتر دقت کنید تا دامان آمرداد رو آلوده نکنید!
    • برای اد کردن ناتارها به لیست فارم اولیه این دنگ و فنگ ها نیازی نیست، کسی که اد میکنه ناتارو به همون روشی که گفتم، مختصات مرکزی مستطیل یا مربع اطرافشو میتونه سیو کنه و هر زمانی که چک کنه حداکثر 2 دقیقه ای میتونه ناتار جدید اد کنه، ببین همه چیز دیتا نیست بارها گفتم، مهم تر ازون آنالیز دیتاست که شما رد میشی توی این زمینه، نرد کامپیوتر بودن باعث نمیشه پروپلیر تراوین بشی! صرفا همون هوش سیاه میشه در خدمت خلافکارا! کثیف بازا!
    • کلاس های بعدی مهتره، منتظر برگزاری اونها هستیم، مثل ران کردن بات و وی پی اس در سرور بدون بات، دور زدن کپچا و ... (فکر کنم ترکیب خوبی میشی با ادامین، اونا میگن بات نداریم و شما بات می نویسی و توی بازار سیاه به قیمت گزاف به فروش میرسونی)
    • دوستان میگفتن اینا که خودشون میدونن مسلما دیگه که مولتی رید میکنن! ما هم میدونیم! چرا میخوای بگی توی فروم،،، گفتم شاید عده کمی در جریان نباشند یا خودشونو به خواب زده باشند و البته دیگه ادعای رید سالم بالا نکنند بعضیاااااا
    • یه استاد داریم که همینجا ازش دعوت میکنم تا بیاد و آموزش های تکمیلی رید ناتار رو برای همه ارائه بده، امیدوارم زمان داشته باشه.

    حتی همین معنی اسم "مسترز" خودش بدترین متلک به شماست چون به ازای مسترز همیشه اسلیو هم هست :دی

    دیگه جلوی قاضی معلق پلق بازی!؟ معنای دیگه مسترز مورد نظر است، اون نظر شما هم البته متین و صائب است (به هر حال خواننده اولین برداشتی که میکنه همونیه که به ذهن و دیدگاه خودش نزدیکتره) البته در مورد رابطه خودتون با عواملتون در ان ای! (فلش بک به پست آشنای "اتاق جنگی و فرماندهان!" البته از دید خودتون همچنان.


    --------------------------------------------- یه دوست دیگه هم که پستشو کامل نخوندم و نه ریکورداشو می بینم خیلی وقته، ولی حس تنفر و شدت عصبانیتش مشخص بود، من صرفا آگاه سازی انجام دادم و توهینی توی کارم نبود، حالا هم صرفا به خاطر رضا سورنای عزیز وارد این بحث نمیشم، ولی یادم نمیره توی چه سروری کراپ سوزی کردن و با تیمشون حذف کردند! و ما دست تنها جلوی یه عده ایادی دانیال وایستادیم و جمع شدن با مدیریت ما و کمک خارجی هایی که بیشتر پشت هم بودیم تا عده ای دوست نمای وطنی!


    نتیجه گیری کلی:

    1. دیگه ادعای غارت بالا و سالم نداشته باشید!

    2 دیگه ادعای معلمی نداشته باشید!

    3. دیگه ادعای دوستی و رفاقت نداشته باشید و پشت بندش توهین کنید!

    4. مورال (نه اون مورال نه!^^) و اتیکس را تا حد ممکن رعایت کنیم.

    5. حرف رایگان نزنیم که توش بمونیم و بعد از اثباتش بزنیم به صحرای کربلا یا به فحاشی متوسل بشیم!

    Before You Embark on a Journey of Revenge, Dig Two Graves

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Diablo ().

  • با سلام :D

    توی پستت آبی کردم استاد شما مشکل داری داداش اول پستت رو از ضد و نقیض صحبت کردن در کن بعد پایین رو نگاه کن تا تجربه بشه واست;)

    عمو قناد شیک و کت شلوار پوشیده شما یکی از اساتید با اخلاق =O مودب<X با جنبه و با ظرفیت ;( اصلا هم ادای با سواد ها رو در نمیاری خدایی 8|

    اما بریم سر اصل مطلب :

    اونی که توهین رو باب کرد شما بودی :thumbup:

    اونی که ادعا کرد شما بودی:thumbup:

    اونی که اینجا رجز خونی کرد شما بودی :thumbup:

    اونی که گند زد به ساید شمالشرق شما بودی :thumbup:

    اونی که اینجا فحاشی کرد و از فحاشی کننده ها حمایت کرد شما بودی :thumbup:

    اونی که ادعای پاک بازی کرد ولی مولتی رید میداد اول شما بودی لینک هاشو بهنام میذاره به موقع :thumbup:

    اونی که اول شمشیرش تو هوا چرخوند و مبارز طلبید شما بودی:thumbup:

    اونی که همرش تو افق محو شد شما بودی :thumbdown:

    اونی که کپش ترکید شما بودی:thumbdown:

    اونی که اختلافات رو توی ساید خودش درست کرد با پست هاش شما بودی :thumbup:

    اونی که با حمایت خودش از خوارج با معرفت(به قول شما) سعی داشت یک ساید رو خراب کنه و زرنگ بازی در بیار اما غافل از این که با این کار ساید خودشونو داغون میکنن شما بودی:thumbup:

    اونی که ادعای لیدر میکنه اما از لیدری هیچی حالیش نیست و زحمت اون همه پلیرو اینجور به باد میده با ادعا کردن شما بودی :thumbup:


    ....... خسته شدم از بس گفتم باز هم هست خدای تو رو باید تو گینس ثبت کنن با این همه سوتی و خراب کاری


    وقتی حسن رو دک کردین و تهمت زدین بهش تا خودتون بشین لیدر فکر اینجاشو هم باید میکردین وقتی اومد فقط یدون لینک از رید مولتی لیدر اعظمتون گذاشت تو همین فرم داشتین میکشتیدش با تهمت و اون همه هجمه که بهش وارد کردین حالا اومدین ادعای چی میکنی :?:شما برو همون دات کام رو پلی کن گر چه اونجا هم سر 2 ماه شوت میشی بیرون آخ از قدیم گفتن بز گر کل گله رو گر میکنه



    حمیدر رضا من که زیاد باهات آشنایی ندارم این سرور هم تیمی شدیم و پستت بعد از پست من اومد و من به خاطر اسپم این زیر جواب دادم اما خوبه آدم رقابت رو ببازه اما رفاقت رو نبازه

    خون خودتو کثیف نکن

  • محمد جان شما چرا با هوا صحبت میکنی ؟ راحت باش من همینجام !!

    دوست ( بهتر بگم سابق ) وطنی که میگن دوستان بنده رو میگن


    بزار مروری کنیم به سرور ۴ کام و مروری کنیم به همین سرور ...

    سرور ۴ کام اگه اکانت من و مهدی ایمرتال نبود همون دانیالی که اسم میبری و فک میکنی که شما بودین که تونستین برنده بشین جلوش

    فک میکردی کی کنترلش میکرد‌ که تا زمانی که من بودم حداقل یه اتحاد بودیم

    شما از تراوین و سیاستش قناد بودن رو یاد گرفتی که بیای اعلام برنامه کنی ؟ که دست و پا نشسته بپری وسط فروم و نفهمی صحت چیزی که داری میگی و نفهمی به کی داری میگی ؟ ( من از سمت خودم حرف میزنم نه با کسی کار دارم که مولتی بازی میکنه یا نمیکنه من از سمت خودم حرف میزنم )

    همون سرور از مهدی ایمورتال بپرس که من چقدر گند میزدم به هیکلش جلو مهدی که بیخود کردی داری چرت میگی به رضا و تیم تایگرز


    برسیم به این سرور

    رضا جان شما زمانی که مسافرت بودی و هنوز Sw_t sw_h و ... نبود و شما جواب تلفن نمیدادی

    ( میتونی صحت صحبتم رو از امیر اس پاور بپرسی ) من داشتم تایگرز رو میاوردم لب مرز خودمون کپاشو که اگه پیشوا خواست خراب کاری کنه امرداد پشت شما دربیاد دف بتونه بروسونه بهتون ؟ اینجوری جواب محبت میدن ؟


    ناصر جان شما که درجریانی چقدر میانجی گری کردم که سرور تا همینجاش ادامه پیدا کرده ؟


    محمد جان شما نه حرمت من رو نگه داشتی

    نه فهمیدی که چی داری میگی به کی داری میگی

    نه متاسفانه حرمت رفاقت رو

    و مهم تر از همه در جواب محبت های من این کارارو کردی

    از این لحظه به بعد توی سرور هر لحظه سایه ی اکانت من روی سرتون هست


    ( خوبی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند )

  • سلام و عرض ادب و احترام


    امیدوارم دوستان عزیزم در هر چهار کوارتر تا به اینجای کار از بازیشون لذت برده باشن و واقعا متاسف هستم که عده ای با هویت مجهول(حالا هرکسی که هست)با سبک بازیشون و با هک و یا سو استفاده از اعتمادها سرور رو به کام بقیه پلیرها تلخ میکنند.


    نیومدم در مورد کثیف بودن یا سلامتی بازی کسی بحثی داشته باشم،ما تو تیم خودمون اینو خوب بلدیم که سبک بازی هر تیم به خودشون مربوط هست،بهونه گیری نمیکنیم و همیشه سعی میکنیم از ابزارهامون درست استفاده کنیم،ما تو تیم خودمون چرخ دنده هایی هستیم که اعتماد کاملی به طرحهای لقمان عزیزم داریم و زمانیکه این طرحها باعث رخداد اتفاق مثبتی برای سایدمون میشه ازش لذت میبریم.


    اون دوستی که دیتای عرضه شدی لقمان رو خام میدونه واقعا توقع چی داره؟

    اینها قسمتی از اطلاعاتی هستند که ازشون بهره برداری لازم انجام شده و در واقع به شکلی عرضه میشه که دوستی مثل شما نتونه ازشون بهره برداری مفیدی در مقابل ساید ج.ش انجام بده،مشخصا توقع این رو ندارید که لقمان بیاد نتایج انالیزش رو مثل هلو تو بشقاب بزاره جلوتون؟

    لپ کلام بدونید در انالیزهای صحیحتون که میتونه از ارکان مهم موفقیت یک تیم لیدری باشه نه یک قدم بلکه چندین قدم عقب تر از لقمان تشریف دارید.

    پیشنهاده بنده به شما اینه که به جای نق زدنهای بچگانه و جبهه گرفتنهای بی مورد و برخلاف سیاست درست تا به اینجای سرور ،کمی سر به زیر باشید و یک مورد هرچند کوچک از دریای نبوغ لقمان عزیز اموزش ببینید تا گرچه همر ساز خوبی نبودید حداقل بتونید دفاع ساز خوبی باشید و برای سایدتون مفید باشید.



    آرزوی موفقیت دارم براتون<3

  • یه نیمچه تحلیل :


    در اینکه امرداد حداقل سه برابر بقیه سایدا همر داره شکی نیست :thumbup:


    اگر نسبت آمرداد رو 3 بگیریم

    شمال شرق رو 1 بگیریم

    جنوب غرب رو هم 1 بگیریم

    شمال غرب رو هم 1 بگیریم


    اتفاقی که ممکنه بیافته :


    هر ساید یک واندر بگیره و با تمام توان ساپورتش کنه...


    با فرض اینکه دو ساید غربی فقط واندر آمرداد رو بزنن و همری سمت واندر شمال شرق نره


    آمرداد اینجا 2 تا نسبت خورده

    اما همر ها و توانش رو دو تا 1.5 به ساید های غربی تقسیم شده


    و شمال شرق 100 میکنه


    حالا مساله اینه واقعا فکر کردین امردادی که برا ماست مالی پوشش کلیپ می‌سازه، آموزش ناتار میزاره و... اینهمه پلیر و تیم داره میزاره اینقدر راحت یکی دیگه 100 کنه؟


    اینم یه دلیل دیگه که میگم

    آمرداد میزنه زیر متا،

    پس چه بهتره که شمال شرق از همین الان کم کم روابطش رو با امرداد قطع کنه و نزاره اونا پیش قدم بشن...


    اینجوری امرداد باید همر ها و توانش رو حداقل خرج 3 واندر بکنه و 100 درصد وینر نیست، و 3 ساید دیگه هر کدوم بیشتر و بهتر بتونه ساپورت کنه برندست.



    نحوه ی چینش اکانت های جنگی امرداد در مرز شمال شرق هم خیلی حرفا برا گفتن داره



    کسی برندست که ابتکار عمل دستش باشه

    و زمین بازی رو خودش انتخاب کنه

    این وسط ما هم داریم خوش میگذرونیم 8)

  • میدونی اگر کسی جای تو بود و از اول بازی تا الان اینقدر فسفور سوزونده شدشو روی یک کار دیگه سرمایه گذاری میکرد واقعا به یک جایی میرسید

    من نمیدونم اینقدر دست و پا میزنی متای شرقی رو به هم بزنی که چی بشه واقعا ؟ تو که کا شالله ارباب هات میگن ما 4 به 1 هم میزنیم !

    حالا چرا اینقدر از آمرداد دلخوری ؟ چیکار کردن باهات که اینجوری داری میسوزی ؟

    ببین تو میخواستی بین آمرداد و شمال شرق رو بهم بریزی اما این مستلزم یکسری فاکتور بود که تو از بین بردی یکی بی احترامی به لیدر بزرگ شمالشرق مازیار عزیز که میشه بی احترامی به پلیرهای که اونو به عنوان لیدر قبول کردن

    دو گندزدن توی شمالشرق که کسی که دلسوز خونش باش اونجا رو خراب نمی کنه بعد ادا آدم های دلسوزو بگیره شما چیزی جز جیر خوار و مستعمره کت و شلوار پوشان قناد نیستین


    اون آخرش نوشتی داری خوش میگذرونی ؟ به قول یک بند خدای میگفت زززززززززززززززززارت اگر خوش میگذروندی اینجوری بالا و پایین نمیپریدی


    متای ما مثل عقد شما تو آسمان ها بسته شده شاید شما رو طلاغ بدن بعد کتیبه ها به دلیل اوضاع افتضاع کی براشون درست میشه اما متا ما شکستنی نیست تا آخر بازی


    کسی برند هست که معرفت و راستی داشته باشه و بوی از آدم بودن برده باشه و به خاطر گلد و پول خونه و خانوادشو نفروش بره

  • حاج حسین سلام

    فرضیه شما مردود است ، شما مقصر اصلی تحلیل قدرت شمال شرق هستی ، کمی اندیشه و صبر و همراهی آن چیزی بود که باید انجام میدادی ، ولی هیجان و خیانت و احساس خود بزرگ بینی و این لحبازی کودکانه شما و دوستان عزیز لویالی منابع شمال شرق را که مهترین آن زمان است را تحلیل برد

    شما عامل اصلی وضع موجود هستی ، حسین جان صادقانه عرض می کنم

    مقصر اصلی وضع موجود در شمال شرق شما هستید ،

    راه حل دادن های شما بیشتر برای عذاب وجدان شماست و پوشش دادن خطاهای شما ، حقیقت این است که ما به جای کمک به هم در مقابل جنوب غرب ، باید به فکر زدن همدیگر باشیم ، و این موضوع خروجی تصمیمات کودکانه است.

    راه حل مشخص است ، اگر شمال شرق خاک شماست و دوسش دارید ، یا اکانت ها را واگذار کنید یا حذف کنید .

    راه حل های دیگر وقتی در فروم سخن از فروش کتیبه های شمال شرق کردید درش بسته شد

    ایکاش زودتر آمده بودم تا ماجرا به اینجا ختم نمی شد ، ولی حتی در آخرین مذاکرات هم شنیدم که نشد که بشود

    فکر نمی کنم پل خراب نشده ای باقی مانده باشد

  • میدونی اگر کسی جای تو بود و از اول بازی تا الان اینقدر فسفور سوزونده شدشو روی یک کار دیگه سرمایه گذاری میکرد واقعا به یک جایی میرسید

    کاری به بقیه پستت ندارم :sleeping:


    فقط اینو بگم بهت، ماها هممون معتادیم، کله دنیا رو هم بزنن به ناممون، باز یکی بیاد بگه بریم فلان سرور چون فلانیو و فلانی هم هستن باز کرم این بازی قلقلکمون میده.


    هر کسی اینجا تو دنیای واقعی برا خودش شخص محترمیه و کسب و کار خودشو داره


    دلیل نمیشه هر کی اینجا وقت میزاره پس تو دنیای واقعی چیزی نیست;)

    همون طوری که یکی میره کازینو قمار میکنه نمیتونی بهش بگی کسی نیست چون قمار بازه


    بالاخره هر کی یه تفریح داره، ما تراوین باز ها هم تفریحمون اینه، من خیلی چیزا رو تست کردم اما آخرش باز رسیدم به این بازی.


    در کل قبلا هم بهت گفتم، الانم میگم

    از پست یکی و یا شخصی خوشت نمیاد، دیسلایک کن و نه ریپلای و تومار نویسی برا تخریب شخصیت حقیقی طرف در خارج از بازی

  • درود


    شما هنوز فکر کنم متوجه نشدید یا خوانندگان رو ساده‌لوح فرض کردید :دی


    سه اتحاد تو سرور هستند.

    شرق

    جنوب غرب

    شمال غرب


    شما تو این دسته‌بندی جزو جنوب غرب لحاظ شدید که اشتباه رجیستر کردید و بعدا هم نگید چرا جزو هیچ دسته بندی نیستید.

    البته مجموعه تهی زیر مجموعه همه مجموعه‌هاست ولی هیچ مجموعه‌ای زیرمجموعه‌ی تهی نیست .



    شادزی مهرافزون

  • سلام. از این به بعد کوتاه مختصر مفید. باز اومدیم با یک چاله ی دیگر، پایتخت سوم هم صفر شد ! توسط شرق


    r15c_taha_des.jpg




    این اکانت هم یه سری ساختمون و گندم زار تخریب نشده داشت که دوباره زدیم کار نیمه کارمون رو تکمیل کردیم.

    hll_magnetar_11.jpg



    حاج حسین پای ثابت دیوارهای ما دیگه لینک نمیزارم.





    از سبیکه و فرشید، مهدی مسعود و سجاد (:D)، مجید و علیرضا و سعید و مهدی، محمد و کیارش، امیرعلی، آرگین پر تلاش و مسعود گل ممنونم

    با تشکر

    ماورای باورهای ما،

    ماورای بودن ها و نبودن های ما

    آنجا دشتی‌ست...

    فراتر از همه ی تصورات راست و چپ

    تو را آنجا خواهم دید.