نقد و بررسی سرور 1 ایکس راند 2 | آغاز 6 شهریور 1399 |


  • تاریخ نگار:

    دوستان لویال دارن اضافه کاری میکنن (-: ، گویا این زرخریدهای مزدور خیلی دیگه از کارفرمای جنوبیشون راضی هستند. با وجود کارآفرینان جنوب غرب و به خدمت گرفتن مزدوران شمال شرقی، آمار بیکاری کشور شدیدا کاهش پیدا کرد :دی


    [attach='3651','none','true'][/



    عزیزکم این کار اسمش مقابله به مثل هست ( دو هفته ای بود ما میگفتیم نکنید )


    هر چند با تعداد بالای مولتی که شما رید میزنید نیازی به ناتار ندارید


    راستی برام یکم جالب بود اکانت پارتیزان ناتار کاتا کرده بعد آریامهر چیف کرده


    بیخیال


    ( داداش بیخیال . ناراحتم میکنی اینجوری فدات شم . با خودتم عززززززززززززیزم )

  • سلام خدمت همه خوانندگان فروم




    متاسفانه یا خوشبختانه این جور نامه ها برای ما هیچ تاثیری نداره و قرار نیست تو جنگ داخلی سایدای دیگه دخالت کنیم ، بر خلاف بعضی از دوستان که هنوز منتظر این هستیم که مرد بودنشونو با انتشار اسکرین شات از همر های پریده شدشونو ثابت کنن . ولی خب اثری از بزرگ منشی تو دوستان یافت نمیشه ولی ما راه خودمونو میریم .


    به امید اینکه جنوب غرب هرچی زودتر بتونه خودشو پیدا کنه و یکپارچه شه ، جنگ داخلی واسه هیچ کس خوب نیس ! چه برسه به حمایت کردن ازش!


    ممنون از توجهتون

  • با سلام و درود

    به همه دوستان

    لازم شد چند نکته رو توضیح بدم

    1-در جواب دوست عزیزم حمید رضای عزیز و دوستان جنوب شرقی

    متاسفانه یا خوشبختانه هر سه ساید محترم دیگه داخل شمال غرب اکانت دارند این برای ما مسجل هست توصیه ما و درخواست ما هم این هست این اکانتها یا حذف بشند یا اگه علاقه ای به حذف شدنش ندارند لطف کنند ببرند داخل اتحادهای خودشون یا ما در فرصت مناسب اخراجشون میکنیم و تعیین تکلیف خواهند شد در مورد ریختن دف در آبادی و فارم و .... ما از دیروز خودمون هم مشغول بک کردن دف هستیم از فارمهای خودمون ! به هرحال راجع به یک اکانت که از اتحاد اخراج شده همچنان در حال نامه نگاری با اکانت مورد نظر هستیم یا بوسیله تهدید نظامی و همر یا دیپلماسی این قضیه حل خواهد شد چیزی که تلفنی هم اعلام شد به دوستان جنوب شرقی این حرکت مورد تایید شمال غرب نیست و محکوم است

    2- مورد بعدی ما نه قصد دخالت در سیاست های ساید خاصی رو داریم نه مشکلات داخلی ساید های همسایه برای ما جذابیتی نداره امیدواریم همه ربع ها با حداکثر پتانسیل خود ساید صرفا برای ساید خودشون تلاش کنند انتظار همین برخورد و رویه رو از سایدهای دیگه داریم

    3- فعلا نه نیازی به متا میبینیم نه نیازی به درگیر شدن با ساید خاصی هر وقت تشخیص دادیم که متا کردن با تیمی یا سایدی به صلاح سایدمون و تیم ما هست انجام میدیم و اعلام میکنیم از تعیین تکلیف کردن به شدت بپرهیزید

    4- از هیچ سایدی نه کتیبه با تک هیرو برمیداریم نه پذیرای کتیبه اهدایی خواهیم بود اینکه کلینر یا کاتا از داخل اکانتهای سایدمون هم برای بلند کردن کتیبه های ناتار شمال غرب استفاده بشه رو هم دقیقا مصداق کتیبه گرفتن با تک هیرو میدونیم پس اگر کتیبه ای از شمال غرب زدید لطف کنید لینک کلینر و کاتا رو هم ارایه بدید مردانه بازی کنیم

    5- روند جو فروم هم به گونه ای هست که برای من بالشخصه هیچ جذابیتی نداره امیدوارم بازی جذابی رو شاهد باشیم فارغ از ترس از باخت و اینکه میبریم یا میبازیم شماره بنده و آیدی تلگرام و واتس آپ بنده رو هم دوستان لیدر سه ساید دارند امری بود اونجا در خدمت هستم

    ان الله مع الصابرین

    و من الله توفیق

  • سلام خدمت تمام عزیزان


    با توجه به اتفاقاتی که تو این چند روز افتاد متاسفانه دیگه حس چندانی برای ادامه بازی نمیبینم

    تصمیم بر حذف اکانت بود اما به دلیل اینکه اکانت زیر ساخت مناسبی داشت،اکانت تحویل پلیر دیگه ای شد


    امیدورام سرور بعدی در کنار کسایی بازی کنم که تو زندگی شخصی اشباع شده باشن و دنبال رفع عقده تو این بازی نباشن


    کسایی که خیلی راحت زحمت و هزینه خیلی از پلیر های خوبمون رو برای عقده گشایی خراب کردن


    کسی که ادعای جنوب غربی بودن میکنه اما وسط پلن میاد همر هایی که برای لانچ شدن استاپ رید خورده بودن رو‌ میکوبه به واندر و باعث کنسل شدن پلن‌‌ میشه


    کارنامه جالبی نداشت و با این‌ کارش خودشو خیلی بیشتر خراب کرد


    سرور فوق العاده جذابی بود،امیدورام باز هم همچین سروری پیش بیاد و در کنار دوستان بتونیم پلی بدیم


    خوبی‌ این سرور آشنایی با ناصر عزیز،عمو رضا،امیر خان،محمد‌ دیابلو،رضا تریبون و‌ خیلی از عزیزان دیگه بود


    موفق باشید


    پ.ن: تو سرور فینال برای دف کشیدن هستم :saint:

  • اگه بهت حرف زدن یاد ندادن سعی کن بری خودت یاد بگیری، حوصله حرف مفت شنیدن ندارم! دفعه بعدی بدتر برخورد خواهم کرد! خواستی بیا حضوری ثابت کنم!


    اگه منظور اکانت من هست ...

    از کی عرف این بوده که هر کس دهکدش پرید بیاد کف فروم شات از نیروهای اون دهکده بزاره!؟ فرض کن سنگین ترین همر اس دبل رو دیستروی کردین؛ مگه آنالیز و چشم چرونی درون سایدی نکردین و تارگت انتخاب نکردین؟ چرا حالا شک میکنید که شاید نیزه دلاور دیستروی کردین!؟


    • اون لیدرتون مرد نیست که برای بردن به هر ریسمانی چنگ میزنه و متای زیرزمینی میکنه! و جرات ابرازشم نداره!
    • همون که قبل از شروع سرور به تایگرز پیشنهاد میده که ما بریم شمال شرق و اونجا رو حیاط خلوت کنیم برای آمرداد ولی ما قبول نمی کنیم چون اومدیم تراوین بازی کنیم نه خاله بازی!
    • همون که وقتی چلنج از طرف ناصر میشه بهش برای رید سالم یه هفته آفتابی نمیشه فروم و بعد لقمان رو میفرسته که دلیل بتراشه و بگه نه رید سالم داره و خوب شد ناصر که این اتفاق نیفتاد :))
    • همون که دف میگیره از ساید دیگه که سایدشو جمع کنه زمان درگیری با ان دبل
    • همونی که دنبال 3 به 1 روی ان دبل و 2 به 1 روی اس دبل هست
    • همون که قبل از لانچ همرش توی ریدش هیچ تغییر محسوسی دیده نمیشه چون داره از فاصله زیر 1 ساعت رید میزنه (این حرفای صد من یه غاز رو تحویل ندین که خمره و بافر و این چیزا داریم) به جز پوش همر زمان استاپ رید و لانچ و بک شدن کاتا و رم، بقیش جفنگه!
    • همون که 60 تا همر چسب هم ران کرده و میگه از رید ناتار داره تغذیه میکنه!
    • همون که فکر میکنه تیزه خیلی ولی نمی دونه باید جمع کنه چون بوی گندش کل اسپیدترا رو برداشته!
    • همون که آبروی 4 تا کلاسیک باز و پلیر با آبرو رو هم داره میبره!

    همر من از رید کاملا سالم ناتار اومده بود بالا و کلا هدفم تقلب و رکورد و این چیزا نبود و قصدم فقط آمادگی برای فاینال تورنومنت بود و تست استارت خودم، که البته هزارتا باگ پیدا کردیم و شرایط مشابه نبود تا حد زیادی، مثل باگ آسیاب که سالم بازها فقط می تونستن متوجه بشن نه اونا که از روزای اول پوش میشدن و خیالشونم نبود الان کراپ بدن بالا و لنگ بونس آسیاب باشن! و شرایط غیر مشابه آبادی ها و ناتارها و اگه جو فروم طرز آدم بود، اگه یه مرد پیدا شد که اونم از رید سالم همر بالا آورده بود و اینجا خواست از من که شات همر بزارم، چشم این کارو میکنم.

    ولی شات همر برای کثیف بازا نخواهم گذاشت.

    چقدر دیر متوجه این اخطار شدیم:


    ""ولی خب از انجایی که بنای فکری و تفکری امرداد بر اساس غارت از مولتیه ؛ و بدون غارت از مولتی هم نمیتونن همر بدن بیرون ( که ان شا الله از روز 40 به بعد ، با بهانه های واهی که ای ایها الناس همه سایدها دارن مولتی رید می زنند پس ما هم برا اینکه از سایدهای دیگه عقب نمونیم ؛ ما هم مولتی رید خواهیم زد و غارت های میلیاردی ! ) برای همین این چیزها برات غیر باور و غیر قابل قبول است.""


    فقط یه سوال کسی که به قصد رید یه اکانت رو بالا نکشیده چطور میشه روز 40 50 بازی یهو بگه ایها الناس ما هم آره! و شروع میکنه به رید مولتی؟ مگه میشه اکانت اصلی یهو تغییر کاربری و سرپرستی بده و به مولتی فارم تبدیل بشه!؟

    البرز عزیز هنوزم دلخور هستی و ابراز تاسف میکنی در برابر بازی کثیف!؟ یا نه!؟ یا اکانت خودتم میزاری در اختیار برای رید!؟

    یه حساب جداگانه ای باز کرده بودیم روی شما و چندین نفر دیگه مثل حمید رضا بمب، اشکان سرلشگر و ...

    چطور به خاطر یه اسپیدترا راضی شدین به تن دادن به این شرایط!؟ فتح سه گانه!؟ به هر قیمتی؟

    اعتبارتون رو پای چی گذاشتین!؟


    متاسفم واقعا و نمیشه زمان رو به عقب برگردوند، اسیر جو تبلیغاتی آمرداد علیه ان دبل شدیم، و به دنبال بالانس بودیم همیشه ... وگرنه جمع کردن این تیم مملو از کثیف بازان (به جز قلیلی) در اون زمان مثل آب خوردن بود! اینم تجربه تازه ای بود به هر حال!


    اینم تعدادی شات از بغل کردن دیوار سعید MKMJ

    که البته مهاجم میخواسته صرفا گندم خور آزاد کنه و یا اکانتش هک شده بوده! و البته روی چنتا دهکده همزمان اتک گذاشته و گیییجش کرده!

      

    ++++++ 500 عدد کاتا

  • دوستان عزیز وسط این همه خرابکاری و کثافت کاری که انجام شد یادم رفت تشکر کنم از کسانی که در اجرای پلن جنوب غرب همکاری کردن . پلن گسترده ای که ۴۷ تارگت فیک و ریل در اون بود که از این ۴۷ تارگت ۳ تارگت ریل بود .

    ۱- دیستروی کردن کپ اکانت سرلشکر

    ۲- دیستروی کردن یک آنویل از مارانلو

    ۳- دیستروی کردن یک نان کپ از اکانت بمب

    که متاسفانه به دلیل اون حرکت کثیف و ناجوانمردانه وسط پلن کلا پلن به صورت ناقص رها شد و از ۲۵۴ تا اتکی که قرار بود لانچ بشه حدود ۱۵۰ تا اتکش لانچ شد . لانچ روی تارگت سوم کلا کنسل شد و دو تارگت اول هم به صورت نصفه لانچ ها انجام شد که به هدف پلن نرسید و دهکده ها دیستروی نشدن .

    دست تک تک بچه ها که زحمت کشیدن درد نکنه و از همینجا ازشون تشکر میکنم .

    و اما نکته زیبا این پلن از خود گذشتگی اشکان سرلشکر عزیز و محمد مارنلو بود که کل دف خودشون رو جابجا کرد و روی اکانت های خودش هیچ دفی نداشتن خیلی مردین داداشای خودم .

    البته حمیدرضا بمب عزیر بر عکس شما ها کلی دف گذاشت رو اکانتش ;) شانس آوردیم اون تارگت حذف شد ^^

    پ.ن : اشکان دیدی بهت قول داده بودم اولین پلن رو خودت میام . نفر بعدی شهریار هست بهش بگو آماده باشه ;)


    پ.ن ۲ : الان اگه شرایط برعکس بود و این اتفاق برای آمرداد افتاده بود و اکانت mkmj به hiiis اتک زده بود که حداقل ۱۲ صفحه فروم از طرف تیم آمرداد نوشته میشد که تو شرایط بد ما شما پشت ما نبودید و ما رو تنها گذاشتین و بهمون اتک دادین . هنوزم بعد از گذشت ۴۰ روز اشکان جان هر پستی میذاره توش مینویسه چون ام کا ام جی به هیس اتک داد ما رفتیم با شمال شرق متا کردیم . پس بدونین تقصیر خودتونه :D

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

  • سلام


    اول اینکه کار ندارم که زدیم یکی از 5 همر اول اس دبلو صفر کردیم و طرف از اون موقع تو خواب جیغ میزنه ! و لحن فرومش کلا از اون روزی که صفر شده عوض شده !


    بگذریم !

    من نظر شخصیم اینه وقتی عرضه نداری لیدر بشی ، بهتره بکشی کنار و بزاری نفر دیگه لیدر بشه!

    یه لیدر خوب تو شرایط مثل امروز جنوب غرب اول سعی کنی جو سایدشو اروم کنی، به اعضاش روحیه بده ، گزینه دیپلماسیش با ساید های دیگه رو فعال کنه و باهاش حرف بزنه که بتونه زمان بخره و حتی دف بگیره


    یه لیدر بد و افتضاح هم مثل دیابلو

    میاد فروم شاخ و شونه میکشه ، گند میزنه به روحیه سایدش ، وقت و زمان اعضای سایدش یه ریال براش مهم نمیشه ، تهدیدم که سر لوحه کارش قرار میده



    برای همین لیدر ساید روبروش هم که ما باشیم ، گزینه نپ که میخواستیم بدیم حذف میکنیم ! میوفتیم به جونشون انقدر میزنیم تا به مفتضاحانه ترین شکل ممکن از سرور تشریف ببرن !


    پ.ن: غارت امرداد قبل کتیبه 3 میلیاردو رد میکنه سفت بشینید نمیرید از حسادت !

    پ.ن: دفعه قبل امرداد 20 همر بلند کرد ، این دفعه میخوایم 50 تا بلند کنیم ببینیم چطوری دفاع میکنید!


    پ.ن: # نه_به لیدر_بیعرضه

  • آب خنک توصیه میشود همراه با مطالعه https://snn.ir/fa/news/46585/%…-%DA%A9%DB%8C%D8%B3%D8%AA

    این بخش تا یکم آرام شوی


    احتاجی به شک کردن نیست شما زده شدی چون باید مینشستی کنار و از کنار بازی رو میدیدی چون باید فردی (بی ادبی) که پشت اون کت و شلوار بود اینجا نمایش داده میشد حالا هم حال و روزت قابل درک هست نه همری نه اکانت بدرد بخوری و از مهمه مهمتر شغل دفسازی که بهت محول شده که این آخری خود بیشترین سهم در فشار بالا رو دارد


    مشکلت با متا چیه ؟ مشکلت با متا هست یا با کتک خور شدن ؟ مشکلت با متا هست یا بر گشتن نتیجه کار های خودتون به خودتون ؟


    شما هم میتونستی دف ارسال کنی و الان اینطوری مثل اسفند رو آتش جلز ولز نکنی از قدیم گفتن شما یک پل نشون میدادی تا ما سی و سه تاشو نشون بدیم بله اون زمان اونا کمک کردن قمار کردن روی این مسله و متا رو شکل دادن اما شما رفتین روی همون شورشی ها و همچنین کتک خور شدن جنوب شرق قمار کردی و باختی هر کس مزد اعمال خودشو میگیره و شما حالا شدی کتک خور اومدی تو فروم عرض اندام کردی همرت پرید کپت ترکید و حالا طوری شده که از درخت های واحه های این اکانت اون اکانت بالا میری


    والا تو خدایی نوبری ناتار های اطاف ده کده های نداشتت هنوز هم بعد از صفر شدنت فول منبع داره میده اونوقت شما با ناتار همر ساختی تبارک الله طف حرف از بازی مردونه میزنه بعد ادعای استفاده از باگ بازی رو داره


    اینجا اینطوری کتک خوردی توی اونجا چطوری کتک بخوری فقط آبرو داری کن زود حذف نکن

    جریان همون ضرب المثل شده گدا رو تو شهر راه نمیدادن سراغ خونه کدخدا رو میگیره اینجا که سرور فیک بود هیچ پخی نشدی اونجا که خیلی باحال تر میشه خخخخ


    مگه هنوز تو امید داری به تفرقه انداختن اونم بین متا و همینطور تحریک مثلا حس البرز ؟ تو هنوز نشناختی بچه ها رو ؟ توصیه میکنم پست آیدین رو بخونی موجود هستش

    از بس این تیکه آخر باحال بود کلی خندیدم میخواسته ما رو جمع کنه :D:D یعنی تو روی سنگ پای قزوین رو هم سفید کردی



    مشکل جهان اینست که آدم‌های باهوش پر از شک هستند ، درحالی که آدم‌های احمق پر از اعتماد به نفس .

    چارلز بوکوفسکی

  • سلام خدمت شما

    اول اینکه دف ریختن تو فارم ها یا مولتی ریدتون؟اگه فارم هستش لینکشو اینجا بذارید ما هم بزنیم حالشو ببریم =: ))


    دوم اینکه با توجه به سابقه شما و اماری که از دوستان گرفتم ، در سرورهای گذشته هم شما تیم پیشوا الخصوص سامان کوک می کردید تا سایدشو بچنگ بنده ؛از همر بلند کردند تا کتیبه فروختند و هزاران کاری که گفته شده


    از کجا معلوم این سرور اونم در زمان پلن زدن اینکارو نکردید؟بی شک وقتی هدف از بازی این باشه ما شاخ هستیم و برای شاخ بودند دست به هر کاری هم خواهیم زد,هیچ بعیدم نیست این عمل از سوی شما است و بک شک هم از سوی شما هم است


    سوم: دست پروده های شما در ساید ان ای از سوی شما هویت دارند از سوی ما بی هویت هستند و جایگاهی ندارند. کسانی که اومدند پتانسیل ساید رو از بین بردند


    دقیقا کاری که امروز در جنوب غرب صورت گرفته



    حال یه داستانی هم تعریف کنم در خصوص نظر دوستان نسبت به شما


    اون اوایل یه سری از این دوستانی که تازه تو سرور اومده بودند وقتی متوجه شدند شما در امرداد کاره ای هستید

    یکیشون میگفت:سعید لیدر اس ای است؟بش...تو اون سایدی که سعید توش توتال باشه


    یکی دیگه میگفت من افتابه دستشویمو بهش نمیدم بعد اینا یه سایدو بهش دادند؟


    اون یکی میگفت :پیمان و محمد هوسکی (یه همچین اسمی بود)کجایی بیای ببینی سعیدم لیدر شده,ما به این چیزمونم نمیدادیم این شده توتال ...با خنده

    اون یکی میگفت الان محمد و پیمان بودند می....تو سایدی که شما لیدرش بودی


    خلاصه بگم در خصوصت چیزها تلاوت می کردند و دور هم میخندیدند


    تا اینکه توتال اومدو این موضوع جمع کرد


    حال سوال برام پیش اومده


    الان اونا ش...تو سایدی که شما لیدرشی؟

    که البته با توتالی که من دیدم بنظرم شما ش....تو سایدی که اینا اومدند توش


    با توجه به از بین بردند پتانسیل ساید و فراری دادند بیشتر پلیرها و از بین بردن همر و دف؛دقیقا مثال بارزش میشه دومی


    البته جسارت نمی کنم به شما,دوستان گفتند شما سبک بازیتون و تیم هماهنگی که شکل دادید یکی از بهترین تیم های تراوین است

    و دقیقا هم همینطوره و تیم امرداد با سیاست هایی که در بازی به کار می بره و مولتی ریدزنهایی که انجام میده و همرهای فراوان


    از هر نظر یه سر گردن از همه تیم ها بالاتر است



    ولی دمت گرم,با توجه به نکات بالایی که در خصوص شما گفتند و مدعیان کلاسیک

    شما دقیقا عکسش رو صورت دادید


    باز هم شرمنده از بیان جملات بالا

  • داداش شهر که خلوت بشه قورباغه هفت تیر کش میشه


    ماشالله شما دیگه همه مولتی و ابادی و مپ سرور سوراخ کردی با این رید زنهات


    هر زمان تونستی بدون غارت مولتی همر بکشی بیا کوری بخورن و اینو اون رو تهدید کن

    من نه علی فلوید میشناسم نه شمارو


    ولی این لحنت اصلا خوشم نیومد,یه مشت مولتی رید زن برامون شدند شاخ

    مولتیهاتو ازت بگیرن کلا تو افق محو میشی


    هنر نیست این سبک بازی کنی بعد بخوای کوری هم بخونی


    اینم اضافه کنم


    اقایان ساید های دیگه


    محبت کنید رو مولتی رید زن هاشون دف نریزید؛اجازه بدید اقایان همرهای گولاخ بکشند و ته سرور بزنن به واندر و عکس یادگاری بگیرن و سر فیلمبرداری به همکارهاش نشون بدند بگن ببین من چقدر شاخم لول


    اقایان شما هم محبت کنید مودبانه بیاد حرف بزنید و با لحن درست صحبت کنید؛ تا این دوستان هم دیگه دف نریزن همرهاتون به مشکل بر بخوره

    شنیدم اینجوری همر بکشید,رزومه میشه براتون و بهتون اجازه میدند تو انتخابات 1400 هم شرکت کنید و ملت هم به گولاخ های شاخ پنداریتون رای بدند


    والا چیتون از حسن کمتره خخ

  • اقای توتال

    چرا دروغ میگی؟دقیقا چرا مرد نیستی واقعیت بیان کنی؟مگه شما نبودی به همه گفتی شمال غرب داره غارت غیر واقع می زنه و باید بزنیمش و خیلی ها مخالفت کردند و گفتند با رفتنشون توازن سرور بهم میخوره؟

    بعد که گفتی میریم جلسه میذاریم و نتیجه میگیم و اومدید کلی دروغ بافتید که همه ساید ها اخه فقط اس ای خوبه و باید با انها متا کنیم



    بعد باز یه سری مخالفت کردند,گفتی مگه دوست ندارید ان ای واندر صد کنه


    همه گفتند اره

    گفتی بس به من اعتماد کنید و برنامه اینه

    الان شمال غرب حذف کرده و باید بریم جنوب غرب هرجوری شده حذف کنیم


    بعد که جنوب حذف شد برنامه چیدیم که دو واندر یکی در ان ای یکی در اس ای بیاد بالا و یه واندرم لب مرز میاد بالا و لول 50 نگه میداریم ؛که بعدش همو بزنیم


    بعد بهتون گفتند اینکه میشه خاله بازی این چه سبک بازی است و چه لذتی داره و بعد همین صحبت های بچه ها


    هدفتون بر این گذاشتید که ان ای اصلا مهم نیست؛هر کسی مخالف امرداد بوده باید بزنیم و بترکونیم حتی بهترین های سادیمون باشند


    بس

    خواهشا دروغ نگو مرد نوه دار

  • سلاممن اولین نفری تو سرور بودم که برد رو به امرداد و امروز به مجموعه امرداد تبریک میگم.انصافا برد حقشونه ... !!


    لیدری عالی...!

    پلیر ها عالی ... !

    بازی کردن عالی .... !

    همکاری تو فروم و بازی عالی ... !

    روحیه عالی....!

    مولتی های فراوان .... !

    غارت های نجومی .... !


    چرا نبرن؟!


    اول اینکه من تو امادگی سرور گفته بودم پست 279 البته اینجا کوت نمیشه کرد اما دقیقا جمله ایی که نوشتم اینه


    "دو سروری که من جلوی امرداد بازی کردم درست تو لحظه ایی که میرفت همه چی علیه این تیم باشه و بره زیر فشار، دقیقا تو نقطه ایی که همه میگفتن کار امرداد تمومه ، بازی برگشت "


    وظیفه یه لیدر خوب دقیقا همینه که با هر روشی که میتونه سایدشو نجات بده و دقیقا امردادی ها هر سرور دارن اینکارو میکنن حالا با این شرایط واقعا فک میکنید میزاشتن شرایط طوری بشه که شوخی شوخی 3 به 1 بشه روشون؟!



    این سرورم به نظرم کارهایی که کردن که هم بازی رو برگردونن هم اینکه بازی کنترلش از دستشون خارج نشه


    1 - لیدرهای امرداد با شمال شرق ( منظورم شخص مازیاره ) قبل از سرور متا بسته بودن و متا بسته وارد سرور شدن و از اول سرور خیالشون از شمال شرق جمع بوده


    2- تو همه سایدها مهره میچینن و به وقتش برگه هاشونو رو میکنن ....


    **جنوب غربو که زدن به فنا دادن تو 2 تا پلن و همین فشار جنگی و فرومی و استفاده از مهره های داخل جنوب غربی شون باعث شد اخرشم توش جنگ داخلی راه بیوفته ( این طوری هیچ کس یه ذره هم شک نمیکنه که این جنگ داخلی وصله به جنوب شرق )


    **شمال غرب زودتر از چیزی که فک میکردن حذف کرد و من مطمعنم اگه پلن سوم شمال غرب میخورد، امردادو طور دیگه فشار رو از روش کم میکردن ( همون طور که علی فلویدم گفت هر 3 ساید اینجا اکانت دارن )


    **شمال شرقم که رفیق های جینگشون رو فرستادن و همین باعث شد جنگ داخلی راه بیوفته


    3 - تا جای ممکن در حین درگیری با شمال غرب سعی کردند بقیه ربع هارو بی طرف نگه دارند تا بتونن زمان بیشتری بخرن.قبلا نقطه ضعف اصلی این تیم که درگیری در اول بازی هست رو گفته بودم و تنها ربعی که به خوبی از این نقطه ضعف استفاده کرد شمال غرب بود که اگر سیاست رو چاشنی کارشون کرده بودند و حداقل ۱ متحد ولو ظاهری برای خودشون میساختند الان وضعیت سرور کاملا متفاوت بود.

    الان دیگه مولتی های امرداد بالا اومده و با غارت های نجومی که دارند باید هم شاخ و شونه بکشند اما زهی خیال باطل.شاخ و شونه کشیدن با غارت مولتی هیچ هنری نداره !


    میبینید چقدر شیک و مجلسی سرور داره رو دستشون میچرخه؟!


    به نظر من غرب نیاز داره که روی نکات زیر بیشتر فکر کنه


    تلاش برای به هم زدن متای شرق کاملا بیهوده هست چون عملا متایی در کار نیست و مازیار همون مهره دست نشانده امرداد در لباس دلواپس شمال شرق هست که در این ربع قرار داره اما شمال شرق در جهت منافع امرداد حرکت میده و وقت تلفی روی این موضوع هیچ نتیجه ای نداره چون این آدم هموناست


    تیم لیدری جنوب غرب هر چی زودتر وضعیت ساید رو سر و سامان بدند و با شمال غرب به هر قیمتی شده ولو واندر صد نکردن ، متاشونو علنی کنن چون که با این وضعیت اصلا اندگیم هیچ شانسی ندارند.لیدر های شمال غرب باید عاقل باشند و یادشون نره یه زمان دشمن خونی امرداد بودند و در صورت سقوط جنوب غرب ، نوبت شمال غرب میرسه.


    احتمال داره جنوب غرب شاهد ریزش پلیر بشه که به نظر من استفاده از نیروی انسانی لویالی ها میتونه باعث تزریق نیروی تازه نفس به این ساید بشه.از طرفی پلیر های لویال میتونن با اطمینان خاطر بیشتری بازی کنند و انگیزه بیشتری برای انتقام از شرق چه در زمینه پرواز کتیبه ها چه در زمینه ایجاد بی نظمی در شرق و چه در زمینه ساخت همر برای زدن شرق به دست بیاورند.


  • اسکرین بگیر که افتخار میشه برات


    اول از همه این که توی صحبت هام اشاره کردم شما خدتو قاطی رشته ها نکن

    دوم اینکه اسم اکانت بهم بده بیام ببینم کی هستی

    سوم اینکه اسم اکانت بده جانشینت کنم اگه من یدونه مولتی رید داده بودم یا از یک اکانت پوش شده بودم بزارم رو حذف برم پسر جان

    چهارم منظورت از شهر و هفت تیر و اینارو نفهمیدم ...

    بنظرم قبل از صحبت کردن بهتر بدونی طرفت کیه ؟

    منتظر اسم اکانت هستم

  • درود بر همه .

    تمام جلسات حضور داشتیم ، لطفا از نشر اکاذیب دست بکشید .


    ابتدای پست شما تا آخرش کذب گویی هست و افترا میزنی به شخصی که اکثر بچه ها میشناسنش و با دو سه خط کذب نویسی شما خراب نمیشه و حرمتش هیشه پابرجاست .




    مانا باشید . ( همه خواننده های تاپیک ) .


    از بی هنران شعله ادارک مجویید

    این طایفه را طره دستار بلندست

    تن چیست که با خاک برابر نتوان کرد؟

    از کوتهی ماست که دیوار بلندست .



    صائب تبریزی .

  • سلام حمید جان امیدوارم حالت خوب باشه


    حمید جان این چلنجی که الان شما میفرمایید همه بچه های مجموعتون انجام میدن یا فقط خود شما ؟

    یه شخصه خودم گفتم تو اس ای تعداد کمی هستن که درست بازی میکنن یکیشون شما بودین که دوستان هم با بنده موافق بودن


    موفق و پیروز باشین

  • سلام عزیز وقتت بخیر

    من از سمت خودم حرف میزنم

    این دوستمون که اصلا نمیشناسم کی هست دست و پا نشسته پرید وسط و تهمت زد به من و من هم از سمت خودم خواستم بهش کمکی کنم که حداقل بدونه چطور بدونه مولتی بازی باید بکنه و شاید با دیدن اکانت یه کلاس خصوصی هم براش بشه تا یاد بگیره اول از همه بدونه با کی چطور حرف بزنه و دوم تهمت نزنه


    شما لطف داری عزیز ولی من وکیل سایدم نیستم و اتفاقا دیشب راجب این موضوع با ناصر هم صحبت کردم و گفتم بهش که من به ساید اطمینان دارم و خداروشکر ناصر ، رضا ، مهدی و خیلی های دیگه من رو میشناسن و میدونن من حرفی رو الکی نمیزنم

    همونطور که سر مشکلات اس دبل گفتم بهشون که از سمت امرداد نیست و وابت کردم به ناصر ...

    این یک موضوعی است ( فارق از اینکه کی داره چیکار میکنه ، مولتی میزنه یا نمیزنه چه سایدی چه تیمی چه پلیری ) که چه در بین ما ایرانیا چه در بین ملیت های مختلف وجود داره ، با اطمینان کامل میگم چون خیلی باهاشون بازی کردم ...


    رضا سورنا یادش هست سرور ۲ کام با اشکان (Freedom )از اس ای دهکده دوم گرفتیم تو بیابون ان دبل با اتحاد GoW

    و جالبیش این جا بود که ۵۰ ساعت اگه اشتباه نکنم راه بود و نفر ۶/۷ سرور دهکده زدیم

    رضا شاهد این ماجرا هست که ما مولتی داشتیم یا نه


    ولی این دوست تازه واردمون فک میکنه هرکی تو تاپ هست یعنی داره مولتی میزنه یا الان دیگه کسی حریفش نمیشه


    نه اینطور نیست


    چند نفر از دوستانمون رکورد های همر رو جا بحا کردن بدون این که تو تاپ باشن ؟


    یه نکته کوچیک برای آموزش به این دوست گمناممون :

    برای شارژ دو تا نان کپ با GB GS در ساعت ۲۸۰ک منبع نیاز هست یعنی روزی ۶ میل و ۷۲۰ ک منبع

    حالا عزیزم این رو ضرب در ۷ کن میشه ۴۷ میل منبع با ۴۷ میل شما میتونی ۲ تا بیگ همر بسازی

    حالا میگی جنگ آموز ؟ اصلا اینو ضرب در ۵ کن میشه ۲۰۰ میل منبع


    شما به جای این که دنبال قاتل بروس لی بگردی کاراگاه گجت برو یاد بگیر چطوری صحبت کنی و گرنه این سرور یاد میگیری

    یه بزرگی میگفت اگه پدرت یه سیلی بهت بزنه بابت کار اشتباهت خیلی بهتر از اینه که کارفرمات یا زندگی اون سیلی رو بهت بزنه


    حالا من این سیلی رو تو فروم بهت میزنم ...چون میدونم خیلی بهتر از اینه که شمشیر قرمز رو از B O O M B ببینی رو اکانتت و سیلی رو از B O O M B بخوری

  • با سلام خدمت تمامی بازیکنان سرور 1


    با توجه به مشکلات زیرساختی و حمله های انجام شده به سرور ، امروز شاهد قطعی هایی بودیم.جا داره بابت این اتفاقات غیرقابل پیشبینی از شما عزیزان عذرخواهی کنیم و بابت صبوریتون ، کمال قدردانی را داریم

    این‌مشکل‌برطرف شده و انشالله دیگه شاهد آن نخواهیم بود.


    در این مواقع گندم منفی لحاظ نمیشود !


    باتشکر

  • یه بابایی نه همر داره نه دف داره نه نه کپ داره کلا 4 تا ده داره بعد ادعای زدن اینو اونم میکنه

    الکی قمپز در نکن عزیزم اندازه دف ساز تیم گان هیرو هم نیستی

    قمپز بنا بود برجامه تیر باشه تو چشم دشمنا ولی بی صاحاب یوهو کمونه کرد!

    مجازی که عرضه ای نداری حضوری هم لوکیشن بدم خدمتت؟


    بنده شدیدا منتظر اون برخورد بدترت هستم تازه کار

    اینکه گیر میدیم عکس همرت بزار داستان داره

    داستان از این قراره که بچه ها گفتن دیابلو یه 10 کی گرز داشت ناصر میگفت نه 7 کی بود من میگفتم نه عرضه بیشتر ساختن نداره من نظرم رو 5 کی گرز بود.خلاصه ما یه شرط بستیم که ببینیم عرضه شما چقدر بوده نگو که جرات گذاشتنشم نداری


    در مورد متا شمال شرق هم میتونیم دف میگریم

    میتونیم دف میدیم

    الان متایی وجود نداره کلا یه سایده که اونم شرقه .من رو اکانت مهدی عشقی میرم کلا دوالمه :)تیک میزنیم رو اکانت همدیگه خلاصه مشکلی داری بفرما!!

    هی میخام رعایت کنم نمیزارین

    در ضمن ما دو به یک نزدیمتون

    نوبتی زدیم اول شمال غرب بعد جنوب غرب

    • اونی که کثافط کاری کرد شما بودی که دف دادی به لویال
    • اونی که کثیف بود نورالله بود که همر آریا مهر کوبوند و وقتی خورد اسم اکانت شخص شما اومد بالا

    بنده تلفنی به ناصر گفتم از کودتا حمایت نمیکنم توی جنوب غرب من مثل دیابلو کثیف نیستم

    میخاستم میتونستم ...


    ولی با این پستت کلا نظرم عوض شد

    • نه نپ میدیم
    • نه اینکه جلسه ست میکنیم
    • نه اینکه کسی آماری داد بهتون میگیم
    • هرجا هم جاش باشه میزنیمتون


    میدونی چرا لانچ همرمون تاثیری نداره رو غارتمون؟چون ماشالا یکی دوتا همر نیست...الله اکبر این همه شکوه

    در ضمن شما میدونستین اشکان غارت مولتی میکنه تا الان صد بار بن شده بود.نکه هر روز به مولتی هانتر بگید و مولتی هانتر بگه نه سالمه و شما بیشتر بسوزین


    رید ناتار میزدی شما؟باشه ما هم باور کردیم عزیزم :)

    در مورد چراغتون هم ما نمیبینیم خودشون نامه میدن رو اکانتمون میگن اینا عرضه لیدری ندارن بیایید بزنیدشون

    شما همون موقع هم که شمال غرب بود میزدین اسیر تبلیغات شدین؟

    میزدین و منتظر فیک از ما بودین که همه جانبه بشه بعد میگی نمیزدیم؟میشه این جمله رو برام باز کنی نوب اعظم؟


    این وسط دم شمال شرقیا گرم اومدن پشت ما واسادن رفیقامون هستن میمونن دف میدیم همر میدیم به کسی هم ربطی نداره

    قبل اینکه شما دستو پا در بیاری مازیار لیدر بود.

    الان هم همه یه ساید هستیم کلا شمال جنوبی نیست یه سایده به اسم شرق

    امیدوارم از پماد سوختگی استفاده کنی قبل فروم اومدن


    کمتر بسوزی

    سعید

    ملا


    پی نوشت:ناصر جان جایی داره این دیابلو که شخم نخورده باشه؟اگر داره بهم بگو شخمش بزنیم

    پی نوشت 2:نااتار تایم جان یه اسم و رسم از خودت بده قبل اینکه حرف بزنی و بگو کیا گفتن سعید لیدر نیست ...چون واقعا نیستم

  • خب ادمین زحمت کشید با 6 روز تاخیر اکانت مارو باز کرد

    یعنی بی درو پیکر بودن تا این حد که میبندنت تاریخم اون بالا زده بعد 6 روز بعد باز میشی :دی


    سعید ملا :


    ببین الان پیچیدنت به محمدو درک نمیکنم یه نفری که از خود گذشتگی کرده تو اولین اتکی که رو ساید ما امده دفاع رو روی خودش جمع نکرده و حتی تلفات خوبی هم گرفته ولی فازت اینه که کلا بیای 2 تا تیکه به محمد بندازی


    الان اگه همین داستان بر عکسش بود قهر میکردی میرفتی که


    20 روز اکانت فروم ما بسته بود باز طالبی ها خربزه شدن


    محمد دیابلو یکی از با معرفت ترین بچه هایی هست که تا اینجای بازی دیدم


    خدارو شکر که شما این بازی رو انقد جدی گرفتین که 50 نفر تو فروم گذاشتین فقط به جملات ما دیسلایک بدن


    ما به این یکی یه چیزی میگیم ، قبضش میره در خونه اون یکی :دی


    این نوع رفتار شما تو فروم اصلا پسندیده نیست



    جنوب غربی که این سرور 2 ساید شرقی در تلاش بودن زمین بزننش الان امدن اینجا میگن ما از درگیری داخل SW حمایت نمیکنیم :دی


    آتیش راه افتاد سوزوند خاکستر شد تموم شد قربونت برم از چی میتونی حمایت کنی؟؟


    کی میخواد حمایت کنه؟ شمال شرق؟


    مازیار امده میگه کتیبه میزنم از جنوب غرب؟ عزیز دلم فدات بشم من همت بکنی .....................

  • شمايي كه تا ديروز انواع مدل بي ادبيا كردي به تيرداد و منو ... نميخاد ادعاي پاكي كني پرهام جان...

    شما معرفت داري ولي ادب نداري

    محمد ديابلو دف داشت به شما نداد

    به شما داده بود اين همه كپ از جنوب غرب صفر نميشد همر ميلاد صفر نميشد.داد به امثال نورالله كه اون كثافط كاري كرد.

    وقتي هم موناكو خورد دف ديابلو توش بود.


    يه سوال ديگه پرهام

    من گفتم پسورداي اس دبل رو جمع كنيد اكسل كنيد كه دست هركسي باشه؟

    من رفتم رو اكانت ناصر عكس همر و نامشو گذاشتم فروم؟

    من همرارو كوبيدم واندر؟


    خودتون كردين

    با ندونم كارياتون با اينكه هيشكي رو قبول ندارين با اينكه نميتونيد يجا جمع بشيد ادعا نكنيد.

    چرا توي مذاكره نفر دوم يا سوم ميفرستين كه بعدا بكشيد زير ميز؟

    بنده توي جنوب غرب يكي دوتا رفيق دارم كه به احترام يكيشون ميخاستم كمي مراعات كنم

    ولي نظرم كلا عوض شد.

    ناصر هم از سايدتون بره ديگه همون يه ذره احترام هم نميزارم.