نقد و بررسی سرور 1 ایکس راند 2 | آغاز 6 شهریور 1399 |

  • سلام دوستان گفته بودند شما قرص مرص زیاد میخوری؛ولی فکر نمی کردم شربتم مصرف داری


    آره دیازپام، بعدش هم سیگار.. اما شربت نه نمی‌خورم. فقط برای کرونا دکتر به شربت سینه نوشت که خب تموم شده اخیرا.


    شما چی یطرفه به قاضی نرفتید؟ اینکه صحبتی کنید و حرفی بزنید و شخصی که تو اتحادتون بود و اصلا از ماجرا خبر نداشت و بی خبر از همچیز شبانه زدید دهکدهای همرشو پروندید؟



    مطمئنی خبر نداشت؟ من خبر دارم که خبر داشت..


    منم سوال دارم؛ اینکه پتانسیل یک ساید رو بخاطر دوستی ها و رفاقت هاتون از بین بردید و جنگ داخلی به وجود اوردید و هر روز هم دارید تو این باتلاقی که خودتون درست کردید فرو می رید از بازی لذت می برید؟


    منظورت از دوستی و رفاقت دقیقا چیست؟ مطمئنی من رفیقِ شفیقِ کل امرداد بودم؟ چطور؟ زمینه‌ یا سندی داری براش؟ اگر حوصله داشتی برو اوایل فروم (زمان من و آیدین) ببین بیشترین تندی و کل کل من با بچه‌های امرداد بوده اتفاقا :)) اما بعدش با سایدها صحبت کردیم و شرایط رو بررسی کردیم رای گیری هم کردیم در نهایت و صلاح دیدیم با امرداد متا کنیم، الان هم از این متای رسمی و نُرمال که در تراوین مرسوم هست راضی هستیم کاملا.


    من برای متای شرق والا باتلاقی نمی‌بینم! شما چطور؟.. به وضعیت خودتون یه نگاه بکنید دوباره..


    اینقد 4 کی اسکات واست سنگینه ستون؟

    منم خدمتت گفتم همیشه فیکا فیک نیستن ی ریل از توش در میاد البته بقول سر مثلثی ما تروپی نداریم ولی خب در حد بضاعت خودمون ی حرکتایی میزنیم حتی با تک هیرو و تک ده.کراپات چند شده؟

    ی خبر بده نگرانتم ستون


    نه نیست! اما غصه خوردم بابتش و به خودت هم گفتم. پاسخ‌هات هم هست روی اکانتِ من :) سعی کن همون لحنی رو داشته باشی که اون موقع داشتی.

    من صادقانه گفتم، شما رو نمی‌دونم همشهری..


    نگران من هم نباش، شما منتظر بودی ببینی تکلیف مذاکره چی می‌شه، اما بازی‌چه دست لیدرهای محترم شدی که نمی‌‌خوان راه بیان. پس راهی نمی‌مونه.. اما برات آرزوی موفقیت می‌کنم برادر. ساز من هم قابلت رو نداره..


    کلا شما همه دارید تقاص اعتماد به دروغ‌های لیدرهای تیم‌تون رو می‌دید و بازی‌چه شدید، اما به نظرم این قدری درایت و قدرت فکر دارید که دو دو تا چهارتا کنید.. این که بخواید واقعیات رو ببینید یا نه دیگه صلاح‌دید خودتون هست..



    متاسفانه شما لایق صداقت نیستید! وگنس همون اول خودش اومد گفت یکی از بچه‌ها سر خود چنین حرکتی کرد و باهاش برخورد شد! درسته؟ چندتا لینک از کاتا کردن ناتارها توسط اکانت پارتیزان اومده توی فروم؟ بهرحال..


    تیمی که نزدیک به 90 درصد ساید رو تشکیل می‌ده و با یک ساید دیگه متا کرده، سیستماتیک هست و در و پیکر و برنامه و تیم لیدری و .. داره، نمیاد پلن بریزه ناتار کاتا کنه توی ساید خودش =))) از هر آدم عاقلِ تراوین‌بازی خواستی بپرس.


    اینکه بنارو در این دارید دو ساید غربی حذف کنند برن؛و بعدش با ربع شرقیتون بزنید تو سر کول هم و بعدش واندر صد کنید ؛لذت می برید؟خب این چه لذتی داره؟


    بنا داریم؟ شمال غرب حذف کرد (به بهانه‌ی ادمین یا هر دلیل دیگری..) جنوب غرب هم اگر از درون منفجر نشه (طبق معمول) پتانسیل خوبی داره.. بعد ما چطوری "بنا رو بر این گذاشتیم که غرب حذف کنه"؟

    تراوین همین هست دیگه! متا می‌کنیم نپ می‌کنیم می‌جنگیم می‌خوریم و .. این وسط هم سایدی به هر دلیلی ممکن هست حذف کنه بره.. انشالله حذف نکن..


    ***


    پ.ن: آقا وحید پارتیزان و آقا حسین تی‌ان‌تی گرامی، متاسفم که خودتون سکوت کرده و نهایتا به یک لایک و دیس‌لایک بسنده می‌کنید و این بندگان خدا رو می‌فرستید جلو، هم توی بازی هم توی فروم.. خدا شاهده دلم براشون می‌سوزه.. مرد باشید بیایید وسط.

    So won't the real Slim Shady please stand up

    پست 3 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Slim Shady ().

  • درود بر شما محمد عزیز دبریک برای پلنتون

    و خدارو شکر که من بودم و خسارت به من وارد شد

    اما پلنتون زیبا بود با اینکه تبق گفته دوست خوبم آقا ناصر نصفه موند

    اومید وارم بازم با این پلن ها بازی رو جذاب کنین

  • همچنان امیدوارم مشکلات جنوب غرب حل بشه و با قدرت به بازی برگردن، چون واقعا شمال غرب داره برمیگرده و متاتون بازی رو قشنگ میکنه،
    دم بچه های شرق گرم، با اینکه کلی ویدئو و عکس و متن طنز از یکی از تیم های مضحک و عجیب جنوب غرب دارن، اما حتی یه موردش رو هم رو نکردن،
    خیلی عشقید واقعا، این زلزله جوب غرب هم تموم میشه و ما میمونیم با افتخار اینکه تو ربعشون دخالت نکردیم، باشد که آموزگار بعضی ها بشیم.

  • این نکته ای گفتین جالبه میشه بیشتر توضیح بدی داداش و اینکه شما چطوری دسترسی پیدا کردی به این نامه :?:

    ناصر عزیز این چند نکته رو باز میکنی داداش

    چطوری این شخص به اکانت یک لیدر(اونم اکانت شما این طور که من متوجه شدم ) دسترسی داشته

    چطور اگر میخواسته خراب کاری کنه همون موقع نزده به ناتار اون که به هر حال میخواسته به قول شما سایدو از هم به پاشه


    من نظرم سناریو دیگه ای هست تا از زیر بار فشار خارج بشید ببخشید که این نظر رو میدم فشار از ساید حرف از یک طرف مشکل لیدری از یک طرف و حذف کسانی که مخالف شما هستن با سناریو جدید از یک طرف دیگه به هر حال یکم مشکوک هست و طبق هشدار های که بقیه دادن بلاخره یک جا صداش در میاد و اون کاری که شما با شمالشرق کردین سر خودتون در میاد هنوز هم جناب کت و شلوار (عمو قناد) دست از این کارش بر نداشته و هنوز داره حمایت می کنه از قدیم گفتن چراغی که به خونه رواست به مسجد حرام است شما به جایی ساپرت ساید خودت که توانایی زیادی داشت رفتید و از یک سری دیگه حمایت دفاعی و غیره کردی در صورتی که بچه های سایدت زیر بار اتک بودن و داغون شدن دف دادی به اونا تا اون سایدو به هم بریزی و این مسئله دیر یا زود دامانتو میگیره عزیزم اومدی زحمت کسایی که همر و دف کشیدن رو با چراغ خاکسری نشون دادن بردی زیر سوال و اینطوری اون پتانسیل رو سوزوندی به خاطر چی این قمار ارزششو داشت آیا :?:

  • با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان


    کسی رو ریپلای نمیکنم چون باید یه ۱۰ تا نقل قول بیارم .


    یکی از دوستان فرمودند که ناصر زارازورا فلان کرد برای لیدری ، بدبوی یا گودبوی فلان کرد که لیدر بشه مرد حسابی هر کی خودش لیدر بوده باشه میفهمه لیدری یعنی شر ، یعنی بحث ، یعنی جدل ، یعنی بعضی جاها از خودت گذشتن ، بعضی جاها سر ی بیگناه رو بریدن در جهت منافع ساید ، ی جاهایی باج دادن ، فکر نمیکنم کسی خودشو بکشه برای لیدری هیچ کس مگر مغز خر خورده باشه طرف . مرد مومن من اس ای پلی میدم مگر دیوانه ام وقتی ی عده از من بهتر هم تایم میذارن هم پلی میدن هم پلن میدن من بگم بکش کنار ، من هستم و شر بپا کنم مگر در دل مرضی نهان داشته باشم ، الان تو اس ای دور از از جون دور از جون لیدرای من مگر جز حمالی کار دیگه میکنن از زن و زندگی و کار میزنن والا ته تهش هم ی اشتباه تو تارگت پیش بیاد بیان وسط فروم عذر خواهی از صعیر و کبیر اس ای بکنن ، یخورده بزرگتر فکر کنید ، نه سعید ملا نه بهنام و اشکان و... عشق است لیدری نیستن ، نه مازیار و .... و نه ناصر و ... ، اون کسی که منافع سایدش رو به فنا میده چه اونی که همر اریا مهر و چه اس پاور و چه هر اکانت دیگه ای رو میکوبه در و دیوار سادیسم داره ، انسان نیست و بویی از انسانیت نبرده .


    متای شرق شکل گرفته چه من خوشم بیاد چه بدم بیاد ، اما اما اما و اما اگر متای شرق هم شکل نمیگرفت اس ای رو نمیدونم ولی فکر میکنم هم، هم نظر با من میبودن که ، اماده تقابل سه به یک هم میبودیم و چقدر قشنگتر میشد و لذتبخش تر برای خود بنده .


    مثله ان ای باشید ، اوایل درگیری داخلی خیلی بحث میکردن با طرف درگیر ، اما بعدش کلا فقط میزنن پست میذارن ، بابا برای چی میای عربده میزنی حنجره جر میدی که فلانی بده فلانی نامرده ، بمن چه که فلانی بده خوبه ، تصمیم گیری من از شناخت افراد به گفته تو ربطی نداره و خیلی باید چیپ باشم که نطر تو نسبت به مثلا سعید یا ناصر یا مازیار یا ایکس و ایگرگ چیه ، بتمرگ بازیتو کن زدی پست بذار خوردی بگو خوردم . بس کنید این بازی مزخرفه ادم خراب کنی رو با حرفای صد من ی غاز .


    در مورد مشکلات اس دبل همینجوریش خیلی بازی مسخره شده فکر نمیکنم اس ای دنبال دامن زدن به این موضوع باشه که اس دبل چخبره ، یا اندبل . سایدای دیگه صعیفتر بشن فکر کنم باید بشینیم تو اس ای خاله بازی کنیم . پس هیچ وصله ای به اس ای نمیچسبه که تو این قضایا و اون قضایا و کلا قضیه هایی که از مغز های کوچک زنگ زده ساطع میشه دست داره . شاید اوایل سروور بود چون امردادیا رو نمیشناختم میگفتم اره ممکنه ، اما الان نه ، هر کس هم با بنده پلی داده میدونه عمرا به هیچ صراطی مستقیم نیستم و کلا ادم ناراحتیم الاخص با لیدری که فکر کنم لایی میکشه اما خدایی امرداد هیچ گزکی دست من که کلا ادم گیری هستم نداده و بطور قطع و قاطع میگم بیشتر از اینکه حرف بزنن کار میکنن ، قدیمیا منو میشناسن هیچ سروری این هماهنگی رو ندیدم حتی سرورهایی که توش واندر صد کردم .


    کلهم اجمعین اینکه فلانی فلان کرد تو سایدم فلانی فلان فحش رو داد ، فلانی به فولونی اتک داد ، فلان فلان شده دف بک داد ، فلانیه فلان فلان شده به فلونی این حرف روزد ، فلانی گفت متا کنیم من گفتم نه ، اما اون بی من متا کرد ، باید با اون متا میکرد رو ولش کن بشین بازیتو کن دیگه بزن بخور ، لذت ببر . انقدر اراجیف پشت هم نگین ،کری بخون بزنید بترکونید همو تو بازی انقدر جو فروم رو حموم زنونه نکنید .


    در اخر همه نامهایی که بردم برای مثال بود چون حدس هم میزدم که جان مطلب رو درک میکنن ازشون نام بردم .


    یا حق

  • سلام ملت

    واماخب

    نکته اول ایرج جان بخور نوش جونت گوشت بشه بچسبه به جونت8oفقط نشسته نخور


    دوم اینکه امیر وال گندشون تویی تو هیچی نیستی هیچی نیستی (جمله توتالتونه ها) جیر خوار مازیار و امرداد بودن چه حسی داره ؟


    خب من هی میگم فیلم بازی نکنید گوش نمیدید من میام هی شیلنگ اب میگرم رو تون خنک بشید 😁

    عزیزم مگه مگه شما به فکر ساید نبودید چرا رفتید متایی که که خود مازیار گفت به حاطر شناخت بود بستیم بعدش امدین به ما میگید شما اگر سیاست مارو خراب نمیکردی شاید ما میخواستیم متارو بهم بزنیم

    تا دیروز که همتون توتال های دات کاپ بودید ساید یه پارچه معنایی نداره شاید توی یه ساید ۳تا اتحاد باشن هرکدومم بایه ساید متا کنن البته اگر واقعا دات کام رفته باشید این همه گیر نمیکردین

    نکته بعدی فعلا که ما کاری نکردیم داد بیداد راه انداختین

    ۲ایکس قبل یه تیمی بود که افتخار هم بازی بودن رو در کنارشون داشتم به اسم فشار خلاصه که به بزرگی خودتون ببخشید من ناشی هستم یدفعه فشار میدم ;)فکر بد نکنید فشار روحی میگم :D

    ایرج ارثت که از تورج گرفتی ایا اون ۳تا همر وزیرساخت همر ۴ که اماده استارت بود هم جزو ارثت بود :?:

    واقعا چطور روت شد بری بگی ارث منه با ۱۲۰سال سنت واقعا الان چطور روت میشه پست بزاری میشه اکانت شاهگوش و پرمومنت که امانت تا اینجا دستتون بوده رو پس بدین ؟؟؟

    شاخ بودن توی فضای مجازی مثل پولدار بودن توی بازی GTA میمونه! :saint: :saint:


    MONAKO مامور مخفی


  • مطمئنی خبر نداشت؟ من خبر دارم که خبر داشت..

    خبرهات فکر کنم بدرد خودتون میخوره؛ایشون در جریان اون شب اصلا نبود


    کلا میدونی خب بلدید همچیز حاشا کنید و بزنید زیرش؛


    منظورت از دوستی و رفاقت دقیقا چیست؟ مطمئنی من رفیقِ شفیقِ کل امرداد بودم؟ چطور؟ زمینه‌ یا سندی داری براش؟ اگر حوصله داشتی برو اوایل فروم (زمان من و آیدین) ببین بیشترین تندی و کل کل من با بچه‌های امرداد بوده اتفاقا :)) اما بعدش با سایدها صحبت کردیم و شرایط رو بررسی کردیم رای گیری هم کردیم در نهایت و صلاح دیدیم با امرداد متا کنیم، الان هم از این متای رسمی و نُرمال که در تراوین مرسوم هست راضی هستیم کاملا.

    این قسمتم به شما پیشنهاد می کنم به گفتار خودتون در پست های گذشته,که مابصورت چادر به سر در سرور بودیم ؛ بعد که دیدید دوستان قدیمی شما در اون ساید حضور دارند بنارو بر این گذاشتید که حتما باید با انها متا صورت بگیره و حرف همو خب میفهمیم بقیه ساید ها ن....هستند؛بعدم که کلا با حضور توتال برنامه تغییر کرد

    با توسل به دروغ و موارد دیگه , اون برنامه اصلی خواستید پیاده کنید ؛حذف دو ساید و زدوخورد به یاد گذشته و واندر مشترک


    میفهمی که چی میگم؟یا خودتو می زنی به خواب که نفهمی؟ (برنامه ای که وکنس چیده برای ادامه سرور اینه و شما همراه باشید و لذت ببرید از سرور تهشم ما توافق کردیم واندر در لب مرز صد بشه)


    کلا شما همه دارید تقاص اعتماد به دروغ‌های لیدرهای تیم‌تون رو می‌دید و بازی‌چه شدید، اما به نظرم این قدری درایت و قدرت فکر دارید که دو دو تا چهارتا کنید.. این که بخواید واقعیات رو ببینید یا نه دیگه صلاح‌دید خودتون هست..

    اتفاقا ما داریم تقاص اعتماد به شمارو پس میدیم و فکر می کردیم شما ادم های با فهم و با شخصیتی هستید ولی زمانی که ویس ها و شات هاتون بهمون نشون دادند متوجه شدیم چقدر شما درو هستید


    تو محفل خصوصیتون هر چی فحش دهنتون است نثار می کنید و پلیرهاتون رو شستشوی مغزی میدید که اینها اینجوری هستند و انجوری هستند و ما اومدیم سر افعی بریدیم و الا به اخر، (فکر کنم منظور از افعی هم اقا تورج بودند)و اون پلیرها هم با توجه به شناخت گذشته حرفهاتون رو باور کردند


    اقا فاز ادم های با شخصبت بر ندار بالای ده تا ویس و شات وجود داره چه حرفهایی زدید


    همون بنده خدایی که گفتید افعی که اگه نبود الان مثل بچه کودک ها قهر کرده بودید از سرور رفته بودید ولی در کمال نامردی اون وصله هارو بهش چسبوندید



    حیف که گفتند ویس هارو تو فروم نذارید و من مثل انها بی اخلاق نیستم و دوست ندارم ابروی کسی ببرم


    البته خیلی دوست دارم اون ویس ها گذاشته بشه تا چهره از نقابتون برداشته بشه چقدر ادم های ........هستید


    اگه تورج اجازه بده ویس هارو میذارم



    و کلام اخر


    ناتار تا امروز سفید میشد و از روز اولی که جدا شدیم این موضوع شروع شده


    ببنییم از فردا چه اتفاقی می افته و اصل هم میذاریم تو این یک ماه در جریان نبودید


    از فردا چک می کنیم ببینیم لیست هامون سفید نشه و امیدوارم نشه

  • ببین پسرک پشت ناصر و رضا و یوسف همه جنوب غرب هست اونیکه قراره حذف بشه تویی .میخوای استریت واریزی به پیشوا بزارم دیگه پیشوا داره میفروشن همه میدونن زیاد حرف نزن فقط لو ندم قیمت سامان اتون رو

  • در مورد چطور دسترسی پیدا کردن به اکانت خیلی ساده است . چون پسورد اکانت به پرهام عزیز برای لانچ داده شده بود .

    در مورد نزدن اکانت من هم خیلی ساده است . شما سناریوی این فردی که این کار رو انجام داده ببین میخواسته کیو مقصر نشون بده ؟ خب حالا اگر اکانت من رو هم زده بود نابود کرده که دیگه سناریویی نداشت .

    در ضمن به شات نامه ای که فرستاده دقت کن دیده اکانت زیر 30 ساعت حذف میشه گفته ارزش نداره اکانتی که در حال حذف هست رو بزنم و باعث بشم کل سناریوم بهم بریزه .

    در مورد دفاع دادن به بچه های لویال . مگر شما که به آریانا دفاع دادین در برابر لویال مشکلی داشته که حالا ناراحتی از دفاع دادن ما به لویال ؟ خیلی جالبه میگین ما دف میدیم به قول خودتون به اکثریت ساید ولی شما نباید دف بدین به اقلیت ساید . چه فرقی بین عمل شما هست و عمل ما ؟ مگه شما برای کمک به آریانا همر بلند نکردین روی لویال ؟ حداقل خودتون این کارها رو نکرده باشین بعد انتظار داشته باشین ما هم انجام ندیم


    دیشب تو واتس آپ یه پی ام رو دیدم خیلی جالب بود . نوشته بود


    جملات ماندگار


    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .



    چه گوارا

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Kolahbardar ().

  • دوستان این احتمالا اخرین پست من اینجا هست

    و هیچ وقت مایل نیستم جواب ادمهای که یاد نگرفتند مودبانه صحبت کنند رو بدم

    اما در مورد اقا سعید ک همین دیروز به من میگفت کل شرق و غرب رو با پول می خرم حتی خود منو...آقا سعید شما بجا اینکه ایقد هزینه کنی و ادم بخری تلاش کن ادمیو بیاری کنارت که بهت وفادار باشه، چون ادمی که وفادار باشه خریدنی نیست

    برو با (دلارات بقول خودت) معرفت بخر هرچند که معرفت خریدنی نیست و باید کسبش کنی و چون ادم با معرفتی کنارت نبود ار روز اول زندگیت، کسبش نکردی.

    حداقل از ناصر یاد بگیر مودبانه حرف بزن (تنها رفتار خوب اقا ناصر)

    اما در جواب هم تراوینی عزیزمون Owldark بازیکنی با اکانت sasan این پیام ها رو بعضی اکانت ها فرستاده

    فک کنم همه شماها هر پستی ک من گزاشتم اینجا متوجه شدید که چه کسانی به جنوب غرب خیانت کردند(با دلیل و شواهد پست گزاشتم) در واقع به کل اسپید ترا

    چون خیانت به یک ساید سایر سایدهای دیگر رو هم تحت تاثیر قرار میدهد.

    راستی ناصر جون قرار بود 10 کی گلد به اکانت های نابود شده ماا بدی چی شد. ;);) (برا فان)

    اومدیم انی لذت ببریم حتی با کل کل هامون ولی بعضیا اینجا فقط بدنبال برنده شدن هستند به هر قیمتی (دلار چنده راستی الان)

    به هرحال شخصا از این سرور هیچ لذتی نبردم

    امیدوارم هر جا که هستید موفق و پیروز باشید.

    کیارش

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط GREYHOUND ().

  • با سلام


    اخبار حاکی از این است که با توجه به کم شدن فشار حملات روی جنوب غرب ، دف ساز بزرگ جنوب غرب که مسبب اصلی درگیری نا به هنگام این ربع با همسایه شرقی خودش بود سر از غار بیرون اورده و در افشانی های خود را انجام می دهد

    ببین پسرک پشت ناصر و رضا و یوسف همه جنوب غرب هست اونیکه قراره حذف بشه تویی .میخوای استریت واریزی به پیشوا بزارم دیگه پیشوا داره میفروشن همه میدونن زیاد حرف نزن فقط لو ندم قیمت سامان اتون رو

    ام جی جان ، سرور ۱ راند ۲ قیمت خودت و جواد چند بود؟شما از خودت مایه بزار


    ناآرامی های جنوب غرب همچنان ادامه دارد و مشخص نیست آتشی که به جان جنوب غرب افتاده چه زمان و توسط چه فردی قراره خاموش بشه.جنوب غرب سایدی با کمیت و کیفیت بالای پلیر علی رغم مدیریت ضعیف ، همچنان خیلی حرف ها برای گفتن داره و امیدوارم اینجوری پتانسیل هاشون سوخت نشه.


    ضمن اینکه همانطور که در گذشته هم اشاره کردیم ، تمامی خرابکاری های انجام شده در جنوب غرب رو محکوم میکنیم و امیدواریم هر چه زودتر این فرهنگ جا بیوفته که سرور های اینده پلیر های خرابکار هیچ جایی در هیچ ربعی نداشته باشند !


    سپاس


    پ.ن : تیم بمب با توجه به صحبت های انجام شده تجدید نظری روی تصمیمشون انجام دادند و در ادامه خودشون سکان اکانت خودشونو کما فی السابق در دست خواهند داشت

  • سلام به همه رفقای فروم

    بنده از هر گونه آشوب داخلی تَبَرّیٰ میجویم

    چه اشوب داخلی شمال شرق باشه چه جنوب غرب به هر حال محکوم هست.

    امیدوارم به زودی زود مشکلات داخلی ساید جنوب غرب حل بشه و تا جایی که امکان داره به حل این مشکلات کمک میکنم و دامن نمیزنم بهشون

    نه قراره دفاعی بره مثل لویال نه قراره از رانت اطلاعاتی سو استفاده بشه مثل لویال.

    به زودی جلسه ای ست میکنیم با بزرگان جنوب غرب تا به زودی زود مشکل این عزیزان حل شه

    همچنین لازم به ذکره که بگم متای شرق بر خلاف عده ای که تا مشکلات داخلی شمال شرق شروع شد بشکن زنان توی فروم اعلام متا کردن هرگونه
    آشوب داخلی چه در ساید خودی چه در ساید دشمن باشه رو محکوم میکنه همچنین پیشنهاد میکنه این مشکلات داخلی حل بشه و فحش و ... به فروم نیاد.


    ناصر جان شما هم یکم آروم باش کاکو یه قلیون نعنا بلوبری خامه چاق کن بکش بعد بیا جلسه یکم گپ بزنیم.

    شاد و خندون باشید

    سعید

    ملا


    پی نوشت:امیدوارم یاد گرفته باشیم توی مسائل داخلی ساید ها موش ندوونیم

    پی نوشت 2:علی جان فلوید عزیز یک سری اکانت های شمال غرب در حال دف ریزی هستن در فارم ها با مدرک بیا پی وی نشون میدم کاکو ما که ناتار میزنیم ولی رفقاتون که میزنن ممکنه مقابله به مثل بشه

  • با سلام خدمت دوستان گرامی با توجه به مشکلاتی شخصی ( نه مشکلات داخلی sw ) اکانت tital حذف میشه و واقعا متاسفم برای یک سری از دوستان که عقده های خودشون رو داخل بازی خالی میکنن و گند میزنن به بازی بقیه در ادامه امیدوارم که این روند در سرور ادامه پیدا نکنه و هر کس با توجه به مهارت و شرافتش بتونه بازی رو به اتمام برسونه

    و در آخر عکسی از لنگ دمپایی های بنده که قرار نیست رو کسی بلند بشه(یکشم که رفته تو دیوار خخخ)، با تشکر موفق و پیروز باشید

  • باعرض سلام خدمت همه عزیزان


    اول از همه تشکر از همه بچه ها که پیگیر اکانت ( سعید عزیز ، محمد عزیز ، رضا سورنا برادر عزیزم و ناصر جان ) B O O M B بودند و مرسی اشکان جان از این که

    همیشه رفیق و همراه من بودی و ممنون مجید عزیز که همیشه کنار تیم هستی


    من قبلا هم گفتم سر فیلم برداری هستم و خیلی کم فرصت میکنم به بازی برسم و لی چند تا نکته رو میگم و از همین الان سرور رو پیش بینی میکنم


    ۱- رضا جان باید خاطرت باشه راجب یک سری از خراب کاری ها چی بهت گفته بودم و قطعا یادت میاد سرور ۴ کام که توتالی رو به عهده داشتیم دوستان چه کردنند ( این تیم حالا میخواد د.پ باشه یا س.پ باشه ) زباله ها همو جذب میکنن ..

    تعبیر من هم از این دوستان یادته که 😂

    متاسفانه مقصر اصلی خودتونید ببخشید اینو میگم ولی واقعا خودتونید


    پ.ن : سواستفاده گرهای عزیزم من به توانایی های ناصر و رضا اعتماد دارم اگر چیزی میگم روی صحبتم با خودشون هست شما خودتو قاطی رشته ها نکن


    2- مهدی داداشم ( Immortal ) , میدونی که یکی از عزیزترین ها هستی برام ولی شما دیگه چرا ؟

    من و شما رو اکانت توتالیه سرور ۴ بودیم باهم چرا آخه اعتماد به این اسم کردی ؟

    من اول سرور به خودت هم گفتم اون چیزایی رو که باید میگفتم


    ۳- ناصر جان داداشم من دیشبم بهت گفتم هر کمکی چه میخواد پوش منبع باشه چه کمک تو هرچیزی رو ما حساب کن


    ۴- علی فلوید عزیز روی صحبتم با شماست

    اگر درجریان این حرکت چیپ دوستانتون هستید که لازمه یاد آوری کنم برات که یادت بیاد کیا تو Se هستن و اگر بازم یادت نیومد عکس خرابه های ۱ ماه پیش سایدتون رو بزارم


    من همون حمیدرضام و شده ذره ذره اکانت رو نابود میکنم تا یادت بیاد اکانت Ajax و اکانت B O O M B کیه و چه کارهایی که خودت توی کام شاهدش بودیو کرده ...

    اکانت هایی که دارین دف میریزین پلیر دارن و تا به حال ۶/۷ بار این بنده خدا ها بک دادن این نیرو های شمارو


    ماشالا ناتار این سرور هم هلو بپر تو گلو هست نیازی به مولتی نیست دیگه برای رید


    پس یا جلوی این گندکاریو بگیر( فقط هم ۳ روز وقت داری ) یا بعدش میام سراغ هرکی که این گندکاریو داره میکنه



    در بیشه زار شیران این یک قانون است

    اگر طالب صلح هستی پس آماده ی جنگ شو



    حمیدرضا بمب



  • درود بر شما محمد عزیز دبریک برای پلنتون

    و خدارو شکر که من بودم و خسارت به من وارد شد

    اما پلنتون زیبا بود با اینکه تبق گفته دوست خوبم آقا ناصر نصفه موند

    اومید وارم بازم با این پلن ها بازی رو جذاب کنین

    سلام اشکان جان، ممنون خب بلاخره نشد اون چیزی که باید میشد، گفتیم راحت بشی، بری به فینال برسی که نشد :))

    هرجا میری موفق باشی، ولی ازت نمی گذرم که رفتی از اس دبل :))


    بازم باید تشکر کرد از ناصر پلنر اصلی، پرهام پلنر کمکی و لانچر قدر، حمید پلنر فیک ها، پارسا لانچر فوق قدر، محمد ویچر لانچر همیشه در صحنه که هر وقت گفتم محمد بیا نه نگفت و از خواب و وقتش زد، پرهام آلما (پلیر سرور دومی و با استعداد بالا که خیلی آینده دار به نظر میرسه) که قسمت زیادی از زحمت پلن روی دوششون بود ولی خستگی پلن از تنشون بیرون نرفت و نیمه کاره موند پلن.


    جنوب غرب مشکل پتانسیلی نداره، عده ای خود بزرگ پندار داره، با اخلاق کودکانه!

    به دلیل خودخواهی لیدرا، سیاست های کثیف لیدرا، چک خور شدن از جنوب شرق، عدم توانایی در اجرای پلن ها، عدم برنامه ریزی، عدم بازرسی و خیلی چیزای دیگه

    پلیرهای واقعی جنوب غرب دلسرد شده و یکی یکی در حال حذف اکانت هستن و قبل از حذف به اطرافیان خودشون درس عبرت میدن



    فقط تاسف........................

    این سناریو که چیدی هزارتا باگ داره!

    یکیش اینه که این حرکتو زمانی انجام دادی که اس دبل در حال اجرای پلن روی اس ای بود!

    اگه دلسوز و آدم مشفق بودی، وقتی در حال اجرای اولین پلن جدی روی اس ای بودیم دست به همچین کاری نمیزدی!

    میدونی داستان چیه؟ امثال شما وقتی اوضاع آشفته بود خیلی آروم کنار نشستن و وقتی اوضاع آروم شد گفتن ای بابا چرا جنگ داخلی نشد و این بنزین و آتش زنه که دست ماست که بی مصرف موند و در به در دنبال آشوب بودی.


    خب حالا برسیم به باگ سناریوت، وقتی حرفت درست بود که میرفتی چنتا نامه جعل میکردی از اکانت های مختلف و این جا توی فروم سناریو نویسی میکردی و بیانیه میدادی و بعد نیروهای ملتو می کوبیدی به در و دیوار و روی اکانت های هم سایدی و همسایه، یکم جلو عقب شده داستانت که بدجوری خراب کردی! اونقدر هول شده بودی که سریع اول خرابکاری کردی و بعد شروع کردی به فروم نویسی!

    نمی دونم کی هستی و چی هستی، ولی اگه ذره ای عرق جنوب غرب داشتی زمان پلن اون کارو نمی کردی و همرهایی که قرار بود روی اس ای لانچ بشه رو نمی کوبیدی به ناتار یا بقیه کارات، و رمز همرتو چنج نمی کردی که لانچر بمونه دستش توی پوست گردو، حرف از جنوب غرب نزن خیلی بزرگتر از دهانت هست!


    میخوای ناصر و یوسف رو خراب کنی مثلا؟؟ نه بهشون این وصله ها نمی چسبه حتی با چسب رازی که دم دستت هست!

    -- یوسف قول دادی یه سرور روی یه اکانت پلی بدیم ها :)))


    گیرم که می زنید

    گیرم که می بُرید

    گیرم که می کشید

    با رویش ناگزیر حسن ها چه می کنید؟ :))))

  • من یه بسته پیشنهادی دارم برای جذاب شدن سرور

    الان جنوب شرق حدودا اندازه سه تا ساید دیگه داره رید میزنه همرهاشون و توانایی گندم دادن دفشون و تاپ پیشرفتی که دارند مشخصه به مراتب جلوتر هست از سه ساید دیگه

    الان یک متایی بسته شده بین جنوب شرق و شمال شرق این متا کاملا پایدار میمونه و .....

    یک واندر داخل شمال شرق گرفته بشه دف و پتانسیل کل شمال شرق چه لویال چه آریانا به همون واندر اختصاص پیدا کنه چون هر دوطرف دارند اعلام میکنند صرفا برای شمال شرق دارند بازی میکنند توافقی که آریانا هم بسته بود حذف جنوب غرب و درگیر شدن تو واندرهای مختصات مرکزی دو ساید جنوب شرقی و شمال شرقی و آپ کردن واندر مشترک مرزی بود مسلما جنوب شرق با این وضعیت و فاصله ای که داره هم میتونه دو تا واندر مرزی و داخلی خودش رو بصورت شایسته تری از سه ساید دیگه هندل کنه تهش هم بعد از دو یا سه راند درگیری روی واندرها میشه تصمیم گیری کنند دوستان که دف روی واندر مرکزی هر ساید بمونه یا اضافه بشه به واندر مشترک

    نپ مشخصی بین دو تیم درگیر توی شمال شرق بسته شه با تایید لیدرهای دو طرف تهش این هست به اجماع نمیرسید که کدوم ساید رو بزنید همرهاتون رو میزارید برای اندگیم و واکنش دادن به حملاتی که از سایدهای دیگه روتون لانچ میشه

    وقتی هم داخل یک ساید بازی میکنید عملا داخل یک کشتی هستید اگر از مسیری که کشتی میره ناراضی هستید یا با گفتمان باید به تعیین مسیر برسید یا اینقدر درگیر بشید و باشید که این کشتی یا کامل غرق بشه یا با آسیب فراوان و .... به مقصد مورد نظر هیچکدوم دو طرف درگیر نرسه

    حملات جنوبی بین دو ساید توی یه بازه زمانی مشخصی تا کتیبه یا 10 روز بعد کتیبه قطع بشه

    این وضعیتی که داریم حتی برای جنوب شرق هم خوش آیند بعید میدونم باشه که تهش همر بسازند و مثلا 80 درصد همرهاشون ترشی بیافته چون جنوب غرب درگیری داخلی داره شمال غرب کلی حذفی داشته شمال شرق هم درگیری داخلی داشته باشه

    من پیشنهاد میکنم روی کلیات پست بنده فکر کنید جلسه کل سرور رو برگزار کنید روی اصولی که میشه به توافق رسید توافق کنید

    این سرور هم آخرین سرور تراوین نیست اولیش هم نیست ولی رفتارها و پست ها و عکس العمل های همه جزو کارنامه تیم ها میشه

  • سلام

    بیس صحبتت اشتباه با عرض پوزش.


    یکسری ادم تو فروم هر دروغی عشقشون میکشه میگن شماهم رو دروغهای اونها پلن برای سرور میریزی عزیزم.


    بحث حذف جنوب غرب و شمال غرب یکی از احتمالاتی بود که از چندین احتمال ما در موردش صحبت کردیم دقت کنید یکی از احتمالات اون هم الان نه بلکه وقت متابستن.


    این قبری که دوستان دارن سرش گریه میکنن و نمیدونن مرده ای توش نیست و پوچه در جواب سوال ایشون بود که اگر با متای شمال شرق و جنوب شرق دوربع دیگه حذف کنن چی میشه؟


    جواب سوال بی مورد ایشون که به هر طنابی چنگ مینداختن که متاانجام نشه این بود که اگر دوربع تاکید میکنم اگر بیابون شدن اون وقت دو ربع شرقی دوستانه با هم میجنگن و هر واندری صد شد متا وینر اعلام میشه.


    اولا از دوستانی که میدونن تراوین چیه و بیس بازی رو بلدن درخواست میکنم اگر سوالی دارن شخصا ازبنده بپرسن بعد نتیجه گیری کنن و رو حرف چهارتا نوب برنامه ریزی نکنن.


    شخصا نظر بنده اینه که جنوب غرب هنوز بسیار پر پتانسیله شمال غرب هم قطعا الان بازسازی شده و وضع خوبی داره اگر این دو ربع به جای زوم کردن روی قدرت متای شرق و ایجاد تنش تو این متا روی تواناییهای خودشون زمان بذارن بسیار نتیجه بهتری خواهد داشت.


    وضعیت سرور اگر هر ربعی به کارخودش برسه و تمرکزش به جای ربعهای دیگه رو ربع خودش باشه اتفاقا خیلی هم خوب و متعادله و بنده از پایه با این پیشنهاد مخالفم.(نظرشخصی منه نه اتحاد نظر کلی اتحاد باید با مشورت با اعضا گرفته بشه اگه لازم باشه)


    پ.ن:هر نوع مخالفت با نظر اکثریت و مقابله با اون اصل اصل دیکتاتوری هست که میخوان نظر اقل رو به اکثر تحمیل کنن اینکار تو هر ربعی اشتباه و حمایت از اون اشتباه تر هست از دوستانی که تو جنوب غرب سعی در ایجاد تنش دارند درخواست میکنم یا با گفتمان مشکل رو حل کنن یا اکانتهارو حذف یا تحویل ربعشون بدن و با اینکار بزرگی و منش مردونه خودشون رو نشون بدن.


    پ.ن۱:اگر امکانش هست دوستان لینک لند همرهای جنوب غرب به واندرو تو فروم بذارن ممنون میشم.

    با سپاس

  • نمیخواستم ریپلای کنم، ولی خب گویا فقط من نیستم ، حرفات برای همه مبهم بود ،

    چی گفتی؟!!!
    یه شیلنگ آب گرم برمیداری میری با گروه قدیمیت یه دفعه خودتو به دات کاپ فشار میدی تا ارث تورج رو از ایرج طلب کنی برای فشار روحیت؟
    درست فهمیدم؟
    بعد من جیر خوارم؟ نمیدونم چیه و چه حسی داره، اگه منظورت جر هست که قطعا درد داره، ولی جیر ؟ نمیدونم چیه،

    اینارو ولش کن ، من گندشونم؟ تو حجم مهدی عشقی رو دیدی؟ ابعاد فریار رو دیدی؟ (این سرور نیست) ، من نهایتا متوسطشون باشم، تو ظرفیتت کمه منو گنده دیدی، اینو میگی برام شر درست میشه، من کوچکترین اکانت مجموعه شرق رو دارم، خودمم کوچیک همه شون هستم، هیچ مدل گنده بودنی در خودم نمیبینم ، بزرگی بیش از حد من به دلیل کوچیکی بیش از حد تو هست، ربطی به بقیه اعضامون نداره،

    دوستان ننویسیم، اگه مینویسیم به زبان فارسی تایپ کنیم، ممنون

    پ.ن: مدیر جان احتمالا این اسپم محسوب میشه، ولی خب واقعا مجبور بودم جواب بدم، من گندشون هستم؟ پاک نکن

    پ.ن: ادمین عزیز، در صورت بروز مشکل فنی، خیلی خوب و شیک و محترمانه هست که بیاید یه جای عمومی اعلام کنید، پیام قبلی رو پاک کردم چون برای خیلی ها سوء تفاهم شد.

  • شما اگر از شمال شرق بری، و متای شرق به هم بخوره و شمال شرق رو به یکی بدی که مستقل باشه و تو مشتی گری و توهم گذشته ی شاخش گیر نکرده باشه اونوقت میشه در مورد یکپارچگی ساید فکر کرد... مگر نه اینقدر بزنید مارو که نتونیم نفس بکشیم 8)


    عامل اختلاف و وضعیت فعلی و آینده ی شمال شرق (بعد از کتیبه های در حال پرواز) خود شخص شماست...