نقد و بررسی سرور 1 ایکس راند 2 | آغاز 6 شهریور 1399 |

  • سلام بر تمامی رفقای خودم در سرور ۱ اسپیدترا.


    امیدوارم در این سرمای پاییزی حال دلتون خوب باشه و خودتون و خانواده تون سلامت باشه. پست های توهین آمیز روزهای گذشته دوستان رو ریپلای نمی کنم چون دیدن دوباره ش هم اذیت کننده هست. اگر توجه کنید حدود یک هفته بود که پستی نگذاشته بودم و امروز صبح یه سر به فروم زدم. علتش هم دقیقا همین جو توهین آمیز فروم بود. و قطعا با این شرایط خیلی کمتر سر می زنم و الان از طریق دوست خوبم اشکان سرلشکر عزیز متوجه شدم پست های زشتی تو فروم از سمت بچه های جنوب غرب گذاشته شده.


    لیدرهای محترم شمال شرق و لیدرهای جنوب شرق:


    ۱)چرا تا امروز اینهمه توهین بچه های خودتون رو نمی دیدید و توجهی نمی کردید اما الان یهو متوجه شدین که توهین بده و زشته؟ واقعا زشته؟ پس چرا جلوی توهین به ما رو نگرفتید رفقا؟ مرگ خوبه ولی واسه همسایه؟ البته در این خصوص حساب آقا مازیار دوست گرامی بنده (اگر قابل باشم)جداست و مطمئنم که هیچ وقت نه توهین می کنه نه از شخص هتاک و فحاش حمایت می کنه. فقط شاید در برخورد با شخص متخلف کم کاری کرده باشن.


    ۲)از هر سه پست بنده و آقا یوسف دوتاش حتما درخواست و خواهش برای احترام بود. نبود؟ چقدر رعایت شد؟ چقدر توصیه کردین به دوستانتون؟ خداوکیلی از یوسف محترم تر و مودب تر داریم؟ دیدین چجوری باهاش صحبت می شد؟ دیدین نحوه مباحثه رو، افسار فلانی رو بکش! عجب! آقا یوسف اسطوره ادب هست مثل آقا لقمان و اشکان سرلشکر و حمیدرضا بمب و حامد ۲تی و خیلی دوستان دیگر.(دوستانی که اسمشون یادم رفت ببخشن ویرایشم کردم ولی بازم جا میفتن دوستانمون)


    ۳) رفقای من؛ لیدرهای محترم؛ چند روز پیش تو آخرین پست هام گفتم همه ما معنی کلمات رو می فهمیم. از دکل فلانی بالا نرو فحش نبود؟ حرف از دهنت بزن چیه به نظرتون؟ روسری و چادر سرت کن فحش نبود؟ دهن گشادت فلانه و حرف مفت نزن فحش نبود؟ بستنی و فلان توهین نیست؟ انگل خواندن یک گروه از انسان ها توهین نیست؟ اون توجیهات و مزخرفات رو واقعا باور کردید؟ پس فحش چیه؟ چه شکلیه؟ اون عکس خیلی تفاوت داشت با این حرفها؟ توهین چشم و گوش داره مگه؟ مگه شماها لایکشون نمی کردید؟ اون موقع توهین زشت نبود الان بد شده؟ مگه من نبودم که جلوی توهین به آقا مازیار رو گرفتم؟ عکسم گذاشتم در این مورد که اصل اولیه م عدم توهینه؛ یک نفرتون گفت دمت گرم؟ والا که نگفت. فقط اون اکانت جغد چند تا شکلک مسخره بازی برای پستم گذاشت.(باز دمش گرم) مگه من نبودم که خودمو کشتم که توهین ممنوعه! شماها ریشخند می زدین و مسخره می کردین و الان توقع چی دارین؟ توهین فقط برای ما خوب بود الان که برعکس شده بد شده؟ اگر همان موقع زده بودید تو دهن شخص هتاک الان جو این نبود. اما نزدید که هیچ ، لایکشم کردید. و این جو نتیجه بی تفاوتی توهین های بی شماری هست که بهش توجهی نکردید و شاید لذت بردید.


    ۴) اما من دهن کسی که از جنوب غرب توهین کرد رو بستم. عذرخواهی هم کردم گرچه فقط نوشته(جرتون میدم) که در برابر اون همه توهین چیری نبود. اما باز هم تو همان دفعه اول! جلوی پلیر را گرفتم و دیگه اجازه پست ندادم بهش. می دونید در مورد چه کسی صحبت می کنم. اما شما چه کردید؟


    ۵) تیرداد جان ؛ شخصا برای شما خیلی احترام قائلم اما منصفانه اگر بخوایم با هم صحبت کنیم خود شما به چند نفر انواع لقب ها رو می دادین؟ از کدخدا و شنل قرمزی و عموقناد و شمشیر چوبی و این حرفها بگیر تا اون جمله: خواستن و دادم دستشون! بعد الان که یکی برعکسش رو گفته ناراحتی؟ آستانه تحملت این بود برادر؟ فقط شعار نده عمل کن. پست خود شما از هر هتاکی بدتر بود. و جالبه پاک هم نشده! رفتار دوگانه مدیر فروم هم مزید بر علت هست. به رفتار خودتون نگاه کنید بعد توقع احترام از دیگران داشته باشید.


    ۶) خودتون کلاهتون رو قاضی کنید و تمام پیام های یوسف و بنده رو جمع کنید و پیام های لیدرهای جنوب شرق رو هم جمع کنید. اگر ما کسی رو با لقب صدا کردیم یا توهین کردیم حق با شماست اما اگر برعکس بود مثل آقا ناصر کلاهبردار و مازیار عزیز وجود داشته باشید و همین جا عذرخواهی کنید.


    ۷) عزیزان، وقتی کسی که محترمانه حرف می زنه بهش میگین ادای کت شلواری ها رو در نیار. کسی که می گفت توهین نکنید میشد معلم اخلاق! وقتی به کسی که کل کل می کنه و جلوش کم میارین انواع القاب رو میدین. پلیر ایکس به ترکی و فارسی زشت ترین کلمات رو می نویسه بعد میگه تو فروم شکست خوردین! یعنی اگر ماهم به هر کی حرف می زد توهین می کردیم برنده جو فروم بودیم؟ متاسفم برای این دیدگاه.

    دوستان من، توجه کنید به این مطلب مهم؛ وقتی بستر احترام پذیری ندارید؛ مشکل از کسی نیست که توهین کرده؛ مشکل از شماست که بستر احترام پذیری ندارید پس باید مهیای بی احترامی باشید. من می گفتم محترم باسید دیسلایک می زدی رفیق! یادت رفته؟ اصلا به محتوا کاری نداشتی اتوبوسی دیسلایک! توده وار رفتار کردن واسه لیدر یک ضعفه! اول پیام رو می خوندی بعد عکس العمل نشان می دادی که جو به این سمت نره. جایزه دیسلایک هات رو گرفتی؟ راضی شدی الان؟ الان برم لایک کنم؟ ولی حیف مثل شما نشدم هنوز.


    ۸) گفتم بیاین جمع بشیم در برابر توهین و نگذاریم پلیرها به بهانه کل کل توهین کنن. کدومتون گفت باشه؟ خدا می دونه شایدم تشویق شد فرد هتاک! گفتم فلانی همسن پسرم هست بهم توهین کرده گفتین آستانه تحملت رو بیار بالا! الان چرا آستانه تحملتون پایینه؟ یه عکس اینجوری بهمتون ریخته؟


    از نظر بنده و تمام لیدرهای جنوب غرب توهین به هر شکل و در هر حجمی محکوم و زشت هست. فروم هم فقط در حد کل کل عادی بازی باید باشه نه بیشتر. ما تا الان اجازه ندادیم کسی از جنوب غرب بیاد تو فروم بی ادبی کنه. ولی بقیه کاری نکردند. این دفعه شما دست به کار بشید و جلوی افرادی که توهین آمیز رفتار می کنن رو بگیرید و بعد از ما توقع رفتار متقابل داشته باشید.


    حرف آخر:

    برای من مهم نیست که در مورد خودم یا این پست چه فکری می کنید. چون کسایی که باید شخصیت بنده رو بشناسن میشناسن و نیازی به جلب توجه بقیه ندارم. اگر محترمانه رفتار کردم علتش این بوده که فقط برای بازی اینجا هستم و از نظر من باید به همه احتدام گذاشت حتی اگر لایق احترام نباشه. البته ممکنه برخی اینجوری فکر نکنن. دیدید که حتی وقتی بهم توهین می شد فقط سکوت می کردم و همیشه و همه جا کسی جز احترام از من ندیده. این پست رو گذاشتم که بگم:

    ((این فضای توهین؛ نتیجه عملکرد لیدرهایی هست که در برابر توهین های رفقاشون به جای برخورد؛ لایک زدند)). تا زمانی هم که فضا اینچنین باشه خیلی از پلیرها ترجیح میدن یا فروم نیان کلا یا کمتر بیان.




    پ.ن۱: هر چه به ما می رسد از خویشتن است.

    پ.ن۲: همه با هم در برابر توهین.

    پ.ن۳: فقط همین یه بازی شده دلخوشیمون که کم کم حالمون از این هم به هم خواهد خورد با این وضعیت و عطاش رو به لقاش خواهیم بخشید.

    پ.ن۴: تمام پاسخ های احتمالی دوستان برای این پست محترم است ولی مثل همیشه به پست های توهین آمیز هیچ پاسخی داده نمی شود.

    پ.ن۵: فعلا که فشار اونوریه و تاپ تن خیلی خوشگله. از پست هام میشه فهمید فشار کجاست. خب با دقت لانچ می کردین فشار نیاد بهتون.

    پ.ن۶: بچه های لویال همه تون عشق.

    پ.ن۷: دوستان مدعی ادب؛ اول جلوی انگل پراکنی رو بگیرید بعد مدعی ادب باشید. این کلمات رو تفسیر کردن دیگه آخرشه.

    پ.ن۸: محترم واقعی باشیم. توهین واسه همه زشته نه واسه شما.

    پ.ن۹: هیچ پست توهین آمیزی مورد تایید ما نیست و از طرف هر کسی باشه محکومه. جنوب غرب سخنگویی نداره و فقط صحبت سه تا لیدرش رسمیت داره.

    پ.ن۱۰: عمو حسن ، من همچنان دوست دارم و اگر جوابی به اون پست ندادم علتش در پ.ن۴ هست. قبلا صحبت های کافی انجام شده. در ساید جدید موفق باشی. برخلاف ساید قبلیت و سرور دات کام و ... .

    پ.ن۱۱: این فقط یک بازیه. یکی میزنه یکی میخوره. یکی میبره یکی مییازه. همه پلیرها هم بیرون از بازی برای خودشون دارای شخصیت هستند. سخت نگیرید لطفا.

    پ.ن۱۲: آقا لقمان بزرگوار؛ در مورد بستن افسار و انگل و موارد بند ۳ نظر توجیهی ندارین؟



    ارادتمند همه دوستان

    رضا SOURENA

  • پ.ن۱۲: آقا لقمان بزرگوار؛ در مورد بستن افسار و انگل و موارد بند ۳ نظر توجیهی ندارین؟

    نمیدونم از فشار شدید تو بازیه که داره بهتون میاد یهو زدید خاکی یا واقعا سطح فکرتون در همین حده ! هرچی هست اصلا خوب نیس!


    افسارش رو بکش تو فرهنگ و ادب فارسی و در لغت نامه دهخدا " کنایه از جلوگیری کردن از افسار گسیختگی و لاابالی گری . " هست ! هیچ توهینی هم نیست اینجا


    خوب وقتی شخصی مثل شما که انقدر لفظ قلم حرف میزنه ولی همچین چیز ساده ایی رو نمیدونه معلومه اعضاشو ول میده تو فروم برای یه کنایه عکس پورن بزاره تو فروم و پرو پرو بیاد بگه این کارو تو جوابه اونه!


    خدا به داد ما برسه که یه رقیب به شدت بی حیا داریم بازی میکنیم! فقط خدا بهمون رحم کنه!

  • سلام آقا لقمان گل خیلی ارادت داریم

    داداش بین جمله بستنی دوست دارم و نمیخوام بخورمش و لیس میزنمش زود تموم نشه .

    با اینکه شما مثل بستنی هستی و میخوام لیس بزنم خیلی فرق هست .


    برای اون عزیزانی که میرن فرهنگ لغت فارسی رو باز میکنن و میکنن و میگن توهین و ... غیره نیست . فقط صرفا جهت اطلاع کلمه " خر " در فرهنگ لغت فارسی به معنی بزرگ هست مثلا خرگوش یعنی جانوری با گوش بزرگ . خرچنگ یعنی جانوری با چنگ بزرگ و ... دیگه قضاوت با دوستان .

    تک شاخ عزیز تفاوت رفتار لیدرهای سایدها رو در مورد توهین دیدی ؟ یکی میاد سعی در توجیح توهین پلیر خودش میکنه و پستش رو لایک میکنه تا اون پلیر پر روتر در توهین های بعدی بشه یکی هم تو گروهشون اون پلیر رو تنبیه میکنه و تو فروم هم از همه عذرخواهی میکنه .

    حالا ببینین رو کی فشار هست

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

  • سلام و عرض ادب

    دو روزی میشه به دلیل مشغله و درس هیچ صفحه تراوینی رو باز نکرده بودم و نتونستم به دوستای گلم در تیم M A R S کمکی بدم،همینجا ازشون معذرت میخوام و امیدوارم بتونم بعدا به سرور برگردم و در خدمتشون باشم

    امروز دوستان گفتن پلن هست و بهم گفتن بیان ببینم،کاری با لینک سبز همر ندارم(به قصد دیوار رفته بود سبز برگشت) فقط سه دقیقه قبل لند همرمون،عزیزان sw اومده بودن برا چیف !!!همری تقریبا به اندازه همر ما رو بدون رم فرستادن ^^

    پلنرتون رو زنده میخوام ^^

    بقیه عکسا رو دوستان میزارن فقط همین یکی رو ببینید و در افق محو بشید

    پی نوشت : هر پلنی از اکانت M A R S دیدین تقدیم به متای شرق بوده،اینو گفتم حاج حسین نگران نباشه:*

    Some Of The Accounts That I Have Played On :

    Gulf Warriors

    THE OLD AXE

    AXE MAN

    MR.PR3SIDENT

    totenpro

    GeT_RiGhT

    The old men

    Royal

    Good Life

    LEGENDS

    M A R S

    Gaul Teachers

  • سلام بر آقا رضای عزیز چند کلمه بگم راجب پستت و مابقیشو داخل خود پست رنگی یا بویلد کردم :

    رضا جان دوگانگی توی گفتار و و همینطور رفتار خوب نیست خوب اگر کسی واقعا ادب هم نداره توی روی آدم ادب نداشته باشه میفهمی چی میگم چون کلا آدم میگه این شخصیتش هست و ازش دوری میکنه اما انسانی که دوگانگی داشته باشه خیلی خطرناکه پس پیشنهاد میکنم دست از دوگانگی گفتاری و شخصیتی برداری و به جایی متلک انداختن و فحاشی به سبک مدرن البته با زبان شخص دیگر پرهیز کنی چون اگر طالب ادب هستی حتی اگر کاری یا حرفی به غلط زده شده بازگو کردن نداره اما شما اومدی داخل پرانتز گذاشتی و از حمایت هم کردی پس بجای تشویق و حمایت از کسی که فحاشی کرده حداقل نکوهش کن تا بتونه خودشو اصلاح کنه نه اینکه ....


    این جمله شما گویای همه چیز راجب شخصیت شما هست عزیزم دقت کن


    دوستان من، توجه کنید به این مطلب مهم؛ وقتی بستر احترام پذیری ندارید؛ مشکل از کسی نیست که توهین کرده؛ مشکل از شماست که بستر احترام پذیری ندارید پس باید مهیای بی احترامی باشید



    ببین وقتی تیرداد میاد میگه کت و شلوار بهت بر نخور داداش چون وقتی جنب کت شلوار پوشیدن نداشته باشی و بپوشی از فرسنگ ها تابلو هست

    بله رفتار لیدر ها قشنگ مشخص ارجاعت میدم به پست بالا و کسی که شما الان داری مثال میزنی البته من از اینطور توهین کردن بدم نمیاد میدونی چرا چون طرف مقابلت هم همینطور جواب میده و مشکلی هم پیش نمیاد

  • ۵) تیرداد جان ؛ شخصا برای شما خیلی احترام قائلم اما منصفانه اگر بخوایم با هم صحبت کنیم خود شما به چند نفر انواع لقب ها رو می دادین؟ از کدخدا و شنل قرمزی و عموقناد و شمشیر چوبی و این حرفها بگیر تا اون جمله: خواستن و دادم دستشون! بعد الان که یکی برعکسش رو گفته ناراحتی؟ آستانه تحملت این بود برادر؟ فقط شعار نده عمل کن. پست خود شما از هر هتاکی بدتر بود. و جالبه پاک هم نشده! رفتار دوگانه مدیر فروم هم مزید بر علت هست. به رفتار خودتون نگاه کنید بعد توقع احترام از دیگران داشته باشید.

    نمیخواستم حداقل دیگه حالا حالاها اینجا فعالیتی داشته باشم ولی به قدری این پست وقیحانه بود که دیدم سکوت جایز نیست


    از این پست شما به این نتیجه رسیدم علاوه بر اینکه شدیدا شخصیت دورو و دروغگویی داری بلکه اصلا مخالف توهین نیستی و چه بسا از پشت صحنه خودت هم داری آدمهات رو میفرستی که تو فروم تا فحاشی کنن و بعدش خودت بیای و ژست مخالفت با توهین بگیری !


    من گفتم خواستن و دادم دستشون !!!؟

    این "دست" رو از کجا آوردی دقیقا!؟

    واسه شمایی که مدعی هستی سنی ازت گذشته زشته که تو روز روشن و جایی که همه پستهای قبلی قابل مراجعه ست بیای اینجوری دروغ بگی و جعل کنی !

    They ask for it , i give it to them

    برو سرچ کن ببین این یعنی چی و کاربردش تو زبان انگلیسی و خصوصا تو فیلمها کجاست و بعدم تک تک کلمات اون جمله من رو باهاش مقایسه کن

    جنابعالی میخوای به من فروم نویسی یاد بدی و از لا به لای جملات من توهین جعل کنی که خودم ۴ سال و خورده ای کارم تو فروم آی آر این بوده که مو رو از ماست تو کلمات و جملات اعضا بکشم بیرون !؟


    کدخدا و قهرمان شنل قرمز که بعد شد شنل قرمزی و شمشیر چوبی و قهرمان مگس وزن و .....توهین و الفاظ رکیکه!!!؟

    باید در جوابش عکس پورن گذاشت و اومد نوشت اسم تیرداد یعنی فلان کاره ست و رو هیکلت فلان کنم و یا به اون یکی گفت فلانم به فلانت و ....!؟

    اصلا دیدی چه فضاحتی به بار آورد که مدیر تاپیک مجبور شد از بیخ اینجا رو ببنده!؟


    الان به یکی بگن نوب و بهش خیلی بر بخوره باید بیاد فحش ناموس بده چون بهش برخورده؟ینی هر جمله ای به یکی برخورد معنیش اینه اون جمله توهینه!؟الان شما به یکی گفتید اقای مجری و فرضا اون ادم به این کلمه حساسه؛

    چطوره بیاد وسط فروم فحش کشتون کنه و بگه چون من به این کلمه حساسم ؟

    نکنه شماها از اونایی هستید که اگر کسی تو خیابون چپ بهتون نگاه کرد به تلافیش یه چاقو میکنید تو قلبش؟


    اصن درست خوندی اونی که بار اول نوشت بستنی ، چه مضمونی نوشت یا فقط بستنی رو بهونه کردید واسه بکار بردن کثافت ترین الفاظ ممکن ؟


    ممد اولدارک کجا لفظ رکیک بکار برد که واسش نوشتید دارکوبی ؟


    واقعا خجالت نمیکشی که ۵۰ خط توجیه فحاشی های رکیک و فضاحتهای فرومیتون رو کردی و داری همچین مقایسه هایی میکنی ؟




    یه کلام ختم کلام

    جنبه و ظرفیت بازی ندارید و قدرت درک و تمایز فحش و توهین با کلکل طبق عرف و قانون رو هم ندارید.

    ببینید چه روزی دارم اینو میگم ، قول میدم به زودی اینجا علنا فحش ناموس هم میدید (هر چند که یکیتون هم داشت میداد اگه بن نمیشد).

    فروم هم ارزونی خودتون چون من یکی که حاضر نیستم با یه مشت طفل بی تربیت و بی جنبه و لوس که فقط عدد شمع های رو کیک تولدشون زیاد میشه دمخور باشم

    خلاص

  • بوم بوم


    بنفشش كردم

    تكراريه هر روز قرمز ميزارم ...

    متاي شرق به جاي فحاشي زشت از طرف شما

    با لينك صحبت ميكند.

    كلاهبردار كو اون ديوارت؟نشون بده ببوسم ديوارتو

    پودر شدين كه؟

    به جاي گندم زار ذرت بكاريد شايد به كار علوفه حيوانات بياد .

    3516-b6e14df1-02c1-4a74-b0db-ba7aa639fa33-jpeg


    خداييش از سرور تست تا الان حريفي ضعيف تر و نوب تر از شما نديده بودم


    خدا وكيل اومدين مارس رو چيف كنيد؟

    نه خدا وكيل يكي گردن بگيره

    3517-50e19dc1-de74-4ef9-9839-954d5e22cf39-png

    3518-4cf91ab4-15f2-480f-bff1-52aee490aa2c-png


    وقتشه ه بهانه جديد پيدا كنيد.

    به نظرم فروم براتون بهانه حذف خوبيه


    انقدر اين بازي رو جدي گرفتين كه پا روي دوستي هاتون ادبتون و حرمت هاي دوستاتون ميزاريد.

    براي اينكه توي جنوب غرب براتون كف و سوت بزنن حاضرين همه جور رفيقي رو بفروشين و توهين كنيد و عذر خواهي نكنيد.


    شرم بر شما

    در سياست باختين

    در استراتژي باختين

    در ادب رفاقت باختين

    در ادب هم رفوزه شدين

  • دوستان شرق

    شرمنده معذرت میخوام ولی فکر کنم تارگت هاتون چراغ قرمز و خاکستری های تو اتحاد بود . چون به جز اکانت ایران که روش دیوار شدین و اکانت میلاد که ۱ ک شمشیری و ۱ ک شوالیه تو ده شد رو زدین ما لینک دیگه ای ندیدیم میشه اون ۱۶ تا نقطه دیگه رو که دارین براش بوم بوم میکنین بذارین که ما هم بفهمیم .


    با تشکر از پلنرتون که این همه تایم گذاشت و لانچ کرد برای چندتا چراغ خاکستری اونا دیگه پلن نمیخواد هر موقع بزنین لینک سبز میگیرین ^^

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

  • دوستان شرق

    شرمنده معذرت میخوام ولی فکر کنم تارگت هاتون چراغ قرمز و خاکستری های تو اتحاد بود . چون به جز اکانت ایران که روش دیوار شدین و اکانت میلاد که ۱ ک شمشیری و ۱ ک شوالیه تو ده شد رو زدین ما لینک دیگه ای ندیدیم میشه اون ۱۶ تا نقطه دیگه رو که دارین براش بوم بوم میکنین بذارین که ما هم بفهمیم .


    با تشکر از پلنرتون که این همه تایم گذاشت و لانچ کرد برای چندتا چراغ خاکستری اونا دیگه پلن نمیخواد هر موقع بزنین لینک سبز میگیرین ^^

    مثل لینک خفت اکانت RELE که از بچه ها آمرداد دریافت کردید.


    این لینک رو هم پی وی بچه ها آمرداد بگین بهتون میدن دوستان نیازی به فروم نیست.


    پ.ن: دوستان جنوب غربی لطفا لینک های موجود رو شیر کنید کار به گرفتن لینک از ساید مقابل نکشه.

  • با سلام خدمت همه خوانندگان


    همین به بسم الله ، جا داره تبریک بگم به تیم پلنری مجموعه آمرداد (مسعود ، آرمین ، مرتضی و بنده) که یک پلن نوین و جدید رو پیاده کردیم که در این سطح و اندازه در تراوین ایران دیده نشده است.این پلن هم نشات از انجایی میگیره که دیگه ما دنبال پلن های تکراری نیستیم و خلاقیت (ولو به قیمت بالا بردن ریسک پلن) هست که میتونه بازی رو برای ما جذاب کنه.


    پلنی که در نهایت امشب به پایان رسید شامل دو قسمت سواحل لبنان و TiKi TaKa میشد که لانچ ها به صورت سری و در دو بازه زمانی متفاوت شروع شد.لند پلن ها به ترتیب ساعت ۴.۱۰ دقبقه و ۲۰.۱۷ تنظیم شد.در پلن اول دقیقا به هدفی که میخاسیم رسیدیم و حتی با توجه به خفت همر اسکات اصلی جنوب غرب ، همر رومن شوال و همر توتن تبری حتی دست اورد های اضافی هم واسمون داشت.این پلن یه جورایی جنگ فکری بین مهارت های تیم پلنری و تیم دفکوردی جنوب غرب بود چراکه تارگت ها جزو دورترین تارگت های جنوب غرب بودند و همر ها نیز از دورترین نقاط جنوب شرق بلند شد.پس عملا بازه زمانی کافی برای تصمبم گیری وجود داشت


    پلن دوم پلنی بود که همزمان با لانچ های اخر پلن اول شلیک شد.تقریبا پلن اول رو میشه یک پلن سبک تر نسبت به پلن اول بود چرا که در پلن دوم تعداد تارگت ها به مراتب بیشتر ، همر های استفاده شده سنگین تر و لانچ ها با توجه به بازه زمانی کوتاه به شدت سخت تر !!! مفتخریم اعلام کنیم چه در پلن ماراتون ، چه در پلن سرعتی به تمامی اهدافمون رسیدیم !!! اگر چه نتیجه پلن اهمیت داره اما هدف دیگه ما فقط به رخ کشیدن توانایی های بچه های تیممون و پتانسیل جنگیمون در حدود ۱ ماه مونده به کتیبه ها بوده است.


    فقط در باب لانچ بگم که حدود ۷۲ ساعت بچه های لانچری هیچی کم نذاشتن.لانچ ها به خصوص در پلن دوم به شدت فشرده بود که کارو بسیار سخت کرده بود.مسعود عزیزم که نمرش از ۲۰ هم بالاتره ، رضای پر انرژی ، احسان همیشه در صحنه مرتضی محبوب دلها ، دون ماهان شیر خسته ، ارمین دم همون گرممممم


    لبنان سلامممممممممم

    Tiki TaKa

    ابتدا از اقامه نماز صبح در جنوب غرب رونمایی میکنیم !

    • تارگت اول : کپ اکانت Pay._.Back (اسکاتر اس دبل) = خوردن کراپ و زیرساخت

    این کپ با توجه به حجم اسکاتش و پارک شدن تروپ توش نشون میده که هدف اصلیش صرفا ساخت اسکات بوده و برنامه همر سازی یا دفسازی سنگین نداشته و خب بهتره الان با از دست دادن همر اسکاتش کلنگ رو بگیره دست و ده رو باز دوباره بسازه


    همر حامد کرونا : https://uupload.ir/files/kvaa_korona.jpg

    همر علی چیفر : https://uupload.ir/files/9pva_alichief.jpg


    *** اینجا یک اشتباه لانچی صورت گرفت که خب خوشبختانه تاثیر مهمی توی روند کار نداشت !

    • تارگت دوم : کپ اکانت pouya1 = بدون خسارت

    یک 9 گندمی کپ با همر جنگی که بخشی از همر جنگی به عنوان دفاع استفاده شده است و بخشی از همر اکانت خفت شد


    همر حسین/بردیا پانگوین : https://uupload.ir/files/uzd_pangolin.jpg

    همر تیم آلیانز آرنا : 560 کاتا دیوار شد و خسارتی وارد نشد.


    • تارگت سوم : کپ اکانت elmira = دیوار

    یک کپ دفساز با کراپ های سطح 16 و آنویل دفاعی


    همر سام رله : https://uupload.ir/files/ox2l_rele.jpg

    همر حسام هیس : مقداری تروپ هجومی دیوار شد


    • تارگت چهارم : کپ اکانت marwell = تخریب کلیه گندم زار ها و زیرساخت

    یک کپ هجومی با کراپ های سطح 14


    همر پویا لوک : https://uupload.ir/files/mme8_look.jpg

    همر تیم استالکر : https://uupload.ir/files/usyp_stalker.jpg

    • تارگت پنجم : کپ اکانت venomancer = تخریب کلیه گندمزار ها

    یک کپ دفساز با کراپ های سطح 15 14 و آنویل دفاعی


    همر شهریار/حامد/عرفان توتن خان : https://uupload.ir/files/xnu4_tootan.jpg

    همر حمیدرضا/مجید بمب : https://uupload.ir/files/g7aq_boomb.jpg


    ضمنا یک اشتباه سهوی یکی از افراد دیگه توی پلن باعث شد یکی از کپ های دیگه از خطر رنده شدن در امان بمونه و صرفا 640 کاتا از بین رفت !


    و حال میریم سراغ اقامه نماز وحشت در قسمت شرقی جنوب غرب !!!



    • تارگت ششم : کپ اکانت pooriarsh = تخریب کلیه گندمزار ها + 16 ساختمان ( لند 16 موج کاتا جمعا)

    یک کپ دفساز با کراپ های سطح 16 و آنویل دفاعی


    همر تیم ریکی : https://uupload.ir/files/cred_rikipoori.jpg

    همر امید الون : https://uupload.ir/files/wg46_alonepooriarsh.jpg


    • تارگت هفتم : کپ اکانت Iran = دیوار

    یک کپ دفساز با کراپ های سطح 16 و آنویل دفاعی


    همر علی واحدی/علی کا گاد: https://uupload.ir/files/276_godiran.jpg

    موج کاتای نوید : جمعا 260 کاتا


    • تارگت هشتم : کپ اکانت SGGK.GW = تخریب کلیه گندمزار ها + 16 ساختمان (لند 16 موج کاتا جمعا)

    یک کپ دفساز با کراپ های سطح 16 17 و آنویل دفاعی


    همر مهربان/کسری/ماهان گان هیرو : https://uupload.ir/files/ba6s_gonehero.jpg

    همر علیرضا تنت : https://uupload.ir/files/glit_tenet.jpg


    • تارگت نهم : کپ اکانت zarah = تخریب کلیه گندمزار ها + 16 ساختمان ( لند 16 موج کاتا جمعا)

    یک کپ دفساز با کراپ های سطح 17 و آنویل دفاعی که در جای دیگه انویل دفاعی نیز از بین رفت


    همر تیم مارس : https://uupload.ir/files/4m2w_mars.jpg

    همر تیم گرین امپایر : https://uupload.ir/files/6cqa_greenempire.png


    • تارگت دهم : کپ اکانت ragnar = تخریب کلیه گندمزار ها (لند جمعا ۱۲ موج کاتا که ۴ موج اینسرت شد)

    یک اکانت با مختصات استراتزیک و کپ خوب با کراپ های سطح 15 که رشد بسیارخوبی هم در هفته های اخیر داشته


    همر تیم پایتون : https://uupload.ir/files/m6ru_python.jpg

    همر مجید تراکسس : https://uupload.ir/files/ba22_traxexragnar.jpg

    همر تیم واچ اند لرن : https://uupload.ir/files/ig5d_watchragnar.jpg


    • تارگت دهم : نان کپ اکانت milad = دیستروی نان کپ

    یک همر نان کپ با مختصات استراتزیک و سایز تقریبی 80ک گندمخور هجومی


    همر تیم کماندار : https://uupload.ir/files/edjv_kamandar.jpg

    همر تیم واچ اند لرن : https://uupload.ir/files/bxp9_watchmilad.jpg

    همر بهنام ویانا : https://uupload.ir/files/nc6_vianamilad.jpg


    • تارگت یازدهم : کپ اکانت shahin = تخریب کلیه گندمزار ها + 16 ساختمان (لند 16 موج کاتا جمعا)

    یک اکانت با مختصات استراتزیک و که دارای اسکات قابل توجه و انویل دفاعی بوده است


    همر تیم تکشاخ : https://uupload.ir/files/fvqk_takshakhshahin.jpg

    همر بهنام ویانا : https://uupload.ir/files/us41_vianashahin.jpg


    • تارگت دوازدهم : کپ اکانت david = تخریب کلیه گندمزار ها + 16 ساختمان (لند 16 موج کاتا جمعا)

    یک اکانت دفساز با جمعیت نسبی مناسب و کپ خوب با کراپ های سطح 16 17


    همر تیم لیون : https://uupload.ir/files/mx89_leondavid.jpg

    همر تیم ویانا : https://uupload.ir/files/43pc_vianadavid.jpg


    • تارگت سیزدهم : کپ اکانت hadaf = تخریب کلیه گندمزار ها + 16 ساختمان (لند 16 موج کاتا جمعا)

    یک اکانت با مختصات استراتزیک و کپ خوب با کراپ های سطح 14



    همر نوید هریکن: https://uupload.ir/files/wtuw_hurricanehadaf.jpg

    موج کاتای تیم لیون : https://uupload.ir/files/7eu8_leonhadf.jpg


    و خفت سحرگاهی سام رله عزیز :) : https://uupload.ir/files/9el_kheftsam.jpg



    و در نهایت عکس تاپ نمایی از تاپ ۱۰


    در نهایت یه تشکر ویژه تر هم میکنم از تمامی بچه هایی که به تیم پلنری اعتماد کردند و همر هاشونو در اختیار ساید قرار دادند علی الخصوص بچه های تیم گاد و سام رله عزیز که همر هاشون دیوار شد


    موفق باشید


    پ.ن : نماز وحشت واسه از دست رفتگان جنوب غرب فراموش نشه.هر کی توی منزل بخونه

    پ.ن : آپلود تمامی عکس ها در سایت میسر نیست چون هم پست ۲ تیکه میشه هم سایت به مشکل خورد تست کردم

    ;) Ever tried , Ever failed.No matter.Try agian , fail again , fail better






    پست 5 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط A$HKAN ().

  • دوستان شرق

    شرمنده معذرت میخوام ولی فکر کنم تارگت هاتون چراغ قرمز و خاکستری های تو اتحاد بود . چون به جز اکانت ایران که روش دیوار شدین و اکانت میلاد که ۱ ک شمشیری و ۱ ک شوالیه تو ده شد رو زدین ما لینک دیگه ای ندیدیم میشه اون ۱۶ تا نقطه دیگه رو که دارین براش بوم بوم میکنین بذارین که ما هم بفهمیم .


    با تشکر از پلنرتون که این همه تایم گذاشت و لانچ کرد برای چندتا چراغ خاکستری اونا دیگه پلن نمیخواد هر موقع بزنین لینک سبز میگیرین ^^

    جسارتا شما در این برهه از زمان سرور و تو این زمان حساس و درگیری که خوب البته زیاد هم جدی نیست شاید به نظرتان، دست کم 16 تا چراغ قرمز و خاکستری ! دارید تو شاخه هاتون !؟ یعنی حتی اگر بگیم اکانتا متعلق به خرزو خان نیستن و دست کم مولتیا یا فارمای توافقیتون هستن حتی بهشون سر نمیزنید دو روز یه بار مثلا ؟ یعنی خراب کیفیت اکانتا و سایدتون شدم که 16 تا دست کم ! چراغ قرمز و خاکستری توش هست اصن ...:saint:


    پ.ن : یک تشت پر آز آب یخ تقدیم به پر پر شدگان و خود فروختگان


    پ.ن : از شرق بالاتر ندیدم ! پرچم بچه های شرق بالاس


    پ.ن : بهنام من رو ببخش هنوز عذاب وجدان دارم بیا بگو شوخی کردی وگرنه این عذاب وجدان من و میکشه ! سعید بهنام چرا یهو بی جنبه شد :(8o


    پ.ن : اشکان جون فدات شم به قول عمو فرشید این عکسا رو آپلود کن بی زحمت نه که این تعداد حملات بالاس این انگشتامون داغون شدن بسکه هی رو لینکا کلیک کردیم


    تو که زحمت میکشی حد اقل بذار ما با جذابیتهات زندگی کنیم :love:


    پ.ن : # نه به دیکتاتور

    WolfishAlone


    CONSTANT!NE - Last IR Server Ts2


    E M P I R E - TC2 - Last 3.6


    persia - S3R1


    VeRm!l!oN - Last IR Server Ts1


    My LOVE : Joriass


    ••• VIVA Classic team VIVA Elders •••

  • ما نفهمیدیم sw استراحتگاه هست یا خوابگاه که هرکی ما میزنیم چراغ زرد و قرمز و خاکستریه یا ما شانسمونه از بچه های تیم لیدری و پلنری ی درخواست

    دارم قبل لانچ ی هماهنگی لازم رو با ناصر و دیابلو انجام بدین و تارگتای چراغ سبز رو ازشون بگیرید


    آقا شما بگید از این به بعد ما کجا رو بزنیم تا بزنیم.


    دیگه از این بهتر؟<3:?::!:

  • دوستان شرق

    شرمنده معذرت میخوام ولی فکر کنم تارگت هاتون چراغ قرمز و خاکستری های تو اتحاد بود . چون به جز اکانت ایران که روش دیوار شدین و اکانت میلاد که ۱ ک شمشیری و ۱ ک شوالیه تو ده شد رو زدین ما لینک دیگه ای ندیدیم میشه اون ۱۶ تا نقطه دیگه رو که دارین براش بوم بوم میکنین بذارین که ما هم بفهمیم .


    با تشکر از پلنرتون که این همه تایم گذاشت و لانچ کرد برای چندتا چراغ خاکستری اونا دیگه پلن نمیخواد هر موقع بزنین لینک سبز میگیرین ^^

    سلام ناصر جان

    اين شوالا چند كي هست؟

    بشمار لطفا

    3521-34518a40-8dca-4b72-84bb-dbeb86cc7db8-jpeg


    من يه رومن بازم ميدونم اين نسبت شوال بايد الان چقدر شمشير باشه


    تو اينو يك كي ميبيني؟


    3522-4c02fa20-60e0-4c43-a5f9-50c8d7c6cfe8-jpeg


    اين رو چي؟همر ميلاد از اينم گنده تر بود يه چيزي تو مايه هاي همر سهند كه ديوار شد.

    اين دو روز جز ديوار شدن و خوردن كار مثبتتون جي بوده ناصر؟

    اين ١٢ كي اسكات رنگش خاكستري بوده يا قرمز؟

    3525-6d5a8858-5c2f-4030-a948-f38a7f0985ea-png


    اشتباه ميكني ناصر جان قهوه اي بود...


    سوال كنكوري ناصر اين چرا رم نداره؟پلنر اعظم؟

    3526-be6651fc-ac0d-4c77-87c5-1d28614adf4e-jpeg


    حيف اين همر نبود بدون رم زدي؟

    از غول غولك ياد گرفتي رم نذاشتي؟

    به معلم عربي بگم بياد برات فوايد مورال و رم رو توضيح بده؟

    واقعا ازتون نا اميد شدم.


    اميداورم تو زندگيت موفق باشي

    تراوين كه مالي نشدي

    شاد و خندون باشي

    سعيد

    مُلّا



    پي نوشت مهم: همر ديابلو هشت كي گرزي بود دو كي تي كي همر ميلاد هم ١ كي شوال يه كي شمشير... دماغ ادم دروغگو

    همچنان منتظريم عكس همر مرحوم ديابلو و مرحوم ميلاد بزاريد

  • ما نفهمیدیم sw استراحتگاه هست یا خوابگاه که هرکی ما میزنیم چراغ زرد و قرمز و خاکستریه یا ما شانسمونه از بچه های تیم لیدری و پلنری ی درخواست

    دارم قبل لانچ ی هماهنگی لازم رو با ناصر و دیابلو انجام بدین و تارگتای چراغ سبز رو ازشون بگیرید


    آقا شما بگید از این به بعد ما کجا رو بزنیم تا بزنیم.


    دیگه از این بهتر؟<3:?::!:

    داداش با ما نمیخواد هماهنگ کنین همون چراغ بینی که دارین کافیه شانستونم نیست داداش اطلاعاتتون قوی هست .

    برای روحیه تون خوبه تا میتونین اینا رو بزنین داداش .

    به جز اکانت میلاد و پی بک تارگت به درد بخوری ندیدم ازتون که به خاطرش دوتا همر دیوار کردین .

    باور کن زدن اون اکانت ها اصلا پلن به این گستردگی نمیخواست .

    خدا رو شکر شما راضی ما هم راضی فعلا دوست داریم حملاتتون رو میگم الان که کپ های چراغ قرمز دیگه تموم شده قراره کجاها رو بزنین که دیوار نشین و روحیه بچه هاتون بره بالا ؟

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

  • و اکانت میلاد که ۱ ک شمشیری و ۱ ک شوالیه تو ده شد رو زدین ما لینک دیگه ای ندیدیم^^

    ناصر جان از اتاق فرمان عكس ميلاد رو جديد فرستادن

    گفتن اينو بزارم برات

    بشمار لطفا

    3527-d380b9c8-013e-480f-bb5b-bdaf6d73d3e5-png

    چند كي هست عزيزم؟

    بزار يه مثال برات بزنم ببيني

    اينو يادته؟

    3528-19bad46a-537a-4c86-a439-f146259ebefe-jpeg

    اين تازه ١٢/٥ شواله

    ميلاد جون ١٥ كي داشت

    كه البته الان شده بود ١٢ كي ولي گندم خورش ٨٠ كي بود(با ابشخور)

    اينكه كجا فهميديم به خودمون ربط داره :P

    راستي اينم نميدونم گذاشتم يا نه اگر تكراريه عفو كنيد

    3529-bc101818-d77a-4acb-9c39-b3f042734929-jpeg


  • کار قشنگ رو باید تبریک گفت

    هرچند واقعان خیلی خوشحال تر میشدم بالشخصه که این لینک های سبز و زرد تبدیل میشدند به لینک های اکثران قرمز

    برنامه ریزی این پلن دو قسمته با توالی زمانی 18 ساعته استفاده از این همه نیروی هجومی اون هم تو این بازه زمانی لانچ های دقیق که احتمالا جای اینسرت نداشت چون اگه داشت تیم دفکوردی جنوب غرب مسلما اینسرت مینداخت لانچ و تنظیم کردن با توجه به پراکندگی مختصات همرهای هجومی کار واقعان سختی بود که امرداد خیلی راحت انجام داد یک قمار سنگین از لحاظ شرکت دادن این همه همرهجومی اون هم تو بازه زمانی کم تا کتیبه ها که جواب داد

    از کار تیم دفکوردی جنوب غرب هم نمیشه راحت گذشت پلن دیشب رو با توجه به تغییرات تاپ دف تقریبا تونستند پلن مهار براش بزنند ولی پلن امشب خیلی گسترده بود و با توجه به این تایم سرور که دف اونقدر در نیومده و پراکندگی و شاید آماده نبودن کامل زیرساخت ها (میدان تمرین بالا - دف سواره کافی و ....)یه مقدار دستشون رو بست سرور نرمال هست و حالا حالا ها تا آخر سرور مونده امیدوارم سرور جذابی باشه بدون فحش

    گزارش گزاری تو فروم هم خیلی عالی بود همه لینک ها کامل و واضح فقط ممنون میشم اگه ممکنه حجم فیک لیست رو هم اعلام کنید اینکه روی چند تا تارگت اتک بود و اینها توش ریل بودند

  • همین چند پست رو بهش توجه کنید.

    حق این کسی که اینچنین فرهنگ پایین و لحن سخیفی داره پست های بنده نیست. انصافا برای چنین افرادی باید گفت کاش لایق احترام بودید.

    افسارش رو بکش تو فرهنگ و ادب فارسی و در لغت نامه دهخدا " کنایه از جلوگیری کردن از افسار گسیختگی و لاابالی گری . " هست ! هیچ توهینی هم نیست اینجا


    اعضاشو ول میده تو فروم برای یه کنایه عکس پورن بزاره


    خدا به داد ما برسه که یه رقیب به شدت بی حیا داریم بازی میکنیم! فقط خدا بهمون رحم کنه!

    لحن لیدر جنوب شرق! آقا بهنام.

    عزیزم اگر معنی افسار اونی هست که گفتی معنی اون عکسم خوردن بستنی هست توسط دو خانم. منطقیه؟

    قضاوت در مورد شخصیت بنده! آقا محمد(اگر اشتباه نکنم) آقا محمد متلک انداختن کاملا مودبانه با توهین و قضاوت در مورد افراد خیلی فرق می کنه. بنده یه خواهشی دارم از یک نفر بزرگ تر در این مورد سوال کن ببین چه جوابی بهتون میدن. هر چی گفتن برون که همون درسته.

    وقیح-دو رو- دروغگو- خجالت بکش.

    فقط کلمات قشنگ شما در یک متن! اونوقت من کلمه جعل می کنم؟ الان اینها جعل شده؟ داخل متن شما هست یا نیست؟ از صد فرسخی هم معلومه که چه کسی کت شلواریه چه کسی پیژامه ی!

    شما یک کلمه محمد دیابلو که صد تا معنی داشت رو اونجوری معنی کرده بودین استاد؛ الان انتظار داری توهین هاتون رو تشکر معنی کنیم؟ محمد خودش انگلیسی تدریس می کنه برادر. جلوی ایشون دیگه از این کارها نکن. حالاحالاها باید برین محضرشون زبان یاد بگیرید.

    تیردادجان؛ شما هزار سال هم مدیر فروم باشی باید بدونی که ممکنه روزی توهین هات به خودت برگرده. پس مواظب گفتار و رفتارت باش. اینجوری هم عصبی نشو گاف سنگین میدیا. یادته که؟ آره.

    خودمون رو گول نزنیم.


    کلام آخر در این خصوص:

    عامل فضای زشت و زننده فروم همین افراد هستند که مثلا بزرگتر هستند وقتی ادبیات این مثلا بزرگترها این باشه دیگه ما از بقیه توقعی نداریم.

    دیگه هم نمیخواد مودب باشید. همین که هستید باشید. ظاهرا بهتره. و خب البته که باید طاقت توهین متقابل رو هم داشته باشید.


    نکته: بنده پست ها رو ندیدم و یکی از عزیزان عکس برام فرستاد.

    اصلا هم خوش نگذشت

  • سلام سعید عزیز


    سعید جان حق با شماست اون دهکده نیروی بیشتری داشت.


    آقا سجاد عزیز

    بنده شخصا دوستون دارم و بازیتون برام جذابه(به نظرم از بهترین های سرور هستین از همه لحاظ) و شخصیت دوست داستنی دارید برای همین هم اینجا جواب مستندی به شما میدم.

    لزوما هر جا شوالیه باشه نباید شمشیرزن هم باشه!

    اون دهکده برای خفت نیروسازی کرده بود و چند بار استفاده شده بود.


    صرفا جهت اطلاع عزیزان این عکس که تمام نیروی باقیمانده از دهکده میلاد بود رو میزارم که آخرین عکس هم هست که ببینید واقعا چقدر نیرو داست.

    سعید جان

    این عکس رو بده اتاق فرمان.

    البته به خاطره ها پیوسته و دیگه به درد نمیخوره.

    صرفا جهت ثبت در پرونده.


    پ.ن: آقا میلاد خیلی مردی که خودت زیر اتک بودی و نیروهات رو دفاعی فرستادی یه جای دیگه. همین برامون خیلی با ارزش بود.