نقد و بررسی سرور 1 ایکس راند 2 | آغاز 6 شهریور 1399 |

  • پی نوشت : این سیاست جنوب غرب برای استعمار لویال رسمن برده داری است

    پی نوشت : دوستان لویال ننگ کارهایی که می کنید تمامی نخواهد داشت تا سالها گریبان گیر شما خواهد بود

    ننگ با رنگ پاک نمی شود

    فرشید جان ما که از قبل بازی متا نبسته بودیم...


    گریبان چی؟ حتما سرور بعد ؟

    نا امید نشین، بازی کنین، امرداد 100 میکنه، من ضامنتون میشم سرورهای آینده بگن شما هم با ما بودین ^^


    مطلبی رو اعلام کنم تیم جنوب غرب سرمایه گذاری رو لویال نکرده بود اما درحال حاضر بهترین استفاده رو از لویال داره میبره(دادن دفاع پلنر لانچر و....)برای ضربه زدن به رقیبی که تو بازی در هر حال دشمن حساب میشه.

    نکنه توتال آریانا عوض شده؟ :huh:



    برده هم به عناوین ما اضافه شد 8o

    ما برده هم باشیم، برده ی کسی هستیم که حرفش حرفه... <3

    نمیاد نظر ما رو بپرسه اما از قبل برنامشو چیده باشه...



    در ضمن در جریان هستید که ما شاید دلمون بخواد کتیبه هامونم بدیم به دوستانمون :saint:یا به قول شما به اربابانمون


    پ. ن : جالب اینه مازیار عزیز هم فرشید خان رو لایک میکنه... دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس؟ ^^^^

  • سلام دوست عزیز که ظاهرا آقا محمد بودید. پست قبلی شما در قبال بنده همچین احترام آمیز نبود برای همین هم ریپلای نکردم و پاسخی ندادم چون بلد نیستم فحاشی کنم و توهین کنم. ببخشید خلاصه.
    در مورد این پستتون شماره زدم که دقیق بگم حرفهای خودم رو که سو تفاهمی هم پیش نیاد:
    ۱)لطف شماست. به عنوان کسی که در جریان خیلی مسائل بود تحلیل کردم که همه عزیزان بدونن چه اتفاقی افتاد. البته تلاش همیشه لازمه و قبول شکست اولین گام در راه موفقیت هست. کسی که خودش رو گول بزنه رشدی نخواهد کرد.
    ۲) از نظر من تو هر تایمی از بازی میشه خفت دفاع کرد. این موضوعات مطلق نیستند و در مسائل نسبی نظرات میتونه متفاوت باشه. عکس اتک رو میگذارم که ببینید خفت دفاع ممکنه یا نه.


    forum.speedtra.com/index.php?attachment/3395/


    ۳) شما و آقا مازیار خودشونم می دونن که من هیچگاه به ایشان و کلا هیچ کس توهین نکردم. به پلیرهای جنوب غرب و حتی لویال هم همیشه این تذکر رو دادم. کلا بازی رو هیچگاه فراتر از یک بازی ندیدم. اوایل شاید یه مقدار جدی می گرفتم و بعدها دیگه برام خیلی عادی شد. از حسین تی ان تی عزیز معذرت میخوام که این عکس رو میگذارم که اولین مکالمه بنده و ایشون بود.


    من مکالمات خصوصی رو افشا نمی کنم و متنفرم از اینکار ولی خواستم بدونید که با چه کسانی بازی می کنید و اصول زندگی و بازی ما چه چیزهایی هست. قبل از صحبت از بازی من این مطلب رو گفتم. حسین جان می تونن تایید یا رد کنن.


    ۴) خدا رو شکر بعد از پست شما آقا مازیار این مطلب رو جواب داد و البته یادمه قبلا هم همین مطلب رو با قاطعیت گفته بودند. شما یا آقامازیار رو قبول نداری یا کلا تهمت زدن در افکارتون ریشه کرده که اصلا خوب نیست. سیاست ما این بود که اگر شمال شرق با جنوب شرق متا بست(چون قبلا متا رو از دور می دیدیم) فشار اصلا به شمال شرق نیاریم وبهش اتک ندیم و امید به بردن رو در شمال شرق را بلد کنیم که وارد جنگ جنوبی ها نشن و متاشون ناخودآگاه رنگ نپ بگیره. که اینجوری اون ساید رو از جنگ با خودمون خارج کنیم.


    علم غیب داشتیم ما برادر؟ لعنت بر من اگر قبل از اتک های شما بر روی لویال، من یک کلمه با یکی از اون بچه ها حرف زده باشم چه تو واتس اپ چه تو تلفن چه تو بازی یا هر جای دیگه. اما وقتی دیدیم این تفرقه افتاده و اتحاد آریانا داره با کمک جنوب شرق به لویال حمله می کنه ما هم سیاست جنگ نیابتی و دفاع از این دوستان رو در پیش گرفتیم و باهاشون دست دوستی دادیم. ترسی هم از گفتنش نداشته و نداریم. بازم گفتم و میگم ما با تمام قدرت کنار رفقامون می مونیم. شما باید سایدتون رو درست مدیریت می کردید همانگونه که ما کردیم. اینهمه خواستن تیم های حاضر در جنوب غرب رو درگیر کنن چی شد؟ شورای لیدری جمعش کرد. ولی شما نتونستید. به هر دلیلی. برای سومدیریتتون به بقیه تهمت نزنید. برای تغییر جریان فروم تهمت و دروغ روش درستی نیست. داره انتظاراتم از شما خیلی پایین میاد. متوجه هستید که منظورم چی هست؟


    ۵) من داشتم در مورد اتک های دیشب و پریشب حرف میزدم. از اول سرور خیلی اتفاق ها افتاده باید همه رو بگم؟ دقتت رو بالا ببر دوست من. خوبه انقد تمیز جدا کردم پلن ها رو. اون تحریک رو نمی فهمم! ببخشید.


    مازیار جان شما همیشه به بنده لطف داشتین. امیدوارم قابل باشم و رفاقتمون بیش از اینها باشه. رقابت فقط و فقط داخل بازی هست و به سرعت تمام خواهد شد اما رفاقت ها باقی خواهند ماند. شاید بیش از همه شما رو به نقد کشیدم اما هیچگاه سعی نکردم مطلبی رو وارونه جلوه بدم یا دروغ به کسی ببندم و تهمت بزنم. حرف حق رو زده ام و خواهم زد. ممکنه یه جاهایی هم به ضرر خودم و سایدم باشه ولی مهم نیست. حداقل اخلاق رو نمی بازیم.

    بزار همین جا هم یه نقد بکنم، حیف که سایدتون درگیر شد وگرنه می تونست مدعی اصلی سرور باشه. جنگ جنوبی ها قطعی بود و اگر بنده جای شما بودم ساید رو وارد این معرکه نمی کردم. جنوبی ها مشخصا از پس هم بر می اومدن و شما می موندید و مزارعتون و سه ساید ترکیده. اما شما حق داشتین برای سایدتون هر تصمیمی بگیرید. این صرفا نظر بنده بود. الان ببین از این حرفها چه نکات عجیبی دوستان استدراک خواهند کرد.


    امیدوارم همیشه شاد و تندرست باشی و مثل جلسات بخندی و دیسکوردم فول یاد گرفته باشی حتی با آیواس!!!! خخخ


    امیرخان الان شما کشف الکشوف کردین؟ الان چجوری این دو پست رو کنار هم گذاشتین و به این نتیجه رسیدین؟ برادر جنگ داخلی شما چه ربطی به ما داشت؟ توتال سایدتون دوبار تاکید کرد که با قاطعیت تایید می کنن به ما ربطی نداشته! الان شما از ایشون بیشتر در جریانید؟ الان به نظرت تو اون ساید باری به هر جهت هست یا جنوب غرب؟ تو جلسلت باهم حرف نمی زنید؟ ما که از اول گفتیم مخالف جنگ داخلی تو هر سایدی هستیم. چند پست خودم رو ریپلای کنم راضی میشین؟ اون بالا هم گفتم سومدیریت خودتون رو به حساب جنوب غرب نزنید. این پاک کردن صورت مساله خیلی کودکانه س. همه می دونیم که چه اتفاقی افتاده‌.


    به جای زدن همر مخالفینتون ۲۴ساعت صبر می کردید و دوباره که اوضاع آروم می شد صحبت می کردین. شروع کردین زدن همرهای رفقاتون داخل اتحاد؛ بعد ما جنگ داخلی راه انداختیم؟ عجب! عجب! و دقیقا به همین دلیل بازی ما کثیف هست؟ مازیار جان یه صحبتی با دوستمون بکنید.

    شورای لیدری جنوب غرب همیشه سیاست های مشخصی داشته و در یک راستا بوده و همین باعث شده این حجم از همدلی و رفاقت ایجاد بشه. می فهمم که دیدن این ساید منسجم و اون ساید منهدم آزاردهنده هست ولی خب واقعیت رو بپذیرید.

    از اون همه تحلیل فقط همین رو تونستید به بحث بگذارید؟


    پ.ن۱: استدلال ها رو قوی تر کنید.

    پ.ن۲: تهمت زدن کار بسیار سخیف و چیپی هست.

    پ.ن۳: ممنونم بابت کت و شلوار. حرفشم لذتبخشه.

    پ.ن۴: ما همانیم که در افکارمان می گذرد.

    پ.ن۵: اول اندیشه سپس کلام. بهتره.

    پ.ن۶: اسم واندرمونم که انتخاب کردیم بریم سراغ موضوعات بعدی. تا تلنگری دیگر بدرود.

  • بله ما فارم اینا هستیم

    خوشم میاد همه چیز بر عکس میگید


    پلن 90 درصدی عالی بود کلی خندیدیم بهتون


    وا ما بعد

    اکانت پرمومنت وحید میاد میگه که من خبر نداشتم اصلا فروخته که بعدشم سر همین بحثمون شد

    برای اریا مهر هم پافشاریتون عالیه


    برای فروش اکانتم خیلی زور داره ۴.۵ نیم گفتین گتم رفیقام نمیفروشم نامردیه انگار فشار بعدی هم این جا بوده اسکرینشم موجوده

    ما لیدری توتالی شما و متای شمارو قبول ندارین پس صدر صد به متای خودمون کمک میکنیم اگر بیشتر بهتون فشار میاد اره اگر لازم باشه کتیبه هم میدیم مگه به کسی ربط داره که ما با طرف متا مون چه برنامه ای داریم ؟

    میخواستین گنده گویی نکنید !!

    امیر وال جو گیر نشو عزیز دل برادر پیادشو با هم بریم

    اگر منم میخواستم مثل شما رو هوا حرف بزنم برای اینکه بگم اینا لولو هستن میتونستیم

    اقا باچه زبونی بگم اقا اسکرین بزارید مدرک بزارید من راضی هستم


    ما هم روش چنج کردیم مثل خودتون شدیم فیدر زدین ما هم زدیم دیفالت دیفالت اکانت خریدین ما چیز با ارزشی ندیدیم 😂😂😂



    جمله اخر به قول دوستان

    میتونیم میکنیم میتونید بکنید



    از این به بعد هر اسم و سوالی از بنده داخل فروم باشه اسکرین ویس میزارم همه چیز روشن بشه موافقی امیر وال عزیز از لیدرت بپرس بیا جواب بده حله؟

    شاخ بودن توی فضای مجازی مثل پولدار بودن توی بازی GTA میمونه! :saint: :saint:


    MONAKO مامور مخفی

  • به نام انکه عهدش وفاست مهرش کیمیاست وعده اش صفاست


    سلام خدمت کابران فروم اسپید ترا

    با توجه به اتفاقات پیش افتاده طی هفته های گذشته شاهد رفتارهای غیر حرفه ای و ناجوانمردانه از سمت بازیکنان اتحاد آریانا بودیم،

    با توجه به این که تعداد بازیکنان و پتانسیل موجود در ساید شمال شرق این امکان را به وجود آورده بود که شانسی برای پیروزی داشته باشیم .

    متاسفانه با یک سری تصمیم غیر منطقی و خودخواهانه یک تعداد خود فروخته وضعیت بسیار ایده آل ساید رو به سمت یک وضعیت کاملا آشفته و ویران پیش بردند

    سایدی که می‌توانست خود را در آزمونی بسنجد که با اقتدار و بدون تکیه به ساید های دیگر پیروز سرور باشد .


    اما یک عده خودفروخته ساید سربلند شمال شرق را دو دستی در اختیار جنوب شرق قرار دادند تا با بی آبرویی تمام شاید شانسی برای پیروزی داشته باشند آن هم برای پرچم سایدی غیر از ساید خودشون حالا این شرمساری بماند تا آیندگان تاریخ را بخوانند ...

    نکته ای که باید عرض شود این هست که شما هیچوقت با رقابت سالم موفق به کسب پیروزی نمی‌شوید حداقل پیروزی شرافتمندانه

    بعد این که ساید کاملا به حالت آشفته کشوندید در نگاه اول خودتون رقیبی در حد اندازه های ما ندیدید و سعی کردید این اختلاف سطح رقابت با پول های کذایی خودتون اکانت های دیگران بخرید و شاید رقیبی در حد اندازه های ما بشید اما دریغ از یک ذره از اطلاعات تاریخ تراوین که از نام بازیکنان لویال شنیده باشید بازیکنانی که در اوج فشار همیشه اقتدار خودشون نشون دادن و پرچم دار بر حق ساید سربلند شمال شرق بودن

    طی چند روز گذشته پلنی از مجموعه اتحاد های آریانا در مقابل بازیکنان لویال شکل گرفت اما با دیواری از جنس شرف و معرفت برخورد کردند و در نتیجه به شکلی فاجعه بار پلن به اصطلاح حرفه ایشون با خاک یکسان شد و در آخر صرفا برای صفر کردن یک ده دیفالت فقط ۱۲۰۰ کاتا و نیروهای زیادی از بین برده شد و این قسمتی کوچک از قدرت نمایی بازیکنان لویال بود و هیچ دست درازی را بی پاسخ نمی‌گذارد


    چه ننگی بالاتر از این که زورشان به پلیر های اتحاد لویال نمیرسه و شروع به فیدر زنی میکنند آن هم با شکستی تلخ مواجه شدند


    با توجه به آنالیز های هوشمندانه بازیکنان لویال و اینزرت های مناسب نشان دادیم که بازیکنان لویال در چه سطحی قرار دارند و این گویای سطح متفاوت بازیکنان لویال و آریانا هست.


    در اینجا اسکرین بهترین اتحاد شمال شرق از نظر آمار دفاع و هجوم خواهید دید تا ببینید به اصطلاح کت تن کی هست .





                                 






    سعى كردند كه ما را دفن كنند

    دریغ از اینكه ما بذر بودیم


    درختی هستیم که ریشه در این ساید زدیم و هر روز این درخت محکم تر ریشه در این ساید میزنه


    و روز برداشت از این درخت بزرگ نزدیک است


    شمارو به دیدن پلن شکست خورده مجموعه آریانا دعوا میکنم



       







    ما بی صبرانه منتظر چالش های بعدی هستیم


    به امید موفقیت ساید شمال شرق


    راستی پلن دیفالت زنیتون ده هم تونست صفر کنه ؟ : دی


    به تعدادی از عکسها بسنده میکنیم .......

    باشد که هدایت شوید.................................



     



  • رضای عزیز من ارادت قلبی دارم خدمتتون اما لازمه یک نکته رو یاداوری کنم دلیل ورود جنوب شرق تو حملات ما علیه لویال (هرچند طبق توافق و صحبت با ربعی که باهاشون متا هستیم و برخلاف نظرشون که خواهان ورود تمام قد و کامل دراین جنگ بودن طبق درخواست ما درحد نوازش و دستی به سر و گوش لویال کشیدن وارد شدن)فقط وفقط این بود که پلیری که همین الان داره تو اتحاد مابازی میکنه با نام دیگه چون نمیخواد این دوستانی که هیچ حدی در تهمت و توهین برای خودشون قائل نیستن بهش تهمت بزنن و توهین کنن وقتی قرار شد اکانت رو از اتحاد لویال خارج و وارد اتحاد ما بکنه با لاگین دوستان رو اکانتش مقدار قابل توجهی دفاع از اس دبلیو داخلش بود.

    شاید این دفاع هم از پلیرهایی که ازاد گذاشتید امده بود(مثل همون پلیر خود گنده پنداری که قبل از ورود اس ای به این اختلاف فیک رو پلیرهای ما گذاشت از ربع شما)

    اما هم من هم شما میدونیم که شما جنگ نیابتی تو شمال شرق رو اغاز کردید(تاکیدمیکنم نه از ابتدا اما از موقعیت نهایت استفاده را خواستید ببرید) و بنده هیچ ایرادی به این سیاست نمیگیرم.

    اما مطلب مهم بعدی که اتفاقا تایید میکنه سیاست من رو در مورد متا.

    طبق گفته شما جنگ جنوب مشخص بود ،اتفاقا این یکی از مطالبی بود که تو جلسات داخل اتحادی با همین دوستان لویال مطرح میشد(کم کم داره مشخص میشه چقدر دوستان توبازی نوب هستند)که جنوب غرب در هر حال با جنوب شرق وارد جنگ میشه(مگر درصورت سه به یک شدن پس اگر ما واردنمیشدیم حتی درصورت بردن بازی یک ربع بی خاصیت و سواستفاده گر از اختلاف دیگران به حساب میومدیم) و با توجه به اینکه اونوقت دوستان شمال غرب حذف نکرده بودن وباز تاکید میکنم با توجه به حرف شخص شما که برای من حجت هست پس ما اتفاقا سرور رو بالانس کردیم.

    رضا جان شخص من تو هیچ سروری نبودم که از اولش جنگ نباشه و شروع کننده جنگ هم ما بودیم تو این سرور خوشبختانه یا بدبختانه قبل شیطنتهای ما جنگ شروع شد و من دو قول به پلیرهام دادم اولا سرور جذاب و جنگی که اخر سرور چندین لیدر و پلنر کارکشته از همین تیم برای سرورهای بعد تربیت بشه و دوم درحد توانم بدون قول صد درصد دادن برنده سرور بودن(اما جذابیت و جنگیدن رو قول صد درصد دادم)

    امیدوارم با توجه به صحبتهای شما دوستانی که تو اتحاد لویال گول دروغهای چندنفر رو خوردن و بازیچه دستشون شدن تا اونها به زعم خودشون اسم و رسمی در کنن متوجه داستان شده باشن.

    با سپاس

  • برادر جنگ داخلی شما چه ربطی به ما داشت؟


    به جای زدن همر مخالفینتون ۲۴ساعت صبر می کردید و دوباره که اوضاع آروم می شد صحبت می کردین.

    اتفاقا سوال منم همینه، اصلا ساید ما باری به هرجهت هست، ما غرق سوء مدیریت هستیم،
    شما جواب بدید که جنگ داخلی ما به شما چه ربطی داشت ؟ (با لحن بی ادبی نخونید،با اون لحن سوالیش بخونید)
    شاید ما صلاح دیدیم بجای 24 ساعت صبر کردن، یه هفته همدیگه رو بزنیم، مانور دفاعی / هجومی بدیم، بعدش بشینیم باهم حرف بزنیم حلش کنیم، شما که جنگ داخلی ما بهتون ربطی نداره، پس دقیقا رو چه حسابی میگید:

    پ.ن۴: اتحاد لویال دوست ما هست و از هیچ تلاشی برای حمایتشان دریغ نمی کنیم. لویال ماندنی هست تا زمانی که ما باشیم و فکر حذفشون رو از سر خارج کنید. شایدم اسم واندرمون لویال بود خدا رو چه دیدید؟ ما اینجوری رفاقت می کنیم.

    مطمئنید جنگ داخلی ما به شما ربط نداره؟
    شما یه حسن نامی رو زدید، ما رفتیم ازش حمایت کردیم؟ نه! چون در عمل مسائل داخلی شما برامون مهم نیست،
    شما چطور؟
    زیبا و محترمانه کلمات قشنگ رو کنار هم چیدن خیلی خوب و شکیل هست، اما خب محتوا خودش داره داد میزنه، والا نیازی به کشف الکشوف نیست،
    جناب مازیار عرض کردن که دف جنوب غرب تو اکانت بوده ، خوندید؟ یا فقط بخش های مرامی و احترامی پستش رو دیدید؟

    ببینید ، بیاید بحث رو تموم کنیم، خیلی رک و پوست کنده جواب بدید:
    جنوب غرب از اخراجی های شمال شرق حمایت میکنه یا نه؟
    جنوب غرب به جنگ داخلی شمال شرق دامن میزنه یا نه؟
    جنوب غرب هماهنگ با لویال روی ما لانچ میکنه یا نه؟
    جنوب غرب بهشون دف میده یا نه؟
    لیدر جنوب غرب واندرش رو پیشکش اخرجی ها میکنه یا نه؟
    جنوب غرب سعی میکنه با وعده و وعید و قاقالیلی شعله این اختلاف رو روشن تر کنه یا نه؟
    والا یا ما خیلی ساده ایم، یا شما خیلی پیچیده اید ،

  • سلام امیر علی جان شبت بخیر باشه متاسفانه فروم اسپید ترا فضایی مصموم داره برای همین زیاد در بحث های این چنینی دخالت نمیکنم و سعی میکنم با این شرایط سخت زندگی از بازی لذت ببرم


    تلاشم میکنم پستی هم که میذارم بیشتر جنبه اطلاع رسانی داشته باشه ، چون شرایط فروم که بررسی کردم بیشتر در خصوص کل کل های فردی هست تا بازی و این به اصطلاح کل کل ها پا فراتر گذاشته و به بی احترامی کشیده شده


    من افتخار این داشتم که در بازی تراوین با انسان های بزرگی اشنا بشم از جمله حسین تی ان تی بزرگ بنده ، وحید خان که مثل برادر من هستن و دیگر دوستان

    برای شما و دیگر بازیکنان هم احترام زیادی برخوردار هستم و امیدوارم شما دوستان هم در زندگی واقعی موفق و پیروز باشید


    با همه عزیزان هستم اگر بحث کل کلی هست سعی کنید در حد اندازه بازی باشه و به جاهای که خوشایند نیست کشیده نشه.


    به شخصه من وقتی برای اولین بار با تیم لویال اشنا شدم به عنوان رقیب با این تیم اولین رویارویی داشتم و با وجود رقیب بودن هر تیم نهایت تلاش خودش برای موفقیت مجموعه خودش انجام داد ، اما رفتار و کردار بازیکنان لویال که دیدم به خصوص حسین و وحید عزیز بزرگان بنده مجاب شدم که در سرور های بعد در کنار این تیم به بازی ادامه بدم و از بازی کردن لذت ببرم چون بازیکنان این تیم یکی از بهترین انسان هایی هستن که من این افتخار داشتم که باهاشون اشنا بشم


    از من و دیگران گذشته که با این شرایط سخت زندگی که همه درگیرش هستیم اینجا هم به همدیگه بپریم و شعور شخصیت خودمون پایین بیاریم چه خوبه اگر هم رقیب هستیم رقیب قابل احترامی برای همدیگه باشیم.


    این بازی برد باخت کمترین اهمیت ممکن داره ، ما اینجا جمع شدیم که در کنار هم از بازی کردن لذت ببریم وقتی اینجا هم شرایط به گونه ای باشه که ناراحتی و دلزدگی به وجود بیاره اصلا این بازی دیگه چه معنایی داره ؟


    به هر حال من سعی میکنم اینجا بحثی با کسی نکنم و اگر هم کسی ناراحت کردم همینجا عذر خواهی میکنم امیدوارم بازی جذابی و خوبی در این سرور تجربه کنیم با آرزوی موفقیت برای همه عزیزان


    ارادتمند شما مجتبی

  • سلام


    اصلا دیگه هیجانم بهمون دست نمیده اتک میاد رومون همش به این وضع افتادیم !


    3412-ezgif-1-39df9dd81f80-gif



    سعید جان داداش من قول میدم اشکانو خودم تحویلت بدم ، اینطوری نزن برادر ! تمام خستگی دف کوردی رو میزاری رو دوش اشکان سبلانی و احسان ! با شوق میشینن دیوارت کنن یهو ضد حال میخورن ...!



    اول هیروش میاد


    3413-1-png


    بعد از یه ده دیگه با فاصله چند ساعت طبق معمول 2ک نیرو میاد


    3414-2-png



    بعدش میبینه نیروهاش هنوز تو بیس مونده نزده و 8 موجم کاتا میچینه!


    3415-4-png



    بعدش اینا رو زدی دیدی ای بابا بازم کاتا هست با یکم نیرو ، بگیرم این یکیم بزنم یهو دیدی خورد



    3416-5-png




    حالا که جنوب غرب سر مشکلات شخصی تو افتاده تو یه چاه عمیق ، به نظرم مردونه نیست یه پلن درست حسابی براشون نزنی تا روحیه بهشون بدی!




    پ.ن: من موندم اینا که هیرو جلو میاد ، همر بعدش چجوری دارن از یکی دیگه حمایت میکنن :)))) یکی باید اینا رو کمک کنه نیوفتن زمین


  • با سلام و وقت بخیر خدمت دوست عزیز


    گفتی فحاشی بلد نیستی درسته و منم فحاشی در پست قبلی خودم راجب شما ندیدم شما دیدی میشه بذاری ممنون میشم به این میگن تهمت محض اطلاع گفتم

    ببین دو مدل فحاشی داریم مثل جنگ میمونه یکی جنگ نرم و یکی با سلاح و تفنگ و شمشیر و ظاهرا پست شما دارای البته ببخشید ولی فحاشی نرم هست شاید یکسری با رعایت ادب ازش رد بشن برن ولی من توجه میکنم به فکری که پشت اون صحبت یا نوشته خلاصه میشه پس شما هم اونطوری که داری نشون میدی زیاد ادب رو رعایت نکردی از این مدل صحبت کردنا توی فروم آی آر زیاد بود الان مد شده مسقیم میان فحاشی میکنن پس ممنون میشم ار بحث ادب خارج بشیم


    واسه گزینه 2 شما من هیچ حرفی ندارم خدایی اگر شما اینقدر نیروی هجومی داری که با هاش حاضری دفاع خفت کنی توی این تایم بازی و عواقب بعد از اون من دیگه حرفی ندارم و احترام میذارم به تفکر شما



    من یکم دیر میگیرم شما به بچه های خودتون و اینجاش مهم لویال گفتین که رعایت کنن درسته پس قبول داری که پست های بچه های لویال با خط دهی شما بوده

    اینو هم توی پست قبلی هم توی این پست بهش تاکیید کردین و شات صحبتت رو هم از خودت و اونا گذاشتی و در پست بعدی خودت اومدی حرف امیرو نقض کردی

    ببین اول با خودت تعیین تکلیف کنن ببین چند چندی بعد یک مسیر تعیین کن که این طوری پست هات ضد و نقیض در نیاد ممنون


    شما گفتی من مکالمات خوصوصی رو فاش نمی کنم اما این یکی رو میذاری رطب خورده رطب خورده را منع نمی کنه ببخشید مثل پلیس 110 خودمونی زنگ میزنی میگی این قانون رو نقض کرده هزار دلیل میاره که مثلا مجاز بود اما نقض قانون اگر واقعا اقانون باشه به هر دلیلی مجاز نیست


    ببین یکم واسه تفرقه انداختن بد عمل میکنی میدونی چرا ؟ من مثل ده 70 یا 80 نیستم ! من واسه بزرگتر خودم توی زندگی واقعی یا مجازی ارزش قائلم ایشون پیش کسوت من حساب میشه گر چه از سرور یک رقیبشون بودم تا این سرور که قسمت شد و متا شدیم پس یک سنجیده تر عمل کن و به قول اون بزرگوار تیرداد عزیز اون جاده گرگی نداره چون گرگاشو ما قبلا کشتیم


    در مورد پنجمی هم الان من با کله میرم تو دیوار خدای ! والا اگر 3 روز پیش میشه اول سرور من دیگه حرفی ندارم و الان دیوار دهکده هامو بقل میکنم ! شما گفتی شروع جنگ من گفتم با خفت ما به طور علنی شروع شد شما گفتی دفاع دارید میکنید ما گفتیم اول ما زدیم شما گفتی مدافه هستین ما گفتیم عجله نکن به موقع میزنیم ناراحت نباش الان فشار دیوار شدنتون از زدنتون بدتر داره آسیب میزنه


    این یکی هم ببخشید که میپرم وسط ولی شما سعی میکنی دقیقا افکارتو قالب کسی می کنی که خودش این کاره هست پس از کلمات حیف شد میتونستید و غیره استفاده نکن جلو استاد این کارها آقا مازیار


    بقیشم به من کاری نداره جواب بدم خود امیر زحمتشو میکشه

  • سلام امیر

    دنبال چی میگردی برادر !


    . اونموقع که اومدم انگشت گذاشتم رو اون عکس "بله قربان" .

    . اونموقع که گفتم چرا به جای اینکه ش.غ که صاحب عزاست در مورد اون دفاع قرضی کذایی سوال بپرسه ، ولی ج.غ اولین بار قضیه رو به فروم آورده.

    . اونموقع که گفتم به لایکهای لیدرهای ج.غ توجه کنید که داره پای پستهایی گذاشته میشه که با بدترین لحن و الفاظ ، مازیار رو خطاب قرار میده .

    . اونموقع که گفتم " کدخدا " .

    . اونموقع که اومدم گفتم به رای و موضع ج.غ تو جلسه ۴کوارتر راجع به داشتن اکانت جاسوس و چراغ دیدن و ام ام خوندن دقت کنید.

    و خیلی موارد دیگه که فهمیدنش نه نیاز به گوی بلورین داشت و نه هوش سرشار ، بلکه کافی بود مثل خود تو ، به پستهای همین تاپیک دقت کرد ، داشتم راجع به همین قضیه کت شلوار که گفتی حرف میزدم !


    در واقع شاخک های جنوب غربیا از همون روزی شروع به جنبیدن کرد که متوجه دفاع قرضی شدن و خصوصا اینکه ش.غ هم حذف کرد و دیدن اگر دست نجنبونن کلاهشون پس معرکه ست.


    سیاستشون هم اینجوری چیدن که از یک طرف تو فروم ژست بی طرفی و اتو کشیده و کدخدامنشی و مصلح اجتماعی بگیرن ؛

    از طرف دیگه و تو خلوت هم با تطمیع و ترغیب و تزویر و تهدید و تکثیر و تسخیر و تحمیق یک مشت انسان سست عنصر داخل مجموعه آریانا ، پروژه سوریه سازی ش.ش رو کلید بزنن.


    واستون سوال نشد چه اتفاقی افتاد که اون اکانتها که اونشب گذاشته بودن رو حذف ، یهو فردا صبحش گفتن نه حذف نمیکنیم و لویال رو علم کردن !؟ ، به نظرت تو فاصله اون شب تا صبح ، کدخدا چی بهشون گفته !؟


    البته که سیاست بخشی از بازیه و از نظر من هم ج.غ هیچ کار خلاف عرف و قانونی نکرده.

    منتهی وقتی بهشون گفتم "این راهی که دارید میرید رو ما قبلا گرگهاش رو کشتیم" ، منظورم این بود که باید خیلی بیشتر از اینها تلاش کنید که کسی نفهمه زیر این کت شلواری که پوشیدید ، فقط یه تنبون و زیرپوش کاپیتانه .


    پ.ن : واندر به اسم " لویال " ، دقیقا یک مثال آموزشی برای مصداق بارز " فریب کودکان با دادن آبنبات " هست .


    خوش گذشت

    تیرداد

  • سلام دوست عزیز


    فکر نکنم اگر توی تاپ هستیم دلیلش مولتی رید دادن باش بنظر من دلیل اولش تلاش پلیرهای اکانتمون و دلیل دومش همکاری و بازی تیمی داخل ساید هستش


    ما حتا انقدر منابع زیاد داریم(نیازی به مولتی زدن نداریم) که یکی از ده ها رو خمره کردیم به بچهای ساید گفتیم اگر کسی نیاز به منابع داره رید بده استفاده کنه.


    این که روبروی هم قرار گرفتیم دلیل بر دشمنی نیستش شما هم دوست ما و عزیز ما هستی اگر نیاز به منابع داری با لیدرهاتون در جنوب غرب هماهنگ کنید اگر اجازه دادن میتوانی از خمره ما استفاده کنی



    پ.ن: اگر کسی لاستیک داره که با چوب هول میده میتوانیم بهش پلن بدیم که دوباره بیاد تو تاپ!!!

  • مباحثی برای تغییر جهت فنی در فروم :

    1-آیا قرار گرفتن در تاپ دفاع یا تهاجم در زمان فعلی سرور برای یک اتحاد خوب است؟

    2- آیا خفت کردن دفاع ( درکش کمی سخت است ) از لحاظ فنی و منابع به صرفه است ؟

    3- کراپ بزنیم یا غارت کنیم ؟

    4- آیا چیف کردن ناتار در این سرور به نفع بازیکن یا به نفع ساید است ؟

    5- آیا یک اتحاد خوارجی در تاریخ تراوین ایران داریم که موفق بوده باشد ؟

    6- آینده سرور را بعد از کتیبه ها چگونه ارزیابی می کنید؟

    7- شمال غربی ها دوباره شکل گرفتند یا هنوز زمان لازم دارند؟

    8- برای بردن بازی کدام مهمتر هستند : دفسازها یا همرسازان؟

    امیدوارم کمی حال و هوای فروم بهتر شود

    پی نوشت : کاتا کردن ناتارهای نزدیک مرکز شمال شرق توسط لویال زرخرید ( همان گلد بگیر )و جنوب غرب تزویرگر ( همان دروغگو ) سیاست جدید اتاق فکر جنوب غرب است . آیا موفق خواهد بود ؟

  • پ.ن: من موندم اینا که هیرو جلو میاد ، همر بعدش چجوری دارن از یکی دیگه حمایت میکنن :)))) یکی باید اینا رو کمک کنه نیوفتن زمین



    من پیشنهاد می‌کنم لویالی‌ها واندر بزنن اسمش رو بذارن مسترز =))))


    ***


    آقا رضا سورنای عزیز، اون روز که گفتم من با ادبیات بزرگ شدم رمزها و لفاظی‌هایی که لابلایی پست‌های بسیار طولانی و به ظاهر مودبانه‌ی خودت می‌ذاری رو می‌فهمم، در پاسخ گفتی خوشحالم رفیق و رقیب ادیبی مثل شما دارم! ممنون از لطفت بزرگ‌وار، ولی یا منظور بنده رو متوجه نشدی یا نخواستی به روی بیاری، اما منظورم دقیقا تمام چیزهایی بود که تیرداد و امیر .. گفتن و دیگه من تکرار نکنم بهتره :)


    اون روز توی جلسه با شما، من و آقا مازیار از جلسه‌ای که با شمال غرب داشتیم به شما نقل کردیم که به ما گفتن شما در آرامش توی ساید خودتون چیپس و ماست‌تون رو بخورید! و شما و آقا یوسف هم خندیدید و این دیدگاه رو به سخره گرفتید! درست می‌گم؟


    اما الان به ساید ما افسوس می‌خورید که پتانسیل بالایی داشت اما حیف که درگیر شد و یک گوشه ننشست تا سه ساید دیگه خاکستر بشن بعد خودش صد کنه؟ عجب :دی هنوز هم همون پتانسیلی که شما دیدی (و البته بیش از چیزی که شما می‌بینی :دی) داریم، اما مردونه اومدیم توی میدون..


    بله پدر جان ما یه گوشه ننشستیم و وارد میدان شدیم، الان هم سرمون رو بالا می‌گیریم که دنبال این نبودیم و نیستیم که همه سایدها خاکستر شن (مگر خودشون خودشون رو خاکستر کنن :دی) تا ما تنهایی صد کنیم! پس برای ما افسوس نخورید چون ما که اصلا احساس افسوس نمی‌کنیم :) همه چیز مرتب هست باور کن :دی حنای شما هم در فروم رنگی دیگه نداره..


    دوستانِ لویالی گول شما رو خوردن و مورد سواستفاده احساسی (از پست حسین که میاد پیش شما می‌گه توی فروم ریختن سرم شما هم با ظاهری مهربان می‌گی بی‌ادبی نکنید مشخص هست) قرار گرفتن و بازی خوردن، و الانم امیدشون به شماست بندگان خدا! اما خبر ندارن خبری از آب‌نباتی که شما بهشون نشون دادی نیست استاد. تنها می‌مونن و این هم تقصیر خودشون هست که به ما انگ ساید فروشی زدن اما خودشون رفتن زیر پر و بال کسانی که تصور می‌کنن گاد فادر هستن براشون.


    پ.ن: از ناصر کلاه‌بردار خبری نیست سر به سرش بذارم یه کم! کلاهم رو بدم بهش بذاره سر خودش فکر کنه زرنگی کرده کلاهبرداری کرده :دی کجایی استاد؟


    پ.ن 2: منتظر بودیم دیابلو جان فروم جهنم مدعیان کنه! چیزی از آتش جهنم در فروم هنوز ندیدیم مستشار جان. این پست‌ها که می‌ذاری لالایی بچه‌ست نه آتش جهنم :دی


    پ.ن 3: قبول دارم قافیه رو تنگ دیدید و چاره‌ای جز زدن این سیاست نداشتید، اما لطفا گره کروات خودتون رو درست‌تر ببندید که مشخص نشه کرواتی نیستید.. با تشکر

    So won't the real Slim Shady please stand up

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Slim Shady ().

  • ای نوریه رویایی ای مظهر نادانی ( مدیر محترم نادان شخصی است که نمیداند این توهین به حساب نمی آید چرا که ندانستن عیب نیست خود را به باقالی بودن زدن عیب است ) ;)

    تو جیگیل شهر پاکدشت مایی

    عاشقت میمونیم قدر تو رو میدونیم

    نیاد اون روزی که بی تو بمونیم 8o


    ای جیگر ... اولا که فاز برت نداره استعلام شده بابت اکانت آریامهر از ادمین و مولتی هانتر محترم سایت و ایشان اسم شما و اکانت شما را با تائید IP به ما ارائه دادند دیگه ادا ادمای چیز رو برا ما در نیار که رفتم به درخواست دوستان یه چشمه از فروم های قبلیتو خوندم فهمیدم کلا قالطاق بودی ما فکر میکردیم بچه مظلومی میگتن این چطوری تو پاکدشت دووم آورده الان ما فهمیدیم تازه بلا 8)


    ضمنا همونطور که به اسمش رو نبر بچه ها گفتن به تو هم من قبلا گفتم ببین رفتار تو مثل این میمونه یکی مثلا ادم فروشه یا دزده یا مثلا وطن فروشه یا حالا برا فروش چیزای زیاد و زشتی داریم و تو بدترینش رو حساب کن هست بعد بیاد با افتخار در موردش صحبت کنه و بخواد بعدا هم در تاریخ ازش همین اسم و رسم بمونه X/ خوب تو دقیقا الان همین نقش رو داری ضمن اینکه الان ما داریم باهاتون حال میکنیم میخندیم دو روز دیگه به چشم نمیاید احتمالا یعنی دیده هم نخواهید شد به مرور زمان خودتون محو میشید ما تو شرق بازیمون رو میکنیم جنوب غربم داره شمارو میمکه برای ساید خودش مشال غربم داره ریکاوری میشه شما چقدر میخواید پارو بزنید ؟ :saint::thumbdown: خودتون بالاخره دو حالت داره یا میپیچید به بازی یا وا مستید گند میزنید تو بازی که تو بازی ما که نمیتونید گند بزنید مال این حرفا نیستید چون ما تهش با جنوب شرق یکی هستیم اصلا داداشی هستیم بابا شماها خبر ندارید ناموسا اگر من از اول سرور میدونستم چقدر رفیقام اونجان اصلا نمیومدم لای شما دیوانه ها که بخوام مجبور شم با اونا متا کنم ;) و اینگونس که یحتمل برنده بازی ما هستیم حالا اصلا تو ناف جنوب شرق واند صد بشه یه چیز رو یادت رفته خیلی از ماها اندازه موهای سرت بازی کردیم اما شاید اندازه پشمای صورتت برنده شده باشیم چون برامون لذت بردن و بزن بزناش مهم بوده نه برنده شدنش برا همینم الان ادم حسابمون میکنن پس واند اگر تو ناف جنوب شرقم صد بشه اولا ما رفقامون رو دوباره دیدیم یه سال کنارشون بازی کردیم و لذت بردیم از وجودشون دوما روی یه مشت بچه مچه رو کم کردیم با وجود اینکه دیگه سن و سالمون جواب نمیده و از همه مهمتر شاید دو سه تا رفیق جدید پیدا کرده باشم...


    یه چیز رو یادت باشه و هیچ وقت یادت نره یه سریا هستن این بازی براشون لذت بخشه و اینقدر تو زندگیشون دارن که برای رفع کمبوداشون بازی نمیکنن برا سرگرمی تو دوران کرونا که بیکار تو خونه نشستن دارن بازی میکنن بهتره شما که میخوای به کمبوداتون برسید زیاد دم پر این جماعت نشید اینا تو فاز خودشونن میخوری بهشون برق سه فار میگیرتت لکنت میگیری تا ته عمرتا !


    پ.ن : #نه به توتال دیکتاتور


    پ.ن : شلقم الدوله باقالیزاسیونیسم


    پ.ن : بیایید با هم بخندیم نه اینکه به لویالی ها بخندیم 8o


    پ.ن : آهان این رو میخواستم بگم منم هرزگاهی غلط املائی دارم اما تو از فرط عجله و بدون فکر اصلا یه سری لغاط رو نابود میکنی یکم به خودت مصلط باش جان دل

    WolfishAlone


    CONSTANT!NE - Last IR Server Ts2


    E M P I R E - TC2 - Last 3.6


    persia - S3R1


    VeRm!l!oN - Last IR Server Ts1


    My LOVE : Joriass


    ••• VIVA Classic team VIVA Elders •••

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط WolfishAlone: ای بابا یه ای نوری رویایی کپی پیست کردیم گند زد تو فونتمون اصلا این نوری هر جا بیاد خرابکاری میکنه حتی اسمش :D شصت بار ویرایش زدم :)) ().


  • استاد با اجازه من بگم :دی


    1. نه لزوما، شاید زدن دیوار شدن اومدن تاپ هجوم مثلا!


    2. بستگی داره. در صورتی که با نیروی درست، نیروی درستی رو خفت کنیم بله :دی


    3. هر دو :دی


    4. به نفع بازیکن و به ضرر ساید


    5. موفق تا کجا؟ واندر؟ یادم نمیاد..


    6. پر از شور و شوق و کل کل و صفا، و به دور از هوچی‌گریی‌هایی که مدتی‌ست فروم رو خیلی بی‌مزه کرده..


    7. انشالله که شکل بگیرن حسابی


    8. بیشتر اولی :دی


    پاسخ پی‌نوشت: با توجه به فیدبک‌های بسیار موفق اتاق فکر جنوب غرب، انشالله این هم موفق خواهد بود =)))

    So won't the real Slim Shady please stand up

    پست 2 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Slim Shady ().

  • 1- تاپ هجوم برای سرورهایی که ناتار نیرو سازی میکنه نه مثل اینجا خاله بازی بله نماد فعالیت و رید سالم به شمار میاد یا اگر اینجا کسی واحه بزنه با وجود این همه ناتار تپل!

    2- خفت کردن اصولا به نیروی هجومی گفته میشه ولی هر لینکی از زد و خورد خیلی راحت میتونه محاسبه بشه میزان منابع از دست داده شده تایم ساختن نیروها و اونجا میشه نظر داد

    3-این سرور اگر واقعان تایم داشته باشی یا بات واقعا غارت بهتره تا کراپ بعد از یه برهه زمانی کراپت رو هم میتونه آپ کنه رنک 1 تا 3 رید رو ببین بنظرت منابع کراپ براشون تاثیر بسزایی داره الان ؟

    4- چیف کردن ناتار هم به نفع پلیر هست و هم به نفع اتحاد ببین هر ناتاری تو این سرور یک منابع مشخصی داره و تولید مشخصی با چیف شدن اون شما 25 درصد ها رو میتونی توش آپ کنی و 25 درصد گلد رو فعال کنی و منابع رو به ساخت نیرو یا جشن اختصاص بدی تا بزاری بمونه که ملت ریدش برن ! حتی همون فیدر رو هم پلیر بگیره باز بده پلیر رید بره پلاس هاش رو روشن کنه سود بیشتری به ساید میرسه هر فیدر با زیرساخت 1 تا 1.5 میل منبع میخواد شما حساب کن با ساخت چیفر اونهم تو اول سرور بتونی این منابع رو سیو کنی باهاش کراپ آپ کنی بالفرض غارتگر نباشی ضمن اینکه ناتارها کاتا میشند تو زمان جنگ و همین الان ! اونموقع بنظرت کی ضرر میکنه

    5- اتحاد خوارجی که واژه قشنگی نیست اصولا بنظر من اتحادها ملاک هستند و شده که اتحادهایی تو ساید های مختلف باشند و با هم متا یا نپ باشند چیز عجیبی نیست

    6-سرور بیشتر داره خارج از توان نظامی سرور رقم میخوره بیشتر با قسمت دیپلماسی همه چی بستگی داره به لویال و آریانا تو شمال شرق اگر همچنان درگیر بمونند و لویال موندگار بشه تا بعد کتیبه دو تا ساید جنوبی هم اتک های محتاطانه بهم میزنند نه پلن های گسترده

    7- منظورت اگر از شکل گرفتن این هست که بتونه مدعی واندر بشه بعید میدونم هم خیلی ریزش پلیر داشته هم خیلی ریزش اکانت بعید میدونم هرچند ادامه درگیریها تو شمال شرق هم باعث میشه عملا سرور تکلیف واندرش تو جنوب مشخص شه

    8- بالانس بودن مهم هست شما همر زیاد داشته باشی ولی دف نداشته باشی همرات میخوره دف داشته باشی همر نداشته باشی باید تخمه بشکنی و نگاه کنی من بالشخصه ولی اگر بخوام بین تعداد همر زیاد و دف محدود و تعداد همر محدود و دف زیاد یکی رو انتحاب کنم دومی رو انتخاب میکنم

    ناتارهای همه سایدها داره کاتا میشه وقتی ناتار چیف میشه با پاپ 600 ساختمون اصلی توش نداره فقط مخفیگاه هست و منابع ده انبار سطح سه !

  • این بحث رو تموم کنیم


    لویان، شمال شرق، آریانا


    یکسری پلیر تو شمال شرق با پرچم آریانا بازی میکنن... (200نفر)


    یکسری هم با پرچم لویال (15 نفر)


    اختلاف سره چی بوده، برا چی بوده، کی چی گفته، کی چی نگفته هم پروندشو ببندیم...


    حالا یا لویال میخوره یا آریانا


    بقیه ای که شمال شرق نیستن چه گناهی کردن بحثای مارو دنبال کنن؟



    فقط من نمیدونم چرا تو جنوب شرق یکدونه ناتار بالای 500 پیدا نمیشه و اینقدر غارت این ساید بالاست...


    همدیگه رو هم بزنید باز طبیعی نیست، مثلا اشکان از بهنام غارت کنه، بهنام و اتحادشم منفی میگیرن تو غارت


    ای کلکا، نکنه می‌زنید به صفر، صفر بجا دیوار شدن منابع براتون میاره؟ ;)




  • سلام بر حاج حسین عزیز ( چه جذاب تا حالا به یه حاج حسین سلام نکرده بودم همه وقتی به من سلام می کردند می گفتن سلام حاج حسین )


    دوست گلم این قدر دنبال این نباش ما کجا رو داریم می زنیم شما نگاه کن و لذت ببر از این رید


    چند ماه پیش بود که بنا به دلیلی که ذکرش محل بحث نیست بزرگانی از شمال نقشه در سرور اسپید به اکانت ما دست رسی پیدا کردند

    زمانی که ورود کردند و یکی از همر ها رو به اون یکی زدند و .... و یکی از همر های اکانت نجات یافت اتفاق جالبی افتاد که محل بحثه :


    اون دوستان گفتند که ادمین در بازی دخالت کرده و حذف کردن ! اما فرقش با اینجا این بود که اونجا می گفتند ادمین نیرو اضافه کرده به اکانت ها !!!

    چ.ن تصورش رو هم نمی کنند ک اندازه همر ها به این شکل باشه و وضعیت دفاع فوق العاده جذاب باشه روی اکانت


    عدم توانیی این دوستان در بازی کردن و ندیدن یک سری مسائل در بازی تراوین باعث شد که کلا ماهیت بازی رو زیر سوال ببرند


    الان هم حکایت همینه ولی به شکلی دیگه

    برادر من ما داریم رید می زنیم و میشه شما بشین و یاد بگیر حالا اگر یه روزی شما هم به توانایی دوستان در دست رسی به اکانت ها رسیدی میای می بینی داستان چه جوریه و شکلک هات از حالت لبخند موزیانه میشه اون ایموجیه که داره چشم هاش در میاد :)))


    توصیه نهایی :

    تو کار بزرگان دخالت نکن و سعی کن یاد بگیری شاید بتونی یه روزی به بقیه هم نشون بدی جریان چیه و اونها هم بیان از شما یاد بگیرند

    اخر سرور کلیپ ها، فیلم ها و عکس های اموزشی منتشر خواهد شد :)))

  • بوم بوم

    ديابلو كه همش فروم تارگت

    ديدي كه چگونه فروم تورا تارگت كرد؟

    ده devil كووو؟

    3417-c6d31615-1e92-4c36-977b-837e8ddcea77-png

  • با سلام خدمت تمام دوستان و فروم خواب های عزیز

    نمیخواستم فروم دیگه پست بذارم چون بعضی ها کل کل رو با توهین اشتباه گرفته بودن . ولی دلم نیومد تبریک نگم به عملکرد عالیه تیم دفکوردی سایدمون

    ضمن تبریک به عملکرد عالی تیم دفکوردی ساید که واقعا کارشون عالی بود . و همچنین تبریک به تیم پلنری جنوب شرق پلن خوبی بود .

    حالا اگه از نظر شما همر رنک یک سرور رو از بین بردن و به جاش همر رنک ۱۵ سرور رو پروندن و اینقدر بوووووم داره بیان بهتون بگم کجا رو بزنین برای بوووووم بوووم بعدیتون


    پ.ن: یعنی تبریک هم بهتون میگیم دیسلایک میکنین ؟

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Kolahbardar ().