نقد و بررسی سرور 1 ایکس راند 2 | آغاز 6 شهریور 1399 |

  • سلامی به گرمای خون سربازان پشت دیوار MMA


    دوستان عزیز واقعا تبریک میگم. واقعا حملات زیبایی بود. حملات خیلی هماهنگی بود. آفرین من لذت بردم چرا که بعد از مدت ها چندین نفر توی تیم اسپیک کنار هم دونه دونه حملات رو آنالیز میکردند. تیم جاسوسی ما به شدت درگیر بود. زمان های مختلفی در میومد و پلن های جاسوسی مختلفی ریخته میشد و همه و همه جلوشون یا کاغذ بود یا اکسل باز کرده بودن و حسابی درگیر بودند. حسابی شمال شرق نشان داد که هم دفاع کننده خوبی است و هم حمله کننده قاطعی است.


    ما از بین چندین تارگت اومدیم روی پنج تارگت زوم کردیم. یکشون رو دفاع نریختیم. یکیشون رو حدود 150.000 پر کردیم با دفاع زیر 3 ساعت که میگم چرا ! یکیشون هم متای عزیزمون زحمت کشیدن و از تمام دوستانمون که خودشون پیشنهاد دادن بیایم کمک و معنای واقعی متا رو نشون دادند تشکر میکنیم چرا که اینکارشون باعث شد ما دفاع رزرومون بیشتر شود. اکانت بعدی حدود 120.000 پر شد و اکانت MMA هم 100.000 پر شد. ما دفاع رزرو رو به این بازیکنان تزریق کردیم (یکی کمتر یکی بیشتر) که در نهایت دیوار MMA باعث شد چند همر متجاوز حتی گزارش نگیرند.


    اینجا بحث دفاع رزور پیش میاد که خدمتتون بگم ما چندین و چند سناریو برای این حملات در نظر گرفتیم که یکی از سناریو این بود که این دوستان از فواصل دور (بالای شمال شرق) لب مرز شما شرق را هدف قرار دادند با حملاتی زیبا و منظم که ما دفاعمون رو در چند تارگت دپو کنیم تا بتوانند هدف های نزدیکتر رو به راحتی و با ضرر کمتری تخریب کنند که برای مقابله با این سناریو ما دفاع رزرو و لحظه آخری رو نگه داشتیم ( چیزی حدود 350.000 دفاع) که هم بتونیم سریع بفرستیم و هم سریع برگردانیم که اگر حملات جدیدی در بالای شمال شرق رخ داد دفاع کنیم.


    چند نکته : انسان هایی که توهین میکنند آماده ی هرگونه توهینی باشند چرا که خود این مرز ها را پاک کردید و مهم نیست تو گفته باشی نوب و یا نفهم ! آماده شنیدن رکیک ترین فحش ها رو داشته باشید چون مرزی نیست !


    آقای DR.Moon لطفا داخل بازی به من پیام دهید . اسم اکانت من VaGNeS است. پست شما هم خنده دار بود، هم آموزنده، هم واقعی. دوست دارم شما رو بشناسم. مرسی

    ماورای باورهای ما،

    ماورای بودن ها و نبودن های ما

    آنجا دشتی‌ست...

    فراتر از همه ی تصورات راست و چپ

    تو را آنجا خواهم دید.

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط VaGNeS ().


  • پسرک سبک عقل!در مورد اشخاص قابل احترامی مثل عطا خدا بیامرز و مازیار درست صحبت کن که امثال تو ناخن این عزیزان هم نیستن.


    وای به حال اون لیدری که ممبرش انقدر گستاخ باشه و جای مواخذه بیاد همچین پستی رو لایک هم بکنه.






    پ.ن:بچه ها گفتن لوولوو اومده میخواد شرق رو بخوره:Dخدا نگذره ازتون ^^^^

  • یکی از دوستان گفت شما امیرهستین

    همون امیری که تو کار کتیبه و اکانت و دفاع هستش

    یه قیمت روز از اکانت میدی ؟

    راستی قیمت کتیبه که نکشیده بالا ؟؟ اخه کار شماهم با دلاره

    دفاع رو چطور حساب میکنی ؟؟

    فقط اگه میشه یه تخفیف بده ، اشناییم ، جبران میکنیم ان شاالله



    پ ن : باشد که رستگار شوید

  • سلام

    اگر اون دوستی که دوصفحه هجویات میگه باز زحمت به خودش نده و فکر کنه درمورد اینکه :

    وقتی لیدر یک ربع قرار سوال بپرسه از لیدر ربع دیگه محض احترام باید خودش سوال بپرسه(مطمئن باشید هیچ پاسخی به پستهای سخیف شما نمیدم تا به وقتش در موردتون توضیح بدم)

    مجدد از لیدرهای محترم جنوب غرب میپرسم لطفا اینبار دو پهلو جواب ندید رک و راست جواب بدید :

    این بنده خدا که باید دست لیدرشو میبوسیدن تا عضو اتحادش بشن از طرف شما داره پست میذاره یا خیر (پلنش که پکید فرومشو تکلیفشو بدونیم)

    با سپاس

  • جا داره بگم من لر هستم(خرم آباد) نه اراک، بازی کردن یاد بگیرین به جای حرف اضافه زدن، تا چایی هم که همه میدونند والا ما گلد هم به دشمنامون دادیم:دی (خودش میدونه با کدوم از اعضا لویال هستم.) مثل شما محتاج نبودیم برای گلد

    کلا صدام کلفت، همر کلفت، هیکل کلفت، دفاع کلفت، رفیقام کلفت و همه چیمون کلفت:دی

    ولی شما نازکین و ضعیف...



    موضوع بعدی در مورد پیشوا اگر یادشون باشه همین پرهام که الان پست میذاره نوبی بیش نبود و از من بازی کردن رو یاد گرفت، فکر کردین چرا اصلا دیوار شد؟

    موضوع این بود از سبک پلن زدن خود من استفاده کرد و خوب قاعدتا مشخص بود میخواد کجارو تارگت کنه.


    خوب دمه همه بچه های آرایانا گرم که تونستن آنچنان سوزشی به وجود بیارن که دیگران توان مقابله نداشته باشند.


    پرهام آنجل قدیم ( پرهام گیرین یا پرهام دست راست سامان :دی ) یادته اول سرور به من نامه زدی و گفتی که من جایگزین اون امیر خله شدم توی تیم پیشوا؟

    دروغ خوب نیست پرهام جان، من حتی به شما نپریدم و احترام این که دوست ما بودی رو نگه داشتم ولی خوب متاسفانه اشتباه بوده.

    ببین پسر خوب، بلد نیستی پلن بری، بلد نیستی لانچ کنی، چرا میای این کار رو انجام میدی؟

    نمیگی استادت فوت و فن استادی یادت نمیده؟


    خوب باز جا داره بگم همون زمان که شما تازه اومدی تراوین بازی کردی سال 92(تازه 18 سالت بود کنکور داشتی) تمام دوستان کامل من رو میشناختند و خود تو داشتی از من برنامه اکانت میگرفتی چیکار کنم.


    متای شرق یکپارچگی خودش رو نشون داده به طور کامل و هماهنگی تیم بزرگ آریانا برای هیچکس پنهون نیست.


    یاد بگیرید وقتی شکست میخورین، شکست رو قبول کنید و از اون درس بگیرید نه این که داد و بیداد کنید.


    نکته مهم: لویال که به ما میگفت چرا کمک به متا خودتون کردین، رفته بازیکن نوب از جنوب غرب آورده براشون پلن بزنه؟ نمیدونید در بیشه زار شیرها جایی برای آهوها نیست؟


    من از اینجا به بعد مسائل شخصی رو جواب نمیدم، اگر توانشو دارید توی بازی ثابت کنید نه این که چهارتا چرت و پرت بنویسید تو فروم و مسائل خصوصی آدم هارو وارد بازی کنید، من اگر کل کل هم کردم صرفا در مورد بازی بوده و به شخصیت هیچ آدمی توهین نمیکنم.


    پ.ن:لیدرای خفن لویال حسین تی ان تی و وحید پارتیزان میخواستن کانتر کنند کجا رفتند؟(هنوز هم دیر نیست برای اعلام اشتباه کردنتون تا توی بازی بیشتر اکانت هاتون تحقیر نشدن)


    پ.ن2: بعد از این همه پلن ما میشه یه دونه پلن موفق برین ما دلمون خوش باشه با کسایی بازی میکنیم که حداقل تونستند یه پلن درست حسابی بزنند؟:دی


    پ.ن3: ادمین به ما تارگت نگفته شما هم حذف کنید برید؟:دی

  • سلام و شب بخیر


    تعلیم مده کم ذات را

    کم ذات گر مولا شود

    گردن زند استاد را


    به نظر من این اتفاقات در مجموعه به نفع خوارج شد یاد گرفتن که چ جوری یک دل و یک دست بشن نه مثلا بعضی از دوستانشان همر لانچ نکنن و هیرو توی واحه بذاره بلکه با قیمت بالایی بتون اکانتشو بفروش. ما اگر قصد خرید اکانت های شما رو داشتیم همون روزی که توی جمع 30 نفر اعلام کردید من گلد ساپورت برای مولتی ها و وی پی اس برای صنعتی و سنتی بازی کردن می خوام درخواستتو قبول می کردیم.

    خلاصه در بازی تراوین باید یاد می گرفتی که :

    خواهی که ز هیچکس به تو بد نرسد

    بد گوی و بدآموز و بداندیش مباش ;)


    یاحق

  • سلام و درود


    دوستان بزرگوارمون در شمال شرق؛ دفاع جانانه ای کردند و لذت بردم شخصا. دم همتون گرم. نشان دادید تو کار تیمی عالی هستید و بین بچه هاتون همدلی وجود داره. همون شعار همه برای یکی- یکی برای همه. از جزئیات و کیفیت لانچ ها اطلاعی ندارم ولی یه تبریک ویژه هم برای دفکورد شمال شرق واسه تشخیص تارگت اصلی که همه مون می دونیم کار بسیار دشواری است.(تجربه سالها دفکوردی در اتحاد ozen بهم میگه دفکورد ستون ساید و اتحادشه).


    ببخشید عادت نگارشی بنده؛ نگارش بند بند مطالب هست. پس توجهتون رو جلب می کنم به مطالب ذیل:


    ۱) عزیزان و دوستان خودم در جنوب غرب. می دونید که نه در دیسکورد جنوب غرب و نه در گروه واتس اپ و نه در شورای لیدری ؛ حتی یکبار به کسی توهین و بی احترامی نکردم حتی اگر بی احترامی کرده. و هیچ زمانی نه در داخل بازی نه تو فروم به کسی فحاشی نکردم. علتش این بوده که نه الان و نه در گذشته بازی رو فراتر از یک بازی ندیدم و فقط اومدم که لذت ببرم و رفقای جدیدی پیدا کنم. چه کسی هست که چیف نشده و اتک نخورده؟ کدوم پلیر کهنه کار و مطرحی می شناسید که دیوار نشده باشه؟ تا بوده همین ها بوده و لذت بازی به همین هاست. لذت بازی به شب های پلن رفتن و اینسرت کشیدن هست. چرا دیدگاهمون از ((خودشاخ پنداری)) به ((تفریح دورهمی)) تغییر نمی کنه؟

    باور کنید بعدها هر کسی توهین و فحاشی کرده ؛ در نهایت (هم بازی رو باخته هم اخلاق رو)؛ و در پایان سرور رو سیاه ترین فرد بوده. فراموش نکنیم احترام، احترام میاره. روی صحبتم با ساید خودمون بود و عزیزان سایدهای دیگه ببخشن حقیر رو.(این رنگ جوگندمی موها گولم زده حس پیرمردها رو گرفتم)


    ۲) اگر کسی از میزان فیک ها و تارگت ها اطلاعات دقیق داره ممنون میشم اینجا توضیح بدن. من نمیدونم چه حکمتی هست در فرهنگ ما حس ((دست های پشت پرده)) دایما در جریان هست. آخه برادر من اگه کسی اتک بزنه یا لانچ کنه مگه میخوان اعدامش کنن که بخواد بترسه که نخواد بگه؟ ما که همون اول گفتیم کتک خورمون ملسه و هراسی از خوردن نداریم و خرجش یک لبخند و بازسازی(در صورت امکان) هست. زودتر از خواب خرگوشی بیدار بشیم و این اخلاق زشت ((تهمت زدن)) رو از خودمون دور کنیم. می دانید که هر فعلی با تکرار تبدیل به اخلاق و فرهنگ می شود.‌ قطعا وقتی جنوب غرب پلنی رو لانچ کنه انقدر جسارت داره که بیاد بگه زدم و نشد! دیوار بلند همه جا هست و البته عاشقان دیوار.

    (ممنونم آقای محمدعلی وگنس بابت توضیحات) تا من کامل بنویسم متن اومده بود دیرتر دیدم ادیت کردم.


    ۳) دقت کردید همه میان میگن: آقا فروم شده خاله بازی! اصلا بار فنی نداره! چند صفحه اسپم! وای خدا ترکیدیم! و این صحبت ها....

    عزیزان که خیلی بار فنی دوست دارید چند بار تحلیل های گاه و بیگاه که گذاشته میشه رو با تحلیل فنی پاسخ دادید؟ فکر می کنم فقط دو نفر تحلیل فنی و آماری ارائه میدن و بقیه دنبال همون اسپم و خاله بازی هستن ولی مدعی ((تشنه بار فنی)) هستند. شما که بار فنی تحلیلی دوست داری باید بیای یک بار هم شده اگر نمی تونی تحلیل ارایه کنی؛ تحلیل دیگران رو پاسخ بدین و نظر خودتون رو بگین عزیزم. اینجوری بار فنی بالا میره. البته دارم کم کم توقعم را به حداقل می رسونم.

    ## فروم به سمتی حرکت می کنه خواننده بیشتری داره## خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.


    ۴) متاسفانه یک عکس به دست بنده رسیده که به صورت رسمی تاییدی بر خرید و فروش اکانت ها داره و ظاهرا جناب ادمین عزیز هم مشکلی با این قضیه ندارند. نیازی نیست که تاکید کنم هر گونه خرید و فروش اکانت در تمام سایت های تراوین مطلقا ممنوع است!!

    عکس را به احترام ارسال کننده پیام خرید اینجا قرار نمیدم و دور از اخلاق هست که عکس در فضای عمومی پخش شود. اما کسی اگر مشتاق بود واتس اپ در خدمتشون هستم.

    این بند ۴ واقعا آزار دهنده هست. تیم تایگرز تصمیم نداشت وارد سایت و سروری از اسپیدترا شود. اما به تضمین ادمین محترم و مالک سایت؛ ‌‌‌که به صورت غیرمستقیم به بنده ابلاغ شد به عنوان لیدر؛ تیم را وارد سرور کردم ولی هر چه جلوتر می رویم قول ها فراموش می شود و همان اتفاقات سرورهای فیک و زرد اتفاق می افتد. نمونه این قول ها و عمل بر خلاف آن:

    الف) اضافه شدن اکانت های مولتی جدید در تایم های مختلف از جمله این مصری های ان ای در منطقه خاکستری و اکانت های جدید اس ای. نگین پلیر واقعی روی اینها بازی می کنه که احساس می کنم اینجوری به شعورم توهین میشه.

    ب) ارتباط ادمین با پلیرها. که نمونه معروف دارد.

    ج) دادن مجوز خرید و فروش اکانت. که این واقعا شاهکاره. شخصا اشتیاقم به بازی فروکش کرد.


    دوست عزیزم ناصر کلاهبردار و رفیق قدیمی حمیدرضا بمب بزرگوار که به بنده تضمین دادید الان من از شما دو نفر جواب می خوام. قرارمون این بود؟ من که گفتم این سایت ها فقط درآمد براشون مهم هست ولی گفتید اگر تخلفی دیدی همه باهم حذف می کنیم و جبران خسارت مالی میشه درسته؟ الان میگم خرید و فروش اکانت(که خیلی راحت می تونم ثابت کنم) مجاز هست؟ الان پای حرفتون هستید؟ من روی حرف شما نزدیک ۴۰ نفر را وارد سرور کردم و الان احساس می کنم مدیون آنها هستم. شما جوابی به من بدید تا به دوستانم بدهم. منتظر پاسخ شما می مونم.


    اینها رو که گفتم واقعا آفت هست. متاسف میشم واقعا از سطح فکر کسانی که بعد از این پست میخوان بیان بگن جنوب غرب هم کم آورده بهونه میاره! همچنان که همه می دانیم شمال غرب هم کم نیاورده بود. اونها حذف کردند ولی ما هستیم چون نمی خواهیم سرور را به کام دیگران تلخ کنیم. حذف هم نمی کنیم. اما تا ادمین محترم پاسخ بنده در خصوص مجوز خرید و فروش اکانت را ندهند هیچ گونه گلدی از طرف دوستانی که بنده وارد سرور کردم خریداری نخواهد شد. ما هستیم و می مانیم چون به کسانی که وقت و هزینه برای این تفریح کرده اند احترام قائلیم. گفتیم به جای هزینه کردن در دات کام و پول به جیب بیگانه ریختن؛ بریم سایت ایرانی و فضایی درست کنیم که پلیرهای ایرانی با هزینه کمتر تفریح کنند و سودش عاید هموطنمان بشود ولی متاسفیم که هموطن ما تمام خطوط قرمز بازی را کنار گذاشته واسه درآمد مقطعی. این سرور می توانست حیثیتی برای این سایت باشد و حداقل دویست پلیر دیگر منتظر تایید ما برای ورود به این سایت سالم در سرورهای آینده بودند که قطعا اگر جواب قانع کننده ای نگیرم پاسخ من مایوس کننده هست.


    اندکی صبر؛ جذابیت نزدیک است.

    همیشه پیروز و سربلند باشید.


    پ.ن۱: یادم میاد دوستان در جلسه توتال ها مدعی بازی پاک بودند. با قاطعیت هر گونه خرید و فروش اکانت را ممنوع اعلام کردند. در بیانیه نهایی هم بر این موضوع تاکید شد. الان چه اتفاقی افتاده که مجاز شده؟

    ببینید بنده خودم وکیل هستم و بهانه تراشی را از همه بهتر بلدم و دارم تدریسش می کنم. اینکه بیاین بگین اکانت خریدن تو ساید دیگه ممنوع بود نه تو ساید خودی واقعا دیگه نوبره و حالم را بد می کند. باید یه وقتایی مثل مرد پای حرفمون بمونیم. اینکه هر روز به یک بهانه ای از حرفی که خودمون زدیم خارج بشیم و بزنیم زیرش و برای برنده شدن از خطوط اخلاقی رد بشیم به هیچ وجه برازنده مردانگی ماها نیست.

    پ.ن۲: در جلسه توتال ها در همان دقایق اول گفتم:

    ((در دنیای تراوین کسی حرفش را در دفتر اسناد رسمی ثبت نمی کند؛ شرافت و مردانگی لیدرها و پلیرها تضمین وعده ها و حرف هاست)).

    پ.ن۳: نیاز نداره به جز دو نفری که اسمشون رو آوردم (و ادمین محترم به شرح فوق) کسی بخواد پاسخی بده. خودتونید و وجدان و شرفتون. این هنوزم برای من یک بازی هست برای شما چطور؟

    پ.ن۴: همچنان با احترام رفتار کنید. یک سال زمان خیلی زیادی هم نیست. تمام خواهد شد.

    پ.ن۵: انقدر شرمنده قول های رفقا شدیم که اگر عمری بود و سروری پلی دادیم (اسپیدترا که فکر نکنم) صحبت ها رو ثبت و ضبط کنم که این وضعیت اسف بار پیش نیاد. امان از تجربه.

    پ.ن۶: دو نفر از رفقا مطالب حقوقی در پست های قبلی فرستادند که عارضم خدمتشون زمانی که قانون خاص در موضوعی وجود داشته باشد به قوانین عام مراجعه نمی کنیم. استدلال و استناد شما عزیزان تا قبل از تصویب قانون جرایم رایانه ای صحیح بود ولی بعد از تصویب این قانون که همچین جدیدم نیست باید در خصوص این موضوعات به قانون خاص خودش رجوع کرد که در خصوص انتشار مطالب خصوصی اگر فاقد مشکل توهین و افترا و تبلیغ بر خلاف شئونات جامعه و جهت احقاق حق و علمی و عملی باشه جرم انگاری نکرده. چگونه میشه مطلق رویت داده های رایانه ای خصوصی را جرم دانست؟ و البته مستحضر به تفسیر به نفع متهم و اصل برائت هستید. موفق باشید.

    پ.ن آخر: گفتم که بنده جسارتا وکیل و مدرس حقوق جزا هستم و قطعا با جدیت پیگیر بند ۴ خواهم بود.


    ویرایش:‌

    بابت پست های پرهام عزیز ؛ دوست و همبازی خوبم؛ باعث تاسف بود و در بند ۱ توضیح دادم و از محضر دوستان عذرخواهی میکنم و قطعا تذکر جدی و قاطع داده خواهد شد. هیچکس حق توهین ندارد حتی نزدیکترین دوستانمون. تهمت و افترا نباید باعث بشه ما از کوره در برویم.

    کلا فضای فروم جالب نیست و احترام آخرین گزینه هست. به عنوان بی ادعاترین و کوچیک ترین عضو جامعه پلیرهای این سرور ؛ از همه بالاخص دوستان خودم خواهش می کنم در اوج عصبانیت که یک خصیصه عادی و ذاتی و غریزی انسانی هست مودب باشیم و ادب رو که خصیصه اکتسابی هست رو به نمایش بگذاریم. امیدوارم اینچنین باشد.

  • پ.ن۶: دو نفر از رفقا مطالب حقوقی در پست های قبلی فرستادند که عارضم خدمتشون زمانی که قانون خاص در موضوعی وجود داشته باشد به قوانین عام مراجعه نمی کنیم. استدلال و استناد شما عزیزان تا قبل از تصویب قانون جرایم رایانه ای صحیح بود ولی بعد از تصویب این قانون که همچین جدیدم نیست باید در خصوص این موضوعات به قانون خاص خودش رجوع کرد که در خصوص انتشار مطالب خصوصی اگر فاقد مشکل توهین و افترا و تبلیغ بر خلاف شئونات جامعه و جهت احقاق حق و علمی و عملی باشه جرم انگاری نکرده. چگونه میشه مطلق رویت داده های رایانه ای خصوصی را جرم دانست؟ و البته مستحضر به تفسیر به نفع متهم و اصل برائت هستید. موفق باشید.

    آقا رضای عزیزسلام

    خیلی ارادت داریم🌹♥️

    شبتون بخیر


    صرفا این قسمت آخر پستتون رو ریپلای کردم چون اون بحث حقوقی مربوط به انتشار اسکرین شات یا فایل صوتی در فروم بنده مطرح کرده بودم.


    خیلی جسارت میکنم، قطعا شما مختصص این زمینه هستید و اطلاعاتتون از هرکس موثق تره.

    بنده براساس یه گشت و گذاری تو سایتای مراجع قانونی این حرف رو زدم اما اگه شما میگید اینجور نیست حتما حق با شماست.



  • دوست عزیز و گرامی تمام پیغامهای دوستاتون برای خرید اکنت ها موجود هست فقط برای اینکه ناراحتی برای فرستنده پیام ایجاد نشه اینجا نمیزارم اسکرینشو (اما یا خبر ندارید که اعلام کردم خدمتتون اما اگر خبر داشتید و با هدف دیگه ای این پست رو گذاشتید با احترام به فرستنده مجبور میشم بزارم اینجا تمام پیامهارو



    بزرگوار یه قسمت پستتونو میزارم با دو تا ضرب المثل

    پ.ن3: ادمین به ما تارگت نگفته شما هم حذف کنید برید؟:دی


    دوست گرامی جسارت نباشه یه ضرب المثل هست که میگه :

    پنبه دزد دست به ریشش میکشه

    یکی دیگه هم اینه

    دُوز وَ كْلاه خواه پَرِدارَه:






    با سلام و سپاس از پستی که گذاشتید


    بله تمام مدارکش پیش ما هست


    چه خرید اکنت و ...........


    و چه پیشنهاداتی که برای خرید به بچه ها و حتی شخص خود من داده شده


    متاسفانه باید بگم


    هر دم از این باغ بری می‌رسد، تازه‌تر از تازه‌تری می‌رسد


  • سلام


    سوال دوستان تاپ 10 تغییری در غارت ها حاصل شده ؟

    من حس کردم یکم منبع در هر 4 ساید بازی کم شده با توجه به ناتارهای هر چهار ساید گفتم توی فواصل معین هر 10 تا 15 مین یک اتک ؟

    این ناتار ها بعضی هاشون لامصب مثل لامبورگینی دیوار آپ میکنن و همینطور اقامتگاه زدن ساختمان اصلی هم عقبشون نمیندازه توی 10 ساعت دوباره مثل مون ساع اول شده این باگ یا مدلش همچینیه ؟


    با توجه به تاپ 10 و اسکرین های متوالی نسبت به دیشب منابع کمتر رید شده توسط تاپ 10 های ناتار ها فکر کنم شیرشون خشک داره میشه یا کسی شیطونی میکنه البته بعید میدونم شیطونی باشه چون تقریبا ناتار های مرکز هر ساید هم به همین مسیبت گرفتار شده کل ساید ها همین وضعیت رو دارن

  • سلام بر صادق عزیز و گرامی.


    البته مباحثه دو نفره تخصصی نمیخوام انجام بدم لذا جهت تنویر اذهان دوستان؛ وقتی در حوزه حقوق جزایی صحبت می کنیم هر گونه تفسیر موسع و جرم انگاری گسترده خلاف اصول حقوق جزا می باشد و این امری ‌‌‌‌‌‌کاملا پذیرفته شده در تمام مکاتب حقوقی می باشد و از قرن ۱۸ سنگ بنای criminal law می باشد. پس اسرار را گسترده معنی نمی کنیم و به موارد حیثیتی مضیق می کنیم چنانچه رویه قضایی آرایی از دیوان موید همین دیدگاه می باشد. حقیر تا الان هم رایی مبنی بر محکومیت بر اساس انتشار اطلاعات رایانه ای عادی در فضای مجازی ندیده ام. شماهم احتمالا ندیده باشید.

    نظر پلیس فتا هم که سایت منبع بوده بیشتر جنبه پیشگیرانه دارد تا جنبه کارشناسانه و حقوقی.

    در خصوص حریم شخصی اختلاف نظر آنچنان زیاد است که حتی داخل خودرو بر اساس نظریه مشورتی مجلس شورای اسلامی حریم شخصی تعریف نشد!

    البته نظر حضرتعالی کاملا محترم می باشد. جسارت کردم و جهت احترام به دوستان آخرین اظهار نظر بنده بود.


    صادق جان نگفته بودی حقوق دانم هستی؛ هر دم از این باغ بری می رسد. با وجودتان افتخار می کنم.


    پ.ن: سرور فینال هستی؟ اینجا که دارن می کشنمون. بلکه بیایم اونجا The wall ازمون دفاع کنه.

  • سلام خدمت شما.


    جسارت می کنم ولی اسم اکانت فرومی شما بنده رو یاد شاهکار صادق هدایت میندازه و هوس کردم دوباره مطالعه ش کنم.

    بنده خیلی روی این مورد بررسی کردم و به این نتیجه رسیدم ‌‌‌که ظاهرا برنامه جوری نوشته شده که شب های یک شنبه و دوشنبه منابع ناتار در کل سرور به شدت کم میشه در حدی که فقط این دو روز سربازخونه بزرگ رو نمیتونم شارژ کنم. تا الان نگفتم چون حس کردم شاید اشتباه کنم اما این پیام شما اطمینان ایجاد کرد.

    البته دوستانی که در بحث برنامه نویسی و آی تی تخصص دارند نظر بدهند بهتر هست.


    پ.ن: حالا خوبه پنج شنبه این اتفاق نمی افته. ;)

  • یا واقعا ایستگاه گرفتین ملت رو یا واقعا اسیتگاه ملت رو گرفتین !


    اسکرین چی واقعا ؟


    پسر جان باز دم بچه های ساید nw گرم که موقع حذف بیشتر اکانت هاشونو بدونه دریافت خرج کرد دادن تحویل سایدشون رفتن اما توضیح پایین !


    جناب سورنای عزیز من مسله ای رو میگه که بهتره شما بهش توجه کنید :

    شما کلا اول میای میگی من اینطوریم و من اونطوریم اما شما با صحبت اولت میای خودتو آدم خوبه کنی بعد خیلی شیک و مجلسی سعی میکنی هر دفعه یک پیراهن عثمان درست کنی و سمی مهلک توی فروم پخش کنی که تا چندین صفحه همه از خجالت هم در بیان و از بحث جذاب تحلیل دور بشیم و بعد جناب عالی میای میگی باز فروم اینجوری و فروم اونجوری


    ببین این کاری که تو میکنی و بعد از تو هم خوارج تایید کننده جناب عالی هست کار خوبی نیست شما اگر به اقاید خودت پایبندی میتونی بار و بندیل سفر ببندی و بری (که فکر نمی کنم قصدت این باشه چون اگر بود مثل بچه های nw مثل مرد پای افکار و اعتقادات می ایستادی و حذف می کردی)اما اگر موندی یعنی قوانین اینجوری بودن بازی رو قبول کردی پس بجای شانتاج کردن یکسری که گول ننه من غریبم بازی شما رو میخورن و سریع پشتتون راه می افتن با وعد آب برق و گاز مجانی توی فروم تظاهرات به پا میکنن و در آخر مثل همونهایی که دنبال آب و برق مجانی بودن و لوله نفت توی خونشون و الان با پک دلاور و گرز گرزدار ازشون پذیرای میشه بشینی و بازی کنه و از این پست های سمی کمتر استفاده کنی حداقل اگر برای وقت و هزینه خودت ارزش قایل نیستی زحمت یکسری افراد ساده رو ب فریب به باد ندی



    پ.ن:

    سلامِ مرا به وجدانت برسان

    و اگر بیدار بود بپرس

    چگونه شب ها را

    آسوده می خوابد . . . ؟

  • خرید و فروش در ساید های دیگر حتمن غیراخلاقی است ولی تا حالا نشنیده بودم خرید ااکانت در ساید توسط بازیکنان همان ساید آنهم روز 64 سرور غیر اخلاقی محسوب شود !

    مگر از ساید شما اکانت خرید شده ، آهان فهمیدم شما قسمتی از شمال شرق رو خریده بودید ؟!

    دوست عزیز کار شما بابت فرستادن نیروی نفوذی در شمال شرق غیر اخلافی بوده ، نه اینکه پول گلد یک بازیکن را بدن در ساید خودی تا همرش به همسایه هاش نخوره اون هم با لانچ بچه های جنوب غربی !

    همون بهتر تشریف ببرید از سرور ، با این حجم از قلب واقعیت و فرار به جلو !

    پی نوشت : واقعن این سطح ار وقاحت و پررویی هم نوبره !


  • بزرگوار سم چیه


    اول از دوستانت سوال کن ببین چنین چیزی بوده یا نه بعد داد و بیداد کن


    از محمد رضا وگنس و آقا کیا اکنت رونجر بپرس برادر من


    اگر گفتن آره پیشنهاد خرید اکنت دادن اونوقت مرد باش و بیا اینجا بگو اشتباه کردی


    و اگرم گفتن نه بازم مشکلی نداره شماره دوستانتو داری دیگه من اسکرین میگیرم از پیامش میزارم


    هر چند که میدونم اونها راستش رو به شما میگن و منم مجبور نمیشم اسکرین بزارم



    ولی مردونه . خداوکیلی . حالا که پیگیر بودی بیا این یه مورد رو با هم مشخص کنیم باز بقیه نمونن تو دو راهی که کی راست میگه کی دروغ


    منتظر خبرتم داداش

    خودتم ناراحت نکن من دروغ نمیگم . هر جا هر کی احساس کرد چیزی رو دروغ میگم بیاد ثابت میکنم براش

  • حاجی اون راهی که تو میری تهش بهشت هست و در بهشت با دوزخیان معامله حرام است !

    جواب شما رو در پست زیر دادن قشنگ بخون

    خرید و فروش در ساید های دیگر حتمن غیراخلاقی است ولی تا حالا نشنیده بودم خرید ااکانت در ساید توسط بازیکنان همان ساید آنهم روز 64 سرور غیر اخلاقی محسوب شود !

    مگر از ساید شما اکانت خرید شده ، آهان فهمیدم شما قسمتی از شمال شرق رو خریده بودید ؟!

    دوست عزیز کار شما بابت فرستادن نیروی نفوذی در شمال شرق غیر اخلافی بوده ، نه اینکه پول گلد یک بازیکن را بدن در ساید خودی تا همرش به همسایه هاش نخوره اون هم با لانچ بچه های جنوب غربی !

    همون بهتر تشریف ببرید از سرور ، با این حجم از قلب واقعیت و فرار به جلو !

    پی نوشت : واقعن این سطح ار وقاحت و پررویی هم نوبره !


    یک روز یک بنده خدایی میگفت شراب حرام است اما وقتی رساله یک بنده خدای که اسم نمی برم بهش نشون دادم که میگفت تا زمانی که از حالت طبیعی خارجت نکنه جنبه دارویی داره مصداق صحبت شما همینه دقت کن به جمله من خودت میگیری اوکی


    پ.ن:


    فقط نمیدونم چرا من هرچی میخورم از حالت طبیعی خارج نمیشم فکر کنم خدا استثنا قائل شده ;)

  • عزیز من ناراحت نشید منم جام تو بهشت نیست خیالت راحت اونجام با هم همبازی هستیم داداش


    فقط یه قسمتی از پست جناب سورنا رو کپی کردم البته با اجازه ایشون لطفا خوب بخونید:


    پ.ن۱: یادم میاد دوستان در جلسه توتال ها مدعی بازی پاک بودند. با قاطعیت هر گونه خرید و فروش اکانت را ممنوع اعلام کردند. در بیانیه نهایی هم بر این موضوع تاکید شد. الان چه اتفاقی افتاده که مجاز شده؟

    ببینید بنده خودم وکیل هستم و بهانه تراشی را از همه بهتر بلدم و دارم تدریسش می کنم. اینکه بیاین بگین اکانت خریدن تو ساید دیگه ممنوع بود نه تو ساید خودی واقعا دیگه نوبره و حالم را بد می کند. باید یه وقتایی مثل مرد پای حرفمون بمونیم. اینکه هر روز به یک بهانه ای از حرفی که خودمون زدیم خارج بشیم و بزنیم زیرش و برای برنده شدن از خطوط اخلاقی رد بشیم به هیچ وجه برازنده مردانگی ماها نیست.

    پ.ن۲: در جلسه توتال ها در همان دقایق اول گفتم:

    ((در دنیای تراوین کسی حرفش را در دفتر اسناد رسمی ثبت نمی کند؛ شرافت و مردانگی لیدرها و پلیرها تضمین وعده ها و حرف هاست)).

    پ.ن۳: نیاز نداره به جز دو نفری که اسمشون رو آوردم (و ادمین محترم به شرح فوق) کسی بخواد پاسخی بده. خودتونید و وجدان و شرفتون. این هنوزم برای من یک بازی هست برای شما چطور؟

    پ.ن۴: همچنان با احترام رفتار کنید. یک سال زمان خیلی زیادی هم نیست. تمام خواهد شد.

    پ.ن۵: انقدر شرمنده قول های رفقا شدیم که اگر عمری بود و سروری پلی دادیم (اسپیدترا که فکر نکنم) صحبت ها رو ثبت و ضبط کنم که این وضعیت اسف بار پیش نیاد. امان از تجربه.


    خوب خوندی برادر من دوباره بخون


    اگر قانع شدی کار اشتباهیه برو تو موضع قبلیت که منم مدارک اراعه کنم


    فقط از کوره زود در نرید و تو کل پستهای من اگر هر چیزی پیدا کردید که من براش توضیح قانع کننده و یکسریهاشو مدارک معتبر نداشتم
    اونوقت شما تصمیم بگیرید من انجام میدم ولی اگر بود فقط یه معذرت خواهی ساده تو همین فروم ما را کفایت میکند.


  • طبق بند بالا توی قسمت قوانین همین سایت خرید و فروش اکانت تحت هر شرایطی (چه از داخل چه از خارج ساید) ممنوع هست و اکانت خریدار بهمراه اکانت خریداری شده باید مسدود بشن.


    قابل توجه دوستانی که دارن ماستمالی میکنن.

  • نشد دیگه من مسموم کننده بودم و دروغگو بودم و منو به وجدانم حواله دادی گفتی مردمو سر کار میزارم و ....


    بعد میگی اسکرین چی و.....


    وقتی گفتم برو از دوستات بپرس رفتی پرسیدی حالا بحث رو عوض میکنی


    انقدر مرام و معرفت داشته باش بگو رفتم پرسیدم و درست بود در غیر اینصورت من فکر میکنم شما هنوز قانع نشدی و با احترام به دوستی که از طرف شورای لیدری شما نامه خرید اکنت داده بود مجبور میشم اون اسکرین چی که شما فرمودی رو بزارم تا به قول شما یه بحث جدید تو فروم شروع بشه اونم از قولو قرارهای قبلی لیدرها و .... و نحوه عملکرد لیدرهای شما ( بحث جالبیه اما اگر دنبال این کارها بودم از این داستانها زیاد دارن لیدرهای گرامی و ناراحتی ما هم دلیل داشت

    الانم که لیدرهای سایدهای دیگه گویا متوجه شدند و خدارو شکر من بعد از اینکه ایشون فهمیدن پیغام گذاشتم وگرنه اساتید انگ چسبوندن دوباره هزار تا انگ به ما میچسبوندند.


    بزرگوار نتیجه سوالتون از دوستان چی بود ما و خوانندگان فروم منتظریم


    ضمنا اگر کاری خلاف وعده هاتون میکنید و کسی میفهمه و میاد میگه کار اشتباهی نکرده ( کار اشتباه تعریفش تو ذهن شما متفاوته گویا با ذهن من)


    در انتظاریم عزیز

  • داداش اشتباه داری میری ببین اگر اینطوری بخوایی هر جوری که دلت میخواد و دوست داری هر قسمت از پست یک نفرو کات کنی که نمیشه من چون حالشو ندارم نگشتم اما شما برو اول توافق نامه رو بیار پستشو کامل بذار اینجا تا خیلی چیزا واست کامل روشن بشه جناب سورنا عزیز دقیقا همین کارو داره میکنه و کلا گه گاهی دوست داره مثل حاجی حسین نوستراداموس بیاد یک سمی پخش کنه بعدم پیراهن عثمان کنه و فریاد آهای قرآن ها را سرنیزه بزنه و بگه من با کتاب خدا نتمیجنگم در حالی که توتال های هر چهار ربع بازی خودشون قرآن ناطق این بازی هستن اما داره ......


    اگر کسی قوانین رو رعایت کنه حق داره از قانون اشتباه انتقاد کنه نه اینکه حودش آره ولی برا بقیه خار داره


    به شما هم پیشنهاد میکم زیاد لوس نکنی چون پست هات کامل مشخص که خودت چه وضعیتی داری ولی به خاطر همین نمیتونی درک درستی از مسله ای که داخلش هستی داشته باشی و مدام داری بازیچه دشته یکسری میشی من نه داخل سایدت هستم نه نفعی میبرم اما معتقدم پدیرفتن اشتباه توی یک زمان درست یعنی موفقیت


    ببخشی ولی دیگه جواب نمیدم <3


    mkjm بدو داداش خوب نقشی بهت دادن از این نقشت توی فروم استقبال میکنم الحق و انصاف هر کسی این نقشو بهت داده از تواناییهات به خوبی آشنا بوده و بقول معروف دقیقا سر پست درست گذاشتت و ازت بهترین کارای رو میگیره منظورم لایک و دیسلایک کردنت هستش خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ:D