نقد و بررسی سرور 1 ایکس راند 2 | آغاز 6 شهریور 1399 |

  • ولی شما دف دادید و کاری کردید عملا یه ساید از دور خارج بشه

    میگم زشت نباشه اینو میگی، اینکه شمال غرب عملا بخاطر دفاع شمال شرق از دور خارج شد، زشت نیست؟
    چون خودشون یه ده باری گفتن کل اون همرها که دیوار شد عددی نبوده واسشون و علت حذف کاملا چیز دیگه ست، الان شما خلافش رو مینویسی میان شاکی میشن،


  • سلام بزرگوار

    اینجا هر چی دوست داشتید گفتید و 2 تا مدرک آوردید که برداشت من ازش فقط کثیف بازی کردن بود که تو تیم لیدریتون چه کارها کردید و یه لیدر رو کنار گذاشته بودید و ......

    حالا این مدارکی که اراِِیه دادید رو قبول داریم و بخشی از اعتراضات دوستان همین بوده


    اما از این مدارک چطور به اون نتیجه رسیدید نمیدونم



    فقط معنی این جمله رو از توتال بزرگ (سنی) و محترم بپرسید


    این نمونه که عرض شد از جناب آقای مازیار خان


    ( دیگه این کارها و متای قایمکی و یهو معلوم بشه که با فلان ساید از اول متا داشتیم و کمک می کردیم و این حرفها گذشته دیگه خیلی زشته برامون)) به نقل مضمون حرف شما.)




    عزیز من همش نزنید بوش کل سرور رو برداشته


    اینجوری داره ir رو هم بوش میگیره ها

  • Bullshit

    مثنوی صد من یه غاز و لاغیر!


    با شعار من می نویسم پس زندم!


    دوست عزیز یه مقدار آروم چه خبره، این همه جملات بی ربطو چطور ربط دادی به هم؟


    پینگ پنگی؟ آها کسی ریز بشه روی فرمایشات شما و گافاتو پیدا کنه واشر سرسیلندر میترسونی؟ :( گفتی اموجی فان دوست نداری.


    سلسله گاف هایی دادی این دفعه خیلی کمرشکن تر، یعنی تکل زدی توی محوطه جریمه و پنالتی اخراج با هم، سعی کن خوب بخونیش و ادیتش کنی، قول میدم این بار به روی کسی نیارم. اگرم گاف ها کماکان باقی بود همون تایم همیشگی سری جدید گافداد اکران میشه.


    شاید هم یکی زودتر اقدام کرد که دیگه شانس خودته، به هرحال اطلاعات مفیدی رو درز دادی متشکر.

    Before You Embark on a Journey of Revenge, Dig Two Graves

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Diablo ().

  • آفرین بهنام جان

    همون اول میگفتی دلمون خواست زدیم بازم میزنیم . دیگه این ننه من غریبم بازی ها چیه در میاوردین تو فروم که اس دبل با ان دبل متا کرده و دو به یک رو ما بودن و همش ما رو میزدن . ما کلا تو سری خور بودیم و ...

    حالا که ان دبل حذف کرده ما دو به یک میکنیم روتون .

    الان تازه دارین میشین اون آمردادی که تعریفش رو شنیده بودیم . "ما میتونیم و میزنیم " ای جونم ما دنبال حریف اینجوری بودیم که مثل شیر بیاد وسط و سینه سپر کنه و نعره بکشه و بگه من هستم نه مثل یه موش بره تو یه سوراخ و همش بگه شماها نامردی کردین بر علیه من آخه جنگ شیر و موش مگه میشه . وای مامان جون این شیره میخواد منو بخوره . الان خوبه که یه شیر جلوی خودمون میبینیم

    ناصر جان


    اولش Take it easy

    ما کی گفتیم نامردی شده ؟ فک کنم سر کلاس های این دوست معاصر و باستان شناس و هرچی که خودش دوست داره زیاد نشستی و یاد گرفتی گودرزو با شقایق ربط میدی !


    هیچ وقت گفته نشده نامردی شده ، نامردی تو جنگ اصلا معنی نداره ( میتونی به یوسف بگی چت های من با خودشو برات بفرسته ببینی جطور باهاش حرف زدم ) !!! ما گفتیم سیاست اشتباهی در پیش گرفتید ، اینم نتیجشه اون سیاست اشتباهه .... باز این سیاست اشتباه تکرار نکنید، وگرنه شما بالای 5 الی 6 بار تلاش کردید مارو بزنید هربارش بدتر از قبل دیوار شدید !

    ناصر جان واسه شما که مشاورهای درستی پیشت نداری که راهنماییت کنن و نزارن بیوفتی توی چاه ناراحتم برادر! اصلا دوست ندارم شما هم بگی ادمین بود و فرار کنی ولی همیشه اینو بدون یه سیاست جنگی هست که طرفو میکشن داخل ، داخل تر ، داخل ترررر ، بعد بمب ! ( عین همون استراتژی که واسه عملیات مرصاد استفاده کردن )


    شما واقعا فک کردی با صفر شدن 2 تا اسپان امرداد میره زیر فشار بعد تکشاخ میگه من قهرم اصلا؟؟؟ و با نامردی مارو زدن ؟! :)))))

    از اول سرور اکانت شما توی تاپ غارته ، فشاری هم که روت نبوده فقط ساختی ... ولی باز تکشاخی که صفر شد امروز اومد جای شمارو توی تاپ 10 گرفت واقعا چطوری بازی میکنی؟!



    پ.ن: من اصلا دوست ندارم سرور قبل کتیبه تموم شه و هر جور شده میکشونمتون تا اخر سرور تا همر ببین و یادبگیر تارگت داشته باشه یجا بزنه :)))

  • بهترین اکانت های شمال شرق 🧐؟!!

    داداش اشتباه می زنی ، فکر کنم شما خائنین به شمال شرق هستید و دوستان جنوب غرب بدانند ، اگر یک دفاع از جنوب غرب برای دوستان شورشی ارسال شود ، براحتی می توانیم جبران کنیم به گونه ای که به یادگار بماند !

    الیته فکر نکنم دوستان جنوب غرب این کار کثیف را انجام دهند ، با توجه به شخصیت و منش لیدرهای جنوب غرب این کار بعید است.

    دوستان عزیز مخالف با متای شرقی ، بمانید و بجنگید ولی به عنوان خائنین به ساید خودتان تا ابد در خاطره تراوین بازها ثبت خواهید شد .

    کمک کردن و دفاع دادن به عزیزی که پدرش را از دست داده ، یک کار اخلاقی بوده نه یک کار سیاسی، ولی دفاع دادن به شما توسط جنوب غرب یعنی مجاز بودن تمام امور غیراخلاقی در این سرور !

    ما آماده هستیم برای بدترین سناریو ها!

  • گله ای گوسفند که توسط یک شیر اداره میشود از گله ای شیر که توسط یک گوسفند اداره می‌شود بهتر است...


    درود


    این پستتون حاوی نکات آموزشی بالایی بود که من مهمترین قسمتش رو نقل قول کردم تا همه از شما یاد بگیریم .


    الان گله‌ی گوسفند کیا میتونن باشن؟ اگر میشه برای ما که تا سوم نهضت درس خوندیم یه توضیح مبسوط ارائه بفرمایید و اینکه بالفرض مثال شما صحیح آیا این گله گوسفند توانایی تشخیص بهترین متا را داشتند؟


    قسمت آماری هم که دادید بسیار شایان توجه و از آنالیزورهای تمامی سایدها دعوت میکنم که مدنظر قرار بدند که بر دانش بازیشون اضافه شه.


    هنوزم نفرمودید چرا فحاشی کردید؟ اونم تو یه گروه عمومی که باعث شد بزنیمتون.


    و در آخر شما به عنوان یک جاسوس چهارجانبه که هر روز در ماشین یکی از سایدها بودید غنیمتتون برای NE چی بود ؟


    شادزی مهرافزون


    پ.ن

    از اینکه نورالله کبیر من رو ریپلی کرده هر روز که از خواب پا میشم در پوست خود نمیگنجم.

  • سلام خدمت شما


    خیلی ممنون که بنده رو خطاب قرار دادید (اگه درست متوجه شده باشم) و قابل دونستید، اما امیدوارم این پست بنده Spam محسوب نشه. سعی میکنم حق مطلب رو طوری ادا کنم که بیشتر به سمت واقعیت ها بره و کمی محتوای سیاست های Quarter ها رو داشته باشه.



    دوقطبی امرداد و غیر امرداد: واقعا منظور من اینی نیست که شما برداشت کردید. الان هم سرور اینطوری نیست که "یا با مایی یا دشمن"! یا لااقل من اینطور فکر نمیکنم. اما چیزی که من میبینم این هست که جمع کثیری از پلیرها (از نظر تعداد کم نیستن اما نسبت به کل سرور درصد کمی دارن) اومدن که امرداد رو بزنن و فکر نمیکردن که جریان سرور به کدوم سمت پیش میره. این رو من با دوستان شمال غرب هم که حرف میزدم، واضح میگفتن که با انگیزه اومدن جلوی ما بازی کنن و انرژی خوبی هم گذاشتن (که من خودم تو پست هاشون ازشون تشکرم کردم بایت اینکه بازی رو مهیج کردن). و این صحبت ها گاهاً از بازیکن های شمال شرق و جنوب غرب هم شنیده شده. دست کم میشه اینطور گفت که بودن امرداد (و صد البته زمزمه سرور بدون بات) نویدبخش سروری خوب و جذاب براشون بوده. و الا بنده هم میدونم که اکثریت پلیرهای محترم این سرور اومدن بازی خودشون رو بکنن. و با شما موافقم که این سرور برای ما Run نشده.



    جمع شدن توی یک ساید (ربع؟): آقا من میگم هر کدوم از این ربع های بازی باید یکدست باشه (لااقل تو سرور های ایران که عادت داریم به این قضیه) که بشه برای آینده ی نزدیک و دور اتحاد ها برنامه ریزی کرد. هدف از مطرح کردن این ایده صرفاً اینه که پلیرهایی که با یک مجموعه (امرداد یا هر اتحاد دیگه) مشکل دارن، یهو تو Midgame و قبل و بعدش نیان ساز مخالفت بزنن یا برعکس بقیه با اونا مخالفت نکنن. اینطوری میشه که اون ربع بهم میریزه و گاهی شاهد جنگ داخلی هم هستیم. خب از نظر من همچین اتفاق هایی به ضرر کل سرور هست چون جذابیت کمتر و کمتر میشه. و الا اون نگاه بالا به پایین و فاشیستی (خیلی ممنون :() رو بنده ندارم به هیچ وجه! همیشه هم گفتم من توی این بازی با وجود تجربه نسبتا زیاد نوب هستم و دارم همچنان یاد میگیرم.


    99 درصد پلیرها: راستش اجازه میخوام با این مخالفت کنم! دلیل هم میارم: این سرور کلا چند تا پلیر داره؟ 500 تا خوبه؟ اگه من به شما بگم حدس میزنم لااقل 100 تاش با انگیزه درگیری با امرداد اومده بودن، پر بیراه نگفتم. شما حساب کن دوستان شمال غرب که علنی میگفتن انگیزه شون چی بوده (و من بهشون احترام میذارم). الان هم که پلیرهای مخالف سیاست آریانا توی اتحاد دیگه جمع شدن ... خب آیا این ها فقط 1 درصد هستن و 99 درصد دارن کار خودشون رو میکنن؟



    بزرگتر کردن زمین بازی: دوست خوب من.... این قسمت از ادبیات ساده شما کمی تند و کنایی شد اما باز هم قابل احترام هستید و جواب میدم. نه عزیز واقعا انتظار ندارم ربع ها به صورتی که شما گفتید پخش بشن؛ در عوض، تمایل داشتم که سیاست ها واضح و مشخص باشه. مثلا یه جمله خیلی خوبی که یوسف ریتالین از تیم شما همیشه میگه، اینه که متای 3 به 1 رو قبول نداره و نمیذاره اینطور بشه (نقل قول محتوایی). خب این دیدگاه انصافی هست در جهت جذابیت سرورهایی که تیم داخلش هست و انعطاف پذیری هم داره و بنا به شرایط سرور ممکنه با هر تیمی هم گروه و متا بشه. بقیه تیم ها هم میدونن Stance این لیدر چیه! اما اینکه هدف چندین نفر از روز اول فقط رویارویی نظامی با یک اتحاد باشه، از دیدگاه من جالب نیست. بنده همیشه فکر میکردم که جنوب غرب هیچوقت ساید برنده نبوده و مشکلاتی داشته (تفکر استنتاجی از تجربه) اما این سرور دیدم که اشتباه کردم و تیم Masters خوب عمل میکنه که امیدوارم تا آخر سرور هم اینطور بمونن. حالا از نظر شما این دیدگاه، تفکری Dogmatic هست؟ یا اون دوستانی که در هر صورت میخوان اثبات کنن که امرداد کثیف بازی میکنه، توی سرور دست میبره و ....؟



    پی نوشت 1: جناب 2pac ببخشید باز از شمال غرب صحبت شد؛ هدف نگاه بالا به پایین و بی ارزش کردن توانایی های اون ربع نبود.

    پی نوشت 2: چشم آقا من به لیدرها معنی اون کلمات و اصطلاحات رو میگم اما خودشون خیلی بهتر از بنده حقیر میدونن.

    پی نوشت 3: خیلی ممنون که از ادبیات ساده استفاده کردید.

    پی نوشت آخر: بدیهی هست که نظر من، نظر ساید شرقی یا ربع جنوب شرق نیست و بخاطر احترامی که به تک تک افراد فروم دارم و به زعم خودم جوابگو هستم.



    رضا،

    سرباز متای شرقی

    روزگاری بود که میگفتن، "تراوین، بهانه با هم بودن"


    الان اینطور شده که "تراوین، مکانی برای توهین، رفع عقده ها و نمایش شخصیت پنهان خیلی ها"

    پست 2 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Motivated ().

  • میگم زشت نباشه اینو میگی، اینکه شمال غرب عملا بخاطر دفاع شمال شرق از دور خارج شد، زشت نیست؟
    چون خودشون یه ده باری گفتن کل اون همرها که دیوار شد عددی نبوده واسشون و علت حذف کاملا چیز دیگه ست، الان شما خلافش رو مینویسی میان شاکی میشن،

    گرامی
    یا متوجه نیستید یا متوجه هستید خودتون رو زدید به متوجه نشدند


    اولا از شمال سوال نکردم و بهتره خودشون بیان جواب بدند,و بهتره دفعات بعد وقتی شم مخاطب نیستی,خودتو وارد هر موضوعی نکنی و بری بشینی دفتو بسازی


    ولی چون تازه اومدی تو سرور ؛برا دونستند جوابتو میدم ولی دفع بعد مخاطب نبودی,لطف کن چیزی ننویس



    موضوع بحث دفاع به امرداد نیست,موضوع سر اینه اون اقا قشنگ و زیبا حرف می زد(برا اینکه جسارتی نکنم,میگم زیبا ...شما بخوانید همون دروغ)



    از اول این اقا اومد زیبا و قشنگ؛جوری مسیر بندی کرد و جوری وانمود کرد, که ضعیف ترین ربع سرور امرداد است و ما نباید اجازه بدیم امرداد حذف کنه و هر جوری شده و به هر روشی شده یا با زدن یا دف دادن,اجازه ندیم توازن سرور بهم بخوره و اینجوری لذت بازی گرفته میشه


    با این ادبیات زیبا؛همرو اوکی کردند.



    البته نکات زیاده و از حوصله خارج

    مثلا یکی از نکاتی که همیشه روش تاکید داشتند, و اینکه همه ذهنیت منفی رو سمت شمال غرب ببرند,


    رو بحث غارت بود,اینکه شمال غرب غارتش عجیب غریب است


    ولی یک هفته قبل پلن اخری شمال غرب و بعدش حذف


    مقدار غارت امرداد و شمال غرب یک اندازه بود,,



    سوالی که از ایشان داشتم اینه,براشون عجیب غریب نیست غارت امرداد؟



    نکته اخر؛جناب اقای 60 سال سن؛اگه وجدانی تو وجودت است اگه کمی اندازه سر سوزن ....داشتی و وقت و هزینه و عمر کسایی که در اینجا میان بازی می کنند برا اهمیت داره و ارزش

    لطف کن دیگه در هیچ سرور ورود نکن و اگه ورودم کردی,وقتی متوجه شدی دوستات در فلان ساید است برو پیش همونها باش و در کنارشون تلاش بکن برنده سرور بشند


    نه اینکه بی وجدانی کنی و بی ....کنی کسایی که تو این مشکلات اقتصادی و مالی و بیکاری ,واسه اینکه کمی از اون دنیای اعصاب خورد کنی بدور هستند


    بازیشنو خراب کنی


    کاش وجدان داشتی و سر سوزنی هم داشتی ,که بازی اینو اون خراب نمی کردی


    الانشم باز دیر نشده

    اگه داری بسم الله و این گندی که تو ساید زدی رو جمع کن و اجازه نده هزینه هایی که این دوستان انجام دادن و براش وقت گذاشتند از بین بره

    اگرم نداری که هیچ بشین حذف کن تا دوستات صد کنن و تو هم سهمی از این کاسه برده باشی

  • گله گوسفند رو واقعا دوست داشتم مثال برازنده ای بود برای خوارجه اقلیت :))

    دوستان و آشنایان یه کتاب خوندم نواله شیر بیشه حتما پیشنهاد میکنم بخونید :دی

  • یا همون دیگه بالا وا نمیستیم و قرار بر این بود ساید رو بدیم دست شما بریم بیرون همتون رو بزنیم خودتون هم میدونستید


    سلام

    بس مشخص شد در هر دو صورت می زنید یعنی براتون فرق نداشت, وضعیت ساید چی میشه هدف زدند بود


    ما هم همینو میگیم


    ,کلا بهانه بود تا دست پروده هایی که امرداد تو ان ای کاشته بود,نذار از این ساید خط حالی رو امرداد بی افته


    دقیقا هدف از زدن الان هم سایدیتون همینه

  • 💎همه آدمها

    ظرفیت بزرگ شدن را ندارند

    اگر بزرگشان کنیم

    گم می شوند و

    دیگر نه شما را می بینند و

    نه خودشان را

    بیاییم به اندازه آدم ها

    دست نزنیم..


    از دوستان تقاضا دارم دیگه جواب همچین ادمای فیک رو ندن

    چون خیلی دارید بزرگشون میکنید

    اگه واقعا هنری دارن توی بازی نشون بدن




    پ ن : نوری اگه میشه به بچه هاتون یاد بده که برای خفت از غارت استفاده نمیشه ، ببینم سری بعد چطور عمل میکنید .



    باشد که رستگار شوید.

  • بهنام جان بازی من کاملا مشخص هست

    نه ترسی داشتم نه چیزی

    1-گوشی با صفحه باز اکانت رو دادم دست بچه های آمرداد تا شاید پاکبازی رو یاد بگیرن و بدونن بدون مولتی هم میشه غارت کرد و اکانت کشید بالا

    2- دوست عزیزم آقا رضا سورنا اعلام کرده بود تو جلسه که من هر کس رو که شک داره به غارت ناصر جانشین اکانت ناصر میکنم که بره ریدش

    رو چک کنه

    3- اشکان جان یه چالش اتحاد دونفر رو گفت با آغوش باز پذیرفتیم که یهو اشکان از دیشب ناپدید شده و نگرانش شدم . اشکان جان اگه سالمی یه دستی تکون بده تا بفهمیم


    و اما دیگه آخرین پیشنهاد برای پاک بازان آمرداد .

    یک اتحاد با هر کدوم از اعضاتون که تو تاپ 10 هستن درست میکنیم اگر اونا تونستن با مدرک بگن که من مولتی رید میدم اکانت من با ایمیل برای خودش و اگر من تونستم ثابت کنم اونا دارن مولتی رید میدن نه اکانت رو میخوام نه ایمیل و نه هیچی از اون سه چرخه با بوق شیپوری اشکان جان تا اون لاستیک با چوب تاب دادن بقیه اکانت هاتون برای خودتون فقط اینقدر مرد باشین که بعد از اینکه بهتون ثابت کردم ( اونم نه تو فروم که آبروتون بره ، تو پی وی و شخصی ) خودتون بیان تو فروم و از همه معذرت خواهی کنین بابت توهینی که به شعوری خوانندگان فروم کردین .

    دیگه فکر نکنم از این بهتر کسی بتونه بهتون پیشنهاد بده ایمیل اکانت در مقابل فقط قبول اشتباهتون و معذرت خواهی بابت اشتباهی که کردین .

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

  • گرامی


    اولا از شمال سوال نکردم و بهتره خودشون بیان جواب بدند,و بهتره دفعات بعد وقتی شم مخاطب نیستی,خودتو وارد هر موضوعی نکنی و بری بشینی دفتو بسازی


    ولی چون تازه اومدی تو سرور ؛برا دونستند جوابتو میدم ولی دفع بعد مخاطب نبودی,لطف کن چیزی ننویس

    باشه دفمو میسازم ، چرا میزنی :دی ما دف سازهارو دور ننداز، ما اونقدرم بد نیستیم،

    ولی خب نمیدونم چرا فکر میکنی حق داری بیای وسط فروم با توهین یه سوال اشتباهی رو بپرسی ، اساس و زمینه سوالت هم اشتباهه (حذف شمال غرب بخاطر دیوار شدن با دف شمال شرق ، در حالی که تمام پلیرهای شمال غرب ده بار گفتن حذفشون ربطی به همر و دیوار شدن نداره )
    اونوقت توتال موظفه بیاد جواب این سوال اشتباه تورو بده؟

    پ.ن: قبلا میگفتم دوستان به هم دیگه توهین نکنید، با این پست حاج حسین باید بگم دوستان به خودتون توهین نکنید :دی چی میگی حسین؟

  • و دیگر هیچ چیز ارزش ندارد ...


    من در پست قبلی خود بسیار مودبانه دوستانم رو مخاطب قرار دادم و یک سری انسان شریف رو که منطق چاشنی زندگیشان میباشد !


    حال قصدم مخاطب قرار دادن این اندک گله گوگولی مگولی پشمالویی میباشد که توسط یکی مثل خودشان اداره میشود ;)


    در پست خود نوشتم ! الان یک و نیم دسته در شمال شرق وجود دارد ! دسته اول کسانی که در شاخه های آریانای کبیر قرار دارند و یک دل و یک رنگ در حال ادامه بازی میباشند و به عنوان ساید شمال شرق شناخته شده و دارای یک متای زیبا با دوستانشان میباشند :saint:


    دسته دوم اندک افراد خروج کرده ای هستند که در حال دیوار شدن یا از دست دادن زمان و زحمات نکشیده و وقت نگذاشته و همر نداشته و دهکده های باقالی ماقالی خودشون ( بجز یکی دو تا از دوستان ماذور عزیزم ! ) و خلاصه در حال دست و پا زدن برای دیده شدن میباشند و فکر میکنن خیلی گولاخند !


    سوال بنده از شما : اگر گولاخید و اکثریت خوب پس چرا به حساب نمیاید چرا نظرتان مهم نیست چرا رفتید زیر پوستی بستید که بعید میدونم اونا هم زیر پوستی به حساب بیارنتون !؟ چرا شما سوار بر داستان نیستید و به رسمیت شناخته نمیشید !؟


    اما یک جواب : مازیار دنبال مخالف گشت الانم توتال شما نیست توتال ماست دوستشم داریم به خاطر اون هم داریم شما رو از سایدمون بیرون میکنیم ! ضمن اینکه نه زحمات شما برای ما ارزشی دارد و نه وقت شما بماند که طبق گفته خودتون هیچ کدوم نه وقت داشتید نه چیزی شما حتی اکثرتون گلدم نداشتید اویزون دیوار مهربانی این و اون بودید برای گلد !


    در آخر : تونستیدم ساید رو بدست گرفتیم تونستیم همر روی هم سایدی خیر بلکه خائنین بلند کردیم و باز هم خواهیم کرد تونستیم با دوستانمان متا بستیم تونستیم شما رو از اتحادهایمان کنار گذاشتیم تونستیم مازیار رو توتال ساید نگه داشتیم ( از شما هم ممنونیم همچنان مازیار رو توتال میدونید راستی 8o ) و هزار توانستیم دیگر !


    شما که خیلی خفن بودید رزومه داشتید زحمت کشیده بودید اکثریت بودید چرا نتونستید یکدوم از این کارها رو انجام دهید !؟


    شما مشکلتون خریدهای میلیونی ماست !؟ ما عادت داریم هر آنچه میخوایم بدست بیاریم مثل وقت و انرژی راستی گلدمون هم خودمون میخریم حال کنیم به امثال شما هم کمک میکنیم تازه اکانتاتونم میخریم ازشون استفاده میکنیم و خودمون رو هم ذلیل نشون نمیدیم ما عادت داریم از بالا نگاه میکنیم به افراد خرده ریز !


    بازم سوالی دارید ؟ اگر بله میتونید در پاسخ این کلمه رو قرار بدید : تونستیم کردیم میتونستید میکردید !


    مثلا این سوال رو مثال میزنم دوباره : مازیار چرا تو در برابر ارای حد اکثری هشتاد درصدی که مخالفت بودن هنوز توتال موندی و زور اون هشتاد درصد بهت نرسید با چوب بندازنت بیرون خودشون فرار کردن رفتن اونطرف گفتن بی تربیت بی ادب ما اصلا قهریم قهر !؟ تونستیم زورمون زیاد بود مازیار رو توتال خودمون و ساید بیست درصدیمون نگه داشتیم و شما اکثریت هشتاد درصدی رو از رسمیت انداختیم دور !


    پ.ن : اگر مودبانه قلم بکار میبرم دلیل بر این نیست که بلد نیستم شیلنگ دستم بگیرم ! پست اولم برای افراد باشعور و منطقی و رفیق بود این پستم پاسخ اونایی که شیلنگ دوست دارن !


    پ.ن : به کوری چشم هر کس که نتواند دید قدرت توانستن داریم برنده این بازی همانند همیشه دوستان خواهند بود به دور از هر جبهه ای ! ما بازیهامون رو کردیم به قول معروف الکمان را آویختیم رفقامونم پیدا کردیم هرزگاهی میایم این شیلنگ رو بر میداریم که خاله بازی از یاد دوستان بره !


    پ.ن : عمو سام دوست دارم مرسی که هستی ، میثم مرغی میخوامت ، ناصر نف کجایی شیطون صدات در نمیاد بلا ، اقا البرز کوچیکتم ، تیرداد درون روحت هنوزم عکس غذا میذاری تو این کروناییه ؟ ، بهنام برات با وجود سهیل نپی آرزوی سلامت ذهنی میکنم 8)


    پ.ن : مرد بودن به اینه که از دهان مبارکتون حرف بزنید من گفتم ما تونستیم کردیم شما هم مرد باشید از زیر پرچم دیگران بیاید بیرون ما با رفیقامون متا کردیم اما پرچممون همیشه دست خودمونه سریع زیر پرچم غریبه نمیخوابیم ... شرمنده ما نظام اباد بزرگ شدیم تو ذاتمون نیست دست منتظر باشیم کسی دست نوازش رو سرمون بکشه رو پای خودمون وا میستیم از دیوار خودمون بالا میریم پرچممون رو میکوبیم سر دیوار !


    پ.ن : اقا اصلا سن و بیخیال دارید رو کنید ببینیم چند چندید همینه که هست الان وضعیت چرا نشستید کاسه دستتون گرفتید هی مظلوم نمائی میکنید اصلا اینجا خونه شما ! ما از خونتون انداختیمتون بیرون دارید واستید پسش بگیرید ندارید خدافظ ! همین مونده 4 تا بچه بیان به ما درس بدن ! برید خدا تونو شکر کنید چشمام رو باز کردم فحش ناموس رو دیدم هر کدومتون زیر پتوهاتون نمیدونم کجای شهر بودید و نزدیک من نبودید ما تو محلمون عادت نداریم فحش بدیم طور دیگه عمل میکنیم فحش مال بچه قرطیاس که چنگ میندازن !

    WolfishAlone


    CONSTANT!NE - Last IR Server Ts2


    E M P I R E - TC2 - Last 3.6


    persia - S3R1


    VeRm!l!oN - Last IR Server Ts1


    My LOVE : Joriass


    ••• VIVA Classic team VIVA Elders •••

  • خوب خوب‌ به گفته حاج حسین دیشب دو نفر از گله اونوریا توسط گله شیران باز هم به هلاکت رسیدند...


    ای افراد گله اونور چرا پلن میرید اینسرت میشید؟

    چرا پلن میرید دیوار میشید؟


    آها آها خودتون گفتین دیگه ما شیریم و شما هم که ... 😂😂


    بازم اینجا فکر کردید منید؟😂 که میشینم تک تک اینسرت میکنم😂


    شما اوج دست آوردتون این بود که شما با ۸‌کی‌رعد زدین ۴ کی لاست دادین، ۵کی‌ رعد کشتین😂واو چع تیم قوی



    خوب اینم دومین قربونی که توسط شیران آریانا دریده شد💪🏻



    پ.ن: آدم چرا خودشو و دوستاشو گوسفند خطاب کنه؟ زشته


    پ.ن۲: ممنون که به ذات شیر بودن ما پی بردید...


    شیری از شیران شمال شرق

  • سلام و خسته نباشید میگم به تمام خوانندگان فروم. امیدوارم پست زیر خستگی شما رو نسبت به پست های بچگانه و دور از واقعیت گروه اندک و رو به اتمام شمال شرق رفع کند.


    اول از همه تشکر میکنم از دلیران و بزرگمردان اتحاد یکپارچه و پر قدرت آریانا که در صف اول جنگ همچون بی باکان حملات خود را بر سر خائنین بی آبرو فرود آوردند. همچو اکانت قوی ARTEMIS و بزرگمرد روزهای سخت شیفت های 24 ساعته دوست عزیزم King MMA و در صف بعدی اکانت پر اباهت رومن تکرار نشدنی وحشی، دوست دیرینه خودم Aria.Mehr، اکانت زیبا و پر خاطره همه عزیزانی که تراوین رو به معنای واقعی با این اسم میشناسند، عزیز مهربان Revenger و اکانتی با رفتار حرفه ای و 10 پلیری Rate و عزیز دوست داشتنی با سئوالات بسیار ریز، درست و ریشه ای از اکانت Rickandmorty... از طرف تمام بازیکنان اتحاد آریانا از شما دوستان تشکر میکنیم.


    از اشخاص زیر به دلیل ارسال دفاع های بی وقفه و منابع های فراوان تشکر میکنم که این دوستان نادیده شده های این میدان هستند. خانوم آرینه، مجید عزیز، محمد گل، علیرضا گل مهربان و پر تلاش، مهران، محمد، مازیار، مهدی، سجاد، سهیل سرکش و امیرعلی و.... تمام اسم ها رو نمیبرم چون این اتحاد با کار گروهی پیش میره و اسامی زیادند. از طرف تمام بازیکنان اتحاد آریانا از شما دوستان تشکر میکنیم.


    در پایان هم از علیرضای عزیز که تلاشی در تمامی جبهه ها داشت تشکر ویژه دارم و داریم، خیلی ممنونیم و خیلی هم خوشحالم که دوست بی ادعا و پر تلاشی مثل شما رو در این سرور پیدا کردم، کردیم.



    حمله اول آریانا که باعث صفر شدن همر خوب دیفالت اکانت 250Gram شد.


    Att-250-Grm-Plan_277c9.jpg



    باز حمله دوم توسط آریانا انجام شد که باعث صفر شدن همر خوب اکانت Ashkan PSR شد.


    Att-PSR-Plan.jpg



    تکرار نمیکنم باز حمله ی سوم هم از طرف آریانا بود که همر Hossein.TNT صفر شد


    Att-TNT-PLAN.jpg



    حمله ی بعدی هم دوباره از سمت آریانا که همر Taha رو صفر کرد


    Att-Taha-Plan.jpg




    اینجا بود که اتحاد کوچک زیر 17 اکانت شروع به حمله کردند. با این حمله شروع شد.


    F16_53d68.jpg


    حمله بعدی هم مشاهده بفرمایید


    Partizan-to-Rate.jpg


    و اما مثلا اومدن تخریب کنند، ولی دیوار بزرگ آریانا به استقبالشون اومد. موج ها زیاد بود.


    F16-To-Artemis.jpg


    Taha-to-Artemis.jpg




    زیر 10 ساعت در 12 تارگت بیشتر از 400.000 دفاع جمع آوری شد. یکی از حملات هم که دیر گزارش شد اینسرت شد و تخریبی انجام ندادند. حملات آریانا در سطح گسترده تری با شدت بالاتری با همر های بیشتری به زودی شروع میشود و تمام همرهای باقی مانده صفر خواهد شد. این اتحاد به زودی 0 میشود. پست بعدی برای کامل شدن اطلاعات خوانندگان عزیز از این اتحاد ارسال میشود.


    ارادتمند

    محمد VaGNeS


    ماورای باورهای ما،

    ماورای بودن ها و نبودن های ما

    آنجا دشتی‌ست...

    فراتر از همه ی تصورات راست و چپ

    تو را آنجا خواهم دید.

  • ببخشید دوباره مزاحم میشم. خدمتتون بگم شما به کاهدون زدی! خالیه خالیه برادر... توجه شما رو به عکس زیر جلب میکنم.


    Untitled-2_61bae.jpg



    خوبید شما ؟؟؟ اینا خودشون سر جمع 10 نفر نیستند. ما بای دیفالت 15 نفر 24 ساعته تو تیم اسپیک داریم. داداش چته ؟

    ماورای باورهای ما،

    ماورای بودن ها و نبودن های ما

    آنجا دشتی‌ست...

    فراتر از همه ی تصورات راست و چپ

    تو را آنجا خواهم دید.

  • بزرگوار نه شما بلکه هر کس دیگه ای هم سوالی داشته باشه بنده در خدمت هستم تا جایی که بدونم پاسخ میدم


    اما اون اعتراف آقا مازیار رو توضیح بدید بوش بدجوری سرور رو گرفته فقط نگید تگفته و ... که اثباتش دستمه بدتر میشه واسش


    حالا برای جلب نظرتون سوال اولتو پاسخ میدم تا بعد از جواب شما من بقیشو جواب بدم


    جواب سوال 1 شما : من بارها اعلام کردم یکی از دوستان ما به آقا مازیار بی احترامی کردند و ما بارها معذرت خواهی کردیم


    اما دلیل اون بی احترامی میدونید چی بود یا باز توضیح بدم و آبروی نحوه مدیریتتون بره مجدد


    بازم میگم ما با توجه به تمام اختلافات و ... و بعد از بالاگرفتن یکسری اختلافات فقط تصمیم گرفتیم بدون دردسر و دعوا از اتحاد جدا بشیم تا بعد ببینیم چه توافقی میشه یا نمیشه

    اون شب پلیر اکنت 250 گرم رو اکنتش نبود و در جریانم نبود که خارج شدیم و توتال قدرتمند شما با ابتکار خارق العاده ای و با رفتن به قسمت اعضای اتحاد


    و چک کردن چراغ اون اکنت و مطمعن شدن از نبودنش تونست همرشو خفت کنه و برگ زرین دیگه ای از گند کاری در کارنامه خودشون ثبت کنند.


    که نه تنها همر رو هم سایدی بلند کردن که همر رو هم اتحادی بلند کردن اونم هم اتحادی که تو تاپ غارت بود


    که من این عمل رو اوج حقارت و ترس میدونم ( البته نه تنها من که همه )


    افتخار کنن به این همه درایت


    شاید من تو صحبتهای لیدرها نبودم اما این جا خودم بودم و دیدم


    یعنی حتی صبر نکردن 250 گرم بیاد بیرون یا اکنتهایی رو که بیرون اومده بودنو اول میزدن شاید اون پلیر تصمیم میگرفت بمونه و با آقا جونتون به نتیجه برسه


    بعد از این اتفاق یکی از بچه های ما که عصبی شده بود به استاد اعظمتون بی احترامی کرد که الان برای تحمیق افکار دارید ازش استفاده میکنید و خیلی زشته که یه فحش رو که دلیلش این بوده رو میگیرید دستتونو میچرخونید


    هر چند شما تو جریان همه اینها بودی اما چون خیلی ادای کسانی رو که بی اطلاع هستند رو در آوردید خواستم یکیشو توضیح بدم بهتون


    برای بقیه هم توضیحات مکفی هست


    ضمنا من سالها بود بازی نمیکردم بعد سرور 4 بخاطر دوستان اومدم مجدد رفتم و باز این سرور به عشق دوستان اومدم (خیلی از قدیمیها که البته 90 درصدشون دیگه تراوین رو به کلی فراموش کردن و این بازی مثل من براشون ده پونزده سال پیش که دانشجو بودیم جذاب بود و الان دیگه نه)


    اما اگر یه تازه وارد هم باشم تو این بازی دلیلی نمیبینم که نیام فروم و صحبت نکنم و حرفهامو نزنم

    تا جایی که یادمه بازی کردن واسه یه سرور دیگه خیلی زشت بوده و متن زیر داره میگه کیا از این کارا میکنن


    (حالا شما بفرمایین توضیح بدین راجع به متن زیر فقط رد شید از دیکتاتوری و یکم ذهنتونو از رو بت سازی تغییر بدید و بفهمید که میشه تو یه جامعه با دموکراسی زندگی کرد و همیشه دنبال این نباشید که یک نفر با چوب بایسته بالا سر یه جمعی برای حکومت کردن و بکشید بیرون از این تفکر مسخره جهان سومی که حرف حرف توتاله و ... که در چگونگی توتال بودن هم هزار حرف و حدیث هست)



    متن مورد نظر :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



    این نمونه که عرض شد از جناب آقای مازیار خان


    ( دیگه این کارها و متای قایمکی و یهو معلوم بشه که با فلان ساید از اول متا داشتیم و کمک می کردیم و این حرفها گذشته دیگه خیلی زشته برامون)) به نقل مضمون حرف شما.)

  • اقا يه سوال

    لابه لاي صحبت هاي يه جمله ديدم تا الان داشتم ميخنديدم.

    يعني چي اكانتامونو خريدين؟

    اكانتمونو خريدين شد مظلوم نمايي؟

    خب قربونت برم نفروش

    :D:D:D:D:D

    اگر گشنه پولي بفروش حرفشو نزن اگر نيستي نفروش

    اينكه ميفروشي بعد مياي ننه من غريبم بازي در مياري يعني چي؟

    خدا وكيل در تاريخ بايد ثبتت كنن

    اول ميفروشي بعد مياي ميگي به نامردي خريدين اكانتمو:D:D:D

  • خب خدا رو شکر


    بابا من ضامنتون میشم امرداد متاشو با گروه بازنده ای مثل شما ها بهم نزنه



    در اینکه ما دف نداشتیم و شما همرای ساید خودتو دیوار کردی شکی نیست ما هم منکر نیستیم، اگر نیت ما از خروج شورش بود قبلش دف و... آماده میکردیم همین لینکا کافیه برای اینکه ثابت شه ما قصدمون بهم ریختن ساید نبود و فقط می‌خواستیم شما ها با متای با جنوب شرق گند نزنید به بالانس سرور و خاله بازیش نکنین



    الانم ده تا اکانت بیشتر نیست چرا اینقدر ترسیدین؟


    فقط یه رفرنس میدمتون به کپ ایمپریال

    خودتون تا تهشو بخونید...



    عملا سرور ماله جنوبه شما هم انتخابتونو کردین با کدومش هستین، حالا که میتونست ماله هممون تو شمال شرق باشه سرور و... بحث بی فایده ای هست، تکرار فقط



    شمال شرق رو لیدری جوگیر و نابلد با مشاورین و همراهانی جوگیر تر به گند کشیدن


    ما هم پلن اکانتامون عوض شده و بازیمون رو میکنیم


    تاپ تن گویای اینه که شما دیگه عددی نیستین کسی براتون تره خورد کنه، باعث و بانیشم شمایین


    مگر نه خورج ما از مجموعه آریانا برای فشار سیاسی درون سایدی بود که کردینش جنگ داخلی



    همین اتفاق داشت تو جنوب غربم می‌افتاد که بزرگانی چون رضا سورنا نزاشتن...



    شمال شرق این سرور عبرتیه برا آینده که آدم اشتباهی رو نباید بزرگ کرد