نقد و بررسی سرور 1 ایکس راند 2 | آغاز 6 شهریور 1399 |

  • درود


    دیدنش سخت نیست که سایدهای دیگر رو میبینیم که از گروه لویال حمایت میکنند ؛ فارغ از اینکه ما در شمال شرق از اول سرور تا اکنون ؛ وارد مسائل داخلی هیچ سایدی نشدیم ؛ چه رقیب و چه دوست .

    چون اخلاق حرفه‌ای حکم می‌کنه که مسائل این چنینی و ماهیتش مربوط به همان سایده و تصمیمات داخل هر ساید برای خودشون محترم .

    اما تنی چند از دوستان شمال غرب چنان آه خوارج رو بر سینه میزنند که انگار هم تیمی و هم سایدی خودشون هستند :دی

    البته ناحق نیست که این دوستان لویالی براشون از اول سرور تا الان از هم اتحادی‌هاشون هم بیشتر زحمت کشیدند .


    کم کم پرده ‌ها کنار رفتند و لویالی ها و حامیانشون که تا الان تو خفا بودند زبان باز کردند و سرها آشکار شد .


    نیازی نبود تو چند ساید پخش بشید که بخواهید از سه ساید آمرداد رو بزنید ؛ میتونستید خیلی محترمانه مثل متای ما ؛ در یک ربع بازی کنید و یا ببرید و یا بیازید .


    و اینجاست که مشخص میشه چرا در اون جلسه‌ی حد و مرز بازی کثیف و تمیز بعضی رای‌هاتون اینقدر عجیب می‌نمود!

    و صد البته هنوز برای تمامی ربعها احترام متقابل قائلیم ؛ چون زمانیکه که تراوین رو استارت می‌زنیم قبول میکنیم که تراوین یک بازیست.



    شادزی مهرافزون



  • بزرگوار نظرتون چیه راجع به این اعتراف تاریخی صحبت کنید


    این نمونه که عرض شد از جناب آقای مازیار خان


    ( دیگه این کارها و متای قایمکی و یهو معلوم بشه که با فلان ساید از اول متا داشتیم و کمک می کردیم و این حرفها گذشته دیگه خیلی زشته برامون)) به نقل مضمون حرف شما.)

  • سلام

    دوستان به هیچ عنوان با همگروه شدن با دوستان لویال موافقت نکردن

    موفق باشی

    با سلام

    مگه قرار بود تیم لویال با شما همگروه بشه ؟

    چه کلاسی میزارین واس خودتون ماشالله


    الله اکبر اینهمه کلاس ;)

    در روزگاری که خنده مردم از زمین خوردن توست برخیز تا بگریند

  • با سلام،


    خب این روزها وقت بیشتری دارم و اختصاص دادم مقداریشو به فروم تا بتونم کمی به قول دوستمون جلوی تحمیق رو بگیرم.

    به نظرت درگیری یک اکانت مرزی از جنوب غرب با یک اکانت از جنوب شرق و به تقارن اکانت مرزی شما که مثل پراید راه گم کرده و داخل خاک جنوب غرب شده!


    میشه همکاری و پلن مشترک و این سری فکاهی ها!؟


    درگیری اکانت مرزی ما صرفا جهت پاکسازی مرزها بوده و بس! که البته توضیح هم دادیم قرار بر این نیست شما بگی میشه من پامو بزارم توی خاکتون چند قدم و شما هم فقط همین دهکده منو بزنید! دست بردارید از مقاومت در مقابل ادراک لطفا!


    یه بار گفتم چند بار دیگه هم خواهم گفت:


    دوستان بقیه از درون کهف نیومدن بیرون یکم به خودتون و بقیه احترام بگذارید.


    و در آخر چون این موضوع بارها تکرار شده دیگه لازم شد با این لحن گفته بشه:


    اگر جنوب غرب قصد کوچکترین همکاری با شمال غرب در زمان جنگ داشت، الان ساید محذوف اس ای بود نه ان دبل، شک نکنید، لاریب فیها، without a doubt

    تقاضا دارم از بقیه دوستان که به زبان های دیگر هم آشنایی دارند کمک کنند برای تفهیم این موضوع.

  • بزرگوار نظرتون چیه راجع به این اعتراف تاریخی صحبت کنید


    این نمونه که عرض شد از جناب آقای مازیار خان


    ( دیگه این کارها و متای قایمکی و یهو معلوم بشه که با فلان ساید از اول متا داشتیم و کمک می کردیم و این حرفها گذشته دیگه خیلی زشته برامون)) به نقل مضمون حرف شما.)

    برادر من با تاکید بر توهمات خودتون که متا قبل از سرور بسته شده امدید هی میخوای منطقی حرف بزنی بنده هیچ متای قایمکی نبستم کدوم ادم احمقی برای متای قایمکی از کل اتحاد رای گیری میکنه تا وقتی متوجه کج فهمی خودتون نشدید و روی برداشت غلطتتون تاکید میکنید بحث بی نتیجست بارها انگ درغگو و....به من چسبوندید صد بار توضیح دادم در مورد اون انتخابات که گفتم از لیدری میام پایین بچه ها اماده بودن همون شب بزنن شمارو و اقا تورج تو تیم اسپیک پیام میدادن که نرو بیرون ربع میپاشه و.....وگرنه من اماده رفتن و زدن بودم اقای حسین تی ان تی هم که الان داره به ترکیب شورا اعتراض میکنه خود اقا تورج فرمودن این همه مقامات میخوایم چیکار شما چهارتا با یکی از ما بشید شورای لیدری هرچی به ایشون اصرار کردیم قبول نکردن و ایشونو معرفی کردن.

    حالا امده میگی ای من با چهارتا فلان و بسار مگه خواهشت کردیم بیایی پیشنهاد خودتون بود ناراحتی برید با خودتون صحبت کنید و حل کنید به من چه بقیشم که بادهواست برنامه زدن اکانت اتحاد خودمونو تو شورا صحبت میکردیم؟!!!

    بقول خودت الله اکبر

    بحث این حرفا دیگه تمومه لطفا دوستان دیگه در این مورد پاسخی به هیچ کس ندن تا ته سرور معلوم میشه درغگو کیه و متوهم کی.

    شب خوش

  • بزرگوار نظرتون چیه راجع به این اعتراف تاریخی صحبت کنید


    این نمونه که عرض شد از جناب آقای مازیار خان


    ( دیگه این کارها و متای قایمکی و یهو معلوم بشه که با فلان ساید از اول متا داشتیم و کمک می کردیم و این حرفها گذشته دیگه خیلی زشته برامون)) به نقل مضمون حرف شما.)

    در خدمتم هم اتحادی سابق عزیز


    اما قبل از اون جواب این سوالات رو بفرمایید


    ۱- شما نظرتون چیه به اهالی فروم توضیح بدید چرا فحاشی ناموسی به کل اعضای یک ساید کردید ؟ ( عکس چت گروه عمومی اتحاد هست کتمان کنید میزارم)

    ۲- شما که تو یه جلسه‌ی تیم‌سپیک نبودی چطور شد سرتون از برف اومد بیرون این دو روز و شدید همه کاره ؟

    ۳- آیا سخنگوی شما حاج حسین میباشد؟

    ۴- ارتباط شما با شمال غرب چی بود که زیر زیرکی باهاشون در ارتباط بودید؟ مگر ساید لیدر و دیپلمات نداشت؟



    جواب این سوالات رو بفرمایید

    بارم نیم نمره سوال اول بقیه بیست و پنج صدم


  • به به خدا رو شکر بالاخره از سکوت در اومدی، تا حالا داشتی فقط لایک و دیس‌لایک می‌کردی =))


    و اما پاسخ به این پست حماسی شما با این فونت درشت که عینک مخصوص می‌خواد و الله اکبر گفتن‌های لرزه افکن:


    1. خدا شاهده من اصلا رزومه‌ای از شما ندارم که بخوام اذیت بشنم یا نشم =))


    2. قصدم تخریب نیست! شما خودت با آبرو ریزی خودت رو خراب کردی عزیزم. من فقط دنبالم حقیقت هستم! شما همه جور خزعبل می‌نویسید غیر از پاسخ به سوالاتی که مطرح بوده و هست :)


    3. اما در مورد کودتا علیه آیدین، که دروغ محض هست! مدارکش هم موجود هست. تمام توضیحات لازم در این مورد رو هم اگر نیاز باشه افراد اصلی در این مورد (یعنی بنده، آقا مازیار و آقا مهدی عشقی) حاضریم ارائه کنیم. اما دروغ محض هست و شما هم برای این ادعای دروغ هیچ مدرکی ندارید و فقط افترای محض می‌زنید و خجالت هم نمی‌کشید.


    4. در مورد مستعمره کردن، لطف کن خیلی واضح و شیوا طوری که بشه خوند و فهمید توضیح بده مستعمره شدن یعنی چی؟ آیا ما دست نشانده هستیم؟ دستور می‌گیریم؟ متا شدیم یعنی مستعمره؟ دف می‌دیم یعنی مستعمره؟ پارک و دف شدیم برای امرداد خودمون همر نداریم؟ این مستعمره شدن رو قشنگ درست توضیح بده طوری که بشه فهمید. مرسی


    5. این که به قصد متا لاگین کردیم =))) واژه "لاگین" دیگه عالیه بود پسر! لاگین می‌دونی یعنی چی؟ قصه می‌دونی چی بود عقاب تیز چنگال؟ من و آیدین خیلی فان و ساده اومدیم شمال شرق لاگین کردیم و دو اکانت زدیم واسه خودمون یه اتحاد دو نفره زدیم و سیتر هم شدیم و شروع کردیم بازی کردن و کیف کردن. بعد سر 15 کراپی گرفتن برای اولین بار با تیم آریانا ارتباط گرفتیم و آشنا شدیم. نمی‌خواستیم کسی بفهمه اومدیم، پس زیر چادر و با ادا بازی اومدیم، اما خب لو رفت! و میلاد 200T لطف داشت از ما خواست بیایم کمک کنیم، ما هم گفتیم چشم. بعد یهو فهمیدیم به به! مهدی عشقی کبیر رفیق شفیق هم این‌جاست!


    بعد از آقا مازیار هم خواستیم بیاد. بعد شورا تشکیل دادیم و آیدید شد لیدر کل، بعد آیدین قهر کرد و رفت. بعد دوباره شورا تشکیل دادیم و رای گیری کردیم آقا مازیار شد لیدر کل. بعد من و آقا مازیار رفتیم با هر سه ربع جداگانه جلسه گذاشتیم، و با تیم خودمون در مجموعه آریانا هم مشورت و نظرسنجی کردیم، و در نهایت تصمیم جمع (هم شورای لیدری هم اکثریت اعضا) بر این شد که تمایل به اتحاد با امرداد هست.


    حالا این که می‌گی از اول لاگین کردیم که با امرداد ببندیم یعنی چی من نفهمیدم مطمئنم خودت هم نفهمیدی =)))


    6. اولا ساید همه باید برادرانه دوشادوش هم باشن و "این تیم" و "اون تیم" نداریم آقای سوپر همر رومن! دوما اگر مخالف بودی، پس اصلا چرا اومدی در شورای ارشد و عضو تیم شدی در گروه واتس اپ و در بحث‌ها شرکت کردی؟ نمیودی خب!


    7. حسین جان تمام اسکرین شات‌ها از چت‌هات با مهدی عشقی خیلی شیک و خوشگل موجود هست! واتس هم با همه‌ی مزخرف بودنش یه خوبی نسبت به تلگرام داره اون هم این که نمیشه بعدا حذفش کرد =))) تناقض بین حرف‌های اون‌جا و ادعاهای این‌جا خیلی دیدنی خواهد بود :) چی می‌شه که یهو یه شبه اون ام‌ام کودکانه رو می‌زنی و بعد میری یه اتحاد جدا می‌زنی که رَنده بشید همه؟ این تناقض‌ها اگر روو بشه من جای شما باشم جای آواتار عقاب یه خرگوش صورتی و سفید می‌ذاریم و دیگه فروم پیدام نمیشه جناب سوپر همر خفن.


    پ.ن: توی پروفایل‌ت نوشتی فرهنگ و کتاب باعث میشه انسان زیر بار دیکتاتوری نره، من از 14 سالگی تا الان که 31 سالم هست با مطالعه بزرگ شدم و از روی نوشتن‌هات مطمئن هستم از اون دسته‌ آدم‌هایی هستن که در زندگی‌شون بسیار کم مطالعه داشتن. متاسفانه قلم بسیار بد و هوش پایینی داری، و می‌دونم جواب دادن به این 7 بندی که برات گذاشتم خیلی سخت خواهد بود، خصوصا اگر نخوای کودکانه طفره بری و واضح و روشن و مستقیم و مردانه جواب بدی :) اما لطفا تلاشت رو بکن.


    من منتظرم. لینک همر هم نمی‌دم! منتظرم یک انسان واقعی جواب مطالبات یک انسان واقعیِ دیگر رو در برابر افترا و ادعا بده، اون هم روشن و مستقیم و مشخص، وگرنه یک میلیون کاتا کشیدن یا نکشیدنت برای من پشیزی ارزش نداره. فعلا تنها حامی شما برای اثبات گولاخ بودن کاتاهات کلاه‌بردار گوش به زنگِ اتاق فرمانِ جنوب غرب هست که شیر شدی و از سوراخ اومدی بیرون.


    اگر خواستی بزنی توی کانال سفسطه و طرفه رفتن و طعنه، و از پاسخ دادن قسر در بری بدون که من استادش هستم! حالا که کلاه بردار با لینک همر و مغلطه اسم توی اسم کردن شیرت کرده که از سوراخ موش بیای بیرون دمت رو می‌گیرم نمی‌ذارم برگردی. یا جواب موارد 3 تا 7 رو صاف و مستقیم و مردانه و بی‌پرده بده یا آواتار عقابت رو با خرگوش عوض کن. من منتظر جوابت هستم


    - ارادت‌مند

    ایرج

    .

    So won't the real Slim Shady please stand up

    پست 6 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Slim Shady: غلط تایپی :) ().

  • به نام خدا


    من از لفظ فحش استفاده نکردم اما شما انگار هر چیزی رو اول فحش می بینی و بعد اگر خلافش ثابت شد قبولش داری!

    اما قطعا خوارج به این معنایی که شما میگی نیست و پیشینه تاریخی داره که اگر بخوایم جایگذاری کنیم شما رو باید پیروان امام علی ببینیم و بقیه دوستان رو ابن ملجم!


    از اونجایی که حاشیه جای متن رو گرفته و بیشتر خواننده داره لطفا این نوع از فروم نویسی رو هم برای ما تشریح کنید که فحش هست یا خیر؟!شاید دایره کلماتی که به عنوان فحش می شناسید خیلی محدوده یا تعریفتون از فحش متفاوت هست و شاید هم تا حدودی متغیر!

    داداش فکر نمیکردم کسی باشه که به قضیه خوارج بودن اینا با دید مذهبی - دینی- تاریخی نگاه کنه =))) خیلی دمت گرم، نه که خودم مذهبی نیستم، بحث رو میبندم کلا، نمیخام وسط فروم به اعتقادات کسی توهین بشه،

    خدایی خیلی تخیلت خوب بود، نمیدونم چندسالته، ولی عالی بود، فکر کردی ما منظورمون از خوارج اینه که مازیار امام هست، بقیه خوارج، حتما حاج حسین هم ابن ملجم ، احتمالا در ادامه یه روز حاج حسین با سزار حمله میکنه مازیار رو زخمی میکنه =))) اینقدر خوب بود سناریو که اصلا حیفم میاد جواب بدم داستان زخمی بشه،

    احتمالا بعد از مازیار هم نوه 18 ماهش ، یا شایدم مملی وگنس به ولایت میرسه؟ چی میزنین قبل فروم اومدن؟ حتما این پاکسازی شمال شرق هم نبرد نهروان هست؟ =)))

    در مورد سوالت : فحش یا توهین از نظر من محدوده ای هست که باعث میشه یکی بیاد با تعجب و علامت سوال بگه :

    چقدر زشت هست که ........ .فقط و فقط به خاطر یک بازی ؟!!!


    این بحث از نظر من تموم شده ست، نه ما منظورمون اون خوارج تاریخی هست، نه ادامه ش روی خوشی داره،

  • سلام رفیق..

    فک میکنم من یه بار بابت یه آبادی توی واتس اپ با شما حرف زدم..

    ولی متاسفانه تا حالا توی تیم اسپیک و علی الخصوص توی جلسه زمانیکه داشت برای متا تصمیم گیری میشد ملاقات نکردم..

    میشه واضح تر توضیح بدید که این موضوع "یهویی از اول" از کجا اومده؟

    و اینکه شما که احتمالا ذیق وقت بهتون فرصت نداده که توی اون جلسه حضور داشته باشید در جریان نیستید که جمیع حاضرین موافق ایجاد متا با ساید جنوب شرق بودن؟؟

    سلام امیر جان

    موضوع یهویی از اول از اونجا اومد که دوستان کاراشون رو کرده بودن متاشونم بسته بودن یه جلسه صوری گذاشتن با حضور اکثر دوستاشون (مثل شورای لیدریشون که تو پست قبل اشاره کردم البته بیشتر شورای رفاقتیه خودشون) گفتن از بین ان دبل و اس ای یکی رو انتخاب کنین که من به شخصه کلا مخالف متا قبل کتیبه بودم و گزینه سومی هم نذاشته بودن خودتون که تشریف داشتین که اونم قرار شد اقا مازیار بره صحبت کنه ببینه اس ای قبول میکنه یا نه دقیقا همین جمله رو گفتن اقا مازیار فرداش تاپ رو چک کردیم که از شمال شرق دفاع رفته واسه جنوب شرق و مازیار جان بازم نمیخاست به اعضای شورا بگه که دفاع دادیم واگه تو تاپ نمیرفت اتحاد اصلا صداشو در نمیاورد چه دلیلی داره وقتی هنوز هیچ متایی بسته نشده دفاع بدن به ساید دیگه؟ متاسفانه با هیچ کس رو راست نبودن ایشون وهمین نداشتن صداقت باعث این مشکلات شد

    در روزگاری که خنده مردم از زمین خوردن توست برخیز تا بگریند

  • با سلام

    مگه قرار بود تیم لویال با شما همگروه بشه ؟

    چه کلاسی میزارین واس خودتون ماشالله


    الله اکبر اینهمه کلاس ;)

    نه حسین جان


    بعد از رو شدن یه جمله تاریخی از آقا مازیار و پیغامهای ما با هم


    بنده پیشنهاد دادم بخاطر تحمیق سرور از طرف تیم لیدریشون. ایشون معذرت خواهی کنن تا با اینکار بتونن گامی در راستای وحدت و یکسان سازی ساید بردارن


    اما گویا حکومت دیکتاتوریشون به دموکراسی داره تبدیل میشه


    و البته که با افتضاحی که به بار اومده و کل سرور تو جریانش هستند بابت بستن متا

    و لو رفتن این جمله از آقا مازیار


    ( دیگه این کارها و متای قایمکی و یهو معلوم بشه که با فلان ساید از اول متا داشتیم و کمک می کردیم و این حرفها گذشته دیگه خیلی زشته برامون)) به نقل مضمون حرف شما.)


    با توجه به این که بعد از این آبروریزی که براشون پیش اومده من پیشنهاد دادم دوستان از کل سرور معذرت خواهی کنن تا گامی در جهت یکدست شدن ساید برداشته باشن تا بعد صحبت کنیم راجع به ساید


    اما گویا دوستان آقا مازیار قبول نکردن که معذرت خواهی کنن و قاعتا همگروه شدن هم در پی این موضوع دیگه امکان پذیر نیست دیگه


    البته احساس بنده با توجه به شناخت اندکی که از شخصیت بزرگوار جناب مازیار دارم این بود که ایشون میخواستن از کل سرور بابت تمام اتفاقاتی که همه در جریانش هستند شخصا معذرت خواهی کنن و موضوع تموم بشه و خاطره ی بد و خفت باری از این سرور و اون تیم تو ذهن کل تراوین بازها نمونه

    اما گویا یکسری با ایشون مخالفت کردند و نتیجشم اینکه آقا مازیار گفتن که امکان یکی شدنمون وجود نداره


    من صادقانه خواستم فرصتی داده باشم تا با معذرت خواهیشون از کل سرور حتی با مذاکره بتونیم ش ش رو یکپارچه کنیم


    اما متاسفانه پیشونیشونو با این ننگ ممهور کردند و ذهنیت بدی تو اذهان دوستدار تراوین از خودشون بر جای گذاشتن


    البته این موضوع رو بزرگواران از سایدهای دیگه رو کردند و ما هم دیدیم


    بهرحال زمستون تموم میشه و رو سیاهیش به ذغال میمونه


  • بزرگوار نظرتون چیه راجع به این اعتراف تاریخی صحبت کنید


    این نمونه که عرض شد از جناب آقای مازیار خان


    ( دیگه این کارها و متای قایمکی و یهو معلوم بشه که با فلان ساید از اول متا داشتیم و کمک می کردیم و این حرفها گذشته دیگه خیلی زشته برامون)) به نقل مضمون حرف شما.)


    شما اگر خودتونو میزنید به اون راه ما نمیتونید

    ضمنا شیپور رسواییش همه جا پیچیده عزیز

    اگر فقط به فروم با دقت مراجعه کنید میبینید

  • سلام ملت

    اول از همه یه معذرت از عمو تورج بابت قولم

    و اما بعد

    طبق صحبت های شده اکانت موناکو به خاطر ساید و همر بلند نکردن روی هم سایدی قرار بود حذف بشه

    ولی

    با کم لطفی کردن دوستان و بی احترامی دیده شده در فروم و برای جلو گیری از تحقیر دوستان تصمیم بر حذف نکردن شد

    واقعا تا کی دروغ؟؟؟

    اقای قندیل شاکی از دخالت دوستان به ما هستن ولی مدرکی هست که هنوز قبل از اعلام متا اقای توتال میگه به اس ای بگید دف بده ما دف نداریم خخخخخ

    من از شکایت پیگیری اینا نمی ترسم اگر مردید انکار کنید میزارم کف فروم انکار کنید دیگه!!

    سوال بعدی اقامازیار برای بار ۵ عرض میکنم چرا بعد از اون همه رای منفی توتالی تحویل ندادیدواقعا چرا ایا به خاطر این هست که تا حالا واندر ۱۰۰نکردید یا عشق به توتالی ؟

    شما خودت میدونستی که اگر این کار نکنید ساید ۲دسته میشه چرا واقعا مثل عمو تورج یا ایدین نرفتید و پتانسیل ساید خراب کردی ؟


    پ.ن قندیل جان خوب قران میخونی ها :P:D

    پ.ن امیر علی عزیز شما چیزی نگو در این مورد و فعلا بین وظیفه سایدی و خانوادگی رتبه دفاع رو انتخاب کردی

    شاخ بودن توی فضای مجازی مثل پولدار بودن توی بازی GTA میمونه! :saint: :saint:


    MONAKO مامور مخفی

  • سلام

    دوستان به هیچ عنوان با همگروه شدن با دوستان لویال موافقت نکردن

    موفق باشید

    باعث خوشحالیه ک با افراد خائن و ادم فروش قرار نیس هم نظر باشیم...شما که هیچ گنده تر از شما هم تا وقتی شرط احترام به حتی خرد ترین پلیر رو رعایت نکن حتی ب قیمت صفر شدن قرار نیست باهاش همفکر باشیم..این شرطیه ک باعث شد تی ان تی لیدر محبوبی باشه و مازیار تاندر با وجود سن بالا نه...

    علی یارت

  • گلم جان


    شما رو کدوم قولت موندی که حالا رو قولی که به تورج دادی بمونی :دی

    یه نمه بهت قول دف دادن رو اون داری اعتبار تورج رو زیر سوال میبری؟ :دی


    نورالله جان

    پسر خوب

    از طه پرسیدم جوابی نداد از شما هم جلوی همه اعضای فروم میپرسم

    چرا به تمامی اعضای شمال شرق فحش ناموسی دادید؟

  • بزار من جوابت بدم چون توی گروه بودم شما اول بگو چرا توی ویس اقای توتالتون فحش داد که دوستان بعدشنیدن ویس به اون شخص فحش دادن اره عزیزم از هر دستی بدی از همون دستم میگیری

    جواب پیرهن عثمان گرفتی

    با این که کاملا مخالف بودم

    شاخ بودن توی فضای مجازی مثل پولدار بودن توی بازی GTA میمونه! :saint: :saint:


    MONAKO مامور مخفی

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط norollah ().

  • همونطور ک گفتی امیر این سرور بازی نمیکنی پس بیخیال رفیق بین خونواده و ساید این سرور کدومو انتخاب میکنی؟؟ ساید؟؟


    خانوادییکه چندساله باهاشون بازی کردی یا ی تیمی که 2ماه؟؟


    نکن برادر من نکن بکش بیرون از این سرور مثل خونوادت


    دوست داریم سلطان


    بچه ها سلام میرسونن میگن سلطان نکن ازاینکارا


    نیسان ابی کی بودی<3<3

  • در افق محو شدن دوستان

    میدونستم زودتر میومدم الکی چند صحفه پست الکی نمیومد :D:Dخدارو شکر همه جواب سوال هاشون گرفتن


    اقا مازیار میشه من رپلای کنی منم گنده بشم ;)


    اقا مازیار مشتی تری داتی بیا بگو چرا بعد رای منفی نرفتی


    مگه مخالف زیرو کشیدن نبودی چرا از ان دبل همر زدی به من مگه قرار نبود توی سایدهای دیگه اکانت نخری یا متای زی میزی نبندی روی همه حرفات همینجوری موندی که همه شاکی شدن

    پ.ن فدای رفیق با معرفت که بعد دعوا هم زنگ میزنه میگه نوری داستان چیه


    پ.ن این سرور برای تموم شده هست ما واندر دوستیمون ۱۰۰شد ودور اطرافمون بهتر شناختیم

    پ.ن تراو

    شاخ بودن توی فضای مجازی مثل پولدار بودن توی بازی GTA میمونه! :saint: :saint:


    MONAKO مامور مخفی

  • سوال بعدی اقامازیار برای بار ۵ عرض میکنم چرا بعد از اون همه رای منفی توتالی تحویل ندادیدواقعا چرا ایا به خاطر این هست که تا حالا واندر ۱۰۰نکردید یا عشق به توتالی ؟



    یک نکته ای رو به شما دوست عزیز بگم. در مورد برنده بودن در سرور های تروایان .


    سرور های تراویان با هم برابر نیستند.


    بازنده شدن تو سرور 1 راند 1 . سرور 8 راند 2 . سرور 2 راند 3 تراویان ای ار خیلی افتخارش بیشتر از برنده شدن تو اکثر سرور ها هست.



    پ.ن این سرور برای تموم شده هست ما واندر دوستیمون ۱۰۰شد ودور اطرافمون بهتر شناختیم


    اگر منظورت دوستی با جنوب غرب و تلاش برای انجام دادن سیاستشون تو شمال شرق هست باید بگم بله . شما واندر رفاقت با جنوب غرب رو 100 کردید


    سلام امیر جان

    موضوع یهویی از اول از اونجا اومد که دوستان کاراشون رو کرده بودن متاشونم بسته بودن یه جلسه صوری گذاشتن با حضور اکثر دوستاشون (مثل شورای لیدریشون که تو پست قبل اشاره کردم البته بیشتر شورای رفاقتیه خودشون) گفتن از بین ان دبل و اس ای یکی رو انتخاب کنین که من به شخصه کلا مخالف متا قبل کتیبه بودم و گزینه سومی هم نذاشته بودن خودتون که تشریف داشتین که اونم قرار شد اقا مازیار بره صحبت کنه ببینه اس ای قبول میکنه یا نه دقیقا همین جمله رو گفتن اقا مازیار فرداش تاپ رو چک کردیم که از شمال شرق دفاع رفته واسه جنوب شرق و مازیار جان بازم نمیخاست به اعضای شورا بگه که دفاع دادیم واگه تو تاپ نمیرفت اتحاد اصلا صداشو در نمیاورد چه دلیلی داره وقتی هنوز هیچ متایی بسته نشده دفاع بدن به ساید دیگه؟ متاسفانه با هیچ کس رو راست نبودن ایشون وهمین نداشتن صداقت باعث این مشکلات شد




    من واقعا دوست ندارم دخالت کنم ولی اینجا باید یه نکته ای رو بگم:




    اگر شما پلیر شمال شرق هستی


    اگر دلسوز شمال شرق هستی



    چرا از دادن دف از طرف شمال شرق که بر اساس تاپ 10 دفاعی چیزی حدود 5-10 % هم نبوده انقدر سوختید ؟




    ایا یک دلسوز ساید میسوزه ؟


    خیر


    کسی میسوزه که از اساس با امرداد مشکلی داشته باشه و یا نفوذی یک ساید دیگه باشه.



    بس کنید این بحث مسخره رو


    توتال و صاحبان ساید تصمیم گرفتند بعد یکی سری مولتی باز ناتار زن چون یاد گرفتند همر بسازند اعتراض میکنند!!


    این مسئله کمک و درخواست کمک بین 2 ساید خیلی مسئله طبیعی هست مخصوصا بعد از این همه سال اشنایی که بین پلیر های ساید ها مختلف هست!

    آزاد شدم :دی


    Pr!est, A L B 0 R Z, 13th LeG!0n, L0st LeG!0n, ADraSTe!a, Alex!a & nobody, Roman AnV!iL, Ch3St3

    PARS HIT ACE ELDERS .??. WINNERS ..??.Wild&Brave




    PuPPeT MaSTeRs

    پست 3 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط A L B 0 R Z ().

  • با سلام درود خدمت اقا ناصر عزیز .


    ارادت بنده به شما از سالیان داراز و متمادی دنباله داره . ی هفته ای میشه که میخوام پست بذارم که پایانی بر ی سری صحبت های تکراری تو فروم باشه ، این پست علیرغم میل باطنی و فلسفه شخصی بنده گذاشته میشه .

    اکانت ام کا ام جی در کشا کش اتک های اندبلیو یکبار فیک رو شخص بنده رفتن ، یکبار ریل زدن که از قضا خفت هم کردند ۲ کی تیرانداز رو اکانت ما ، اما نه دلیلی بر توضیح و گفتنش هست و نه نیازی به انالیز که ایشون از قبل پلنی برای اینکه چون اس ای با اندبلیو درگیره خب الان بهترین موقعیته بزنم اینارو ، از نگاه من ایشون حتی در لحظه ای که این اتک رو داد به این موضوع فکر هم نکرده ، منم ادمی نیستم که بیام به تئوری توطئه و چرچیل در نظر گرفتنشون بپردازم چون نه من هر کدوم از شما تروپ ببینید ی جا پارکه وسوسه میشید خفت کنید وخیلی بر نفس اماره باید غالب باشید که نکنید اینکار رو . دو کی تیرانداز دیده زده خفت کرده نوش جونش از گوشت آهو حلالترش دستشم درد نکنه . بازی یعنی همین دیگه ، شما شایدم اصلا در جریان نبودید یا برنامه ای هم برای این موضوع نداشتید اما اتفاق افتاده دیگه فدای سرت ، انقدر خوردیم که این دو کی ها ارزنی در مقابلش نیست . اما ی موضوع اونم اینه که من ی میلی متر هم تو خاک شما نفوذ نکردم. فقط این رو گفتم که ی حرفی زده باشم لینکش رو هم امر بفرمایید خدمت دوست عزیزم آقا مصطفی فلفلی میدم .


    و اما بعد

    دوستان لطفا قضاوت نکنید دیگران رو


    والا ی بنده خدایی هست که واقعا از نگاه من شخصیت ضعیفی داره ، در مورد همه نظر میده ، همه رو کثیف ، ی سریا رو تمیز ، ی سریا رو سیّاس، و ... میدونه .

    برادر من اگر هر کدوم از اینایی که میگید یکی از ماها این خصیصه رو داشتیم که چرا تراوین بازی میکردیم ؟ تراوین ی بازیه ساده با قوانین بسیار ساده ریاضی هست ، و قوانین علوم نجوم و فیزیک توش نیست ، این خصیصه هایی که شما به ی سری افراد میبندید رجال سیاسی مون هم ندارن که اگر داشتن این وضع مملکت نبود ، حضور تئوری دشمن فرضی توی تک تک سلولای ما رسوخ کرده و با ما اخت شده انگار ، ی کوچولو از اون پنجره ای که نگاه میکنیم فاصله بگیریم و ی جور دیگه به قضایا نگاه کنیم همه مسایل رو از جانب خودمون نسنجیم حل میشه خیلی از مشکلات ، اگر این پارامتر ها رو واقعا یکی از پلیر های این سرور که بهشون میبندیم داشتن قطعا باید جای وزیر خارجه میشستن .

    در دنیا بیش از هزار دین وجود داره که همشون معتقدن دین انها برحق و درسته و بقیه باطل .


    طبق همین گفته یک درصد تو گفته ها اگر این احتمال رو بدیم که ما مشرف بر تمام مسایل


    نیستیم و ممکنه ما اشتباه کنیم ۹۰ درصد نوشته های این فروم تا بدینجا باید حذف شه .


    ی سری از بحث ها هم که توی فروم میشه رد و بدل شدن چت دو نفره هست ، دوست عزیز ی شمای کلی از سایدت بدی ما را بس است ، اینکه اسرار درون سایدی رو اینجا برملا کنی نه برای ما جذابیت داره نه کس دیگه ای .


    به بهلول گفتن تو که انقدر دانایی بیا به امر قضاوت بپرداز ، در پاسخ بهلول گفت نمیخواهم احمقی باشم نا اگاه بین دو کَس که خود آگاه به انچه رخ داده است هستند و منِ ناآگاه در این بین حکم کنم که حق با کیست . پس اصلا توضیحات بیش از حد اتفاقات و رخ دادهایی که بین دو نفر شکل گرفته اصلا و ابدا برای خواننده فروم مهم نیست و مطمئنباش که ما هم رای نمیخوایم بدیم که کی خوبه کی بد لطفا این دور باطل رو تموم کنید .


    فراموش نشود که (این فقط یک بازیست) بسیار کلیشه ای شده این جمله . ی طور دیگه بهش نگاه کنید با ی دید بسیار ساده تر که واقعا واقعا واقعا ی بازی هست .


    و در اخر اخر ادب مرد به ز دولت اوست .


    یک پلیر ساده ساده نه خائن نه سیاستمدار نه کثیف نه پلنر ، نه لانچر ، نه قدرت طلب ، نه جنگ طلب و نه توطئه گر ناصر استورم


    یا حق

  • ببخشید مگه اسم شما البرز نیست من عرض کردم مازیارفکر نکنم ایشون با ۶۰سال احتیاج داشته باشه کس دیگه به جاش حرف بزنه

    مرسی

    درموردقسمت دوم رو با ضرب المثل برات شرح بدم

    با پا راه بري كفش پاره ميشه، با سر كلاه !

    درسته ربطی نداشت !!

    ولی حداقل از این پست یه چیز یاد گرفتی

    ماهم درسته بازمون خراب شد ولی دوستانی داخل ساید پیدا کردیم

    بهتره از این به بعد با مدرک حرف بزنیم و رو هوا چیزی نگیم ما گفتیم رفیق بازی کردن متا رو بستن و بازی بقیه خراب شد دیدید که امدن زود اعلام کردن که براشون بد نشه


    وقتی اس ای دف میده به ان ای و بر عکس

    چرا نباید ما هم کمک بگیریم ماهم به هرکجا بخوایم کمک میکنیم دف میدیم و میگیریم

    امیدوارم منظورم رو فهمیده باشی

    روز خوش

    شاخ بودن توی فضای مجازی مثل پولدار بودن توی بازی GTA میمونه! :saint: :saint:


    MONAKO مامور مخفی