نقد و بررسی سرور 1 ایکس راند 2 | آغاز 6 شهریور 1399 |

  • علی جان تا بوده و نبوده امید تایتان سرور قبل و قبل ترش از ما خورد این سرور هم شمال شرق بود حذف کرد رفت .

    تمام فحشاش به آمرداد بود خوب بود و لایک شما زیرش بود

    الان این حرف رو زد شد آمرداد؟

    3176-11111-png

    موضوع دوم اینکه کثیف ترین کار دخالت در امور داخلی ساید دیگست.

    نمیدونم کی یا کجا خودش میفهمه و به زودی گندش هم در میاد .

    قراره ویترین افتخارات تکمیل بشه.با ما باشید.....

  • ناصر جان جنوب شرق رو نمیدونم


    اما تیم امرداد تو شمال شرق کلا 5 تا همر داره که اونم تو ساید خودش در حال رفت و آمده...


    شمال شرق رو کردن دفساز امرداد...


    از روز اول پلنشون تو شمال شرق ساخت فیدر و زیرساخت بود و نه کشیدن همر

    (چون پلیری که همر میکشه صاحب نظر هم هست)


    همه رو هم مجبور به این کار میکردن

    (مدارکش هست)


    ساید بدون همر ساید مستعمرست...

    با برنامه ریزی اینکار رو کردن...


    یکی از دلایلی که ما مخالفت کردیم این بود که طبق برنامشون پیش نریم...

    یک پتانسیل قوی برای امرداد ساختن...


    اکثر بچه هایی که باهاشونن واسه اینه چیزی ندارن مخالفت کنن... دندون رو از شمال شرق گرفتن...



    مازیار یا سادست و دوره اش کردن و با زیر کتش گذاشتن شمال شرق رو این کرده یا با این همه سوابق و... دست نشونده ی امردادیه که اکثرشون قدیم دفسازاش بودن... به هر حال اینم به یادگار موند...



    هی نگین هر چی توتال گفت...

    صد شرف به مجید اخیل شیر مادرش حلالش که با بات بازی می‌کرد و توتال بات هاش بود نه مثل بعضیا اینجا یه ساید رو کردن مثل بات که هر چی اون گفت همون کارو کنن...


    وقت و پوله بازیکنای شمال شرق شده عامل ارضای حس شاخ پنداری یه تیم غرق و ذوبه در ولایت آمرداد.



    پ. ن:


    یه پیش بینی دیگه هم دارم، به زودی اطلاعات تکمیلیش میرسه...

    شاهکار جدید امرداد... الله و اکبر به این همه شکوه

  • تبریک به امرداد بابت داشتن توتال نفوذی




    حاجی جان، پسر کوچکی که فقط دوست داری دیده بشی و ریپلای بشی، نه لایک و دیسک برات مهم هست نه کف و هورا شنیدن یا تحقیر و تمسخر شدن، آیا هنوز هم من رو به عنوان تنها توتال قبول داری؟ اگر جوابت مثبت هست، من رو بیار اتحاد لویال لیدر کن دستور بدم همه‌تون بذارید روی حذف تا آبروی تراوین و تراوین بازها رو نبرید.


    چون لیدر کنون‌تون که زبان حرف زدن نداره که! ایشون از طرف تورج خان پیشنهاد شد برای گرفتن صندلی شورای ارشد لیدری، تا نماینده‌ای باشه برای حل اختلاف میان اعضایی که با تیم مشکلاتی داشتن اما راه می‌آمدن. همه چیز حل شد و کنار اومدیم، و بنده و آقا مازیار و مهدی و وگنس ایشون رو در گروه شورای لیدری ادد کردیم.


    می‌گم لیدر کنونی‌ شما خیلی زبان حرف زدن نداره! اما تلاش کردیم فضا رو گرم کنیم تا احساس غریبی نکنه، و باور کنه که واقعا یک لیدر هست خیر سر هممون مثلا، و در اون گروه هم شوخی کردیم و گپ زدیم و هم در مورد مسائل درون سایدی و برون سایدی صحبت کردیم و حتی در مورد متای شرق صحبت کردیم، تنها حرف این فرد هم نگرانی‌های کوچکی بابت دف و همر بود که صحبت کردیم اما با کلیات مشکلی نداشت و فضا مثبت بود.


    خلاصه کلی تلاش کردیم ترسش و خجالتش بریزه و به حرف بیاد، چون یهو دید در جمعی هست که احساس کرد انگار دارن بهش می‌گن "داداش به ما نمی‌خوری"! واقعا هم نمی‌خورد خب، یعنی صادقانه از لحاظ دانش، تجربه، اخلاق، هوش و توانایی فکری و فنی در این حد نبود، اما ما واقعا تلاش کردیم گرمش کنیم و راهش بیاندازیم و کمک‌ش کنیم از صمیم قلب.


    اما قصه چه شد؟ شب خوابیدم و صبح بیدار شدم دیدم یک ام‌‌ام بسیار کودکانه و خنک زده که ما در حال مستعمره کردن شمال شرق هستیم و فلان و .. (و من این ام‌ام زیبا با اون ادبیات حماسی در حد کتاب‌های تالکین رو آرشیو کردم که تا آخر سرور تماشاش کنم لبخند بزنم) و بعد رفت و اتحاد زیبای لویال رو زد با جمع دوستانی که برخی شورشی هستن، برخی دریوزه‌ی گلد، برخی خام، برخی در رودربایسی رفاقت، بقیه هم مولتی..


    یک شبه چه شد که همه چیز از این رو به اون رو شد؟ قصه‌ی جالبی‌ست.. قصه، قصه‌ی زبان درآودنِ آدم‌های کوچک هست که یهو باد می‌کنن، بادی که با یک سوزن خواهد ترکید.


    اگر هنوز هم فقط من رو می‌شناسی و من رو به توتالی قبول داری اکانت Slim Shady رو جای اکانت HOSSEIN.TNT لیدر کنید تا جمع‌تون کنم.


    مشروعیت مازیار خان می‌دونی از کجا میاد؟ از قضاوت آدم کوچکی مثل شما و امثال شما نمیاد، بلکه از جایی میاد که تراوین‌بازهای قدیمی و باتجربه پشتش هستن. مشروعیت این هست نه این که عده‌ای تازه به دوران رسیده یک انشا زیبای تکراری با کلی غلط و تیتر ادا و اطواری درشت رو سیم سکند کپی کنن.


    پ.ن: قسمت‌های خیلی شخصی یا حاوی توهین رو پوشاندم، و البته واقف هستم که نشان دادنِ تصویر چت خصوصی کار خوبی نیست، اما گاهی لازم هست، خصوصا کسانی که تهدید به رو کردن مدرک و سند می‌کنن. بدونید که مدارک و اسناد و اسکرین شات‌های بسیاری برای رو کردن هست که دهان شما رو ببنده، اما ما در بازی نشان خواهیم داد که مرد کیست.


    - ارادت‌مند

    ایرج

    So won't the real Slim Shady please stand up

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Slim Shady ().

  • سلام سعید جان

    یه افتخار دیگه هم به ویترینتون اضاف کنین و اونم ترس زودهنگامتون از قدرت برتر سرور ، جنوب غرب بزرگ . آخه از ترس روز 60 بازی اعلام 2 به یک روی جنوب غرب :دی

    یه زنگ میزدی به خودم برات تا روز 100 امان نامه میگرفتم که کسی اذیت آمرداد نکنه :دی

    الان یاد حرف لقمان عزیز افتادم که روز میتینگ گفت با این قدرت جنوب غرب ما باید برنامه بریزیم برای 3 به یک روی جنوب غرب . لقمان جان حیف شد که ان دبل رفت و الان متاسفانه دو به یک زورتون به ما نمیرسه .

    اگه باز هم امان نامه خواستین بگین تا بهتون بدیم البته سعید جان ایندفعه برای امان نامه باید دوتا سایدتون بیاد تا بهتون فرصت موندن در سرور بدیم :دی

    خنده دارترین حرفی که این چند روز شنیدم این بود که تو جلسه لیدری شمال شرق گفته بود پنجشنبه ما میزنیم جنوب غرب رو که حذف کنن :دی تو رو خدا ما رو نزنین یکی یه سوراخ موش نشون ما بده از ترسمون بریم داخلش قایم بشیم . :D:D:D:D:D:D:D

    پ . ن : اشکان سرلشکر از تو بعید بود زیر خفت گرفتن دفاع از ساید دیگه بری . آرمان های تو هم تغییر کرد :دی

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

  • سلام حاج حسین

    من حداقل سه پست گذاشتم که ما در حال کشاورزی هستیم و به ما کاری نداشته باشید ، حالا شما میای و میگی اینها فقط فیدر می سازن و کشاورزی می کنن ، برادر گلم سبک بازی ما پاپ بازیه ، حوصله همر و این جنگولک بازی ها رو نداریم ، اونها رو میدیم دیگران بسازند ، خیلی همت کنیم کمی دفاع می سازیم تا فیدرها رو نزنن ، عوضش وقتی واندر رو برامون گرفتند ( خودمون همر نداریم که بگیریم ) خیلی می تونیم منابع بدیم بهش ، دفاع هم همت عالی هست حالا یک بیشتر یکم کمتر بالاخره نفری 2-3 هزار تا می تونیم بدیم ، بقیه ساید هم معمولن می زارن ما صد کنیم که رزومه مون پر بشه ، چون دلشون برای ما می سوزه ، تاریخ نشون داده که ما همین جوری سرور ها رو می بریم .

    بالاخره این هم یک سبک بازی است ، من فقط موندم شما که اینهمه همر دارید چرا نمی زنید این کشاورزان پاپ باز رو بترکونید ، من عرض کردم عزیز برادر عده ای کشاورز خسته می خوان پاپ بازی کنن ، دلیل متای ما با جنوب شرق هم این بوده که قول دادن نه از ما همر بخوان و نه دفاع ما هم پاپ بازی کنیم و گلد بزنیم و حال کنیم ، ازشون قول گرفتیم که کتیبه های ما رو پاکسازی کنن چون حالشو نداریم پاکسازی کنیم ، واندرها رو هم ما منابع می دیم اونها دفاع می دن !

    دیگه برات بگم گلم که بقیه سرور راحت باشند و هیچ نگران نباشند همان طور که حاج حسین و رفقا می فرمایند این متا هیچ خطری برای کسی ندارد و فقط موجب آرامش عده ای پیرمرد است که می خواهند نان و ماست خودشان رو بخورند . و هی فیدر بزنن عشق کنند !

    در ضمن عده ای پاپ باز کشاورز که حال غارت هم ندارند رو اینقدر اذیت نکنید ، تازه توافق کردیم که اگر ما رو بزنید بچه های جنوب شرق شما رو بزنند ، به ما هم دفاع بدن از بس که دلشون برای ما سوخته و ما رو دوست دارند ، یه همچین پیرمردهایی هستیم ما !

    چیزی هم از ما نخواستند، شما بودید متا نمی کردید ؟ تازه تیرداد به من قول داده که دهکده هاشو بده من چیف کنم که پاپ خوب بیاد بالا !


    پی نوشت : بهترین سیاست ، صداقت است.

    پی نوشت : تیردادجان اون درشکه های مصری شما دیگه کاربرد نداره !

  • سلام داداش ایرج گل

    قصد دخالت تو سیاست های داخلیتون رو ندارم ولی میدونستی که همین حسین جانی که در موردش اینجوری نوشتی رکورد همر رومن تراوین دستش هست ؟ اگر اینو میدونستی و یه همچین پتانسیلی رو از سایدت میخوای بگیری که هیچ . اگر هم نمیدونستی امیدوارم بعد از این جمله یکم فکر کنین و دوباره تصمیم بگیرین .

    پ.ن: حسین جان حداقل شات لانچ شدن همرت رو میدادی بهشون که اینجوری از بالا به پایین بهت نگاه نکنن :D

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

  • من برای شما احترام قائلم اما احترام، احترام میاره که برای شما نیاورد



    فقط به من بگین به کدوم استدلال کل ساید رو کردین فیدر و دفساز؟

    و اینم بگم اگر شما تونستی 10 تا همر خوب بالای 20 کی رونمایی کنی من کله تیم رو مجاب میکنم برن رو حذف..


    فقط ادعا؟ از روز اول ساید فروخته شده...

    اگر چه شما شمال شرق نیستین، شما شاخ های دیروزین که نمیتونین الان خودتون رو نشون بدین و خودتونو چسبوندین به امرداد تا بلکه زیر سایه ی اونا شما هم یک نمایشی بدین و بگید آره دوره ی ما تموم نشده...



    ما همیشه شمال شرق بازی کردیم و میکنیم...

    الانم ساید ماله شما نیست...

    ما هم بزودی تیممون تکمیل میشه...

    اندک اندک جمع مستان می‌رسند...



    شمال شرق مستقله... حیاط خلوت ساید دیگه ای نیست...


    همه متانت ما رو در مقابل شما دیدن...


    اکانت میخرین دفشو میزارید جلومون...


    فکر کردین تموم؟؟؟


    کم کم برای اعضای شمال شرق روشن میشه با کیا طرفن و طرف حق رو میگیرن.. طرف کسایی که برای وقت و پولشون ارزش قائلن و قبل سرور مستعمره نمیشن...


  • سلام داداش ایرج گل

    قصد دخالت تو سیاست های داخلیتون رو ندارم ولی میدونستی که همین حسین جانی که در موردش اینجوری نوشتی رکورد همر رومن تراوین دستش هست ؟ اگر اینو میدونستی و یه همچین پتانسیلی رو از سایدت میخوای بگیری که هیچ . اگر هم نمیدونستی امیدوارم بعد از این جمله یکم فکر کنین و دوباره تصمیم بگیرین .

    پ.ن: حسین جان حداقل شات لانچ شدن همرت رو میدادی بهشون که اینجوری از بالا به پایین بهت نگاه نکنن :D

    سلام

    ممنون می شم ، لینک رو بدین ، کدوم سرور بوده ، نرمال بوده یا اسپید ؟ تیم های مقابل کی بودن ؟ به کجا خورده ؟ واندر زدن ؟

    خیلی وقته همر خوب رومن در سرور نرمال ندیدیم ، ما پاپ بازها از این چیزها می بینیم ذوق می کنیم

    پی نوشت : فقط اگر سرور نرمال تراوین بود بدین عکس و لینک رو

  • ناصر جان کلاهبردار خودم سلام

    یه زمان دو به یک خوردیم شما از اس دبل میزدین کاتا میکردین شمال غرب از اونور .توی گروه هم بهت گفتم دفم کجا بود که نرسید به تک شاخ.

    الان هم دو به یک نزدیمتون

    اصلا نزدیمتون که انقدر ترسیدی جیگر من

    1.5 به 1.5 هست

    شما یه اتحاد خوارج رو از شمال شرق جدا کردی و داری ازش حمایت میکنی

    ما هم با لیدر بر حق و شورای کنونی شمال شرق متا کردیم.

    تا اینجاش برابریم


    فقط میمونه اون موقع که ما میخوردیم و شما با نامردی از جنوب غرب میزدین


    البته اونم جبران میشه به زودی.....


    خلاصه دوست دارم

    سعید

    ملا


    پی نوشت:یه بندر خاستی بریما نیومدی .نکنه برا پول قلیونه هست عزیزم؟

  • یک طرف : جنوب غرب بزرگ + شمال غرب خشمگین+ همرهای گنده و رکورددارن همر رومن شمال شرق

    یک طرف : جنوب شرق جنگ زده + پاپ بازهای زیر 10 همر بالای 20 هزار شمال شرق


    خیلی نامرد هستید ، ولی ما می مونیم تا نشون بدیم مثل شمال غرب نباید بازی رو بی مزه کرد و رفت ، می مونیم تا از گلدهایی که براتون خریدن و خرج شده لذت ببرید ، ما می مونیم تا شما دژمن های خشمگین، نیش خشم فروخفته خویش را در جان کشاورزان خسته فرو کنید ،

    ما می مانیم و با شما می جنگیم با فیدرهای خودمان !

    پی نوشت : خیلی نامردین فیدرهای عده ای خسته رو بزنید

  • خدا رو شکر یکی گفت سرور بالانسه :)

    ج ش و ش غ که له و لوردن

    ش ش هم که درگیری داخلی شد


    ناصر جان من حتی میگم 3 به 1 هم جا داره بکنیم :) نظرت چیه ؟

    شما اجازه بدی من برم 3 به 1 اش کنم


    تا الان واسه اینکه ضعیف کشی نشه یکم عذاب وجدان داشتم سر 3 به 1 کردن :) اما با این پست شما دلم قرص شد :)))


    البته 3 به 1 واقعی که نمیشه چون نصفه شمال شرق با شما هستن !

  • سلام و عرض خسته نباشید


    حاجی عذر میخوام این اکانتت چقدر دیگه به حذفش مونده؟ یه تایم میدید که ما تا حذف شدن کامل شما و تیمتون فروم نیایم و بعد از اون بیایم و به بازیمون برسیم.


    من روزی اولی که رفتم رو اکانت یکی از بچه ها تا ببینم وضعیت داخل سرور چجوریه، بعدش تو گروه بچه های امرداد گفتم صد کردن این سرورم مبارکتون باشه ولی فقط و فقط مراقب شمال شرق باشید اونم به خاطر پلیرهای کارکشته و حرفه ایش، وگرنه امثال شماها با نحوه بازی کردنتون و طرز تفکرتون نه این سرور که هیچ سروری نمیتونیم جلوی تیمی مثل آمرداد رو بگیرید حتی اگه برید با بزرگترتون بیاید.

    طرز تفکر شما در حد همینه که هرکی همرش گنده تره زورش بیشتره و لیدر باید خودش اکانت و همرش خیلی خفن باشه. یا مربی پرورش اندام باید خودش قهرمان جهان باشه یا مربی فوتبال خودش باید بهترین فوتبالیست بوده باشه.

    تا طرز تفکرتون این مدلی باشه حالا حالاها تو هر سروری که اتحادی مثل آمرداد حضور داشته باشه باید تو فرومش گریه زاری راه بندازید مثل همینجا. هر سروری آمرداد اومد گفتید اینجا نشد بیاید سرور بعدی اونجا باز نتونستید گفتید بیاید سرور بعدی، آمرداد اتحادیه به بزرگیه مجموعه کلاسیک بازا و زئوس، شما فعلا باید درس یاد بگیرید یا بیاید تو این مجموعه تا درس یادتون بدن.

    -----------------------------------------------------

    جای شما بودم میومد تیم اسپیک شمال شرق کمتر حرف میزدم و بیشتر یاد میگرفتم از کسایی که برند تراوین تو ایران هستند.

    -----------------------------------------------------

    با سلام



    تا اونجا که من چند سرور از امرداد دیدم ، تصمیم های اصلی امرداد توسط 1 الی 2 نفر گرفته میشه .... و یجورایی سیستم دیکتاتوری هست و اعضای امرداد تحت همون سیاست ها میرن جلو ، نفوذ به امرداد مخصوصا تو لول های بالا به شدت سخت و نشدنی هست از طرفی چون رزومه سیاست های امرداد توی 2 سرور کاملا اوکی بوده و هردو سرور به سمت استعمار رفتن برای همین اعضا یه خاطر جمعی نسبی به تیم لیدری دارن و این یه نقطه قوت تو امرداده که باعث میشه هیچ وقت چند دستگی توشون پیش نیاد


    این دوستمون رو نمیشناسم ولی تعریف خوبی از مجموعه آمرداد کرد. نمیدونم داخل این مجموعه بوده یا نیست ولی سعی کرده به جای بهونه گرفتم بیخودی از زمین و آسمون یه نگاه منطقی و بدون تعصب از این مجموعه داشته باشه. تو هر مجموعه ای تشکیل شده از تعداد نفرات زیاد دموکراسی مطلق جواب نداده و نمیده و باید یه سری تصمیمات بین تعداد افراد کمی گرفته بشه و بقیه هم پیروی بکنن.

    تو سرور اولی که اتحاد آمرداد رو تشکیل دادیم دقیقا افرادی مثل همین دوستان معترض شمال شرق داخل مجموعه ما بود، کسانی که چشمشون به چند کا گرزی خورده بود هوا برشون داشته بود اما به بهترین نحو مدیریت شدن و خیلی هاشون از سرور بعد راهشون رو کشیدن رفتن و خیلیها هم جذب این اتحاد شدن و همین الان از ارکان اصلی هستند.

    شما اگر یه کوچولو به مازیار و تیمش اعتماد کرده بودید آخر سرور به تنهایی شمال شرق برنده از سرور خارج میشد (نه متا برنده) اما با این کارتون نه تنها بازی خودتون رو خراب کردید بلکه سایدتون رو هم تضعیف کردید و از موضع قدرت پایین کشیدید.

    من به پلیرهایی مثل شما میگم پلیرهای سرعتی سریع میاد و سریع هم از دور خارج میشید به درد سرورهای سرعتی هم میخورید نه اینجا که یه سال باید زمان بزارید.

    -----------------------------------------


    با تشکر


    پ.ن1: سخنرانی 100 - عمل 0

    پ.ن2: ام جی جان نان استاپ دفاع بساز که لازمت میشه

  • اما شک نکنید در صورت ادامه سو استفاده شما از ابزار غیر متعارف از پیگیری قضایی موضوع به هیچ عنوان کوتاه نخواهم امد.

    همین صحبت برای ما کفایت میکنه و اثبات اینکه اگر قرار بر رو کردن چیزی باشه دست ما باز تره پس بهتره به دوستانتون اعلام کنید اینجا تهدید به داشتن مدرک و فلان نکنن چون اگر قرار بر سو استفاده باشه اونها این تهدید های بچگانه را آغاز کردن دقیقا مثل آغاز به بلند کردن همر بر روی هم سایدی و مثل بقیه که حرفی برای گفتن ندارند به سکوتشون ادامه بدن تا حقیقت برملا بشه اگه حق با شماست پس ترسی ندارید بزارید حق بازگو بشه!!!


    این قسمت تنها برای آموزش موضوعی حقوقی به توتال اعظم است
    در ضمن چون شخص خود بنده حقوقدان هستم نکته ای رو خدمتتون مینویسم تا شاید در زندگی واقعی به دردتان بخوره اینجا که به دردتون نخورد:
    "قانون‌مجازات‌ اسلامی، در ماده۷۴۵ (ماده ۱۶ قانون جرایم‌رایانه‌ای) افشای اسرار خصوصی
    دیگران را جرم دانسته"

    ما یه اصطلاح حقوقی داریم به عنوان ذی مدخل به معنای داشتن حق دخالت و انتشارمطالب در دفاع از خود چون تمام آن مدارک پیرامون افرادیست که در اینجا اتهاماتی بهشون وارد بوده هیچ بار مجرمانه نداره پس لطفا فکر نکنید با بچه ابتدایی طرف هستید!!!


    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



    دوستانتان به من پیام دادن تو واتساپ که شما توهینی از اقا تورج شنیدی وجواب دادم هرگز

    من شخصا به خاطر چنین اتهامی اینجا هستم چون اطرافیان شما چنین تهمت و سواستفاده ای را اینجا شروع کردن

    چنین اتهامی از انجام دادن خود آن عمل کمتر نیست


  • آخ ناصر جون یه نکته رو یادم رفت

    متای 2.5 به 1.5 شما مبارک باشه

    مثل اینکه شمال غرب هم مستعمره شما شده و متای جدیدتونه

    الان شد :خوارج +شمال غرب+جنوب غرب

    ما هم مدرسه پیرمرد ها :P


    یه کپ خوشکلم برا ما بزار ناصر جان

    3190-2222-png



    کم کمک جمع مستان می رسد .....8o

  • ا

    حریم خصوصی اشخاص، مانند مکالمات و تماس‌های تلفنی، حریم منزل و محل کار، نامه‌نگاری‌های سنتی و ارسال نامه الکترونیک و محتوای قرار و ملاقات‌های خصوصی، به حکم قانون اساسی و منشور حقوق شهروندی، غیر قابل تعرض است.

    ضبط صدای اشخاص یا تصویربرداری غیر مجاز و بدون اطلاع، تجاوز به حریم خصوصی اشخاص محسوب شده و قابل تعقیب کیفری است.

    استفاده از صدای ضبط شده اشخاص به عنوان مدرک در دادگاه، قابل اعتنا نبوده و نیست. اما ارایه‌کننده صدای ضبط شده اشخاص در مراجع رسمی و دادگاه، طبق قانون اساسی و ماده ۵۸۲ بخش تعزیرات قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۷۵، قابل تعقیب کیفری است.

  • به به نهنگ های عزیز


    خوب میگفتین نمیزنید، ساید رو نمیخواین واسه خودتون و فقط دنبال اینید دوستانه برید؟

    دیدین کاراتون رو چقدر آدم های خوبی هستید.


    تیم الکلی ها در حرکتی غافلگیرانه با دیواری بلند از جنس شرافت، نامردان را به دیوار برد.


    فکر کردید من هستین؟:دی

    جالب اینه چقدر توی واتس اپ و اینجا برای من کری خوندین ما نمیخوایم بزنیم، اگر بزنیم یه جور میزنیم نتونید کاری کنید:دی

    بازم تکرار میکنم:


    فکر کردید من هستین؟:دی


    خوب نهنگ های عزیز دیشب در حمله انتحاری حمله به اکانت A R T E M I S برای کراپ لاک کردن انجام دادن، که با دیوار رو به رو شدن:




    بعد از اون هم خوب میگذریم که چقدر INSERT داشتیم، دیدیم واو سلاطین اومدن شروع کردن به زدن DON FLAMINGO

    با همکاری کامل بچه ها خیلی زیبا اینسرت شدند و فقط 6 موج به دهکده خورد.



    کاتاها پر...




    کل دست آورد تیم لویال زدن 4کی گرزی و خفت 5کی رعد با لاست 4کی رعد از خودشون بوده:دی


    ولی ما چی؟


    کم حرف بزن، بیشتر عمل کن


    یه سوال ذهن منو مشغول کرده، اونم اینه که شما که اکثریت و پرقدرت هستید چرا ما اقلیت رو از ساید بیرون ننداختید؟
    شما که میگید ما همر نداریم و هیچی نداریم چطوری نمیتونید نه جایی بپرونید و نه این که میتونید مارو دفاع کنید؟

    واقعا جالب حرفاتون و آدم نمیدونه باید به کدوم سازتون برقصه؟
    آدم میفرستید توی گروه ما که راجب حرفا ما بفهمید بعد نمیشه


    حالا فهمیدین چرا 250گرم رو زدیم؟

    همینه


    سواد بازی ندارین و توان بازی ندارین...


    اینقدر بی ارزش خودتون کردین که میگین حذف ولی حتی توان این کارم ندارید من میدونم....


  • سلام داداش ایرج گل

    قصد دخالت تو سیاست های داخلیتون رو ندارم ولی میدونستی که همین حسین جانی که در موردش اینجوری نوشتی رکورد همر رومن تراوین دستش هست ؟ اگر اینو میدونستی و یه همچین پتانسیلی رو از سایدت میخوای بگیری که هیچ . اگر هم نمیدونستی امیدوارم بعد از این جمله یکم فکر کنین و دوباره تصمیم بگیرین .

    پ.ن: حسین جان حداقل شات لانچ شدن همرت رو میدادی بهشون که اینجوری از بالا به پایین بهت نگاه نکنن :D

    =))))))

    فکر کنم منظورت از رکورد تراوین ، رکورد سرورهای صنعتی اسپیدترا هست؟ (-:
    بده اون لینک رو ببینم کدوم سرور بوده ، تعصبی که روی رومن دارم، روی میلان ندارم،

    رکورد تراوین؟؟ مگه حاج حسین تراوین هم بازی کرده؟ یه دونه همین سرور قرار بوده واسش رزومه حساب بشه که این شد.
    بده اون لینک رو ببینم کجا ثبت شده ، قلبمو شکستی

  • حریم خصوصی اشخاص، مانند مکالمات و تماس‌های تلفنی، حریم منزل و محل کار، نامه‌نگاری‌های سنتی و ارسال نامه الکترونیک و محتوای قرار و ملاقات‌های خصوصی، به حکم قانون اساسی و منشور حقوق شهروندی، غیر قابل تعرض است.

    ضبط صدای اشخاص یا تصویربرداری غیر مجاز و بدون اطلاع، تجاوز به حریم خصوصی اشخاص محسوب شده و قابل تعقیب کیفری است.

    استفاده از صدای ضبط شده اشخاص به عنوان مدرک در دادگاه، قابل اعتنا نبوده و نیست. اما ارایه‌کننده صدای ضبط شده اشخاص در مراجع رسمی و دادگاه، طبق قانون اساسی و ماده ۵۸۲ بخش تعزیرات قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۷۵، قابل تعقیب کیفری است.

    من که استدلال حقوقیش رو آوردم شما با آدم با سواد صحبت کن توجیحت میکنه خخخخ

    ولی در کل اینکه تا بحث رو شدن مدارک شد بحث قضایی میکشین وسط جالب ای بابا باشه قول میدیم فعلا رو نکنیم نکشید خودتونو

  • من که استدلال حقوقیش رو آوردم شما با آدم با سواد صحبت کن توجیحت میکنه خخخخ

    ولی در کل اینکه تا بحث رو شدن مدارک شد بحث قضایی میکشین وسط جالب ای بابا باشه قول میدیم فعلا رو نکنیم نکشید خودتونو

    آقای حقوق دان سلام

    توجیح غلط است کلمه درست توجیه است .


    پی نوشت : خخخخخخ