نقد و بررسی سرور 1 ایکس راند 2 | آغاز 6 شهریور 1399 |

  • از هر طرف که رفتم جز وحشتم نیفزود

    زنهار از این بیابان وین راه بی‌نهایت!

    (منتظر برداشت دوستان از این بیت هستم)


    دوباره و دوباره میگیم، ما اومدیم سرگرمی، فان، رقابت، رفاقت، بحث داخل چارچوب و کل کل داشته باشیم و هزارتا چالش دیگه، ولی برد به هر قیمتی و دستاویز قرار دادن هر چیزی هیچوقت هدف نبوده


    چند نکته اضافی کنم و یه توضیح در مورد بعضی موارد و بعد رفع زحمت:

    1. چرا نیستیم میگین نیستین و وقتی هستیم میگین زیاد هستین، به هر حال باشیم یا نباشیم؟ زودرنج باشیم یا پوست کلفت؟ چوب خشک هسته....؟ تمساح هسته....؟

    2. شروع سرور انتخاب ساید سخت بود، ولی چیزی که تقریبا محرز بود از نظر خیلی ها، این بود که امرداد با تبلیغات و سبقه ای که ارائه داده بود و حضورش در جنوب شرق انگار نیازی به همراهی ما نداشتند، و البته پیوستن به مجموعه های جنوب شرق، انگار که انتخاب راه ساده تر بود، و البته کشش به خاک جنوب غرب داشتیم و هم دنبال یه سرور متوازن و تا حد امکان بالانس بودیم، نه این که ما بالانسر و وزنه سنگین و ازین حرفا باشیم! ولی دنبال چالش بودیم و رقابت، و البته با ورود به جنوب غرب و آشنایی بیشتر با پیشواها، کلاهبرداران و کلی پلیر قوی دیگه بسیار خوشحالیم که این تصمیمو گرفتیم(بدون ترتیب، ناصر، یوسف، احسان، پرهام، علی، پارسا پارسا (تاکید)، سهند، سعید، مهران، نادر، رضا و کلی پلیر خوب و باحال دیگه که ذهنم یاری نمیکنه) باز هم به عقب برگردیم انتخابمون همین خواهد بود.

    در مورد دیپلماسی و این حرف هایی هم که گفتی عزیزم برای اونم ساید مسئول خودش رو داره که هر تشخیصی بده اوکی هست . ولی نظر شخصی من اینه که با هر سمتی که ضعیف تر هست متا کنیم که یکم چالش داشته باشیم چون اومدیم تراوین بازی کنیم نه سیمز .

    چالش، با احترام به همه پلیرها، باز هم میگیم ما طرز فکرمون فرق داره و شاید برای همین ادراکش کمی سخته! شاید طرف ناتار رو گرفتیم، که خیلی اجحاف شده در حقش :( شنیدم البته یه لینکی با ناتار هم زدن دوستان، بهشون گفتن باید اتک بدی به سایدی که ما میگیم، اونام گفتن داداش من فقط به واندرشون میتونم اتک بدم که دیگه معامله به هم خورده.

    تیرداد جان برادر خیلی خوب بود، کلی خندیدم، انتظار نداشتم واقعا (جدا از کل کل تصویرسازی سنگین و استنباط های بدیعی داشتی و پیکر ایرج پزشکزاد خالق دائی جان ناپلئون واقع در سانفرانسیسکو! به لرزه افتاد) ما که فرض میکنیم این ها برداشتی از یه عکس "اتاق فکر جنگ زده" و یه عکس از "تاپ تن غارت" باشه، ولی شاید بعضی ها این تصور شوم رو در سر بپرورانند :دی که نه این برگرفته از واقعیت است، به قول یوسف "شک بنداز ولو به غلط" و حالا این احتمال به عنوان یکی از فرضیات در نظر گرفته خواهد شد حتما برای همه و به دنبال صفر یا یک شدن این فرضیه هستند.

    تیرداد جان شاید بعضی جملات رو باید از زوایای متفاوتی بهش نگاه کرد، من مترجم-ویراستار هستم(همش بدبختی بوده البته) و به اندازه شما حداقل فکر میکنم با کلمات و ظرافات معناییشون سر و کار داشتم، پس یکم دقت بیشتر می طلبه شاید تحلیل صحبتام

    به عبارت دیگه معنی این نقل قول میشه: من فقط دو تا عکس ارائه کردم یکی از اتاق فکر اس ای و یکی از تاپ تن، و اون قسمت "شاید بعضی ها این تصور شوم رو ..." یعنی با گافی که شما ارائه کردی اگه بعضی شک داشتن به موضعتون در قبال شمال شرق، الان شکشون قوی تر شده (منویات درونیتو اعلام کردی و به اصطلاح بلند بلند فکر کردی و بلند بلند نوشتی!) و هرچی بیشتر ادامه میدی من بازم بیشتر میخندم جسارتن ^^^^^^، میگن وقتی حریفت در حال اشتباه زدنه، مزاحمش نشو! ولی خب خیلی اشتباه میزدی

    و ما انتظار نداشتیم اینقدر دیگه رو بازی کنی ممنون، البته شاید عادت کردین همه چی رو باشه، استایل همر، وضعیت روحی روانی همر، تارگت مورد نظر!

    ولی خب تلاش بیشترت برای اصلاحش بدترش میکنه، چیزی هم نشده حالا قرار بود یکم مخفی کاری بشه که یهو لو رفت :D خودتو ناراحت نکن اصلا و ابدا، فقط میمونه دید واقعیتون به شکل متا که هنوز وقتش نبود لو بره.


    و کلا جالبه تا همین یه هفته پیش ان دبل بد بد بد بود، و اس دبل خوب و عالی و آروم و بی حاشیه و فروم نویس های خوبی داشت، ولی با تغییر شرایط یهو اس دبل شد آدم بده؟ دیگه کم کم بگو ان دبل هم چون از حریم هوایی ما استفاده میکرد جهت اتک به اس ای، ما بین راه همراشونو رهگیری کردیم و با شناسایی تارگتهاشون اونارو زمین گیر کردیم، جل الخالق الحسن المخلوقین اینجا معنی میده!


    لینک پست

    دوستی که میفرمایی نویسنده پست خودش پستشو ادیت کرده، آیا اینجا اثری از ویرایش هست!؟ خیر، این پست توسط ادمین ویرایش شده، و فقط ایشون چنین امکانی دارن، اشتباه میکنم!؟ و البته مابقی پست ایشون هم علیه سلام نیست متاسفانه

    دید دوگانه ادمین فروم به پست ها؟ استاندارد دوگانه؟


    - میگن ناصر همش زیر لب میگه اگر با من نبودش هیچ میلی، چرا ظرف مرا بشکست اس ای

    -- یوسف ببین من شماره اتفاقات آب 122 رو اعلام میکنم و هیچ اتفاقی نمیفته.

    --- نادر 4 4 2 لوزی بچینیم، یا 4 3 3، میگم یه یار آوانس بدیم؟

    ---- دوستان برترین فروم نویستون در چشم به هم زدنی از پریمیر لیگ به لیگ آزادگان صعود کرد! شما هم مراقب باشید پلن های آینده رو لو ندین و فتالیتی رو روی خودتون اجرا نکنید.

    ----- وِلو به غلط (در جای اشتباه ولو شدن)

    ------ ما را از دیسلایک نترسانید، ما برا لایک نیومدیم که با دیسلایک بریم.

  • دوست عزیزم
    من تمام پست های شما و نادر عزیز رو کوت کردم و چراها رو از توی پستهای خودتون در آوردم، اگر لحن من، از نظر شما، مشکلی داره باید توی نقل قول های خودتون رو بگردی!

    الان یوسف بن نیست، اینو که قبول داری؟! میشه لطف کنی تمام قد، همینجا، تمام حرفایی که زدی راجع به بازی کثیف و دست ادمین و... پس بگیری؟!
    میدونم این کار رو نمیکنی و با نمایش آرامش و ادبیات فاخر، سعی در انحراف بحث خواهی کرد.
    (تابلو که نیست دارم تحریکت میکنم که این کارو بکنی؟!)

    اما اخلاق واقعیت است، کسی که در بازی اخلاق ببازد قطعا نام انسان هم برایش زاید است.

    میشه بگی منظورت از این قسمت دقیقا چه کسی هست؟ میای با هم تمرین اخلاق کنیم؟! لطفا ازش عذر بخواه
    تا اخلاقت هم مثل ادبیاتت فاخر باشه

    امیر عزیز، رعایت اخلاق صرفا استفاده از ادبیات نزدیک به زبان معیار نیست، محتوا هم باید خالی از بغض، کینه و تهمت باشه، وقتی خوب صحبت میکنی ولی مضمون حرفت اتهام زنی و نسبت ناروا دادن هست، مثل این میمونه که یک جنس بنجل رو توی بسته بندی زیبا و شکیل داری عرضه میکنی،‌ در کیفیت جنس تغییر ایجاد نمیشه.
    شما و نادر همین کار رو کردین.

    دوست عزیزم، یوسف از اول هم بن نبوده، من در این مورد پرس و جو کردم، اگر نتونستند پست ارسال کنند بابت بن بودنشون نبوده، ممکنه اشکال از سرور بوده.
    لازمه بگم بابت اینم باید یه صحبتایی بکنی؟

  • دوست عزیز و‌ گرانمایه

    گمان میکنم پاسخ شما رو محمد دیابلو عزیز دادند.

    اگر شما را نقل قول کردم بدلیل این بود که یوسف را شما نام بردید و عرض هم کردم که خودشان توضیح خواهند داد.

    بحث اصلی من که یک پست دیگه هم گذاشتم فحاشی های دوستان هست وگرنه بازیه و کل کل لازمه بازی

    اگر اینقدر درگیر این هستید که عذرخواهی کنم حتما.

    اگر یوسف تایید کرد که بن نبوده تمام قد تنظیم هم میکنم.

    اما باز هم شما را دعوت میکنم به آرامش

    اگر جایی در کلام بنده جسارت و اساعه ادبی به کسب بوده بفرمایید.

    مخلص کلام بازیه

    اومدیم بزنیم، بخوریم صفر کنیم صفر شیم اگر اومدیم برا دعوا و جنگ اعصاب که خب برادر من تو زندگی عادی با این تورم و هزینه ها و بی عدالتیها به اندازه کافی داریم.

    پس بیا از بازی لذت ببریم ❤️❤️🌷🌷🌷

  • دف جنوب غرب اگه میخواست بفرسته میرسید و حتی دفی که میرسید که حداقل دو برابر کل دف آمرداد و شمال شرق میشد . ولی سعید جان از جنوب غرب دف نخواست از من دف خواست که متاسفانه یا خوشبختانه دف من نمیرسید بهش پس دف شخصی من که تو هیچ شاخه ای از جنوب غرب نیست با دف یک اتحاد از شمال شرق خیلی فرق داره داداش

    سلام ناصر جان


    بابت تاخیر عذر میخوام.سر کار بودم و درگیر

    بنظر میاد جواب شما رو سعید جان دادن

    از طرفی همه دارن میگن قدرت شما خیلی زیاده.در این پست هم اشاره کردی.خب به فرض متایی هم بسته شده باشه چه اشکالی داره؟


    پ.ن:خود لایک کنی مد شده؟

  • درود به همه دوستان

    هنوز تو شوک حذف دسته جمعی دوستان خوبم تو شمال غربم صد حیف که نمودن

    دوستان خداییش بعد از چند سال گفتیم یه سرور شلوغ ران شده و کلی زدو خورد و کل کل فروم البته با احترام و ادب به رقیب اما نشد که بشه اون از شمال غرب اینم از ساید ما که دو تیکه شد و دوستان دیگه ای از جمع ما جدا شدن امیدارم این حرف کسی رو ناراحت نکنه این نظر شخصی بنده می باشد.

    به نظر این حقیر متای ما و جنوب شرق قطعیه و با اینکه من به شخصه دوس داشتم یه رقیب خوب مثل اتحاد امرداد مقابل ما باشه اما بازم مثل اینکه شرایط جور نیست و ما هم با همون دستی که به توتال ساید و میلاد 200t دادیم سر قول و قرار موندیم و عهد خودمون رو نشکستیم اما به سوال از دوستان جنوب غرب اگه واقعا اینقدر قوی هستید و یه ساید با پتانسیل بالا(که به نظرم هستید) چرا اینقدر سخت میگیرید این قضیه متا رو خب به نفع شما از بازی بیشتر لذت می‌برید ببخشید اینا تماما نظرات شخصی یه پلیر(کشاورز) ساده است و ربطی به ساید نداره

    سلام داداش

    الان کی سخت گرفته متا شما رو با آمرداد ؟

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

  • با سلام و خسته نباشید


    تیم ما با اینکه بارها شاهد کثیف بازی تیم آمرداد بود ولی امروز باز وییس های دستم رسید که رسما از ادمین ساید دفاع خریدن

    و پیام های بسیاری از پلیرهای شمال شرق . شمال غرب و.......

    با اینکه سروری بود که حتی از تیم ما پول گرفته بودن برا خرید دفاع از ادمین ولی گفتیم این سرور ادمین نمیفروشه


    متاسفانه هیچ لذتی برای ما دیگه نداره چه زدن یا خوردن توسط کثیف ترین تیم تاریخ تراوین


    اکانت تحویل ساید SW داده شد



    پ.ن هر وقت هر ساید یا تیمی در شمال این سرور خاست با کثیف ترین تیم تاریخ تراوین آمرداد درگیر بشه میتونه رو کمک تیم ما حساب کنه


    پ.ن حرف هایی با مدریت زده شده مبنی بر اینکه ادمین راند بعدی بشیم تیم آمرداد احتیاجی به حضورتونم نیست مبلغ بریزید بدون حضورتون در سرور واندر به اسمتون میگم ناتار 100 کنه :D^^:thumbup::thumbdown:

  • من نمی دونم چرا اندک کشاورز خسته و مظلوم و مستعمره در شمال شرق باید اینقدر تحت فشار بی امان باشند ، خسته شدیم از بس تنش ، از بس جنگ ، آخه مسوولین چرا رسیدگی نمی کنن ؟

    این چه سروری است ؟

    بزارید تحت حمایت جنوب شرق بزرگ و جنوب غرب جنگجو ما به کشاورزی خودمون برسیم ، تنها مشکل باقیمانده کلین کردن دفاع کتیبه هاست که اگر کمک کنید ما هم چند تا کتیبه داشته باشیم که آخر سرور پشت سرتون نگن ، نو سرور کسی نبود 100 کردین .

    قدر ما رو بدونید ، زیاد به ما فشار بیارید ، جای ارتقای کشتزار می زاریم رو حذف ، چقدر آخه ؟

    لامصب ها سنگ هم بود تا حالا زیر اینهمه پست و فشار له شده بود ، چشمتون به همین چهار تا دونه غارت ساید ماست ؟

    عجبا !


    پی نوشت :،تاوان 50 روز دیر اومدن ما رو کی میده؟ بهنام ، سعبد ، البرز، تیرداد ، عجالتا نفری 40 هزار منبع بفرستید تا بچه های جنوب غرب هم در گلریزان مشارکت کنند

    پی نوشت : به شمال غرب چند روز وقت میدین برای ریکاوری ؟ دو‌برابرش هم به شمال شرق بدین میشه همین حالای شمال غرب 😂

    پی نوشت : دوستان حنوب غربی بنده از قلب شمال شرق عرض می کنم ، نزارید ما شرمنده بشیم وقتی از ما همر یا دفاع خواستید ، بزارید همون آبرومون پیش بروبچ امرداد بره ، اونها هم می گن دفاع فرستادن ، فقط برای آبروی ماست ، فقط موندیم همر رو چه کنیم 😂، تنها راه حلی که به ذهن ما رسیده فتوشاپ پیشرفته است !

  • من نمی دونم چرا بابا اندک کشاورز خسته و مظلوم و مستعمره در شمال شرق باینقدر تحت فشار بی امان باشند ، خسته شدیم از بس تنش ، از بس جنگ ، آخه مسوولین چرا رسیدگی نمی کنن ؟

    این چه سروری است ؟

    بزارید تحت حمایت جنوب شرق بزرگ و جنوب غرب جنگجو ما به کشاورزی خودمون برسیم ، تنها مشکل باقیمانده کلین کردن دفاع کتیبه هاست که اگر کمک کنید ما هم چند تا کتیبه داشته باشیم که آخر سرور پشت سرتون نگن ، نو سرور کسی نبود 100 کردین .

    قدر ما رو بدونید ، زیاد به ما فشار بیارید ، جای ارتقای کشتزار می زاریم رو حذف ، چقدر آخه ؟

    لامصب ها سنگ هم بود تا حالا زیر اینهمه پست و فشار له شده بود ، چشمتون به همین چهار تا دونه غارت ساید ماست ؟

    عجبا !


    پی نوشت :،تاوان 50 روز دیر اومدن ما رو کی میده؟ بهنام ، سعبد ، البرز، تیرداد ، عجالتا نفری 40 هزار منبع بفرستید تا بچه های جنوب غرب هم در گلریزان مشارکت کنند

    پی نوشت : به شمال غرب چند روز وقت میدین برای ریکاوری ؟ دو‌برابرش هم به شمال شرق بدین میشه همین حالای شمال غرب 😂

    پی نوشت : دوستان حنوب غربی بنده از قلب شمال شرق عرض می کنم ، نزارید ما شرمنده بشیم وقتی از ما همر یا دفاع خواستید ، بزارید همون آبرومون پیش بروبچ امرداد بره ، اونها هم می گن دفاع فرستادن ، فقط برای آبروی ماست ، فقط موندیم همر رو چه کنیم 😂، تنها راه حلی که به ذهن ما رسیده فتوشاپ پیشرفته است !

  • سلام داداش

    الان کی سخت گرفته متا شما رو با آمرداد ؟

    درود به شما دوست عزیز

    معنی و مفهوم این همه سوال و جواب و جنگ و جدل در مورد این متا که البته هنوز توتال هر دو ساید تایید نکردن از نظر بنده به عنوان یه پلیر ساده و شاید خوانندگان فروم که توام با نگرانی تو پستها هست چی می تونه باشه جز این؟؟؟؟

    البته عرض کردم که این نظر و تحلیل بنده س و اگرم باعث دلخوری شما و یا دیگران شده همینجا عذر می خوام

  • تیرداد جان شاید بعضی جملات رو باید از زوایای متفاوتی بهش نگاه کرد، من مترجم-ویراستار هستم(همش بدبختی بوده البته) و به اندازه شما حداقل فکر میکنم با کلمات و ظرافات معناییشون سر و کار داشتم، پس یکم دقت بیشتر می طلبه شاید تحلیل صحبتام

    به عبارت دیگه معنی این نقل قول میشه: من فقط دو تا عکس ارائه کردم یکی از اتاق فکر اس ای و یکی از تاپ تن، و اون قسمت "شاید بعضی ها این تصور شوم رو ..." یعنی با گافی که شما ارائه کردی اگه بعضی شک داشتن به موضعتون در قبال شمال شرق، الان شکشون قوی تر شده (منویات درونیتو اعلام کردی و به اصطلاح بلند بلند فکر کردی و بلند بلند نوشتی!) و هرچی بیشتر ادامه میدی من بازم بیشتر میخندم جسارتن ^^^^^^، میگن وقتی حریفت در حال اشتباه زدنه، مزاحمش نشو! ولی خب خیلی اشتباه میزدی

    و ما انتظار نداشتیم اینقدر دیگه رو بازی کنی ممنون، البته شاید عادت کردین همه چی رو باشه، استایل همر، وضعیت روحی روانی همر، تارگت مورد نظر!

    ولی خب تلاش بیشترت برای اصلاحش بدترش میکنه، چیزی هم نشده حالا قرار بود یکم مخفی کاری بشه که یهو لو رفت :D خودتو ناراحت نکن اصلا و ابدا، فقط میمونه دید واقعیتون به شکل متا که هنوز وقتش نبود لو بره.

    سلام به شما

    گرامی ، شما مشخصا ویراستار خوبی هستی ولی اصلا ماستمالی بلد نیستی.

    البته مجدد تکرار میکنم که کارتون از شمال غرب مرحوم بهتره و حداقل استعداد دارید ولی خیلی بیشتر از اینا باید تلاش کنید.

    و اینکه باز هم این راهی که شما دارید میرید رو ما قبلا گرگهاش رو کشتیم.

    واسم جالبه که بعد از عکس اتاق فکر جنابعالی و کودتایی که متعاقبش اتفاق افتاد،هم آمرداد،هم شمال شرقی ها فهمیدن که هیزم آتیش کودتا از کجا اومده.

    خودتون هم که طبعا میدونستید.

    حالا اینکه شما چرا با دبه ماست تو فروم راه افتادی و واسه کی داری ماستمالی میکنی وقتی میدونی که دستتون واسه همه رو شده ، معلوم نیست ! ، شاید هم واسه اون عده قلیل بیابان نشین شمال غرب؟

    اما کسی که دنبال کنار زدن اون لایه نازک ماستیه که شما ناشیانه رو قضیه مالیدی تا ببینه زیرش واقعا چه خبره ؛

    اون پست دیشب شما و عکس و شماره ها و فکت های من رو ، مقایسه میکنه با کودتای دم صبح امروز تو ش.ش و از همه مهمتر ، بهانه ها و دلایلی که کودتاچیا دارن عنوان میکنن( مستعمره آمرداد و جاسوس آمرداد و فروش ساید به آمرداد و دستورات و منافع آمرداد و بله قربان و ...) و خصوصا دقت میکنن به اینهمه دلواپسی و دلشوره و دایه مهربان تر از مادر شدن شما جنوب غربیای عزیز برای کودتاچیا و اینکه چه جوری دارید از راه دور واسه دل خون شده این دوستان کودتاچی سینه میزنید و ظالم رو نفرین میکنید.

    میگن چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.

    حالا شما میخوای بخندی؟از نظر من که مشکلی نداره ، چون خنده عصبی آدمها رو وقتی که دستشون رو میشه زیاد دیدم

    اما گاف ،

    به نظرت اونی گاف داده که از اول هم میدونست موقع نشستن اتکها ، اکانتهای ش.ش تو تاپ مدافعین میان و همه سرور هم میبینن و بعدش خودش هم اومد صاف و پوست کنده اینجا اعلام کرد که بله ما برای فلان اکانت دفاع گرفتیم ؟،

    یا اونی گاف داده که از خود صبح امروز ، لحظه به لحظه بیشتر معلوم میشه که داره از ترس ۲ به ۱ خوردن (البته ترس نه و پارانویا ، چون واقعا هنوز هیچکس با هیچکس متای قطعی هم نکرده)، به هر ریسمانی ( ادعای دخالت ادمین تو فروم، ادعای اکانت جاسوس، ادعای بازی کثیف، حمایت از کودتاچیا،ادعای نفوذ و استعمار ، دعوت به حذف جمعی، ادعای دخالت ادمین تو سرور و دیگه نقطه اوجش هم استخدام تحلیلگری که تو سرور هم بازی نمیکنه) ، چنگ میزنه ؟

    من با اجازه ت دیگه این بحث رو ادامه نمیدم چون حرفام رو زدم و دیگه میشه تکرار مکررات و دور باطل

    بقیه ش هم عاقلان دانند

    پ.ن : خوشم میاد وسط اون شلوغی ها ، دارید تلاش میکنید خانه سست عنکبوت رو به عنوان قلعه مستحکم فلک الافلاک به ملت قالب کنید(۲برابر کلهم اجمعین شمال شرق و جنوب شرق دفاع و خیلی بیشتر هم همر😂)

    پسا.پ.ن : وسط این گرد و خاک امروز ، لیدر یکی از تیمهای ۷گانه ( ۵گانه؟ ) جنوب غرب ، علنا اعتراف کرد که به هیچکدوم از تیمهای دیگه اونجا اعتماد نداره ! ، والا بخدا ، خودش به سعید گفت :دی

    شب خوش گذشت

    تیرداد

    , I Thought I knew It All

    , But I Was Wrong

    ! Again

    پست 7 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط T!rDaD ().

  • طبق آخرین تصمیم تیم لویال در شمال شرق، تمامی اکانت هامون از جمله دفساز ها همگی بر روی حذف قرار گرفت...

    (کله اتحاد بعلاوه چند اکانت خارج از اتحاد) 70 ساعت دیگه همگی حذف میشن


    تاریخ تراوین شاهده که ما همر روی هم سایدی بلند نکردیم و نمی‌کنیم، اکانت هامون هم به دلیل عدم اعتماد به تیم لیدری موجود و با ترس سو استفاده تیم های غیر سایدی به کسی واگذار نمی‌شه... امید وارم بعد از حذف ما شمال شرق بتونه با پتانسیل های موجود جزو مدعیان بمونه...



    پیشاپیش تبریک به امرداد بابت صد شدن واندر


    ما رفتیم...

    می‌خواستیم به قول تیرداد خوش بگذرونیم

    که نشد در خدمتتون باشیم

    ان شا الله بهتون خوش بگذره...


    سرور خوبیه...

    پیروز و سربلند باشید


  • درود به شما دوست عزیز

    عرض کنم خدمتتون اینکه می فرمائید اتحاد امرداد کثیف بازی کرده؛ نه منکرش میشم و نه تائید چون هنوز مدرک مستند ارائه نشده و از اونجاییکه من یه ذره دیر همه چیو میگیرم هنوز برام محرز نشده این کثیف بازی کردن (حتی اگرم ثابت بشه نوش جونشون مثلا اکانت خریدن یا جاسوس دارن یا چه می دونم مولتی کشیدن که ناز شستشون این بخاطر بی عرضگی ما به عنوان ساید رقیبشونه که غریبه آوردیم. اسم ساید دیگه ای رو نیاوردم جسارت نشه).

    اما بحث دخالت ادمین و خرید و فروش دفاع یا همر تو این سرور (تاکید می کنم تو این سرور) اگه مدرکی دارید ارائه بدید که همه باهم حذف کنیم با سپاس فراوان از همگی

    سعيد ایتالیانو

  • کلا این پست ها جالبه!

    کسی که توی سرور نیست اما همه آمار را داره !

    اصلا مدیونید اگر فکر کنید با خواندن پست های بالا یک درصد فکر کنید از متا راضی هستن و دست و پا نمیزنن!

    خودتون نوشتین خودتون جواب دادین خودتون حکم کردین خودتون اجرا میکنید

    مدیونین اگر فکر کنید حاج حسین برخواسته از این اتاق فکر نباشه !

    درود به شما دوست محترم

    با اجازه من این پستتون رو نقل قول میکنم چون هنوز به دوستان شمال غربی احترام میذارم و نمی خوام در مورد علت حذفشون نظری بدم ولی بازم میگم صد حیف که نموندن حالا به هر علتی.

    پ. ن:اما حاج حسین دیسلایک پست شما به خاطر پستتون نبود که اتفاقا پست قابل تاملی گذاشتید، دلیلش فقط و فقط حذف زودهنگامتون بود کاشکی میشد و می موندید و شاهد پستهای خانه خراب کن و تخریبی شما بودیم ولی همینکه معرفت داشتید و ساید شمال شرق رو تخریب نکردید سپاس از شما و دوستان من جمله نوری عزیز شاد و پیروز باشید

  • با سلام و خسته نباشید

    سلام و درود


    حالا ببین! هنوز نیومده شما داری میری، چرا آخه!؟ شما نرو من قول میدم امان نامه از امرداد برات بگیرم که حتی یه فیک هم روی اکانتت نیاد، میگم ما دوتا رو به حال خودمون بزارن، میمونید برم صحبت کنم یا میترسید که رو نوار مرزی طوفان ببرتتون؟ حداقل بزار یه کم کاتا بشید بعد فرار کن (واللهی زشته)

    -------------------

    این دوستانی که حذف کردن عجب حال و حوصله ای دارن که هی دارن اینجا پست میزارن، بخدا برید به زندگیتون برسید، شما وقتی بودید برای بچه های ساید جنوب شرق مهم نبودید حالا که دیگه کلا نیستید. برای وقتتون ارزش قائل باشید. ممنونم

    ------------------

    یه سری هم توی شمال شرق بازی خودشون و سایدشون رو خراب کردن به این جهت که فکر کردن مازیار و تیم قدیمیش (با اون رزومه و اون سابقه) میخوان سایدشون رو مستعمره مجموعه آمرداد کنن! حداقل قبلش یه تحقیق میکردید بعد این فکرای خنده دارتون رو اینجا بیان میکردید. (حق دارن پلیر قدیمی ندیدن دیگه، چندتا سرور در سطح بورکینافاسو بازی کردن به خیال خودشون دیگه مثل خودشون آفریده نشده)

    ------------------

    یه مسئله هم دوستان شرقی در نظر بگیرن که (با تمام احترامی که برای تک تک پلیرهای ساید جنوب غرب و شمال غرب قائل هستم) فکر میکنم دو ساید غربی توان مقابله همزمان با دوتا ساید شرقی رو نداشته باشن و به همین خاطر سعی کنید بازی رو خیلی ایزی مود نکنید و کمی مراعات بعضی مسائل رو بکنید.


    باتشکر


    پ.ن1: صبر کنید من همر بسازم، بعد زرتی جنگ راه بندازید:(

    پ.ن2: یه پروفایل دیدم نوشته بود سعید sms مرحوم! من اطلاع نداشتم . یه زمان هم صحبت تیم اسپیکمون بود ، خدا رحمتش کنه، قلبا ناراحت شدم از شنیدن این قضیه.:(?(

    پ.ن3: زیاد به خودتون سخت نگیرید از بازی لذت ببرید، رفاقتی که با زد و خورد تو این بازی به هم بخوره فقط بدرد پر کردن لایه اوزن میخوره. قدر دوستی های بیرون این بازی رو بدونید.

  • لینک پست

    دوستی که میفرمایی نویسنده پست خودش پستشو ادیت کرده، آیا اینجا اثری از ویرایش هست!؟ خیر، این پست توسط ادمین ویرایش شده، و فقط ایشون چنین امکانی دارن، اشتباه میکنم!؟ و البته مابقی پست ایشون هم علیه سلام نیست متاسفانه

    دید دوگانه ادمین فروم به پست ها؟ استاندارد دوگانه؟

    راستی اینو یادم رفت

    اینم بگم و برم که بالشت مرا میخواند.

    جناب زبل خان

    جناب فوق تخصص گاف گیری

    جناب فروم نویس ضایع کن ساید رو به رو

    عرض شود که تو فروم وقتی پستی رو ارسال میکنی ، یه تایم کوتاهی هست (خود ادمین زمانش رو تو کنترل پنل تعریف میکنه) که بهش میگن تایم نان ریکورد

    تو اون تایم کوتاه و بلافاصله بعد ارسال پست ، اگه ویرایش بکنی ، اثری از ویرایش کردنت باقی نمیمونه

    اونزمان قدیم ، این تایم ۳۰ ثانیه بود

    یا مثلا زمان ادمینی سورنا تایم کلا حدود ۱۰ ثانیه بود که اصن داد من و احسان رو دراورده بود

    اینجا دقیق چک نکردم ولی فک کنم بین ۳۰ ثانیه تا ۱ دقیقه ست.

    بعد از این تایم نان ریکورد هم دیگه هر بار که ویرایش کنی ، زیرش میزنه که فلان تعداد دفعه ویرایش شده

    اینجا هم ، ایشون خیلی سریع و تو همون تایم ویرایش کرده که اثرش نیست.

    میتونی هم امتحان کنی خودت

    یه پست بذار و بلافاصله یه جاش رو ویرایش کن(ویرایش کردنت باید سریع و کوتاه باشه) بعد مجدد ارسال کن و اونوقت ببین که هیچ اثری از ویرایش خوردن پایینش نیست.

    اون از الم شنگه ای که سر بن شدن یوسف درست کردین که اخرش معلوم شد اصن "هیشکی توش نیست"

    اینم از بساطی که سر ویرایش دراوردین و فوری چشمهای ادمین رو به نفع امرداد دوگانه کردین

    واسه همینه میگم ۳ تا سور زدین به دایی جان ناپلئون😂 ولی خیلی تئوری هاتون آماتوره

    خدا رحم کنه تا فردا که ببینیم قراره کدوم پیرهن عثمان جان رو علم کنید.

    سس ماس لطفا

    شب بخیر

    , I Thought I knew It All

    , But I Was Wrong

    ! Again

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط T!rDaD ().

  • کلا این پست ها جالبه!

    کسی که توی سرور نیست اما همه آمار را داره !

    اصلا مدیونید اگر فکر کنید با خواندن پست های بالا یک درصد فکر کنید از متا راضی هستن و دست و پا نمیزنن!

    خودتون نوشتین خودتون جواب دادین خودتون حکم کردین خودتون اجرا میکنید

    مدیونین اگر فکر کنید حاج حسین برخواسته از این اتاق فکر نباشه !

    این سطح از استدلال واقعا نوبره!

    با خوندن فروم و حداکثر رجیستر کردن یک اکانت برای دیدن آمار سرور، میشه با کمی تجربه در تراوین و اسپیدترا به این دیدگاهها رسید، من خودم ۳ ایکس همسایه که چند روز پیش تموم شد، به شدت فرومشو دنبال میکردم و یه اکانت رجیستر کردم صرفا برای دیدن آمار و چک کردن باگ ها! با پاپ ۸ و لاغیر!


    الان باز بیاین بگین وای صادق پارتیزان داره غش میکنه یه طرف و از یه طرف خط میگیره :D رها کنید این توهم توطئرو

    هرکس که حرفی میزنه در تحلیل سرور و یا به حمایت از یه سایدی آدم اون ساید نیست، شاید تنها خوانندست و داره نظرشو میگه.

    تیرداد عزیز، روحیتو دوست دارم که سریع ریکاوری میشی (البته مربی فوتبال هم بازیکنی که گل به خودی زده باشه رو سریع تعویض نمیکنه، چون دیگه اون بازیکن، بازیکن سابق نمیشه و این حرکت تیمتون قابل تقدیر و حرفه ایه آفرین)

    باشه شما گرگاشو کشتی کشتی کشتی(3 ایکس) چرا این همه تکرار خب؟ نکنه شک داری!؟ شاید فقط فکر میکنی گرگاشو کشتی :)

    اصلا کودتای 28 مرداد هم کار ما بود :D

    رک و پوست کنده اعلام کردین!؟ شما که میگفتین کل دف رو تمام و کمال خودمون کشیدیم و حاصل تلاش خودمونه و همرارو دفساز کردیم و به موفقیتی مثال زدنی رسیدیم و بعد از قضایا با یه موج اسپم در حال لاپوشونی و ماستمالیزیشن بودین که یهو چند نفر کلید زدن و چاره ای نبود جز اعتراف، گرفتین نوش جونتون ولی خب لاپوشونی چرا!؟

    اگه میشه لطفا به زمان بندی پست ها توجه کنید و لطفا مرزهای سفسطه رو فرسنگ ها به بیابان نبرید.


    در مورد هرگونه دخالت و دستکاری، شما هم دوست عزیز باید پیگیر باشی و توجه داشته باشی ممکنه ضد خودتون هم پیش بیاد، و بحثی بوده که از اول بازی درست یا غلط پیگیری میشده از باگ گرفته تا دستکاری و غیره، حتی همون زمان که درگیری ضربدری و حتی زمان صلح کامل، وجود داشت این صحبت ها و شدید بود.


    دوستان شمال شرقی هم خودشون صلاح خویش دانند و نیازی به توصیه های ایمنی هیچ کسی ندارند، دستگاه پروپاگاندای سیاسی، فرومیتون باطریش کی تموم میشه؟

    درصد پست های اس ای نسبت به بقیه سایدها رو بررسی کنید و اختلاف رو مشاهده کنید، که کی داره به ریسمان حبل الشمال چنگ میزنه (لابلاش یه تعدیل هم نمی زنید واقعا؟ :()


    ناصر عزیز که معروفه دیگه به کلاهبردار به خودشم اطمینان نداره، بعضی وقتا کلاه خودشم برمیداره :| یهو یادش میاد ازین جیب به اون جیبه!

    ما هم چیزی رو قرار نیست به کسی قالب کنیم و آس نداریم، همش 2 3 4 5 6 7 8 9، ولی نرس بازیم جسارتن ;)


    با اجازت اسم اتحاد مشترک و یکدست چند روزی هست که به رای گذاشته شده و به زودی رونمایی میشه، منم برم دیسکورد یکم بخندیم با بچه ها ^^^^^^^^

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Diablo: در مورد ویرایش پست، جمله من سوالی بود، به علائم نگارشی و ویراستاری توجه کنیم ().

  • واقعا من نمیدونم قصد شما دوستان از بازی اینچنینی چی هستش

    یکی داره پیرهن خودشو جر میده اینقد پست ریپلی میکنه

    یکی دیگه میاد اینجا از رو عکس و فیلمای ما تحلیل های سریال دارک رو مطرح میکنه (ساعت 5و 50 دیقه ی صبحه استاد راجب اون فیلم فکت خاصی نیس به زبون بیارید؟)

    واقعا مشکل شما با جنوب غرب چیه ؟

    ما میایم سوال میکنیم گارد میگیرین

    عکس فان میذاریم گارد میگیرین, فکت مینویسین

    جالبیه داستان اینجاس که اقااااا ما اصن طرف صحبتمون شما نیستی دوست امردادی (پاشو لباستو تنت کن زانو هاتو بتکون تو هنوز همون جوون غیور چرچیل ایرانی هستی)

    ما کلا از اولشم اومدیم از شمال شرق سوال پرسیدیم (چرا اومدی تاپ دفاع ؟) حالا اومدن جواب دادن دمشون گرم ,دف دادن به شما نوش جونتون بازم دمشون گرم

    دیگه این همه گارد گرفتن نداره قربونت برم این همه چرچیل بازی نداره که

    موضوع دوم :اقااااا این درگیری داخلی داخل شمال شرق اخه چه ربطی به شما داره گلم که اینقدر توش دخالت میکنید (این مربوط به ساید دیگس خودشون با خودشون میتونن به توافق برسن اگر شما چرچیل بازیتون واسه تضعیف همراه اند گیمیتونو بذارید کنار)

    واقعا این موضوع رو صادقانه خدمت شما دوستان شمال شرقی بیان میکنم :

    مگر نه اینکه این دوستانی که از شمال شرق جدا شدن با امرداد مشکل دارن؟ پس چرا هی امرداد میاد این وسط با تحریک اونا و چسبوندن خودش به شمال شرق و سرود اقا مازیار اقا مازیار سر دادن سعی داره اونارو حذف کنه ؟ اصلا جنوب غرب هم خورد و ما هم اومدیمو اینجا تشکر کردیمو رفتیم به نظرت با این پتانسیلی که از شمال شرق حذف شد امرداد میاد واندر مرزی با شمال شرق 100 کنه؟واقعا امرداد به فکر شمال شرقه ؟واقعا امرداد دوستداره مازیاره؟به نظرتون خودتون نمیتونستین داخلی این موضوع رو حل کنید ؟

    اصلا متا قبل از کتیبه چه مفهومی داره وقتی کلا 3 تا ساید مونده داخل بازی ؟

    لطفا بدون تعصب راجب مسائل بالا فکر بشه

    1. هرگونه تعصب ناشی از جهل است

    2.هر کس خود به تنهایی باید به دنبال حقیقت بگردد

    پ.ن:ساعت 5 و 50 دیقه ی صبه ما اینجا از جنوب غرب دوستون داریم

    پ.ن:تیزر جدید جنوب غرب


    https://www.aparat.com/v/yeKIP…5%DB%8C%DA%A9%D8%B4%D9%85


    لطفا اگر فکتی هم هست راجب تیزر جنوب غرب بیان کنید (بیا خودتو خالی کن داداش اشکال نداره )

    پوریای ولی گفت که صیدم به کمند است

    از همت داوود نبی بخت بلند است

    افتادگی اموز گر طالب فیضی

    هرگز نخورد اب, زمینی که بلند است

  • خوبی سلامتی؟ چرا فشار خون؟ چرا استرس؟ پست پایین که از تیرداد هست رو بخون قسمت ریسمان، در ضمن من هر 100 پست اس ای یکی دوتا رو جواب میدم، نه وقتشو دارم نه حوصلشو و نه وظیفه و علاقه ای، پس مجبورم همتونو یک نفر حساب کنم که به صورت ماشینی و باتی و اسپم وار یه سری کلماتو به شکل های مختلف تکرار میکنید و لایک و دیسلایک (الانم برنگشتم پستتو بخونم جسارتا و به حرف خودت استناد کردم که گفتی یه همچین چیزی)

    شایدم تیرداد و اولدارک یه اکانت هستن! به هر حال اجازه بده فرضیات دیگه ای مطرح نکنم ارنست همینگوی طوری، که بیاین یه سری حقایقو مثل هیپنوتیزمی ها بریزین کف فروم :)

    شکل جالبی هم نداره در مورد تیمی که حضوری نداره توی یه موقعیتی ما صحبتهایی بکنیم، ولی خوانندگان خودشون میدونن کی به چی شبیه تره و غیره ...

    یا اونی گاف داده که از خود صبح امروز ، لحظه به لحظه بیشتر معلوم میشه که داره از ترس ۲ به ۱ خوردن (البته ترس نه و پارانویا ، چون واقعا هنوز هیچکس با هیچکس حرف متا هم نزده)، به هر ریسمانی ( ادعای دخالت ادمین تو فروم، ادعای اکانت جاسوس، ادعای بازی کثیف، حمایت از کودتاچیا،ادعای نفوذ و استعمار ، دعوت به حذف جمعی، ادعای دخالت ادمین تو سرور و دیگه نقطه اوجش هم استخدام تحلیلگری که تو سرور هم بازی نمیکنه) ، چنگ میزنه ؟

    حبل: ریسمان

    برای منی که از خارج سرور دارم نگاه می کنم خیلی علاقه ای ندارم که بدونم توی اتاق فکر جنوب شرق شماره ۱ به شماره ۲ چی میگه یا اون جاده فرضی تیرداد چندتا گرگ داشته بالاخره یا کودتای شمال شرق به کجا رسید یا قبض موبایل ادمینو کی پرداخت می کنه که به همه داره زنگ میزنه یا جنوب غرب ۵ تا اتحاد داره یا ۷ تا یا محمد دیابلو چندتا کتاب ترجمه کرده یا حاج حسین از کجا خط می گیره یا ...

    نه من کتاب ترجمه نمی کنم، می دونم علاقه ای نداری بدونی ولی گفتی و منم گفتم روشنگری کنم
    در مورد تیرداد هم تا جایی که خبر دارم گرگارو داره میکشه همچنان، بگردی هیچ گرگی توی هیچ واحه ای پیدا نمیکنی.

  • حالا ببین! هنوز نیومده شما داری میری، چرا آخه!؟ شما نرو من قول میدم امان نامه از امرداد برات بگیرم که حتی یه فیک هم روی اکانتت نیاد، میگم ما دوتا رو به حال خودمون بزارن، میمونید برم صحبت کنم یا میترسید که رو نوار مرزی طوفان ببرتتون؟ حداقل بزار یه کم کاتا بشید بعد فرار کن (واللهی زشت

    کسی که از ترس اش جرعت نکرد اسم اکانت اش بگه که مبادا لو بره باز داره حرف میزنه میدونی چرا؟

    چون قراره با تلفن روش همر و دفاع بخرید منم میخریدم اینهمه بلبل زبونی میکردم راستی نفری چند ریختین؟ تورم رو قیمت ها تاثیر داشته یا نداشته؟

    رسید های پولای بچه ها مونده که لیدرتون دفاع میخریده

    راستی قرض احسان شانیز رو هنوزم نداده این لیدر کثیف بازتون بعد اینجا دارین بلبل زبونی میکنید؟

    حالا منکه دیگه لاگین ندارم ولی باز چرا میترسی اسم اکانتت بدی؟

    :D:D:D

    طوفان نوار مرزی خدایی کل سایدت حریف mkmj نمیشه نخواهد شد چون اکانت دفاعی هست هر مدل اتک براش سوخت هست با هرچی بیان سوختن ^^:D هر موقع جاسوسی کنن میبینن و متوجه میشن و عمرا جرعت اتک هم نخواهند داشت چه برسه به طوفان ولی هر تایم سرور هم بزنن خوشحال میشیم که دفاع هایی که ساختم بیهوده نبوده تلفات گرفتن از ساید کثیف بازان البته خسارت مالی میخورین بازم میخرید^^:D

    قبلا هم بهت گفتم به جا بلبل زبانی و ادعا اگه مرد هستی

    1) اسم اکانتت بگو

    2) اتکت بزن و 0 کن

    درسته لاگین ندارم حتی رمز اشم نمیدونم ولی باز نکنه از اسم MKMJ میترسی؟||=O8)

  • آزاد شدم خوشحالم ننه
    ایشالا آزادی قسمت همه


    سلام و عرض ادب خدمت همه ی شما عزیزان و بزرگواران

    این مدتی که نبودن چقد فروم عوض شده :دی

    یه عذرخواهی بده کارم و یه چند تا هم تشکر دارم :

    عذرمیخوام از آقا حسین عزیز که شمارشونو گذاشتم چون قصدم این نبود که شماره کامل بیفته ( حتی اینو به محمد دیابلو هم تو پی وی گفتم ) . فقط میخواستم بگم اسم یکسان و با فونت یکسان و با نحوه نگارش یکسان و با دوستی با صاحب اصلی اون اسم ، نزارید ممکنه آدم اشتباه برداشت کنه :دی

    اما بریم سراغ تشکر ها :

    تشکر میکنم از همه ی دوستانی که محبت داشتن و پیام دادن( میومدن ملاقاتی :دی ) مخصوصا امیرخان که بزرگ ماست و آقا محمد بایگوش بزرگوار و آقا نادر و آقا محمد دیابلو عزیز ، که به خاطر من بهشون تهمت زدن ...
    تشکر میکنم از ادمین که حتی یه اخطار ندادن و مهلت ندادن بخوام حتی از کار خودم ابراز پشیمانی کنم !
    تشکر میکنم از همه ی دوستانی که فکر کردن من دروغ میگم که نمیتونم پست بزارم !
    تشکر میکنم از همه ی دوستانی که قصد دارن از جای دیگه آمار ما رو بگیرن ولی نمیدونن اگه بیان به ما بگن خودمون بهشون آمار میدیم که اینقدم ضایع نشن :دی
    تشکر میکنم از همه ی دوستانی که عجله دارن برای جنگ :دی
    تشکر میکنم از همه ی دوستانی که چرچیل وار دو به یک میکنن رو ما :دی
    تشکر میکنم از همه ی دوستانی که قصد دارن بازیو برای ما جذاب کنن :دی
    تشکر میکنم از همه ی دوستانی که عصبانی شدن که دستشون رو شد و کلا نحوه پست گذاشتنشون تغییر کرد :دی
    تشکر میکنم از همه ی دوستانی که کاملا درست زدن به هدف :love:
    تشکر میکنم از همه ی دوستانی که قصد دارن نمرات خودشونو با غلط گیر پوشش بدن ولی نمیدونن دیگه این نمره رفت تو کارنامشون ...

    تشکر میکنم از همه ی دوستانی که به فکر پوینت دفاعی ما بودن ولی فقط به ناصر گفتن دف بده به ما نگفتن :دی
    تشکر میکنم از همه ی دوستانی که آرزوهای خودشونو در قالب پست فروم مطرح میکنن ( اقا رضا دیدم این جملت قشنگه گفتم استفاده کنم تو پستم :love: )
    تشکر میکنم از همه ی دوستانی که دوست دارن جنوب غرب از هم بپاشه ولی شمال شرق متحد بمونه . چرا ؟ نمیدونم :دی
    تشکر میکنم از همه ی دوستانی که خوب اشاره کردن و بدون توهین و کنایه حرفو فقط یاداوری کردن ...
    تشکر میکنم از همه ی دوستانی که معتقدن مرگ خوبه ولی برای همسایه ...
    تشکر میکنم از بایگوش دلیلشم خودش میدونه فقط :دی

    در کل دوستتون دارم ولو به غلط :دی

    آزاد باشید :دی

    کوچیک همه یوسف