نقد و بررسی سرور 1 ایکس راند 2 | آغاز 6 شهریور 1399 |

  • یعنی الان حاج حسین شما رو...؟؟

    عاقلان دانند😂😂


    پ ن۱: حاجی نمیدونستیم این کاره ایی بابا دمت گرم برا منم جور کن

  • من از طرف کل بچه های جنوب شرق بابت این اتفاق از همه حاضرین در سرور و خصوصا حاج حسین عمیقا و قلبا عذرخواهی میکنم.

    این رو بهتون قول میدم که تو ج.ش هم هیچکس موافق توهین به شخص یا خانواده اشخاص نیست و خودم هم چند بار تو پستهای قبلی بر سر مرز بین توهین و کل کل معمول فرومی تاکید کرده بودم .

    به همه دوستان تضمین میدم دیگه همچین اتفاقی نمیوفته.

    خود ناصرخان هم بلافاصله متوجه اون اشتباه شد و خوشبختانه سریعا ویرایش کردن.

    اونم واقعا به حساب اشتباه و نداشتن تعمد بر توهین به دیگران بذارید .

    بدبختانه گاهی موقع پست دادن آدم درست فکرش کار نمیکنه و به بار معنایی کلمات دقت لازم رو نمیکنه و متاسفانه همچین اتفاقی میوفته که صد البته باید مراقبت جدی کرد که نیوفته.

    منتهی مشخصا توهین به شخص یا خانواده ها تحت هیچ شرایطی پذیرفته نیست و فاقد توجیه و غیرقابل قبوله.

    در پایان مجدد از تک تک شما خوانندگان فروم معذرت خواهی میکنم و درخواست میکنم این خطای غیر عمدی رو به بزرگی خودتون ببخشید.

    سپاس

  • سلام عرض میکنم خدمت حاج رضای عزیز


    پستت قشنگ بود اما مطمئن بودم واینمیسی تا آخرش حداقل سرور دیگه میای بازی میکنی اسم مولتیاتو عوض کن نشناسمشون:D


    ی نکته دیگه خدمتت عرض کنم مطمئنم پلنی که زده شد تو داخلش هیچ نقشی نداشتی

    (نه لانچر بودی نه پلنر و نه همرت سمت ما اومد البته شاید از مولتیات همر داده باشی)


    پس تیکه ننداز خواهشا حکایت شمام گفتم میدونی شبیه کیه اون یارو که میدونه کتکه رو میخوره میاد ی چک میزنه بعد میخواد فرار کنه


    بودی حالا;);):D:D

  • کم کم میبینیم که پست ها داره به سمت تخریب شخصیت میره

    پیشنهاد دوستانه به بازیکنان و لیدر های شمال غرب :

    این میزان حجمه و تخریب شخصیت مطمئنا بخاطر ترسی بوده که شما در دل امرداد انداختین (یادتون هست که بعد از پلن موفقیت امیز دوم شمال غرب کلا 4 صفحه ی فروم سکوت بود و خبری از دلواپسان و تحلیل گر های تشخیص دهنده ی مستی همر ها نبود)

    و همونطور که بعد از اینکه اعلام شد شمال غرب میره رو حذف این دوستانی که از شما همش تشکر میکردن که مرسی بازی رو برای ما جذاب تر کردین چقدر از رفتن شما استقبال کردن( درو ببند سوز میاد) ایندفعه انگار از جذابیت زدو خورد خوششون نمیومد(کفگیر دفاع خورد ته دیگ) و دوس داشتن شما حذف کنید کماکان که همچنان دوست دارن (از پست ها خودتون میبینید)

    سایز همر های شمال غرب واقعا تحسین برانگیز بود ولی پلن اخر احساس میکنم با تعجیل انجام شد برای زمین گیر کردن امرداد (عجله در سرور های نرمال منجر به شکست است)

    لاکن تازه روز 54 بازی هست شمال غرب هنوز حرفی برای گفتن داره و حرف ها نیز در اینده برای گفتن خواهد داشت بنده به نظرم یک مقدار احساسی داره تصمیم گیری میشه راجب این موضوع

    به خودتون بیاید, شما راجب تک تک اکانت های شمال غرب مسئولین شما در قبال وقت و هزینه ی تک تک پلیر ها مسئولین (حتی تمامی اکانت های سرور )

    امیدوارم به زودی ببینم بچه های اکسفورد برادرز یه یا علی بگن و با توفیق الهی همچنین با قدرت دو چندان به سرور برگردن که باز جذابیت این سرور مثل قبل دو چندان بشه


    از دیسلایک های زیر پست متوجه صحت محتوا خواهید شد ;)

    پوریای ولی گفت که صیدم به کمند است

    از همت داوود نبی بخت بلند است

    افتادگی اموز گر طالب فیضی

    هرگز نخورد اب, زمینی که بلند است

    پست 2 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Alizkng ().

  • با سلام خدمت تمامی دوستان

    بعد از همه اتفاق های اخیر منم به شخصه به تیم شمال غرب که این سرور باهاشون آشنا شدم تبریک میگم و هم به جنوب شرق بابت دفاعی که انجام دادن

    و یه خواهش دارم از دوستان که دیگه بحث پلنر - دفاع و ... رو تموم کنید که دوستانی که حذف کردن دلیل واسه خودشون داشتن و باید به تصمیم شون احترام گذاشت حالا به هر دلیل چه قانع کننده و چه مبهم و سربسته . و همه اين موارد اخرش خاطره میشه و به یاد موندنی و رقیبان داخل بازی ، سرور بعد شاید دوست و هم سایدی باشن و همین یه مورد کافی هستش که به شخصیت و تصمیم افراد توهین نکنیم .


    بعد از حملات بعضی از اکانت ها قرار بر این بود که بازی رو ادامه بدن ولی باز خبر دار شدیم که دکمه حذف را با تمام قوا فشار داده و از سرور خداحافظی کردن کاش می موندن و بازی رو ادامه می دادن ولی تصمیم گرفتن ، و قابل احترام .


    و من به شخصه بهم خوش گذشت این سرور و طعم بازی رو چشیدم و تا الان هیچ سروری حذف نکردم حتی اگه کلا ساید متروکه شده باشه و دلیل اینکار سرگرمی واسه خودم می دونم و با برنامه رجیستر کردم به امید اینکه یه تعدادی مثل من داخل ساید باشن و بتونیم با هم ادامه بدیم .


    پی نوشت : اگه زندگیت ته کشید ! بشین با ته دیگش حال کن ! هی نشین بگو به آخرش رسیدم .


    موفق و پیروز باشید .

    Mostafa Gorzi

    ﻣﺘﺮﺳﮏ: «ﻣﻦ ﻣﻐﺰ ﻧﺪﺍﺭﻡ، ﺗﻮ ﺳﺮﻡ ﭘﺮ ﺍﺯ ﭘﻮﺷﺎﻟﻪ!»
    ﺩﻭﺭﻭﺗﯽ: «ﺍﮔﻪ ﻣﻐﺰ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﭘﺲ ﭼطوری ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﯽ؟»
    ﻣﺘﺮﺳﮏ: «خب... بعضی ﺍﺯ ﺁﺩﻣﻬﺎ ﻫﻢ ﻫﺴﺘﻦ ﮐﻪ ﺑﺪﻭﻥ ﻣﻐﺰ ﯾﻪ ﻋﺎﻟﻤﻪ ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﻦ! نمیزنن؟!»

  • درود به همه ی دوستان

    بنده از آخرین پستی که گذاشتم با خودم قرار گذاشتم که چون دیگه حضوری تو سرور ندارم دیگه تو فروم هم پستی نذارم و به عنوان کسی که مدتی تو سرور بود از طریق فروم سرورو دنبال کنم(قضیه استخون درد و از این حرفا)و متاسفانه تنها چیزی که تو این چندروز شاهدش بودم کل کل بی احترامی و توهین هایی بود که آدمو متعجب میکرد بخاطر همین تصمیم گرفتم یه پست دیگه هم بذارم و یسری مسائلو روشن کنم.

    در وهله ی اول کسایی که دخالت ادمین براشون مسجل شده بود مثل شخص بنده زاوش مصطفی و مابقی دوستانی که اسم نمیبرم ساعت 9 ینی 2ساعت و نیم قبل از لند اتکها رفتیم رو حذف و دیشب اکانتامون راس 72 ساعت حذف شد.یسری بچه های دیگه بودن که تا صبح انلاین نشدن و خبر نداشتن و وقتی خبردار شدن اونا هم رفتن رو حذف که امروز صبح حذف شدن و یسری از دوستان بودن که شک داشتن که اونا هم شکشون برطرف شد و در حال حذف شدن هستن(اینارو گفتم جهت اطلاع دلواپسانی که از دیشب آمار و اتحادای آکسفوردو رفرش میکردن)و اما یسری از دوستان هستن که تازه به تیم ما ملحق شده بودن و یا همین سرور خودشون ش.غ ریجستر کرده بودن ما با اون دوستان کاری نداشتیم و حتی چندتاشون که خواستن بازی کنن بچه ها اکانتاشونو در اختیارشون قرار دارن در نتیجه اون اکانتهایی که موندن به تیم آکسفورد مربوط نمیشن و حذف شدن یا نشدنشون منوط به تصمیم خودشونه.

    در وهله ی دوم تشکر میکنم از عزیزانی که به تیم ما لطف داشتن و پیشنهاداتی جهت ادامه بازی به هر نحوی دادن ولی متاسفانه با دل چرکین نمیشه ادامه داد امیدوارم سروری سراسر لذت بخش رو تجربه کنید همگی و یه تشکر هم از عزیزانی میکنم که ادعای فرهنگ و شخصیت داشتن و از پریروز با هرهدفی با کلماتی همچون فراری,نوب و ... خطاب قرار دادن امیدوارم این کلمات هم تلاشی برای بقای ما بوده باشه نه ذات پنهان این افراد.

    و اما موضوع آخر و تکراری این روزها:به خاطر دیوار شدن پلنشون رفتن :) یه محاسباتی از 3پلن اخیر حتی پلنی که دیوار شدیم انجام بدین و به فرض اینکه ما هیچ همر دیگه ای نداشتیم بررسی کنید تا متوجه بشید ما به این خاطر رفتیم یا... به هرحال هرکس به طریقی تفکرشو بیان میکنه و اهداف خاصی از بیان اون طرز فکرش داره که به همشون احترام میذارم.

    در مورد تیرداد عزیز و یکی از دوستان دیگه هم که ناراحت از تبریک نگفتن ما به دفکوردای ج.ش بودن هم من ازتون عذرخواهی میکنم و تبریک میگم به دفکوردهای ج.ش امیدوارم دیوارهای بزرگتر و قشنگتری در ادامه ببینیم ازتون.

    و در آخر به نوبه خودم عذرخواهی میکنم از عزیزانی که لطف داشتن و با بیان اینکه سرور بدون ربع شما از جذابیت میوفته به ما آرامش دادن.

    پ.ن:امیدوارم بعد از این پست در مورد اکانتهای حذف شده براتون شفاف سازی شده باشه از کنایه و توهین و متلک خودداری کنید.
    پ.ن2:Owldark عزیز اون اسکات اکانت ریکی رو شخصا انجام داده بودم و بنابر صلاح دید لیدرمون اون زمان ارائه نشد ولی چون سرور برای ما تموم شد و هنوز پیگیر بودید به دست کمیل عزیز رسید تا تقدیمتون کنه امیدوارم از ما ناراحتی ای نداشته باشید.
    پ.ن3:تسلیت به دوستانی که کوه زندگیشونو از دست دادن امیدوارم غم آخرتون باشه.
    پ.ن آخر:سرور خوبی داشته باشید و بعد از ریکاوری ج.ش بزنید تو سرو کله ی هم و با شیر کردن لینکاش مارو نعشه کنید.

    GL

  • عزیز جان


    من به شخصه اصلا از رفتن دوستان شمال غرب استقبالی نکردم شما یا فروم نمیخونی یا کلا دوست داری کج ببینی چیزی که هست مطمئنم کسی هم که بخواد بره میره


    چه ما استقبال کنیم چه نکنیم آدم وقتی میاد فروم پست میذاره که حرفی واسه گفتن داشته باشه


    ما اهل این نیستیم تا کاری نکردیم بیایم حرفی بزنیم مثل بعضیا که فقط پشت ی اکانت قایم میشن و موفقیت اکانت دیگه ای رو براخودشون پرچم میکنن


    تازه ی سری حرکتا هم ما زدیم نیومدیم اینجا جار بزنیم مثل خفت ali2113 اول سرور با اکانت dr trax که حقیقتش رو بگم مهدی و من حوصلش رو نداشتیم پست کنیم


    دادیم بچه ها گذاشتن بعدشم اینقدر زدیمش تا استپ هاش دیوار بشه دف بکشیم روش بعدشم که ی عزیزی اومد دفی که کشیدیم روش رو کشتو چیفش کرد


    کلی حال کرد فکر کرد یکی از همرای خفتی se رو چیف کرده:D:D


    الانم حقیقتش رک میگم اومدم اینجا دارم پست میذارم واسه اینه این عزیزان نرن از سرور بیخود وبی جهت بازی لذت بخش باشه

    وگرنه باور کن هیچکس مطمئنم تو این یکی دوسال اخیر فکر نکنم سرور از این جذابتر بازی کرده باشه من خدایی با اینکه اون همر 38ک گرز رو ازم زدن
    ولی کاملا از بازی دارم لذت میبرم و مطمئنم تا اینجای سرور ادمین هیچ نقشی نداشته بازم دلم میخواد باشن


    بیاید بدون شما باز فروم سوت و کور میشه<3

  • یه تشکر هم از عزیزانی میکنم که ادعای فرهنگ و شخصیت داشتن و از پریروز با هرهدفی با کلماتی همچون فراری,نوب و ... خطاب قرار دادن امیدوارم این کلمات هم تلاشی برای بقای ما بوده باشه نه ذات پنهان این افراد.

    سلام به شما

    از اونجایی که منم جز کسانی بودم که در یکی از پستهام به شما گفتم نوب ، بنابراین این بخش پستتون رو به خودم گرفتم.

    دوست محترم ، نوب خطاب قرار دادن دیگران تو بازی تراوین نه توهینه و نه دلیلی بر بی فرهنگی و بی شخصیتی و بد ذاتی گوینده ش !!!

    نوب به بازیکن تازه کار میگن ، که تازه کار بودن هم فقط تو مهارت بازی و فنی نیست بلکه در مورد رفتار و سیاست بازی هم هست.

    اشکال ماجرا اینجاست که شماها به شدت زود رنج و عجول هستید و هیچ مرزی بین توهین شخصی و کلکل در قالب بازی قائل نمیشید. و قبلا به لیدر محترمتون هم این زود رنجی رو گوشزد کردم.

    البته تعجبی نداره کسانی که منطقشون اینه که وقتی یکبار دیوار شدن ، فورا گردن ادمین بندازن ، حالا هم نوب رو توهین بدونن.

    این سرور که گذشت ولی پیشنهاد میکنم در آینده هر سروری که بازی میکنید ، سعی کنید خیلی ظرفیت و تحملتون رو بالا ببرید چون مشخصا در این مورد ضعف دارید.

    امیدوارم هر جا هستید موفق باشید.

  • سلام و عرض ادب


    اول از همه تسليت عرض ميكنم به دو عزيزي كه متاسفانه داغ پدر ديدند انشالله كه با ياري خدا اين غم بزرگ رو پشت سر بزاريد!


    با اجازه دوستان بنده به عنوان يك خواننده فروم و نه يك پلير در ادامه صحبت هاي احسان واندر عزيز يه سري مسائل رو مطرح ميكنم...


    اول اينكه همانطور كه احسان گفت حدود ٣٠ درصد از اكانت هاي شمال غرب حذف شدند و مابقي اكانت هايي كه مربوط به تيم اكسفورد برادرز ميشدند نيز طي چند روز اينده حذف ميشوند و بعد از اون احتمالا شوراي جديد از بين افرادي كه در سايد باقي ماندند تشكل خواهد شد!


    در رابطه با دليل حذف هنوز صحبت هايي ميشه كه چندان خوشايند نيست!

    عزيزان ليدرهاي ما چند بار اعلام كردند كه دليل حذف ما مرتبط با هيچ ربعي نيست...

    شما جاي ما فرض كنيد داريد پلن ميريد ادمين سرور زنگ ميزنه و ادامه داستان! ديدم يك سري از دوستان زنگ زدن ادمين سرور رو باور نداشتند! اقا اصلاً ماها نوب ماها فراري ولي شما حق نداريد ماهارو دروغگو خطاب كنيد!


    خواهشي كه از همه شما دارم اينكه اين بحث رو همينجا و براي هميشه تمام كنيد انگار كه اصلاً تيمي به نام اكسفورد برادرز در اين سرور نبوده و به ادامه بازيتون برسيد!


    پ.ن: من از بازي رفتم ولي از فروم نه از همينجا روند بازي رو دنبال ميكنم كه به قول احسان بدن درد نگيرم


    شب و روزگار خوش

  • به نام خدای . خداوند صبر

    خداوند عالم ز صبر


    نصف اشباهاتمان ناشی از این است که وقتی باید فکر کنیم، احساس می کنیم و بعد از اون نتیجه گیری


    به دوستان خودم در اندبلیو بابت زحماتی که کشیدن تبریک میگم امیدوارم در ادامه زندگی تراوینی و حقیقی موفق باشن اما

    وقتی گروهی تو سایدی حضور پیدا میکنه و تمام اتحاداش و تمام لیدرهای شاخه ها از افراد خودش هست و اینکه


    تو تاپیک آمادگی شاید یک نفر رو تشویق کردی به اومدن به ربعتون حق نداری جا بزنی و اون شخص رو نادیده بگیری


    تو نمیتونی یه لیدر یا طلایه دار سپاه باشی در حالی که پشت همه حرکت کنی و توقع برد داشته باشی. مثلا چهارتا پلیر آماتور (امثال خودم) رو تهییج


    کنی به حذف اکانت و خودکشی نهنگ ها و بدتر از اون شاکی باشی از شرایط موجود.


    پی نوشت: به دوست خوب و قدیمی خودم علی جان تبریک میگم بابت شهامتش و اینکه رسالت پلیر اس ای بودن تو


    رگهاشه (جنگیدن تا اخرین نفس) و این چیزی که میبینم بالا وایساده داره کار رو جمع میکنه ایشالله که تداوم داشته باشه


    همیشه یک نفر رو با نوع بازی و معرفتی که داشته میشناسن مهم نیست فتح الفتوحی داشته یا نه.


    پی نوشت 2: رفتن و اومدنا هیچوقت برام مهم نبوده مهم مجموعه و اصالته که میمونه(شجاع خلیلزاده هم که اون همه ادعا داشت رنگ باخت) تو دوره زمونه های


    خلیل زاده ها بیاید رهبری فرد باشید.



    یاعلی

    -سروش-

  • این فاز گنده برداری بچهای se خیلی خوبه! داداشای عزیز با چراغ بی چراغ یا اصلا هرچی! زدیم خوبم زدیم شمام دف کردید خوب دف کردید!! بکشید بیرون دیگه. بحث حذف بخاطر چیز دیگه بوده. الان منکرش میشید ولی بعدا خیلیا بهش میرسن! تیرداد عزیز ما نوب ما دژکوب باز ولی در اینده معلوم میشه حق با کی بوده!! کما اینکه از رضاو امین وپارسا و.... بپرسین میگن سرورای قبل چیا بوده!! حالا شاید این سرور اصلا نبوده تا حلا ولی همیشه بوده و به نظر ما هنوزم هست. تو حالت طبیعی اگه سرور ادمه پیدا میکرد و لیدراتون زنگ نمیزدن تهدید کنن ادمینه بازیو شاید الان شما رو حذف بودید. بهرجال سرور باگ داشته و تهدید شما کاری بود.


    انشالاه یه سرور دیگه یه جای دیگه که ایمن باشه بتونیم دور هم جمع باشیم و بازی کنیم. ما گله ایی به ساید اس ای نداریم ما از دخالت بیجا در سرور و... ناراحتیم.

    لطفا انقدر حذفه تیمه مارو به خودتون نگیرین بابا! شما کلا یه دف کردید و 2 تا همر و 2 تا تروپ گرفتید! جو الکی ندید. مشکل جای دیگه بود.


    بچای استورم که ارادت دارم خدمتتون خدایی شمارو نگفتیم بیاین تو تیممون بخاطر همین ادا هاتون!! تریپی که ورمیدارین عالیه! ما بجر تیممون به کسی نگفتیم بیاد و بجز تیممون کسیم نگفتیم حذف کنه! بچهای ما هم راضین همه. شما نگرانشون نباشید! ناصر جان دوست داریم.

    هیچ کس زیبایی ها را به یاد نخواهد آورد، ما تنها برندگان را به خاطر می آوریم.

  • احسان جان عزیز من به کل پستت کاری ندارم ولی هم خودت میدونی هم من عزیزم دوست داشتی از اردوگاه اون اکانت عکس بذار در ضمن یک سایت هست که شما عکس رو داخلش آپلود میکنی و اون به شما میگه اون عکس دستکاری شده یا نه fotoforensics محض اطلاع گفتم کار فوتوشاپ اول بازیتون افتضاح بود اما این یکی یکم بیشتر روش کار شده بود منم دیدم دارید میرید گفتم بذار خوشحال باشه بقول اون بنده خدا میگفت ما به همه گفتیم زدیم شما هم بگو زدیم


    گذشته گذشته نبش قبر هم نمی کنم اما کاش فقط یکم مرد بودید میگفتین از رو چراغ زدیم منم مشکلی باهاش نداشتم اینم یک ترفنده بازیه اما این که به شعور خواندده های مثل ما توهین کنین بحثش چیزه دیگه ای هست به هر حال از قدیم گفتن ته تقلب کردن باخته و ....

    در زندگی موفق و پیروز باشید

    اون اکانت برا بچه های اسکواد زاوشه و پسووردش عوض شده داره حذف میشه و من دیگه دسترسی ندارم بهش اما عزیز دل این اطمینان رو بهت میدم بنده ذره ای فتوشاپ بلد نیسم خواستی شمارمم میدم بیا از واتس لایو میرم لپ تاپمو ببینی که حتی برنامه فتوشاپم ندارم حالا اون سایت شما رو چ حساب میگه فتوشاپه نمیدونم اما باور کن نیس و سودی به حال من نداره بخوام الان تو همچین شرایطی در مورد اون دروغ بگم به هرحال موفق باشی.

  • در اینده معلوم میشه حق با کی بوده!! کما اینکه از رضاو امین وپارسا و.... بپرسین میگن سرورای قبل چیا بوده!! حالا شاید این سرور اصلا نبوده تا حلا ولی همیشه بوده و به نظر ما هنوزم هست

    من دوتا سوال میپرسم، بر اساس همین خطی که رپلای کردم و همون تیکه که قرمز کردم، نه دلخور شو، نه دلگیر شو، نه اصلا میگم حذف نکن یا بکن، فقط برام سوال شد ، یه سوال فارغ از اینکه کدوم ربع هستی و بودی، کدوم ربع هستم و بودم ، صرفا برای کنجکاوی خودم میپرسم نه بیشتر، اگه ناراحتت هم میکنه جواب نده، کلا جو فروم شدیدا مزخرفه.

    و اما سوالهام ، از این خط میتونم برداشت کنم که :
    1-هنوز خودت هم مطمئن مطمئن نیستی که این سرور اتفاقی افتاده یا نه؟ یعنی تویی که توی داستان بودی و همه مدارک رو دیدی و تصمیم به حذف گرفتی، بازم هنوز برای خودت قطعی نیست؟ طبق تیکه قرمز رنگ،
    2- طبق چیزهایی که گفتی، قبل از شروع سرور هم میدونستید (یا میتونستید بفهمید) که ادمین این سرور و این سایت خیلییی مشکل داره، یا حداقل میشه گفت کلی از دوستاتون این داستان ادمین رو میدونستن؟ یا یکم تحقیق میشد این همه وقت و هزینه رو هدر ندید، درسته؟

    ممنون

  • اسم اکانت ما همیشه یا جینگولک هست یا فارمینگ ماشین

    مولتیامون هم اتحادشو مشخص میکنم میفهمی کدومان خودت:D:D

    ۲تا سرور معتبر بیا در خدمتت هستم:D

    هرجا اسممو دیدی یه نامه رو اکانتم بزار خوشحال میشم از رقابت توی بازی

    ما چکمون رو نزدیم متاسفانه چون حقیقتا این سرور پلن دیگه ای داشتیم حذف هم که کردیم اگه دقت کنی هیچ همری لانچ نکردیم روی کسی که بخوایم بالانس سرور رو به هم بزنیم

    شما رقیب قابل احترامی بودی چون اکانت خوبی ازت دیدم و توی بازی حرف برای گفتن داشتی

    موفق باشی دوست من:thumbup:


    SepehR jingoolak

    Farming machine

  • من جات بودم وقت خودم رو با حرف زدن با این عزیزان حروم نمیکردم


    کسی که جسارت اینو نداره اشتباهشو قبول کنه و سرش رو زیر برف میکنه دیگه چرا آدم باید وقتشو تلف کنه لوسیفر جون شما شاخ شما بزن


    اما آخرش شما خوردید و رفتید و ماییم که داریم بهتون میخندیم و پیروزی تو درگیری با ما بوده هرچی همر داشتید دف شد شمام مثل بچه که آبنباتش رو بگیرن گذاشتین رو حذف و بهونه ی خیلیای دیگه رو گرفتید میدون کجه توپم بیضی عزیز برو سراغ کارو زندگیت تو اینکاره نیستی


    اومدین مارو بزنین که خوردین ایشالا سری بعدی با ایمیل بیشتر مولتی بیشتر شاید ی فرجی شد


    تنها دست آوردتون تو سرور گند زدن به بازی بود که مولتی توش نبود یا اگرم بود کم بود شما اومدین و قهوه ایش کردین الانم که هیچی نشدین و فرار کردین که


    خشتکه پرچم نشه همین که اعتباری دیگه جلو بقیه حتی تیم خودتون ندارید همینش کافیتونه بسلامت

  • راستی من یه توضیح راجب اکانت خودم بدم

    من این سرور رو بخاطر مهدی لوسیفر و رفقای دیگمون اومدم و ثبتنام کردم و اصلا این سایت بعد از تجربه ی tx2 نمیخواستم بازی کنم

    دلیل حذف هم وقتی رفیقام نباشن منم ترجیح میدم بازی نکنم چون تمام لذت بازی به دور هم بودنشه.

    وگرنه خودتونم میدونید هم همرش رو داشتم هم دف سنگینی داشتم که همه ی اینا بعد از بحث داخلی که بین خودمون پیش اومد من non stop دفاع کشیدم و پوشی نزدم.پس من مشکلی بابت بازی تا اخر سرور هیچ وقت نداشتمو ندارم;)

    اگه دقیق یادم باشه از سال ۸۷ این بازی رو شروع کردیم و تمام این سال ها یه درسی بهم داد،کل این بازی به رفیقایی هست که پیدا میکنی

    نه واندرت یادت میمونه نه همرت نه پلن هایی که رفتی

    فقط رفیقایی که پیدا کردی رو یادت میمونه

    ایشالا باز موقعیتی پیش بیاد که بتونیم دور هم بازی کنیم و بازم شاهد رقابت باشیم;)


    SepehR jingoolak

    Farming Machine

  • سلام بر دوستان عزیز

    دوست عزیز و برادران بزرگوارم که فروم سرور 1 رو دنبال می کنید

    ببخشید شما رو نقل قول کردم میون این همه پست قشنگ و جذاب


    دوست عزیز و ارجمندم مطمئن باشید هیچ گروه یا تیمی از حذف شدن بازیکنان این چنینی از بازی خوشحال نمی شند و چنین اقدامی باعث تاسف و ناراحتی تمام بازیکنان سرور است

    اما جون این گونه حذف کردن ها و رفتن ها کم کم داره به نوعی مد و تم روشنفکری و ظلم ستیزی تبدیل میشه ( البته متوهمانه ) نمیشه خیلی ساده از کنارش رد شد و حرفی نزد

    هیچ کس شما و تیمتون رو دروغگو خطالب نمی کنه اما 100 درصد می تونیم شما رو متوهم و خیالاتی خطاب کنیم

    برادر من در پست های گذشته هم گفتم خیلی خوبه یادبگیریم شکست هامون رو گردن دژمن فرضی نیندازیم


    یکی از دوستان گفت ادمین چون داره از این سرور کاسبی می کنه برای ادامه دار بودن درآمدش تو بازی دخالت کرده !

    این ریشه اون توهماته چون این دوستمون احتمالا هیچ سر رشته ای از کاسبی و شیوه و روشش نداره !

    یه اصلی بود که معلم دین ها خیلی دوستش داشتن تو کتاب های اندیشه اسلامی می نوشتن که منافع کثیر رو به قلیل نفروشید !

    بر مبنای همین اصل ساده هم هیچ ادم عاقلی اعتبار و منافع بلند مدت خودش رو سر رفاقت و منفعت طلبی لحظه ای فدا نمی کنه


    پس دو تا مطلبی که قبلا گفتم رو سر لوحه زندگی تو قرار بدید و از این کوچکترین به عنوان توشه این سرور قبول کنید


    در سرور اسپید کاملا بهانه جویی و اقدام به فرار مشخص بود چون واقعا نتیجه رقابت از قبل قابل پیشبینی بود

    اما در این سرور بیشتر این اقدام احساسی و ناشی از همون توهمی است که اشاره کردم

    سرور نرمال سروی طولانی و فرسایشی است و این رفتار ها از سوی شما دوستان جز جوگیری و توهم زندگی دلیل منطقی دیگری نمی تونه داشته باشه



    1- همون چرا عاقل کند کاری که گفتم رو در نظر داشته باشید برای کسانی که اول تصمیم به رفتن گرفتن و شلوغش کردند و الان موندن رو به صلاح دونستند عرض می کنم سعی کنید به گونه ای عمل نکنید که اعمالتون حکم اره رو پیدا کنه :)))




    2- دوستان سعی کنید متوهم عوامل خارجی نباشید متاسفانه این ادبیات و نگرش در طول 40 سال گذشته در کشور ما نهادینه شده و به اعمال و رفتار ما رسوخ کرده از یه جایی به بعد باید جلوی این فرهنگ دژمن دژمن رو بگیریم بیایید در همین بازی به ظاهر ساده این موضوع رو تمرین کنیم




    دووووستون داریم بمونید بازی کنید و به اشتباهاتتون اقرار کنید همانطوری که ما در بازی به اشتباهاتمون معترف بودیم

  • میشه از سابقت بهمون بگی؟

    مارو همه میشناسن تورو چی میشناسن؟

    من تو .کامشم مولتی میزنم خیالت راحت:D

    من جای تو بودن بجای وقت گذاشتن توی فروم روی اکانتم وقت میزاشتم که حداقل ۴ نفر ازم حساب ببرن:D

    ۲بار روی اکانتم نامه گذاشتی حتی جوابتم ندادم اینجا دنبال مطرح شدنی؟:D:*

    بخدا تراوین بازی کردن افتخار نیست ولی من وقتی بازی میکردم امثال شما حتی نمیدونستی استراتژیک چیه که بخوای بدونی تراوین چیه:!:

    دژکوب هم ۱ سرور بازی کردم کلا خیالت راحت از بزرگترات بپرس میگن کدوم سرورا بودم:*


    خدا روزیتو جای دیگه بده

    یا حق


    شهر که خلوت میشه قورباغه ۷تیر کش میشه


    SepehR jingoolak

    Farming Machine

  • 1.ما اطمینان داریم به دخالت مستقیم. دخالت یعنی رسول زنگ میزنه. یعنی ناتار ما پاپ نمیزنه! یعنی شما تهدید به حذف میکنی و ما جریمه میشیم! ما اگه اطمینان نداشتیم حذف نمیکردیم بعد این همه خرجی که کردیم تو این سرور.

    2. قبل سرور هم نمیخواستیم بازی کنیم ولی ادمین محترم در صحبت با زاوش تعهد داد و ما به قول ایشون اطمینان کردیم. به قول محسن عزیز هم اشتباه کردیم!

    هیچ کس زیبایی ها را به یاد نخواهد آورد، ما تنها برندگان را به خاطر می آوریم.