نقد و بررسی سرور 1 ایکس راند 2 | آغاز 6 شهریور 1399 |

  • 72 ساعت تموم شد.....

    خیلی وقته تمام شده ولی خب این جماعت میدونند بهانشون ...


    این میشه که با دست پس میزنند و با پا پیش می کشند.


    انتظار ناز کشیدن داشتند از بقیه ربعهای بازی ولی با رفتار منطقی دو ربع دیگه و خصوصا" پست مازیار خان دیگه نمیدونند چطوری ماست مالیش کنند.

    برخی دوستان ما که حتی نوشتند پشت سرت در را ببند سوز نیاد و ... .


    اینم عاقبت اون همه بوم بوم اول کار که پایتخت زدیم تو ج.ش و عرضه ندارید ...




    پ.ن 1 : امیر جان پاسخم به پست شما در زمانی بود که هنوز پاسخ شما نیامده بود فقط تاخیر در ارسال بود و بعد پست شما را دیدم. علی ایحال شاید تیم دفکوردی ما شق القمر نکرده ولی ظرافت حداقلی در تحلیلهاشون بود. گاف ممکنه واسه هر کسی پیش بیاد به خاطر یه دستمال نباید قیصریه را به آتیش کشید. ضمنا" بهره گیری از کمک ماورایی همواره از اساس توسط مجموعه ما رد شده چه برسه بخواهیم اثبات کنیم احتمالش نزدیک صفر هست.

    یه مجموعه هی اومدن نوشتن تو همین فروم که توان پاک کردن این یه دهکده را ندارید ولی باید گفت درود به شرف مجید آخیلیوس که دست کم تا یک هفته قبل کتیبه ها دوام آورد. 8)


    پ.ن 2 : ضمنا" هر کسی نظرش را ارائه کنه بهش احترام میذاریم اما نقد خودمون را هم عنوان می کنیم پس شر شدنی در کار نیست.


    پ.ن 3 : نظرتون چیه یه 72 ساعت دیگه هم تحمل کنیم؟



    شاد و سرافراز باشید

  • سلام خدمت تمام پلیرهای گرامی سرور نرمال.


    (این پست کمی طولانی است و فراموش نکنید بنده کاملا بی طرف هستم!)


    همانگونه که همه می دونیم بعد از فیلتر مجدد تراوین ایران و سخت شدن بازی با گلد خداتومنی در دات کام؛ پلیرهایی که مثل من شیفته بازی تراوین بودند دچار یک نوع سردرگمی و گم گشته گی شدند.انواع سرورهای خارجی و انواع سرورهای فیک رو امتحان کردیم. از دژگوب و تی تی وار و تراویند و...تا سرور نروژ و کوبا و بورکینافاسو! البته بر کسی خرده نمیگیرم. واقعا خلا بزرگی ایجاد شده بود.

    این وسط زمزمه هایی به گوشمون رسید که سرور اسپیدترا (در عین اورجینال نبودن) کیفیت نسبتا بهتری داره و میخواد سرور بدون بات ران کنه.

    تا روز ۵۰ همه چیز خوب بود. قدیمیا اومدن و سرور کیفیت داشت. بات کار نمیکرد. اما شایعه باز هم ایجاد شد. نشستیم با بعضی از رفقای قدیمی و کاربلد صحبت کردیم و دودوتا چهارتا کردیم و به نکاتی رسیدیم که خلاصه اش خدمت شما عرض میشه:




    ۱) ادمین سرور می داند که این سرور برای ایشان ؛ حکم مرگ و زندگی را دارد. اگر بتواند سرور خوبی ران کند تیم ها و پلیرهای فعلی رضایت خواهند داشت و خیلی از تیم های خوب دیگر ایرانی هم در سرورهای بعدیش به این سرور ورود خواهند کرد و این به معنی موفقیت سایت و درآمدزایی برای ادمین محترم خواهد بود. قطعا ادمین سرور این را از من و شما بهتر می داند. قطعا تمام تلاشش را برای رفع ایرادات و اجرای تعهداتش خواهد کرد. و دیدیم که واقعا زحمت کشیدند و هر باگی هم اعلام میشد سریعا پیگیری و رفع می کردند. ادمین می داند پشت سرشون شایعات(یا واقعیات) زیادی هست و اگر نتواند این سرور را با موفقیت ران کند باید کرکره هاشو پایین بیاره و قید مطرح شدنش در جامعه تراوین ایران رو بزنه. و البته قید درآمد خوب سایت رو.


    پس....به نظر منطقی نمی رسد که ادمین علاقه ای به دخالت در سرور داشته باشد.


    ۲) اگر بخواهیم در موضوعات و جزئیات ریزتر نگاه کنیم و دقت بیشتری بکنیم می بینیم در چهارمین پلن سرور این اتهام مطرح می شود. حالا این سوال پیش می آید که اگر ادمین به تیم و ساید خاصی علاقه دارد چرا در پلن های قبلی دخالت نکرد؟ همین سایدی که اتهام وارد می کند پاسخ بدهد که ادمین نمی توانست در پلن اول اطلاع دهد گان هیرو تارگت هست و جنوب شرق با کل دفاع خود از آن همرهای عالی دفاع کند؟ یا در پلن دوم ادمین نمی توانست با امدادهای غیبی انواع کمک ها را به جنوب شرق بکند؟ چرا فقط در مرحله سوم دخالت کرد؟ پاسخ منطقی و قانع کننده ای نمی توان به این سوالها داد. میشه بهانه تراشی کرد ولی قبول کنید نمیشه پاسخ قانع کننده ای داد. در هر دو پلن اول و دوم؛ جنوب شرق به شدت صدمه دید. منطقی بود که اگر ادمین می خواست در سرور دست ببرد و جنوب شرق را برنده کند در پلن قبلی هم این کار را انجام دهد.


    پس....به نظر منطقی نمی رسد که ادمین علاقه ای به تیم خاصی داشته باشد.


    مورد سوم خیلی مهمه و کمی مفصل تر توضیح میدم


    ۳) از نظر تکنیکی و فنی هم بخواهیم بررسی کنیم می بینیم پلن ضعف های زیادی داره و اگر تیم دفکوردی باتجربه ای در برابر حملات باشد می تواند آنها را دفاع کند. دوست خوبم آقا ناصر(کلاهبردار) نکات خوبی در پست خودش مطرح کرد.

    از جمله ضعف های پلن:(جسارت نباشه)

    ضعف در تعداد فیک ها، ارسال ناموزون بعضی لانچ ها(۷تایی و ...) ؛ لو رفتن قدرت همرهای لانچ شده در پلن های قبلی؛ انتحاری بازی کردن ساید مهاجم؛ گستردگی پلن و تعداد زیاد تارگت ها؛ عجله در اجرای پلن؛ غرور در اجرای پلن (تصور موفقیت همیشگی)؛ دست کم گرفتن ساید مقابل در طراحی پلن؛ قابل حدس بودن پلن؛ ضعف در لو رفتن برخی اطلاعات؛ نداشتن تکنیک کافی در چیدن بعضی همرها و فیک ها و‌ برخی موارد دیگر که حافظه م یاری نمی کنه دیگه.

    هر کدام از موارد فوق که دوستان بخوان به صورت کامل آنالیز و با تحلیل فنی اثبات می کنیم.


    دوستان توجه کنید:

    می دانیم که هر تیم دفکوردی و آنالیزی؛ در شرایط دفاعی آن هم با این حجم از حملات؛ میاد و از اطلاعات موجود از اکانت های رقیب که در اتک های قبلی به دست آورده و شکل حملات ارسال شده و دقت در آپشن های مختلف؛ استفاده می کنه و یکی یکی تارگت ها رو حذف می کنه تا به کمترین عدد ممکن برای دفاع برسه. اگر ۲۸ تارگت روش اتک گذاشته شده تلاش می کنه تا با حذف گزینه ها به عددی مثل ۷یا۸ تارگت برسه که دفاع ساید رو در اونها متمرکز کنه.

    مثلا دفکورد ارزیابی می کنه می بینه دو اکانتی که اتک دادن یکیشون نصف همرشو قبلا از دست داده و اون یکی اکانتم قهرمانش سلاح مناسبی دستش نیست. اینکه چنین اتکی ریل باشه دور از ذهن هست و این تارگت از گزینه ها حذف میشه(صرفا مثال زدم). و به همین شکل یکی یکی گزینه ها حذف میشن و یه تعدادی از تارگت ها میمونه که یا ریل هست یا فیک دقیق ؛ که باید در حد توان دفاعی ساید و با توجه به میزان اهمیت تارگت ها؛ پر از دفاع بشه. اگر دفاع کافی باشه که همه رو پر می کنن اما اگر مثل الان دفاع کافی نباشه همین کاری که گفتم باید کرد.

    خب؛

    برگردیم به دفاع جانانه جنوب شرق؛ از شکل حملات ارسالی و عکس پلن های قبلی و حجم دفاع موجود و قابل حدس بودن تارگت ها انصافا می شد تشخیص داد که از بین ۲۸تارگت داخل پلن؛ بعد از حذف گزینه ها به شرح فوق چیزی بین ۱۲-۱۳ تارگت احتمالی وجود داشت که جنوب شرق توان دفاع از همه رو نداشت. لذا طبیعی هست که حدود ۸-۹ تارگت مهم تر رو از پر از دفاع کنه. و دیدیم که ۳ تارگت زده شد و ۵ تارگت توانست دفاع کنه. یعنی میشه فهمید که دقیقا همین جریان که عرض شد اتفاق افتاده.


    پس....به نظر منطقی نمی رسد این دفاع نیاز به دخالت ادمین داشته باشد.


    ۴) دوستانمون در شمال غرب گفتند که بعضی از اعضای جنوب شرق قبل از دفاع اومدن تو فروم و خوشحالی کردند. این موضوع چندان عجیبی هم نبود. چون قبلا هم مشابه همین حرکت رو از اعضای جنوب شرق دیده بودیم که اتفاقا بعد از تایم لندینگ، کاتا شدنشون رو دیدیم! گویا این دوستان خوشحالی قبل از گل دوست دارن.

    و البته این میتونه یه نوع جنگ روانی هم باشه که تیم امرداد قابلیت های زیادی در این زمینه داره.

    مضافا اینکه؛ پلن انقدر نقطه ضعف داشت که بتونن حدس بزنن همرهای خوبی دیوار خواهند کرد. پلیرهایی که تراوین و نکات فنی رو بیشتر آشنایی دارند درک می کنند که واقعا پلن نقاط ضعف زیادی داشت.


    پس....به نظر نمی رسد این خوشحالی نیاز به دخالت ادمین داشته باشد.


    ۵) در مورد چند همری که رد شد دوستان توضیح کافی دادند. نکته ای که باقی مونده(یا من اینجوری فکر می کنم) اینه که کاملا منطقی است که جنوب شرق ترجیح داد جلوی همرهای قوی تر ؛دفاع نچیند. توان دفاعی ساید برای دفاع از همه تارگت های احتمالی کم بود و شاهد این مطلب استفاده شون از نیروهای هجومیشون در جایگاه دفاعی بود. و نتیجتا اجازه دادند همرهای ضعیف تر را که دفاع کمتری نیاز داشت را دفاع کنند که بتوانند تا جایی که می توانند از تارگت بیشتری دفاع کنند. مثلا وقتی با ۵۰۰ک دف میشد جلوی ۴همر سنگین دفاع کرد ترجیح دادند با همان ۵۰۰ک از ۷ تارگت احتمالی دفاع کنند. این به راحتی قابل درک هست و جابجایی دف ها تا لحظات پایانی هم احتمالا در همین راستا بوده.


    پس....به نظر نمی رسد این نوع دفاع نیاز به دخالت ادمین داشته باشد.


    ۶) اینکه آقا لقمان و اشکان و بهنام و بعضی از پلیرها در مورد فهمیدن مست بودن همرها؛ به تغییر رنک هجومی همر سایدشون استناد کردند درسته که قابل قبول نیست و اصولا مستی نیروها در امتیاز هجومی عمومی لحاظ نمیشه. من هم با شما در این مورد موافقم. این استدلال اشتباه هست. اما این مساله میتونه واقعا از ناآگاهی این دوستان به این موضوع ناشی بشه. خودشون هم صادقانه اعتراف کردند که این مطلب را نمی دانستند! ولی به صورت کاملا اتفاقی این استدلال نادرست دوستان باعث شده ۵۰٪ درست تشخیص بدن و از دو همری که ادعا می کردند مست هست یکیش مست بوده(به فرموده آقا ناصر).

    قبول کنید که خیلی از ما هنوزم یک سری نکات این بازی رو به هر دلیلی نمی دونیم. یا برامون پیش نیومده یا مهم نبوده برامون تا الان. ناگفته نماند که تغییرات در تراوین هم کم نبوده و در اسپیدترا ما چیزهای عجیب غریب کم ندیدیم. مثل همین ناتارهای تپل و عدم نیروسازیشون و باگ معروف آمار دف و .... .


    پس....به نظر نمی رسد این موضوع ناشی از دخالت ادمین باشد.


    ۷) با توجه به مطالب فوق؛ فرضیه دخالت ادمین را نمیشه پذیرفت و ما هنوز منتظر مدارک و اسناد مورد ادعا هستیم. البته ظاهرا آقا مازیار و ایرج خان مدارک رو دیدن و قانع نشدن.


    ۸) تشخیص تارگت ها و دفاع خوب جنوب شرق هم شخصا برای بنده قابل پیش بینی بود. من نه چراغ بین هستم به قول دوستان نه نوسترا داموس! اگه یادتون باشه چهار_پنج روز قبل یه پست تحلیلی در خصوص دوئل دو ساید درگیر گذاشتم. جالبم بود که عزیزان که مدام درخواست پست تحلیلی می کردند به موضوع تنش با اکانت Evil Black انقدر توجه نشان دادند ولی به جز یک نفر(سامان عزیز از اکانت امپریال) کسی توجه خاصی به اون پست نکرد.

    در همان پست به اینکه اگر تارگت های جنوب شرق کپ های مصری باشد همرها برنمیگرده و این اشتباه رو خود شمال غربی ها مرتکب شدند و اکثر همراشون برنگشت. اشاره شده بود که جنوب شرق نباید در واکنش نشان دادن عجله کند و با صبوری موفق خواهد شد که انجام داد. گفتیم که دفاع جنوب شرق دست نخورده مونده و امرداد تیم استخوان داری هست ولی شمال غرب آنها را دست کم گرفت و تاوانش را هم داد. گفتیم که ریکاوری روحی کار سختی هست ولی از لیدرهای توانای امرداد و سابقه زیاد کنار هم بازی کردنشون میشه انتظار داشت به بازی برگردند ک حتی برنده این دوئل باشند. و جالبه که این اتفاقات افتاد. (حالا نه که حرف بنده رو گوش کرده باشن.) اما ممکنه تحلیل های ارائه شده در فروم رو با دقت بررسی می کنن.


    ۹) ادمین قبل از تایم لندینگ پلن با یکی از لیدرهای شمال غرب تماس میگیرد و طبق گفته خودشون در مورد استفاده از باگ سرور مواخذه شون می کنه. قطعا این رفتار ادمین اشتباه بزرگی هست و نباید مرتکب می شد. ارتباط ادمین با پلیرها اشتباه محض هست.

    اگر پلیر یا سایدی بر خلاف قرارداد و تعهدی که در شروع سرور امضا و قبول کرده رفتار کرده طبق قوانین باید با او رفتار شود.


    ۱۰) حریف قدرتمند قابل احترام است!




    دوستان عزیزم در سرور نرمال

    بالاخص دوستانم در ساید شمال غرب

    برای من و خیلی از پلیرهای دیگه فرقی نمی کند که در جدال بین جنوب شرق و شمال غرب چه کسی برنده شود. ما لذت بردیم از دوئل جذابتون.

    اینکه شما این سرور را ترک کنید یا بمانید ظاهرا به خودتان مربوط می شود اما توجه کنید که این رفتار به نوعی بی احترامی به زحمات بقیه پلیرهای این سرور می باشد. حذف تیمی یک ساید موجب بر هم خوردن بالانس سرور و از بین رفتن بخش زیادی از جذابیت بازی خواهد شد و اگر به وقت و هزینه ای که بقیه دوستان انجام داده اند احترام قائلید به نظرم نباید دست به چنین کاری بزنید. ته ذهن خودتان هم در دخالت ادمین در بازی شک دارید! این را می توانم حس کنم.

    به عنوان یک دوست و یک پلیر ساده درخواست می کنم یک بار دیگر در مورد تصمیتون برای ترک سرور رو مجددا بررسی نمایید و اجماع آرای ساید شمالغرب رو هم لحاظ کنید. با رفتنتون صورت مساله را پاک می کنید و مشکلی حل نمی شود. یک بار دیگر تمام جوانب امر را بسنجید و بعدا هر تصمیمی گرفتید به آن احترام می گذاریم.


    پ.ن ۱: اینها تحلیل ها و نظرات شخصی من بود و ارتباطی به ساید خاصی ندارد.

    پ.ن۲: دوستان از تحلیل و ایرادات گرفته شده دلخور نشین. جسارت بنده رو به بزرگواری ببخشید.

    پ.ن۳:مازیار دیدی ۲-۱-۱ رو دارن خراب می کنن؟ اه.

  • سلام خدمت بزرگواران

    شبتون بخیر


    اخیرا بحثی در مورد مدیریت اسپیدترا مطرح شده بود و عده ای از دوستان اینجا دنبال سند و مدرک بودن که به بازی تو این ساید ادامه بدن یا نه.


    نکته اولی که خدمت شما عارضم دوستان عزیزم اینکه اصولا توی تراوین اگر هم تخلفی صورت بگیره اون تخلف در 95 درصد اوقات قابل اثبات نیست چه این تخلف از طرف یک پلیر باشه چه از طرف تیم مدیریت.


    برای مثال عرض میکنم توی سرور 3ایکس یه از خدا بی خبری اواسط سرور از طریق کرک کردن رمز vps اکانتای جنوب شرق نزدیک به 15 همر واندرزن این ساید رو کوبید به هم اما طبق قوانین چون از طرف مابقی اکانت های سرور آیپی مشترکی وجود نداشت همر ها هم برگردونده نشد طبق قوانین.


    یا سرور فینال همین سایت اواخر سرور یه اکانت کذایی با ساید‌ش به مشکل خورد و گذاشت رو حذف و کمتر از 24 ساعت بعد اون اتفاق کتیبه مرتاض یونیک تقریبا با لینک سبز رو تقدیم ساید حریف کرد.(حالا یا توافقی یا خرید و فروش که جفتش طبق قوانین تخلف محسوب میشه) که این مورد هم چون سند و مدرکی براش وجود نداشت کتیبه برگردونده نشد.


    آیا تو این دو مورد اخیر میشه گفت تخلفی صورت نگرفته؟ صد در صد گرفته اما قابل اثبات نیست مثل خیلی از تخلف های دیگه


    در باب همین دو مثالی که عرض کردم اگر کتیبه ای خرید و فروش بشه تنها با ارائه ((فیش پرداختی)) هست که تیم مدیریت این تخلف رو میتونه بپذیره ولی آیا شما خودت فکر کن وقتی یه معامله ای در خفا انجام میشه چطور ممکنه فیش پرداختی اش دست من و شما برسه؟!


    یا کسی که انقدر مهارت در زمینه کامپیوتر داره که میتونه vps هک کنه آیا بلد نیست آیپی خودش عوض کنه که گیر نیوفته؟!


    یا حتی یک پله پا رو فراتر بذاریم، حتی اگر این دوستان شمال غربی وویس یا اسکرین شاتی از چت با مدیریت این سرور داشته باشند و بدون رضایت مدیریت منتشرش کنند، تیم مدیریت طبق قوانین حفاظت اطلاعات میتونه ازشون به پلیس فتا شکایت کنه! و خود شما اگه همچین اطلاعاتی داشتید آیا بخاطر یک بازی همچین خطری رو به جون میخردید؟


    برا همین تنها چیزی که تو این زمینه میتونید بهش اتکا کنید عقل و استدلال خودتون هست.


    حالا نظر شخصی خودم بماند... با اینکه معمولاً حس ششم من اشتباه نمیگه اما بخاطر حدس و گمان نمیخوام نون یک عده رو آجر کنم هرچند سولاتی دارم که هیچکس براش جوابی نداره...



    ارادتمند

    صادق

  • سلام و درود به ساکنین سرور ۱

    نصف شب ( بامداد) همگی بخیر

    چند بار به اون قضیه شادی قبل از لند اتک ها به عنوان یکی از دلایل دخالت ادمین اشاره شد ولی راستش اینقدر به نظرم دلیل آبکیی میومد که نیاز به توضیح نبود.

    اما از اونجا که چند بار بعدش هم تکرار شد میخواستم یه مطلبی رو در این مورد بگم.

    قضیه این بود که از بعد از پلن دوم ش.غ که به آمرداد خسارت قابل توجهی هم وارد شد ، همونطور که دیدید بجز چند نفر انگشت شمار ، بقیه آمردادیا از فرط ناراحتی و نارضایتی و ضربه ای که خورده بودیم اصلا فروم نیومدن و بارها هم شمال غربیا با تمسخر اشاره کردن که چرا آمردادیا فروم نمیان !

    نتیجه اینکه شب قبل از پلن سوم ( همون فیکه ) چند نفر تو گروه به بقیه اعضا گفتن که فردا ( زمان لند پلن فیک ) هم به احتمال خیلی زیاد باز هم میخوریم و باید واسه خسارت آماده باشیم ؛ ولی یه تیم کاربلد با این ضربات اول سرور از میدون به در نمیره و ....؛

    و خلاصه سعی در حفظ روحیه همه داشتن و بقیه رو دعوت به صبر و تحمل کردند ، خصوصا در مورد حضور فرومی تاکید زیادی شد که نباید فروم رو به حریف واگذار کرد و تحت هر شرایطی باید سنگر رو حفظ کرد.

    اینایی که میگم تکستهاش تو گروه آمرداد موجوده و اونا که چراغ بین/نامه بین/ تکست خوان دارن میتونند پیداشون کنن.

    نتیجه اینکه چند ساعت قبل از لند همون پلن فیک ( که البته تا قبل لندش فکر میکردیم ریل هستن) چند تا از بچه های آمرداد تو فروم اومدن و پست گذاشتن و شادی کردن(اینم پستهاش تو صفحات قبل موجوده)

    و این روال و پست گذاشتنها و به قولی شادی قبل گل ، چند ساعت قبل لند پلن چهارم هم تکرار شد.

    بارها به نقش مهم فروم و تاثیر مستقیمش تو خود سرور اشاره شده و این کار آمردادیا هم یه تاکتیک ساده روانی بود.

    حالا اگر این تاکتیک رو به عنوان یکی از مدرک دخالت ادمین قلمداد کردید که خب خیلی کار اشتباهی مرتکب شدید.

    یه پینوشت هم بذارم و برم چون ما پیرمردا این ساعت دیگه قاچاقی بیداریم.

    پ.ن : بعضی دوستان فکر میکنند آمرداد فقط همون ۱۰ روز رو دفاع ساخته.

    درسته که اون ۱۰ روز کل ربع یکپارچه شروع به ساخت دفاع کرد.

    اما فراموش نکنید که تو همون ۴۰ روز قبلش هم دفاع ساخته میشد منتهی کمتر و آهسته تر و تو اکانتهای کمتر

    تو پلنهای اول و دوم هم این دفاع موجود بود منتهی چون نتونسته بودیم تارگتها رو تشخیص بدیم در نتیجه تقریبا دست نخورده بود.

    پس برای اینکه متوجه بشیم اون حجم دفاع پلن چهارم از کجا اومد و اینکه یهو جادویی اتفاق نیوفتاده ،

    باید دفاع فشرده اون ۱۰ روز رو با دفاعی که از قبلش ساخته شده بود رو جمع کنیم

    راستی از اون ۷۲ ساعت کذایی تا الان ۱۲۰ ساعت گذشته (از شنبه شب تا الآن)

    خوش خواهد گذشت

    تیرداد

    , I Thought I knew It All

    , But I Was Wrong

    ! Again

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط T!rDaD ().

  • با سلام خدمت همه بزرگواران


    از دوستان شمال غربی سپاس گذارم بخاطر موندن در سرور . و ادامه بازی


    امیدوارم سرور جذابی رو شاهد باشیم.



    این همون سروریه که همه میخاستیم



    1 ) فروم جنجالی و باحال

    2 ) فرومی بدون توهین

    3 ) بازی هیجانی

    4 ) زد و خورد های زیاد

    5 ) وجود هم دلی و همکاری در هر ساید ( هم در ساید مدافع هم در ساید محاجم )

    6 ) تازه هنوز بزن بزنای کتیبه ها مونده:love:




    پ.ن: ساقی حاج حسین رو زنده میخاممممم.

    پ.ن2: رضا اول ابان امد خودت نیمدی.

  • سلام


    صمیمانه از اینکه شمال غرب موند واسه ادامه بازی خوشحالم به شخصه از بازی مقابل رقیب چقر خوشم میاد


    امیدوارم هنوز از بازی کنار همدیگه لذت ببریم چون خیلی راه مونده


    پ ن:این رضا جینگولک کجاس؟یکی پیداش کنه بیارش دلم واسش تنگ شده<3

  • سلام

    با توجه به اتفاقات اخیر من یک پست من باب دف کوردی میزارم که شاید پاسخی باشه به شبهات ایجاد شده ولی قبل از اینکه پست رو بدم این نکته رو بگم توی جلسه ای با نمایندگی هر 4 ساید این حرف ها زده شده ولی من یک بار دیگه با توجه به قولی که دادیم این کارو در فروم انجام میدم ، هرچندقبل از من البرز تمام حرفایی که باید زده میشد رو زد ولی من سعی میکنم با جزئیات تر به موضوع بپردازم


    پلن اول شمال غرب :

    فیک لیست ها : اکثر نان کپ های مهم مثل گان هیرو ، تک شاخ ، پایتون ، واچ ، مارس و چند مورد دیگه که شاید حضور ذهن ندارم و 2 کپ ویانا و انوبیس

    تارگت ریل : نان کپ + اسپان گان هیرو


    پلن دوم شمال غرب:

    فیک لیست ها : اکثر نان کپ های مهم مثل ترکسس ، تک شاخ ، واچ ، لئون ، مارس ، پایتون و چند مورد کپ مثل ویانا ، پاپت و انوبیس

    تارگت ریل : تک شاخ + ترکسس


    نکته بسیار مهم که در تعیین اهداف بود

    در همه این 2 پلن + کلیه خفت هایی که زده شد از تارگت ها دو روز قبل اسکات خورده بود و حدود دف تقریبی رو میدونستن ، ترکسس اسکات خورد، تک شاخ خورد ، گان هیرو هم خورد


    حالا میرسیم به پلن سوم :

    فیک لیست ها : نان کپهای لئون واچ مارس پایتون +کپ های مهم پاپت ، انوبیس ، ویانا + 25 کپ مصری و اکانت های دف ساز


    یعنی پلن نسبت به 2 تای قبل یه تغیییر 180 درجه داشته !! و بسیار مشهود نشون میداد اهداف نان کپ ها نیست!

    از طرفی تمام فیک روی کپ های بچه ها به شدت با وسواس زده شده بود چون 4 موج جلو زن بود + 4 موج اکانت پشتش ، ولی اصلا جای اینسرت نداشت و دقیقا سیم خورده بود اما روی نان کپ ها همه اتک ها با فاصله 1 ثانیه از هم و بدون وسواس زده شده بود


    6 صب که من از خواب بلند شدم البرز به من گفت رو پاپت و پایتون فیک ها شروع شده ، ولی الان نمیشه تصمیم گرفت باید واستیم تا ساعت 10 الی 11 ببینیم رو کیا دیگه میاد ، بعدش البرز رفت بخوابه و اشکان سبلانی اومد کلیه دفاع ها از بیس ها بک شد و اماده ارسال شد !

    تا ساعت 11 هم داعم از همه بچه ها پیام میومد که رو ما 8 موج اومد

    بعد از پلن دوم که شمال غرب تارگت ها رو سبز زد ، تیم دف کوردی به این نتیجه رسیده بود دیگه دفاع سنگین و 100% انجام نده و دفاع طوری تقسیم بشه که فقط تارگت ها سیف بمونه و صفر یا چیف نشن و خسارتم زده بشه به شمال غرب!

    برای همین اولین کاری که کردیم 4 تا نان کپ که روش فیک اومده بود تا 80ک دف بستیم تا اگه روشون ریل بود همر اول و دوم گرفته بشه بقیه رد بشن که هم خسارت زده باشیم هم صفر نشن ( با وجودی که ما مطعمن بودیم هدف نان کپ ها نیست ولی روشون ریسک نکردیم )

    حالا برسیم به بقیه تقسیم دفاع ها

    تاا ساعت 11 12 که ما شروع کردیم دف تقسیم کردن حدود 15 الی 16 تارگت کپ دف ساز روشون اتک بود ، تو اون تایمم فقط من و اشکان بودیم ( البرز که بخاطر موقعیت جغرافیاییش نبود ، احسانم نبود ، اشکانم نبود ) با اشکان سبلانی ب این جمع بندی رسیدیم که تارگت ها رو بنویسیم بعد یکی یکی حذف کنیم


    1 - 4 الی 5 تارگت یه سری اکانت بودن که پاپ کپشون زیر 500 بود ، واحه ایی که گرفته بودن 50% به پایین بود ، کراپ هاشونم بالاتر از عدد 13 نبود برای همین اینارو از گردونه دف دادن کلا حذف کردیم


    یسری اکانت ها مخصوص یک تیم بودن


    مثلا رو اکانت های گان هیرو + 2 نفر از اعضای تیمش که روشون مهربان و کسری پلی میدادن اتک بود



    به ماهان گفته شد گان هیرو رو ام ام میدیم ، بین اون 2 تا یکی رو انتخاب کن ( حتی شخص من بهش گفتم که گان هیرو فیک هست و استدلالم این بود زمانی که پلن اول رو اینسرت میزدی ، اون اکانت مصری که کار اینسرت رو برات انجام داده اومده تاپ دف و شمال غرب دیده که دف میسازه و حالا میخواد بزنه بهشو ) ولی ماهان بین خودش و اون اکانت چون کراپ خودش خیلی بالاتر بوده گان هیرو رو انتخاب میکنه و گرنه گان هیرویی که 2 همرش سلاخی شده بود اگه ما 1% مطمعن بودیم که روش ریل هست اصلا و به هیچ وجه نمیزاشتیم همر سوم تازه استارت شدش رو بزاره جلوی اتکا و همر سومشم بپره !!!



    نفر بعدی تیم بردیا پاسبان و مرتضی قراضه بودن که جفتشون یک تیم بودن

    من به بردیا گفتم که پاسبان رو دف بریز و قراضه فیکه ولی بردیا با توجه به این که مرتضی تازه اومده بود و اینکه کپ قراضه خیلی بالاتر از پاسبان بود و نزدیک رینگ 40 ما بود این کارو نمیکنه و کل دفو میریزه تو قراضه و تارگتو دف میکنه


    اکانت ملا و 2 تا از هم تیمی هاش اتک بود که سعید بین این 3 اکانت یکی از بچه هاشون رو انتخاب میکنه و دف میریزه و کپ خودشو خالی میکنه ولی هر 3 فیک بودن


    خوب 3 تارگت هم ازشون اسکات خورده بود + مصری بودن + کراپ هاشون 17 به بالا بودن ما هم با توجه به تجربه قبلی که اسکات خورده ها ریل ممکنه بخورن تو هر 3 دف ریختیم و دیوار شد


    میموند 6 تارگت دیگه کراپ بالا داشتن و باید دف میریختیم

    انوبیس دف ریخته شد --< فیک بود

    پاپت دف ریخته شد --> فیک بود

    هری کویین دف ریخته شد --> فیک بود

    الیانز اریا دف ریخته شد --> ریل بود

    2 تا تارگت دیگه که اسم نمیبرم دف ریخته شد فیک بود


    اتک مارس با توجه به اینکه هیچ توتنی جلو نبود - تو همه پلن های شمال غرب جلو زن ها توتن بودن چون رمشون بیشتر از بقیه بود - ولی روی مارس فقط 2 تا هون بود + 1 رومی اگه اشتباه نکنم برای همین مارس 30ک از دفشو بک داد و یه تارگت بهش داده شد که دفاع بده بهش ( اون تارگت فیک بود )


    ویانا کل دفشو بک داد به دلیل اینکه اتک های روش تایمش 40 مین دیرتر بود و اینکه ویانا جز پلن اول در بقیه پلن ها کاملا خالی بود و دف براش نمیریختیم

    و دف ویانا رو دادیم به ترکسس


    راجب اکانت ترکسس حق با دوستانه ما امار همر شادو رو 20 ک گرز و 5ک تی کی داشتیم ولی حتی اگه همر شادو هم همین سایز بود و با همین بجای 10% تلفات با 50% تلفات رد میکرد دفاع رو ترکسس کراپ لاک میشد

    هدف دف ریختن تو بعضی تارگت ها فقط گرفتن خسارت بود


    بعد ساعت 4 و 5 هم هرکی به من پیام میداد که اتک اومده ما یه چیز میگفتیم بیمه امام رضاش کن انشالله که نیست ! چون دفاع ها تقسیم شده بود و کاری از دستمون بر نمی اومد نمونش همین اکانت نایت کینگ که من بعد ساعت 5 فهمیدم



    من به مصطفی هم گفتم ، احتمالا شما واحه های اکانت های مارو دبل اسکات کشیدید و میزان تولید رو در اوردید بعد پلن رو کراپ های بالا انجام دادید و این کارو به دو دلیل انجام دادید

    1 - بیشترین اسیب زده بشه

    2- فردا روز ما اومدیم گفتیم کراپ 11 زدید شما بگید نخیر 17 بوده :)



    راجب مستی همر هم حدود ساعت 6 یا 7 عصر بود که به من گفته شد همرها مست هست و ما دفو پخش کرده بودیم و کاری از دستمون بر نمی اومد ! حالا یا مست هست یا مست نیست ، کسی تایمی داره که ثابت کنه ما ساعت 11 و 12 ظهر فهمیده باشیم همر ها مسته ؟

    حالا گیرم مست باشه ما اصلا تحلیل هامون بر اساس مستی یا غیر مستی نبوده



    همه اکانت هایی که زدید به دلیل پاپ پایین بونس دف خوردن و ما تونستیم با دف کمتر همر بیشتری رو بگیریم دلیل اینکه تو پلن خودمون اون اکانت های زده شده پاپ متوسط و بالا انتخاب شده بود ، دلیلش همین بونس دف نخوردن بود که اگه زمانی دف ریختید ما بتونیم با رم پایین دیوارو بزنیم



    امیدوارم بعدش اما و اگر نباشه

  • اکانت لوسیفر به صورت کامل قرار شد به تیم جدید واگذار شه واسه همین تا الات حذف نشد ولی با توجه به صحبتهای انجام شده تو این چند روز و دیدن استدلالهای دوستان باید بگم تیم جدید هم تقریبا انصراف داد و عملا هیچ تیمی دیگه نیست تو nw. از دیشب اکانتها در حال حذف شدن میباشد.



    خودتونو بخواب نزنید لطفا. واسه شما هام پیش میاد بهرحال.



    تا درودی دیگر بدرود.

    هیچ کس زیبایی ها را به یاد نخواهد آورد، ما تنها برندگان را به خاطر می آوریم.

  • من خیلی از این برخوردی که داره با شمال غرب تو فروم میشه شاکیم.
    هر کی داره اندازه معرفت خودش باهاشون برخورد میکنه، نه اندازه معرفتی که تا الان شمال غربیا نشون دادن. شمال غرب تو این مدت فقط تهمت زده و کار مارو بی ارزش کرده ولی ما داریم صادقانه و مشفقانه باهاشون حرف میزنیم.
    فقط آنلاینم ببینم یه جو معرفت از شمال غرب رو میشه تو فروم این سرور یا نه!
    جنم و مردونگی اینو دارن که بیان بگن اشتباه کردیم و تهمت زدیم و معذرت میخوایم یا اینکه تازه میخوان بیان سر ج ش و کل سرور منت بذارن که موندن . بازم بگن آره ادمین دخالت کرد ولی...
    امیدوارم و بیان و ثابت کنند من اشتباه میکنم.

  • خودتونو بخواب نزنید لطفا. واسه شما هام پیش میاد بهرحال.

    داستان ما داستان اون قند خونی ای هست که میدونه چقدر شیرینی براش ضرر داره اما بازم میخوره


    ما هم میدونیم تهش اگه باز آمرداد تحت فشار قرار بگیره هر حرکتی ازش بر میاد اما بازم شیرینی همر کشیدن و غارت و... میچربه به تلخیه بعدش


    من به شخصه جای شما ها بودم، بازی می‌کردم اما نه به جدیت قبل تا اینکه اعتمادم جلب بشه...


    شما هم مثل همه ی ما معتاد به این بازی هستین پس حداقل باید برا شروع نشدن بدن درد ناشی از بازی نکردن هم که شده ادامه بدین...


    به هر حال سرور خیلی خوبی شده بود و رفتن شما از لذتش کم میکنه...


    اسم تیم شما در خاطر من میمونه

    و همیشه به نیکی ازتون یاد میکنم


    پیروز و موفق باشید... <3



  • دوست عزیز

    شما همونی نبودی که فرمودین فردا همه ی مدارک و مستندات دخالت ادمین داخل فروم قرار میگیره ، این فردا پس کی میاد ؟؟


    این همه کری خوندین و طلب حریف کردین اخرش گزینه حذف و فرار رو انتخاب کردین ؟؟



    پ ن : زودتر حذف کنید که قراره از زمین های زراعی و خالی از سکنه ی شمال غرب استفاده کنیم .


    پ ن : ما مهاجر و چیفرامون جهت نقل مکان به شمال غرب اماده س 😊😉

  • درود و سلام بر همه عزیزان



    هر جمع بالای دو نفر میتونه یه تیم باشه و چه بسا با قدرت تر از شماها:)


    واسه هر کسی ممکنه پیش بیاد خصوصا" در دوران بچگی و ما به احترام این مدت در انتظار رفتن همراه با شکوه و جلالتان از سرور (دوستان بخوانند فرار) هستیم. از خصلتهای بچگانه این هست که تا در بازی کم میاره دست میذاره به گریه و بهانه تراشی شاید آوانسی بهش داده بشه اما خب وقتی یه طرف ماجرای بیطرف مازیار خان باشه با اینکه خودش به خاک ش.غ ارادت خاصی داره ولی پا روی حق نمیذاره و دو دستی غش نمی کنه سمت شما.


    حالا از دیشب رفتن رو حذف یعنی بازم باید منتظر انتحاری هاتون باشیم؟


    یعنی دیگه مطمئن دوشنبه صبح اثری از تیم برادران آکسفورد نخواهد بود. یادتون باشه اینم مثل آوردن مدارک داره ثبت میشه.8)


    ما هم میدونیم تهش اگه باز آمرداد تحت فشار قرار بگیره هر حرکتی ازش بر میاد اما بازم شیرینی همر کشیدن و غارت و... میچربه به تلخیه بعدش


    این هر حرکتی خیلی چیزا را شامل میشه حاجی جان ؛ فکر نکردی خیلی تند رفتی؟:/


    سری های قبلی تهمت نا به جا زدی و عذرخواهی نکردی ولی این سری دیگه آکسفوردی ها نیستند پشت سرشون قایم بشی. مراقب باش که زبان سرخ سر سبز میدهد بر باد.


    به هر حال سرور خیلی خوبی شده بود و رفتن شما از لذتش کم میکنه...


    یاد داستان ملانصرالدین و پسرک افتادم که تو بازار داد میزد آی ملت من مُلّا را ... در عوض ملا هم زیر لب میگفت عاقلان دانند. با رفتن این جماعت مشخص میشه کی ..... کیا.;)


    تا پریروز داد میزدند تو فروم که تا 30 خونه فلان و حالا میریم تا واندر تو ج.ش 100 کنیم و چاه نفت در اومد و ... امروز در حال شمارش گلهای قالی با چشمان اشک آلود و ... (دیگه نشد بنویسم آخه اشک تو چشمام حلقه زده از بس دلم به حالشون سوخت);(



    پ.ن : عاقلان دانند.lol



    قراره شعبه دوم آمرداد راه اندازی کنید اونم در خاک شمال غرب!!!؟



    مزاحمین جهنم آمرداد درب را ببندید داره سوز میاد

    ما را با بهشت شما کاری نیست



    شاد و پیروز باشید

    NAF

  • خب بالاخره هر اتحادی بزرگ میشه و تو سایدمون جامون نمیشه 😀😚


    اینجوری کتیبه های شمال غربم میشه اضافه کرد

    تازه اگه غارت این همه ناتار که منتظرن چی میشه !؟


    پ ن : وعده ی ما دوشنبه

    مکان شمال غرب

    لطفا منابع مهاجر فراموش نشه

    با رعایت پروتکل های بهداشتی منتظر دوستان هستیم

  • سلام به پلیرهای گرامی و ساکنین فروم


    دوستان لطف کنید از این الفاظ توهین آمیز (مثل تجاوز) و ادبیات نامناسب اینجا استفاده نکنید. همچین صحبتی شایسته هیچ کدوم از شما نیست.

    از طرفی از شما عزیزان خواهش میکنم الکی تهمت نزنید. حاج حسین... لیدر کل شما هم گفتن که مدارک براشون قابل قبول و قانع کننده نبوده؛ پس لطفا لااقل به نظر ایشون احترام بگذارید. فکر نکنم کسی تمایل داشته باشه وضعیت ادب کلامی مثل سرور و فروم همسایه بشه. بازی هم اینقدر ارزش نداره که بخوایم به شخصیت آدم و یا حتی خانواده شون هتک حرمت کنیم.



    آنتی اسپم: دوستان شمال غرب هنوز شورای لیدری و وضعیت تیم مشخص نشده؟ لطفا معرفی بفرمایید.





    رضا،

    سرباز جنوب شرق

    روزگاری بود که میگفتن، "تراوین، بهانه با هم بودن"


    الان اینطور شده که "تراوین، مکانی برای توهین، رفع عقده ها و نمایش شخصیت پنهان خیلی ها"

    پست 2 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Motivated ().

  • این حکایت را که نقد وقت ماست

    گر تمامش می‌کنی اینجا رواست.



    دروو به همه عزیزان امیدوارم حالتون خوب باشه



    راستش منتظر بودم تصمیم نهایی عزیزانم مشخص بشه تا این پستو بزارم خوب :


    بیایم واقع بین باشیم



    دوستان من کاری به دخالت ادمین تو روند سرور ندارم اما یکسری مسایل هست که بازگو کردنش خالی از لطف نیست .حقیقت اینکه پس از فیلترینگ تراوین سایتهای


    مختلفی راه اندازی شد و میشه گفت بهترین در اون زمان سایت دژکوب با اون حجم از پلیر قدیمی و جدید و داشتن مجوز رسمی از بنیاد ملی بازی های رایانه ای بود که



    اونهم به خاطر مشکلاتی جای خودشو به سایتی نو پا و تشکیل شده از دعوت های دوستانه (عدم تبلیغات به خاطر نداشتن مجوز ) و حرفو حدیثهای فراوان داد و باگها عجیب


    بله ! باگ-------------------------ها!؟


    با چشم پوشی از باگهای تکراری سرورهای گذشته نظیر گندم منفی باگ کتیبه (مثلا تو یه ساید 4 تا جنگ کوچیک میفته ) و... میرسیم به این سرور 1x با زمانی 3



    برابری نسبت به سروهای گذاشته سایت اسپیدی ... ! خوب اینجا در اول سرور شاهد باگ میلی ثانیه بودیم البته از نظرم باگی نبوده واله اطلاع رسانی میشد8o و



    اما بعد شاهد دو باگ دیگه بودیم باگ اقامتگاه (ببخشید میدنم اینو نمیدونستین ) و باگ نمایان شدن قدرت دفاعی مدافع در اتکها که هر دو باگ توسط شخصه بنده



    گزارش شد (که محمد رسول عزیز زحمت کشیدن 3 روز بعد از گزارش بنده به مصطفی عزیز تماس گرفتن به خاطر فشاری که از بقیه سایدها وارد شده بود)


    بحث من راجب نوع پلن و اشتباهاتش و نوع دف و اشتباهت دفکورد نیست {مثلا البرز میاد به سامان میگه چون فارمینگ تو رید بود تارگتاشو فیک تشخیص دادیم


    احسنت ولی یادش میره تو فروم پست گذاشته اونشب که همه اتکاتون فیک بود و همتون تو تاپ رید بودین ما تا صبح بیدار موندیم و تارگت فیکو تشخیص ندادیم}




    بحث من راجب باگه باگ!!



    -ساده توضیح میدم چه بسا باگهایی وجود داشته باشه که از دید چشمان تیز بین هممون پنهان بمونه و اونقدر دیر تشخیص بدیم که کار از کار گذشته باشه :?:


    --یا باگهایی که شاید هیچ موقع کشف نشه و یه عده با خیال راحت ازش استفاده کنند:?:


    --- شاید(باز نخونیش باید) باگ هایی وجود داشته باشه که بشه مست بودن همرو تشخیص داد و روند سرور تغییر داد :!::?::!:


    شاید باگی وجود داشته باشه که حتی loghaman سرور 14 [PirPatlha] هم نتونه تشخیصش بده و مجبور بشه از یه داده نادرست یه نتیجه به ظاهر درستو برداشت کنه:!::?:


    به هر حال ته چاه نمایان هست اینکه قرار کی ته چاه پشیمون بشه نه !!!!!!!!!!!



    .در اخرم یه خسته نباشید میگم به هر 4 ربع و آرزوی بهترین هارو براشون دارم و اروزی سرورهای بهتر برای رسول عزیزم


    و یه تشکر از تیم گروهی و تیم اکانتی خودمون میکنم و میگم دمتون گرم.


    شب و روزتون قشنگ




    با هر کسی نور بالا میزنه...

    کسی تو ترافیک نظمو رعایت نمیکنه

    با کسی که...


    یه پارچه قرمز تو فکرت باشه :thumbup:


    شاخت پیش من جا موند:love:

    بدروود

    مرد دلیر به هنگام ستیز و نبرد همراهانش را نمیشمارد.

    پست 2 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Reza Khan ().

  • سلام ناصر جان

    این ادبیات برازنده شما نیست دوست قدیمی و محترم بنده

    محمد عزیزم



    به روی چشم اما واقعیت وقتی سری اول تهمت زدند چشم پوشی کردیم سری دوم ازشون خواستیم عذرخواهی کنند اما این سری به گونه ای صحبت کردند که انگاری با مافیای سیسیل طرف هستند.


    با عرض معذرت لازم دونستم به اون شکل بهشون یادآوری کنم بلکه متوجه بشوند.


    میدونم ادبیات تند و شایسته ای نبود ولی ... .


    مجدد از همه بزرگواران عذرخواهی می کنم هدف ما گفتگو هست و گاه بهره گیری از کل کل ولی قصد توهین و جسارت به احدی نداریم.



    پ.ن : جناب موسوی یه تک زنگم بزن گوشیم سوخت ؛ شمارت را ندارم.





    خوشحال میشویم اگر مطلع شویم چه کسانی عزم سفر از سرور کرده و چه بزرگوارانی همچنان ماندگار هستند و آیا تغییراتی در تیم لیدری و مدیریت شمال غرب شاهد هستیم؟



    پ.ن : لقمان جان قربونت یه آمار از ش.غ بذار ببینیم اگر قرار باشه حذف دسته جمعی باشه چه تعداد اکانت حذف میشه و دوشنبه هم یه آمار دیگه بده تا مشخص شود چه تعدادی واقعا" رفته اند.



    با سپاس از تذکرتون

    NAF

  • هیچکی به اندازه من به پست های حسین انتقاد نداره، نفر اولی هم بودم که تو فروم بهش گیر دادم،
    ولی هیچوقت حق ندارم و نداری به خانواده ش توهین کنیم، اونم در این حد!!!

    من اگه جای لیدرت بودم، قطعا گوشتو میپچوندم و حداقل تا کتیبه ها اجازه نذاشتی تو فروم پست بزاری،
    چیکار دارید میکنید؟
    چی دارید میگید؟
    حواستون هست؟
    دیشب یه تحلیل ساده کردم ، اومدی با اون لحن صحبت کردی، گفتم اوکی، مشکلی نیست، کل کل فرومی هست ، فکر کرده دارم کل کل میکنم،
    اما دیگه فحش مستقیم به خانواده طرف؟

    والا من برای خودم متاسفم شدم که این سرور رو استارت زدم، یه هفته ست استارت زدم ، مثل .... پشیمونم،
    گول قلدر بودن شمال غرب رو خوردم،
    گول بودن عزیزانی مثل البرز تو جنوب شرق رو خوردم،
    اما واقعا دیگه واسه من نه سرور، نه فرومش به لعنت خدا نمیارزه،

  • چرا عاقل کند کاری ، که باز آرد پشیمانی !

    این ضرب المثل حکایت حال و احوال شمال غرب این سرور و برادران آکسفورده.

    از یک طرف دلشون نمیخواد حذف کنن و از طرف دیگه یه حرف حذف رو زدن و حالا موندن توش.

    اون روزی که هنوز 2 ساعت به لند اتک هاشون مونده بود و تند تند اومدن اینجا و اسکرین شات از تایم حذف اکانهاشون رو گذاشتن ، حساب این رو نکردن که ممکنه بعدش یه سری مسائل روشنتر بشه و در نتیجه دیگه اون اطمینان صد در صدی که نسبت به دخالت ادمین داشتن رو ، نداشته باشن .

    الآنم دچار تقابل عقل و لجبازی شدن ( هر چقدر هم بیاین اینجا و بنویسید که نخیر ما هیچ شکی نداریم اما حذف نشدن اکانتهاتون سر 72 ساعت مثل دم خروس قابل مشاهده ست )

    دوست نداشتم این رو بگم ؛

    ولی یه نمایش تمام عیار از «نوب» بودن رو اینجا اجرا کردید.

    قبلا هم چند بار گفتم که فرق بین یه تیم حرفه ای و با سابقه و یه تیم تازه کار همینجاها معلوم میشه .

    تیم حرفه ای ، اول سرور هر چقدر هم که خسارت بخوره و چند تا شکست رو متحمل بشه ، از هم پاشیده نمیشه و مقاومت میکنه و با آرامش اشکال کارش رو پیدا میکنه و در کمال انعطاف ، تغیر تاکتیک و استراتژی میده.

    اما تیم نوب و آماتور ، با اولین شکست ، شیرازه ش از هم می پاشه و روحیه ش از بین میره و چون ظرفیت قبول شکست رو نداره از لحاظ روحی افت شدیدی میکنه و همه جا دنبال مقصر میگرده بغیر از جایی که باید بگرده ، یعنی تو عملکرد خودش.

    جالبه که ش.غ اون اوایل همش آمرداد رو به غرور و نگاه از بالا متهم میکرد ، ولی خودشون در ادامه و بعد از 2 پلن موفق دقیقا دچار همون ایرادی شد که به آمرداد نسبت میدادن (مراجعه به پستهاشون تو همین تاپیک بعد از اون دو پلن ).

    یعنی غرور و سرمستی از پیروزی و خدا رو بنده نبودن و از همه بدتر هم حس اینکه دیگه کار آمرداد تموم شده.

    عزیزان انتظار داشتن که تا ابد پلن بزنن و ما نتونیم دفاع کنیم و هر بار همرهاشون رد بشه و لینک سبز بگیره تا در نهایت ج.ش کاملا از دور خارج بشه ، انگار که ما عروسکی بی حرکت و فاقد عقل و اراده هستیم.

    غافل از اینکه ؛ بازی اشکنک داره ، سر شکستنک داره.

    حالا این سرور که گذشت ولی امیدوارم واستون درسی شده باشه تا در آینده ، نه قضاوت عجولانه کنید و زود تصمیم بگیرید ، و نه حریف رو دست کم بگیرید و تصور کنید که تو سرور نرمال و اونم ماه های آغازین سرور ، میشه یه کوارتر رو با چند دور پلن از گردونه خارج کرد.

    حالا من که بخاطر احترام به درخواست چند نفر از دوستان قدیمی ، چند روز پیش پستی گذاشتم و درخواست کردم که حذف نکنند ، هر چند خودم دلم نمیخواست اون پست رو بذارم چون نباید به حریفی اصرار کرد که اینقدر معرفت نداره تبریک بگه و شکست رو قبول کنه و به زشت ترین و غیر منصفانه ترین شکل ممکن همه زحمات شبانه روزی یه کوارتر رو با ادعاهای پوچ زیر سوال میبره !

    ولی خب به احترام اون دوستان و بر حسب وظیفه ، اون پست رو گذاشتم ، فقط اینوسط بزرگترین ضرر رو اون عده از بازیکنان ش.غ کردن که نه از سر اعتقاد به دخالت ادمین ، بلکه صرفا بخاطر معرفت و احترام به لیدرهاشون حذف میکنن

    و

    صد البته بازنده بزرگ ، یعنی این حاج حسین که بنده خدا ، که هرچقدر زد ولی به در بسته خورد.

    برید به سلامت

  • سلام

    ناصرجان واقعا ازشما انتظار چنین صحبتی نداشتم ماسالها رقیب هم بودیم وپستهای شماهمیشه گزنده اما بسیار مودبانه و متین بود واقعا تعجب کردم امیدوارم جو فروم به سمت رویت حرفهای نا متعارف کشیده نشه و شخصا از پلیرهای شمال شرق خواهش میکنم هرچه دلتنگشون میخواد تو فروم بگن اما از فحاشی و حرفهای رکیک به هر نحوی خود داری کنند.

    باسپاس

  • هنوزم هستن مردانه با غیرتی که به خانواده ی من به چشم خانواده ی خودشون نگاه کنن (ممنون از دوستانی که غیرتمندانه موضع گرفتن)


    و متاسفم برای شما ناصر عزیز و مطمئن باش ما هم خدایی داریم


    من دیگه فعلا فعالیتی در فروم نمیکنم ارزش توهین به خانواده ام رو نداره


    حالم واقعا بهم خورده و حرفی ندارم.