نقد و بررسی سرور 1 ایکس راند 2 | آغاز 6 شهریور 1399 |

  • دوستان قرار بود امروز‌‌ مدارک رو ارائه بدن

    همچنان منتظر میمونیم که در صورت اثبات دخالت ادمین همه بزارن رو حذف !



    فقط یه سوال ، چرا اینقدر طولش میدین واسه ارائه ی مدرک ، نکنه هنوز فتوشاپ کاری و این چیزا کامل نشده ؟؟

    طرف هرچی داشته باشه همون اول رو میکنه تا باقیه مدارک رو کامل کنه ، این طول دادنش یکم عجیبه.


    شایدم طرفی که قرار بود مدرک رو ارائه بده هنوز نمیدونه که فردا شده


    پ ن : خاک شمال غرب

    به تو از دور سلام 😉

  • سلام خدمت همه


    به نظرم واسه تراوین بازی کردن قبل از قدرت بازی و پلن و حمله باید یک فرد درست در یک پست درست لیدر باشه ، که بتونه تو مواقع دشواری سایدشو کنترل کنه و نزاره احساسی تصمیم بگیرن ! امرداد تو این قسمت به شدت قوی هست


    درست یادم میاد که وقتی پلن سنتکام زده شد ، امردادیا به شدت عصبانی بودن و شاید سر یه باگ و اینسرت شدن موج های سیم سکند میخاستنن دست به حذفم بزنن ولی لیدری امرداد تونست اوضاع رو کنترل کنه و اجازه نداد تشنج توی سایدش حکم فرما بشه.در ادامه وقتی زیر فشار شدید اکسفورد بودن دقیقا معلوم بود داره اوضاع به خوبی کنترل میشه.


    و من دقیقا پست دادم که اینا دنبال وقت تلف کردن هستن و حدسمم درست بود !!! این حجم از دف فقط توی چند روز واقعا محشر و یه مدیریت قوی میخواست !


    همه اینا به کنار من از اول سرور دارم میگم امرداد به شدت سعی میکنه از درگیری دوری کنه و تو پست مدافع همیشه بازی کنه و نه مهاجم 2 سروره 10 تا مدافع بازی میکنن 2 تا مهاجم ... اما هیچ کس به حرفم گوشم نداد


    اما نقطه عکسش اکسفورد


    به شدت توی زدن و حمله قوی و فوق العاده بود ، اما به شدت ضعف لیدری موج میزنه ... همین که یه پلن دیوار شدن ! همه دسته جمعی انداختن گردن ادمین بازی!


    اینو باید لیدر مجموعه هندل کنه و نزاره اعضا احساسی بشن نه اینکه خودش از همه بیشتر احساسی برخورد کنه و بازی یه گروهو خراب کنه ! اگه لیدر این تایم بازی نتونه کارشو درست انجام بده پس برای چی شده لیدر؟ لیدر 90% کارش توی مواقع دشواری هست 10% توی مواقع اسونی


    من اخرین پستم دقیقا اشاره کردم واقعا بچگانس فکر کنی با زدن 2 تا تارگت امردادو ناک اوت کردی و حالا با زدن 8کپش دیگه فرار میکنه ول میکنه میره و ادمین به دادشون رسیده!!

    طبق امار پیشرفت خود بازی این ربع خیلی بیشتر از ان ای و اس دبیلو بدون جنگه .... معنی این جمله اینه بر فرض شما هم کراپ لاک میکردید باز اتفاق خاصی نمی افتاد ! چون دفشون روز به روز لگاریتمی داشت میرفت بالا و توی پلن حتما دیوار بودید!


    من ندید و بدون اطلاع طبق امار میگم مدرک شما انقدرا نباید مستدل باشه !! وقتی ربعی توی 2 هفته بالاترین رشدو تو پاپ و غارت نسبت به بقیه داره یعنی لیدراش یه انگیزه به شدت قووووی تزریق ساید کردن و همه مجموعشونو به کار گرفتن و دارن با نهایت پتانسیل تروپ میسازین و غارت میکنن

  • سلام به همه

    دیره ولی تبریک به همه بچه های SE

    NW عزیز میشه بدونم چی شد یهو شما که تا یک هفته پیش بوم بوم میکردین حالا حذف حذف میکنید ترسیدین ؟

    قدرت ما رو دیدین ؟

    بابا انگاری دسته خرابه افتاده دست شما گریه میکنید ؟

    نکنین با خودتون همچینی

    بابا شما هم مارو زدین ما حذف نکردیماااا

    بیاین قول میدم به بهنام بگم دسته خوبه رو بده به شما

    اصلا 3 هیچ به نفع شما


    بهنااااام بیا خوبت شد هی گفتم اینارو دیوارشون نکن میرند بیا تحویل بگیر همینا میخواستی ؟

  • اون موقع که زاوش لیدری میکرد فکر کنم یک سریا اینجا بدنیا نیمده بودن یا نمیدونستن از موس کیبورد چه استفاده ای میشه کرد همچنان الانم لیدره و تصمیم تصمیم ایشون هیچکسم ناراضی نیست

  • سلام خدمت شما احسان عزیز اگر اشتباه نکنم


    فکر میکنم صحبت در مورد پلنتون بی فایده و تکرار مکررات هست و به قولی میخ آهنین نرود در سنگ و همچنان منتظر مدارکی که گفته شد میمونیم اگر مثله همون لینک سبز اسکات نباشه!

    یه مورد گفتید ادمین تماس گرفته باهاتون کی ازش ساده میگذریم،بیخیالش!

    دوست خوبم کمی پیش خودتون فکر کنید،کلاه خودتون رو قاضی کنید،خیلی خوبه که آدم چشم بسته پشته دوستش باشه ولی بعضی وقتام بجای اینکه تقصیرارو گردنه کسی بندازیم باید اون دوست عزیز رو نکوهش کرد،اگر ادمین میخواست بازی رو به توازن بکشونه که میامد خیلی راحت و اصولی اون اتحاد مصریهاتون رو بن میکرد!الان یه بچه پنج ساله هم اون اتحاد رو میبینه میفهمه توش چه خبره ولی مولتی هانتر و ادمین تاحالا کاری انجام ندادن که به کسی برنخوره!



    البته تعداد خیلی زیاده شاید حدود 100تا ولی از حوصله بنده خارج بود،ضمنا" من تهمتی به کسی نمیزنم

    به نظرم حتی اینهمه شباهت تو انتخاب نژاد ها و اسم دهکده ها و چیدمان مختصات ها هم میتونه تصادفی باشه :D


    به ما گفتن سرور پاکه و ما اومدیم،شماها مولتی کشیدین،اکانت تو ج.ش داشتین،باگ هم که استفاده کردین،ولی تا رفتین تو دیوار بقیه شدن مقصر.

  • سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان عزیز


    شما ول کن این بازی نمیشید مارو هم هی وسوسه میکنید.


    من چند روز پیش اومدم رو یکی از اکانت دوستان و به اولین چیز جالبی که برخورد کردم اکانتهای باحال ساید شمال غرب بود، از 5 اکانت توی تاپ به جز فارمینگ ماشین بقیه کپ درست حسابی نداشتن و فکر کنم اونایی هم که داشتن واحه ای هم نگرفته بودن. بعد پرس و جو کردم اینا داستانشون چیه که دوستان توضیح دادن، اینجا کپ لازم نیست چون مولتی با نژاد مصری میاری بالا و فلان قدر تولید میده بهت، دیگه روی کپ مانور نمیدن، هرچند این قضیه برام قابل قبول نیست چون اینجوری مجبور میشی روز 60 بازی نشده مثل دوستان فعلی همرتو بکوبی تو دیوار تا بتونی گندمخور آزاد کنی و پیش دوستانت از خفن بودن همرت تعریف بکنی.

    همونجا هم به بچه ها گفتم از این ساید رقیب براتون درنمیاد، بهتره تمرکزتون روی شمال شرق باشه تا این ساید.

    تا دیروز تعدادی از همر همین اکانتهای تاپ غارت رو دیدم و از عدم بالانس همرا و نداشتن کارگاه درست و حسابی روی همرای خفتشون، پی بردم که اشتباه نمیکردم.


    متاسفانه یه سریا فک میکنن توی روز 50 بازی 60ک گرزی با 100 تا دونه رم و 500 تا کاتا از روی دیفالتت اکانتی که هنوز کپ نداره لانچ کنی، بسیار کار بزرگیه، در صورتی که برای دوام اوردن توی 300 روز این بازی به يه سری فاکتورها برای بلند مدت نیاز داری که نمیتونی نادیده بگیریشون. با تصور اینکه از روز اول غارت کنی و به غارت و مولتیات متکی باشی تا یه تایمی از بازی جواب میده از یه زمانی به بعد باید برای خارج شدن از فشار همرتو به اسم پلن بکوبی تو دیوار. خیلی ها با این سبک در گذشته بازی کردن و هیچکدومشون هم به روز 200 بازی نرسیدن و با کلی خودشیفتگی و تعریف از خود از سرور رو ترک کردن.

    البته من فقط چندتا اکانت تاپ غارت شمال غرب رو بررسی کردم وگرنه سایدهای دیگه هم چنین اکانتهایی دیده میشه.

    این سبک جدید بازی (به قول خیلی از دوستان) در مقابل یه تیم منسجم و کاربلد فقط توی یه مدت کوتاه نتیجه میده، این بازی خیلی طولانی تر از این حرفاست، برای بردن به چیزایی غیر از همر و دفاع و مولتی نیاز هست.

    _________________

    در هر صورت امیدوارم باز بتونید جلوی برنده شدن آمرداد رو بگیرید. چون دیگه زیادی دارن میبرن😁


    با تشکر


    پ.ن: شمال شرق اگر تا آخر بازی با همین پلیرها ادامه بدن خیلی حرفا توی اندگیم خواهند داشت.

    پ.ن: به جای بحث الکی توی فروم برید برای اندگیم برنامه ریزی کنید. این اتحاد آمرداد به کتیبه برسه دیگه نمیشه جلوشو گرفتا😄

  • سلام و خسته نباشید خدمت همگی


    دم 2 طرف ماجرا گرم بابت هیجانی که تو بازی ایجاد کردن ، امیدوارم همه بمونن و این هیجان تا اخر بازی بمونه برامون


    مسئله ی بعدی اینکه ما ام مثل شما بی صبرانه منتظر مدارک شمال غرب هستیم ،


    ولی با خوندن پست های 2 طرف خیلی بعید میدونم ادمین دستی برده باشه تو بازی !


    یه دلیل به چشم من خورد ، اونم این بود که اگه این پلن هم با موفقیت اجرا میشد ، جنوب شرق میرفت روی حذف !!!!! :دی

    ولی از طرفی با توجه به سابقه ی سایت که همیشه این حرفا بوده و یسریاشم به چشم خودم دیدم ، اگه مدارک و مستنداتون قانع کننده باشه ، اکثر پلیر های سرور خوشحال میشن که دیگه وقت و پولشونو هدر نمیدن و مثل شما حذف میکنن!

    خواهشا اگه چیزی هست ( بعید میدونم باشه ) سریعتر بذارین ما ام بریم دنبال زندگیمون


    دلمون خوش بود یه سایت هست با قیمت خوب بازی میکنیم ، اونم که هر سرور یه داستانی پیش میاد نصفش حذف میکنه !


    در کل امیدوارم همش سو تفاهم باشه و شمال غربیای عزیز که اکثرشون دوستای قدیمیم هستن بمونن و بازی خوبشونو تکمیل کنن


    پ.ن : دختری مگه واسه خودت پوشه ی اسکرین شات ساختی سیبیل :دی

    شاد و سلامت باشید

  • آقا میلاد شما خودت اول بیا بگو حالت چطوره بعد از این همه وقت بازگشت پیروزمندانه ای داشتی یا نه؟

  • سلام و درود به ساکنین سرور ۱

    فارغ از بحث امداد غیبی که هنوز منتظر مدرک هستم و کماکان راجع بهش سکوت میکنم تا تکلیف معلوم بشه ؛

    ولی اینقدر یهو دیشب این تاپیک شلوغ شد که اصلا یادم رفت تبریک بگم

    خسته نباشید میگم به بچه های ش.غ بخاطر پلن جسورانه و بزرگ و طبق معمول هم دست مریزاد میگم به تیم لانچریشون که خیلی کارشون شیک و حرفه ایه.

    خسته نباشید و تبریک به تک تک بچه های آمرداد ، بخاطر همه زحماتشون تو این ۲ هفته اخیر ، از لیدرها گرفته تا همون اکانت کوچولوی ۲ دهکده ای که ۱۲۱ دونه محافظ رومن واسه دفاع فرستاد اما فرستاد.

    از همه مهمتر ، خسته نباشید و دست مریزاد میگم به تیم دفکوردی آمرداد ، اشکان و احسان و البرز ، که رسما این ۱۰-۱۴ روز اخیر رو درست نخوابیدن و کار و زندگیشون رو تعطیل کردن و فقط نشستن پای درست کردن زیر ساختهای دفاعی اتحاد آمرداد.

    واقعا باریکلا چون کاری که شما کردید ، کار هر کسی نیست که بتونه و حاضر باشه بخاطر یه بازی اینجوری زندگی واقعیش رو تحت فشار بذاره.

    البرز که چون بغل دست خودمه ، به چشم دیدم که کلاسهاش و امتحان دکتراش رو تعطیل کرد و گفت میشینم خونه و نوبت بعدی امتحان میدم(چقدر هم بهش گفتم از درست نزن ولی گوش نکرد)

    شب قبل از پلن سوم ش.غ ( همون که فیک بود) رفتم تو گروه آمرداد و نوشتم ؛ ما تا حالا ۲ بار خوردیم و از الآن بدونید که فردا هم احتمالا میخوریم ،ولی تفاوت بازیکنان کاربلد و قدیمی و بازیکنان تازه کار و مبتدی همینجاها معلوم میشه.

    بازیکن مبتدی تا ۲ بار خورد ، عصبی میشه و شروع میکنه به پای لیدر و دفکورد پیچیدن و دنبال مقصر میگرده و بحث و قهر و دعوا درست میکنه و در نهایت هم کم کم نا امید میشه و از سرور میره.

    اما بازیکنان کاربلد و سرور دیده ، اینجور مواقع دنبال اشکال کارش میگرده و برطرفش میکنه چون میدونه سرور نرمال نزدیک ۱ سال طول میکشه و قرار نیست همون ۲ ماه اول بازی نتیجه معلوم بشه و از طرف دیگه از روز اول لیدر و پلنر و دفکورد انتخاب میکنه و بهشون اعتماد میکنه و بعدش دیگه تا آخر فقط بهشون میگه چشم.

    همین اتفاق تو آمرداد افتاد، بعد از پلن اول اومدم نوشتم بزرگترین دست آورد آمرداد این بود که سیلی خورد و از خواب بیدار شد چون با آمادگی برای جنگ تمام عیار قبل کتیبه ها به سرور نیومده بود.

    این قضیه فقط در حد حرف نبود و واقعا ما بیدار شدیم.

    از فردای پلن اول برادران آکسفورد علیه آمرداد، کل بازیکنان ربع ما ، هر برنامه ای داشتن تعطیل کردن و شروع به ساختن دفاع کرد ، اکانتهای دفساز تخصصی امثال ما که برنامه مون این بود حداقل ۲ هفته بعدش شروع به ساخت کنیم، در جا تغیر برنامه دادیم و فقط آهنگری و اصطبل و سربازخونه ۲۰ کردیم و به صورت نان استاپ تو ۵ یا ۶ یا ۷ دهکده مون ساخت دفاع رو شروع کردیم ، همه اکانتهای هجومی ساید هم همزمان تو ۲ یا ۳ یا ۴ دهکده شون همینکارو کردن.

    هر روز بازرسی ، هر روز سرکشی به تک تک اکانتها و آموزش و رفع اشکال و راهنمایی ، هر روز ام ام های یادآوری ، هر روز پوش اکانتهایی که هنوز عقب تر از دیگران بودن و .....که فقط بخشی از زحمات بچه های دفکورد و بچه های آموزش ما بود.

    خودتون ماشین حساب دست بگیرید و حساب کنید تو این حدود ۲ هفته که از پلن اول ش.غ میگذره تا به الآن چقدر دفاع تو کل اکانتها و دهکده های آمرداد ساخته شده .

    اینم در نظر بگیرید که ما ۵ تارگت از ۸ تارگت رو پر نکردیم ، بلکه باید ببینید از ۳۰ و خورده ای تارگت چندتاش رو پر کردیم !

    دارید داستان رو اشتباه میبینید.

    نمیخوام فعلا راجع به بحث تقلب و دخالت ادمین حرف بزنم ، ولی این رو میدونم یکی از دلایل شمال غربیا تو ذهنشون ، تفاوت مقدار دفاع آمرداد تو فاصله بین پلن اول و آخرشونه.

    تو این سرور هم ش.غ و هم ج.ش ۲ تا اشتباه مهلک کردن.

    اشتباه ما اینجا بود که حدود ۳ هفته پیش وقتی با اسکات کشیدن ، مقدار ناچیز دفاع موجود روی دهکده جنوبی امپریال رو دیدیم، همونموقع بلافاصله با یه پلن ضربتی و فیک فریب روی اکانتهای داخل خود ش.غ و همزمان حمله با همرهای خودمون که نزدیک به دهکده امپریال بودن ، اون دهکده رو دیستروی نکردیم.

    چون هم باعث تقویت روحیه و دست گرفتن ابتکار عمل توسط ما میشد و هم اینکه تو تراوین اگر حمله نکنی ، بهت حمله میکنن، که همینجور هم شد.

    اشتباه مهلک ش.غ هم توقف حملاتش بعد از پلن دومش و فاصله افتادن زیاد بین پلن دوم و سومش(دیشبی) بود.

    یه بنده خدایی تو فروم پست گذاشت و نوشت در حال حاضر ش.غ نباید به آمرداد فرصت نفس کشیدن و ریکاوری بده و آمرداد الآن فقط به زمان نیاز داره ، همونموقع من به بچه ها گفتم امیدوارم شمال غربیا اون پست رو جدی نگیرن چون به شدت حرف درستیه و به ضرر ماست

    ولی خب این اشتباه رو کردن و باعث شدن سرعت بالای دفاع سازی تو آمرداد کار خودش رو بکنه.

    به هر حال این کل داستان این ۲ هفته اخیر و تغیر تاکتیک آمرداد بعد از زیر فشار قرار گرفتنش بود.

    بازم تکرار میکنم که فرق بازیکن حرفه ای و بازیکن نابلد ، اینجور وقتها مشخص میشه.

    بهتون گفته بودم باید تحملتون رو بالا ببرید چون قراره جنگ شدیدتر و اوضاع پیچیده تر بشه ، ولی خب گوش نکردید.

    پ.ن : اکانت حاج حسین ظاهرا پلیر ش.ش هست ولی تا الآن ندیدم شمال شرقیا ایشون رو گردن بگیرن ، از طرف دیگه غش کردن ایشون به سمت ش.غ بر هیچکس پنهان نیست و دیگه از غش کردن اونورتره و تقریبا شک ندارم که با پلیرهای زیادی از آکسفورد هم در ارتباطه.

    به نظر من بهتره شمال غربیا بگردن دنبال اینکه کجا و چه کسی جلوی ایشون دهن لقی کرده که ایشون اومد ۱۰ ساعت قبل لند شدن همرهای ش.غ ، اینقدر دقیق تو فروم نوشت که پلن ش.غ اینبار بیشتر روی اکانتهای زیرساخت و کپهای آمرداده !

    چون درسته ایشون همیشه تو فروم در حال گذاشتن اینجور پستهاست و خیلی دوست داره به عنوان یه آدم :

    " من میدونم "

    شناخته بشه ، ولی اون پستش با بقیه پستهاش فرق داشت و خیلی نشونی های دقیقی توش بود که در حالت عادی از دست این آدم با این پروفایل برنمیومد و خیلی احتمالش بود چیزی که از خودتون شنیده رو اینجا تکرار کرده و باعث شد حواس و توجه ما هم جلب بشه.

    جدا بهتون توصیه میکنم تحقیق کنید که ایشون با چه کسایی تو سایدتون در ارتباطه و چه حرفهایی بینشون رد و بدل شده.

    فعلا خوش گذشت

    تیرداد

    , I Thought I knew It All

    , But I Was Wrong

    ! Again

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط T!rDaD ().

  • سلام و خسته نباشيد


    من از جانب خودم از همه دوستاني كه تا اينجاي كار وقت گذاشتن عذرخواهي ميكنم كه شايد حذف دست جمعي ما موجب بي روح شدن سرور بشه كه اميدوارم اين اتفاق پيش نياد!


    در هر صورت رفتن تيم اكسفورد برادرز از اين سرور و اين سايت تا جايي كه من اطلاع دارم قطعي هست و همگي موافق اين هستيم كه وقت گذاشتن و هزينه كردن توي سايتي كه ادمين توش دست ميبره و زمزمه هايي هم از سابقه درخشانشون به گوش ميرسه بي ارزشه!


    پ.ن:اگه روزي كتك خورديد رفتين بزرگترتونو اوردين زد تو گوش ما فكر زنگ اخرم بكنيد كه...

    پ.ن٢:ادمين اين سايت رو نميشناسم ولي خودتو هيچوقت ارزون نفروش برادر من


    همگي موفق باشيد

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط TarYak: اشتباه نوشتاري ().

  • سلام

    روز همگی بخیر باشه

    متاسفانه 24 ساعت گذشته بسیار پر حاشیه بود برای سرور


    بچه های شمال غرب هم از چیزهایی که دیدن عصبی شدن و خیلیا کارهای احساسی کردن و خود من از دیشب به اکانتم سر نزدم. بخاطر رفتارای ادمین دیروز از همین موقع صحبت شد بذاریم رو حذف و حدود ساعت 9 شب اینکارو انجام دادیم.


    در اینکه پلن ها دیوار میشن و بچه های جنوب شرق هم خوب دف ساختن شکی نیست. اما رفتارهایی ادمین اصلا مناسب نبوده. قولی که بچه های شمال غرب قبل از ورود به سرور ازش گرفتن این بود که اصلا در روند بازی دخالت نکنه. اما وقتی وسط لانچ پلن و با لیدرا تماس میگیره و تهدید میکنه که لانچ نکنید و بعد از لند هم چیزهایی گفته مشکوک بوده باعث میشه بچه ها خیلی ناراحت بشن و به این نتیجه برسن که ادمین دخالت مستقیم داشته. یعنی ترسی که ته دل بچه ها وجود داشته رو خودش تقویت کرده. منم بخوام با کلاس بازی دربیارم اصطلاحی هست به اسم self fulfilling prophecy . دقیقا رفتار ادمین تو سرور هست.

    نقل قول

    A self-fulfilling prophecy is a sociological term used to describe a prediction that causes itself to become true. Therefore, the process by which a person's expectations about someone can lead to that someone behaving in ways which confirm the expectations.


    قطعا اگه ادمین به این شکل کار نمیکرد حتی اگه همه تارگت ها هم دیوار میشدن، خود من اولین نفر به جنوب شرق تبریک میگفتم و بقیه هم همین طور. اینکه در حدود 10-15 روز اونم اول بازی و روز 50، دف سایدو از 200-300 هزار برسونید به بالای یک میلیون قطعا کار سختیه.(با توجه به صحبت تیرداد که میگه تعداد زیادی تارگت پر شدن باید حدود یک میلیون تا یک و دویست حداقل دف بوده باشه تو شمال غرب که بشه طوری پر کرد که اکثر جاها دیوار بشن.)

    این همرهایی که هم که دیوار شدن برای 70-80 روز اول بازی برنامه ریزی شده بود و دیوار شدنشون طبیعی بود در هر حال و جزوی از بازی بود. این قضیه اینقدر فشار وارد نمیکنه که دخالت ادمین فشار وارد میکنه.


    در مورد مدارک هم که دوستان نمیدونم میخوان تو فروم بذارن یا نه. ولی یه بخشی از اطلاعات دست زاوشه که چون دیشب خیلی خسته بود و دیر هم خوابید احتمالا تا برسه طول میکشه.


    پ.ن1: چند تا از پستها گفته شده که زئوسیا و شمال غربیای سرور اسپید اومدن اینجا و شمال غرب هستن و فلان. والا تنها شمال غربی اون سرور که میدونم تو این سروره و خیلیم فعاله البرز هست که تیم دفکوردی جنوب شرقه :D


    پ.ن2: فعلا تصمیم به حذفه. اگه یه موقع موندنی شدیم از نکات حاشیه ای جذاب برای من اینه که آیا دیفالت face/off دیوار میشه یا نه :D:D:D:D:D:D تو پلن دیشب که خیلی دیوار شدیم طبق پیش بینی من که قسر در رفت.


    پ.ن 3: اینو اولین باره که میگم. سرور 2 بعد از فیلتر که جلو الدرز بودیم، بعد از رفتن بچه های تری دات و زئوس شخصا خیلی تلاش کردم که بقیه بمونن و شورای لیدری جدیدی که خیلی هم قوی بود داشت تشکیل میشد. اما دخالت مستقیم ادمین بازی باعث شد که ما هم بذاریم رو حذف. همر یکی از بچه ها رو به بهانه مولتی بازی به طور کامل حذف کرد. با توجه به حجم مولتی بازی هایی که اون سرور انجام میشد اتفاق عجیبی بود.


    پ.ن4: اینو یادم رفت. باگی که گفته شد در مورد امتیاز دفاعی، ازش بی اطلاع بودیم و با توجه به پلن هایی که رفتیم عملا کاربردی هم نداشت برامون.

  • این پاسکاری ارائه ی مدرک جالب شده


    اون قسمتی که دست ایشون نیست رو ارائه بدین


    اگه توی فروم نمیخواید بزارید لااقل یه نماینده از ۳ ربع رو جمع کنید و مدارک رو به اونها نشون بدید .

    اما اگه نمیخواید مدرک ارائه بدین به شخص یا گروهی تهمت نزنید و بی سر و صدا حذف کنید بلکه این نوع بازی و سبک در تراوین دیده نشه


    پ ن : میگن شمال غرب حذف کنن بهشت ناتار اونجا سبز میشه ، خوشا به حال انهایی که رید میروند


    در مورد مدارک هم که دوستان نمیدونم میخوان تو فروم بذارن یا نه. ولی یه بخشی از اطلاعات دست زاوشه که چون دیشب خیلی خسته بود و دیر هم خوابید احتمالا تا برسه طول میکشه.



  • پ.ن4: اینو یادم رفت. باگی که گفته شد در مورد امتیاز دفاعی، ازش بی اطلاع بودیم و با توجه به پلن هایی که رفتیم عملا کاربردی هم نداشت برامون.

    پلن فیکی که دوروز پیش رفتین برا چی بود ؟

    جز استفاده از باگ سرور ؟؟؟

    هنوز هم منتظریم زاوشتون از خواب بیدار شه :دی

  • درود به تو محسن جان


    تبریک شخصی میگم بهت بابت زحمتت و همرایی که آماده کردی خطاب صحبتم هم فقط خودت میزارم چون میدونم ادمی هستی که اشتباه رو قبول میکنه


    و برخلاف خیلیای دیگه پشت حواشی قایم نمیشه برای زیر بار نرفتن اشتباهاتش


    اس ای زیرساخت داشت اما فقط دف نداشت بعد از پلن اول فقط چند روزی کافی بود تا دف به مقداری برسه که بتونه تو پلنایی که ان دبل میزنه ری اکشن خوبی


    داشته باشه به قولی یا نباید درگیری قبل کتیبه ها رو شروع میکردید یا زمانی شروع میکردید که حداقل رم و کاتا به اندازه کافی باشه بدتر از اون فرصت نباید داده


    میشد و تنوع تو پلناتون میزاشتید گون هیرو یه بار خورده بود من نمیدونم این اصرار بیش از حد از کجا میاد. تو این پلن گستردگی بیش از حد رو میبینیم


    که تعداد بالایی از کپ ها رفتن زیر اتک که این مدل پلن به شخصه چون تمرکز نداشت طبیعتا نمیتونست بازدهی خوبی داشته باشه(نتیجش استفاده از همرای


    بدون رم کافی و از همه مهمتر بدون هیرو حتی) . برنامه ریزیا دف ساختن تیکه تیکه عوض شد اول برده ساخته شد به مقدار لازم که رسید دیگه تمرکز برگشت


    رو دف با انویل بالاتر و اروم اروم تبدیل به دف ثابت رو تارگتای مهم...


    تو چندتا پلن از همر شما استفاده کردن برام جای سوال بود با شناختی که ازت داشتم تو میدونی نمیای که ضرر ببینی چجوری حتی مخالفت نکردی؟؟؟؟ اون پلنای


    موفقیت آمیزتون هم ضعف ما بود تو دفسازی وگرنه نتیجه چیزی دیگه بود بگذریم....


    پی نوشت: سرور یک ایکسه هر ضرری با توجه به تایم سرور قابل بازگشت هست


    امیدوارم بعد از این همه سال یه سرور جذاب و پر از هیجان رو تجربه کنیم از حذف کسی هم خوشحال نمیشیم دوست دشمنم نداره.


    محسن تو خاکی جز اس ای نمیتونم ببینمت و حتی حرفی هم باهات ندارم این هم گلایه ما از شما بماند به یادگاری:دی


    پیروز و دنباله دار باشید

    -سروش-

    STORM

  • دوست عزیز مطمعن باشید که اگه ثابت بشه واقعا ادمین حتی یک تارگت رو اشاره کرده ، خیلیا از جنوب شرق هم اکانتشون حذف میکنند ... اما سابقه درخشانی که فرمودید رو بنده بهتون اطمینان میدم که کاملا بر اساس یک دروغ بوده ! توی اون سرور تعداد بالایی از همرهای جنوب شرق رو با نامردی شمالیا زدن تو دیوارای خودمون ، توی همون سرور از اول تا آخر مشغول تحقیر و فحاشی بودن ، آخرشم که انواع و اقسام فحش های ناموسی رو توی فروم نوشتن و رفتن ( همه نه اما تعداد زیادی ) ! همون کسانی هم بودن تعداد اندکیشون که انواع و اقسام روش های "چگونه تراوین را به کثیف ترین شکل" بازی کنیم رو تدریس میکردن ...


    اونجا یسری پست گذاشتن که ادمین دخالت کرده ! روی فلان اکانت همر برگشته ، در حالی که با اینکه هفته قبلش مشخص شده بود که با خرابکاری ضربه ی نسبتا سنگینی به جنوب شرق زده شده ، اما ادمین به هیچ وجه قبول نکرد سرور به تایم قبلی برگرده و هیچگونه همکاری با ساید ما نکرد و حتی یه دونه گرزی هم اضافه نشد به اکانتی ... دومین مورد گفتن دف ریخته تو اکانتای جنوب شرق ! تماما دف های اکانت های دفساز بود و این موضوعات رو بدون هیچ مدرکی میگفتن ! سومین موردشون گفتن یسری مطالبی بود که توضیح نمیدم چون طولانیه و واقعا به قدری مضحک هست که بهتره بیان نشه !


    من نمیخوام مقایسه کنم ، فقط چون اون سابقه رو اشاره فرمودید خواستم توضیحی بدم ... فک کنم موافق باشین که اگر تیمی واقعا حرفش مستند و درست باشه ، با آرامش دلایل و توضیحاتش رو میده و حذف میکنه ، قطعا بقیه هم حتی ساید رقیب باشن ، چون لذت بازی ازشون گرفته شده حذف میکنند ! اما فروم اون سرور خودش محکم ترین دلیل بود که نشون میداد فقط میخوان با توهین و تحقیر بقیه ، خودشون رو خالی کنن و حتی مدرکی که خودشون هم قبول داشته باشند نداشتن ! هرچند هیچوقت اینو قبول نمیکنن اما پیش خودشون میدونن که واقعیت چی بوده ...


    تیم شمال غرب این سرور تیم خیلی خوبی هست ، پلیر های خوبی داره و نترس بازی میکنه ! هرچند به نظر شخص بنده در درازمدت باعث میشد که شمال غرب قدرتش نسبت به جنوب غرب و شمال شرق شدیدا تضعیف بشه ، اما بجاش باعث شدن هیجان و فکر و استراتژی های مختلف وارد ساید خودشون و ما بشه ! امیدوارم که اشتباه کرده باشید و اشتباهتون رو بپذیرید و بازی رو همینطور هیجان انگیز ادامه بدیم ! امیدوارم که ادمین سایت دخالتی نکرده باشه ، چون حداقل سروری بعد مدت ها اجرا شد که ارزش وقت گذاشتن داشت و خیلی هارو در کنار هم جمع کرد...


    پ.ن : بیصبرانه منتظر مدارک هستیم و امیدوارم هر 4 ساید بدون جبهه گیری و غرض ورزی و منابع شخصی ، بررسی کنن و به نتیجه مشترکی برسیم

    پ.ن 2 : بعضی جاهای پلنتون واقعا شاید چون پلن گسترده بود ، ایرادهایی بود که باعث میشد تارگت حذف بشه از لیست دفاع ، مثلا اول اتک رومن میخورد بعد اتک توتن که روی اکانت canavaro اینجوری بود ! و بعضی اشکالاتی که با دقت کردن ، میشد بعضی تارگت هارو حدس زد و حذف کرد ... اما در کل فارغ از نتیجه پلنتون ، این همکاری و جرئت و لانچ عالی ، واقعا جای تحسین داره ...

  • . اما وقتی وسط لانچ پلن و با لیدرا تماس میگیره و تهدید میکنه که لانچ نکنید و بعد از لند هم چیزهایی گفته مشکوک بوده باعث میشه بچه ها خیلی ناراحت بشن و به این نتیجه برسن که ادمین دخالت مستقیم داشته.

    سلام به شما

    اینجور که من متوجه شدم ، ۹۹ درصد از بچه های شمال غرب که دارن میگن ادمین تو سرور دخالت کرده ، خودشون مستقیم ، نه چیزی دیدن نه چیزی شنیدن و کل اطلاعاتشون از این قضیه فقط برمیگرده به حرفها و ادعاهای ۱ یا ۲ نفر خاص تو کوارترتون ؛

    که شماها هم صرفا بر اساس اطمینان و اعتمادی که به این افراد دارید ، فرض رو بر صحت موضوع گذاشتید.

    که از قضای روزگار این یکی ، دو نفر هم ؛

    همونایی هستن که اول سرور به شدت مولتی بازی تو شمال غرب رو تکذیب میکردن ولی بعدش معلوم شد مخالفان اصلی محدود شدن رید از اکانتهای مولتی هستن !

    همونایی هستن که دقیقا ۴ روز بعد از جلسه توافق ، علی رغم قول و قراری که با لیدرهای سایر کوارترها گذاشته بودن ، ولی هیچ جور حاضر نشدن لینک اون خفت کذایی رو ارائه بدن ، اون هم به بهانه واهی (انگار نه انگار میشه مشخصات اسکاتر رو کاور کرد) لو نرفتن اکانت اسکاتر شمال غرب !

    همونایی هستن که تو جلسه توافقنامه ، مخالفت صریح و اکید خودشون رو با داشتن اکانت جاسوس تو اتحاد رقیب و خوندن ام ام ها رو اعلام کردن ولی دیشب معلوم شد که کل این مدت داشتن ام ام میخوندن !

    الآن شماها به حرف همین افراد اعتماد کردید و چشم بسته حرفشون رو قبول کردید که همگی گذاشتید رو حذف؟

    انتظار دارید بقیه سرور هم حرفها و ادعاهای همین افراد معتمد !!! رو قبول کنن؟

    یه درصد کمی احتمال نمیدید همون یکی دونفر کل این داستانها رو ساختن فقط بخاطر اینکه پلن اشتباه و بی حساب کتاب زدن و الان هم جراتش رو ندارن پای اشتباه محاسباتیشون بمونن و جواب پلیرهای سایدتون رو بدن !؟

    فکر نمیکنید آسونترین راه واسه یه لیدر تو تراوین که نمیخواد زیر بار اشتباهش بره اینه که بگه ، کی بود کی بود دستم بود تقصیر آستینم بود ؟

    فکر نمیکنید ادمین یه بازی چون در مرحله اول و اصلی بخاطر اجر معنویش نیومده یه بازی رو ران کنه و هدف اصلیش کسب درآمده ، هیچوقت نمیاد با همچین کارایی به جیب خودش ضربه بزنه و پلیر از دست بده و واسش برقرار موندن بلند مدت سرور بازیش مهمه نه درامد لحظه ای ؟

    خیلی سوالات دیگه هست که باید از خودتون بپرسید. ولی من نمیدونم این خاک ش.غ چی داره که من هر سرور دیدم اگر جایی ادعای داشتن که ادمین دخالت کرده ، ش.غربیاش این ادعا رو کردن !

    یعنی این سومین سرور با سومین ادمین متفاوتیه (اشکان و سورنا و حالا هم ادمین اینجا) که من شخصا دارم میبینم شمال غربیا دارن میگن ادمین دخالت کرده.

    پ.ن : چون قضیه خیلی واسم مهم بود صبح چند تا تلفن کردم و از بچه های سابق تیم مولتی هانتری و تکنیکال ادمین تراوین آی.آر در مورد امکانات پنل v4 پرسیدم که اطلاعات خوبی دادن ، منتهی اول منتظرم تا اون مدارک کذایی بیاد تو تاپیک.

    فقط حواستون باشه که دیگه داره دیر میشه و صبر بقیه بی نهایت نیست

    پ.ن : ادعای کمک ادمین تو اون سرور به الدرز خنده دارترین ادعای ممکن بود که توسط شمال غرب مطرح شد

    حالا فارغ از اینکه خود الدرز اندازه ۶ تا ساید پلیر داشت جوری که از جمعیت زیاد داشت منفجر میشد و یه جورایی پر پلیرترین ساید تاریخ تراوین ایران بود و اصولا نیازی به کمک نداشت.

    ولی ادمین اون زمان یعنی سورنا اینقدر غیرقابل دسترس بود و اصلا امکان نداشت بشه پیداش کرد ، که ما مدیرهاش هم از بس هیچ جوری نتونستیم پیداش کنیم و حتی عکسشو ببینیم که کم کم شک کرده بودیم نکنه فقط یه اسمه و شبح هست😂 ، چه برسه به اینکه بازیکنهای سرور بهش دسترسی داشته باشن

    فعلا

    , I Thought I knew It All

    , But I Was Wrong

    ! Again

    پست 2 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط T!rDaD ().

  • پلن فیکی که دوروز پیش رفتین برا چی بود ؟

    جز استفاده از باگ سرور ؟؟؟

    هنوز هم منتظریم زاوشتون از خواب بیدار شه :دی


    پلن فیک میگه قبلا نمیرفتن؟ قبلا هم باگ بود که باهاش پلن برن؟ یا هدف اینه تیم دفکوردیو خسته کنن؟



    من میتونم یه مثنوی هفتاد من برات از بچه هایی که این سرور باهاشون بازی میکنم و حتی سرور 2 که الدرز بود برات بنویسم. اما خب ربطی به جریانات سرور نداره و بیخیالش میشم. فقط توصیه میکنم نظر اشکان فریدوم درباره اون سرورو بپرسی :دی

    فعلا منتظر میمونم لیدرهای ش.غ بیان نظر کاملشونو درباره اتفاقات بگن. تا ببینیم تکلیف چیه.

  • ;

    کمیل جان

    من جواب شما رو فقط به احترام و حرمت بازی که با هم کردیم میدم و لاغیر

    علاقه ایی نداشتم جواب ان دبیلو رو بدم .... ربعی که از اول بازی فکر میکرد مشکلات تو بازی فقط واسه بقیس و واسه خودش اتفاق نمی افته و همیشه با جمله ما دلیلی نمیبینیم جوابی بدیم تو فروم ظاهر میشد


    الان خودش دنباله جوابه اینکه چجوری اس ای بالای 1 میل دفاع ساخته اونم تو یک هفته ؟!!!

    و هدفش اینه بگه تو بازی دست برده شده حالا یا تارگت لو داده شده یا دف ظاهر شده براش ....



    زمانی که پلن ویانا زده شد و کاتاهای سیم ویانا اینسرت شد . همه داخل اس ای پیش من و اشکان اومدن که حذف کنیم ! اینجوری نمیشه پلن داد مسخرشو در اوردن .....

    به هر حال ویانا اکانت کل اس ای بود چون پوش بچه ها باعث شد اون اکانت سرعتی کاتا بسازه و همشون حق داشتن که طلب مطالبات کنن


    ولی جواب من و اشکان فقط یک چیز بود بشینید بازیتون رو بکنید میگیم باگو فیکس کنن ویانا هم همش 200 تا کاتا بوده ، این خیلی خوبه باگو سر 200 تا کاتا فهمیدیم و نه دیرتر

    اشکان پیش ادمین بازی رفت و گفت کاتاهای ویانا رو بک بده این باگ محرض هست مشکل تو هست و این حق ویانا هست که کاتاهاش بک بشه

    و واقعا هم همین طور بود این حق واجبه ویانا بود درخواست خسارت کنه

    ولی ادمین بازی اینکارو نکرد و گفت من اگه کاتاهاشو بک بدم فردا روز 1000 تا حرف برام در میارن و کاتاهای ویانا بک نشد و جور دیگه برای ویانا جبران شد . درسته که به شدت به ضرر ما بود بالاخره ساخت 200 تا کاتا اونم تایم 20 بازی که هیچ منابعی نبود برای ما خیلی سخت بود ... ولی ما قبول کردیم!


    الانم برادرانه بهت میگم ، این خیلی خوبه که شما روز 50 بازی فهمیدید که رقیبتون از اون چیزی که فکر میکردید قوی تره پس بهتره اونایی که تو فروم خودشون رو لیدر شما میدونن و باعث شدن با زحمت های شما هیجانی برخورد بشه رو بزارید مسیر خودشون رو برن ولی شما ها از اول و خیلی مسمم تر بازی رو ادامه بدید . قطعا کسایی که خوب و مسمم هستن حتی اگه به نتیجه 100% مطلوب نرسن ولی از کار خودشون رضایت کامل دارن


    قطعا ربع اس ای هم برای کسایی که میخوان از اول شروع کنن و با انرژی مضاعف ادامه بدن احترام قاعله ! البته این به شرطیه که روش و منش شما مثل قبلی ها نباشه :دی


    اول تشکر میکنم از مردان شماره یک امرداد در این فشار اخیر " البرز" " اشکان سبلانی " احسان" واقعا دست مریزاد. من واقعا خوشحالم که اعتماد به شما باعث شد یه تیم سر افراز بشه و شادی دیشب به اردوی بچه های ما برسه


    دومین تشکر از همه بچه ها که این مدت به ماها اعتماد کردن و حتی مسیر اکانتشون رو عوض کردن که تیم از این فشار بیاد بیرون ! چه اون 2 دهی ها چون اون 10 دهی ها


    سومم من واقعا خوشحالم افرادی مثل پلیرهای تک شاخ ، گان هیرو ، ترکسس .... هم بازی ما هستن که با وجودی که همرهاشون رو از دست دادن باز از اعتماد به تیم دست بر نداشتن

  • با سلام،


    چی شد!!؟؟


    کجا باز لوس بازی، من میرم من میرم، ما هنوز بعد از کلی تمرکز میخواستیم پلن چیف ناتار مرکزیو پیاده کنیم، لینکشو بزاریم فروم


    خب همه میدونیم هنوز هم تعداد زیادی همر تاپ 10 توی شمالغرب وجود داره (حالا کیفیت بالانس این همرها جای سواله که فعلا مهم نیست) و بعیده با دیوار شدن چنتا همر خداحافظی کنن، چون به هر حال پلنر و لانچر میدونه این همری که بلند میشه شاید ناقص برگرده یا کلا برنگرده، به نظرم یه همر اگه بتونه همر در سطح خودشو از کار بندازه برد کرده و اگه بگیم سر به سر شدن ولی بازم روحیه مهاجم بیشتر خواهد بود، حالا این حالت که چند بار بزنه و یه بار دیوار شه که کامل محتمله و قابل پیش بینی. اگه حال بازی ندارین که بگین خواهشا، آب سرد نریزید روی سرور بعد از حال و هول خودتون :دی


    این سوالایی که ایجاد شده باید روشن شه، کی باید پاسخگو باشه؟


    همون اول بازی ادمین قول داد و ما هم گفتیم هر لحظه ببینیم تقلب و دستکاری انجام شده تب بروزر رو میبندیم و اسپیدترا رو هم از توی هیستوری پاک میکنیم، دیگه زحمت زدن دکمه حذف و وارد کردن پسوردم نمیدیم به خودمون!


    دوستان در هر دو ساید جدا از نتیجه این پلن، لطفا یکم شفاف سازی کنید و البته پیشنهاد بهنام هم خوب بود. ما نسلمون علاقه ای به چیت نداشت و حتی زمانی که سیو بازی اومد که هرجا خواستی سیو میکردی خودش برامون یه نوع چیت بود و جبهه گرفتیم که این چیه، بازی رو باید یه نفس تا آخر رفت.


    سوالاتی که شاید برای همه به وجود آمده باشه:

    1. تیم دفکوردی چرا قبل از لند شدن اتک ها داخل فروم با روحیه تمام ابراز خوشحالی کرد(اگر اشتباه نکنم)

    2. داستان اطلاع از مست بودن همر چیه؟

    3. تماس تلفنی!؟ ادمین مگه باید تماس بگیره و بالانسر باشه؟

    4. هنوز شبهات سرور کناری توی ذهنمون مونده


    مخصوصا مورد دوم که شاتی از اتاق فکر دفکوردی دیدیم، یعنی اتاق فکر دفکوردی بعد از جابجایی رنک همر اولین احتمالی که میده مست شدن همر هست!؟

    فرض کنیم که بونس اتحاد هر دو همر یکسان بوده، در نظر بگیرم رمر میتونه به خاطر زمان ساخت پایین تر و پوینت هجومی بیشتر، از رنک کاتا سبقت بگیره توی کورس! مخصوصا توی فاصله پوینت کم و چندین حالت دیگه، چطور اولین احتمال میره سمت مست کردن همر!

    اصلا این احتمال از کجا میاد!!؟ تا بوده آهنگری و قهوه خونه توی رنک همر تاثیری نداشته، حالا اگه منظور دوستان این بوده که لقمان برو چک کن اینجا هم همینه یا نه که یه موضوع دیگست، ولی چرا باید همچین فکری خطور کنه به ذهن دوستان!؟


    ما هم اومدیم اینجا که یه وارم آپی باشه برای فاینال و همزمان برای فاینال 7 8 10 نفری بریم روی یه اک :دی و با فروش آیتم های قهرمان و حتی کفن قهرمان گذران عمر کنیم :D

    یکم زوده الان، شمام صبر کنید با هم بریم حالا...

  • این رفتار بعد از پلن من رو یاد یه حکایتی انداخت که قدیما یه جایی خوندم، اما چون متنش رو پیدا نکردم سعی میکنم چیزی که یادم میاد رو بنویسم (چه شود:دی )

    یه روز پیرمرد پسرش رو میفرسته چشمه آب بیاره، پسرش تا دیروقت برنمیگرده،اصلا وظیفه ش یادش میره، چون مشغول خوابیدن و تفریح و یه قل دو قل بوده :دی
    شب که میشه یادش میاد منتظر این هستن که براشون آب بپره، از طرفی دیگه برای اینکه بر سر چشمه آب یاره دیر بوده ،
    یه فکری به ذهنش میرسه، یک کیلومتر آخر تا خونه رو بدو بدو میره، وقتی که میرسه خونه نفس زنان و رنگ پریده ست ، پدرش میپرسه کو آب؟ کجاست مشکت؟
    میگه هیچی نگو پدر... تو راه یه گله گرگ بهم حمله کردن ، مجبور شدم مشک رو بندازم تا بتونم از دستشون فرار کنم،
    پدره میپرسه یه گله گرگ؟؟؟؟ کجا؟ کدوم حوالی؟
    پسره میگه حوالی باغ مشت علی ، (اتفاقا همون لحظه مشت علی با خرش از باغ میومده اینارو میبینه )
    بابای پسره به مشت علی میگه، مشت علی مواظب باش، سمت باغت یه گله گرگ دیده شده، دام هات رو نخورن،
    مشت علی میگه من از صبح خروس خون تا همین الان باغ بودم ، چیزی ندیدم که...
    بابای پسره رو میکنه به پسره میگه، یه گله؟؟؟ مطمئنی؟
    پسره میگه ، یه گله رو مطمئن نیستم، حتما دو تا بودن دیگه ،
    مشت علی میگه یا دوتا نبوده ، یا مکانش رو اشتباه میکنی، من امروز هیچی ندیدم،
    پسره میگه آره آره، راست میگی، الان که فکر میکنم اونجا نبود، سمت باغ اکبر امپریال بوده،
    یهو از شانس بدش اکبر با خرش میرسه، میگه چیییییییی؟ سمت باغ من؟ نه والا، من سه تا سگ دارم، اگه گرگ رد بشه حتما یه پارسی میکنن، ما هم یه چیزی میشنویم،
    همه نگاه ها میره سمت پسره، پسره سرخ و خجالت زده میگه نمیدونم والا، منکه خشخش یه چیزی رو زیر درختها شنیدم، فکر کردم گرگه، فرار کردم ...
    در همین حال بودن که یهو کدخدای ده اومد ، مشک پسره دستش بود، مشک خالی رو داد دست پدره، گفت پسرت امروز صبح تا شب تو باغ من خوابیده بوده، این مشکش رو جا گذاشته، مشک خدمت شما، زحمت بکش پول اون گردوهایی که کل روز خورده رو بده،

    میدونم الان رپلای میکنید و میخندید و مسخره میکنید، ولی درس بگیرید تا کدخدا مشک رو نیاورده ، مدارک رو بزارید تو فروم، وگرنه مرد باشید و سرتون رو بالا بگیرید، دوتا پلن زدید جنوب شرق رو چرخ کردید، پلن سوم 80 درصد تلفات دادید، از این 80 درصد یه مقداری تقصیر پلن بدتون بوده، یه مقداریش تقصیر نبود هیرو و رم بوده، یه مقداریش هم زحمت و ریکشن بچه های Se
    والا من به بودنتون افتخار میکنم، سه تا پلن دادید این تایم سرور، کلی نتیجه گرفتید، سرور ادامه داره، شما هم خیلی خوب هستید و میرسید.

    اگه مدرک به درد بخوری ارائه کنید، خیلی ها حذف میکنن، شک نکنید.

    پ.ن: اینو 24 سال پیش خوندم، بیشتر از این تو ذهنم نبود ، ولی خب جوری ازش درس گرفتم که اینقدرش! یادم موند.

    ارادات