نقد و بررسی سرور 1 ایکس راند 2 | آغاز 6 شهریور 1399 |



  • سلام محمد جان خوبی؟

    چرا اینجوری شدی محمد اون 2 روزی که با هم صحبت میکردیم بنظر یک آدم دیگه بودی و اینجا 360 درجه فرق کردی امیدوارم حرفی که تو واتساپ بهم زدی درست بوده باش و اون 48 ساعت دنبال گول زدن من نبوده باشی و این حرف ها و کنایه ها که به من میزنی برای این که بتونی ساید رو جمع کنی.


    والا من زیاد اهل ادبیات نیستم اگر پست های من رو بخونید متوجه میشین که خیلی ساده تایپ میکنم پس لطفا یخورده ساده تر و بی کنایه پست بذارید تا بتونم جوابتونو بدم.


    اینطوری که متوجه شدم شما به من انگ جاسوسی زدین این همه پست توی فروم ردو بدل شده و کس دیگه این حرف رو به من نزده دلیلشم این که لیدراتون خودشون میدونن من چجوری اومدم swو داستان چی بوده نیاز شد بپرسین بهتون میگن


    و اما لانچ من رو زیر سوال بردی من چند باری دلیل اونجوری لانج کردنمو گفتم و دیگه خسته شدم از توضیح


    بهتر نیست که راجب لانچ خودتون توضیح بدین که چرا 300 تا کاتا قبل همر لانچ شد و رفت توی دیوار؟


    من شنیدم که به پلیر ها گفتین خودمون نزدیم دادیم یک نوب برای دست گرمی بزن دستش راه بیفته ولی امروز بهم گفتن که لانچر یکی از لیدر ها بوده( درست نیست اسمشو بگم و پیشاپیش از اون لیدر معذرت میخام بابت بیان کردن این موضوع توی فروم)


    فقط محمد جان امیدوارم دیگه هیچ کسی راجب من پست نذاره و دنبال این نباشین که من ادامه بازیم رو کجا میخوام انجام بدم و دنبال تخریب من نباشین شما هم برو بشین بازیتو کن من به اندازهی تک تک پلیر های جنوب غرب جواب دارم برای سوال هاتون جز این که مسائل باز تر بشه و خودتون خراب بشین دستاوردی براتون نداره خودتون میدونید منم میدونم خوانندگان فروم هم احتمالا تا الان متوجه شدن که داستان چی بوده و دلیل این که من زده شدم چی بوده


    موفق و پیروز باشین

  • تیرداد جان درمورد اینکه فروم باید جای بحث و تبادل نظر در مورد همه سایدها باشه با شما کاملن موافقم ، امیدوارم این روند فروم ادامه دار باشه و ظرفیت شنیدن حرف های مخالف رو داشته باشیم ، از دیروز اکانتی را تحویل گرفتیم به همت بروبچ قدیمی که در خدمت شمال شرق باشیم ، روزهای زیادی از سرور عقب هستیم ولی با یک کپ نسبتا ضعیف مجبوریم که بسازیم و خدمت کنیم ، تعداد پیرمردها زیاد نیست ولی خب اصول کار تیمی و در اختیار تیم بودن و از همه مهمتر شب نشینی های مافیا ، موجب خرسندی است و یادآور دوستی های قدیمی ، خلاصه حسابی جات خالیه ، عادت ندارم تیم دیگری باشی ! نمی دونم چطوری باید حالتو بگیرم تو فروم :)

    اوضاع سرور از نظر من با توجه به خواندن فروم و آمار اتحادها و وضعیت پلیرها :

    شمال شرق : کشاورزان خسته

    شمال غرب : گرگ های شجاع

    جنوب شرق : باران دیده های حرفه ای

    جنوب غرب : جنگجوهای جدی


    پی نوشت : میشه کل سرور بجنگیم بعد آخر سرور همه با هم واندر 100 کنیم برنده هر چهار ساید باشند ، به ما پیرمردها هم شانس پیروزی بدین مردان جوان !

    پی نوشت : تعداد پلیرهای کل سرور چند نفر است ؟ تخمینی وجود دارد ؟

  • سلام مجدد و برای آخرین بار.

    عزیزم این قسمت هایی از متن شما هست و خواهش بنده این هست که یک بار دیگه مطالعه کنید. ظاهرا قبل از پیام بنده هم گارد داشتین و فقط ۱% احتمال موفقیت در نظر گرفتی! ولی من از اونجایی که گارد نداشتم بهتون امیدوار بودم. ضمنا می تونید اکانتهایی که بهتون دفاع دادند رو ببینید کجا هستند که بدانید راست می گم یا...(نمیدونم شاید بعضی حرفها تو خانواده ای توهین محسوب بشه و در خانواده دیگر خیلی عادی باشه!)


    گفتین اخلاقیات براتون مهمه اجازه بدین این رو نپذیرم از شما. وقتی چند بار پیاپی توهین می کنید و جواب نمیدم و باز توهین می کنید بیانگر این هست که این فحاشی و توهین تبدیل به بخشی از فرهنگ شما شده و ادعای اخلاق فقط یک شعار هست. اون توهین ها هم اصلا کوچیک نیست. هیچ جای دیگری از این کلمات استفاده نکن دوست من. و البته انسان موجودی در حال تکامل هست و تلاش کنید در آینده این مشکل فرهنگی رو حل کنید.


    از نظر خودم مشکل شما؛ فرم دوستی تون با سایدتون بود که فرم خاله خرسه ای بود. فکر می کردید برای جنوب غرب بازی می کنید ولی در اصل تبدیل به سم ساید شده بودید جوری که تا اعلام کردم اختیارات رو از رضا گرفتین و در جواب آن نامه با آن همه احترام اینچنین جوابی دادین با تمام آرا رای به حذف شما دادند. از ما که گذشت ولی بنشینید و به کارهایتان فکر کنید. نمیشه همه سرورها فقط شما منجی عالم تراوین باشید پس حتما یک مشکل فکری و رفتاری هست پیدا و حل کنید.


    سر قدرت دعوا بود؟ عجب. اون وقت حتی یک اسکات هم کشیده نشد؟ داداشم اختلاف نظر تو هر سایدی هست و این اسمش دعوا نیست! به ۲۴ ساعت هم نکشید که اختلاف نظرها هم حل شد.

    خوشحالم که خاشا نکردین و پذیرفتین که حرفهام کاملا درست بود و جاهای خاصی فقط طرز نگاهمون فرق داشت. مثلا شما نپذیرفتن حرف لیدر رو یک پوئن می دونی ولی من عصیان و یاغی گری می بینم. شما اتحاد رو جزئی از املاکت می دونی ولی من بخشی از ساید می بینم. و قص علی هذا...

    آقا حسن؛ یک لیدر مسول زحمات پلیرهای یک ساید هست و نمی تونه اجازه بده یک اکانت بر خلاف تصمیمات لیدرهای ساید رفتار کنه و شروع به تخریب ساید کنه؛ قطعا اقدام به حذف این اکانت می کنه. اما باز هم این موضوعات مجوزی برای توهین نیست.


    برادرم، دوستانه بهتون میگم هر جا بازی کردید حتما با پلن لیدرهای سایدتون همراهی کنید. قانون بد بهتر از بی قانونی هست. شک نکنید که نتیجه خوبی میگیرید و در دنیای تراوین خودتون رو به عنوان پلیر بد بدن و بد دهن نشناسونید. ضمنا اگر حتی یک مولتی از من سراغ دارید حتما گزارش کنید. پرچم تک اکانتی همیشگی ما پایین نخواهد آمد. شک نکن. و برای کار اشتباهت توجیه نساز. قبول اشتباه اولین ایستگاه بهتر شدن هست.


    این پست آخر من در این باب بود و دیگه این بحث رو که فکر می کنم رو اعصاب دیگر دوستان هم هست ادامه نخواهم داد. از دیگر رفقا هم میخوام که همین کار رو بکنند.


    پ.ن۱: با تیرداد موافقم. میشه از سایدها حرف زد. اما این موضوع نباید موجبات دخالت تو ساید رو فراهم کنه!

    پ.ن۲: آقا تیرداد من هنوزم سر موضع اولم هستم و اون فقط شانتاژ بود. اینجا گفتم که پست نزارم.

    پ.ن۳: محمد تارانتولا عاشقتم. اومدی پس.

    پ.ن۴:محمد بایگوش فینال تورنمنت خیلی زود شروع شد.

    ۵: معذرت میخوام واسه طولانی شدن بحث. دیدم خیلی مشتاقید و حاج حسین بیکاره گفتم یه کم مشغول بشه.


    شاد و سرافراز باشید

  • اصلاح میکنم : پیرمرد و پیرزن های تراوین:P

    به علت کهولت سن یه جوون سریع بگه کی به کیه؟ کجا داره کجا رو میزنه؟ کی جاسوس کیه؟

    آها راستی بگید مدیر فرومش سخت گیره یا نه؟ بریم واسه اسپم یا چراغ خاموش باشیم؟

  • نه تنها زمان دف جمع کردن داشت حتا حدث من این بود که اونجا از قبل دف داره و دیوار میشه بخاطر همین زدم


    من اگر دنبال خرابکاری بودم همرمو نمیزدم تو دیوار و بزارم روی حذف بهتونم نشون دادم که چه توانایی هایی دارم

    شما اگه لحنت یک درصد شبیه این پست ها بود، کار به اینجا نمیکشید، به خودت اومدی ولی دیر متاسفانه!

    من و خودت و همه فروم خون ها خسته شدن ازین بحث، فقط علاقه ای ندارم که بحث ها نیمه کاره بمونه و وانمود کنی واقعا برحق بودی، کلاهتو قاضی کن بعدا توی خلوت خودت و عکس العمل سریع نشون نده بعد از خوندن این پست.


    اول بیا یه موضوعی رو روشن کنیم و کلا قضاوتو بسپریم به بقیه

    توی این دوتا نقل قول گفتی مطمئن بودی که دیوار میشی و قصدتم دیوار شدن بوده و خودتو دلسوز نشون میدی

    حسن جان کسی که میخواد بکوبه توی دیوار و حذف کنه، 8 موج کاتا لانچ میکنه و از ترس اینسرت شدن 40 درصد همرشو میزاره برای اینسرت شکن!؟

    شتر سواری که دولا دولا نمیشه عزیزم، نمیشه یه چیزی گفت و یه جور دیگه عمل کرد!

    بله با همون دف خودش هم دیوار میشدی هر مدل که میزدی، صرفا دف زیاد شد که تلفات کمتر شه و هماهنگی بچه ها قابل قبول بود. یه تماس واتساپی داشتم با رضا تریبون و با هم یک دقیقه صحبت کردیم، گفتم من در حال بیهوش شدنم، بچه های تیم دفکوردی زحمتشو کشیدن، فقط یه ام ام زدیم و توی گروه اعلام کردیم.


    من برای گول زدنت اومده بودم!؟

    خیر، گفتم که من آخرین تلاشو انجام بدم برای ختم به خیر شدن داستان، و زمان به دو قسمت تقسیم میشه:1. فقط کری خونیت 2. عملی کردن گارد گرفتنت

    توی حالت اول من حسن رو یک پلیر دلسوز ساید فرض میکردم، که گله، شکایت و دلخوری و ... داره و به خاطر صبر معمولا زیادم خواستم شانسمو امتحان کنم، شروع مکالمه به نفرات مختلفی توهین کردی که یکیشون از نزدیکترین دوستانم بود، گفتم مهم نیست مصالح سایده و صدای فندکو شنیدی فکر کنم! گله و شکایتتو کردی و منم شنیدم و آخرین تصمیمات برای سر و سامون بهتر ساید رو بهت گفتم، گفتم نظرت چیه، گفتی اگه اجرا بشه خوبه، گفتم نفری پلیری کسی داری معرفی کن، من خودم استقبال میکنم بیاد دفکورد با هم کار کنیم (گفتی رضا تریبون عالیه، گفتم دمت گرم، رضا عالیه و کاربلد و با معرفت)، یا هر تیم دیگه ای مثل پلنری، لانچری، گفتم خودتم پاشو بیا منزوی نباش یه گوشه کارو بگیر، گفتی من عقده لیدری ندارم که! من فقط میخوام آرامش باشه توی ساید! خب بالاخره دوست داشتی لیدر می بودی و احساس میکردی نیستی؟ یا چی؟

    بله چنتا تیم بودیم توی اس دبل که شدیم یک تیم، و یکی از مهمترین دلایلش این بود که فهمیدیم همه به فکر اس دبل هستیم و لاغیر!


    مودی بودن خوب نیست!

    خلاصه گفتم ازین به بعد با من فقط لینک باش، خط ارتباطیت من باشم تا اکی بشی بیای توی گود، و داشت اکی میشد و منم خوشحال گفتم به بچه ها حسن یکم لحنش تنده ولی ته دلش به فکر سایده، اونام همه خوشحال گفتن دمت گرم خیالمون راحت شد، حتی دیگه داشتیم در مورد میزان غارتت صحبت میکردیم و گفتی فشار گندم منفیت زیاده، گفتم با رعد باید سرورو جارو کنی نه لنگ پارکینگ باشی. تا گندمت منفی شد باید یه جا بکوبی؟ سبک بازیت اینه؟ خب 10 ایکس پیشنهاد میشه یا حتی 1000 ایکس، نرمال همینه و اینجا هم دات کام نیست که روزی چنتا اینسرت و دف کال و کانتر داشته باشیم، حوصلت سر رفته باید بزنی به خودی؟ نگفتی دنبال شر هستم سر واحه و با تدبیر مهدی ایمورتال حل شده!؟


    تا اینکه خبر اومد حسن گارد گرفته دوباره و دیگه صبر همه لبریز شده بود، از دست کسی هم کاری بر نمیومد، افرادی که مورد عنایت لفظیت قرار گرفته بودن هم حق داشتن، نگو نداشتن.


    توی حالت دوم 2. عملی کردن گارد گرفتنت دیگه من هم دیدم تغییر کرد و حق دادم به همه بچه ها و یه متلکی به خاطر تو شنیدم که محمد قرار بود غضنفرو بگیری فول نکنه! و برای من عملی شدن اون مذاکرم باهات از یک سرور دفکوردی و 100 تا همر دیوار کردن بیشتر ارزش داشت که نشد!



    عذرخواهم از همه دوستان، از طرف من هم دیگه این بحث تموم شده هست و به اندازه کافی گفتیم.


    --- حسن جان توی جامعه سعی کن اینجوری نباشی، اینجا یه همر لانچ میکنی و یه همر لانچ میشه روت، توی جامعه یه کلوخ پرت میکنی یه پاره سنگ میاد طرفت

    --- امیدوارم امتحانی که نگرانش بودی هم قبول بشی (شاید استرس همون عصبیت کرده بود یا نه نمی دونم)

  • به نظر من جالبترین بخش این مقطع از سرور ، حتی جالبتر از درگیری هاش و کل کل هاش ، بخش تاپ تن پیشرفت بازیکن هاست :) 10 تا اکانت با یک نژاد و یک دهکده و هر 10 تا از یک ساید :)

    عده ای کشاورز خسته و پاپ باز که دیر رسیدن به سرور 😂

  • سلام مجدد

    بله دقیقا من نسبت به شخص شما گارد داشتم و احتمالا بدونید بخاطر چی بوده(نمیدونم شاید توی خانواده ای وصت مکالمه جواب دیگری رو ندادن عادی باش ولی در بعضی خانوادها این توهین حساب بشه).

    بله دیدم اکانت هارو و بخاطر این که بازیشون بخاطر من خراب نشد خوشحال شدم.


    من نمیدونم شما برداشتت از اخلاقیات چی هستش ولی برای من برداشتم جور دیگه ای هستش.

    مثلا نمیرم توی ساید ها و گروها برای جاسوسی

    مثلا شب نمیگم که باهم دوستیم و صبح لانچ کنم.

    مثلا نمیگم که بیا صحبت کنیم و وقتی حرفی بره گفتن ندارم دیگه جواب ندم.

    و اگر خیلی از اون حرف بنده ناراحت شدین باید بگم که حقیقتش من اون حرف هارو به صورت پیاپی تکرار کردم که شمارو بکشم توی فروم و اون صحبت نیمه کاره ای که داشتیم تکمیل بشه چون میدونستم شما انقدر با سیاست هستین که نمیشه جور دیگه با شما صحبت کرد و مکالمه ای رو به پایان رسوند.

    و الان انگار یک باری از دوش بنده ورداشته شده.

    و وقتی به مکالمه ای که میخواستم رسیدم دیدین که معذرت خواهی هم کردم


    بله من نمیگم من کامل هستم و میدونم ‌مشکلاتی دارم.

    شاید مشکل من این که نمیتونم یک گوشه بشینم و فقط نگاه کنم و بازیمو کنم


    شاید مشکل من این که مثل بعضی ها نمیام تو فروم شعار نه به مولتی بدم توی عمل انجام میدم( اگر نگاه کنید میبینید چندین صفحه راجب مولتی صحبت شده‌ ولی فکر نمیکنم ۱نفر کاری که من کردم برای بهتر شدن سرور رو کرده باش)


    شاید مشکل این که‌ من‌ سیاست ندارم و سافو ساده هستم


    امیدوار بودم شما هم مثل من حاشا نمیکردین و قبول میکردین که سر قدرت دعوا بوده،زیاد این موضوع رو نمیتوانم کش بدم چون بخوام کش بدم ‌باید خیلی از اسم ها برده بشه و خیلی حرف ها زده بشه که میترسم حرفی برای گفتن نداشته باشن و زنگ بزنن فوش بدن( این حرکت قبلا هم دیده شده)

    من اینو بگم که من مقام لیدری رو خیلی قبول دارم و این که زیر سوال ببرمش کار درستی نیست.

    ولی خوب این که لیدر چجوری انتخاب شده خیلی مهم هستش بنظر من لیدر باید با ری گیری انتخاب بشه

    یک سروری هست که یک نفر‌ گلد میخره میده به پلیر ها و لیدر میشه

    یک سرور هست یک نفر مولتی زیادی میکشه و میشه لیدر

    یک سرور هست که یک نفر با تیم میاد و میشه لیدر

    اینو بهتون قول میدم که اگر با تیم نیومده بودین و امکان کاتا شدن شما بود خیلی زودتر از من کاتا میشدین فکر نکنید از من بهتر هستین


    بله بنظر من هم دیگه این بحث ادامه پیدا نکنه بهتر هستش( اگر کسی میخواست متوجه داستان بشه تا الان شده دبگه بقیش خاله بازی) قصد من هم از این پست ها شفاف سازی بودش که فردا روز اسم من خراب نشه و کسی نتونه بره بگه حسن اینجوری بود اونجوری بود و کاتاش کردیم مثل داستان تورنمنت که به عرض شما اشتباه رسونده بودن اگر اونجا هم همچین صحبت هایی در جمع میشد الان شما دچار اشتباه نمیشدید که فکر کنید من دو دستگی کردم.


    موفق و پیروز باشین

  • با سلام و درود خدمت همه بزرگواران






    ماجرای این حذف اکانت چیه؟




    با توجه به پلن اجراء شده دو سوال مطرح میشود:


    1) آیا انتظار حذف اکانت مجموعه جنوب شرق از طرف رقبا میرود؟


    2) هشدار یاد شده در پروفایل غاصبین خاک جنوب شرق گریبانشان را نشانه رفته است؟


    منتظر شفاف سازی از جانب صاحبین اکانت مربوطه هستیم.



    پ.ن 1 : فرشید جان بیایی اینطرف اکانت بهتر بهت میدیم ;)


    پ.ن 2 : حاج حسین این حاشیه از دستت در رفته گویا 8)



    شاد پیروز باشید

    NAF

  • منم به نوبه خودم پلن زيبا و لانچ زيباي شمال غرب رو بهشون تبريك ميگم خارج از هر نتيجه اي


    به نوبه خودمم به دفكورد هاي تيم جنوب شرق هم خدا قوت و خسته نباشيد ميگم


    واقعا همتون گل كاشتين

    هم شمال غربيا

    هم جنوب شرقيا



    سبيكه خانوم اون عينكه رو يادته؟

    فرشيد جان خوش اومدي عزيزم به سرور واقعا منور زدي

    حاج حسين سلطان حاشيه چطور اين حذف رو نميبيني ؟فقط ما اشتباهي ازمون رخ بده چشمات ميبينه؟البته اينا مال حذف نيستن

    ناصر جان فكر كنم همري تو ان دبل نمونده كه رو زمين باشه

    سر لشكرم شبت مبارك باشه

    امشب شب توست

  • از طرف خودم تبریک میگم به ساید nw واقعا پلن و لانچ زی بایی بود خارج از هر نتیجیه

    دمتون گرم موتورا روشن داره میشه

    میبینم هادی هم اومده

    ریگه بازی بهتر میشه

    پ.ن سامان داشتیم

    پ.ن میثم کی میای پیشم

    پ.ن ممو سکولار دوست داریم

    پ.م ممد قل قلی صبح ها به عشق صبح بخیر تو پا میشم

  • نکته ی جالب اینه بزرگان جنوب شرق هیچوقت یکساعت قبل پلن سرو کلشون پیدا نمیشد، بعدشم که پلن اجرا می‌شد باز تا دو روز نمیاومدین?(



    شاید سربازان گمنام بهنام عزیز کاری کردن که شما اینقدر با اعتماد به نفس اینجایین




    فقط امیدوارم یه رجز خونی معمولی باشه مگر نه باب بازی کثیف باز بشه قشنگیه سرور از بین میره،


    البته قضاوت نمیکنم



    باید نتیجه رو ببینیم

  • سلام عزیز دل

    عمیقا این موضوع به شما ارتباطی نداره

    روز خوش


    همان اندازه از سطح موضوع که رسانه ای شد کفایت داشت. عمقش واسه خودتون.;)


    قبل از زمان بوم بوم یا بوق بوق دسته ای و هیئتی تبریک میگم به تیم پلنری و لانچری ش.غ و همینطور به تیم دفکوردی ج.ش این چند دقیقه را هم تحمل می کنیم ببینیم چی میشه.



    شاد و پیروز باشید



    پ.ن : اونایی که منبر می رفتند واسه بداخلاقی نکردن در فروم ببینند که چطور باید حتی رقیب را لایک کرد.

  • یعنی حتی از بهنام بر نمیاد بفرستیمش بره دنبال دفسازی؟


    هر چی باشه دیپلماسی همیشه کارش فعالیت مستقیم نظامی نیست.


    شما که خدا رو شکر خبر نداری. ما هم تصور می کنیم شما خودت تو کوچه علی چپ گیر افتادی.


    حالا طرف خودش را در ظاهر از قبل بازنده دیده و دوست داره صحنه کربلا بازسازی کنه شاید با مظلوم نمایی ...



    قضاوت نمی کنی عزیزم ولی میدونیم چه می کنی دمت گرم خودشون شدن انبار باروت شما جرقه نباش.


    وقتی نصف دف آنویلمون هم برای بار چندم میفرستیم و فحش میذاریم وسط که بک نکنید قبل اتک خودت تا ته خط را بخون.


    از خدام هست کپ ما را زده باشند چون یه اکانت لیدر بخوره بهتر از اینه بقیه بخورند. لیدر دفساز چقدر زیاد داریم تو ج.ش 8)

  • با سلام و خسته نباشید خدمت همه خوانندگان

    42z7_9.png

    بی زحمت فقط در رو پشت سرتون ببندین سرد هست سوز میاد


    نمای تاپ ۱۰ قبل از اخبار شبانگاهی 23.23


    موفق باشید


    پ.ن : Good game bye bye

    پ.ن : برادرم اسمانی شدنت مبارک

  • 42z7_9.png


    حضور هادی جان در فروم چقدر برای دوستان شمال غرب خوش یمن بودست.


    شایدم به برکت حضور فرشید خان و از ترس خلیج فارس و ...




    یادمون باشه آتش تند همیشه زود خاموش میشه


    پ.ن : اشکان مگه تو جهنمی که سوز میاد


  • در مورد اینکه همری تو ان دبل مونده رو زمین یا نه و جزئیات اکانت ها و دلایل حذف تو پست های بعدی توضیح داده میشه


    سروری که ادمین‌بازی توش دست ببره بدون شک ارزش بازی نداره ، تا الان با تلفن هایی که ادمین دقیقا وسط لانچ گرفته و شواهدی که داریم برای ما دخالت خیلی واضحه

  • شرمنده دسته خراب داده بودن دست شمال غرب

    جالبه هميشه وقتي قراره ديوار شن بهونش جور ميشه

    يه سوال ديوار نشين اون موقع چي؟دسته خرابه دست ما بوده؟