نقد و بررسی سرور 1 ایکس راند 2 | آغاز 6 شهریور 1399 |

  • دوستان یه جلسه تشکیل شد که یک سری تصمیم گیری بشه برای اینکه هر ساید چجوری به نوبه خودش به بهتر شدن بازی و تخلف کمتر کمک کنه ... حالا در عمل چقدر به اون هدف نزدیک شدیم و عملی بود یا نه کاری ندارم ، اما پیشنهاد میکنم یه جلسه هم برگزار کنید که جو فروم مثل فروم سرور سه ایکس نشه و آخرش با فحش خواهر مادر تموم بشه !! حداقل این کار عملیه ، کافیه چه من چه هرکسی توی فروم لحن تحقیر آمیز و توهین آمیز داشت رو خود لیدرهای ساید باهاش برخورد کنن و جلو گیری کنن از اینجور موارد ... شاید خیلیا فروم سه ایکس رو نخوندن که چند صفحه آخرش انواع و اقسام فحش ها بود ، اما اونایی که خوندن فک کنم دیدن همین فروم میتونه به یک بخش حال به هم زن هم تبدیل بشه ! کل کل کردن و تیکه انداختن ( در یه حدی اونم ) جزو قشنگیا و جذابیت های فرومه ، اما یه سری پست ها صرفا جهت توهین به یه نفر یا یه گروه نوشته میشه ، یه نفر هم بخواد یه پست فنی یا تحلیلی بزاره میبینه لابلای اینجور صحبت ها جاش نیست و منصرف میشه ...


    پ.ن : صرفا جهت پیشنهاد 🤔

    با سلام


    کاملا با حرف شما موافقم دوست عزیز ولی احترام باید متقابلا باشه


    شخصی چه تهمت بزنع چه فحاشی کنی بی احترامی به حساب میاد و نمیشه انتظار داشت که کسی که بهش تهمت زده شده یا فحاشی شده در جوابش عکس العملی نشون نده


    نمیخوام کسی رو مثال بزنم ولی شما لطف کن صفحه های قبلی فروم رو دوباره مطالعه کن منظور منو متوجه میشی

    اونایی که قدیمی باشن تو فروم نویسی و با جنگ روانی که لیدر های هر سایدی میخوان در مقابل ساید دیگه به وجود بیارن آشنا باشن و بدونن داستان چیه شاید عکس العملی نشون ندن ولی یک پلیر معمولی ساید شاید متوجه نشه که قصد لیدر رقیبش از حرفی که زده چی بوده و متقابلا میاد و تو فروم پست میذاره و جواب میده و باعث ایجاد بی احترامی میشه که البته مقصر هم نیست


    هر سایدی سخن گوی فروم خودشو داره و باقی پلیرا صرفا نظر شخصی خودشون رو مینویسن پس اگر افرادی که نقش دارن تو آینده و دیپلماسی ساید اگر با احتیاط و احترام بیشتری پست بذارن مطمعنا جو فروم به بی احترامی و ... کشیده نمیشه


    این صرفا نظر شخصی خودم بود شاید هم اشتباه باشه





    با تشکر

  • اخیرا توی ساید ج.غ درگیری های درون سایدی به وجود اومده که برای شخص بنده سوال بود چون یوسف ریتالین گفته بودن ساید کاملا یکپارچه هست اما بدون وقته داره اسکرین های مختلف از کاتا شدن پلیر های ج.غ توی فروم گذاشته میشه. قصد دخالت ندارم اما ای کاش دلیل جنگ داخلی که تا این زمان سرور تموم نشده رو یک نفر بگه. هر چند که به کسی مربوط نیست.

    درود بر شما دوست عزیز

    مواردی که درباره جنوب غرب فرمودین تماما مربوط به پلیر های جنوب غربی هست و دلیلی نمیبینم که از سایر ساید ها توی این مورد دخالتی انجام بشه

    لذا برای ارضای کنجکاوی شما دوست عزیز و سایر دوستان میتونم شمارو ارجاع بدم به پست اقا یوسف در بالا که در جواب اقا محمد بایگوش در این باره مطلبی فرمودن

    پلیر هایی(2 اکانت خرابکار) که در جنوب غرب کاتا و اخراج شدن بنا به صلاح دیده شورای لیدری جنوب غرب بوده و دلایلش کاملا درون سایدی

    لذا از هرگونه به حاشیه کشیدن مباحث در این باره اکیدا خودداری کنید

    پوریای ولی گفت که صیدم به کمند است

    از همت داوود نبی بخت بلند است

    افتادگی اموز گر طالب فیضی

    هرگز نخورد اب, زمینی که بلند است


  • من خودم سرور و دیر استارت کردم و همره خیلی از دوستان از ما جلوتره! بحث نرسیدن و تمام و کمال رسیدن!
    نمیگم دیگه امیدی نیست!ولی اکانت هایی که همر از دست میده دیگه همرش استارت بشه نهااااااایت جلو زنه نقشه بشه که در این صورت دف بکشه عقلانی تره!
    قبول نداری؟

    نمیدونم منظورت از نرسیدن و تمام و کمال رسیدن چی هست، ولی یه محاسبه ریز برات میزارم که بدونی میشه رسید، خوووووب هم میشه رسید (فکر کنم کرونا گرفته بودی، آرزوی سلامتی میکنم برات، والا اینقدر دوست و آشنا از کرونا آسیب دیدن که دیگه دوست دارم حمله کنیم چین :دی )

    قبلش بگم که محاسبات رو نمیکنم که مثل بعضی ها مرید جمع کنم :دی ، اینو در سه دقیقه خودت هم تو kirilloid میتونی ببینی،
    یکی روز 45 سرور از صفر استارت میزنه ، با توجه به اینکه کلی از دوستان 6-7 ده به بالا دارن، زیاد سخت نیست که 400-500 کی پوش بشه و بتونه در بدترین حالت روز 90 سرور همر رو استارت بزنه، یعنی 10 روز قبل اومدن کتیبه ها،

    روز 100 سرور کتیبه ها میاد، روز 200 بازی نقشه ها میاد، روز 350 بازی در هر صورت تموم میشه،
    فرض بر اینکه کسی که الان اومده ، قراره یه واندر زن تو کپ بسازه، روز 300 بازی هم لانچ کنه رو واندر (50روز مونده به ته سرور) فکر میکنم برای یه سرور خوب ، یه تایم معقولی باشه؟
    پس فرضیاتمون ایناست:
    روز 90 استارت زده، روز 300 لانچ کرده، همر کپ هست، 210 روز همر ساخته ، 60 روز اولش بدون کتیبه ، 150 روز بعدش با کتیبه 2 ایکس، یه رومن تو این شرایط چی میتونه بسازه؟
    150 کی شمشیر زن، 100 کی سزار، 26 کی کاتا،

    توجه کن من کسی رو در نظر گرفتم که از صفر داره شروع میکنه، نه کسی که چندتا ده داره، فقط همرش پریده،
    توجه کن این همر کپ بود که میشه نان کپ ساخت،
    توجه کن 45 روز اول رو اختصاص دادم به بالا آوردن زیرساخت!! اگه گلد خوبی باشه و خوب پوش بشه، خیلی زودتر از این میتونه ران کنه،

    خلاصه اینکه تراوین نرمال هیچوقت دیر نیست،

    بازم آرزوی سلامتی واسه تو و همه

    ارادت

  • سلام آقا محمد گل

    اگر یک اکانت در ساید شما خلاف سیاست های ساید عمل کنه و بزنه یکی از همرهای ساید که نزدیکش هست خفت کنه شما چکار میکنی ؟ وایمیسی و نگاش میکنی یا میزنیش ؟

    اگر جوابتون به زدن هست که فکر نکنم به این زدن بگین جنگ داخلی بلکه میشه پاکسازی ساید از بازیکن هایی که خلاف جهت ساید عمل میکنن .

    اتفاقا وقتی اون اتک ها رو ببینین باید بفهمین که ساید یکپارچه هست چون از طرف تمام به قول شما تیم های حاضر در جنوب غرب در این اتک ها شرکت داشتن و کاتاها توسط دو تا از لیدرهای مثلا تیم ها لانچ شدن . الان کل اس دبلیو با هم همدل و یکصدا هستن و با این پست ها کسی نمیتونه تفرقه بندازه بین بچه های جنوب غرب


    موفق و پیروز باشین

    ناصر کلاهبردار

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Kolahbardar ().

  • اخیرا توی ساید ج.غ درگیری های درون سایدی به وجود اومده که برای شخص بنده سوال بود چون یوسف ریتالین گفته بودن ساید کاملا یکپارچه هست اما بدون وقته داره اسکرین های مختلف از کاتا شدن پلیر های ج.غ توی فروم گذاشته میشه. قصد دخالت ندارم اما ای کاش دلیل جنگ داخلی که تا این زمان سرور تموم نشده رو یک نفر بگه. هر چند که به کسی مربوط نیست.

    با سلام،


    بسیار عالیه که شما و اکثریت اعضای حاضر در فروم تاکید بر رعایت اصول اخلاقی دارند داخل فروم، من هم به شدت موافقم و معتقدم استفاده از توهین برای اثبات چیزی، به گند کشیدن خود شخص و البته موضوع مورد دفاع هست.


    و البته اگر دوستان قابل بدونن، صرفا در همین مورد من از طرف همه اعضای جنوب غرب از شما عذرخواهی میکنم که خواب شبتون برآشفت و خاطرتون مشوش شد به خاطر چنتا ترقه!


    هر دو عزیز از شورای لیدری تاکید کردند که مشکلی نیست و تمام مسائل به خوبی حل شده (ناصر بیا شما هم بگو فکر کنم فعلا فقط دو چراغ سفید گرفتیم :دی)، حالا اگر تعهد محضری مدنظرتون هست که نمیشه واقعا امکانش نیست.


    طوری بعضی دلواپسان میگن چی شد چی شد، انگار جنوب غرب رو به مزایده گذاشتیم و هرکی رد میشه یه لگدی حواله ما میکنه :D تا بزنه توی سر مال، اگر بحث متا هست که ایمیل بدین تا رزومه کاری و میزان فعالیت ها رو براتون ارسال کنیم تا اگر مقبول بود با ما تماس بگیرید، البته تعدادی لینک قرار گرفته توسط مش حسن که گاوش مرده بود و عصبی بود (توهین نیست اشاره به داستان گاو مش حسن :دی ) و البته ترقه ها مهم نیست، بمب اتم رو بشه چه شود!


    همونطور که علی جان گفتن زیاد کنجکاوی در این امور جالب نیست، ما هم میتونیم کمی قدم بزنیم داخل مسائل اس ای؟ مثلا اکانت امپریال از اونطرف قدم رنجه کرد و آرامشو ازتون گرفت، اینو مقایسه کنید با اکانتی که در آرامش کامل همینجا داخل ساید جون گرفته و تا وقتی اوضاع آشفته بود هیچ اعتراضی نداشت و وقتی دید اوضاع آروم شده گفت ای بابا چی فکر میکردیم و چی شد!


    قدم هاتون رو شمرده بردارید و حتما مواظب فانوس و كلنگ و واگنتون باشید كه آسیب نبینن،چون برای پیدا كردن گنج شدیدا بهشون نیاز دارید!

  • سلام ناصر جان خوب هستین؟

    دارین اشتباه میگین نمیدونم واقعا در جریان نیستین یا... من صبح دیدم ۱۶موج کاتا روم لانچ و بعد خفت کردم مگه من مریضم همر ساید رو بی دلیل خفت کنم.

    بعد خفت هم بهتون گفتم نزنید یکی زدین یکی خوردین که دیدم سری دوم لانچ شدش.

    حالا گذشتها گذشته انقد خودتونو ناراحت نکنید همر برای پریدن منم که رو حذف هستم امیدوارم که بعد این ساید دیگه یک دست باش و نبودن من همه چیز رو حل کنه.

    دوست نداشتم ریپلیت کنم حسن جان ولی دلیل کاتا شدن اون اکانتت رو پرسیدی مجبورم بهت بگم

    forum.speedtra.com/index.php?attachment/2980/


    اکانتی که پسورد و جیمیلش دست شماست فکر نکنم دلیلی داشته باشه تو مجموعه بمونه .

    بله همهی این اسکرین ها و چت های شما با اون پلیر برای من هم ارسال شده و گفت که منو گذاشتن لای منگنه و میگن باید دف بک کنی منم گفتم اینجوری بگه اگر دوس نداره دفشو بک کنه‌ و همه چیز رو گردن من بندازه.

    خیلی پلیر های دیگه هم هستن که روی حذف هستن و میگن مارو داخل اتحاد راه نمیدن ولی بخاطر این که موضو کش پیدا نکنه اسکرین نمیفرستم اگر نیاز بود اعلام کنید تا بفرستم.

  • دوست نداشتم ریپلیت کنم حسن جان ولی دلیل کاتا شدن اون اکانتت رو پرسیدی مجبورم بهت بگم

    forum.speedtra.com/index.php?attachment/2980/


    اکانتی که پسورد و جیمیلش دست شماست فکر نکنم دلیلی داشته باشه تو مجموعه بمونه .

    آقا ناصر یوقت چتای منو با خودت نزاری کف فروما


    قول میدم پسر خوبی باشم8o

    حرف شورای لیدری جنوب غربم گوش میدم :saint:<3

  • از چند ساعت پیش شروع کردم خوندن پست ها اومدم جلو جلو جلوتر ....


    یسری ها گفته بودن امردادو زدیم !

    همین بود؟

    چقدر ضعیف بودید!


    بعد رسیدم این قسمت از پست یوسف :


    آیا ممکنه جنوب شرق خودشو تو موضع ضعف قرار داده باشه تا شمال غرب تو موضع قدرت قرار بگیره و این یه بازی سیاسی باشه ؟ اگه اینطور باشه آمرداد احتمالا خیالش از متای خودش راحته و فقط میخواد شمال غرب به این باور برسه که خیلی قویه و همین که شمال غرب حس کنه خیلی قویه دقیقا سقوط شمال غربه و از طرفی اون یکی ساید که خبری از این متا و این سیاست نداره برای اینکه بازی جذاب بمونه با شمال غرب متا نمیکنه و بعد اینکه اون ساید و شمال غرب جداگانه شروع به جنگیدن کردن میفهمن که ای دل غافل بازی سیاسی بود و اگرم بخوان متا کنن یکم دیر شده... اون زمانه که آمرداد همراه متای خودش هتریک میکنه و میاد و میگه دیدید گفتیم جوجه رو اخر پاییز میشمارن !


    بعد که پستو خوندم گفتم برم چک کنم ببینم واقعا این موضوع میتونه صحت داشته باشه یا نه

    حالا این 2 تا امار مقایسه کنید با امار دو هفته پیش که یکی از لیدرهای امرداد گذاشته

    و ساده ترین امار سرور رو به این ترتیب در اوردم


    کل غارت سایدها:

    ش غ : 668 میلیون

    ج ش : 666 میلیون

    ش ش : 611 میلیون

    ج غ 635 میلیون


    پیشرفت :

    ش غ :52520

    ج ش : 79089

    ش ش : 67297

    ج غ : 64741



    تو پیشرفت کننده های هفته :

    ش غ : 19% پیشرفت داشته

    ج ش : 21.5% پیشرفت داشته

    ش ش: 20% پیشرفت داشته

    ج غ : 21.5% پیشرفت داشته


    توی تاپ غارت:

    ش غ : 215% پیشرفت داشته

    ج ش : 285% پیشرفت داشته

    ش ش : 302% پیشرفت داشته

    ج غ :258% پیشرفت داشته


    این امارو توجه داشته باشید تو هفته ایی که از اولش درگیری بوده قشنگ نه تنها پاپ بازی شون از دور افتاده بلکه ریتم غارتشون علیرغم از دور خارج شدن 4 تا همرشون پیشرفت کرده !


    توجه داشته باشید اصلا نمیخوام اینو بگم ، ولی 1% فکر میکنید ج ش داغون شده و زدین لتو پارش کردین سخت در اشتباهید، امار ها نمایانگر حقایق بازی هستند ... اگر میبینید ساکت شدن کمتر کل کل میکنن فقط و فقط دارن تایم میخرن ! ( چیزی که امروز ج ش بهش احتیاج داره تایمه و نه قدرت تصیمیم گیری و دف کوردی .... )


    اگر میبینید تو امار امرداد گنده نشون داده شده واسه اینکه بگم ، زدنو استپ کنید و بزارید نفس بکشن ، قول میدم کمتر از 2 هفته دیگه نفستون رو میگیرن ، وقتی اوج درگیری به این حد رسیده باید یکی حذف بشه کامل اگر نتونتی حذفش کنی حذفت میکنه !!


    دیگر خود دانید.... !

  • دوست عزیز حرف شما کاملا درسته و باید هر دوطرف بحث رعایت کنن ، و سخنگوها و منصب داران ساید از همه بیشتر 👌 پلیرهایی که مثل بنده زیاد تو فروم نبودن هم خود بخود اگه جو خوب باشه با لحن خوب جواب میدن ... من بیشتر منظورم به بعضی ها هست که پست های تحقیر آمیز نسبت به طرف مقابل و بعضی وقتا توهین مستقیم میزارن ، واقعا بهتره هرساید فروم نویساش رو کاملا کنترل کنه و نزاره توهینی به بچه های ساید مقابل انجام بده ... لایک کردن همچین پستی متاسفانه از خود نوشتنش هم بهتره ! کل کل جذابیته بازیه ، توهین خراب کنندشه ... ایشالا که دوستان رعایت کنن و اگه کسی رعایت نکرد هم خود هم تیمیای سایدش جلوش رو بگیرن 🙏

  • عرض سلام و خسته نباشید مجدد

    طوری بعضی دلواپسان میگن چی شد چی شد، انگار جنوب غرب رو به مزایده گذاشتیم و هرکی رد میشه یه لگدی حواله ما میکنه :D تا بزنه توی سر مال، اگر بحث متا هست که ایمیل بدین تا رزومه کاری و میزان فعالیت ها رو براتون ارسال کنیم تا اگر مقبول بود با ما تماس بگیرید، البته تعدادی لینک قرار گرفته توسط مش حسن که گاوش مرده بود و عصبی بود (توهین نیست اشاره به داستان گاو مش حسن :دی ) و البته ترقه ها مهم نیست، بمب اتم رو بشه چه شود!

    مواردی که درباره جنوب غرب فرمودین تماما مربوط به پلیر های جنوب غربی هست و دلیلی نمیبینم که از سایر ساید ها توی این مورد دخالتی انجام بشه

    لذا برای ارضای کنجکاوی شما دوست عزیز و سایر دوستان میتونم شمارو ارجاع بدم به پست اقا یوسف در بالا که در جواب اقا محمد بایگوش در این باره مطلبی فرمودن

    پلیر هایی(2 اکانت خرابکار) که در جنوب غرب کاتا و اخراج شدن بنا به صلاح دیده شورای لیدری جنوب غرب بوده و دلایلش کاملا درون سایدی

    لذا از هرگونه به حاشیه کشیدن مباحث در این باره اکیدا خودداری کنید

    اقا من عذرخواهی میکنم اگر حرفی زدم که انقدر فشار وارد شد والا به خدا منم گفتم به کسی ربطی نداره . صرفا سواله که پیش میاد که بنده از لیدر های ج.غ سوال پرسیدم . بازم معذرت میخوام اگه انقدر حرف نامربوطی بود

    پ.ن : یه سری بندگان خدا از اول سرور دارن نان استاپ تلاش میکنن برای کوبیدن امرداد. خسته نشدید؟ یکی میگه اینارو اگه ول کنین 1به3 میزنن یکی از اون ور میگه اینا رو ول کنین خودشون یهویی صفر میشن انقدر ضعیفن . بلاخره وضعیت ما چیه :دی

  • سلام دوستان.


    واقعیتش من نمی خواستم در مورد موضوعات ساید مطلبی بگم. چون هر سایدی مشکلات خودش رو داره و هیچ سایدی هیچ وقت کاملا ایده آل نبوده. تا بوده هم همین بوده. و قرارم نیست مسائل مربوط به ساید رو علنی کنیم که بعضا مورد سواستفاده هم قرار بگیره. واسه همین هم به دوست عزیزمون هم تا الان پاسخی ندادم و اگر ذهنتون مشغول این هست که حسن آقا به چه کسی تو پیام هاش دائما داره توهین می کنه اون شخص بنده هستم که فکر کنم با پدر ایشون هم سن و سال باشم و پسر من نباید زیاد با ایشون تفاوت سنی داشته باشه‌. البته بنده در جواب توهینشون نمی تونم مثل خودشون جواب بدم و فقط می تونم تاسف بخورم. اگر هم فکر می کنه که با این الفاظ میتونه من رو عصبی کنه باید بگم که انقدر من از این افراد دیدم تو این دنیای تراوین که دیگه این حرکت برام نخ نماست و صرفا به حساب ناراحتیش و جوانی و خامی میزارم.


    در خصوص ذهن پرسشگر دوستان؛

    با معذرت خواهی از دوستانم در جنوب غرب

    حالا که حسن آقا خیلی اصرار دارند! مساله رو علنی کنند و شما هم دوست دارید بدانید موضوع واقعا چی بوده ؛ عارضم به خدمتتون که طبق تصمیم شورای لیدری ساید؛ در اتحادها به دلایلی باید یک سری جابه جایی ها انجام می شد. که بنده مسول انجام این برنامه بودم. و به لیدر اصلی شاخه B اطلاع داده شد که اکانتهای این لیست باید به فلان شاخه ها جابه جا بشوند. ایشون هم به پلیرها اطلاع دادند و داشتیم اکانت ها رو جابه جا می کردیم که یهو متوجه شدیم حسن آقا ناراحت شدن و تو گروه اختصاصی خودشون که بی خبر از ما خودشون تاسیس کردن اعلام کردند این چه کاریه و از بچه ها خواستن که تصمیم شورای لیدری ساید رو اجرا نکنن! و شورای لیدری جنگ داخلی داره و این حرفها. تهشم نوشته چراغها خاموشه هر کی میخواد بره بره.

    و اختیارات رو از لیدر اصلی شاخه گرفتند و فقط خودشون دارای اختیارات بودند. لازم به توضیح هست که لیدر اصلی اون شاخه آقا رضا عضو تیم دفکوردی جنوب غرب هستند و حسن آقا صرفا بنا به احترام که روال همیشگی و خط قرمز ما هست اسمشون اون بالا به عنوان موسس اتحاد در اول سرور موند.


    به صورت کاملا محترمانه و دوستانه از ایشون طی یک نامه درخواست کردم و با الفاظی مثل لطفا حتی خواهش کردم که اختیارات را واگذار کند و به شاخه ای که دعوتنامه دریافت کرده منتقل شود و در برابر تصمیم شورا مقاومت نکند. اما باز هم با لجبازی و خیره سری علنا گفتند من گارد گرفتم! و شما بدون اطلاع من حق نداشتید تصمیم بگیرید! من خواستم که بیان واتس اپ صحبت کنیم باز هم ایشون مقاومت کردند و گفتند صحبت بین من و شما تموم شده هست! البته ایشون قبلا در گروه عمومی ساید هم حدود یک ماه پیش یه داستان درست کردند که با وساطت شخص بنده موضوع رتق و فتق شد و همون موقع جلوی خیلی از رفقا برای حفظ ایشون ایستادم و اون گروه رو به خاطر کارهای ایشون کلا جمع کردیم و مجبور شدیم یه گروه جدید زدیم. وقتی آقا رضا نبود؛ بهش نامه عمومی می دادیم ارسال کنه تو اتحاد، انجام نمی داد. بیانیه صادر میکرد که من از اتحادم به کسی دف و همر نمیدم. و البته موارد دیگر که از حوصله جمع خارج هست.


    حالا من یک سوال دارم از لیدرها و توتال های سایدهای مختلف! اگر شما جای من و شورای لیدری ساید بودید چه کار می کردید؟ واقعا اونقدری که من و دوستانم صبوری کردم صبوری می کردید؟ کلاه خودتون رو قاضی کنید. انتظار جواب ندارم که پیام اسپم زیاد نشه ولی وجدانا کدومتون انقدر تحمل می کردید؟

    و....

    وقتی کارد به استخوان رسید مجبور شدم کاری که دوست نداشتم رو کردم و با تصمیم شورای لیدری ساید اجازه اتک رو به دوستانمون دادیم.(مواضع اعضای شورا در فروم هم تایید کرد این موضوع رو) جالب اینه که سر زدنش تو ساید دعوا بود و همه داوطلب بودن. اخلاق رفتار و کردار یک پلیر چقدر باید فاجعه آمیز باشه که سر زدنش دعوا باشه؟ ایشان هم برای تخریب ساید و پلیرها از هیچ تلاشی دریغ نکرد و پلیری که از همه جا بی خبر بود را خفت کرد و البته همرش رو که بسیار ناشیانه و در دو موج! ارسال کرد رو دیوار کردیم. ایشون که ادعای دلسوزی ساید رو داره چرا باید پلیر عادی که داره بازیش رو می کنه رو خفت کنه؟ اگر می دونستی اونجا دفاع هست و برای دیوار شدن زدی چرا به بقیه هم فیک می دادی؟ اگه می دونستی اونجا دف داره و عمدا میخواستی بری تو دیوار چرا همون اول نرفتی تو دیوار و توتن ها رو خفت کردی؟ در مورد دیگران چه فکری می کنی؟ همه فکر و درک و فهم دارن و تشخیص میدن مسائل رو.


    واقعا فکر کرده بودی اجازه میدیم دهکده رو صفر کنی؟ اونم با اون لانچ عجیب و غریب؟ و البته از تعداد تلفات خیلی کم فک کنم متوجه شدی که دفاع خوبی در عرض کمتر از دو ساعت جمع شد و دیوارت کرد. گفته بودم اگه همه راهها رو به روم ببندی مجبورم جور دیگه ای راه رو باز کنم.


    از اونجایی که می دونم دیوار حاشا بلنده و با اینکه می دونم اسکرین شات مکالمات خصوصی رو کف فروم گزاشتن دور از اخلاق هست اما حاشا نکن که مجبور میشم تک تک حرفهام رو با سند و مدرک ثابت کنم. هیچکس هم ندونه خودتون می دونید که یک (واو) کم و زیاد نکردم.

    در مورد چادر به سر بودن بنده هم، اگر منظورت ترسه که با دفاع قرضی دو سه اکانتی هم که داشتی تو یه حرکت بدون هیچ فیکی از روت رد شدیم برادر. اگرم قصد ازدواج داری اگه یه سرور تا ته بمونی تو بازی من حرفی ندارم. چی بگم من بهت آخه؟ قیمت سکه رو خبر دادی ازش؟ من مهریه م بالاهست ها!


    صرفا جهت اطلاع؛

    بعضی از دوستان که در این سرور هستند در مقدماتی تورنمنت هم حضور داشتند و توفیق داشتم به عنوان یه دفساز کنارشون باشم. و یادآوری می کنم که این حسن آقا همون حسن آقا هستند که تو گروه عمومی تورنمنت به آقا عمید فحاشی کرد و باعث اتخاذ تصمیم اخراجش توسط رسام و توهینش به رسام که لیدر بود و دو تیکه شدن ایرانی ها شد. آقا صادق پارتیزان و اشکان سرلشکر و محمدبایگوش و علیرضا کبیر و ... باید خوب یادشون باشه.


    مضافا اینکه دوستانی که به شما دفاع دادند بنده خداها از همه جا بی خبر؛ فکر کردند ساید دیگه ای حمله کرده و دفاع دادند به شما و حرفاشون رو با سند اثبات کردند و با یک توبیخ و تذکر اکنون در کنار ما و داخل اتحادهای جنوب غرب هستند به جز اکانت xxx که ایمیلش دست شماست و بهش اجازه حضور ندادیم‌. پس این شواف رو تمام کن و سعی در بهبود روابطت داخل بازی و با لیدرها باش. این یک پیشنهاد دوستانه بود. از ادعا کم کن و به محبتت افزون.


    حرف آخر(زیادم هستا)

    با تمام این احوالات؛ دیشب واقعا دلگیر بودم که مجبورشدیم به پلیری از جنوب غرب کاتا بکشیم. اما هیچ راهی برای ما نگذاشتی برادر. هر بازی و کلا هر کاری یه اصولی داره.هر گروهی یه هرم هست و هر هرم یک راس داده. یک لیدر داره‌. وقتی شورای لیدری تصمیمی میگیره ولو به غلط(به قول محمد) همه اعضا باید بهش احترام بزارن. این اصل بنیادین بازی هست. اگرم نقدی داشتن که می تونن به لیدر مراجعه و مطرح کنن. یاغی گری که راه حل نیست.

    شما بد ما رو گفتی برادر. دمتم گرم داداشم ما چهره ز غم نمی خراشیم/ ما خوبی او به خلق گوییم تا هر دو دروغ گفته باشیم. پس بزار من خوبیهات رو بگم. ممنونم که اون اتحاد رو اوایل سرور تاسیس کردی. ممنونم که مدتی کنار ما بودی و تا قبل از فروم حرمت من رو نگه داشتی. ممنون که یک تایمی از زندگیت رو به ما اختصاص دادی. این سرور که گذشت. خوب یا بد. اما برادرم این راه و رسم کار تیمی نیست. اصلا ما همه بد! خوبه؟ برو از ده نفر سوال کن بگو من چنین کاری کردم ببین چی بهت میگن. متاسفم که دیگه در ساید نداریمت.

    به امید اینکه روزی برسه که به همدیگه بیشتر احترام بگذاریم و ناملایمات باعث نشه از حوزه ادب و اخلاق خارج بشیم. اکثر ماها یه جورایی از دنیای خاکستری و آدمهای نه چندان سفیدش به این فضا اومدیم که از رفاقت ها و محبت ها بهره ببریم و تایمی هر چند اندک فراموش کنیم تو جامعه سرتاسر بدبین و سیاهمون چه خبره. اومدین که از صفای وجود رفقای قدیمی لذت ببریم. اومدیم که باز هم محمد خودش زیر اتک باشه و دفاعش رو بک نده از کپ من. اومدیم که عرفان برخلاف پلنمون یک ثانیه جلوتر بزنه که همر من لاست نده. اومدیم تا رضا بگه منتطرم اراده کنی؛ اومدیم که راسخ و حمیدرضا تیکه بارونمون کنن تا روده بر بشیم؛ اومدیم کنار همه دوستان عزیز و گل و مهربونمون فارغ از هر نتیجه و رخدادی بگیم و بخندیم و کیف کنیم. جان هر کی دوست دارید دنبال حال گیری نباشید. دیگه فیلم هندیش کردم دارم قسم میدم. گوش کنید دیگه.


    حسن عزیز، دوست ندارم به خاطر یک بازی از من رنجیده باشی و اگر برخلاف میلم رنجوندمت ازت معذرت میخوام و امیدوارم در شرایطی بهتر ببینمت. برات موفقیت و سلامت آرزو می کنم.


    پایدار باد جنوب غرب متحد


    پ. ن۱: ببخشید طولانی شد.

    پ.ن۲: ناصرجان خواهش می کنم ا ن اسکرین شات رو پاک کنی. ممنون میشم ازت.

    پ.ن۳:حاج حسین اگه بازم نکته ای مونده بگم؟

    پ.ن۴:هر سایدی پلیر اخراجی جنوب غرب رو بپذیره از نظر ما حامی عامل برهم زدن جنوب غرب تلقی میشه. جمله چقدر سنگین بود.

    پ.ن۵: محمد نمیای فایت؟

    پ.ن۶: با تشکر ویژه از سهند و پارسای عزیز.

  • عرض سلام و خسته نباشید مجدد

    اقا من عذرخواهی میکنم اگر حرفی زدم که انقدر فشار وارد شد والا به خدا منم گفتم به کسی ربطی نداره . صرفا سواله که پیش میاد که بنده از لیدر های ج.غ سوال پرسیدم . بازم معذرت میخوام اگه انقدر حرف نامربوطی بود

    پ.ن : یه سری بندگان خدا از اول سرور دارن نان استاپ تلاش میکنن برای کوبیدن امرداد. خسته نشدید؟ یکی میگه اینارو اگه ول کنین 1به3 میزنن یکی از اون ور میگه اینا رو ول کنین خودشون یهویی صفر میشن انقدر ضعیفن . بلاخره وضعیت ما چیه :دی

    با سلام مجدد، شما در حین عذرخواهی الفاظ زیبایی به کار میبری، که خب اینو میزاریم پای عدم اشراف به کلمات (به خاطر حیطه کاریم به کلمات حساسم جسارتنن)


    در مورد این که دنبال سوال جوابتون بودین با مقداری مطالعه صفحات قبل به نتیجه می رسیدین.


    رضا سورنای عزیز توضیحات کامل رو ارائه کردن که من فقط تجربیاتم از مکالمه با شخص مورد نظر رو اضافه میکنم، جهت تنویر افکار عمومی و افکار شما دوست عزیز:


    من تقریبا آخرین نفری بودم که با ایشون صحبتی داشتم (مکالمه 2 ساعته و چت جسته گریخته 48 ساعته حدودا) و با مطرح شدن بحث پاک کردن ایشون 20 نفر داوطلب استاپ و در اختیار گذاشتن همر به هدف لانچ روی ایشون بودن که من درخواست کردم مجدد شانسمونو امتحان کنیم و با مقدار زیادی اغماض وارد بحث شدم، و کاملا برادرانه و دوستانه باهاشون صحبت کردم، ولی ایشون یکم اشتباهات محاسباتی داشتند، مثل جسارتی که پیدا کرده بودن به خاطر دفاعی که از ساید گرفته بودن به واسطه اسمشون در هدر یک اتحاد، و این تصور که به خاطر کم بودن پلیر در سرور در نتیجه ما با هر ساز ایشون حرکات موزون انجام میدیم و به قسمت موزیک بندری که رسید دیگه از توان ما خارج بود و به علاوه ایشون الفاظ جالبی هم به کار میبرد که هیچکدوم قابل بیان نیست، یک نمونش اپل ... (دوستان زبان دان میگیرن) که به خاطر همین تصور اخیرشون بود و اینکه در فضای فروم به این حد از ادبیات فاخر رسیدن برای من جای خوشحالی داره و امیدورام تاثیر توصیه های من باشه و به همین تغییر هم راضی هستیم.


    و به نظر من "امیدوارم مجموعه ای که ایشون قراره واردش بشن، حریف آینده ما باشه، چون اثبات شده هست قدرتشون در سازش ناپذیری و اخلال، مگر اینکه عملیات محوله ایزاییشون تموم شده باشه و قصد برگشت به آغوش گرم کارفرمایانشون رو داشته باشن!"


    اگر توضیحات به نظرتون کافی بود، بریم به موضوعات بعدی برسیم ...


    --- رضا فقط فایت، آدرنالین و دوربین خبری نیست و منم جامپ لیدرم ^^

  • سلام و درود به ساکنین سرور ۱

    من تقریبا ۲۰ روز پیش اومدم گفتم ظاهرا تو ج.غ خبرهاییه.

    که واکنشها به این شکل بود؛

    یوسف جوری اظهار بی اطلاعی کرد که من به خودم هم شک کردم :دی ، و یه دوستی هم که الآن اون بالا پست مفصل توضیحی گذاشته با دلخوری به من لیبل شانتاژگری چسبوند 😂

    البته که من دیگه حرفی نزدم و پیگیر نشدم ولی خب این ۲ روزه مشخص شد که حرف بیراهی نزده بودم ( چند روز بعد اون حرف من چند تا پلیر ج.غ تو تاپ دف و حمله اومدن و هفته بعدترش اسم یک اتحادشون کلا عوض شد و باز برگشت و از پریروز هم که این بحث اخراج پلیر)

    طبیعی هم هست چون همه ماها تو همه کوارترها یه سری دوستان قدیمی داریم که لا به لای حرفها ، از اوضاع ربع همدیگه هم میپرسیم ، همونطور که بعضی دوستان هم از من راجع به اوضاع جنوب شرق میپرسن.

    ناگفته نماند که این " چه خبر " گفتنها فرق داره با اینکه شما آمار و اطلاعات محرمانه و حساس کوارترت رو به اسم رفاقت به دیگران بدی.(یه حسی بهم میگه این تیکه واسم شر میشه😀)

    اما حالا که کمی اوضاع تاپیک آرومتر شده ، میخواستم به موضوعی اشاره کنم که اصلا هم راجع به جنوب غرب نیست و کاملا کلی هست ، و اونم یه بدعت کج و معوج و اشتباه این تاپیکه که تقریبا از همه سایدها دیده شده .

    یه چیزی که زیاد اینجا میبینم که نمیدونم رسم کجاست و چرا تازگی ها انگار مد هم شده این قضیه ست که نباید راجع به بقیه کوارترها حرف بزنیم !!!

    عجب !

    اینجوری که به محض اینکه حتی اسم یک ربعی رو بیارید بلافاصله یه عده تو تاپیک با ناراحتی و بعضا الفاظ تهاجمی شما رو مخاطب قرار میدن و گوشزد میکنن که اصلا به چه حقی راجع به کوارتر ما حرف میزنید و مسائل داخلی ما به شما ربطی نداره و ...

    دوستان اینجا تاپیک نقد و بررسی سرور ۱ که در حال حاضر جاریه هست و همه اتفاقات سرور اعم از جنگ و اختلافات داخلی و خارجی کوارترها و یا اینکه فلان بازیکن قهر کرد یا فلان شاخه جدا شد یا تو اون یکی ربع شبانه کودتا شد و توتالش رو صفر کردن و ... هم مثل بقیه مسائل جزیی از روند سروره.

    قرار نیست و هیچوقت هم تو سرورهای قبلی نبوده که یه تاپیک فقط تبدیل به بررسی لینک حملات و دفاع و جنگها باشه و خلاص .

    اختلافات داخلی جنوب شرق فرق داره با اختلافات داخل زندگی شخصی بنده که بگم به کسی ربطی نداره.

    عمدا هم خودم و جنوب شرق رو مثال زدم که به کسی برنخوره.

    اینجوری بخوایم حساب کنیم الآن که ش.غ و ج.ش دارن با هم میجنگن ، مسائل بین دو ربعه فقط و هیچکس از ربع های دیگه حق اظهار نظر و سوال نداره !

    خب خنده دار نیست !؟

    شما نمیتونی و نباید از دیگران انتظار داشته باشی که راجع به ربعت هیچ حرفی نزنن چون واقعا تو فروم تراوین انتظار بی جاییه.

    میتونید به سوالات یا شبهاتی که راجع به ربع شما مطرح میشه ، پاسخ بدید یا میتونید اصلا هم پاسخ ندید و سکوت کنید؛

    ولی اینکه عصبانی بشید و به دیگران بگید حق نداری راجع به ما حرف بزنی به نظر یه رفتار کودکانه و غلطه که هیچ تناسبی با یه تاپیک نقد و بررسی سرور نداره و کاملا غیر منطقیه چون در نهایت شما نمیتونی جلوی دیگران رو بگیری که راجع به ربعت حرف نزنن.

    هر چیزی در ارتباط با روند سرور جاری ، به همه بازیکنان سرور و حتی اونا که صرفا خواننده فروم هستند ربط داره .

    بازم تاکید میکنم که اصلا خطابم شخص یا کوارتر خاصی نیست و خطابم به همه ست و اول از همه هم خطابم اعضای جنوب و شرق و آمرداده که مبادا روزی اینجا بیان به دیگران بگن مسائل داخلی جنوب شرق به دیگران مربوط نیست.

    یه بنده خدایی که ظاهرا پلیر ش.ش هم است از روز اول سرور ، یک ضرب کله ش تا شونه هاش ، داخل جنوب شرقه و همینجور تئوری میچینه و نظر میده و اتهام میزنه و سوال میپرسه 😀

    با شمال شرق هم جنگ و درگیری نداریم که بگیم داره جنگ فرومی راه میندازه.

    ولی از اونجایی که ایشون داره از حق طبیعیش استفاده میکنه ، ما هم تا حالا بهش نگفتیم حق نداری راجع به ج.ش حرف بزنی و نهایت یا در مقابل حرفهاش سکوت کردیم و یا پاسخ دادیم

    پ.ن : همون که قبلا چند بار گفتم ، سعی کنید تحملتون رو خیلی بالا ببرید ، قول میدم بیشتر بهتون خوش بگذره.

    پسا.پ.ن : لانچرای آکسفورد علاقه خاصی به لندیگ تایم رند (مثلا الآن۲۳:۲۳:۲۳ ) دارن ، ببینم میتونید رکورد ۵۴ تا اتک سیم سکند از یه دهکده رو بزنید:دی

    پسین.پ.ن : فرشید من رو البرز گول زد، تا بعد اولین لاگین کردن نه میدونستم اکانت مصریه و نه میدونستم جنوب شرقه ، ولی خوبه یه خانه سالمندان دارن ، ماها رو اونجا آزاد گذاشتن واسه خودمون شلنگ تخته میندازیم😂

    شنیدیم یه مشت پیرپاتال با ویلچیر و واکر و برانکارد ، تازگیا همگی اومدید شمال شرق:دی

    خوش گذشت

    تیرداد

    , I Thought I knew It All

    , But I Was Wrong

    ! Again

    پست 6 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط T!rDaD: لفت و لعاب دادن به پست ().

  • سلام آقا رضا

    امیدوارم که از توهین های بنده ناراحت نشده باشین بقول خودتون همش از روی عصبانیت, جوانی و خامی بنده هست امیدوارم روزی برسه که حتا بتونم خودم رو در مقابل این توهین های کوچک هم کنترل کنم.


    در سرور تورنمنت هم که گفتین بنده به کسی توهین و فحاشی نکردم یک بنده خدایی فوش دادن و من جوابشون رو دادم و از گروه لفت دادم تا دعوا کش پیدا نکنه که ایشون اگر اشتباه نکنم نه آقا عمید بودن نه آقا رسام ( اگر 7.8 سال پیش بود و میگفتین من بخاطر یک بازی فوش دادم چشم بسته خودم قبول میکردم ولی الان با چشم خودتونم دیدین فوش دادم باور نکنید).

    در تورنمنت هم روز سوم بازی بود و همه در حمایت تازه واردین بودیم که آقا رسام گفت باید بازرسی کنیم کل ساید رو من و چندین نفر دیگه هرچی فکر کردیم پیش خودمون به نتیجه ای نرسیدم که دلیل بازرسی چی از لیدر ها خواستم توضیح بدن که باز چیزی دریافت نکردم و در مقابلشون ایستادم تا دلیلی برای من بیارن.


    یک نکته ایم بگم دونستنش بد نیستش یادم من وقتی با تیم اندونزی بازی میکردم یکی از همین نفراتی که نام بردین و رفیق بنده بود اومد و از من درخواست کرد که یک کار کوچکی انجام بدم و وضعیت چراغ های اتحاد رو بهش بدم ولی من این کارو نکردم چون من هر کجا که باشم برای اون اتحاد و اون تیم و ساید بازی میکنم و تمیز بازی کردن یکی از ملاک های شخصی بنده هستش.

    احتمالا به همین دلیل تمیز بازی کردن بوده که سر زدن من دعوا بوده بینتون چون روز اول که من اومدم جلوی روتونم گفتم که من با مولتی بازی کردن کاملا مخالف هستم و اگر مولتی ببینم گذارش میکنم چه لیدر باش چه پلیر چه رفیقم فرقی نداره و هرکسی هم گذارش کردم اومدم بهش اعلام کردم که خیانت به ساید حساب نشه.



    خوب بریم سر اصل مطلب

    نه آقا رضا من چیزی رو حاشا نمیکنم ولی بهتره از اول سرور موضو رو تعریف میکردین که دوستان خواننده دچار گمراهی نشن.


    من اول سرور اتحادی زدم وقتی که یوسف جان اومدن برای یک پارچگی و یک دستی ساید از من سوال کردن من استقبال کردم و گفتم من دنبال لیدری و این چیزا نیستم نه دیگه مثل قدیم وقت داریم نه حوصله فقط تنها دلیل این که اتحاد زدم این که مثل سرور های قبل اسپید ترا نباش که هفته اول بازی متا یا نپ بسته بشه مولتی باش و همه کشاورزی کنن تا ته سرور اومدیم زدو خورد داشته باشیم و اگر این اطمینان رو به من میدین که مثل سرور های قبل نباش اتحاد در اختیار خودتون نفر بفرستین مقام های اتحاد رو بهتون بدم که اول علی اومد و بعد رضا اومد به عنوان لیدر اتحاد و من هم هیچ مشکلی نداشتم

    اما بعدن که دیدم سر قدرت دعوا هست چند بار دعوا کردین و آشتی کردین و 3تا تیم به جون هم افتادن و حتا هفته قبل اسم اتحادی عوض شد و داشت ساید وارد جنگ داخلی میشد و دیگه دیدم کار به جای باریک رسیده بنده اومدم اعلام کردم تا وقتی ساید به یک پارچگی نرسه(نه تنها توی حرف بلکه توی عمل چون چند باری به من قول یک پارچگی دادین ولی خوب آخرش همون آشو همون کاسه) از اتحادی که من توشم نه همری بیرون میاد نه دفاعی و خودم لیدری اتحاد رو دست میگیرم تا تکلیف ساید مشخص بشه.

    که بعدش دیدم شما بدون هیچ حرفی با من یکدفه ام ام کردین که اتحاد جمع شده و همگی پاشین بیاین اتحاد های دیگه و وقتی با مخالفت من روبرو شدین به من پیام دادین و من گفتم که با شخص شما صحبتی ندارم( چون یک بار مکالمه داشتیم با هم حرفاتونو زدین وقتی من جواب دادم و حرفی برای گفتن به من نداشتین دیگه خبری نشد سین میکردین جواب نمیدادین!!!) و این حرف رو به خودتون گفتم تا بدونید دلیل صحبت نکردن من با شما چی و میدونم که صحبت به نتیجه نمیرسید.


    و من این اطمینان رو بهتون دادم که کسی بزور اینجا پلیری نگه نداشته و بقول خودتون من چراغ هارو خاموش کردم و گفتم برین من ناراحت نمیشم و شما گفتین من هم نمیتونم به زور کسیرو بیارم به اتحاد گفتم پس درگیری با هم نداریم مشکلات حل شده شما برگشتی گفتی بله من اگر مشکلی باش انقدر مرد هستم که بیام و بگم که صبح دیدم روم لانچ شده(اگر توهینی صورت گرفت به این دلیل بود چون بالا هم گفتم اخلاقیات برای من خیلی بیشتر از بازی ارزش داره)


    در مورد خفت و این که چرا یک پلیر رو زدم و اگر میخاستم دیوار بشم چرا خفت کردم بهتون بگم که.


    شما با تصمیم گیری در شورای ساید و این که خودتون میگین که همه تیم ها لیدر ها و مقامات نظرشون بر زدن من بوده و چند همر با هم روی من بلند کردین یعنی کل اتحاد ها درگیر شدن نه یک پلیر خاص پس درگیری من با همه بوده نه نفر خاص اگر یک نفر خودسر عمل میکرد و لانچ میکرد و من یکی دیگه رو خفت میکردم حرف شما درست بودش

    و اما چرا اون دوستمون رو خفت کردم چون نزدیک ترین همر به من بودش و بعد از اسکات کشیدن و این که دیدم همرش تو بیس گفتم یا میخوان لانچ کنن یا دور بعدی لانچ میکنن و به خود اون پلیر هم پیام دادم توضیح دادم که چرا زدم و گفتم اگر از کسی میخوان تلبکار باشن اون لیدرشون که اونارو در جریان درگیری نگذاشته اول ناراحت و پرخاشگر بودن ولی بعد از کمکی صحبت حرف من را قبول کردن!!!(حتا من به اون پلیر هم گفتم که اگر گوشه ای خسارتی که بهت زدمو جبران میکنه با لیدر هات صحبت کن اکانتم رو بهت میدم و فارم شخصی کنش)

    و اما فیکی که شما میگی چرا زدی اگر میخاستی بری تو دیوار بخاطر این بود که با آقا رضا که رفیق ما هست و دفکورد ساید شوخی دارم و میخواستم یخورده اذیش کنم داشتیم تو پی وی صحبت میکردیم و بهش گفتم که بره اتک ریل رو پیدا کنه.

    حالا یجور میگی فیک انگار چند تا فیک بودش کلا یک ریل و یک فیک بود که هر دوجاشم میزدم میدونستم دیوار.

    و اما چرا من سری اول نرفتم تو دیوار راستش اولش نمیخواستم برم تو دیوار ولی بعد از مکالمه ای که با سید سجاد دوست گلم داشتم تصمیم گرفتم کوتاه بیام و با صحبت حلش کنیم(حتا پیام هایی که به بچهای اتحاد هم دادم هستش که گفتم مشکل داره حل میشه و من میرم صحبت میکنم براتون دعوت نامه ارسال بشه جابجا بشین) که دیدم آقا ناصر لانچ کردش بعد تصمیم گرفتم که بیخیال بازی بشم کلا و حذف کنم دفارم بک کنم که آقا ناصر بیاد رد بشه بره (رو حساب رفاقتی که داریم) که بعد دیدم چند همر دیگه هم بلند شد تصمیم گرفتم دیوار کنم و همرمم بزنم تو دیوار بعد حذف کنم.

    خیلی خوشحال شدم که شنیدم پلیر ها رو پذیرفتین داخل اتحاد امیدوارم راست باشه.


    رضا جان نیازی نیست دونه دونه اسم ببری من خودم حالیم ولی بروشون نیاوردم تا رفاقت هایی که ایجاد شده سر جاش بمونه شاید بخاطر شرایط ساید اینجوری بودن و در شرایط دیگه واقعا بتونن رفیق ما باشن.

    ولی اینو بدون خیلی از اینایی که اسم بردی به من میگفتن لانچ کن یا برو فروم شلوغ کن از این آدم ها زیاد جدیشون نگیر!!!


    فقط یک سوال منو خیلی درگیر کرده که امید وارم دلیلش فقط این باش که شما مسول جابجایی ها بودین


    اگر این موضو قرار بود با صحبت حل بشه مثلا آقا ناصر 80 درصد شانس داشت آقا یوسف 30 درصد و شما 1 درصد برای به نتیجه رسیدن با من


    چرا با این که میدونستین آب منو شما تو یک جوب نمیره شما اومدین جلو برای صحبت؟


    بنده هم امیدوارم که کسی از دست من ناراحت نشده باش و بخاطر این اختلال که در ساید پیش اومده از همه عزیزان معذرت میخوام و امیدوارم که در سرور های بعد و در شرایط بهتری بتونیم کنار هم بازی کنیم



    پ.ن: آیا از بودن من در ساید های دیگه میترسین که ساید های دیگه رو تحدید میکنید اگر من همچین وزنهی سنگینی هستم چرا زدینم8)

    پ.ن:شما که دم از ادب میزنید به اون آنالیزر بگین بعد 1 ماه جای آنالیز منطقه زنگ نزنه و فوش رکیک نده اون اکانت رو خود من زدمش انالیز نمیخوایم

  • همش این مدت به شمال غرب و جنوب شرق به بهانه های مختلف اینجا تبریک گفته شد...


    منم اینجا یه تبریک میگم به جنوب غرب بابت پلن خفن و فوق العاده ی درون سایدیش که این دوستمون حسن رو زدن و به دیپلماسی بسیار قویه باز درون سایدیشون


    یروز اسم اتحاداشون عوض میشه...

    یروز یه شاخه اتحاد تو ساید کاتا میشه...

    یروز مرز هاشون رو پاک میکنن (مثلا مختصات 200 بخاطر سه خونه اومده تو ساید)

    و همر میکوبن بخاطرش اونم تو دو طرفشون

    فردا هم احتمالا اعلان جنگ با 0.0 :P8o


    دمتون گرم من که جای لیدر کل شمال شرق آقا مازیار بودم می‌نشستم دم در ساید جنوب غرب برای گرفتن متا^^:love:



    پ. ن : من فروم نویس آزادم و پست های من ربطی به ساید من نداره.


    در کل جنوب غرب پلیرهای بزرگی داره مخصوصا من کاکو ناصر رو هم دوسش دارم هم قبولش دارم، راستی ناصر جان شنیدم با پیشوا بیعت کردی و شدی مرید سامان بد بوی کبیر!؟ ;)

  • سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان

    چقدر پیرمرد تراوینی اینجا جمع شده ، من این همه پیرمرد تراوینی یه سرور و انجمن بعد فیلتر شدن ندیده بودم :))


    نمیخواستم پستی ارسال کنم دو موضوع باعث شد اولین پستم رو ارسال کنم

    1- انقدر این فروم نویسی های شما برای بنده جذاب بود که همشو خوندم.

    2- حریم خصوصی و چت ها رو منتشر نکنید ، دنیا داره میگه حریم خصوصی افراد باید رعایت بشه اون موقع ما داریم حریم خصوصی همدیگه رو میزاریم کف فروم

    قبلا هر کی حریم خصوصی میزاشت بن میشد الان انگار علاوه بر آزادی بیان ، آزادی حریم خصوصی هم هست .




    خوشحالم انجمنی با این حجم از بحث و تحلیل و کل کل می بینیم عین این کل کل ها رو فقط تو ای ار دیدم .


    با آرزوی سروری جذاب و بزن بخور برای همگیتون


    پ.ن: ای میثم ....

    پ.ن: چقدر پیرمرد تراوینی :دی

    پ.ن: چقدر رفیق بامرام داریم اینجا

    پ.ن: کسی دوال نیمه وقت با حقوق زیر قانون کار و بدون بیمه نمیخواد؟

    پ.ن: زاوش :|
    پ.ن: مدیریت محترم سرور لطفا ثبت نام رو باز کن :|

    یادشون رفته اون شاه که به صد مهر نمی باخت


    تاجو از سرش تو میدون , سرباز پیاده انداخت.
    BesT WarrioR™

  • به به چه پسری😍

    حاجی از اونروز هنوز داریم لانچ میکنیم 😂

    تو بیا بغل خودم عزیزم☺️


    Meysam


    پ.ن: سامان نیستی ببینی چه لانچی میکنم:)))

    پ.ن: ۲۳:۲۳:۲۳ به شام که نمیرسیم ولی دسر رو میخوریم

    پ.ن: هادی بیا یه ده آبگوشت بزن به امید مرتاض یونیک :)))

  • ببین کی اینجاست هادی از نوع بست وریورش،بیا داشی قدمت روی چشم ،میثم گفته بود ها ...من فراموش کردم بلکل 😐


    آنتی اسپم:من جدی درک نمیکنم چه لزومی داره این همه موضوعات درون سایدی اینجا کف فروم باز شه،البته صلاح کار خویش خسروان دانند

    ممنون‌میشم وسط لانچ اینجا پست نذاری میثم 😂

  • یه نیمچه تحلیلی در مورد پلن امشب بچه های شمال غرب :


    با توجه به باگ سرور تو تشخیص قدرت دفاعی در اتک فیک ها


    بچه های شمال غرب تقریبا آمار دف امرداد رو دارن و میدونن این دف ها کجا ها ریخته میشه و هست...


    به احتمال زیاد بخاطر رجز خوانی امرداد در مورد زدن کپ های مصری های شمال غرب در مقابل پریدن همر های اصلیشون


    این سری تارگت شمال غرب زیر ساخت های امرداده و نه اکانت های اصلی، چون بعد از دو سری تجربه ی تلخ امرداد احتمالا چاره ای اندیشیدن و سه بار از یکجا نمیزارن گزیده بشن


    پیش بینی من :


    خوردن تارگت های زیر ساختی مثل مصری های جنوب شرق تو چند ساعت آینده


    البته تیم آکسفورد تیم غیر قابله پیش‌بینی ای هست.


    با فرض اینکه پیش بینی من درست باشه بازم امرداد ریسک نمیکنه و توان اصلیش رو روی دفاع از اکانت های مهمش میزاره برا همین راحت پلن شمال غرب پیروزه و نهایت همر هاشون زخمی میشه



    پیشاپیش تبریک به برو بچ آکسفورد

    بازی رو شما قشنگ کردین

    دمتون گرم

    پلن امشب هر چی نتیجش باشه شما برنده ی اصلی هستین



  • این دفه سلام نداره خسته شدم


    دوستان میگن مگه فروم، انجمن ادبیات سلطنتیه بریتیش کلمبیاس

    اسیر شدیم، حس میکنم دارم متن حقوقی ترجمه میکنم.


    حسن سوپر استار شدی ایول، الان کلی پلیر منتظر سیانس بعدی نشستن پای فروم و لحظه شماری میکنن پست بعدی بیاد، تا زوم از روشون برداشته شه و دوباره در خفا ماستارو بریزن توی قیمه ها و هم بزنن.

    مثل این که دوستان میگن دیر اومدی نخواه زود برو، گفتیم داستان آبکی نشه، فاطما گل نیست که، ولی اگه استقبال اینقدر بالاست بازم ادامه میدیم، اصلا جنوب غرب متولد شده تا همه لیدرها به پلیرهاشون بگن نگاه کن دف نکشی و همش پاپ بزنی و همراتم به موقع استفاده نکنی میشی جنوب غرب!


    لطفا فقط بلیطها رو از بازار سیاه خریداری نکنید.

    یه عدم میگن بسه، ما هم میگیم، ولی خب بلیط سینما فروخته شده و اینم آخرین سیانسشه انشالاه


    شما ترانسفر شدی حسن جان ولی به قول دوستان به سرور بعدی یا اگه خواستی جایی بری به نظرم برو کنار حاج حسین توپ بزن برای پیشرفت دوتاتون خوبه و ترکیب سمی میشین، مثل برادران تاچیبانا کار کنید، تو آنالیز کن و پلن بریز و لانچ کن و بزن توی فروم، حاج حسین چیکار میکنه!؟ خب رنک همرشو چک میکنه دیگه (داداش روشن کن اون GB GS لول ۱ رو) چقدر چشم دوختن به آمار عمومی؟

    اونجا حسین تی ان تی هم ضعف پلنری لانچری مبرم داره، یه کلاس توجیهی براش بزار و حتما تاکید کن اگه لانچر مطمئن باشه دیوار میشه باید اینسرت شکن سنگین بزاره و کاتا رو دو هدفه کنه، بقیرو از علمت محروم نکن!

    انصافا چطوری تونستی یوسف و رضا و ناصر رو خسته کنی؟:D من توی عمرم صبورتر ازینا ندیدم.


    الان حاج حسین میگه میدونستم اینا نقشه دارن حسنو نفوذی بفرستن و اینا همش فیلمشونه X/ اینو نگی میکوبم روی حذف میرم دم در فاینال میشینم تا درارو باز کنن.


    خب می رسیم به دستاوردهای این پلنهای اخیر در جنوب غرب:

    ۱. هماهنگی بیشتر تیم دفکوری و مقابله با اتکهای فوق مدرن در زمان کوتاه

    ۲‌. بیدار شدن از خواب خرگوشی (خب بالاخره یکی با پتک بیدار میشه یکی با تلنگر)

    ۳. پر کردن اوقات فراغت بعضی از علاقمندان فروم


    دوستان علاقمند اگر به حد نصاب لازم رسیدین فیلم وسترن "غرب وحشی" رو براتون اکران میکنیم.

    ما نظر مخاطبین برامون خیلی مهمه، لطفا ژانر مورد علاقتونو اعلام کنید زودتر.