نقد و بررسی سرور 1 ایکس راند 2 | آغاز 6 شهریور 1399 |

  • سلام کمیل عزیز

    نکته بعدی اینکه ما مثل جنوب شرق گوی بلورین نداریم که پیشگویی کنه بگه مثلا گان هیرو فیکه. و دو تا از همرهای مهمو بی دفاع بذاریم.

    اینجا بچه ها سعی کردن که طبق الویت ها دفاعو (که تو سرور نرمال معمولا کمبوده اونم این تایم بازی) به جاهایی بدن که الویتش بیشتره. قطعا کپ 75 درصد مرغ که تازه همرش هم دیوار شده و سطحش هم زیاد بالا نبود تو الویت هایی پایینتر قرار میگرفت. و البته این نکته هم هست که زاوش کپ اکانت خودشو الویت آخر گذاشت.

    البته تارگت دیگه یکم بهتر بود و گویا کراپش حدود 13 بود

    در کل میشه نتیجه گرفت که تارگت با احتیاط فراوان انتخاب شد که پلن قطعا نتیجه بده. چون جنوب شرق نیاز به نتیجه داشت تا روحیه رو به اعضاش برگردونه.

    کمیل جان راجب پلن قبلی اتفاقا من حس میکنم شما طبق روال راند ۳ داری فرار میکنی از واقعیت :)


    راجب دفاع گان هیرو من نقصی به عملکرد تیم دفاعی وارد نمیبنم .گان هیرو با همرش و مقداری دفاع (همون ترکیبی که ۲ صفحه توضیح دادین دفاعی هست !!! و خوراک انویل دفه ) اینسرت زد.

    خسارت خوبیم گرفت.هیچ شکی در این نیست که همر گان هیرو برای زدن ساخته شده بود اما مفت و مجانی هم نیامدین بزنین و برین. درسته یه همر خوب رو زدین اما یه منطقه رو بی دندون کردین وگرنه الان 30nama باید فیک با کاتا میزد نه چیفر :D

    دیگه انتظار شما از یه همر جنگی چیه؟غیر از اینکه که توی جنگ استفاده بشه؟نکنه اون همر اندگیمی بوده و ما خبر نداشتیم ؟!!!


    باشه ما میگیم کراپ ها ۱۳ بوده :) منتهی عکس قبل و بعد از عمل جراحی وجود داره.داره نشون میده که کپ ۱۵ هم وجود داشته.از تو انتظار ندارم که فکر کنی همینجوری هپلی هیپویی تارگت انتخاب شده و ما نمیدونسیم تولید اونجا چقدر بوده :)))))


    من فقط از یه چیز متعجبم.چرا خسارت غیر مستقیم پلن ما بیشتر از مستقیم پلن ما شده؟حکایت پخ هست نکنه؟


    سپاس


    پ.ن : حسین حسین شعار ما شهادت افتخار ما

    پ.ن : زدی ضربتی ضربتی نوش کن ;)

    ;) Ever tried , Ever failed.No matter.Try agian , fail again , fail better






    پست 2 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط A$HKAN ().

  • با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان


    اول تبریک میگم بابت پلن و لانچ خوب و بدون نقص جنوب شرق که همون جور که زاوش هم اشاره کرد تارگت های خیلی کم ریسک رو هدف قرار دادن و فقط دنبال نتیجه بودن که بهش هم رسیدن


    نکته بعدی این که پلن های اجرا شده توسط 2 تا ساید یکیش خسارت زمانی زده و یکیش خسارت منبعی که خب هر کدومش کاربرد خودش رو داره و نمیخوام بگم کدومش بهتره و کدومش بدتر چون بنا به شرایط و کشش ساید میتونه برای هر سایدی متفاوت باشه !


    دوستان لطف کردن حتی منبع قهوه خونه کپ اینپریال رو هم حساب کردن ممنون میشم اون منبعی که لطف کردین میدون تمرین تخریب کردین تا تایم هاتون درست در بیاد و همون مقدار دوباره باید بدین که میدون دوباره برگرده سر جاش رو هم هم محاسبه کنین و اعلام کنین :دی




    با تشکر




    پ.ن:قول داده بودم بیام و تبرک بگم و نگم که ما بیشتر از شما سود کردیم الوعده وفا :دی

  • سلام و عرض ادب


    تبريك ميگم به بچه هاي جنوب شرق جدا از همه صحبت ها شما به نتيجه اي كه ميخواستيد رسيديد

    و بايد تحسين كرد اين كار رو!

    از بچه هاي خودمونم به عنوان يك عضو كوچك خواهش دارم از پلن دوستان ايراد نگيريد بالاخره يكي سقف ارزوهاش پرايده يكي استون مارتين ؛) مهم اينه به چيزي كه ميخواستند رسيدن


    فقط يك موضوع كه من درك نميتونم بكنم ميزان خسارتو اين تايم سرور براي اتحادي كه ٧٠٠ ميليون غارت داشته هفته پيش وقت ميزاريد حساب ميكنيد؟!

    خسارت اون فيك لاكچري روهم حساب كنيد برامون لطفاً

  • سلام به همه خوانندگان فروم و تحلیل گران عزیز


    کسی رو Reply نمیکنم چون بحثم فارغ از هر گونه کل کل هست؛ نمیخوایم به همدیگه بی احترامی کنیم.


    تبریک به پلنرها، لانچرها، و بازیکن های خوب جنوب شرقی که توی این پلن اخیر شرکت داشتن و موفق عمل کردن.

    تبریک به ربع شمال غرب که با بازی خوب و جذابشون که ربع ما رو به اجرای همچین پلنی سوق دادن.

    خیلی وقت بود توی تراوین شاهد بازی زیبا و زد و خورد های اینچنینی نبودیم. کاش بقیه ربع ها هم با اجرای پلن هایی بازی رو مهیج تر می کردن و idle نمیموندن (این صرفاً آرزو و پیشنهاد هست... لطفا بعنوان تفرقه افکنی و کنایه درنظر نگیرید)


    اما راجع به این پلن: انصافا خوب طرح ریزی و لانچ شد، همونطور که دوستان گفتن لینک ها سبز بودن! ولی خب به نظرم این اول راه هست و باید در آینده (نه چندان دور؟) منتظر حملات سنگین تری از ربع جنوب شرق باشیم. دقیقا به همین خاطر میشه گفت شروع خوبی بود.


    وقتی پلنی اجرا میشه، صرف نظر از نتیجه، کل کل های متعاقب اجتناب ناپذیر هست. با این حال، گاهی بعضی تحلیل ها و انتظارات به دور از واقعیت هست. یعنی واقعاً شمال غرب انتظار داشت که امرداد بیاد عین همون کار (پروندن همر) رو انجام بده؟ به نظر بنده این کمی تابلو میشد و تشخیص برای تیم def.cord. راحت حتی الان هم طبق اولویت بندی که انجام دادن، دفاع رو پخش کردن که مطمئن باشه. با این تفاسیر، اگه جنوب شرق روی همرهای اصلی این ربع تمرکز میکرد، خب ممکن بود دیوار بشه! چرا همچین ریسکی رو بپذیره؟ مگه نه اینکه یکی از اصول پایه پلن هجومی، استفاده از اصل غافلگیری هست؟ یا لااقل اینکه تیم مقابل نتونه تشخیص بده کدوم حمله واقعی و کدوم fake هست؟


    دوست عزیزی گفتن که ما دو برابر پلیر و همر داریم... از اون قضایای دو بهم زنی که بگذریم، شما فرض کن ما 4 برابر داریم اصلا! تا همین جا هم که این تعداد همر لانچ شده، دوستان خرده میگیرن که ارزش گندم منفی و لانچ و.... رو نداشت. پس این بحث هم واقعا به قصد کم کردن ارزش پلن باز شده.


    در خصوص اینکه پلن ارزش داشت یا نه، دیدگاه من اینه که چون مدام با پلن شمال غرب مقایسه میشه، باور بر اینه که خوب نبود. به همین دلیل هست که مدام میبینیم زدن کپ رو در مقابل پروندن همر قرار میدن. فکر میکنم اگه این 2 پلن جداگانه (Stand-alone) تحلیل بشن، هم ارزش خودشون بهتر مشخص میشه هم سودش برای پلیرهای دیگه بیشتره. در غیر این صورت، میشه پیشنهاد داد که دو ربع (یا هر چند طرفی که بعدا ممکنه درگیر بشن) بیان و لااقل پلن ها رو تو برهه زمانی با هم مقایسه کنن (مثلا ماه دوم، قبل کتیبه ها، 10 هفته دوم و از این قبیل دسته بندی ها).


    در کل، نظر شخصی من این هست که جنوب شرق تو این پلن کامل موفق عمل کرد و به چیزی که میخواست رسید. باید دید تکلیف کله پاچه جمعه چی میشه (سامان جان تیکه نبود :) )




    پی نوشت: ممنون از هر دو ربع شمال غرب و جنوب شرق بابت بازی زیبا.

    پی نوشت 2: احسان و سعید دیدید درست حدس زدم :دی

    پی نوشت 3: لطفا ارزش پلن ها رو زیر سوال نبریم؛ یه عده زحمت میکشن که برای ما دلگرمی و انگیزه فراهم کنند و نتیجه اش همین لینک ها میشه.

    پی نوشت آخر: خواهشاً پستی نذاریم که از شان همه اعضای این فروم به دور باشه... همچنان ادب حرف اول رو میزنه، و نه کل کل! اینکه اون حرف حتی توی چت شخصی بوده و اینجا به اشتراک گذاشته میشه به نظر بنده درست نبود.



    رضا،

    سرباز جنوب شرق

    روزگاری بود که میگفتن، "تراوین، بهانه با هم بودن"


    الان اینطور شده که "تراوین، مکانی برای توهین، رفع عقده ها و نمایش شخصیت پنهان خیلی ها"

  • آقا یه سوالی خیلی ذهنمو مشغول کرده


    شما که اجازه نمیدادین توتن کپ ۱۵ کراپی بگیره


    الان چی شده اجازه دادین توتن فیدر ۱۵ کراپی بگیره؟!:huh:

    اخه نوب تو اگه مال زدن بودی که میزدی همر داری چیزی یا دف سازی تو باید بری مار پله عمویی بازی کنی ده تو ساید خودتون هنوز نتونستید بزنید انقدر اماتورید که 7 در 7 چک نکرده اون توتال که بیاد کاتا کنه دفعه آخر باشه عکس از ده من میزاری سری بعد روی لیست فارم میری

  • با سلام خدمت همه عزیزان

    جا داره به نوبه خودم منم توی فروم دو تا پلن انجام شده

    توسط nw و se رو تبریک بگم

    که شامل هم تیمی ها و رقبای خودم میشن

    پلن ها بر اساس فکر و عقیده پلنر هاش به درستی اجرا شدن

    حالا هر چه بود،و امید دارم بازم ازین حرکات خوب داشته باشیم

    علی الخصوص قبل کتیبه

    اما چند تا نکته بود که به عنوان برادر کوچیک خواستم یادآوری کنم.

    رضا جان نکته خیلی خوبی رو یاد آور شدن

    که خیلی خوبه

    که نقشه ها رو بصورت جداگانه و بدون مقایسه بخوایم تحلیل کنیم

    اینکه کی بهتر انجامش داد و اینا

    فقط بحث بیجا میاره

    هدف nw پروندن همر بود و صرفا از پلن موفق پروندن همر رو مد نطر دارن

    خب دمشون گرم واقعا هدف خوب و به جایی هست(بقول یکی از دوستان توی فروم اونا استون مارتین دوست دارن،البته این نکته هم مد نطر داشته باش دوست من هر چی آدم طبعش میره بالاتر،دخل و خرجش هم بیشتر میشه)

    دلیل نمیشه که بقیه ساید ها هم همین نقشه و هدف رو مد نظر داشته باشند

    و دم اینا هم گرم

    چونکه بازی استراتژیک و فکری هست

    راه پیروزی داخلش سر به بینهایت میذاره

    درست مثل این هست که بگیم شطرنج فقط و فقط یک راه حل برای برد داخلش وجود داره

    که کاملا احمقانه هست این عقیده

    بلکه به تعداد افراد موجود و افکار سالمشون

    راه برد هم وجود داره


    ارادتمند همگان

    محمدحسین

  • اخه نوب تو اگه مال زدن بودی که میزدی همر داری چیزی یا دف سازی تو باید بری مار پله عمویی بازی کنی ده تو ساید خودتون هنوز نتونستید بزنید انقدر اماتورید که 7 در 7 چک نکرده اون توتال که بیاد کاتا کنه دفعه آخر باشه عکس از ده من میزاری سری بعد روی لیست فارم میری

    سلام به همه دوستان عزیز

    تبریک میگم به بچه های se دست همتون درد نکنه

    لینک سبز زیبایی بود

    دوست عزیز از شما میخوام یه لیوان اب قند میل کنید

    کار زیبایی نیست اینجوری حرف زدن فروم هرکی هرچی دلش بخواد میگه ولی توهین نکنید به هم 8)8)8)

  • سلام دوستان،


    من یه چند روزی صبر کردم تا بحث های شخصی مربوط به من فروکش کنه و اگه کسی چیزی ته خمیردندونش مونده، فشار بده در بیاد. :) یه راه ساده تر هم این بود که یه تاپیک «نقد و ترور شخصیت EyeDean» می زدین که بحث هاتون با بحث های مربوط به این سرور قاطی نشه و پست ها گم نشه. ;)


    من تمام نقطه نظرات تمام عزیزان رو خوندم. ده تا پست اخیر خودم رو هم، هر کدوم سه بار خوندم که مطمئن بشم نکنه من واقعاً توهینی کرده ام توی فروم یا حرف بی ربطی زده ام که این حجم از هجمه یهو ریخت این وسط که با صد بسته چنته هم نمی شد جمعش کرد. منتهی، همون طور که حدس می زدم، قسمت اعظم این قضایا صرفاً آتش زیر خاکستر بود که لازم بود در جایی بالا بکشه تا آرامش برگرده به دوستان.


    من به احترام جمع، نه صحبتی رو ادامه می دم، نه دفاعی می کنم. خیلی موقع ها لحن و استمساک گوینده، خودش مؤید خیلی چیزها هست. لای همه ی دری وری ها هم، سعی کردم چهار تا نکته که برای خودم آموزشی هست رو انتخاب کنم و سه بار بخونم تا خودم هم رشد کنم. تراوین هم مثل رابطه شخصی است -- وقتی خیلی خوبه که توش بزرگ شی و چهار تا چیز [به جز گرزدار و همر و اینسرت] یاد بگیری. مثلاً یکی از بزرگترین درسهایی که من گرفتم، از حرف نورالله عزیز بود که توی تلگرام که بهم گفت (کپی، با اجازه): «میگن به هرشخص اندازه معرفت و درکش ارزش بزار نه اندازه معرفت خودت.»


    توی فروم هم بعد از رفتنم از شمال شرقی اگر پستی می ذاشتم، صرفاً استفاده از حقوق شهروندی خودم بود و سعی می کردم پست برای عموم مفید باشه و چار تا چیز مفید (که شاید یه نفر ندونه) بگم. منتهی وقتی می بینم همینش هم این قدر خاطر دوستان رو مکدّر می کنه، خصوصاً پلیرهایی که تراوین رو «بهانه ای برای جستجوی آرامش» از زندگی پرمشغله و پردغدغه ی شخصی روزانه شون انتخاب کرده ان، حاضر نیستم بیش از این باعث رنجش کسی بشم. رو همین حساب دیگه توی فروم هم مشارکتی نخواهم داشت. امیدوارم لحظه های بهتری برای همه دوستان در هر چهار ربع در پیش رو باشه.


    ارادت،

    --آیدین


    پ.ن. از کلیّه دوستانی که حتی پسورد اکانت لیدری شون توی ربع های مختلف رو برای من فرستادن تشکّر می کنم. ارادت من همیشه پابرجاست.


    پ.ن. بابت حملات اخیر هم به هر دو مجموعه تبریک می گم. امیدوارم ادامه سرور هم قشنگ باشه.

    I used to want to change the world. Now I just want to leave the room with a little dignity. - Lotus Weinstock

  • تیک تاک تیک تاک


    پ.ن: به یاد همه کسایی که دیشب نخوابیدن و امشب هم نمیتونن بخوابن و فردا هم...

    پ.ن:ممد سکول حاجی عینک زاوش کو؟😶

    پ.ن:کسری داداش فقط تو میتونی امشب بخوابی،خوشبحالت:))


    Meysam

  • با سلام درود خدمت همه بزرگواران

    بوق بوققق

    زدن کراپ های سطح 11 nw توسط تیم ....... امرداد را به کل سرور تبریک عرض میکنیم!!

    20 ساعت پلن بری اخر کپ 11 کراپ لاک کنی؟


    ملا میدونی چرا سبزه؟؟ چون کپ از اول بازی گفتیم واسه ما ارزش نداره اونم از این سطحش!

    دوست عزیز خوبه که بعد از سالیان متمادی بازی تراوین هنوز هم نکات آموزشی جدیدی گاه گاه از دوستان داخل بازی فرا می گیریم. لذا توصیه ام برای شما این هست که منشأ خیر بوده و یک تاپیک آموزشی در این خصوص اختصاص دهید تا بر دانش دیگرانی چون حقیر نیز افزوده شود.



    لذا تا ثبت چنین تاپیکی منت سر چشم ما گذاشته و پاسخ سوالات زیر را در همین تاپیک ارائه کنید.


    1) اگر واسه شما کپ ارزش ندارد لزوما" چرا این تغییر در دهکده دیفالت اکثر همراهانتان دیده میشود؟


    2) اگر واسه شما کپ ارزش ندارد تحت چه عنوانی اقدام به ارتقاء منابع در کپ از سطح 10 به بالا می نمایید؟


    3) اگر کپ برای شما ارزش ندارد چرا با اولین سری فیک دوستان همرزمتان اقدام به تغییر دهکده پایتخت نمودند؟


    به نظر میرسد با این تئوری مرزهای زیادی را در تراوین جابجا کرده اید. ;)



    اون چیزی که صرفا" جهت تضارب افکار تقدیم دیگر بزرگواران میشود در راستای آموزش حقیر است تا سایرین نیز کمک کرده تا بتوانیم بر دانش خویش بیافزاییم.

    بر اساس دانش حقیر با این شیوه تفکر برای دوستان ش.غ در این سرور بازی تا رسیدن کتیبه ها خلاصه میشود چرا که برای ساخت همرهای واندرزن و نگهداری و تامین منابع ساخت و گندم دهی آنها همواره داشتن کپ های با کراپ بالا توسط اساتید بزرگ دنیا توصیه شده و چون واسشون کپ اهمیت نداره پس خودشون رسما" اقرار نموده اند که برای آن زمان در سرور هیچ برنامه ای ندارند یا دست کم این مجموعه حاکم و دارای قدرت در قسمت شمال غرب این سرور برنامه ای ندارد و احتمالا" بعد از کتیبه ها شاهد تغییر و تحولات در این مجموعه و حذف دسته جمعی این دوستان خواهیم بود چون کپ واسشون ارزش نداره. 8)


    پ.ن : قابل توجه دیپلماتهای ش.ش - ج.ش - ج.غ اگر قصد مذاکره با کسی در ش.غ را دارید بهتره بگردید دیپلمات آیندشون را پیدا کنید یا در تدارک جانشین کردن مزدورهاتون در مجموعه لیدری آینده ش.غ باشید.



    عزیز بوم بومی بوق بوقیم اینکه چرا رو کراپ 11 واحه سوم گرفتن و کی گرفته به خودش مربوطه!اینو مثلا روش مانور میدین که به چی برسین ؟=))

    اون چیزی که مسلم هست عدم دخالت در امور بازیکنان شماست اما گفتیم شاید یافته های جدیدی از تلسکوپ هابل موجب شده گرفتن واحه سوم اونم با کراپ 11 عاقلانه به نظر برسه. الآن عصر اطلاعات هست و بعید میدونم شما هم برای در اختیار گذاشتن یافته های جدید علمی مجموعه بخیل باشید.


    اگر هم اشتباه بازیکن بوده باید عرض کنم گویا این موضوع در منطقه شما (ش.غ) به یک اپیدمی همچون کرونا تبدیل شده و بد نیست به مقالات و یا لینکهای ثبت شده موجود ارجاع داده شوید بلکه رستگار شوید. ;)



    پ.ن:در این سه روز گذشته ۳ تا از ناتارهای که چیف شده تو ساید NW انبارهاشون رو زده بود یکی مشخصا،پس اینم از پلن های رایج و قابل قبول اینجاست؟

    شایدم خود ناتارها به خاطر گل روی ماهتون و اینکه علاقه وافری بهتون دارند و مرزهای علم و تخیل را در اسپیدترا در نوردیدید تخریب کردن تا انبار بزرگ جایگزین کنند. lol


    راستی چیف ناتار ارزشمند هست؟ آخه یکیتون میگفت کپ ارزش نداره واستون.


    حالا اگه دهکده ناتار را چیف کنید و کپش کنید در حد معدن طلا ارزشمند میشه؟;)


    با این اوصاف حرکت اولیه سامان و دوستاش هم به تازگی که چنج کپ کرده ارزشمند شده =O جل الخالق.

    یه زمانی کلی بوم و بوق و ... که یه کپ گرفتیم تو خاک ج.ش الآن دیگه پذیرفتید کارتون بی ارزش بود.


    پ.ن : سعید کاکو کاریشون نداشته باش این جماعت به مرور به عدم وجود عقلانیت در تصمیم سازی هاشون اعتراف می کنند. فقط صبوری کن دو دستی تو فروم ثبتش می کنند.



    اینجا بچه ها سعی کردن که طبق الویت ها دفاعو (که تو سرور نرمال معمولا کمبوده اونم این تایم بازی) به جاهایی بدن که الویتش بیشتره. قطعا کپ 75 درصد مرغ که تازه همرش هم دیوار شده و سطحش هم زیاد بالا نبود تو الویت هایی پایینتر قرار میگرفت. و البته این نکته هم هست که زاوش کپ اکانت خودشو الویت آخر گذاشت.

    البته تارگت دیگه یکم بهتر بود و گویا کراپش حدود 13 بود.

    در این پست اعترافات مهمی ثبت شد که فهرست وار اون میشه:

    1) مرق آتش همرش دیوار شد.

    2) کپ 75% کراپ بالایی نداشته است.

    3) اولویت همر هست نه کپ.


    این سه مورد نشان میده مجموعه ش.غ که فعلا" لیدری را در اختیار گرفته با هدف ساخت همرهای جنگی جلو آمده و در جنگهای استقامتی قطعا" زمین گیر خواهد شد لذا برای داشتن دست برتر در این خصوص می بایستی همرهای جنگی خویش را در ابتدای کار چنان بزرگ بسازند که ضربات وارد شده در ابتدای بازی کاری به حساب آیند.

    رسیدن به این هدف راهی جز غارت توافقی جهت شارژ سربازخانه و اصطبل بزرگ در شرایطی که منابع تولیدی اکانت با حدود 6-8 دهکده و کپ کراپ 11 در حدی نیست که بتواند هم همر سازی در نان کپ کند و هم ادامه پیشرفت داشته باشد. (ماشین حساب به دستان براشون حساب کنند;))

    لذا بند 4 اعترافات در پس پرده به شرح زیر است.


    4) با غارت توافقی همر ساختیم و اعلان جنگ کردیم تا شاید رقیب خویش را ضربه ای کاری زده باشیم.



    سلام به همگی دوستان

    حکایت پلن شما مثل انتقام سخت ایران از امریکا هستش شما از زدن و نتیجه راضی ما هم از نتیجه انتقام سختتون راضی

    شاد باشید و با هم مهربون دوستون دارم

    عزیزم منظورت همون حمله ای هست که اولش ترامپ اومد گفت حتی یه مجروح هم نداشتیم ولی در ادامه باز خودشون اومدن گفتند بالای 100 مجروح ضایعه خفیف مغزی دارند دیگه؟

    احتمالا" در آینده (25 سال دیگه) هم اعلام می کنند اون تروریستها شربت شهادت نوش جان کردند.


    ما هم صبوریم و میدونیم به کجا ضربه خورده و چقدر دردناک بوده ولی باشه اگر قمار باز نگه ... که دیگه :)


    در کل همتون را دوست داریم.



    سلام دوستان

    تبریک میگم به تیم جنوب شرق بابت لانچ هاشون حقیقتا پلن نکته خاصی نداشت اما لانچ زیبا بود

    نظر شخصی من اینه که این همه همر بلند کنی به پلیر هات واسه گندم و لانچر هات واسه ۱۲ ساعت لانچ سختی بدی برای دوتا کپ مصری شخصا نمیپسندم

    اما ...

    شرمنده خلاصه اش کردم ولی اون قسمت رنگی اعتراف بعدی این حضرات هست.


    قال سامان :

    زمانی که همر بلند می کنیم پلیرها دچار مشکل برای تامین گندم هستند.


    به خدا اگر بدونید خاصیت کپ چیه و برای چی ملت در دنیای تراوین میروند کپ کراپ بالا می گیرند و کراپهاشون را از 11 بالاتر می برند و واحعه سوم را بعد از کراپ 13 می گیرند و ... تو لانچ همرهاتون دچار مشکل گندم نخواهید شد.


    سامان جان یادمون نرفته تئوری اینسرت منابع از طریق بخش پیشنهاد در بازار از جانب چه کسی مطرح شد. بهتره به جای این حرکات ژانگولر به قول مازیار خان رو روال سایر بازیکنان دنیا کار کنید تا با وقت و هزینه ای که میذارید بهترین نتیجه را بگیرید.


    به برگ گل نوشتم من که او را دوست میدارم ولی افسوس که ... :(


    سلام و عرض ادب


    تبريك ميگم به بچه هاي جنوب شرق جدا از همه صحبت ها شما به نتيجه اي كه ميخواستيد رسيديد

    و بايد تحسين كرد اين كار رو!

    از بچه هاي خودمونم به عنوان يك عضو كوچك خواهش دارم از پلن دوستان ايراد نگيريد بالاخره يكي سقف ارزوهاش پرايده يكي استون مارتين ؛) مهم اينه به چيزي كه ميخواستند رسيدن

    قطعا" همینطور هست که میگی اما بعد از اینجاش را عاقلان دانند که هر کسی سقف آرزوهاش کجاست. اجازه بدیم مخاطب خودش فهیم هست تا متوجه بشه با کپ کراپ 11 و فاقد ارزش بودن و ... سقف آرزوهای ما و شما کجا هستند.


    اگر عمری بود زمان واندرها همدیگه را در فروم ملاقات می کنیم.:)


    آینده خیلی چیزها را مشخص می کنه یکیش فرق میان Morqe Atash (مُرغ آتش) و morghe atash (مُرق آتش) ;)



    پ.ن 1 : به نظرم بزرگ محفلمون آقا مازیار هستند که در کلام بعید میدونم داخل فروم به کسی بی احترامی کرده باشند. بد نیست الباقی دوستان رقیب و همراه در کل سرور یاد بگیرند و با احترام صحبت کنند. همگی یه جور جغله محسوب میشیم (حتی خودم) تلاش کنیم در کل کل ها کمال احترام برای مخاطب حفظ بشه. بکار بردن واژه «دفعه آخرت باشه و ...» در شأن هیچ کسی نیست.


    پ.ن 2 : میثم واسه چند روز دیگه تارگتت کردم حالشو ببری:love:



    سرافراز و سربلند باشید

    NAF

  • داداش جای این همه تایپ کردن و ریپلای این و اون و سفسته الکی برو یکم دف جابه جا کن. تیک تاکو مگه ندیدی؟ دوتا کپ زدید دیگه این همه سفسته نداره!


    باید گریست به حال سایدی که بازیکنایی با سطح تحلیل و پلیری شما داره! چرا کپ عوض کردیم چون گفتیم از اول سرور هر اتکی رومون بیاد کپ عوض میکنیم تا نتونین راحت کاتا یا چیف کنین!! منابع کپ من حتی 10 هم نیست داداش!


    ساقیتونو عوض کنید.

    هیچ کس زیبایی ها را به یاد نخواهد آورد، ما تنها برندگان را به خاطر می آوریم.

  • سلام و درود به ساکنین سرور ۱

    من چند تا تبریک گفتن عقب افتادم ولی میذارم تا پلن امروز شمال غرب هم تموم بشه بعد یکجا بگم ؛

    البته سبک و سیاق تبریک گفتنم خیلی به وضعیت کپ اکانتمون بعد ساعت ۱۷:۰۰:۲۳/۲۴ ربط داره :دی

    الآن فقط خواستم اشاره ای بکنم به پستهای خودم در رابطه با شمال غرب که نتیجه ش این شد که به روحیه حساس ! لیدر مجموعه برادران آکسفورد خدشه وارد بشه و این عکس العمل:

    تیرداد جان این تلاشت رو دوست دارم:)

    راستش رو بخوای با چیزهایی که ازت شنیده بودم خیلی فاصله داری. این سیاست نخ نمای هر چی شد بریزیم رو nw کی میخواد تموم شه؟

    میخواستم توجه ایشون رو جلب بکنم به پستهای اخیر اعضاشون در این تاپیک بعد از پلنی که رو گان هیرو رفتن و پلن تلافی جویانه آمرداد و که تا این لحظه هم ادامه داره .

    احیانا مشکلی با لحن دوستان خودتون ندارید؟

    از تغیر ساقی تا زنگ آخر وایسا و لوس نشید و به تو ربطی نداره و دفعه آخرت باشه و تشبیه البرز به یک شخصیت کارتونی که نماد بلاهته و واژه تحقیر آمیز انتقام سخت و ....؟

    (که من برعکس شما ، اصلا مشکلی با اینچیزا ندارم و در ادامه میگم چرا)

    نکنه که مرگ فقط برای دیگران حقه !!!؟

    خواستم از این فرصت استفاده کنم که اشاره ای بکنم به نوع پستهایی که تو فروم میاد و اینکه گاها دیدم بعضیا (از همه کوارترها) به بعضی پستها معترض میشن.

    دوستان توجه کنید که اینجا فروم یه بازی کاملا جنگیه ، در نتیجه ، کلکل و رجزخوانی و تحقیر سبک بازی و کوچک انگاری پلن و بزرگنمایی تلفات و برجسته کردن اشتباهات و اصلا روز روشن رو شب جلوه دادن و اتهام زنی و سیّاسی و لیبل چسبوندن و ایجاد جنگ روانی و ....به رقیب و حریف هم جزیی از همین بازیه ؛

    همونطور که سر در این تاپیک به وضوح نوشته شده :

    سیاست و دیپلماسی !

    که معنی و مفهوم سیاست بازی هم مشخصه.

    حتی گاها تاپیک یه سرور از خود سرور جذابتره و همیشه یه عده اصطلاحا 《 فروم باز 》 هستن که اصلا بیشتر برای همینش بازی میکنن.

    تا زمانی که توهین به خود شخص و شخصیت واقعیش اتفاق نیوفتاده ، و بی تربیتی و بی ادبی در کار نیست ، هر حرفی در قالب خود بازی تراوین ، مجاز و کاملا در قالب عرف و قانونه.

    پس سعی کنید تحملتون رو به شدت بالا ببرید و شکایت نکنید.

    این حرف رو از منی بپذیرید که تا جایی که دارم بین افراد حاضر در این فروم میبینم ، بیشترین سابقه رو در تشخیص پستهای خلاف عرف و قوانین دارم.😀

    بعدا مجدد خدمت میرسم

    پ.ن: ایرج ، دقیقا بدترین وقت ممکن اون صورتجلسه رو پرت کردی وسط تاپیک و رفتی و چیزی که کلی جای بحث و سوال داشت رو در گرماگرم اجرای پلن ش.غ و پشت سرش بحثهای داخلی ش.ش و بعدش هم دو تا پلن دیگه گذاشتی اینجا.

    جریمه ت اینه با خروس بی محل و زنجبیل جمله بسازی.

    خوش گذشت

    تیرداد

    , I Thought I knew It All

    , But I Was Wrong

    ! Again

    پست 4 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط T!rDaD: ایرج ورپریده ().

  • ناصر جان خوب مغلطه هایی داشتی.

    درباره نتیجه گیری ای که از پست من داشتی فقط اینو بگم این همرایی که این روزا میاد سمت شما همه اش از رید ناتار و واحه بوده.


    و نکته اصلی اینکه جوجه رو هم آخر پاییز میشمارن :)

    درود بر کمیل عزیزم


    به فرض که حقیر در خصوص موارد مطرح شده مغلطه کرده باشم، خوشحال میشویم خویش را شامل الطافتان بیابیم و به بیان حقایق بپردازید.


    به نظرت بزرگوار این مدل سیاستگذاری مجموعه لیدری یک بخش بازی (شمال غرب) موجب نخواهد شد تا به کل مجموعه ای که با اهداف بلند مدت پای در عرصه بازی گذاشته اند ضربات جبران ناپذیری بزند؟


    همین الان لا به لای حرف بچه هاتون عنوان میشه مشکل گندم دادن همر دارید و بعد شاهد هستیم مثنوی هفتاد من کاغذ در خصوص بی ارزشی کپ و بالا نبردن کراپها و خسارتهایی که ممکنه از حیث این جابجایی کپ ها رخ بدهد در فروم بازی گذاشته میشود. تئوری های جدیدشون که دیگه تو حلقم.



    به نظرت قسم حضرت عباس دوستان را ببینیم یا دم خروس؟



    بد نیست در این خصوص با رفیق مشترکمون محمد خان کوماتسو که از شواهد امر در سرور چراغ خاموش فعالیت میکنند نیز مذاکراتی داشته باشید. هر چی باشه پیش قاضی و معلق بازی یکم ثقیل هست.


    البته شخصا" منکر فعالیت سالم بسیاری از بازیکنان مجموعه ش.غ نبوده و نیستم اما به گونه ای دوستان رجز خوانی می کنند که شائبه هایی در ذهن هر آدمی متبادر میسازد و خط و ربطهاش هم هر از گاهی از میان کلام خود اون بزرگواران درز پیدا میکند. داستان حاجی 30 تا و سید نه بگو 100 تا هنوز در حافظه ها... ;)


    علی ایحال در صداقت شما شکی ندارم ولی باور کنید احتمالا" شما از بسیاری حرکات داخل مجموعه خویش اطلاع کافی ندارید که موجب میشود چنین مطمئن سخن برانید.



    ما نیز چون شما منتظر شب یلدا هستیم ولی امیدوارم این سوز و سرمایی که به موازات کرونا جریان دارد موجب ریزش همراهانتان تا آن شب تاریخی نگردد. علی الحساب جوجه های ما دوتا هستند و یکی هم به تازگی شده همبازی باباش اونم با 37 سال اختلاف سنی.8)



    پ.ن 1 : شب یلدای سِرورم آرزوست;)


    پ.ن 2 : تیک تاک ... سید دف اضافه کن که رقیب اتکهای رو حاجی را زیادتر کرده بلکه گزارش بگیره :D



    شاد و سلامت باشید

    کوچیکت ناصر

  • درود به همه دوستان سرور

    آقا به ما گفتن ساعت 5 جایی نرید که قراره صدای بوم بوم از فرسنگها دورتر شنیده بشه ما هم تمام برنامه ها رو کنسل کردیم از بازار و تجارتخانه بگیر تا اصطبل و سربازخونه و.... با هیرو نشستیم در حال خوردن تخمه و پاپ کورن با آبلیمو منتظریم ببینیم کجا قراره بترکه

    یه خواهش هم از دو ساید دارم الان بهترین موقع برای دو طرفه که قبل از نشستن اتک ها بیان یه ریز اشاره کنن ببنیم کدوم طرف آنالیز بهتری داشته پلنر بهتر لانچ کرده یا دف کوردیناتور بهتر آنالیز داشته منظورم یه اشاره ریزه نه اینکه کل پلن و تارگت و... مشخص شه اگه صلاح دونستید البته اونم یه ربع قبل از نشستن اتکها که دیگه ترس آمار دادن به رقیب نباشه

  • پ.ن : قابل توجه دیپلماتهای ش.ش - ج.ش - ج.غ اگر قصد مذاکره با کسی در ش.غ را دارید بهتره بگردید دیپلمات آیندشون را پیدا کنید یا در تدارک جانشین کردن مزدورهاتون در مجموعه لیدری آینده ش.غ باشید.

    درود بر ناصر گرامی


    حقیقتا این نکته رو متوجه نشدم «در تدارک جانشین کردن مزدورهاتون در مجموعه لیدری آینده ش.غ باشید»


    بقیه‌ی ربعها ارتباطی به من ندارند و فقط توضیحم در ارتباط با ساید خودمه .


    اولا : مذاکره برای هر ربعی با ربعهای دیگر جزو اختیارات تیم لیدری همان ساید است .

    دوماً: برای مذاکره ؛ توتال با توتال یا تیم لیدری حریف مذاکره میکند و در ساید ما آقا مازیار حجت را تمام می‌کند .

    سومین نکته که خیلی برای من عجیب بود استفاده از ادبیات «مزدور» توسط شماست .

    قبل از هر چیزی تیم شمال شرق متعهد ؛ ملزم به رعایت اصول اخلاقی است و بعد از سیزده سال تراوین بازی کردن اخلاق رو برای یک صفحه در روز اتمام بازی زیر پا نمی‌گذارد و در جلسه‌ی بین لیدرها با تمامی مفاد اخلاقی بازی رای مثبت را به صندوق انداخت و برای تمامی سایدهای سرور احترام قائل است .


    ساید ما دنبال مامور مخفی ؛ نارو زدن ؛ دور زدن و پلیرهای تصنعی در سایدهای دیگر نیست و بردن براش به صد کردن واندر نیست .

    ما اومدیم از بازی لذت ببریم چه ببازیم چه ببریم .


    اینکه هر ربعی با بقیه سایدها لینکهای ارتباطی داشته باشد جزو تدارک برای جانشینی مزدور نیست کما اینکه با بسیاری از پلیرهای شما بنده حب قلبی و ارتباط دوستانه دارم ولی دوستان خودم رو مزدور جانشین خودمون نمیدونم و این نوع ارتباط رو ارتباطی دوستانه برای لذت بردن از بازی میدونم .

    قدرت ساید ما به توانایی خودمون تعریف شده و این نکته بارها در جلسات ما مفصل و مبسوط توضیح داده شده و هرکسی اصول اخلاقی در شمال شرق را زیرپا بگذارد روز بعدش با پاپ ۱ به بازی ادامه خواهد داد.


    پشت هر اکانتی فردیتی وجود دارد که برای خود احترام و شخصیت قائل است .

    به قول نبات : اینا همش یه مشت عدده.


    شادزی مهرافزون


    پ.ن

    من با تیرداد گرامی موافقم که باید آستانه تحملمون بالاتر باشه



    پ.ن

    برای تمامی دوستانی که خود یا خانواده‌شان درگیر بیماری کرونا هستند آرزوی سلامتی و تندرستی دارم.

  • آقا مهدی گل


    انتظار بیشتری ازتون داشتم. کافیه بخشی از خاطرات گذشته خویش را مرور کنید پاسخ سوالات خویش را خواهید گرفت.


    ماجرای عرفان رو اکانت آرماما و سهند در جنوب غرب و نحوه پاشوندن اتحاد Unknown یادته؟


    قصدم از نوشتن اون متن این بود راه حل اینگونه در سیاستها هنوز وجود دارد چرا که با این شیوه بازی از جانب شمال غرب آینده درخشانی برایشان متصور نیستم و این به معنای بی احترامی به بازیکنان کم و بیش بزرگ در این قسمت دنیای تراوین نیست. تنها انتقادی به شیوه سیاستگذاری هاشون بود که به نظرم کمیل جان اصل موضوع را گرفت. (امیدوارم الکی و فله ای اقدام به دیسلایک نکنند و اندکی تعقل و تدبر نسبت به موضوع داشته باشند و اگر نقدی هست در کمال احترام همچون کمیل ارائه کنند)


    چشم انتظار ریزش ها و رویشها در این بخش باشید اگر همچنان اصرار داشته باشند به این شیوه ادامه دهند.


    به شما هم تبریک میگم اگر در ادامه مسیر چنین سیاستی که فرمودید را حفظ بنمایید.



    پ.ن : تبریک میگم پیشاپیش به مهاجمین این سری اتکها و مدافعین و امیدوارم احترامها همچنان محفوظ بماند.