نقد و بررسی سرور 1 ایکس راند 2 | آغاز 6 شهریور 1399 |


  • چه جور ضمانتی مد نظرت هست؟ یا اساسا اینطوری بپرسم ، چه جور ضمانتی میشه برای " بازی پاک تو دنیای مجازی" گرفت؟

    مثلا اگه سایدی از مفاد قرار داد تخطی کرد اون سه ساید دیگه علیه اون ساید 3 به 1 کنن


    و همزمان از اعضای با غیرت اون ساید متخطی بخوان که به سایدشون فشار بیارن و...


    راه داره، باید کار بشه روش

  • مثلا اگه سایدی از مفاد قرار داد تخطی کرد اون سه ساید دیگه علیه اون ساید 3 به 1 کنن


    و همزمان از اعضای با غیرت اون ساید متخطی بخوان که به سایدشون فشار بیارن و...


    راه داره، باید کار بشه روش

    من نمیدونم تو توی کدوم دنیا زندگی میکنی یا قبل از پست گذاشتن یه چیزی مثل چای زعفرونی غلیظ مصرف میکنی یا یه گیاه دیگه، نمیدونم

    ولی خب مطمئنم وقتی پست میزاری تنها کاری که نمیکنی "فکر کردن" هست،

    فرض کن جنوب شرق و شمال غرب متا کردن، بعد جنوب شرق یکی از این قوانین که صحبت شده رو نقض میکنه و به شمال شرق ضربه وارد میکنه ،
    اونوقت شماب غرب بیاد متارو بهم بزنه و بره با شمال شرق و جنوب غرب متا کنه که جنوب شرق رو بزنن؟ واقعا؟ واقعا فکر کردی به این رسیدی؟ باز میگفتی ادمین از لیدرهای همه ربع ها سفته بگیره یکم معقول تر بود :دی ،

    پ.ن: واسه بازی پاک هیییییییچ ضمانتی نیست، واسه اثبات شدن بازی کثیف هیییییییچ راه مشخصی نیست، کلا توقعتون رو بیارید پایین، شما تو دنیایی زندگی میکنید که بلژیک (کنگو ) و چین (هنگ کنگ و ایغور) و آمریکا(همه جا) و روسیه (همه جا) و ایران (داخل کشور و همسایه هاش) و ... دارن نسل کشی میکنن یا میکردن، بعد بیانیه حقوق بشر میدن ، سازمان ملل هم فقط سرشو تکون میده ،اگه پیشنهادی دارید بنویسید (البته حسین جان به نظرم شما پیشنهاداتت رو ننویسی بهتره :دی ) واقع بین باشید،
    این جلسه برای بازی پاک، برای این هست که سرور به اون مرحله نرسه که لیدرهای ربع بیاد وسط فروم بگن "موتونیم، موکونیم، اگه موتونید ، بوکوندید" ، نه بیشتر ، قبلا سرورهایی بوده که به این مرحله رسیده!

    ضمانت و اثبات و بندها و ... فقط حکم یه کمربند ایمنی داره نه بیشتر و به نظر من جلسه تون به قدر کافی مفید بوده ، بیشتر از این انتظاری نیست، اونایی که میرن جلسه هم زندگی عادی دارن، تراوین یه تفریح هست واسشون، بیشتر از این چه توقعی میشه داشت.

  • مثلا اگه سایدی از مفاد قرار داد تخطی کرد اون سه ساید دیگه علیه اون ساید 3 به 1 کنن


    و همزمان از اعضای با غیرت اون ساید متخطی بخوان که به سایدشون فشار بیارن و...


    فرض کن جنوب شرق و شمال غرب متا کردن، بعد جنوب شرق یکی از این قوانین که صحبت شده رو نقض میکنه و به شمال شرق ضربه وارد میکنه ،
    اونوقت شماب غرب بیاد متارو بهم بزنه و بره با شمال شرق و جنوب غرب متا کنه که جنوب شرق رو بزنن؟ واقعا؟ واقعا فکر کردی به این رسیدی؟

    سلام


    سرور فینال این اتفاق افتاد! شمال شرق با تک هیرو 2-3 تا کتیبه از جنوب شرق(سایدی که ما توش بازی میکردیم) زد و حاضر به پس دادنشم نشد و 3 تا ساید دیگه متا کردن .اتفاقا همین دوستمون حاج حسین جز نفوذی های شمال تو جنوب شرق بود که دید چی برسر سایدش اومد! این پیشنهادیم که داد حاصل تجربه و درد شدیدیه که به ساید خطاکار وارد شده:D:D:D:D

    من فکر میکنم یکی از دلایل موافقت شمال شرق با داشتن اکانت تو ساید دیگه شخص ایشون باشه!

  • مثلا اگه سایدی از مفاد قرار داد تخطی کرد اون سه ساید دیگه علیه اون ساید 3 به 1 کنن


    و همزمان از اعضای با غیرت اون ساید متخطی بخوان که به سایدشون فشار بیارن و...


    راه داره، باید کار بشه روش

    سلام

    فرض که این شرط هم گذاشته میشد بعد برای اینکه ربعها زیر حرفشون نزنن و سه به یک کنن چه ضمانتی میذاشتیم؟!!!

    تواین دورباطل بیفتید اخرش به اینجا میرسه که ضمانت حرف اینه که اگه کسی عمل نکرد بهش همه پلیرها برن دم خونه لیدر ربعی که عمل نکرده شعارهای بعلاوه هیجده بدن در خونش خوب اون بنده خدا هم یا زنگ میزنه۱۱۰یا با شاتگان از خجالت این ضمانت در میاد خواهشا کاری نکنید دنبال ضامن باشیم مارو از زندان بیاره بیرون;););)

  • سلام

    باجانشینی هم میشه چراغ چک کرد واینکه اون مطلب ریجستر اکانت در مورد ساخت همر در یک ربع و زیر سایه اون اتحاد و استفاده از پوش و منابع بقیه اعضای ربع و استفاده از همر و پتانسیل اکانت علیه ربع هست.

    بنده اعلام میکنم هرربعی دوست داره بیاد صدتا اکانت تو ربع ما بزنه و تمام مسائلی که تیم لیدری میگه رو انجام بده و درخدمت ربع باشه وامار چراغهای مارو بده به ربع مطبوعش شخص من(نظرشخصیم هست)شدیدا از اینکار استقبال میکنم.

    بهتر بود میفرمودید نص صریح قوانین تراوین هست که سازندگان تراوین اعلام کردند وسالهاست پلیرهای ایران مشغول دور زدنش هستند اینا گفته شد که میدانهارو جمع کنیم و کسی دورش نزنه.

    برای ضمانت هم متاسفانه نمیشه مثل چک تخلیه از کسی چک و سفته و پول پیش گرفت یا حکم اعدام تعیین کرد براش اما با جوی که من تو جلسه دیدم و شناخت اندکم از حاضرین بعید میدونم کسی از اون جمع حاضر باشه به قیمت دوتا شدن حرف و رفتن ابروی چندین ساله تراوینی خودش زیر میز بزنه و گفته های خودشو نقض کنه(این شناخت من بود ونظر شخصیم خدایی نکرده فردا خلافش ثابت شد اینجا دوستان جریبان بنده رو امانت نگیرن لطفا)

    با سپاس

    سلام مازیار جان

    میدونی چرا روز اول پیشنهاد جلسه رو دادم و الآن هم اینهمه مته به خشخاش میذارم ؟

    چون دیدم تو میدگیم و اند گیم چی میشه و چه داستانهایی اتفاق میوفته و البته خودت هم دیدی و زیاد هم دیدی .

    ولی این سرور هم با خودم گفتم شاید یه درصد کمی شانس این باشه که به سرنوشت خیلی از سرورهای ایران دچار نشه و بنابراین حرفش رو پیش کشیدم ، که البته من فقط حرفش رو زدم و در ادامه ش هم زحمت و کار اصلی گردن شما ها افتاد.

    اما تا اینجا و با توجه به چیزهایی که از پستهای دوستان و اتفاقات تو سرور دیدم خیلی امیدوار نیستم و مضاف بر اون هم بسیار راه های دور زدن مفاد جلسه باز هست.

    مثل همون خفت که 4 روز بعد از توافق در جلسه هم اتفاق افتاد و عزیزان در ظاهر با داشتن اکانت جاسوس و چک کردن چراغ و ....مخالفت کردن ولی از گذاشتن لینک اسکات به بهانه لو رفتن اکانت اسکاتر طفره رفتن ! ، درصورتی که میشه به راحتی مشخصات اسکاتر رو پنهان کرد و بعد اینجا گذاشت.

    هر چند به این امیدوارم که اون بخش حرف شما راجع به مرام حاضرین جلسه و دو تا نشدن حرفشون درست دربیاد.

    در مورد ضمانت هم بله اینجا نمیشه چک تخلیه گرفت یا یقه کسی رو از پشت گوشی و کامپیوتر بگیریم.

    ولی میشه این ضمانت رو داد که مثلا پسفردا اگر نفوذی رو اکانت یه بنده خدایی انجام شد و کل زحماتش رو به باد دادن ، حداقلش اینکه ربعی که مسوول تخلفه هزینه ها رو جبران کنه.

    یا تو موارد دیگه اون شخص/اکانت که تخلف کرده رو از اتحاد اخراج کنن و اگر هم حمله بهش شد دیگه از اتحاد هیچ کمکی بهش نرسه.

    یا کپ/همر اکانت متخلف رو صفر کنن.

    اینا که گفتم مثالهای ساده و خیلی خامی بود که میتونید بعدا سر فرصت خیلی بهتر از اینا رو خودتون لحاظ کنید ولی میدونی مازیار جان ، درسته تو مجازی خیلی کارا رو نمیشه کرد ولی اینجوری هم نیست که هیچ کاری هم نمیشه انجام داد و میشه به یه طریقی هزینه تخلف کردن رو واسه شخص خاطی گرون کرد .

    اینکه برای اون مواردی که اعلام شده ممنوعه و تخلف محسوب میشن ، یه سری مجازات و جریمه در نظر گرفت که تو همین بازی هم قابل اعمال کردنه ، به نظرم امکانش هست .

    ضمانت اجراش هم باشه همون که شما میگی دوستان حرفشون حرف هست ولی حداقل دیگه نوع جریمه و مجازات معلومه.

    در مجموع این موضوع رو مطرح کردم چون دیدم بجز مورد کتیبه زدن با تک هیرو که جریمه ش کاملا مشخص شده که باید به همون شکل برگردونده بشه ، ولی تو بقیه موارد ، جریمه و مجازات متخلف ذکر نشده.

    سلام به شما

    من اطلاعی ندارم راجع به من چی شنیدید.

    نمیدونم هم تجربه شما از فروم در چه حده ، ولی فقط اینو بگم که تو فروم باید خیلی تحملت بالا باشه(بجز موارد توهین و بی ادبی که کلا محکومه) وگرنه اذیت میشی چون اینجا جنگ چندین برابر شدیتر از خود سروره.

    انتظار دیگه ای از تاپیکی هم که یه عده رقیب دارن توش پست میذارن نداشته باش.

    در مورد اکانتهای مولتی و اشاره من به مواضع شما در جلسه مذکور هم ،

    ارجاعتون میدم به همون پستهای اول سرور اعضای ش.غ و انکارهای شدید غارت از اکانتهای مولتی

    حالا اینکه تناقضی تو این حرفها و اون حرفها وجود داره دیگه قضاوتش با خواننده ها

    پ.ن : امیر ، ضمانتهایی که مد نظرم بود رو بالا واسه مازیار نوشتم و دیگه دوباره ریپلی نکردم.

    فقط واسم سواله ، شما که این چند سال هر بار ما حرف دوباره تراوین بازی کردن رو پیش میکشدیم ، بهمون میخندیدی و میگفتی هر کی تراوین بازی کنه $#@₩£€% و $###*&&& هست : دی ، پس چرا یه کله اینجایی ؟

    خب برادر من ، یه اکانت بساز و بیا ، چرا اینقدر خودت رو عذاب میدی😅

    عجالتا بازم باید برم بنایی ولی خوش گذشت

    تیرداد

    ویرایش : اینجور که معلومه من بخاطر کم دقتی کلمه درستی رو بکار نبردم و باید به جای

    ضمانت اجرایی

    مینوشتم

    مجازات اجرایی

    , I Thought I knew It All

    , But I Was Wrong

    ! Again

    پست 2 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط T!rDaD ().

  • ایرج جان تا جایی که حضور ذهن دارم این موضوع توسط دوستان sw مطرح شد و مخالف تاسیس دهکده توی ساید های دیگه بودن . و سه ساید دیگه با این

    موضوع مشکلی نداشتن و البته قرار شد این موضوع به دیپلماسی دو ساید مورد نظر موکول بشه.


    مصطفی جان، جنوب شرق و شمال شرق در جلسه با این کار مشکل داشتن! کسی بیاد شمال شرق دهکده بزنه سعی می‌کنیم با دیپلماسی حل کنیم، حل نشه کاتا می‌کنیم! کما این که قبلا هم این اتفاق افتاده، و شمال غرب در ساید ما دهکده زد که خب با لطف آقا محسن سنت کام حل شد و کاتا شد.


    جنوب شرق هم مشکل داره! یکی از پلیرهای ما ندانسته و بدون هماهنگی رفت خاک جنوب شرق دهکده جدید زد، بهنامِ عزیز اعتراض کرد و ما هم سریع کاتاش کردیم.


    پس این‌طور نبوده که سایدهای دیگه با این موضوع مشکل نداشته باشن. مشخص هست که شمال شرق و جنوب شرق با احداث دهکده در ساید دیگر (مثل کاری که اکانت ایمپریال کرده) مشکل دارن و موافق نیستن.


    این چیزی بود که در خاطرم مونده بود مصطفی جان. مخلص شما..


    ***


    پ.ن: برخی چیزهای در تراوین قوانین به ظاهر ساده و واضح و صریح و مشخص هست، اما عملا دور زده میشه :) وقتی بحث مرزبندی بازی تمیز و کثیف مطرح می‌شه، بحث همین‌ها هست طبیعتا! آیا انتظار دارید در مورد جنگ بر سر مرزهای ارمنستان قطع‌نامه صادر کنیم در جلسه؟


    پ.ن 2: برای اثبات تخطی از قوانین هیچ راه صد در صدی وجود نداره، برای گرفتن ضمانت در اجرای صد در صدی قوانین هم همین طور، اما همین که سران سایدها صحبت کنن و یک بیانیه کتبی ازش دربیاد و مردانه پای اون بایستن برای شروع قدم خوبی هست. آیا انتظار دارید سفته 69 میلیون تومنی بذاریم؟


    پ.ن 3: استفاده از جاسوسی برای دیدن چراغ و خواندن ام‌ام با عدم رجیستر اکانت در تناقض نیست! چرا که اساسا رجیستر اکانت در سایدهای دیگر بسیار فراتر از جاسوسی هست، و می‌تونه بالا بیاد و قوی بشه و در آینده از درون ساید ضربات سنگین وارد کنه. فکر می‌کنم همه این قدر باهوش و با تجربه هستیم که بدونیم راه‌های مختلف و متفاوتی برای جاسوسی وجود داره ;)


    -ارادت‌مند

    ایرج

  • سلام


    سرور فینال این اتفاق افتاد! شمال شرق با تک هیرو 2-3 تا کتیبه از جنوب شرق(سایدی که ما توش بازی میکردیم) زد و حاضر به پس دادنشم نشد و 3 تا ساید دیگه متا کردن .اتفاقا همین دوستمون حاج حسین جز نفوذی های شمال تو جنوب شرق بود که دید چی برسر سایدش اومد! این پیشنهادیم که داد حاصل تجربه و درد شدیدیه که به ساید خطاکار وارد شده:D:D:D:D

    من فکر میکنم یکی از دلایل موافقت شمال شرق با داشتن اکانت تو ساید دیگه شخص ایشون باشه!

    من اون سرور برای شمال شرق دوتا کتیبه تک هیرو زدم از جنوب شرق و خب اول اینکه اون سرور قانونی بسته نشده بود و شما هم با مولتی سعی کردین منحصر شمال شرق رو از تو خود شمال شرق بزنین که تایم کم اوردین


    الانم اگه توتال شمال شرق آقا مازیار قانونی رو زیر بار نره حداقل 4 تا کتیبه براش میارم


    مثل همون سرور


    ساید توافق کنه، منم پایبندم


    بعدم حرف در مورد سرورهای گذشته غلطه اون سرورا که همه صنعتی مولتی می‌کشیدن و هفت تا بیگ همر میدادن بیرون من حوصله و توان اینکار رو نداشتم اما تک هیرو کتیبه زدن رو چرا



    این سرور قرار شده همه سالم بازی کنیم


    پس الکی سرورهای قبلو پیش نکش دوست عزیز

  • درود ایرج جان، خواستم نظر شما رو جلب کنم به این موضوع که بین دوساید جنگ در جریان هست و یا قریب الوقوع ، اگر نظر شما این بوده بین دو ساید اینچنینی هم دهکده ای از تاپ اکانت های یکی از دوساید تو ساید مقابل احداث نشه اونم تو دل ساید ، بله ما مخالفیم


    اما اگر بین دو ساید درگیری وجود نداره و یک پلیر از ساید بدون هماهنگی بره یه پانزده کراپ یک خونه تو ساید روبرو بگیره بله ما موظف میدونیم خودمون رو جوابگو باشیم و حق اعتراض برای شما محفوظه


    بیزحمت این دو مقوله رو با هم گره نزنید ممنون میشم عزیز

  • یک اعجوبه در ساید پاکبازان جنوب شرق

    الله اکبر

    :saint:




    این بازیکن هفته ی پیش وسطای هفته ثبت نام کرده و سومه پیشرفت رو گرفته


    الان هم...




    سام عزیز اکثرمون می‌شناسیمش و حضورش تو سرور سطح این سرور رو بالا میاره...


    هفته ی دیگه هم احتمالا تاپ پیشرفت 8o


    یه شیرازی والسیه خسته:thumbup:



  • ابتدا تبریک میگم به مهاجم...

    و انتها یکی از دوستان کف خواب فروم بیاد میزان خسارتی که مهاجم به خودش و پتانسیل سایدش زده رو حساب کنه بذار اینجا ما حال حساب کتاب نداریم:)

    یعنی چی اخه باز پتانسیل سایدتون رو برا زدن اون کراپها حروم کردین:( البته اون کراپها با چندتا دونه گلد و مقداری پوش حاصل همکاری تیم آمرداد جبران میشه و تاوانش هم روز 210 سرور میدید...

  • الان به اون لحظاتتون افتخار میکنید؟


    خصوصیات اخلاقی پیرو قوانین نا نوشته هستند،هرکی به هرکی باشه که سنگ روی سنگ بند نمیشه چون دست بالای دست بسیاره دوست عزیز

    آدما دوست دارن خیلی کارارو انجام بدن،یه اعمالی رو نمیشه انجام داد(از توان آدم خارجه).

    یه اعمالی هم مثله کاری که شما انجام دادی واسه خیلیا کاری نداره ولی انجامش رو ننگ میدونن و انجام نمیدن.



    من جای شما بودم تو فروم پست نمیزاشتم تو بازی ام گمنام بازی میکردم و یه ناراحتی وجدان دایمی هم داشتم نه اینکه سینه جلو بدم و بگم من بودم من!!!

  • سلام دوستان عزیزم.

    لازم دونستم چند مطلب رو جهت روشن شدن برخی مسائل مبهم خدمتتان عرض کنم:


    ۱) در خصوص جلسه چهار ساید؛ دوستان گرامی توجه کنید که در دنیای تراوین هیچ کس به دفترخانه ثبت اسناد؛ جهت ثبت کلام یا موارد توافق نمی رود. واضح است که ضمانت اجرایی قابل اعتنایی هم وجود نخواهد داشت. در این فضا باید خودمان محترم باشیم و روی حرفمان بمانیم حتی اگر به ضررمان باشد. اگر پلیر قدیمی و لیدر ساید باشیم که وضع جدی تر هم می شود.


    ۲) آقا مصطفی، برادر عزیزم، اینکه شما نکته ای از جلسه را به صورت ناقص در فروم جهت تفسیر به مطلوب بیان می کنید به نظرم کار درستی نیست. چون مواردی به جز توافقات؛ مکالمات خصوصی تلقی می شود و انتشار محتوا؛ آن هم به صورت ناقص، دور از اخلاق می باشد. و البته رفتار متقابل با اینکه می توانم و موضوعش را دارم نمی کنم!(درخواست جانشینی و این صحبت ها) 😜


    ۳) مصطفی جان ظاهرا فراموش کردید که موضوع داشتن اکانت در ساید مقابل که مطرح شد در ادامه بیان شد که مورد جنوب شرق همان اول سرور تحویل سایدشون شد و خودشان تایید کردند و مورد دیگر همان شب به دلایلی که گفتیم حذف شد. ما حتی می توانستیم داخل دیسکورد یا واتس اپ بعضی سایدها رو هم چک کنیم که صرفا به دلایل اخلاقی منصرف شدیم. با صداقت کامل هم در جلسه اعلام کردیم همه موارد رو و اگر ریگی به کفشمان بود نیازی به طرح موضوع نداشتیم و این کاملا واضح است.

    اگر ادامه مطلب را هم بیان می کردید سوتفاهمی پیش نمی آمد. هر چند الان هم اعلام می کنم اگر سایدی بتواند از اکانتی از جنوب غرب چراغهای اکانت ها را چک کند ما مشکلی نداریم چون بر خلاف قوانین نیست و همه سرورهای معتبر هم بر خلاف رید کلان مولتی ها، اجرا می شود.


    ۴) مواضع رسمی جنوب غرب، صرفا توسط اعضای شورای لیدری(که اعلام شده است) بیان می شود و نظر بقیه پلیرها و عزیزان صرفا نظرات شخصی می باشد و ارتباطی به سیاست های ساید جنوب غرب ندارد.


    ۵) در مورد دوستانی که منتظر درگیری در سرور و آتش زدن دهکده ها و شور و غوغا هستند عارضم که با توجه به اینکه سرور نرمال هست و باید برای تایم طولانی آماده رقابت باشیم و البته با لحاظ تعداد پلیرها که برای سرور نرمال کم هست، منطقی است که اوایل سرور در این شرایط پیش برویم.


    پ.ن۱: مدتی زیادی هست که پست فنی نمی بینیم.

    پ.ن۲:برای هر اتکی سراغ گزینه تقلب نرویم!

    پ.ن۳:راست باز و پاک باز و امیر باش!

    پ.ن۴:تعداد ناتارها بالانس نیست جناب ادمین اصلاح کنید!

    پ.ن۵:دکترنوید چراغ ها رو خاموش کن کسی نتونه چک کنه.


    موفق و شاد باشید رفقا

  • با سلام

    اول تبریک میگم به بچه های گل ساید NW که تو تمام‌مراحل پلن کمک کردن چه آماده سازی چه پلن ریزی چه لانچ و دوم تبریک میگم به اکانت مدافع gone hero که اینسرت های خوبی زد ولی خب کافی نبود و البته یه اشتباه کشنده هم فکر میکنم داشتن که بعدا باید لینک هارو با دقت ببینم تا بگم


    در مورد چگونگی پلن و عکس ها بچه ها به زودی عکس و توضیحات رو میذارن

    امیدوارم این پلن نوید یه سرور جذاب و پر زد و خورد رو تو ادامه سرور بده چون هدف اولیه ساید ما بازی تو یه سروره جذابه و همون جوری که بارها گفتیم حرف هامونو تو بازی میزنیم نه کل کل های بچه گانه فروم .

  • سلام

    بوم بوم ریختید تو فروم خوب لینکشم بزارید :) همه ببینن دیگه !!

    چقدر نیرو کوبیدید واسه این ده

    چقدر چیف تو چیف هم خوردید هم دیگه رو خفت کردید


    واقعااااا بوم بوممم !!!!

    2 برابر گان هیرو نیرو کوبیدید که گان هیرو رو چیف کنید؟


    پلنرای کی بودیییید شما !!


    پ.ن: دژکوب اینطوری پلن میرفتید؟

  • به نام خداوندگار تیم ورک و فرا تر از آن


    تیم شمال غرب با افتخار تقدیم میکند


    دقایقی پیش تیم شمال غرب در پلنی زیبا موفق شدند دو دهکده دیفالت و نان کپ اصلی اکانت Gone Hero را با کمترین خسارت به مجموعه شمال غرب اضافه کنند





    فراورده این پلن برای شمال غرب چیف شدن دو همر از اکانت تاپ ریدی مجموعه آمرداد بود

    (لینک های تکمیلی زیر همین پست مشخص است)


    تفکر تیم لیدری شمال غرب بر این بود که دفاع ساید جنوب شرق به اکانت های viana و tak shakh بره که با توجه به نتایج به طور حتم تیم پلنری شمال غرب کاملا موفق بوده


    در ادامه این پلن اکانت K A M A N D A R هم چنج کرد و کپ هایی که این همه جنوب شرق به جلو بودنشون میبالید در سطح ۱۰ به کار خودش ادامه خواهد داد



    از تمام عزیزانی که در تیم پلنری شمال غرب حضور داشتن و با تلاش خودشون موجب شادی سرور (شما بخونید هدر دادن پتانسیل ها) شدند متشکریم

    جا داره یه عذر خواهی هم از عزیزانی کنیم که خیلی دوست داشتن همر بدن و شرکت کنن در پلن اما دیگه واقعا نیاز به همر بزرگتر نداشتیم


    اما gone hero

    بهتون خسته نباشید میگم عزیزان من از تیم شما فقط کسری جان رو تا حدودی میشناسم و مطمئنم که اونقدر پتانسیل زیادی دارید که جنوب شرق به بهترین نحو در ادامه از شما استفاده خواهد کرد تا هر چه بیشتر به بهتر شدن این سرور کمک کنید


    خسته نباشید آخر هم هدیه میکنیم به تیم دف جنوب شرق به خصوص اشکان سرلشکر عزیزم ایشالا در ادامه سرور پر هیجانی ببینیم


    سپاس بی کران

    تیم پلنری شمال غرب

    Saman

  • تبریک به شمال غرب بابت پلن موفقش ، اشتباه بنده باعث شد همر دیفالت از دست بره ... روز 50 بازی هست ، توی نرمال وقت زیاده و ایشالا که جبران میکنیم ، پرسپولیس 10 نفره تا دقیق 79 ، 2-0 عقب بود ، 3-2 برد :) ما که هنوز دقیقه 15 بازی 1-0 عقب افتادیم :) خیلی وقتا میزنیم ، خیلی وقتا هم میخوریم :) اما پلن خوبی بود ، تبریک به افراد شرکت کننده و همچنین طراحان و لانچ کننده هاش ...


    پ.ن : تبریک خیلی ویژه تر به کسانی که از خودشون چیزی ندارن فقط آویزون بقیه هستن :)))

    پ.م 2 : تبریک به امپریال تیم ، بنده نظر شخصیم اینه که تراوین باید همینجوری باشه پر از زد و خورد ... جدای از مسائل اینکه غارت تیم ایشون یا خیلی از اکانت های تمامی ساید ها سالم بوده یا نه یا هرچیزی که بنده قضاوتی ندارم ، همین که با هیجان بازی جلو بره خوبه ... حداقل برعکس سروری که طرف با 180 تا مولتی رجیستر کردن ، میره بیابون و مولتی میزنه و افتخارش همینه ، اینجا سرور از اول جذاب شروع شد ... سوای از رقابت و اینکه در آینده چی پیش میاد یا الان چی شده ، حرکت ایشون رو دوست داشتم
    پ.ن 3 : نظرات شخصیه ، نه نظره سایده نه نظره کل پلیر های اکانتمون

  • لووووووووووووووووووووووووووووووووووول




    یعنی از این بدتر نمیشد از این دمپایی ها به صورت موفقیت امیز استفاده کرد . البته اگه دیوار میشدن بدتر بود ولی ده دیفالت زدید :))


    موفقیت های این پلن به صورت زیر خلاصه میشه :


    1. نشان دادن لانچ هماهنگ و همزان به چندید تارگت به صورت همزمان .          

    خوب این افرین داره و حرکت قشنگی بود.


    2. ازاد سازی ده دیفالت.

    شاید در دراز مدت حتی پوینت مثبت واسه اکانت گان هیرو حساب بشه. ایدیین اینو قبلا توضیح داده بود . تنها نکته منفی این بود که اون ده نیرو داشت که در قسمت بعدی توضیح دادم چه قدر هزینه نابود کردن اون نیروی هجومی رو دادید


    3. از بین بردن یک همری که حدودا 14 کیلو مزدور و 12 کیلو تیر انداز داشت .

    هزینه : حدود 10 کیلو پیاده . 10 کیلو سواره. اعداد دقیق نیستند ولی نسبت خرج و کسب تقریبا یکی بوده ...

    اگر این پلن تارگتش .... بود میتونست خیلی تاثییر گذار باشه . یعنی با همین اجرا و تارگت صحیح دستاورد میتونست به شدت بزرگ تر باشه . نه بوم بوم تو خالی





    اون جوری که بوم بوم کردید بوم بوم نداشت. لانچ ها خوب بود. ولی دمپایی ها بشدت میتونست بهتر استفاده بشه.

    به صورت ساده . پلنر ترسو بود و ریسک نکرد ضربه کاری بزنه . فقط میخواست پلن شکست نخوره که بهش بگن افرین


    بزرگ ترین دستاورد این پلن فکر کنم برای جنوب شرق بود که باعث شد کشاورزی به اتمام برسه و دف سازی به مقدار سنگین استارت بخوره . تازه کلی تمرین اینسرت هم کردیم.


    احتمالا اجرای این پلن بعد ها باعث جلو افتادن جنوب شرق بشه . قبلا هم به چندین شخص گفته بود . بعضی مواقع اجرای یک پلن ضررش بیشتره به خاطر عواقب تیمی ای که داره ...




    من باز هم سرم شلوغ بود با عجله پست نوشتم ولی مهم ترین نکته اینجاست . بوم بوم نه نان کپی رو زد . نه کپی . یه دیفالت ساده .




    مرسی از شما واسه بوم بوم

    آزاد شدم :دی


    Pr!est, A L B 0 R Z, 13th LeG!0n, L0st LeG!0n, ADraSTe!a, Alex!a & nobody, Roman AnV!iL, Ch3St3

    PARS HIT ACE ELDERS .??. WINNERS ..??.Wild&Brave




    PuPPeT MaSTeRs

  • دوست عزیز انسان بودن زورکی نمیشه باید تو خون ادم باش اینا همه بهونه هستش

    خیلی وقت ها هستش که باختن بیشتر از بردن ارزش داره!!