نقد و بررسی سرور 1 ایکس راند 2 | آغاز 6 شهریور 1399 |

  • انتظار میره جناب مازیار خان عزیز دل در این خصوص اولاً روشنگری نموده و ثانیاً اعلام نمایند با چنین تخلفاتی که مطرح میشوند از این پس و با تایید شواهد به اثبات میرسد چگونه برخورد خواهند داشت.


    آیا رفتن آیدین دوست داشتنی به این دلیل بوده است؟(دست کم یکی از دلایل رفتنش)

    با سلام خدمت دوستانه گرامی


    بنده بصورت تفننی و تستی این سرور ثبت نام کردم و مثل همیشه ساید شمال شرق


    من تا الان با مازیار بازی نکردم اما به عنوان کسی که تو شمال شرق پیر شده اینو بگم که اسم هر کسی بالا باشه در این ساید و اجماع روش باشه ازش حمایت می‌کنیم.


    مسائل شمال شرق و تخلفاتش به خودش مربوطه و اگر کسی حساب کتاب برا ساید شما نمیکنه به معنای این نیست که تخلف ندارین بلکه به این معناست که سایدای دیگه وقتشون بیشتر روی بازیه..


    همه این سرور دنبال بازیه تمیز هستن اما این عدالت طلبی سوژه ی سیاسیه شما نباید باشه


    کم کاری هامون رو پای تقلب و تخلف دیگران نزاریم


    من در شمال شرق کاره ای نیستم

    نظر شخصیه من از سیاست سایدم جداست

  • رضا جان متاسفانه من با گوشیم با گوشی بلد نیستم دو نفر رو ریپلای کنم اما با حرفات کامل موافق نیستم شاید همین فروم ها باعث شده که ایمپریال اونجا باشه حتی به غلط

    سلام مجدد


    ببخشید فقط این قسمت به من ربط داشت که reply کردم:


    اگه واقعا اینطور هست پس حق دارید... ولی بازم شخصا دوست ندارم که تنها با بازی خودم رو سرگرم کنم (البته اینم قبول ندارم که فروم بی محتوا باشه) به عنوان مثال این مباحث آموزشی که تو چند پست اخیر مطرح شدند (از طرف سعید ملا، شما، و Diablo) برای منم جالب بود؛ امیدوارم بیشتر از این پست ها ببینیم.

    سلام


    درست میفرمایید، شوالیه شاید بهترین نیروی غارتگر نباشه اما اینکه کلا جزو تحلیل شما نبود (حذف شد) منو به شک انداخت که نکنه با تغییرات این سرور، این بندگان خدا (:دی) هم خدشه ای در عملکردشون وارد شده.


    یه ایده ای هم هست که من یکی دو بار از دوستان غارتگر سرور های IR شنیدم (و واقعا تا اینجای کار نمیدونم درسته یا نه! پس لطفا منو به نوبی خودم و بزرگی خودتون ببخشید): میگفتن، شوالیه رومن وقتی سطح آهنگریش (قدیم زره سازی و اسلحه سازی) بالا بره، مقاومت خیلی بهتری نسبت به بقیه رقبا پیدا میکنه و توی فارم هایی که دفاع بالا دارن (مثل دیوار و اقامتگاه) دیگه اون یه دونه هم نمیمیره و حالگیری نمیکنه. حالا دیگه دوستان رومن باز بیان تصدیق یا تکذیب کنن 8|




    پی نوشت: نه عزیز شما به قضیه مثبت نگاه کن و باور بفرما قصد بد و غرض در کار نبوده.




    رضا،

    سرباز جنوب شرق

    روزگاری بود که میگفتن، "تراوین، بهانه با هم بودن"


    الان اینطور شده که "تراوین، مکانی برای توهین، رفع عقده ها و نمایش شخصیت پنهان خیلی ها"

    پست 2 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Motivated ().

  • دروودی بی انتها به عزیزان حال حاضر در هر 4 ساید سرور....

    همونطور که امروز به داروغه اتون گفته شد برای آموزش راید سالم لطفا وقت قبلی رزرو کرده و با تدریس مرتضی واروار و اینجانب از آموزشها بهره کامل و کافی رو در تیم اسپیک ببرید.

    یچندتا عکس الکی میزارم با تایمش که گویای همه چیز باشد.


    نقل قول از مرتضی: برید از لیدرتون بپرسید رید ما سالمه یا خیر.

    نقل قولی هم از خودم:از اب گل نشده ماهی نمیشه گرفت:))

    دلایل رفتن آیدین ربطی به اینگونه مسائل نداشت، با مدرک و سند ثابت میشه ریدرهای شمال شرق رید توافقی نمیزنند.


    تاکید میکنم به تایم عکسها به دقت نگاه کنید.بازم اگر شک و شبهه ای بود(که ذره ای واسمون ارزش نداره)جهت مسوم نشدن فروم درمورد ربع شمال شرق

    مدارکی مبنی بر ساعتهای 16:36 تا19:57 فردا ارائه خواهد شد.امشب خستم.:دی

    بهنام جان عزیز دل نیای بگی فتوشاپه از ماهم:)))) من اهل فتوشاف نیستم رید توافقی بزنم میام وسط فروم میگم زدم از هیچی هم باکی نیست.


    تا ناتار هست چه حاجت به رید توافقی.


    موفق و پایدار باشید.

    ارادتمند شما

    --

    مجید پرشیا

  • برو بچ قدیم رو یک چیزایی غیرتی بودن :


    مثل خاکه سایدشون :!:

    مهم نبود چندتا اکانت فدا میشه یا عقب میافته اما هیچوقت اجازه نمیدادن کسی با کپ زدن تو سایدشون به حریم خاکشون تجاوز کنه ;)


    بجای تحلیل های آب دوغ خیاری، و خاله زنک بازی تو فروم، تمرکزتون رو بزارید رو بازی و عزت و اقتدار ساید جنوب شرق، کم بازیکنای بزرگ نداشته این ساید، کجان بزرگای جنوب شرق:?:

    یکی از بهترین سایدای تاریخ تراوین ایران برای زدن یک کپ در درون خودش به چالش افتاده


    غرور داشته باشید...

    برد مهم نیست...

    نترسید و سایدتون رو پاک کنید...

    عزتمندانه بازی کنید...

    فروم جای خوبی برای جبران عقب ماندگی های درون بازیتون نیست...


    قدیما ارزش ها فرق داشت


    و من الله التوفیق

  • سلام دوست عزیز کوتاه و مختصر عرض کنم تعداد درخواستیا زیاد باشه برای اموزش رید سالم ایپی تیم اسپیک رو براتون میزارم مانا باشید<3<3

  • درود و خسته نباشید


    راحت بریم سر اصل مطلب


    وزیر جوان اعلام کردن هشتاد نود تا پلیر هستن

    ولی دوبرابر اکانت هست الان جنوب شرق


    ما همچنان میگیم مولتی نداریم


    کل این بحثها بر سر این هست که پیش از سرور تو‌ تیم لیدریشون ننشستن یه انالیز کنن ببین نژاد مصری چه مزایایی داره و الان تمام این رنجش و ناراحتیشون از همین هست


    دوستان فرق مولتی اکانتی و پوش رو‌نمیدونن ، حرفی میمونه دیگه؟


    لینک پوش خودشنو ‌میذاریم کف فروم ، اون واسه جابجایی منابع بوده :)


    اسکرین از اتحاد ساید روبرو میخوان :|


    دنبال سه به یک هستن :)


    اخر سرم آرداشونو ریختن و‌....



    ببینید دوستان از خوبیهاتون گفتید ما هم تا حالا فروتنانه براتون دست زدیم گفتیم ایول ، گفتید واندر صد کردیم گفتیم جدی مگه صد هم میشه!!! ایول


    ختم کلام اینه که این سرور اومدیم لذت ببریم در کنار امرداد ، شما هم که کاکو‌سعید گفت دارید لذت میبرید ، خیلی هم عالی با لینک‌ صحبت کنیم دیگه و بحثای خاله زنکی و تحلیلهای صد من یه شاهیو از کف فروم جمع کنید دیگه



    پینوشت : کاکو جان این دوتیم که الان ادغام شدن تو شمالغرب اندازه تعداد نفرات اتحاد خودت واندر صد شده دیدن ، توش از پلیر سرور تست ای ار قدیم هست، تا مولتی هانتر همون ای ار، تا ...دلیل اینکه بعد چند سال جمع شدن کنار هم بازی کنن تنها و تنها لذت بردن ناب از تراوینه و دلیل اینکه شما رو هم انتخاب کردیم به عنوان رقیب ادعاهاتون‌تو تاپیک امادگی بود


    پس به اندازه ادعاتون بزرگ باشید و این بحثهای الکی رو ادامه ندید


  • کدوم چالش ؟ . کدوم تلاش ؟ . هنوز هیچ گونه تلاشی بابت زدن اون کپ انجام نشده. کلا هر ساید 30 تا بازیکن هم نداره بعد فدایی و چشم بسته بازی کنیم ؟ . الان قرار به جوگیر شدن ما هست ؟؟؟؟


    به واقع همین که پتانسیل ساید شمال غرب به خاطر ایشون حروم شده و مجبور هستند به جای تمرکز رو بازی خودشون از ایشون حمایت کنند و هیرو شون رو در خدمت ایشون بزارن واسه ما کافیه.

    زدن دهی که خودش داره به خودش ضرر میزنه هیچ معنی ای نداره . ما لذت میبریم از پاپ بازیمون. ایشالله هر وقت لازم شد مزاحمش میشیم ولی احساس میکنم نیازی نیست . تارگت های تو خاک شمال غرب خوش مزه تر هستند.

    آزاد شدم :دی


    Pr!est, A L B 0 R Z, 13th LeG!0n, L0st LeG!0n, ADraSTe!a, Alex!a & nobody, Roman AnV!iL, Ch3St3

    PARS HIT ACE ELDERS .??. WINNERS ..??.Wild&Brave




    PuPPeT MaSTeRs

  • سلام ناصرجان

    ببخشید چون باگوشی هستم از نقل قول پست شما معذورم اما بریم سر اصل مطلب و پاسخ شما:

    اول این رو بگم شما چندبار در مورد ایدین سوال و زیر پوستی سیاستهایی که از قدیم از شما سراغ داشتم و میشناختم رو خواستید اجرا کنید من هم زیر سیبیلی رد کردم صحبتهاتون رو اما ظاهرا شما تا جواب نگیرید شبها راحت نمیخوابید پس مختصر و مفید جواب این قسمت رو بدم;

    دلیل رفتن ایدین هرچی باشه یک مسئله درون ربعی و بهتر بگم درون یک گروه چهارنفره بوده وهیچ ربطی به تخیلات و خواسته های قلبی بعضی از دوستان نداشته ایدین همیشه دوست عزیز من بوده و خواهد بود پس لطفا اگر سوالی درمورد رفتن ایدین دارید از خودش سوال کنید واینجا از این مسئله برای پیش برد سیاستهای انچنانی استفاده نفرمایید.

    مطلب بعد در مورد غارت که فرمودید در جریان باشید که شرلوک هولمز و پوارو هم که ظاهرا طبق شنیده ها از شخصیتهای مورد علاقه شما هستند تمام هوش و ذکاوت خودشون رو برای مجازات متهمان به کار میبردن اما در نهایت قضاوت را به محکمه و قاضی عادل میسپردن لطفا اگر مردک محکمی دارید ابتدا به جای پست گذاشتن در فروم به محکمه سرور یعنی مولتی هانتر اعلام کنید و منتظر رسیدگی باشید ممنون.

    و مطلب مهمتر دوست عزیز در این سرور و در شمال شرق چندین تیم که هر کدوم هم برای خودشون سوابق درخشانی دارند ثبت نام کردن و ما به دلایلی تازه شروع به اشنایی و هماهنگ شدن با هم کردیم پس لطفا این ربع را با ربعهایی که با برنامه ریزی قبلی و باهماهنگی وارد بازی شدن مقایسه نفرمایید.

    اما مطلب بسیار مهمتری که لازمه بگم بنده به عنوان لیدر شمال شرق اعلام میکنم در این سرور به شدت با کارهای ناپسندی مانند خریدن اکانت در ربعهای دیگه برای دزدیدن کتیبه،زدن همر ربع به واندر خودی و از این قبیل مسائل برخورد میکنم و هر نوع خسارتی از این نوع از طرف پلیرهای این ربع انجام بشه بشدت باهاش برخورد میکنم(کتیبه تک هیرو بیاد با تک هیرو برگردونده میشه و.....)ولازم به توضیح هست که این شامل پلنهای نظامی که با تواناییهای ربع خودمون انجام بگیره نیست فردا اگر با پلنی نظامی کتیبه ای دزدیده شد درخواست برگشت وهزار داستان دیگه نشود.

    پ.ن:چند پست قبل هم از خفت یک اکانت اسم بردید و من رو شاهد گرفتید لازمه عرض کنم اون خفت اگر هم بوده در سرور۲ بود که تو اون زمان من تو سرور نبودم و اطلاعی ازش ندارم.

    سپاس

  • سلام به دوستان

    میگم چه زود مولتی های دوستان اماده شده خدا قوت پهلوان خسته نباشید دلاور

    یه سرور سالم بازی میکردین حداقل

    مشتی باش که اگه به صلیب هم کشیده شدی مسیح باشی نه مترسک مزرعه !!!

    ALIFX&POYA

    Sajad 33YED

    MASOUD NOOB

    REZA ROYAL

    ASHKAN CAPTAIN


    <3CAPITAN TEAM<3

  • مطلب بعد در مورد غارت که فرمودید در جریان باشید که شرلوک هولمز و پوارو هم که ظاهرا طبق شنیده ها از شخصیتهای مورد علاقه شما هستند تمام هوش و ذکاوت خودشون رو برای مجازات متهمان به کار میبردن اما در نهایت قضاوت را به محکمه و قاضی عادل میسپردن لطفا اگر مردک محکمی دارید ابتدا به جای پست گذاشتن در فروم به محکمه سرور یعنی مولتی هانتر اعلام کنید و منتظر رسیدگی باشید ممنون.



    با سلام و احترام ...



    در تاپیک قبل استارت سرور فراخوان زده میشه برای سرور پاک و بی بات . پس قبول کنید که از دست اشخاصی که رعایت نکردند دلخور باشیم.

    من خودم با همین عنوان اومدم و چند نفر هم با همین وعده به سرور اوردم.


    وقتی میبینم نیست شرمنده دوستانم شدم میخواید اعتراض نکنیم ؟؟



    همون طور که شما خیلی زیبا اعلام میکنید از بازی کثیف در ساید خودتون حمایت نمیکنید انتظار دارم ساید شمال غرب هم همین رفتار رو داشته باشه.


    ساید های جنوبی هم همین طور!

    آزاد شدم :دی


    Pr!est, A L B 0 R Z, 13th LeG!0n, L0st LeG!0n, ADraSTe!a, Alex!a & nobody, Roman AnV!iL, Ch3St3

    PARS HIT ACE ELDERS .??. WINNERS ..??.Wild&Brave




    PuPPeT MaSTeRs

  • لینک پوش خودشنو ‌میذاریم کف فروم ، اون واسه جابجایی منابع بوده :)

    محسن جان فدات شم

    کسی با دلاور پوش نمیزنه ، بخوایم پوش بزنیم گرزی و تی کی میسازیم و نه دلاور نیزه!


    همون طور که جراتشو داشتم اومدم بابت نیرو ریختن تو فارم که کار شما نبود معذرت خواستم ، الانم میگم پوشی نمیزنیم


    یکی از بهترین سایدای تاریخ تراوین ایران برای زدن یک کپ در درون خودش به چالش افتاده

    اول اینکه آروم باش حاجی ، هنوز که عصبانی هستی مثل راند 4

    بعد ما هنوز نزدیم تا چالش بیوفتیم .... شنیدی میگن واسه یه اعدامی ... انتظار واسه اعدام سخت تر از خود اعدامه ؟!

    بعد ما با وجود ایشون کلی کارای قشنگ تو ش غ میتونیم کنیم

    چرا بزنیمش؟

    هست دیگه واسه خودش!! خودشم که میگه اصلا سختی نمیکشه واسه گندم منفی و از بازار پوش نمیشه, و با 500 تا گرزی گندم اون دهو میده !

    بی باک کی بودی تو آخه مجید کاشونی !!

    ولی خدا از این ناتارا به ما هم بده مجید ! به قول قزوینیا " بالام فک کونم ( کنم بخون ) مال ما پوچ ست ناتارامان ) از سر ظهری همین جوری ناتارات 50ک 50ک منابع میدن بهت :))))


    پ.ن: مرتضی میرفتی ج غ دیگه :) اخر خاک ش ش کشید بهتو؟

  • یه ایده ای هم هست که من یکی دو بار از دوستان غارتگر سرور های IR شنیدم (و واقعا تا اینجای کار نمیدونم درسته یا نه! پس لطفا منو به نوبی خودم و بزرگی خودتون ببخشید): میگفتن، شوالیه رومن وقتی سطح آهنگریش (قدیم زره سازی و اسلحه سازی) بالا بره، مقاومت خیلی بهتری نسبت به بقیه رقبا پیدا میکنه و توی فارم هایی که دفاع بالا دارن (مثل دیوار و اقامتگاه) دیگه اون یه دونه هم نمیمیره و حالگیری نمیکنه. حالا دیگه دوستان رومن باز بیان تصدیق یا تکذیب کنن

    درود

    درسته اهنگری رومن بهتر عمل میکنه مثلا استپ رایدر سطح 20 قدرت هجومیش 150 ولی شوال سطح 20 قدرتش 157 در حالی که هر دو در حالت پایه 120هستند

    البته احتمالا به خاطر گندم خور بالاتر نیروهای سواره رومن میباشد مثل برتری ردیاب و خبر چین نسبت به جاسوس با سطح اهنگری مشابه

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط spower: اصلاح اطلاعات ().

  • درود برشما بزرگوار

    اول صحبت باید ابراز خوشحالی کنم از اینکه سعادت پیدا کردم در یک سرور که عزیزی مثل شما توش بازی میکنه حضور داشته باشم واز شخصیت و بار علمی شما بسیار چیز یاد بگیرم.


    البرز عزیز حرف شما کاملا متین و پسندیده هست اما همونطور که قبلا گفتم تیم امرداد با برنامه ریزی از قبل امدن تو این سرور ولی ربع ما تشکیل شده از تعداد زیادی تیم که هنوز هم کاملا با هم اشنا نشدیم پس طبعا زمان لازمه تا بعضی مسائل حل بشه.(باز میگم سپاسگزارم از تیم امرداد که مرد و مردونه پای حرفی که زدن ایستادن)

    اما مطلب اصلی البرز جان من درحال حاضر چیزی رو که مد نظر دارم برای مقابله با بازی ناپاک و به شدت روی اون تاکید دارم و از تمام دوستان اتحاد بزرگ آریانا خواستم همون مطالبی بود که تو پست قبلی بهش اشاره کردم به علاوه استفاده از بات و مولتی صنعتی و کلونیهای انچنانی و.......یکی از مهمترین مسائل برای من پاسخ دادن یک اکانت نهایتا ظرف بیست و چهارساعت به نامه ها و حضور در تیم اسپیک،تلگرام و......هست که نشون بده پلیر مشخصی رو اکانت بازی میکنه و فکر نکنم به عنوان لیدر که نه قانونگزار و نه مجری قانون هستم بیشتر ازاین از من بر بیاد اگر کار دیگه ای هست و من بلد نیستم ممنون میشم شما یا بزرگواران دیگر به من یاد بدن.

    واما مطلب بسیار مهم من اینجا باید بگم بسیار تو سرورهای قبل پیش امده که اکانتی توی جنگ اسیب دیده یا سربازخونه و اصطبل بزرگ روشن کرده یا به هزاران دلیل دیگه احتیاج به منابع داشته وبه علت محدودیت و زمان طولانی رفت و امد تاجرها به اون اکانت اجازه داده شده که از اکانتهای دیگر اتحاد برای دریافت منابع اتک غارت بزنه و منابع رو سریعتر بدست بیاره قطعا تو این سرور هم چنین کارهایی انجام خواهد شد اینو گفتم که جلوگیری کنم از حرکات ژانگولر و سرگرم کننده بعضی دوستان در فروم که با گذاشتن دوتا عکس نخوان چیزی رو ثابت کنن!!!!!

    چون داشتیم تو سرورهای قبل که طرف با این کار ما ازتاپ غارت خارج میشد و برای دادخواهی از مولتی هانتر شروع میکرد به نامه زدن تا ادمین تراوین در آلمان اخرش هم که بی نتیجه بود فحاشی شروع میشد به ما اینو گفتم که از الان جلوی فحش خوردن خودمو بگیرم چون مثل سابق دیگه فحش خوردنم ملس نیست:):)

    در هر حال بسیار مشعوف شدم از اینکه پست بنده رو نقل قول کرده و نیم نگاهی از محبت به بنده داشتید.

    سپاس

  • در تاپیک قبل استارت سرور فراخوان زده میشه برای سرور پاک و بی بات . پس قبول کنید که از دست اشخاصی که رعایت نکردند دلخور باشیم.


    کدوم چالش ؟ . کدوم تلاش ؟ . هنوز هیچ گونه تلاشی بابت زدن اون کپ انجام نشده. کلا هر ساید 30 تا بازیکن هم نداره بعد فدایی و چشم بسته بازی کنیم ؟

    سلام


    عزیز شما که خودت میگی هر ساید بیشتر از 30 تا پلیر نداره و الان ناراحتی از این وضعیت میشه بگی صدو خورده ای اکانت توی سایدتون چجوری اومدن بالا ؟؟ نمیشه خودتون دروغ بگید بعد بیاید کف فروم بگید دروغ بد زشته!


    یه سوزن به خودتون بزنید بعد یه جوالدوز به مردم!



    همه ساید ها مولتی دارن نمیشه هم نداشته باشن چون نیاز بازی اینجوری که باید تعدادی اکانت باشن که دف بسازن و موقع لزوم پوش کنن و .... !اگه بخوایم تو هر سایدم همین 30 تا پلیر یه اکانت داشته باشنو از همونا هم دف بکشن هم همر با دوتا پلن کل دفها صاف میشه واسه واندر دفی نمیمونه



    نظر شخصیم بود


    ارادت

  • انگار یادتون رفته سرورهای پیش طرف 200 تا مولتی می‌ساخت با بات می‌کشید بالا


    الان یکی هنر کنه بتونه بصورت سنتی دوتا مولتی آپ کنه بیشتر از این هم هزینش و هم وقتش مقرون به صرفه نیست


    حالا ممکنه یه اکانت 5 تا پلیر داشته باشه بعد نفری دوتا بکشن بالا یک اکانت اصلی شاخ از توش در بیارن که اگر همون 5 نفر 5 اکانت اصلی می‌کشیدن بالا هم وضعیتشون به نظر من بهتر از یک اکانت اصلی و خیلی شاخه


    حالا این وسط اگر کسی اونقدر وقت و هزینشو داره که بیشتر از دوتا مولتی بکشه بالا دمش گرم حقشه بیشتر حال کنه چون بیشتر وقت میزاره


    مولتی صنعتی با بات و... که طرف وقت چندانی هم نمیزاشت بازی رو خراب کرده بود، بصورت سنتی یکی نهایت سه یا چهار تا بکشه چه ایرادی داره؟


    البته اینا رو هم دوستان جنوب شرقی میدونن و قبول دارن اما اینکه بیایم یک شعار پیراهن عثمون کنیم و باهاش تلاش و زحمت سایدای دیگه رو زیر سوال ببریم خیلی حرکته چیپیه


    در کل دوستان جنوب شرقی بخاطر نداشتن سیاست معلوم در فروم و عدم هماهنگی ممکنه حرفی بزنن و جرقه ی یک اختلاف با یک ساید دیگه رو بزنن


    پیشنهادم اینه که از این به بعد محتاطانه تر مطلبی بزارن


    پ. ن : ساید توتال ها، جنوب شرق:thumbup:

  • صرفا جهت اطلاع !!!




    دوست عزیز شما از یه استدلال غلط می خوای نتیجه ای درست بگیری و سعی میکنی همه رو مجاب کنی.


    پ.ن: شرمنده با گوشیم نتونستم کامل بنویسم وقتشم نداشتم.


    پ.ن: می خوای ایمپریالو بیاریم تو اتحادتون ببینیم تروپش تو اتحادتون چندمه؟;)

    مرد دلیر به هنگام ستیز و نبرد همراهانش را نمیشمارد.

  • سلام به شما

    اتفاقا به نظر من 3 تا ساید دیگه باید ممنون و وام دار جنوب شرق باشن که اینهمه تو تاپیک علیه مولتی بازی مته به خشخاش گذاشت و به قول شما پیرهن عثمان ازش ساخت .

    چون اینکار حداقل یه درصدی باعث شد که بازیکنان 4 ساید کمتر دنبال مولتی اکانت برن و همونطور که الآن میبینیم این سرور نسبت به همه سرورهایی که تو چند سال اخیر ران شده از بابت مولتی بازی وضعیت نرمال تری داره.

    وگرنه بله ، مولتی اکانت تو این سرور هست ، تو هر 4 ساید هم هست ، اما مقدارش قابل تحمله (بجز چند تا اکانت معدود که عملکرد و هویتشون کاملا مشخصه ) و دیگه خبری از اون وضعیت فاجعه بار سرورهای قبل نیست که اصلا آدم رغبت نمیکرد برای بازی وقت و هزینه کنه .

    در واقع اگر اونقدر سروصدا و پروپاگاندا راه نمینداختیم ، این سرور هم یه کوفتی میشد مثل بقیه سرورها .

    البته در این بین نقش مثبت ادمین و مولتی هانتر و تلاششون برای عمل به وعده ای که دادن نباید دور از چشم بمونه و جای تقدیر و تشکر داره .

    ضمن اینکه برخلاف تصور شما ، سیاست ج.ش تو فروم کاملا هماهنگ و مشخصه .

    اگر به نظر شما هماهنگ نیست و تناقض میبینید ، دلیلش اینه که شما احتمالا خیلی آدم ساده و دل پاکی هستی :دی

    راستی ، هفته دوم سرور اون پیشنهاد رو دادم که کسی نشنید ، ولی هنوز هم دیر نشده که لیدرهای 4 ساید ، سر تعریف بازی کثیف و تعین خط قرمزها توافق کنن ، بار دومه دارم میگم ، بعدا نگید که نگفتید .

    پ.ن : مازیار جان ، شما بارها از حضور تیمهای مختلف و هنوز یکدست نشدن ش.ش صحبت کردی ولی از طرف دیگه خود شما به عنوان توتال لیدر انتخاب و معرفی شدی ؛

    مگر نه اینکه توتال بودن شما به معنی اینه که دیگه ش.ش کاملا یکدست شده و تیمها به توافق رسیدن که تونستن توتال انتخاب کنن ؟ اگه صلاح دیدی این رو یه توضیحی بده .

    پسا.پ.ن : جنوب غرب این سرور کماکان ساکت و بی صداست ، ظاهرا هنوز به هماهنگی و یکپارچگی صددرصدی نرسیدن ، هر چند حضور کسی مثل آقا یوسف باعث میشه سیاست حضورشون تو فروم با حساب و کتاب باشه ولی وجود یه خبرهایی ! تو جنوب غرب دور از چشم نمونده .

    پسین.پ.ن : اینکه وجود اون دهکده کذایی تو خاک ج.ش واسه چه سایدی سود داره و واسه کدوم ساید ضرر ، الآن معلوم نمیشه

    بنابراین به سلیقه خودتون با : جوجه ، شاهنامه ، آخر پاییز ، خوش و شمردن جمله بسازید .

    خوش گذشت

    تیرداد

    , I Thought I knew It All

    , But I Was Wrong

    ! Again

    پست 3 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط T!rDaD: فِچِرِق بازی در پست ().

  • سلام بر تیرداد بزرگوار

    من قبلا هم تشکر کردم از امرداد و بازهم میگم اما نکته ای را فراموش نکنیم کلید این نهضت رو ایدین زد وکلی براش زحمت کشید پس لازم میدونم اول از ایشون تشکر کنم که اگه زحمات اون سرور ایدین نبود ما الان اینجا دور هم نبودیم.

    واما درمورد لیدر کلی تیرداد جان بچه ها لطف کردن به من و اعتماد کردن اما این تازه زنگوله بود که گردن گربه بسته شد بسیار راه مونده تا کامل با دوستان اشنا بشیم و برنامه کامل ربع را بسته و اعلام کنیم انشاالله تو اولین فرصت ممکنه به امادگی کامل رسیده و شروع میکنیم به سرو کله زدن با ملت8o8o

    سپاس

  • راستی ، هفته دوم سرور اون پیشنهاد رو دادم که کسی نشنید ، ولی هنوز هم دیر نشده که لیدرهای 4 ساید ، سر تعریف بازی کثیف و تعین خط قرمزها توافق کنن ، بار دومه دارم میگم ، بعدا نگید که نگفتید .

    سلام بر تیرداد بزرگ


    ما نه از کسی با تک هیرو کتیبه میزنیم

    نه از تو ساید حریف اکانت میخریم !

    نه تو ساید حریف کتیبه میخریم!

    نه تو فارم کسی دف میریزیم!

    نه از اکانت های ساید دیگری در جهت منافع خودمون استفاده میکنیم!


    دیگه چی ذهنت میرسه ؟


    تو اوج کل کل و بازی هم من یه در صحبت و حل کردن مشکلات از این دست با ش غ باز گذاشتم که اگه همچین اتفاقاتی احیانا افتاد بتونیم حلش کنیم از این درها با دو ساید دیگه هم زیاد باز داریم

  • بوم بوم


    نترسید خبری نشده

    خارج از بحث بازی و کل کل و ....

    قراره این هفته رفاقتامونو کمی سفت و محکم کنیم.

    بدینوسیله میتینگ شیرازی های سرور رو اعلام میکنم .


    زمان :روز جمعه ساعت 10 صبح

    مکان:شیراز بلوار نصر ,بعد از شهید ماهر ,سفره خانه ناصر کلاه بردار (سفره خانه با کلاس ناصر )


    قراره کلی خوش بگذره پس لطفا به خانواده تا عصر قول ندین

    جهت هماهنگی به خودم پی ام بدین

    واتس آپ:09174560879

    تلگرام: saeedvip

    لوکیشن رو براتون میفرستم


    فرقی نداره کدوم ساید هستین فقط شیراز باشین کافیه.

    تمام هزینه ها توسط ناصر خان حساب شده خیالتون راحت8o

    بس که این آدم لارجه


    2813-972fbbe4-fe4f-40f8-a0fa-97145444866d-jpg



    منتظر قدوم تک تکتون هستم

    شاد و خندون باشید

    سعید

    molla


    پی نوشت: مهدی عشقی جونم,محسن توپاک

    جاتونو سبز میکنم کاکو ها:*:love:


    پي نوشت ٢:

    بسیار تیغ دیده ام

    که یکی را دوتا کند...

    نازم به تیغ عشق

    دوتا را یکی کند...