نقد و بررسی سرور 1 ایکس راند 2 | آغاز 6 شهریور 1399 |

  • ناصر جان


    رید آمرداد نمیگم 100% ولی بالای 95% پاکه ، قطعا بچه ها زیر زیری شیطونی هم میکنن ولی مقدارش قابل چشم پوشیه ، منم مثل شما از کسی ترس ندارم .... اون سرور هایی که پاک نبود هم ترس نداشتم( فرشید شاهده ) پس الانم ندارم.


    ببین و یادبگیر هم ریدش 100% ناتاره ، برای اون چالش دو نفره هم هیچ کس حاضر نیست کسی بفهمه همرای نان کپش کجاس ناصر جان . حتی اگه ما هم قبول کردیم برای انجام چالش دونفره ، شما قبول نکن فدات شم ! ( اینو دوستانه و خارج از بحث رقابت بهت گفتم )


    ما هیچ وقت زیر حرفامون تو هیچ سروری نزدیم ناصر ، درسته اولدورم اولدورممون خیلی زیاده ولی مرده و حرفش ! وقتی گفتیم پوش نمیزنیم واقعا نمیزنیم!


    پ.ن : از این بابت که پوش نیست خیالت راحت

  • سلام و عرض ادب

    آقا بهنام حجت بر ما تمام کردی ... اگر شما این سبک از بازی و سیاستو میپسندی حرفی نیست ... بچرخ تا بچرخیم ...

    در دیپلماسی ما همیشه باز بود ولی شما نمیخواستی ...



    آقا فرشید عزیز مرام و منش و رفتار ما در این سرور اشتباها از طرف بعضی دوستان « نابلدی سیاست » و « اشتباه سیاسی » و « ورشکستگی سیاسی » برداشت شد ...




  • لطفا این پست ادغام نشه با پست قبلی

    سلام به همه

    اینو میگم برای دوستانی که شاید خدای نکرده از پست های رد و بدل شده اشتباه برداشت میکنن . مثلا من و اقا بهنام اینجا شاید خیلی کل کل کنیم ولی همون زمان که اینجوری پست میزاریم تو پی وی بهش میگم دوستت دارم آقا بهنام <3
    بارها گفتم و بازم میگم ، این یه بازیه . مثل زمانی که شما با دوستاتون میرید سالن میگیرید که فوتسال بازی کنید ، تو حین بازی ممکنه تکل بزنید ، هول بدید ، تنه بزنید ، کل کل کنید و گل بزنید به رفیقتون ولی تهش دست میندازید دور گردن هم و با هم عکس یادگاری میگیرید . آخر این سرور هم هرچی شد دست میندازیم دور گردن همو یه عکس یادگاری میگیریم <3


    شاد باشید

    کوچیک همه یوسف

  • طاهای عزیز من با شما مکالمه داشتم بسیار با ادب و احترام و هیچ بی احترامی نکردم

    ولی ایا من بی احترامی ای تو اون گروه واتساپ کرده بودم که خوشگل پسر گروهتون اشکان اومد و به همه ما توهین کرد ؟

    در اخر به شما چرا برخورده حرف بنده ؟ یهحرفو میندازن زمین صاحبش برمیداره

    شما ام صاحب اختیاری که حرف بنده رو به خودت بگیری یا نه

    ایام بکام باشد ( بکام منچستر ها نه رئال ) 😅

  • سلام و عرض ادب.


    کلا زیاد دوست ندارم بنویسم و ترجیح میدم خواننده نظرات و تحلیل های دوستان باشم و اگرم حرفی دارم در حوزه تحلیل فنی بزنم ولی بعضی حرفها زده میشه که ناپرهیزی می کنم و مطالبی می نویسم خلاصه به بزرگی خودتون ببخشید.

    سلام

    پست شما رو ریپلای گردم برای اینکه دیده بشه که میشه مودبانه و موقر هم پست گذاشت و حرفهارو زد ممنونم از ادبیات عالی و زیبای شما.

    اما درمورد دخالت جنوب غرب در اختلافات داخلی من قاطعانه دخالت ربع شما رو رد میکنم.

    دوست عزیزم آقا بهنام و آقا البرز(چه اسم قشنگی) و جناب تیرداد لطفا با دقت تماشا کنید و یاد بگیرید. همون watch and learn. شما که بهتر از من به بزرگی آقا مازیار واقف هستین. دارن با قاطعیت میگن جنوب غرب هیچ دخالتی نداشته! حالا کی دایه مهربان تر از مادر هست؟ کی توهم زده؟ کلا یا حواستون جمع نیست یا جمعتون میخواد حواسش پرت باشه. مضافا ظاهرا ادبیات بنده بعضی از عزیزان رو آزرده کرده؛ با تشکر از آقا مازیار عزیز بابت درک و اعلام این مطلب و ارزش نهادنشون به ادبیات توام با احترام؛ از دوستانی که بابت ادبیات خوب بنده دلخورن معذرت میخوام. والا.

    البته نمیدونم چرا یاد یک ضرب المثلی افتادم:

    از کوزه همان تراود که در اوست(العارف یکفی بالاشاره)

    تیم و پلیرهای خوبی به شمال غرب اضافه شدند همکاری خوبی هم شکل گرفته داریم سعی میکنیم این عقب افتادگی رو جبران کنیم و در اندگیم بتونیم به جذابیت سرور اضافه کنیم

    واقعا امیدوارم با تلاش بتوانید مجددا شمالغرب را در قامت یک ساید مقتدر و مدعی احیا کنید. براتون آرزوی موفقیت می کنم.

    دوست من البرزجان؛ داخل متن جسارتا شماره زدم که توضیح زیادی نخواد.

    1 در مورد دخالت جنوب غرب یه چند سطر بالاتر متن آقا مازیار رو گذاشتم. روزی سه بار از روش بنویس تا توهم توطئه و اتهام های واهی از سرتون بپره.

    2 چقدرم که دخالت نکردی! ساید سر دخالت کی به هم ریخته؟ سر متای زیرزمینی کی؟ سر دف دادن به کجا؟ خیلی خوبه دخالت نکردین واقعا! عاشق اون کلمه منحصر به فرد (ولی) تو متن شما شدم رفیق.

    3 آره واقعا! انقدر طبیعیه که تو سرورهای دات کام ممنوعه!!!! ممنوعععع(غلیظترش کن) آره عزیزم خیلی طبیعیه.

    فقط لطفا انقدر تو زیرزمین جلسه نگذارین رماتیسم میگیرین ها. برین پشت بوم بهتره. اونجا هم کسی نیست.

    اکانت ام کا ام جی در کشا کش اتک های اندبلیو یکبار فیک رو شخص بنده رفتن ، یکبار ریل زدن که از قضا خفت هم کردند ۲ کی تیرانداز رو اکانت ما ، اما نه دلیلی بر توضیح و گفتنش هست و نه نیازی به انالیز که ایشون از قبل پلنی برای اینکه چون اس ای با اندبلیو درگیره خب الان بهترین موقعیته بزنم اینارو ، از نگاه من ایشون حتی در لحظه ای که این اتک رو داد به این موضوع فکر هم نکرده ، منم ادمی نیستم که بیام به تئوری توطئه و چرچیل در نظر گرفتنشون بپردازم چون نه من هر کدوم از شما تروپ ببینید ی جا پارکه وسوسه میشید خفت کنید وخیلی بر نفس اماره باید غالب باشید که نکنید اینکار رو . دو کی تیرانداز دیده زده خفت کرده نوش جونش از گوشت آهو حلالترش دستشم درد نکنه . بازی یعنی همین دیگه ، شما شایدم اصلا در جریان نبودید یا برنامه ای هم برای این موضوع نداشتید اما اتفاق افتاده دیگه فدای سرت.

    یک پلیر ساده ساده نه خائن نه سیاستمدار نه کثیف نه پلنر ، نه لانچر ، نه قدرت طلب ، نه جنگ طلب و نه توطئه گر ناصر استورم


    یا حق

    قابل توجه دوستان تئوریسین. توتال ساید میگه جنوب غرب دخالتی نداره قطعا؛ پلیر میگه پلنی نبوده و یه خفت و یه فیک از یک اکانت بوده فقط! اما دوستان میان قصه میگن شما تو شرایط بحرانی ما از فرصت استفاده کردین و پلن زدن ما رو داشتین! از پلیر اکانت و توتال ساید بیشتر می دونید؟ چجوری؟

    شما خوبی.

    برای شما هم شماره زدم که بخونید و تو خلوتتون حداقل از گول زدن مغز خودتون دست بردارید.

    ۱) فکت؟ آقا محمد که اهل علم هستند رو به استهزا میگیری و تیکه میندازی که به چند زبان دنیا فلان می کنی و بهمان می کنی لااقل تو سطر اول متن فارسی پلیز. عزیزم مسلح بودن به سلاح علم مزیت هست.

    ۲) شما که حتما راست میگی. شمام صبح جمعه فهمیدین یا از قبل هم تو زیرزمین نموره می رفتین؟

    ۳) داداش گل من. عشق من. دوست من. مگه جنگ جهانی سوم هست که دنبال بهونه باشیم؟ مگه شورای امنیت سازمان ملل میخواست بیاد محکوممون کنه؟ اگه می خواستیم که می زدیم. بهونه چه صیغه ایه؟ چرا ما رو صحنه سازی درست می کنید؟ چرا میخوای واسه خودت استدلال مشقی درست کنی و مغزت رو گول بزنی؟ صاحب اکانت اومد گفت یه اتک ساده بوده. مفهومه؟ میخوای بگم اونم بیاد زیرزمین برید باهم خودتونو گول بزنید؟

    ۴) کلا ما انقدرها هم بد نیستیم ما رو دور نندار. اینو اولین بار کی گفت؟ خیلی خوبه.

    ۵) همون ۴ رو بخونید

    ۶)عزیزم ۱۰ صفحه آخر رو برگرد بخون دوباره. اینجوری به کلی فکت می رسی که شاید مثل اون متا اولش خیلی هم موافقش نباشی ولی....فکته فکت! انگار اصلا تو باغ گیلاس نیستی خخخ. اصلا تو باغ گیلاس رفتی تا حالا؟ برو خوبه. تشت رسوایی از ارتفاع بلندی افتاده صداش گوش فلک رو کر کرده. نشنیدی؟


    دوست داشتم از دوستام کمک بگیرم ، اونا هم دوست داشتن کمک کردن ، من نمیدونم جنوب غرب این وسط چیکارس که میپره وسط ، شمال غرب سابق انقدر وسواس به خرج نداد که اینا دادن ( شما همون دفتو بده به خوارج ش ش و فک کن که اخر سیاست رو به کار بردی با این کار.


    اما یه پیشنهاد دوستانه به جنوب غرب

    یبار سر هیس سیاست به شدت اشتباه به کار بردید ، این دفعه سر خوارج این سیاست رو بکار نبرید و خیلی شیک و مجلسی دفاعی که دادید رو پس بکشید چون 1 الی 2 روز دیگه که تاپ ریست بشه با 1ک نیرو میشه فهمید دف دادید یا نه :) دیگه از ما گفتن بود :دی

    بهنام جانم. دو تا پاراگراف و فقط دو حرف اونم متضاد؟ یه کم دقت کن عزیز. جنوب غرب همون گاره س که شما هستی تو شمال شرق. جالبیش اینه که رفقا دوست داشتن به شما کمک کردن بقیه هم دوست داشته باشن کمک می کنن خب! الان شما کجای این ماجرایی؟ هر وقت دو پاراگراف با تسلط نوشتی اکانت ناصر رو که خیلی دوست دارین تقدیم میکنم که اشکان عزیزم لازم نباشه شرط ببنده. بده؟

    نکته 1
    ی داداشی داشتیم اوایل بازی هر هفته با فاصله دوبل از نفر دوم رتبه 1 غارت بود یکسره , صداتون در نمیومد چرا اون موقع؟اینقدر این اختلاف غارت عادی بود؟یا ارباب اجازه اعتراض تو فروم رو بهتون نمیداد؟


    نکته #3 :
    والا ماکه از اول سرور هرکیو دیدیم اومد گفت سلام اومدیم آمرداد بزنیم , اصلا هم هیچکی نمیدونه الان آمرداد غول مرحله آخره زدنش 3تا واندر 100 کردن ارزش داره :) باشه ما میگیم تو اومدی از بازی لذت ببری.

    یه عرض ادب هم به شما. عزیزم جالبه که بدونی که فقط ما تو جلسه توتال ها تاختیم به اون فرد غارتگر و بقیه عزیزان که نصف فروم حرف زده بودن وقت عمل بخاری ازشون بلند نشد.

    در مورد انتی امردادی بودن هم بزار یه نکته جالب من به شما بگم. می دونستی که ما به دعوت امرداد اومدیم این سرور؟ بعدا اونوقت انتی امردادیم؟ شماره من رو از اشکان سرلشکر بگیر بیا تا پیام ها و متن ها رو نشون بدم عزیزم‌. البته که دوستان به ما لطف داشتند و خیلی ممنونیم ازشون که ما رو قابل دونستن. ولی توهم ما امردادیم و بقیه انتی امرداد فقط یک غرور کاذب هست که متاسفانه هم اخلاق ها رو بد کرده هم روابط پلیرها. ما به راحتی می تونستیم در کنار تیم امرداد با قدرت تمام برنده بشیم ولی عزیزم دقیقا ماییم که واسه لذت و بالانس سرور اومدیم و به جای جنوب شرق فوق العاده رفتیم به ساید دیگه که بالانس کنیم.

    قابل توجه مدعیان بالانس و آپارات به قول رفیقمون.

    این افکار ضاله رو دور بریزید و به تراوین به عنوان یک بازی پر از لذت و جذابیت نگاه کنید. این اسلحه های واقعی رو بزارید کنار و با همان گرزی ها اتک بدین.

    وقت بامزه شدن هم بپا سرکه نشی منبع اطلاعات.


    حاج حسین از وقتی جاسوس جنوب غرب شدی هم تیپت قشنگ تر شده هم تحلیل میزاری. ببین چقدر رشد کردی. نون جاسوسی انقدرها هم بد نیست فقط اسمش بد در رفته. خخخ


    و اما کلام آخر

    ببینید عزیزان. درسته که استفاده از فروم جهت جریان سازی بر اساس منافع سایدی یک سلاح و ابزار هست. اما نباید به این بهانه دروغ بگیم و خواننده را یک ساده لوح فرض(دوراز شان جمع) کنیم. باید با تحلیل و منطق حرف بزنیم نه با ریا و دروغ.

    می دونین که دروغگو دشمن خداست؟ حتما می دونین.

    این سرورها تموم میشن اما این آدم ها می مونن و برچسب دروغ که روی افراد می مونه. پس با توجه به مثال های بسیار واضح فوق و مثالهای خیلی زیادی که دیگه از حوصله جمع خارجه لطفا از دروازه تحلیل و منطق صحبت کنید تا به چاه دروغ و بدنامی نیفتید.




    پ.ن۱: نه به توهین!

    پ.ن۲: همچنان عاشق اون (ولی) هستم بهنام جان.

    پ.ن۳: تنها لیدری که از امرداد مدح کرد حقیر بودم و همچنانم میگم تیم بسیار خوب و استخوان داری هست و حیفه که با این رفتارها قدرتش رو نامشروع جلوه بدید.

    پ.ن۴: ما هم قبول کردیم بالانسه دیگه. گفتیم ۲به۱ هم می زنیم. اعصابتونو خورد نکنید.

    پ.ن۵: محمد بایگوش تایم فینال داستان شد. چرا آخه؟

    پ.ن ۶: من اسمم رضا هست. علی نیستم دوستان.

    پ.ن۷: اینم جزئی از اون اصولتون هست تیرداد جان که به لیدر میگین کدخدا؟ ولی من بازم دوست دارم.

    پ.ن آخر: تیردادجان ما رو از خودت محروم نکن.

  • علیک سلام

    پ چرا اینقدر یهو داغ کردی برادر قهرمان !؟

    چرا از عصبانیت واشر سر سیلندر رو ترسوندی!؟، ترس نه ،باید بسوزونیش

    آروم بمون و به اعصابت مسلط باش

    داریم دورهمی خوش میگذرونیم

    در باب ویرایش هم ، عجالتا که خودت درگیر ویرایش کردنی و نه من، اول هول هولی با عصبانیت اومدی فقط یه لفظ رکیک به اینگلیش گذاشتی و رفتی(معادل سخن بیهوده و مزخرف در انگلیسی چیزای دیگه ست اما bullshit تو اِسلَنگ کلمه رکیکیه که معادل فارسیش هم رکیکه) ، بعد دیدی اینجوری ضایع میشه ، دوباره برگشتی یه مشت حرف تکراری چسبوندی بهش و وعده انتقام سخخخخت دادی !

    حالا هم برو و ۱۰ تا لینک پیدا کن و بذار که بول شِت معنیش رکیک نیست ولی اونایی که باید بدونن ، از جمله خودت، میدونن دقیقا معنیش و کاربردش چیه.

    در باب گاف هم ، عزیزم با گفتن گاف ، گاف دهنت شیرین نمیشه و من جایی گافی ندادم، نکنه فکر کردی هر چی بیشتر هوچی گری و شلوغ بازی و یه کلمه رو بیشتر تکرار کنی ، قابل باورتری!؟،

    اما فعلا که هر بار پست دادی یه گاف بزرگ وسطش بوده ،بزرگترینش هم ، فتوای " دیدگاه دوگانه ادمین در فروم" و "ای هوااار ، یوسف ما را در چاه انداختند (بن کردند) " بود که وقتی معلوم شد گاف دادی سعی کردی با تفسیر علامت سوال و بشکه های ماست بهبهان قضیه رو لاپوشانی کنی.

    ولی اگه فکر میکنی گفتنش طعم تلخ دهنت رو عوض میکنه و تماشگرهای اون مسابقه خیالی furom batlle که تو ذهنت درست کردی خوشحال میشن ، من مخالفتی ندارم که دائم این کلمه گاف رو تکرار کنی و دلخوشی رو به اردوی ورشکسته های سیاسی ببری.

    فقط اینکه بهت پیشنهاد میکنم واسه اینکه مسابقه خیالیت درست پیش بره ، نباید دائم خودت از فروم نویسیت تعریف کنی و مثلا دم به دقیقه تو پستهات بگی ؛

    به سرگیجه افتادی!،تو تقابل فرومی شکست خوردی! ، فتیله پیجت کردم!، از لیگ فلان به فلان پرت کردم! و ...

    گرفتی برادر؟

    خودت نباید از خودت تعریف کنی و دم به دقیقه به افتخار خودت یه شامپاین باز کنی ؛

    اینو باید بذاری بقیه خواننده بهش برسن ، وگرنه میشه همون داستان خود گویی و خود .... و یا مشک آن است که ...

    ابداع هم که از خودت نداری و هر بار یه واژه یا اصطلاحی بکار میبرم ، میبینم تو پست بعدیت همونو استفاده کردی:دی ، خلاصه کمی خلاق باش

    ولی در کل اگه تنها دلخوشی روزانه ت همین فرومه - که ظاهرا هم هست چون طبق گفته خودت از محل کارت هم تند تند با گوشی چک میکنی تا ببینی من کی پست گذاشتم و سریع برسی خونه و با لیوان چای بپری پشت نوتبوک(یکی بره به موکسی بگه تیرداد بازم گفت نوتبوک:دی) و به تنها دلخوشی زندگی کسالت بارت بپردازی - من اصلا از همینجا اعلام میکنم شما آرنولد فروم نویسها هستی و یک تنه ، پوزه من و ۱۰ تا دیگه مثل من رو به خاک میمالی.

    از امروز هم تا چند وقت به ناچار مجبورم کمتر فروم بیام و همین کمتر اومدن رو بزن به حساب کم آوردن و قبول شکست از طرف من و اعتراف میکنم که اولش زیادی جدی گرفته بودمت و بخیالم دوباره یه فواد بابا شاه یا ممز و شهاب تو فروم ظهور کرده .

    خوبه اینجوری؟

    معنی بحث پینگ پونگی رو هم برو از بچه های اینستا باز بپرس ، بلکه یه چیز جدید یاد گرفتی

    حالا دیگه لبخند بزن و اینقدر عصبانی نباش و دیگه فحش تو فروم ننویس

    پ.ن : اقا رضا سورنا(ببخشید فکر کردم علی هستی) باور کن کدخدا لفظ بد و مخالف اصول هم نیست،طبق برداشت من ، از بین چند تا لیدر ج.غ ، شما نقشت کدخداییه.

    خودت دائم تاکید میکنی به حذف بدبینی نسبت به همه چیز ، بعد من هر چی میگم با همون عینک نگاهش میکنی

    پسا.پ.ن : مهدی عشقی، هنوزم سر ناهار از همون عکسا میذارم و کلی فحش میخورم

    پسین.پ.ن : اینو بعدا اگه یادم اومد اضافه میکنم، این فروم که قربونش برم تایم ویرایشش تا بی نهایته 😅(۶ تا استیکر خنده نیست، فقط یکیه)

    آهان یادم اومد

    یوسف جان حواسم هست داری پست کیا رو لایک میکنی شیطون😎، یادت هم باشه این آتیش رو خودت روشن کردی با اون پستت که منو متهم به داشتن جاسوس تو ج.غ کردی، دقیقا هم شخص من رو متهم کردی و نه مثلا آمرداد یا کسی دیگه رو ،وگرنه طبق پستهام ، من نزدیک ۴۰ روز بود هیچ کاری با ج.غ نداشتم ، ولی من کما فی سابق دوستت دارم.

    امیدوارم به همه مون خوش بگذره

    تیرداد - یک مغبون فرومی

    , I Thought I knew It All

    , But I Was Wrong

    ! Again

    پست 5 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط T!rDaD: رفع مرض ویرایش ().

  • سلام

    حسن جان من همیشه پیام های شما رو خواهم خواند و هر وقت زیبا و خوب باشه لایک هم خواهم کرد. موضوع اکانت تموم شده و الان شما از نظر بنده حسن آقا هستید و اگر قابل باشم دوست شما و اگر نباشم یه همبازی سابق.(که الان تو دلت میگی روم همر کشید).

    ولی

    بازی همینه دیگه.

    یه وقتی مجبور میشی کاری که اصلا دوست نداری انجام بدی و یه وقت هم کاری که دوست داری انجام نمیدی.


    باز هم از اتفاقات پیش اومده عذرخواهی می کنم و واقعا مکدرم که کاری که دوست نداشتم انجام دادم.


    به ما سر بزن

    ما انقدرها هم بد نیستیم(خیلی بیشتر بدیم خخخ)

  • یعنی خود اشکان روش نشد بیاد بگه که جا زده ؟

    یعنی اگه ثابت شد پوش میزنین اونوقت خدایی نکرده مردونگیت زیر سوال میره ؟ این جمله مرد و حرفش خیلی سنگینه داداش احتیاط کن به جا ازش استفاده کنی .

    راستی بهنام جان تراوین بازهای قدیمی وقتی اکانت تیم مقابلشون از تاپ 10 میومد بیرون یه فکر دیگه میکردن و آماده میشدن برای دفاع جدیدا نظرات عوض شده و میان متلک میگن که چرا از تاپ 10 اومدی بیرون مگه چطور بازی میکنی ^^^^

    یا هدف ها عوض شدن یا ما دیگه خیلی فسیل شدیم . فکر کنم الان هدف بازی شده مدال تاپ تن . از اون پستت بهنام جان خیلی جلوی خودم رو گرفتم چیزی نگم ولی باور کن اینقدر شادم کردی و باعث خنده ام شدی که دلم نیومد ازت تشکر نکنم داداش . دمت گرم داداش :love::love::love::love:

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

  • سلام خدمت همه دوستان عزیز و محترم


    یه مثال میخوام بزنم براتون


    فرض کنید شما یه کشوری‌مثل روسیه هستید و یه سری جدایی طلب هم در ایالت های قفقاز و چِچِن قرار دارند . حالا این دوستان جدایی طلب امروز میان بیانیه میدن و تو اینترنت پخش میکنن که ما دیگه جزو روسیه نیستیم و اعلام استقلال میکنن و دست به اسلحه هم میبرن .


    حالا شما به عنوان دولت روسیه میاین خودتون کوچیک میکنین و میرین پای میز مذاکره یا به عنوان دولت و قدرت مرکزی تمام مخالفایی که دست به اسلحه بردنو از دم تیغ میگذرونین؟؟؟

    حالا این وسط یه نفرم هست که خواب بوده و هنوز اینترنتو نگاه نکرده بوده و شاید میخواسته پایبند به دولت مرکزی بمونه ولی این وسط اونم سوخته!!!


    دوستان عزیز تو جنگ نقل و نبات پخش نمیکنن ، تر و خشک همیشه با هم میسوزن اگر نمیخواید به عنوان یه بی گناه همراه با گناه کاران بسوزید پس بهتره که از اول کاری کنید که به اونجا نرسه ! کسی که ۹۹٪ (۱۰۰٪ این هست ولی من میگم اصلا یه درصد هم بذاریم شاید با دوستانش نمیمونده) میدونید فردا روزی میاد و رو شما همر بلند میکنه رو هر عقل سلیمی میگه نباید به انتظار نشست تا کارشو انجام بده بعضی وقتا باید ضربتی بزنی تا ضربتی نخوری !


    متاسفانه جدیدا مد شده اگر طبق چیزی که دوس داریم چیزی پیش نمیره یا شورش میکنیم یا حذف میکنیم! تهشم بهش افتخار میکنیم! برادر من اون موقعی که جلسه لیدری تشکیل میشه ، جلسه شورا تشکیل میشه ، جلسه نظرخواهی از پلیرای ساید تشکیل میشه و برات مهم نیست توش شرکت کنی پس حق اعتراض نداری ، اصلا شرکتم کردی اگر نظرتو کسی قبول نکرد بازم حق اعتراض نداری شما دنبال سیستم دیکتاتوری اقلیت بر اکثریت هستی ، وگرنه دموکراسی هم خودش دیکتاتوری اکثریت بر اقلیته ولی این وسط عده خیلی بیشتری از شرایط پیش اومده راضی هستن .


    یاد بگیریم توانایی پذیرش حرف مخالف خودمونو داشته باشیم ، قبلا ننگ بود واسه کسی بخواد تو سایدش برخلاف نظر توتالش رفتار کنه ولی الان متاسفانه با افتخار میان تو فروم و اعلام میکنن! متاسفانه برای شما تیم کلاسیکی بالا سرتونه که اهل مماشات نیست و داره نشونتون میده قدیم چجوری با این رفتارا برخورد میشده و به اصطلاح جوگیر نشید که الان دیگه دوره زمونه فرق کرده !


    همه این مسائل تو همه ساید ها همیشه بوده ولی ما یاد گرفتیم همیشه حرف توتال و شورای انتخابی خودمونو انجام بدیم ، ولی به زور مولتی و بات پلیرایی پیدا شدن که فکر میکنن چون ۴تا دونه گرزی دارن همه باید به سازشون برقصن :|


    بیشتر از این ابروی خودتونو نبرید ، احترام بذارید به توتال و شورایی که خودتون انتخاب کردید .

    به عنوان کسی که فقط از طریق فروم متوجه اتفاقات افتاده شدم فقط همچین چیزی از این مسئله استنباط کردم .

    حالا شما هی بیاید اسپم کنید بازم اتفاقی نمیوفته سر ما رو درد نیارید ?(


    پ.ن ناصر جان خیلی فرق هست با اکانتی که میاد تو مختصات کتیبه یونیک کپ میگیره و دورش پر از دیفالت های هجومی بچه ها هست با اکانتی که رفته تو مختصات -۲۰۰ خونه کپ گرفته که دورشم برهوت هست ‌. این دوتا هیچ جوره با هم یکی نیستن .


    پ.ن ۲ همه دوستانی که این فرومو میخونن از هوش و عقل و منطق و شعور کافی برخوردارن پس لازم نیست هی با شعار جلوگیری از تحمیق کردن سرور بخواید سفسطه های خودتونو جای فکت یا حقیقت جا بزنید . حرفتونو بزنید کسی خواست قبول میکنه کسی نخواست نمیکنه .


    ممنون از توجهتون

  • ساعتی سرور رو با دقت بیشتری مرور کردم


    عرض می کنم :

    مجموعه غرب حدود 10% از هر لحاظ از شرق برتر است

    بحث 2 به 1 سفسطه و دروغ است ،

    مظلوم نمایی نکنید، اگر بردید خب بیشتر و قوی تر بودید و کار مهمی نکردید و روال طبیعی طی شده است ، ولی اگر باختید قبول کنید به رقیبی ضعیف تر از خودتان که هماهنگی و تلاش بیشتری داشت باختید .

    احتمال برد غرب بیشتر است مگر اینکه شیرمردمان شرق خاک غرب را به توبره بکشند و از این چالش سنگین سربلند خارج شوند

    پی نوشت : این گزاره ها با دقت نوشته شده اند

    پی نوشت : یوسف جان سیاست شما صداقت شماست در مورد شما به درستی این جمله ایمان دارم

  • کسری جان میشه یکم از دست به اسلحه بردن بیشتر توضیح بدی که دقیقا این اسلحه کجا بود ؟ کی دست برده بهش ؟

    چون تا اونجایی که ما داریم فروم رو دنبال میکنیم ایالت چچن که ادعا استقلال کرده بود اسحله ای رو تو خونه گذاشته بودن

    طبق لینک هایی که خود روسیه بزرگ گذاشت و صحبت کرد ابتدا روسیه 3 تا از دهکده های چچن رو صفر کرد و بعد چچن تازه دست به اسلحه برد .


    اینم سومین نظر متفاوت از ساید اس ای در مورد جدایی طلب های چچن .

    آخر نفهمیدیم طبق حرف سعید ملا اینا نصف شمال شرق هستن

    طبق حرف بهنام جان اصلا وجود ندارن

    طبق حرف آقا کسری عزیز شدن مثل چچن و روسیه

    سعید جان طبق آخرین صحبت ها الان سرور چند به چند هست شدیم 2/9 شما آمردادی ها و 1/1 هم جنوب غرب و ایالت چچن ؟

    خواهشا تکلیف این چند به چند رو سریعتر مشخص کنین میخوایم ببینیم آخر سرور بعد از باختتون بگیم چند به چند باختین


    آقا بهنام و سعید جان شما هم با این پست موافقین ؟


    فاذا ماذا ؟


    الان کی مظلوم نمایی کرده ؟

    من که تبریک گفتم متا رو گفتم اگه زورتون رسید بزنین

    آقا رضا هم که گفت بزنین

    یوسف جان هم که گفت 2 به یک که هیچ 3 به یک هم خواستین بزنین .

    واقعا موندم این وسط کی مظلوم نمایی کرده . یا صبح اگه اشتباه نکنم آقا رضا سرباز شرق گفته بود که ما غربی ها بعد از متا شرق از بس خوردیم در و دیوار سرگیجه گرفتیم . کلا فازتون رو دوست دارم .

    خدا رو شکر بالاخره یه نفر پیدا شد و گفت که آمرداد و متحدش از ما ضعیفتره خب این جمله یکم پست های دوستان متحدت رو زیر سوال میبره که سرور آمرداد هست و آنتی آمرداد و آنتی آمردادی ها میرفتن تو یه ساید جمع میشدن . یا اینکه از متا شرق ما شروع کردیم به دست و پا زدن و رفتن تو در و دیوار

    تا سوتی بعدی بدرود :D

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

    پست 2 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Kolahbardar ().

  • یعنی خود اشکان روش نشد بیاد بگه که جا زده ؟

    یعنی اگه ثابت شد پوش میزنین اونوقت خدایی نکرده مردونگیت زیر سوال میره ؟ این جمله مرد و حرفش خیلی سنگینه داداش احتیاط کن به جا ازش استفاده کنی .

    راستی بهنام جان تراوین بازهای قدیمی وقتی اکانت تیم مقابلشون از تاپ 10 میومد بیرون یه فکر دیگه میکردن و آماده میشدن برای دفاع جدیدا نظرات عوض شده و میان متلک میگن که چرا از تاپ 10 اومدی بیرون مگه چطور بازی میکنی ^^^^

    یا هدف ها عوض شدن یا ما دیگه خیلی فسیل شدیم . فکر کنم الان هدف بازی شده مدال تاپ تن . از اون پستت بهنام جان خیلی جلوی خودم رو گرفتم چیزی نگم ولی باور کن اینقدر شادم کردی و باعث خنده ام شدی که دلم نیومد ازت تشکر نکنم داداش . دمت گرم داداش :love::love::love::love:

    ناصر جان نمیدونم شاید کمال همنشین درت اثر کرده اینطوری شدی یا واقعا سیس رفتاریت همینطوریه

    پست منو ریپلای کردی ، اسم منو اوردی ، بعد میگی چرا اشکان جواب نداد؟! نمیدونم برادر فازت چیه دقیقا :)


    حق با شماست کسی که از تاپ میوفته معنی دیگه میده ولی اونایی که از تاپ میوفتن نمیان فروم جلیز ولیز زدن و اینکه چالش دونفره بزارن و در ادامش دیدن دستشون جایی بند نیست بگن هدف بازی شده مدال تاپ تن :)



    ناصر جان انشاالله همیشه لبت خندون و دلت شاد باشه امیدوارم همه مثل شما باشن و بتونن با این شرایط هم بخندن :)

  • درود مجدد

    ناصر جان حقیقت شما زدی جاده خاکی :)

    موردی که قرمز کردم مثل این میمومنه که یه قید توی این شرط گذاشتی که در هر صورت میتونی زیرش بزنی

    1. اخه شما اصلا تولید ناتارو اطلاع داری که میخای ثابت کنی با تاجر منبع میره توش
    2. یا اصلا کدوم ناتارو میخای چک کنی؟کلی ناتار هست !
    3. عملا دست گذاشتی رو یه ناتار گفتی اینو منبع میریزی و برفرض منبع هم میمومد اما از اس دبلیو ، بعد تکلیف من چی میشد؟

    خلاصه اینکه ما خودمون ختم این کارا هسیم ناصر عزیز.عملا این قید شما کل شرط رو زیرسوال برد.

    در کل من ترجیح میدم شمارو هم مثل سایر رقبا گرام دایورت کنم و راجب این بحث دیگه نکنم باهاتون.

    اونایی که باید ببینن بچه های مجموعه آمرداد هستن که خب ناظر بر اعمال ما هستند و خب خیلیم واسه من واجب نیست بخام به هر کسی جواب پس بدم ;) اونم وقتی که هدف ماهی گیریه از اب گلی هست نه یک مباحثه منطقی !


    موفق باشید


    پ.ن : ناصر جان ته سرور مشخص میشه کی بازنده هست کی برنده.به استقبال رفتن خوش یمن نیست

  • به نام خدا

    ولی علی رغم درخواستهای مکرر ، هنوز حتی یک نفر نیومده توضیح بده که برای توازن سرور ، چه پیشنهادی بهتر از این حالت داره و دلایلش رو بگه.

    درود بر تیرداد عزیز.بسیار خوشحالم که در لا به لای تمام این حواشیِ فروم، یک قسمت کوچک از یک پست بلند بالایی که سراسر حاشیه بود، به توازن سرور اختصاص داده شد.

    قبلا هم گفته بودم که کاری ندارم که کی با کی متا کرده یا کی شورش کرده یا کی دیکتاتوره یا کی به کی دف داده یا کی می تونه یا نمی تونه یا کی فیلمنامه نویسیش بهتره یا کی بر حق هست و اون یکی سراسر باطل و هزاران حاشیه دیگه، و حتی اینکه چندتا گرگ توی جاده کشتی:)


    بدون شک دوستان در به حاشیه بردن مطالب تخصص دارند و یک سوال رو می تونن جوری به حاشیه ببرن که در مورد سایز همرِ رکوردی بازیکن ایکس و اینکه کاتاش چقدر بوده و چقدر باید باشه بحث کنن ولی جواب منطقی به یک سوال منطقی بسیار سخت هست براشون.قبلا نون تو بورس بود ولی انگار الان نون تو حاشیه هاست!


    نمیگم متای شرق درست بوده یا اشتباه،اتفاقی هست که افتاده و اینکه دنبال پیشنهاد بهتر از این می گردی یه جوری سرگرم کردن بقیه هست چون این متا دیگه بسته شده و این پیشنهادت رو باید قبل از تشکیل متا می دادی و پیگیری می کردی.

    صرفا دنبال این هستم که دلایل منطقی برای شکل گیری این متا رو بدونم و دوباره سوالم رو مطرح می کنم.

    هنوز دلایل منطقی این متا برای حفظ بالانس سرور رو کسی نمی دونه.پیشنهاد برای بهتر شدن، بماند.

    پ.ن:برای سلامتی اشکان سرلشکر دعا کنید

    پ.ن:رضا سورنای عزیز منتظر حضور قدرتمندتون هستیم در فینال.


    شاد باشید.

    TT 2011.ir
    Finals 2012.com
    Ts2.ir : Holder-Winner
    Ts8.com
    TT 2014.com
    Ts5.com-Birthday : Holder-Loser
    Ts3.ir-r1 : B a y G o s h
    Ts6.ir-r1 : RianT-TeaM
    Ts1.ir-r3 : B a y G o s h
    Ts1.ir-r4 : B a y G o s h
    Ts6.com-2019 : B a y G o s h

  • سلام دوست گلم هرچی دقت کردم پست های اخیرت رو خوندم و باز خوندم دیدم خورشت که هچی آبگوشت ها رو هم قاطی ماست ها کردی آخ دوست گلم اینه بیای از هر موضوعی یکی رو قاطی پست فروم کنی که نشد تحیلی یا تکذیب یا انتقاد یا هرچیز دیگه ای گاهی خوبی یک میان بور بزنی اما فقط برای تفهیم چیزی که میخوای به خواننده فروم القاع کنی نه اینکه پست ادبی حماسی یخیلی تاریخی و غیر بذار فکر کنم ادمین عزیز منظورش از پست گذاشتن رو در یک جمله قشنگ بیان کرد

    بهترین پست از تیم حریف که لایک داشت واقعا

    این پست حیف قاطی پست ها بره و خونده نشه ناصر جان فکر کنم چالشش مخاطبش شما باشی !

    خودت توی این پست جواب اسپم هاتو دادی و من دیگه ادامه نمیدم فقط بزرگش کردم و رنگی که قشنگ بشینی از روش تکرار کنی تا شاید باورش کنی واسه یک ویراستار یادگیری اون خوبه

  • سلام به شما ( فکر کنم محمد بودی)

    اول اینکه ، من شخصا بجز این پست ، تو پستهای روزهای پیش هم همین سوال رو مفصلتر مطرح کردم و خواهش کرده بودم دوستان ماشین حساب به دست بیان و آنالیزی مرحمت کنن ، احتمالا شما ندیدی.

    بجز من هم ، باز تو همین چند روز ، کسان دیگه، بارها و بارها از مدعیان بهم خوردن بالانس سرور همین سوال رو کردن که چه حالتی یا حالتهای بهتری با ذکر دلیل سراغ دارن.

    دوم اینکه، شما خودت الان بازم جوابی به این سوال ندادی و داری سوال رو با یه سوال دیگه جواب میدی.

    منتهی اگر بخونید، باز هم چندین پست پیدا میکنید که طرفداران این متا ، دلایلشون رو برای درستی و هم جهت بودن این متا با توازن سرور عنوان کردن.

    شاخصترینش هم پست لقمان عزیز بود که به صورت فنی و آماری این رو نشون داد.

    ولی در مقابل تاکید میکنم که هنوز یک نفر از مخالفین متا پیدا نشده که فارغ از این الم شنگه و یقه درانی ها و با ذکر دلیل منطقی نشون بده که متا سرور رو از توازن انداخته.

    حالا شما میگی کار از کار گذشته ولی به نظرم بازم دلیل درستی نیست که فقط پامونو کردیم تو یه کفش و میگیم سرور نامتوازن شد ولی محض رضای خدا یه دلیل واسش نیاریم.

    در باب حاشیه های زیاد پستهای من هم فقط میتونم بگم ؛

    خودشون خواستن و منم بهشون دادمش (تو اینگلیش جمله قشنگ و سینماییه :دی)

    ولی خب خبر خوب واسه شما اینکه از فردا تا مدتی کمتر منو اینجا میبینید

    ممنون از توجهت و شاد باشی

  • سلام آقا رضا

    اکانت برای من اصلا ارزشی نداره رفاقت که میمونه این یک بازی و برای پر کردن وقتم بازی میکنم.

    ولی خوب دست تقدیر فعلا مارو روبروی هم گذاشته اگر چیزی تو فروم گفته میشه بخاطر اون اکانت نیست.


    چشم حتما سر میزنم

  • دوست عزیز سوتی چیه داداش گلم ، نوشتم خدمت همه که جملات با دقت انتخاب شدند ، یعنی واقعن ساید غربی از ساید شرقی قوی تر است ، حال کسی میاد برای دلخوش کردن شرقی ها ، شرق رو قوی تر نشون میده احتمالن برای بالا بردن روحیه است !

    ما شرقی ها هم عادت کردیم که وقتی ضعیف تر باشیم متحدتر و هماهنگ تر و دفسازتر باشیم !

    پی نوشت : اگر این دوستان خوب شمال شرقی معترض کمی همراهی میکردند تفاوت شرق با غرب فقط 5 درصد بود ، ولی با رفتن این دوستان خوبمون و احتمالن همراهی اونها در غرب وزنه ترازو کمی بیشتر به سمت غرب رفت .

    ولی خب آینده نشان خواهد داد که هماهنکی و روحیه تیمی و تلاش برنده خواهد شد یا تعداد اکانت و زیرساخت بیشتر .

    به امید سروری خاطره انگیز!

  • به قول سعید مولا :کثیف ترین کار دخالت در امورات ساید دیگس

    منم همینجا ایشونو تایید میکنم

    موضوع دوم اینکه کثیف ترین کار دخالت در امور داخلی ساید دیگست.

    نمیدونم کی یا کجا خودش میفهمه و به زودی گندش هم در میاد .

    قراره ویترین افتخارات تکمیل بشه.با ما باشید.....

    8k1x_buye_gand.jpg


    در جنگ داخلیه شمال شرق دلیل وجود اتحاد های امرداد تو تاپ دفاعی چیه؟؟؟

    مگه تا دیروز کار کثیفی نبود ؟

    چی شد پس؟

    ویترین افتخارات کامل شد؟

    منتظر شما دوست ماله کش هستیم

    پ.ن:یا رب بر خلق تکیه گاهم نکنی محتاج گدا وشاهم نکنی

    موی سیه ام سپید کردی به کرم به موی سپید رو سیاهم نکنی


    در اخر یادی بکنیم از استالین شمال شرق و ارزوی برداشته شدن دیوار برلین در اونجا ;)

    پوریای ولی گفت که صیدم به کمند است

    از همت داوود نبی بخت بلند است

    افتادگی اموز گر طالب فیضی

    هرگز نخورد اب, زمینی که بلند است

  • سلام به شما

    اینو جدی جدی نوشتی یا داری ما رو ایستگاه میکنی!؟

    الان اگه یکی از ما همچین چیزی مینوشت که اون قهرمان شنل قرمز(ی) اینجا جشن گاف کُشون راه مینداخت و دور اتش رقص سرخپوستی میکرد.

    حالا خودت هم که ماشالله کم نذاشتی و فوری با شعر و یاد دیکتاتور یه لیبل بازی کثیف هم بهمون چسبوندی و بریدی و دوختی

    شما دقت کردی متای رسمی اعلام شده !؟

    نکنه معنی متا اینه که فقط تو فروم همدیگه رو لایک کنیم!

    میخوای شما بیاین برای متای ما هم تعین تکلیف کنید که اجازه داریم چطوری با هم متاییمون ارتباط داشته باشیم.

    عجب !

    , I Thought I knew It All

    , But I Was Wrong

    ! Again

    پست 3 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط T!rDaD: ُ ().