نقد و بررسی سرور 1 ایکس راند 2 | آغاز 6 شهریور 1399 |


  • آقا فرشید سلام

    ما شورشی نداریم و نخواهیم داشت و همه یکدل و یکدست هستند مگر اینکه بعضی دوستان از اول سرور به این فکر میکردند و براش برنامه داشتند ... کاری که ما نکردیم و آقا مازیار بزرگوار هم تایید کردند .
    ضمنا جالبه مخالفین خودتونو زرخرید خطاب میکنید و مخالفینی که در ذهن خودتون ساختید برای ما میشن حق باوران ... یاده یه کشوری میفتم که چنین سیاستی داره ...

    پ.ن : آقا فرهاد لوتوس عزیز ازتون رسما دعوت میکنم به این مکان تشریف بیارید :دی


    کوچیک همه یوسف

  • آقا یوسف عزیز واقعا شما تا الان نمیدونستید؟


    در اینکه امرداد تیم های خوبی جمع کرده و مجموعه ی کامل و بزرگیه شکی نیست...


    اما این عزیزان یک وسواس فکری دارن...


    فرقی نمیکنه 800 تا مولتی داشته باشن


    بهترین پلیرها و تیم هارو جمع کرده باشن


    یا پلنر قوی و برنامه ی منظم داشته باشن



    در هر صورت برای هر سایدی قبل از بازی برنامه میچینن، که یکجورایی تضمین کنن تلاش هاشون رو، یا بهتره بگم یک آرامش خاطری داشته باشن تا بهتر بتونن بازی کنن، و یکی از لذت هاشون بازی دادنه سروره و همه ی ما رو سر کار گذاشتن جزوی از پلنشونه (می‌خندن بهمون که اینا رو چه شوری میزنن و...)



    یک سایدی رو با توتال و متا از قبل شروع سرور

    (شما شمال شرق رو ببینی اکثرا دفساز و پاپبازن، چرا؟ چون اگه همر خیلی داشته باشن ممکنه یروز از کنترلشون در بره، پس پلنه این ساید رو اینجور تنظیم کردن تا هیچوقت علیهشون نشه این ساید)


    یک ساید هم با فشار به ادمین و کشوندنش پایه درگیری


    شمال غرب و حواشی ای که براش درست کردن



    ساید جنوب غربم با ریجستر کردن بخشی دیگه از تیمشون در این ساید تا در صورت لزوم ازشون استفاده بشه، حالا اگه وقتش باشه رو میکنن، نباشه هم صبرشون زیاده صبر میکنن تا موقع مناسب برسه...



    نکته :


    منظور من از امرداد تمام بازیکنان جنوب شرق نیستن، خیلی از شما عزیزان ممکنه ندونید و اصلا در جریان نباشید که تیم و افرادی که بالا نشستن و بهتون خط میدن چجور شیوه ها و حربه هایی بلدن و ازش به خوبی استفاده میکنن...


    پس بهتون بر نخوره و رگ گردنتون بیرون نزنه


    راه حل؟


    از بازی لذت ببریم و شوره برد و باخت رو نزنیم، چون با کسانی طرفیم که انتهای خط هستن و فقط میتونیم جزوی از برنامه ی این عزیزان نباشیم ...


    شمال شرق این وسط بدترین قربانی بوده تا این لحظه

  • فدات شم شمایی که متاسفانه به دلایل واهی و فیک گذاشتید رو حذف که دیگه نباید این حرفارو بزنید! همون دو تا اکانتی که شما مثال زدی اگه به سرور دسترسی داری لطفا یه نگاه کن ببین چه دستاوردهایی تا الان داشتن! همونطور که میبینی جفتشون همین الان تو تاپ رید هستن!!! و همرهاییم که بیرون دادن لینکاشو تو فروم یا دیدی یا ایشالا در اینده میبینی .


    من الان نباید از جانب اکانت تکشاخ و مهرشاد و مهدی عزیز حرف بزنم خودشون حضور دارن ولی از اکانت خودمون خدمتت عرض میکنم که افتخارمون این هست بدون یکدونه رید مولتی الان اینجا هستیم (که البته جای خاصیم نیست ایشالا در اینده بهترشو میبینید!) و حتی با وجود شایعات بودن بات (اینکه واقعا وجود داره یا نه رو من نمیدونم) در سرور مردونه داریم خودمون غارت میکنیم از ناتار به طرزی که حتی پشت سرمون میان میگن براشون تروپ ادد شده!!! :))) متاسفانه شما و دوستاتون تو سایدای دیگه فقط میخواید جو رو علیه امرداد با به به کار بردن الفتظی مثل امربات متشنج کنید ولی خب هم شما هم همرزمانتون به خوبی میدونید که اگر قرار به مولتی بازی و بات بازی بود رو دست امرداد نبوده و نیست و نخواهد بود! اشتباه ما اینجا بود که خواستیم یه سرور سالم بازی کنیم و توش لذت ببریم و فرض رو بر این گذاشتیم که بقیه هم با همین نیت میان ولی خب متاسفانه در خواب غفلت بودیم که سایدی مثل شما پیدا میشه که فقط به زور مولتی بازی حرفی برای گفتن داره و میاد بزامون شاخ و شونه مقطعی میکشه وگرنه نشونتون دادیم با بازی سالم هم نه شما و نه هیچ کس دیگه نمیتونه توانایی رقابت رو با ما داشته باشه که همون حذف کردن شما و رفتنتون خودش گویای همه چیز هست ! حالا شما میتونی با سفسطه گری بیای بگی که زدیم در رفتیم ما هم میگیم شما درست میگی !


    پ.ن جدیدا دیوار کردن جاسوس هم افتخار شده مثل اینکه! عجب


    پ.ن اون موقع که ما میومدیم تو فروم و مثل مرد امار همر از بین رفته رو اعلام میکردیم میومدید لایک میکردید ، الانم مرد باشید و اعلام کنید . ما که میدونیم چیزی که پروندیم چه ارزشی داشته ولی شما خودتون بیاید بزرگ منشیتونو ابراز کنید .


    ممنون از توجهتون

  • بازم سلام!


    کسری جان شما یا نفهمیدی چی شد یا نخواستی...


    نمیدونم سعی داری چیو به چی ربط بدی عزیز! اقا بهنام امد به ما گفت کتک خور من امدم گفتم تاریخو تحریف نکنید لطفا :دی


    حالا شما منتظر موقعیت بودی سفره دلتو باز کنی که به خودتون مربوطه


    والا ما نه جایی گفتیم امربات نه جایی به شما گفتیم پوشر و نه چیز دیگه! تا جایی هم من یادمه این جنوب شرق بود که یقه مارو چسبیده بودید که شما مولتی بازید و پوش میکنید و سعی داشت جو رو علیه ما متشنج کنه (اینجاهم تاریخ داشت تحریف میشد) :))


    در اخرهم ارجاعتون میدم به پست اخر محسن توپاک عزیز


    شب و روزگار خوش

  • دو کلمه حرف حساب :


    آستانه تحمل = نشان دادن شخصیت این دوتا رابطه نزدیکی داره و چه بسا دقیقا طرف خودشو جنتلمن نشون میده اما وقتی میرسه به اون نقطه ذات واقعی خودشو نشون میده حسن جان واسه همینه که تیرداد اینجا داد میزد آستانه تحمل تون رو ببیرید بالا و دقیقا یک جایی میرسه که فرق بین یک شخصیت واقعی و کسی که میخواد ادای اونو در بیار مشخص میشه و واسه همین از قدیم گفتن ذات خریدنی نیست


    اصـــل بد نیـــــکو نـــگردد زانکه بنیـــــادش بد است

    تـربــیت ، نــا اهــل را چون گـــردکان بــر گـنبد است

    مـــایــه اصـل و نــــسب در گــــردش دوران زر است

    دائــــما خون میخورد تیـــغی که صاحب جوهر است

    گر که بــــینی ناکـــــسان بالا نشینند عیــب نیست

    روی دریـــــــا خـــــس نشیند قــعر دریا گوهر است

    کـره ی خــــــر از خــریت پــیش پــیش مـــــادر است

    کــره ی اسـب از نـــجابت در خــــفای مـــــادر است


    و این شعر زیبا گویای همه چیز هست


    حسن میخوامت :love:

  • ظاهرا بچه به اسم Diablo حساس شدن و هرجا اسمش هست یک بلای سرش میارن !


    بچه های اکانتRELEبیاید لینک رو بذارید خدای مردم از خنده این اسم کلا بدشانسی میاره براشون :D;) آخ آخ چه خفت نازی


    این روزها همه میان خفت و دست خالی بر میگردن به تعدادی سرباز کشته شده و زخمی ;( اما ما میریم خفت میزنیم میترکونیم خفت میکنیک بر میگردیم :D:D


    و در آخر تیر انداز خر است :D:D:D


  • پ.ن3:

    حقیقتا متاسف شدم وقتی میبینم شما با این لحن در فروم صحبت میکنی ! شما دیپلمات یک سایدی نه یک پلیر عادی ...

    منم میتونم از این بدتر در مورد جنوب شرق حرف بزنم اما برای تمام جنوب شرق احترام قائل هستم و خوشحالم که این سرور فرصتی شد روبروی شما عزیزان جنوب شرقی بازی کنم و خودمو محک بزنم .

    کوچیک همه یوسف


    سلام


    یوسف عزیز بعضی کلمات تو ادبیات ما جا افتاده و اصلا توهین به حساب نمیان، حالا اینکه شما دوست داری ربطش بدی کار ندارم ولی رو روابط دیپلماتیک همیشه سعی بر اروم کردن اوضاع میزارن و نه بر تنش زایی دقیقا خلاف کاری که شما داشتی میکردی و هر دفعه باهات حرف زده میشد نفت میریختی تو اتیش :)


    یادته بهت پیام میدادم میگفتم یوسف نکن، افسار این پسره رو بکش؟! با خنده میگفتی شما درگیر شمال غرب هستید و نمیتونید مارو بزنید/؟ بعدم میگفتی 2 خونه اومده داخل خااااک جنوب غرب خیلی مقدسه ؟ بعدم با غرور کاذب و بالا میگفتی اولین فیک به ما اعلام جنگه؟

    یجوری دارم این خاک مقدسو میزنم ، واسه همیشه درس عبرت براتون بمونه که قرار نیست همیشه تو موضع قدرت بمونید!! یعنی رحم بهتون نمیکنم ( ادبیات سادش اینه ) !!



    یکی از دلایلی که الان جنوب غرب افتاده تو چاله شخص شمایی فدات شم. چون ام ک ام جی یک پلیر ساده بود ، بهش میگفتید نزن نمیزد! ولی شما بدتون نمی اومد بزنه!


    الانم اتفاقی نیوفتاده ، 3 تیم اینجایید ، از نظر پلیر هم از ما بیشترید به قول خودتونم که هماهنگید ! فقط دوست دارم ببینم تا کی میمونید! تازه من گفتم اروم بزننتون که یهو در نرید از سرور!


    باز با همه این شرایط هر موقع فک کردی که داره فشار میاد بیا بهم پیام بده و درخواست نپ بده ، من قطعا مثل شما فک نمیکنم و از موضع قدرت همیشه به موضوع نگاه نمیکنم ، یکم نپ میدیم که سایدتون نپاچه :)



    محسن عزیزم اول منظور اون جمله اصلا شما نبودید!

    ولی اگه قرار باشه با روز 50 بازی بگی ما زدیم ما خیلی خفنیم ، راند قبلم همین فرشید که شمال شرقه ، مجید اخیلیوس ، استاد بزرگ ارمین نومرسی 2 برابر شما از ما همر صفر کردن و چیف اونا از نظر افتخاری از شما خیلی بالاترن!

    من اولشم گفتم بازی 230 روز حداقلشه ....

    بعد از اینکه شما گفتید دف ادد شده ، تارگت دادن و .... تقریبا جز 1 یکی دو مورد که ما نفهمیدیم روشون اتک هست ، همه مهاجم ها حتی تو فیدرها هم دیوار شدن ! ما برای دهکده پاپ 3 هم دف ریختیم و مهاجم با 30% تلفات تونست صفرش کنه


    به هر حال کسی با روز 50 بازی قدرت مطلق نمیشه ، همیشه میگن اهسته رو و پیوسته رو ، ربع شما میخواست با دنده 1 - 150 تا سرعت بره موتور سوزوند!

  • صرفا جهت کمی کل کل :


    جای دیفالت ما علف سبز شد 😔 تازه هوا خوب بود گل هم داد 🤔 ولی هنوزم وقتی میریم سمت کپ ، هنوز کلی گل کم میاریم ببریم سر مزار همرای شمال غرب 😊


    یجا گفتم که دقیقه ۱۵ ما ۱-۰ عقب افتادیم ، ولی بازی ادامه داره و منتظره کامبک باشین 😬 بعد که بازی ۱-۱ شد ، تیم حریف گفت شما بازیکن غیر قانونی دارین و ترک زمین کرد و بازی ۳-۰ شد 🤔 حالا درسته که استراتژیش این بود تو ۳۰ دقیقه اول کار رو تموم کنه و بقیه دقایق بازی رو به خدا سپرده بود ، ولی تیم ما هم تیم ۳۰ دقیقه و هم ۹۰ دقیقه بود و بلافاصله یه گل قیچی برگردون قشنگ زد 😋 حالا شما بگین ما یه گل زدیم بردیم ، بقیه هم میگن باشه شما یه گل زدین بردین 😂


    پ.ن : جدا از این کل کل ها ، واقعا دلمون برای اون شمال غرب جسور تنگ شده 🙁


    پ.ن ۲ : حاج حسین من یاد شخصیت لیتل فینگر تو گیم آف ترونز افتادم 😬

  • میگ میگ

    سلام صبح بخیر

    3475-download-jpg


    آقا اینا هی میزنن هی میزنن هییییی میزننننن

    آقا میشه نزنین جنوب غرررررررررربووو؟


    3476-a5380d77-d7ec-4996-a140-76f0cc4bf3f1-jpg


    آقا میشه شما شمشیر نچرخونی هوا شنل قرمزی من؟


    3477-ezgif-com-gif-maker-1-gif




    آقا میشه اسم دهاتونو دیابلو نزارین؟کلا خود زنیه آقا

    هرکی میزاره دیابلو به دیابلو ملحق میشه



    3481-e06a1286-31ee-469a-a658-f3a3f6a5d52a-jpg


    با تشکر از سام رله عزیز بابت خفت صبح گاهیش

    نمیدونم این سام سیبیلوی ما چرا سیر نمیشه

    3478-05b353f0-6cc8-4945-a6ac-51e80df80848-jpg

    باید ته دیگشم بخوره

    نوش جونت کاکام بشه روغن بچسبه اون نخای سیبیلت



    البته اینم بگم جنوب غربیا هم شمشیر از نیام کشیدن و 7500 تا محافظ خفت کردن

    یه جیغ و دست و کف هوراااااااا

    3480-a3ffee49-8307-4ce9-91a4-b66690755071-jpg


    تبریک میگم میلاد جان شما هم به جمع نیزه دوستان اضافه شدی

    این پیروزی خجسته باد این پیروزیییی


    این وسط علی آقام زد کینگ و رفیقاش یکی دوتا ده داشتن کراپ لاک شدن و صفر شدن

    3479-42808a6e-4194-42b4-9c5a-0a6eb8c64f72-jpg

    به همراه 15 تا کراپ ناچیز



    خلاصه این که خیلی خوش میگذره

    پیشنهاد میکنم اسم دهات هارو دیابلو نزارید .

    دیابلو اگر مالی بود همرش صفر نمیشد .شما هم میزارید دیابلو هی میخورین

    هی میخورین

    هیییییی میخورییییییییین

    هیییییییییی میخوریییییییییییننننننن

    :D:D:D:D



    شاد و شنگول باشین

    سعید

    ملا



    پی نوشت:پرهام گرین بعدیش تویی عزیزم تا یاد بگیری درست صحبت کنی

  • .


    تا باشه من از این درس ها بهتون بدم، راستی پلیر مارس رو راضی کردین الان که چرا همرشو کوبیدین به من یا نه؟ :| (نیاین بگین لیمیت خورده بود، رید از مولتی که دیگه لیمیت سرش نمیشه!)

    سلام،واقعا روت میشه فروم پست بزاری و این حرفا رو بگی؟خدایی من اگه اونجوری همرم و کپم خورده بود نه تنها فروم نمیومدم بلکه برای همیشه تراوین رو ترک میکردم،راستی اون اینسرتا با صد تا کاهن اینا چی بود؟اونا رو کاتا خالیم که کلین میکرد^^^^

    ببین اولین اکانتی توی سرور به لیمیت خورد اکانت مارس بود،اگه مولتی میزدیم که لیمیت نمیخوردیم،اکانت مارس هفته دوم و سوم رنک دو تاپ تن غارت شد،اون زمان مولتی بود مگه؟اکانتی که هفته دو سرور رنک دو غارت شده طبیعتا اگه الان مولتی بزنه باید با اختلاف رنک یک غارت باشه،میدونم این حرفا رو بخاطر سوزش از دست دادن همرت میزنی(آب بریز)


    ببین همر اکانت مارس ،همر رنک تک رقمی شما رو پروند،همری که هنوزم عکسشو نزاشتی^^

    ببین ما چه قبل زدن همرمون چه الان که نصف شده بازم داریم به لیمیت میخوریم و خرج شارژ کردن خودشم در نمیاره(انقدر این گول ها و هون ها ناتارا رو میزنن چیزی ندارن دیگه)،خیلی از تایم ها بزرگا هم خاموشه چه برسه بخوایم با کلاه شارژ کنیم،یا شما پلن بیایین از شر این همر خلاص شیم یا پلن بعدی باز میاییم سراغتون;)

    عکس همر مرحومتو بزار ببینیم کی باید ناراحت باشه ^^ عکس همرتو نزاری دیگه ریپلایت نمیکنم،مرد باش عکس همرتو بزار

    Some Of The Accounts That I Have Played On :

    Gulf Warriors

    THE OLD AXE

    AXE MAN

    MR.PR3SIDENT

    totenpro

    GeT_RiGhT

    The old men

    Royal

    Good Life

    LEGENDS

    M A R S

    Gaul Teachers

  • سلامی به گرمی آفتاب شرق به رفقای هم متایی و همه عزیزان سرور 1 اسپید ترا



    عذر خواهی اگر دیر به دیر پست میزارم و فعالیتم زیاد نیست، بیشتر سعی میکنم خواننده فروم باشم و خیلی هم تمایلی به کل کل های غالبا توهین آمیز این روزا ندارم(پیر شدیم و حوصله ای نمانده ;)) اما معتقدم

    اگر کسی تو هر چیزی ادعایی و یا توانایی خاصی داره که فکر میکنه برتره و خدا رو هم بنده نیست،باید بیاد تو گود و در عمل ثابت کنه!(البته نه با فیک 21 شمشیرزن 1 کاتا) :D

    وگرنه مشتی های قدیمی گفتن صلاح ضعیف ه زبونشه و هارت و پورت!


    بر حسب جسارت یکی از حرافان و چماق گردانان در کوچه های خلوت ج.غ به سعید ملای عزیز،این خفتک (خفت کوچک) دو نقطه دی رو تقدیم میکنم به سعید عزیز و دوست داشتنی




    پ.ن (مخاطب خاص): اگر کمتر و مودب تر حرف بزنی قطعا یادت میمونه که سوتی ندی ولو تو فیک! :S


    پ.ن (سیبیلستان): قندیل جونم تو که میدونی سیبیلای منو تبرم نمیزنه چه برسه به 13.5ک جاسوس سفید!:D


    پ.ن (یکم کل کل): تبریک به محمد دیابلو عزیز بابت همر زیبای رنک 6،7 سرور (البت قبل از دیستروی شدن ویلیج) و دم تیم پلنری و لانچری امرداد گرم که مارو تو خماری دیدن حتی عکس همر ایشون گذاشتن!(فخر فروشی با پلنرها و لانچرهای فوق حرفه ایمون) 8o


    پ.ن (تعصب): تازگی شنیدم یسری مدعی الوالسی تو سرور و فروم هستن که لیدر های والس حتی تا قبل از این سرور اسمشونو نشنیده بودن!X/نام والس حرمت داره!بیو لطفا...


    باشد که رستگار شویم


    ارادتمند

    سام

  • سلام و درود به تمام رفقا.


    امیدوارم حال همه شما عزیزان خوب باشه و از سرور لذت ببرید. انصافا هم سرور جذابیه و داره خوش میگذره. در مورد پست های دوستان؛ قبلا هم خدمت عزیزان عارض شدم که معذورم از پاسخگویی به پست هایی که محترمانه نیستند و همین جا از این دوستان معذرت میخوام. دور هم جمع شدیم که از بازی تراوین که همه مون دوسش داریم لذت ببریم و رفقای جدید پیدا کنیم و خاطرات خوبی رقم بزنیم. شاید خیلی ها باورشون نشه ولی دیشب و پریشب در یک گروه واتس اپی با دفکوردهای عزیز جنوب شرق داشتیم خوش میگذروندیم و چالش عکس یهویی هم داشتیم. این فضای خارج از بازی ما هست و برخی دوستان تصورات خصمانه رو از ذهنشون خارج کنند. و البته داخل بازی قطعا رقابت و مبارزه خواهیم کرد. جو درگیری داخل بازی رو زیاد هم سخت نگیرید اینجوری هم بیشتر خوش میگذره هم احترام همه مون حفظ میشه.

    حالا که بچه های خوبی شدین از منبر میام پایین و میریم تو کار پست های جالب این روزها:

    ظاهرا بسیاری از دوستان این پست رو ندیدند یا دیدند و خودشون رو به ندیدن زده اند. از اونجایی که بسیار پست مهم و تاثیرگذاری بود ریپلای کردم که دوستان باز هم ببینند که مرد بزرگی مثل مازیارخان چه حرفی زدند. ما همه مازیار رو میشناسیم و می دونیم حرف الکی و بی حساب نمی زنه. پس لطفا دقت کنید که حرفهاتون در تضاد با این حرفهاشون نباشه.

    اون بخش پیام که لطف ایشون به بنده بوده رو فاکتور میگیرم و آقا مازیار هم از ارادت قلبی بنده آگاه هستن که از آن هم میگذرم و نکته اینجاست که ایشان برای بار چندم تاکید و تایید کردند که قطعا جنوب غرب دنبال اختلاف در شمال شرق نبوده و این اختلافات کاملا داخلی بوده و به ما مربوط نمی شود. حالا اگر دوستانمون در متای معظم شرقی حرف ایشان رو هم قبول ندارند من دیگه حرفی در این مورد ندارم.

    سلام عمو حسن

    عجب! عجب!

    یه سوال هست که اگه دوست داشتی می تونی پاسخ بدی دوستم نداشتی پاسخ نده. این کلمه(ما) که فرمودین دقیقا کدوم(ما) هست؟ چقدرم این (ما) بهتون اختیارات داده که بذل و بخشش هم می کنی برادر! اگر توضیحی داشتید ممنون میشم.

    قابل توجه آقا سعید ملا: داداش ظاهرا در مورد عمو حسن همچین هم غیرفعال نبودیا! شیطون به ما رکب می زدی که حیف که حمایتی نکردی! عجب!

    الان دوستان مدافع حقوق بشر بیان تماشا کنن. ببینید چه کسانی دنبال بر هم زدن سایدها هستند! یک مثال بارز و آشکار ببینید. آقا فرشید فقط عجله کردی در سطر چهارم شورشی خطاب کردی رفقات رو؛ بعد تو سطر ۷ شدن حق باوران! هیچ کاره هم که هستین و اینهمه اطلاعات از نوع نوستراداموسی داری! چقدر واقعا خوبین.


    آقا مازیار عزیز.

    شما نظری در مورد این پست ندارید؟

    شما از حق باوران غرب خبری نداشتید؟



    پ.ن۱: در جنوب غرب پلیر شورشی و حق باور و متمرد نداریم مگر اینکه پلیر ساید دیگه ای باشه که تکلیفش مشخص هست.

    پ.ن۲: برای بردن یک سرور سعی کنیم اخلاق و شرافت و آبرو مون رو نبازیم. باور کنید نمی ارزه.

    پ.ن۳: اینجوری که پیش میره کم کم باید منتظر هر حرکت ناجوانمردانه ای باشیم. کاری کنید سرور که تموم شد همه ایستاده براتون کف بزنن.

    پ.ن۴: عمو حسن من همچنان دوست دارم ولی اون کلمه ای که ازش برای محمد استفاده کردی متاسفم کرد. گفته بودم که نقاب همیشگی نیست و در نهایت با رفتارمون اعلام خواهیم کرد هر کس کجا و پیش چه کسانی بزرگ شده است.

    پ.ن۵: درود به شرف کسانی که اگر ببازند هم مردانه می بازند.

    داشت کم کم خوش میگذشت

  • یوسف جان بنده عرض کردم که دوستان خوبی در ساید غربی اعلام آمادگی کردند که با توجه به ناراحتی از دست لیدرهای غیرحرفه ای نسبت به اعلام خودمختاری بعد از کتیبه ها اقدام کنند تا روح حقیقی جنوب غرب را دوباره احیا کنند و از رفتارهای غریب عمو قناد تبری بجویند ، پیشنهاد کردند که تبادل کتیبه جهت تقویت این عزیزان هم داشته باشیم و درخواست داشتند که کمکشان کنیم خدمتشان عرض کردیم که تا قبل از کتیبه ها فعلن در محضر شما باشند شما هم به فکر دفاع از لویال باشید برای شما بهتر است ، فقط زودتر عرض کردم که این تبادل نظرات و کمک ها فقط در جهت جبران زحمات شما برای زرخریدان انجام می شود ! بعدن فریاد وامصیبتا در فروم راه نندازید.

    قانون سوم نیوتن :

    هر گاه جسمی به جسم دیگر نیرو وارد کند، جسم دوم نیرویی برابر انرژی پتانسیل یا جنبشیِ ذخیره در خود و در جهت مخالف نیروی جسم اول به جسم اول وارد می‌کند.

    پی نوشت : متا جسم محسوب میشه ؟



    دوست عزیز

    اولن : شما ببازید مردانه نمی بازید ، زرخرید کردن عده ای جاهل جزو مصادیق برده داری است و خلاف منشور سازمان ملل !;)

    دومن : قانون سوم نیوتن را در درسهای حقوق درس نمی دهند ولی حتمن مطالعه بفرمایید.8)

    سومن : اخلاق و شرافت و آبرو را وقتی برای زرخریدان دفاع فرستادین قورت دادین یک آب هم روش !:thumbdown:

    چهارمن : منتظر هر حرکت در چارچوب الگوی رفتاری خودتان باشید .:thumbup:

    پنجمن : حق باوران مهمترین مشکلشان با شما و عمو قناد شمشیرزن است <X، بهتر است جای فروم به اکانت خودتان بیشتر سر بزنید :/


    پی نوشت : با دستمال کثیف نمی شود شیشه را تمیز کرد .:S

  • یه سری چیزارو کنار هم میزارم شاید بقیه حواسشون نباشه:

    سوال امروزتون:

    الان دوستان مدافع حقوق بشر بیان تماشا کنن. ببینید چه کسانی دنبال بر هم زدن سایدها هستند! یک مثال بارز و آشکار ببینید.

    جواب دیروز خودتون یه مثال بارز و آشکار خوشگل هست:

    پ.ن۴: اتحاد لویال دوست ما هست و از هیچ تلاشی برای حمایتشان دریغ نمی کنیم. لویال ماندنی هست تا زمانی که ما باشیم و فکر حذفشون رو از سر خارج کنید. شایدم اسم واندرمون لویال بود خدا رو چه دیدید؟

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------
    و اما درخواست دیروزتون در مورد معنی کلمات:

    پ.ن۱: به همدیگر احترام بگذاریم. همه ما معنی کلماتی مثل درخت موز و از دکل فلانی بالا نرو و با دهنت حرف بزن و مزدور و .... را می دانیم. لطفا اجازه بدین از بازی دور هم لذت ببریم و بزنیم و بخوریم و کل کل کنیم. لطفا اگر امکان داره از این کلمات استفاده نکنید.

    حرف امروز دوستانتون:

    از دوست فالگیر هم تقاضا دارم با نوکش و با استایل دارکوبی روی طبل نکوبه،

    منبر رفتن امروز خودتون در مورد اخلاق (دقیقا بعد از همون پست غیر اخلاقی عمو قناد) :

    برای بردن یک سرور سعی کنیم اخلاق و شرافت و آبرو مون رو نبازیم. باور کنید نمی ارزه.


    -----------------------------------------------------------------------------------
    و اما جواب نهایی من به شما با بخشی های چند از سخنان خودتون خواهد بود :


    محترم واقعی باشیم.

    کاری کنید سرور که تموم شد همه ایستاده براتون کف بزنن.


    تقریبا از سال 2009 شدیدا تو فروم فعال هستم ، هیچوقتتتتتتت، تاکید میکنم هیییییییچوقت ، حتی شبیه به فحش رو هم به کسی ندادم، چه برسه دارکوبی!

    اما در عین حال همیشه با کل کلهام خیلی هارو زخمی کردم تو فروم،
    یه روزی مهدی عشقی و مازیار و مملی و بقیه سه داتی ها روبه روم بازی کردن، به سخت ترین شرایط باهاشون کل کل کردیم،
    یه روزی والسی ها،
    یه روزی عقابی ها،
    یه روزی زئوس،
    اون قدیم ترها بودن که دیگه کسی یادش نیست،
    تو این بیش از یه دهه یه چیزی رو همیشه از رقبامون دیدم، حرف و عملشون یکی بود!
    یعنی یکی مثل هادی لئو فحش میداد، دیگه نمیومد تو فروم منبر اخلاق بره،
    یکی مثل موکسی و پیمان هیچوقت فحش نمیدادن، اگه کسی هم فحش میداد حتما بهش تذکر میدادن،

    اما ما اینجا با پدیده ای روبرو هستیم که از وسط یه سری توهین دوستاشون میگذرن میان رو منبر ، از اخلاق سخن میگن ،

    اگه نمیدونین دارکوبی زدن چیه، یه گوگل بکنید ،درسته ما از پشت کوه اومدیم، ولی خب کوههای آلپ (-:
    من عاشق رقیبی هستم که بلده کل کل کنه، کسی که بلده فروم بازی کنه، کسی که بلده بازی رو با توهین قاطی نکنه ، حتی اگه تو فروم سرویسم کنه، زخمیم کنه، ضایع کنه، بازم باهاش حال میکنم،
    اگه بلد نیستیم، ادای کت شلواری هارو در نیاریم،
    اگه ادای کت شلواری هارو در میاریم، گوش دوستامون رو بپیچونیم،
    اگه نمیپیچونیم، منبر نریم

    پ.ن: پوستم کنده شد این همه پست رو کنار هم چیدم =))))

    پ.ن: دست به تصویر بشم یا چی؟

  • داداش گلم بذار خوش باشه من که بالا یک شعر گذاشتم ولی ایشون زیاد ادا جنتلمن در میکرد اما از کوزه همان طراوت که در اوست زیاد جدی نگیر میخواست مثل تیرداد باشه اما این کجا و آن کجا بلاخره ایشون آستانه تحملش همینقدر هست و بلاخره خود واقعیشو نشون داد قبلا هم یک عده از همین جماعت فحاشی کردن که مورد تایید همین ها بودن و پست هاش موجود اسم نمیارم

  • خنده دار اینه کسایی که تا دیروز با دوتا جمله مخالف همر روی همسایدی و هم اتحادی بلند میکردن الان دیپلماسی یاد گرفتن با گروه های مخالف جنوب غرب صحبتت میکنن:huh:، بخدا شما ماله این حرفا نیستین;)


    بهنام اینا چی میگن؟ تو فتنه پی ریزی میکنی تو جنوب غرب، کلاسشو اینا میذارن، درسته متاتون هستن اما خداییش اجازه ندین اینقدر با تکیه به شما رجز خونی کنن^^



    دقت کنین وقتی جنوب شرق دو تا لینک میزاره سریع یعده میان که ما هم هستیم

    بازم دمه سام رله گرم که خفت میکنه اسم شما هارو هم میاره تا دلتون خوش باشه:saint:



    من آنم که رستم بود پهلوان



    پاپ بازانه دفساز، میخوان متای وینر باشن:love:


    :D

  • سلام آقا رضا چرا جواب ندم مگه من مثل رفیقای شما هستم که تا سوالی میشه جوابی برای گفتن ندارم بیام توهین کنم یا به خیال خودم با کلمات بازی کنم و فکر کنم بقیه از پشت کوه اومدن؟


    درست من آدم با ادب و با شخصیتی هستم ولی دلیل نمیشه فکر کنید بیاین اینجا توهین کنید و من سکوت کنم دقیقا اون‌ کلمه لایق ایشون بودش و تا فروم رو هم مثل بازی نباختین بهتر ایشون رو از فروم‌ جمع کنیدش


    اگر هم واقعا دلیل اون ‌توهین من رو نفهمیدین بهتر که این قسمت پست دوستتون رو با دقت بیشتری بخوانید( آقا امیر هم بالا براتون توضیح بیشتری دادن)

    از دوست فالگیر هم تقاضا دارم با نوکش و با استایل دارکوبی روی طبل نکوبه، بیت المال رو تخریب نکنه.

    و خوب بریم جواب سوال شما رو بدیم


    اون ما جمع پلیر هایی هست که روی اکانت پلی میدیم که اگر بری پروفایل اکانت ما رو ببینی اسم همه ما ۶ نفر رو اونجا میبینی.


    خوب شما که من رو قابل دونستی و از‌ من یک سوال کردی امیدوارم جسارت من رو ببخشید من هم یک سوال از شما دارم که اگر دوس نداری میتوانی جواب ندی.


    شما میگین در ساید پلیر شورشی... نداریم و اگر هستن از ساید دیگه هستن.


    ببین آقا رضا تمام کسانی که با زور ریاست میکنن فکری مثل شما دارن هیچکس نمیگه ماست من ترش دیگه خودت داری میبینی دلار ۳۰ تومن شده میگن مقصر همسایه هستش و ماست ما شیرین!!!


    شما که این فکر رو پیش خودت میکنی میشه بگی چه کاری برای سایدت انجام دادی که این فکر رو میکنی؟

    ( نیاز به گفتن نداره که خود شما ۴۰.۴۵ روزی تقریبا طول کشید تا راضی بشی اسم اتحاد رو با بقیه یکی کنی)


    من همون موقع که اتحاد رو جدا کردم دوستانتون اومدن من رو برگردونن این سوال رو کردم و پرسیدم ۲۰تا لیدر و رفیق ریختین تو شورا چه کار خاصی کردین تو این‌ ۱ ماه یکیشو نام ببرین مقام اتحاد رو بهتون بدم که بجز خنده و این که شما کوتاه بیا به ما اعتماد کن پشیمون نمیشی جواب دیگه ای نشنیدم.( همون دوستانی که قرار بود بهشون اعتماد کنم و پشیمون‌ نشم آخرش روی ما همر هم بلند ‌کردن)


    خوب من الان این ‌سوال رو از شما میپرسم آقا رضا شما و کسانی که تو شورا هستین چه‌ کاری برای جنوب غرب کردین که انتظار دارین پلیرای ساید پشتتون باشن یدونشو نام ببرین؟


    نکته: این که بعد ۴۵ روز اسم یک اتحاد رو عوض کنی کاری برای ساید حساب نمیشه^^

  • سلام و عرض ادب



    سلام


    یوسف عزیز بعضی کلمات تو ادبیات ما جا افتاده و اصلا توهین به حساب نمیان،

    آقا بهنام خیلی کلمات و جملات دیگه هم در ادبیات محاوره ای رایجه که اگه بخوام اینجا بگم بن میشم !
    در مورد بقیه ساید ها و پلیرها مختار هستید هر نوع ادبیاتی استفاده کنید اما وقتی در مورد ساید جنوب غرب از چنین عباراتی استفاده میکنید و میگید یوسف تو مقصری که الان نپ نکردیم برام جالبه چون مثلا تو همین پست خودتون ببینید در مورد پلیر ما چجوری صحبت میکنید :

    یادته بهت پیام میدادم میگفتم یوسف نکن، افسار این پسره رو بکش؟!



    ======================


    قبل از پاسخ توصیه میکنم یک بار دیگه برید و پیام های رد و بدل شده بین خودمونو تو واتساپ بخونید شاید نظرتون در مورد حرف هایی که زدید عوض بشه

    مثلا یادمه قرار بود با شمال غرب نپ کنید و ما رو بزنید :دی

    در ساید جنوب غرب قطعا یکی از مخالفین متا با شما بنده بودم و هستم ، دلیلش هم در پست قبلی توضیح دادم ، چون میدونستم این سرور هم نهایتا همون هدفو دارید ...

    الان جنوب غرب تو چاله نیفتاده ، ما داریم لذت میبریم و در تاریخ ثبت میشه که در این سرور آمرداد برای اینکه بتونه جلوی مسترز بمونه مجبور شد دو به یک کنه در سروری که کلا سه ساید فعال داشت و شمال شرق برای اینکه بازی جذاب بشه این متا رو قبول کرد ...



    یوسف جان بنده عرض کردم که دوستان خوبی در ساید غربی اعلام آمادگی کردند که با توجه به ناراحتی از دست لیدرهای غیرحرفه ای نسبت به اعلام خودمختاری بعد از کتیبه ها اقدام کنند تا روح حقیقی جنوب غرب را دوباره احیا کنند و از رفتارهای غریب عمو قناد تبری بجویند ، پیشنهاد کردند که تبادل کتیبه جهت تقویت این عزیزان هم داشته باشیم و درخواست داشتند که کمکشان کنیم خدمتشان عرض کردیم که تا قبل از کتیبه ها فعلن در محضر شما باشند شما هم به فکر دفاع از لویال باشید برای شما بهتر است ، فقط زودتر عرض کردم که این تبادل نظرات و کمک ها فقط در جهت جبران زحمات شما برای زرخریدان انجام می شود ! بعدن فریاد وامصیبتا در فروم راه نندازید.

    قانون سوم نیوتن :

    هر گاه جسمی به جسم دیگر نیرو وارد کند، جسم دوم نیرویی برابر انرژی پتانسیل یا جنبشیِ ذخیره در خود و در جهت مخالف نیروی جسم اول به جسم اول وارد می‌کند.

    پی نوشت : متا جسم محسوب میشه ؟


    آقا فرشید اینکه شما میدونید قراره در آینده یه عده ای از جنوب غرب بلند شن و فریاد آزادی سر دهند یکم جالبه نه ؟
    یا شما قابلیت پیشگویی دارید یا این دوستان با شما هماهنگ هستند ...
    یه بار دیگه عرض میکنم که ما هیچ وقت برنامه ای برای بهم ریختن ساید شمال شرق نداشتیم اگرم براتون هنوز سواله میتونید از آقا مازیار بزرگوار بپرسید ...

    در هر صورت اقا فرشید شما چه قانون سوم نیوتون بگی چه قانون اول نیوتون باید خدمت شما عرض کنم که در آینده هر اتفاقی درون جنوب غرب بیفته قطعا متوجه شماست چون تمام دوستان دیدند که قصد دارید چنین کاری کنید و خودتون ناخواسته اعتراف کردید ...

    کوچیک همه یوسف

  • یوسف جان

    چیزی که برای خودت نمی پسندی برای دیگران هم نپسند ، شما وسط شمال شرق دفاع ریختی و زر خریدی و سرقت کتیبه قول گرفتی و برده داری کردی و نهایت بی اخلاقی رو به خرج دادی ، حالا ما رو از سر بریده می ترسانی برادر؟



    فرهنگ عامه :

    ضرب المثل ترکی:

    اوستورانین گاباقیندا سیشمیسن دیر به گوتون یوخودی

  • یه بار دیگه عرض میکنم که ما هیچ وقت برنامه ای برای بهم ریختن ساید شمال شرق نداشتیم اگرم براتون هنوز سواله میتونید از آقا مازیار بزرگوار بپرسید ...

    در هر صورت اقا فرشید شما چه قانون سوم نیوتون بگی چه قانون اول نیوتون باید خدمت شما عرض کنم که در آینده هر اتفاقی درون جنوب غرب بیفته قطعا متوجه شماست چون تمام دوستان دیدند که قصد دارید چنین کاری کنید و خودتون ناخواسته اعتراف کردید ...

    کوچیک همه یوسف

    سلام آقا یوسف گل این قسمت از گفتمان شما یکم اشتباه هست عزیزم و مورد منکراتی داره !


    ببین داداش گلم رجوعت میدم به


    حداقل اگر تیم هستید حرف و گفتمانتونو یکی کنید مثل و اینقدر ضد نقیض توی گفتمان و پست های خودتون نذارید

    پ.ن۴: اتحاد لویال دوست ما هست و از هیچ تلاشی برای حمایتشان دریغ نمی کنیم. لویال ماندنی هست تا زمانی که ما باشیم و فکر حذفشون رو از سر خارج کنید. شایدم اسم واندرمون لویال بود خدا رو چه دیدید؟ ما اینجوری رفاقت می کنیم.

    اون مازیاری که تو داری با ازش مایه میذاری و واسه آوار نشدن پست هات دوپهلو ازش مایه میذاری 100مثل تو و امثال شما رو میبره سرچشمه تشنه بر میگردونه من مطمعنم الان پشت سیستم داره از اون خنده های جالب میکنه


    جدیدا مد شده هر کس میاد یک پست میذاره ته حرفش میگه از آقا مازیار سوال بفرمایید استعلام کنید خودشون میدونن :D;)


    آقا مازیار خودش میدونه دقیقا چی بگه و کجا بگه و شما هی تایید حرفت رو گردن آقا مازیار نداز یک دفعه جواب این استعلامات رو توی پست های قبل داده درست مطالعه نکردی بهتره برگردی عقب و مطالع کنی


    من پیشنهاد میدم یک جلسه بذارید صحبت هاتونو با هم هماهنگ کنید و نشون بدید یک تیم هستید نه اینکه هر کسی بیاد سیاست های خودشو اینجا اعلام کنه و اینجوری بند رو به آب بدید


    در پایان یک عدد انسان بی ادب و فحاش تو افق محو شده به یابنده یک امان نامه داده میشود تا سریعا اسم دهکده خود را ساسنور کرده و تغییر بدهد 8o:D


    حاجی میدونی این دست و پا زدنت برای بهم ریختن متای شرق مثل چی میمونه ؟ مثل فکر های که آدم کور برای آینده اش میکنه شنیدی ضرب المثلش رو :S