نقد و بررسی سرور 1 ایکس راند 2 | آغاز 6 شهریور 1399 |

  • سلام داداش ناصر گل خودم . فکر کنم ۹ سال گذشته باشه از آخرین باری که کنار هم بازی کردیم داداش .

    کسی منکر حرف شما نیست که یکسری اتک از طرف اکانت mkmj به شماها شده خب حالا من یه سوال از شما دارم برادر عزیز و دوست دارم همونطور که ازت شناخت دارم صادقانه جوابم رو بدی .


    اکانت ناصر استورم لب مرز هست یه اکانت از جنوب غرب میاد تو خاک شما ده میزنه در اولین اتک به صورت قافلگیری اون ده کراپ لاک میشه و فقط به خاطر اینزرت های کاتا ده صفر نمیشه . سری دوم اتک ها میبینین دف سنگین از ساید جنوب غرب اومده رو اون ده و با پوش سنگین از طرف ساید دوباره اون دهکده بالا کشیده شده . این توضیح های اولیه حالا شما به عنوان پلیر چکار میکنی ؟

    ۱- به صورت انتهاری همش نیرو میسازم و میزنم تو دهی که یک ساید تا تونسته دف پر کرده توش ؟

    ۲- با یکم سیخونک به ده های نزدیکم از اون ساید سعی در پخش دفاع میکردم ؟


    این سوال رو فقط ناصر جان بده نه بقیه بچه های آمرداد

    و اما دوست دارین بچه های اس ای میتونین به این سوال جواب بدین

    اول سرور یه اکانت از جنوب غرب به اسم G-SHARK اومد تو خاکستری جنوب شرق ده زد و بچه های اس ای اونو کاتا کردن و یک بوم بوم تو فروم راه انداختن که بیا و ببین . واکنش لیدرهای محترم جنوب غرب به خاطر خلاف اون بازیکن اخراج و اعلام فارم عمومی شدن اون اکانت بود .

    حالا در شرایط مشابه واکنش لیدرهای اس ای نقل قول از آقا سعید ملا عزیز در جواب حرف من که گفتم اون ده بالاخره صفر میشه صحبت آقا سعید " من نمیزارم صفر بشه " به سعید گفتم با این دفاع کردنت داری راه دیپلماسی با جنوب غرب رو میبندی گفت اشکال نداره

    حمیدرضا عزیز بعد از پلن دوم ان دبل به من زنگ زد و گفت میخوام یه جلسه بذارم بین لیدرهای دو ساید جنوبی من به حمیدرضا هم گفتم شرط حضور ما در جلسه حذف اون اکانت هست ( حمید رضا بیا بگو اگر یه کلمه اش رو دروغ گفتم ) خب حالا وقتی حضور یک اکانت در جای اشتباه و حفظ اون اکانت اولویتش از سیاست های ربع مهمتره به ما هم یه درصد کوچولو اجازه بدین که اونجور که فکر میکنین گوشامون مخملی نباشه .

    ببخشید زیاد حرف زدم


    کوچیک همه ناصر

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

  • این ها اعداد واقعی هست. جنوب غرب در اعداد کاملاً برتری داره بر جنوب شرق. جنوب شرق برتری که داره اینه که به خاطر جنگ با شمال غرب (بله درست خوندید! این جنگ یک مزیتی برای جنوب شرق ایجاد کرد. با اینکه تلفات قابل توجهی هم داد) بیدار شد. معلوم نیست همه اعضای جنوب غرب بیدار باشن.

    پ.ن : خوشم میاد وسط اون شلوغی ها ، دارید تلاش میکنید خانه سست عنکبوت رو به عنوان قلعه مستحکم فلک الافلاک به ملت قالب کنید(۲برابر کلهم اجمعین شمال شرق و جنوب شرق دفاع و خیلی بیشتر هم همر😂)

    با سلام،


    لقمان جان خیلی ممنون به خاطر پست های آماری و تحلیلی که ارائه کردی تا به حال.


    فرض کنید که من از مریخ اومدم و هیچ اکانتی هم توی سرور ندارم و فقط این دو جمله رو در مورد یه موضوع بخونم چه برداشتی خواهم داشت؟ پوشوندن حقیقت! و وارونه جلوه دادنش


    خلاصه متوجه نشدیم، جنوب غرب "خانه عنکبوت!" هست یا "برتری هایی هم دارد!" چوب خشک هسته؟؟ یا تمساح هسته؟؟


    یه جمله از خودم خلق کنم: "حقیقت یکتاست، و کذب هزار رنگ"


    لطفا اگر احیانا زمانی تصمیم گرفته شد! برای ارائه آمار و تحلیل های اسپایدرمن وار مشورت بدین به دوستان شاید نظرشون عوض شد، البته متاسفانه نتونستم مطلبتونو کامل بخونم که سر فرصت استفاده میکنم انشالاه.

    و اما بعد

    دوستان لطفا قضاوت نکنید دیگران رو


    والا ی بنده خدایی هست که واقعا از نگاه من شخصیت ضعیفی داره ، در مورد همه نظر میده ، همه رو کثیف ، ی سریا رو تمیز ، ی سریا رو سیّاس، و ... میدونه .

    با وجود نیت خوب شما

    باز هم تناقض!


    خب مسلما شخصیت از پشت کیبورد قابل انتقال نیست، ولی قابل مخفی شدن هم نیست!


    من به شخصه میگم، خیلی از دوستان رو ندیدم و مکالمه ای باهاشون نداشتم و آشنایی هم ندارم به جز هم تیمی های قبلی و جدیدم، پس از روی کلمات و سبک نوشتاریشون بررسیشون میکنم و این پروسه طبیعی ذهن انسان هست که سریعا هر فردی رو توی یه بخش و کتگوری قرار میده ناگزیر!


    و فروم هم یه مدیاست مثل روزنامه، تلویزیون، رادیو و ... پس نمیشه رهاش کرد و سپرد به بقیه و بگیم خدانگهدار، هر جا نقد و تحلیل باشه با ماشین حساب میایم، هرجا جنگ روانی و پروپاگاندا، ما هم آیتم قهرمان عوض میکنیم.


    هر وقت دوستان دست برداشتند از تلاش برای ...

    پیروزی بدون حتی شلیک یگ گلوله یا «پیروزی بدون جنگ»

    ما هم ماشین حساب رو جایگزین کیبورد میکنیم ...


    کوچیک همه رفقا و با مراما، محکم جلوی خودشاخ پندارها!


    این هم جهت فان :)

  • وقتی اس ای دف میده به ان ای و بر عکس

    چرا نباید ما هم کمک بگیریم ماهم به هرکجا بخوایم کمک میکنیم دف میدیم و میگیریم

    امیدوارم منظورم رو فهمیده باشی

    روز خوش

    پس قبول داری جزو NE نیستی شیطون کوچولو :دی


    مثل کبک قایم شده بودی بهت قول دف دادن زنده شدی و زبونت سرکار افتاده .



    من خیلی دوست داشتم فروم طوری بود که محدودیت سنی داشت

    ببخشید مگه اسم شما البرز نیست من عرض کردم مازیارفکر نکنم ایشون با ۶۰سال احتیاج داشته باشه کس دیگه به جاش حرف بزنه

    اینجا هم میتونیم از مدیریت خواهش کنیم برای فروم محدودیت ۱۸ سال بزاره که شما سری بعد خواستی البرز رو ریپلی کنی اجازه نامه اولیا دستت باشه .




    رفتن بهشون اکانت دادن برای منابع ؛ از همون اکانت نامه دادن که با دیکتاتور مخالفن و خوداسکرین‌شاتی کردند و فروم هم گذاشتن حتی هههههههه


    بخدا داستانهای کمدی نورالله تموم نمیشه

    خدا بگم چیکارت کنه نوری ههههه


  • دوست عزیز
    من از حرف های خودتون براتون فکت آوردم.
    شما نهایت کاری که دارید میکنید اینه که به ده زبون زنده دنیا انکار میکنید و چیزی رو دارید جواب میدید که اصلا من مطرح نکردم و مساله ام نبوده.
    دو تا نقل قول از شما اومده بیرون، تکلیف نتیجه گیری این نقل قول ها مشخصه... اگر جوابی داری، اگر منطقی داری که میتونه ما رو به نتیجه گیری دیگه برسونه، رو کن برامون.
    اگر نه که الان مشخصا شما داری بحث رو منحرف میکنی.

    برای خود من این دو نقل قول خیلی راهگشا بود، شخص من وقتی خبر متا رو شنیدم شاید ته دلم خیلی ازش راضی نبودم (در عین حال که قطعا و یقینا تا دونه آخر گندمم در خدمت ساید و لیدرایی بودم که بهشون اطمینان کامل دارم)

    ولی نتیجه گیریم از این دو نقل قول اینه که شما سایدی بوین که داشتین تو موضع ضعف ما لحظه شماری میکردین که یه بهانه از ما بگیرین و شروع کنید به زدن، برای این کار هم برنامه ریزی میکردید، یعنی داشتید ما رو تحریک میکردید تا بهانه بدیم به دستتون، اینکه پلیرتون ما رو میزد مگه غیر از اینه که ج ش رو مجبور کنه واکنش نشون بده؟!
    و اینکه گفتید اگر یه فیک بیاد ما اعلام جنگ میکنیم! و در عین حال با ش غ هم نپ کردین، مگه غیر از اینه که نشون میده برای مجبور کردن ما به بهانه دادن به شما برنامه ریزی میکردید!
    بعدم میومدید تو فروم ادای آدم خوبا رو در میاوردید و میارید که ما دنبال بالانس سروریم و دنبال جذابیت سرور هستیم
    اونموقع اگر ما رو دو به یک میزدین سرور از بالانس در نمیرفت؟
    این ریاکاری و دو رو بودن شما رو نشون میده
    در خفا و تو خصوصی با لیدرای سایدای دیگه اون دو نقل قول و در فروم که مجمع عمومی هست رفتارها و حرفایی ۱۸۰ درجه مخالف.

    شما تو این متایی که روتون شده چوب این دورویی و زرنگ بازیتونو دارین میخورین

  • ریپلایت میکنم حال کنی ;)

    وقتی که تو و خیلی های دیگه که توی ساید دبگه بودن من ان ای بودم داشتیم اتحاد سرو سامون میدادیم


    زمانی که شما داشتیم با دوستاتون متای تلفنی می بستی قبل سرور من شمارم گذاشتم توی اعلام امادگی برای امادگی بیشتر توی ان ای


    و زمانی که شما کاسه گذاشته بودی جلوی اس ای ما زنگ میزویم دنبال پلیر بودیم که بیاریم رو اکنت ها تا ساید پرچمش بره بالا شاید ان ای خودش ۱۰۰بکنه

    اشتباه از خودمون بود این جمله رو به ایدین گفتم خودم عمل نکردم

    با هرکس اندازه معرفت و جنبه خودش برخورد کن نه اندازه معرفت خودت الکی ساید یه پارچه رو تقدیموتون کردیم شما هم تقدیم اس ای کردین بایدم خوشحال باشی و حال کنی


    ادم باید از لحاظ درک فهم بزرگ باشه وگرنه ۴سال اختلاف سنی که چیزی نیست مورد داشتیم با سن ۲برار شما هم که .......


    پ.ن پولدارا چه حالی میکنن

    پ.ن اگربزرگی و درک فهم به سن سال بود الان امیب ها باید بردنیا حکومت میکردن ولی انگار تک سلولی هستن :D

    پ.ن اگر اینجا اذیتت کنم میری سایت میخری یا چی ؟

    پ.ن. واقعا ممنونم ازت اول صبحی کلی خندیدیم

    پ.ن خلاصه که قندیلکم زیاد سخت نگر صدات خوبه برو قران خونی بکن فقط حواست باشه کلاس ها یکم خطر ناک شده


    پیام علمی

    «اندولیت ها» (endoliths) به قارچ ها، باکتری ها، آمیب ها و جلبک هایی اطلاق می شود که در اعماق دریا و در زیر صخره ها زندگی می کنند. مطالعات نشان داده که برخی از این تک سلولی ها تنها یک بار در هر صد سال تقسیم سلولی انجام می دهند که باعث می شود به سن های نزدیک به ۱۰.۰۰۰ سال نیز برسند

    شاخ بودن توی فضای مجازی مثل پولدار بودن توی بازی GTA میمونه! :saint: :saint:


    MONAKO مامور مخفی

  • من خیلی دوست داشتم فروم طوری بود که محدودیت سنی داشت

    نه تنها فروم کاش بازی هم یه محدودیت سنی داشت البته منفی 60

    خانه سالمندان باز کردیم!!!

    البته کاش بزرگی به سن بود و آدمایی با سن سه رقمی تو چشمات دروغ نمیگفتن و تهمت نمیزدن

    از همون اکانت نامه دادن که با دیکتاتور مخالفن

    هرکدوم از نامه هارو شک داشتی از هد میلیتاری بپرس این مال کیه خخخخخ شما که خوب میدونین اینا واقعی هستن ولی نمیتونین قبول کنین چون اگه قبول کنین معلوم میشه با چه دوز و کلکی چهارتا و نصفی مزدور ساید بقلی اومدن ساید رو گرفتن دست


    ولی پیشاپیش حرف بعدی شمام درسته

  • سلام مجدد،


    صریح و مستقیم نگفتی بله، ولی این صحبتی هست که چندین بار مطرح شده از طرف هم تیمی های شما و این جملات شما هم اشاره مستقیم و غیر مستقیم به همون حرفها بود، ناصر جان هم جواب کاملی دادن، اگه اون جواب قانع کننده نبوده، دیگه کاری از دست کسی برنمیاد ولی باز هم ...


    یه دوئل مدل ناصر و اشکان، من یه دهکده توی خاکتون میزنم مثل دهکده هیس، و میگم اگر دست بزنید به اون دهکده دیگه هیچی! و کل ساید پشتشه و این بحثا و گردن کلفت بازی در میارم! کلی هم دف میریزم داخلش! کار سختیه!؟ یه بار مهاجم میزنه می بینه بر نمیاد از پسش چون دف چندین اکانت پشتشه، در نتیجه اکانت های حامی هم حکم همون اکانت راه گم کرده رو دارن، جز اینه؟ این استدلال به دور از تعصب، منطقی هست یا نیست؟ یا انتظار داشتین هی بیایم به همون تک تارگت، نیسان آبی بکوبیم و توی دلتون قاه قاه بخندین، میگم از کهف نیومده کسی باور کنید، ماکسیمیلیوناس نداریم توی پلیرهای این سرور فکر کنم!


    این که دیر دست به کار شدیم هم دلایل دیگه ای داره که هیچ ارتباطی به درگیری شما با ان دبل نداشت، یکی از اون ها تلاش برای حل دیپلماتیک این مسئله بود که همونطور که ناصر جان گفتن، با مخالفت و جواب رد لیدرهاتون مواجه شد! جواب سوال رو از اونها بخواین لطفا! و البته دلیل دیگش مقداری زمانبر بودن صحبت های درون سایدی بود، مظلوم نمایی نکنید دیگه!


    و هر لیدری برای حفظ انسجام سایدش تصمیم مشابهی میگیره، حذف دهکده راه گم کرده! و با تهدید لیدرهای شما به اتک متقابل در تلاش برای حذف اون دهکده، لیدرهای ما گفتند اتک و فیک که هیچی، یک دونه اسکات هم اعلان جنگ به حساب میاد! بسیار قوی و مقتدر و همه پشتشون بودیم و هستیم و خواهیم بود.

    ما اگر دنبال توازن نبودیم، درخواست لیدرهای سایدهای دیگه رو خیلی زود می تونستیم قبول کنیم برای متا، گفتن خود دوستان شمال غرب که تمایل به متای غربی داشتند، در صورتی که قرار به متا باشه، از لیدرهای خودتون هم موضع اولیشون در مورد جنوب غرب رو جویا بشید! در مورد شمال شرق بنده مطمئن نیستم.


    هزاران رحمت به ان دبل، بازیکن های جسور و جنگی و کسانی که پای حرفشون موندند در مورد متا.


    حالا ما اگه متای غربی میکردیم و همزمان همر لانچ میکردیم جالب می شد!؟ فکر کنید یکم چی میشد؟ 2 به 1 روی اس ای یا مثلا 2 به 2 با پیوستن ان ای به اس ای؟ شما که دف گرفتین! ولی ما اتکی ندادیم در کمک به ان دبل، فرض کنید همراه همرهای ان دبل، چندین همر از اس دبل بلند میشد با تارگتی مشترک و پلن مشترک، آیا باز هم دف شما جوابگو بود!؟ حتی با وجود دف قرضی و وام گیری!؟ یا زمان پلن شما روی ان دبل، دف ما جلوی شما می بود!

    (بدون تعصب فکر کنید و نه هیجانی و جانبدارانه!)


    ولی قرار بر این بوده که سرور متوازن باشه! حتی تحلیل های رضا سورنا رو بخونید، با اینکه قصد ورود مستقیم نداشتند، جهت حداقل روحیه بخشی به جنوب شرق تحلیل مفصلی نوشتن، جمله رد و بدل شده بین من و ایشون این بود: با این وضعیت سرور آنبالانس خواهد شد و جالب نیست، امیدوارم آمرداد به خودش بیاد سریع تر و مقابله کنه، نه این که دو ساید تضعیف شن! اینکه یه ساید نابود نشه! ما هم شورای امنیت نداریم توی سرور! و طبیعت بازی اتک و درگیریه، نیست؟


    چندین بار هم گفتیم از هیچ متایی هیچ ترسی نداریم، به طور عامیانه بگم: "از تیز بازی و زرنگ بازی و اشتباه گرفتن سیاست با زیر و رو کشیدن مشکل داریم!"


    ضمنا جویا بشید که شیرینی متای شرقی قرار بوده چی باشه و چه مدل غافلگیری! :دی

    بوممم بوممم بوممم پیوستن شرقیان به یکدیگر! و تبریک بابت متا و پلن مشترک


    ولی همیشه اتفاقات طوری که پیش بینی کردیم پیش نمیره، یدالله فوق ایدیهم :دی

    پروسه آمردادیزیشن (مثل گلوبالیزیشن) کند پیش میره انگار!


    یک دوستی میگه صاحبان ساید موافقت کردند! برادر مگه زمین و ملک و این چیزاست؟

    چطور معامله جوش خورد:

    الف: چند متر زمین داری؟ ب: یه 200 در 200 هست خوش آب و هوا با کشاورزان فعال! چنتا همر، یه مقدار دف!

    الف: خب متری چند؟ همر چند دف چند؟ ب: قابل نداره ما این حرفارو نداریم حالا بعدا اکیش میکنیم، فقط یه تعداد ول نکن داریم که زمیناشونو ول نمیکنن صبر کنید ولشون کنیم بعد نهایی میشه کار الف: بیایم کمک که ول نکنا، ول کنن؟ ب: عااااالی پرفکت چه بهتر از این!


    تکرار مکررات کردم عذرخواهم از همه دوستان

  • پ.ن: سلامتی اونی که تو پروفایلش نوشته رفیق مقدسه باید جلوش زانو بزنی ولی رفاقتشو با بلند کردن همرش خوب نشون داد :)





    سلام علیکم عزیزان و غریبان در سرور محترم


    صلاح بر این نمیدانستم پستی بذارم با اینکه به کررات نامم به زبان آمد تا اینکه دوست جدیدم در این سرور حسین جان مثالی از پروفایلم زدند و سعی در تحریف و تغییر اتفاقات داشتند و بنده لازم دیدم خدمت برسم نکاتی رو عرض کنم تا عده ای که سرشان زیر برف است شاید بیرون آورند، عده ای که اطلاع نداشتند مطلع گردند، عده ای هم که در حال موش دوانی هستند به هر حال بیکارند میدونیم کیا هستند کاری هم باهاشون نداریم!


    حسین جان جواب آخرت را ابتدا میدهم و بعد مبحث را آغاز مینمایم : پیرو پ.ن شما من بر عکس خیلی از عزیزان که در ذیل ذکر خواهم کرد همیشه برای ساید بازی کردم و اکانتم در اختیار مصلحت ساید بوده این چند روز هم اکانت در اختیار تیم پلنری بوده مانند سایر اکانت ها و هر چه صلاح ساید بود را انجام داده اند حساب حساب است و کا کا برادر بارها در تراوین مقابل دوستانم قرار گرفته ام همدیگر را لت و پار کردیم و همچنان رفیقیم میگویی نه همین تیم کلاسیک باز گواهش میباشد!


    بگذریم برویم سر اصل مطلب به طور کلی و یحتمل به دلیل گرفتاری بیش از حد امکان دارد مفید بنویسم تا مجدد مجبور به حضور در این محفل آلوده نباشم.


    مرحله الف ) دوستانی که از آیدین بالا میروند ! ( آیدین دشمن بازی بنده است و دوست خارج از بازی بنده به شدت ایشان را محترم میشمارم اما بارها در بازی و فروم همدیگر را نابود کرده ایم اگر قرار باشد کسی ایرادی بگیرد شما نیستید چون روابط ما فراتر از یکی دو سال میباشد ) خلاصه :


    آیدین تیم را تشکیل داد دانه به دانه شما عزیزان را از شخص شما بگیر تا هر کسی به جز بنده ، ایرج و مازیار را به باد بد و بیراه گرفت ( دمش گرم الان میفهمم که ما اشتباه کردیم مخالفت کردیم او کار درستی انجام داد ) همه را از تیم لیدری بیرون انداخت به همه توهین نمود ! وقتی ما سه نفر باهاش مخالفت کردیم به خاطر رفتار نا درستش از دید خودمان با حضرتعالی و دوستان ! آیدین رفت. این اولین باری که ما برای منفعت ساید و نگه داشتن افرادی چون شما دوست عزیز و رفقای دیگرتان که از روز اول صرفا فرمودید ما وقت نداریم ! خیلی کارها انجام دادیم ! این از پروسه آیدین پس خواهشمند است دوستان دیگر از آیدین بالانروند ! کلا پروسه آیدین همش واس ماس !


    مرحله ب ) حسین جان برسم به پروسه غریب پنداری حضرتعالی سه عکس میذارم برای شفاف سازی ذهن شخص شما و سایر دوستان که فکر میکنند شما خیلی غریب هستید و از همه مهمتر دلیل اصلی کودتای نافرجام ( ایدین جات خالی ) شما عزیزان است ! هیچ ربطی به افشا سازی و این داستانها هم ندارد برای هممون مفید است :


    توضیح پیرامون تصویر اول که دوستان هی دارن میزنن تو سرشون میگن ما مخالفت بودیم مازیار چرا نرفتی باید عرض کنم : جلسه ای تشکیل شد به اصرار بنده و تیم کلاسیک و شخص مازیار بابت تعیین تکلیف گفتیم رای بگیرید اگر حتی یک نفر مخالف مازیار است ما جدا میشویم و میرویم ! یا همون دیگه بالا وا نمیستیم و قرار بر این بود ساید رو بدیم دست شما بریم بیرون همتون رو بزنیم خودتون هم میدونستید و وقتی شما اعلام کردی مخالف زیاد هست اولین نفر بنده از گروه جلسه رفتم بیرون رفتیم پائین نشستیم شروع کردیم به جدا سازی طوری که محمد علی از عصبانیت مدالای اتحاد رو هم تو روحش پاره شده بودم بچینم پاک کرد ! اما یهو دیدیم مازیار که نمیدانم چرا این سرور اینقدر نرم و لطیف شده است ما را صدا زد گفت آقا صبر کنید گویا عمو تورج ( سلطان مصلم اخلاق که امیدوارم یکبار افتخار داشته باشم در رکابش قرار گیرم ) دستور دادند کلا تمام اسامی بیاید پائین خودشون 5 نفر را تعیین کردند که همیشه داشتن زحمت میکشیدن باق5ی هم به گفته خودشون وقت نداشتن که تمام تصمیمات در راس این 5 نفر گرفته شود ! تا اینجا شد شب اول گروه جدید ایجاد شد فردا صبحش طبق این تصویر که الان قرار میدهم و بعد باقی ماجرا را توضیح خواهم داد :




    خلاصه این گروه چهار نفره ما بود که طبق این عکس بعد از جلسه آن شب و دستور عمو تورج که شب تا صبح اون گروه زده شده بود بدون فعالیت من و ایرج درونش مازیار و محمد علی دارن میگن این گروه رو حذف کنیم و واقعا با حسین یک گروه واقعی داشته باشیم و در تمام تصمیمات حسین را دخیل نمائیم !


    بعدش ما اومدیم آنطرف که به من پیامی از جانب شما آمد که بنده تازه متوجه شدم مخالفت های شما دال بر متا با جنوب شرق نیست بلکه مخالف جنگ با جنوب غرب بودیدو هستید وگرنه تمام این آتیشها برای این است که کسی به جنوب غرب دوست داشتنی شما که الان هم گویا پشتتون در آمدند چپ نگاه نکند با دلیل های عجیب و غریب شما که در تصویر ذیل مشخص است و بعد از آن ماجرا را ادامه خواهم داد :






    بله طبق درخواست حضرتعالی بنده سعی کردم ابتدا با شما تعامل کنم که بدونی غریب نیستی و بعد از آن :






    اینگونه بنده در گروه 5 نفره مان آمدم از صحبت های شما الهام گونه نوشتم از قول خودم که بچه ها یا شما را قانع کنند یا شما آنها را و هر چی نوشتم که بیشتر بود عکص نگرفتم هیچ اثری از شما علارقم آنلاین بودنت نبود که طبق تصویر بالا مخاطب قرارت دادم که بیا حرف بزن ! فقط اون یک جمله " من تلفنی با محمد صحبت کردم " رو نوشتی و دیگر هیچ ! پس شما دیگه ادامه ندادی و هیچی نگفتی !


    ناگهان شب همه چی گل و بل بل بود توی گروه کودتا شد و من اینقدر از تو و محید مطمئن بودم که امروز اتفاقی نیافتاده نوشتم اگر حسین و وحید بیان اعلام کنن مشکلی هست من ول میکنم میرم ! عمو وحید که دوست ندارم در موردش بد فکر کنم اما میدونم خیلی جاها ایشون خیلی ها رو تحریک کرده من جمله خود بنده رو اومد نوشت نه مهدی جان شما باید باشی ! همین اشکان گل پسر که همه رو فحش کش کرد داشت با من چاق سلامتی میکرد و من به دلیل کسالت رفتم خوابیدم ! صبح بیدار شدم دیدم شخص شما آن نامه رو زدید و رفتید جدا شدید و بزن بزن و این داستانا !



    اما حالا لپ مطلب :


    عزیزانم، اول اینکه جنوب شرق دوستان ما بودند همانطور که دشمنان شما بودند متایی از پیش تعیین نشده بود دوست داشتیم به دوستانمون دفاع بدیم همانطور که شما دوست داشتید بدون اطلاع برید با شمال غرب و جنوب غرب صحبت کنید و برای زدن امرداد دست بدید و الانم به خاطر جلوگیری از جنگ با جنوب غرب ساید خودتان را بهم بریزید !


    بعد از این تصاویر بالا هیچ کس نمیتواند بگوید حسین آقا نفر نخودی تیم لیدری بودند و هیچ کس نمیتواند کودتای نخودی شما عزیزان را بر مبنای دفاع یا متا با جنوب شرق ابراز نماید ! شما نشان دادید مهره های جنوب غرب هستید و علاقه ای به قرار گرفتن مقابل جنوب غرب ندارید به خاطر دوستانتان در جنوب غرب ساید خود را تخریب کردید بهم ریختید بماند که ما فقط برای تخریب نشدن جنوب شرق به دوستانمان دفاع دادیم و برای تمامی تصمیم گیری ها علارقم مخالفت خیلی از ما اقا مازیار نامه میزدند همه را به تیم اسپیک دعوت میکردند و از همه نظر سنجی میکردند!


    این مطالب بالا در راستای موقعیت ب بود !



    مرحله ج اما به عشق اقا نورالله مینویسم مرحله ن : آقا نورالله ! بارها از ابتدای سرور همه قصد زدنت رو داشتند حتی توی گروه لیدری نمیخواستند بیای من پشتت رو گرفتم آوردمت الانم بهت حق میدم متاسفانه تو بازیچه بودی و خواهی بود همانطور که کوکت کردن بیای زمین و زمان را بهم بریزی که آقایون تیم لیدری باید طلای ما و اکانتهای مولتی مان را تامین کنند !!!


    بلاه همه خاطرشان هست که شما تحریک شدی تا به خاطر خیلی ها بیای ساید رو بهم بریزی که ما باید گلد اکانتای شما رو تامین کنیم ! یکبار امدی گفتی فلانی فلان کار رو کرده میزنم فلانش میکنم ! یک بار دیگر ... اصلا حال ندارم یاداوری کنم ولی هر بار یه داستانی علم کردی اصلا بگذریم هر کسی میخواد بیاد بخونه شما بابت بازی کردن در سرور و مولتی بازیت از لیدرها گلد طلب کردی خودش تا انتها خواهد رفت ! خیلی پشتت بودم میدانی اما دیگر خسته کردی برادر


    اما مرحله کلیات :


    - عده ای دوستان وجود خارجی نداشتند حالا الان زبان در آورده اند اصلا نمیدانند داستان چی بوده فقط بر صورت ناخون میکشند و جیغ میزنند.

    - عده ای رو چشمنان ما جا دارند رفیق بودند گفتند ناچاریم دم صداقتتون گرم پرچمتون بالاس

    - عده ای خود فروخته هستند و سوابق نشان میدهد و حتی سوابق در همین فروم را دنبال کنیم میبینیم مثل توپ چهل تیکه هر بار یه طرف رفتند معلوم و الحالند نیازی نیست نام بری شوند انسان باید محتوا داشته باشد خوشحالم حد اقل پا در خیابان بگذارم اشنایی ببینم سلامم خواهد کرد !


    مطلب آخر به دلیل مشغله زیاد :


    پ.ن : اگر شما اکثریت هستید و ما اقلیت خود فروخته بعد از مطالبی که بالا عرض شد بزنید جمعمون کنید والسلام !


    پ.ن : ما به زودی خود فروختگان را محو خواهیم کرد جنوب شرق نه تنها متا بلکه دوستانمان هستند و بودند منتها ما مثل شما زیر میزی نبستیم رو بازی کردیم چون اولا وجودش رو داشتیم دوما مردیم سوما نیومدیم خاله بازی و این داستانا شما هم ذره ای وجودش رو داشتید جای ساید بهم ریختن و مهره نفوذی شدن برای ساید بازی میکردید و قدرت میداشتید و متاتون رو با سایدی که دوست داشتید میبستید.


    پ.ن : ما خیلی گنده تر از اونی هستیم که کسی بخواد برای صحبت با ما وقت تعیین کنه این رو اون موقعی باید میفهمیدند که گنده تر از ترازشون به ما گفته شد ادعا نداریم اما ثابت کردیم هر جا هم بریم مثل اهنربا خودمونو میکشیم به هم مثل الان که دو ساید شرقی جذب هم شدند.


    پ.ن : حسین جان قبلا هم با هم صحبت کردیم دمت بابت همرت گرم تا جالل که میدونم تو برای اون خیلی زحمت کشیدی اما همچنان هم عرض میکنم رکورد تو سرور کلاسیک قبل از این قرطی بازی های خرید نقره در تراوین ورژن کارتونی و تقلب بازی ها و صنعتی بازی ها زده شده در به در عکسش هستم زحماتت رو زیر سوال نمیبرم دمت گرم اما درخت هر چه پر بار تر افتاده تر رفتاری که من با تو داشتم و در بالا ثابت کردم نشون دهنده اینه که تو یا خواسته یا ناخواسته پشت من را و سایدت را خالی کردی و گولت زدند و تو هم مثل خیلی ها رکب خوردی !


    پ.ن : عمو تورج چش مایی دمت گرم رکب نخوردی میدونم نورالله پسر خوبیه من خودم دوستش دارم اما متاسفانه نورالله رو میندازن وسط و به خواسته های مسخره خودشون میرسن نورالله بازیچه شده باور کنید وگرنه خودش خیلی با معرفته


    اما پ.ن مقدس : بیایید با هم بخندیم نه اینکه بهم بخندیم ... !

    WolfishAlone


    CONSTANT!NE - Last IR Server Ts2


    E M P I R E - TC2 - Last 3.6


    persia - S3R1


    VeRm!l!oN - Last IR Server Ts1


    My LOVE : Joriass


    ••• VIVA Classic team VIVA Elders •••

  • سلام به البرز عزیز و سایر فروم نشینان گرامی


    آقا انگار کمر همت رو بستید که رکورد پست و صفحات فروم رو اینجا بزنید، نه؟ چه خبرتونه! چه خبرتونهههههه! :دی

    اگه گفتن که سرور 8 راند دوم، تعداد صفحاتش رکورد زد (فکر کنم حدود 800؟) کلی مطلب آموزشی، تحلیل، کل کل مودبانه، و نتیجه پلن و گفتگوهای پرمحتوا بود؛ مواردی که این فروم بهره ی خاصی ازش نبرده :(


    متای شرق رو به شمال شرق و جنوب شرق تبریک میگم. همچنین واحد شدن Quarter جنوب غرب هم تحت عنوان Masters جای تبریک داره. امیدوارم این مسائل مسبب جذابیت هر چه بیشتر این سرور بشه.



    بعنوان کسی که توی هر 3 تا سروری که البرز گفت حضور داشتم (سن بنده طوری هست که شامل هیچ کدوم از اون محدودیت های سنی که عزیزان تو پست های بالاتر گفتن، نمیشم)، حرف ایشون رو کامل تایید میکنم. کلی سرور حضور داشتیم (شما بخون وقتمون رو پای این بازی تلف کردیم)، تاپ غارت بودیم، فارم شدیم، زد و خورد داشتیم، هم لیدر و هم اخراجی بودیم! دیگه مدالهای رنگارنگ که الان خیلی ها بهش مینازن واقعا برای من یکی ارزرشی نداره :) اینا رو نگفتم که مثل بعضی ها ویترین افتخارات به نمایش بذارم:!: هدف اینه که بگم واقعا کیفیت سرورها با هم متفاوت هست و اینکه یه دوستی گفتن فلان لیدر واندر 100 نکرده یا آرزوی توتالی داشته، حرفی هست که فقط میشه با یک لبخند رد کرد.


    در مورد شخص آقا مازیار: والا ما هم کنار ایشون بازی کردیم و هم مقابل ایشون... این حرفهایی که بعضی ها میزنن اصلا قابل قبول نیست. ایشون کسی بود که قراری با اتحاد والس گذاشت که مثلا یه مدت Nap باشه؛ بعد یک بازیکن ندانسته اومد و اتک داد (شاید چند ساعت بعد از اون قرار).... چه اتفاقی افتاد؟ کسی نیومد بگه تقصیر آستینم بود! راحت رفتن و Real Target رو به حریف گفتن و اونا هم دفاع کردن. میدونی از چی حرف میزنم؟ از اینکه حرف کسی، حرف باشه :|

    حالا چطور بیایم باور کنیم که ایشون رو حرفش توی Meeting های لیدری نمونده؟! البته فقط ایشون نیست... مطمئنا افرادی توی شورای لیدری شمال شرق هستن که هر کدوم برای اون منطقه وزنه ای هست.


    دوستان عزیز .... بیاید قبول کنیم خیلی ها با نیت زدن و رو کم کنی امرداد اومده بودن و شاید براشون سخت باشه که الان با امرداد متحد بشن. بعضی ها هم برای همراهی دوستان قدیمی و جذابیت سرور تشریف آوردن که دمشون گرم. کاش توی تاپیک آمادگی این دوستانی که نمیخواستن به هیچ عنوان با امرداد متحد بشن، توی یک ربع جمع میشدن....





    پی نوشت: همگی در ادامه سرور موفق باشید.

    پی نوشت 2: لطفا از توهین به همدیگه اکیدا خودداری کنید. این آدم هایی که بهشون نیش و کنایه میزنید، هر کدوم شخصیت قابل احترامی در دنیای واقعی دارن.

    پی نوشت آخر: مشکل همچنان خودلیدر پنداری بعضی از پلیرهای خوب هست؛ دوستان صرف همر داشتن و Top 10 بودن، دلیل خوبی برای هدایت یک تیم نیست.





    رضا،

    سرباز متای شرق

    روزگاری بود که میگفتن، "تراوین، بهانه با هم بودن"


    الان اینطور شده که "تراوین، مکانی برای توهین، رفع عقده ها و نمایش شخصیت پنهان خیلی ها"

  • با سلام

    یسریا پست میدن پر حجم و بی محتوا طوری که انگار سر کلاس ادبیات معاصر نشستی و تمام شخصیت های تاریخی یکی یکی دارن از جلوت رد میشن از ماکسیمیلیانوس بگیر تا چرچیل و رزولت و حسن روحانی ، لامصب حداقل توش یه چیز راجب بازی هم بگو ما بفهمیم اصلا تو بازی میکنی خسته شدیم انقدر پست های بی محتوای تورو خوندیم به خدا هرجا رفتیم میگیم تو واقعا میفهمی و دانا هستی لطفا خلاصه تر بنویس !


    اول راجب هیس ختم کلامو میگم و تمام:

    دوست نداشتم اینطوری جواب بدم اما میگم "خوب کردیم ده زدیم ، بازم میزنیم اگه نیاز باشه ، به هیچ کسم دلیلی نداره جواب پس بدیم :) میتونی بزنش نمیتونی پاشو بیا بهت امون نامه بدم ...! "


    راجب شمال شرق:

    دوست داشتم از دوستام کمک بگیرم ، اونا هم دوست داشتن کمک کردن ، من نمیدونم جنوب غرب این وسط چیکارس که میپره وسط ، شمال غرب سابق انقدر وسواس به خرج نداد که اینا دادن ( شما همون دفتو بده به خوارج ش ش و فک کن که اخر سیاست رو به کار بردی با این کار )


    اما یه پیشنهاد دوستانه به جنوب غرب

    یبار سر هیس سیاست به شدت اشتباه به کار بردید ، این دفعه سر خوارج این سیاست رو بکار نبرید و خیلی شیک و مجلسی دفاعی که دادید رو پس بکشید چون 1 الی 2 روز دیگه که تاپ ریست بشه با 1ک نیرو میشه فهمید دف دادید یا نه :) دیگه از ما گفتن بود :دی

  • سوال بعدی اقامازیار برای بار ۵ عرض میکنم چرا بعد از اون همه رای منفی توتالی تحویل ندادیدواقعا چرا ایا به خاطر این هست که تا حالا واندر ۱۰۰نکردید یا عشق به توتالی ؟

    شما خودت میدونستی که اگر این کار نکنید ساید ۲دسته میشه چرا واقعا مثل عمو تورج یا ایدین نرفتید و پتانسیل ساید خراب کردی ؟

    به زبون ساده در سطح فهم خودت میگم شاید که فهمیده شوی

    اگر مازیار موند چون 4 تا آدم با عرضه و درست حسابی پشتشو گرفت و اجازه ندادن به کسی جایگاهشو خدشه دار کنه که خودش نشان از توانایی و پانسیل بالای این توتال و پلیراش بوده

    وقتی شما که اکثریت بودید توانایی مقابله با اقلیت رو نداشتید یعنی تورج و آیدین ادمای فهمیده ای بودن از اول حساب کار دستشون بود که با 4 تا ... مث تو و امسال تو نمیتونن بمونن و واسه حفظ جایگاه و اعتبارشون مجبوووور (دقت کن) مجبوووور به رفتن در کمترین زمان ممکن شدن!

    واضح بود یا واضح تر بگم؟؟ 😐

  • باسلام و احترام ؛


    بازیکنان عزیز خواهشمندیم از هرگونه اسپم / توهین / اتهام و خاطره های نامرتبط در‌این تاپیک خودداری کنید.


    پست های خود رو‌ در‌ یک جمع بندی کلی بنویسید و به چند پست نرسانید.


    با آرزوی موفقیت برای شما عزیزان

  • اقا دمتون گرم خداوکیلی این همه تقدیر تشکر کار ۲۰کی دف نیست مسئله چیز دیگریست


    اقا مهدی عزیز شما لطف داری ما هم دوست داریم

    ولی در مورد زدن بنده همینجا میگم زد خورد جزئی از بازیه ولی یاد اوری کنم که خیلی ها مخواستن بزنن نشد حتی میشه با تک ده صفر شده هم خیلی کارها کرد


    درمورد عکس دوم کاملا مشخصه که اقا حسین فکر سایده و از پتانسیل ساید خبر داره اماانگار شما پشتتون به جای دیگه گرمه چرا؟

    دلیل اول شما میخواین با اس دبل درگیر بیشین ولی موقعی که ما رفتیم بیرون درخواست دف داشتین از اس ای و دف نداریم نداریم محمد وگنس داخلش هست


    دلیل دوم قفل شدن بهونه های الکی برای همر گرفتن ازما بودوقفل شدن با این همه ناتار چیز نامربوطی بود که حسینم فهمیده بود


    از بین بردن پتانسیل ساید تو جنگی که هیچ سودی برای ما نداشت حتی متا هم اعلام نشده بود زیر میزی بود

    از پیام ها هم معلومه که ما دوست داشتیم ان ای حرفی برای گفتن داشته باشه

    در مورد خاله زنک بازی هم همون پیشنهاد اقا مازیار برای جذاب شدن و زد خورد کافی بود هنوزم فکر میکنم بهش خداوکیلی وقتی میدونی واندر مشترک قراره ۱۰۰بشه زدن واندر مرکزی یا پریدن همرت یادف کردن چه جذابیتی داره ؟؟؟؟

    در اخر امیدوارم حالت خوب باشه شما برای من مورد احترامید

    بزاریه پند بنویسم این اخر;)

    پ.ن.خدا کنه حداقل توی اسپیدترا ۱واندر ۱۰۰کنن

    پ.ن .سوال قبلی برای بار ۶ اقا مازیار چرا؟

    پ.ن .خداوکیلی نگاه کن یه ویس چقدر میتونه کارهارو خراب کنه

    شاخ بودن توی فضای مجازی مثل پولدار بودن توی بازی GTA میمونه! :saint: :saint:


    MONAKO مامور مخفی

  • فروم نویس استخدام نکردیم!


    ۴ ۵ نفر فروم نویسی میکنیم اما با کیفیت نه اتوبوسی و لایک و دیسلایکی


    طوری که داد و بیداد شما در بیاد و با ادعای چرچیل بودن یکی یکی بیفتین توی تله!


    برادر سر کلاس ادبیات معاصر اونارو نمیگن! کلاس اشتباهی نشستی، خواستی با ادبیات خودتون باهاتون صحبت کنم تشریف بیارین دیسکورد در خدمتم اینجا باید رعایت ۴چوب کرد!


    خب رسیدیم به ادبیات همیشگی موتونوم موکونوم ^^


    جلستون امید بخش بوده؟ ها ماشالا همینه، ریست به تنظیمات کارخانه


    پست های پرمحتوای دوستانت اذیت کننده نیست؟

    اسکرول کن دوست عزیز، دکمه وسط موس یا پیج دان! یا تاچ گوشی که فکر کنم اینو بلدی!



    خب یکی از معدود افرادی که بینتون هست و قابل جواب دادن آقا رضا هست.


    دوست عزیز این دو قطبی آمرداد و غیر آمرداد رو از کجا آوردین؟ میشه توضیح بدی؟ چرا فکر میکنید این سرور فقط برای شما ران شده؟ یا اگه اینطوره بفرمائید بدونیم.


    اینکه هرکی با آمرداد مشکل داره به فرض درست بودن حرف جمع بشه توی یه ساید از نگاه بالا به پایین و فاشیستی میاد ها مراقب باش آلوده نشی!


    ۹۹ درصد اومدن بازی خودشونو انجام بدن و کاری به شما ندارن(جا انداختن تصور دشمن خارجی فقط مصرف داخلی داره برای انسجام داخلی شاید! مصرف بیرون سایدی نداره! متوجه بشین چراچیل) اینقدر جو ندین انصافا یه ان دبل کوبیدتون از بس دژکوب دژکوب کردین و بعد به غارها پناه بردین.


    باشه چشم همه ضدامردادی ها (طبق تفکرات شما) جمع میشن یه ساید،

    یه ساید هم فن های امرداد،

    یه ساید اونا که یه کوچیک گله دارن ازتون

    یه ساید اونایی که اومدن تشویقتون کنن‌.

    دیگه چنتا ساید کم میاریم، از ادمین خواهشمندیم زمین بازیو بزرگتر کنه همه آمردادی ها بتونن راحت پخش بشن،

    بابا بی خیال چرا همه چیو حول محور امرداد تصور میکنید! تموم کنید این تصور پوچ و دگماتیک و شبه کمونیستی رو‌ (لطفا این کلمات رو برای لیدرتون معنی کن سرگیجه نگیره)


    سعی کردم ساده بنویسم ادبیات سادم این شکلیه دیگه وگرنه اساعه ادبی نکردم.

    Before You Embark on a Journey of Revenge, Dig Two Graves

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Diablo ().

  • گله ای گوسفند که توسط یک شیر اداره میشود از گله ای شیر که توسط یک گوسفند اداره می‌شود بهتر است...


    تاپ غارت :


    جنوب شرق : 700 ملیون


    جنوب غرب : 570 ملیون


    شمال غرب : 215 ملیون


    شمال شرق :

    آریانا (200 ملیون)

    لویال (150 ملیون)


    پیشرفت کننده ها :


    جنوب شرق : 47 هزار امتیاز


    جنوب غرب : 49 هزار امتیاز


    شمال غرب : 23 هزار امتیاز


    شمال شرق : آریانا (30 هزار امتیاز) لویال( ///)



    تا اینجای بازی جنوب شرق با لیدری خوب بهترین عملکرد رو داره و برتری رو در دست داره


    و شمال شرق هم بدترین عملکرد رو نسبت به هفته های گذشته...


    در صورت تداوم این روند عملا بازی در اختیار دو ساید جنوبیه...


    پ. ن :


    خوارج عزیز ارادت در جریان است... <3

    لقمان دوست داریم کمک هات رو فراموش نمی‌کنیم، گلی

  • آفرین بهنام جان

    همون اول میگفتی دلمون خواست زدیم بازم میزنیم . دیگه این ننه من غریبم بازی ها چیه در میاوردین تو فروم که اس دبل با ان دبل متا کرده و دو به یک رو ما بودن و همش ما رو میزدن . ما کلا تو سری خور بودیم و ...

    حالا که ان دبل حذف کرده ما دو به یک میکنیم روتون .

    الان تازه دارین میشین اون آمردادی که تعریفش رو شنیده بودیم . "ما میتونیم و میزنیم " ای جونم ما دنبال حریف اینجوری بودیم که مثل شیر بیاد وسط و سینه سپر کنه و نعره بکشه و بگه من هستم نه مثل یه موش بره تو یه سوراخ و همش بگه شماها نامردی کردین بر علیه من آخه جنگ شیر و موش مگه میشه . وای مامان جون این شیره میخواد منو بخوره . الان خوبه که یه شیر جلوی خودمون میبینیم

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

  • آقا سلام , حال بچه های متا خوبه؟ ( بقیه که اینقدر خودشونو زدن به در و دیواره فروم میدونم فعلا دارن گیج میزنن ببخشید دیگه احوال نپرسیدم :) )
    نکته #1 :
    ی داداشی داشتیم اوایل بازی هر هفته با فاصله دوبل از نفر دوم رتبه 1 غارت بود یکسره , صداتون در نمیومد چرا اون موقع؟اینقدر این اختلاف غارت عادی بود؟یا ارباب اجازه اعتراض تو فروم رو بهتون نمیداد؟ :) الان ارباب نیست تایم دست بوسی رو میزاری تو فروم؟ :)
    نکته #2 :
    ی داداش گل دیگه ای داریم که تگ روشنفکر گرفته فکر کرده خبریه :) ( تا دیروز مامول مخفی بودا!!! :) ) اومده از کسایی انتقاد میکنه که اسمشونو با ی کامیون نمیتونه تکون بده جرثقیل نیاز داره ( بیا بگو سابقه دلیل بر بهتر بودن نمیشه ) آخه تو 3 تا سرور اینجا بازی کردی چی ازت دیدیم؟ ی اسپید دست مهربونی به سرت کشیدن فکر کردی خبریه؟ همون داداشیای اسپیدت که همون سرور حذف کردن!!!! :)
    نکته #3 :
    والا ماکه از اول سرور هرکیو دیدیم اومد گفت سلام اومدیم آمرداد بزنیم , اصلا هم هیچکی نمیدونه الان آمرداد غول مرحله آخره زدنش 3تا واندر 100 کردن ارزش داره :) باشه ما میگیم تو اومدی از بازی لذت ببری.
    راستی از دکل حذفیون بالا رفتی , حواست هست که دیگه نیستن به دادت برسن دیگه؟ :)

    پ.ن : هیچکدام از مخاطبین نکات بالا امتیاز کافی رو از تیم ارزش گذاری پلیر جهت ریپلی شدن دریافت نکردن!! ایشالا دفعه بعد :)

  • برادر من با تاکید بر توهمات خودتون که متا قبل از سرور بسته شده امدید هی میخوای منطقی حرف بزنی بنده هیچ متای قایمکی نبستم کدوم ادم احمقی برای متای قایمکی از کل اتحاد رای گیری میکنه تا وقتی متوجه کج فهمی خودتون نشدید و روی برداشت غلطتتون تاکید میکنید بحث بی نتیجست بارها انگ درغگو و....به من چسبوندید

    اقا شما چقدر قشنگ حرف می زنید
    انگاری یادتون رفته تو جلسه ای که گذاشتی؛خودتو به اب آتش می زدی و میگفتی؛

    اگه ما نریم سمت امرداد,شمال غرب امردادو می زنه و انها حذف می کنند؟ و اگه انها حذف کنن سرور دیگه از توازن می افته ؟


    تو اون جلسه بهت نگفتند اقا امرداد؛تیم اندگیمی است و با سه چهار تا حمله و ده تا دیفالت صفر شدن بازی نمیذاره کنار


    یه پا موندید به همه گفتید نه,من امار صد در صد دارم امرداد گفته ,من تا هفته بعد میرم رو حذف و اینجوری سر همه شیره مالیدید و وانمود کردید که اگه سمت امرداد نرید فرار می کنند؛


    نمیگم دارید دروغ میگید؛و جسارتم نمی کنم ولی میگم چقدر قشنگ حرف می زنید؛چقدر زیبا ملت چیز فرض می کنید



    این شما نبودید رو مخ همه راه می رفتید نباید اجازه بدیم سرور از توازنش بی افته؟چی شد که شمال غرب خواست حذف کنه و مشخص بود حذف می کنه باز اومدید دفاع دادید به امرداد؟


    مگه تو همون جلسه نگفتند,امرداد انقدر قدرت داره همین الانشم سه ساید بخواند بزنن,باز صد می کنه,بس برنامه این باشه شمال غرب بزنه,کمی از قدرت امرداد کم بشه
    و در اون حلسه هم تصمیم بر همین شد فعلا متایی صورت نگیره ؛تا ببینیم شمال غرب برنامه اش برای ادامه بازی چی است


    ولی شما دف دادید و کاری کردید عملا یه ساید از دور خارج بشه


    موضوع سر 20 یا 30 یا 40 یا 140 کی دفاع به امرداد نیست؛موضوع بحث ادبیات قشنگتون است.


    خب شما هدفتون این بود ,امرداد فرار نکنه و سرور از توازن نی افته بس چرا امروز بعد حذف شمال غرب باز رفتید سمت اس ای؟

    یه نکته دیگه :گفتید غارت شمال غرب غیر وقع و غیر متعارف است؛ الان غارت امرداد اوکی است؟همچیزش قانونی؟ مشکلی نداره؟


    لپ کلام اینجا بیان بکن,بگو ما جیره,دستمال,یا هر چیز دیگه ای که میخوان اسم روش بذارند


    هدفمون اینه امرداد هر جور شده این سرور صد کنه؛سر همینم


    هر کسی در هر ساید و حتی ساید خودی این اجازه رو نده,کاسه بدست گیران انو می زنیم تا خط خالی رو امرداد نی افته



    موضوع اینه نوب ترین و بی اطاع ترین افراد تو بازی هم کامل اینو میدونه,امرداد فعلی خیلی راحت جنوب غرب میتونه از دور خارج کنه.

    بس اینقدر قشنگ حرف نزن

  • سلام و درود به ساکنین سرور ۱

    صلات ظهر جمعه بخیر

    اول اینکه ، تو رو سر جدتون از این بحث حوصله سر بر عبور کنید تا حداقل یه مرحله بریم جلوتر.

    آقایون کودتاچی ! ، پدر ما رو با تکرار مکررات سوزوندید ، آقا جان ، خوب یا بد ، ولی متا بسته شده ، دیگه اینکه بشینید و ۵۰ صفحه بنویسید که تو فلان جا اونو گفتی و من اینو گفتم و اون وویس این بود و .......،

    اینا دیگه واسه فاطمه خانم ، پیژامه راحتی منزل نمیشود ( محترمانه شو نوشتم ).

    ته ته ته حرفهای شما میشه اینکه ؛

    بجز گروه شما ، بقیه شمال شرقی ها ، یک مشت ابلیس مجسم هستن که بهتون بد کردند و فریبتون دادند ،

    خب بعدش؟

    از این مرحله عبور کنید و از حالا به بعدش رو بگید که پلن و برنامه تون چیه.

    باور کنید اگه میخواستیم مرثیه سرایی و روضه و حکایت ظلم به مظلوم رو بشنویم ، تلویزیون خودمون با صرف هزاران میلیارد بودجه در سال ، برنامه های حرفه ای تری تو این ژانر میسازه .

    چند تا مورد دیگه ؛

    همیشه گفتم با این لایک و دیسلایکهای طایفه ای نه خوشحال بشید و نه ناراحت ، اما پیشنهاد میکنم حتما رصدشون کنید.

    مثلا دقت کنید که ورشکسته های سیاسی جنوب غرب ....ببخشید ...استادان ورشکسته سیاسی (اسمشون عوض شده و بالاخره بعد ۲ ماه !!! به یکپارچگی رسیدن) با چه علاقه ای پستهای کودتاچی ها رو لایک میکنن !

    در مورد اون قضیه " ولی اگر فقط یه فیک روی ما بیاد اعلام جنگ میکنیم " منم برداشتم دقیقا مشابه برداشت بانانافیش بود که ج.غ دنبال بهونه بوده که جنگ رو شروع کنه.

    حالا چرا بهانه ؟ ، که پسفردا کسی نتونه بهش بگه چرا وسط اون جنگ ، تو هم به آمرداد حمله کردی و بهانه داشته باشه که : نههههه، اول خودشون شروع کردن و به قول اون دوستمون کماکان ادعا کنن ما "سرور بالانس" ( با لهجه آمریکایی های اسپانیش تبار [دیابلو ، اسپانیش همون شیطانه ] بخونید ) واسمون مهمه.

    بارها و بارها از آن بالانس ( اینم با همون لهجه ) سرور گفتید.

    ولی علی رغم درخواستهای مکرر ، هنوز حتی یک نفر نیومده توضیح بده که برای توازن سرور ، چه پیشنهادی بهتر از این حالت داره و دلایلش رو بگه.

    لطفا معترضین به عدم بالانس سرور بیان و ما رو روشن کنن ، مثل یوسف و علی سورنا و خصوصا قهرمان مگس وزن فروم نویسی ج.غ ، که مشخصا هر بار جنوب غربیا با سلام صلوات و فریادهای ماشالله ، ماشالله از زیر قرآن ردش میکنن تا بیاد فروم و پووووز همه فروم نویسها رو بزنه و موقع برگشت هم با پخش موزیک حماسی در میان غریو شادی گروه تلگرامی/دیسکوردی ج.غ ازش استقبال میشه و ایشون از لا به لای مه و دود ، با شنلی سرخ که در باد میرقصه و لبخند سردی به لب در صحنه ظاهر میشه و ناگهان جمعیت سکوت میکنه و دیابلو فریاد میکشه : یِسسسس ، آی دید ایت !!! (با همون لهجه اسپانیش البته) و دوباره جمعیت هلهله کنان به شادی ادامه میده و بهمدیگه تبریک میگن که دیدید هیشکی حریفش نیست لامصصصب .

    منتهی نهایت فروم نویسی ایشون اینجوری که بعد از ۵۰ بار گفتن اینکه :

    من ویراستارم ، من ویراستاری میکنم ، من یک ویراستار هستم ( باشه بابا فهمیدیم بقرآن، اینقدر نکن تو چشممون )

    میرسه به اینجا که :

    تروخدا از من غلط املایی نگیرید ، خیلی کار چیپیه ، مرسی ، اَه

    یا تو متنش ۶ بار استیکر خنده و عکس فان بذاره که به خواننده به زور دَگَنَک تلقین کنه ، این متن من بامزه بود .

    یا اینکه کلا با یه دور باطل ، یه بحث رو هی تکرار کنه و بپیچونه و تحریف کنه و دنبال بحث پینگ پونگی باشه که یکی تو بگو، یکی من بگم.

    بابا جان ،

    مشک آن است که خود ببوید .

    نه اینکه ؛

    خود گویی و خود خندی ، عجب مرد هنرمندی !

    مورد آخر اینکه ، واسه من جالب بود که سر قضیه اون دفاع ارسالی از شمال شرق ، بچه های شمال غرب که طبیعتا این فقره کاملا بهشون ربط داشت ، کلامی نگفتن و اعتراضی هم نکردن .

    اما ورشکسته های سیاسی که نه سر پیاز بودن و نه ته پیاز و به قول خودشون درگیر جنگ نبودن ، چند روزه مثل اسپند رو آتش دارن اینجا جست و خیز میکنن(نمیگم یقه درانی که کدخدای ج.غ بازم دلخور نشه ) !

    اصلا کل این بحث دفاع قرضی رو تو فروم اولین بار جنوب غرب مطرح کرد.

    حالا اینکه چرا ، جنوب غربی که که کلا ۲ ماه بود باید زیرلفظی میدادی که حرف بزنه و ظاهرا گربه های زبون خوار تو خاکش فراوانه ، یهو اون شب ، با اون عکس معروف " بله قربان" به فروم حمله ور میشه و نوحه دفاع قرضی سر میده و از طرف دیگه بامداد فردای همون شب ، تو ش.ش یه عده با رمز " بله قربان" کودتا میکنن و اونا هم به فروم حمله ور میشن؛

    خودتون باید جواب این "چرا" رو پیدا کنید .

    پ.ن : وقتی میگم " خانه سست عنکبوت" منظور این نیست که توان نظامی نداره ، یه دلیلی داره که اون " سست " رو تو جمله گذاشتم ، به جای عجله واسه شرکت کردن در مسابقه خیالی پوز زنی فرومی ، کمی فکرت رو بکار بنداری متوجه دلیل اون کلمه میشی.

    پسا.پ.ن : علی سورنای عزیز، خیلی شیک و مجلسی، تو نقل قولی که از مازیار کردی، اون کلمه "تقریبا" رو حذف کردی !

    در صورتیکه خودت بهتر میدونی تو همچین مواردی اون "تقریبا" خودش به تنهایی یه دنیا معنی و داستان پشتشه

    هر چند مازیار خودش بعد پست شما بازم اومد و توضیح داد و مشخص شد من بیراه نگفته بودم.

    ولی شما هم فکر نکن با دسته کورها طرفی برادر دهه پنجاهی من

    پسین.پ.ن : ببخشید من یه مقدار گرفتارم و فعلا با فاصله میتونم بیام فروم ، هر چند که مطمئنم خوشحالید که از شر طومارهای حوصله سر بر من راحت میشید :دی ،ولی گفتم بگم که مثلا واستون مهمه من حضور داشته باشم

    خوش گذشت

    تیرداد

    , I Thought I knew It All

    , But I Was Wrong

    ! Again

    پست 3 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط T!rDaD ().

  • خود گویی و خود خندی ، عجب مرد هنرمندی




    عرض سلام به مرد ملقب به دست های پشت پرده!!! و تمام فروم نشنینان علی الخصوص بی طرفانشان!!!

    اگر حتی یک نفر مخالف مازیار است ما جدا میشویم و میرویم

    از آنجایی که دوستان برای تبرئه خودشان عادت به وارونه جلوه دادن مسائل کردن ، ما نیز عادت به برملا کردن حقیقت کردیم!!!

    منطق اول وویس جلسه موجود هست و آقا مازیار فرمودن اگر یک نفر مخالف من باشه از سمت توتالی میام پایین چون حوصله و وقت پاسخگویی برای همه بچه هارو ندارم!!! اگر حرفمون دروغه وویس هارو بزاریم و قضاوت با افراد داخل سرور (حداقل کسانی رای منفی دادن اینجوری برداشت کردن من از افراد بی طرف میخوام قضاوت با خودتون آیا منطقی هست توتال بیاد بگه اگه یه نفر مخالف من هست ما و دوستانمان میریم بیرون شمارو میزنیم و بعد ما مخالفت کنیم که جنگ بشه؟) البته از دوستان خواهش میکنم این رو هم ذکر کنن سلطان مسلم اخلاق ( عمو تورج) وقتی دیدن تخت توتالی جناب مازیار لغزان شد جلوی پایین آمدنشان را گرفتن!!!


    منطق دوم ما هرگز به دنبال بهم ریختن ساید نبودیم و این کلام شما که ریپلای شد نشان دهنده تفکر شماست که از قبل هدفتون زدن بهترین اکانتای ساید بود از افراد بی طرف خواهش میکنم قضاوت کنن تیم لیدری که اکانت 250grams و ashkas psr و monako را زدن یا تهدید به زدن کردن چرا 3تا اکانت شمال شرق را که در تاپ غارت بودن را زدید؟ حتی اکانت aria.mehr هم که در تاپ غارت بود بهترین پلیر اون اکانت یعنی جناب مرتضی وار وار هم با رویه شما مخالف بود(حداقل چیزی بود که نشون میداد) ، پس درواقع بهترین اکانت ها و همر های ساید مخالف شما بودن اگر شما هدفتون تخریب ساید شمال شرق نبود دقیقا هدفتون چی بود از حذف بهترین های اکانت تاپ غارت؟

    بنده تازه متوجه شدم مخالفت های شما دال بر متا با جنوب شرق نیست بلکه مخالف جنگ با جنوب غرب بودید

    منطق سوم متاسفانه الان که حقیقت برملا شده که شما در جهت منافع ساید دیگر بازی کردید شروع به جو سازی میکنید پس از بزرگواران فروم و افراد بی طرف خواهش میکنم خوب بشنون 1. زمانی که شما جلسه گرفتید که به متا با چه سایدی رای میدید(دقت کنین در جلسه متا نکردن وجود نداشت) حدود 60درصد که دوستان خودتان بودن گفتند اس ای و 30درصد ان دبل (عده ای هم رای ندادند البته جناب حسین تی ان تی به نمایندگی تعداد 20نفر رای میدادن که چنین مسائلی ملاک نبود) هیچ احدالناسی کوچیکترین اشاره ای به متا با اس دبل نکرد و تقریبا همه ی این کسانی هم که گفتن ان دبل میگفتن اصلا چه نیازی هست قبل کتیبه و روز پنجاه متا کنیم؟ حتی از طرفی خود همین پلیر اکانت ashkan psr گفت بریم اکانتای خوبه بقیه سایدارو بزنیم و اصلا متا معنی نداره و از طرفی تعدادی از پلیر ها در جلسات خصوصی و عمومی به شما پیشنهاد لانچ بر روی اس دبل کردن چرا چون شما میگفتین اگر ما وارد جنگ نشیم از شرایط جنگ دور میشیم فلذا موقع جنگ آمادگی نداریم که مشاورین اعظم پیشنهاد دادن بریم ان دبل رو بزنیم و تعدادی از ما گفتیم خب اگر شما میگین اس ای به هیچ عنوان نزنیم و ان دبل هم که تعداد پلیر کمی داره و اگر اونها رو بزنیم توازن سرور بهم میخوره (البته به هدفتون با دف دادن به اس ای رسیدین که توازن رو بهم بزنید) خب ضرب دری ما اس دبل بزنیم و ان دبل هم با اس ای درگیر باشه (البته بعد از اعلام حذف شمال غرب ما موافق چنین چیزی نبودیم) !!! تک تک این موارد نشون داد که شما در حال سناریو سازی بیخود هستین که ما با اس دبل بودیم از قبل درحالی که چون خودتان افکار این چنینی دارین و از قبل با آمرداد بسته بودید راجب ماهم چنین جوی راه میندازید همان حکایت کافر همه را به کیش خود پندارد!!!


    اگر شما اکثریت هستید و ما اقلیت خود فروخته بعد از مطالبی که بالا عرض شد بزنید جمعمون کنید والسلام

    منطق چهارم موضوعی که ما بارها توضیح دادیم ولی شما هرگز به دنبال شنیدن اون نبودید اینکه ما اصلا هدفی برای زدن شما نداشتیم و خود شما بودید شروع به زدن کردید حتی بسیاری از دوستانتان میگفتن جدا بشین نه کاری بهتون داریم نه شما کاری داشته باشید و با سیاست خودتان برید جلو درواقع یه متای درون سایدی ، اگر شما واقعا دلسوز شمال شرق بودید میشه بفرمایین چطور میشه با یه ساید دیگه دویست خونه اونور تر میتونین متا کنین تا بخواین تا آخر سرور ادامه بدین(به گفته جناب مازیار برای اولین بار یه متای تا آخر سرور داشته باشیم) اونوقت نمیتونسین یه متای درون سایدی داشته باشین؟ مسلما شما دنبال نابودی این ساید پر سابقه بودید چون شمال شرق قوی سم مهلکی محسوب میشه برای همسایه جنوبی خودش!!! الانم در نهایت با اکانت هایی که از خودمون خریدین و چندتا دهکده خودتون فقط میخواین دف سازی کنین برای آمرداد و همین چهار پنج تا همری هم که دارین سر هم سایدی خودتون بزنین که هیچوقت این ساید حرفی برای گفتن در اند گیم نداشته باشه و همر واندر زن های رنک 5و 6 سرور بشه همر جنگی!!!

    منطق پنجم شما واقعا هنر کردید این چندتا ده رو پروندید!!! چند میلیون برای خرید اکانت هزینه کردید و آمار تمام اکانت هارو داشتید و از قبل برنامه اینو داشتید بزنین و پلن هاش آماده بود فقط منتظر بودید یه شبه شروع کنین!! اما عزیزدل خودت میدونی سرور نرمال یکسال زمان میبره اگه نود درصد شماها به اند گیم رسیدید هنر کردید!!!


    پ.ن: چندین بار اشاره کردم که افراد بی طرف بخوانند و نظر بدهند ، اگر شما واسه دوستانتان دفاع بفرستید و همون ها بیان از سیاست شما دفاع کنند دلیلی بر حقانیت شما نیست!!! البته هرکس دوست داره میتونه نظر بده
    پ.ن: از جناب ادمین فروم خواهش میکنم افراد حقیقی که ثبت نام کردند و میخواهند از حق خودشان دفاع کنند را تایید اکانت کنند تا مجبور نباشند در بازی حرفشان را بزنند تا ما اینجا عکسش را بزاریم!!!