تاپیک آمادگی برای دور دوم سرور 1x اسپید ترا [بدون هیچگونه بات]

  • جالبه چون من شنیدم تیم شما این پیشنهادو داده!!! البته که باور نکردم ولی گزینه بدی هم نبود!!!! حتی شنیدم هر30 مین یک بار رید میزنه!!!

    هیچ کس زیبایی ها را به یاد نخواهد آورد، ما تنها برندگان را به خاطر می آوریم.

  • جالبه چون من شنیدم تیم شما این پیشنهادو داده!!! البته که باور نکردم ولی گزینه بدی هم نبود!!!! حتی شنیدم هر30 مین یک بار رید میزنه!!!

    درسته امرداد تیم خسته ای هست و اکثر بچه ها با اینکه شیرازی نیستن ولی بهشون سرایت کرده ولی این که همچین چیزی باشه تو سرور اصلا باهاش کسی موافق نیست ، ولی سیم سکند چون تو کام هم اومده بوده میتونه باشه البته این یکی نظر شخصیه منه

  • با سلام خدمت همه دوستان

    جالبه چون من شنیدم تیم شما این پیشنهادو داده!!! البته که باور نکردم ولی گزینه بدی هم نبود!!!! حتی شنیدم هر30 مین یک بار رید میزنه!!!

    از اونجایی که من با رسول در ارتباط بودم ، تعجبم این نقل قول جدید رو از شما میشنوم :) نکنه شما نسبتی با نوستراداموس دارین؟

    دوست عزیز من از روز اول خودم به شخصه مخالف هر گونه ابزار اینجوری بودم.اگرم پیشنهادی بوده به عنوان شنونده گوش دادم و با دوستان در میان گذاشتم.اصلی ترین پیشنهاد جدی من برداشته شدن بات به صورت کلی بود که خوشحالم مدیریت از این پیشنهاد استقبال کرد.

    علی ای حال میخایم بازی کنیم ، نه بات بازی کنیم :)))) وجود بات واسه ما حالت 0 و 1 داره.یا هست یا نیست.حد واسطی به عنوان بات غارت و ابزاز فلان و هر چیزی که بازی رو از روال عادش خارج کنه جالب نیست.


    سجاد و دانیال جان چون موضوع خارج از موضوع تاپیکه اگر واسه ادامش دوست داشتین میتونیم یه گروه بزنیم راجبش صحبت کنیم.اما با کلیت حرف مبنی بر حرف رو هوا زدن موافقم.ضمنا سیستم ما هم موتونیم موکونیم ، موتونید بکنید نیست.همیشه منطق حاکم بوده و رفتار ما هویداست.تعجبم نیسان که نسیه هست رو سفت چسبیدین.رمز ونچر که نقد بود رو کلا فراموش کردین یا شایدم توتال روش نشده بهتون بگه داستان رو :) .فقط میتونم بهتون پیشنهاد کنم از زوایای دیگه به قضیه نگاه کنین.شاید به نتیجه بهتری رسیدین


    سپاس


    پ.ن : پستا پینوشتن تا پست :) پیونشت ۱ خط تو ۴ خط نه اینکه ۴ خط پی نوشت باشه ۲ خط پست حال احوال پرسی

    پ.ن : مهرشاد بیخیال :) بیب بیب ، فلوید ، علی ستاره ها ، انجل و .... گذشته ها گذشته.

  • سلام و عرض ادب

    قبل از هرچیزی از مدیریت محترم اسپیدترا تشکر میکنم که چنین بستریو فراهم کردن تا ما باز هم دور هم جمع شیم .

    و اما بعد

    با این پست های جدیدی که اومد لازم دونستم چند تا نکته رو عرض کنم :

    1 : هنگ کردن سایت : خب در چنین سایت هایی طبیعیه که گاهی سایت هنگ کنه اما امیدوارم الان که ادمین محترم متوجه حضور قابل توجه ای پلیر هستن کمی بیشتر به این نکته توجه کنن تا خدای نکرده اول سرور با بالانیومدن سایت و وسط سرور با ارور اتک ها مواجه نشیم . امروز یکی از دوستان لینک سایتو از بنده خواست و با گوشی نتونست وارد سایت بشه ولی با ف.ل.ت.ر شکن تونست وارد بشه . از مدیریت تقاضا دارم پیگیری کنن .

    2 : دخالت ادمین در روند بازی : با خوندن فروم سرور های گذشته متاسفانه چیزی دیدم که باور نکردم و بعید میدونم از مدیریت محترم که چنین کاری کرده باشن و یا در این سرور بکنن و فکر میکنم بیشتر جنبه تخریب این سایتو داشت !

    3 : مولتی بازی یا بات مسئله این است : مشکل اصلی دوستان در سرور های گذشته و سرور های ایران وجود مولتی باز های صنعتی و شهرک ساز های حرفه ای بود ! ادمین محترم تدبیری اندیشیدن و فرمودن اگه بات نباشه مولتی بازی هم نیست و به همین علت این سرور با این تاپیک ایجاد شد . این سرور اکثر دوستان به خاطر تیتر زیبایی که داشت وسوسه شدن و اومدن اما حالا میشنویم که قراره نیم بات ( بات نصفه ، نصفه ای از بات یا هرچی :دی ) به بازی اضافه بشه ! رید اتوماتیک در واقع به علتی که بهنام عزیز گفتن به نظر من هم میتونه غارتو از حالت طبیعی و قدیمی خارج کنه .

    5 : هوش های سیاه :
    از گوشه و کنار به گوش میرسه ایرانی های دارای هوش سیاه این سرور میخوان مولتی دستی و سنتی بکشن و اونو غارت کنن ! از مدیریت تقاضا دارم بیان و روشنگری کنن که آیا غارت محدود و ارسال منابع محدود داریم یا خیر و به چه صورته قوانین در این باره ؟

    6 : ناتار شیرده یا ناتار وحشی ؟ : بعضی از دوستان در مورد ناتار ها میپرسن . آیا ده ناتار به صورت دستی توسط ادمین قراره به عنوان منابع غارت اضافه بشه یا مثل قدیم و به شیوه گذشته ی تراوین ؟ از مدیریت تقاضا دارم در این باره هم روشنگری بفرمایند .

    7 : تولید مثل حیوانات دغدغه امروز بشر : تولید مثل حیوانات در واحه ها در اپدیت جدید به سرعتی عجیب رو به رشد بوده و این باعث میشد به نحوی غارت از واحه در اول سرور سخت بشه و گویا این کار به خاطر این بوده که زد و خورد درون سایدی از اول سرور شروع بشه . از مدیریت محترم تقاضا دارم در این باره هم قوانین موجود در این سرور را بیان کنند .

    پ.ن : هر کودوم از ما با تیمی حضور پیدا کردیم و به قول معروف ریش گرو گذاشتیم که دوستان قدم سر چشم ما بزارن و بیان این سایت امیدوارم که رو سفید بشیم !

    با تشکر


    کوچیک همه ی شما یوسف

  • شما تا دیروز تو غار بودین حالا که همه رفتن اسپید بلبل زبان شدید کسکم... تو همون اسپید میومدی :دی با شما نبودم با همتونم همتون! هیچ وقت فکر نکنید تیم در پیتتون! به درد اسپید می خوره نرمال دیگه دورش گذشته یه سال می خوای بازی کنی بیا ۳ ماهشو مثه مرد وقت بزار اسپید بازی کن ببینم بازی بلدی یا نه!! روزی یه ده ازتون میپرونیم جوجه ماشینیا؛ چی فکر کردین تو خودتونو فکر کردین مثه تیمای بزرگین؟! اسمتون و که یکی دیگه انتخاب کرده تیمتون هیاتی جمع کردین یه مشت نوب مثه اون اشکان و اون بهنام که دوالای اکانتای زعوس بودن و کردین لیدر فک کردین خبریا جرعت دارین بیاین اسپید مغازه* باز کردین ...* کری هم میخونین زارت تیمی که با سامان بدبو ببنده از این که نره تو پاچش و بد سر درشو قهوه ای کرد !

  • دوستان یه صحبتهایی شنیدیم بابت رید خودکار تو سرور!! ایا درسته ؟؟ چنین قابلیت صرفا پیشنهاد شده یا قرار باشه جزو امکانات سرور؟؟؟

    شایعه ای بیش نیست

    این سرور قراره بدون بات باشه بعد خود ادمین بیاد یه نوع بات بزاره؟

    Some Of The Accounts That I Have Played On :

    Gulf Warriors

    THE OLD AXE

    AXE MAN

    MR.PR3SIDENT

    totenpro

    GeT_RiGhT

    The old men

    Royal

    Good Life

    LEGENDS

    M A R S

    Gaul Teachers

  • با سلام و احترام ؛


    سرور بدون ایراد هست اما یک سری از دیتاسنتر ها با آلمان مشکل دارند / DNS رو عوض کنید این مشکل حل خواهد شد یا یکبار‌فیلتر شکن رو‌ وصل‌کنید وارد شید سپس قطع کنید

    سرور دارای زیرساخت قوی خواهد بود و تا آنجا که بتوانیم‌ایجاد وجود مشکلات را نخواهیم داد .

    لذا پیگیر این موضوع برای بهبود هستیم


    سرور کاملا بدون بات های موجود اجرا‌ میشود و در صورت مشاهده هرگونه استفاده از بات های دست نویس و ... با مسدودیت اکانت ها مواجه خواهد شد.


    طبق قوانین تراوین غارت محدودیتی ندارد و‌ سیستم پوشینگ طبق قوانین تراوین وضع شده ، بر حسب جمعیت پایین بالا /آیپی مشترک محدودیت خاص خودش‌رو خواهد داشت.


    سرور کاملا به شکل تراوین برگزار‌خواهد شد اما در‌صورت تقاضای بازیکنان این موارد قابل پیگیری میباشند.


    ناتار ها به صورت هر ۲ دهکده یک دهکده ی ناتار‌بنا‌خواهند کرد .

    ناتار‌ها نیرو سازی‌کمتری‌به عرف دارند اما اقامتگاه و دیوار‌ را با‌سرعت بیشتری میسازند.

    در‌هر حمله به ناتار ها شما ۵۰٪ از منبع ذخایر رو غارت خواهید کرد (درحمله بعدی نیز ۵۰٪)


    آبادی ها پس از خالی شدن در صورتی که به صورت مداوم غارت بر روی‌آن باشد حیوانی نمیسازد

    اما در‌صورتی که غارت قطع شه به مدت 2 الی 4 ساعت ، شروع به تخم ریزی میکند.


    هرگونه اکانتی که به صورت مولتی باشد و دارای آیپی مشترک مسدود و برخورد خواهد شد.


    سرور با ورژن LEGENDS 4.5 شروع خواهد شد و میتوانید در تاپیک فوق مطالعه کنید.

    از سرور های گذشته‌ نمیتوانید سکه به این سرور وارد کنید فقط میتوانید سکه داخل‌بازی رو انتقال بدید.



    در‌این سرور‌ هرگونه خرید و فروش اعم از اکانت و کتیبه به صورت جدی برخورد خواهد شد ! در قوانین‌ اسپیدترا میتوانید مطالعه کنید.



    با آرزوی موفقیت

    مدیریت اسپیدترا




  • شما تا دیروز تو غار بودین حالا که همه رفتن اسپید بلبل زبان شدید کسکم... تو همون اسپید میومدی :دی با شما نبودم با همتونم همتون! هیچ وقت فکر نکنید تیم در پیتتون! به درد اسپید می خوره نرمال دیگه دورش گذشته یه سال می خوای بازی کنی بیا ۳ ماهشو مثه مرد وقت بزار اسپید بازی کن ببینم بازی بلدی یا نه!! روزی یه ده ازتون میپرونیم جوجه ماشینیا؛ چی فکر کردین تو خودتونو فکر کردین مثه تیمای بزرگین؟! اسمتون و که یکی دیگه انتخاب کرده تیمتون هیاتی جمع کردین یه مشت نوب مثه اون اشکان و اون بهنام که دوالای اکانتای زعوس بودن و کردین لیدر فک کردین خبریا جرعت دارین بیاین اسپید مغازه* باز کردین ...* کری هم میخونین زارت تیمی که با سامان بدبو ببنده از این که نره تو پاچش و بد سر درشو قهوه ای کرد !


    آروم عزیزم آروم فدات اینقدر به خودت فشار نیار میترسم جا سردر اتحاد شلوارت رو قهوه ای کنی


    معلومه از رقیبای آمرداد بودی رقیبای ماهم که همه خوردن کسی نبوده مارو بزنه از طرف دیگه اکانتت برزیله


    تو ایرانم ی نقطه هست که مردمش عشق برزیلن و خودشون رو برزیلی میدونن و ما هم میدونیم


    حالا همونی که از ما خورده رفته 3ایکس داره شاخ بازی در میاره

  • والا یادمه تا روزای آخرش پروفایل نویسیش رو داشت رو اکانت


    هرچند باز دم اون گرم مطمئنم بهانش برا رفتن بهتر بوده از بهانه شما چکار کنیم چکار نکنیم نیسان بزنیم تو دیوار بگیم کار امرداد بوده بریم آبرومون نره


    حالا شما فکر کن من عصبی تو پسر خوب و آرومه بابایی بعدشم توان نداشتین 1 پلن اجرا کنین از روز اول تا آخر بازی قربونت فقط مثل الانت تو سرور 3ایکس


    که کندو زدی سرور 1 هم کندو زدی و هیچ کاری نکردی بعدشم چون جرات همر بلند کردن نداشتی از ترس اینکه آبروت نره زدی رو حذف


    مرد باشین صادقانه بگید اینارو بگید نمیتونستم پلن اجرا کنم جراتشو نداشتم نیاید 1 اکانت رو بهانه کنید واسه حذفتون


    پ.ن:شما خودت اومدی خواستی بگی منم هستم الانم بفرما این همه پیام بازرگانی شمام یکیش

  • با سلام خدمت همه خوانندگان سرور


    همونطور که مستحضر هستید سرور 1 پنجشنبه این هفته استارت خواهد خورد.وضعیت ساید ها بر اساس دیده ها و شنیده ها به صورت زیر است


    جنوب شرق : آمرداد


    تیم آمرداد به عنوان اولین در این ربع اعلام آمادگی خودشو اعلام کرده.این تیم در ۲ راند اخر سرور ۱ ، عملکرد خوبی رو از خودش به جا گذشته و انتظار میره که جزو یکی از مجموعه های تاثیر گذار سرور باشه.این تیم رقبای خودشو در سایر راند ها کنار زده و در حال حاضر رقباش در حال رقابت توی سرور های دیگه هستند و میلی به رقابت دوباره با این تیم (به هر دلیلی) علی رغم کری های خوانده شده ندارند.


    جنوب غرب : کلاهبرداران ، تایگرز ، پیشوا


    تیم کلاهبرداران ، تایگرز و پیشوا به عنوان محتمل ترین تیم های حاضر در این ربع شناخته میشوند.تیم کلاهبرداران و تایگرز از تیم هایی هستند که به با سبک پارتیزانیشون شناخته شده هستند و در سرور های اخیر کام تا بازه زمانی مشخصی عملکرد خوبی داشتند.تیم تایگرز نیز از جمله تیم هایی هست که معرف حضور دوستان از سرور 2 ایکس هستند.تیم پیشوا نیز اخرین راند سرور ۱ ، اخرین حضور تیمیشون در بازی بود.اگرچه تیم پیشوا دیگری به توتالی دانیال نیز هست که حضور اونا در این سرور هنوز در حاله ای از ابهام به سر میبره.به نظر من هماهنگی بین تیم ها میتونه عامل کلیدی در میزان پتانسیل این ربع در اینده باشه اما در صورتی که این قدرت ها ، همسو و در کنار هم پیش روند.


    شمال غرب : اکسفورد و کمپانی برادران


    این دو تیم از تیم های شناخته شده در دژکوب و سرور 1 نرمال قبلی اسپیدترا هستند.ظاهرا با توجه به اعلام امادگی که کردند ، این ۲ تیم تصمیم به بازی در کنار هم گرفتند و خب مسلما ربع پر پتانسیلی هستند.با توجه به تعداد نفراتی که هستند ، انتظار میره تا به عنوان یکی از وزنه های قدرت سرور ، نقش فعال در تعیین روند بازی داشته باشند.

    لازم به ذکر است با توجه به وضعیت فروم ، تیم دیگری (وارین بازان) نیز قصد بازی در این ربع رو داره که میتونه به عنوان یه چالش برای تعیین سیاست گذاری های این ربع تعیین بشه و این ربع نیز مانند جنوب غرب چالشی برای هماهنگ شدن با هم دارند.


    شمال شرق : بی صدا ، تاریک ، مبهم


    این ربع به عنوان تنها ربعی هست که هنوز هیچ تیمی به صورت رسمی اعلام امادگی نکرده.اگرچه شنیده ها حاکی از چیز دیگه ای هست.امیدوارم زودتر سیاستگذاران این ساید هم تصمیم به اعلام امادگی بگیرند و کیفیت خوبشون رو فراموش نکنند.


    سپاس

  • سلام خدمت عزیزان


    بنده هم به عنوان عضو کوچکی از آمرداد اعلام حضور میکنم.

    البته اگر رییس بزرگ آقا سروش راضی شد و دعوت مارو قبول کردن اسم اکانت RoNiN خواهد بود.


    پ.ن:یه سروش دیگه هم اوکی داده البته اگه ناصر و مصطفی رو هوا نزننش:دی


    صفای همه ی رفقا و رقبا<3


    سید مهدی

  • با سلام خدمت اهالی سرور اسپید ترا و کف خواب های فروم

    مرور پست هاتون یه خاطراتی از سرور های سابق رو برامون زنده کرد ماشالا فسیل های تراویان جمعشون جمع هست اینجا (خیلی هم عالی)

    پس از بررسی های زیاد تصمیم گرفتیم یه بار امتحان کنیم این سرور رو امیدواریم بازی با کیفیت و سرور پر از زد و خوردی داشته باشیم و کنار هم لذت ببریم از بازی


    به همراه اتحاد آکسفورد برادرز در شمال غرب این بار در خدمت دوستان هستیم ،در ضمن دوستانی که برنامه ای برای بازی تو این ساید رو دارن چه بهتره که از الان و یا همون اول بازی داخل خود بازی هماهنگ شن چون یه خورده از بازی بگذره کلا عضو گیری به طور کامل بسته میشه اگه تیم دیگه ای هم قصد بازی تو این ساید رو دارن شخصی پیام بگذارند که صحبت کنیم و از اول تکلیف خودمونو بدونیم

    پ.ن: فقط کاشکی در حد این همه کری هایی که می خونید اینجا تو بازی هم وقت بگذارید سرور بیابون نشه بعد کتیبه ;)

  • این سرور با تیتر خوشگلش ببین کیا رو که نیاوده سمت تراوین دوستای قدیمی خودم شاهین شیرکش . امیر ردی. اسی تیتال . حاج احمد . اشکان فریدوم و.....


    چند تا دیگه هم مثه شایان شانگفی . مجید گاننر . سعید اسکانیا . احسان روکو . صادق صمدی ... هم اضافه میشدن خیلی خوب میشد


    ادمین جان همین فرمونو مستقیم بری جلو این سرور انچنان که باید و شاید از آب در بیاد خیلی ها بک میخورن

    بس تجربه کردیم در این دیر مکافات. با دردکشان هر که درافتاد برافتاد

  • درود و خسته نباشید خدمت همه دوستان عزیز


    به امید یک سرور پر از زد و خورد و یک فروم داغ از نوع لینکیش ، در خدمت دوستان عزیز هستیم همونجور که زاوش جان فرمود در شمالغرب

    در این دنیا برای کفری کردن آدمهای رذلی که میخواهند همه چیز را از آنچه هست برایت سخت تر کنند, راهی بهتر از این نیست که وانمود کنی از هیچ چیز دلخور نیستی


    One Flew Over the Cuckoo's Nest

  • خوش اومدی زاوش جان اینکه بعد 10 سال دوباره میبینی رفقا با تنی سالم میان تراوین بازی کنن ادم جون میگیره من هیچ وقت بیخیال بازی نشدم و مداوم دارم بازی میکنم اما با حضور شما دوستان برگشتم به حال هوای سابق انگار سرور اولمه


    پ.ن : همیشه با داوود میگیم : یادته زاوش چقدر حییون داشت تو کپش :)

    پ.ن : کاش مثه سابق sw بودی البته هر جا هستی پیروز و دنباله دار باشی

    بس تجربه کردیم در این دیر مکافات. با دردکشان هر که درافتاد برافتاد

  • خوش اومدی زاوش جان اینکه بعد 10 سال دوباره میبینی رفقا با تنی سالم میان تراوین بازی کنن ادم جون میگیره من هیچ وقت بیخیال بازی نشدم و مداوم دارم بازی میکنم اما با حضور شما دوستان برگشتم به حال هوای سابق انگار سرور اولمه


    پ.ن : همیشه با داوود میگیم : یادته زاوش چقدر حییون داشت تو کپش :)

    پ.ن : کاش مثه سابق sw بودی البته هر جا هستی پیروز و دنباله دار باشی

    قربون محبتت سجاد جان

    اتفاقا منم آیدی شمارو دیدم حدس زدم همون سید خودمونی؛ دیگه تراویان یه بخشی از زندگی ماها شده فکر میکنم هرچیم دور شی بالاخره یه روزی برمیگردی ،نگم برات که خودمم حال و هوای سرور اولی هارو دارم این چند روز هی دارم تو کیریلوید بالا پایین میکنم این ورژن جدید و نژاد جدید هارو :))

    پ.ن:آره اونجا یه دوال بیکار داشتم همیشه خدا قهرمانم تو راه آباده های سرور در رفت و آمد بود سر پلن ها دیگه قسمش میدادم دست نزنه به هیرو

    پ.ن: sw که همیشه خونه هست برای من ولی خب این سرور شناختی نداشتیم از تیم ها دنبال یه ساید خلوت بودیم برای استارت فهمیدیم nw بیابونه تصمیم گرفتیم بریم اونجا فکر میکنم به جذابیت سرور هم کمک کنه این قضیه

  • سلام به همگی

    دانیال این دوتا کلا دایورتن بذار توو حال و هوای خودشون خوش باشن این دوتا داداش کلا سیستمشون اینه میان فروم که بیان توو چشم

    این دوتا کلا یه سرور رنگ همر دیدن رو اکانت تک شاخ اونم به لطف مهدی نیک روش و عرفان بود بقیه سرورها در نقش دفساز اومدن 4تا دف درست هم نتونستن بکشن

    اگه امرداد الان شده بهترین و بزرگترین تیم دلیلش 4تا نوب مثل این بنده خداها نیستن که اینا اومدن خودشونو چسبوندن به امرداد

    از زیوس بگیر تا ما دیدن کسی تحویلشون نمیگیره به جایی حساب نمیشن حالا خودشونو چسبوندن به امرداد


    اشکان جان در مورد پسورد اکانت ممد کوماتسو کاملا حق با شماس و شما به پسورد دسترسی داشتین قبل ممد با من صحبت کردی

    اون سرور من تا روز 110 رو اکانت بودم با مهرداد شاهی و سعید درسته توو سرور نبودم ولی در جریاناتش هستم یه جورایی داری در مورد شمال شرق اون سرور وارونه نشون میدی داستانو

    اون سرور توو اون تایم علی هدشات توتال ne بود تا کتیبه هم با شما نپ داشت هم با nw که بعد از کتیبه ها با nw متا بست

    بعد کتیبه درگیری داخلی پیش اومد توو ان ای که دلیلش مصطفی راکفورد بود که اکثر اکانت های خوب ان ای و خرید و بعد با علی رفتن توو جنگ داخلی علی هم اولین کاری که کرد جنگ یونیک و داد به ما به عنوان امانت که بعد برگرده رو اکانت خودش تا ببینه داستانش با مصطفی چی میشه که در نهایت سرورو ترک کرد و مصطفی قل خورد توو بغل شما و کتیبه های به درد بخور شمال شرق مثل جنوب غرب با تک هیرو اومد اس ای ور در نهایت سرور 2.5به1.5 بود یه جورایی ولی در کل اون دوساید مستعمره شما بودن و از کتیبه هاشون بیشتر شما استفاده میکردین تا خودشون :d


    پ ن: از همین الان برد و به امرداد تبریک میگم دوستان وقتتونو تلف نکنید :d

    • دروود به همه عزیزان به درخواست دوستان الارقم توان و وقت کافی در ساید NW حضور خواهیم داشت.


    COMPANY OF BROTHERS با افتخار تقدیم میکند:


    وقتی میگم براداران C.O.B یعنی یه دنیا صمیمیت و ادب در ضمن رعایت دقیق قوانین

    متولد شدیم . پا به جهانی گذاردیم که

    خود انتخابش کردیم


    نامی برگزیدیم و سرزمینی


    . ساختن را آموختیم و

    هیچ را همه چیز کردیم


    ما توانستیم . صبورانه توانستیم


    سپس یمان بستیم با یکدیگر که نام و

    سرزمینمان را پاس بداریم


    C.O.B پیمان برادری ماست

    اینجا سرزمین ماست


    C.O.B آبروي ما و قدرت ماست.


    اینک ایستاده ایم پرتوان و سربلند

    برگستره ی این سرزمین


    با پرچم هایی همواره برافراشته و

    چشمانی بیدار و منتظر


    بی هراس از هجوم ها و تاخت و تازها

    و پر غرور از شرافت و شجاعت


    C.O.B فرماندهاني دارد لايق


    C.O.B مردماني دارد عاشق


    كه همه دشمنان را نابود خواهند كرد


    پس پيروزي از آن ماست


    *این ماییم برادران C.O.B *

    قدرت و قدمت سربازان ما به دور از درک انسانهای فانی است

    چون

    جنگنده های ما فنا ناپزیر ند.

    http://uupload.ir/files/ma1g_شیر.jpg

    مرد دلیر به هنگام ستیز و نبرد همراهانش را نمیشمارد.

  • پ ن: از همین الان برد و به امرداد تبریک میگم دوستان وقتتونو تلف نکنید :dممنون

    از شما بعید بود اینچنین پیش بینی کنی مجید جان . شاید امرداد تو فروم خیلی فعال باشن اما تا زمان کتیبه ها نمیشه فهمید . تازه همین الانشم سطحی بخوایم نگاه کنیم nw قوی تره

    بس تجربه کردیم در این دیر مکافات. با دردکشان هر که درافتاد برافتاد