نقد و بررسی سرور 3 ایکس راند 4 | آغاز 16 مرداد 1399 |

  • سلام

    خوبید

    چه خبر از بچه های قدیمی :)


    هادی لئو رو اذیت نکنید اذیتتون میکنه

    درود خدمت همه .


    به به به به ، خیلی خوش اومدی .

    استایل فروم خیلی فرق کرده اما خب یادآور اون دورانه .


    امیدوارم که از سرور و از فروم لذت ببری کاک م .


    _____ دوستان از روند بازی چه خبر؟ به نظر میرسه که هنوز زوده برای دیدن پلن ها و تا شب قبل کتیبه ها همه تو فکر ساخت و ساز ( همر و کتیبه ها ) . امکان داره هم توی این وضعیت چرخش سیاست های درون بازی هم ، اتفاقات پیش بینی نشده بی افته .



    برقرار و پایدار باشید .

    از بی هنران شعله ادارک مجویید

    این طایفه را طره دستار بلندست

    تن چیست که با خاک برابر نتوان کرد؟

    از کوتهی ماست که دیوار بلندست .



    صائب تبریزی .

  • سی صد گل سرخ و یک گل نصرانی ما را زِ سرِ بریده میترسانی؟


    سلام همگی؛ ضمن آرزوی قبولی عزاداری عزیزان، متای دوستان شمالی رو هم تبریک میگم، ایشالا که بمونین واسه هم


    اقا حقیقت ما دوست نداشتیم سرور ۳ به ۱ بشه چون بالانس نمیشد به هیچ وجه؛ اما از طرفی این دوست عزیزمون کارو جان، انقد بقول خودش پاپ کورن(!) ناله طور رفتار میکرد توی فروم که واقعا هیچ عقل سلیمی اجازه حمایت ازش رو به خودش نمیداد؛ که ما واسه همین تصمیم گرفته بودیم کاری نکنیم و همون طور که اقا رضا هم اعلام کرد هیچگونه متایی با کسی نکردیم؛ اما الان که دیدیم دوستان به سمت همین چس ناله ها غش کردن؛ ساید جنوب شرق هم ازین لحظه چس ناله طور رفتار میکنه؛ منتظریم اولین اتک از هر ساید روی ما بیاد تا ما موضع خودمونو نسبت به بازی مشخص کنیم؛ در صورت رفتن پلن مشترک هم ما همر اولی که لند میشه رو ملاک قرار میدیم( ما چسناله مون پیشرفته تره:P)


    باشد که رستگار شوید؛




    پ.ن: راستی اومده به چپی میگه اومدم بزنمت؛ چپی میگه من اصلا با تو کاری ندارم به هیچ وجه؛ اما هرکی منو بزنه منم میزنمش؛ شما بودین حمایت میکردین ازین حرف؟:D


    پ.ن: فقط اونجا که کارو جان گفت بخاطر هدف های مهم تر اختلافات گذشته رو کنار میذاریم؛ ناموس یا واندر؟ مسئله این است:D:D


    پ.ن: وای اگر امام هومن حکم جهادم بدهد(:thumbup:)


    پ.ن: امیرعلی بیشتر بیا این طرفا؛ فقط پستای تو ارزش خوندن داره<3


    پ.ن: سمیّه حالا نیومدیم نیومدی؛ بلاک چرا؟


    پ.ن: ممرض آی لاو یو داری


    پ.ن: مجید جان خدا صبر بده داداش




    کوچیک همه؛ رضا

  • مخلص آقا رضا

    اقای ادمین یه کاپ نویسنده حرفه ای به اقا رضا بده

    کلا کاری با پستی که نقل قول کردم ازت و محتواش ندارم فقط خواستم بگم فروم نویس خودتی بقیه اداتو در میارن

    عاشق پینوشتاتم پسر

    بمونی برای se

    بس تجربه کردیم در این دیر مکافات. با دردکشان هر که درافتاد برافتاد

  • عجب حکایتی شده ها!

    امان از نسل جدید تراوین!


    رفیقمون اومده توی فروم و به عنوان نماینده یک سبک مذموم بازی(مولتی کشی صنعتی) یک استراتژی معمول تراوین (دف ریختن در فارم های رقیب) رو نکوهش میکنه! اونم با داد و فریاد و قیافه حق به جانب!


    پ.ن: درود بر اسپیدترابازان دوست داشتنی در هر ۴ ساید و به امید سروری جذاب و مهیج

  • پ.ن: فقط اونجا که کارو جان گفت بخاطر هدف های مهم تر اختلافات گذشته رو کنار میذاریم؛ ناموس یا واندر؟ مسئله ای این است

    سلام

    دوست عزیز چندین بار خواستم مثل خودت بنویسم‌شخصیتم اجازه نداد مثل تو بنویسم ولی این جملت زیاد جالب نبود .دقت کن داری با چی شوخی میکنی بعضی جاها بد نیست فکر کنی .

    کارو‌اینقدر بزرگ‌هست تو این باری که نیاز به جواب دادنم نداره.

    اینجا جایی نیست که بخوای در مورد ناموس چیزی بگی .

    هواست جمع کن وگرنه پست بعدی دقیقا با طرز بیان خودت نوشته میشه‌

    این‌پ ست ففط در حد تذکر بود.

    nw for ever

    سر سلامتی همه مشتیا جفت کاروها سارنگ ارش هادی فرید میثم

    شادی روح مسعود نیکو صلوات

  • سلام

    دوست عزیز من هیچوقت بخاطر دو تا گرزی همچین اهانتی به کسی نمیکنم. اگر جایی از من همچین حرکتی دیدید همین ۴ تا دونه کاهنی که دارم هم تحویل به خودتون میدم و دیگه هم بازی نمیکنم


    این چیزی که گفتم هم کارو جان نگفته بود این دوست عزیزمون که اگر اشتباه نکنم ایمان (یا محمد) جان باشن گذاشته بودن که خب هادی جان هم اومدن و معذرت خواهی کردن و همه چیز هم به خیر و خوشی تموم شده


    من نمیتونم خودمو جای کسی بذارم و قطعا دوستان شمال شرق هم دلیلی برای این کارشون داشتن که خب محترمه


    پ.ن: ببخشید با گوشی بودم نمیتونستم پست دوستان رو نقل قول کنم


    پ.ن: بازم اگر سوتفاهمی پیش اومد من معذرت میخوام



    ارادت؛

    forum.speedtra.com/index.php?attachment/2236/

  • درود /.


    رضا جان اشتباه متوجه ات کردند !! محمد جان تو ساید شمال غرب بازی میکنه چه ربطی داشت ؟

    خوشم اومد نه خوشم اومد !! هر ساید روی شما بیاد ؟ سیاست مارو خوب متوجه نشدی بنده گفتم با شمال شرق کاری نداریم حتی اگه مارو بزنن هر سایدی هم مارو بزنه اونو تارگت میکنم !!!! ینی چی ؟ ینی شمال شرق رو دفاع میکنیم و همر ها رو میریزیم تو خاک کشور همسایه و دوستمون عراق نازنین !!! اما نه اینجارو حقیقت اشتباه کردم حقیقت !! عراق همیشه کشور فروتنی بوده به همین دلیل بخاطر این همه سنگ اندازی که دارید میکنید سمت و سو رو میارم رو کشور برادر ، افغانستان نازنین از الانم میگم که اولیتت ما باشیم چون اولین همر رو ما میزنیم ، فک نمیکردم اینقد راحت خودتونو تارگت کنید از جنوب شرقی که من سال ها میشناسم بعید بود سریعا فشار متا رو احساس کنه و واکنش های به شدت تندش رو تو فروم ( جایی که تارگت ها رو حرف های فروم نویس های ساید ها ) انتخاب میکنند نشون همه بدن .

    ناموس یا واندر ؟؟؟ خودت خندت نمیگیره ؟ هادی اومد معذرت خواهی کرد بعد تو اومدی پستشو اسکرین گرفتی که بگی بخشش لازم نیست اعدامش کنید ؟ !!!! قاضی هم شدید ؟؟

    شمال غرب فقط هادی نیست یک ساید پشت هادی معذرت خواهی میکنند و یک ساید هم فروتنی میکنه میبخشه یک ساااییییید هم چون کینه اییی هستند مثل شما هر روز یاد آوری میکنه به خودش !!!

    اینکه یک پست نا مناسب رو اسکرین بگیری یعنی طرفدار همچین چیزایی هستی رفیق امید وارم زیاد غرق بازی نشی چون این بازی جز کینه چیزای قشنگیم داره که سال ها باید دنبالش کنی رضا جان /.


    ارادت /.
    کارو /.



  • اینکه یک پست نا مناسب رو اسکرین بگیری یعنی طرفدار همچین چیزایی هستی رفیق امید وارم زیاد غرق بازی نشی چون این بازی جز کینه چیزای قشنگیم داره که سال ها باید دنبالش کنی رضا جان /.


    زود قضاوت نکن عزیزم؛ اتفاقا من این پستو خونده بودم و حتی متوجه اهانتش هم نشده بودم؛بعدا بچها بهم گفتن چی شده و شاتشو دادن؛ شاید چیزی از بازی سرم نباشه ولی لطفا قلب پاکمو نشونه نگیر؛ این تنها داراییه که دارم


    حالا بگذریم گذشته ها گذشته؛


    صحبت از کینه شد؛ داداش از کجا معلوم اینکه شما میخواین مارو بزنین بدلیل کینه ای نبوده که بچهاتون سر اینکه بهشون قول داده بودیم این سرور توی nw بازی کنیم و بدقولی کردیم نبوده؟ البته ما همچین ادمایی نیستیم اینکه باز موندیم اس ایی هم تنها دلیلش این بود که قرار بود علی کینگ اس ایی و تیمش بیان که نیومدن؛ که خب اگر ما se بازی نمیکردیم یه ساید خالی میموند و بازی جذابیتشو از دست میداد؛



    اما درمورد اینکه گفته بودین که به هیچ وجه ne رو نمیزنین حتی اگه اونا شمارو بزنن؛ من در این مورد معذرت میخوام فکر کردم گفته بودین سایدی رو نمیزنین تا شمارو نزنه( یکم زیادی به حافظه ام اعتماد دارم گهگاهی یه ایرادات کوچیکی هم توش در میاد) که خب اگر اینجوریه که پس شما اومده بودین واسه ne بازی کنین(و اصلا هم از ترس دوغتون نبوده;)) و ماهم منکرش نمیشیم و اگر همر شما اول بخوره در این امر کمکتون میکنیم و موضعمون مشخص میشه؛ و نمیخوام در مورد اسدبل نظر بدم اما با توجه به شناختی که از پارسا و بچهاشون دارم فکر نکنم از ارزش هاشون به راحتی کنار بیان و اگر زور شما به ما بچربه میتونیم از الان شمال شرق رو برنده بازی اعلام کنیم اما اینکه ایا واقعا بازی رو بردن یا فقط واندرشون صد شده رو من نمیتونم نظر بدم؛ از قدیم گفتن صلاح مملکت خویش خسروان دانند.


    اما درمورد اتفاقاتی که بین ما و شمال شرق افتاد؛ راستش به ما اعلامی مبنی بر نپ نشده بود چیزی که اقا رضا به اعلام کرده بود این بود که ما با هر سه ساید به توافقاتی رسیدیم که از سمت اونا روی ما اتکی نیاد؛ اگرم اومد یا ساید مهاجم باید گردن بگیره و خودش اون اکانت رو صفر کنه یا اینکه بگه از ما نیست و خودمون از خجالتش در بیایم (فکر کنم این شرایط متقابل هم بوده)


    اما درمورد خفتی که صورت گرفت؛ ۱۵۰۰ کاتا توی مرز جنوب شرق ساخته شده بود و یکی از بچهای ما حتی بدون اطلاع از جریان بالا رفته بود و خفت کرده بود که خب لیدرهای ماهم گردن گرفتن و هم به خود شمال شرق و هم توی فروم معذرت خواهی رو اعلام کردن؛ ولی با توجه به خاطراتی که ما از شمال شرق داریم(اینکه چنتا کتیبه رو از سایدمون با وجود نپ بلند کردن و تا اخر سرور هم اعتراف به این نپ نکردن) از کجا معلوم این کاتا ها واسه پلن رفتن روی ما اماده نشده بود و اینکه دوستان بعد از رفتن پلن میومدن اعلان جنگ میکردن و گردن میگرفتن و نمیگفتن همینه که هست؟!

    اخه ساختن یه مولتی کاری نداره که بخوای شمال غربو بزنی اما کاتارو بیای توی مرز ما بکشی ؟ درست نمیگم؟

    حتی اگر بچهای شمال شرق واقعا هم همچین قصدی نداشتن اما باتوجه به سوابقشون باید یه نیمچه حقی هم به ما میدادن؛ نه اینکه این خفت رو چیزی بزرگتر از اهانت هایی که بهشون شده درنظر میگرفتن؛ اصلا شایدم بقول محمدجواد متارو از قبل بسته بودین کلکا;)


    خلاصه اینکه بچهای ما (تا اونجایی که من اطلاع دارم) همه بچهای خوبین و این باعث میشه که چه برنده و چه بازنده من به سایدم ببالم؛ پس میزنین بزنین، ولی سعی نکنین مارو بد جلوه بدین؛ متشکرم


    پ.ن: ما گر زِ سرِ بریده میترسیدیم ؛ در محفلِ عاشقان نمیرقصیدیم:love:


    پ.ن: سجاد جان شما لطف داری ما درس پس میدیم<3


    پ.ن: حرم خبر ندارد؛ شبم سحر ندارد؛ چه سان روم به خیمه؛ خدا بدونِ عبّاس؟


    پ.ن: بابت (اما) گفتن های زیاد توی پست داداش کوچیکتونو ببخشین؛ خوابم میاد مغزم بهتر ازین کار نمیکنه


    پ.ن: دکتر هانی مچکریم





    ببخشید سرتونو درد اوردم؛ کوچیک‌ همه، رضا

  • سلام به همه دوستان عزیز :* من کلا فروم پست نمیزارم ، میخواستم فروم سرور نرمال رو بخونم ، گفتم اینجا رو هم بخونم که دیدم مجید جان این پست رو گذاشته!لیدرهای اس ای ، ضعف و قدرتشون رو سرورای قبل نشون دادن و با دف و همر کمتر برنده سرور شدن که هنر میخواست ! در مورد اکانت من هم همونجوری که خودت به دوستانی که اتفاقا دوستان منم هستن ، پیوی داده بودی که ما میریم فقط زعوس رو بزنیم و ببینین چجوری به خاک و خون میکشیم ، منم گفته بودم با مولتی بازی مشکل دارم و میرم مولتیا و مولتی بازارو در حدی که میشه بزنم تا اکانت صفر شه و برم نرمال بازیم رو بکنم ! حالا یه نکته اینجا هست :) من کلا شاید 10ک گرزی از ساید شما خفت کردم ، بعدش میخواستم برم سراغ ساید nw و جالبیش اینه به اکانت خودت هم نامه زدم و پرسیدم که میدونی اکانت Just friend رو کدوم ده ها همر داره (اگه یه درصد میخواستی nw رو بزنی از اینکه اکانت اصلیه اونور خفت شه استقبال میکردی و ده کا گرزیه مولتیا برات مهم نبود ) که نامه رو جواب ندادی و جالبیش اینه جایی که ازش سه بار اسکات کشیده شده بود بدون اینکه گزارش بره ، با این نامه طی دو ساعت پر از اسکات شد و دیوار شد اسکاتای ما ، حالا اتفاقی بوده یا نه خدا میدونه ، اما نامه رو اکانت خودت هست و میدونی من فقط ne رو نمیزدم ، هر سه ساید مقابل رو میزدم ، همونجوری که رو sw هم اسکات دیوار شد کلی ... از ساید خودمون هم لیدرا گفتن نزن مجبور میشیم صفر کنیم ، منم گفتم بزنید من دف جلوی ساید خودم نمیزارم ، میزنم هم رو حذف ، که شبش متای شمال علنی شد منم از حذف برداشتم اکانت رو و بازیو ادامه میدم تا بالاخره دوتا دونه ده بدون دف رو یکی بزنه صفر کنه ! اینو برای شما ننوشتم مجید جان ، چون خودت خوب میدونی دلیلی که برای متای شمال آوردی خنده داره و واقعیت چیز دیگه ای هستش ، برای اونایی نوشتم که پست شما رو میخونن و نمیدونن چه خبره ! فرقش این بود شما میخواستی شمال غرب رو به خاک و خون بکشی ، مثل جنوب شرق امرداد رو ، اما یبار زدی و حذف کردی و سایدت رو تنها گذاشتی ، اینبار هم دیدی زورت نمیرسه باهاشون متا بستی :) الانم مشکلی نداره ، یکی از جالبی های بازی تراوین همین سیاست بازی هاشه ، اما بیایم مرد و مردونه دلیلای آبکی و چیزی که میدونیم واقعیت نیست رو نگیم ! متای شمال مبارک دوستان شمالی ، آرزوی موفقیت برای هر چهار تا ساید علی الخصوص جنوبیا و مخصوصا SE :love: حداقل بازی از اون حالتی که همه برای اسکرین همرایی که از غارت مولتیاشون بدست اومده دیگه بازی دربیاد و هیجان وارد سرور بشه و یه تاثیری پلیرهای اکانت هم داشته باشن ، نه اینکه بات همه کار رو بکنه ... موفق باشید و پیروز

  • ببخشید سرتونو درد اوردم؛ کوچیک‌ همه، رضا

    انصافاً هم سرمون رو درد آوردی اینقدر که گسسته و کلیشه ای حرف میزنی، آسمون ریسمون بهم میبافی و از بافتن هات سعی میکنی به زور نتیجه مطلوبت رو بگیری

    قصد اهانت و جسارت ندارم، نگاهم انتقادیه

    چون میبینم داری تلاش میکنی فروم نویس خوبی باشی گفتم شاید انتقادم واست مفید باشه.

    امیدوارم لحن رک و صریحم رو به دل نگیری



    ارادتمند، محسن (یه تازه کار با دو تا پست)

  • پیاده شو با هم بریم

    جنوب شرق چه تو این سرور چه سرور پیش سیاست کثیفی رو پیش روی خودش داشت تنها دلیل که جنوب شرق 100 کرد سرور پیش من بودم چون تو خیالم فکر میکردم حرف یه کرد از دهنش در میاد نه از جای دیگه افسوس اون روزی میخورم که پارسا ارش گفتن این داره زیر رو میکشه بزنیم خودشو واندرشو چپ راست کنیم من نذاشتم

    از لو دادن تایم جنگ اموز یونیک گرفته تا هزار تا کثافت کاری دیگه قبلا گفتم ملخک یه بار جستی دو بار جستنی بار سوم جستنی در کار نیست مطمینم این سرور برای جنوب شرق خاطرات سرور 2ایکس ای ار رو یاد اوری میشه .

    پ.ن امام هومن تو همچنان در قلب ما هستی هرگز اشتباه کسی پای کسی نخواهیم گذاشت

  • پیاده شو با هم بریم

    جنوب شرق چه تو این سرور چه سرور پیش سیاست کثیفی رو پیش روی خودش داشت تنها دلیل که جنوب شرق 100 کرد سرور پیش من بودم چون تو خیالم فکر میکردم حرف یه کرد از دهنش در میاد نه از جای دیگه افسوس اون روزی میخورم که پارسا ارش گفتن این داره زیر رو میکشه بزنیم خودشو واندرشو چپ راست کنیم من نذاشتم

    از لو دادن تایم جنگ اموز یونیک گرفته تا هزار تا کثافت کاری دیگه قبلا گفتم ملخک یه بار جستی دو بار جستنی بار سوم جستنی در کار نیست مطمینم این سرور برای جنوب شرق خاطرات سرور 2ایکس ای ار رو یاد اوری میشه .

    پ.ن امام هومن تو همچنان در قلب ما هستی هرگز اشتباه کسی پای کسی نخواهیم گذاشت

    استاد رو حرفایی ک میزنی یکم دقت کن

    یهویی دیدی خدایی نکرده فردا روز ورق برگشت د

    الان بعد این ک اعلام کردی میخوای ne میگی میخوای se رو شخم بزنی؟؟

    فقط ی سوال خودت تنها تنها میخوای همه این کارا رو بکنی؟؟

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Milad.ZeuS: استفاده از ایهام و برداشت نامناسب ().

  • معنی کاسه داغتر از آش یعنی چه؟

    ۱- یعنی کسی که نقش خاصی در یک ماجرا ندارد، خودش را مهم تر از افراد اصلی جلوه می دهد.

    ۲- به کسی می گویند که در هر اتفاقی دخالت می کند در حالیکه به او هیچ ربطی ندارد.

    ۳- کاسه که خود به خود داغ نمی شود بلکه این آش داغی است که به سبب ریخته شدن در کاسه باعث داغ شدن آن میشود تا جایی که خود کاسه از آش هم داغتر می شود. اینجا آش نقش اصلی را ایفا می کرد ولی کاسه که نقش کمرنگی داشت بیشتر خودنمایی کرد!

    درواقع آش داغ را می توانیم به فردی تشبیه کنیم که مثل یک امیر یا پادشاه هست که مشکلی پیش آمده و داغ کرده و عصبانی شده! کاسه را هم به غلام این پادشاه تشبیه می کنیم که بیشتر از خود پادشاه عصبانی شده و داغ کرده است!

    اینجا به غلام میگویند: کاسه داغ تر از آش شده؛ یعنی در موضوعی که ربطی به او ندارد اینچنین خودش را درگیر کرده و حرص و جوش می زند!

  • دوستان شمالی که میخواین SE رو به خاک و خون بکشید،مراقب پشت سرتون باشید،پل ها داره یکی یکی خراب میشه ها :))

    تجربه نشون داده رو حرف بعضی ها نمیشه اصلا حساب باز کرد و فردا ممکنه بزنن زیرش اونوقت دیگه همون ملخکی که هادی هی داره در بارش حرف میزنه هم طرف شما رو نمیگیره و ...

    در آخر خدمت همه عزیزان یکبار دیگه یادآوری میکنم این یک بازیه،قشنگی تراوین هم به همین چیزاس،اتفاقا این متای شمال بازی رو جذاب میکنه ولی خواهش میکنم یکاری نکنید که سرور های بعدی اگر خواستیم کنار هم بازی کنیم نتونیم تو چشمای هم نگاه کنیم

    موفق باشید<3

  • گفتم ملخک یه بار جستی دو بار جستنی بار سوم جستنی در کار نیست مطمینم این سرور برای جنوب شرق خاطرات سرور 2ایکس ای ار رو یاد اوری میشه .

    شما قبل از شاخ و شونه کشیدن واسه اس ای بزار اونایی که از سرور قبل براشون شاخ و شونه میشکیدی(داداشای جدیدتون) از بیمارستان مرخص بشن بعدا بزن بهادر بازی در بیار واسه بقیه!!

  • چند پست اخیر رو که از دوستان جنوب شرقی خوندم متوجه شدم ترس عجیبی سرتا پاشونو فرا گرفته جوری که از ۵ بامداد تا الان چندین پست گذاشتن که معنی همش به شرح زیر می باشد :


    نزنیدااااا بزنییید مام میزنیمااا ولی خدایی بیاید حالا اینبار رو نزنید حالا نمیشه اگه میزنید فقط یک ساید بزنه؟


    سیاست کلی جنوب شرق :


    ۱_ هندونه های ریز به پارسا که نکنه خدایی نکرده ۳ به ۱ شه غارتشون اندازه ۳ سایده . ولی میترسن بازی متوازن شه نشه مثل سرور قبل با دوزو کلک ببرن


    ۲_ تحریک کردن شمال شرق برای بهم ریختن متا ، تهدید توتال شمال شرق و تهمت بهش که اره نقش بازی شده ، تهدید شمال شرق به اینکه زدید سرور بعدم در کاری هست .


    دوستان اگر هر پستی گذاشتن جز یکی از موارد بالا نبود من هیچی نمیدونم :))))))



    توصیه : من که پتانسیل شمارو داشتم یه گوشه مینشستم و حتی از ۳ به ۱ شدنشم هیچ ترسی نداشتم.



    پ.ن : دانیال بگو کمتر زنگ بزنن بابا هر چی زنگ میزنیم اشغالی نمیشه کارارو هماهنگ کرد .

    پ.ن : هر چقد از علاقم به پارسا بگم کم گفتم

    پ.ن : کمیل ، سارنگ برام گفت مشتی هستی .

    پ.ن : بخدا اگه بزنید میزنیم گفته باشم :))) سیاست جدید

    پ.ن جدید :دی : فشار رو نشد تحمل کرد سریع پست رو ریپلای کرد و داشت هر گلی از دهنش بالا می اومد که یهو توسط لیدارش دید اوضاع وخیمه دستور دادن بهش پاک کنه :)))))

  • نه داداش کسی از 3 به 1 شدن یا باختن نمیترسه .هرچی باشه این بازیه و در صورت باخت حتی به بدترین شکل ممکن چیزی از کسی کم نمیشه اما اونی که بقول شما ترس عجیب جنوب شرق خوانده میشه در واقع ترس نیست دورویی بعضی از دوستان بخاطر یه بازی هستش وگرنه اگه قرار به ترسیدن بود سرور قبلی بعد کتیبه ها وضع اس ای خیلی ترسناکتر بود ولی همه دیدن که با این وجود تا اخر موندیم شمال شرقم نیاز به تهدید نداره سرور قبل دید با اس ای چیکار کرد و بعدش اس ای با اون! این پستها هم برای بهم ریختن متای شمال نیست اگه متای شمال بخواد با 3-4 تا نظر بهم بریزه که ....!!! زدن زدنم که پلیرهای شما از فروم سرور قبلی دارن همه رو میزنن :)) اول این سرورم دیدن کاری نمیتونن بکنن گفتن با شمال شرقی کاری نداریمو از نظر بازی ارزش زدن ندارن ولی اگه زدن میزنیم.این جمله خود شما هست به بقیه نسبت ندید!

  • سلام خدمت همه عزیزان


    دیگه کسی نمیخواد تکرار کنه که آی هادی به شما فحش داده شما حق ندارید ببخشید؟ شاه بخشید ، وزیر بخشید ، حتی شیخ علی خان بخشید ولی نمیدونم چرا همسایه طبقه پایینی باجناق شیخ علی خان بسیار تاکید داره که همه اشتباه میکن


    اس ای اینقدر فروم نویس داشت خبر نداشتیم؟:دی ماشاالله از اول سرور کجا بودید یهو نیمه های شب با هم ظهور کردید عزیزان؟ ایشالا تا اخر سرور همینجور اکتیو باشید و از حضورتون لذت ببریم


    گول تعداد اکانتای شمال رو نخورید ، همه با هم با کل مولتیا و حومه اندازه جنوب شرق غارت نداریم

    کل غارت شمال 3500000000

    غارت اتحاد اول جنوب شرق 3600000000!!

    غارت جنوب غرب 2400000000


    تازه شمال اکانتا پراکنده و هماهنگی سخته .متا تازه شکل گرفته باید بین کلی تیم و لیدر هماهنگی انجام بشه ولی جنوب شرق ماشاالله همه یکدست و هماهنگ هستن طبق گفته لیدراشون.

    پس بحث قدرت نیست ، بیشتر بحث مدیریت و لیدری هست که برنده رو تعیین میکنه


    از طرفی همچنان تو تاپ تن هجوم و دفاع حضور پر رنگی از اس ای مشاهده نمیشه ولی شمال و جنوب غرب اکتیو هستن ، یعنی جنوب شرق همچنان یه گوشه نشسته تا در فرصت مناسب ضربه بزنه ، حالا به کی؟ نمیدانیم!


    یکی از دوستان هفته گذشته مثالی از شیر و پلنگ زده بود

    متاسفانه یا خوشبختانه شیر و پلنگ وسط دعوا گفتن داداش ما بالاخره هر دو جزو خوبای جنگلیم ، بالاخره مشکل رو حل میکنیم دیگه ، حالا این وسط سر کی بی کلاه موند؟

    احسنت ، اون حیوون سومی که منتظر لاشه شیر و پلنگ بود فعلا بالای همون کوه و درخت نشسته ببینه چی میشه



    پی نوشت:نمیدونیم نتیجه این سرور چی میشه و کی برنده میشه اما سیاست تفرقه بینداز و حکومت کن همیشه جواب نمیده

    پی نوشت2:اونجایی که یکی از دوستان پست منو کنار پست هادی فرستاد واقعا درک نکردم منظورش چی بود! شفافسازی کنه ممنون میشم

  • چند پست اخیر رو که از دوستان جنوب شرقی خوندم متوجه شدم ترس عجیبی سرتا پاشونو فرا گرفته جوری که از ۵ بامداد تا الان چندین پست گذاشتن که معنی همش به شرح زیر می باشد :


    نزنیدااااا بزنییید مام میزنیمااا ولی خدایی بیاید حالا اینبار رو نزنید حالا نمیشه اگه میزنید فقط یک ساید بزنه؟

    سلام

    یه سوال ذهنمو درگیر کرد.

    جسارتا شما همون عزیزی نیستی اول سرور میگفتی اندبل هیچی نداره ما تعدادمون کمه هیچی نداریم واندر نمیخوایم ووووو ؟

    ماشالا چه زبونی در اوردی برادر. از معجزات متاس؟ لووووول

    برادر شما حد اقل راجب ترس لطفا صحبت نکن. باشه؟ یادمون نرفته پستای اول سرورتو. ننه من غریبم بازی و آی نزنید مارو ما بد بختیم ما کمیم بزنیدم نمیزنیم و اینا. به نظرم شما از ترس حرف نزنید بهتر باشه حالا باز خود دانید.


    پ.ن: هادی جون این بازیه و منم درک میکنم شرایطو قسمت این بود جلوی هم باشیم و فدای سرت هر نتیجه ای هم اتفاق بیوفته تو و آرش رفیقای منید و دوستون دارم<3

    پ.ن: ممرض هومن کینگ راگنار حسین تی ان تی میثم همتون عشقید رفاقت و بازی جداس ایشالا که لذت ببریم از این سرور ( ولی منو نزنید) :D:D:D

    پ.ن: اسکار ضایع شدن بزرگ سرور هم میرسه به اونایی که اومده بودن هادیو بزنن الان یهو متا شدن مجبورن قربون صدقش برن. هادی گول نخوریا اینا رفیقات نیستن فقط امام هومنه که برات میمونه :D:D

    پ.ن: رضا جان صبر کن اولین اتکشون لند شه چنان حکم جهادی بدم سرور بلرزه :D


    ارادت

  • سلام به همگی دوستان


    ترس عجیبی سرتا پاشونو فرا گرفته جوری که از ۵ بامداد تا الان چندین پست گذاشتن که معنی همش به شرح زیر می باشد :


    نزنیدااااا بزنییید مام میزنیمااا ولی خدایی بیاید حالا اینبار رو نزنید حالا نمیشه اگه میزنید فقط یک ساید بزنه؟

    آقا کارو نشد که بزرگوار

    وقتی براردران شرقیتون(چون خفنن فکر کنم ترکین) داشتن اینجا تهدید میکردن شما رو ، شما بغدادو گرفتید(چون ما تو بازی شما کابلیم یکم عوضش کردم:)) که پارسا من فقط تو رو میزنم ترس نبود سیاست بود ولی اینکه ما داریم میگیم سیاستمون واسه پیدا کردن ساید مقابلمون چیه شده ترس...

    سیاست کلی جنوب شرق

    لطف کنید برداشت های شخصیتون رو از صحبت ها تحت عنوان سیاست کلی جنوب شرق بولد نکنید با احترام شما در نهایت بتونید سیاست های ساید خودتون رو اعلام کنید و موضعتون رو نسبت به سیاست های ساید های دیگه نشون بدید تا به اینجای کار سیاست های ساید جنوب شرق صریحا اعلام شده که اخریش رو رضای عزیز زحمتشو کشید که من مجدد میذارم که اگر سر صبحی احیانا حواستون نبوده مجدد بخونید

    منتظریم اولین اتک از هر ساید روی ما بیاد تا ما موضع خودمونو نسبت به بازی مشخص کنیم؛ در صورت رفتن پلن مشترک هم ما همر اولی که لند میشه رو ملاک قرار میدیم

    ۲_ تحریک کردن شمال شرق برای بهم ریختن متا ، تهدید توتال شمال شرق و تهمت بهش که اره نقش بازی شده ، تهدید شمال شرق به اینکه زدید سرور بعدم در کاری هست .

    در رابطه با این قسمت هم مجدد نتیجه گیری شخصی شما بوده مانند قبل...

    صریح بخوام بهتون بگم ما این بازیو اندازه بازی بهش اهمیت میدیم و منظور از چشم تو چشم شدن در سرور بعد که فکر میکنم مجدد دچار سو برداشت شما شده باید خدمتتون بگم مرز کلکل و توهین متاسفانه تو فروم خیلی باریک و بعضی مواقع غیر قابل تشخیص میشه و حرف ما اینه که اگر با توجه به شرایط سرور قراره با هم توی بازی جنگی داشته باشیم جوری باشه که فردا روز که تو سرور بعد باهم رو به رو شدیم توی فروم نیاز به عذرخواهی نداشته باشیم و به نیکی از کلکل های گذشته هم یاد کنیم.

    برقرار باشید.

    پ.ن:آهای شما...دیدی من با بقیشون فرق دارم کاری نداشتم :)

    پ.ن:امام ...جدی جدی امام شدیا.

    پ.ن:رضا محبوب دل ها

    پ.ن:ممد نوب از دیده ها پنهان.