نقد و بررسی سرور 3 ایکس راند 4 | آغاز 16 مرداد 1399 |

  • ضمن سلام و عرض خسته نباشید خدمت همه عزیزان

    توضیحات لازم رو سارنگ صفحه قبل داد به همراه آمار همر ها و دفاع های نیمچه تیم ما در شمال غرب.

    تشکر میکنم از همه عزیزانی که زحمت کشیدن، وقت گذاشتن و هزینه کردن و اسامیشون رو هم به طور کامل فکر میکنم گفته شد توسط سارنگ، من دوباره تکرار نمیکنم.


    کرم استارت این سرور متاسفانه از طرف بنده ریخته شد...به این صورت که قرار بود با کمیل و رضا و ... بریم جنوب غرب و یکم سرمون گرم بشه به دفسازی

    تا کم کم محمد و ایمان و بقیه بچه ها هم اعلام آمادگی کردن و در نهایت تصمیم شد بریم شمال غرب که ببینیم چه خبره که چشم به هم زدیم دیدیم داخل دیسکورد در حال هماهنگی و لانچ همر ها برای جمع کردن کتیبه های سایدیم....هر چند ناراحتیم بابت وقت و هزینه ای که دادیم رفت ولی حقیقتا تجربه خوب و جذابی بود بازی کردن کنار تیم زئوس و فروهر (من از وقتی یادمه، دل خوشی از تیم زئوس نداشتیم هیچکدوم...خودمونم پشمامون ریخته بود اون اول که چطور اوکی شد همه قضایا و کنار هم پلی دادیم.)


    سرور متاسفانه هیجان خاصی نداشت تا به اینجای کار... حالا یا به دلیل وجود دف زیاد و منبع بی نهایت...یا به دلیل تماس هایی که خارج از بازی گرفته میشد... پلنر ها رو دلسرد میکرد از اینکه وقت بذارین، پلن بریزن، لانچ کنن. یکی دو تا پلن شمال رفت که دیوار شد، یکی دو پلن هم جنوب رفت که دیوار شد، حجم همر ها هم خب نشون دهنده این بود که ریسک رو نمیتونستن بپذیرن و همر های سنگین تر استفاده کنن.

    تنها موردی که یه مقدار هیجان اضافه میکرد به بازی، به خصوص برای ما که در مختصات های پایین بودیم و واندرزن هم داشتیم، از طرف اکانت GOD بود

    من به شخصه تشکر میکنم از تیمشون. همین که آدم بدونه بیست دقیقه ای یا نیم ساعته میتونه یکی بیاد برای خفت، باعث میشه یه مقدار هوشیار تر باشه، اسکات های اتحاد رو مرتب چک کنه و ... که همونم غنیمت بود تو این سرور های سرد.


    و در نهایت موردی که تو ذهنم هست، اینه که به عقیده من غیر از ادمین بازی، لیدر های هر 4 ساید هم باعث ایجاد این مشکل و اتفاق بودن... یعنی همونقدر که ادمین رو مقصر این اتفاقات و اتلاف وقت و هزینه میدونیم، خودمون رو و لیدر های 4 ساید رو باید مقصر بدونیم !

    اینکه ما یه سری درخواست های خارج از قوانین بازی از ادمین بازی داشته باشیم از طریق تماس و غیره، خودش شروع این اتفاقات هست.

    اینکه ما درخواست بکنیم برای بالانس شدن بازی، اکانتی به ساید ما اضافه بشه، گلد بیشتری اخصاص داده بشه، فلان کتیبه بیفته ساید ما، آمار همر ها رو بپرسیم و غیره، شروع این ماجراهاس.

    بدون شک، بدون شک، شما به عنوان لیدر یه ساید، وقتی تماس میگیری با ادمین و ازش درخواست دوستانه (غیر قانونی) داری (چه کوچیک، چه بزرگ)، باید اینو در نظر بگیری که بقیه ساید ها هم لیدر دارن، و اون لیدر ها هم با ادمین رفاقت دارن (بلکه بیشتر از شما) و همونطور که شما میتونی زنگ بزنی و درخواست داشته باشی، اونا هم میتونن و میکنن !

    حالا اینکه ادمین بازی قبول میکنه این درخواست ها رو گاهی، دلیلش این هست که تمام تلاشش رو داره میکنه که همه تیم ها رو حفظ کنه اینجا و قطعا خودش هم به سود مالی برسه ! یعنی طبیعتا این فکر رو داره با خودش که خب من اگر به طور کامل مخالفت کنم با همه این درخواست ها، با توجه به اینکه بردن تو سرور غیر رسمی تراوین هم برا بعضی از عزیزان حکم مرگ و زندگی داره، طرف کلا تیمش رو نمیاره، و وقتی طرف تیمش رو نیاره، سرور خلوت میشه، به واسطه همین 4 نفر دیگه هم کمتر رجیستر میکنن و خب دیگه عملا اون سود مالی قضیه کنسل میشه براش !


    حالا اگر ادمین بازی، یه سری رفیق رفقا داره کنارش که مستقیم دسترسی دارن به پنل بازی و خود اون رفیق رفقای ادمین، یا خودشون بازی میکنن یا باز میخوان هوای رفیق رفقای خودشون رو داشته باشن (که من اصلا فلسفه پشتش رو نمیفهمم. مثل اینه که مونوپولی بازی کنی، هی از بانک پول برداری. یا فیفا بازی کنی و قدرت بازیکنا رو بکنی 99. خب تهش؟) این قضیه جداست و برمیگرده به همون صلاح مملکت خویش... بالاخره یه جایی این قضیه ممکنه لو بره (کما اینکه فکر میکنم لو رفته الان هم) و خب همه بازنده هستن.

    چه مایی که حذف کردیم وسط سرور، چه کسایی که میمونن تا ته سرور و با خودشون بازی میکنن چه ادمین که درامدش کمتر شده قطعا.


    من و تیمی که با هم این سرور رجیستر کردیم قطعا پرت تر از همه تیم های این سرور هستیم. تنها ارتباطی که ما با ساپورت بازی داشتیم گزارش کردن 2 تا باگ بود و یه بار هم خرید عمده گلد. یعنی به طور خلاصه، اسکولتون ماییم که برا شارژ واندرزنمون با جنگ آموز، کل اکانت های دفاعی دفسازیشون میخوابید برای پوش و لخت میشدن از منابع.

    ولی امیدوارم یه روزی تراوین رو به صورت یه "بازی" به رسمیت بشناسیم و به درک این موضوع که برد و باخت طبیعی هست توش و هیچ اتفاق خاصی نمیفته بعدش برسیم.

    قطعا بعدش میشه بهتر اداره کرد بازی رو. فشار کمتری رومون حس میکنیم و دیگه نیازی نیست قبل شروع پلن به لانچر زنگ بزنیم و بگیم نزن !

    و تنها امیدی که دارم این هست که سرور نرمال (سرور بغل)، لیدر های 4 ساید این رو پذیرفته باشن که در چارچوب بازی، بدون تماس های خارج از بازی، سرور رو ادامه بدن. اینجوری میشه امیدوار بود که دخالت ادمین داخل بازی به مراتب کمتر میشه. طرف بیکار که نیست خب، کاریش نداشته باشین، دنبال دردسر نیست قطعا.


    عذرخواهی میکنم بابت طولانی شدن پست. و عذرخواهی میکنم از عزیزان جنوبی، قطعا از لذت بازی کم شده براشون به خصوص کسانی که با عالم ماورا در ارتباط نبودن مثل کمیل و تیم پویا و ...


    پ.ن.1: این اصرار روی این موضوع که از ترس فرار کردن رو من همچنان نمیفهمم... یعنی به قول سبحان چی شد که ما تا 28 شهریور ترسی نداشتیم، 29 شهریور یهو 2 تا ساید به اون عظمت فهمیدن شانسی برای برد ندارن و تصمیم گرفتن گند بزنن به تایم و هزینه ای که تا اون موقع گذاشته بودن و فرار کردن :)) بخاطر دیوار شدن همر اکانت های 2 دهکده ای بود ؟ بخاطر این بود که تا اون روز قسمت عمومی امار رو ندیده بودیم و نمیدونستیم 20 تا همر اول سرور تو جنوبه ؟ ندیده بودیم معماری منحصر تو جنوب غربه تا قبلش ؟ چی شد که چنین تصوری رو با قدرت دارین تکرار میکنین ؟

    فکر میکنم همه ما تجربه باخت در تراوین رو داشتیم به دفعات، نمیدونم چه تصویری از ماها دارین، ولی درست نیست به هر حال.


    پ.ن.2: در رابطه با نیرو های هجومی و رنک همر ها. اول اینکه تبریک میگم بابت همر ها و رمر های خوبی که کشیدین، قطعا خیلی سخت هست تو همون هفته اول مینیمم یه دیفالت و یه نانکپ رو فول ران کنین. بنده به شخصه بلد نیستم و فکر هم نکنم هیچوقت یاد بگیرم ولی حتما از طریق غارت واحه و مولتیا بعلاوه پوش از طریق بازار مولتیا امکان پذیر هست. دوم اینکه فکر میکنم اختلاف بین همر های رنک اول و دوم تا همر های رنک 20 یا 30، حدود 100 کا گرز و 10،15 کا شوالیه و حدودا 1 کا یا 2 کا کاتا هست.

    که باز هم فکر میکنم در نهایت امر، با توجه به میزان دفاع واندر ها در سطوح بالا، اینکه 700 کا گرز، 130 کا تی کی و 24 کا کاتا بخوره یا 800 کا گرز، 150 تی کی و 25 کا کاتا بخوره، فرق آنچنانی ای نخواهد داشت... شاید اشتباه از من باشه. حالا اینکه مبنا رو بذاریم رنک 20 و بگیم شما همر هاتون رنکشون بدتر از 20 هست بنابراین قطعا میباختین یه مقدار غیر معقول میاد ولی خب سرور دست شما هست از الان به بعد عزیزان، هر جوری دوست دارین ثبتش کنین در تاریخ.

    پ.ن.3: یاداوری میکنم یه سری از عزیزان که اینجا ادمین بودن و هستن هم ادعا کردن دخالت در بازی صورت میگیره، نمیدونم این هم قابل پذیرش نیست از طرف دوستان یا ندیدن پست هاشون رو، خواستم یاداوری بکنم صرفا.

    پ.ن.4: به شخصه،فکر میکنم بک خوردن همر های ناقص شده جنوب به مراتب منطقی تر و بهتر از این بود که قبل شروع پلن، تماس گرفته بشه از لیدر یه ساید به لانچر ساید دیگه که آقا نزن یا نکن یا هر چی.:))


    خسته نباشید همگی،
    با احترام،

    پوریا

  • سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستان


    این سرور به خاطر اینکه تیم فونیکس جمع نشدن که حضور داشته باشن منم قصد پلی دادن نداشتم تراوین بدون تیم حال نمیده اما به خاطر گل روی سامان و دانیال و مجید از روز سوم استارت بازی رو زدم اما به خاطر مواردی که دوستان اشاره کردن نشد که تموم کنیم سرور رو و اکانتو حذف کردیم


    یه نکته به اون دوست عزیز که رنک همر رو به رخ می کشید بگم که اکانت من سرور پیش ۳ تا همر رنک زیر ۱۰ سرور داشت اما وقتی همر رنک ۸ سرورم روی واندر sw لانچ شد همون تاثیری رو داشت که همر رنک ۴۰ داشت پس رو رنک همراتون حساب باز نکنید همر 600 کی گرزی با 700 کی گرزی روی حداقل 100 میلیون دف اختلاف خاصی ندارن تعیین کننده تو اسپیدترا دف هست که اگه بازی تا آخر ادامه پیدا میکرد به خاطر حجم مولتیای بالا به احتمال زیاد فقط دف ne از جمع دف هر دو ساید جنوبی بیشتر میشد و همچنین از لحاظ تعداد همر اندگیمی هم دو تا ساید شمالی دست برتر رو داشتن از لحاظ واندر هم که مشخصه و نیازی به توضیح نیست اما هر چی که بود تموم شد از همه ی عزیزانم تو ne تشکر ویژه میکنم که دلیل بودنم تو سرور شما بودید این سرور هر چی که برا ما نداشت ۴ تا رفیق خوب و جدید داشت از امیر عزراییل که لطف بزرگی بهم کرد و تو بالا آوردن اکانت کمکم کرد از دانیال و سامان و مجید که دلیل حضورم تو سرور بودن از آرین و آرگین و کارو و احمد و محمدشون و پیام رفیق قدیمی و پژمان و امین و کیارش و سپهر و بهنام و امیر و رضا ... ان ای و هادی مالگانی که آخرین بار وقتی دیده بودمش که دف ساز پانیشر بودم😁و صادق و بقیه دوستانی که اسمشون از قلم افتاد از بچه های خوب nw علی مهری قدیمی ترین رفیق توی تراوین و آرش تن و کارو و حسین فشفشه و ممرض و آرمین سطلان دیوارها و هادی لئو که قبل از این سرور نظر دیگه راجع بهش داشتیم ولی واقعا یه شخصیت خیلی دوست داشتنی هست و حامدآراد رفیق قدیمی و ... امیدوارم در همه مراحل زندگیتون موفق باشید و از همه ی دوستان در هر 4 تا ساید تشکر میکنم که چند سرور در کنار هم بدون بی احترامی رقابت کردیم


    این هم همرای ما بعد از ۲ روز لاست خوردن که همراه ۶ میلیون دفی که رو مولتیا کشیده بودم حذف شدن


    پ ن:پژمان منم ببر تیم جدیدت

    پ ن:دیدار به آی آر

    #بالانسسسسس

  • پ ن:پژمان منم ببر تیم جدیدت

    پ ن:دیدار به آی آر

    #بالانسسسسس

    حله بیا داداش فقط اکانت رجیستر نکن مختصاتی که میخوای بازی کنی بگو خودش برات فیدر میزنه با همر و منبع و گلد تو هر موقع وقت داشتی بیا لانچ کن^^^^

  • بی مقدمه سریع میرم سر اصل مطلب

    شما جز همونایی نبودی که جرات اعلام آمادگی و حضور تو سرورو نداشتی؟

    الان که شهر شلوغ شده هفت تیر کش شدی؟

    تا اونجایی که من میدونم اکانتی که داری روش بازی میکنی اکانت لقمان بود که چنج میل شد از خودت چیزی داری؟

    بودن شما که تو سرور سودی برا ما نداشت الان که حذف کردیم فهمیدم هستی شاید مونده بودی زیر دست و پا.

    شما اگه از اول اعلام حضور میکردی خیلیا تکلیفشونو میدونستن.


    گلدها رو دانیال داد وی پی اس هاشو امین

    700.800 هم پول وی پی اسات اینارو حساب کن بعد بیا وسط هفت تیر کشی کن

    پ.ن: اون اکانتی هم که لقمان بهت داد موقع کتیبه ریدشو استپ نکردی، بابا نترس اینجا همرا لاست نمیخوره تازه اگه ادمین باهات حال کنه ۱۰ کی میزنی ۱۰۰ کی بر میگرده ( نوچه خوبی برا ادمین میشی ایول )

  • سلام به همگی

    من قرار نبود دیگه اینجا پستی بذارم ولی امروز خبرهای شنیدم که جالب بود

    یعنی اینقدر هرکی هرکیه که سرور برگرده به 3روز قبل؟

    نظر سنجی واسه بکاپ سرور به 3روز قبل یعنی با رسول صحبت کردید قبول کرده این پیشنهادو؟

    تورج جان سرور قبل اگه سر همون معماری یونیک میرفتید رو حذف وضعیت این سرور اینجوری نبود

    تا اونجایی که من میدونم اسپیدترا سایدهاش انحصاری هستن و به قول خودمونیش صاجبخونه دارن هر سایدی توتالش از قبل مشخص شده هست

    توتالی در اسپیدترا هم یعنی گلد ساپورت سابق هر توتالی گلد و وی پی اس بده پلیرای بیشتری جمع میکنه

    یه زمانی طرف آرزو داشت توو پروفایل یه سری اکانت ها فقط اسمش بیاد اسپیدترا بر عکس شده پلیرها واسه لیدرها شرط میذارن

    شما و بقیه دوستانی که اسم اوردی اگه همون اول اعلام آمادگی میکردید قطعا ساید انتخابی ما شمال شرق نبود قبلا هم گفتم دلیل حضور ما در شمال شرق خالی بودن این ساید بود که کسی اعلام آمادگی نکرده بود

    الان همون اکانتی که داری روش بازی میکنی فکر میکنی لقمان طرفش شما بودید که چنج میل کنه براتون؟

    یا اون اکانت هایی که روشون حساب باز کردی برو یه تحقیق کن ببین گلد و وی پی اسشون از کجا اومده

  • اگر قرار بر این هست سرور بک اپ بشه.


    باید بازیکن های اکانت های که دوباره میخان برگردن و بازی کنن بیان همین جا داخل فروم اعلام آمادگی کنن که در صورت بک آپ باز هم مایل به بازی هستن.


    و بگن که خودشون پای اکانت هاشون میمونن و بازی میکنن.


    در غیر این صورت برداشتی که میشه از بک آپ سرور گرفت اینه که تیم باقی مانده در شمال تمایل داره همر ها و کتیبه های سایدشون رو پس بگیرن.


    و بدون بازگشت پلیر های اصلی اکانت ها صرفا از پتانسیل اکانت ها استفاده کنن.


    و در صورت بک آپ گیری اکانت هایی که پلیر آن ها اعلام آمادگی نکردن حذف مدیریتی شوند.


    1 / اعلام آمادگی بازیکنان شمال داخل فروم


    2 / نظر سنجی از پلیر های جنوب


    3 / اعلام نظر نهایی توسط لیدر های هر دو ساید (ج ش / ج غ)


    4 / اعلام نظر مدیریت سایت در مورد بک آپ


    پ.ن : این پست نظر شخصی و پیشنهاد به تمامی دوستانی هست که دارن بازی میکنن.

  • دلیل حذف شمال دخالت مدیریت در روند بازی بوده اونوقت دوستان پیشنهاد میدن سرور به چند روز پیش بک آپ بشه؟ یعنی مجددا دخالت



    هر کسی حذف کرده با اختیار خودش حذف کرده و پای تصمیمش هست

    اونایی هم که موندن خداروشکر از غنایم خوبی دارن استفاده میکنن ، کتیبه به وفور ، مولتی فراوان و... خوش بگذره

    البته بعید هم نیست بنا به مقتضیات زمانه همین اکانت ها بتونن ساید ها رو جمع کنن ، لیدری کنن ، تو اندگیم باشن و بازی رو جذاب کنن ، بالاخره سرور باید بالانس باشه یه جوری!


    از طرف تیم ما هیچ فرد یا اکانتی قصد برگشت نداره و کاملا هم با بک آپ سرور و برگشت اکانت ها مخالفیم و بعد این پیشنهاد دوستان تصمیم گرفتیم چند تا مولتی هم که داشتیم و برای رید ساید نگه داشته بودیم رو حذف کنیم چون حس میکنم افرادی که موندن اصلا هیچ درکی از دلایل حذف ما ندارن و فقط به فکر منافع خودشون هستن



    موفق باشید

  • سلام به همه دوستان و

    خسته نباشید تا اکنون سرور


    امکانش هست یه نگاهی از سروز رو کسی بیاد بگه به ما؟

    شمال /شرق /غرب

    حذف کردند؟

    ایا تیمی در حال ادامه بازی هست در آن قسمت سرور؟


    وضعیت کلی چگونه است! کتیبه ها هم حذف شد!


    بک آپ؟ 😲 فکر نمیکنم و قطعا شایعه ای بیش نیست..



    پ ن :دوستان اشاراتی دیدند از اینکه اونور پلی دادن عزیزانی... اگه این مساله هم هست بد نیست یه شفاف سازی هم بشه..

    بخصوص خروج ایدین عزیز از سرور 1 یک جورایی شبه بر انگیز بود.. اینطور تداعی شد ورود افراد خاص با خروج ایشون یکی شد..


    متشکرم.. منتظر جوابتون هستم 💓



    Dr.navid



    مشکلِ امروزه ی دنیا به جز اخلاق نیست

    راه حل آن ولی با زور یا شلاق نیست

    روی کاغذ "بهترین مخلوقِ عالم، آدم است "

    جمله اما دست باد است و بجز اوراق نیست!

    حرف ها و جمله های ما همه اخلاقی اند

    در عمل، اما خبر از فعل یا مصداق نیست

    وضع قانون هم اگر در کار تأثیری نداشت

    چون که اخلاقی شدن با عهد یا میثاق نیست

    از جهان، از خود گذشتن، راه حل مشکل است

    برنیاید از کسی که عاشق و مشتاق نیست

    مثل هر جایی که انسان مشکلی پیدا کند

    پای عشق آید میان، دیگر عمل هم شاق نیست

    بگذر از خود، نگذری، روزی زمان خواهد گذشت

    چون جهان، جایی برای ماندن و اتراق نیست



  • سلام و درود خدمت دوستان عزیز.

    چندروزی از خودکشی دسته جمعی نهنگ ها میگذره و فراریون کم کم از فروم هم خارج شدند. که به نظر شخص بنده این کار میتونه به پیشرفت اسپیدترا کمک کنه. به مدیریت اسپیدترا تبریک میگم که حاضر نشد به کسی باج بده و درگیر تهمت های کذب این جماعت همیشه مشکل دار نشد ! و قطعا سرور بعدی در نبود این ها سروری جذاب تر و بدون حاشیه تر شاهد خواهیم بود.


    خسته نباشید میگم به شمال شرق و اکانت Astral به خاطر ساخت این همر های خوب با کتیبه احمق و تشکر میکنم ازشون که موندن و همراه فراریون نشدن.

    و تشکر ویژه از دوستانی که ما را در این پلن همراهی کردن: فراز DeMiGoD - بچه های Amphetamine - فرهاد و ممد noob - اکانت VeTeranS_Team و Hello Lover


    Target1 :





    Target2 :



    Target3 :



    Target4 :







    پ.ن: تارگت آخر رو توی جاسوسی دیده بودیم دف داره و زدیم که زخمی بشه :دی

    پ.ن: دیگه شمال تموم شد. ممد نوب باید بیام سراغ خودت :دی

    3x ir : Force - LeGenD - Mokafat - KinG OveR - Taboo

    3x speedtra rnd1 : TnxOfGod

    3x speedtra rnd4 : GoD


    ;) Shayad Nafare Baadi U Bashi

  • خدایی همر آخرین نرمالی که بازی کردم از اینا بزرگتر بود تازه 1 جا 20ک کاتا داشت فکر کنم یادته مجید نه؟

  • با سلام خدمت تمامی دوستان و بزرگان


    خیلی خوشحال بودیم که این سرور در خدمت تمامی بزرگان بودیم در کنارشون شاگردی کردیم

    تبریک میگم به دوستان خوبم در جنوب غرب بابت پیروزی در سرور


    تشکر ویژه دارم از همه دوساتنی که از روز اول با حضورشون و بعد با زحماتی کشیدن در جهت سربلندی و برافراشتگی پرچم ساید پر افتخار جنوب شرق تلاش کردند و مپل سرور های گذشته نشون دادند که وقتی پیرمرد های جنوب شرق دور هم جمع بشند هیچ نیرویی جلودارشون نیست

    نمی خوام اسم دوستان رو بیارم که یه وقت خدایی نکرده کسی از قلم بیفته از همه عزیزان کمال تشکر رو داشتم شاکری و بازی در کنار شما باعث افتخارم بود و خوشحالم که طوری بازی کزدید که دو سه ماه زودتر از پایان سرور تکلیف روشن شد و حریفتون ناچار به فرار از سرور شد


    امیدوارم به زودی دور هم جمع نشیم :دی

    شاد باشید و همیشه سربلند

  • درود

    خسته نباشید به همه کسایی که تا تهش موندن.🖤

    ممنون تیم فوق العاده که باهم بازی کردیم مطمئنا بهترین تیمی بوده که بازی کردم مطمئنا خیلی خوش شناسم که به طور رسمی ۲ سرور با این تیم زندگی کردم،دمتون گرم،ترکوندین،فرهاد،محمد،هومن،رضا.(اقا فرهاد تشکر ویژه رو میزارم وقتی اومدی تهران ازت میکنم)(که یه تنه خودش یه تیمه کامله)💜

    از امید عزیز که تو همه شرایط بودش چه گیم چه زندگی واقعی.مطمئنا یکی از مهره های کلیدی برای پلی دادنم تو بودی.

    دم همه بچه های ساید گرم که ترکوندن نشون دادن از شرایط بد به بهترین ها میرسن ببخشید اسم نیوردم گفتم از قلم نیوفته اسم کسی.

    جنوب غربم که مجید و پارسا عزیز جای خود دارن و امید گاد و تیمشون هم که ترکوندن یه تنه.

    از بچه های شمال کسایی که موندن دمشون گرم.

    حیف که بعد کتیبه دوستان شمالی رفتن و جای خالیشون حس میشد.

    تبریک بابت ۱۰۰ شدن و تموم شد این قسمت از دنیای تراوینی.

    دیگه این همه تشکر کردیم بچه های نرمال هم دمتون گرم خسته نباشید😅خیلی حوصله میخواد.

    دیگه فعلا بریم تا یه مدت بازنشته شیم ۴ سرور شد😐مثل برق و باد گذشت🧐(پارودوکس عجیبیه)

    جدا خسته نباشید تا یه مدت طولانی از دست من راحتید.

    واندرزندیگتون ۱۰۰ شه.

    ممد

  • سلام میکنم به همه عزیزان

    خسته نباشید میگم به همه

    اول تشکر میکنم از دوستان که کنارمون بودن اشکان سرلشگر عزیز که بودنش قوت قلبی بود انشالله تو نرمال جبران یا هر جای دیگه که بگه .

    مسعود بست پلیر دوست استاد بنده که پلن اکانت با مسعود بود ممنونم ازش دوستمون داشت و قبول کرد و برای اولین بار امد یه ساید دیگه .

    نوید عزیز که همیشه و همه حال بود خیلی زحمت کشید وقت گذاشت .

    شهریار دوست داشتنی که بودنش یه وزنه بود رواکانت ممنونم ازت.

    افشین علیرضا علی که کنارمون بودن ممنونم.

    و اصل کاری سجاد (33yed) مثل همیشه پر انرژی و با تجربه وقت میزاشت حقیقت بدونه سجاد تراوین لذتی نداره رفاقتی من تو رو دیگه کل همر هام تراوین نمیتونه از بین ببره تو نرمال فقط نشد با هم باشیم روبروی هم هستیم ولی هدف اکانت m a r s خودتی :D:D:D:D:D

    هومان جان بابت زحمات دف اکانت ممنونم ازت لطف کردی با حضور تو اشکان علی با خیال راحت زیاد دور نرفتیم نزدیک مرز nw کنار دوستان بودیم

    خسته نباشید به بروبچ جنوب غرب دمتون گرم علیرضا عزیز که بودنش وزنه ای هست توجنوب غرب محمد کوماتسو دوست داشتنی پویا عزیز ایرج عزیز که خیلی زحمت کشید مجید حامد حسین و کمیل عزیز دوست داشتنی دمتون گرم اگه کسی از قلم افتاد ببخشید

    خسته نباشید به همه عزیزان جنوب شرق

    وتمام دوستان در شمال شرق و شمال غرب


    ارادتمند Arash capitan

    مشتی باش که اگه به صلیب هم کشیده شدی مسیح باشی نه مترسک مزرعه !!!

    ALIFX&POYA

    Sajad 33YED

    MASOUD NOOB

    REZA ROYAL

    ASHKAN CAPTAIN


    <3CAPITAN TEAM<3

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Flamma ().

  • سلام رفقا خسته نباشید همگی

    تبریک میگم صد شدن واندر رو جنوب غرب مبارکشون باشه خیلی زحمت کشیدن حقشون بود

    از تمام بچهایی خودمون هم تشکر میکنم که افتخار دادن این سرور رو هم باهمون بازی کردن امیدوارم تو زندگی واقعیتون پیروز سر بلند باشید

    :love::love::love::love::love:

  • سلام

    ۱۰۰ شدن واندر رو به بچه های جنوب غرب تبریک میگم،به همه ی بچه های خودمون هم خسته نباشید میگم،هدف دور هم بودن بود که تا آخرش هم ادامه داشت و خوش گذشت،بازی بهانه ای هست برای جمع شدن دور هم و پیدا کردن دوستان جدید،امیدوارم هرجا هستید سلامت و موفق باشید

  • سلام خسته نباشید خدمت همه رفقا‌.

    خسته نباشید به همه بچه هایی که تا اخر ادامه دادن و موندن.

    خسته نباشید به تیم خودمون ممد و فرهاد و محمد قطری و رضا اس ای گارد که خیلی زحمت کشیدن و این ۲ سروری که درخدمتشون بودم بهترین روزای بازیم بود. (اقا فرهاد شما خیلی گلی ایشالا جبران کنیم زحماتتو)

    به تمام بچه های ساید اس ای بخاطر زحماتشون تو این چند سروری که در خدمتشون بودم خسته نباشید میگم و افتخاری بود اشنایی با شما عزیزان.❤

    رفقای گلم پارسا و مجید خسته نباشید و تبریک بابت ۱۰۰ کردن.

    با فشاری که این چند سرور مخصوصا ۲ سرور اخر بهمون اومد فکر کنم یه استراحت چند ساله نیاز داشته باشیم و بعیده دیگه بازی کنیم. خوشحالیم که تراوین بهانه شد که رفقای خیلی گل و با معرفتی پیدا کردیم.

    اینم اخرین همر ما که همر ۱ سرور هم شد ولی روند سرور جوری شد که نشد اونجوری که میخواستیم ازش استفاده کنیم.


    دم همه رفقا گرم.

    موفق و پیروز باشید

    هومن