Posts by Mostafa_felfeli

    سلام خدمت همه دوستان

    خسته نباشید میگم به بچه های اس ای بابت اتک هایی که زدن و وقتی که گذاشتن . یه خسته نباشید هم به ممد وگنس باید گفت که تنهایی خودش تمام دف ها رو جابجا کرد و زحمت اینسرت هارو کشید

    موفق و پیروز باشید

    سلام به همه دوستان

    این بحث ناتار کاتا کردن خیلی بحث بی نتیجه ای هست چون الان منم هرچی ناتار چیف کردم انباراش سطح ۲ یا ۳ بودن و با شناختی که از دوستان و رفیقام تو اس ای دارم این کارو نمیکنن حالا این وسط احتمالا کسانی هستن که میخوان از اب گل الود ماهی بگیرن و ۲ ساید جنوبی و بجون هم بندازن چون از اول سرور بجز اون قضیه مهدی مشکلی با هم نداشتن .


    پ.ن: امام میدونی دوست دارم 😁

    پ.ن: فرهاد مواظب ممد من باش امانت دادم دست تو

    پ.ن: نوری کمتر فروم بیا برو بازیتو بکن 😁

    پ.ن: نیم وجب باش ولی مرد باش

    موفق و پیروز باشین

    خیلی بازی برات بی ارزش بود سر اینکه گفتم انبار غذا بزن منابعی که از مولتی میاد همش دیواره یه فحش خانوادگی نثارمون کردی ؟؟؟


    مسئولین مربوطه لطفا مغازه ایشونم پلمپ کنین :دی

    فوش خانوادگی ؟؟؟ خوبی ؟؟؟ من به خودت گفتم تو ....... منم نیستی و بلاکت کردم فوش خانوادگی بهت ندادم این یک . دوم بخاطر بازی نبود بخاطر خاله زنک بازیات بود که رفته بووودی پشت سرم حرف زده بوودی زیبااا رووی من . اقا مهدی شما جلو من یجوور حرف میزدی اما پشت سرم جوری دیگه بخاطر این من جوووش اوردم وگرنه من که اکانت و دادم بهتون و ول کردم رفتم خودتم میدوونی که من تنها رو اون اکانت بازی کرده بودم و چقدرم زحمت کشیدم روش .


    پ.ن: نیم وجب باش ولی مرد باش


    موفق و پیروز باشین

    فرهاد جووون اینجاس که باید بگم داداش گلم صبح بهیر چون من اصلا نمیدونستم اکانت من حذف نشده و شده هولدر و بعد شنیدن این حرفا به ممد نووب زنگ زدم . من حتی تا وقتی این حرفا پیش نیومد نمیدونستم اکانت من چنج نیم شده .

    اشکان جااان داداش میدونی خیلی دوست دارم

    اونی هم که منو بشناسه میدونه من اونقدر این بازی واسم بی ارزش هست که نخوام شعور و شخصیت خودمو بخاطرش زیر سوال ببرم

    روغن ریخته رو نذر امام زاده نکنیم


    پ.ن:من که به دلیل این بی احترامیایی که تو ساید اس ای شده بعید میدونم دیگه باشم ولی فکر کنم بچه هام هر وقت از برد ناامید بشن و تمام پلناشونو بزنن حتما میذارن رو حذف تا دقیقا مثل شما پای حرفشون بمونن.


    پ.ن:حسین ابهتش با دوتا خاله گفتن شما زیر سوال نمیره...ابهت حسین خیلی قبل تر از این حرفای امید و خاله بازی شما ، وقتی که محمد جلوی جمع اون کارو باهاش کرد از دست رفت ....آدم از خودی بخوره زور داره واقعا....کاش به بازی اندازه بازی اهمیت بدیم و ای کاش و صد ای کاش وارد این سرور نمیشدیم.

    به به عزیز دل خوبی فرهاد جان ؟؟؟


    فرهاد سرور قبل یادته من سر چه موضوعی ول کردم رفتم که بعدش چه حرفاایی شخص اقای ایکس که دم ار مردونگی و رفاقت میزد پشت سر من زد ؟؟؟ من اصلا کاری به این جریانات ندارم اما از همون موقع که اون حرفا پشت سر من زده شد پشت دستمو داغ کردم که با ادمی که مثل باد به هر جهتی هست بازی نکنم چون فقط فکر خودشه و کسی براش مهم نیست . فرهاد جان این ادم پاش بیوفته واسه برد حتی شماروهم میفروشه این و از من داشته باش

    پ.ن : ای کاش بازی و فقط واسه سرگرمی انجام میدادیم نه واسه جبران کمبود های زندگی واقعی

    پ.ن : نیم وجب باش ولی مرد باش


    موفق و پیروز باشین

    سلام و عرض خسته نباشید خدمت همه دوستان گل

    محمد جان بنده به نوبه خودم واقعا از این حرکت ناراحت شدم چون همین بلا هم سر خود بنده امده واقعا کاملا درک میکنم حالتونو و این حرکت و کاملا محکوم میکنم . امیدوارم تو همه مراحل زندگی موفق و سر بلند باشین .

    همیشه گفتم که بازی ارزش نداره بخوایم همدیگرو ناراحت کنیم . من رضا سورنا رو چند سرور هست که میشناسم هیچ وقت ندیدم کوچکترین بی احترامی به کسی بکنه یا بخواد کسی و برنجونه . به شخصه فقط هدفم از این بازی دورهم بودن و پیدا کردن دوستان جدید هست به شما عزیزان هم توصیه میکنم این بازی و فقط در حد سرگرمی بدونید و هم دیگرو ناراحت نکنید


    پ.ن : رضا سورناااا کجاییی نصفه شب دلم واست تنگ میشه خخخخخخ


    پ.ن : نیم وجب باش ولی مرد باش



    موفق و پیروز باشین

    سلام به همه دوستان

    زززررررششسکککک همین مونده بود دیگه از بازی بدون مولتی بیان ایراد بگیرن که خدارو شکر این مورد هم انجام شد . واقعا وقتی این کامنت و خوندم مغزم هنگ کرد که طرف امده به ادمین میگه ناتار و کاری کن منبع نده چون ما که صنعتی بازیم خرج کردنمون الکی نباشه . یا جایی دیگه که خنده دار تره واسه جمعیت ناتار امده گلایه کرده چون خطر چیف شدن فیدر مولتیش هست . ای خدا به کجا چنین شتابان . فکر کنم کسایی مثل ما که مولتی نداریم باید کلا بازی نکنیم دیگه چون فرمت بازی از بیخ و بن عوض شده . دوستان مولتی باز و صنعتی باز نگران نباشین این سرورها ماله شماهاس برای شما ساخته شده با این محدودیت های اعمالی مثل تعداد لیست فارم و تعداد اتک .

    شماها فقط نقش بات دارین


    پ.ن : رضا سورنا عجب زمونه ای شده آخر شب منتظر باش

    پ.ن : نیم کیلو باش ولی مرد باش (مخاطب خاص )



    موفق و پیروز باشین

    سلام به همه دوستان

    تبریک و خسته نباشید به تیم تروریست برای سبک قشنگ بازی که دارن انجام میدن و باعث شده سر زدن به فروم حداقل یه ارزشی داشته باشه وگرنه کل فروم شده گلایه یه عده از حجم زیاد مولتی بازی که البته حق دارن و دفاع از این سبک بازی توسط یه عده دیگه که من جای اونا خجالت میکشم .

    پ.ن : ای بابا رضا سورنا بازم که تو هستی ....

    پ.ن : نیم کیلو باش ولی مرد باش ( این مخاطب خاص داره )

    سلام به همه دوستان

    اقا من اول سرور تو سرور بودم اما بخاطر مشکلات شخصی نشد ادامه بدم کنار دوستان فقط از طریق فروم دنبال میکنم . واقعا پست بعضی هارو میخونم خجالت میکشم واقعا از بعضی ها اصلا انتظار خیلی حرفارو نداشتم و ندارم . دوستان لطفا خواهشا یادمون باشه این فقط یه بازیه خیلی حرفا که زده میشه انگار با هم پدرکشتگی دارین و دشمن خونی هستین . لطفا رعایت همدیگرو بکنین خیلی زشته اینجوری حرف زدن .

    ناصر لطفا دیگه اصلا ادامه نده این موضوع

    پ.ن: علی کینگ ازت اصلا انتظار اینجوری صحبت کردن و نداشتم خیلی خیلی انتظارم بیشتر بود ازت

    پ.ن: امام هومن ماشالله خوب گردو خاک میکنین شیطووون :*

    پ.ن: رضا سورنا ساعت ۴ منتظر باش


    موفق و پیروز باشین

    یوسف جان احساس کردم این پستتون با من بودی اگه هم نبودی بازم از طرف دوستان خدمت شما عرض میکنم که ما ترجیح میدیم یه بازنده سربلند باشیم تا یه برنده سر به زیر

    واسه جواب شما همین و کافی میدونم .

    یوسف جان بنده به عنوان یه برادر کوچیک خدمتتون باید عرض کنم که این ادبیات و جملات اصلا در حد شخصیت شما نیست و وقتی پست شمارو خوندم اینقدر تعجب کردم که یه لحظه فکر کردم اشتباه دیدم اسم ایدی شمارو دوباره چک کردم و دیدم متاسفانه درست دیدم با کمال احترام اما واقعا کلماتی مثل نمکی که بکار بردین اصلا در حد شما نبود که بخواین با ترور شخصیت جواب بدین


    پ.ن: پل های پشت سرمونو خراب نکنیم یموقع فردا روز نیاز باشه کنار همدیگه باشیم


    موفق و پیروز باشین

    سلام علی جان نمیخواستم اصلا پستی بزارم اما اینکه فکر کردین با چراغ و این حرفا خفت کردیم یکم اذیتم کرد .

    شما به بنده لطف داشتی و بهم پی ام دادی که گفتم من رو اکانتم نیستم و میام رو اکانت بچه ها سر میزنم وقتی دیدم از اکانت فلوید اسکات زدین منم چنتا اتک زدم خفتایی که زده شد از ساید ان دبل من زدم حالا بد یا خوب شما ببخشید اما خودت ببین با توجه به شناختی که از بنده دارین من با چراغ زدم یا نه . اگه فکر میکنین با چراغ زدم که هیچ اما اگه قبول دارین بدون چراغ و این حرفا زدم لطفا این بحث و تمام کنید .

    پ.ن: یادمون نره این یه بازی هست بخاطر یه بازی همه چیز رفیقامونو زیر سوال نبریم

    سلام به همه دوستان و خسته نباشین امیدوارم این ایام کرونایی به کامتون باشه و از این بیماری خودتون و خانوادتون دور باشین


    رضا جان این اکانت بندس و تبریک میگم بهتون بابت خفت کردنتون .

    اینکه بیام صغری کبری ببافم که ای فلان بود خفت شدم کار درستی نیست من کم کاری کردم و شما هم استفاده پس دمتون گرم و خسته نباشین


    موفق و پیروز باشین

    سلام به همه دوستان

    بنده هم به نوبه خودم به آقا فرامرز عزیز تسلیت میگم و امیدوارم خدا صبر بهش بده چون بزرگترین درد دنیارو الان داره میشه

    خدا رحمت کنه مادر محترمشونو و امیدوارم غم آخرشون باشه


    با آرزوی سلامتی برای همه مادران

    موفق و پیروز باشین