نقد و بررسی سرور فینال | آغاز 25 بهمن 1398 |

  • از دوستان هولدر تقاضا داریم که پسوورد واندرهارو در اختیار پلیرها بذارن

    با تشکر


    واسه یه سامورایی،همه جا ناکازاکیه

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Reza Guard ().

  • یه پایان رسید این دفتر اما حکایت همچنان باقیس

    تبریک به ساید خوب و ددسا داشتنی se به خصوص امسد عزیز و هومن و آرش که دوسشون دارم زیاد (هومن یک روز آخرسر من یه ساید میرم که مجبورشی من به زنی دسوارت کنم )

    و دم همه بچه های ۴ ساید گرم

    و اما دم بچه های کلاهبردار گرم که خدایی اسن هجم از همکاری رو هیجا ندیده بودم هرچی میگفتی میگفتن چشم

    از من هم که فراری بودن هرکیو گیر میاوردم میگف شلم دف پارک میکردم روش

    دم آقا ناصر آقا کسرا آقا مهدی علی رضا صادق(که میدونه ازش بدم میاد) ابلفضل امیر شهریار و جواد و دیگر دوستان

    سرور خوبی بود لذت بردیم

    پ.ن -حاجی هنوزم میزنی viva ne? 😀

  • سلام

    واندر بالاخره 100 شد و جا داره یک تبریک بگیم به هر سه ساید بابت زحمت هایی که کشیدن

    یک توفیق اجباری تو این سرور برای ج.ش پیش اومد که از میدگیم تا اندگیم ، جنگ کوچیک و انباربزرگ تو ساید نداشتیم و برای جبران این کمبود مجبور به چرخش بالای کتیبه ها بودیم.

    اگه از چرخش احمق یونیک هم صرف نظر بکنیم، با 3کتیبه احمق حدود 100چرخش رو اکانت های مختلف داشتیم که نشونه همدلی ساید بود و عملا با کتیبه ای که 8ساعت فعالی داشت و باید شخصی استفاده میشد تونستیم این خلاء پر کنیم.

    شاید اگر ساید دیگه ای زیر این فشار میومد ، نمیتونست مثل ج.ش بازی اینجوری مدیریت کنه که همینجا باید یک خسته نباشی هم به امید عزیز و بچه های ساید گفت.
    خلاصه تبریک به اونایی که موندن و کمک کردن به برد.

    از بار کج بچه های ش.ش هم غافل نشیم البته. هم از فروم نویسی ضعیف و هم از مدیریت ضعیف ساید و هم از کتیبه هایی که برگشت خونشون!

    در مورد احسان هم یکبار خواستم پست بنویسم ولی وقت نشد. احسان با اینکه قرار بود برای یک پلن کمک برسونه تو میدگیم و بدقولی کرد، جزء قابل احترام ترین کسایی بوده که روبروم بازی کرده و نمیدونم چرا این حرکت کرد تو این سرور.شاید به خاطر شخصیت احساسی که داره!در کل امیدوارم شرمنده خودش نباشه فقط.


    زحمت حرف خوشگلای آخر سرورم فرهاد کشید.

    آرزوی سلامت و موفقیت برای همگی.

  • سلام عرض ادب و احترام

    تبریک میگم به Se برای 100 کردن واندر

    یه خسته نباشید هم می گم به بچه های Ne دمتون گرم که اینقدر خوب بودید با اینکه 100 کردن آروم نمیشن و میان توهین میکنن به هر حال فشاره دیگه ;)

    رفقا یادتون نره هنوز، هم نفس یک گرگ پیر می ارزد به صد شغال امروزی


  • سلام و عرض ادب


    خسته نباشید میگم به پلیرهای هر چهار ساید بازی که چند ماه کنار هم خاطرات خوبی رو رقم زدیم، به خصوص بچه هایی که این متای به یادماندنی رو رقم زدن و همچنین تبریک بابت موندن پای حرف و قول و قراری که با هم گذاشتن (این برای من به شخصه با ارزش تر از صد شدن واندر بود)


    این سرور قرار بود بعد دو سال دوری از تراوین به عنوان دف ساز در کنار دوستان باشیم که با اصرار امید و رضا پلن ما به واندرزن تغییر کرد و بعدش هم ما رو مجبور کردن مولتی بسازیم به این شکل عجیب و غریب برای اولین بار.


    افتخاری بود بازی در کنار دوستان قدیمی نظیر امید و رضا انزلی و همچنین دوستان جدیدی که پیدا کردیم، بچه های اکانت انگرا که بیشترین رفاقت رو باهاشون پیدا کردم (ممد نوب زحمت کش ترین پلیر ساید بعد امید، خداییش عاشق خودت و سوتی هاتم استاد، هومن گنده ی ساید از نوع والسی اونم، فرهاد مهندس خرخون اس ای ارزوی موفقیت دارم بران انشاا.. خارج از ایران)، محمد و حسن ( Hunter Team)، مصطفی (lord star)، آرش (effect)، علی و ارش و سجاد (Capitan SE)، نیما و رضا(Youdontknowmeمحمدرضا، محمد جواد، روزبه، حمزه، مسعود و مابقی دوستان به خصوص سیاوش اسپارتاکوس عزیز که با کلیپ هاش ساید اس ای رو نگه داشت تو سرور :دی


    از تیم خودمون فرامرز، حسین کینگ بالا، ممد ماریو، ممد ترانتولا کمال تشکر رو دارم که همه جوره هوای ما رو داشتن و روی اکانتاهاشون حدود 8 میل دف برای محافظت از بنده و همچنین واندر کشیدن، همچنین حاج احمد که ما رو کشوند تو سرور و خودش پیچوند سرور رو و ممد کینگ بالای خودمون که از اخرم نفهمیدم چیکار میکرد دقیقا خخخخ


    از همه ی دوستان ساید مقابل به خصوص امین، مجید، تورج و سامان عذر خواهی میکنم اگر بعضی مواقع لحن صحبتم تندتر شد تو فروم و حرف هایی رد و بدل شد، همتون پلیر و لیدرهای بزرگ و دوست داشتنی هستید، خدا لعنت کنه این آیدین اینارو به ما از همون سرور اولمون یاد دادن تو فروم درگیری ایجاد کنیم :)))


    در اخر هم یک شوخی + تصویر همرهای اکانت که با 11 عدد مولتی ساخته شدن، البته همر سوم به اصرار امید و دو هفته بعد کتیبه ها استارت خورد سواره و پیادش (جالب بود برام اول سرور که تو دیسکورد گفتم 11 تا مولتی ساختم همه مسخره کردن و گفتن کمه :دی)



    بسم الله القاصم الجبارین


    هدیه ی اینجانب از ساید بزرگ، فتنه گر و موزیه جنوب شرق به ساید پر ستاره و سربلند شمال شرق


    کاکتوس جان داداش انتقامت رو از این امید گرفتم داداش.

    بازهم از طرف امید و ساید جنوب شرق بخاطر اشتباهی که امید کرد عذرخواهی میکنم.












    شادکام باشید

    تصاویر

    Ir8(2010-2011) Cybershah
    Ir9(2011-2012) Ki!NG TeuToN
    Team 3X.Com(2011) RoaD RunneR
    Team 5X.Com(2012) Last SenTineL
    Ir3X(2017) Ki!NG TeuToN
    Ir3X(2018) All EyeZ On Me

    پست 3 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط EyeZ ().

  • سلام خدمت پلیرای هر چهار ساید.

    این سرورم با تمام خوبیا و بدیاش گذشت و چیزی که برا من خیلی با ارزش بود دوستایی بود که شکل گرفت با بچه های هر چهار ساید. امیدوارم این رفاقتا خارج از بازی هم بمونه و پایدار باشه.

    دوم اینکه این برد رو به تمام بچه های جنوب شرق که بعد از جریان کتیبه ها جانانه بازی کردن و با تمام کاستی ها همه جوره زحمت کشیدن و همینطور ۲ ساید متا که بی شک سهم بسیار بزرگی در این برد داشتن تبریک میگم دم همه بچه های ۳ ساید گرم.

    رفقای گلمون تو اس ای از سیاوش و ارش که زحمت بسیار زیادی هم برای دف هم ساپورت واندر کشیدن هم همرای قشنگشون تشکر میکنم. نیما عزیزم که قسمت نشد این سرور ۱ اکانت باشیم ولی با اینکه دیر اومد اما وزنه ای هست برای ساید دمت گرم داداش.

    علی کینگ توتن از والسیای قدیم که خوشحال شدم بعد از چند سال دوباره دیدمش خسته نباشید میگم بهش بابت همرای خوبش و دف قابل توجهی که داد.

    محمد و حسن هانتر تیم. مصطفی و مسعود از اکانتای لرد استار و فلفلی. علی و ارش و سجاد کاپیتان.

    محمد جواد از اکانت الو. محمد عزیز گه رو واندر حسابی زحمت کشید. حمزه عزیز که ازم ناراحته ولی همیشه پرچمش بالاس شدید. محمدرضا رویال که خیلی کمکمون کرد. روزبه عزیز. اگر اسمی از قلم افتاده به بزرگی خودش ببخشه.

    تشکر ویژه از ارش و هادی و حسین تی ان تی و هومن کینگ راگنار حامد و حسین نکست و میلاد و میثم و استاد کپسول بزرگ از اندبل که خیلی دیگه صمیمی شدیم و افتخاری بود اشنایی با این عزیزان خیلی گلید همتون.

    بر و بچه های اسبدل سلطان پارسا که اتفاقا هم محلی در اومدیم و خیلی خوشحالم از اشناییش. داداش مجید گل که واقعا تو مرام و معرفت رو دست نداره. و پانته آ عزیز قهر کننده قهار که اونم اتفاقا هم محلیه (اقا پارسا ناراحتت کرده با من چرا چپ افتادی؟ :D:D). خلاصه که پرچم بچه های جهانشهر کرج بالاس شدید.

    یه خسته نباشید ویژه به امید میگم که سومین سروری بود که کنارش بودم خیلی همدیگرو اذیت کردیم ولی به چیزی که حقش بود رسید و زحمتاش به نتیجه رسید. ایشالا که آخرین سرورمون باشه.

    در آخر به تیم خودمون تبریک میگم که خیلی زحمت کشیدن.

    پلن ما داشتن ۳ اکانت ANGRA MAINYU برای همر و Melika و Ar3s برا دف بود که با توجه به نیاز ساید مجبور به اضافه کردن ۲ واندر زن رومن شدیم‌ و در نهایت ۵ همر واندر زن ۲ همر جنگی (که هر کدوم ۲ بار استفاده شد) و بالای ۳.۵ میل دف روی اکانتهای اصلی و همینطور ۵.۵ میل دف روی مولتی از این ۳ اکانت و مولتیا در اومد. بچه هایی که زحمت کشیدن سپنتا هاتف رضا اس ای گارد محمد قطری و همسر محترمشون امیر عزیز که تایمش محدود بود ولی افتخاری بود کنارش بازی کردن. دمتون گرم.

    و در نهایت فرهاد و ممد نوب که بی نهایت زحمت کشیدن. اچار فرانسه های ساید بودن و همه جا و تحت هر شرایطی هر کاری میتونستن کردن برای اس ای و البته متا. خیلی عشقید جفتتون. از این به بعد بخوام بازی کنم یا با شما ۲ تا بازی میکنم یا اصن بازی نمیکنم. حاصل زحمتای فرهاد و ممد باعث شد که یکی از همرای ما حتی مقطعی از بازی رنک ۱ سرور باشه ولی به دلیل لاست بی گندمی روی مرتاض (به قول دوستان بهشت اس ای:D) و یه اشتباه از ممد نزدیک ۳۵ کی گرز و ۶ کی تی کی لاست خورد و رنک ۲ شد ولی خوب بیگ رم سرور بود. دمتون گرم سلاطین :D

    در انتها به رفقای گلمون تو ان ای بابت بازی قشنگشون تبریک میگم. دم همتون گرم.

  • سلام خدمت همه دوستان


    این سرور هم به پایان رسید اما تراوین ادامه داره ;)


    اول تبریک به سه ساید متا و به اس ای که به نمایندگی از طرف ساید متا واندرشون صد شد



    دوستان خوبی این سرور پیدا کردم و از بازی کنارشون لذت بردم از اس ای محمد نوب / امید / هومن / رضا انزلی و ....... از اس دبلیو پارسا عزیز بیشتر خودش میدیدم برای همین اسم پارسا رو اوردم به نمایندگی از ساید اس دبلیو


    و همین طور از دوستان خوبی که توساید بزرگ NW پیدا کردم حامد اراد/ حسین نکس / پدارم گل / هومن دوسن داشننی / سینا اکانت زوروان/ حاج علی ساطین


    و دوستان قبلی ممنونم که این سرور هم کنار ما بودید حسین تی ان تی خستگی ناپذیر/ علی فارسی ومانی و امیرفراهانی / کپسول فروم / سحر خانم /محسن کلونل عزیز/ و ممرض که بودنش برای هر سایدی نشاط اوره / وعلی زنوخاص و رفیق ماندگار


    تشکرهای ویژه


    از میلاد گل ( اقا میثم) که میگی هیچ وقت یادم نمیره یدونه ای پسرتو


    از علیرضا خشایارشاه که این سرور استارت زد ولی دیگه نتونست تا اخر سرور باشه


    هادی ترکه همون (هادی نصفه) خودم :D با این که سرباز بود اما تمام وقت که مرخصی یا خونه بود فقط رو اکانت ها بود


    تشکر از رسول NOOB که تا میدگیم باهم بودیم البته رفاقت من رسول بازی غیر بازی نداره همیشه باهمیم عشق منه;)


    تشکر از سینا ولف همون سینا امریکایی خودم ;)


    داریم کم کم به خوبای بازی میرسیم 8o


    هادی _LEO_ دوست داشتنی که نزدیک به 10 سال باهم داریم بازی میکنیم و میتونم بگم حرف نداره بازیش باید باهاش باشی و بازی کنی تا درک کنید شاید از بیرون چیزی که میگم سخت باشه تجسمش برا بعضی مثل مجید آجیل که خودمون بزرگش کردیم حالا شاخ شده فقط یادت باشه ما استاد شاخ شکستنیم جیگر....


    و استاد خودم Arash10 که بهترین بازیکن ترواین که تراوین به خودش دیده تو بازی و نحوه ترواین بازی کردنش مثال زدنی هست قشنگ فروم این سرور که دنبال کنید میبنید چه دوست و چه رقیب به این موضوع اشاره کردن بعضی ها زیر پوستی بعضی رک مثل خودم


    نشسته بودیم تو دیسکورد و پایان این سرور رو ارش نزدیک به 20 روز قبل ازاد سازی نقشه ها تصور کرد و گفت که اینا رو یه جوری میزنیم که دیگه نتونن بلند شن همونم شد اینکه چطورتونستیم تیم فشار که با همه ابزاری که داشتن باخت قبول کنند فقط از ارش بر میومد


    تشکر از غزل خانم (توضیح اینکه خانم گل ارش هست نیاز نیست)!




    پ.ن یه عذرخواهی از اکانت پرشین استایل باید بکنم با خاطر اون 3کی کاتا که تواکانت ما لاست خورد;(


    پ .ن میرسیم به مرد قهوه ای این سرور(سپهر) یادت باشه هر سروری بخوای بازی کنی و ما باشیم تا دو هفته اول گیم اور میشی شک نکن من ادم قفلی هستم پس نمیتونی کاری کنی غیراز فرار


    پ.ن احسان جان توتال بزرگ نا کجا آباد شما هم هر جا بازی کنی مثل مرد قهوه ای راهی جز فرار نداری



    پ .ن دوستان رقیب حتما به کلاسی های اموزشی فشرده استاد رجوع کنید تخفیف ویژه برای مرد قهوه ای ان ای (سپهر) تازه یه اشانتیون من میدم بهت صندلی جلو بشیی منم پشت سرت که خودم حواسم بهت باشه کسی اذیت نکنه چون غریبی


    یا حق



  • خوب با همه خوبی بدهاش این سرور هم تمام شد

    تبریک به سائد متا واسه صد کردن واندر تبریک به ارش واسه هوش بالای تراوینش این سرور به هوش ارش باختین با اینکه از زئوس فقط یه اکانت بود و همین برای خورد کردن شمال شرق کافی بود پلن انبار و پلن بعدیش که انبار میخورد ارش از 1 ماه قبل ریخته بود

    نکته جالب واسه من توی این سرور تعداد کاتا های دوستان بود من موندم اول سرور با اون رید نجومی که میکردن چه کار میکردن بیشترین کاتا مال اکانت تریدی ناتار بود البته به جز اکانت ما

    واین در صورتی بود که ماه روز 3 4 بازی وارد سرور شدیم و کتیبه بعد از دو روز از کتیبه ها امد رو اکانت ما باز هم زمین تا اسمان تفاوت بود در این همر کاملا میشه تفاوت ها رو دید


    حالا اکه سرور بعد جرات کردین بیان شیوه جدیدی از بازی تراوین را واستون رو نمایی میکنیم

  • درود

    صد شدن واندر جنوب شرق با همکاری ساید های شمال غرب و جنوب غرب رو به هرسه تا ساید تبریک میگم

    اکانت pashmak ثابت کرد که رکورد زدن به مولتی کشی و هزینه کردن نیس و هدف ما از این کار فقط تخریب روحیه مولتی بازا بود که دیگه سرور بعدی اگه اومدن رو مولتیاشون زیاد حساب باز نکنن! چون هم دوباره صفرشون میکنیم هم رکورد سنگین تر میزنیم ! سعی کنید سالم بازی کنید دوستان کسی با مولتی بازی نمیتونه ادعای گیمر بودن بکنه:thumbup:8)
    به قول مموتی آبو بریز همونجایی که میسوزه :!::D

    تشکر ویژه میکنیم از استادمون دکتر هانی که باهاش کلی خاطره داریم :love:
    و در اخر تشکر ویژه از امید مرادی که خودش یه تنه ساید رو چرخوند<3

    ارادتمند شما تیم se_guard

  • هشتک#یاد_بگیریم_عقده_ای_نباشیم

    بچه جان تو خودت کل سرور فراری بودی همراه تیمت حالا یهو حضور پیدا کردی اونم قدرت مند؟

    تو خودت جلونشین مایی عموجان مواظبت بودیم که فرار نکنی حالا میخوای پشت یکی دیگه بشینی؟

    بشین سرجات و تشکرتو کن و کری نخون نه خودت نه تیمت حریف این پلیرهای NE نیستین


    بدرود

  • خب منتظر بودم سرور تموم شه


    قبلا از بچهای تیم خودمون تشکر کرده بودم و میخوام یه تشکر ویژه از تیم کلاهبرداران که این سرور افتخار آشنایی داشتم انجام بدم


    اول از همه از ناصر عزیز تشکر میکنم که این سرور همه جوره هوای ما و ساید اس دبل رو داشت هیچی کم نذاشت برای ساید با اینکه پلن اول بازیشون چیز دیگه ای بود با ما راه اومد و دوستی خیلی خوبی بینمون ایجاد شد ایشالا یه روز میام صفره خونه سنتیت یه جوج با نوشابه با هم بزنیم ^^

    دوم از صادق پارتیزان عزیز تشکر میکنم (استاد دانشگاه فیزیک رمری) که در شمال شرق تدریس میکرد اما از تجربه هاش استفاده نکردن و ضررش رو هم دیدن توی فروم یه تنه یه ساید رو حریف شد و اکانتش پیشمرگه متا توی واندر ها بود دمت گرم.


    تشکر از کل تیم کلاهبرداران که کنار ما بودین هر مشکلی پیش اومد سعی کردید که با هم حلش کنیم و از تمام از خود گذشتگی هاتون ممنونم

    مرسی که بودید ما که از وجود شما لذت بردیم امیدوارم شما هم کنار ما بهتون خوش گذشته باشه


    یه تشکر ویژه به دوستان ساید های دیگه انجام میدم

    امید x3x توتال ساید جنوب شرق که این سرور تمام کمال باهم بودیم کلا نه نداشت این بشر

    هومن عزیز (ANGRA MAINYU) هم محلی گلم که انقدر درگیر بودیم این سرور هنوز وقت نشده جمع شیم دور هم... پرچم میدون ماهان بالاست :D

    بابت همه زحمت هایی که روی اکانت کچمی هم کشیدی خسته نباشید میگم هومن جان دونه دونه گندم هایی که دادی مارو نمک گیر کرد.

    محمد نوب (ANGRA MAINYU) آقا این بشر قفلی ترین پلریه که دیدم قفلی میزد روی کسی تا طرف نمیومد بگه قلط کردم ولش نمیکرد :D به جای ممد نوب باید بهش گفت ممد خوب :P

    آرش ۱۰ عزیز که حتی وقتی تیم هم جمع نکرده بود به حرف ما اومد توی سرور و هادی لئو گل که هرچی لانچ میکرد رد خور نداشت و میثم عزیز که این سرور افتخار آشنایی داشتم.

    حسین تی ان تی گل هم بازی قدیمی که فکر کنم بالای ۷-۸ سال میشناسمش از اولین سروری که سه ایکس کام باهاش آشنا شدم ته معرفت..


    نمیخواستم از تیم خودمون تشکر کنم که ریا نشه ولی هرچی اکانت ما داشت از مجید MJD داشت همبازی کودکیم و تراوینی که تیم کچمی رو که ۷ سال میگذره باهم ساختیم از ابتدا تا الان هروقت گفتم بازی کنیم نه نگفت.


    پ ن: خلاصه اگر خوبی بدی دیدید حلال نکنید سرور بعد هستیم بیاین جبران کنید :D

  • سلام به تمام رفقا سرور خوبی بود

    بکتاشم با اکانت امین اومدم یه پست بزارم اکانت خودم به دلایل نا معلوم بسته شده!

    این سرور دومیه که من و شرمنده رفقام میکنید خیلی متاسفم دوستان واقعا شرمندم!

    آدم همیشه از اونی میخوره که انتضارشو نداره

    سکوت سرشار از کلمات ناگفتس وگرنه حرف برای گفتن زیاده!

    پ.ن ایشالا عمری باشه برای دوستان کم نزارم مثل خودشون!

    بکتاش

  • خسته نباشید به تمام دوستان و تشکر بابت لحظات خوبی که توی ایام قرنطینه برای ما فراهم آوردن♥️


    تبریک مجدد به بچه های گل متا و SE بابت صد کردن.


    پست آخر سرور رو قبلا گذاشته بودم و فقط قصد دارم تعدادی از همر بچه های کلاهبرداران رو بزارم.


    اتحاد ما مجموعا 30 همر جنگی و 8 میلیون دف در طول سرور ساخت که اول از همه تشکر میکنم از تیم دفاعی مون به سرپرستی اشکان سرلشکر و امیر فایتر که با تعداد اکانت خیلی کم(حدودا 15 اکانت) و بدون بات و گلد نجومی و با عرق جبین این دف هارو ساختن.


    اینم 12 همر برتر اتحاد ما که در مقیاس با سطح سرور دمپایی بیش نیستن اما ازین جهت ارزشمند هستن که بدون بات و مولتی و غارت نجومی و کتیبه های شارژ نیرو ساخته شدن خصوصا همر نان کپ اکانت کلاهبردار که جزو همرهای گول برتر سرور بود:



    در پایان تشکر از تمام بچه های پای کار کلاهبرداران و رفقای متحد و رقیبانمون در سرور💝


    به امید دیدار مجدد🌹

    یا حق


  • به SE بابت 100 شدن واندر شون تبریک می گم ، دست خوش.


    از کل بچه های NE تشکر می کنم (اسم نمیارم چون شاید کسی جا بمونه) خسته نباشید میگم به همه تون عالی بودید ، دم تون گرم خیلی با مرامید .


    از بچه های تیم خودمون (امیر حسین تریدر - علی نیمدا - رضا گارد - مهدی ددلورد) تشکر میکنم ، دم تون گرم واقعا گل کاشتید ، خسته نباشید رکوردهای جالبی ثبت کردیم :



    از 7 تا واندر زن و 4 تا جنگی با 2 میلیون دف گرفته تا 4 میلیون گرزی و غارت 4 میلیاردی و ...




    پ.ن : مرد سبز دوست داریم .


    پ.ن : سامان ال حق توتالی بهت میاد .


    پ.ن : دی جی حمید کی بریم فینال !


    پ.ن : تا اطلاع ثانوی تیم ما در هیچ یک از سرور های اسپیدترا حضور نخواهد داشت .




    ما بهترینم ، اینو ثابت کردیم



    ادریس ناتار

    (TRaDeR-NaTaR

  • پست آخر:

    اول از همه تبریک میگم به امید عزیز و ساید SE بابت 100 کردن و بردشون به شخصه دوست داشتم اگه NE نتونست 100 کنه ساید SE این کار را انجام بده ک این اتفاق هم افتاد


    درسته ما نتونستیم سرور را ببریم ولی خب با دوستان و ادم هایی اشنا شدیم ک همه عزیز و قابل احتراما و من خود این را برد واقعی میدونم


    خوشحالم از اشنایی با تورج عزیز و همسرشون و حامد و میثم عزیز یکی از اتفاق های خوب NE وجود این عزیزان بود و تشکر فراوان از زحماتشون


    تشکر از سامان عزیز و تیم فونیکس ک تیم بسیار عالی و قدرتمندی هستند زمان زیادی گذشت هماهنگ بشیم ولی تجربیات جذابی داشتیم کنار هم و اگر قسمت بشه جایی دوباره کنار هم بازی کنیم 100 درصد پتانسیل ساید افزایش پیدا میکنه


    تشکر از تیم کمیل و پویا چند سروره افتخار در کنار هم بودن را داریم و بسیار برای تیمشون ارزش قائل هستم


    تشکر از اک HonorS Thief ارمین و دانیال عزیز فوق العاده بچه های گلی هستند و خوشحالم از اشنایی باهاشون ( مخصوصا دانیال زحمت کش ک خیلی دوستش دارم^^ )


    تشکر از تیم Lidocaine ( امین . کیارش . رضا . مهران . امیر ) ک مثل همیشه گل کاشتن و همینطور بکتاش عزیز ک واقعا دف قابل توجهی کشید


    تشکر از کارو عزیز و نوری عزیز بابت همرهای خوبشون


    ی خسته نباشید میگم به اک های babak و Teo2r gard کمتر کسی رو دیدم مثل شما کار بلد باشه و بتونه اک های به این تمیزی بکشه بازی در کنارتون باعث افتخاره


    خسته نباشد ویژه به اک TRaDeR-NaTaR واقعا اک فوق العاده ای بود و رنک 1 مهاجم قطعا برازنده این اک بود و همچنین رضا گارد عزیز اونم دف خوبی کشید علیرغم بازی روی اک TRaDeR-NaTaR


    و در اخر ی تشکر ویژه از اعضای تیم خودمون ک این سرور واقعا زحمت کشیدن ک این بازی ب جذاب ترین حالت ممکن ادامه پیدا کنه


    سپهر عزیز که تلاش و بازیش برای تمام ما ثابت شدست و عامل اصلی پابرجایی تیم فشار و کنارهم بودن ما


    حسام و ممد زد عزیز ک واقعا زحمت کشیدن این سرور


    بچه های اک ShadowLands (علی رضا . علی NOOB . ممد NO NAME . بهنام WARLOCK اک خوبی کشیدن و تقریبا بخش زیادی از گندم منفی ساید را اوکی کردند )


    احسان شانیز بازگشتت به تیم را خوش امد میگم^^


    خوش امدگویی به عضو جدید فشار امیر علی گلللللللل ^^^^


    تشکر ویژه از همبازی قدیمی و دوست داشتنیم سجاد عزیز ک خیلی زحمت کشید برای اک HoLY و وجودش دلگرمی بود واسه من


    در نهایت تشکر از کل بچه های NE همه واقعا زحمت کشیدن و باعث شدند این سرور جذاب و ب یاد ماندنی رقم بخوره اگه اسم عزیزی را نام نبودم و جا انداختم عذر میخوام اسم ها بسیاراند

  • سلام و خسته نباشید رفقا

    این سرور هم مثل همه سرور تموم شد و فقط رفاقت‌ها موند

    تبریک میگم به ۳تا ساید که نشون دادن هنوز میشه رو حرف لیدرها حساب کرد و با تمام مشکلات تا آخرش با هم بودیم

    سر حرفمون موندیم

    از تمام بچه‌ای خودمون تو اس ای تشکر میکنم که این سرور هم منو تحمل کردن و با تمام مشکلات هر چیه گفتم قبول کردن و یه بار هم نگفتن چرا ۰ ممنونم دمتون گرم

    بچه‌های تیم خودمون ارش،سیاوش، حبیب،نینا،پویا،پدرام،علی ممنون که این سرور هم افتخار دادید <3

    رضا و احمد عزیز که خیلی زحمت کشیدن همیشه لطف داشتید و دارید . سعید کستل (یکی بهش بازی یاد داده بود)خخخخ

    علی کینک توتن عزیز ،ممد ماریو فرامرز جان ،ممد تالنتولا حسین و ممد کینگ بالا ،حسین ونوم

    رفیقایی قدیمی که افتخار دادن واین سرور با همون بازی کردن

    ممدنوب ،هومن گنده ساید ،فرهاد،سپنتا،هاتف ، رضا ، ممد قطری و ملیکا ،آرش،سجاد ،سامان ،علی،پویا ،محمدجواد،حمید،روزبه ،محمدرضا،اشکان،محمدپویا،مهربان،کسرا،فربد،نیماومحمدرضا ،ممدتاینی،امید،صادق،امیرکیلر،ممدنایت، مجید، محمد، مصطفی،بهار،حسن،مسعود،محمد،مجید ،سجاد،حامدحسن،مهرشاد، افشین،میلاد

    ابراهیم،ارمین،محمدرضا،عماد،وحیدو حمزه<3<3<3

    دمتون گرم که این سرور خیلی اذیت شدید ومنو تحمل کردید

    اگه اسم کسی یادم رفته به بزرگی خودتون ببخشید

    دوستان تو ساید اس دبیلیو پارسا،مجید علیرضا،ممد، و بقیه بچه‌های گل سایدش دمتون گرم خسته نباشید<3

    کامل جان شرمنده داداش واقعا سر اشتباه لانج کردن همرت واقعا از خستگی بود امیدوارم قسمت بشه بتونم برات جبران کنم:(:love::love::love:

    رفقا تو آن دبیلیو ارش،هادی،میثم ،ممرضاوحسین،بقیه بچهاشون دمتون گرم و خسته نباشید <3

    کلاهبردارها ناصر،صادق،اشکان، کسرا علی رضا ،شهریاری بقیه بچها دمتون گرم و خسته نباشید<3

    احسان شانیز که دوباره گول خورد مثل همیشه و نیروهاشو هم زدن تو دیوار;(

    و برسیم به ساید پر ادعا آن ای با توتال و لیدرهای دو رو و غیرقابل اعتماد :thumbdown:

    :thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

    حیف. زحمت پلیرها که به فنا دادید

    طوری اینجا از همدیگر تشکر میکنن انگار شاخ فیل شکستن

    معنی پرو رو اینجا کامل فهمیدم یه مثال خوب هست در مورد شما که جاش نیست بگم هرکدومتون خواستید بگید خصوصی بهتون بگم 8o

    امیدوارم این سرور شده باشه تجربه براتون اندازه خودتون ادعا کنید;)

    ما حرفمون رو تو بازی میزنیم اینو همیشه یادتون باشه

    تورج جان ممنون برای احمق و همر قشنگت که صفر شد<3

  • خب اخرین همر اکانت Trader-NaTaR هم خورد و کار ما در این بازی به پایان رسید

    امیدوارم لذت کافی رو برده باشین و در اینده از تراوین دست بکشید

    

    چه فایده

    این عکسا دیگه دردی دوا نمیکنه وقتی که رنک یک نشدید"))))

  • و در آخر بازم از خودمون تشکر میکنم بابت رو مخی ترین اکانت سرور که هم تو بازی هم بعد بازی اهرم فششششششار رو به ne اعمال کرد:)


    قانون رکورد رو نقض کردیم وقتی که نقض کردنش مد نبود


    سرور بعدی هم با سبک جدید میایم تا بازم از تجربیاتمون رو در اختیار کارگرای ne بذاریم


    از لفظ کارگر استفاده کردم چون فقط حمالی اکانت کردید و از تراوین فقط آپ کردن و شارژ کردنشو یاد گرفتید :)) البته اینارو بات خیلی بهتر انجام میده;)

    خواستید کلاس اموزشی براتون میذارم هزینشم صرف اکانت های بی سرپرست میشه:saint:

  • ظاهرا کارگرای ne کودکی شادی برات نساختن بیا کلاس مشاوره برات بذارم تا اول خاطرات تلخ کودکیت از ذهنت پاک بشه بعدش قول میدم بیام کلاساتو شرکت کنم