نقد و بررسی سرور فینال | آغاز 25 بهمن 1398 |

  • با تصور اینکه به قدرت هجومیتون اضافه شده

    سلام

    کسی حرف از اضافه شدن قدرت مهاجم زد آیا؟

    معمولا بازیکن های حجومی با پاپ پاین بازی میکنن که از مورال پوینت که حداکثر ۵۰٪ هست بیشترین استفاده رو کنند این حق مسلم مدافع هست. حالا اینکه یه اکانت پاپش بالاست تعمه خوبی برای حمله است چون از حق مورال خود استفاده نمیکنه پس تارگت بهتریه.


    پ ن: لطفا فایل رو توی سایت معتبر آپلود کن که بتونم دانلود کنم.

  • خدا بیشترتون بده .

    موقع نقشه ها که خوبه تا آخر سرور هم ما معایب مولتی بازی رو میگیم تا اونایی که به با لذت و هیجان تراوین خاطره دارن شاید به خودشون بیان

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

  • با سلام به همه دوستان حاضر در فروم


    به دوستان شمال شرقی آقا رضا استیل و تیمشون و سایر بازیکنان شمال شرق، بابت دفاع خوب سایدشون تبریک میگم، هر چند خوشحال نیستم از این بابت ولی دلیل نمیشه ارزش کار و کیفیت بازی این عزیزان رو کوچک نشون بدیم و جای تبریک داره


    به دوستان متحد هم بابت همر های خوبشون تبریک میگم ، بلاخره همر جنگی برای زدن هست و چه دیوار بشه یا پلن موفق یا غیر موفق باشه باید خرج بشه، ایشالا تو پلن های بعدی نتیجه بهتری میگیریم، یکی بیاد این جوجه همر ما هم بزنه بره ^^


    در آخر هم پارسا جان ما قبولت داریم و از بازی در کنارت لذت میبریم و همه جوره پشتت هستیم شما به این حرفایی که بعضی ها میزنن میخوان خرابت کنن دقت نکن ، شما ثابت شده هستی عزیز، بقیه دوستان هم همینقدر قبولت داشتن که همر در اختیارت گذاشتن برای پلن ;)


    در اخر هم این نکته رو به دوستان حاضر در فروم یاد آوری کنم که هر لحظه ممکنه ورق تو بازی برگرده و تراوین یعنی همین پس با یه دیوار کردن یا یه ده پروندن زیاد جوگیر نشین بازی هست و با جذاب شدنش به خودتون و اطرافیانتون انرژی بدین و لذت ببرین و از کلکل های بیهوده و ادعا های کاذب پرهیز کنید!


    به امید سروری جذاب و پرهیجان


    Milad/WolFlanD

  • دروود به همه عزیزان


    اول از همه یه خسته نباشید به هر 4 تا ساید +تیم کلاه برداران بابت زیباتر کردن روند بازی میگم امیدوارم ادمه دار باشه تا کسایی که پلیر معمولین (ببخشید ساده) از بازی لذت ببرن.


    در مورد اتک nw نمیشه نظری داد فقط میشه گفت قابل احترامه حاصل استعداده ولی چون نتیجه ای نداشته فاقد اعتباره


    در مورد پلن se میشه گفت موفق بوده (با توجه به عکسها) یک همر جنگی دادن < در مقابل یک واندر کوب + میزان قابل توجهی دفاع +کاهش روحیه و چنج cap که با توجه به اینکه همر مذکور قابلیت شارژ مجدد (چه بسا با این رید شارژ بوده باشه) داره اما اکی که دیستروی میشه (شارژش میپره) حتی با پوش هم این قابلیتو نداره دوباره ریکاوری بشه پس میشه گفت se موفق تر بوده و اینکه میشه گفت کتیبه هایی رو که از دست دادن سر یه اشتباه بوده و الان قصد دارن جبرانش کنن.


    اما میرسیم به sw پارسا عزیز - خوب پلنی که اجرا شده اون نتیجه لازمو نداشته(پ.ن 2 شاید تعریف خوبی از کاربرد همر جنگی باشه) و قظعا هدف دیوار شدن نبوده اما خوب یه نکته ای که پارسا بهش اشاره کرد اینکه اکانتی که انتخاب شده ظوری بوده که اگر هم با حجم زیاد دفاع رو به رو بشن بیشترین تلفاتو از حریفو بگیرن و به اصطلاح مورال نخورن وبا توجه به پایین بودن دیوار میانی نژاد رومن این اتفاق افتاده! ا ما این ساید ne بوده که موفق تر ظاهر شده.



    خوبساید ne میشه گفت روزهای سختیو پیش رو داره و تا اینجا کار ترجیح داده دفاعی بازی (الارقم میل سه ساید دیگه والا همه سایدها دف زیاد دارن دوست دارن دفاع کنن) کنه که باتوجه میزان کتیبه های کاربردیش منطقیه ! و برای اینکه این ساید بتونه جلو سه ساید وایسه نیاز سه برابری به واندر زن و ... داره و باید دید اگر مواد لازم برای ساخت این نیازو نداشته باشه (کتیبه مناسب) ایا باز هم بی تحرک میمونه یا خیر!؟


    کلاه بردار ها هم (شما که دفاع رو رد کردین میرفتی کتیبه ای چیزی میاوردین لااقل کاتا میزدین) خسته نباشید میگم بهشون و امیدوارم موفق باشن.


    ببخشید طولانی شد.


    شادزی مهر افزون



    پ.ن :خوب خداروشکر تو سرور اولمون تا اینجا هر روز داریم مطالب جدیدی از دوستان یاد می گیریم اا(رید میلیاردی و...)

    پ.ن:همر جنگیو میشه اینطوری بیان کرد نیروهایی که تاثیر مستقیم بر شگفتی جهان نخواهند داشت اما می توان از انها برای تغییر روند بازی چه در حمله چه دردفاع  یه منظورم اهدافی مشخص استفاده نمود.

    مرد دلیر به هنگام ستیز و نبرد همراهانش را نمیشمارد.

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Reza Khan ().

  • رفقا یه اتک لانچ شده چه موفق چه ناموفق این همه بحث نداره بخدا . باز دم کلاهبرداران لانچ میکنن حالا به هر وضعیتی که هست دم ne هم گرم که دف میکنه . بنا باشه برای هر اتکی و هر پلنی به هم توهین کنیم که نمیشه .

    یه جوری برخورد نکنیم که انگار تاحالا اتکی لانچ نکردیم و اتکی رومون لانچ نشده . ماشالله هیچکدومم سرور اولی نیستید که زشته . وقتی یکیو رو میزنید نه باید بیاید بگید فلان و فلان دوتا دونه لینک میذاری کف فروم میگی لینک اتکها و کسیم که دف میکنه لینک دفش رو میذاره نه که یه دونه لینک بزارید ۲۵ نفر تحلیل با توهین کنن

    بس تجربه کردیم در این دیر مکافات. با دردکشان هر که درافتاد برافتاد

  • درود و خسته نباشید


    میخواستم یه سری مساعل برا یه سریا که زیاد تر از دهنشون حرف میزننو توضیح بدم


    خوبه این سرور نبودم و این همه حرف زدین اگه بودم کلا وجود نداشتین بزنید. نبودم خیلی کارا کردین انواع و اقسام کارایی که یه ادم کثیف میکنه' سعی کنید خوب باشید ادم باشید یاد بگیرید یکی که از اول سرور بود بیاید حرف بزنید که همونجا ببافتون ان شاالله هر سروری بیام از روز اول اعلام حضور میکنم ببینم چکار میخواید بکنید***



    پ ن: سلام به اون اقایی که اومده میگه من به سعید تراوین رو یاد دادم خسته نباشی دستمال یزدی به دست پیامات موجوده:thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown:


    پ ن: سلام به اون شخصی که پول شارژ موبایلشو کشیدنشو از من میگرفت تو هم خسته نباشی دلاور<X<X<X



    #سعی_کنیم_بی_حاشیه_باشیم

    #سعی_کنیم_ادم_باشیم


    everyone@


    Castle

  • امیرعلی خواهش میکنم بردار از حذف


    نمیدونم ارمین چیکار کرده ولی میرم کتکش میزنم


    ناموسن تو بری چی میمونه؟;(


    از صمیم قلبم ناراحت شدم اول صبی


    پ.ن: پست با از حذف برداشتن اکانت ویکتوریا پاک میشه:(

  • کلاهبردارا بعد از بردن موز

    یک جمله معروف ما ایرانی ها داریم که میگن خاک مرده سرده . یعنی وقتی عزیزترین کسش رو آدم از دست میده وقتی به خاک میسپارتش خیلی از میزان غمش کم میشه و یکم آروم میشه .

    تو تراوین هم معمولا وقتی پلنی زده میشه بعدش شات هاش رو میذارن تو فروم و تا یک روز در موردش کل کل میکنن و تموم میشه میره .

    هر چی فکرش رو میکنم متوجه نمیشم دقیقا کدوم قسمت اون پلن سوزوندتت که بعد از دو روز هنوز داری در موردش پست میذاری . یه پیشنهاد به جای پست گذاشتن و لوس کردن یه مسئله به قول احمدی نژاد آب رو بریز همونجا که سوخته زودتر آروم میشی

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Kolahbardar ().

  • یک جمله معروف ما ایرانی ها داریم که میگن خاک مرده سرده . یعنی وقتی عزیزترین کسش رو آدم از دست میده وقتی به خاک میسپارتش خیلی از میزان غمش کم میشه و یکم آروم میشه .

    تو تراوین هم معمولا وقتی پلنی زده میشه بعدش شات هاش رو میذارن تو فروم و تا یک روز در موردش کل کل میکنن و تموم میشه میره .

    هر چی فکرش رو میکنم متوجه نمیشم دقیقا کدوم قسمت اون پلن سوزوندتت که بعد از دو روز هنوز داری در موردش پست میذاری . یه پیشنهاد به جای پست گذاشتن و لوس کردن یه مسئله به قول احمدی نژاد آب رو بریز همونجا که سوخته زودتر آروم میشی

    همون قسمتش که داری از قبول کردن فرار میکنی

    تازه این سوزش نیست که به این میگن تیکه انداختن ایسگاه کردن شما ایسگاه بعدی امام خمینی پیاده شو خط عوض کن برو سمت طرشت:/;);)

    شاخ بودن توی فضای مجازی مثل پولدار بودن توی بازی GTA میمونه! :saint: :saint:


    MONAKO مامور مخفی

  • سلام خدمت دوستان عزیز

    با توجه به اینکه تاپ دستخوش تغییرات زیادی شده

    خواستم یه چندتا عکس بزارم داخل فروم که فضای فروم رو هم عوض کنیم

    در پی حملات قبلی سایدها امروز ساید جنوب شرق بازهم موفق شد مقدار قابل توجهی از دف ساید شمال شرق را به هلاکت برساند این مهم را به این عزیزان تبریک عرض میکنم


    همینطور اتحاد کلاهبرداران هم‌ در یک دفاع جانانه تونستن نیروهای هجومی ساید شمالشرق رو به زانو دربیارن.



    خب اما مطلب اصلی اینکه از دیشب شاهد دف ریختن داخل مولتی‌های ساید NE از طرف اتحاد کلاهبردارها بودیم که نتیجه اش از بین رفتن ۱۲۰عدد تی‌کی بود ^^شاید بپرسید چطور ممکنه ؟! چون مهران همش روی مولتیاس :D:P. این که کلاهبردارا در واقع برای اون هدف خودش که جذابتر شدن بازی و یا رید دادن مولتی های بقیه سایدها بودش بازی نمیکنه و فقط تنها هدفش مقابله و جنگ با NE هستش خیلی

    بو دار تره تا اون اتحاد ۵نفره‌ای که توی تایم قرنطینه اومدن یه وقتی رو پر کنن.

    حالا قضاوت اینکه این لیدرهای بین‌المللی و سلاطین پلنری از کی خط میگیرن به عهده خوانندگان فروم.


    اما در بحث برداشت موز کلاهبردارا از ساید همسایه ما عقبتر هستن.


    خب حالا بریم سراغ پی نوشت ها ^^

    پ.ن:همونطور که رضا، امیر علی رو‌دوست داره منم واقعا ۳تا از اکانت‌های توی سایدتون رو‌دوست دارم

    Effect-Reza Anzali-Spartacus <3


    پ.ن: دیشب ساید جنوب شرق یه همر از ما دیوار کرد که خودشون میتونن بیان عکسش رو‌بزارن اینجوری هم نبود که فقط ما بزنیم 8o


    پ.ن:من به شدت با اسم کتیبه احمق مخالفم این کتیبه جزو باشعورترین کتیبه‌ها هستش، دلیلش فردا مشخص میشه:/


    پ.ن: مگه اکانت ما هجومی نبود ؟! چرا هر هفته تو تاپ مدافعینیم پس ؟! ?(


    پ.ن: تازگیا هرکی میخواد خودشو گنده نشون بده اسم داش امین رو میاره . داستان چیه داداش؟!


    اما در اخر روی صحبتم با اون بیکاریه که با اینکه حتی توی سرور بازی نمیکنه برای اینکه ۴نفر بشناسنش و سرور بعد بازیش بدن از الان دستمال به دست وایساده تو فروم ، سلطان یه استراحت به خودت بده .


    Lidocaine TeaM <3Diamond TeaM

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Amir Raptor: لیدر بین‌المللی ریپلای نکن. ().

  • شنیدیم بچه های NE موزاشونو پس گرفتن

    این همه این و اون رو مسخره کنی بعدش پلیرت این حرف رو راجع به پلنت بزنه


    نوش جونتون عزیزان

    پ.ن: آقای امیر رپتور، اون روزی که دف ریخته شد تو ساید SW رو شما به به چه چه میکردی باید فکر این روزاتم میبودی

    سر به سر اتحادی گذاشتید که برخلاف شما هیچ چیز واسه از دست دادن نداره.

    به مهران جان بگید بیشتر به مولتی ها سر بزنه چون چندجا دیگه خوب تلفات گرفت اونم فقط همون یه اکانت، تازه جهنم واقعی هنوز شروع نشده

  • خب به قول آرمین نومرسی عزیز باید دید هدف از انجام یک کار چیست

    اکانت لودر اومده 23 ک گرزی خفت کنه حاصل این خفت

    تلفات مهاجم :

    7659 رعد

    زمان ساخت برای تربیت این مقدار رعد با احتساب اصطبل بزرگ حدودا 7 روز

    مقدار منابع مورد نیاز برای تربیت رعدها

    اصطبل کوچیک : 3830*1090=4174700

    اصطبل بزرگ : 3829*3270=12520830

    مجموع منابع مورد نیاز = 16695530


    تلفات مثلا خفت شده :

    23330 عدد گرزی

    زمان ساخت گرزی ها پنج روز و نیم

    مقدار منابع مورد نیاز برای تربیت

    سربازخونه کوچیک : 11665*250=2916250

    سربازخونه بزرگ : 11665*750 = 8745750

    جمع کل منابع : 11665000


    تیم خفت کننده از نظر زمانی یک روز نیم بیشتر عقب افتاده از نظر منابع هم که حدودا پنج میلیون بیشتر ضرر کردد نسبت به تیم خفت شونده


    پ . ن : حالا این رعدها خفت شدن یا خفت کردن ;);)

    پ . ن : از بس که پلن نرفتن این سرور شمال شرق هر اتکی از سمت اتحادشون زده میشه فکر میکنن خوبه و سریع پستش میکنن تو فروم

    پ . ن : شنیدم همون دهی از تروریست که موز تقسیم کرده بوده موز کم آوردن رفته از جنوب شرق موز برداشته . چه خبرتون یکم یواش تر بخورین موزها برای همتون هست . ^^

    پ . ن : در مورد اون تیم 5 نفره هم اگه خواستی فایل صوتی لیدرتون هست که حواسش نبود و اعلام کرد تیم سارنگ این سرور تو ان ای هست هر کی خواست تو واتس آپ پیام بده تا براش بفرستم . دیگه ما هی هیچی نمیگیم شما همش نزنین بوش در میاد






    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

  • ب خودتون افتخار کنیدا همیشه این افتخار شامل حال خودتو دوستات نمیشه بری با ی سایدی بازی کنی اینهمه پلیر اولد توش باشه فک‌کن سه ب یک باشه بری مولتیاشونو پر‌دف کنید

    میدونی‌ نشون دهنده چیه این نشون میده اره کارما درسته شمام دیر‌ وارد ترا شدی عزیز من کم کم اشنا میشی ب‌بازی

    8o

  • ب خودتون افتخار کنیدا همیشه این افتخار شامل حال خودتو دوستات نمیشه بری با ی سایدی بازی کنی اینهمه پلیر اولد توش باشه فک‌کن سه ب یک باشه بری مولتیاشونو پر‌دف کنید

    میدونی‌ نشون دهنده چیه این نشون میده اره کارما درسته شمام دیر‌ وارد ترا شدی عزیز من کم کم اشنا میشی ب‌بازی

    8o

    باشه بابا حالا چرا بغض کردی؟

    من فقط نمیدونم سایدی که این همه پلیر داره به اون همه مولتی سازی توی سایدای دیگه و ازون قبیل کثافت کاری ها چه نیازی داره پس؟


    پ.ن: ناصر با تحلیل آماریت خیلیا رو نابود کردی :دی

  • این یارو امیرررپ تور همونی نبود تو ir ازش چشمان یونیک رو زدن ؟؟؟ آزیر هم می کشید انگار

    اومده بود گفته بود رو اکانت نبوده ؟؟

    ایشالا که این سرور همشون رو اکانتاشون باشن ^^

    ناموسا ne بازیو به همین لب و دهن هایی باخت که علی کینک اس ای رو به فنا دادن تو ir، یه سرور تو اسپید ترا پارسا رو به فنا دادن

    الانم نوبت سامانه ^^^^


  • امیر جان سلام

    بله همونطور که شما گفتی دیشب یه همر از ساید شما تو جنوب شرق دیوار شد که خسته نباشید میگم به بچه های اکانت Lord Star و همینطور امید عزیز که زحمت دف رو کشیدن.




    امیر جان یه مطلبی که شما اشاره کردی دف ریختن تو مولتیا که نمیخواستم در موردش صحبت کنم ولی چون شما گفتی فقط بگم که این اتفاق در طول یکی دو روز گذشته از طرف ساید شمال شرق داره اتفاق میوفته و روی تعداد زیادی از مولتی های بچه های ما از طرف شما دف ریخته شد و نکته جالب تر اینکه یه بخشی از دف از اکانت خود شما بوده.

    حالا جالبه که اگر دیگران اینکارو انجام بدن بده ولی شما انجام بدی خوبه؟ به هر حال چیزی که عوض داره گله نداره امیر جان.

    در اخرم شاید شما مارو دوست نداشته باشی امیر جان ولی ما دوست داریم داداش. :دی


    پ.ن: امیر جان اون بچه رو از کف فروم جمع کن انقد خندیدم بهش دل درد گرفتم داداش. :دی

  • بچه جون بزرگ شدی برو افتخار کن من ریپلیت کردم :!:

    مطمعنی اینا که گفتی دوست داری :?:پلیرهاشم میشناسی:?:

    توضیح داد بالا دف میریزی توی مولتی ها بعد میای میگی بده نکنید اینکارو مال بقیه خار داره^^;)8o

    گنده یعنی چی میشه توضیح بدی جناب گنده:?:

    انگار زیاد به مذاقت خوش نیومده تحلیل خیار چنبر:* :!:

    اون لینکی که از دیوار شدن رعد گذاشتی عزیزم نشون نمیده دف خفت شده یا همر :?:یا اینکه رعد دیوار شده:?:


  • سلام عزیزم میگم این ده تروریست همون دهی نبود که کلاهبردارا ازش موز بردن؟یعنی بخاطر 80ک گرزی 3 4تا همر به علاوه 80ک تبر کردین ناقص کردن؟بعد سودم بردن منطقتونو دوست دارم

    به نظرم بحث دف ریختن تو فارما اول از جانب اکانت kaspersky از اس ای انجام شد که باعث جواب دادن ساید ان ای شد




    به هرحال به قول معروف چیزی که عوض داره گله نداره دیگه


    اما اسم دهکده اشو دوست داشتم بفرما موز :)) در صورتی که چندوقت پیش از همرش آناناس استخراج کردیم البته ماضرر کردیما ما که بخیل نیستیم شما بگین زدین ماهم میگیم زدین

  • سلام عزیز دل.

    چرا انقد عصبانی آخه؟

    ببین دوست من اینکه من پست امیر رو ریپلای کردم چون دوست منه و میدونم که میتونم بشینم باهاش منطقی صحبت کنم. وگرنه هیچ جای حرفام نه از کسی دفاع کردم نه از کسی گلایه کردم که چرا دف ریختی تو مولتی. فقط گفتم این حرکت از سمت هر 2 طرف داره میوفته پس ننه من غریبم بازی تو فروم جالب نیست. به شخصه از این حرکت بدم میاد و انجام نمیدم هیچوقت ولی اعتراضم نکردم. به هر حال منی که مولتی میکشم فکر اینجاشم میکنم. هیچوقتم نگقتم چرا. فقط در مورد پست امیر گفتم شما ریختید بقیه هم میریزن.

    اینکه من چقد رو مولتیام وقت میذارم کاملا به خودم مربوطه حال کنم زیاد وقت میذارم حال نکنم کم وقت میذارم.

    در کل من نه اهل مظلوم نمایی هستم نه ننه من غریبم بازی. کل حرف اینه یه سری داستان داره بین هر 2 طرف میوفته اینکه بیایم الکی تو فروم جو سازی کنیم بر علیه دیگری قشنگ نیست چون همه دارن انجام میدم.

    مشکلی هم داشته باشم تو بازی حلش میکنم. حالا اگر بزنم که دمم گرم اگرم شما زدی که دمت گرم. حرص خوردن نداره که قربون شکلت عزیزم.




    سلام عزیزم میگم این ده تروریست همون دهی نبود که کلاهبردارا ازش موز بردن؟یعنی بخاطر 80ک گرزی 3 4تا همر به علاوه 80ک تبر کردین ناقص کردن؟بعد سودم بردن منطقتونو دوست دارم

    سلام عزیزم.

    اول اینکه یوزر نیمتو دوست دارم خودم از urgot پلیر های قدر لیگ آف لجندم. :دی

    در مورد کلاهبردارا بنده هیچ نظری ندارم خودشون حی و حاضر اینجا هستن میتونن صحبت کنن. من خودم انتقاداتی به پلنشون داشتم که بهشون گفتم.

    هیچ جا از صحبتامم راجب سود و ضرر صحبت نکردم. به هر حال بچه ها هستن میان تحلیل میکنن کی سود کرده کی ضرر پس بحثی راجب این قضیه نمیمونه.

    در مورد بقیه صحبت های شما هم فک میکنم توضیحات بالا کافی باشه.



    پ.ن: امیر رپتور میبینی ترو خدا؟ ما با رفیقمون نمیتونیم 2 کلمه حرف بزنیم. عجب دور زمونه ای شده