بازی با رومن

  • [color=#000000][size=12]سلام اینجا هم قراره بازی بانژاد رومن ورژن جدید تراوین براتون بزاریم که داره تموم میشه

    شاخ بودن توی فضای مجازی مثل پولدار بودن توی بازی GTA میمونه! :saint: :saint:


    MONAKO مامور مخفی

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط norollah ().

  • سلام به همه پلیرهای عزیز تراوین

    خب بریم سراغ نژاد رومن یه توضیحات مختصر در مورد این نژاد بهتون میگم اول بریم سراغ نیروها و قدرتشون و گندم

    خورشون



    رومی ها
    بدلیل برتری آنها در روابط اجتماعی و تکنولوژی در ساخت ساختمان بسیار حرفه ای هستند. در ضمن لشکریان آنها از ماهرترین نیروها در تراوین هستند. آنها در دفاع و حمله بسیار هماهنگ و قدرتمند می باشند.


    برای تضمین این گفته، مدت زمان طولانی برای تربیت لشکریان و قیمت بسیار بالایی دارند. پیاده نظام آنها بسیار قدرتمند است اما قدرت دفاعی آنها در برابر سواره نظام دشمن پائین است.


    برای اینکه آنها در ابتدای بازی ضعیف هستند برای تازه کارها این نژاد توصیه نمی شود.
    خصوصیات:

    • قادر به ساخت یا بالا بردن سطح یک ساختمان و مزارع و معادن همزمان می باشند.
    • امتیاز دفاعی بالا توسط دیوار شهر
    • تاجران قادر به حمل 500 واحد از منابع هستند (سرعت : 16 فرسنگ در ساعت)
    • پیاده نظام بسیار قدرتمند و سواره نظام متوسط
    • پیشرفت، نیاز به زمان زیاد دارد و در ضمن گران قیمت نیز می باشد.


    خصوصیات هر سرباز
    سرباز لژیون:
    یک سرباز متعادل در حمله و دفاع میباشد. و در ابتدای بازی نباید از ساختن آن دریق کرد.



    سرباز محافظ:
    قوی ترین سرباز مدافع زمینی میباشد که عضو جدا نشدنی دفاع شگفتی جهان میباشد.



    جاسوس:
    به دلیل نیاز داشتن به اسطبل ساخت این جاسوس در اوایل بازی مقداری مشکل است.



    سرباز شمشیرزن:
    شمشیرزن یک مهاجم حرفه‌ای در ارتش رومی‌ها است. او سریع، قوی و یک کابوس برای همه مدافعین است. ولی تربیت این نیرو گران قیمت و زمانبر است.



    شوالیه رومن:
    با مصرف کردن 3 غذا در ساعت دارای قدرت حمله 120 میباشد.
    البته زمانی ساختمان آبشخور اسبها ساخته شود مصرف غذای آن 2 خواهد رسید که بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.


    شوالیه سزار:
    قویترین نیروی سواره بازی بوده میزان غذای مصرفی 4 در هر ساعت است ولی میتوان با ساختمان آبشخور اسبهای رومن آن را تا 3 غذا در ساعت نیز کاهش داد.


    منجنیق:
    قویترین منجنیق در بازی با قدرت حمله 75




    دژکوب:
    دژکوب متوسط با قدرت حمله 60




    دیوار شهر:
    نسبت به پرچین و دیوار گلی قدرت آن در دفاع بسیار زیاد می‌باشد ولی استقامت بسیار کمی دارد و براحتی قابل تخریب است.



    آبشخور اسب:(مخصوص نژاد رومن)

    آبشخور اسب باعث کاهش مصرف گندم و افزایش سرعت تربیت سواره نظام‌ها برای نژاد رومی‌ها می‌شود.
    در سطح 10 آن خبرچین 1 واحد کمتر گندم مصرف خواهد کرد؛ در سطح 15 آن شوالیه 1 واحد کمتر گندم مصرف خواهد کرد؛ در سطح 20 آن شوالیه‌ی سزار 1 واحد کمتر گندم مصرف خواهد کرد.



    اموزش بازی


    خب در اول بازی غارت با رومن یکم سخت هستش چون اولین سرباز این نژاد هم زمان ساختش زیاده نسبت به سربازهای اولیه دیگر نژاد ها هم سرعتش پایین هستش و هم 50واحد منابع بیشتر نمیاره ولی چون تراوین پیشرفتش روی غارت هستش برای پیشرفت بهتر باید غارت کنید تا حداقل توتن های اطرافتون زیاد عقب نیفتین مواظب تلفاتتون باشید ودر حد ممکن تلفات ندین چون در صورتی که سرباز های شما دسته پر برگردن و از همه منابع به صورت مساوی غارت کرده باشن شما به 12 سرباز لژیون در یک حمله نیاز خواهید داشت تا بتوانید یک سرباز لژیون دیگر بسازید. اگر یک در حمله دو سرباز تلفات بدید باید 24 سرباز دیگر برای جبران تلفات، دست پر برگردند و تمامی این مطالب در صورتی هست که سرباز ها دست پر برگردند سرعت حمله سرباز لژیون 16٪ از سرباز گرزدار که رقیب اصلی در ابتدای بازی هست کمتر هست پس در فواصل بالای 14 خانه احتمال بوجود آمدن حیوان در آبادی های تسخیر نشده و یا سرباز در دهکده ناتارها وجود داره و ریسک پذیریش براتون زیاده. بنا براین حتما با قهرمانتون پاکسازی کنید تا تلفاتتون رو کم کنید.
    پس خیلی مواظب غارتتون باشید خب اول باید قهرمان بفرستید ماجرا جویی پس اردوگاه رو بسازید ساختکان اصلی و سربازخونه خب شروع کنید اپ منابع در اول بازی زیاد به ساختمون های داخل اهمیت ندید که جمعیتتون بره بالا باید منابع 70درصد برای اپ کردن و 30درصد برای ساختن نیرو استفاده کنید خب باید شانستون توی قهرمان امتحان کنید منتظر باشید تا ببینید چی میاره توی این نژاد نباید سرمایه گذاریتون روی لیژیون باشه برای همین منابع اپ کنید که ار سربازهاتونم اشتباهی مردن ادامه بازی براتون امکان پذیر باشه میرسیم به مرحله دوست داشتنی غارت حرفه ای خب میگردیم دنبال سرباز که بصرفه باهاش غارت کنی شوالیه رومن عالی هستش برای غارت هم سرعت مناسب هم منابع خوبی میاره 100تادونه خب در این حال که داره تعداد لژیون های شما زیاد میشه سربازخونه بالاتر از 10نباشه چون بایید منابع خرج ساختن اصطبل کنیم فکر کنم وقتی 300تا لژیون ساختین و دارید غارت میکنید دیگه کار شوالیه تموم شده باشه خب بعد از تموم شدن کارهای شوالیه دیگه ساخت لزیون متوقف میکنیم و منابعش خرج بالا بردن اصطبل و اماده شدن برای زدن ده دوم باشید خب زمانی که اصبل 20 کردید به فکر اصطبل بزگ نباشید و بهتره اینکه شما روی سرعت و زمان ساخت و گندمخورتون تمرکز کنید پس حتما ابشخوری رو 15 بیارید بالا که گندم خورشوالیه بشه 2تا و میدان تمرین 10کنید که سرعت رفت امد نیروهاتون کم کنه حتما از کلاه خود سواره نظام استفاده کنید اگر درست با این نزاد بازی کنید راحت میتونید ده دومتون بزنید و یکی از بازیکن های خوب بازی باشید خب توی این جا ما فقط حرف از 3روز اول بازی کردیم و حرفی از تان بازی یعنی شوالیه سزار نزدیم چون ده اول شما غارتی هتستش و سزار هزینش سنگسن هستش و سرعت کم و منابع کمتری از شوالیه میاره شما میتونید از اون توی دهکده ای که برای ساخت همر اند گیم یا همون واندر کوب هستش استفاده کنید شوالیه سزار با با ابشخوری 20 3تا گندم میخوره و زمان ساختش میشه 6:20و قدرتش با اهنگری سطح 20 به 232.4 میرسه که با قدرت قهرمان و نیزه سزار به 350میرسه که واقعا همرهای سنگین این نژاد ترسناک میشن پس از سزار غافل نشید

    نکاتی که در بازی با رومن باید بدانیم

    این نژاد دفاعش کامل نیست و در برابر سواره نظام ضعیفه

    این نژاد مصرف گلد بالایی داره برای پیشرت سریعش لازمه

    داشتن صبر بالا مثل نوح چون واقعا سخت سرباژ هاش بالا میان

    حتما با این نژاد دهکده و فیدر زیاد بزنید تا کم بود منابغ برای ساخت نیرو نداشته باشید مخصوصا اهن

    توی جابه جا کردن منابع مشکل دارید به خاطر تاجرهاش پس برای راحتی کار دهکدها تون رو نزدیک هم بزنید

    شما میتونید برای رفع مشکل دفتون تویه دهکده محافظ و توی یه دهکده لژیون بسازید لژیون خودش غارت میکنه و نون خودش درمیاره برای محافظ ها هم میتونید با تعدا بالا رید بدین ولی بهتره اونجا هم اولش کم لزیون بسازید یا میتونید یه همر لیژیون وشوالیه بزنید که اگر حمله ای بهتون شد از لزیونش استفاده کنید و باز باغارت با شوالیه ریکاوری کنید و هم میتونید با شوالیه هاش خفت کنید

    امیدوارم خوشتون امده باشه منتظر نظرها های شما دوستان هستیم

    نورالله