بازی با نژاد توتن

  • سلام به همه دوستان میخوام سبک بازی با نژاد ها بزارم البته با تجربه و سبک های خودم از تمامی دوستان هم درخواست میکنم حتما نظر بدنو کمکمون کنن که انشالله پلیر های تازه وارد یه چیزهایی ازبازی سر در بیارن و با نژاد ها بیشتر اشنا بشن ممنون از همگی نوراالله

    شاخ بودن توی فضای مجازی مثل پولدار بودن توی بازی GTA میمونه! :saint: :saint:


    MONAKO مامور مخفی

    پست 6 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط norollah ().

  • سلام به همه دوستان
    میخوام سبک بازی با نژاد ها بزارم البته با تجربه و سبک های خودم از تمامی دوستان هم درخواست میکنم حتما نظر بدنو کمکمون کنن که انشالله پلیر های تازه وارد یه چیزهایی ازبازی سر در بیارن و با نژاد ها بیشتر اشنا بشن
    ممنون از همگی نوراالله




    بازی با توتن و آشنایی با توتن


    خب از ورژن 3.6 تا الان خیلی چیزها توی تراوین تغییر کرده مثل قهرمان وسبک های بازی و بعضی از قوانیین که خودش روی بازی با هرنزاد هم تاثیر زیادی گذاشته مثلا همین توتن باید جمعیت 9 یا 15 بود که سرباز خونه نهایتش بازارمی ساختی و شروع میکردی به تولید گرزی و کاردان کنسل میکردیم منابع به صورت فکر کنم10ساعت یه بار بود میگرفتیم


    خب الان دیگه نمیشه به اون سبک ها بازی کرد من برای همین به روز رسانی کردم و سبک بازی جدید نوشتم



    آشنایی با نژاد توتن



    [/color]
    خب این نیرو ها و منابع لازم و زمان ساخت همر نیرو برای نژاد توتن هستش


    • دیوار خاکی آنها تقریبا غیر قابل خراب کردن است اما امتیاز دفاعی زیادی ندارد.
    • تاجران قادر به حمل 1000 واحد از منابع هستند ( سرعت : 12 فرسنگ در ساعت )
    • لشگریان توتن بسیار ارزان قیمت و سریع الوصول هستند که غارتگران بسیار خوبی نيز به شمار مي روند
    • در دفاع ضعیف هستند.

    توانایی غارت 1/5 منابع داخل مخفیگاه ها:
    در سرور های اولیه این نژاد توانایی غارت 1/5 منابع داخل مخفیگاه ها رو داشت و این مقدار غارت یعنی تنها نژاد غارت گر بازی چون هنگامی فارم های بازی مخفیگاه داشته باشند بیست درصد منابع داخل آنها به غارت میرفته و تا هنگامی که این مقدار با تولید جایگزین شود زمان زیادی طول میکشید و در این زمان سایر نژاد ها اگر حمله ای میکردن منابعی بدست نمی آوردند. تا دوباره حمله ای از این نژاد غارت گر انجام بشه.
    البته این نژاد آنقدر قدرت دارد که با حذف کردن این خصوصیت هنوز طرفداران بیشماری دارد.


    سرباز گرزدار:
    این سرباز جزء نماد نژاد توتن شناخته میشود، با 250 واحد منابع برای ساخته شدن دارد و دارای قدرت حمله 40 و ظرفیت حمل 60 واحد می تواند به راحتی ساخته شود و در غارت منابع مورد استفاده قرار گیرد. به دلیل زمان کم در ساخته شدن و ارزان بودن همیشه میتوان برای آزار خطوط دفاعی دشمنان از این سرباز استفاده کرد همچنین میتوان از این سرباز برای پر کردن تله گول ها استفاده نمود.
    از نقاط ضعف این سرباز قدرت کم این سرباز در مقابل حملات زمینی (20) و مخصوصا حملات سواره نظام(5) است به طوری که یک شوالیه سزار با قدرت حمله 180 میتواند 36 گرزدار را در حمله شکست دهد.



    سرباز تبر زن:
    این سرباز با توجه به داشتن قدرت حمله 60 کمترین قدرت حمله را در میان سایر نژاد ها داراست. میزان منابع درخواستی آن کمتر از سایر نژاد هاست.



    جاسوس:
    جاسوس نسبتا ارزان دارد که رسیدن به آن در اوایل بازی بسیار سریع میباشد.



    منجنیق:
    دارای منجنیق با قدرت بسیار پایین میباشد.(قدرت حمله 50 ولی در نژاد رومن 75 و گول 70 است)




    دژکوب:

    قوی ترین دژکوب را در میان سایر نژاد ها دارد. و برای تخریب دیوار شگفتی جهان عالیست.



    نیزه دار:

    قوی ترین نیروی دفاعی در مقابل حملات سواره نظام در میان سایر نژاد ها(60).



    شوالیه توتن:

    این نیروی محاجم دارای قدرت متوسطی بین نژاد ها میباشد (150).



    دلاور:


    قدرت دفاع 100 در مقابل زمینی ها را داراست و یک مدافع معمولی به حساب می آید ولی در مقابل حملات سواره نظام به شدت آسیب پذیر است. غارتگران حرفه ای از سرعت و ظرفیت بالای حمل این سواره نظام در غارت نیز استفاده میکنند.



    دیوار گلی:
    این دیوار از دیوار رومن و گولم درصد دفاع کمتری را به نیرو ها میدهد ولی در شگفتی جهان به سختی تخریب میشود برای همین از این دیوار در شگفتی جهان استفاده میشود و موجب میشود تا استقامت در مقابل حملات بالا رود.



    قهوه خانه:(فقط برای نژاد توتن)


    این باعث افزایش قدرت سربازان در جنگ خواهد شد (1% برای هر سطح) ولی متاسفانه باعث کاهش قدرت چیف (رئیس) خواهد شد و منجنیق‌ها تنها قادر به هدفگیری تصادفی خواهند بود.
    فقط قادر به بنا کردن این ساختمان در پایتخت خود می‌باشید ولی تاثیر آن در کل امپراتوری (اکانت) خواهد بود.


    این ها یه توضیح های کوچک درمورد نژاد توتن بود .



    خب بریم سراغ بازی



    خب یه چند تا اکانت میسازید خب دلیل این کار این هستش که ببینید کدومش توی منطقه بهتری هست از نظر آبادی و 15کراپ چون خیلی زود به مشکل گندم میخورین


    بعد از این که اکانت اصلی کورد تاید قرار گرفت میریم سراغ بازی کلوپ طلایی رو فعال میکنید و تمام 25درصد هارو فعال میکنید اول از همه اردوگاه میسازید قهرمان سریع بفرستید ماجراجویی در این هنگام کارهای کاردان انجام بدید و باجایزش فقط ساختکون اصلی 3 کنید سربازخونه رو بسازید بعد اون بستگی به قهرمان داره که منابع بیاره یا سرباز یا وسایل که منابعو سرباز یا قفس بیاره عالی هستش خب توی این مرحله هم کار کاردان باید نزارید بخوابه و هم گرزی بسازید چون اگر منابع رو درست تقصیم نکنید یا منابع برای مراحل کاردان نمیمونه یا سربازخونتون میخوابه خب میریم سر گرزی که غارت گر علی هستش و شروع به ساختش میکنیم در این زمان فقط باید سربازخونه اپ بشه و کم کم شروع کنید به اپ انبارها تا منابع که قهرمان یا از غارت میاد توی دیوار نره سربازخونه هم برای این اپ میکنید که تایم ساخت گرزی بیاد پاین تر خب اگر پولش دارید حتما سریع قهرمنتون تجهیز کنید گرزی هاتون که به 1500هزار رسید کم کم برید برای اماده کردن زیرساخت های شوالیه نه دلاور توی ورژ های قبلی سریع دلاور میساختن چون بیشتر منابع از اکات ها و غارت اون ها به دست میومد و برای کشتن گرزی دیگران و سرعت و منابع خوبی که حمل میکنه استفاده می شد ولی در ورژن های جدید باید شوالیه بکشید که برای زدن ناتار یا ابادی تلفات کمتری بدید خب منابع تا5بیاد بالا و فقط گندمزار اپ بشه تا منابع بیشتر صرف نیرو سازی بشه هر توتن در اول بازی دارایی اش گرزی هاش هستن و نیرویی که ساخته پس به چیز های دیگه اصلا توجح نکنید الان باید حداقل 2000هزار گرزی و 100تا شوالیه داشته باشید خب اگر جو دور اطرافتون خوب بود که هنوزم نیاز به کاتا ندارید ولی اگر اکانت لب مرزی هستید شروع کنید به ساختن کاتا تا 50یا100 دونه این خب در حالت عادی بعد 3روز 2کا گرزی 100تا شوالیه و 50تا کاتادارید خب دیگه بستگی به شانس و ابادی های اطافتون و توان خالی کردن اون ها داره میتونه کتر یا بشتر هم باشه ولی بازم بیشترش به وقت و برنامه که برای اکانت دارید بستگی داره خب الان همه دیگه مخوان ده دوم بزنن شما هم زودتر باید ده دوم که 15کراپی نزدیک به خودتون هستش رو بگیرید البته میتونید کپ نزدیک یادور بازی کنید که اینم خودش مزیت و معایبی داره که خودش یه تایپک هستش که حتما براتون میزارم ما برای راحتی کار کپ نزدیک رو انتخاب میکنیم خب ده دوم 15 کراپی 150درصد بگیرید توی اونم هم شروع به اپ گندمزار ها کنید و یکم پوش منابع کنید تا سریع بیاد بالا این قراره پارکینگ باشه و گندوم همرتون بده خب از این جا به بعد به سلیقه و روش خودتون هست



    نکات مهم در بازی با توتن
    ولی حتما یادتون باشه اگر میخواید همرهای خوبی بسازید باید مختصات دهکدهاتون از هم حداقل 100خونه فاصله داشته باشه و حتما یه دهکدتون که توی مرکز دهکدهاتون هستش رو دلاور و نیزه بکشید که بتونید از خودتون دفاع کنید چون توتن در دفاع عالی هستش و اول بازی فقط ضعیف هستش وگرنه هم دفاعش در بارب رپیاده عالی هستش هم در برابر سواره و فقط شما اول بازی مشکل دفاع داید که اونم اگر ده 3خودتونرو برای دفاع بزارید و توش نیزه و دلاور بکشید و با دلاور ها غارت کنید و شارژ بزنید مشکل دف هم برنمیخورید .



    حتما توی بازیتون فکر گندم خورتون باشید



    اگر وقت کافی برای بازی رو ندارید اصلا از این نژاد استفاده نکنید (چون راحت خفتتون میکنن و توتنی که خفت بشه اول بازی حذف کنه بهتره )



    نکات بازی (منظورم سرورو سایت بازی هستش )



    خب توی سرورهای جدید ساختن مولتی تداخل بین پلیرهای خوب و بد انداخته که خود سایت و مولتی هانتر ها تا جایی که خبر دارن بن میکنن این اکانت هارو

    چون واقعا طرف میاد 20تا مولتی میکشه بالا و ریدشون میده و خیلی راحت میاد بالا پس اگر دیدین طرف غارتش خیلی بالاست مطمعا باشید طرف مولتی داره چون سطح حملات بیشتر از 10کی نیست و در صورت باخبر بودن از این نوع اکانت ها حتما به مولتی هانتر خبر بدید تا بازی جوان مردانه ترو حرفه ای تری رو ببینیم چون اصل تراوین همینه که مشکل گندم داشته باشی سختر بیای بالا غارتت در حد نیروهات زیاد باشه وگرنه 20مولتی به هرکس بدی اکانت میاره بالا


    همینجا از مولتی هانتر میخوام حتما با این کانتها برخورد بشه و اکانت های مولتی بن کنن




    امیدوارم خوشنون امده باشه و نظراتتون درموردش بگید و از این جا به بعدش دیگه به سلیقه خود شخص بستگی داره

    سعی کردم کوتاه و کلی باشه
    قربان شما نورالله



    شاخ بودن توی فضای مجازی مثل پولدار بودن توی بازی GTA میمونه! :saint: :saint:


    MONAKO مامور مخفی

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط norollah ().

  • سلام عزیز

    والا چون جدیدن ، تجربه زیادی نداره کسی احتمالا!

    ولی کلی بگم هون مثل توتن هجومیه

    ولی سواره نظام قویتر و سریعتری داره

    میتونه تو همه ده ها ۳ چیف بسازه ولی دیوار نداره که برای واندرزن توصیه نمیکنم ولی برای جنگی بازی کردن و خفت خیلی خوبه

    تقریبا دفاع تخصصی نداره و مدافعاشم تهاجمین که عملا همه ده هاش همر جنگیه


    مصری یک مدافعه که تولید کپش ۲x تقریبا

    عملا مولتیه:D

    دیوار خوبی داره و دفاع پیاده خوبی هم میده

    ولی عملا چندان برای بازی هجومی دلچسب نیست

    برای دیوار اکانت واندر میتونه استفاده بشه(واندر روی مولتی و راید نجومی به معنی واقعی رو در این سرور شاهد خواهید بود )


    احتمالا برای تشویق به تیم ورک تراوین اولین بار دو نژاد تخصصی دفاعی و هجومی رو تولید کرده


    اگر جایی اشتباه گفتم اساتید اصلاح کنند ممنون میشم

    man joftesho baldam

    hanoz nemidonam kodom side mikham beram

    vali age har side raftam to sidam bodi bet amozesh midam ke faidashon chie

    اینجا معمولا با تیم میان و اعتماد سخته ، شما اکانت بسازین دوستان هواتونو دارن

    کم کم اشنا میشید

    Don't get too close
    It's dark inside
    It's where my demons hide
    ...It's where my demons hide

  • سلام عزیز

    سلام

    2تا نکته به توضیح علی دراگونمون اضافه کنم

    نژاد هون شباهت زیادی به نژاد توتن داره

    ولی مزدور که اولین نیروی قابل ساختش هست در هجوم از گرزی نژاد توتن قدرت هجوم کمتر/ظرفیت کمتر غارت/زمان ساخت بالاتر داره ولی در مورد قضیه دفاعیش نیروی متوسطی به حساب میاد و عملا برای بازی جنگی میتونی همری بکشی که 2 عملکرد هجومی و تدافعی همزمان داشته باشه

    سواره ی این نژاد هم که علی گفت

    سواره های سریع و مناسب خفت

    اگر همری که میکشید از مزدور و مارکسمن ساخته بشه در حالت دفاعی میتونه یک آنویل بسیار سنگین رو ایجاد کنه


    نژاد مصری هم بهترین ویژگیش کپ با تولید 2برابره

    و نیروی دفاعی اش واردن هم نیروی خوبی حساب میشه

    ولی در برابر سواره نیروی تخصصی نداره متاسفانه


    در کل اگر کسی هجومی بازی میکنه بهترین نژاد باز هم توتن هست

    اگر تدافعی و خفتی بازی میکنید نژاد گول و هون توصیه میشه

    نژاد مصری هم برای بازی دفاعی با وجود داشتن کپ 2برابر روی گندم خورهای سنگین واقعا جواب میده

    برای پاپ های سنگین نژاد رومن توصیه میشه که میتونید در بازی تدافعی محافظ که بهترین دفاع در برابر پیاده نظام هست بکشید و‌در بازی هجومی هم واندرزن این نژاد با وجود کاتای خوبش توصیه میشه


    امیدوارم بقیه اساتید گفته های من رو تکمیل کنن

    با تشکر

  • میشه گفت مزدور ورژن ارزون لژیون رومن هست که یه ذره ازش ضعیفتره. سرعت ساختش هم خیلی خوبه. ارزون بودنش باعث میشه اول بازی ساختش راحت باشه و هم تو دفاع و هم حمله ازش راحت استفاده کرد و تو سرورهای پر زد و خورد برای کسایی که قصد بازی هجومی دارن استارت کارو راحت یکنه.

  • قهرمان مصری تولید منابع یک و نیم برابری داره و دیوارش هم خیلی قدرمنده. استحکام دیوار توتن و قدرت دفاعی دیوار رومی!!!! میزان تولید واحه ها رو هم می تونه دو برابر کنه.
    نژاد هون هم برای افرادی که می خوان هجومی بازی کنن ولی وقت کافی ندارند مناسبه. مارکس من میشه گفت بهترین نیروی تراوینه! حمله خوب، دفاع خوب، سرعت بالا و حمل منابع بالا داره و هزینه متوسط (1050 منابع) و اوایل بازی خیال طرف رو راحت می کنه. اما دیوارش بود و نبودش فرقی نداره و کاتاش ضعیفه اما رمش قدرت بالایی داره. بهترین نژاد برای چیف کردن هست.
    در کل همانطور که دوستان فرمودند برای کسی که جدی بازی می کنه توتن بهترین نژاده ولی نژاد مصری می تونه جای رومی رو برای مولتی بازها بگیره. امیدوارم که این سرور مثل سرور قبل نباشه و شاهد مولتی در اون حد نباشیم.

  • سلام دوستان

    من تازه واردم و میخوام بازی رو شروع کنم....

    این تاپیک بهم کمک زیادی کرد

    واقعا ممنونم ازتون.

  • مطالب بسيار مفيد بود ممنونم

    فقط يه سوال

    در بحث قدرت دفاع و پاپ بازي بين نژاد گول و مصري كسي نكته اي نظري داره؟

    ببین من اومدم تو عدد و رقم حساب کتالم رو انجام دادم که چطوری یعنی؟

    اینطوری که برده واقعا مفت و سریع ساخته میشه

    تقریبا قیمت یه سرباز پیاده ۲برابر به برده هست

    البته اینو بگم که فرض آنویل سازی اصلی رو من گذاشتم روی ترکیب برده و سواره نظام اصلی و سنگین مصر همونی که ۳تا گندمخور داره دلیل کارم هم اینه که برعکس بقیه نژاد ها این دو نژاد دف برای هم پیاده هم سواره دارن

    و آنویل گول رو هم سرباز پیاده و کاهن ذر نظر گرفتم

    بهرحال برده ارزونتر و سریعتر از سرباز پیاده ساخته میشه

    اما در عوض توی ساخت سواره نظامش

    البته وزنه به نفع گول برمیگرده.

    یه مورد دیگه اینه که سرعت سربازای گول باز همچنان بیشتر مصر هست

    که این آیتم مهمیه توی دف برا جابجایی نیرو

    و البته

    اگه گول برداری

    تو میتونی با یه تلاش بجا و خوب

    یه همر خفتی خفن داشته باشی در کنار یه آنویل توپ

    اما

    توی نژاد مصر این مورد یکم سختره رسیدن بهش.

    پاپ بازیشون هم حدودا مثل همدیگه هست تا جایی که دیدم.

    و ممنون میشم اگه مشکلی داشت محاسباتم بهم بگید تا منم باز در مورد نژادای جدید یاد بگیرم.


    ارادتمند

    محمدحسین

  • ارادتمند

    محمدحسین

    سلام عزیز

    ببینید یه مورد که کل محاسبات رو‌تغییر میده تولیدات کپیتال نژاد مصری هست که ۲ برابر میشه

    نیروی برده از نظر من ارزش ساخت هم اصلا نداره

    اگر این محاسبات رو‌با اش واردن یعنی نیروی دوم این نژاد انجام بدیم یکم وزنه به سمت مصری برمیگرده

    اش واردن به نسبت برده میشه گفت نسبت ۱ به ۲ داره که فشار گندم خور کمتری هم به اکانت مدافع یا مهاجم میاره